Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η πύλη της Κίνας στην Ευρώπη
19/06/2014 17:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η πύλη της Κίνας στην Ευρώπη

Ένα καλό νέο έφερε η επίσκεψη του Κινέζου πρωθυπουργού, Λι Κετσιάνγκ.Αν η Ελλάδα βγει στις αγορές η Κίνα θα αγοράσει ελληνικά ομόλογα, εκφράζοντας την εμπιστοσύνη της μεγαλύτερης οικονομίας του κόσμου στη χώρα μας.

Μια μεγάλη έκπληξη, ένα καλό νέο έφερε η επίσκεψη του Κινέζου πρωθυπουργού, Λι Κετσιάνγκ. Όπως ειπώθηκε στο περιθώριο των συζητήσεων, αν η Ελλάδα βγει στις αγορές η Κίνα θα αγοράσει ελληνικά ομόλογα, εκφράζοντας την εμπιστοσύνη της μεγαλύτερης οικονομίας του κόσμου στη χώρα μας. Κατά τα λοιπά, οι Κινέζοι επιβεβαίωσαν το ενδιαφέρον τους για υποδομές, δηλαδή λιμάνια αεροδρόμια, για ακίνητα και για ελληνικά προϊόντα και υπέγραψαν 19 συμφωνίες ύψους άνω των 6,5 δισ. ευρώ.

Οι συμφωνίες αφορούν μεταξύ άλλων τους τομείς της ναυτιλίας, των κατασκευών, της ενέργειας, των τροφίμων κ.α.

Αναλυτικά, οι δυο πρωθυπουργοί υπέγραψαν τα εξής:

·Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της China Development Bank Corporation και του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.

·Μνημόνιο Στρατηγικής Συνεργασίας και Πλαίσιο Συμφωνίας μεταξύ της China Development Bank Corporation και της Costamare Inc. Αξία συμφωνίας 1,5 δις. δολαρίων

·Μνημόνιο Κατανόησης μεταξύ της China Development Bank Corporation και της China Development Bank Corporation, αξία συμφωνίας 200 εκ. δολαρίων.

·Συμφωνία για την από κοινού ανάπτυξη του Ελληνικού και την διερεύνηση περαιτέρω συνεργασίας στο μέλλον μεταξύ της Lamda Development και της Fosun Group.

·Συμφωνία Πλαισίου Συνεργασίας Tripartite. Αξία συμφωνίας 1,224 δισ. Δολαρίων Μεταξύ Terna Energy, ICBC και SINOHYDRO Corporation.

·Πώληση και επαναμίσθωση 2 Bulkers ξηρού φορτίου και 4 Containerships αξίας 160 εκατ δολαρίων και 300εκ δολάρια αντίστοιχα και συμφωνία συνεργασίας για κατασκευή πλοίων ξηρού 6 φορτίου και μεταφοράς κοντέινερ σε κινέζικο ναυπηγείο. Συνολική αξία συμφωνίας 460 εκατ δολαρίων.

·Μνημόνιο Συμφωνίας (MOU) μεταξύ είναι oι δύο οργανισμοί να συζητήσουν την σύναψη Δανειακών Συμβάσεων Diana Shipping Inc, με την ICBC, με σκοπό την αγορά νεότευκτων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου ναυπηγημένων στην Κίνα καθώς και την χρηματοδότηση επενδύσεων της Diana Shipping Inc. εκτός Κίνας όπου θα υπάρχουν και Κινέζικα επιχειρηματικά συμφέροντα. Αξία συμφωνίας 200 εκ. δολάρια.

·Δανειακή Σύμβαση μεταξύ της Thenamaris (Ships Management) Inc. από την Export- 8 Import Bank of China. Αξία συμφωνίας 64 εκ. δολάρια.

·Πλαίσιο Συνεργασίας για τη συμφωνία χρηματοδότησης της Thenamaris (Ships Management) Inc. από την Export-Import Bank of China. Αξία συμφωνίας 300 εκ. δολάρια.

·Χρηματοδότηση δύο Capesize Bulk Carriers. Σύμφωνα με τη Σύμβαση Δανείου η Τράπεζα Export-Import Bank of China συμφωνεί να δανείσει το ποσό των 57,36 εκ δολαρίων στην Oceanbulk Maritime LLC για τη μερική χρηματοδότηση της αγοράς των υπό ναυπήγηση φορτηγών πλοίων με αριθμό H1312 και H1313 τα οποία κατασκευάζονται στη ναυπηγείο SHANGHAI WAIGAOQIAO SHIPBUILDING CO., LTD. Αξία συμφωνίας 57,36 εκ. Δολαρίων.

·Μνημόνιο Κατανόησης μεταξύ του Enterprise Greece και του China State Construction & Engineering Corporation (CSCEC).

·Συνεργασία της SUMEC και της EDF για την από κοινού επένδυση για τη δημιουργία αιολικών πάρκων στην Ελλάδα. Η EDF θα αναπτύξει 50MW αιολικών την περίοδο 2014-2015 και 150 MW για την περίοδο 2015-2017. Οι εταιρίες θα εξετάσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας στα παραπάνω έργα. Αξία συμφωνίας 273 εκ. δολαρίων.

Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η πύλη της Κίνας στην Ευρώπη 29692 photo

·«CONTRACT EFFECTIVENESS AGREEMENT» μεταξύ των εταιριών Veritas Ship Management Ltd και China National Aero- Technology Corporation Shanghai Limited Liability Company, για την κατασκευή 8 x 13 64,000 Deadweight Tons Bulk Carriers στην Taizhou Kouan της China. Αξία συμφωνίας 215 εκατ δολαρίων.

·Στρατηγική συμφωνία ανάπτυξης της κατηγορίας του ελληνικού κρασιού στην Κίνα με έμφαση στις μάρκες Μπουτάρη (Boutari) και Κυρ-Γιάννη (Kir-Yianni) και με στόχο αγορών εντός της επόμενης πενταετίας που θα ξεπεράσουν τα 50 εκατομμύρια δολάρια. Τα δύο μέρη θα χρηματοδοτήσουν την προβολή και προώθηση του ελληνικού οίνου και πολιτισμού αξιοποιώντας ιδιωτικούς και εθνικούς πόρους για το σκοπό αυτό. Η συμφωνία προβλέπει επίσης τη μελλοντική αξιολόγηση περαιτέρω συνεργασιών και σε άλλους συναφείς τομείς.

·Η εταιρεία Παυλίδης Μάρμαρα-Γρανίτες λατομική επιχείρηση και βιομηχανία μαρμάρου και γρανίτη με έδρα τη Δράμα και η εταιρεία China Light Resources Import & Εxport Corporation με έδρα το Πεκίνο της Κίνας συμφωνούν να πωλήσει η πρώτη στη δεύτερη 25.000 τόνους προϊόντων μαρμάρου μέσα στην τριετία 2014-2017. Αξία συμφωνίας 13,65 εκ. Δολαρίων.

·5ετης συμφωνία αγοράς κρασιού της εταιρίας «Alpha Estate» από την «Anhui Wine Mall Trading Co Ltd». Αξία συμφωνίας 4,11 εκ. δολαρίων.

·Εμπορική συμφωνία πώλησης εμφιαλωμένων οίνων μεταξύ της ελληνικής εταιρίας Shanghai Meditela Commerce and Trade Co., Ltd., Mediterra οινοποιητικής Creta Olympias S.A, μέλος του ομίλου ΔΕΜΚΟ και της κινεζικής εταιρείας Shanghai Meditela Commerce & Trade Co., Ltd. με σκοπό την προώθηση ποιοτικών Ελληνικών Κρασιών στην Κινεζική και Ασιατική Αγορά. Αξία συμφωνίας 1 εκ. Δολάρια.

·«MESA VOUNOS» Ελληνικό Ελαιόλαδο, μακροχρόνια εμπορική συμφωνία για την προώθηση κρητικού - Ελληνικού ελαιολάδου. Η συμφωνία είναι 10ετής. Αξία συμφωνίας 13,86 εκ. δολαρίων.

«Στοχεύουμε σε φιλία, συνεργασία, σταθερότητα, εξαγωγές, επενδύσεις, να φέρουμε την Κίνα πιο κοντά στην Ευρώπη και το αντίστροφο» σημείωσε ο Αντώνης Σαμαράς, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, κατά τη διάρκεια των κοινών δηλώσεων μετά τη συνάντησή με τον Κινέζο ομόλογό του.

Ο κ. Σαμαράς είπε ότι το πρώτο μεγάλο βήμα έγινε με την επένδυση στο λιμάνι του Πειραιά και υπάρχουν εκεί πολλά που ακόμη συζητούνται.

Ο πρωθυπουργός διατύπωσε την πεποίθηση πως η Ευρώπη αντιλαμβάνεται ότι η Ελλάδα είναι ένας φυσικός συνδετικός κρίκος με την Κίνα, ενώ ως προς τις προσδοκίες εκτίμησε ότι «μπορεί να δημιουργηθεί ένας κόμβος μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων, ακόμη και ενεργειακός κόμβος μεταξύ Ευρώπης και Κίνας».

«Είναι μία στρατηγική σχέση, που θα προχωρήσει βήμα βήμα με συγκεκριμένη ατζέντα και σχεδιασμό» είπε ο πρωθυπουργός, διευκρινίζοντας πως δεν πρόκειται «για μία ευκαιριακή συνεργασία», αλλά για «στρατηγική σχέση», που σημαίνει «μακροχρόνια συμφέροντα να σε φέρουν πιο κοντά σε μόνιμη βάση».

Οπως σημείωσε ο κ. Σαμαράς, αυτό που δημιουργεί τη στρατηγική σχέση, είναι ότι «η Ελλάδα μπορεί να γίνει η πύλη εισόδου της Κίνας στην Ευρώπη, που να είναι και αφετηρία ενός ολόκληρου διαδρόμου επενδύσεων της Κίνας, όπως τα σιδηροδρομικά δίκτυα, και να ενώσει τα λιμάνια της Ελλάδας με τα λιμάνια της Ευρώπης».

Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός της Κίνας ανέφερε:

«Είναι η πρώτη επίσκεψή μου προς τις νότιες περιοχές, ως πρωθυπουργός της Κίνας. Στην Ελλάδα έχω φιλικά συναισθήματα, σαν στο σπίτι μου. Η Ελλάδα και η Κίνα είναι πανάρχαιες χώρες με μεγάλο πολιτισμό, η μία φωτίζει στην Ανατολή και η άλλη στη Δύση με τεράστια συμβολή στην ανάπτυξη της ανθρωπότητας. Μεταξύ Ελλάδας και Κίνας υπάρχουν πολλές παρόμοιες νοοτροπίες.

Κατά την ταραχή στη Λιβύη η ελληνική κυβέρνηση βοήθησε στον επαναπατρισμό χιλιάδων Κινέζων. Σας ευχαριστούμε.

Όταν η Ελλάδα αντιμετώπισε την κρίση, η Κίνα είχε εμπιστοσύνη στη δυνατότητα να την ξεπεράσει.

Επίσης, η Κίνα είναι πρόθυμη να προσφέρει, οι σχέσεις μπορούν να είναι αμοιβαία επωφελείς.

Με τον κ. Σαμαρά είμαστε παλιοί φίλοι. Στην περυσινή του επίσκεψη είχαμε μακρά και ειλικρινή συζήτηση. Τώρα θέλουμε με τους υπουργούς να υλοποιήσουμε τις συμφωνίες, στις οποίες έχουμε καταλήξει. Η ομιλία του κ. Σαμαρά είναι και δική μου, γιατί έχουμε πολλά κοινά σημεία».

[photo-2]

Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Λι σημείωσε:

«Η παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη αντιμετωπίζει προκλήσεις και εμπόδια. Συμφωνώ με τον κ. Σαμαρά ότι μπορούμε να αναδείξουμε το λιμάνι του Πειραιά σε κόμβο, που θα είναι σημαντικός για την οικονομική ανάπτυξη.

Εφέτος η κινέζικη οικονομία έχει πίεση, αλλά εξακολουθεί να αναπτύσσεται με σταθερούς ρυθμούς. Το πρώτο τρίμηνο είχε ανάπτυξη 7,4%, έναντι στόχου 7,5%.

Κοινός στόχος είναι να συντονίζουμε τον ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης γύρω στο 7,5% και να δημιουργήσουμε 10 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας. Δίνουμε σημασία στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις με στόχο να αναπτύσσεται η κινεζική οικονομία με σταθερούς ρυθμούς».

Ο κ. Λι εξέφρασε δημοσίως τα συγχαρητήριά του στον Έλληνα ομόλογό του για την επιστροφή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές με την έκδοση ομολόγων, τον Μάιο, με χαμηλό επιτόκιο και δήλωσε ικανοποίηση για τις μεταρρυθμίσεις στη χώρα.

«Η επιτυχής έκδοση των ομολόγων δηλώνει ότι ο ελληνικός λαός μπορεί να ξεπεράσει την κρίση δημοσίου χρέους. Η κινέζικη κυβέρνηση στηρίζει την ελληνική κυβέρνηση και εύχεται η ελληνική κυβέρνηση να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις» είπε και πρόσθεσε πως «όταν η Ελλάδα θα εκδώσει νέα ομόλογα, η Κίνα θα συμμετάσχει, παροτρύνοντας, παράλληλα, Κινέζους καταναλωτές να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NikosP avatar
    NikosP 19/06/2014 19:43:38

    ωραιες συμφωνίες. Οι περισσότερες αφορούν πλοία ελλήνων εφοπλιςτων που θα κατασκευαστούν στην Κίνα . Ευτυχώς που θα αγοράσουν βέβαια λάδι και κρασί οι κινέζοι. Να δούμε ποτε θα βρεθεί έλληνας πρωθυπουργός που θα κάνει συμφωνίες με τους ´ελληνες´ εφοπλιστές για κατασκευή των πλοίων στην ελλαδα. Ας φέρουμε στην ελλαδα ελληνικές επενδύσεις και δεν χρειαζόμαστε κανένα άλλο επενδυτή. Σαμάρα εάν σου δώσουν 100,200,500,1000 χιλαδες ευρω που θα επενδύσεις στην ελλαδα; Εαν βρεις απάντηση ελυσες το πρόβλημα των ελλήνων.

    • Giorgis avatar
      Giorgis @ NikosP 20/06/2014 03:42:41

      Δεν κατάλαβα, θες να πληρώσουν τριπλάσια οι εφοπλιστές για να φτιάξουν πλοία στην Ελλάδα. Άμα ο Σαμαράς "δώσει" δουλειές, αυτό σημαίνει ότι το αντάλλαγμα είναι αλλου, που συνήθως στην Ελλάδα αυτό θα πει σε τσέπη και όχι για την Ελλάδα.

      • kk avatar
        kk @ Giorgis 20/06/2014 11:58:38

        η απάντηση είναι ναι. να φτιάξουν πλοία στην ελλάδα οι εφοπλιστές πληρώνωντας τα τριπλάσια. τόσα χρόνια οι συγκεκριμένοι πλουτίζουν παρασιτικά, ας πληρώσουν κάτι παραπάνω να σταθεί η οικονομία.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ NikosP 20/06/2014 09:20:54

      Δεν θέλει κανείς να μπλέξει με τα ελληνικά συνδικάτα. Καταργήστε το συνδικαλισμό και το ΠΑΜΕ και έρχονται. Είναι αντιδημοκρατικό;Πολύ καλά.Πάνε και αυτοί στην κομμουνιστική Κίνα και φτιάχνουν τα πλοία όπου δεν υπάρχουν εργατικά δικαιώματα.Κανείς Σαμαράς δεν μπορεί να πείσει κάποιον να πετάξει τα λεφτά του.

      • MCA avatar
        MCA @ ψυχραιμια 20/06/2014 14:12:16

        Στην δυτική Ευρώπη που έχουν συνδικαλισμό αλλά και καλύτερα μεροκάματα έχουν βαριά βιομηχανία. Άρα κάτι άλλο φταίει που εφοπλιστές φτιάχνουν τα καράβια τους αλλού. Υπάρχουν ικανοί επιχειρηματίες που θα μπορούσαν να κάνουν αυτήν την δουλειά έστω ζητώντας την βοήθεια της πολιτείας με νομοθετικές παρεμβάσεις κ.λ.π.; Μάλλον όχι. Μόνο δρόμους ξέρουν να φτιάχνουν.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ NikosP 20/06/2014 14:54:59

      ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΣΟΥ.... ΓΙΑΤΙ ΔΗΛ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΣΤΟ ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΒΟΥΡΓΟ ?ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙΣ ? ΑΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ , ΘΕΛΕΙΣ ΔΗΛ. ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ,ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ . ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ.

  2. panas avatar
    panas 19/06/2014 20:41:47

    Η συνεργασία με την Κίνα πρέπει να συνεχιστεί και να διευρυνθεί. Πέρα από τα αγγλικά, όσοι από τους νέους μαθαίνουν και κινέζικα θα έχουν μεγάλο πλεονέκτημα στο εγγύς μέλλον. Πριν από λίγες ημέρες συνάδελφος κινέζος μου ανέφερε χαρακτηριστικά: "Κινέζοι και Έλληνες πρέπει να διατηρούμε καλές σχέσεις, γιατί ο ένας σέβεται τον άλλο, λόγω της μακράς ιστορίας μας. Έτσι, μόνο όφελος μπορούμε να έχουμε ένας από τον άλλο" Σωστή η κατεύθυνση που παίρνει σ' αυτό το θέμα ο Αντώνης Σαμαράς. Μπορεί να πάρει και κάποιο μάθημα για το τι καταφέρνει μια χώρα που έχει πραγματικά εθνική οικονομία ανεξάρτητα από τις όποιες ιδεοληψίες...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ panas 20/06/2014 15:55:59

      ΣΩΣΤΑ ,ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΥΡΙΩΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

  3. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 20/06/2014 08:45:53

    Καλά όλα αυτά, αλλά πρώτα να δούμε τις συμφωνίες και αν είναι αμοιβαίως επωφελείς. Διότι συμφωνίες τύπου Hochtief μάλλον δεν είναι. Αφού η Ελλάδα έγινε πύλη των λαθρομεταναστών για την Ευρώπη, τώρα θα γίνει και των Κινέζων. Ήδη στην Ελλάδα λειτουργούν χιλιάδες κινέζικα μαγαζιά, τα περισσότερα παράνομα, το οποία πωλούν πάμφθηνα αδασμολόγητα είδη, που έχουν περάσει από το τελωνείο του Πειραιά με την βοήθεια της κινεζικής μαφίας (αυτή τα ελέγχει, άλλωστε). Αυτά τα "μαγαζάκια", που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια, έχουν κλείσει πολλά ελληνικά, αφήνοντας στον δρόμο οικογένειες.

    • my way avatar
      my way @ Επισκέπτης 20/06/2014 08:54:17

      Για θυμηθείτε τους, πριν κάμποσα χρόνια, πάνω σ' ένα μηχανάκι της συμφοράς, φορτωμένο, όσο μια νταλίκα, με το λαθραίο εμπόρευμα, να πηγαίνουν για να στήσουν τα πεζοδρομιακά μαγαζάκια τους. Ε, ρε Ελλάδα μας, τι έχεις απορροφήσει;!

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ my way 20/06/2014 09:22:32

        Δεν σας κάνει εντύπωση, που πλήρωναν και πληρώνουν ό,τι ενοίκιο τούς ζητήσουν, χωρίς δεύτερη κουβέντα; Πού βρίσκουν τα λεφτά, οι "φτωχοί" αυτοί λαθρομετανάστες; Και όταν το ΣΔΟΕ τούς έκανε τσακωτούς και τούς έκλεινε το ένα μαγαζί, είχαν αμέσως έτοιμο άλλο στην παρακάτω γωνία, στο οποίο μεταφερόταν νύκτωρ και ούτε γάτα, ούτε ζημιά (γι αυτούς, διότι η ζημιά ήταν για τον νέο Έλληνα μαγαζάτορα, που υποχρεωνόταν να κλείσει, αδυνατώντας να ανταπεξέλθει στον αθέμιτο ανταγωνισμό. Ερώτηση: Γιατί δεν τους απέλαυναν/απελαύνουν;

        • my way avatar
          my way @ Επισκέπτης 20/06/2014 09:27:39

          Γιατί, θεωρητικά, η ουρά των απελάσεων φτάνει από την Αθήνα ως τα σύνορα και μάλιστα σε εξάδες.

        • Kράντωρ avatar
          Kράντωρ @ Επισκέπτης 20/06/2014 13:55:12

          Τα εμπορικά των Κινἐζων, έκλεισαν τα ελληνικά εμπορικά, τα οποία εμπορεύοντο κατά το πλείστον εισαγώμενα από Ασία, αναγκαστικά βεβαίως διότι όλη η παραγωγική δομή στην κλωστοϋφαντουργία και το έτοιμο ένδυμα κατέρευσε, λόγω της καταργήσεως των δασμών. Η μαζική εγκατάσις Κινέζων στην Χώρα εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ίδια την υπόσταση του Έθνους. Κυκλώματα δικηγόρων και επιόρκων δημοσίων υπαλλήλων φροντίζουν να εξασφαλίζουν παρανόμως «νομιμοποιητικά έγγραφα», ώστε να μετατρέπωνται σε «νομίμους μετανάστες»

  4. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 20/06/2014 11:39:50

    Το νέο Αεροδρόμιο Ηρακλείου πρέπει να περάσει απαραίτητα στους Κινέζους. Το μέγεθος της χώρας εγγυάται την υψηλή απόδοση του έργου και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κρήτη. Ας σκεφτούμε ότι ελάχιστοι από τα 100 εκατ. Κινέζους που ταξιδεύουν στο εξωτερικό, έρχονται στην Ελλάδα. Η Κίνα στην περίπτωση που πάρει την εκμετάλλευση του αεροδρομίου, θα φροντίσει για την οικονομική του απόδοση κατευθύνοντας τουρισμό των Κινέζων ώστε να περνά από το Ηράκλειο.

    • Κρης avatar
      Κρης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 20/06/2014 13:19:43

      είχε αναφερθεί πριν καιρό ότι απο τα 100 εκ. , τα 10 εκ. έρχονται στην Ευρώπη και από αυτούς στην Ελλάδα είχαν έρθει 37 με 38 χιλιάδες και όχι με απ'ευθείας πτήση Ελπίζω να έχουν βελτιωθει τα νούμερα αυτά

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 20/06/2014 12:48:49

    Πύλη, μόνο; αρκεί;

    • Pegasus avatar
      Pegasus @ Νίκος Αργεάδης 20/06/2014 14:05:41

      Της κολάσεως εννοούν, δεν σου φτάνει?

  6. Pegasus avatar
    Pegasus 20/06/2014 14:01:58

    Καταπληκτικό και ίσως μοναδικό, για πρώτη φορά στην ιστορία της η Ελλάδα υπέγραψε ισοβαρείς συμφωνίες με επενδυτές, βεβαίως θα χρειαστούν αιώνες εξαγωγών ελαιολάδου και οίνου ώστε να ισοσκελιστούν με τις επενδύσεις των δισεκατομμυρίων δολλαρίων στην Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της Κίνας αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία.

    • Λακης avatar
      Λακης @ Pegasus 20/06/2014 18:53:55

      E, βεβαια, γι αυτο μεχρι να περασουν αυτοι οι αιωνες πρεπει ολα τα κερδη να τα παιρνουν οι "επενδυτες". Αλλα αυτο δεν εχει καμμια σημασια.

  7. MCA avatar
    MCA 20/06/2014 14:24:13

    Η Κίνα είναι ο τρίτος πόλος. Η Δυτικοί είναι ανεκτικοί απέναντι της. Πέρα του οικονομικού η συνεργασία με τους Κινέζους συνεισφέρει στην προστασία και την ασφάλεια της χώρας από τους γείτονες, αλλά και από τους εταίρους μας. Η Κίνα θέλει για τα δικά της συμφέροντα πάση θυσία την σταθερότητα αλλά και την παραμονή μας στο ευρώ.

  8. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 20/06/2014 15:59:04

    ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ . ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙNEWS . ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ "ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΣΑΜΑΡΑ " . ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΕ ΟΛΟ ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.