#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/10/2012 10:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ιερή αγελάδα του δημοσίου



Κάθε φορά που η δημόσια κουβέντα αγγίζει το θέμα των απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων, αυτός που τολμά να επιχειρηματολογήσει υπέρ, αντιμετωπίζεται περίπου ως ιερόσυλος! Τον περιλαβαίνουν σε χρόνο μηδέν, δημόσιοι υπάλληλοι, κρατιστές, δραχμολάγνοι, αριστεροί, «αριστεροί», «κεϋνσιανοί δεξιοί», «κοινωνικοί δεξιοί», πατριώτες και άλλοι αυτόκλητοι προστάτες του χρεοκοπημένου Δημοσίου και του προσάπτουν «κατάπτυστες» ιδιότητες και ταμπέλες από τις οποίες η πιο ήπια είναι αυτή του «νεοφιλελεύθερου».

Πολλοί μοιάζουν έτοιμοι να τον λιντσάρουν, σα να πέταξε πέτρα σε αγελάδα που αφοδεύει σε κεντρική πλατεία της Καλκούτας και συνελήφθη από αγριεμένο πλήθος περαστικών (φανατικών) Ινδουιστών.

Οι αντιδράσεις αυτές θα είχαν κάποιο νόημα, αν μιλούσε κανείς αδιακρίτως για δεκάδες χιλιάδες απολύσεις παραγωγικών και τίμιων δημοσίων υπαλλήλων που τιμούν το ψωμάκι που τρώνε και σκίζονται να εξυπηρετήσουν τον πολίτη που συναλλάσσεται μαζί τους.

Ακόμη όμως και όταν μιλά κανείς για την απόλυση επίορκων, οκνηρών, κοπανατζήδων, «ημετέρων», αντιπαραγωγικών και (κυρίως) υπεράριθμων δημοσίων υπαλλήλων που έχουν οργανικές προσωποπαγείς θέσεις σε οργανισμούς και υπηρεσίες που ουδεμία προσφορά επιδεικνύουν και κανένα έργο δεν επιτελούν για το σύνολο της κοινωνίας, αντιμετωπίζει την ίδια στείρα, κακόβουλη και ανυποχώρητη άρνηση.

Ως εάν οι δημόσιοι υπάλληλοι ήταν «τοτέμ» και η απόλυσή τους απόλυτο «ταμπού» κάποιας μυστικιστικής και αποτρόπαιης πολιτικοθρησκευτικής σέχτας κάποιας φυλής στα βάθη της ζούγκλας του Αμαζονίου.

Όμως εμείς είμαστε ένα κατά τεκμήριο αναπτυγμένο Χριστιανικό Έθνος στις παρυφές του Ευρωπαϊκού Νότου. Και όμως! Η κοινωνία μας ανέχτηκε χωρίς την παραμικρή αντίδραση την απόλυση 1.000.000 σχεδόν υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα και αντιδρά σφόδρα (ένα μεγάλο μέρος της τουλάχιστον) στην προοπτική ελάφρυνσης του δημόσιου τομέα από μερικές χιλιάδες οκνηρά κομματικά «παράσιτα» που έχουν στρογγυλοκάτσει στο σβέρκο της και την λυμαίνονται χωρίς να δίνουν τίποτε εις αντάλλαγμα του παχυλού μισθού τους!

Εκτός από τις ιδεοληπτικές, ιδεολογικές, ιδιοτελείς και βαθιά συντηρητικές αιτιάσεις, υπάρχει και ένα (κυρίως) λογικοφανές επιχείρημα που εκφέρουν αυτοί που αντιδρούν μετά μανίας στις απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων. Η υφεσιακή επίπτωση μιας τέτοιας ενέργειας στην οικονομία και κυρίως στον ιδιωτικό της τομέα. Ισχυρίζονται λοιπόν οι υπέρμαχοι του φουσκωμένου δημοσίου τομέα, πως αν λείψουν από την οικονομία τα χρήματα που «πέφτουν» σε αυτήν μέσω της μισθοδοσίας και κατά συνέπεια της κατανάλωσης των μισθών αυτών των υπαλλήλων, η ύφεση θα ενταθεί και θα κλείσουν πολλές επιχειρήσεις ακόμη του ιδιωτικού τομέα, αυξάνοντας κατά συνέπεια τις απολύσεις και ιδιωτικών υπαλλήλων. Έγραψα «λογικοφανές» αλλά έπρεπε να γράψω «έωλο» επιχείρημα. Και εξηγούμαι:

Ας συμφωνήσουμε πως οι μισθοί αυτών των παρασιτικώς διαβιούντων υπαλλήλων δίνονται «χαριστικά», χωρίς την προσφορά αντίστοιχου έργου και χάρη στην κατανάλωση του μισθού τους τα χρήματα αυτά «επιστρέφουν» και κινούν την αγορά και την πραγματική οικονομία.

Ας δούμε τώρα από πού προέρχονται αυτά τα χρήματα. Υπάρχουν δύο εκδοχές: η μία λέει πως το κράτος τα διαθέτει εξ ιδίων, δηλαδή τα έχει στον κορβανά του. Σε αυτήν την περίπτωση (που δεν είναι η δική μας!) θεωρώ εντελώς ανήθικο να «πέφτουν» αυτά τα χρήματα στην αγορά ως μισθοί ανίκανων και επίορκων κομματικών εγκάθετων. Θα μπορούσαν να «πέσουν» μέσα από άλλα κανάλια, δικαιότερα και κυρίως ηθικότερα (με την βαθιά έννοια της λέξης). Θα μπορούσαν αυτά τα χρήματα να αυξήσουν τα επιδόματα ανεργίας, τα βοηθήματα των πολύτεκνων, τα επιδόματα (βεβαιωμένης) απορίας, τις γλίσχρες συντάξεις των χαμηλοσυνταξιούχων. Έτσι, θα «έπεφταν» και πάλι στην αγορά αλλά ως αντίδωρο όχι «ημετέρων» αλλά ανθρώπων που πραγματικά θα τα είχαν ανάγκη όντες οι αδύνατοι μιας κοινωνίας δυνατών.

Η άλλη εκδοχή (σχεδόν η δική μας περίπτωση!) λέει ότι το κράτος δεν τα έχει αυτά τα χρήματα. Τότε, υπάρχουν δύο τρόποι να τα βρει. Ο ένας είναι να δανείζεται και να διογκώνει το δημόσιο χρέος. Αυτό έγινε κατά κόρον στην χώρα μας. Τα δανεικά που χρεώθηκε ο ελληνικός λαός, αποτελούν κατά ένα μέρος, τους  μισθούς, τα επιδόματα, τα εφάπαξ και τις συντάξεις που καρπώθηκαν δεκαετίες τώρα αυτά τα κομματικά παράσιτα. Όταν δεν υπάρχουν πλέον δανεικά από έξω (ακριβώς η περίπτωσή μας!) τότε το κράτος θα βρει αυτά τα χρήματα, φορολογώντας βαρύτερα όλους τους υπόλοιπους Έλληνες.

Δηλαδή, θα «τραβήξει» αυτό το ποσόν «ζεστού» χρήματος ουσιαστικά από την αγορά, με την προοπτική αυτό να επιστρέψει μέσα από την κατανάλωση των μισθών αυτών των παρασίτων (αν φυσικά τους καταναλώσουν και δεν τους «χώσουν» σε σεντούκια, μαξιλάρια και στρώματα για την «κακιά ώρα»).

Αντιλαμβανόμαστε όλοι τώρα, πόσο έωλο είναι το επιχείρημα της υφεσιακής επιβάρυνσης της οικονομίας από τις απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων που (ουσιαστικά) δεν εργάζονται αλλά παρόλα αυτά πληρώνονται ως να εργαζόταν.

Η απόδειξη είναι επίτηδες χονδροειδής και απλοϊκή, καθώς οι παράμετροι του προβλήματος είναι περισσότερες και πιο περιπλεγμένες, ώστε να γίνει απόλυτα κατανοητή και να μην επιδέχεται ύποπτες και περιπλεγμένες αντιρρήσεις.

Επιμύθιο: η κυβέρνηση θα πρέπει άμεσα να υλοποιήσει τις απολύσεις των δημόσιων υπαλλήλων που δεν εργάζονται, που δεν μπορούν να εργαστούν, που προσελήφθησαν με κομματικά κριτήρια, που περισσεύουν, που δεν τίμησαν τον όρκο τους. Οποιαδήποτε βραδυπορία, είναι άνευ δικαιολογίας και εγείρει υποψίες επιλεκτικής αντιμετώπισης και κομματικού φαβοριτισμού.

Akenaton

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DexMax avatar
    DexMax 28/10/2012 11:02:59

    Άμα πειραχθεί ο δημόσιος τομέας θα καταρρεύσει η ίδια η δομή του μεταπολιτευτικού καθεστώτος που στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο στη γιγάντωση του δημοσίου τομέα και στις σχέσεις εξάρτησης "πελατειακού τύπου" που δημιουργούνται μεταξύ δημοσίων υπαλλήλων και κράτους...

    • tak avatar
      tak @ DexMax 28/10/2012 11:11:39

      Αν μείνουν στο δημόσιο τομέα μόνο όσοι έχουν επιλεγεί από τον ΑΣΕΠ και φύγουν οι άλλοι, πόσοι θα μείνουν;

      • kapoios avatar
        kapoios @ tak 28/10/2012 11:20:47

        περιπου το 1/3, θα μεινει

        • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
          Σκεπτομενος προλεταριος @ kapoios 28/10/2012 12:08:40

          Μηπως γνωριζετε ποτε δημιουργηθηκε το ΑΣΕΠ?Υπαρχουν και χιλιαδες που προσεληφθηκαν πριν απο αυτο και ειναι ενεργοι ακομα.Μαλλον το νουμερο ειναι μεγαλυτερο.

      • Μακαρος avatar
        Μακαρος @ tak 28/10/2012 11:59:53

        Μιλώντας για Ιερές Αγελάδες, να ακόμη μια, το ΑΣΕΠ, το απόλυτα """νόμιμο""" "κόλπο" του ΠΑΣΟΚ (και όχι μόνο) για να βάλει και αλλους στο δημόσιο ανεξαρτήτως κόμματος, Οχι κύριοι , να φυγουν ΟΛΟΙ Όσοι δεν ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, είτε μπήκαν με ΑΣΕΠ είτε όχι.

  2. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 28/10/2012 11:09:41

    Για αρχή ας πληρώσει το κράτος έναντι για ένα μήνα χίλια ευρώ σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και του στενού και του δημόσιου τομέα για να ξοφλήσει κάποιες υποχρεώσεις του στον ιδιωτικό τομέα που φαληρίζει και βγάζει ανθρώπους στην ανεργία επειδή δεν τον πληρώνει το κράτος για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζει από αυτόν.... (η πρόταση είναι φίλου μου που την ενστερνίζομαι απόλυτα...) Ίσως αυτό βοηθήσει τους δημοσίους υπαλλήλους να νοιώσουν για ένα μήνα έστω πως είναι να μην έχει ο εργοδότης σου να σε πληρώσει.....
    Ας γίνει για ένα μήνα μόνον. Δεν θα πάθουν τίποτα όσοι παίρνουν πάνω από χίλια ευρώ το μήνα, και δεν είναι λίγοι. Στον ιδιωτικό τομέα υπάρχουν εργαζόμενοι που ζούνε με έναντι τριακόσια ευρώ εδώ και δέκα μήνες!!

    • tak avatar
      tak @ Β.Κ.Σ. 28/10/2012 11:14:08

      Γιατί έτσι; Δεν είναι καλύτερα να θεσπισθεί κατώτερος μισθός ίδιος για όλους; Και στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα; Γιατί θα πρέπει ο εργοδότης - κράτος, να πληρώνει περισσότερα από τον ιδιωτικό; Τι περισσότερο κάνουν οι υπάλληλοί του από τους άλλους;

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ tak 28/10/2012 11:21:03

        τι κανουν? εχουν τη δυναμη να κατεβαζουν ...διακοπτες να γυριζουν το ...κλειδι και να κλεινουν δημοσιες υπηρεσιες, να κανουν ...λευκη απεργεια, και να μην τους πειραζει κανεις. Λιγο το εχεις αυτο? Για καντα αυτα στο ιδιωτικο τομεα???

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ tak 28/10/2012 11:46:45

        Κοίταξε tak εκείνος o γιατρός που σώζει ζωές, τεκμηριωμένα και μετ΄ αποδείξεων, δεν είναι δύσκολο να τις έχεις άμα θέλεις, πρέπει να παίρνει μισθό πέντε χιλιάδες ευρώ, όπως παίρνει ο συνάδελφός του στην Ευρωζώνη και δεν παίρνει φακελλάκι. Εκείνος ο καθηγητής που τεκμηριωμένα και μετ΄ αποδείξεων προάγει το ακαδημαϊκό επίπεδο και την έρευνα στο πανεπιστήμιό του πρέπει να παίρνει πέντε χιλιάδες ευρώ, όσο παίρνει ο συνάδελφός του καθηγητής στην Ευρωζώνη. Ο δικαστής που τεκμηριωμένα και μετ΄ αποδείξεων υπηρετεί την δικαστική Αρχή πρέπει να παίρνει όσα παίρνει ο συνάδελφός του στην Ευρωζώνη, Ο Ίκαρος που έχει πραγματικές και όχι εικονικές ώρες πτήσης πρέπει να παίρνει όσα παίρνει ο συνάδελφός του στην ΡΑΦ.
        Ο απόφοιτος λυκείου τραπεζουπάλληλος από που και ως που παίρνει πέντε χιλιάδες ευρώ και πρέπει εγώ ως φορολογούμενη να υποστώ την αναχρηματοδότηση του εργοδότή του;;

      • Lamproukos avatar
        Lamproukos @ tak 28/10/2012 14:05:21

        Γιατί έτσι; Δεν είναι καλύτερα να θεσπισθεί κατώτερος μισθός ίδιος για όλους; Και στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα; Γιατί θα πρέπει ο εργοδότης – κράτος, να πληρώνει περισσότερα από τον ιδιωτικό; Τι περισσότερο κάνουν οι υπάλληλοί του από τους άλλους;

        Το κράτος ΔΕΝ πρέπει να πληρώνει περισσότερα από τον ιδιωτικό ―ως κατώτατο μισθό. Θα πρέπει να σέβονται τον ίδιο. Και προφανώς, ο ιδιωτικός τομέας, για κάτι μανατζαρέους, τραπεζικούς, ιδιωτικούς γιατρούς, κλπ μπορεί να δίνει όσα γουστάρει ανώτατο μισθό, αλλά το κράτος πρέπει να θέτει ένα όριο.

        Το κράτος όμως, σε μια καπιταλιστική κοινωνία που ο κάθε επιχειρηματίας κάνει ό,τι γουστάρει χωρίς έλεγχο, πρέπει να σέβεται και τις εργασιακές συμβάσεις, και τον κατώτατο μισθό, και τις υπερωρίες, και γενικά τους εργασιακούς νόμους. Έτσι στο κράτος, όσο οι εργοδότες κάνουν ό,τι γουστάρουν ―και αυτό το κάνουν και στην Ελλάδα, και στις ΗΠΑ, και παντού σε ένα βαθμό― θα είναι πάντα καλύτερος εργοδότης γιατί θα σέβεται τους νόμους.

        Αυτό άσχετο με τους πόσους ΔΥ χρειάζεται. Απορώ, γιατί δεν δίνουν μια λίστα με πόσους έχουμε, ΑΝΑ κατηγορία (ΔΕΚΟ, αστυνομία, καθηγητές, κλπ κλπ) και μετά μια εκτίμηση πόσους χρειαζόμαστε, αλλά και σύγκριση με πόσους έχει ένα σύγχρονο δυτικό κράτος ταυτόχρονα, ώστε να ξέρουμε πόσοι μπορούν να απολυθούν και πόσοι πρέπει να παραμείνουν. Έχοντας όμως στο μυαλό, ότι απόλυση συνεπάγεται και κόστος, αποζημιώσεις κλπ.

        Όλα τα άλλα είναι κουβέντες καφενείου, που επειδή δεν τον εξυπηρέτησαν τον τάδε αμέσως στην τάδε υπηρεσία, θεωρεί ότι όλοι κάθονται και είναι άχρηστοι κλπ.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Lamproukos 28/10/2012 14:25:40

          Έχετε δίκιο για την λίστα που λέτε. Η λογική μου λέει πως για να μην την συντάσσουν μέχρι τώρα, σημαίνει πως είτε είναι ανίκανοι ακόμη και γι αυτό το απλό πράγμα στο Δημόσιο είτε δεν τους έχει ζητηθεί αυτό το απλό πράγμα για λόγους προφανείς. Βλέπετε εσείς κανέναν άλλον λόγο;

  3. AIK avatar
    AIK 28/10/2012 11:13:45

    Είναι τέτοιος ο τρόπος σκέψης εκεί μέσα που δεν παίρνει καμμία βελτίωση το σύστημα. Απόλυση σε όλους και πρόσληψη νέων. Υπάρχουν 1.2000.000 άνεργοι. Και 2 στους 3 να είναι ακατάλληλοι πάλι υπάρχουν όσοι χρειάζται για να στηθεί η δημόσια διοίκηση σε 1 ώρα
    Και για να προλάβω τους ευαίσθητους:
    1. Δεν ζήτησα ποτέ θέση στο Δημόσιο και αν ζητούσα έχω τόσα τυπικά προσόντα που δεν θα με έπαιρναν
    2. Δεν με νοιάζει αν κάποιος μπήκε μέσω ΑΣΕΠ. Και οι του Ιδιωτικού προσλήφθηκαν βάσει προσόντων (μεταξύ των οποίων δεν ήταν "κοινωνικά κριτήρια") και δίνουν κάθε μέρα σκληρές εξετάσεις
    3. ΔΕΝ θα αυξηθεί η ανεργία. Απλά στην ανεργία θα είναι και κάποιοι που το αξίζουν. Άλλωστε τι φοβούνται οι ΔΥ; Με τα προσόντα που έχουν, οι εργοδότες θα απολύσουν όσους εργάζονται και θα κάνουν ουρά για να τους προσλάβουν

  4. elli avatar
    elli 28/10/2012 11:18:52

    Δείτε τη λίστα Λαγκάρντ πόσους ΔΥ περιέχει ! Βρείτε έναν υπάλληλο του ιδιωτικού τομέα! Αυτό φτάνει!

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ elli 28/10/2012 11:47:21

      δεν έχει τραπεζουπάλληλο κανέναν;

  5. unfair avatar
    unfair 28/10/2012 12:37:12

    φίλε akenaton,
    θέλουμε ή δεν θέλουμε κοινωνικό κράτος?
    εγώ θέλω.
    δεν έχω καμία σχέση με το δημόσιο, κ αν χρειαστεί να κάνω οποιαδήποτε συναλλαγή μαζί του [πχ. εφορία, κτηματολόγιο κτλ] αγχώνομαι καθώς ξέρω πως θα χάσω πολύτιμο χρόνο κ δεν ξέρω τι χαρτιά θα μου ζητήσουν επιπλέον.
    η πεποίθηση μου είναι, πως το ΠΡΟΒΛΗΜΑ στον δημόσιο τομέα, είναι η ΟΡΓΑΝΩΣΗ του! αν υπήρχε οργάνωση, σωστά οργανογράμματα κ σταθερές δομές, θα φαινόταν ξεκάθαρα που υπάρχουν επιπλέον κ που λιγότεροι υπάλληλοι, θα γινόντουσαν οι κατάλληλες μετακινήσεις, κ το πρόβλημα θα λυνόταν!
    δεν αναφέρομαι, στο γεγονός, που είναι συνταγματικά προστατευμένοι, κ δεν μπορούν να απολυθούν, καθώς πάλι, νομικά, όποιος είναι επίορκος, πρέπει να απολυθεί!!! κ δυστυχώς, δεν γίνεται.
    σημαντικό είναι επίσης, το θέμα των ΝΠΔΔ, που υπάρχουν τόσοι κ τόσοι οργανισμοί, χωρίς αντικείμενο, ή το αντικείμενο τους, είναι για κάποιο γεγονός που συμβαίνει μια φορά τον χρόνο!! αυτά, τέλος!!
    τέλος, υπάρχει κ η ειδική κατηγορία των ΔΕΚΟ!! που εκεί γίνεται πανηγυράκι, έχουν φτάσει να είναι "συνέταιροι" με το κράτος, κ απολαμβάνουν ειδικά προνόμια!! [δες ΔΕΗ - μειωμένα τέλη, κτλ]. αυτά, είναι ανήκουστα!!!
    πρέπει να μην ξεχνάμε, πως δεν έχουμε αναλογικά περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους από άλλα ευρωπαϊκά κράτη! οπότε, επιμένω, πως φταίει η οργάνωση!! κ το κάκιστο πλαίσιο που έχουν φτιάξει οι πολιτικοί [κυρίως το σύστημα ΠΑΣΟΚ] κ έχουν δημιουργήσει κομματικές θέσεις εργασίας.
    οπότε, πριν από κάποια απόλυση, [δεν λέω όχι (ειδικά για επίορκους)] να φτιαχτεί μια ΣΩΣΤΗ ΔΟΜΗ για την λειτουργία του κράτους! κάτι που να κρατήσει "αιώνια".

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 28/10/2012 12:59:24

    Μπράβο σε όλους! Και μην τολμήσει να μας κατηγορήσει κάποιος ηλίθιος, για αναζωπυρώσει κοινωνικών αυτοματισμών.

  7. giannis avatar
    giannis 28/10/2012 14:02:28

    TO ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΗΤΑΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ?

  8. akenaton avatar
    akenaton 28/10/2012 14:20:38

    Να ξεκαθαρίσω σε όλους τους συνομιλητές στο φιλίξενο "αντινιούζ" ότι ουδεμία σχέση έχω ο ίδιος με την διαχείριση του ιστοτόπου. Ένας απλός σχολιαστής και ενίοτε κειμενογράφος είμαι κι ελόγου μου όπως όλοι μας. Ο ιστότοπος έχει διαχειριστή, όπως όλοι οι σοβαροί ιστότοποι που κάνει την δική του δουλειά. Αυτά για αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης.

    • Τάκης Μπ. avatar
      Τάκης Μπ. @ akenaton 28/10/2012 16:37:12

      Εγώ, πάντως, εκτιμώ τα κείμενά σας και τις προτάσεις σας. Ο σωστός αθρογράφος ΟΧΙ ΜΟΝΟ σχολιάζει, κρίνει, επικρίνει, σατιρίζει, χλευάζει (γιατί όχι;) τα κακώς κείμενα είτε είναι επίκαιρα είτε διαχρονικά ΑΛΛΑ ΚΑΙ προτείνει, υποδεικνύει μέτρα και γραμμές πλεύσης, που, κατά τη γνώμη του, μπορούν να βελτιώσουν τη ρότα μας μέσα στον κυκεώνα που ζούμε.
      Όπως ο παλαιός εκείνος συνώνυμός σας εξ Αγύπτου, είστε στον ορθό δρόμο.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Τάκης Μπ. 28/10/2012 17:05:01

        Σας ευχαριστώ πολύ!

  9. akenaton avatar
    akenaton 28/10/2012 14:27:23

    Το κακό είναι ότι δεν αλλάζετε και τροπάριο, οπότε είναι εύκολο να σας αντιληφθούμε!

    • ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ avatar
      ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ @ akenaton 28/10/2012 14:52:04

      Ευχαριστώ πολύ!!! Μια αφελή ερώτηση έχω να κάνω: πρέπει να συμφωνούμε όλοι σε όλα;;;;
      Σκεφθείτε μόνον ότι και τα δάχτυλα του χεριού για κάποιο λόγο δεν είναι ίσα μεταξύ τους , πόσο μάλλον να συμπέσουν οι απόψεις όλων των σχολιαστών με εκείνες των αρθρογράφων.
      Συμπέρασμα;;;; Όποιος δεν αλλάζει τροπάριο απορρίπτεται;;; Πάντως να γνωρίζετε ότι δεν πρόκειται να σχολιάσω πάλι κάτι δικό σας , ούτε κάποιου άλλου εδω.

  10. θυμαμαι avatar
    θυμαμαι 28/10/2012 16:48:29

    Μόνο τρία θέματα θα θίξω:
    1) Εδώ και εβδομάδες γίνεται πολύς ντόρος για τα εργασιακά και τα δημοσιοϋπαλληλικά μέτρα, αλλά η έκτη μείωση των συντάξεων έγινε αυτόματα, αμαχητί και αδιαμαρτύρητα και από το Αντώνη και από τον Ευάγγελο και από τον "αριστερό" Φώτη! Ωστόσο η μείωση των συντάξεων δε βοηθάει την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας, υπέρ της οποίας κόπτονται όλοι, αντίθετα συμβάλλει σε ένα ποσοστό στην ύφεση! Η μείωση, όμως, των αποζημιώσεων βοηθάει, η μείωση των Δημοσίων υπαλλήλων βοηθάει, ο εκσυγχρονισμός της διοίκησης βοηθάει!
    2) Όταν η Ν.Δ. ήταν στην αντιπολίτευση, μας είχε πρήξει ο Αντώνης ότι το ΠΑΣΟΚ στη διετία που Κυβέρνησε προσέλαβε 30000 νέους Υπαλλήλους! Γιατί δεν απολύουν αυτούς και ζητάνε από ανθρώπους που είναι κοντά στη σύνταξη να βρεθούν στο δρόμο! Μήπως επειδή θα χαλάσουν οι ισορροπίες του πολιτικού συστήματος στον διαβρωμένο κρατικό τομέα;
    3) Για όσους ρομαντικούς υπάρχουν ακόμα: Τους Δ.Υ. δεν τους πειράζουν, όχι γιατί θέλουν τις ψήφους τους, αφού έχουν ήδη χάσει τα εκατομμύρια των συνταξιούχων και ανέργων, αλλά γιατί το σαθρό πολιτικό σύστημα όπως έχει δομηθεί, με αυτούς, ακόμα και τον πιο ασήμαντο, κάνει τα χιλιάδες μικρορουσφέτια του! Ξέρεις τι είναι να σου βγάλει κάποιος γρήγορα ένα χαρτί για το οποίο το δημοσιοϋπαλληλικό κατεστημένο κάνει 6 μήνες;
    "Κατόπιν ενεργειών μου" σου λέει ο άλλος και σε έδεσε για χρόνια!
    Δεν υπάρχει ελπίδα, κύριοι! Όσο πιο γρήγορα το δεχτούμε, τόσο το καλύτερο!
    Για τη δραχμή μας!!!

  11. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 28/10/2012 16:57:46

    Το Ελληνικό χρέος θα πρέπει το 2020 να είναι στο 120% του Α.Ε.Π. σύμφωνα με το ΔΝΤ αυτό δεν γίνεται ούτε με σφαίρες και το εκτιμά χαλαρά στο 140% (χαλαρά) που σημαίνει ότι την κάνει με πλάγια βήματα και τα αφήνει όλα να τα διαχειριστεί η Ευρώπη ή πιο σωστά η Γερμανία.Εσείς εδώ ακολουθείτε μια φάμπρικα στημένη από τα ΜΜΕ για ιερές αγελάδες και άλλα ωραία.Αυτοί που είχαν διοριστεί το 81 και 85 με διάφορους τρόπους την έχουν κάνει και ξεκοκκαλίζουν το ωραίο τους εφάπαξ, αυτοί που δουλεύουν στις ΔΕΚΟ είναι με καθεστώς εργασίας που δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το στενό δημόσιο τομέα.Στον στενό δημόσιο τομέα απασχολούνται περί των 400.000 σύμφωνα με την απογραφή στην οποία περιλαμβάνονται και αιρετοί που έχουν συνταξιοδοτηθεί (από το 1974 και μετά) όπως παλιοί πρόεδροι κοινοτήτων, Δήμαρχοι κ.λ.π.Η αλλαγή δομών, εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών και η απόλυση των επίορκων θα φέρει αποτελέσματα.Αν όλα αυτά γίνουν όμως με τον γνωστό τρόπο χαιρετίσματα.Καιρός όμως δεν είναι να πιάσουμε και άλλα θεματάκια που καίνε;Όπως πόσα χρωστάνε τα ιδιωτικά κανάλια στο Ελληνικό δημόσιο;Πόσοι ιδιώτες έχουν μπει σε προγράμματα της Ε.Ε. και δεν έχουν κάνει τίποτα παρά μόνο έχουν τσεπώσει το παραδάκι;Πόσοι βγήκαν λάδι από το χρηματιστήριο;Τι γινόταν με τα εξοπλιστικά;Τι γινόταν τόσα χρόνια με τα δημόσια έργα ώστε να μείνουν μόνο δύο τρεις εταιρείες στην Ελλάδα;Πόσο στοίχισε η Ολυμπιάδα;Αυτά είναι καινούργια θεματάκια με πολύ ζουμί που εξηγούν πως έγιναν πάμπλουτοι κάποιοι σε μια χώρα που δεν ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 28/10/2012 17:03:59

      Συμφωνώ μαζί σας για αυτά που προτείνετε. Μόλις φύγουν οι "ημέτεροι" οι επίορκοι και οι φαύλοι ΔΥ! Θα ανοίξουμε αυτή την συζήτηση μην έχετε καμιά αμφιβολία.

      • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
        ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ akenaton 28/10/2012 17:10:44

        Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε και πόσο στοιχίζουν στο Ελληνικό δημόσιο οι διάφοροι σύμβουλοι σε Υπουργεία, Δήμους, Περιφέρειες και πόσο στοιχίζουν και οι μετακλητοί υπάλληλοι των κομμάτων που από ότι έχω καταλάβει δεν είναι απαραίτητο να είναι του δημοσίου.Αν αθροίσουμε το κόστος των ανωτέρω πιστεύω ότι θα μας πιάσει κατάθλιψη.

  12. Γιάννης avatar
    Γιάννης 28/10/2012 17:07:59

    Ποιος θα πληρώνει φόρους αν απολυθούν οι ΔΥ, έστω και οι κηφήνες;

    Η κοπελίτσα που διπλώνει μπλούζες για 300 ευρώ μαύρα ή ο μεγαλοξενοδόχος και η μεγαλοτραγουδιάρα που εμφανίζουν μηδενικά εισοδήματα αφού όλα τα έχουν γραμμένα σε οφσόρ;

    Πότε κατέβηκαν οι ΙΥ σε απεργία για τα δικαιώματά τους; Ποτέ. Κορόιδευαν τους ΔΥ και αυτοσυγχαίρονταν που δούλευαν ενώ οι άλλοι κάθονταν. Μηδέν απαιτήσεις, μηδέν δικαιώματα.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Γιάννης 28/10/2012 17:58:26

      Από πότε πληρώνουν οι ΔΥ φόρους;! εκτός αν εννοείτε ότι το κράτος βγάζει από τη μία τσέπη χρήματα και τα βάζει στην άλλη. Αρκετά πιά με το φούμαρο των κρατήσεων!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Γιάννης 28/10/2012 19:24:26

      Η ΔΥ δεν πληρώνουν φόρους αγαπητέ μου! Μόνον το ΦΠΑ όταν καταναλώνουν τον μισθό τους (αν τον καταναλώσουν εντός της χώρας). Αλλά τι κάθομαι και σας απαντώ; Μάλλον δεν διαβάσατε όλο το κείμενο αλλιώς δεν θα ρωτούσατε!

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Γιάννης 28/10/2012 19:54:34

      Αγαπητέ μου όσους φόρους και να πληρώσει ο ΔΥ, θα είναι λιγότεροι από το μισθό του. Φεύγοντας ένας ΔΥ, το δημόσιο χάνει το φόρο που θα πλήρωνε αλλά εξοικονομεί τον (μεγαλύτερο) μισθό του. Τελικά κερδίζει. Στοιχειώδη πράγματα που θα τα καταλαβαίνατε και μόνος σας αν δεν είχε σκοτίσει τη λογική σας η αερολογία των"ειδήσεων" των καναλιών και η αριστερή φιλολογία της μεταπολίτευσης.

      • akenaton avatar
        akenaton @ TARAMAS 28/10/2012 21:39:34

        Φόρους; Ναι, τα βγάζει από τη μια τσέπη ο Στουρνάρας και τα βάζει στην άλλη. Αστεία πράγματα!

  13. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 28/10/2012 17:47:44

    Φάτε φούμαρα λοιπόν!!!!
    Επειδή τα χουμε πει πολλές φορές ..
    Αντί οποιουδήποτε άλλου σχολίου .....
    http://nataliakalou.blogspot.gr/2012/10/blog-post.html
    ''Ξέρω τι φταίει για το μνημόνιο!''

  14. Προκόπιος avatar
    Προκόπιος 28/10/2012 17:56:04

    Κύριε δημόσιε υπάλληλε,αν δεν δικαολογείς τα χρήματα που παίρνεις ,δρόμο. Αν είσαι καταχραστής,αν είσαι υπονομευτής,αν είσαι με το έξω σύστημα των διαπλεκομένων και κατά του δημοσίου σπίτι σου!Δεν αντέχουμε άλλο την σοβιετοκρατικίστικη οινομική αφαίμαξη υπερ των τεμπελχανάδων!Οι δημόσιοι υπάλληλοι που δουλεύουν δεν είναι ίδιοι με τους απατεώνες ,ρουσφέτια που δεν κάνουν τίποτα!

  15. theo1611 avatar
    theo1611 28/10/2012 17:56:11

    Αγαπητέ Akenaton,

    Πολύ εύστοχο το άρθρο σου και τεκμηριωμένο.

    Ό,τι δεν εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και μισθοδοτείται από το Δημόσιο, πληρώνεται από τον ιδιωτικό τομέα (ιδιαίτερα τώρα που τα δανεικά γιόκ), ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, πληρώνει και τους αναλογούντες φόρους και τις ασφαλιστικές εισφορές, για να μην ξεχνόμαστε!!!

    Όπως πλέον έχει αποδειχθεί σε όλους τους τομείς, υπάρχουν "μαϊμού" μισθοδοτούμενοι και από το Δημόσιο. Ούτε επίορκοι, ούτε "φαντάσματα" αλλά κανονικά προσληφθέντες, ούτε "κωλοβαρούντες" ή υπεράριθμοι αλλά κανονικά προσληφθέντες (μέσω ΑΣΕΠ ή μη).

    Μιλάω για ουδέποτε προσληφθέντα φαντάσματα, που όμως είναι στις μισθοδοσίες και λαμβάνουν κανονικά το μισθό τους, ακόμα και σήμερα, ένας από τους λόγους που ακόμη δεν λειτουργεί η ενιαία αρχή πληρωμών.

    Από αυτούς πρέπει να ξεκινήσουν, αλλά όπως αντιλαμβάνεσαι, αυτή είναι και η πιό δύσκολη περίπτωση. Εξού και η δυστοκία!!!!

  16. kiki avatar
    kiki 28/10/2012 18:29:20

    Τι έγινε παιδιά? Έδωσε σήμα η...θεόπνευστος αυτή κυβέρνηση να αρχίσουν οι παπαγάλοι την προετοιμασία για απολύσεις και πιάσατε δουλειά?

    • akenaton avatar
      akenaton @ kiki 28/10/2012 19:22:40

      Στεναχωριέστε που θα πάνε σπίτι τους επίορκοι, κοπανατζήδες, τεμπέληδες και κομματόσκυλα; Αλλιώς δεν καταλαβαίνω το ύφος σας! Για σας όποιος γράφει οτιδήποτε, παίρνει εντολή από κάπου να το γράψει; Κι αν το πιστεύει δηλαδή, να μην το γράψει; Έλεος!

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ akenaton 28/10/2012 21:26:00

        Αγαπητέ akenaton ιερή αγελάδα είναι αυτή, οι χαρακτηρισμοί για "παπαγάλους" και "δουλειά" είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να περιμένεις αφού θέλησες να τη θίξεις.

  17. Geros avatar
    Geros 28/10/2012 19:00:05

    Τελικά όλο και κάτι θα γίνει και καταλήγω να αλλάζω συνεχώς γνώμη . Διαβάζω αναρτήσεις που με κάνουν να νιώθω σίγουρος ότι το τέλος και η τελειωτική χρεοκοπία είναι κοντά και μετά διαβάζω την ανάρτηση του Akenaton και τα σχόλια σε αυτήν και νιώθω ότι υπάρχει ελπίδα , ότι ο ορθολογισμός στην Ελλάδα δεν πέθανε οριστικά.
    Το ερώτημα είναι : έχουν οι ορθολογιστές την απαιτούμενη κρίσιμη μάζα για να αποτρέψουν την εικοσαετή κατρακύλα στην οποία μας οδηγεί η αριστερά και η μολυσμένη με αριστερό ανορθολογισμό δεξιά ή όχι?

    • akenaton avatar
      akenaton @ Geros 29/10/2012 11:05:14

      Όχι αγαπητέ μου. Ο ορθολογισμός στην χώρα μας είναι σέχτα κρυπτόμενη και λοιδορούμενη από ΟΛΟΥΣ! Από θολοαριστερούς ιδεοληπτικούς, από δεξιούς υπερπατριώτες, από παλαιο και νεο - χριστιανούς ορθόδοξους, από το "σύστημα ΠΑΣΟΚ", από τους μπαταχτσήδες, από τους κομματάνθρωπους, από τα κόμματα και τα αποκόμματα. Ο ορθολογισμός στην χώρα μας είναι επαναστατική οργάνωση, δρώσα και σκεπτόμενη εν κρυπτώ. Αν δεν οργανωθούμε, αν δεν αναγνωρισθούμε μεταξύ μας, αν δεν δυναμώσουμε, ποτέ δεν θα γίνουμε κρίσιμη μάζα. Στην χώρα όπου θάλλει η φαιδρά πορτοκαλέα, ο ορθολογισμός θα μένει πάντα ασήμαντη πόα, σαν τις αγριοφράουλες στο δάσος που βρίσκονται σκεπασμένες από τις άχρηστες και θρασύτατες φτέρες!

  18. submarine avatar
    submarine 28/10/2012 20:46:55

    Υπαρχουν παντου επιορκοιπου να δειτε τι γινετε στους λιμενικους που εφαρμοζουν τους νομους οπως θελει η παπαρηγα ολλοι αυτοι πρεπει να πανε σπιτι τους και ασ πηγαινουν στην παπαρηγα να τους ταιζει δεν ειναι μονο οι δεκο οι εφοριες ειναι το σηστημα παντου σαπιο

  19. S.R. avatar
    S.R. 28/10/2012 20:53:01

    Φιλε Akenaton, προσοχη !!! Θα κατηγορηθεις σαν "σκληρος νεοφιλελευθερος " !! Θα φριξει ολο το σαιτ !! Κουβεντες ειναι αυτες ? Και οι μπλε κρατιστες ,τι θα γινουν ? Τους σκεφτηκες καθολου ?

  20. o aftos avatar
    o aftos 28/10/2012 22:20:30

    Και ένα ανέκδοτο
    Σε μια συζήτηση που είχα πρόσφατα με δημόσια υπάλληλο: "Αφού μας κόβουν τους μισθούς και τα extra και εμείς υπολειτουργούμε - δε δουλεύουμε" και σκέφτηκα "δηλαδή τι κάνετε; Δεν τερματίζετε τις πασιέντζες;"

  21. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 28/10/2012 22:33:21

    Το σύστημα είναι όλο σάπιο όχι μόνο στους Δ.Υ.Όταν επιχειρήσεις πάνε κατά διαόλου λόγω της κρίσης και στον αντίποδα υπάρχουν άλλες με τρία και τέσσερα δάνεια και προγράμματα με μπλε και πράσινες άκρες που κοπανάνε μια ξεγυρισμένη πτώχευση και καθαρίζουν τι μπορεί να πει κανείς;Οι συγκεκριμένες τρεις επιχειρήσεις που γνωρίζω δεν είχαν αποδόσει Φ.Π.Α. φόρους και Ι.Κ.Α. και οι ιδιοκτήτες κυκλοφορούν άνετοι και ωραίοι και μάλλον με το παραδάκι στην άκρη.Τα χρήματα αυτά ποιος θα τα πληρώσει με φόρους;Αντίθετα την δική μας (στενού συγγενικού προσώπου α΄βαθμού) επιχείρηση χωρίς πέτσινα προγράμματα και δάνεια την κρατάμε με νύχια και με δόντια.Αυτή είναι η Ελλάδα και το χάος δεν προήλθε από τους Δ.Υ. που είναι και ο εύκολος στόχος το χοντρό και μαζεμένο χρήμα χάθηκε από αλλού.Όταν έχουν περάσει τρια Κ.Π.Σ. και δεν έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ επειδή το χρήμα πήγε σε ημέτερους και κολλητούς δεν μίλαγε κανείς και φυσικά ούτε τώρα το αγγίζει κανείς το θέμα.Όταν ένας σοβαρός επιχειρηματίας δεν μπορούσε, επειδή δεν είχε άκρες, να μπει σε ένα πρόγραμμα για να αναβαθμίσει και να εκσυγχρονίσει την επιχειρησή του πάλι κανείς δεν μίλαγε.Σε αυτές τις καταστάσεις τόσο για τα προγράμματα όσο και για τα δάνεια δεν υπήρχε το κομματικό μέσο;Πόθεν έσχες τώρα σε όλους όσους κάνουν φορολογική δήλωση, η Ελλάδα δεν είναι μόνο Δ.Υ.Η Ελλάδα χωρίζεται σε απατεώνες που την έφεραν σε αυτή την κατάσταση και σε τίμιους που βασανίζονται και την πληρώνουν πάντα.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 28/10/2012 22:42:47

      Αγαπητέ μου, συμφωνώ απολύτως και επαυξάνω. Ζητώ επιμόνως αναδρομικό "πόθεν έσχες" των πάντων ξεκινώντας από κει που υπάρχει ίσως πολύ "ψωμί" (λίστα Λαγκάρτντ;) και φτάνοντας στον τελευταίο Έλληνα. Αν αποφάσιζαν να χρησιμοποιήσουν όλους αυτούς τους εγκάθετους ΔΥ που περιέγραψα στο κείμενο προς αυτή την κατεύθυνση, ίσως να συναινούσα και στην ΜΗ απόλυσή τους. Είμαι σίγουρος πως κάτι τέτοιο θα έβγαζε στην επιφάνεια πολύ "χοντρά" ψάρια. Αλλά που .....

  22. ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΥΣ ΚΟΠΡΟΥΣ avatar
    ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΥΣ ΚΟΠΡΟΥΣ 28/10/2012 23:59:06

    Κάνετε μεγάλο λάθος! Όχι μόνο δεν θα υπάρξουν αντιδράσεις, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 70% του ελληνικού λαού ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ 200.000 Κρατικών κόπρων! Άς γίνει δημοψήφισμα και θα δείτε!

  23. S.R. avatar
    S.R. 29/10/2012 07:20:34

    Ας μην ξεχναμε οτι ενα μερος των εισπρακτικων μετρων και των περικοπων, οφειλεται στον "ερανο" που πρερει ολοι να κανουμε για να πληρωθουν οι μισθοι των περισσευοντων τεμπεληδων Δ,Υ, Αλλα τωπα τι κουβεντες ειναι αυτες ??? Τι ειμαστε ,δηλαδα ? "Κοινωνικοι αυτοματιστες " ( sic), η τιποτε "σκληροι νεοφιλελευθεροι" ???

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ S.R. 31/10/2012 00:39:45

      Σιγά τον έρανο από δανεικά πληρώνονται όλοι.

  24. KAPS avatar
    KAPS 29/10/2012 12:45:39

    Σας δουλεύουν και δεν το καταλάβατε. Χτυπώντας εξαρχής τον Δημόσιο Υπάλληλο άνοιξε ο λάκκος για τον Ιδιωτικό Υπάλληλο. Οι Δημόσιοι Υπάλληλοι σε κουβέντες που ακούω έχουν πια αηδιάσει με το τρόπο που καταφέρθηκαν εναντίον τους οι του Ιδιωτικού τομέα και πλέον έχουν περιορίσει αυστηρά και στα απολύτως αναγκαία τις αγορές από την αγορά "τουτέστιν τον ιδιώτη¨ και στο τέλος να δούμε ποιός θα χάσει

    • akenaton avatar
      akenaton @ KAPS 29/10/2012 14:06:51

      Οι δημόσιοι υπάλληλοι κάνουν αυτό που κάνουμε όλοι μας αυτή την εποχή. Έχουν περιορίσει την κατανάλωσή τους! Λογικό είναι. Τα άλλα που λέτε, είναι μάλλον επιθυμίες σας. Εϊμαι βέβαιος πως οι περισσότεροι ευσυνείδητοι ΔΥ συμφωνούν να καθαρίσει το δημόσιο από την "κόπρο" των επίορκων και τεμπέληδων συναδέλφων τους. Αν έχουν κάποιους ενδοιασμούς, είναι γιατί φοβούνται μήπως η μπάλα πάρει αντί για αυτούς που λέμε, κάποιους που πραγματικά εργάζονται και αποδίδουν. Και αυτό είναι απόλυτα κατανοητό.

      • johnie xl avatar
        johnie xl @ akenaton 29/10/2012 16:04:30

        κατανοητό μπορεί να είναι,αλλά με το συμπάθειο akenaton με το ύφος του κειμένου και τους σχολιασμούς σου μάλλον δεν σε πειράζει ο φόβος τους.Αντιθέτως.Δείχνεις να τον χαίρεσαι κ να τον επιδιώκεις.

        • akenaton avatar
          akenaton @ johnie xl 29/10/2012 16:16:12

          Όχι, δεν χαίρομαι για τον φόβο κανενός. Αλλά άμα είσαι γιατρός και σούρθει κάποιος με αγοραφοβία (ΔΥ) και κάποιος με έμφραγμα (ΙΥ), θα συμφωνήσετε μαζί μου πως θα ασχοληθείς περισσότερο με τον εμφραγματία. Ε, εκεί είναι που τρελαίνομαι. Η ελληνική κοινωνία αλλά και η κυβέρνηση δείχνουν να νοιάζονται περισσότερο για τον αγοραφοβικό! Δεκαράκι δεν δίνουν αν πεθαίνει ο εμφραγματίας!

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ KAPS 29/10/2012 15:57:55

      Όσο συνεχίζεται αυτό το βιολί τόσο θα εναντιώνεται η μια κοινωνική τάξη στην άλλη και κάποιοι θα συνεχίζουν το θεάρεστο έργο τους.Αν γίνει δημοψήφισμα για εργασιακά όλοι θα ψηφίζουν κατά της μιας τάξης (π.χ. των ελέυθερων επαγγελματιών) εκτός από αυτούς που ανήκουν σε αυτή και τα αποτελέσματα θα είναι συντριπτικά εναντιόν.Έχει επίσης μεγάλη σημασία το πόσο είναι οι μισθοί στον στενό δημόσιο τομέα γιατί ακούγονται πράγματα που από τα λίγα που ξέρω δεν ευσταθούν.Μηχανικός σε θέση ευθύνης 38 ετών με προϋπηρεσία σε ελεύθερο επάγγελμα και δημόσιο αμοίβεται με 1.000 € μικτά (δηλαδή χωρίς την παρακράτηση φόρου).Είναι αυτός μισθός για επιστήμονα που διαχειρίζεται κεφάλαια ΕΣΠΑ, έργα κ.λ.π.Φυσικά θα βρεθούν κάποιοι που θα που αν του αρέσει, είναι όμως σίγουρο ότι εάν βγει έξω και στο ελεύθερο επάγγελμα πάλι χιλιαρικάκι παίζει οπότε και εκεί πάλι θα βρεθούν κάποιοι και θα πουν αυτά είναι και αν σου αρέσουν.Η λύση είναι να βρουν δουλειά στο εξωτερικό αλλά και εκεί τα πράγματα δεν είναι ρόδινα.

  25. Αιμίλιος avatar
    Αιμίλιος 29/10/2012 22:00:28

    Εξισώστε τους μισθούς ιδιωτικού τομέα και δημοσίου . Απαιτήστε καθαρό οκτάωρο στο δημόσιο . Κάντε την εβδομάδα στους δημόσιους εξαήμερη. Εξισώστε και όλα τα προνόμια αλλά και υποχρεώσεις ιδιωτικών και δημοσίων υπαλλήλων. Εφαρμόστε επιτέλους αυτήν την σύμβαση αορίστου χρόνου και διώξτε αχρηστους κηφήνες δημόσιους υπαλλήλους.
    Τουλάχιστον όποιος μείνει στο δημόσιο θα έχει το δικαίωμα να δουλεύει με την ψυχή του!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.