#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/07/2013 12:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Καμίνεια λογική στρατολόγος της Χρυσής Αυγής



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη*

Η απαγορευτική στάση απέναντι στην Χρυσή Αυγή απλά την ωφελεί. Την ενδυναμώνει φέρνοντας την στη θέση του αδικούμενου. Ο Έλληνας έλκεται από το «απαγορευμένο». Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής το 1974 ξεδόντιασε το ΚΚΕ νομιμοποιώντας το. Το αποστέρησε από την μυστηριώδη αίγλη της παρανομίας, το φωτοστέφανο του αδικημένου. Δεν κυνηγούσε τις εκδηλώσεις του γιατί έσπειραν ταξικό μίσος.

Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα ο Νίκος Μιχαλολιάκος δεν μπορούσε να φανταστεί τέτοια διαφήμιση.

Η ευθυγράμμιση της κυβέρνησης με τον …Καμίνη και το ΣΥΡΙΖΑ στο ζήτημα αυτό, είναι μπούμερανγκ. Η Χρυσή Αυγή θέλει να μοιράσει βοήθεια μόνο σε Έλληνες. Δικαίωμα της. Άλλος μπορεί να θέλει να δώσει βοήθεια μόνο σε συγχωριανούς του, σε πολύ νέους ή σε πολύ γέρους ή σε μονογενεϊκές οικογένειες κλπ. Επίσης δικαίωμα του. Θα λέμε ότι κάνει διακρίσεις εντοπιότητας, ηλικίας, φύλου κλπ;

Η αυστηρή καταστολή κατά οποιασδήποτε εγκληματικής ενέργειας της Χρυσής Αυγής, του ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία ή της αντεξουσιαστικής ψωραλέας «πολιτοφυλακής» του, είναι αυτονόητη. Είτε φοράς μαύρη μπλούζα με κοντοκουρεμένο κεφάλι νεοσύλλεκτου, είτε κρατάς μαύρη ή κόκκινη σημαία με μαλλί σαν της Χούλιας, ο Νόμος είναι νόμος.

Στον απλό κόσμο τι έμεινε; Η Χρυσή Αυγή ήθελε να βοηθήσει μόνο Έλληνες και πήγαν να την εμποδίσουν. Τα επιχειρήματα περί «συσσιτίων φυλετικού μίσους», γιατί αποκλείουν τους αλλοδαπούς, ο απλός πολίτης τα ακούει βερεσέ. Του φαίνεται ακατανόητο να θεωρείται όνειδος να δίνεις χείρα βοηθείας πρώτα στους ομοεθνείς σου. Πολλοί δε μετριοπαθείς φίλοι μου θέτουν το εξής απλό ερώτημα: «Γιατί, εμπόδισε κανείς τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, τον ΣΥΡΙΖΑ, την ΔΗΜΑΡ, οποιονδήποτε, να κρατήσουν μέρος του μισθού των βουλευτών τους και να ταΐσουν Έλληνες και ξένους πάσχοντες»; Εκεί τι λέμε συμμαχητές, σύντροφοι κλπ;

Κινδυνεύουμε τους συγκυριακούς ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής, να τους κάνουμε μόνιμους.

Κινδυνεύουμε να κάνουμε σιγά – σιγά τον όρο «νεοναζί» αποδεκτό χαρακτηρισμό ή και φιλοφρόνηση. Να μας απαντάει ικανή μερίδα, «ναι ρε, είμαστε νεοναζί κι άμα σας αρέσει»!

Η οικονομική κρίση, η πτωχοποίηση ολοένα και περισσότερων Ελλήνων, η αγωνία για το άδηλο μέλλον, φέρνουν τους Έλληνες πιο κοντά σε ενστικτώδεις αντιδράσεις και στην αμφισβήτηση του πολιτικού καθωσπρεπισμού.

Η μεγαλύτερη επιτυχία του αρχηγού της Χρυσής Αυγής είναι ότι το πολιτικό σύστημα του επέτρεψε, να μπορεί να λέει, «εσείς, τα συστημικά κόμματα» και να θεωρείται, σε μια εποχή όπου το σύστημα είναι στο εδώλιο, ως ο αντισυστημικός.

Ό,τι πριν ήταν το μειονέκτημα τους, τώρα είναι το πλεονέκτημα τους. Δεν μετείχαν ποτέ της εξουσίας, περιθωριακοί, αφού πολιτικά κι επικοινωνιακά δεν τους «έπαιζε» κανείς. Τσαμπουκάδες, εξοργιστικά αυθάδεις, απέναντι σε ένα πολιτικό σύστημα το οποίο πολλοί το μισούν κι άλλοι τόσοι το υποπτεύονται. Κι αυτοί τι λένε; «Εμείς δεν μετείχαμε στο μεταπολιτευτικό πάρτυ, εμπιστευθείτε μας».

Το ότι δεν προτείνουν τίποτε συγκεκριμένο και ρεαλιστικό, πχ για την λαθρομετανάστευση, περνάει ντούκου, αφού κανείς δεν αντιπαρατίθεται μαζί τους. Πως θα απελάσουν 1.000.000 ή 500.000, έστω 10.000; Δέρνοντας τους; Επειδή κάνουν τριάδες και λαμπαδηδοδρομίες;

Ο Νίκος Δένδιας κάνει δουλειά, δεν χρειάζεται «και μια στο πέταλο». Σχεδόν «σφραγίστηκαν» τα σύνορα, απελάθηκαν 30.000 και για πρώτη φορά τέθηκε ορθά το πρόβλημα στην Ευρώπη ως κοινό. Αυτά όμως, που θα στερούσαν από σοβαρά πολιτικά επιχειρήματα την Χρυσή Αυγή, δεν συζητώνται! Αυτοί απέξω από το σύστημα κάνουν τα δικά τους, κερδίζοντας συνεχώς πολιτικό χώρο κι εμείς, εντός, κάνουμε τα δικά μας, χάνοντας πολιτικό χώρο χάριν του Καμίνη, του πλέον αποτυχημένου δήμαρχου στην Ιστορία.

Αν λοιπόν συνεχίσουμε έτσι, ακόμη κι αν αποδείξει το πολιτικό σύστημα ότι ο Ν. Μιχαλολιάκος έχει ουρά, ο Κασιδιάρης κέρατα και πηρούνα κι ο Παναγιώταρος κουβαλάει αυτοπροσώπως το κάρβουνο στα καζάνια της Κόλασης κι η Ζαρούλια ρίχνει αλάτι στις πληγές των λαθρομεταναστών και του Δραγασάκη, ένα ικανό ποσοστό Ελλήνων, πολύ απλά, δεν θα δίνει δεκάρα.

Θυμίζω ότι η άνοδος της Χρυσής Αυγής ξεκίνησε από τις γειτονιές της Αθήνας. Πως; Όταν οι αληθινοί πολίτες διαμαρτύρονταν για την τριτοκοσμική μετάλλαξη των γειτονιών τους, ο αστικός πολιτικός κόσμος σφύριζε κλέφτικα κι επέτρεπε στην αριστερίστικη και αντεξουσιαστική αλητεία να καθυβρίζει τους απελπισμένους κατοίκους ως  ρατσιστές και …Χρυσαυγίτες, όταν δεν τους έδερνε. Ε, κι ο λαός ενίοτε εκδικείται με χιούμορ. Στην κάλπη.

Η απάντηση; Λύνουμε με ατσάλινο χέρι τα προβλήματα της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας, αντιστρέφουμε τον δείκτη της ανεργίας και κανείς δεν θα έχει χώρο να υποκαταστήσει το Κράτος.

Και υπογραμμίζω. Ναι, ο σκληρός πυρήνας της Χρυσής Αυγής, οι βουλευτές και τα στελέχη της, που συγκροτούν το 0.5% που έπαιρνε πριν, είναι αδιαμφισβήτητα εθνικοσοσιαλιστές. Πούροι και καραμπινάτοι, με τη φυλετική θεωρία τους και όλα τα συμπαρομαρτούντα εκ Κεντρικής Ευρώπης του Μεσοπολέμου ορμώμενα. Η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων της όμως ΔΕΝ είναι. Αλλά μην απογοητευόμαστε. Αν εξακολουθήσουμε έτσι, θα τους κάνουμε.

*Μέλους της ΠΕ της ΝΔ

(Δημοσιεύεται στην "Κυριακάτικη Δημοκρατία") 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος Κουϊμηντζής avatar
    Γιωργος Κουϊμηντζής 28/07/2013 09:53:42

    Πολύ ωραίο το κείμενο και δείχνει την πραγματικότητα.

    Είναι ακατανόητη η προσπάθεια του πολιτικού συστήματος να κάνει ήρωες του χρυσαυγίτες.

    Ο Δένδιας έχει κάνει δουλεία με μετριοπάθεια αλλά θέλει συνέχεια και επιμονή. Μην πέσουμε στην παγίδα των ψευτοπροοδευτικών.

    • dem avatar
      dem @ Γιωργος Κουϊμηντζής 28/07/2013 21:46:24

      Ερώτηση. Ο κ.Δένδιας θα είχε κάνει την όντως πετυχημένη μέχρι τώρα πορεία του σαν Υπουργός ΠΡΟΠΟ αν δεν υπήρχε η ενδυναμωμένη Χρυσαυγή; Μήπως μιά ακόμη πιό δυνατή Χρυσαυγή πείσει τον κ. Δένδια και τον κάθε κ.Δένδια να κάνει την δουλειά του ακόμη καλύτερα;; Λέω μήπως;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ dem 30/07/2013 17:44:59

        Ο Δένδιας κάνει σοβαρή δουλειά, γιατί είναι σοβαρός άνθρωπος.

  2. yiannos avatar
    yiannos 28/07/2013 10:15:01

    Το Κράτος παραχωρεί υποτροφίες μέσω ΙΚΥ σε Έλληνες. Επίσης το Κράτος παραχωρεί σειρά κοινωνικών παροχών και άλλων οφελημάτων σε Έλληνες.

    Η βλακεία στην Ελλάδα είναι απίστευτη.

  3. occultist avatar
    occultist 28/07/2013 10:15:17

    ""Αν εξακολουθήσουμε έτσι, ΘΑ τους κάνουμε""
    Πολύ αργά φίλτατε Φαήλο, ήδη τους κάνατε. Δεν ξέρω τι λένε οι δημοσκοπήσεις αλλά με τον απλό κόσμο που συζητώ, από Περιστέρι μέχρι Πετράλωνα και από Πατήσια μέχρι Καλλιθέα, η οργή του κόσμου ξεχειλίζει. Κάτι το οικονομικό, κάτι η ανασφάλεια λόγω της αλλοδαπής και ντόπιας εγκληματικότητας, κάτι η ατιμωρησία όσων τα φάγανε και κυκλοφορούν στο άνετο, κάτι ο ρατσισμός των "αντιρατσιστών" ενάντια στους Ελληνες και ότι Ελληνικό, κάτι η στήριξη των τραπεζιτών εις βάρος του πόπολου, κάτι...κάτι... και ο κόσμος στρέφεται σε αυτούς που ευαγγελίζονται -αλήθεια ή ψέμματα- ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΤΙΜΩΡΙΑ και γιατί όχι και εκδίκηση. Ο καιρός γαρ εγγύς που λέει και ο Λιακό. :)

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ occultist 28/07/2013 13:47:50

      +1000

      στις εκλογές έχει να πέσει κόσμος από τα σύννεφα και να κάνει ...γκελ

      Η ΧΑ μπορεί να εξαφανιστεί από το πολιτικό χάρτι και να πάει στο 0,5% πάλι αρκεί οι βολευτές να κάνουν τη δουλειά τους και να μην είναι υπάλληλοι είτε της Τρόικας είτε των Τραπεζών...τα υπόλοιπα είναι αερολογίες: όσο τα συσσίτια η εγκλιματικότητα η ανεργία οι φόροι και η ανέχεια αυξάνουν τόσο θα αυξάνει η ΧΑ...αν οι βολευτές των 7,000 € και των προνομίων και της ασυλίας δεν μπορούν να το αντιληφθούν μέσα στη νιρβάνα απουσίας προβλημάτων εκ του περιβάλλοντος ας πάνε μια βόλτα Περιστέρι Πάτρα Πετράλωνα Καλλιθέα Κόρινθο Εύβοια ...αν τολμούν να περπατήσουν σε λαική...
      Στα πανηγύρια του Αυγούστου έχουν να ακούσουν πολλά ...νταούλια ...ίσως τότε καταλάβουν

      • Ξένος avatar
        Ξένος @ Ο Ιθαγενής 28/07/2013 14:53:20

        Σε μια περατζάδα που έκανα από Κορινθία προ δυο ημερών, έπρεπε να μετρήσω ποιοι δεν θα ψηφήσουν Χ.Α., όχι ποιοι θα ψηφήσουν. Όσον αφορά την μετεφηβική και κυρίως την εφηβική νεολαία, εκεί το τζίνι έχει βγει για τα καλά από το μπουκάλι. Ακόμα κι αν αύριο-μεθαύριο επαναφέραμε δια μαγείας τις οικονομικές συνθήκες του 2004, μεγάλη μερίδα των παιδιών έχει ήδη γοητευθεί από την νεοναζιστική παρουσία και ρητορική, οπότε ακόμα κι αν δρούσαμε τώρα πυροσβεστικά στα ποσοστά της, θα τους βρούμε ξανά μπροστά μας σε λίγο καιρό όταν τα παιδιά αυτά θα έχουν γίνει μαντράχαλοι.

        • Nikos K. avatar
          Nikos K. @ Ξένος 29/07/2013 04:55:23

          Αυτό που λες για τη νεολαία είναι το πιο σοβαρό πρόβλημα:

          ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΟΔΑ Η ΧΑ.-

  4. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 28/07/2013 10:17:08

    Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη,

    τα όποια επιχειρήματα έχει η Χ.Α αντιμετωπίζονται ΜΟΝΟ με πολιτικές θέσεις και όχι με ξόρκια...ο αποκλεισμός της Χ.Α από τον δημόσιο διάλογο που έχει αποφασίσει το "συστημικό τόξο" σε συνεργασία με τα Μ.Μ.Ε, είναι κατά την γνώμη μου, παραδοχή της αδυναμίας του να αποφύγει το μοιραίο...Το πλέον τραγικό βέβαια, είναι ότι το μόνο που ενώνει τους απαρτίζοντες το εν λόγω "τόξο" είναι το μέτωπο εναντίον της Χ.Α...το μέλλον αυτής της Χώρας και η επιβίωση των πολιτών είναι ήσσονος σημασίας θέματα...Λυπάμαι που η ηγεσία της φιλελεύθερης παράταξης συμετέχει κι αυτή σε αυτή την διαδικασία, συνεπικουρούμενη από κόμματα και αντιλήψεις που ο όρος "συνταγματικό τόξο" ηχεί σαν φάρσα...

    • Eva avatar
      Eva @ makis Stefanatos 30/07/2013 18:23:07

      Ακριβώς.
      Είδατε την αντίδραση της ΧΑ για την ΕΡΤ?
      Το οτι εμάς δεν μας ενδιαφέρει γιατι δεν μας καλούν είναι σοβαρή θέση?
      Το οτι οι ψηφοφόροι είναι γίδια, τι σας λέει?

  5. MCA avatar
    MCA 28/07/2013 10:25:49

    Η ΧΑ θα έπρεπε να προβάλεται όπως και τα υπόλοιπα κόμματα ώστε να φανούν οι αδυναμίες της,όπως ο ανύπαρκτος πολιτικός σχεδιασμός για οποιαδήποτε θέμα πλην της λαθρομετανάστευσης.

    Για το θέμα το συσσιτίου συμφωνώ μαζί σας και με τους μετριοπαθείς φίλους σας.Ώρες ώρες νιώθω ότι έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε διαφορετική χώρα από τους δημοσιογράφους των μεγάλων ΜΜΕ.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ MCA 29/07/2013 00:28:04

      Σωστή παρατήρηση, έτσι θα έπρεπε. Όμως, η ίδια η ΧΑ έχει αυτο-αποκλειστεί από τα τηλεοπτικά κανάλια ευρείας τηλεθέασης και εκεί ακριβώς βασίζεται, η ως τώρα επίτευξη του στόχου της: να μην αποκαλυφθεί η ανυπαρξία προτάσεων εκ μέρους, της ΧΑ για τα προβλήματα της χώρας, ακόμη και στο θέμα της λαθρομετανάστευσης.
      Ένα παράδειγμα: ακόμη και κατά τη συζητήση του Πολυνομοσχεδίου που έφερε τις πρώτες απολύσεις (εκπαιδευτικοί, σχολικοί φύλακες κτλ),
      υπήρξαν βουλευτές της ΧΑ, που αντί τοποθέτησης επί του νομοσχεδίου, ή αντιπρότασης,
      μίλησαν για άσχετα θέματα, όπως η φορολόγηση και τα εισοδήματα των βουλευτών.

  6. Α avatar
    Α 28/07/2013 10:26:41

    Αυτό που με ενοχλεί πάρα πολύ είναι ότι το Ελληνικό κράτος πληρώνει κάθε μήνα 2 βουλευτικές αποζημιώσεις στην οικογένεια Μιχαλολιάκου.
    Δεν φτάνει που αποκτήσαμε φασίστες - νεοναζί στην πατρίδα μας , τους πληρώνουμε και αδρά.
    20.000 € μηνιαίως για την οικογένεια , στην εποχή της κρίσης, την ώρα που οι νέοι επιστήμονες είναι άνεργοι ή προσλαμβάνονται με 400 € τον μήνα.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Α 28/07/2013 10:40:34

      Για τις άλλες 298 αποζημιώσεις δεν σου καίγεται καρφί εσένα δηλαδή έτσι;
      Για να μη ρωτήσω δηλαδή για τις 2 αποζημιώσεις.......στην οικογένεια του (φτου - σκόρδα,σταυρουδάκια και άλλα) Μητσοτάκη έτσι;

      • Α avatar
        Α @ Lichnee 28/07/2013 10:55:18

        Το έχουμε πει πολλές φορές , αυτή η βουλή είναι η χειρότερη όλων των εποχών. Τυχάρπαστοι, παλαιολιθικοί, τρελλαμένοι, μπράβοι της νύχτας, μαχαιροβγάλτες και λοποί βέθηκαν με φουσκωμένες τσέπες και μας κάνουν και ... μαθήματα ορθότητας επί παντός του επιστητού.
        Έτσι κι η κουτσή Μαρία γίνεται ...

        • GJ avatar
          GJ @ Α 28/07/2013 11:01:42

          Ξέχασες τραγουδιάρες/διαριδες, αθλητές της μιας ημέρας, αποτυχημένοι ηθοποιοί, στριπτηζούδες, και άλλα ζώα του δάσους.....

          • Eva avatar
            Eva @ GJ 28/07/2013 22:42:06

            Γι αυτό 200 οι βουλευτές και λίστα.

      • Α avatar
        Α @ Lichnee 28/07/2013 11:55:24

        Το έχουμε πει πολλές φορές , αυτή η βουλή είναι η χειρότερη όλων των εποχών. Τυχάρπαστοι, παλαιολιθικοί, τρελλαμένοι, μπράβοι της νύχτας και λοιποί βρέθηκαν με φουσκωμένες τσέπες και μας κάνουν και … μαθήματα ορθότητας επί παντός του επιστητού.
        Έτσι κι η κουτσή Μαρία γίνεται …

    • anonymous avatar
      anonymous @ Α 28/07/2013 11:19:44

      Και δυο στην οικογένεια Μητσοτάκη.

  7. Lichnee avatar
    Lichnee 28/07/2013 10:38:19

    Ε-ΠΙ-ΤΕ-ΛΟΥΣ!!!!
    Ξεστράβωμα!
    Επιτέλους!!!
    Ξύπνημα!
    Άντε Φαήλο παλικάρι μου,όλα αυτά τα σωστά να ακουστούν και προς τα επάνω πατώματα.Άντε να σε χαρώ γιατί όταν εδώ και 2 χρόνια τα λέμε κάποιοι -και όχι μόνο εδώ μέσα- μας συμπεριφέρονται λες και είδαν το Χάρο γιατί με την κοντόφθαλμη βλακεία τους κουβαλάνε αυτοί το κάρβουνο στην ατμομηχανή της ΧΑ.Λες και το μέσο Έλληνα σε αυτή τη φάση τον νοιάζει τι μουσική ακούει ο Μιχαλολιάκος ή αν από το συσσίτιο αποκλείονται αλλοδαποί ή αν η Ζαρούλια φοράει Χ νούμερο σουτιέν με το σταυρό της Μάλτας επάνω.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Lichnee 28/07/2013 11:48:44

      Σε αυτα τα δυο χρονια στραβωματος καταφεραν να μην υπαρχει πλεον ξενοφοβια αλλα ξενοαηδια στην ελληνικη κοινωνια

  8. Δρυς avatar
    Δρυς 28/07/2013 10:38:29

    Εύγε Φαήλο. Τόσο απλά είναι τα πράγματα, και δυστυχώς πρέπει να βγεις να τα φωνάξεις.

  9. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/07/2013 10:40:14

    Εδώ πληρώνεις 700.000 για το γραφείο του Βενιζέλου (χώρια το αλεξίσφαιρο αυτοκίνητο), αυτό σε πείραξε;

    • Α avatar
      Α @ Γιώργος 28/07/2013 10:47:08

      Όλα με πειράζουν, αλλά αυτό είναι το κερασάκι...

      • NSK avatar
        NSK @ Α 28/07/2013 11:06:36

        Αυτο ειναι το κερασακι; Και οχι η λιστα Λαγκαρντ και οι αλλες λιστες; Ουτε τα χρεη των κομματων (εκατονταδες εκατομμυρια), τα δανεικα και αγυριστα; Αν δεν υπηρχαν αυτα (και αλλα), δεν θα εμπαιναν ποτε στην Βουλη ο Μιχαλολιακος και η συζυγος του.

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Α 28/07/2013 12:55:18

        Και γιατί να μην παίρνουν αυτοί βουλευτικές αποζημιώσεις, τις οποίες παίρνουν άλλοι 288; Δεν εξελέγησαν νομίμως στην Βουλή, μήπως; Η δημοκρατία σού τρέχει από τα μπατζάκια!

  10. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 28/07/2013 10:45:08

    Η μόνη σωστή ανάλυση, αλλά δυστυχώς είχουν τόσο μπαμπακιάσει τα μυαλά των ΝεοΔημκρατικών κεφαλιών που φοβούμαι ότι θα τα καταλάβουν αυτά όταν οι Χρυσή Αυγή φτάσει να είναι Αξιωματική Αντιπλίτευση.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 28/07/2013 23:47:03

      Το χειρότερο σενάριο είναι να έρθει η ΧΑ πρώτο κόμμα. Ήτοι μπόνους 50 εδρών. Άρα κυβέρνηση δε γίνεται παρά μόνο αν συμπράξουν όλοι οι άλλοι μαζί.

  11. Ντ.Κ. avatar
    Ντ.Κ. 28/07/2013 10:46:15

    Ο κόσμος ψηφίζει χρυσή αυγή γιατί είναι θυμωμένος... Θυμωμένος με τους πολιτικούς και την υποκρισία τους... Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο Βενιζέλος φτιάχνει γραφείο χιλάδων ευρώ... Τι να λέμε τώρα.. Και μας αρέσει δεν μας αρέσει ο Βενιζέλος ειναι μέλος της κυβέρνησης.. οπότε όλο αυτό το "χρεώνεται" ΟΛΗ η κυβέρνηση... Όλος αυτός ο θυμός βρίσκει διέξοδο στη χρυσή αυγή.. Ξέρετε από ποσους έχω ακουσει.. "Εγώ δεν μπορώ να μπω στη Βουλή και να αρχίσω να κατεβάζω μπινελίκια στους πουλημένους πολιτικούς.. τουλάχιστον το κάνουν οι χρυσαυγίτες". Η χρυσή αυγη σαν επιλογή εκφράζει τον θυμό του Έλληνα... μην το υποτιμάτε αυτο, γιατί υπάρχει πολύς θυμός.. Πολύ φοβάμαι ότι τα ποσοστά της θα ανέβουν κι αλλο...

  12. NSK avatar
    NSK 28/07/2013 11:02:03

    Ειναι ετσι οπως τα γραφει ο κ. Κρανιδιωτης! Γενικα συμφωνω. Προσθετω ομως οτι η ομοιοπαθητικη θεραπεια που εφαρμοζει ο Δενδιας στο θεμα της λαθρομεταναστευσης δεν αρκει. Εδω χρειαζεται χειρουργος! Και ο Δενδιας δεν ειναι χειρουργος! Επισης, οταν συμπλεει με τον Καμινη κακο κανει παρα καλο. Στην υποθεση της πλατειας Αττικης δουλεψαν και οι δυο σαν γραφειο επικοινωνιας της Χ.Α.
    Κακο γινεται επισης οταν ολη η κεντροδεξια παραταξη εμφανιζεται να προστετευει τον "καλο" Δραγασακη και το "καÿμενο" κορτσακι του απο την κακια Χ.Α.
    Τελος δεν ειναι δυνατον να συμπλεουν κεντροδεξιοι με το KKE kai to ΑΝΤΑΡΣΥΑ/ΚΕΕΡΦΑ στο πολεμο εναντια στην κακια Χ.Α. Δηλαδη το KKE kai to ΑΝΤΑΡΣΥΑ/ΚΕΕΡΦΑ ειναι "καλa", "δημοκρατικa" και "ακινδυνa"; Τρελαθηκαμε τελειως;

  13. kostis avatar
    kostis 28/07/2013 11:17:33

    Φαηλο Κρανιδιωτη, συγνωμη, αλλα νομιζω πως εχασες μερος απο τα αντανακλαστικα σου.. Αντί να δεις το δασος, βλεπεις το δεντρο. Αντι να ασχοληθεις με την αρρωστια, ασχολεισαι με τα συμπτωματα της.. Δεν βγαινει ετσι...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kostis 30/07/2013 11:23:19

      Για κάντο ψιλά. Ίσως να φταίνε τα ωραία δάση κι οι παραλίες της πανέμορφης Β. Εύβοιας και δεν σε πιάνω.

  14. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 28/07/2013 11:21:43

    Οι άνθρωποι αυτοί θα κληθούν πολύ σύντομα να κυβερνήσουν τη χώρα.Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω.Ο κ.Σαμαράς οφείλει να διαμορφώσει σχέδιο για τη ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΗ μέρα.Η Ιστορία του επιφυλάσσει ρόλο σαν αυτόν του Κωνσταντίνου Καραμανλή το 1974.

  15. anonymous avatar
    anonymous 28/07/2013 11:24:20

    Έχω ένα φίλο πρώην ΠΑΣΟΚο νυν αριστεράντζα, ίσως ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Προχτές τον είδα στο δρόμο, πήγαμε για 40 λεπτά καφέ και με έβριζε ως χρυσαυγίτη μεγαλοφώνως σε δημόσιο χώρο, ενώ ξέρει ότι είμαι δεξιός.
    Εννοείται ότι με το υβρεολόγιο που μου πάτησε τον σιχάθηκα και δε θα ξαναβγώ μαζί του. Εννοείται επίσης ότι κάποιος άλλος στη θέση μου θα έλεγε αυτό που μου πέρασε από το μυαλό, αφού με λένε που με λένε χρυσαυγίτη, γιατί να μην ψηφίσω ΧΑ;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ anonymous 28/07/2013 12:10:35

      ..ειδες τελικά ποιός έχει το copyright
      απο την στιγμη που αυτά που θέλει να δει και να ακούσει ο κόσμος έχουν εκχωρηθεί στην Χ.Α.
      η αντιδραση θα ειναι 'πες μας και νεοναζί - δεν μας νοιάζει'
      και ειναι και αναμενόμενο
      ..μετα την εκχώρηση δεν το παιρνεις εύκολα πισω το copyright

      συμφωνώ με αυτά που γραφει ο Φαήλος αλλά μεχρι να λυθει μεταναστευτικό/εγκληματικότητα/ανεργεία (με τις υπαρχουσες μεθόδους) η Χ.Α. θα εχει αυτοδυναμία ...

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ anonymous 28/07/2013 12:39:08

      Αν σε πω γκεϊ θα σου περνούσε από το μυαλό; Αυτοί που ψηφίζουν ΧΑ είναι άτομα χαμηλή διανοητική στάθμης. Άλλο μορφωμένος και άλλο σπουδαγμένος. Παρασείρονται εύκολα και ακόμα πιο εύκολα πείθονται ότι κάνοντας κακό και στον ευατό τους (ψηφίζοντας ΧΑ) θα γίνει κάτι καλό στο μέλλον με σαθρά και αμφιβόλου λογικής επιχειρήματα. Άλλο δεξιός και άλλο χουντικός ή ναζιστής. Από πότε δεξιός σημαίνει ρατσιστής; Μόνοι μας το καταφέραμε. Με την ξονοφοβία και την σιωπηρή αντιμετώπηση καταφέραμε να μας συγκρίνουν με τον χειρότερο είδος ανθρώπου. Πρώτα πρέπει να αποδείξουμε την ανθρωπιά μας. Μήπως τελικά σου πέρασε από το μυαλό ότι με την συγκατάβαση σου σε αποκάλεσε ΧΑυγίτη;

  16. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 28/07/2013 11:39:26

    Η ΧΑ εχει επιτυχια και για εναν ακομη λογο.
    Τοσα χρονια διαβασε,μελετησε,αντεγραψε την ...Αριστερα.Τους τροπους της,τις μεθοδους της,το δικτυο της,την διαφημιση και τα ''κρυφα σχολεια''.
    Ετσι κανουν κουμαντο τοσα χρονια.Αυτο το δικτυο επασχε στο δεξιο χωρο.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Μεγαλες στιγμες 28/07/2013 13:20:37

      Η ΧΑ ...... ΕΙΝΑΙ αριστερά αγαπητέ! Όσοι δεν το έχουν καταλάβει αυτό, είναι λογικό και να μην μπορούν να τους αντιμετωπίσουν .....

      • Albert avatar
        Albert @ akenaton 28/07/2013 13:26:51

        Είπαμε έχουν κοινή κολεκτιβιστική βάση, αλλά όχι και αριστερά η ΧΑ φίλε Ακεντόν!

      • fitsoulas avatar
        fitsoulas @ akenaton 29/07/2013 01:20:38

        Έτσι εξηγούνται τόσοι χρυσαυγίτες στα σώματα ασφαλείας! Πάλι την πατήσαμε και διορίζαμε αριστερούς!

  17. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 28/07/2013 11:56:11

    Εκτός του Καμίνη και του ΣΥΡΙΖΑ βοηθάνε και τα υπόλοιπα κόμματα στην άνοδο της Χ.Α. Λες Φαήλο με ποιο τρόπο θα στείλουν πίσω τους λαθρομετανάστες,μα με το πιο κυριλέ:Όταν φτάνουν στα νησιά,θα εμποδίσουν τις ΜΚΟ να τους δώσουν εθνικότητα από εμπόλεμη χώρα, θα τους φορτώνουν κάθε μήνα ανά εθνικότητα σε ένα πλοίο με κλιματισμό,δείχνοντας και ανθρώπινο πρόσωπο
    και πίσω στις χώρες τους.Αυτά στην υποδοχή...
    Στην "εξυπηρέτηση",στην Αθήνα, έχουν τρόπους να μάθουν την εθνικότητά τους, μόλις αναλάβουν το Δήμο Αθηναίων...

  18. dioklis avatar
    dioklis 28/07/2013 12:22:56

    Όσο είναι η ΝΔ φιλελεύθερο κόμμα άλλο τόσο είναι η ΧΑ εθνικοσοσιαλιστικό . Δυο κόμματα, το ΚΚΕ και η ΧΑ, δεν θα έπρεπε σύμφωνα με το σύνταγμα να τους έχει δοθεί άδεια να συμμετάσχουν στις εκλογές, αφού σύμφωνα με το καταστατικό τους αν τις κερδίσουν την επομένη καταλύεται η όποια δημοκρατία έχουμε .

    • Γρηγόρης avatar
      Γρηγόρης @ dioklis 28/07/2013 19:58:44

      Συμφωνώ απολύτως. Η μόνη λύση είναι όποιοι δεν συμφωνούν με το Σύνταγμα να τους απαγορευτεί το εκλέγεσθαι και να δημιουργούν κόμματα.

      • ένδον avatar
        ένδον @ Γρηγόρης 29/07/2013 17:33:41

        Και αυτό θα πρέπει να ισχύσει πάραυτα, άρα να γίνει είτε με πράξη νομοθετικού περιεχομένου, είτε ως τροπολογία της τελευταίας στιγμής σε άσχετο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί αδιάβαστο, είτε με νόμο που θα φέρει έτοιμο η τρόικα κι εμείς θα δημοσιεύσουμε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως στα αγγλικά. Πού είναι το πρόβλημα;

        Έχεις χάσει κοινοβουλευτικά επεισόδια Γρηγόρη. Το πολλαπλώς βιαζόμενο σύνταγμα δεν σώζει την τιμή του με την παρθενοραφή χωρίς απολύμανση και αναισθητικό που προτείνεις. Η Δημοκρατία έγινε "τύποις δημοκρατία".

  19. stamoschios avatar
    stamoschios 28/07/2013 12:39:10

    Κύριε Κρανιδιώτη, έχετε πολύ σωστές απόψεις όπως πάντα, αλλά πόσοι πατριώτες εκτός από εσάς και τον Αντώνη Σαμαρά υπάρχουν στη Νέα Δημοκρατία; Τρεις, τέσσερις , πέντε;;;; Βλέπω τους πάκηδες τους άρηδες τις κουτσίκου, και τις βούλτεψη και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Εάν δεν υπάρξει όλως συτόμως πραγματικά πατριωτικό κόμμα στο χώρο ή ο Σαμαράς δεν διώξει τα βαρίδια από το κόμμα, στις επόμενες ευρωοεκλογές για πρώτη φορά "ο μεσαίος χώρος " θα ηττηθεί από την άκρα δεξιά και αυτό θα αλλάξει άρδην το σκηνικό στο χώρο της δεξιάς,

  20. θανασης avatar
    θανασης 28/07/2013 12:47:42

    Αν πιστέψουμε και δεχθούμε ως αληθή την "μυστική" δημοσκόπηση που αναφέρουν τα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, οτι η Χρυσή Αυγή έχει φτάσει αισίως το 18%,τότε επιβάλεται να γίνει δεκτή η πρόταση περί "αποβολής της απο το πολιτικό σκηνικό" της χώρας ΑΜΜΕΣΑ!

    Πιστεύω οτι η κατάσταση είναι ακόμη αναστρέψιμη και πρέπει να βιαστούμε τώρα που υπάρχει έστω και λίγος χρόνος.Τι περιμένουμε δηλαδή,να φτάσει το 30% και να κλαίμε;

    • Απλος πολιτης avatar
      Απλος πολιτης @ θανασης 28/07/2013 15:05:48

      για πες μας ρε θαναση σε ποια δυτικη χωρα ,κομμα με 18% εχει ''αποβληθει'' απο το πολιτικο σκηνικο? και ποιος ειναι αυτος που θα την αποβαλει? Η νδ του 18% Ή το βρωμερο πασοκ του Βενιζελου? η ο συριζα με τους κουκουλοφορους που κατακαψανε την αθηνα αμετρητες φορες? πλακα εχεις ρε θανασακο.....

      • θανασης avatar
        θανασης @ Απλος πολιτης 28/07/2013 21:35:08

        Για πες μας ρε συ "Απλέ πολίτη" σε ποιά άλλη χώρα του δυτικού κόσμου υπάρχει νεοναζιστικό κόμμα με 18%;
        Όσον αφορά για το ποιός θα την αποβάλλει απο το πολιτικό σκηνικό, η απάντηση είναι ΟΛΑ τα κόμματα του συνταγματικού-δημοκρατικού τόξου.Αυτά τα κόμματα δεν είναι οι υπερασπιστές της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας ή κάνω λάθος;
        Ακόμη και αν απέναντι έχουμε σχεδόν ένα εκατομμύριο συμπατριώτες μας,πρέπει για το καλό της Δημοκρατίας μας να τους πετάξουμε εκτός νόμου.Πως θα γίνει αυτό;
        Δόξα τω θεό,τα δύο κόμματα που συγκυβερνούν,είναι γεμάτα συνταγματολόγους και νομικούς περιοπής τουλάχιστον.Τι διάολο,αν προσπαθήσουν λιγάκι δεν θα βρούν-φτιάξουν ένα νομικό πλαίσιο που να δικαιολογεί αυτήν την ενέργεια;
        Πολιτική βούληση χρειάζεται.Υπάρχει;

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ θανασης 29/07/2013 02:36:21

          Δεν χρειάζεται αποβολή.
          Ο καλός δάσκαλος παιδαγωγεί με έξυπνο τρόπο, όχι χοντράδες.
          Όρθιοι στο ένα πόδι, στη γωνία της αίθουσας λοιπόν.

      • Dimitrios Kottas avatar
        Dimitrios Kottas @ Απλος πολιτης 31/07/2013 17:49:59

        Δημοκρατικότατος ο Θανασάρας....

    • Κωνσταντίνος avatar
      Κωνσταντίνος @ θανασης 29/07/2013 00:12:52

      Θανάση αγόρι μου, άσε την πολιτική και ασχολήσου με κανά αθλητικό δίοτι δεν το'χεις...

  21. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 28/07/2013 12:56:24

    Πάντως, τούτη την στιγμή περισσότερους στρατολογεί στην ΧΑ ο φορολογικός παραλογισμός.

  22. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 28/07/2013 12:57:29

    [Κινδυνεύουμε να κάνουμε σιγά – σιγά τον όρο «νεοναζί» αποδεκτό χαρακτηρισμό ή και φιλοφρόνηση. Να μας απαντάει ικανή μερίδα, «ναι ρε, είμαστε νεοναζί κι άμα σας αρέσει»!]

    Φαήλο τί είδους κριτική θα ασκούσες σε αυτήν την ικανή μερίδα που θα πει "είμαι νεοναζί και αν σας αρέσει"; Σου αρκεί αυτός ο βαθμός υπευθυνότητας από τους πολίτες;

  23. Α avatar
    Α 28/07/2013 13:08:50

    Νομίμως καθαγιάζεται η στρεβλότητα των εποχών!
    Αμόρφωτα τμήματα του πληθυσμού, ψηφίζουν αμόρψωτους εκπροσώπους. Κύλισε ο τέντζερις και βρήκες το καπάκι....
    298 είναι οι υπόλοιπες αποζημιώσεις...

    • Απλος πολιτης avatar
      Απλος πολιτης @ Α 28/07/2013 15:00:31

      Επειδη λες τετοιες εξυπναδες για αυτο ακριβως το λογο εγω ο αμορφοτος θα ψηφισω Χ.Α μαζι με ολη την οικογενεια μου μονο και ολο μου το σοι και οσους μπορω να επηρεασω....και πληροφοριακα να ξερεις για να πονεσεις πιο πολυ οτι νδ ψηφιζουμε οικογενειακα απο τοτε που θυμαμε τον εαυτο μου.

      • Α avatar
        Α @ Απλος πολιτης 28/07/2013 15:40:48

        Κάθε αρνί από το μπατζάκι του κρέμεται. Σου λέω μια απλή παροιμία για απλούς πολίτες.

        • IOKLOS ZARAS avatar
          IOKLOS ZARAS @ Α 28/07/2013 18:10:34

          ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΝΙΑ
          Α! ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ: ΑΥΤΑ ΤΑ 20000 ΤΩΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΩΝ - ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥΣ- ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ. ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΣΤΟΥΛΗΣ Ή ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑΜΕ;

        • Α avatar
          Α @ Α 28/07/2013 18:15:57

          τώρα ησύχασα... πες μας έτσι , ότι πιάνουν ... τόπο τα χρήματα του φορολογούμενου Έλληνα. Καλή η επένδυση στον φασισμό....

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Α 29/07/2013 11:19:05

      Ένα τυπογραφικό λάθος σε μάρανε! Εμ δεν βρήκες και τίποτε άλλο να απαντήσεις, μορφωμένη μάζα! :-)

      • Α avatar
        Α @ Επισκέπτης 30/07/2013 12:59:36

        εντάξει αν χρειάζεται να σπαταλάμε τα λόγια μας για να αποδείξουμε ότι είναι κακός ο φασισμός , τότε όλα που συζητάμε είναι άκυρα.
        Δεν θα υποβαθμίσουμε κι΄άλλο το επίπεδο της συζήτησης, δεν έχουμε ίδιο γνώμονα αξιών, απλά δεν επικοινωνούμε.

  24. Α avatar
    Α 28/07/2013 13:13:56

    Τα αυτά και τα άλλα είναι σοβαρά προβλήματα. Μπορούν όμως να λυθούν με μαχαίρια και όπλα; Μπορούν να λυθούν με την κατάλυση της Δημοκρατίας; Τι νομίζετε ότι θα καταφέρετε με την Χ.Α.; Μπούμεραγκ θα είναι αυτή η συμπεριφορά, εναντίον όλης της κοινωνίας που ήδη ζει δύσκολες στιγμές, αλλά έτσι μπορεί να ζήσει και τις μαύρες τις κατάμαυρες....

    • NSK avatar
      NSK @ Α 28/07/2013 14:55:01

      .Δεν με διαβασες καλα και βιαστηκες να με καταταξεις. Επαναλαμβανω και αν θελεις, ανοιξε τα ματια σου και τα αυτια σου: Αν δεν υπηρχαν τα γιγαντοσκανδαλα και η λαθρομεταναστευση, ο Μιχαλολιακος και η γυναικα του ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ!!! Γκεκε;

    • occultist avatar
      occultist @ Α 29/07/2013 01:32:17

      @Α είπε:
      ""Μπορούν όμως να λυθούν με μαχαίρια και όπλα; "" Οπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος. (Σοφή λαϊκή ρήση.)
      ""Μπορούν να λυθούν με την κατάλυση της Δημοκρατίας;"" Αποθανέτω η ψυχή μου μετα των αλλοφύλων. (Απο την Βίβλο.)
      Σε πιά δημοκρατία (μικρό το Δ) αναφέρεσε

  25. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 28/07/2013 13:15:32

    Πιστευω πως ο Φαηλος εχει δικιο..Απλα την χρυση αυγη την εκανε γνωστη ο συριζα και οι παραφυαδες του με την εμμονη τους να χαρακτηριζουν ως φασιστες και ναζι τους ανθρωπους που διαμενουν στο κεντρο της Αθηνας..Λες και δεν υπαρχει προβλημα και ετσι μια μερα ειπαν να κανουν συγκεντρωσεις ! Αυτα τα τσιρακια του συριζα στα εξαρχεια ενδυναμωνουν την χρυση αυγη και δεν ξερω εαν το κανουν επιτηδες.

  26. akenaton avatar
    akenaton 28/07/2013 13:19:21

    Έτσι θα σκεφτόσασταν κι αν ο φίλος σας σας αποκαλούσε ληστή τραπεζών; Θα ρίχνατε καμιά ληστεία στο διπλανό υποκατάστημα της Εθνικής αφού έτσι κι αλλιώς σας βγήκε το όνομα;

  27. Καύτρα avatar
    Καύτρα 28/07/2013 13:29:52

    Αυτό το 20+% που παίρνει η ΝΔ προέρχεται από 60+ σε ηλικία πολίτες και άτομα που ψηφίζουν από παράδοση το κόμμα. Ας μην έχουμε αυταπάτες. Η νεολαία στράφηκε ΧΑ και ΣΥΡΙΖΑ. Δεν κερδίζονται πίσω αυτοί με τα υφιστάμενα πρόσωπα στη ΝΔ και την πολιτική που ακολουθεί. Είναι σαν να προσπαθεί ένας κακομοίρης να τα ξαναβρει με την πρώην του. Τέλος δεν σε θέλει, βρήκε άλλον γκόμενο. Πάρτο χαμπάρι.

  28. aris. aold avatar
    aris. aold 28/07/2013 13:30:14

    Οταν παίρνουν τέτοια ποσοστά οι κουρεμενοι οι ξυρισμενοι οι φουσκωτοι οι αγραμμματοι και οι γραφικοί τύπου κα μενού φανταστειτε σε τι υπόληψη έχει ο κόσμος την νδ.

    Την νδ των οικογενειών των κυκλωμάτων των στεγανών.

  29. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 28/07/2013 13:55:04

    Φαήλο καί μένα μέ πείραξε ἡ ''σύμπλευση'' τοῦ Δένδια μέ τόν Καμίνη στό θέμα τῆς διανομῆς τροφίμων ἀπό τή Χ.Α. τήν περασμένη ἐβδομάδα.Βέβαια αὐτός δέν εἶναι λόγος γιά νά παρασυρθῶ καί νά ψηφίσω τή Χρυσή Αὐγή.
    Ὑπάρχουν ὅμως πολλοί πού θά παρασυρθοῦν καί θά τήν ψηφίσουν καί τά ποσοστά της θά ἀνεβαίνουν,γιατί πολύ φοβᾶμαι ὅτι,ἡ ψῆφος στή Χ.Α. ἔχει ἀρχίσει νά περνᾶ ἀπό τό στάδιο τῆς ἀπελπισίας στό στάδιο τῆς κουλτούρας,ὅπως ἡ ἀριστερή ψῆφος.Γι' αὐτό ἡ μονιμότητα τῶν ψηφοφόρων της πιστεύω ὅτι εἶναι πιό ἐπικίνδυνη ἀπό τούς εὐκαιριακούς μέ τήν ἐκδικητική ψῆφο τους..
    Μοῦ κάνει δέ,ἐντύπωση τό γεγονός ὅτι,κανένα ἄλλο ἐθνικιστικό κόμμα ἤ ὀργάνωση δέν πριμοδοτεῖται καί δέν βγαίνει λίγο στήν ἐπιφάνεια παρά μόνο ἡ Χρυσή Αὐγή,συνδέοντας τόν ἐθνικισμό μέ τόν νεοναζισμό...

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ Κυθήριος 28/07/2013 15:48:14

      Ο νεοναζισμός σας ενοχλεί , ο νεοσταλινισμός; H υποστήριξη εγκληματιών και λαθρομεταναστών μήπως; Θυμηθείτε θα είναι πολύ βαριά στις επόμενες εκλογές. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς διάνοια για να δει που πάει το πράμα.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Π. Ευθυμιάδης 28/07/2013 15:56:31

        Δε διαφωνώ,αλλά το άρθρο αναφέρεται στη Χρυσή Αυγή..

  30. martios avatar
    martios 28/07/2013 14:09:26

    Ενα τριετές νήπιο θα καταλάβαινε ότι όσο η ΧΑ γιγαντώνεται τόσο η ΝΔ -κυρίως-
    συρρικνώνεται και συνεπώς επ ουδενί η Κυβέρνηση θα έπρεπε να παρασυρθή στην παγίδα της απαγορεύσεως που ανεδείχθη ένα πολύτιμο ανέλπιστο δώρο για
    την ΧΑ.Πράγματι ''μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι''.

  31. akenaton avatar
    akenaton 28/07/2013 14:20:44

    Μπορεί στην Ελλάδα της διαστροφής των εννοιών και των λέξεων αυτό να φάινεται παράδοξο αλλά ο εθνικοσοσιαλισμός είναι αριστερό ιδεολογικό ρεύμα. Ακριβώς στην αντίπερα όχθη βρίσκεται ο φιλελευθερισμός που (ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ) να είναι η ιδεολογική σημαία της κεντροδεξιάς στην χώρα μας. Αλλά που ....

    • NSK avatar
      NSK @ akenaton 28/07/2013 14:58:51

      Ο Ελληνας δεξιος ειναι πατριωτης κοινωνικος φιλελευθερος και οχι διεθνιστης αναρχοφιλελευθερος.

    • Albert avatar
      Albert @ akenaton 28/07/2013 16:28:46

      Η αριστερά -που είναι μεταγενέστερη και ιδεολογικοποιημένη ονομασία- πρσβλέπει στην ενίσχυση της θέσης των ατόμων απέναντι στο κράτος και το κατεστημένο. Τι σχέση έχει με τον Ε/Σ που μετατρέπει το άτομο σε άβουλο κομμάτι του συνόλου στην υπηρεσία του κράτους? Μήπως ταυτίζεις τον σοσιαλισμό με την αριστερά?

      • akenaton avatar
        akenaton @ Albert 28/07/2013 18:31:36

        Αυτή την αριστερά που λέτε, μονάχα ακουστά την έχω. Πουθενά δεν την έχω δει. Αντίθετα, έχω δει όλες τις υπόλοιπες μορφές της και κατά την γνώμη μου περιλαμβάνεται άνετα εντός τους ο ... Ε/Σ. Που συμφωνώ, "μετατρέπει τον ανθρωπο σε άβουλο κομμάτι του συνόλου στην υπηρεσία του κράτους".

        • Albert avatar
          Albert @ akenaton 28/07/2013 20:22:55

          Φυσικά και την έχετε δει!
          Η -κατα 1789- αριστερά είναι ο κλασσικος φιλελευθερισμός, πριν και αυτός αρχίσει να εξελίσσεται (σε αντιμαχόμενες παραλλαγές, federalists-republicans στην Αμερική, πιο περίπλοκα στη Γαλλία). Απο τότε οι έννοιες αυτές επανακαθορίζονται διαρκώς ανάλογα με τις αλλαγές στην οικονομία. Στην Ευρώπη, η αριστερά καπελώθηκε πλήρως -ιδιαίτερα μετά το 1890- απο τον κομμουνισμό (=κολεκτιβιστική αριστερά) και άδικα έβγαλε κακό όνομα. Άλλωστε και η δεξιά καπελώθηκε απο τους Φασίστες/Ναζί (=κολεκτιβιστική δεξιά), και επίσης άδικα έβγαλε κακό όνομα.
          Η ρίζα του κακού λοιπόν, είναι ο κολεκτιβισμός, και αυτό θα πρέπει να ξέρουν οι οπαδοί της ΧΑ, ότι δηλαδή επιδιώκοντας την ασφάλεια θα χάσουν και την ελευθερία.

          • Komninos avatar
            Komninos @ Albert 29/07/2013 00:55:39

            Ωραία μπούρδα πέταξες αρχηγουλη. Το ότι οι πρώτοι Φιλελεύθεροι λεγόταν αριστεροί είναι ορθό. Το να προσπαθείς όμως να συσχετίσεις τον Φιλελευθερισμό με το άκρως αντίθετο του τον Σοσιαλισμό, επειδή τώρα λέμε αυτούς αριστερούς, είναι μεγάλη παγαποντιά μπαγασάκο.
            Κλασικός Φιλελευθερισμός εστί τρία πράγματα:Έθνος Κράτος-Καπιταλισμός-Αντιπροσωπευτική κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
            Ακόμα και η X.A. είναι πιο κοντά από εσάς στον κλασσικό Φιλελευθερισμό.
            Γι αυτό και πλέον σήμερα ο κλασσικός Φιλελευθερισμός θεωρείτε ως είτε δεξι-ηζουσα" έκφανση του κέντρου είτε κεντροδεξιά.

            Ο Σοσιαλισμός της μιζέριας και της παρακμής δεν έχει καμια σχέση με τον Φιλελευθερισμό πέραν του ότι είναι και τα δυο ιδεολογίες και άρα ρασιοναλιστές. Αν και ο Σοσιαλισμός βέβαιος με το ένα πόδι πατούσε στην θεολογία.
            Μην μπερδεύεις βούρτσες με που...

          • Albert avatar
            Albert @ Albert 29/07/2013 11:37:47

            Komninos αφήστε τις εξυπνάδες, ηρεμήστε και ξαναδιαβάστε αυτά που έγραψα. Πιο πάνω αναρωτήθηκα:"μήπως ταυτίζεις την αριστερά με τον σοσιαλισμό". Είναι προφανές ότι εγώ δεν την ταυτίζω.

      • Komninos avatar
        Komninos @ Albert 29/07/2013 01:05:24

        Ότι κατεβάσει η κεφαλα του κάθε ενός σας. Εσύ έβγαλες προφανώς τον δικό σου ορισμό, να τον χαίρεσαι. Κάποτε πάντως να κάνετε και ένα συνέδριο να αποφασίσετε τελικά τι σημαίνει αριστερά, όχι τίποτα άλλο, απλά για να ξέρετε και εσείς τι είστε τρομάρα σας. Για εμενα πάντως Αριστερά=Μπουρδολογία Καταστροφολογία Παρακμή και Μιζέρια!

  32. rally monkey avatar
    rally monkey 28/07/2013 14:44:45

    το προβλημα δεν ειναι το κόμμα της Χ.Α. με το 12% αλλά βαθύτερο
    είναι ο'τι την Χ.Α. την τρέχει 'το 0.5% των πειραγμένων' νεοναζί που αποτελουν την ηγετική ομάδα
    των οποιων η ατζέντα/κίνητρα/χρηματοδότες ειναι εξίσου ύποπτα με αυτά των καθοδηγητών και των μπαχαλάκηδων του Συριζα
    αλλά απείρως πιο επικίνδυνα
    γιατί ενώ ειναι ανθέλληνες παρουσιαζονται με Ελληνικές σημαίες και εθνικιστική προβιά
    εχουν εγκλωβίσει την δικαιολογημένη οργή πολλών Ελλήνων
    και θα την διοχετευσουν σε 'στόχους' που μόνο την Ελλάδα δεν θα εξυπηρετούν

    οποιος δεν θέλει να το δεί ας κοιτάξει αλλού τώρα...
    την Χ.Α την αντιμετωπίζει κανεις με ένα και μόνο τρόπο
    στο πεζοδρόμιο
    πλειοδοτώντας σε δράσεις
    υπάρχει κανεις να το κάνει ?
    πολύ αμφιβάλλω

  33. Ξένος avatar
    Ξένος 28/07/2013 14:47:13

    Δεν μπορώ να διαφωνήσω στο παραμικρό.

  34. kat avatar
    kat 28/07/2013 15:10:51

    ἡ ψῆφος στή Χ.Α. ἔχει ἀρχίσει νά περνᾶ ἀπό τό στάδιο τῆς ἀπελπισίας στό στάδιο τῆς κουλτούρας,ὅπως ἡ ἀριστερή ψῆφος.
    Ακριβώς.

  35. anonymous avatar
    anonymous 28/07/2013 15:12:45

    @ akenaton & gonzilaus
    απάντησε και στους δυο ο rally monkey.

  36. Kimon avatar
    Kimon 28/07/2013 15:15:22

    Εδώ πληρώνεις επί 40 χρόνια τους ανθέλληνες του SIRIZA,τις Ρεπούσηδες και τους Σταλινικούς. Oι Μιχαλολιάκοι σε μάραναν. Μα τι πίνεις και δεν μας δίνεις;

    • Α avatar
      Α @ Kimon 28/07/2013 18:04:39

      καλά εσύ συνέχισε να ενισχύεις και να πληρώνεις τους ναζί, αλλά να ξέρεις ότι από αυτή σου την επιλογή θα χαρακτηρίζεσαι και θα έχεις και την ευθύνη των πράξεών σου. Όπως στρώνεις έτσι κοιμάσαι όπως λέει κι ο λαός.

  37. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 28/07/2013 15:18:46

    κύριε Κρανιδιώτη
    η ΧΑ ανεβαίνει και είναι απλό: αρκεί μια ματιά στα σακουλάκια με φαγητό που κρέμονται στο πλάι των κάδων
    η ΧΑ ανεβαίνει γιατί η ανάπτυξη θα ερχόταν το 2013 ή το 2014 αλλά τώρα ψάχνουμε νέο μεσοπρόθεσμο και βερεσέ
    η ΧΑ ανεβαίνει γιατί ο βολευτής των 10.000 € ψηφίζει μισθό 400 € καθαρά για όποιον δεν ανήκει στους 1,500,000 ανέργους
    η ΧΑ ανεβαίνει γιατί ο βολευτής των φοροαπαλλαγών ψηφίζει 52% αύξηση της φορολογίας όταν έχει πετύχει μείωση των αμοιβών 18% των πολιτών και όλα αυτά σε σχέση με το 2012
    η ΧΑ ανεβαίνει γιατί προκαλώ όποιο ....μάγκα βολευτή θέλει να περπατήσει στο κέντρο ή σε συνοικίες της Αθήνας μόνος του το βράδυ όχι μακριά ...στην Αθηνάς ή στην πλατεία Θεάτρου ή Σόλωνος ή Ομόνοια...
    η ΧΑ ανεβαίνει γιατί αρκεί να πας σε νοσοκομείο σε εφημερία και να ...περιμένεις
    η ΧΑ ανεβαίνει γιατί το ....σύστημα αξιών ξέχασε πχ Τσουκάτους αλλά μιλά για κάθαρση ξέχασε την κατάσταση και μιλά για θυσίες όταν πχ το 50% κόστους των σχολείων που κλείνουν αντιστοιχεί στο 1/2 του κόστους του γραφείου του ...Αντιπροέδρου που ...συμπορευόμαστε μαζί του (πχ καλή η αναδρομική ρύθμιση για την Proton; ...αλλά είναι Αντιπρόεδρος μας και συνομιλητής εξ ανάγκης....;)
    η ΧΑ ανεβαίνει γιατί με όλα τα παραπάνω μιλάνε για νέο ...μεσοπρόθεσμο με νέες απολύσεις στο Δημόσιο οριζόντιες και χωρίς αξιολόγηση και απαιτήσεις για νέες μειώσεις στον κατώτατο μισθό...

    και η απάντηση των βολευτών και των ΜΜΕ ; θα λύσει κάποιο πρόβλημα από τα παραπάνω η ΧΑ;

    Να σου πω την προσωπική μου άποψη; Υπάρχει κόσμος που ψηφίζει ΧΑ όχι από άγνοια ή αγράμματοι όπως ορισμένοι υποστηρίζουν αλλά ή από μίσος ή θυμό ή από οργή ή για να πλακώσει σε σφαλιάρες όσους δεν τολμά ακόμα ο μέσος πολίτης να κάνει ...

    Οι πολιτικοί θα πρέπει να ευχαριστούν τον Θεό που υπάρχει η ΧΑ (κατανοώ βέβαια ότι η άνοδός της, κόβει καρέκλες από τις έδρες των σωτήρων...ας τους διορίσουν εκπρόσωπους).
    Αν δεν υπήρχε η ΧΑ πάλι, η οργή και ο θυμός των πολιτών θα όπλιζε τα δικά τους χέρια και η αυτοδικία των πολιτών ...και όπως η ιστορία έχει διδάξει δεν είναι συσσίτια Καιάδας και λοιποί γραφικοί...για αυτό ας ευχαριστούν τη ΧΑ που προς το παρόν λειτουργεί ως η βαλβίδα στην χύτρα ...για με το μετά θα πρέπει να τρομάζουμε όλοι. ...και ο Οκτώβριος με τα νέα προαπαιτούμενα είναι κοντά...
    Ας τρομάζουν όταν ο επόμενος απελπισμένος αποφασίσει να μην αυτοκτονήσει και όχι από την ΧΑ.

    ΥΓ

    για αυτό κάποιοι μιλούν για κάλπες για να δραπετεύσουν μετά την 22η Σεπτεμβρίου που ο κύριος Σόιμπλε θα τους περιμένει για το νέο βερεσέ που θα εκλιπαρήσουν...οι προαπαιτούμενοι των επακόλουθων ...

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ Ο Ιθαγενής 29/07/2013 19:08:38

      +1000 %
      Η X.A. θυμίζει τους "Δημοκράτες" να κάνουν την Δουλειά τους. Ακόμα αρνιούνται...

  38. Kimon avatar
    Kimon 28/07/2013 15:35:54

    Μου κάνει εντύπωση ότι αυτή την στιγμή στο Μιλάνο δεν βλέπω πουθενά πακιστανό, μαύρο, λαθρομετανάστη, η κουρελού. Τελικά η ΕΕ με την συνεργασία των χρησίμων ηληθίων του «Δημοκρατικού τόξου», μετέτρεψαν την πατρίδα μας σε τριτοκοσμική χωματερή, ώστε μην τους έχουν αυτοί να σεργιανάνε, να δολοφονούν, να βιάζουν και να ληστεύουν στα Παρίσια, στα Λονδίνα και στα Μιλάνα.

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ Kimon 29/07/2013 01:49:35

      Ετσι είναι Κίμωνα... και να φανταστείς, μιλώντας γιά την κατάστασή μας σε Ευρωπαίους εισπράττω σχόλια εξοργιστικά, διότι είτε το αγνοούν παντελώς , είτε λένε "Εμείς να δείς πόσους έχουμε..."
      Δεν φτάνει πού μας έκαναν χωματερή, περνάει και στο "ντούκου"...
      Οπως και τόσα άλλα πού έχει υποστεί αυτός ο λαός.
      Μπορεί κάποιος από τους καλλιεργημένους πεφωτισμένους πατριώτες του Antinews να επιληφθεί τού θέματος ;

    • kat avatar
      kat @ Kimon 29/07/2013 16:43:13

      Προφανώς Κίμωνα δεν πήγες στις κουζίνες εστιατορίων και ξενοδοχείων,που εξ αιτιας του μωρου έτρεχα και είχα την χαρά να συνομιλήσω με δεκάδες σομαλές και πακιστανους που είναι το προσωπικό της κουζίνας.Και όχι μόνο στο Μιλάνο, αλλά και στο Μπέργκαμο και στη Φερράρα.Ταξίδεψε Σαβ/κο στο μετρό στο Μιλάνο και θα νομίσεις οτι οι κάτοικοι είναι Πακιστανοί και Σριλανκέζες...Κάνε μια βόλτα στο κάστρο και κοιτα πόσοι αφρικανοί θα σου πουλήσουν κορδελάκια για τα μαλλιά.Η Ευρώπη τελείωσε..

      • Kimon avatar
        Kimon @ kat 29/07/2013 19:19:36

        Είναι θέμα πληθυσμιακών ποσοστών kat. Αν το ποσοστό τους περάσει το 5% η εικόνα είναι μη αναστρέψιμη. Η επίσημη ιστοσελίδα της CIA αναφέρει ότι η Ελλάδα είναι χώρα μεταναστών, δεν αναφέρει όμως το ίδιο για την Ιταλία που το ποσοστό τους δεν έχει ξεπεράσει ακόμα το 5%. Υπήρξα εκπρόσωπος της Ελλάδος στην ΕΕ σε κάποιο τομέα από το 2004 μέχρι το 2009 και πιστεψέ με, η πολιτική του εγκλωβισμού των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα υφένετο μεθοδικά από όλες τις χώρες της ΕΕ ήδη από το 1998.

        • kat avatar
          kat @ Kimon 29/07/2013 21:09:23

          Συμφωνώ...

  39. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 28/07/2013 15:42:18

    Το να καταργήσει η Κυβέρνηση το προκλητικό αφορολόγητο των υψηλότατα αμειβόμενων εν μέσω κρίσης βουλευτών (και δικαστών-που είχαν και δεν γνωρίζω αν καταργήθηκε κλπ) δεν το σκέφτηκαν;
    O Κασιδιάρης τους εξέθεσε με τα εκκαθαριστικά και όλοι έκαναν το παγώνι.
    Είναι θέμα που έχει εξοργίσει τους πολίτες γιατί μαθεύτηκε και είναι προφανές ότι το έκρυβαν.
    Τώρα είναι αργά πλέον και ο Σαμαράς και ο Δένδιας ας συνεχίσουν έτσι ακολουθώντας τον Καμίνη.
    Καλά το σκέφτηκες , το νεοναζί δεν αποτρέπει κανέναν πλέον και η λέξη Δημοκρατία έχει ταυτιστεί με την κλεπτοκρατία και την απατεωνία .
    Ο άνεργος και αυτός που πεινάει ψάχνει κάποιον να σπάσει τα μούτρα (όχι μεταφορικά) αυτών που τον εξαθλίωσαν, όλα τα άλλα τον αφήνουν παγερά αδιάφορο.

  40. Eva avatar
    Eva 28/07/2013 15:52:58

    Δεν είναι μόνο η έλξη απο το απαγορευμένο.
    Διατυμπανίζουν οτι η ΧΑ έχει αποκλειστεί απο τα ΜΜΕ
    γιατί κανείς δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τον αρχηγό της.
    Αν η ΝΔ επιχειρήσει να πάρει πισω οτι μπορεί
    τι έχει να χάσει?
    Τους αριστερους φηφοφόρους ?

  41. papadopoulos ilias avatar
    papadopoulos ilias 28/07/2013 17:45:04

    Το αποτυχημενο πολιτικο συστημα γνωριζει οτι δεν εκπροσωπει πλεον τον ελληνα ψηφοφορο,γιαυτο χρησημοποιει τηνΧΑ ως τον χρησιμο ηλιθιο. Ο Δενδις δεν κανει λαθος. Πριμοδοτουν την ΧΑ για να την χρησιμοποιησουν σαν μπαμπουλα για να γινει η μετεκλογικη συνεργασια με τον Συριζα. Οταν ολες οι πολιτικες δυναμεις θα εχουν προσκηνισει τους γερμανους τοτε η ΧΑ θαβγει απο το προσκηνιο. Ενα μικρο επεισοδιο εστω και με λιγο αιμα θα ειναι η αφορμη για να κυριχθει εκτος νομου. Ετσι οι πολιτικοι θα μηδενισουν το κοντερ και θα αρχισουν με περισσοτερο παθος απο την αρχη οπως το 74.

  42. papadopoulos ilias avatar
    papadopoulos ilias 28/07/2013 17:59:02

    Η λαθρομεταναστευση ηταν ο πρωτος λογος για να πανε στην ΧΑ καποιοι. Μερα με την ημερα οι ψηφοφοροι των κομματων βλεπουμε τους εκπροσωπους μας να ξεφτιλιζονται σερνομενοι και προσκηνημενοι να ψηφιζουν οτι τους διαταξουν εκβιαζοντας τους οτι αυτοι θα ειναι υπευθηνοι γισ την χρεοκοπια.
    Γιαυτο ο Μιχαλολιακος επαναλαμβανει συνεχως οτι δεν θα σας εγκαταληψουμε ποτε. Ειμαι στην ΝΔ απο το 79 και για πρωτη φορα με αναγκασαν να τους καταψηφησω στις δυο τελευταιες εκλογες. Φυσικα δεν θα τους ψηφισω και στις επομενες γιατι αρνουμε να ψηφιζω προσκηνημενους ραγιαδες. Λυπαμε που τους στηριζα τοσα χρονια.

  43. Jay Gatsby avatar
    Jay Gatsby 28/07/2013 18:01:27

    Πολλές φορές η σκέψη της ΧΑ ισχυρότερης και ίσως και κυβέρνησης μου φέρνει στο μυαλό ένα εφιαλτικό worse case scenario,

    την Ελλάδα απομονωμένη στην Ευρώπη, αυτιστική, καχύποπτη έναντι όλων,
    με μια κυβέρνηση ουρακοτάνγκων,
    έναν λαό πεινασμένο και απελπισμένο,
    και σκάφη του 6ου στόλου νότια της Κρήτης να εκτοξεύουν κρουζ κατά της Αθήνας.
    Κάτι σαν Σερβία του Μιλόσεβιτς.

    Σουρεαλιστικό ε?

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Jay Gatsby 28/07/2013 18:33:44

      Το μισό από το σενάριο δεν θα αργήσουμε να το ζήσουμε.
      Στις ευρωεκλογές οι "εθνικιστές" "αγανακτισμένοι" "πατριώτες" θα δώσουν διψήφιο ποσοστό στον ιδιοκτήτη ξενοδοχείου ημιδιαμονής και η πατρίδα θα γνωρίσει μια πρωτοφανή ατίμωση: θα μας χλευάζουν μαζικά τα ΜΜΕ παγκοσμίως, η εικόνα του συμπαθούς και αδικούμενου έλληνα θα δώσει την θέση της στην ( πιο κοντά στην πραγματικότητα) εικόνα του κακομαθημένου αυτιστικού νεοελληναρά και κάθε καλοθελητής θα έχει μια χρυσή ευκαιρία να ραπίσει την πατρίδα βασισμένος στη σοφή επιλογή των "αγανακτισμένων πατριωτών" που συνεχίζουμε να τους καλοπιάνουμε αντί να τους αντιμετωπίσουμε με τους χαρακτηρισμούς που τους αξίζουν.

  44. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 28/07/2013 18:08:33

    Στην προκειμένη περίπτωση ο Δένδιας με τις άστοχες δηλώσεις κάνει το μέγιστο δώρο στην ΧΑ. Τσάμπα διαφήμιση.

  45. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 28/07/2013 18:25:58

    Πολύ καλά κάνει και ο Δένδιας και ο Καμίνης.
    Σιγά μην αρχίζουμε να "χαιδεύουμε" την συμμορία της ΧΑ και τους "ψηφοφόρους της".
    Πολλούς από εμας, μας διέλυσε η κρίση, αλλά δεν βγήκαμε να ληστέψουμε τράπεζες ούτε να δέρνουμε λαθρομετανάστες ούτε να ψηφίζουμε συμμορίες.
    Αυτό που χρειάζεται είναι ΤΕΛΟΣ στην ΑΝΟΧΗ - απέναντι στην ΧΑ και στους "φίλους της" - και σε όποιον αρέσει.
    Και τέλος ας αφήσουν "οι δήθεν Νεο Δημοκράτες" το παραμύθι ότι θα ψηφίσουν τώρα ΧΑ.
    Στην καλύτερη περίπτωση η ΧΑ ήταν ΠΑΝΤΑ ο φυσικός τους χώρος ...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ np_complete_problems 28/07/2013 18:54:29

      np_complete_problems ,

      "Στην καλύτερη περίπτωση η ΧΑ ήταν ΠΑΝΤΑ ο φυσικός τους χώρος ..."

      You've got a mirror in your house?? :lol:

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Φωτεινή 28/07/2013 19:09:58

        μιλάω φυσικά γι'αυτούς που δηλώνουν "τάχα πρώην ψηφοφόροι της ΝΔ" αλλά τώρα τελευταία είδαν το "φως το αληθινό στην ΧΑ" :(

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ np_complete_problems 28/07/2013 21:25:10

      Κάτι τέκνα Συριζαίων βγήκαν και λήστευαν τράπεζες αν το ξέχασες. Η ιδέα να βγεί εκτός νόμου ο Σύριζα λόγω των θέσεων του Διαμαντόπουλου και της άλλης φιλοσκοπιανής , του πιωμένου και κάποιων άλλων πως ακούγεται;

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Π. Ευθυμιάδης 28/07/2013 21:29:19

        Ως συνηγορία υπέρ Τσίγκινου Δειλινού.
        Έτσι ακούγεται.

        • Π. Ευθυμιάδης avatar
          Π. Ευθυμιάδης @ Uncle Stgm 28/07/2013 22:08:35

          Οι ληστείες και οι μπάφοι είναι πρακτικές αριστερών και όχι δεξιών και Εθνικιστών.
          Η συνηγορία είναι κακό; Θα μας το απαγορεύσει κανένας; Πολιτικά ορθά δεν υπάρχουν πλέον , θα γίνει της κακομοίρας .
          Ας μείνει οι ΝΔ να συνδιαλέγεται (αναγκαστικά βέβαια) με τα ρετάλια του ΠΑΣΟΚ. Οι σφριγηλοί τα καλοταϊσμένοι με δημόσιο χρήμα ΠΑΣΟΚΟΙ μετακόμισαν στο Σύριζα και ονειρεύονται νέες αρπαχτές και διορισμούς. Θα διώξουν το 3% γιατί είναι περισσότεροι ....

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Π. Ευθυμιάδης 28/07/2013 22:21:34

            Τουλάχιστον είστε ειλικρινής, αλλά για τις ληστείες και τους μπάφους μη παίρνετε όρκο.
            Το πολιτικό φάσμα ειναι κυκλικό και πίσω, στo "φερμουάρ", υπάρχουν παρά φύσιν συμφύσεις. Μια ματιά στη γειτονική Ιταλία που έχει πλούσια προιστορία σε συμφύσεις ανάμεσα σε αριστερίστες και "εθνικιστές", είναι διδακτική...

      • Scarface avatar
        Scarface @ Π. Ευθυμιάδης 29/07/2013 00:39:38

        Μη λες τετοια. Και τοτε με ποιον θα γινει η επομενη συγκυβερνηση εθνικης σωτηριας?

  46. helios avatar
    helios 28/07/2013 18:48:49

    ένα παλαιότερο μου σχόλιο:

    Η Χρυσή Αυγή είναι το αποτέλεσμα μιας (των τελευταίων 20 ετών) απίστευτης μεταναστευτικής πολιτικής εποικισμού της πατρίδας μας που είχε και έχει ως στόχο την αντικατάσταση του εγχώριου πληθυσμού.
    Θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο αν δεν προστατευθεί με όλα τα δυνατά μέσα το εγχώριο εργατικό δυναμικό ώστε να χάσουν οι αλλοδαποί τις άδειες παραμονής - εργασίας τους και να ξεκινήσουν άμεσα μαζικές απονομιμοποίησεις.
    Όπως είχα περιγράψει και σε μια άλλη απάντηση βρέθηκα χθες στα στα νότια προάστια (που δεν θεωρούνται φυσικά υποβαθμισμένα) και όπου και να πήγαινες έβλεπες και συναντούσες παντού αλλοδαπούς, στα σουπερμάρκετ στα μαγαζιά ,στους δρόμους κ.τ.λ. … λες και είσαι μειονότητα στον τόπο σου μιλάμε για τεράστια πληθυσμιακή αλλοίωση. Στη λεωφόρο Βάρης – Κορωπίου δεν έβρισκες Έλληνα ούτε με κιάλι, παντού Πακιστανοί πάνω στα ποδήλατα. Πηγαίνετε μια βόλτα στις διάφορες βιομηχανικές ζώνες και θα διαπιστώσετε ότι οι Έλληνες έχουν αντικατασταθεί σε πολύ μεγάλο.

    Έχουμε φτάσει στο όριο, η δημιουργία ελληνικής μειονότητας είναι ζήτημα το πολύ δέκα χρόνων, ήδη πολλοί ομιλούν για μη αναστρέψιμες καταστάσεις.

  47. akenaton avatar
    akenaton 28/07/2013 18:49:20

    Κύριε Κρανιδιώτη, δεν χρειάζεται καμιά "ευγένεια" ή "προσοχή" σε όσους "αγανακτισμένους" συμπατριώτες μας εξακολουθούν να ψηφίζουν αυτό το επικίνδυνο για την δημοκρατία μόρφωμα. Επειδή, τώρα ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τι ψηφίζουν και επειδή δεν μπορώ να τους δικαιολογήσω με κανέναν τρόπο, εκτιμώ πως θα πρέπει πια να τους αντιμετωπίσουμε σαν αυτό που στην πραγματικότητα είναι: συνειδητοί εχθροί της δημοκρατίας και της πατρίδας. Όπου η εθνικοσοσιαλιστές ή οι φασίστες απέκτησαν δύναμη μέσω της ψήφου "αγανακτισμένων", "πεινασμένων" ή "εκδικούμενων" πολιτών, οδήγησαν σίγουρα στην δημιουργία σωρών ερειπίων πολύ μεγαλύτερων από αυτούς που υποτίθεται πως θα αντιμετώπιζαν. Κανείς δεν μπορεί να θεωρηθεί τόσο "αγανακτισμένος", τόσο "αμόρφωτος" ή τόσο "προδομένος" από το πολιτικό σύστημα, που να παριστάνει χωρίς κανέναν ενδοιασμό πως αγνοεί αυτά τα ιστορικά και αναμφισβήτητα δεδομένα. Οι ψηφοφόροι της ΧΑ είναι, κατά την γνώμη μου εις γνώση τους, ανθέλληνες και αντιπατριώτες και απεργάζονται για την χώρα δεινά μεγαλύτερα από όσα τόλμησαν να απεργαστούν ακόμη και οι κομμουνιστές που πήραν τα όπλα εναντίον της το 1944 και το 1946!

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ akenaton 29/07/2013 11:45:26

      εκεί που μας χρωστούσανε μας πήρανε και το βόδι ακενατόν.
      μελλόντικός τους ψηφοφόρος είμαι και εγώ, καθαρά από αγανάκτιση. δεν περιμένω να λύσει κανένα πρόβλημα ο μιχαλολιάκος, ο κασιδιάρης και το συνάφι τους όπως πλέον δεν περιμένω να λύσει τα προβλήματα ο σαμαράς, ο στουρνάρας και τα συνεταιράκια μας οι πασόκοι.
      οι περισινες εκλογές ήταν οι τελευταίες που ψήφισα νδ: καμιά προεκλόγική υπόσχεση δεν τηρήθηκε και μας ξαναφορτώθηκαν οι πασόκοι στην εξουσία. Στις επόμενες εκλογές θα μας φορτωθούν και οι συριζαίοι ( για το καλό της πατρίδας βεβαίως και για να μην κινδυνεύσει η χώρα να κυβερνηθεί απο τους ναζιστές έρχεται συνεργασία με το σύριζα αφού πλέον οι πασόκοι δεν θα φτάνουν).
      σου έχω ξαναγράψει πως με λόγια του στυλ ναζί, κρεματόρια, εσ-εσ αντε να πείσεις τους 70 + που τα έζησαν. μην ανησυχείς αυτοί στηρίζουν ακόμα ν.δ
      αγαπητέ περισσότερο φοβάμαι το λεπίδι των πακιστανών παρά τις βόμβες των στούκας, τρέμω μην ξυπνήσει στραβά ο σόιμπλε και παει ο μισθός στα 200 ευρώ και όχι μην μας εκτελέσει ο χιτλερ.
      συνεχίστε εσείς και η κυβέρνηση τον '' πατριωτικό '' δρόμο της φτωχιας και της εξαθλίωσης και καμαρώστε μετά τον ''αρειο '' πακιστανολιακο αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 30/07/2013 17:55:16

      Φίλε Ακενατόν,
      Μην βρίζεις συλλήβδην ως "ανθέλληνες" κι "αντιπατριώτες" τους ψηφοφόρους της ΧΑ. Διότι απλούστατα δεν είναι αυτό που λες. Τσαντισμένηοι, ναι, απελπισμένοι, αλλά όχι και "ανθέλληνες"!
      Δεν έχεις δίκιο. Δηλαδή οι "σωστοί" αγανακτισμένοι, πεινασμένοι, θυμωμένοι, είναι μόνο όσοι ψηφίζουν ...ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή ΣΥΡΙΖΑ;
      Είναι πρλωην ψηφόροι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ, τα πάντα όλα.
      Πόσες φορές έχεις ακούσει να λένε "Είμαι μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και Χρυσής Αυγής"; Εγώ πολλές φορές από πολλούς.
      Πολιτικές χρειαζόμαστε. Ούτε ξόρκια, ούτε δαιμονοποίηση, ούτε "συνταγματικό τόξο" με καραγκιόζηδες ή γενίτσαρους. Νόμο, τάξη, πειθαρχία, διοίκηση δια του παραδείγματος, ελληνική Παιδεία, ανάπτυξη και λίγη περηφάνεια, γαμώ το!

      • akenaton avatar
        akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/07/2013 01:52:46

        Φίλε κ. Κρανιδιώτη, διάβασε παραπάνω το σχόλιο του Κ. Νικολάου και θα καταλάβεις γιατί εξανίσταμαι και ίσως το παρατραβάω. Δεν φοβάται λέει τα στούκας και τον Χίτλερ! Λες και όταν λέμε πως η ΧΑ αποτελεί κίνδυνο για το μέλλον της χώρας και του Έθνους, υπονοούμε πως θα μας βομβαρδισει με στούκας ή θα αναστηθεί ο Χίτλερ να μας εκτελέσει! Και κατά τεκμήριο δεν είναι αμόρφωτος άνθρωπος ή ανίδεος από ιστορία.
        Ένας πολίτης που ψηφίζει ΧΑ, λέω εγώ, παριστάνει πως δεν καταλαβαίνει. Παριστάνει πως περιμένει κάτι καλό από τα μπουμπούκια του Μιχαλολιάκου. Και όταν αυτό γίνεται συνειδητά πια, βρες μου εσύ μια πιο κατάλληλη λέξη για να το εκφράσεις. Εγώ φίλε κ. Κρανιδιώτη δεν βρίσκω.
        Σε αυτά που λες στο τέλος της απάντησής σου, με βρισκεις απόλυτα σύμφωνο και υπερθεματίζω.

        • Ξένος avatar
          Ξένος @ akenaton 31/07/2013 03:25:04

          Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά η λέξη που ψάχνεις είναι «εκβιασμός». Και συμπυκνώνεται περίπου στο σκεπτικό “αφού δεν είστε σωστά τσοπανόσκυλα των συμφερόντων μας και αποδεικνύεστε γατάκια, ξαμολάμε λυσσασμένα πιτ-μπουλ κατά πάντων κι όπου κάτσει η μπίλια».
          Είναι ο κλασικός μηχανισμός κοινωνικού εκφασισμού. Τουλάχιστον στο στρατιωτικό πραξικόπημα δεν κηλιδώνεται ο λαός, ίσως μόνο σε έναν βαθμό δια της σιωπηρής ανοχής του, αλλά η δίψα για δημοκρατία σε αυτό το σενάριο εξακολουθεί να υπάρχει άσβεστη.
          Με το φαινόμενο της χρυσής αυγής όμως η κατάσταση οδηγείται σε γεωστρατηγικό (και ιστορικό) χαρακίρι. Δίνουμε ιδανικό άλλοθι στους απ’ έξω να μας τραβήξουν οριστικά τα καλώδια, έχοντας το τέλειο επιχείρημα έναντι της διεθνούς κοινής γνώμης και των αγορών. Τότε θα είμαστε, πέραν πάσης αμφιβολίας, ειδική περίπτωση με βούλα που έπρεπε να μπει σε καραντίνα.
          Αλλά προσωπικά έπαψα πλέον να κατηγορώ όσους τους ψηφίζουν, η δυναμική της όλης εξέλιξης με έχει ξεπεράσει.

        • Kostas nikolaou avatar
          Kostas nikolaou @ akenaton 31/07/2013 10:30:09

          αγαπητέ ακενατόν σου ξανατονίζω πως δεν περιμένω να με σώσει ο μιχαλολιακος και το σινάφι του όπως δεν περιμένω πλέον ( δυστυχώς) να με σώσει ο σαμαράς και ο ευάγγελος.
          το μόνο που περιμένω με την ψήφο μου στη χ.α είναι να κάνει αυτά που υποσχέθηκε ο σαμαράς και δεν τήρησε ( να τιμωρηθούν όσοι μας οδήγησαν ως εδώ, οχι αντι να οδηγηθούν οι υπευθυνοι στα κάγκελα να οδηγουνται στην εξουσια οπως τωρα). οπως αναφέρει ο φαήλος ( υπάρχει κόσμος απογοητευμενος που είναι αναμεσα σε σύριζα και χ.α) να παρακαλας εμείς οι απογοητεύμενοι να διαλέγουμε το σινάφι του κοντόχοντρου άριου παρά αυτό του αλεξάκη.
          εσύ αγαπητέ συνέχισε να στηρίζεις αυτή την ν.δ και μακάρι να είμαστε καλά να τα ξαναπούμε οταν συγκυβερνήσετε και με τον αλεξάκη.
          προς το παρόν ας απολαυσουμε τα μπανάκια μας και ας ετοιμαστούμε για τα ''γλέντια'' ( ο αγαπητός πατριώτης κ. σκορδάς επανεφερε το θ'εμα των πληστειριασμών, απο τώρα λυπάμαι τους κακόμοιρους δικαστικούς επιμελητες, εισαγγελείς κτλ που θα πάνε για τις κατασχέσεις. Να ζήσουμε να τους θυμόμαστε)

    • Eva avatar
      Eva @ akenaton 30/07/2013 18:12:39

      Εγώ πάλι στο άκουσμα της λέξης ανθέλληνας, δεν θα σκεφτώ τον ψηφοφόρο της Χρυσής Αυγής.

  48. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 28/07/2013 19:06:03

    Την ώρα που επιβάλλεται υπο το βάρος των συνθηκών η Ελλάδα ως χώρα και ο Ελληνισμός ως Εθνος με την Εφαρμογή της Εθνικής Στρατηγικής να ξεπεράσουν την πολύμορφη και πολυεπίπεδη κρίση η οποία και έχει αποκτήσει εκρηκτικές διαστάσεις σε όλους τους τομείς ,πεφωτισμένοι Ελληνες όλως τυχαίως απο την σελίδα της ίδια Εφημερίδας διατυπώνουν απόψεις που προκαλούν εύλογες απορίες.Η Νομιμοποίηση των εκδηλώσεων του νεοναζιστικού μορφώματος της Χρυσής Αυγής, επίτοκος του νεοφασιστικού κινήματος της Ελλάδας, η Ταύτιση της Νομιμοποίησης ενός παρακρατικού Μηχανισμού που ιστορικά παράχθηκε για να φαλκιδεύει την Λαική Εντολή με το ΚΚΕ και την ιστορική του Νομιμοποίηση και η Αναγωγή της Αντιδικτατορικής πάλης ως παράγωγο του Αμερικανοκίνητου Χουντάνθρωπου Ιωαννίδη.Ουσιαστικά δηλαδή την ώρα που η αναγκαιότητα για πιστή εφαρμογή του Συντάγματος, για δημοκρατική νομιμοποίηση της πολιτικής μας ζωής, για ισχυροποίηση και ενδυνάμωση του Κοινοβουλευτισμού, για την αλλαγή του προσανατολισμού μας ως άνθρωποι κα ιως Πολίτες αποκτούν καθολικό χαρακτήρα κάποιοι προτείνουν την αναγωγή των προοδευτικών με οτι φέρουν ως Εθνικά Επικίνδυνους . Εκτός απο Εθνικά επικίνδυνοι οι μη δεξιοί Ελληνες κατά τα λαμπρά αυτα πνεύματα δεν είναι και Ελληνες γιατί ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ και ΚΚΕ.Ο Εθνομηδενισμός, ο Εθνισμός, η Διαφθορά,η Διαπλοκή, η Έλλειψη Δημοκρατικής Συνείδησης δεν έχουν ιδεολογικά και πολιτικά όρια.Ας το έχουν καλά υπόψην τους πως δεν είναι καιρός να λύσουμε τις διαφορές μας με έναν Νέο Εμφύλιο.Αρκετά πληρώσαμε το Διχασμό.Αν πάλι όμως τόσο πολύ το επιθυμούν ας το πράξουν ας ταυτιστούν με το Νεοφασιστικό και Νεοναζιστικό μόρφωμα της Χ.Α. ας εναγκαλιάσουν τα Εθνικιστικά μορφώματα ας πάρουν και τον σκληρό πυρήνα της Δεξιάς και ας πορευτούν.Δεν θα περάσουν όμως έτσι απλά γιατί υπηρετούν εκτός απο λογικές συμπόρευσης και συμπαράταξης λογικές δημοκρατικές εκτροπής.Δεν θα περάσουν γιατί γνωρίζουν πως δεν θα σταθούν πουθενά σε μια Δημοκρατική Ευρώπη.Δεν θα περάσουν γιατί απλά σκοπεύουν στο βωμό της ιδεολογικής καθαρότητας να ανατρέψουν κα ιτην υπάρχουσα κυβέρνηση αλλα και το πείραμα Κυβερνήσεων συνεργασίας.

  49. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 28/07/2013 19:09:53

    Φαηλο Κρανιδιωτη ξερεις....πολυ καλα και εσυ και ο Α.Σαμαρας και ολοι μας για το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΧΡ.ΑΥΓΗ. Το ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ το....ανοιξε ολο το πολιτικο συστημα της μεταπολιτευσης και συνεχιζει να το κανει ακομη και τωρα. Ο φιλος ΙΘΑΓΕΝΗΣ παραπανω σου γραφει πολυ ωραια γιατι....ανεβαινει η χρυση αυγη, και θα σου εγραφα αλλους τοσους λογους για την ανοδο του μορφωματος......Αν το τωρινο πολιτικο συστημα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ για........τους γνωστους λογους να........φτιαξει ΚΡΑΤΟΣ τοτε Ας ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΤΥΧΕΡΟΣ.......

    • George avatar
      George @ Σαρακατσανος 29/07/2013 00:57:16

      Ακριβώς! Η ΧΑ και το ΚΚΕ σε τούτο είναι πιό προδευτικά από τους υπόλοιπους. Ξεκινάνε από την ανάγκη ύπαρξης κράτους. Η ΧΑ υπόσχεται εφαρμογή των νόμων και απόδοση δικαιοσύνης. Κράτος με απόλυτη εξουσία, που διασφαλίζει εφαρμογή των νόμων εσωτερικά και αμυντική επάρκεια, είναι πάντα το πρώτο ζητούμενο. Ο μετασχηματισμός του κράτους με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και κατανομή εξουσιών έπεται. Το τραγικό είναι ότι τα αυτονόητα βγαίνουν από ανθρώπους που έχουν άσβεστο μίσος για τους Εβραίους, τους μετανάστες , τους αριστερούς, τους φιλελεύθερους, τους gay κτλ. Το πιό τραγικό ότι τα υπόλοιπα κόμματα αδυνατούν να απαντήσουν σε αυτά και ταυτόχρονα έχουν όλες τις απαντήσεις και τις συνταγές για το ποιά είναι η επόμενη φάση μιας μεταμοντέρνας κοινωνίας. Είναι δηλαδή τελείως γειά σου...

  50. Kimon avatar
    Kimon 28/07/2013 19:15:58

    Μην ανησυχείτε κύριε. Το «Δημοκρατικό Τόξο» έχει ήδη οδηγήσει την χώρα στο σημείο εκείνο της μη γραμμικής εξίσωσης όπου η παράγωγος είναι μονίμως φθίνουσα. Έχουν συσσωρευθεί ήδη τόσα ερείπια, που η ΧΑ δεν θα έχει τίποτε να καταστρέψει.

    • Laziali avatar
      Laziali @ Kimon 29/07/2013 03:37:50

      Grazie kimon

  51. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 28/07/2013 19:18:47

    Πολλοί ὅμως ψηφοφόροι τῆς ΧΑ διέρευσαν ἀπό ΠΑΣΟΚ καί ΣΥΡΙΖΑ, γιά νά ᾿μαστε δίκαιοι. :D

  52. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 28/07/2013 19:36:58

    "Οι ψηφοφόροι της ΧΑ είναι, κατά την γνώμη μου εις γνώση τους, ανθέλληνες και αντιπατριώτες"

    'Eτσι. Όχι άλλα χάδια στους προδότες. Όχι άλλη λογική του στυλ " δεν θα χαρίσουμε 600.000 στους νεοναζί" . Μόνοι τους χαρίζουν τον εαυτό τους στους υμνητές των εχθρών της Πατρίδας. Τα κίνητρά τους; ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ!

    υγ: κάποτε ο μέγας Ντε- Γκωλ συνέλαβε έναν συνεργάτη του καθεστώτος Βισύ. Ήθελε να τον εκτελέσει. Έπεσαν πάνω του οι συνεργάτες του: " μη, είναι απλά παραπλανημένος, υπήρξε πατριώτης , τον ξέρουμε". Ο Ντε Γκωλ ούτε τους άκουσε: " Είναι συνεργάτης των Ναζί. Θα τον εκτελέσουμε τώρα, γιατί έχουμε πόλεμο και η ιστορία ας αποφανθεί πιο μετά για τα εσώψυχά του"

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Kώστας ΜΠ 28/07/2013 20:53:34

      πρόσοχή γιατί αυτό θα το χρησιμοποιήσουν και άλλοι απο την ανάποδη - πολύ ολισθηρό το μονοπάτι
      το θεμα ειναι να μη φτάσεις στο διχασμό
      Θα σου πω μονο πως απο τους χιλιάδες Γάλλους αιχμαλώτους (του Βισύ) στη Συρία..στους οποίου δόθηκε η ευκαιρία να συνταχτούν με τους Ελέυθερους Γάλλους του Ντε Γκώλ και να πολεμήσουν τους Ναζί - το ποσοστό που δέχτηκε ηταν τοσο μικρό που δεν θέλει να το θυμάται κανείς πλέον
      Με βεβαιότητα - 12% που ψήφισαν Χ.Α. *ΔΕΝ* ειναι ναζί

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Kώστας ΜΠ 28/07/2013 22:42:21

      Εχετε δικιο. Η αναλογια κτυπα στα ματια. Ετσι θα ελεγε ο Ντε Γκωλ και για τους πασοκους που κατεστρεψαν την χωρα και υστερα την παρεδωσαν στο ΔΝΤ και στην Γερμανια.

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ Kώστας ΜΠ 29/07/2013 12:46:55

      Πρόσεξε μην πάρουν της αποφάσεις για το ποιος είναι νόμιμος οι Χρυσαυγήτες....

  53. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/07/2013 19:37:34

    Άς υποθέσουμε ότι η ΧΑ πάει στο 17 ή 18 % .
    Καλό ή κακό;
    Εν πρώτοις, ουτε καλό ούτε κακό. Σύνηθες, Business as usual. Θυμίζω Γαλλία, Ολλανδία, Αυστρία, Ιταλία (Fini !).
    Δεύτερη σκέψη: Καλό. Ξεκαθαρίζουν τα πράγματα, κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Το συνταγματικό τόξο πρέπει και θ΄αναλάβει τις ευθύνες του, έστω διά της βίας, τρώγοντας κλωτσιές.
    Πιθανώς έτσι θα γίνει αναγκαστικά κυβέρνηση ΝΔ + ΣΥΡΙΖΑ (+ΠΑΣΟΚ ενδεχομένως), με αποσυνάγωγη "αντισυστημική" αντιπολίτευση ΧΑ και θεσμική αντιπολίτευση ΚΚΕ, ΔΗΜΑΡ, ενδεχομένως και κάποιο μικρό "φιλελέ" σχήμα (δύσκολο το βλέπω να πηδήσει το φραχτη).
    Καλοδεχούμενο το βλέπω. Αφού θέλουν τόσο πολύ την εξουσία, άς αναλάβουν τις πραγματικές υποχρεώσεις της.
    Με τους "αντισυστημικούς" θα τα πούμε όχι στα "γουρουνάδικα", ούτε στα Δικαστήρια, αλλά στα Δημοτικά Συμβούλια, στις Περιφερειες, στη Βουλή. Ο κ. Μειμαράκης, προς τιμήν του, έδειξε έναν καλό δρόμο, όταν κάθισε δίπλα στον κ. Δραγασάκη. Δεν το έκανε μόνον επειδή είναι "σύντεκνοι"...

    • Laziali avatar
      Laziali @ Uncle Stgm 28/07/2013 23:31:53

      Νομίζω υπάρχει χάσμα μεταξύ της ιδεολογίας της Νέας Δημοκρατίας και του Σύριζα. Κατά την ταπεινή μου γνώμη κάτι τέτοιο θα αποτελούσε βάναυσο βιασμό της Δημοκρατίας και της ψήφου των πολιτών που υποστηρίζουν και τα δυο αυτά κόμματα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 29/07/2013 02:18:16

      Ισχύει ακόμη το bonus, άν δεν απατώμαι...

  54. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/07/2013 19:45:59

    Ξανάγινε. 1916, ο Αγγλογαλλικός στολος στον Σαρωνικό.
    "Της Αμύνης τα παιδιά..."

    Η Ελλάδα το 1916 είχε κοπεί στα δύο: Από τη μια μεριά, το κράτος της Θεσσαλονίκης που περιλάμβανε τη Μακεδονία, την Κρήτη και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου. Από την άλλη μεριά, η κυβέρνηση των Αθηνών αντιπαρατασσόταν στους οπαδούς του Βενιζέλου με τους απολυθέντες στρατευσίμους ("επιστράτους") που είχε οργανώσει ο Ιωάννης Μεταξάς σε παρακρατικές ομάδες προς απόκρουση κινδύνου. Τον Δεκέμβριο του 1916 η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αναθεμάτισε και αφόρισε τον Βενιζέλο. Τα Γαλλικά θωρηκτά έμπαιναν στον Πειραιά και αποβίβαζαν 3000 άνδρες, ενώ βομβάρδιζαν περιοχές της Αθήνας γύρω από το Στάδιο και κοντά στα Ανάκτορα, σε μια σειρά επεισοδίων γνωστών ως «Νοεμβριανά». Όλα τα λιμάνια ήταν αποκλεισμένα από τους Γάλλους με αποτέλεσμα η Αθήνα αλλά και άλλες πόλεις κοντά σ΄ αυτήν να λιμοκτονήσουν.
    Οι Γάλλοι μαζί με τον Βρετανό Πρωθυπουργό Λόιντ Τζορτζ, απαίτησαν από τον Κωνσταντίνο να εγκαταλείψει το θρόνο προκειμένου να άρουν τον αποκλεισμό. Μετά από το τελεσίγραφο, ο Βασιλιάς αποσύρθηκε από το θρόνο και φεύγει στην Ελβετία αφήνοντας στη θέση του το δευτερότοκο γιο του, Αλέξανδρο. Ο Βενιζέλος σχηματίζει κυβέρνηση στην Αθήνα στις 13 Ιουνίου.

  55. δημης avatar
    δημης 28/07/2013 20:11:57

    "Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα ο Νίκος Μιχαλολιάκος δεν μπορούσε να φανταστεί τέτοια διαφήμιση.".....
    Ούτε στα πιό τρελά όνειρα των "δημοκρατών " που ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ το ...άλλοθι που τους δίνει η ΧΑ...
    Και να μην υπήρχε έπρεπε (για τους "δημοκράτες " να την επινοήσουν.....
    Τυχαία άλλωστε κάποιοι (πρωτοξάδελφοι )τους είχαν πει ότι οι Καπιταλιστές θα τους πουλήσουν το σχοινί να τους κρεμάσουνε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  56. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 28/07/2013 20:28:00

    Μακρυά από μένα η ιδεολογία του ναζισμού-φασισμού.
    Αλλά αν θέλεις να αισθανθείς ελεύθερος,
    αν θέλεις να μην φοβάσαι να κυκλοφορήσεις το βράδυ,
    αν θέλεις να μην φοβάσαι ότι γυρίζοντας στο σπίτι σου , θα το βρεις ρημάδι,
    αν θέλεις να μην φοβάσαι ότι κινδυνεύει η ζωή σου κάθε στιγμή, κλπ,κλπ,κλπ,κλπ.
    Και επειδή τα θέλεις όλα αυτά σε κατηγορούν φασίστα και νεοναζί, τότε μπορείς να σκεφτείς :
    -"Τι χειρότερο μπορεί να πάθω με τον ναζισμό"!

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ ΝΤΙΝΟΣ 29/07/2013 11:17:14

      +1000 !

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ ΝΤΙΝΟΣ 31/07/2013 16:17:10

      Αν είμαι πιο σκούρος από το πρότυπο τους
      Αν είμαι πιο αριστερός από την ιδεολογία τους
      Αν θέλω να διαμαρτυρηθώ για κάτι που δεν μου αρέσει
      Αν δεν θέλω να στοιχίζομαι και να χειροκροτώ
      Τι λες να πάθω με τον ναζισμό;

  57. Ξένος avatar
    Ξένος 28/07/2013 21:34:30

    Αν ψάξει επιμελώς κανείς τον βιο και την πολιτεία εθνικών μας ηρώων (βαρβάτα ονόματα, πρωτοκλασάτα) καθώς και μεγάλων επαναστατικών μορφών του παγκόσμιου στερεώματος θα διεξάγει άνετα το συμπέρασμα οτι επρόκειτο για τραμπούκους, διαταραγμένους και πολλές φορές σκέτα καθάρματα. Οι λαοί, όταν ο καιρός φέρει τα λάχανα και τις παραπούλες, δεν αναθέτουν τέτοιες δουλειές στον φιλολογικό σύλλογο Πανασού ούτε ενδιαφέρονται για το αν εκείνος που δεσμεύεται πειστικά να λύσει με γόρδιο τρόπο τα προβλήματά τους εμφορείται από αγνή ψυχή και τρυφερά αισθήματα. Αντιθέτως.
    Λίαν προσφάτως ανακάλυψα κι εγώ, με πολύ καθυστέρηση, οτι έχουμε ξεφύγει από το στάδιο εκείνο που το να ψηφίζει ο άλλος χρυσή αυγή ήταν ντροπή και αίσχος. Πράγματι ήταν και ακόμα είναι σε σημαντικό βαθμό. Αυτό το “ντροπή σου!” όμως, last year. Ο κόσμος έχει μια αίσθηση τέλους μέσα του φέτος, φαίνεται ακόμα και από τον τρόπο που κάνει τις διακοπές του. Η κατάσταση έχει πάρει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να την χαρακτηρίσουν μη αναστρέψιμη. Προσωπικά μακάρι να μπορούσα να φύγω από τη χώρα αλλά δεν μπορώ.

  58. Laziali avatar
    Laziali 28/07/2013 23:01:08

    Το πρόβλημα είναι ότι η δημοκρατική θέληση του λαού βιάζεται σε όλη την Ευρώπη.
    Τραγικό παράδειγμα η Γαλλία.
    Το εθνικιστικό κόμμα παίρνει πάνω από 20%, ποσοστό που κανονικά είναι πολύ μεγαλύτερο αλλά επειδή έχουν δώσει δικαίωμα ψήφου στα εκατομμύρια μουσουλμάνων βορειοαφρικανών αλλοιώνεται και μικραίνει. Μέχρι να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι Γάλλοι δεν θα υπάρχει Γαλλία…
    Με όλα αυτά τα νομικά πλαίσια και την προπαγάνδα που κυριαρχεί σε όλη την Ευρώπη δεν υπάρχει περίπτωση η τελευταία να απελευθερωθεί από την τυραννία.
    Παραμένω οικτρά απαισιόδοξος.

  59. Μαγκας avatar
    Μαγκας 28/07/2013 23:31:44

    Δύσκολα τα πράγματα ε;. Μπρός Αντώνης, Μπένης πίσω αυγοκέφαλοι, αριστερά ζόμπι, λάθρο, Τροικανοί, ψεκασμένοι...
    Κάτι έπαθες φέτος το καλοκαίρι. Δεν πήγες διακοπές να ζήσεις τον μύθο σου και την έβγαλες με σουβλάκια σε τίποτα ψησταριές της γειτονιάς και είδες τι παίζει με τον κόσμο και μπούχτισες με τη μπόχα, τη βρώμα και τους λάθρο της πόλης που και ''καλά'' γέννησε τη δημοκρατία. Είχες καιρό να γράψεις ρεαλιστικό άρθρο χωρίς αγκυλώσεις και εθνικές ονειρώξεις. Άργησες κανά χρόνο, δυο αλλά οκ.
    Αλλάζουμε Φαήλο. Θα αλλάξεις και εσύ και οι όμοιοι σου, οι λεγόμενοι δεξιοί, πατριώτες. Καλά πες το και κεντροδεξιοί. Στο Γράμμο εξάλλου δεν καταθέτουμε στεφάνια εμείς, χρόνια τώρα..
    Ντάξει και στο Μπαγκλαντές ο πολιτικός κόσμος ζάχαρη περνάει. Το πολιτικό σύστημα νομίζει ότι έχει ακόμα καιρό. Κάποιοι νομίζουν ότι έχουν και κόσμο. Και χωρίς εμάς τη βγάζει και την έβγαζε. Φαίνεται πως δεν μας είχε ανάγκη, αρκούσε που πληρώναμε. Αλλά αυτή τη φορά όταν μας χρειαστεί θα το χαιρετήσουμε.
    Δούλευαν οι πατεράδες μας για να ζει το ΠΑΣΟΚ, το κράτος της αριστεράς. Τώρα ήρθε η σειρά μας να χτίσουμε και τα πασοκικά ερείπια για τη ψυχή της μάνας μας.. Έτσι πρέπει να πηγαίνει. Σωστά;. Εξάλλου αυτό ήταν και είναι το νόημα του πατριωτισμού στην Ελλάδα χρόνια τώρα..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μαγκας 30/07/2013 11:37:37

      Μάλλον είχες πολύ καιρό να με διαβάσεις...

  60. karasumi avatar
    karasumi 29/07/2013 00:36:31

    Δεν προσχωρώ στη λογική του αμόρφωτου, πνευματικά λειψού και ανώριμου λαού που θα πρέπει να του παρουσιάσουμε τη ΧΑ "κάπως" για να μην την ψηφίσει. Άμα γουστάρει, ας την ψηφίσει. Δεν κατάλαβα δηλαδή, σε ποιανού το σβέρκο θα κατσικωθεί, στων Βουλγάρων; Όπως πληρώνει τώρα την ψήφο σε ΠΑΣΟΚ και ΠΑΣΟΚοκλώνους, ας πληρώσει στο μέλλον και την ψήφο στη ΧΑ. Κάθε λαός έχει την κυβέρνηση που του αξίζει στη δημοκρατία. Με επικοινωνιακές τακτικές και ωραία περιτυλίγματα δεν σώζεται κανένας λαός από τον εαυτό του. Que sera sera...

  61. Ιωάννης Ζέρβας avatar
    Ιωάννης Ζέρβας 29/07/2013 01:01:49

    Η Ευρώπη είναι καταδικασμένη σε Θάνατο. Δεν το έχει απλά καταλάβει ακόμα. Σε καμια 40 Χρονια αυτό το Μόρφωμα, Ευρώπη θα ονομάζεται αλλα δεν θα έχει καμια Σχέση με την Ευρώπη.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Ιωάννης Ζέρβας 29/07/2013 11:30:59

      Eurabia ?

  62. ΓΡΗΓΟΡΗς avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗς 29/07/2013 12:03:26

    Απορω ,με αυτους που θεωρουν την Χ.Α. ως αντισυστιμικο κομμα.Ειναι ,για μενα,κλασσικο συστιμικο κομμα.Αρκει να δει κανεις την φωτο ,που ο Μιχαλολιακος υποκλινεται ,δουλικοτατα στην κα Ντορα,οπως στις ταινιες υποκλινονται οι καπο στον Νονο.Για μενα ειναι κατασκευασμα ,τυπου 17 Νοεμβρη,για να εκτονωνονται ψυχολογικα οι μαζες.Μονο,λογω εποχης, με αντιθετο προσημο απο αυτην.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΡΗΓΟΡΗς 30/07/2013 17:48:40

      Μπα, μάλλον κοίταγε τα κορδόνια του. Μπορεί να πούμε οτιδήποτε άλλο, αλλά ο ΝΜ υπόκλιση στη Ντόρα; Δεν νομίζω...

  63. ΑΣΣΟΕ avatar
    ΑΣΣΟΕ 29/07/2013 15:01:35

    κ.Φαηλο σε παρακαλω βγαλε τα μπλε γυαλια και θα δεις την επιτυχια του Δενδια.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ κ.Φαηλο 10 μεταναστες να εξευτιλιζουν μια χωρα ,την αστυνομια της και ολες τις δομες της σαν χωρα.ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?

    ΣΤΗΝ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ φυσικα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΣΣΟΕ 30/07/2013 17:47:40

      Δηλαδή, τι έκανα οι 10 μετανάστες εκεί που λες και εξευτελίζουν την χώρα;

      • ΑΣΣΟΕ avatar
        ΑΣΣΟΕ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2013 21:12:13

        ΕΞΥΠΝΟ να κανεις τον ανηξερο.ΠΕΡΝΑ μια βολτα να δεις την καταληψη της Πατησιων απο λαθρεμπορους (οταν πουλανε μεταξυ αλλων λαθραια τσιγαρα,νομιζω ετσι αποκαλουνται.),να δεις με τα ματια σου που εχουν τις αποθηκες τους(με τα λαθραια παντα),σε ποιους επινοικιαζουν τους παγκους που στηνουν και πως απομακρυνουν τα ΜΑΤ αν κανουν το λαθος και πλησιασουν το οικοδομικο τετραγωνο.(τους τελευταιους 4 μηνες τα ΜΑΤ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ απογοητευμενα)ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ , ΕΝΣΤΟΛΟΣ,ΜΗΧΑΝΗ κ.λ.π

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΣΣΟΕ 31/07/2013 15:45:21

          Εσύ κοτζάμ κτίριο δεν τους βλέπεις τους αστυνομικούς;
          Εγώ πολλές φορές τους έχω συναντήσει στην Πατησίων και δεν ήταν μεταμφιεσμένοι.
          Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο αλλά όποιος ζει στην Αθήνα έχει δει μεγάλη διαφορά εδώ κι ένα; χρόνο, κι αυτό δεν αλλάζει με υπερβολές και ανώνυμα ψέματα.

          • ΕΙΡΗΝΗ avatar
            ΕΙΡΗΝΗ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/07/2013 20:10:41


            Δυστυχως Φαηλο αυτο ειναι το προβλημα, οτι η διαφορα ομως ειναι προς το χειροτερο.Κλεισαμε τα μαγαζια μας στο σημειο που γραφει ο ΑΣΣΟΕ γιατι το κρατος εχει αποσυρθει εντελως απο εκει.Πραγματι μπορει να ειδες αστυνομια ,αλλα με μια διαφορα ομως, ειναι στην απεναντι πλευρα εκατερωθεν στα 100 μ. Καποιος τους κραταει σε............ αποσταση.

  64. ηλεκτρα avatar
    ηλεκτρα 29/07/2013 18:04:17

    συμπληρωστε στα ποσοστα της ΧΑ και τους 500.000 ψηφους των ελληνοποντιων προσφυγων που τους εκοψαν το πενιχρο επιδομα επιβιωσης στα γεραματα <> που ψηφιζαν. επαναλαμβανεται η γενοκτονια των ποντιων...μηπωσ ψηφιζοντας το <> θα δικαιωθουν?

  65. νικος avatar
    νικος 29/07/2013 22:14:55

    αργησατε και συνεχιζεται να αργειτε να (Λύνουμε με ατσάλινο χέρι τα προβλήματα της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας, αντιστρέφουμε τον δείκτη της ανεργίας και κανείς δεν θα έχει χώρο να υποκαταστήσει το Κράτος) γιαυτο και εγω ( κι ο λαός ενίοτε εκδικείται με χιούμορ. Στην κάλπη).και δε βαζω μεσα τα ζαπεια 1,2,3 και τα ψεμματα των 18 σημειων.

  66. Θανασης avatar
    Θανασης 30/07/2013 12:41:29

    Για τους υπερμορφωμενους εδώ μεσα σχετικά με τους αμορφωτους ψηφοφόρους της ΧΑ ας δώσουν μια εξήγηση για τα υψηλά ποσοστά της στα σώματα ασφαλείας και τις ένοπλες δυνάμεις των οποίων τα στελέχη μόνο ως αμορφωτα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.....όσο για κατι άσχετους το όχι στους ναζί το είπε ένας δικτάτορας και υποστηρικτής του εθνικοσοσιαλισμου....τότε που οι σύμμαχοι του χιτλερ οι κομμουνιστές καλούσαν το κόσμο να μην συμμετέχει στον πολεμο...και οταν ένας άλλος μεγάλος προδότης πούλησε τη μιση Κύπρο για να επιστρέψει αυτός και η ''δημοκρατία'' του....τη ''δημοκρατία'' σας και στα τσακιδια απο αυτή τη χώρα...προτειμω μια Ελλάδα χωρίς δημοκρατία παρά μια δημοκρατία χωρίς Ελλάδα...

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ Θανασης 31/07/2013 09:52:11

      +1000!!!!!!!

  67. Παντελής avatar
    Παντελής 30/07/2013 14:00:21

    Δεν ανήκω στην Χρυσή Αυγή,αλλά πιστεύω ότι όταν μοιράζει τρόφιμα
    μόνο σέ Ελληνες ή δίνει αίμα μόνο σε Ελληνες,δεν εκφράζει ρατσιστικά αισθήματα αλλά αποσκοπεί στην ενίχυση τής συνεκτικότητας του λαού ότι ακριβώς που πολεμά η ιδεολόγια της αποδόμησης και του εθνομηδενισμου.

  68. Ελληνική Μειονότητα Αγ. Παντελεήμονα avatar
    Ελληνική Μειονότητα Αγ. Παντελεήμονα 30/07/2013 14:49:11

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    για να λέμε όλες τις αλήθειες απο τους πρώτους οι οποίοι κατηγόρησαν τους κατοίκους ως ρατσιστές, ξενόφοβους, και...... και........ και........ ήταν προβεβλημένα στελέχη και βουλευτές της ΝΔ με την ίδια σφοδρότητα που το έκαναν και οι αριστεροί. Ενώ τους πρώτους ξυλοδαρμούς απο τα ΜΑΤ τους υπέστησαν οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι (οι οποίοι μην ξεχνάτε ότι ήταν και είναι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας) επί κυβερνήσεων της ΝΔ, πρωτού εμφανιστεί ως "προστάτης" η ΧΑ. Ενώ οι καθ ύλην αρμόδιοι στην πλειοψηφία τους στελέχη της ΝΔ αρνούνταν πεισματικά να δεχθούν τους εκπροσώπους τους την ίδια ώρα που "σύλλογοι" "Μεταναστών", ΜΚΟ, Τουρκοπράκτορες είχαν ελευθέρας και ανοιχτές πόρτες στα Υπουργεία.
    Όσο για τις "επιτυχιες" του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη οφείλονται μάλλον στο ιδιώτυπο Δημοσιογραφικό "black out" για τα συμβαίνοντα στην περιοχή παρά στην πραγματικότητα. Τρανή απόδειξη του "ενδιαφέροντος" του είναι το οικείο Ατυνομικό τμήμα αλλά και τα κοντινά συνεχίζουν να είναι υποστελεχωμένα και με περιορισμένο εξοπλισμό. Η περιοχή έχει μεταβληθεί σε μία "No law zone" αντίστοιχη του Ζεφυρίου και των περιοχών του Ασπροπύργου. Για να μην αναφέρω για τις απειλές που δέχονται οι τελευταίοι της ελληνικής μειονότητας από τα ποικυλώνυμα συμφέροντα να εγκαταλείψουν την περιοχή .
    Θα σας πρότεινα να ερθετε στην περιοχή για να διαμορφώσεται προσωπική αντίληψη για το τι πραγματικά συμβαίνει και να επιδιώξετε να συζητήσετε με απλούς κατοίκους για να διαμορφώσετε ιδία απόψη για τα συμβαίνοντα.

  69. Κωνσταντῖνος Ρούμογλου avatar
    Κωνσταντῖνος Ρούμογλου 30/07/2013 14:54:40

    πολὺ καθαρὸς συλλογισμὸς.
    Ἐξαιρετικὸ κείμενο.
    Μπράβο, κύριε Κρανιδιώτη!

    Εὐχαριστοῦμε!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κωνσταντῖνος Ρούμογλου 30/07/2013 17:45:30

      Η αλήθεια είναι συνήθως απλή.

  70. Zugzwang avatar
    Zugzwang 30/07/2013 20:17:15

    Νομιμο, με καποιες παρατηρησεις, εκρινε το ΣτΕ το Προεδρικο Διαταγμα για την προστασια των "προσφυγων" (δηλαδη την νομιμοποιηση των λαθρομεταναστων).
    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113086073

  71. Γιώργος Πολίδης avatar
    Γιώργος Πολίδης 31/07/2013 01:24:33

    Φαήλε αγόρι μου, εγώ τον θέλω τον πολιτικό να αγωνιά, να τρέμει, να ανησυχεί,να θλίβεται και να πονά για τον λαό, κι ο ύπνος του να έχει γίνει 2-3 ώρες το εικοσιτετράωρο από την αγωνία του για τον λαό. Δεν τον θέλω "λογοτέχνη" τον πολιτικό, τον θέλω στο θυσιαστήριο θυσιαζόμενος για τον λαό. Θέλω τον πολιτικό να λέει: Έως ότου υπάρχει κι ένας άστεγος στην χώρα μου, εγώ δεν θα κοιμηθώ σε κρεβάτι. Τον θέλω να λέει: Όσο υπάρχει στην χώρα μου κι ένας πεινασμένος, εγώ το φαγητό μου δεν θα το τελειώσω, κι ενίοτε να σηκώνεται πεινασμένος από το τραπέζι.

    Οι χρυσαυγίτες κρατάνε 1600-1800 Ευρώ από την βουλευτική αποζημίωση και τα υπόλοιπα τα μεταβάλουν σε κοινωνική προσφορά. Δεν μου λες ρε, αυτοί δεν είναι νέοι άνθρωποι, τα ονόματα που δίχως αιδώ έπιασες στο στόμα σου δίχως καν να γνωρίζεις μία προσωπική τους πεποίθηση και όνειρο τους, δεν είναι άνθρωποι στο ξεκίνημα ή έστω κάπου ενδιάμεσα, της πορείας κατά την οποία ο άνθρωπος ασκεί με την μεγαλύτερη δυνατή προαίρεση και βούληση, την ανάγκη και δύναμη της δημιουργικότητας του;;; Αυτά δεν είναι νέα παλλικάρια να κάνουν το κουμάντο τους κι από την ιστορία αυτήν να αποχωρήσουν όταν έρθει η στιγμή με ένα αξιόλογο χρηματικό ποσόν, ποσό το οποίο θα λειτουργήσει αποκλειστικά και απόλυτα ευεργετικά στην οργάνωση της μετέπειτα ζωής τους. Κι όμως, κρατάνε τόσα όσα είναι ο μισθός ενός αξιωματικού των ενόπλων δυνάμεων (όχι στρατηγού ούτε ταξίαρχου), και τα υπόλοιπα τα μοιράζουν στον φτωχό κόσμο. Έτσι τον θέλω εγώ τον πολιτικό. Εσείς όλοι είστε άχρηστα γουρούνια.

    Κι αν η Χρυσή Αυγή,κατόπιν υπόδειξης μου, αποκηρύξει τον ναζισμό και τον καταδικάσει ως εγκληματική οργάνωση (κάτι που στην νηπιακή της ηλικία ως οργάνωση αδυνατούσε να συλλάβει), με διάγγελμα στο λαό από τον γ.γ. της, εγώ θα την ψηφίζω. Και στο υπόσχομαι πως στις μεθεπόμενες εθνικές εκλογές θα είναι πρώτο κόμμα. Αρκεί μόνο να αποδεσμευθεί με το σκοτεινό της φιλοναζιστικό παρελθόν.

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ Γιώργος Πολίδης 31/07/2013 09:58:50

      +1000! Συμφωνό απόλυτα
      "Κι αν η Χρυσή Αυγή,κατόπιν υπόδειξης μου, αποκηρύξει τον ναζισμό και τον καταδικάσει ως εγκληματική οργάνωση... με διάγγελμα στο λαό από τον γ.γ. της, εγώ θα την ψηφίζω"

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος Πολίδης 31/07/2013 15:42:28

      Το ύφος σου, από την δεύτερη παράγραφο και κάτω να το απευθύνεις σε κάφρους που ίσως κάνεις παρέα, αν σε ανέχονται.
      Επειδή τυγχάνει να ζω μόνο από τη δουλειά μου, στην οποία δουλεύω πολλές ώρες με το χειρότερο αφεντικό, από το οποίο δεν μπορώ να λουφάρω, τον εαυτό μου, τις ύβρεις στις επιστρέφω κι αν έχεις τα κάκαλα, δεν έχεις παρά να έρθεις να μου τα πεις από κοντά.

      • Μήτσος avatar
        Μήτσος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2013 12:40:55

        Φαήλε βγάλτο απο μέσα σου και τράβα εκπρόσωπος τύπου στην Χ.Α. να ξεμπερδεύουμε ... Μόλις έρθει το χάος (πόυ έρχεται) εκεί θα κρυφτείτε για προστασία όλα τα εθνικά μαργαριτάρια του Σαμαρά για να μαζέψετε έδρες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.