#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/12/2009 12:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Θεσσαλονίκη, οι δημοτικές εκλογές και ο «Άγιος Βασίλης»



Και ξαφνικά ενώ όλα κυλούσαν χαλαρά στη συμπρωτεύουσα εμφανίστηκε ο «Άγιος Βασίλης» με ένα μεγάλο δώρο για τους Θεσσαλονικείς. Φυσικά αναφερόμαστε στον Δήμαρχο «Άγιο» Βασίλη Παπαγεωργόπουλο – ή Ιουστινιανό για τους λάτρεις της Βυζαντινής μεγαλοπρέπειας – και το «δώρο» του για την πόλη. Κατά τη διάρκεια του πατροπαράδοτου ετήσιου δημόσιου απολογισμού βγήκε η είδηση. Μη βιαστείτε, δεν πρόκειται για κάποια ανακοίνωση που αφορά στα οικονομικά του δήμου, ούτε για κάποιο σχέδιο τόνωσης του ιστορικού κέντρου της πόλης που για ακόμα μια χρονιά δεν έκανε Χριστούγεννα. Πρόκειται φυσικά για την αναφορά του άρχοντα της πόλης ότι θέλει να διεκδικήσει για τέταρτη φορά το δημαρχιακό θώκο.

Το άκουσμα της είδησης γέμισε με χαρά, πρώτα απ’ όλους, τους ίδιους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι ήδη ξεκίνησαν να αναλογίζονται πόσα ακόμη θα μπορούσε να προσφέρει στην πόλη ο Δήμαρχος μετά το ανάκτορο-δημαρχιακό μέγαρο, τα προ δεκαετίας στολίδια-δέντρο και καραβάκι-στην πλατεία Αριστοτέλους και τις 165.000 κλήσεις που κόπηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς που φεύγει.

Με τις ίδιες διαθέσεις υποδέχτηκαν το νέο και οι επιχειρηματίες, κυρίως αυτοί του ιστορικού κέντρου. Η Θεσσαλονίκη της πρωτοπορίας, της πρωτοτυπίας, η Θεσσαλονίκη κόμβος εμπορίου της ευρύτερης περιοχής παραμένει, ακόμη και σήμερα, η μόνη ευρωπαϊκή πόλη που δεν διαθέτει εμπορικό πεζόδρομο και δεν φαίνεται να αποκτά ούτε τα επόμενα χρόνια.

Εκείνοι όμως που πέταξαν την –χριστουγεννιάτικη- σκούφια τους ήταν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στην Α’ Θεσσαλονίκης. Το κόμμα βρίσκεται στην αντιπολίτευση, οι κεντρικοί ρόλοι μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού και οι ίδιοι καλοβλέπουν μια μετακίνηση στο Δήμο στους δύσκολους αντιπολιτευτικούς καιρούς.

Τα ονόματα που έχουν ακουστεί κατά καιρούς για το Δήμο λίγο πολύ είναι γνωστά. Γκιουλέκας και Καλαφάτης. Ο Νομάρχης -φυσικά ένας είναι ο Νομάρχης- δήλωσε πως δεν ενδιαφέρεται. Ο Ιωαννίδης μάλλον εγκαταλείπει αυτήν την ιδέα και κάποιος άλλος δε φαίνεται να ξεχωρίζει, τουλάχιστον για την ώρα. Χρόνος υπάρχει, αλλά όχι ανεξάντλητος, ειδικά, εάν ισχύει το γεγονός ότι στελέχη του ΠΑΣΟΚ του Συνασπισμού αλλά και ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος πήγε πολύ καλά στην τελευταία αναμέτρηση, καλοβλέπουν μια συνεργασία για να κερδίσουν το Δήμο. Πάντως αυτό που ακούγεται στη συμπρωτεύουσα είναι ότι η συμμαχία αυτή θα κριθεί τελικά από την υποψηφιότητα που θα στηρίξει η ΝΔ, διαφορετικά στο ΠΑΣΟΚ θα ξετυλίξουν μόνοι τους το δώρο του «Άγιου» Βασίλη.

Casper

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στέργιος avatar
    Στέργιος 29/12/2009 13:29:54

    Ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος ήταν ο μόνος δήμαρχος στους τρεις μεγαλύτερους δήμους τής χώρας που δεν εξελέγη από την πρώτη Κυριακή. Τη δεύτερη Κυριακή πήρε ένα ασθμαίνον 52% με την Χρύσα Αράπογλου απέναντί του να έχει διπλασιάσει το ποσοστό της στο 48%. Κι όλα αυτά σε μια πόλη που υποτίθεται ότι είναι προπύργιο τής ΝΔ και πολιτική έδρα τού τότε πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή.

    Η δημαρχία τής Θεσσαλονίκης έχει ήδη χαθεί για τη ΝΔ. Για να λέει ο Πανίκας ότι δεν ενδιαφέρεται... το πιάσαμε όλοι το υπονοούμενο.

    Τώρα, σχόλια σαν το επόμενο:

    "Η Θεσσαλονίκη της πρωτοπορίας, της πρωτοτυπίας, η Θεσσαλονίκη κόμβος εμπορίου της ευρύτερης περιοχής παραμένει, ακόμη και σήμερα, η μόνη ευρωπαϊκή πόλη που δεν διαθέτει εμπορικό πεζόδρομο και δεν φαίνεται να αποκτά ούτε τα επόμενα χρόνια"

    ...εντάσσονται στο σύνηθες αθηναϊκό φολκλόρ για τη Θεσσαλονίκη.

    Όποιος έχει περπατήσει στους πεζόδρομους τής Γούναρη (Ναυαρίνο), της Ζεύξιδος, της Ικτίνου, που υπάρχουν δεκαετίες πριν το ΥΠΕΧΩΔΕ κατασκευάσει την αθηναϊκή Ερμού, αλλά και της Αριστοτέλους, ξέρει πως το παραπάνω σχόλιο είναι ακόμη μια άσκηση επί χάρτου από περισσότερο ή λιγότερο καλοπροαίρετους φίλους τής πόλης μας, που δεν έχουν καμμία αίσθησή της, όμως, και μύχια πιστεύουν ότι η Θεσσαλονίκη πρέπει να μιμηθεί ό,τι κάνει η Αθήνα για να "πάει μπροστά".

  2. FRESCO avatar
    FRESCO 29/12/2009 14:05:48

    Και μη χειρότερα!

  3. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 29/12/2009 14:56:46

    3 χρόνια περίπου πριν.Σάββατο βράδυ 11.00.Παρκάρω στη Λεωφόρο Στρατού μπροστά από κάδο απορριμάτων,αναγκαστικά,λόγω έλλειψης χώρων στάθμευσης,για 5 λεπτά,έχοντας το νου μου συνέχεια μήπως έρθει κάποιο απορριματοφόρο και μπαίνω στο μαγαζί που δουλεύει η γυναίκα μου για να κουβαλήσουμε κάποια βαρειά αντικείμενα.Σε λιγότερο από 3 λεπτά βγαίνω να κοιτάξω και διαπιστώνω ότι στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου υπήρχε κλήση της Δημοτικής Γκεστάπο.Απορριματοφόρο δεν πέρασε,δεν ενόχλησα κανένα,ούτε φάνηκε κάποιος,που να διαμαρτυρηθεί.Οι τροχονόμοι,που είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ,όταν περνάνε από κάποιο σημείο της πόλης για να ελέγξουν τις παράνομες σταθμεύσεις,πρώτα σφυρίζουν,περιμένουν 10 λεπτά και μετά δίνουν τις κλήσεις.Ο δήμαρχος,φαίνεται ότι εκπαίδευσε τους ...δικούς του στις καταδρομικές ενέργειες.Ο συγκεκριμένος δημοτικός υπάλληλος,που μου έδωσε την κλήση,προφανώς έπρεπε να έχει γεννηθεί κάμποσες δεκαετίες πριν,για να μπορεί να μεγαλουργεί στην κατοχή,σαν καταδότης.Η περίπτωση,μου μύρισε πολλή ...κουκούλα.Ωραία νοοτροπία εμφύσησες δήμαρχε στους υπαλλήλους σου. Να τους χαίρεσαι και να σε χαιρόμαστε,ειδικά εγώ,που σε ψήφισα όλες τις φορές που ήσουν υποψήφιος.Για την επόμενη φορά,φαντάζομαι καταλαβαίνεις... Αν και Νεοδημοκράτης,αν είσαι πάλι υποψήφιος,όχι μόνο δεν θα σε ψηφίσω, αλλά θα κάνω αγώνα για τον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ και φυσικά θα ψηφίσω εκείνον.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΙΩΝΑΣ 29/12/2009 15:01:26

      Όταν καταλάβουμε τι τοπικές μαφίες είναι οι ΟΤΑ, θα είναι αργά

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ archaeopteryx 29/12/2009 15:05:01

        Και ποιός είναι ο capo di tuti capi αρχαιοπτέρυγα? Πάντως συμφωνώ ότι οι ΟΤΑ είναι τοπικές μαφίες.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΙΩΝΑΣ 29/12/2009 15:51:43

      Η μεγαλύτερη απάτη στη θεσσαλονίκη είναι οι πραίτορες της δημοτικής αστυνομίας. Ο ιδιωτικός στρατός κάποιου συγκεκριμένου αντιδημάρχου που δεν βλέπει τη κατάληψη της Τσιμισκή και της παραλίας από τους μαύρους μικροπωλητές, δεν βλέπει τις διπλοπαρκαρισμένες μερσεντές παντού, δεν βλέπει τις μάντρες αυτοκινήτων και τα μαγαζάκια (1Χ1 μ) που έχουν από 15-50 αμάξια προς πώληση επάνω στα πεζοδρόμια, δεν βλέπει τις κατειλημμένες ράπμπες αναπήρων, δεν βλέπει τίποτα τέτοιο. Μόνο τα ΙΧ των πικραμένων, ακόμη και σε παράδρομους μακριά από το κέντρο. Εκεί σου παίρνει τις πινακίδες για ένα μήνα , σε υποβάλλει σε γραφειοκρατική ταλαιπωρία έως ότου παραδώσεις τη δεύτερη (καλή μαγκιά να παίρνουν μόνο τη μια), σε βαράει στο κεφάλι σα χταπόδι και το παίζει και προστάτης της κυκλοφοριακής ρύθμισης και ευταξίας. Ενώ ο ίδιος είναι ο κατ` εξοχήν υπεύθυνος του κυκλοφοριακού μπάχαλου που επικρατεί.
      Τώρα ο ανεκδιήγητος, έβαλε στο μάτι και τις μηχανές. Παίρνουν πινακίδες από μηχανές... οι ηλίθιοι. Αντί να επιδοτούν τη κίνηση με μοτό στο κέντρο. Νύχτα θα έπρεπε να φύγουν αλλά ας όψεται η βλακεία που μας δέρνει ως λαό.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Strange Attractor 29/12/2009 16:04:45

        Έχεις απόλυτο δίκιο.

        Να προσθέσω και τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων στην Αγγελάκη που παρκάρουν τον στόλο τους πάνω στον δρόμο, ή κάποια πάρκινγκ ανά το κέντρο που επίσης διπλοπαρκάρουν στον δρόμο αυτοκίνητα πελατών που κανονικά θα έπρεπε να είναι ΜΕΣΑ στα πάρκινγκ; Γι'αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχει ούτε καρτελίτσα, ούτε πρόστιμο.

    • koronia96 avatar
      koronia96 @ ΙΩΝΑΣ 30/12/2009 16:21:31

      ΙΩΝΑ μέσα απο τους κάδους βγαίνουν.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2009 15:15:42

    νομίζω ότι δεν υπάρχει "ένας" capo di tutti capi, αλλάζει ανάλογα σε ποιό επίπεδο είσαι και τι οπτική γωνία έχεις... Κάποια παρέα έχει κάποιον αρχηγό Θεσσαλονίκη, άλλη παρέα με άλλον στην ...Καμτσάτκα, και τελικά, είναι ο κυρ-Ήλιος, ή το DNA μας...

  5. George avatar
    George 29/12/2009 21:53:09

    Να σημειώσω δε ότι στην αντιδημαρχία που είναι υπεύθυνη για τις κλήσεις, κάπου στη Μοναστηρίου βρίσκεται, έχει στηθεί ολόκληρο μαγαζί όπου ο αντιδήμαρχος απασχολεί μερικούς δημοτικούς υπαλλήλους για να διευθετούν τα δεκάδες ρουσφετάκια άμεσης επιστροφής πινακίδων. Εκεί οι δημοτικοί υπάλληλοι σημειώνουν το όνομά σου σε ένα χαρτάκι μαζί με το όνομα του "φίλου" του αντιδημάρχου που σε έστειλε. Να ένα παράδειγμα για το πώς χρησιμοποιείται ο δήμος ως προσωπικό μαγαζάκι.

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/12/2009 01:14:11

    Για βαστάτε, ρε καρντάσια, όλοι εσείς που τα βάλατε με την "καταδρομική επιδρομή μοιράσματος κλήσεων"...

    Δηλαδή, αντί να διεκδικείτε την αυστηρή και χωρίς διακρίσεις πάταξη του καρκινώματος που λέγεται παράνομη στάθμευση και υποβαθμίζει καθημερινά την ποιότητα της ζωής σας, φτάνετε στο σημείο να διεκδικείτε "ατιμωρησία όχι μόνο για λίγους, αλλά για όλους";

    Κάτι σαν το "δημοκρατικό πενταράκι" στα πανεπιστήμια μου θυμίζει αυτό...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αυριανιστής 30/12/2009 01:19:45

      Όταν ο νόμος δεν εφαρμόζεται για όλους, τότε είναι σαν να μην υπάρχει.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Strange Attractor 30/12/2009 01:25:53

        Α, και δηλαδή να ξεκινήσουμε τη... βελτίωση των πραγμάτων μη εφαρμόζοντάς τον σε κανέναν;

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Αυριανιστής 30/12/2009 01:55:11

          Είναι παλιά η κολώνια τελικά. Θυμάσαι και αυτό; http://www.antinews.gr/?p=6202

  7. TSEKOYRAS avatar
    TSEKOYRAS 30/12/2009 11:03:11

    Τέτοιος Δήμαρχος δεν θα ξαναπεράσει…!!!!
    Σας έκανε Δημαρχείο…!!!!!
    Σας έκανε Παραλία…!!!
    Άλλαξε την μορφή της Τούμπας…!!!!
    Έκτισε νέα Δημοτικά Κτίρια…!!!
    Καθάρισε την Πόλη…!!!
    Αγκάλιασε τους Φτωχούς και τους Πολύτεκνους…!!!
    Διοργάνωσε εκατοντάδες Πολιτιστικής Εκδηλώσεις…!!!
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ…!!!

    ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΙΣ…!!!!!

    ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΘΑ ΚΛΑΙΤΕ…!!! ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΔΑΚΡΥ…!!!!

    • koronia96 avatar
      koronia96 @ TSEKOYRAS 30/12/2009 16:23:46

      Πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ;

  8. stapa avatar
    stapa 30/12/2009 13:27:20

    @TSEKOYRA σίγουρα είσαι ψηφοφόρος του Δημάρχου....!!!!!!!

    ΔΕΝ ΛΕΩ ΌΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ.... !!!!

    ΑΛΛΑ ΑΥΤΆ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΝΕ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...!!!
    Με τον ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ πανηγύριζαν και καμάρωναν ως «γύφτικά σκεπάρνια» το 1998 το 2002 και τ0 2006….όλοι στη ΝΔ….

    ΤΟ 2010 για να δούμε τι θα ΚΑΤΑΦΈΡΟΥΝ ????
    Τι θα αποφασίσουν οι ειδήμονες του Αθηνοκεντρικού κράτους.

    ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ….
    Ο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε την δική του Ιστορία σ΄ αυτή την πόλη…!!!
    ΩΣ ΑΘΛΗΤΗΣ
    ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
    ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ…..
    ΑΛΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ…!!!!!!!!!

  9. stelios avatar
    stelios 30/12/2009 15:06:01

    O Παπ/λος βγηκε ελλειψει σοβαρου αντιπαλου.
    Αν το ΠΑΣΟΚ εκανε την υπερβαση στηριζοντας το Μπουταρη,θα εβγαινε απο την πρωτη Κυριακη.
    Αλλα και η αντιπολιτευση ειναι ακομη πιο μικροεπαρχιωτοανικανη και απο τον Οδοντογιατρο.
    Στο Δημο εχουν διορισει τα παιδια τους και εχει γινει αντρο διαφθορας και ανικανοτητας,το ιδιο και στις επιχειρησεις του με αποκορυφωμα το σχεδον...Τηλεφως TV100.
    Η καταχρηση δε απο ΚΟΛΗΤΟΥΣ και εξ'απορητων του Παπ.ειναι το κερασακι στην τουρτα,ο δε Δημαρχος ζητα και τα ρεσατ απο πανω,κανοντας την παπια οταν τον ρωτουν ποιος θα πληρωσει τα κλεμενα.
    Η μεγαλη ρεμουλα γινεται μα τα τραπεζοκαθσιματα και με την σκανδαλωδη ανοχη για τις αυθεραισιες.Λογικο ειναι μιας και ο Δημος πρακτικα ζει απο την εξαφανιση των πεζοδρομιων,οι δε υπαλληλοι απο την ανοχη στις παρανομιες.
    Στην οδο Συγγρου και στην οδο Βαλαωριτου,τραπεζια μπαινουν οχι μονο σε πεζοδρομια,αλλα ακομη και σε θεσεις σταθμευσης με καρτα στερωντας τη δυνατοτητα σταθμευσης,η και στη μεση του δρομου.Ακομη και μετα απο 10 τηλεφωνηματα,αρνηθηκαν κατηγορηματικα να επεμβουν λεγοντας οτι δεν ειναι δικη τους αρμοδιοτητα ενω ειναι 100%.

  10. stelios avatar
    stelios 30/12/2009 15:08:10

    stapa,
    μηπως εισαι ελεγκτης στο Υγειονομικο του Δημου?
    Αν ναι,θαθελα να με καλεσεις για καμια βολτα στην θαλαμηγο σου.

  11. Στέργιος avatar
    Στέργιος 30/12/2009 15:23:24

    @tsekoyras
    @stapa

    Όλα όσα λέτε, τα έκανε ο Παπαγεωργόπουλος, δεν υπάρχει αμφιβολία. Με πολλές ενστάσεις για την "καθαριότητα" , βέβαια. Κι ας μην ξεχνλαμε τα στρονομικά δημοτικά τέλη που πληρώνουμε...

    Το πρόβλημα με τον Παπαγεωργόπουλο είναι ότι έκανε πολύ λίγα για μια πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη, μια πόλη που φιλοδοξεί να αναδειχτεί ως σύγχρονη πόλη τού ενός εκατομμυρίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, και δεν αρκείται στον ρόλο τού δεύτερου βιολιού.

    Έκανε πολύ λίγα, παρά το ότι είχε πάρα πολλά χρόνια στη διάθεσή του. Διαχειρίστηκε τα θέματα της Θεσσαλονίκης με την οίηση του αρχοντοχωριάτη και -σε αντίθεση με πολλούς δημάρχους άλλων ελληνικών πόλεων- δεν εκμεταλλεύτηκε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα για να ξεκολλήσει η Θεσσαλονίκη από την απαξίωση που επιφυλάσσει η εκάστοτε κυβέρνηση για την Επαρχία.

    Τουλάχιστον, λέγαμε, νοικοκύρεψε τα οικονομικά τού δήμου και δεν κλέβει. Και όντως, ο Παπαγεωργόπουλος δεν έκελεψε. Αλλά κάτω από τη μύτη του έγινε ΟΡΓΙΟ κλεψιάς, που ο ίδιος δεν πήρε χαμπάρι.

    Ο Παπαγεωργόπουλος αποδείχτηκε "λίγος". Άνθρωπος βαθύτατα στερημένος από όραμα και φαντασία, συμβολίζει την αίσθηση κλεισούρας και τη μυρωδιά μούχλας και ναφθαλίνης που κατατρύχει τη Θεσσαλονίκη.

    Σε αντίθεση με αυτά που γράφουν διάφοροι σχολιαστές που δεν έχουν ιδέα από Θεσσαλονίκη, η παρακμή της πόλης δεν οφείλεται σε αυτόν, ούτε στον Ψωμιάδη (ένας έμμεσος τρόπος να πουν ότι για όλα φταίνε οι δημότες τής Θεσσαλονίκης, αφού αυτοί τους εκλέγουν). Η δυσφορία της Θεσσαλονίκης οφείλεται στην οικονομική κρίση που σοβεί στην πόλη από το 1985 ήδη, όχι από... πρόπερσι, στην αποβιομηχάνιση και στην έλλειψη υποδομών.

    Το κράτος έχει αποδείξει εκατό χιλιάδες φορές ότι δεν έχει πολιτική βούληση να βοηθήσει κανένα μέρος της εκτός Αττικής Ελλάδας να αναβαθμιστεί.

    Η αθηναϊκή ελίτ θεωρούσε πάντοτε τη Θεσσαλονίκη σαν αντίπαλό της, και όχι σαν όπλο της για να ανοίξει την πίτα τού πλούτου της. Εξαιτίας αυτής της κοντόφθαλμης στάσης, βλέπουμε να γιγαντώνεται ο ρόλος πόλεων σε γειτονικές χώρες (Σμύρνη, Κωνσταντινούπολη, Σόφια, κλπ) ενώ παράλληλα, η Θεσσαλονίκη σβύνει, ενώ η Αθήνα η ίδια δεν νιώθει πολύ καλά. Γιατί, μην ανοίγοντας την πίτα, η Αθήνα αυτοϋπονομεύτηκε. Για κάθε επαρχιώτη που τρέχει να κάνει καριέρα στην Αθήνα, υπάρχει ένας Αθηναίος που φεύγει να κάνει καριέρα στο εξωτερικό.

    Παρά αυτές τις αλήθειες, ένας κοσμοπολίτης δήμαρχος με παιδεία και αισθητική χρειάζεται σε μια πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη, για λόγους καθαρά ψυχολογικούς. Δεν ξέρω ποιος θα είναι αυτός, ή αυτή. Μπουτάρης και Αράπογλου έχουν κι αυτοί τα κουσούρια τους. Αλλά αυτό που επείγει είναι να φύγει ο Παπαγεωργόπουλος και η ταγγίλα που τον συνοδεύει.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Στέργιος 30/12/2009 16:03:08

      Αγαπητέ Στέργιε

      θα ήθελα τη γνώμη σου στα παρακάτω:

      Τη Θεσσαλονίκη το αθηναϊκό κράτος την αντιμετώπιζε με δυσπιστία ή/και καχυποψία για δύο κυρίως λόγους, ίσως και αντιφατικούς: Πρώτον, γιατί μετά την έλευση δύο κυμμάτων προσφύγων (μικρασιατών και ποντίων) αλληθώριζε προς υπέρμετρη δημοκρατικότητα και δεύτερον, εκκλησιαστικά ανήκε στο Πατριαρχείο Κ/πόλεως. Ισχύουν κατά τη γνώμη σου;

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Α.Κ. 30/12/2009 19:31:11

        Όχι, δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο.
        Δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια ιδεολογική επένδυση.

        Η άποψή μου είναι ότι το αθηναϊκό κράτος, του οποίου τα συμφέροντα είναι συνυφασμένα με αυτά της αθηναϊκής ελίτ, αντιμετωπίζει με εχθρότητα τη Θεσσαλονίκη επειδή είναι η μόνη πόλη που αμφισβητεί την απολυταρχία του.

        Η αντιμετώπιση αυτή δεν είναι "αποκλειστικό προνόμιο" της Θεσσαλονίκης. Απλώς, η Θεσσαλονίκη αντιστέκεται περισσότερο, λόγω μεγέθους.

        Το αθηναϊκό κράτος έχει διαλύσει κι εκμηδενίσει πολλές πάλαι ποτέ ακμάζουσες ελληνικές πόλεις, όπως Καβάλα, Βόλος, Πάτρα, Γιάννινα, Ερμούπολη...

        Οι μόνες ελληνικές πόλεις που ακμάζουν είναι οι πόλεις των οποίων οι οικονομίες δεν μπορούν να ελεγχθούν σε απόλυτο βαθμό από το κράτος, π.χ. Λάρισα (λόγω κάμπου και γεωργίας) και Ηράκλειο (λόγω τουρισμού).

        Φυσικά, και τη Λάρισα την περιμένουν μαύρες μέρες μετά το 2013... Νά'ναι καλά οι παραλίες τής Κρήτης που δεν μπορούν να μετακινηθούν κατά Αττική μεριά!

        Για να μη μακρηγορώ, είναι διαχρονική πολιτική απόφαση των εκάστοτε ελληνικών κυβερνήσεων να φροντίζουν μόνο την Αθήνα σε βάρος της υπόλοιπης Ελλάδας.

        Και φυσικά, για την απόφαση αυτή δεν φέρει καμμία ευθύνη ο μέσος Αθηναίος, κι ας έχει "παράπλευρα οφέλη" από το γεγονός ότι ζει στην ίδια πόλη με την αθηναϊκή ελίτ. Βέβαια, ο μέσος Αθηναίος οφείλει να ανοίξει τα μάτια του και να δει την αλήθεια και να μην υπερασπίζεται την αθηναϊκή ελίτ όποτε γίνεται λόγος για "αθηνοκεντρικό κράτος" κλπ. Αλλά κι αυτό να κάνει, πάλι δεν πειράζει. Δεν πρέπει να αφήσουμε να μπει μίσος ανάμεσα σε μας και στους Αθηναίους αδερφούς μας.

        Η μόνη λύση για αυτά τα χάλια είναι αυτόνομες, αιρετές καιισχυρές περιφέρειες σύμφωνα με τα δεδομένα που ισχύουν στην ΕΕ με λόγο στις οικονομικές υποθέσεις. Δεν μπορούμε να περιμένουμε από τα αθηναϊκά υπουργεία να αναβαθμίσουν τη ΔΕΘ όταν οι υπουργοί είναι ομοτράπεζοι και ελεγχόμενοι από τους γνωστούς μεγαλοεργολάβους που φτιάχνουν τα σούπερ εκθεσιακά κέντρα στην Αθήνα.

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ Στέργιος 31/12/2009 09:42:43

          Αγαπητέ Στέργιε

          Ευχαριστώ για το χρόνο σου και την έκταση του σχολιασμού σου.
          Τα αιρετά όργανα περιφερειών είναι ευχής έργο. Αλλά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι Περιφέρειες δεν έχουν "ιστορικό, θεσμικό βάθος". Δημιουργήθηκαν για να ικανοποιήσουμε την Ε.Ε. της οποίας η Περιφερειακή Πολιτική στηριζόταν στις Περιφέρειες, οι οποιές υπήρχαν σε πάρα πολλές χώρες της Ε.Ε. αλλά όχι στην Ελλάδα. Υπάρχουν κίνδυνοι (οργανωτικοί, μην παρεξηγηθώ !) ο νέος θεσμός, αντί για αναπτυξιακός να γίνει απλά ένα φυτώριο εκκολαπτόμενων αστέρων της κεντρικής πολιτικής σκηνής ή να λαμβάνουν σταθερά τις πρώτες θέσεις στην ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη όσον αφορά τη διαφθορά (όπως οι Δήμοι μέχρι τώρα).
          Νέοι πολιτικοί θεσμοί, ειδικά στην Ελλάδα, θέλουν τεράστια προσοχή.

  12. stelios avatar
    stelios 30/12/2009 15:51:15

    O Ψωμιαδης στα ορια του Δημου δε θα'βγαινε ουτε τριτος,τον στηριζει ομως οι επαρχιες του Νομου οπου παριστανει τον Ν.Ξανθοπουλο.
    Ομοιος ομοιω αει πελαζει βεβαια,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
    Το θλιβερο ειναι οτι ο αντιλογος στον Οδοντογιατρο ειναι ακομη πιο μιζερος,
    δε μπορω να διανοηθω Δημαρχο την Αραπογλου,αυτη ειναι για συνοικιακο μαγαζι με ειδη εργοχειρου...
    Οσο για τους Συμβουλους,ιστορικα εχουν μεινει τα μαλιοτραβηγματα για το ποιος θα μπει στο αεροπλανο για Πεκινο με τους Ολυμπιακους.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ stelios 30/12/2009 16:06:18

      Μη ξεχνάτε το πουλέν του ΠΑΣΟΚ, τη πολυτάλαντη Εύα που προαλείφεται (sic) για δημοτικός σωτήρας. Ή την άλλη της ΝΔ, την Τσουρέκα (μαζί με τα τσουρεκάκια που μοίραζε στο Λευκό Πύργο κάποτε ως υποψήφια βουλευτής). Μιλάμε για δυνατα πολιτικά χαρτιά, με τεράστια κατάρτιση και πολλά διπλώματα (οδήγησης, ΙΕΚ, Καλογραία, Αμάραντος κλπ). Το μέλλον φαντάζει λαμπρό για τη Θεσσαλονίκη. Που ξέρεις, μπορεί και να οργανώσουν καλλιστεία στη πόλη, ή κανένα ρεάλιτι. Τότε να δείτε πρόοδο.

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ Strange Attractor 30/12/2009 16:13:17

        Ρε Strange από Σαλονίκη είσαι?

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ (Α)θανάσης 30/12/2009 16:15:30

          Χρόνια τώρα.... Το`χω αναφέρει πολλάκις ρε συ (Α)θανάση, έπαψες να με παρακολουθείς;

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 30/12/2009 17:42:07

          Ε, ό'τι μπορώ κάνω ρε συ, τι πρώτα?

  13. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 30/12/2009 16:25:08

    πασοκικό κατασκεύασμα είναι οι ΟΤΑ ;

  14. stapa avatar
    stapa 30/12/2009 16:29:02

    @stelios Αν θέλεις μπορούμε να πάμε μια βόλτα με το ποδήλατο μου.... αλλά να ρε συ ξέρεις μπορεί να βρούμε εμπόδια.... Έχει κάτι LEXUS παρκαρισμένες επάνω και είναι και είναι βουλευτικές....(έτσι λένε κάποιοι στα blogs)
    Έτσι σέβονται όλοι αυτοί τον πολίτη...!!!
    ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...
    ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ…
    O ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΕ…
    ΑΛΛΑ προκειμένου να κάνουν αντιπολίτευση …. Ορισμένοι…
    ΤΟ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΩΣ ΕΡΓΟ…
    Όπως και άλλα έργα που έγιναν (γιατί έγιναν έργα,!!!!!)
    Και είτε το θέλουν είτε όχι τα έργα έχουν ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ του σημερινού ΔΗΜΑΡΧΟΥ… ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ…

    ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΘΑΛΑΜΗΓΟΥΣ ΚΑΙ «ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ»

    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ.....

  15. stelios avatar
    stelios 30/12/2009 16:39:55

    @stapa,
    oι ποδηλατοδρομοι εγιναν σε χρονο ρεκορ,και σαν ποδηλατης εδω και χρονια τους πιστωνω σαν το ΜΟΝΟ εργο του Δημαρχου,ασχετα αν στην Καλλαρη ειναι αχρειαστοι η αν δεν ειναι γενικα ευρωπαικου επιπεδου,εμενα μου ειναι υπεραρκετοι και χρηστικοτατοι.Δεν βλεπω ομως να εκτιμουνται απο τους πολιτες,ουτε θα εκτιμηθουν φυσικα με αλλο Δημαρχο.
    Τα εργ της Παραλιας ειναι εκτρωματα,οπως και το Δημαρχειο που θυμιζει Δημοσιο Κτιριο νεοπλουτης Ασιατικης χωρας,αλλα αυτα ειναι υποκειμενικα παντα.
    Ατικειμενικα ειναι η φραπεδουπολη που εφτιαξε εξοριζοντας πεζους αναπηρους και καροτσακια με μωρα απο τα πεζοδρομια.εκμισφωνοντας τα παντα σε ΜΟΝΙΜΩΣ παρανομουντες αρπακολατζηδες.Παντα δε για τα ματια του κοσμου(τον οποιον περνουν για ηλιθιο παιρνοντας σα μετρο συγκρισης τις δικες τους βοιδοφατσες)κανουν ελεγχους και επιβαλλουν κυρωσεις στο τελος του καλοκαιριου που τελειωνει η περιοδος.
    Για την κλεψια εχεις να μας πεις τιποτα,η πας να τα κουκουλωσεις,οπως ο Δημαρχος το εισαγγελικο πορισμα που τον καιει?

  16. stelios avatar
    stelios 30/12/2009 16:48:39

    Και κατι αλλο,μονον ο γραφικος Πανικας ηταν εναντιον της Τρυπας στο Νερο που ευτυχως ματαιωθηκε,αφου κοστισε 120εκ/ρια.
    Ο Δημαρχος ηταν αρχιχειροκροτητης,προφνως για να κανει την παραλαι υπαιθριο μπουζουκτσιδικο και να τ'αρπαξει για τα καλα.
    Παντως εστω και ετσι τα καταφερνει,τα παρκαρισμενα στην παραλιακη εχουν ασυλια,ιδιαιτερα μπροστα σε συγκεκριμενα μαγαζια,ακομη και μερα μεσημερι.
    Η μοναδικη πολη στον κοσμο που εχει τεραστιο προβλημα,εχει ξοδεψει εκ/ρια στα χαμενα,επειδη θελουν να πινουν φραπε 30 παρεες(τοσα ειναι τα αυτοκινητα που κοβουν την πολη στα δυο),επιμενοντας να παρκαρουν εξω απο την καφετερια που αραζουν.Αλλα οι ιδιοκτητες ειναι κοληταρια του Ατσαλακωτου,οποτε δεν τους πειραζει κανενας.
    Δεν μου απαντησες ομως,εισαι ελεγκτης σε φραπεδομαγαζα η σε μοντερνα κολαδικα?

  17. stapa avatar
    stapa 30/12/2009 16:54:54

    @ stelio το λες και μόνος σου ότι είναι θέμα παιδεία των συμπολιτών μας...
    stelio για τα βραβεία των ειδικών για τα έργα που βρίσκεις εκτρώματα έχεις ακούσει....
    ή απλά κράζεις... ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ να μείνει η παραλία όπως ήταν???
    Να μην έφτιαχναν το ΝΕΟ Δημαρχείο???? (ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΝ ΣΑΡΑΙ) δε λέω είναι πανέμορφο!!!!!!!!!(και είναι και νοικιάρικο)
    ΟΣΟ για την κλεψιά... αλήθεια ξέρεις ποιος ήταν ο κλέφτης???(σύμφωνα με την δική του κατάθεση)...
    Ξέρεις ποιας παράταξης ήταν συνδαυλιστής ο «κλέφτης»????
    Ξέρεις ότι ίδια κατάχρηση έγινε σε γειτονικό δήμο της Θεσσαλονίκης...
    ΜΗΠΩΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ…??? Στην ΕΛΛΑΔΑ…
    Ξέρεις ποίος κατήγγειλε το περιστατικό στο Δήμο Θεσσαλονίκης...
    ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ…!!!
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ… ΜΗ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ…
    ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ !!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟν ΕΝΟΧΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ… !!!!!!!!

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/12/2009 16:55:03

    Οι νέοι ποδηλατόδρομοι της πόλης είναι ένα ακόμη ανέκδοτο. Ποιός ξέρει ποιά επιδότηση της Ε.Ε. με τις ανάλογες μίζες, ώθησε στη πραγματοποίηση αυτού του έργου σε χρόνο ρεκορ; Βέβαια, στην ουσία είναι μια βλακεία και μισή,διότι σε πολλούς δρόμους το μόνο που κατάφερε είναι να μειώσει τις ήδη ελάχιστες λωρίδες κυκλοφορίας καθώς τα διπλοπαρκαρισμένα ΙΧ έγιναν τώρα ένθεν κακειθεν των ποδηλατοδρόμων, αφήνοντας (σε δρόμους 3-4 λωρίδων) μια μόνο λωρίδα για κίνηση οχημάτων. Πολλά σημεία μάλιστα των ποδηλατοδρόμων έγιναν θέσεις στάθμευσης ΙΧ, τραπεζοκαθισμάτων και στάντ σε μπαράκια κλπ. Αυτό το έργο αν ήταν σοβαρό θα έπρεπε να συνοδευτεί με κάποια ενημερωτική εκστρατεία αλλά και με διαρκή αστυνόμευση. Πάπαλα για μια ακόμη φορά. Όπως οι περιβόητες λεωφορειολωρίδες που στη Θεσσαλονίκη θεωρούνται πλέον αποκλειστικά Ταξιλωρίδες!!!

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/12/2009 17:07:16

    όχι απαραίτητα, αλλά η γιγάντωση και κυρίως η "αναπυξιακή φιλοσοφία" μάλλον πασοκική είναι... τουλάχιστον η χρονική σύμπτωση...

  20. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 30/12/2009 17:16:54

    Αγαπητέ αρχαίε

    Το ποιον έχουμε Δήμαρχο και δημοτικό σύμβουλο, χαρακτηρίζει εμάς τους ίδιους ως πολίτες. Η αναπτυξιακή λογική δεν είναι κυβερνητική ντιρεκτίβα αλλά είναι μεγάλη ευθύνη του Δημάρχου και του δ.συμβουλίου. Θα συμφωνήσω όμως ότι η ευκολία της μεγάλης πλειοψηφίας που παίρνουν οι δήμαρχοι λόγω εκλογικών νόμων, η αδυναμία να βάλει κάποιος υποψηφιότητα για σύμβουλος αν δεν ανήκει σε έναν συνδυασμό, κ.ά. είναι παθογένειες που γεννήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ αλλά δεν λύθηκαν από τη ΝΔ.

    Σε τελική ανάλυση, αφού η κεντρική πολιτική σκηνή είναι αυτή που είναι και εμείς είμαστε αυτοί που είμαστε, γιατί να είναι καλύτερη η τοπ. αυτοδιοίκηση;

  21. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 30/12/2009 17:21:38

    Επίσης, ποτέ η τοπ. αυτοδιοίκηση δεν χρησιμοποιήθηκε στην Ελλάδα ως αναπτυξιακός θεσμός αλλά ως πελατειακό βήμα και ένα πιο εύκολα προσβάσιμο σκαλοπάτι του λαού για έρθει πιο κοντά στην απρόσωπη "εξουσία". Και βέβαια σαν φυτώριο νέων στελεχών ή σαν πίστα δοκιμής νέων πουλέν.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Α.Κ. 30/12/2009 20:16:53

      Εχεις δίκιο σε αυτά που λές, εγώ γκρινιάζω με το αποτέλεσμα. Ο Δήμος Κ έχει 2 ρεσεπψιονίστ, 8 ταμείες, 40 αργόσχολους σε γραφεία, 5 υπέυθυνους πράσινους που λείπουν, 7 για αντίγραφα πιστοποιητικών γεννήσεων, 3 αναπληρωτές για σφραγίδες, αστυνομία με ωραίες, συνεργεία Ινδών για να ράβει και να ξηλώνει παρτέρια, και αυτά εδώ στην αδιαφανή Αθήνα. Ο διαφανής Δήμος Τάδε στο χωριό έχει 10 στήν υπηρεσία ύδρευσης, άλλους 10 εξωτερικούς υδραυλικούς, 5 κοπελιές, στον πολιτισμό, 5 στο ΚΕΠ, 5 στο πρωτόκολο, όλες κόρες ή γκόμενες συμβούλων, 30 αργόσχολους και 20 περιφερόμενους, 15% του συνολικού πληθυσμού στον Δήμο. Πριν λίγα χρόνια δεν είχε κανέναν, και ήταν και πιο όμορφα, και οι σημερινοί υπάλληλοι κάτι χρήσιμο θα έκαναν κάπου. Και μάντεψε ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, και ΠΟΙΟΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ. Και μάντεψε αν κανένας από αυτούς θα απολυθεί λόγω λιτότητας.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/12/2009 17:24:17

    Ακόμη και τις ελάχιστες θέσεις στάθμευσης μηχανών στο κέντρο (πχ Κούσκουρα) τις έχουν μετατρέψει σε ιδ. πάρκιγκ ΙΧ και σε καθίσματα ή σταντ για μπαράκια και ταχυφαγεία φίλων της σημερινής δημαρχιακής διοίκησης. (Αλλά παίρνουν τις πινακίδες από μοτό επάνω σε πεζοδρόμια!!!) Ότι θέλουν βλέπουν. Τα άλλα δεν τα ακουμπάνε.
    Ούτε στη Νάπολη της καμόρα δεν θα υπήρχε αυτή η κομματικοεπιχειρηματική διαπλοκή με την επίφαση της δημοτικής νομιμότητας και με τη χείρα της δημ. αστυνομίας ως δαόκλεια σπάθη επί των κεφαλών των μη μυημένων στο φαγοπότι. Εποχές φεουδαρχίας ζει η Σαλόνικα.

  23. stelios avatar
    stelios 30/12/2009 17:35:50

    Δυστυχως Strange,οσο και αν συμφωνω και αγανακτω μαζι σου,
    μονο μια ματια αν ριξεις στην προεκλογικη παρεα της Αραπογλου,
    φτανει για να αρχισεις να βλεπεις με συμπαθεια ακομη και τις κυρα-Κατινες του TV100...
    Ολοι τα αποτυχημενα γεροντοπαληκαρα και γεροντοκοπελες του ΠΑΣΟΚ με προσθηκες κανενος ποδοσφαιριστη γ'διαλογης που και που,αστα καημενε,το ιδιο και ο γραφικος Σαχινης

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ stelios 30/12/2009 20:04:21

      Προσωπικά πιστεύω πως οι άλλοι είναι ακόμη χειρότεροι. Όλοι τα ίδια σ....ά είναι. Δυστυχώς αυτή είναι η μοίρα της Ελλάδας, μέχρι να ανδρωθούν 2-3 νέες γενιές Ελλήνων μακριά από κομματικές παρωπίδες. (Εκτός και αν βγουν ζαβές και αυτές απ` τη πολλή τιβί, τη Σάσα Μπάστα και τον Ψινάκη). Βλέποντας το μέλλον (Καιλή, Τσουρέκα κλπ, ανησυχώ...)

  24. stelios avatar
    stelios 30/12/2009 20:13:17

    @stapa
    τα δικαστηρια αργουν να βγαλουν το πορισμα γιατι η ανακριτρια και ο εισαγγελεας εβρισκαν τον εναν αρουραιο μετα τον αλλο,ολοι τους χρονια εξ'απορητων του Οδοντογιατρου.
    Ο Δημος εκανε ερευνα και βρηκε μονον τον καταχραστη σαν υπευθυνο,ενω στο πορισμα ειναι μια ντουζινα,με ΠΑΓΙΕΣ εντολες εδω και χρονια να μην πληρωνονται οι εισφορες.
    Στην περιπτωση λοιπον αυτη ισχυει το ενοχος η ανικανος για τον Δημαρχο,διαλεξε και παρε.
    Αν τον εφαγε η τυφλη εμπιστοσυνη στους ανθρωπους του υπαρχει σαν λυση η παραιτηση και ξανα υποψηφιοτητα για να αποκατασταθει απο τον λαο.
    Ομως δεν το κανει για να μην τους ξεμπροστιασει(ισως και να φοβαται μη μιλησουν),και κρυβεται πισω απο το δαχτυλο του.
    Μου αρεσε πολυ δε και το επιχειρημα σου οτι και αλλου κλεβουν.
    Το ξερουμε οτι δεν ειμαστε ο μοναδικος Δημος με κλεφτες,δεν περιμεναμε να μας το θυμισεις.
    Για τις παρανομιες ομως που τις ανεχονται(προφανως γιατι εχουν τους λογους τους)και παλι ΔΕΝ ΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ,η σιωπη τα λεει ολα.
    Τωρα το αν πηραν βραβεια τα εργα δε μου λεει τιποτα,οι πολεις της χωρας μας ειναι γεματη με βραβευμενες ασχημιες(η πλατεια Ομονειας επισης)

  25. stapa avatar
    stapa 31/12/2009 02:05:36

    Stelio Βρίσκω ενημερωμένο!!! Μήπως ξέρεις και τα ονόματα των αρουραίων??
    Δώστα στον εισαγγελέα για τα τελειώνουμε με το θέμα… γιατί ψάχνουν-ψάχνουν και αργούν πολύ… και η Θεσσαλονίκη περιμένει… για πόσο όμως???
    Διαπιστώνω μια γενικότητα στα λεγόμενα σου…
    Από ότι διαβάζω ο "τύπος" ΈΚΛΕΒΕ από το 1990... και το βρήκαν το 2008
    Δηλαδή τι θα πρέπει να κάνουν οι Δήμαρχοι να έχουν και ένα ρουφιάνο πάνω από κάθε υπάλληλο.... και να κάνει τι???
    Αν τον έβρισκαν το 2015 και ήταν τότε δήμαρχος (ο Μπουτάρης ή Αράπογλου ή ο Γκιουλέκας ή όποιος άλλος) ποιος θα έφταιγε???
    Λοιπόν πρέπει να περιμένουμε ή να πιέσουμε προς αυτή την κατεύθυνση... να βγάλει το πόρισμα η Δικαιοσύνη και οι κλέφτες να πάνε φυλακή…
    Όποιοι και αν είναι...
    ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙ??? ΆΜΕΣΑ… ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ...
    ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΊΣΕΙ….ΑΛΛΑ… ΑΚΟΜΑ…. ΤΙΠΟΤΑ…!!!
    (Υποψιάζομαι ότι θα κινηθούν εκεί λίγο πριν τις εκλογές... ΈΤΣΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΌ)....
    Όποιος ΈΚΛΕΨΕ ΝΑ ΠΆΕΙ και να σαπίσει στη ΦΥΛΑΚΉ…
    Οποίος Αποδειχθεί " ΑΝΙΚΑΝΟΣ" να υποστεί τις συνέπειες…..
    Η τακτική του ρίξε λάσπη και κάτι θα μείνει… αρμόζει σε άλλα καθεστώτα..!!
    Την προσβολή των προσωπικοτήτων χωρίς πόρισμα της δικαιοσύνης πως θα την αντικαταστήσεις ??????????????????
    ΔΙΑΒΑΣΕ: http://panosz.wordpress.com/2008/12/15/boutaris/
    ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΣΕ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ!!!
    «Αγαπητέ Βασίλη
    Οποιαδήποτε διαφορά μου μαζί σου, ακόμη κι η πιο έντονη, κινείται αποκλειστικά και μόνο στο επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Καμία δήλωση ή ενέργειά μου, ακόμη και η πιο οξεία κριτική μου, δεν είχε ούτε έχει ως στόχο το πρόσωπό σου.
    Έχεις «δικονομικά» τη δυνατότητα να ανακαλέσεις την αγωγή που εκκρεμεί και σου ζητώ να το κάνεις.
    Γιατί τιμώ και υπολήπτομαι απερίφραστα τον Βασίλη Παπαγεωργόπουλο, ως πολιτικό και ως άνθρωπο. Ως καταξιωμένο επαγγελματία και αθλητή. Ως άξιο πολίτη της Θεσσαλονίκης.
    Θεωρώ, επίσης, ότι όποια και αν είναι η έκβαση της δίκης στο μεθαυριανό δικαστήριο, κανείς από τους δύο δεν θα βγει κερδισμένος και, κυρίως, δεν θα βγει κερδισμένη η πόλη μας. Δεν πρέπει να πιστέψει κανείς ότι στην πόλη μας «τρωγόμαστε σαν τα σκυλιά», αντί να κάνουμε τη δουλειά μας. Δεν πρέπει να δοθεί σε κανέναν «καλοθελητή»{ η δυνατότητα να παρουσιάσει δυσμενείς εικόνες για την πόλη μας, τους πολιτικούς της και, κυρίως, τους πολίτες της που εμπιστεύονται συγκεκριμένα πρόσωπα και τα τιμούν με την ψήφο τους. Και η πολιτική αντιπαράθεση των δημοτικών παρατάξεών μας δεν είναι καλό να γίνει αντικείμενο δίκης.
    Γι αυτό τιμώ και χαιρετίζω προκαταβολικά την κίνησή σου ως ένδειξη πολιτικής και ανθρώπινης αίσθησης ευθύνης.
    Φιλικά και με εκτίμηση
    Γιάννης Μπουτάρης»

    ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΊΖΕΙ….!!!

  26. stelios avatar
    stelios 31/12/2009 13:02:35

    @stapa,
    εχει δημοσιευτει το πορισμα,αλλα ΧΩΡΙΣ τα ονοματα λογω προσωπικων δεδομενων.
    Φωτογραφιζονται αντιδημαρχοι,καθως και ο κος ΛΕ-@ΟΥΣΙΑΣ,φανταζομαι ξερεις ποιος ειναι και ποσο κολητος με τον Οδοντογιατρο ειναι και απο ποσα χρονια.
    Το να περιμενω να παραμενει καποιος στη θεση του μεχρι να καταδικαστει τελεσιδικα ειναι νομιμο αλλα ΜΗ ΗΘΙΚΟ.
    Τον Οδοντογιατρο τον ξερω απο τοτε που ετρεχε με τα χρωματα του Αετου στο χωματινο του Καυτατζογλειου πριν γινει στελεχος του ΣΕΓΑΣ και αρχισει να σκαρφαλωνει(Παναξια μεχρι προσφατα).Στα ιδια κουλουαρ εμφανιστηκε την ιδια εποχη και ο Πανικας.
    Ξερω πως τον εφαγε το Παρασκηνιο για να φερει την Πετραλια ΓΓ.Αθλητισμου και να ακολουθησει το οργιο διαφθορας με την διοργανωση των Μεσογειακων.
    Φιλε ξερω μαλλον πολυ περισσοτερα απο σενα,οσο για τον εισαγγελεα,δε μου καιγεται καρφι,ας πληρωσουν τον λογαριασμο τα ζωα που ψηφισαν την παρεα των καταχραστων,εγω φροντισα και δε με απασχολει πλεον ουτε η ζημια,ουτε τα καταντημα της πολης που εχει γινει ο Καραγκιοζης των Βαλκανιων.
    Τραβα τωρα για κανα ποτο στα παρανομα της Παραλιας και ζητα να σε κερασουν κατι επειδη εισαι κολητος του Δημαρχου,δυστυχως δεν εχω να σου προτεινω καποιον αλλον στη θεση του,μπορει και να ειναι και ο καλυτερος απο τους υπολοιπους,ειναι ομως κριμα το που καταντησε ο αλλοτε ηρωας μας.
    Για την καταντια της πολης φταινε οι δημοτες της,βοιδοχλιδατοι αρχοντομπατιρηδες και καθυστερημενοι,δεν φταιει μονο ο Δημαρχος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.