#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/01/2010 16:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Η Ελλάδα ανήκει στους Ευρωπαίους» (πλέον)



Κάποιες άλλες εποχές, έξω από τα τείχη της Κωνσταντινούπολης οι Έλληνες φώναζαν «καλύτερα σαρίκι τουρκικό, παρά τιάρα παπική». Τότε η φράση αυτή είχε  άλλο σκεπτικό, διαφορετική στόχευση, ωστόσο υπονοούσε ότι είναι καλύτερο να εμπιστευτείς τους Τούρκους παρά τους δυτικούς.

Εν έτει 2010 οι σύγχρονοι Σταυροφόροι εκ Βρυξελλών ήλθαν στην Αθήνα, μας σταύρωσαν, μας έδωσαν χολή και φεύγουν σαν κύριοι. Και στην πλατεία Συντάγματος οι υπουργοί της κυβέρνησης βλαστημούν την ώρα και τη στιγμή που είναι υποχρεωμένοι να ανεχθούν τους υπαλλήλους που ξεσκονίζουν τα οικονομικά μας.

Αυτό που μένει από την αρμένικη βίζιτα των κοινοτικών αξιωματούχων είναι η πλήρης παραχώρηση του υπουργείου Οικονομικών στις  Βρυξέλλες. Ο κ. Παπακωνσταντίνου θα είναι ο πρώτος «τσάρος» που δεν έχει θρόνο. Άλλωστε, ότι κι αν αυτός λέει ελάχιστη σημασία έχει.

Οι Βρυξέλλες αποφάσισαν ότι η Ελλάδα πρέπει να κόψει τους μισθούς και τις συντάξεις, να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατό στις αλλαγές στο ασφαλιστικό με εξομοίωση των ορίων ηλικίας ανδρών και γυναικών και έως 17 χρόνια επιπλέον εργασία για τις εργαζόμενες.

Αποφάσισαν επίσης να περικόψουν από παντού τις δαπάνες του δημοσίου, όχι μόνο τις άσκοπες αλλά κι εκείνες που έχουν κοινωνικό χαρακτήρα. Ζήτησαν με έντονη πίεση και ιδιαίτερο στόμφο από την κυβέρνηση να «ποσοτικοποιήσει» τα μέτρα που λέει ότι θα λάβει. Δηλαδή να πει για κάθε μέτρο πόσα θα κερδίσει, πώς και πότε κι αυτός ο σχεδιασμός πρέπει να γίνει σε βάθος τριετίας.

Στη θαστερική συνταγή τους έβαλαν και την επιτακτική ανάγκη για περικοπές στα λεφτά για την υγεία και για την άμυνα, και μάλλον έχουν δίκιο εδώ που τα λέμε διότι εκεί γίνεται το μεγάλο φαγοπότι.

Τέλος, από τον «στριμωγμένο» από παντού, Α. Λοβέρδο ζήτησαν κατάργηση των πρόωρων συντάξεων, πλαφόν στις κανονικές συντάξεις στα επίπεδα των 720 ευρώ αλλά και ελαστικές σχέσεις εργασίας, δηλαδή ενοικίασης εργαζόμενων, τέσσερις ημέρες την εβδομάδα, εργασία χωρίς επιδόματα ή υπερωρίες.

Σήμερα οι κοινοτικοί αποχωρούν αλλά έρχονται άλλοι από την Εσπερία, αυτοί του ΔΝΤ που θα είναι εξίσου σκληροί με την Ελλάδα.

Το συμπέρασμα είναι πως έτσι όπως κατάντησαν την Ελλάδα οι κυβερνώντες την τελευταία 20ετία, έτσι όπως την μίκρυναν θα βλέπουμε πολλούς υπαλλήλους, χαρτογιακάδες της Κομισιόν να αναλαμβάνουν ρόλο υπουργών.

«Τα’ μαθες τα νέα πατέρα. Η Ελλάδα ανήκει στους Ευρωπαίους» που θα’ λεγε και ο Γιώργος...

Οικονομικός

(στην νφωτογραφία αξιωματούχοι της ΕΕ μπαίνουν στο υπ. Οικονομικών)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. μαρικα avatar
    μαρικα 08/01/2010 01:56:29

    ηθελεστα και παθεστα!!

  2. man8os avatar
    man8os 08/01/2010 03:07:20

    Επιτελους! Τουλαχιστον δε θα γινουν αλλες λαμογιες!

  3. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 08/01/2010 03:13:08

    man8os!!
    Νομίζεις ότι οι Βρυξέλλες δεν έχουν ΛΑΜΟΓΙΑ !!!!

    • man8os avatar
      man8os @ ΠΕΤΡΟΣ 08/01/2010 03:48:15

      Τον Ελληνα δεν τον εξαπατας. Κια οταν δε θες να τον λαδωσεις δε του περνεις τιποτα με αλαφροχερια!
      Στην αρπαχτη οι ταγοι μας εχουν μαστερ και διδακτορικο.

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ man8os 08/01/2010 03:53:19

        man8os ΣΥΜΦΩΝΩ!!
        Όχι μόνο διδακτορικό, αλλά είναι Π Ρ Υ Τ Α Ν Ε Ι Σ!!!

  4. peri avatar
    peri 08/01/2010 03:18:08

    Ο ΚΑΤΑΛΗΛΛΟΤΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;

    • loretta avatar
      loretta @ peri 08/01/2010 03:21:04

      ...αν δεν ειναι γυμναστηριο...τοτε θαναι στο μαξιμου...η θα κοβει βολτες στο εξωτερικο...μιας και εδω οταν ειναι μονο το χαος φερνει γιατι μονιμως φασκει και αντιφασκει..

      Παντως πετυχημενο παρατσουκλι το GAP !!

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ loretta 08/01/2010 03:22:46

        GKAP . Ακούγεται καλύτερα!!!

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ peri 08/01/2010 03:21:24

      Ποιός από όλους ;;;

  5. peri avatar
    peri 08/01/2010 03:26:53

    ΜΑΓΚΕΣ ΓΥΡΙΣΑΜΕ 60 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ!!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ. ΜΟΝΟ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ peri 08/01/2010 03:56:03

      peri ΧΑΛΑΡΩΣΕ!!
      και παρελθόν και παρόν και μέλλον θα έχουμε!! Είμαστε πολύ σκληροί για να πεθάνουμε!!!

  6. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/01/2010 03:44:19

    Η φράση με το σαρίκι δεν εννοούσε μη αντίσταση στους Τούρκους (οι υπερασπιστές της Πόλης έπεσαν μαχόμενοι) αλλά δήλωνε πόσο καμμένοι ήταν οι Έλληνες από τη φραγκοκρατία και τις καταστροφές που είχαν προκαλέσει οι Δυτικοί στο Βυζάντιο ιδίως μετά την πρώτη Άλωση, το 1204. Στη σημερινή εποχή, η συμμετοχή μας στην ΕΕ ήταν η τελευταία μας ευκαιρία να αναπτυχθούμε οικονομικά. Την πετάξαμε στα σκουπίδια. Τα λεφτά της ΕΕ έγιναν βίλες, τζιπ, κότερα και διακοπές στη Μύκονο. Ας προσέχαμε. Όποιος δεν είναι άξιος να διαχειριστεί την ελευθερία του τελικά τη χάνει.

    • pampam avatar
      pampam @ Δημήτρης 08/01/2010 07:45:55

      Δημήτρη, και η Ιρλανδία τη χάνει…και μάλιστα ύστερα από 700 χρόνια στον βρετανικό ζυγό. Όχι ότι αυτά που λες δεν ισχύουν… Τα χρήματα για «ον λάιν» σύνδεση Εφορίας με επιχειρήσεις, π.χ., έχουν φαγωθεί εδώ και χρόνια…
      Να πληρώσουν αυτοί που τα έφαγαν, οι κυβερνήσεις που μας καταληστεύουν και μας ρημάζουν εδώ και 35 χρόνια –ακόμα με τις περιουσίες τους. Γιατί πρέπει να πληρώσουμε εμείς;;;

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ pampam 08/01/2010 17:28:50

        ΝΑΙ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ - πληροφορίες στις Εξεταστικές της Βουλής (...,τις πριν και τις επόμενες)

        • anetos avatar
          anetos @ δρόμος 09/01/2010 10:27:41

          ποια βουλη αυτη με τους 1500 (!!!) υπαλληλους και
          τους 16 μισθους ?

  7. peri avatar
    peri 08/01/2010 04:05:02

    ΠΕΤΡΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΑΙΞΕ Ο WILLIS. ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΛΩΒΗΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΦΟΒΑΜΑΙ!
    ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ. ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ............

  8. pampam avatar
    pampam 08/01/2010 07:32:59

    Οι Βρυξέλλες είναι η Πρωτεύουσα της Λαμογιάς από την εποχή της (παλαιο)αποικιοκρατίας και του Λεοπόλδου του Β’, Βασιλέα των Βέλγων και «ιδιοκτήτη» του «Ελεύθερου» Κράτους του Κονγκό!
    Τώρα, στην εποχή της Νεοαποικιοκρατίας, τα ίδια φαινόμενα εμφανίζονται με διαφορετική μορφή….

  9. μιζα avatar
    μιζα 08/01/2010 09:16:28

    Ας αφησουμε τα ηρωικα-αντιιμπεριαλιστικα..
    Οι ευρωπαιοι ΔΕΝ θελουν εμας, ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ θελουν να παρουν πισω.
    Τα δανεικα που φοβουνται οτι θα γινουν αγυριστα.
    Οσοι χρωστανε "ανηκουν" στους δανειστες τους,ΧΡΩΣΤΑΝΕ..ΔΕΝ ειναι αντιστασιακοι..

  10. μιζα avatar
    μιζα 08/01/2010 09:23:53

    Ισως να μην ειμαι αντικειμενικος,γιατι εχω δωση δανεικα σε εναν παλιο φιλο,
    πρωην αριστερο,και μου το παιζει αντιστασιακος,τωρα που τα ζηταω πισω.

    • abebab avatar
      abebab @ μιζα 08/01/2010 09:32:26

      Και το γερμανικό κράτος χρωστάει τις πολεμικές αποζημιώσεις στη Ελλάδα αλλά δεν τις δίνει.

      Κι εμείς θέλουμε τα λεφτά μας πίσω!

      Αλλά τα θέλουμε και από αυτούς που επί 35 συναπτά έτη ρήμαξαν αυτή τη χώρα….

      Πρώτα λοιπόν να φέρουν πίσω τα κλεμμένα.

      Και μετά να κόψουν τις 27.000 μηνιαίως (έκαστος) στους Λυριντζή-Οικονόμου, τις 32.000 στη Χούχλη, τις 21.000 στην Τσαπανίδου κ.α, κ.α. στην ΕΡΤ, και μετά να περικόψουν την ψωροσύνταξη της μάνας μου.

      Αυτά τα θέματα είναι πολύ σοβαρά και δεν σηκώνουν ούτε χιούμορ ούτε κυνισμό.

  11. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 08/01/2010 09:30:02

    Φάκτορα, σε παρακολουθώ ανελλιπώς πάνω από ένα χρόνο. Σήμερα είναι η πρώτη φορά που βλέπω μία ανάρτηση χαμηλού επιπέδου σε αυτό το μπλόγκ.
    Δεν ξέρω ποιός είναι ο "οικονομικός" αλλά αυτή η προσέγιση θυμίζει Αυτιά, μακαρίτη Κακαουνάκη ακόμη και μερικά βαρεμένα ρετάλια της αριστεράς τη δεκαετία του 70.
    Οι κοινοτικοί μας έδωσαν τη δυνατότητα να κάνουμε διαχείριση των οικονομικών μας με βάση το ευρώ. Παλιότερα που είχαμε δραχμές, όποτε υπήρχε οικονομικό πρόβλημα κπανάγαμε μια υποτίμηση, ανέβαιναν αυτόματα οι τιμές των εισαγόμενων κατά 20-30% και απλά υπέφερε ο λαός χωρίς να μπορεί να ανοίξει μύτη.
    Σήμερα που έχουμε ευρώ, έχουμε συμφωνήσει τους τρείς όρους του Μάαστριχτ, τους οποίους απλά δεν τηρήσαμε, γι' αυτό και ήλθε η ώρα να ληφθούν περιοριστικά μέτρα.
    Δεν κατάλαβα, μία υποτίμηση της δραχμής δεν μείωνε αυτόματα το βιοτικό μας επίπεδο, τότε μας έφταιγαν πάλι οι ξένοι ή η κακή μας διαχείριση;
    Η κακή μας διαχίριση μας έφταιγε και τότε η κακή μας διαχείριση μας φταίει και σήμερα.
    Οι πολιτικοί μας έχουν κάνει κουλτούρα την αδιαφάνεια και εμείς έχουμε κάνει κουλτούρα το "δεν βαριέσαι, ας φάμε σήμερα και αύριο βλέπουμε".
    Τέλος, επειδή κάποιοι βαρεμένοι κακομοίρηδες εδώ μέσα τα έχουν βάλει με τον Κ.Κ., σας διαβεβαιώνω ότι εάν η παγκόσμια κρίση είχε σκάσει το 2002, ή το 1992 ή το 1987 ή το 1977 πάλι τα ίδια οξεία προβλήματα θα είχαμε, ενδεχομένως και χειρότερα.

  12. JOHN avatar
    JOHN 08/01/2010 09:34:47

    Pampam σωστος!Σιγουρα δεν το προλαβες αλλα οι δυο αυτοι κοινωτικοι που ηλθν να μας ελεγκξουν ισχυριστικαν οτι με 720 ευρω μπορουμε να ζησουμε αξιοπρεπως!!!Τοτε γιατι ζητουν αυξηση 37% των ηδη παχουλων μισθων τους ολοι οι ανωτεροι υπαλληλοι των Βρυξελων?Και οσο αφορα εμας.Ποιος η μαλλον ποιοι πολιτικοι παρελαβαν ανεξαρτητη χωρα και παρεδωσαν νομαρχια με εδρα τις Βρυξελες και τη Φραγκφουρτη?Ποιοι ειναι αυτοι που με ελαφρα τη καρδια ψηφισαν τη συνθυκη του Μαστριχτ,την εφαρμογη της ζουμε σημερα!Γιατι οι κοινωτικοι ενω γνωριζαν τις λαμογες που γινονται στη χωρα μας τωρα που εφτασε ο κομπος στο χτενι μας τραβουν το χαλι κατω απο τα ποδια?Οι εταιριες τους SIEMENS,MATRA κλπ κλπ δεν μιζοναν πολιτικους για να κερδιζουν παραγγελιες?Η μηπως επερναν αποδειξεις?Καταντησε η χωρα πιο ευαλωτη απο ποτε!Γιατι οταν αιμοραγει οικονομικα επονται και πολλα αλλα,που συντομα θα βρουμε μπροστα μας.Τα μετρα που προτεινονται μοιαζουν περισοτερο με συνταγη αξαθλιωσης παρα με σανιδα σωτηριας.Και ολο αυτο το αλαλουμ με τις αποδειξεις στοχο εχει το αφορολογιτο που η θα καταργηθει η στη καλυτερη περιπτωση θα μειωθει με αποτελεσμα ΧΑΡΑΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΥΡΩ!!!Πισω απο ωραια περιτιλυγματα κρυβεται ενα χαρατσι,τελη κυκλοφοριας προτου τις γιορτες για το περιβαλλον.Χαρατσι τωρα με τις αποδειξεις,επειδη το κρατος δεν εχει η δεν θελει να εχει τους μηχανισμους αυτους που θα κτυπησει τη φοροδιαφυγη στη ριζα της και αυτο δεν ειναι τιποτε αλλο απο το ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ και τα ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ,αλλα αυτο θα εχει πολιτικο κοστος και θα μειωθει η πελατεια!!!

    • pampam avatar
      pampam @ JOHN 08/01/2010 10:00:01

      Ναι! Τίποτα δεν ήξεραν για την Πυραμίδα του Χρηματηστηρίου….

      Ιδέα δεν είχαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • pampam avatar
      pampam @ JOHN 08/01/2010 10:07:32

      Συνταγή εξαθλίωσης και εξανδραποδισμού….
      «Ο Αγών [του]» τώρα δικαιώνεται, με την πολύτιμη βοήθεια των δικών μας επαγγελματιών λαμογιών, θεωρητικών του δοσιλογισμού και ευρολιγουραίων που έκαναν τα πάντα για να εξωρα’ί’σουν το «μέλλον», δηλαδή το παρόν μας…
      Και για να εισπράττει η κ. Τσαπανίδου που κάνει αυτή την ώρα εκπομπή στη ΝΕΤ 21.000 «φράγκα» το μήνα….

  13. yangoolas avatar
    yangoolas 08/01/2010 09:46:47

    "Σε όλα τα κατακτημένα εδάφη βλέπω ανθρώπους χορτάτους απο φαγητό, όταν ο δικόςμας λαός πεινάει. Για όνομα του Θεού, δεν σας στείλαμε εκεί για την προστασία των λαών που είναι στην ευθύνη σας, αλλά για να πάρετε ό,τι μπορείτε ώστε ο Γερμανικός λαός να ζήσει. Περιμένω από εσάς να αφιερώσετε όλη σας την ενέργεια σε αυτό. Η συνεχής φροντίδα των ξένων πρέπει να σταματήσει αμέσως και δεν με νοιάζει καθόλου όταν μου λέτε ότι οι άνθρωποι κάτω από την δική σας διοίκηση πεθαίνουν της πείνας. Αφήστε τους να πεθάνουν προκειμένου κανένας Γερμανός να μην πεινάσει"

    Τάδε έφη Hermann Goering στις 6 Αυγούστου 1942 στους εκπρόσωπους και στρατιωτικούς διοικητές των κατακτημένων χωρών του Reich

    Να μην ξεχνάμε

    • abebab avatar
      abebab @ yangoolas 08/01/2010 10:11:59

      Να μην ξεχνάμε!

      Γιατί το παλιό «Λαός χωρίς μνήμη είναι καταδικασμένος να υποφέρει τα ίδια δεινά» έχει χιλιοειπωθεί χωρίς ποτέ να εισακουσθεί…

  14. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 08/01/2010 09:47:18

    Με περικοπές υπάρχει περίπτωση να δούμε ανάκαμψη;

    αλλά δεν μπορείς να περιμένεις τίποτα παραπάνω από ένα σύστημα που ψάχνει πάντα πόρους από το μισθωτό και τον χαμηλοσυνταξιούχο και επιτρέπει στις τράπεζες κτλ για παροχή υπηρεσιών να μην εκδίδουν αποδείξεις!

  15. Aggelos avatar
    Aggelos 08/01/2010 09:55:59

    κοινο νομισαμ εχουμε..το κρατος ουσιαστικα ειναι η ΕΕ ..και εσεις θυμαστε τις Σταυροφοριες?
    να θυμηθουν και η Γαλλοι τους πολεμους με τους Γερμανους?
    εγω τα καθημερινα μου ψωνια τα κανω στα Γερμανικα aldi,lidl,praktiker και στο γαλλικο carrefour...
    ξυπνατε ρεε....
    τους Εγγλεζους να φοβαστε..αυτοι θελουν να καταρευσει η χωρα μας και το ευρω..οι γαλλογερμανοι δεν το θελουν με τιποτα..μια οικογενεια ειμαστε..
    μονο που σε αυτη ειμασταν υοσο καιρο ο χαραμοφαης .ασωτος θιος..
    καιρος να βαλουμε μυαλο...

    • abebab avatar
      abebab @ Aggelos 08/01/2010 10:15:36

      Δεν ΗΜΑΣΤΑΝ, αγαπητέ Άγγελε, ΗΤΑΝ και ΕΙΝΑΙ οι κυβερνήτες μας.

      Όχι ότι είμαστε άμοιροι ευθυνών εμείς που τους ψηφίζαμε για να μας κάνουν Αργεντινή…

    • abebab avatar
      abebab @ Aggelos 08/01/2010 10:21:40

      «…τους Εγγλεζους να φοβαστε…»

      Τους έχουμε υπόψη μας κι αυτούς…. Πώς θα μπορούσαμε να τους ξεχάσουμε!

      Αλησμόνητοι…

    • pampam avatar
      pampam @ Aggelos 08/01/2010 10:32:33

      Άλλωστε το ζήτημα δε είναι οι Γερμανοί ή οι Γάλλοι αλλά τα ολιγομελή κέντρα της ιδιωτικής οικονομικής εξουσίας που δε δίνουν λογαριασμό πουθενά, οι πολιτικοί τους χορηγοί
      και τα αρπακτικά των Μέσων Μαζικής Εξαθλίωσης…

      • popolaros avatar
        popolaros @ pampam 08/01/2010 10:41:21

        Σωστός.

  16. JOHN avatar
    JOHN 08/01/2010 10:21:33

    Αγγελε ετσι ελεγε και ο Χιτλερ,ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!

  17. popolaros avatar
    popolaros 08/01/2010 10:35:49

    Εάν νομίζουμε ότι οι κοινοτικοί ήταν οι κουτόφραγκοι και εμείς οι πονηροί, που τόσα χρόνια τους κοροιδεύαμε και τους τρώγαμε τα λεφτά, πλανάται πλάνην οικτράν.
    Όλα ήταν συμφωνημένα από την αρχή.
    Δυστυχώς όχι με εμάς αλλά με τους ταγούς που ψηφίζαμε τόσα χρόνια.
    Απλά τώρα με τον κοσμοπολίτη Yorgos βρήκαν την πόρτα ανοικτή, για να εφαρμόσουν την πολιτική μπανανίας και πλήρης εξάρτησης.
    Yorgos πρόσεχε, διότι για αυτούς είσαι ένας ακόμα ΣΑΑΚΑΣΒΙΛΙ(Saakashvili).
    Θέλουν να σε χρησιμοποιήσουν για να διεμβολίσουν την Ε.Ε, όπως έκαναν και με τον κουτό γραβατοφάγο της Γεωργίας.
    Εάν θεωρείς ότι ο ΓαλλοΓερμανικός άξονας θα συμπεριφερθεί διαφορετικά από την Ρωσία πλανάσαι και εσύ πλάνην οικτρά.
    Αλήθεια πιστεύει κανείς, ότι τόσα χρόνια οι Γερμανοί και η Ε.Ε δεν ήξεραν τι δημοσιονομικά προβλήματα είχε η Ελλάδα;
    Γιατί άραγε με το που ανέλαβε ο Yorgos, άρχισαν τις απανωτές σφαλιάρες, ενώ τόσα χρόνια έπαιζαν χαμηλή μπάλλα;
    Yorgos σταματά να παίρνεις γραμμή από την εσπερία, πριν να είναι αργά.
    Αλήθεια αυτό το καλόπαιδο ο rondos που είναι,γύρισε από την Georgia;

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/01/2010 10:38:50

    Ειλικρινά, αυτό το φιλο-Αγγλοι, φιλο-Γερμανοί, φιλο-Ρώσοι, αν δεν σταματήσει, είμαστε τελειωμένοι. Φιλο-έλληνες πρεπει να είμαστε. Οι άλλοι κάνουν την δουλειά τους. Φιλέλληνες και ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.

    • popolaros avatar
      popolaros @ archaeopteryx 08/01/2010 10:46:54

      Ακριβώς.Οι ισχυροί σέβονται πάντα τους ανεξάρτητους και πηδ... τους υποτακτικούς.
      Εμείς αυτή την περίοδο είμαστε πλάτη και σκυφτοί.Δεν τους αφήνουμε και πολλές επιλογές.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/01/2010 10:54:05

    Μα, ανέκαθεν δεν ήταν έτσι; Ποιοι "έκτισαν" το ελληνικό κράτος; Ποιοι πήραν τη σκυτάλη μετά; Και πιο μετά πάλι; Η μόνη αναλαμπή δεν ήταν το '40;

  20. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 08/01/2010 11:05:24

    Η αλήθεια είναι ότι από τη δεκαετία του '80, τεράστια χρηματικά ποσά διακινήθηκαν μαύρα. Τα χρήματα αυτά πέρασαν από μισθωτούς, κυρίως, στα χέρια ανθρώπων που δεν τα είχαν δουλέψει και εκμεταλλεύτηκαν τη θέση τους (μεγαλογιατροί, διάφοροι επιτηδευματίες, πολιτικοί, διεφθαρμένοι υπάλληλοι) για να πλουτήσουν παράνομα, χωρίς να συνεισφέρουν παραγωγικά στην κοινωνία και, το κυριότερο, χωρίς να πληρώνουν φόρους. Και χωρίς να διαθέτουν οι άνθρωποι αυτοί κάποια αστική κουλτούρα: Είναι απλά χυδαίοι νεόπλουτοι. Τα μουσικά τους γούστα φτάνουν μέχρι Αντώνη Ρέμο. Τα φιλολογικά, αν υπάρχουν, μέχρι Μάρα Μεϊμαρίδου.
    Έτσι εξηγείται το ότι η Αθήνα είναι η πόλη στην Ευρώπη με τις περισσότερες Porsche Cayenne.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Μάρκο Τ 08/01/2010 12:20:19

      Αγαπητέ Μάρκο Τ

      Ας μην ξεχνάμε τα δάνεια από 1975 έως 1981 που πήραν εταιρείες από το ελληνικό κράτος και κατέληξαν στην Ελβετία αντί στις πραγματικές επενδύσεις.

      Σε σχέση με τις Porsche...... έχεις πάει Σόφια τελευταία;;;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Α.Κ. 08/01/2010 12:40:24

        Στη Σόφια, κλεμμένες (από άλλες χώρες) είναι οι περισσότερες. Η Βουλγαρία έχει παράδοση, τόσο στις κλοπές όσο και στο "ξέπλυμα" κλεμμένων πολυτελών αυτοκινήτων.

        @Μάρκο Τ.
        Ποσώς με ενδιαφέρει η παιδεία των εν λόγω νεόπλουτων. Δικό τους πρόβλημα. Ας παρέμεναν εσαεί "αναλφάβητοι σκυλάδες" (κατά Μαχαιρίτσα). Αρκεί να πλήρωναν τους φόρους που έπρεπε, αυτό με ενδιαφέρει εμένα.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Αυριανιστής 08/01/2010 13:05:39

          Πολλές φορές η παιδεία, ξέρεις, είναι συνάρτηση της όλης συμπεριφοράς. Ο "αναλφάβητος σκυλάς" με την Πόρσε, για παράδειγμα, και θα παρκάρει πάνω στη ράμπα, και τα σκουπίδια θα τα πετάξει από το παράθυρο (ή στη θάλασσα, αν έχει σκάφος), και την εφορία θα κλέψει. Γιατί, γενικά, τους έχει όλους γραμμένους και νομίζει ότι με τα (μαύρα) λεφτά του αγοράζει τα πάντα.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Α.Κ. 08/01/2010 13:10:28

        @A.K. Μας τιμά μία σύγκριση με τη Βουλγαρία, από τη στιγμή που η χώρα αυτή μέχρι το 1990 είχε ένα σκληρό κομμουνιστικό καθεστώς σοβιετικού τύπου;
        Θα έπρεπε να ήμασταν πόρρω μακράν της Βουλγαρίας ή της Ρουμανίας όσον αφορά τέτοιες νεοπλουτίστικες συμπεριφορές.Αυτές μάλλον σε τριτοκοσμική χώρα ταιριάζουν και όχι σε χώρα που δεν γνώρισε κομμουνιστικό καθεστώς και εδώ και 30 χρόνια είναι μέλος της ΕΟΚ και στη συνέχεια της ΕΕ.

  21. F avatar
    F 08/01/2010 11:06:34

    Μὰ καλά, δὲν γνωρίζουν στὸ ὑπουργεῖο τὴν γνωστὴ τακτικὴ ποὺ ἐφαρμόζουν ἀνώτερα στελέχη τοῦ ἰδιωτικοῦ τομέα σὲ ἀντίστοιχες περιπτώσεις ἐλέγχου ἀπὸ τὰ κεντρικὰ τῶν πολυεθνικῶν; Ρίξ'τους λίγα μπουζούκια (ἀν καὶ τελείως παρηκμασμένα ἐδῶ καὶ μερικές δεκαετίες), λίγη σάρκα (ἀναλόγως τῶν προτιμήσεων τοῦ καθενός, οἱ Εὐρωπαῖοι εἶναι καὶ παράξενοι), καμμιά κρουαζιέρα στὸν Ἀργοσαρωνικὸ ἔστω, καὶ θὰ δεῖτε...

    • marcuze avatar
      marcuze @ F 08/01/2010 11:28:51

      Και μια βραδιά με τη Μπεζαντάκου.

  22. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 08/01/2010 11:25:20

    Έχουν βγει όλες οι οικονομικές δημοσιογραφάρες της πιάτσας μουτρωμένοι και μ'ένα ειρωνικό υφάκι λένε για τους χαρτογιακάδες της Ε.Ε που κάνουν τους μάγκες στα υπουργεία μας !!

    Ρε καραγκιοζάκια της διαπλοκής , όταν ερχόντουσαν τα πακέτα της Ε.Ε και τα στέλνανε πακέτο στ' αφεντικά σας κάνατε μόκο τόσα χρόνια και τρώγατε τα απομεινάρια που σας πετούσαν , τώρα που δεν έχει κασέρι μου το παίζετε ενοχλημένοι πατριώτες που δεν δέχονται τον έλεγχο?

    Και άμα είστε τόσο μεγάλοι οικονομολόγοι βρε κατακαημένα υιοθετημένα (από κάθε διαπλοκή) καλόπαιδα , βγείτε και πείτε στους αναγνώστες-τηλεθεατές σας με ποιό τρόπο μπορούν να μειωθούν οι δαπάνες.

    Πείτε για τα χιλιάδες 12μελή Δ.Σ που τσεπώνουν πεντοχίλιαρα κάτι τελειωμένοι συνταξιούχοι συνδικαλιστές , πείτε για τις Δημόσιες δαπάνες εκτός μισθολογικού χαρακτήρα , πείτε για το αν είναι εφικτή η συνέχιση της διαφοράς στα συντάξιμα χρόνια ανδρών-γυναικών.

    Τίποτα δεν θα πείτε , γιατί είστε απλά υπαλληλάκια των αποφάγιων των αφεντικών σας.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 08/01/2010 11:29:25

      Αναφέρομαι κυρίως στους οικονομικούς δημοσιογράφους της τηλεόρασης και των μεγάλων έντυπων-ηλεκτρονικών εφημερίδων

  23. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 08/01/2010 11:39:35

    Όσο το σκέφτομαι τόσο θυμάμαι ότι αυτή τη ρητορική είχαμε να την ακούσουμε από το χίλια εννακόσια ογδόντα τόσο, που την είχε στο προσκήνιο ο μακαρίτης.

    Τελικά η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Blimblomblim 08/01/2010 12:27:32

      Δηλαδή ?

  24. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 08/01/2010 11:58:15

    Μερικές ερωτήσεις:

    [Μια παρατήρηση πρώτα: Εαν ισχύσει αυτό για τις γυναίκες, δημογραφικά το κλείσαμε το μαγαζί.

    Καμμία δημογραφική πολιτική (...) δεν έχει ελπίδα].

    Και κάτι ακόμα: τα μέτρα της ΕΕ είναι και προλήπτικά;

    (Ξέρουν οτι θα κλέψουμε και ξέρουν οτι πρέπει να "σπάσουν" τους δημόσιους υπαλλήλους και τη σχέση τους με το κομματικό σύστημα).

    Τόσα χρόνια ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ για να παίρνουν περισσότερα, όπως και τον Οκτώβριο. Τώρα,για χρόνια, θα παίρνουν λιγότερα, ακόμα λιγότερα μάλλον, διότι θα έχουν και τον πληθωρισμό.

    Διότι με πληθωρισμό 2% και ελάττωση 7% πάμε αυτόματα στο 9%.

    Εαν τώρα ο πληθωρισμός βγει και εκτος ελέγχου παρα τη χαμηλη καταναλωση,
    τι θα συμβεί ; Εαν αυτό γίνειμετην ανεργία;

    Επίσης κανεις δεν υπολογίζει για πόσο καιρό ο πληθυσμός θα ανεχτεί τα μέτρα, ιδίως όσο αυτά έχουν χαρακτήρα μονομερώς επιβαρυντικό ορισμένων στρωμάτων και τι επιπτώσεις θα έχει στη μετανάστευση ελλήνικού δυναμικού εκτός ελλάδας.

    Εν κατακλείδει, οι επιδείξεις λεονταρισμού από την κυβέρνηση συμβάλλουν στην εντύπωση οτι τα πράγματα δεν είναι τόσο σοβαρά. Εαν λοιπόν φανεί οτι τα μέτρα δεν είναι τόσο σημαντικά όσο όντως είναι και ξεκινήσει μαζική παθητική αντίσταση με φοροδιαφυγή κλπ η οικονομία ίσως καταρρεύσει.

    Έχει ξαναγίνει σε άλλες χώρες. Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει περίπτωση να ... μπούμε σε ευρω - καραντίνα και τέλος ;

    Ερώτηση κάνω.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Giorgos_T 08/01/2010 12:10:22

      Λεγεται οτι θα ερχονται τακτικα ανα μηνα και θα κανουν ελεγχο.Συνεπως μολις δουν οτι δεν εχουμε εσοδα θα ζητηθουν αλλα μετρα.
      Βασει της Συνθηκης του Μααστριχτ υπαρχουν και ποινες (δηλαδη η ΕΕ μπορει να επιβαλλει προστιμο σε μια χωρα που κατ εξακολουθηση την παραβιαζει,κανονικα θα επρεπε να εχει μπει στην Ελλαδα).
      Αποβολη ωστοσο απο τη ζωνη του ευρω δεν προβλεπεται.Εκεινο που μπορει να συμβει ειναι να μη βρισκουμε δανεικα και να αποφασισουν οι Ευρωπαιοι να μας αφησουν χωρις βοηθεια για να μην υπαρχει κακο προηγουμενο.Σε μια παρομοια περιπτωση παμε στο ΔΝΤ (Διεθνες Νομισματικο Ταμειο).Αυτο δινει δανεια σε χρεωκοπημενες χωρες αλλα απαιτει πραγματικα νεοφιλελευθερα μετρα και μολις δωσει ακολουθουν και οι ιδιωτικοι δανειστες που το εμπιστευονται,ειναι δε αμερικανοελεγχομενο.Δεν ξερω αν φθασουμε σε παρομοια κατασταση αν οι Γερμανοι θα προτιμησουν να μας αφησουν να παμε στο ΔΝΤ ή θα παραβιασουν το Μααστριχτ βοηθωντας -και οι ιδιοι δεν ξερουν γιατι και για τους ιδιους και οι δυο επιλογες εχουν μειονεκτηματα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Giorgos_T 08/01/2010 13:03:22

      Αν η ελληνική οικογένεια δεν αναγκάζονταν να καταφεύγει σε ιδιωτικους βρεφονηπιακούς σταθμούς, σε ιδιωτικά σχολεία, σε ιδιωτικες υπηρεσίες παροχής ιατρικής περίθαλψης, κάτι μπορεί να γινόταν με την ανάσχεση της δημογραφικής κατάρρευσης.
      Μήπως όμως έχει κατισχύσει άλλη ιεράρχηση στις προτεραιότητες και όχι η στήριξη πρωτίστως της ελληνικής οικογένειας...;
      Γιατί απορείς Giorgo_T???

      • Giorgos_T avatar
        Giorgos_T @ αλλενάκι 08/01/2010 15:24:46

        @ αλλενάκι

        χτύπησες διάνα χωρίς να το ξέρεις...

        σε περιβάλλον δημογράφων μεγάλωσα και είναι μέρος και της δικής μου δουλειάς όποτε έχω χρόνο.

        και να σου πω και κάτι;

        Η μέση ελληνίδα ήθελε (υπό προυποθέσεις) μέχρι το 2004 τουλάχιστον, 2,7 παιδιά ανα γυναίκα. Ένα νότιο μεσογειακό νούμερο, υψηλότερο από κάθε άλλο στην Ευρώπη.

        Εαν είχαμε οχι 2,7 αλλά τα ελάχιστα απαιτούμενα για ανανέωση πληθυσμού 2,1 παιδιά ανα γυναίκα (όχι τα 1,1 που έχουμε τώρα -διότι το υπόλοιπο 0,3 από το επίσημο 1,4 είναι παιδιάα αλλλδαπών) θα είχαμε 180.000 γεννήσεις το χρόνο και όχι 91.000 από ελληνίδες (και 20.000 από μετανάστριες).

        Ξέρεις πόσα είναι τα παιδάκια των μεταναστών (για τα οποία γίνεται το θέμα) ως τώρα σε μια δεκαπενταετία; 200- 250.000.

        "Κι άλλα τόσα βάλε με τους γονείς τους" ίσως θα λέγαμε εαν εμείς κάναμε τουλάχιστον 180.000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ. Θα ήταν, να σου πω, αν ξεκινούσαμε τώρα, 20.000 στις 200.000 το χρόνο, το 10% των γεννήσεων, το πολύ οι"άλλοι".

        και δεν θα αναρωτιόμασταν καν με ποιόν εκπαιδευτικό τρόπο τα¨"ξένα" παιδιά αυτά αύριο θα είναι έλληνες πολίτες, πως αυτό θα γίνει, εαν θα τους αξιοποιήσουν κάποιοι εκλογικά κλπ.

        Διότι μια σύγχρονη κοινωνία πολλών νέων είναι μια κοινωνία σαγηνευτική, γεμάτη ομορφιά, αυτοπεποίθηση και ζωή και δίνει προβάδισμα σε άλλες, παναθρώπινες αξίες, στα νιάτα, σε δράσεις, σε ορμή, σε πάθη, όχι στο πόσα κινητά θα έχει. Δίνει επίσης αξία στη γη και στον τουρισμό γιατί έχει το δυναμικό να τα δουλέψει μόνη της και έχει πραγματική οικονομία.

        Έτσι θα μπορούσε να είναι σήμερα δυναμική η ελληνική κοινωνία. Για να μην αναφερθώ στον διάχυτο -και γόνιμο- αισθησιασμό που θα είχε, στον οποίο προσθέτει ακόμα και απλά ο τόνος της πολυφυλετικότητας.

        Η απουσία νέων επηρεάζει όλη τη γενική διαθεση. Κοιτα γύρω σου.

        Η κοινωνία μας αντίθετα διαφθείρει και τους φιλοξενούμενους της. Άσε τι λενε, πλεόν ούτε τα (λιγοστά)παιδιά των μεταναστών δουλέυουν.

        Επιπρόσθετα, όλα αυτά, οι σταθμοί, τα οικήματα, τα ρούχα, τα κρεββατάκια, τα παιχνίδια, τα σχολεία, οι δράσεις για τα παδιά 0-15, δίνουν δουλειά σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους για να χτιστούν, για να στηθούν, να οργανωθούν.

        Και επίσης χαρίζουν ευτυχία σε μια σύγχρονη κοινωνία.

        Προλαβαίνουμε ακόμα αλλά και τα δυο μεγάλα κόμματα ως τώρα σας είχαν γραμμένες. Ο Καραμανλής σε αυτό θα ήταν εξίσου άχρηστος με το ΠΑΣΟΚ αν το ΠΑΣΟΚ δεν είχε την παγκόσμια πρωτοτυπία να καταργήσει τα πολυτεκνικά επιδόματα.

        Αυτά όμως ποιός τα γράφει;

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Giorgos_T 08/01/2010 16:03:18

          @Giorgo_T: Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.
          Αυτά που γράφεις μου είναι άποψη και βίωμα [και για οικογενειακούς λόγους]. Τα παιδιά είναι δώρο θεού. Είναι το γάργαρο νερό.

          Όμως δεν έχουμε πλέον την πολυτέλεια του διστάζειν και του αμφιταλαντεύεσθαι, αν με αντιλαμβάνεσαι...
          Επείγει να φροντίσουμε τα του οίκου μας.
          Όχι τα της οικουμένης.

          Χωρίς να γίνει αντιληπτό έγκαιρα κάποιοι... επέβαλλαν στην Ελλάδα να παίξει τους ρόλους και του θύτη και του θύματος ταυτόχρονα...
          Σου έχω αναφέρει σε άλλο ποστ την άποψή μου για την πολιτική που έπρεπε να έχουμε απέναντι στις χώρες του γ' κοσμου [υιοθεσία].

          Όμως ο ελληνικός χρόνος τελειώνει.

          Δεν μπορώ πλέον παρά να θεωρώ το όλο ζήτημα ως τη χρυσή ευκαιρία που πρέπει να αδράξουμε ΤΩΡΑ για να αποτινάξουμε δουλείες και να ξαναστηθούμε όρθιοι χωρίς κανένα απολύτως δεκανίκι!

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Giorgos_T 09/01/2010 02:08:09

          Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έχεις ακούσει όμως πολλούς πολιτικούς και δημοσιογράφους να μιλάνε για το δημογραφικό;

  25. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 08/01/2010 12:09:28

    NGRD Ειναι το ονομα του καινουργιου νομισματος. Νεα Ελληνική Δραχμή. Οπως λεγαμε Cruzeiro, New Cruzeir, Cruzado, New Cruzado, Real...... Εχει μελλον το στορι αυτο. Ζητω η Νεα Ελληνικη Δραχμή!! ΖΗΤΩ!!

  26. peri avatar
    peri 08/01/2010 12:31:47

    Ο ΚΑΤΛΗΛΛΟΤΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

  27. peri avatar
    peri 08/01/2010 12:33:22

    Ο ΚΑΤΑΛΗΛΛΟΤΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ peri 08/01/2010 12:40:05

      Στο γυμναστηριο.
      http://press-gr.blogspot.com/2010/01/blog-post_4202.html

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ peri 08/01/2010 12:45:22

      Ο σοσιαλιστής φωστήρας που θα μας έσωζε από τον καταλληλότερο πού είναι;
      Αν μη τί αλλο ο Κ.Κ. προεκλογικά έλεγε αλήθειες, ο εθνικός μας ψευταράκος πού κάνει τουρισμό πάλι;

  28. strategy avatar
    strategy 08/01/2010 12:33:31

    Με κατακόρυφη πτώση της επιχειρησιακής τους ετοιμότητας απειλούνται οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΕΔ) μετά τη πρωτοφανή παρέμβαση ακόμη και σε θέματα που άπτονται του πυρήνα της εθνικής κυριαρχίας από ελεγκτές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι οποίοι βρέθηκαν στην Αθήνα για να ξεσκονίσουν τις λεπτομέρειες του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης (ΠΣΑ).
    Κλιμάκιο της Ε.Ε. με επικεφαλής το διευθυντή Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων της Επιτροπής Jürgen Kreger επισκέφθηκε χθες το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Το Βήμα, ζήτησε μεταξύ άλλων από τους υπουργικούς συμβούλους να μάθει για την επικαιροποίηση του Ενιαίου Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Ανάπτυξης Εκσυγχρονισμού (ΕΜΠΑΕ) 2006-2010, για τη διαδικασία για την έγκριση του επόμενου ΕΜΠΑΕ 2011-2015 και για το κλείσιμο στρατοπέδων, απαιτώντας μείωση λειτουργικού κόστους κατά 12%, ακόμη και επανεξέταση της συμμετοχής σε διεθνείς και ειρηνευτικές αποστολές. Συζήτησαν επίσης και το θέμα της νέας Δομής Δυνάμεων, που αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα της ηγεσίας του ΥΕΘΑ, η μορφή της οποίας θα επηρεάσει και τις μελλοντικές προμήθειες.
    Από τα παραπάνω διαφαίνεται ότι μόνο τυχαία δεν ήταν η δήλωση του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου ότι η εθνική κυριαρχία απειλείται από την οικονομική ύφεση. Mήπως ήρθε η ώρα να περάσει και η Ελλάδα στην αντεπίθεση; Η στάση της Μ. Βρετανίας στο Κυπριακό και οι χειρισμοί της σουηδικής προεδρίας το περασμένο εξάμηνο δε θα έπρεπε να σημάνουν τον αμέσο και άτυπο αποκλεισμό των εταιριών τους από προμήθειες του Δημοσίου; Ο ανθελληνισμός του Σουηδού ΥΠΕΞ Carl Bildt δε θα έπρεπε να συνεπάγεται άμεσο αποκλεισμό του Gripen της Saab από το πρόγραμμα Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας; Για να μη μιλήσουμε για τις γερμανικές αποζημιώσεις και τα νέα υπερσύγχρονα υποβρύχια που παραχώρησε δωρεάν το Βερολίνο στο Ισραήλ και στεναχωρήσουμε το φίλτατο Γερμανό τεχνοκράτη Jürgen Kreger...

  29. peri avatar
    peri 08/01/2010 12:35:29

    ΤΡΩΕΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ peri 08/01/2010 12:47:16

      Καλύτερα από το να βάζει φούντες να φυτρώνουν στις γλάστρες όπως μας προέτρεπε ο εθνικός μας ψευταράκος.

  30. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 08/01/2010 12:45:43

    Εδώ και πολλά χρόνια σε κάθε μέτρο που αφορά τη φορολογία των προνομιούχων υπάρχει οργανωμένη και ισχυρή αντίδραση, έτσι οι κυβερνήσεις αντλούν πόρους από τον εύκολο στόχο που είναι οι οικονομικά αδύνατοι.
    εκτός όμως από την μεγάλη άμεση και έμμεση φορολογία οι οικονομικά αδύνατοι έχουν να αντιμετωπίσουν και πλήθος άλλων εμποδίων όπως είναι η κρατική γραφειοκρατία, το πελατειακό σύστημα, την ανεργία, τη διαφθορά, κτλ.
    Έτσι φτάσαμε σε μια κατάσταση όπου το παρασιτικό σύστημα όχι μόνο δεν μπορεί να προφέρει τίποτα στη χώρα, αλλά δεν θέλει και να δώσει αυτά που πρέπει να δίνει.. .
    σήμερα όμως «ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι» τα κοινωνικά προβλήματα είναι πολλά και μεγάλα, η πραγματική οικονομία βρίσκεται ένα βήμα πριν την κατάρρευση και το κράτος προσπαθεί με οικονομικά μέτρα που πλήττουν κυρίως τους κοινωνικά αδικημένους να «καταστείλει» τις κοινωνικές αντιδράσεις…
    δεν νομίζω ότι λογικός άνθρωπος θα υποστηρίξει ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να φτάσει μακριά!

  31. peri avatar
    peri 08/01/2010 12:54:15

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΑΡΗ.
    ΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΩΕΙ, ΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΩΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ.

    ΥΓ. ΣΤΟΥΜΠΩΣΕ ΑΠΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

  32. maquis avatar
    maquis 08/01/2010 12:58:37

    Mπορεί κάποιος να μου εξηγήσει μια "χαζή" απορία: 25-26 δις είναι το ποσό που θα "μαζέψει" η πολιτεία απο τις περικοπές και τους φόρους. Πριν ένα χρόνο 28 δις έδωσε η ιδια πολιτεία στις τράπεζες(με άλλα ξεφτέρια στη διαχείριση). Πού τα βρήκαν; Τα επέστρεψαν οι τράπεζες; Τα 25 δις που θα "μαζέψουν"πως συσχετίζονται με τα 28 των τραπεζών; Μήπως να ρωτήρω το opengov; Ξέρει κανείς;

    • socrates avatar
      socrates @ maquis 08/01/2010 18:46:29

      maquis, καλά να πάθεις αφού βλέπεις ελληνικά κανάλια. δεν δόθηκαν χρήματα, αγαπητέ, εξ' άλλου που να βρεθούν τόσα λεφτά; Εγγυήσεις του δημοσίου ήταν τα 28 δισ. για να δοθούν τραπεζικά δάνεια προς επιχειρήσεις που κινδύνευαν από την παγκόσμια κρίση.
      Τα λαϊκίστικα Γιωργοκάναλα έλεγαν άλλα τότε, στην προσπάθειά τους να σιχαθούμε τον Κ.Κ. και να μας φέρουν το Γιωργάκη.
      Ας πρόσεχες και εσύ maquis να ήσουν καλύτερα ενημερωμένος, τώρα είναι αργά.

  33. peri avatar
    peri 08/01/2010 13:04:44

    Μήν ρωτάς opengov είναι απασχολημένο με την Ιθαγένεια!!!!!!!!!

  34. nikiplos avatar
    nikiplos 08/01/2010 13:04:46

    ενώ μέχρι πρότεινος ανήκε εξ ολοκλήρου στον Εφραίμ και στους Βατοπεδινούς κουμπάρους, χο χο χο χο.

    Σοβαρά μπορεί ο συντάκτης του άρθρου να αρθρώσει έναν μεστό λόγο και να μας πείσει, πότε η χώρα μας ήταν περισσότερο ανεξάρτητη?

  35. peri avatar
    peri 08/01/2010 13:07:25

    did you mean indepedence day?
    1776 or 1917 maybe!!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ peri 08/01/2010 13:15:35

      Οταν δεν ειχε δημοσιο χρεος.Ας μην αναφερουμε χρονολογιες για να μη κομματικοποιειται το ζητημα.Μπορει ο καθενας να ψαξει και να βρει.

  36. nasos avatar
    nasos 08/01/2010 13:13:21

    Παντελώς άγνωστοι γραφεικράτες από τις Βρυξέλλες έρχονται σε μια χώρα μέλος της Ευρωζώνης-κράτος-έθνος από τα πιο παλιά,παγκοσμίως,για να μην ξεχνιώμαστε-και δίνουν ντιρεκτίβες στους Υπουργούς μιας κυβέρνησης που η λαϊκή ψήφος ανέδειξε μόλις τρεις μήνες πριν.
    Ξεφτίλα,έχουμε πιάσει πάτο...

  37. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 08/01/2010 13:13:52

    Ακόμα τούτη η Άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες……
    Δεν ξέρω τι εντύπωση έκανε σε σας παιδιά, αλλά εμένα μου κτύπησε άσχημα να βλέπω δύο τμηματάρχες μιας υπηρεσίας των Βρυξελών να έρχονται και να κουνάνε το δάχτυλο στους φοβισμένους υπουργούς της χώρας μου μέσα στα γραφεία τους και να τους επισημαίνουν ότι θα πρέπει να συμμορφωθούν στις υποδείξεις τους.
    Απορώ πως ανέχεται αυτή η κυβέρνηση, που θέλει να λέγεται και σοσιαλιστική, να παριστάνει την κυβέρνηση, όταν στην ουσία έχει αντικατασταθεί από τους τμηματάρχες των Βρυξελών. Απορώ με αυτόν τον κυβερνητικό ραγιαδισμό.
    Αν οι πολιτικοί μας είναιoι ραγιάδες υπάλληλοι των Βρυξελών, εμείς, ο απλός λαός δεν είμαστε.
    Θα μου πείτε βέβαια, ότι δεν υπάρχει άλλη λύση από τα σκληρά μέτρα. Ναι, αλλά ας έχουμε βρε αδερφέ, εθνική υπερηφάνεια και εθνική αξιοπρέπεια και ας αναλάβουμε μόνοι μας το βαρύ φορτίο. Δεν χρειάζεται να αναμειγνύουμε τους ξένους στις εσωτερικές μας υποθέσεις. Οι τμηματάρχες των Βρυξελών δεν θα έρχονταν εδώ αν μόνη της η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε λάβει τα απαιτούμενα σκληρά μέτρα. Εκείνο που με ενοχλεί είναι ότι προτιμάει το ΠΑΣΟΚ να διασύρεται η χώρα, αρκεί να μην φανεί προς τους «ιθαγενείς» ότι το ίδιο λαμβάνει τα σκληρά μέτρα, αλλά ότι αυτά επιβάλλονται αναγκαστικά από την Ε.Ε. Ας αναλάβει λοιπόν παλικαρίσια η ελληνική κυβέρνηση, το ΠΑΣΟΚ εν προκειμένω, το πολιτικό κόστος να πάρει μόνο του όλα εκείνα τα μέτρα που είναι απαραίτητα και όχι να κρύβεται πίσω από τους τμηματάρχες των Βρυξελών για να αποφύγει το πολιτικό κόστος προκειμένου να εξακολουθήσει να παριστάνει την υπεύθυνη κυβέρνηση.
    Τώρα αποδεικνύεται περίτρανα ότι όλες αυτές οι αστειότητες περί δήθεν δημόσιας διαβούλευσης για τους αφελείς «ιθαγενείς», που χάνουν το χρόνο τους να ασχολούνται με αυτό το θέμα και τα διάφορα άλλα σοσιαλιστικά φρου – φρου από τα παπαγαλάκια του συστήματος, είναι ένας καλά στημένος πολιτικός αποπροσανατολισμός του λαού από την σκληρή πραγματικότητα, προκειμένου να εξακολουθήσουν οι εδώ «υπάλληλοι» των Βρυξελών να παριστάνουν την κυβέρνηση.
    Με ενοχλεί ακόμα περισσότερο που οι ίδιοι αυτοί οι φοβισμένοι ραγιάδες πολιτικοί, δεν θα ζητήσουν καμία συγνώμη από τον ελληνικό λαό, για την ανικανότητά τους και τις πολιτικές τους φοβίες, αλλά θα διεκδικήσουν μεθαύριο με θράσος και με στεντόρεια φωνή να συνεχίσουν να μας κυβερνούν για να ξαναφέρουν φυσικά τη χώρα εκεί που την έφεραν οι ίδιοι και οι φιλελεύθεροι συνάδελφοί τους.
    Ακόμα λοιπόν τούτη η Άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες…., μέχρι να αντιληφτούμε όλοι ότι το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με πρόσωπα, δεν έχει να κάνει ακόμα ούτε με όποια σοσιαλιστική ή φιλελεύθερη διαχείριση, δεν είναι καν πολιτικό. Το πρόβλημα είναι βαθιά πολιτειακό και ίσως ήρθε πλέον η ώρα να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση.

  38. peri avatar
    peri 08/01/2010 13:25:26

    ΠΕΤΡΟ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ.
    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΞΕ ΡΑΓΙΑΣ!!!!!!
    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΜΑΣ!!!!!!

    • ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ @ peri 08/01/2010 15:23:50

      Φίλε peri,
      δεν μπορούμε να το ανεχτούμε αυτό. Αν η πολιτική ηγεσία του τόπου μας θεωρεί αφελείς και μας έχει γραμμένους, τότε θα πρέπει να πάρει την απάντηση.

      • peri avatar
        peri @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 08/01/2010 15:29:03

        ΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;
        Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
        ΑΦΕΘΗΚΑΜΕ ΦΙΛΕ ΠΕΤΡΟ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.

        • ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
          ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ @ peri 08/01/2010 16:04:26

          Φίλε peri,
          Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά δεν πρέπει αυτή τη φορά να φάμε την προπαγάνδα τους και να κάνουμε πίσω.
          Δυστυχώς το πρόβλημα είναι πολιτειακό, είναι καθαρά συνταγματικό. Έχουμε ένα Σύνταγμα που μας έχει δεμένα τα χέρια. Όχι μόνο σε μας εμάς τους πολίτες, που μας οδηγούν σαν πρόβατα στις κάλπες, αλλά ακόμα και σ' αυτόν τον ίδιο τον εκάστοτε Πρόεδρο της Δημοκρατίας, που δεν έχει το δικαίωμα να απευθυνθεί στο λαό, έστω με ένα απλό διάγγελμα, αν δεν το εγκρίνει πρώτα ο πρωθυπουργός. Να προκηρύξει έστω ένα δημοψήφισμα. Να τον εκλέγουμε βρε αδερφέ άμεσα εμείς και να μην έχει ανάγκη της άδειας του εκάστοτε πρωθυπουργού για τέτοια θέματα. Το γνωρίζεις ότι το πραγματικό ποσοστό του ΠΑΣΟΚ στις πρόσφατες εκλογές, όχι επί αυτών που πήγαν και ψήφισαν, αλλά επί του συνολικού εκλογικού σώματος, είναι μόλις 30,33%; Δηλαδή αυτό το εξωφρενικό ποσοστό μας κυβερνάει και τα δικά μας χέρια είναι δεμένα. Αυτό φίλε peri, δεν μπορεί να είναι δημοκρατία, αλλά εκκολαπτήριο διαφθοράς και κρίσεων.

  39. yannidakis avatar
    yannidakis 08/01/2010 13:28:02

    ξαφνικα δλδ φταινε οι ευρωπαιοι για οτι συμβαινει στην Ελλαδα; Οι χωρις προηγουμενο ατασθαλιες απο τη μεταπολιτευση και μετα δε σου λενε τπτ;
    τα απιστευτα ποσα απο κοινοτικα πλαισια στηριξης ή αλλες επιδοτησης απο την ΕΕ στην Ελλαδα να της λαβουμε ως υποχρεωση της Ευρωπης προς την προνομιουχα χωρα μας; Αυτα τα χρηματα δεν θα επρεπε να ελεγχονται σχετικα με το πως κατευθυνονται;
    Ας σοβαρευτουμε.. Πολυ καλα μας κανουν και ευχομαι η νεα κυβερνηση να ειναι οσο αποφασισμενη δειχνει για την αντιστροφη του κλιματος :[

    • maquis avatar
      maquis @ yannidakis 08/01/2010 13:44:23

      Σωστά. Προσβάλλεται η "μαγκιά" μας και ο τσαμπουκάς μας που οι λογιστές της ΕΕ μας κάνουν έλεγχο. Ποιοί προσβάλλονται; Οι κουμπάροι; Οι της ΕΡΤ; Οι βαρείς συνδικαλιστες ΓΕΝΟΠ, ΟΤΕ, ΑΔΕΔΥ; Οι επι χρόνια επιδοτούμενοι με τα "σεμινάρια επιμόρφωσης" που ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια σε όλη την Ελλάδα και σήμερα κυκλοφορούν με Χ5 και ΜL350; Η λίστα δεν έχει τέλος. Αλλά του "Ελληνος ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει", μόνο καρπαζιές.

    • abebab avatar
      abebab @ yannidakis 08/01/2010 14:12:54

      Ωραία! Αφού είναι αποφασισμένη λοιπόν, ας μειώσει τις θηριώδεις μηνιαίες αποδοχές των τηλεαστέρων της ΕΡΤ από τα ποσά των 21.000, 27.000, 32.000 Ευρώ σε 4 – 5.000. Και ας το κάνει τώρα!
      Διαφορετικά μας εμπαίζει ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ…

    • ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ @ yannidakis 08/01/2010 15:37:05

      Φίλε yannidakis,
      Πολύ καλά τα λες και έχεις δίκιο. Μόνο που η κυβέρνηση θα πρέπει να κρατήσει μακριά τους ανθρώπους των Βρυξελλών από τη χώρα μας και τον εξευτελισμό της διεθνώς και να αναλάβει υπερήφανα μόνη της την πολιτική ευθύνη να πάρει σκληρά μέτρα που απαιτούνται και όχι να κρύβεται πίσω από τους τμηματάρχες των Βρυξελλών προκειμένου να αποφύγει το πολιτικό κόστος για να μείνει γαντζωμένη στην εξουσία ευτελίζοντας όλους μας διεθνώς. Αυτά που οι πολιτικοί μας τόσα χρόνια έπραξαν, αυτά εμείς μόνοι μας θα πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε και γιατί όχι, αν υπάρξει ανάγκη, να εξεγερθούμε. Το κουκούλωμα και η μετακύλιση ευθυνών στους "κακούς" ξένους, μόνο καλό δεν θα μας κάνει.

  40. pikos avatar
    pikos 08/01/2010 13:32:04

    Φωνάζετε όλοι και λέτε να πληρώσουν την κρίση ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο,αυτοί που μας φέραν σ'αυτη τη θέση....Δεκτον...Πάντως ελπίζω να θυμάστε όλοι την χρυσή εποχή του 80 που ο κόσμος έτρωγε με χρυσά κουτάλια ε;Ε αυτές τις παπαριες σας λοιπόν,πληρώνουμε εμείς οι νεότεροι...Τρωγατε τόσα χρόνια με χρυσά κουτάλια κι εμείς τα παιδιά σας,δεν μπορούμε καν να φάμε..Κι επειδή είναι και πολύ της μόδας τώρα τελευταία..Μας σταυρώσατε κύριοι..Όσοι είναι γύρω στα 40 και άνω,είναι μέρος της πιο αποτυχημένης γενιάς της Ελλάδας,διαλύσατε την οικονομία,διαλύσατε την κοινωνία,μικρυνατε την χώρα(βλέπε γκρίζες ζώνες,κυπρο κλπ).Συγχαρητήρια λοιπόν.

    • abebab avatar
      abebab @ pikos 08/01/2010 14:19:40

      Όχι καλέ μου σχολιαστή, δεν τρώγαμε με χρυσά κουτάλια εμείς οι άνω των 40, τουλάχιστον όσοι δεν επενδύσαμε σε αντιδικτατορικούς αγώνες για να πάρουμε προαγωγή και μεταγραφή στο ΠΑΣΟΚ…. Τα κόμματα εξουσίας τρώγανε τον άμπακο. Κι εμείς φταίμε που τα ψηφίζαμε… Απόλυτα δεκτή και δικιολογημένη η απαξίωσή σου για μας.

  41. tiramola avatar
    tiramola 08/01/2010 13:54:46

    Η παταγώδης αποτυχία της προηγούμενης κυβέρνησης δίνει κάποια περιθώρια χρόνου και μιά μικρή ανοχή στα όποια φορολογικά μέτρα αλλά και μιά πίστωση χρόνου από τους πολίτες.
    Δυστηχώς εκείνο που εγώ βλέπω και με αφορμή τις χθεσινοβραδυνές τροπολογίες περί αύξησης φορολογίας σε γονικές παροχές αλλά και οι γνωστές όπως τόσα χρόνια αυξήσεις σε ποτά και τσιγάρα δείχνουν τον πανικό της κυβέρνησης για έσοδα.
    Όσο και αν χαρακτηρίσουμε φιλότιμες τις προσπάθειες του Παπακωνσταντίνου είναι τέτοια η δομή του οικονομικού μοντέλου που το παιχνίδι το κάνουν πάντα οι έχοντες και κατέχοντες.
    Πάλι θα πληρώσουν όσοι δεν ευθύνονται για την άθλια δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.
    Πράγματι όπως και για τους λόγους που αναφέρει ο βουνίσιος κανένας λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι αυτού του είδους οι "προσαρμογές" μπορούν να συνεχίζονται επ αόριστον.Απλά δεν γίνεται.
    Ενώ λοιπόν είναι γεγονός ότι τα συνήθη θύματα έφτασαν στο όριό τους δεν διαφαίνεται ο τρόπος με τον οποίο θα αναγκαστούν να συνεισφέρουν οι έχοντες και κατέχοντες.
    Οργανωμένη κοινωνική αντίδραση δεν φαίνεται να μπορεί να υπάρξει από την στιγμή που οι πολίτες-θύματα έχουν περιορίσει τη δράση τους σε επίπεδο νοικοκυριού.
    Ένας απίστευτός φαύλος κύκλος δανεισμού-επιτοκίων-υποβαθμίσεων εθνικών οικονομιών-δημιοσιονομικών προσαρμογών κλπ με θύματα πολίτες που παράγουν για να πληρώνουν τα χρέη τους.
    Η διαρκής μείωση του κόστους εργασίας , η απασχόληση όλο και λιγότερων εργαζόμενων και η εκμετάλευσή τους από πρόθυμους επιχειρηματίες που χορεύουν όπως απαιτεί ο "πολιτισμός" της αγοράς είναι ενταγμένα στην αθλιότητα του καπιταλισμού.
    Αν η οικονομία ήταν στραμμένη προς την διασφάλιση των βιοτικών αναγκών των ανθρώπων οι οποίοι θα παρήγαγαν για τις αναγκές τους και όχι για το κέρδος των καπιταλιστών την υπερπαραγωγή και την υπερκατανάλωση , τότε πραγματικά θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για περισσότερη ελευθερία , για περισσότερη ζωή.
    Σήμερα λοιπόν το "μοντέλο" απαιτεί , διότι περί απαίτησης πρόκειται την μετατροπή μας σε Ινδούς ή Κινέζους εργάτες προκειμένου να γίνουμε ανταγωνιστικοί.Φοβάμαι ότι είμαστε έτοιμοι να το δεχτούμε και αυτό...

    • anonymous avatar
      anonymous @ tiramola 08/01/2010 14:33:42

      Το έλλειμμα το Σεπτέμβρη που εκβίασε εκλογές ο δικός σου ήταν γύρω στο 8%. Περίπου όσο και της Ισπανίας. Μετά τις εκλογές και με την απραξία σας το πήγατε στο 12%. Άσε λοιπόν την προηγούμενη κυβέρνηση και δείτε τα τρίμηνα αναθέματά σας.

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ anonymous 08/01/2010 15:41:08

        Να πάω δυο λεπτά στην τουαλέτα ή άμα γυρίσω το έλλειμα θα είναι 15%

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 08/01/2010 15:34:37

      καλά τα λές, να σου πω και την περίληψη: "Μειώστε έξοδα, αυξήστε έσοδα. Εσοδα θα αυξήσετε το ΑΕΠ. Όχι με αύξηση της φορολογίας και βλακώδεις επιδοτήσεις, αλλά με μείωση της φορολογίας. Προτιμήστε και αγαπήστε τους Έλληνες. Ναι, δώστε κάποια διασφάλιση, ότι όσο αντέχουμε δεν θα πεινάσει κανένα παιδάκι."

      Αυτά, τιραμόλα, προέτρεπε αυτή η σελίδα και στον ΚΚ τον β'.

      Μια χαρά είναι ο καπιταλισμός. Η κρατική απομίμησή του και η στήριξη ημετέρων από λεφτά φορολογουμένων βρωμάνε.

      • tiramola avatar
        tiramola @ archaeopteryx 10/01/2010 00:06:11

        Αρχαίε άλλες εποχές και διηγώντας τες να κλαις...

        1η ΜΕΡΑ (18/10/1981): Οι πρώτες δηλώσεις Ανδρέα:
        «Θα σταθούμε στο συμβόλαιο τιμής με το λαό και θα προχωρήσουμε βήμα βήμα στο
        όραμα του σοσιαλισμού με εθνική ανεξαρτησία, λαϊκή κυριαρχία και κοινωνική
        απελευθέρωση… Θα είμαστε κυβέρνηση όλου του λαού που θέλει να οικοδομήσει στα
        λάθη του παρελθόντος και στην συμφιλίωση».

        5η: Ο Ανδρέας συστήνει σε όλους τους υπουργούς να αρχίσουν την προεργασία για τη
        διάλυση των 2500 περίπου γραφειοκρατικών επιτροπών και συμβουλίων. Αναλαμβάνει ο
        ίδιος το υπ. Αμυνας.

        6η: Εξαγγέλλεται η νομοθετική αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης. Με παρέμβαση
        του υπ. Δικαιοσύνης Αλεξανδρή λήγει η στάση κρατουμένων στις φυλακές Τίρυνθας.
        Θα ακολουθήσουν πολλές εξεγέρσεις για ανθρώπινες συνθήκες κράτησης.
        Ανακοινώνεται ο καθαρισμός των ρεμάτων.

        7η: Μέτρα μεταβολής της λειτουργίας της κυβέρνησης. Καταργείται το μικρό
        υπουργικό συμβούλιο, ορίζονται πρεσβευτές εκτός διπλωματικού σώματος και
        περιορίζονται οι σπατάλες των αποστολών. Θεσπίζεται το πενθήμερο για τα Σώματα
        Ασφαλείας.

        9η: Συνέντευξη Ανδρέα στο αμερικανικό ABC για θέματα εθνικής κυριαρχίας. Ζητάει
        εγγυήσεις από ΗΠΑ και ΝΑΤΟ για τα ανατολικά σύνορα της Ελλάδας και αναβάλλει τη
        συζήτηση για τις βάσεις για μετά την Πρωτοχρονιά.

        10η: Μετά από συνάντηση με Κυπριανού ο Ανδρέας δηλώνει ότι θα ανοίξει ο φάκελος
        της Κύπρου. Ανακοινώνεται η πρόθεση να καταργηθούν οι εξετάσεις για τα Λύκεια
        και οι Πανελλήνιες εξετάσεις για ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δηλώνεται ότι σταδιακά
        καταργούνται τα ράντζα στα νοσοκομεία, ενώ οι κλινικές θα πάψουν να είναι τα
        δοβλέτια των καθηγητών. Ο υπ. Συγκοινωνιών Γιαννόπουλος δηλώνει ότι θα ριχτεί
        φως σε όλα τα σκάνδαλα που αφορούν παράνομες χορηγήσεις αδειών (φορτηγών,
        λεωφορείων, πρατηρίων).

        13η: Πρόθεση της κυβέρνησης είναι η κατάργηση των ΜΑΤ, με πρώτο μέτρο την
        απομάκρυνση των ΜΑΤ από τον Αχελώο (όπου επρόκειτο να δημιουργηθεί πετροχημικό
        εργοστάσιο και ήταν σε εξέλιξη συγκρούσεις). Ο υπ. Εμπορίου Ακριτίδης δηλώνει
        ότι θα γίνεται αυστηρός κοστολογικός έλεγχος στα βιομηχανικά και εισαγόμενα
        προϊόντα. Ο υπ. Δημ. Εργων Τσοχατζόπουλος εξαγγέλλει εξυγίανση των δημοσίων
        έργων με έλεγχο από κοινωνικοποιημένους φορείς.

        14η: Ο Ανδρέας δηλώνει ότι το έλλειμμα είναι 320 δισ. Θα εποπτεύει ο ίδιος το
        φορέα για την αντιμετώπιση του νέφους.

        16η: Ο υπ. Δικαιοσύνης Αλεξανδρής σχεδιάζει την παροχή αδειών εξόδου σε γυναίκες
        κρατούμενες.

        17η: Ο Ανδρέας υπόσχεται την κατάργηση του νόμου 1193/81 για τις πόρνες και
        απαντάει θετικά στα αιτήματά τους για περίθαλψη, κρατική προστασία κ.ά. Τον
        συγχαίρει το ΑΚΟΕ.

        18η: Σκληρή μάχη δίνεται στην ΕΟΚ για τα αγροτικά προϊόντα και ο Σημίτης δηλώνει
        ότι οι ελληνικές θέσεις μέχρι τότε ήταν ανύπαρκτες. Ανακοινώνει την αναγνώριση
        των αγροτικών συλλόγων και τη συμμετοχή συνεταιριστικών οργανώσεων στη διοίκηση
        της Αγροτικής Τράπεζας. Ο υπ. Παιδείας Μώραλης ανακοινώνει την κατάργηση των
        επιθεωρητών εκπαίδευσης και την προαγωγή των Ακαδημιών στα ΑΕΙ. Ο Ακριτίδης
        ζητάει έλεγχο στις τιμές των φαρμάκων από ορκωτούς λογιστές. Ο Ανδρέας
        εξαγγέλλει εξυγίανση των τραπεζών.

        19η: Με τηλεγράφημα Γεννηματά ματαιώνονται οι γιορτές μίσους (Δεκεμβριανά). Το
        οικονομικό συμβούλιο αποφασίζει άμεσα μέτρα για τον πληθωρισμό και τις
        επενδύσεις. Αυστηρό μήνυμα Κακλαμάνη να σταματήσουν οι απολύσεις έως ότου
        δημιουργηθεί νέο νομικό καθεστώς.

        20ή: Ο Σημίτης στις Βρυξέλλες πετυχαίνει ανώτερες τιμές για τους αγρότες.
        Καταργούνται οι χωματερές εσπεριδοειδών. Ο Τσοχατζόπουλος εξαγγέλλει το άνοιγμα
        του φακέλου Μόρνου με τα 14ετή σκάνδαλα και τη δίχρονη καθυστέρηση στο έργο. Με
        σειρά μέτρων τερματίζεται η εξαθλίωση στις φυλακές. Η Μελίνα εξαγγέλλει την
        ίδρυση εθνικού συμβουλίου κουλτούρας.

        21η: Ο Πεπονής αρνείται να επικυρώσει τη συμφωνία να "δοθεί" ο Θερμαϊκός στη
        SHELL. Θα προωθηθεί η ΔΕΠ και όχι οι ξένες εταιρείες. Στοπ στα έργα βιτρίνας από
        τον Τσοχατζόπουλο (εννοεί τη Λ. Συγγρού με τις δεντροφυτεύσεις). Ο Κουτσόγιωργας
        δηλώνει για τη δημόσια διοίκηση «ότι ο σατράπης θα γίνει υπηρέτης για το λαό»
        και ανακοινώνει ενιαίο μισθολόγιο, εκμηχάνιση λειτουργιών, εκδημοκρατισμό,
        διαδοχική ασφάλιση, διαχωρισμό μισθού από βαθμό, συνδικαλιστικές ελευθερίες,
        τιμαριθμική αναπροσαρμογή (ΑΤΑ), πενθήμερο, αύξηση στεγαστικών δανείων και
        συνυπηρέτηση για τους συζύγους.

        23η: Εξαγγέλλονται αυξήσεις μισθών κάθε τρίμηνο με την ΑΤΑ.

        25η: Με εντολή Σκουλαρίκη εγκρίνονται οι αιτήσεις επαναπατρισμού πολιτικών
        προσφύγων. Υπόσχεση για οριστική ρύθμιση του θέματος με αυτόματο τρόπο.

        26η: Ο Ανδρέας δηλώνει ότι τα πυρηνικά θα φύγουν από την Ελλάδα άσχετα με το τι
        θα κάνουν οι γείτονες. Θα δοθεί δυνατότητα οικονομικής αυτοδυναμίας στους
        Δήμους. Στη γραμματεία Τύπου σταματούν τα κονδύλια για 75 αργόμισθους. Ο
        Βερυβάκης καθιερώνει σχολική γιορτή την ημέρα του Πολυτεχνείου. Ο Τρίτσης
        υπόσχεται λύση για τα αυθαίρετα.

        27η: Στον εισαγγελέα η διοίκηση της ΕΡΤ επί ΝΔ για οικονομικές ατασθαλίες.
        Εκπρόσωποι αστυφυλάκων συμμετέχουν για πρώτη φορά σε σύσκεψη στο Υπουργείο.

        28η: Η κυβέρνηση αποφασίζει να γίνει η πορεία του Πολυτεχνείου μέχρι την
        Αμερικάνικη Πρεσβεία όπως είχε ζητήσει η ΕΦΕΕ. Ο Αλεξανδρής διατάσσει έρευνα για
        την απαράδεκτη κατάσταση στις φυλακές.

        30ή: Ο Τσοχατζόπουλος αποκαλύπτει υπέρβαση κατά 800% στο Μόρνο.

        31η: Ο Σημίτης επιμένει να γίνει δημοψήφισμα για την ένταξη στην ΕΟΚ. Ο Ανδρέας
        ανακοινώνει αυξήσεις 20-22% στα κατώτατα όρια των αμοιβών.

        32η: Βέτο Χαραλαμπόπουλου στην ΕΟΚ υπέρ των Παλαιστινίων. Θα επιτραπεί ο
        συνδικαλισμός στα Σώματα Ασφαλείας. Ο Πεπονής εξαγγέλλει πρόγραμμα για τη μείωση
        του κόστους παραγωγής στη ΔΕΗ.

        33η: Η κυβέρνηση ματαιώνει την επίσκεψη Χέιγκ (υπ. Εξ. ΗΠΑ) και αναγγέλλει
        επίσκεψη Αραφάτ.

        34η: Επαναπροσλαμβάνονται οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ που απολύθηκαν μετά την
        απεργία του '80. Ο Γιαννόπουλος ανακοινώνει κάθαρση στην Ολυμπιακή.

        37η: Προγραμματικές δηλώσεις: α) Αυξήσεις μισθών και συντάξεων (76% οι αγροτικές
        συντάξεις). β) Μείωση φόρων. γ) Μείωση θητείας. δ) Ψήφος στα 18. ε) Πολιτικός
        γάμος. στ) Κατάργηση φακελώματος. Ανακοινώνεται η κατάργηση του αντεργατικού
        νόμου 330 και η καθιέρωση του πενθήμερου με 40 ώρες εργασίας.

        38η: Οχι του Ανδρέα στον 6ο Στόλο. Δεκτά μόνο τα βοηθητικά πλοία. Λαμβάνονται τα
        πρώτα μέτρα για το νέφος και 63 βιομηχανίες θα μειώσουν την παραγωγή τους κατά
        30%.

        40ή: Ο Τρίτσης ανακοινώνει ότι οι βιομηχανίες θα φύγουν σταδιακά από την Αττική.

        41η: Μέχρι να γίνει δημοψήφισμα θα υπάρχει ειδική συμφωνία με την ΕΟΚ, δηλώνει ο
        Ανδρέας.

        46η: Ο Τρίτσης ανακοινώνει ότι όσα αυθαίρετα δεν είναι μόνιμη κατοικία θα
        γκρεμίζονται.

        47η: Ο Δρεττάκης δηλώνει ότι δεν υπάρχει κανένας νέος φόρος. Ο Αλεξανδρής
        αποφασίζει να γράφονται οι νέοι νόμοι στη δημοτική.

        49η: Δίνεται 6μηνη αναστολή στις εξώσεις και αύξηση 10% στα νοίκια. Δυνατότητα
        αναβολής αποκτούν όλοι οι σπουδαστές του εξωτερικού. Ο Μώραλης εξαγγέλλει
        αλλαγές στα βιβλία θρησκευτικών με στόχο να απαλλαγούν από μισαλλοδοξία και
        τυπολατρία.

        52η: Εξαγγέλλονται μέτρα για τις προβληματικές ιδιωτικές επιχειρήσεις, ώστε μην
        πεταχτούν στο δρόμο 50.000 εργαζόμενοι. Η Μελίνα ανακοινώνει ότι ηθοποιοί θα
        συμμετέχουν στις επιτροπές επιχορηγήσεων. Νομοσχέδιο για την ψήφο στα 18.

        54η: Δραματική νύχτα στο ΝΑΤΟ. Για πρώτη φορά δεν εκδίδεται κοινό ανακοινωθέν με
        βέτο Ανδρέα.

        58η: Ο Ανδρέας ανακοινώνει μέτρα για ενίσχυση στο εισόδημα μικρών και μεσαίων
        στρωμάτων.

        59η: Ο Αραφάτ στην Αθήνα. «Η Ελλάδα θα γίνει γέφυρα Ευρώπης και Μέσης Ανατολής»,
        υπόσχεται ο Ανδρέας.

        60ή: Ο Δρεττάκης ανακοινώνει αυξήσεις 22-48% στους δημοσίους υπαλλήλους.

        63η: Ο Αλεξανδρής μελετάει την εγκατάσταση των δικαστηρίων στη σχολή Ευελπίδων.

        66η: Δίνεται χάρη στους φυλακισμένους αναρχικούς Κυρίτση, Μοίρα, Σκανδάλη. Με
        εντολή Ανδρέα καταργούνται οι αντιδημοκρατικοί νόμοι περί Τύπου και
        αναστέλλονται οι αντίστοιχες ποινές. Προωθείται το αυτόματο διαζύγιο στο νόμο
        για τον πολιτικό γάμο και η αποποινικοποίηση της μοιχείας.

        67η: Μέτρα Τρίτση: Κατάργηση του 947/76 για το ρυθμιστικό σχέδιο, αρχίζει η
        διαδικασία για το εθνικό κτηματολόγιο, η τοπική αυτοδιοίκηση γίνεται φορέας
        προγράμματος λαϊκής στέγης, ενώ επανεξετάζεται η δημιουργία μετρό και
        αεροδρομίου στα Σπάτα.

        68η: Ο Αλεξανδρής ανακοινώνει μείωση όλων των ποινών. Παύουν οριστικά οι διώξεις
        για τα αδικήματα του Τύπου.

        72η: Νέο μισθολόγιο για τους δημοσίους υπαλλήλους από τον Κουτσόγιωργα και ολική
        αναδιάρθρωση της δημόσιας διοίκησης.

        73η: Αποφασίζεται το μέτρο μονών-ζυγών.

        74η: Ιδρύονται διμερείς επιτροπές με συμφωνία Σεραφείμ-Ανδρέα για συζήτηση του
        νομοσχεδίου περί πολιτικού γάμου, μοιχείας και εκκλησιαστικής περιουσίας.

        75η: Καταργούνται οι Πανελλήνιες και εξαγγέλλεται η εξαφάνιση της παραπαιδείας.
        Αποφασίζεται η εφαρμογή του μονοτονικού.

        80ή: Απολύεται από τον Ανδρέα ο υφυπουργός Φωτήλας για τη στάση του στην ΕΟΚ.
        Συμφώνησε για μέτρα εναντίον της ΕΣΣΔ στο πολωνικό ενώ είχε αντίθετες οδηγίες.
        Το υπ. Γεωργίας ζητάει την παραπομπή Βαρδινογιάννη και άλλων 17 για «οικοπεδοφαγία».
        Ο Αυγερινός ανακοινώνει ότι μέσα στο 1982 θα εφαρμοστεί στους γιατρούς ο θεσμός
        της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.

        82η: Η Ελλάδα ματαιώνει στην ΕΟΚ τις κυρώσεις κατά της ΕΣΣΔ με διευκρινιστική
        δήλωση Χαραλαμπόπουλου. (Αντέδρασε οργισμένα η Ουάσινγκτον).

        83η: Εξαγγέλλονται μέτρα για την απασχόληση με νέα δάνεια-κίνητρα, διπλασιασμό
        πιστώσεων, μείωση κατά 2 μονάδες των επιτοκίων και επιδοτήσεις προσλήψεων νέων
        18-30 ετών. Μελετάται η ίδρυση πρεσβείας της Κούβας στην Ελλάδα. Ιδρύεται
        Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή.

        84η: Λάζαρης και Πεπονής ανακοινώνουν την ίδρυση κρατικών βιομηχανιών χάλυβα,
        αλουμινίου, νικελίου ώστε η Ελλάδα να περάσει από τη μεταπρατική στη βαριά
        βιομηχανία.

        88η: Ο Ανδρέας ανακοινώνει την αποστρατιωτικοποίηση της ΥΕΝΕΔ μέσα στο 1982.
        Βίαιη επέμβαση των ΜΑΤ για την απομάκρυνση των καταληψιών σπιτιών.

        91η: Οριστικοποιούνται τα μέτρα για την αντιμετώπιση του νέφους.

        96η: Ο Κουτσόγιωργας ανακοινώνει 10 νέα μέτρα για τη δημόσια διοίκηση. Ο Τρίτσης
        ανακοινώνει τον τερματισμό των εγκαταστάσεων βαριών βιομηχανιών στο Θριάσιο. Ο
        Κακλαμάνης δηλώνει ότι λίγες μέρες απομένουν στον αντεργατικό νόμο 330. Ο
        Νικολάου ως αντιπρόεδρος της επιτροπής των Πανευρωπαϊκών Αγώνων δηλώνει ότι σε
        λίγους μήνες έγιναν όσα δεν είχαν γίνει στα 4 χρόνια από την ανάληψή τους.

        97η: Μετά τη σύγκρουση στην Ιερά Σύνοδο μεταξύ Σεραφείμ και Αμβρόσιου για το
        νομοσχέδιο που αφορά τον πολιτικό γάμο και τη μοιχεία ο Αλεξανδρής δηλώνει ότι
        σταματάει η συζήτηση με την εκκλησία. Πρωταγωνιστεί ο Δημητριάδος Χριστόδουλος.

        100ή: Ο Δρεττάκης ανακοινώνει αυξήσεις ως 88% στις συντάξεις δημοσίου με
        αυτόματη τιμαριθμική αναπροσαρμογή. Μέτρα χρηματοδότησης των Δήμων από τον
        Γεννηματά.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 10/01/2010 00:17:29

          ναι, ξέρεις, το 81 υπήρχαν λεφτά μέσα στην χώρα (υπήρχαν και έξω εικάζω, αλλά παράνομα) το συνάλλαγμα δεν είχε απελευθερωθεί, και το εξωτερικό χρέος ήταν μικρό και μπορούσε να μεγαλώσει, η δραχμή μπορούσε να υποτιμηθεί, ο Χολαργός τύπωνε... Σήμερα είναι αλλιώς.

        • Orestios avatar
          Orestios @ tiramola 10/01/2010 00:26:08

          100 ημέρες GAP:
          "Μηδέν εις το πηλίκιον"
          Φόροι, φόροι, φόροι και φόροι.

        • Shalai avatar
          Shalai @ tiramola 10/01/2010 01:19:08

          Ο Ανδρέας... Μια λεκάνη παρακαλώ... έναν κουβά, κάτι...

        • yangoolas avatar
          yangoolas @ tiramola 10/01/2010 08:19:19

          Ρε τιραμόλα ο παππούς Παπανδρέου πούλησε την Αντίσταση στους Άγγλους. Ο μπαμπάς Παπανδρέου μας πούλησε στην ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ που είναι συνδικάτο (αλλά μας τάϊσε). Ο εγγονός Παπανδρέου μας αφελληνίζει και ξευτελίζει ότι έχει μείνει. Και το λές πρόοδο. Ελεος.

          Δεν θα αργήσει η ώρα που θα ξεσηκωθεί η ίδια η βάση του Πασόκ. Ελληνες είναι στην βάση.

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ tiramola 08/01/2010 18:58:06

      Και το σχέδιο του Γιωργάκη tiramola;
      Τί έγνε το σχέδιο του Γιωργάκη;
      Τί δεν σου άρεσε τελικά;
      Το ίδιο το (αόρατο) σχέδιο ή το ότι σε δούλεψαν και σένα ψιλό γαζί;
      Αν μη τί άλλο ο Καραμανλής ήταν ειλικρινής και εάν δεν είχε έλθει η παγκόσμια κρίση θα ήταν ακόμη πρωθυπουργός.
      Σου θυμίζω ότι το καλοκαίρι του 2008 το έλλειμμα είχε περιοριστεί στο 2,6% από τον Αλογοσκούφη.
      Τώρα με το Γιωργάκη που μπλέξαμε θα μας πάρει και θα μας σηκώσει, πάμε για 20% ανεργία μέχρι το τέλος του έτους.
      Άσε λοιπόν τις αμπελοφιλοσοφίες και μην μας πρήζεις τα ούμπαλα, που αντί να απολογείστε για τα αέναα ψέματά σας πάτε να βγείτε και από πάνω.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ tiramola 08/01/2010 19:07:10

      Είστε τόσο ανίκανοι και έχετε χάσει τόσο πολύ την αξιοπιστία σας, που ακόμη και για ένα μέτρο της ΝΔ, τα τέλη κυκλοφορίας (παρόλο που τουλάχιστον επί ΝΔ συνδυάζονταν με την απόσυρση) καταφέρατε να πληρώσετε το πολιτικό κόστος εσείς.

      Τουλάχιστον ο Καραμανλής όλο και κάτι λίγο συμμάζευε στην οικονομία και είχε μια αξιοπιστία. Εδώ τώρα νομίζετε ότι υπάρχει έστω και ένας Έλληνας εκτός από τους βαμμένους πασόκους που να μην γκρινιάζει και να μην διαμαρτύρεται με τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ κυβέρνηση; Όταν μας είπε ο ΓΑΠ ότι η Ελλάδα θα γίνει αγνώριστη σε 100 ημέρες σίγουρα ούτε κι εμείς που τον καταψηφίσαμε στις προηγούμενες εκλογές δεν πιστεύαμε ότι το εννοούσε μεν, αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση! Και πού είμαστε ακόμα. Ας ελπίσουμε να μην περάσουν οι εξωφρενικές μεταλλάξεις της χώρας και της κοινωνίας μας που προωθεί αντίθετα με τη θέλησή μας.

  42. nikiplos avatar
    nikiplos 08/01/2010 14:06:52

    Η χώρα μας απέκτησε δημόσιο χρέος (και μάλιστα υπέρογκο για την εποχή) άμα τη γεννέσει της. Το λοιπόν δεν έχει νόημα μια τέτοια συζήτηση, όσο "κομματική" κι αν κάνουμε τη συζήτηση... Μάλιστα το πρώτο χρέος αυτό, πήγε στη... θάλασσα καθώς ο Μιαούλης, έκαψε τα καράβια για τα οποία είχε σπαταληθεί... (και υπερτριπλασιαστεί μέχρι να τα αγοράσει ο Κοντόσταυλος)

    Από όταν φτιαχτήκαμε σαν κράτος, συνεχώς βάζουμε το χέρι και κλέβουμε τον δημόσιο κορβανά, και μετά κλαίμε για δάνεια, (εξού και το παρατσούκλι "κλαψομ@υνηδες" που μας κόλλησαν οι αγγλοσάξωνες μετά τον εμφύλιο).

    Δεν καταλαβαίνω αγαπητέ @ψυχραιμία σε ποιά ακριβώς περίοδο αναφέρεστε...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ nikiplos 10/01/2010 00:40:26

      http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_economic_miracle

      he term (modern) Greek economic miracle has been used to describe the impressive rate of economic and social development in Greece from the early 1950s to the mid-1970s. Between 1950 and 1973, the country had an average rate of economic growth of 7%, second in the world only to Japan’s during the same period. Growth rates were highest during the 1950s, often exceeding 10%, close to those of a modern "tiger economy" (industrial production grew annually by 10% as well, for several years,

  43. peri avatar
    peri 08/01/2010 14:26:16

    ΓΚΟΜΕΝΟΣ!!!!!

    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΤΟ GIGOLO ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΡΙΦΑ.
    ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!!!

  44. Νίκος avatar
    Νίκος 08/01/2010 15:04:35

    Απο το Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΤ ΜΑΣ

    Σε καθεστώς μειωμένης εθνικής κυριαρχίας εισήλθε από χθες και επίσημα η χώρα, καθώς για πρώτη φορά μετά την τριπλή Κατοχή 1941-1944, ξένοι αξιωματούχοι εισήλθαν στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, απαίτησαν-και η απαίτησή τους έγινε άμεσα δεκτή-την λεπτομερή παρουσίαση σε αυτούς των νυν και μελλοντικών εξοπλιστικών προγραμμάτων της χώρας, της Νέας Δομής Δυνάμεων, των στρατοπέδων και των στρατιωτικών οχυρών κλπ και όλα αυτά υπό τον μανδύα των ελεγκτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής! Στα βήματα των προγόνων του της περιόδου 1941-1944 ο διευθυντής Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων της Επιτροπής, Γερμανός, Γιούργκεν Κρέγκερ, μαζί με τον τμηματάρχη αρμόδιο για τις ελληνικές υποθέσεις, τον Πορτογάλο Ζοάο Ναγκουέρε επσκέφθηκαν χθες το ΥΠΕΘΑ και υπέβαλαν σε εξαντλητική ανάκριση τα επιτελεία των δύο υπουργών Άμυνας, οι οποίοι προφανώς για να αποφύγουν το όνειδος, είχαν αποχωρήσει όταν την πύλη της Μεσογείων διάβαιναν οι ξένοι ελεγκτές του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης (ΠΣΑ) που έχει υποβάλλει η κυβέρνηση.

    Ουδέποτε μετακατοχικά η χώρα έζησε μεγαλύτερο εξευτελισμό από αυτόν που συνέβη χθες όταν άφωνοι οι σύμβουλοι των υπουργών άκουσαν τον Γερμανό αξιωματούχο να απορρίπτει τα όσα σχέδια μείωσης του λειτουργικού κόστους παρουσιάστηκαν, το προσχέδιο του νέου νόμου περί προμηθειών, κλπ. Και να ζητά να του παρουσιαστεί ολόκληρη η επικαιροποίηση του ΕΜΠΑΕ, αναλυτικά με κάθε λεπτομέρεια για το κάθε πρόγραμμα, αλλά και το προσχέδιο για το ΕΜΠΑΕ 2011-2015!

    Ζήτησε λεπτομέρειες για τα κονδύλια που έχουν προβλεφθεί και μάλιστα έκανε παρατηρήσεις «Γιατί δεν προβλέπονται μεταχειρισμένα συστήματα» (προφανώς εννοεί αυτά που η χώρα του η Γερμανία έχει στις χωματερές για πούλημα σε τριτοκοσμικές χώρες)!

    Τα στελέχη του υπουργείου «πάγωσαν», αλλά αναγκάστηκαν να δώσουν όλα τα στοιχεία, καθώς είχαν λάβει σαφείς εντολές να παρασχεθεί στους ελεγκτές ότι τους ζητηθεί!

    Εκτός από τα εξοπλιστικά ο Γερμανός απαίτησε να κλείσουν τα στρατόπεδα που προβλέπεται να μειωθούν το συντομότερο δυνατό και ότι πρέπει να υπάρξει μείωση λειτουργικού κόστους κυρίως στα καύσιμα, όπως σημείωσε χθες το defencenet.gr κατά 12%, και να μειωθούν οι προβλεπόμενες προσλήψεις ΕΠΟΠ.

    Το εντυπωσιακό είναι ότι απαίτησαν να έχουν λόγο και στη Νέα Δομή Δυνάμεων! Θεωρεί η Ε.Ε. ότι η Δομή Δυνάμεων είναι ιδιαίτερα υψηλή και θα πρέπει να μειωθεί!

    Εδώ πλέον υπάρχει κρίσιμο πολιτικό ζήτημα ως προς την πολιτική λογική με την οποία επέτρεψαν στους ελεγκτές της Ε.Ε. να έχουν πρόσβαση στα απόρρητα στοιχεία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το θέμα είναι κατ’εξοχήν πολιτικό. Οι αρμόδιοι υπουργοί Ε.Βενιζέλος και Π.Μπεγλίτης, πρέπει να πάρουν θέση, ειδάλλως η εθνική ευθύνη βαραινει και αυτούς.

    • abebab avatar
      abebab @ Νίκος 08/01/2010 17:39:51

      Με συγχωρείς Νίκο, αλλά έχουν μια σκασίλα αν τους βαραίνει η ευθύνη….
      Είδατε τον Πάγκαλο να σκάει για το Πρωτόκολλο της Μαδρίτης (που ΔΕΝ πέρασε από τη Βουλή) και αναγνωρίζει ΖΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ της Τουρκίας στο Αιγαίο;

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Νίκος 08/01/2010 19:14:46

      Ίσως πρέπει να γίνει χωριστή ανάρτηση και εδώ στο antinews. Το θέμα είναι πολύ σημαντικό.

  45. Νίκος avatar
    Νίκος 08/01/2010 15:06:37

    Αν αυτα δεν ειναι ΕΘΝΙΚΗ ΞΕΦΤΙΛΑ δεν ξερω τι ειναι.
    Θυμαστε τι εγραφα πριν καιρο και μερικοι κοροϊδευαν;
    ΘΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΞΕΝΟΙ!

  46. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 08/01/2010 15:18:23

    Και έτσι έρχεται να αποδειχθεί προφητικός ο Τζίμης Πανούσης, που κάποτε μίλησε για "Ευρωπαίους, ως προς το εύρος του πέους"...

  47. peri avatar
    peri 08/01/2010 15:21:32

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΝΙΚΟ. Η ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΑΠΛΑ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ.
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ INTERNET ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΤΙ.......

  48. Νίκος avatar
    Νίκος 08/01/2010 15:56:16

    Μαλιστα, οι "ανθρωποι" που αιματοκυλισαν την Ευρωπη και εμας δυακις, και προσφατα τη Γιουκγοσλαβια, μας ζητουν απορρητα μυστικα για να τα κρινουν αυτοι τι ειναι καλο για μας. Μνησθητι Κυριε!
    Κε Βενιζελε, η απολυτη ξεφτιλα.

    • pampam avatar
      pampam @ Νίκος 08/01/2010 17:57:46

      Τώρα που είπες «αιματοκύλισαν τη Γιουγκοσλαβία» θα πέσει βαθιά συγκίνηση σε ΠΑΣΟΚ και δορυφόρους….

      Αλήθεια, κάποιος πιο πάνω ρώτησε πού να βρίσκεται ο Άλεξ Ρόντος.

      Πού να βρίσκεται άραγε;

  49. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 08/01/2010 17:18:58

    Η Ελλάδα ανήκει στους Ευρωπαίους..., το ¨Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του...¨ , η Ακρόπολη και τα αρχαία είναι ¨παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά...¨ , τα σπίτια μας ανήκουν στις τράπεζες... , τα Μ.Μ.Ε -η ενημέρωση και η ψυχαγωγία μας ανήκουν στους Νταβατζήδες ... η προσωπική μας ζωή ανήκει στις κάμερες και στα ηλεκτρονικά αρχεία... και εγώ έχω ένα ψευδώνυμο ( ¨Νταντόν¨ ) που το αποκεφάλισαν ήδη πριν 250 χρόνια ...

    Γαμώτο δεν νοιώθω καθόλου καλά...

    • donaE avatar
      donaE @ ΝΤΑΝΤΟΝ 08/01/2010 17:25:05

      Μην ανησυχεις.Τιποτα δεν ανηκει σε κανεναν ετσι και αλλιως.Με προθεσμια ειμαστε ολοι.

      • abebab avatar
        abebab @ donaE 08/01/2010 17:46:19

        Ναι! Η ζωή είναι μια προσωρινή κατάσταση, ούτως ή άλλως…

    • abebab avatar
      abebab @ ΝΤΑΝΤΟΝ 08/01/2010 17:44:35

      Εντάξει, αν επιβληθεί ένα τέλος ύπαρξης μπορεί να μας φύγουν οι ενοχές που είμαστε ακόμα ζωντανοί!

      Γαμώτο, ούτε εγώ νοιώθω καλά…

  50. rs avatar
    rs 08/01/2010 17:29:18

    Είναι πολύ εύκολο να κάνουμε τον "τερματοφύλακα της Δευτέρας".Είναι ίδιον του Έλληνα ΚΑΙ αυτό !
    Αν ο Νικοπολίδης ήταν πιό πίσω θάπιανε την μπάλα και δεν θάμπαινε το γκόλ!
    Ίδιου επιπέδου και η συζήτηση σε πολλά θέματα που ανεβαίνουν εδώ και καιρό.
    Ο κάθε ένας πέρα, απο τις όποιες εμμονές του τις οποίες διανθίζει με το απαραίτητο σκωπτικό και τελείως απαξιωτικό σχόλιο για τον εκάστοτε ..."άλλον", έχει γνώμη για το πώς θάπρεπε κατά την γνώμη του να γίνουν ΟΛΑ.
    Και προβάλει την γνώμη του η οποία βασίζεται πάντα στην βαθειά και εμπεριστατωμένη εμπειρία του σε θέματα οικονομικά, εθνικά, αμυντικά, και πάει λέγοντας....
    Το αντράνταχτο επιχείρημα όλων μας είναι " πιστέψτε με, ξέρω εγώ.."
    Και εθελοτυφλούμε όλοι διότι ΟΛΟΙ έιμαστε μέρος του προβλήματος.
    Η ανωνυμία των σχολιαστών δεν είανι απόδειξη της π.χ. φορολογικής συνείδησης.
    Πολύ θάθελα να ξέρω ΠΩΣ ο κάθε σχολιαστής εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του προς το κράτος (γενικά) ωστε νάχει το δικαίωμα να απαιτεί.
    Αλλιώς την όλη συμπεριφορά την ονομάζω "σύνδρομο της Αντουανέτας".
    Ξέρετε. Παντεσπάνι και τα συναφή.
    Αλλά όπως έλεγε και ο Διονύσης.. "ν' ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε"

    • mpaxalo avatar
      mpaxalo @ rs 08/01/2010 17:40:02

      Ρε νούμερο έχεις να μας πεις τίποτα για τον Βρυώνη τον "αδέσμευτο μπλογκερ" του Γερουλάνου και του ΓΑΠ που πήγε να διοικήσει τα κονδύλια του ΟΠΑΠ; Και δεν θα βρείς εδω Αντουανέττες. Στο ΠΑΣΟΚ θα τις βρείς μαζί με αεροσυνοδούς

      • abebab avatar
        abebab @ mpaxalo 08/01/2010 17:51:33

        Το μικρό του ;

        Ομέρ ;

      • rs avatar
        rs @ mpaxalo 08/01/2010 17:59:25

        To ψευδώνυμό σου δείχνει και την τρικυμία που έχεις στον εγκέφαλό σου. Εάν δεν έκοβε ο faktor τις "ευγενικές εκφράσεις" θα σου απαντούσα κατάλληλα.
        Όσο για αυτόν που αναφέρεις ούτε τον ξέρω ούτε και έχω καμία σχέση. Απλώς εσένα θα πρέπει να σε προβληματίζει η συμπεριφορά του. Ο κάθε ένας - σαν εσένα- εξαργυρώνει οτι μπορεί.
        Αυτό ακριβώς εννοούσα και 'γώ.

      • rs avatar
        rs @ mpaxalo 08/01/2010 20:46:15

        Το ψευδόνυμό σου δείχνει και το μπάχαλο του μυαλού σου. Αν δεν κόψει ο factor το σχόλιο μπορώ να σου απαντήσω κατάλληλα!
        Το όνομα που αναφέρεις ούτε το ξέρω και δεν απολογούμαι για κανέναν.Μάλλον δικές σου πρακτικές αναγνώρισες στην κυβερνητική πρακτική.

    • abebab avatar
      abebab @ rs 08/01/2010 17:50:08

      «Διονύσης», ο κ. Σαββόπουλος ;

      Ελπίζω να επέστρεψαν οι φύλακες-αστυνομικοί που τόσο άκαρδα του στέρησε η ΝΔ…

  51. ataktos avatar
    ataktos 08/01/2010 17:59:39

    http://www.youtube.com/watch?v=JyduKt-tX8c&feature=player_embedded

  52. μαρικα avatar
    μαρικα 09/01/2010 01:12:03

    Μπα αυτοι απο μονοι τους δεν ερχωντε.Ο bravo jorgo τους καλεσε για να
    θωλωσει τα νερα και να γλυτωσει απο τις προεκλογικιες του υποσχεσεις.Και το αλλο κατι ετοιμαζεται ισως αρνητικο για την Αθηνα,αλιως δεν εξηγειτε το γραμμα της Διαμαντοπουλου με τις ανισυχιες της οτι δηθεν θα γεινουν
    συγγρουσεις μεταξη ντοπιον και ξενων.Αυτη ειναι υπουργος ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ
    τι θελει και ανακατευται σε τετιες υποθεσεις;παραξενα πραγματα που οπιως παρακολουθει την Ελληνικη πραγματικοτητα μπορει να δωσει την απαντηση.

  53. Νικόλας avatar
    Νικόλας 09/01/2010 01:17:25

    Σε λίγο θα κάνουμε ότι λέει το refrain του τραγουδιού--->disappear

    http://www.youtube.com/watch?v=lJ3oIGHMYP8

    ΥΓ: ο τραγουδιστής είναι Έλληνας: Yannis Philippakis

  54. Baroso avatar
    Baroso 09/01/2010 02:31:40

    Είμαστε και πολύ μάγγες να ούμε και δε τα σηκώνουμε εμείς κάτι τέτοια, οι βαρύμαγγες οι χειροκροτητές, σημαιοφόροι και φωνακλάδες όλων των αποχρώσεων.

    Τι να μας πεί "το ξένο" (sic) ο "κοινοτικός" (sic) που έχει και την απαίτηση να πάρει και 370% αύξηση??

    Ούτε ίχνος τσίπας?

  55. ident avatar
    ident 09/01/2010 02:41:11

    Μόλις αυτοί οι απίστευτοι τύποι ζήτησαν να αναδιφήσουν στα κιτάπια με τα ελληνικά οικονομικά ανδραγαθήματα τότε οι δικοί μας αρμόδιοι έπρεπε να ανεβούν (με τα παπούτσια, για να αποφευχθούν άλλα παρατράγουδα) στα τραπέζια των γραφείων τους και να ατενίσουν τους σπιθαμιαίους κοινοτικούς από το ύψος της τρισχιλιετούς μας ιστορίας (σε γραφεία με ψηλούς τάκους μπορείτε να προσθέστε μερικά χιλιάρικα ιστορίας στο λογαριασμό).

  56. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 09/01/2010 05:21:27

    Προς όσους "φτιάχνονται" που θα μας διοικήσουν επιτέλους οι "Ευρωπαίοι":

    Ούτε που ξέρετε για τι πράγμα μιλάτε. Αν δεν υπάρχει αίσθση επαφής με το λαό που ζει από "κάτω" από τους κυβερνώντες, τότε δεν υπάρχει τίποτε. Είναι ξένη κατοχή όλα αυτά του χειρίστου είδους. Το ελληνικό λαμόγιο τουλάχιστον, έχει μια στοιχειώδη επαφή, τρώει μεν, αλλά σου δίνει και σένα να φας, δεν σε βλέπει ως νούμερο σε μια στατιστική.

    Είναι καιρός να ξεπεράσουμε ως σύνολο τις ψυχολογικές συνέπειες της Ναυμαχίας του Ναυαρίνου. Είναι πια αναγκαίο για την εθνική μας επιβίωση. Η απειλή αυτή τη στιγμή δεν είναι από Ανατολή, αλλά από Δύση. Διότι και την Ανατολή (Τουρκία), η Δύση την ιντριγκάρει να μας δημιουργεί τα προβλήματα.

    • pampam avatar
      pampam @ Blimblomblim 09/01/2010 08:30:16

      «Είναι ξένη κατοχή όλα αυτά του χειρίστου είδους».

      Αυτή είναι η αδήριτη πραγματικότητα και χαίρομαι που κάποιος τόλμησε να χρησιμοποιήσει τη λέξη «κατοχή»!

      Αν πολλοί από εμάς το συνειδητοποιήσουμε αυτό, τότε μπορεί ίσως να κάνουμε ένα βήμα…

    • Baroso avatar
      Baroso @ Blimblomblim 09/01/2010 21:49:44

      Νομίζω οτι δε φτιάχνεται κανένας μ'αυτό που λές και που τι βλέπεις τη ξένη κατοχή?

      Πότε επιτέλους θα ξεπεράσουμε τα κόμπλεξ μας και να αποφασίσουμε σε τι σχήματα θέλουμε να συμμετέχουμε, τι είναι επιτέλους η Ευρωπαική ένωση για μάς? Πόσα παλιοευρώ (το αντίθετο της χρυσής και άγιας δραχμούλας) έχει εισπράξει η χώρα μας?

      Ποιός είναι ο ρόλος της Ευρωπαικής επιτροπής και γιατί φτάσαμε σε αυτό το σημείο να έρχονται ελεγκτές σε τέτοιο πια επίπεδο?

      Αφού επιτέλους είμαστε τόσο τρισμέγιστοι μάγγες γιατί δε τους λέμε να πάνε στο διάολο και ότι εμείς είμαστε λαμόγια και έτσι μας γουστάρει?

      Εξω από το ΝΑΤΟ και την Ε.Ε. απο Δευτέρα άμεσα!! Η έστω ένα δημοψήφισμα με ζητούμενο την αποχώριση. Και από Τρίτη βλέπουμε...

      Και μια μεγάλη παραγγελία βιο-μελανιών σύντομα γιατί το νομισματοκοπείο έχει να τυπώσει πολύ μα πάρα πολύ χαρτί!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Baroso 09/01/2010 22:01:07

        Εσύ ξέρεις τι είναι η Ε.Ε. που φωνάζεις τόσο ή όχι; Πάντως δεν είναι για να κυβερνάει τα κράτη μέλη.

        • Baroso avatar
          Baroso @ Επώνυμος 10/01/2010 03:17:41

          Ξέρω γιατί εδώ εργάζομαι. Όσοι δε γνωρίζουν ας αρχίσουν από εδώ: http://europa.eu/abc/12lessons/index_el.htm

          "Η Επιτροπή χαίρει ενός ουσιαστικού βαθμού ανεξαρτησίας όσον αφορά την άσκηση των εξουσιών της. Αποστολή της είναι να προασπίζει το κοινό συμφέρον, που σημαίνει ότι δεν πρέπει να δέχεται υποδείξεις από καμία κυβέρνηση κράτους μέλους. Ως «θεματοφύλακας των Συνθηκών» οφείλει να διασφαλίζει την εφαρμογή των κανονισμών και των οδηγιών που εκδίδουν το Συμβούλιο και το Κοινοβούλιο στα κράτη μέλη. Σε αντίθετη περίπτωση, η Επιτροπή μπορεί να προσφύγει στο Δικαστήριο κατά οποιουδήποτε μέρους διαπράττει παράβαση προκειμένου να το υποχρεώσει να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία της ΕΕ.

          Ως το εκτελεστικό όργανο της ΕΕ, η Επιτροπή εκτελεί τις αποφάσεις που λαμβάνει το Συμβούλιο σε τομείς όπως η κοινή γεωργική πολιτική. Είναι υπεύθυνη για την άσκηση των κοινών πολιτικών της ΕΕ στους τομείς της έρευνας και της τεχνολογίας, της υπερπόντιας αναπτυξιακής βοήθειας, της περιφερειακής ανάπτυξης, κλπ. Επίσης, διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό για τη άσκηση των πολιτικών αυτών."


          Είμαστε σε τόσο κακά χάλια οικονομικο-κοινωνικά και σε τόσο χαμηλό επίπεδο συνειδητοποίησης της κατάστασης (αδιαφορία?, μαγγιά?, ωχαδερφισμός? φταίει ο προηγούμενος/επόμενος?) και ζητάμε και τα ρέστα, μας φταίνε "οι ξένοι" και οι "έλληνες?" που μας τι λένε. Πάμεεεεεε!

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Baroso 10/01/2010 03:26:10

            χεχε θα σας ερθω για 6μηνη πρακτικη εκει

          • Unionist avatar
            Unionist @ Νικόλας 10/01/2010 05:36:24

            Φιλε θα περασεις σουπερ...

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Unionist 10/01/2010 12:17:18

            Το ελπίζω.
            Τουλάχιστον η Ευρωπαική Επιτροπή πληρώνει αυτούς που κάνουν πρακτική εκεί.
            Έχω ένα φίλο που είχε κάνει πρακτική για το μεταπτυχιακό του στον ΟΗΕ 6 μήνες και δεν είχε πάρει ούτε δολάριο!

  57. Orella avatar
    Orella 09/01/2010 15:26:04

    abebab
    μου αρεσες που στις αρχες του 21 αι. αγνοεις οτι οι Κατοχικες αποζημιωσεις εχουν φτασει στην Ελλαδα. Τωρα το αν και γιατι δεν παραδωθηκαν στα θυματα η στους απογονους αυτων ψαξτο μονος σου.
    Καλο θα σου κανει το ψαξιμο

    • abebab avatar
      abebab @ Orella 09/01/2010 18:09:55

      Βοήθησέ με σε παρακαλώ να βγω από την άγνοιά μου…. Θα σου το χρωστάω….
      Δώσε μου ένα σύνδεσμο να μάθω κι εγώ αυτά που αγνοώ, στην αυγή του αιώνος τούτου !

    • abebab avatar
      abebab @ Orella 09/01/2010 18:12:52

      Κι αν δεν θέλεις να κάνεις χάρη σ’ εμένα, κάν ‘το για τα εκατομμύρια των Ελλήνων που, όπως εγώ, το αγνοούν.

    • abebab avatar
      abebab @ Orella 09/01/2010 18:37:24

      Με ερώτηση της προς τον πρωθυπουργό, η γενική γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα θέτει το ζήτημα των Γερμανικών Επανορθώσεων. Επισημαίνει ΄΄ότι πρόκειται για ένα κρίσιμο πολιτικό ζήτημα με οικονομικές, εθνικές και ηθικές διαστάσεις και καμιά πολιτική σκοπιμότητα δεν δικαιολογεί απραξία και ολιγωρία,,. Υπενθυμίζεται ο πολύχρονος αγώνας των συγγενών των θυμάτων του Ολοκαυτώματος του Διστόμου στον οποίο πρωτοστάτησε ο αείμνηστος δικηγόρος Γιάννης Σταμούλης.


      «Το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων ως συνέπεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου δεν έχει τύχει οριστικού διακανονισμού. Αποτελεί θέμα, το οποίο εγείρεται παγίως από τις ελληνικές κυβερνήσεις προς τις εκάστοτε γερμανικές». (Γ. Παπανδρέου, Πρωθυπουργός)

      http://www.ardin.gr/node/232

      http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=307001&dt=30/12/2009

      http://www.siriosfm.gr/?p=298

      http://olympia.gr/2009/12/15/%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%83-%CE%BF%CF%86%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-70-%CE%B4%CE%B9%CF%83%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CF%85/


      Όλα αυτά μέχρι το τέλος του 2009….

      Λες να δόθηκαν το 2010 και να το αγνοούμε όλοι ;

    • pampam avatar
      pampam @ Orella 09/01/2010 18:43:02

      Να και μια καλή είδηση –η πρώτη μέσα στο 2010!

      Πες μας που είναι οι αποζημιώσεις να ενημερώσουμε κι εμείς με τη σειρά μας την Ελληνική Πολιτεία. :)

    • gretel avatar
      gretel @ Orella 09/01/2010 18:54:40

      Orella δεν είσαι εντάξει….

  58. gretel avatar
    gretel 09/01/2010 18:45:47

    ΤΡΕΞΤΕ!!! ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑΝ ΣΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ!

  59. Πάρε-Δώσε avatar
    Πάρε-Δώσε 10/01/2010 02:12:12

    Το «καλύτερα σαρίκι τουρκικό, παρά τιάρα παπική» δεν το φώναξαν οι Έλληνες, αλλά το παπαδαριό (ο πατριάρχης Γεννάδιος ο Σχολάριος), που έβλεπε το έδαφος να τρέμει κάτω απ' τα πόδια του και πέρασε το μήνυμα στους Έλληνες ότι η τουρκική σκλαβιά ήταν «θέλημα Θεού». Μη γράφουμε ότι θέλουμε.

    • ambrosiac avatar
      ambrosiac @ Πάρε-Δώσε 10/01/2010 04:28:47

      Για την ακριβεια το ειπε ο Μεγας Δουκας Λουκας Νοταρας:

      "κρειττότερον εστίν ειδέναι εν τη μέση τη πόλει φακίολον βασιλεύον Τούρκων ή καλύπτραν Λατινικήν."

  60. Στέργιος avatar
    Στέργιος 10/01/2010 03:21:39

    @ Πάρε-Δώσε

    Οι Έλληνες το είπαν, φίλε μου, οι Ορθόδοξοι Έλληνες, οι οποίοι είχαν αηδιάσει και απηυδήσει από 250 χρόνια φράγκικης παπικής κατοχής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.