#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/08/2010 12:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Εκκλησία στηρίζει τον Πρωθυπουργό του Μνημονίου



O πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου  και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σε γεύμα που είχαν στο χωριό Κώστος της Πάρου, χθες, Κυριακή 15 Αυγούστου 2010. O πρωθυπουργός και ο Αρχιεπίσκοπος παραβρέθηκαν στο νησί της Πάρου για τον εορτασμό της Κοίμησης της Θεοτόκου στην εκκλησία της Εκατονταπυλιανής.

Όπως επίσης μας πληροφορούν οι φιλοκυβερνητικές εφημερίδες “είναι γνωστή η καλή χημεία ανάμεσα στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τον Γιώργο Παπανδρέου”.

Τόσο καλή ως φαίνεται που ο προκαθήμενος της Εκκλησίας δεν χάνει ευκαιρία να στηρίξει τον Πρωθυπουργό του Μνημονίου, τρέχοντας την μια στο Μαξίμου και την άλλη στην Πάρο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 16/08/2010 12:15:00

    Πασοκάκι ο Ιερώνυμος? Πού'σαι ρε σηφουνάκη γίγαντα, να δω τι θα λες τωρα! Ο Χριστόδουλος σας πείραζε.... ντροπή και μόνο ντροπή....

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ ΑΡΚΑΣ 16/08/2010 13:00:51

      Δες video από την ορκωμοσία της ανθυποκυβέρνησης. Εκτός του ότι ο Σηφουνάκης ασπάστηκε τη δεξιά του, αντάλλαξαν χαμόγελα γεμάτα ικανοποίηση.. τυχαίο;

      • lpap avatar
        lpap @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 13:05:09

        πάντως ένα παραδοσιακό κάστρο της ΝΔ το οικειοποιήθηκε το ΠΑΣΟΚ.. πάτος, αν και διαφωνώ απόλυτα με την άμεση ή έμμεση εμπλοκή της εκκλησίας στα πολιτικά κάθε αποχρώσεως. Δεν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ αγιορείτη ηγούμενο που με είχε "προτρέψει" να στηρίξω Παπαθεμελή!!! Τι άκουσε άλλο θέμα, γιατί άκουσε. Το τί γίνεται είναι το θέμα γενικότερα. Κι όσο πιο πολύ φανερώνονται κάποια πράγματα κι ο ρόλος κάποιων ανθρώπων είναι καλύτερα για τον κόσμο..Η αλήθεια πονάει αλλά ξεκαθαρίζει καταστάσεις και πράγματα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 13:18:40

        Μα δεν το οικειοποιήθηκε, πάντα πασόκος ήταν αυτός, για όποιον διάβαζε πίσω από τις γραμμές.

        Το νήμα που τους ενώνει είναι η μεταναστολατρεία και η αλβανολατρεία του Ιερώνυμου.

      • lpap avatar
        lpap @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 13:20:33

        αναφέρομαι γενικά στο εκκλησιαστικό κατεστημένο, όχι στο συγκεκριμένο πρόσωπο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 13:28:45

        Το ποίμνιο δεν το οικειοποιήθηκε.

        Στον Άγιο Παντελεήμονα πήρε ένα μάθημα όταν αποχώρησε το εκκλησίασμα.

        Οι πασόκοι δεν ανήκουν στο ποίμνιο βέβαια.

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 13:32:20

        Μήπως και ο Παπαθεμελής δεν ήταν κάποτε και Πασόκος;
        Ο.Φ.Α Όπου Φυσάει ο Άνεμος...

      • lpap avatar
        lpap @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 13:49:46

        Ο Χριστός όταν κατέβηκε εν τω κόσμω τούτω δεν αρνιόταν την εξουσία αλλά δεν επένδυε σε αυτή. Στηλίτευσε πρακτικές γραμματέων και φαρισαίων και το εμπόριο που ανθούσε στο ναό. Πάντα ήταν με το λαό, τους ταπεινούς, άσημους κι ανώνυμους πολίτες. Οι μετά από αυτόν εκπρόσωποι διαλέγει ο καθένας το δρόμο του. Κι όπου τον βγάλει. Προσωπικές οι επιλογές πάντα.
        το ποίμνιο ως σήμερα άγονταν και φέρονταν κι από την εκκλησία. Έχω υπόψη περιπτώσεις. Όχι όλοι κι όχι με άδειο στομάχι. Σύγχρονοι άγιοι και γεροντάδες απέφευγαν να πάρουν θέση στα πολιτικά πράγματα συναισθανόμενοι τη σχετικότητα των πραγμάτων κι έχοντας σωστή κατεύθυνση και προσανατολισμό.
        Ο Παπαθεμελής είναι ένας από αυτούς που το απ΄ζιουν αδιάφθοροι ηθικοί και τίμιοι έχοντας ταυτόχρονα υπηρετήσει ένα απόλυτα διεφθαρμένο σύστημα. Κι όταν τους πέταξε άνοιξαν φτερά και βρήκαν αγκαλιά στη ΝΔ και μέσα από την εκκλησία. Είναι τόσο πεπεισμένοι για την προσφορά τους στον τόπο, μια κι είναι κρατικοδίαιτοι καμιά 30αριά χρόνια, που αρνούνται να αποσυρθούν!!!! Για το καλό μας βρε!! Για μας εργάζονται..Όλοι, για να χουμε λιγότερα Ε στην τσέπη, χειρότερη περίθαλψη, χαμηλότερη ποιότητα(σορρυ πγιότητα ήθελα να πω) στη ζωή μας. Αι σιχτίρ όλοι τους..

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 14:08:42

        Ο Σηφουνάκης δεν υποτίθεται πως είναι άθεος;

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ΑΡΚΑΣ 16/08/2010 14:53:23

      Ώρες είναι να αρχίσει και Ιερώνυμος το κανό.

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ Σοσιαληστής 16/08/2010 15:18:53

        Ο Ιερώνυμος δεν μπορεί να πηγαίνει μεγάλες αποστάσεις μόνος του. Έχει πρόβλημα...

  2. vassilis avatar
    vassilis 16/08/2010 12:18:57

    Τι ενοχλει οτι η εκκλησια στηριζει τον πρωθυπουργο ή οτι ο πρωθυπουργος παρεδωσε στην εκκλησια;

    • lpap avatar
      lpap @ vassilis 16/08/2010 12:50:35

      ε όχι και παρέδωσε στην εκκλησία!! τη χρησιμοποιεί κανονικά. Μην ξεχνάμε παλιότερα επισκέψεις στο Αγιο Ορος σε μοναστηρια που τον στηρίζανε και τον χρίσανε χριστιανό ορθόδοξο μέσα από τα μυστήρια της εκκλησίας (Θεία Κοινωνία) κι ένα σωρό άλλα.. τη χρησιμοποιεί την εκκλησία,.Και για να ακριβολογούμε όχι την εκκλησία τους ανθρώπους της σε επίπεδο ηγεσίας της.Ως θεσμό, όχι ως ουσία..

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ vassilis 16/08/2010 14:39:33

      Αν ηταν η δεξιά του κυρίου εκεί να έβλεπες διαφορά.

      • lpap avatar
        lpap @ Σοσιαληστής 16/08/2010 15:39:24

        για μενα δεν υπάρχει διαχωρισμός δεξιάς ή αριστεράς. Οι ιδεολογίες τελείωσαν. Η εκκλησία οφείλει να ναι έξω από αυτά. Απαράβατος κανόνας..

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Σοσιαληστής 16/08/2010 15:42:00

        Οφείλει, συμφωνώ απολύτως. Αλλά ποτέ δεν ήταν. Γιατί να γίνει τώρα, τί το ιδιαίτερο;

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 16/08/2010 15:43:01

        οφείλει είναι; άλλο εκκλησία άλλο οι ιερείς

      • lpap avatar
        lpap @ Σοσιαληστής 16/08/2010 15:50:10

        Θείε, δεν είπα πως μπορεί να γίνει. Τι θα πρεπε να συμβαίνει. Οι έξυπνοι εκκλησιαστικοί άνθρωποι είναι έξω από αυτά. Είδες τι έπαθε ο Εφραίμ!! Και φθηνά τη γλίτωσε, αν τη γλίτωσε..Οι πολιτικοί δεν συγχωρούν εύκολα και εκδικούνται σκληρά και κυρίως κανείς δεν απαιτεί το αντίθετο από αυτούς.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Σοσιαληστής 16/08/2010 16:05:43

        Ο Εφραίμ την πάτησε, επειδή το παρατράβηξε: Πήγε να γίνει ο Γούωρεν Μπάφετ της Μεσογείου. Όχι απλός μάνατζερ. Πήραν τα μυαλά του αέρα.

  3. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 16/08/2010 12:20:11

    Ο άφωνος Αρχιεπίσκοπος συζητάει;Κλήρος και λαός με την Ελπίδα,Ιεραρχία με τη Νέα Τάξη.

  4. donaE avatar
    donaE 16/08/2010 12:44:25

    Η εξουσια ειναι μια,και παει και για παγκοσμια.

    • qwert avatar
      qwert @ donaE 16/08/2010 13:00:26

      σωστό!

  5. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 12:48:53

    Δεν είχαμε καμία αμφιβολία. Αν συνεργάτες του Χριστόδουλου είχαν παραπεμφθεί για εξόφθαλμη παρανομία τότε το mega θα έκανε τηλεμαραθώνιο. Τώρα μούγγα!! Κάποτε διέσυραν τον Μητροπολίτη Θεόκλητο ο οποίος καθάρισε τον εαυτό του από κάθε κατηγορία αλλά τα κανάλια μούγγα. Μέχρι και ο Βαβύλης αθωώθηκε και δεν έδειξαν τίποτε.
    Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο. Μόλις 11 μήνες μετά το θάνατο του Χριστόδουλου η Αθήνα πήρε φωτιά, το "σκάνδαλο" του Βατοπεδίου έγινε σήριαλ κάθε βράδυ στις 8 και ο Καραμανλής έπεσε!
    Ο Ιερώνυμος ήταν επιλογή της Νέας Τάξης από πολύ καιρό. Όσοι ξέρουν από εκκλησιαστικά καταλαβαίνουν. Δεν είναι τυχαίο που ποτέ δεν έπαψε να εργάζεται για τη διαδοχή του προκατόχου του άσχετα αν ήταν μεγαλύτερος σε ηλικία από εκείνον.....

    • donaE avatar
      donaE @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 13:01:10

      ενδοπαραταξιακα...

    • ΣΜ avatar
      ΣΜ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 14:10:31

      Ἡ "ἐργασία γιὰ τὴ διαδοχὴ" μπορεῖ καὶ νὰ σχετίζεται μὲ τὸ γεγονὸς ὅτι θὰ ἔβγαινε ἀρχιεπίσκοπος ἀντὶ τοῦ Χριστοδούλου ἂν δὲν εἶχαν χρησιμοποιηθεῖ μαφιόζικες μέθοδοι ἀπὸ τὴν "Χρυσοπηγὴ" τοῦ Χριστοδούλου γιὰ νὰ τοῦ φορτώσουν κακοδιαχείριση ἐκατομμυρίων ποὺ ἀποδείχθηκε πὼς δὲν ὑπῆρχε. Μέχρι καὶ προφυλάκιση ζητοῦσαν οἱ ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ, γιὰ νὰ εἶναι ὁ ἀντίπαλος τῆς Χρυσοπηγῆς στὴν φυλακή. Λέω ἐγώ. Ἀλλὰ δὲν πειράζει, μαφιόζος-ξεμαφιόζος, παρολίγον σχισματικός, δὲν-ξεχνῶ-τὸν-Εἰρηναῖο-Ἱεροσολύμων, ἦταν ὁ "Χριστόδουλός μας" ἐπειδὴ ἔλεγε καὶ καμιὰ μπούρδα πότε-πότε περὶ ἔθνους ντρογκάροντας τὰ ἴδια πλήθη ποὺ ψήφιζαν γιὰ ἄλλους λόγους Σημίτη. Γουάου. Ποῦ εἶσαι Χριστόδουλέ μας...

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/08/2010 13:09:46

    Ο Χριστόδουλος μπορεί να είχε χίλια δυο στραβά, ΠΟΤΕ του όμως δεν δίχασε τους Έλληνες. Μπορεί να προτιμούσε εμφανώς τη ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ, μπορεί να συγκρούστηκε με τον Σημίτη για τις ταυτότητες, ΠΟΤΕ του όμως δεν χώρισε τους Έλληνες σε καλούς και κακούς Χριστιανούς, όπως έκανε ο Ιερώνυμος, ο οποίος δήλεωσε σε συνέντευξή του ότι "οι Αριστεροί είναι καλύτεροι Χριστιανοί από τους Δεξιούς".

    Καλά έλεγε ο Πατροκοσμάς ο Αιτωλός, ότι στις έσχατες μέρες οι κληρικοί θα είναι χειρότεροι στο ήθος από τους λαϊκούς.

    • ο νοών...νοείτω avatar
      ο νοών...νοείτω @ Στέργιος 16/08/2010 13:43:08

      Και...η δεξιά του Κυρίου... τι ήτανς

      • donaE avatar
        donaE @ ο νοών...νοείτω 16/08/2010 14:21:31

        Ασε οι ταυτοτητες...

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ ο νοών...νοείτω 16/08/2010 14:36:31

        Έκφραση! και δεν την άκουσες από τον Χριστόδουλο πρώτη φορά! Εκτός αν διαβάζεις αποκλειστικά Ελευθεροτυπία και Ιό....

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ ο νοών...νοείτω 16/08/2010 15:09:22

        Όταν ακούω "εκφράσεις" που απευθύνονται σε πολιτικούς και όχι στο ποίμνιο, ανησυχώ.
        Επίσης ανησυχώ όταν η εκκλησία συντρώει με την πολιτική εξουσία.
        Ο Παντελής Ζερβός σε μία ταινία, είχε πει...και παπάς και ζευγάς, αλλά απευθυνόταν στην δυστυχισμένη γυναίκα-άνθρωπο, και όχι στους ευτυχισμένους πολιτικούς-ηγεμόνες.
        Μην σε ανησυχεί και έχω καλά αντισώματα για να προφυλαχθώ από ιογενή γραπτό λόγο σε κίτρινο χαρτί.

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ ο νοών...νοείτω 16/08/2010 21:53:45

        Μετά τις εκλογές του 2004 ο Χριστόδουλος μιλώντας για τον παραγκωνισμό της εκκλησίας από το κράτος είπε τα παρακάτω:

        «στο τέλος η παντοδύναμη Δεξιά του Κυρίου δείχνει τι θέλει ο Θεός και τι θέλει ο λαός και δεν έχει σημασία εάν οι κατά της Εκκλησίας διωγμοί και περιφρονήσεις διαρκούν 4 ή 14 ή 24 ή 44 ή 74 χρόνια».

        Όσον αφορά στην ελευθεροτυπία και τον ιό της δες εδώ πως το εκμεταλλεύτηκε και το στρέβλωσε!!

        http://archive.enet.gr/online/online_hprint?q=%C4%E5%EE%E9%DC+%F4%EF%F5+%CA%F5%F1%DF%EF%F5&a=&id=60525084

        Ενώ την έκφραση δεξιά του Κυρίου τη βρίσκουμε εδώ:

        http://www.newlife4you.gr/readbible.asp?ver=0&l=0&b=19&c=118&v=15&s=1

        Είναι ίδια περίπτωση αγαπητέ μου με τη φράση "ο Σαμαράς έφερε τους Αλβανούς στην Ελλάδα".. Το ίδιο σιχαμερό και ύπουλο καθεστώς διαστρεβλώνει τα λεγόμενα όποιου θέλει να καταστρέψει...

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ Στέργιος 16/08/2010 14:26:03

      και όταν επί χούντας "διάβαζε"...

      • Misha avatar
        Misha @ ο Μήτσος 16/08/2010 14:38:27

        Η Δαμανάκη που έφερε τη χουντα του ΔΝΤ δεν ήταν η «φωνή του Πολυτεχνείου»;

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ ο Μήτσος 16/08/2010 14:39:34

        Εσύ τί έκανες επί Χούντας. Ξέρεις κανέναν Αρχιμανδρίτη να έκανε κάτι επί χούντας; Ή μήπως άλλοι φοιτητές πέραν του 1973 ξέρεις να έκαναν κάτι άλλο....

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ ο Μήτσος 16/08/2010 14:41:35

        υπήρχε και ο Παπα-Γιώργης Πυρουνάκης που εκτός από κοινωνικό έργο είχε πάρει και θέση. Τι έκανε η Δαμανάκη τι σχέση έχει με τον Χριστόδουλο;

      • Misha avatar
        Misha @ ο Μήτσος 16/08/2010 14:47:02

        Ο Ιερωνυμος είχε βγεί στο βουνό επί Χούντας;

        Ή εγώ δε θυμάμαι καλά;
        Μήπως λίγο μετά το πραξικόπημα έγινε διάκονος λαμβάνοντας το όνομα Ιερώνυμος προς τιμην του διορισμένου από τη χούντα (το Μάη του 1967) αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου του Α΄;
        Γιατί δεν ετέθη και στο νυν αρχιεπίσκοπο το ερώτημα που έγινε στον Χριστόδουλο;
        Ήταν ο Χριστόδουλος χουντικός και δεν είναι ο Ιερωνυμος που έχει και το όνομα του αρχιεπισκόπου της Χούντας;
        Πόση υποκρισία χωρά ενα μυαλό εκσυγχρονιστή;

      • Misha avatar
        Misha @ ο Μήτσος 16/08/2010 14:49:30

        Μήτσο, το ότι η Δαμανάκη φωναζε επί χούντας δεν την απέτρεψε να γίνει τσιράκι της Νέας Χούντας.Κατ αναλογία, η μη αντίδραση του Χριστόδουλου επί χούντας, όπως συνέβη με την τεραστια πλειοψηφία και των ιερωμένων αλλά και του ελληνικού λαού, δεν τον κάνει χουντικό ούτε διαγράφει ως αντιδημοκρατική την υπόλοιπη πορεία του.

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ ο Μήτσος 16/08/2010 14:53:54

        γιατί συγκρίνεις μια με τη Δαμανάκη, μια με τον Ιερόνυμο.

        Δες το απλά, όταν ένας μεγαλοπαπάς δηλώνει ότι δεν δήθεν "δεν άκουσε τίποτα για βασανισμούς επί χούντας γιατί διάβαζε", είναι άκρως υποκριτική δικαιολογία που δεν τον τιμά. Ούτε το ξενοδοχείο 4 Seasons που έκανε διακοπές τον τιμά.

        Είναι τελείως άσχετο αυτό με τις αηδίες που έκανε η Δαμανάκη η ο Ιερόνυμος και δεν καλύπτεται ο Χριστόδουλος έτσι.

      • Misha avatar
        Misha @ ο Μήτσος 16/08/2010 15:22:10

        Mήτσο,
        τον Χριστόδουλο τον έχω επικρίνει κι εγώ για επιλογές του.
        Οι συγκρίσεις γινονται για να καταδειχθούν τα δύο μέτρα και σταθμά με τα οποία αντιμετωπίζονται οι μεν και οι δε.
        Αν ο Χριστόδουλος ήταν ένοχος συνεργασίας με τη Χούντα, εξίσου ένοχος είναι και ο Ιερώνυμος.
        Μεγαλύτερη ενοχή δια της ενεργού συμπράξεως στη Χούντα του ΔΝΤ έχει και η Δμανάκη , η και καλά αντιστασιακή κνίτισσα του πολυτεχνείου.
        Όμως κράξιμο ακούστηκε μόνο για τον Χριστόδουλο από τα καθεστωτικά ΜΜΕ, οι άλλοι απολαμβάνουν ασυλία.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ ο Μήτσος 16/08/2010 18:50:08

        Τουλάχιστον ο Χριστόδουλος "διάβαζε". Έχει πήξει ο τόπος από φιλοχουντικούς που τώρα μας το παίζουν αντιστασιακοί.

        Τη φωτογραφία με τον Καζάκο, όψιμο κομμουνιστή, να κάνει υπόκλιση και να φιλάει το χέρι τής κυρίας αντιβασιλέως Ζωιτάκη δεν την έχει δει;

      • anonymous avatar
        anonymous @ ο Μήτσος 17/08/2010 16:03:29

        Οι περισσότεροι Χουντικοί έχουν γίνει ΠΑΣΟΚοι. Μια σύντομη έρευνα στο κοντινό σας περιβάλλον αρκεί για να σας πείσει.

    • Misha avatar
      Misha @ Στέργιος 16/08/2010 14:27:13

      Οι ταυτότητες ήταν ευθεία επίθεση του εβραϊκού λόμπυ στον πολιτισμό της Ελλάδας.Η κλεφτοσυμμορία του Σημίτη εμφανίστηκε προθυμόττατη να φέρει σε πέρας και αυτή την εθνοκτόνο αποστολή μετα τα Ίμια, την προδοσία Οτσαλάν, την παραχώρηση γής και ύδατος στους ΝΑΤΟϊκούς για να ισοπεδώσουν τη Σερβία, το έγκλημα του χρηματιστηρίου, την γιγαντιαία απάτη της Ολυμπιάδας.
      Όταν κάποιος έλληνας αναλάβει την ηγεσία του τόπου, τους συμμορίτες του Σημίτη πρέπει να τους χωσει στα λιγνιτωρυχεία της Κοζάνης να μη ξαναδούν το φώς του ήλιου.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Στέργιος 16/08/2010 18:48:28

      Η δεξιά τού Κυρίου ήταν προτίμηση στη ΝΔ για τη διακυβέρνηση τής χώρας. Δεν είπε ο Χριστόδουλος ότι οι καλοί Χριστιανοί πρέπει να είναι Νεοδημοκράτες.

      Η δε ιστορία με τις ταυτότητες ήταν μια κίνηση ενεργών πολιτών για ένα θέμα, που δεν απέκλειε κανένα. Κι αν η Αριστερά στην Ελλάδα είχε δυο δράμια μυαλό, θα υπέγραφε υπέρ του δημοψηφίσματος για να ψηφίσει μετά σε αυτό κατά τής αναγραφής τού θρησκεύματος.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Στέργιος 17/08/2010 16:06:03

        Η ιστορία με τις ταυτότητες είχε ένα χαρακτήρα απογραφής της Μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη. Τώρα δεν απογράφονται καθόλου κι αυτό είναι εθνικά επικίνδυνο. Στο Κόσοβο όταν ρώτησαν τους Σέρβους δεν είχαν να δώσουν στοιχεία και μετά οι άλλοι τα χάλκευσαν.

  7. thespieys avatar
    thespieys 16/08/2010 13:35:00

    Που είσαι ρε Χριστόδουλε...

  8. Paranoia avatar
    Paranoia 16/08/2010 13:55:36

    Η Εκκλησία δεν στηρίζει κανέναν. Καλές δημόσιες σχέσεις προσπαθεί να έχει με την εκάστοτε εξουσία. Και τώρα επί Ιερώνυμου και παλαιότερα επί Χριστοδούλου.

    Η Εκκλησία δεν κάνει πολιτική και όποτε και αν χρειαστεί θα στηρίξει το έθνος.

  9. Mak avatar
    Mak 16/08/2010 14:00:03

    Αυτοί που μιλούσαν για Χομεϊνί της Ελλάδας και υποταγή του κράτους στον θρησκευτικό φονταμενταλισμό όταν ο Καραμανλής συναντιόταν με τον Χριστόδουλο, φαντάζομαι ότι κάνουν το ίδιο και τώρα...

    Αλλά ξέχασα η Εκκλησία είναι κακή όταν δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα του κόμματος που στηρίζουμε...

    Το θέμα είναι ότι οι του ΔΝΤ μετά την περιουσία του Κράτους θα προσπαθήσουν να βάλουν στο χέρι και την περιουσία της Εκκλησίας.

    Όποιος τους διευκολύνει σε αυτήν τους την επιδίωξη θα έχει διαπράξει εθνικό έγκλημα.

    Όσο η περιουσία ανήκει στην Εκκλησία δεν μπορεί κανένα ΔΝΤ να της βάλει χέρι.

  10. valencias avatar
    valencias 16/08/2010 14:01:09

    Υπήρχε περίπτωση να μην ασκήσει δημόσια έντονη κριτική ο μακαριστός Χριστόδουλος γιά τα δεινά που περνά ο λαός εξαιτίας της εγληματικής συμπεριφοράς των πολιτικών όλα αυτά τα χρόνια; Γι αυτο φρόντισαν να τοποθετήσουν έναν άφωνο ο οποίος φίμωσε με κάθε τρόπο τη φωνή της Εκκλησίας είτε καταργώντας το Γραφείο Τύπου γιά να απαντά όποτε θέλει αυτός είτε αφήνοντας έντεχνα εκτεθειμένους γιά να γίνουν βορά στους διάφορους αλητήριους καθημερινούς τηλεπαρουσιαστές, Ιεράρχες κύρους που τόλμησαν να έχουν διαφορετική άποψη απο την "αριστερά του Κυρίου";(βλέπε Ανθιμο). Τον θυμάστε τον άφωνο πόσο λαλίστατος ήταν όταν έτρεχαν τα κανάλια πίσω του γιά να πάρουν μία δήλωση εναντίον του Χριστόδουλου;

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ valencias 16/08/2010 14:43:45

      Εντελώς! Στούντιο είχαν στη Μητρόπολη Θηβών!! Να δείξουν αμέσως την απάντηση του Ιερώνυμου. Ή μήπως να θυμίσω τα στημένα γκάλοπ με τις δημοτικότητες, που μετά τις ταυτότητες έβαζαν και τον Βαρθολομαίο, με μεγαλύτερη δημοτικότητα πάντοτε....

  11. Βολευτής avatar
    Βολευτής 16/08/2010 14:09:40

    Ο τίτλος σας είναι λάθος. Δεν στηρίζει "η Εκκλησία" τον ΓΑΠ αλλά ο Ιερώνυμος, που ήταν ανέκαθεν γνωστός για τα φιλοπασοκικά του φρονήματα. Η "Εκκλησία", δηλαδή το σύνολο του απλού κλήρου αλλα και των πιστών, ξέρουν πολύ καλά με ποιον έχουν να κάνουν. Οπως παλιότερα ο Σεραφείμ, έτσι κι ο Ιερώνυμος, δεν έχουν κανένα στήριγμα στη βάση της Εκκλησίας κι αυτό φαίνεται. Οπως φαίνονταν εμφανέστατα και η στήριξη που παρείχε ο κόσμος στο Χριστόδουλο. Μην μπλέκουμε λοιπόν τον απλό κλήρο και λαό με τον κάθε ανίκανο ή προδότη Ιεράρχη.

  12. Misha avatar
    Misha 16/08/2010 14:10:26

    1.O Xριστόδουλος προδόθηκε από τις επιλογές του περιβάλλοντος του.
    Αν δεν υπήρχαν αυτές οι εγγενείς αδυναμίες , κανείς δεν θα τολμούσε να τον αγγίξει.
    Αλλά όταν έχει στενότατους συνεργάτες που δίνουν χοντρές αφορμές τότε είναι επόμενη η δριμεία επίθεση.

    2.Οιυπογραφές για τις ταυτότητες ήταν σωστή κίνηση.Αν ο Καραμανλής είχε φερθεί με στοιχειώδη συνέπεια πρρος τις προεκλογικές του εξαγγελίες και είχε επιτρέψει την προαιρετική αναγραφή του θρησκευματος στις αστυνομικές ταυτότητες.Θυμίζω μόνο προς τους ευρωλιγούρηδες πως το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο είχε απορρίψει και την προαιρετική αναγραφή.Για να μη ξεχνιόμαστε για τον εθνοδιαλυτικό ρόλο της ΕΕ.

    3.Ο Ιερώνυμος είναι καλός ιερωμένος.Δεν έχει δημιουργήσει σκάνδαλα με την προσωπική του ζωή, έχει σπουδαίο έργο στη Θηβα, είναι ψυχόπονος και καλόκαρδος.Άλλης πάστας από τον Χριστόδουλο ο οποίος ηταν μπαλκονάτος.


    Ναθυμίσω την περίπτωση του Αλβανίας Αναστασίου, ο οποίος με την ταπεινή του στάση και την αποφυγή εξαλλοσυνών κατάφερε να αναστηλώσει μια ολόκληρη τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία από τις στάχτες της και παρά την διαρκή καχυποψία του λαβανικού καθεστώτος.


    4.Ήδη εξελίσσεται μια πανελλαδική κίνηση ιερέων και χριστιανών ενάντια στη εξαγγελθείσα «ηλεκτρονική διακυβέρνηση του ΓΑΠ» που σημαίνει δεκάδες χιλιάδες αντιρρησίες συνείδησης οι οποίοι θα αρνηθούνν απαραλάβουν τις σχεδιαζόμενες ηλεκτρονικές κάρτες υγείας ή κάρτες πολίτη.
    Ο πόλεμος με τον γερμανοτσολιά ΓΑΠ μόλις ξεκίνησε.

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ Misha 16/08/2010 14:27:21

      Συμφωνώ, δυστυχώς οι φίλοι συμφορουμίτες κρίνουν με πολιτικά (κοσμικά) κριτήρια την εκάστοτε συμπεριφορά των ρασοφόρων. Δεν είναι κακό, είναι απλώς άδικο. Τα του κόσμου ανήκουν στον κόσμο

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Misha 16/08/2010 14:37:45

      Ο Αλβανίας είναι ένας πραγματικός επαναστάτης Ιεράρχης σε εχθρικό περιβάλλον.
      Σε αυτόν χρωστάμε τη διατήρηση όσων ορθόδοξων εκκλησιών απέμειναν εκεί.

      • Misha avatar
        Misha @ αλλενάκι 16/08/2010 14:41:30

        Αλλενάκι, ο Αλβανίας είναι «ένας πραγματικός επαναστάτης Ιεράρχης» επειδή «σε εχθρικό περιβάλλον» μπορεί και εμπνέει την αγάπη και προς τους εχθρούς, αυτό που είναι η πεμπτουσία του χριστιανικού τρόπου ύπαρξης.
        Όποιος δει το έργο του μόνο για μεγάλο θαύμα μπορεί να μιλήσει.Δεν εξηγείται ανθρωπίνως αυτό που έχει κάνει ο Αναστάσιος.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 16/08/2010 14:49:18

        Η ποιότητα αυτού του ανθρώπου μπορεί να μετακινήσει βουνά, για να μιλήσω παραβολικά, δλδ. να αναγκάσει τον πλέον δύσπιστο να κοντοσταθεί και να τον ακούσει.

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ Misha 16/08/2010 15:06:45

      1. Το όνομα του Ιερώνυμου ενεπλάκη σε σκάνδαλα. Παλαιότερα και σήμερα. Διαβάστε
      http://ksipnistere.blogspot.com/2010/08/blog-post_330.html
      2. Και για όσους δεν γνωρίζουν και θαυμάζουν ο Αναστάσιος ήταν πνευματικό παιδί του Ιερώνυμου Κοτσώνη επί χούντας, ο οποίος τον εξέλεξε και τον χειροτόνησε βοηθό επίσκοπο. Έτσι για να λέτε για τον Χριστόδουλο πως διάβαζε..
      3. Χωρίς να αναιρώ το πράγματι αξιοθαύμαστο έργο του Αναστασίου στην Αλβανία, μάθετε όμως για τις σχέσεις του με το Βατικανό και πόσο καλά προωθεί τη Νέα Τάξη..

  13. anonymous avatar
    anonymous 16/08/2010 14:11:44

    Η πάγια τακτική του ΠΑΣΟΚ είναι να απαξιώνει, σε σημείο που να κάνει τον άλλο να νιώθει ενοχικά σύνδρομα, ότι του πάει κόντρα και να γλείφει όταν η κατάσταση το βολεύει. Ότι πιο σκωληκοειδές υπάρχει στην πολιτική ζωή της χώρας.

  14. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 16/08/2010 14:38:15

    Η αριστερά του Κυρίου είναι πάντα ευπρόσδεκτη με την δεξιά είναι που υπάρχει το πρόβλημα.

  15. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 16/08/2010 15:06:36

    Για τα φιλετάκια στη Γλυφάδα ρε Τζερόνυμο θα πείς τίποτα;Επί Χριστόδουλου ούρλιαζες μαζί με τους φίλους σου τον Ζακύνθου κ Ιωαννίνων για κάθαρση της Εκκλησίας...Αυτό εννοούσε μαλλον η νεοταξική συμμορία του Θηβών,offshore εταιρίες,ξέπλυμα βρώμικου χρήματος κ πλήρης υποταγή στις ορέξεις του γιωργάκη....Κουβέντα ο μουγγός αρχιεπίσκοπος για το σχέδιο εξαθλίωσης του λαού,πήγε κ στο υπουργικό συμβούλιο να παραστήσει τη μαιμού στον Πάγκαλο..Πόσο ελάχιστος είσαι ρε τζερώνυμο,δεν φτάνεις ούτε την τρίχα του Χριστόδουλου...Καλά τα λεφτά,οι μάσες κ τα παιχνίδια με την κυβέρνηση των πασοκοτσολιάδων,όμως η ιστορία γράφει μουγγέ κ εσύ θα είσαι μια μαύρη σελίδα στην πιο μαύρη περίοδο της ελληνικής ιστορίας....

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Μαύρος Ιάκωβος 16/08/2010 15:45:09

      τα φιλετάκια ηταν αριστερά της Γλυφάδας και καταπνίγηκε η όποια φωνή από τα πασοκοκρατούμενα ΜΜΕ αν ήταν ο Χριστόδουλος να δεις τι θα του έκοβαν.

  16. Mind.the.gap avatar
    Mind.the.gap 16/08/2010 15:10:52

    και ένα μικρό tip:
    ο ανηψιός του κ.κ. Ιερωνύμου (σύζυγος της κόρης του αδερφού του) σε ποιον δήμο είναι δήμαρχος, με ποιο κόμμα κατεβαίνει στις εκλογές, ποιός τον έχει στηρίξει (σπρώξει) μέχρι σήμερα και τέλος σε ποιό κόμμα είναι τοπικός παράγοντας??????
    επίσης πολλοί αναρωτιούντε ακόμη αν ο μισθός του από τράπεζα δικαιολογεί το επίπεδο διαβίωσης συμπεριλαμβανομένου του σπιτιού που συντηρεί καθώς και μιας πισίνας....
    καλόν ύπνο Έλληνες!

  17. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 16/08/2010 15:15:08

    Άνθιμος - Το δεξιό εξαπτέρυγο της Εκκλησίας
    Σάββατο, 14 Αύγουστος 2010
    Συντάχθηκε απο τον/την Μαρία Αντωνιάδου / ΤΟ ΒΗΜΑ 10:01
    E-mail Εκτύπωση PDF

    Η ΓΙΟΡΤΗ της Παναγίας έχει εξελιχθεί σε ιερό βήμα για τη διατύπωση «πύρινων» κηρυγμάτων εκ στόματος ομάδας ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Ο πολλαπλός εορτασμός της ημέρας ενθαρρύνει το εγχείρημα. Η Κοίμηση της Θεοτόκου, προστάτιδας των Ενόπλων μας Δυνάμεων, ο τορπιλισμός της «Έλλης» στην Τήνο και ο πόνος της προσφυγιάς στην Παναγία Σουμελά στο όρος Βέρμιο αποτελούν επί πολλές δεκαετίες το «εφαλτήριο» για τη διατύπωση κηρυγμάτων με εθνικό χαρακτήρα. Μόνο που εφέτος οι «πανηγυρικοί» είχαν και προεόρτια.

    Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος από την Ηλεία από όπου κατάγεται έστειλε, για μια ακόμη φορά, μηνύματα με εθνικό χαρακτήρα.

    Μηνύματα προς τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο, προς την Ιεραρχία, προς την κυβέρνηση, προς την αντιπολίτευση. Αλλά και προς τους πιστούς.

    O κ. Άνθιμος χωρίς να υψώσει τον τόνο της φωνής του χτύπησε το «καμπανάκι» στον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο αφού, όπως είπε, «ο λόγος της Εκκλησίας δεν ανταποκρίνεται στις κρίσιμες περιστάσεις που περνάει η πατρίδα μας.

    Τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά, αν προκαθήμενος ήταν σήμερα ο μακαριστός Χριστόδουλος ή ο μακαριστός Σεραφείμ».

    Χτύπησε το καμπανάκι στην κυβέρνηση αφού εξέφρασε την ανησυχία του για την πορεία των εθνικών θεμάτων. Και το «καμπανάκι» είχε αποδέκτες και στη Ρηγίλλης αφού το κήρυγμα του κ. Ανθίμου άκουγε με ιδιαίτερη προσήλωση ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης, ο οποίος έσπευσε στη συνέχεια με δηλώσεις του να εκθειάσει τον ρόλο του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης.

    Οι βολές κατά του Αρχιεπισκόπου

    Οι πρώτες βολές του κ. Άνθιμου για τη στάση του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερώνυμου ξεκίνησαν μερικούς μήνες μετά την εκλογή του. Το 2008, αφού δήλωσε την αγάπη του και την εκτίμησή του για τον Αρχιεπίσκοπο, είπε: «Είναι δύο τρία χρόνια μικρότερος από μένα, αλλά ήλθε όχι όπως τον περιμέναμε. Περιμέναμε μια άλλη τακτική, αλλά όχι σ΄ ένα επίπεδο σιωπής, ιδίως τον πρώτο καιρό, αλλά και τώρα».

    Οι επισημάνσεις του κ. Άνθιμου δημιούργησαν ένα είδος ψυχρότητας στις σχέσεις του με τον Αρχιεπίσκοπο.

    Και όταν ο κ. Ιερώνυμος μίλησε στην Ιεραρχία για κύμβαλα αλαλάζοντα και κάλεσε τους αρχιερείς να αποφεύγουν τη δημοσιότητα ο κ. Άνθιμος απάντησε άμεσα: «Θα περιμένουμε δηλαδή πότε θα εκδηλωθεί κανένας πόλεμος για να μιλήσουμε για την πατρίδα;».

    Και κάλεσε τους πιστούς να φανταστούν τι θα συνέβαινε αν οι Απόστολοι και οι Πατέρες της Εκκλησίας δεν μιλούσαν. «Αλίμονο», τους έλεγε καταχειροκροτούμενος από το εκκλησίασμα, «αν δεν συνεκρούοντο σε πολλές περιστάσεις με εκπροσώπους της πολιτείας, που ήσαν ανίκανοι και ανίεροι και πρόσβαλλαν την Εκκλησία και την πολεμούσαν».

    Παρά τις μεταξύ τους τηλεφωνικές επικοινωνίες και τις συναντήσεις στις Συνόδους της Ιεραρχίας οι συνεργάτες του κ. Ιερώνυμου υπομειδιούν όταν ακούν το όνομα του κ. Άνθιμου και αρνούνται να απαντήσουν στις επικρίσεις του.

    «Όλα θα απαντηθούν στη Σύνοδο της Ιεραρχίας» τονίζουν και κλείνουν τη συζήτηση εκεί. Ο ίδιος ο ιεράρχης το τελευταίο διάστημα δείχνει ανακουφισμένος.

    Κάτω από αντίξοες συνθήκες κατάφερε να εκλέξει τον πρωτοσύγκελο της Μητρόπολής του κ. Ιωάννη Τασσιά Μητροπολίτη Λαγκαδά, ερχόμενος σε ευθεία αντιπαράθεση με τις επιλογές του κ. Ιερώνυμου και τώρα δείχνει να απολαμβάνει τον εθναρχικό και ηγετικό ρόλο που πολλοί κληρικοί και μητροπολίτες, οι οποίοι αισθάνονται ότι δεν εκφράζονται από τον Αρχιεπίσκοπο, του αποδίδουν.

    Σύμφωνα με πληροφορίες πολλές φορές κληρικοί, πολιτικοί αλλά και μέλη της Εκκλησίας όταν συναντούν τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης τον παρομοιάζουν με εθνάρχη.

    «Εθνάρχης»... Μακεδονίας

    Ο ίδιος δεν αποδέχεται την προσφώνηση ή την κολακεία, όμως διαμηνύει σε όλους τους τόνους ότι θα μιλάει και θα κηρύττει πάντα για τα εθνικά θέματα.

    Σχεδόν κάθε Κυριακή από την ωραία πύλη ενός ναού της Θεσσαλονίκης κηρύττει για τα εθνικά, οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το νεότερο ελληνικό κράτος. Αποδέκτες του κηρύγματός του είναι οι ίδιοι οι πιστοί που εκκλησιάζονται και βεβαίως οι τηλεθεατές, αφού κάθε Κυριακή η ΕΤ3 μεταδίδει απευθείας τη Θεία Λειτουργία στο πανελλήνιο.
    Έτσι τους τελευταίους μήνες και διά της τηλοψίας οι Έλληνες ενημερώνονται για τις θέσεις του κ. Άνθιμου και παρακολουθούν τον προσωπικό του πόλεμο εναντίον όλων όσοι, κατά τη γνώμη του, βλάπτουν την πατρίδα. Το αγαπημένο, βεβαίως, θέμα του κηρύγματός του ήταν και παραμένει το Σκοπιανό.

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ Ολντ Τραφορντ 16/08/2010 15:16:45

      ΑΝΘΙΜΟΣ:
      "O κ. Άνθιμος χωρίς να υψώσει τον τόνο της φωνής του χτύπησε το «καμπανάκι» στον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο αφού, όπως είπε, «ο λόγος της Εκκλησίας δεν ανταποκρίνεται στις κρίσιμες περιστάσεις που περνάει η πατρίδα μας.

      Τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά, αν προκαθήμενος ήταν σήμερα ο μακαριστός Χριστόδουλος ή ο μακαριστός Σεραφείμ»."

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ολντ Τραφορντ 16/08/2010 15:28:43

      Πρόταση: να εξοστρακίσουμε τη λέξη ΠΑΤΡΙΔΑ από το λεξιλόγιο για να αισθάνεται καλύτερα η χολερική ιεροεξεταστική φυλλάδα.
      Τι φταίει ο Άνθιμος αν ο Ιερώνυμος είναι άφωνος, άχρωμος και μονίμως με τα μάτια κάτω;

  18. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 15:17:43

    Ανατριχιάσαμε μπρρρρρρρρρρ..... Το βήμα μιλάει για εξαπτέρυγα...

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/08/2010 15:21:48

      Ιερώνυμος ΠΑΣΟΚ
      Άνθιμος ΝΔ.
      Αντε να φεύγει ο Ιερώνυμος όπως θα φεύγει και το ΠΑΣΟΚ σύντομα έχει και γεροντική ασθένεια και δεν θυμάται..

  19. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 16/08/2010 15:26:40

    Κοιτάζω την φωτογραφία.
    Ροδοκόκκινοι και δύο.
    Το πρώτο πιάτο έχει σούπα.
    Μην αναρωτηθείτε τι σούπα.
    Ζουμί από τα δάκρυα των πιστών και των πολιτών.
    Δάκρυα που προέρχονται από την απελπισία και την προδοσία.
    Δεύτερο πιάτο σίγουρα θα έχει κρέας.
    Σάρκες εκ των σαρκών μας.
    Αυτές ντε, που κρέμονται στα περίσια κιλά τους.
    Επιδόρπιο μάλλον φρούτα.
    Χυμοί από τον ιδρώτα μας.
    Αυτού που κυλάει εσωτερικά, γιατί εξωτερικά κλιματιζόμαστε.
    Και θα έχει και οίνο.
    Γλυκόπιοτο σαν το αίμα που μας πίνουν.

    Άμφια και κοντομάνικα σε ξύλινο τραπέζι, με φόντο πέτρα και φυτά.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ ο νοών...νοείτω 16/08/2010 15:59:13

      Δυστυχώς, καίριο σχόλιο.
      τὸ γὰρ ὄνομα τοῦ Θεοῦ δι' ὑμᾶς βλασφημεῖται ἐν τοῖς ἔθνεσι(εξ αιτίας σας -των υποκριτών χριστιανών- το Όνομα του Θεού βλασφημείται απο τον κόσμο) Απ. Παύλος

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/08/2010 15:29:21

    Αριστερά του Κυρίου, Δεξιά του Κυρίου!
    Αλλά τί; Να γίνει και ο Κύριος μονόχειρας;
    Φυσικό είναι να υπάρχουν και οι δυό "χείρες". Πρόκειται για ιστορική και εκκλησιαστική σταθερά. Oύτε κάν ο Εμφύλιος δεν αποτέλεσε εξαίρεση.
    Πάντα έτσι ήταν, πάντα έτσι θα είναι.

    • Misha avatar
      Misha @ Ο Θείος 16/08/2010 15:47:05

      Eίχε κι εκείνον τον παπά στο Μακρονήσι να επιβλέπει, με σαδιστική ικανοποίηση, τα βασανιστήρια των κρατουμένων.
      έγινε και δεσπότης μετά , στην Πρέβεζα...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Misha 16/08/2010 16:01:36

        Υπήρχαν όμως συγχρόνως τότε και πολλοί παπάδες - αντάρτες του 'Δημοκρατικού Στρατού". Αυτό γράφω.
        Ο παπάς του "Παρθενώνα" έγινε μετά μητροπολίτης (και γ*μίκουλας), επειδή επικράτησαν οι "Αθηναίοι". Αμφιβάλλεις ότι άν επικρατούσαν οι "Λακεδαιμόνιοι", μητροπολίτες στο νέο καθεστώς θα γινόταν οι ανταρτοπαπάδες;
        Αλλά η ιστορία έγινε όπως έγινε, και οι ανταρτοπαπάδες το πολύ πολύ να έκαναν πότε πότε καμμιά κρυφή από τις αρχές λειτουργία, στην Τασκένδη ή σε δανεική Καθολική εκκλησία χωριού της Πολωνίας.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 16/08/2010 17:21:09

        Θείο
        Η εξουσία είναι άτιμο πράγμα.
        Διαφθείρει και τους πιο καλοπροαίρετους.
        Γι αυτό και το Αφεντικό φτωχαδάκι γεννήθηκε , και φτωχαδάκι πέθανε.Για να δώσει τα μέτρα της θεαμαπάτης που λέμε ζωή.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Misha 16/08/2010 17:32:55

        Άτιμο λέει...
        Πανάτιμο. Καταστροφή.

        "Υπάρχει ένας πίνακας του Κλέε που ονομάζεται Angelus Novus [Νέος ΄Αγγελος]. Απεικονίζει έναν άγγελο που μοιάζει έτοιμος να απομακρυνθεί από κάτι στο οποίο έχει προσηλωμένο το βλέμμα. Τα μάτια του είναι γουρλωμένα, έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό, τα φτερά του είναι απλωμένα.΄Ετσι πρέπει να μοιάζει ο άγγελος της ιστορίας. ΄Εχει το πρόσωπο στραμμένο προς το παρελθόν. ΄Ο,τι σε μας εμφανίζεται ως μια αλυσίδα συμβάντων αυτός το βλέπει ως μια μοναδική καταστροφή που σωρεύει ακατάπαυστα ερείπια επί ερειπίων και του τα ρίχνει στα πόδια. Ο άγγελος θα ήθελε να σταθεί, ν' αναστήσει τους νεκρούς και να επανενώσει τα συντρίμμια. Αλλά μια καταιγίδα που φυσά από τον Παράδεισο έχει παγιδευτεί στα φτερά του και είναι τόσο ισχυρή που ο άγγελος δεν μπορεί πια να τα κλείσει. Η καταιγίδα τον σπρώχνει ασυγκρτάτητα στο μέλλον, στο οποίο έχει στραμμένα τα νώτα, ενώ μπροστά του ο σωρός των ερειπίων μεγαλώνει ως τον ουρανό. Αυτή η καταιγίδα είναι ό,τι ονομάζουμε "πρόοδο"."
        (Βάλτερ Μπένγιαμιν, η ένατη από τις "Θέσεις για την Φιλοσοφία της Ιστορίας")
        Άχ χίλιες φορές την ημέρα θυμάμαι το παλιό μου nickname.
        Sic transit gloria mundi

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Misha 16/08/2010 17:56:56

        Βλέπεις Μίσα, το φτωχαδάκι Αφεντικό προσπάθησε με το Λόγο και την Πράξη να βάλει μυαλό στον ακατοίκητο όροφο των ανθρώπων, για ο καλό τους, αλλά παράλληλα, δούλευε στο εργαστήριο το πριόνι και την πλάνη, φτιάχνοντας χρήσιμα πράγματα για να ζεί αξιοπρεπώς. Και πήγαινε με γαιδουράκι, όχι με Αραβικό άλογο ή με χρυσοστόλιστη άμαξα.
        Κι έτσι, 2000 χρόνια μετά, ξέρουμε καλά ότι αυτό που έκανε ήταν το σωστό, κι εμείς είμαστε λάθος. Αλλά μας τρώει πάντα αυτή η άτιμη η διάσταση θεωρίας και πράξης...

  21. donaE avatar
    donaE 16/08/2010 15:32:59

    Αρκει να ακουσεις πως εκφραζεται η μια εξουσια για την αλλη για να καταλαβεις την ποιοτητα του πραγματος.Οποιος δεν ειχε την τυχη δεν καταλαβε τιποτα...

  22. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 16/08/2010 15:46:19

    Εχουν και το ίδιο σπινθηροβόλο βλέμμα.

  23. nick avatar
    nick 16/08/2010 16:38:48

    Μακάρι ο Θεός να αναδείξει ξανά έναν Χριστόδουλο στο τιμόνι της Εκκλησίας μας.Μαχητής υπέρ Χριστού και Ελλάδος.Μορφωμένος,βαθύς γνώστης της ελληνικής ιστορίας,λόγιος,αγωνιστής κατά των ανθελλήνων,άντρας που τιμούσε το ράσο και τα παντελόνια που φόραγε.Για αυτό πολεμήθηκε σκληρά από τα ΜΜΕ και το σύστημα.Είθε ο Θεός να τον αναπαύει κοντά Του...

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ nick 16/08/2010 17:35:24

      Η άτιμη η ιστορία δεν λαθεύει ποτέ,όλοι παίρνουν αυτό που τους αρμόζει....Έκραζαν τα καθεστωτικά Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης κ ειρωνεύονταν τον Μακαριστό Χριστόδουλο επειδή ήταν αυτό ακριβώς που λές ΕΛΛΗΝΑΣ κ ηθικός όπως κ τον μεγάλο ηγέτη Τασσο Παπαδόπουλο που εξευτέλισε το διεθνές κατεστημένο κ δακρύζοντας τους πέταξε στα μούτρα το επονείδιστο σχέδιο Ανάν..Αυτοί οι μεγάλοι άνδρες τους χάλαγαν τη σούπα της διαφθοράς κ της διαπλοκής,ήταν ΗΓΕΤΕΣ με ψυχή,με καρδιά,με αγάπη για την πατρίδα κ το έθνος που υπηρετούσαν δίνοντας κ τη ζωή τους....Αφού δεν τους γουστάρατε ρε γραικοί καθήστε με τον γιωργάκη,τον τζερόνυμο κ τον κουμουνιστή με καπιταλιστική τσέπη Χριστόφια...Αυτοί οι άξιοι άνδρες δεν άξιζαν σε αυτόν τον αχάριστο λαό,εσείς θέλετε μετριότητες κ υποτακτικούς

  24. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 16/08/2010 17:35:17

    Όλοι σωστά τα λέτε! Εγώ πάντως θα προτιμούσα έναν Χριστόδουλο, που πολύ νωρίς μίλησε για τον κίνδυνο απογαλακτισμού των Ελλήνων από όσα ορίζουν το Έθνος μας εξ αιτίας της παγκοσμιοποίησης, παρά έναν Ιερώνυμο που δεν «ανακατεύεται» ή δεν θέλει να πάρει θέση!
    Τον αν ο ένας χαρακτηρίστηκε ως συντηρητικός και ο άλλος ως προοδευτικός, προσωπικά τα θεωρώ αστεία! Το τι είσαι, δεν αφορά στην ταμπέλα αλλά στο πως συμπεριφέρεσαι, στο πόσο σέβεσαι την ιστορία και τις παραδόσεις του λαού που διακονείς και στο πόσα και από πού τα απέκτησες!
    Θα προτιμούσα λοιπόν εκείνον τον Ιεράρχη, που τη μία και μοναδική ιδιοκτησία του, το πατρικό του σπίτι, την έδωσε στην εκκλησία και δεν φρόντισε να αποκαταστήσει ανίψια και συγγενείς! Ο ένας και μοναδικός του συγγενής, ο αδελφός του, πέθανε σε εκκλησιαστικό γηροκομείο, άπορος στην κυριολεξία και όχι σε καμιά εξοχική βίλλα!
    Το τί έκαναν και οι δύο τους κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, είναι πανεύκολο να το μάθει κανείς. Τον έναν τον Μακαριστό βεβαίως τον είχαν στο στόχαστρο και τον ρώτησαν σχετικά και μάλιστα πανηγύρισαν όταν έβγαλαν το «λαυράκι» της μελέτης. Τον τωρινό ιεράρχη αναρωτιέμαι, από καθαρή περιέργεια, αν τον ρώτησε ποτέ κανείς και αν έγινε πράγματι αυτό, ποιός τόλμησε να το πει ή να το γράψει;
    Και σήμερα που ο ΓΑΠ, ως αδιαμφισβήτητος διορισμένος εκπρόσωπος του ΔΝΤ συντρώγει μαζί του, σε κλίμα εξόφθαλμης συναίνεσης, αυτό δεν γίνεται γιατί τρέφει κανέναν σεβασμό προς την Εκκλησία και την Ορθοδοξία, αλλά από ένδειξη «εκτίμησης» προς την εκκωφαντική σιωπή του, γιατί αν ζούσε ο Χριστόδουλος δεν θα μπορούσαν να τον μαζέψουν.
    Αλήθεια, με εκείνα τα στρέμματα φιλέτα στη Βουλιαγμένη, κανείς δεν ενημερώνει τον επικεφαλής της Εκκλησίας και υπεύθυνο κατά το νόμο, ότι τέτοιες απανωτές μεταβιβάσεις και μάλιστα στην τιμή της αντικειμενικής αξίας, βγάζουν μάτι;

  25. μοναχός ρουσσόπουλος avatar
    μοναχός ρουσσόπουλος 16/08/2010 18:45:48

    τι θέλετε ρε να πει ο Ιερωνυμος ? για τα σπρεντς και τα τοκοχρεολυσια?..αιντε μαζεψτε καμια υπογραφη για τις ταυτοτητες......

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ μοναχός ρουσσόπουλος 16/08/2010 18:54:05

      Η δημοκρατία είναι καλή μόνο όταν συμφωνεί μαζί σου, μοναχέ ρουσσόπουλε, ε; Άντε μάζεψε καμμιά υπογραφή για τη σωτηρία τού γαλάζιου πάντα... αλλά μην παραξενευτείς αν η υπογραφή σου δεν πιάσει τόπο. Τρία εκατομμύρια υπογραφές μάζεψε ο Χριστόδουλος, και ο Σημίτης με τον Στεφανόπουλο τις πέταξαν στο καλάθι των αχρήστων. Πού να δεις τις δικές σου υπογραφές πού τις έχουν γραμμένες

    • Mak avatar
      Mak @ μοναχός ρουσσόπουλος 17/08/2010 15:02:19

      Πήγα να βγάλω διαβατήριο νέου τύπου και με βάλαν να δώσω αποτύπωμα και των 2 αντιχείρων σε κάτι ειδικές ηλεκτρονικές συσκευές. Επίσης με ρώτησε και κατέγραψε το χρώμα των ματιών μου.

      Τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα όσα περί βιομετρικών κλπ λεγόντουσαν επί Σιμήτη πήγαν περίπατο εν μία νυκτί ελέω 11/09/2001...

      Μόνο το θρήσκευμα δεν με ρώτησαν, αλλά μέσω ηλεκτρονικού αρχείου από την δήλωση στα μητρώα των δήμων μετά τη βάφτιση, μπορούν να το μάθουν χωρίς να με ρωτήσουν.

      Το θέμα είναι ότι τώρα δεν ξέρω τι άλλο γράφει μέσα στη μνήμη του διαβατηρίου ή της νέας ταυτότητας μελλοντικά.

      Προφανώς είναι δημοκρατική κατάκτηση αυτό και όσα υποστήριζε ο Χριστόδουλος σκοταδισμός.

      Τέτοιους μπούφους "δημοκράτες" θέλουν οι φασίστες για να περνάνε τα σχέδια τους...

      • anonymous avatar
        anonymous @ Mak 17/08/2010 16:01:17

        Δυστυχώς αυτά είναι απαιτήσεις των ΗΠΑ που επιβλήθηκαν στην Ευρώπη από τη φασιστική Γερμανία.

  26. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 17/08/2010 00:16:46

    την εκκλησια την εκφραζει ο λαος κατα κυριο λογο και κατα δευτερο η ιερα συνοδος δηλαδη το συνολο των μητροπολιτων. ο ιερωνυμος κατα δημοσιες σχεσεις για την παρτι του και σε καμια περιπτωση δεν εκφραζει μητροπολιτες οπως ο ανθιμος η ο αμβροσιος.ακομα πρεπει να σας πω οτι σε πολλες γκετοποιημενες περιοχες που εχει παει για να λειτουργησει εφαγε γιουχαρισμα απο τους πιστους, οποτε ας ειμαστε λιγο προσεκτικοτεροι παρακαλω

  27. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 17/08/2010 08:36:38

    Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην Σουμελά Και Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος για την δολοφονία. Οι δηλώσεις της ημέρας:

    1. Σε ερώτηση του Τούρκου δημοσιογράφου αν φοβάται την πρόκληση επεισοδίων ο Οικουμενικός Πατριάρχης απαντά:

    «Δεν ανησυχώ. Κανένας σώφρων άνθρωπος δεν εγκρίνει τέτοιες ενέργειες. Το ισλάμ είναι θρησκεία ειρήνης. Η Τουρκική Δημοκρατία είναι ...λαϊκό κράτος. Εμείς είμαστε Τούρκοι υπήκοοι και γέννημα θρέμμα αυτού του τόπου.»

    2. Από την πλευρά του ο αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος, σε σχετική δήλωσή του, υπογράμμισε: «Τέτοιες αδικαιολόγητες, βίαιες πράξεις, απόλυτα καταδικαστέες από κάθε εχέφρονα, απειλούν να δυναμιτίσουν το κλίμα της αρμονικής συνυπάρξεως, για το οποίο όλοι οι σώφρονες πολίτες της Αλβανίας έχουν αγωνισθεί. Και ακόμη απειλούν να πυροδοτήσουν νέες συγκρούσεις και μίση στην περιοχή».

    Κλαπ, κλαπ, κλαπ, κλαπ....

  28. Kάλλης Κων/νος avatar
    Kάλλης Κων/νος 18/09/2010 15:30:01

    Η εκκλησία ανέκαθεν, επικουρικά, συντελούσε στην αποτελεσματικότερη άσκηση της εκάστοτε εξουσίας.
    Ο χριστιανισμός όπως και όλες οι άλλες θρησκείες που ανήκουν στο παγκόσμιο κέντρο εκκλησιών με έδρα την Ελβετία, σκοπό έχουν να ηρεμούν το ποίμνιο για να είναι εκμεταλεύσιμο τάζοντας ακόμα και μέχρι τις μέρες μας την μεταθανάτια ευδαιμονία.
    Ποιός περιμένεται να αντιδράσει;
    Κάλλης Κων/νος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.