#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/06/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΕΤ 3 υπόδειγμα για την νέα δημόσια τηλεόραση



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Όταν θα διαβάζετε αυτές τις γραμμές, δεν ξέρω αν το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ θα εξακολουθούν να παριστάνουν τις μιξοπαρθένες. Σωστά πάντως ο Πρωθυπουργός εμμένει με σθένος στην απόφαση του να ξηλώσει ένα παρακμιακό σύστημα.

Είναι μια θεραπεία σοκ, που έκανε σταγόνες παγωμένου ιδρώτα να κυλούν στην ραχοκοκκαλιά των σοβιετικών θυλάκων του κράτους.

Αυτό που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερο πολιτικό, ηθικό κύρος στην προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά, θα είναι οι επόμενοι στη λίστα να είναι οι υπάλληλοι της Βουλής και τα ιδιωτικά τουρκοκάναλα.

Για τους πρώτους, τα έχουμε πει. Η Γερμανία με 100.000.000 πληθυσμό, έχει 400 υπαλλήλους στην Βουλή της. Εμείς με το 1/10 του πληθυσμού, έχουμε 1850! Αυτονόητο τι πρέπει να γίνει με καμμιά χιλιοπεντακοσαριά βαφτιστήρια, γιους, κόρες, γκόμενες/ους, κολλητούς, που προσελήφθησαν από όλα τους κομματαρχαίους, με πρώτους τους δικούς μας.

Κι όσον αφορά τα ιδιωτικά κανάλια, να πληρώσουν ενοίκιο για τις συχνότητες, να εφαρμοστούν κανόνες, ώστε να μην ασελγούν στην γλώσσα μας και τα εθνικά συμφέροντα, να μην σερβίρουν τούρκικα σκουπίδια στο πόπολο. Κι ύστερα, ανοιχτός πλειοδοτικός διαγωνισμός για τις άδειες, από μηδενική βάση. Όποιος δεν μπορεί να πληρώσει, να κλείσει. Τέρμα το τζάμπα, ο πλουτισμός και η πολιτική επιρροή στην κοινωνία, με καταπάτηση κι εκμετάλλευση της εθνικής περιουσίας των συχνοτήτων, που είναι ό,τι κι ο αιγιαλός. Ανήκουν στο κράτος, στο λαό.

Ό,τι έγινε στην ΕΡΤ, θα ‘πρεπε να γίνει σε κάθε τομέα του κράτους πλην των Ενόπλων Δυνάμεων. Γκρέμισμα, ξεσκαρτάρισμα και ξαναχτίσιμο. Το φέραμε από δω, το φέραμε από κει, γύρω – γύρω το πηγαίναμε και τελικά δεν αγγίζαμε τίποτα από την ουσία του προβλήματος. Κι έμενε ανέγγιχτο διαχρονικά ένα κράτος εν κράτει.

Ερχότανε ο Πρόεδρος της Γαλλίας ή πήγαινε σε ένα σημαντικό ταξίδι ο Πρωθυπουργός; Η κρατική τηλεόραση κι η ΕΣΗΕΑ, με τον γνωστό αριστεριστή πρόεδρα, απεργούσαν κι οι Έλληνες πολίτες έβλεπαν σε επανάληψη ντοκυμαντέρ για το πώς ζευγαρώνουν οι λιβελούλες και «Μάγια η μέλισσα». Δεν ήταν απλά καραμπινάτο σέρβις στον ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία, στον οποίο έχει μετακομίσει όλη η πασοκική συντεχνία με το «βρώμικο μάτι». Ήταν χοντροκομμένο σαμποτάζ. Μην τυχόν και ακούσει ο λαός κάτι θετικό, ανεβεί το ηθικό του κι αποκομίσει η κυβέρνηση πολιτικά οφέλη. Και φαντάζομαι θα είδατε τι μισθούς έπαιρναν και θα ζαλιστήκατε.

Κι εγώ αναρωτήθηκα, γιατί να γίνει έτσι; Δεν μπορούσε να μείνει η ΕΡΤ  ανοιχτή με 10 τεχνικούς και να παίζει επαναλήψεις ως την συγκρότηση του νέου φορέα; Όχι. Θα ήταν ήδη υπό κατάληψη, θα είχαμε μια διαρκή πληγή ανομίας και μηδενιστικής προπαγάνδας. Θα έπρεπε μετά να γίνει μάχη σώμα με σώμα για να βγάλει έξω η Αστυνομία τις καλοταϊσμένες συνδικάλες και τους αγριεμένους εργαζόμενους. Παρόλο, που αρκετοί από αυτούς πρέπει και θα βρουν δουλειά στο νέο φορέα. Διότι ανάμεσα στους αληθινούς εργαζόμενους υπάρχει πολύτιμη εμπειρία.

Η μόνη λύση ήταν ό,τι έγινε: να τραβήξουν τα καλώδια, να κατεβούν ρολά και να ξαναχτιστεί από την αρχή.

Έφταιγαν όλοι, πάνω από τρεις χιλιάδες άνθρωποι; Σίγουρα όχι. Υπάρχει και εκπληκτικό ποιοτικά έργο, από ανθρώπους δημιουργούς.

Υπόδειγμα, τουλάχιστον στο ολιγάνθρωπο και στην ποιότητα για την νέα δημόσια τηλεόραση πρέπει να αποτελέσει η ΕΤ 3. Μετά τα κατάλληλα οργανωτικά και διαχειριστικά συμμαζέματα, οι εργαζόμενοι της, που έχουν δώσει διαρκή δείγματα ποιοτικής δουλειάς με προβολή του λαϊκού πολιτισμού, της Ιστορίας μας, με εκπληκτικές εκπομπές για την μουσική, τις παραδόσεις μας, τους τόπους, τους ανθρώπους μας και τις δημιουργίες τους, θα πρέπει να έχουν συνέχεια. Με τον νέο φορέα να συνεχίσουν την υποδειγματική δουλειά τους, που ουδεμία σχέση είχε με το συνδικαλιστικό κηφηναριό. Κι αυτά τα γράφω, τα έχω ξαναγράψει, ως απλός τηλεθεατής, που δεν γνωρίζω προσωπικά κανέναν από τους εξαίρετους αυτούς ανθρώπους, τους οποίους χρειάζεται ο νέος φορέας.

Διότι η μόνη ένσταση μου στην κοφτερή ανακοίνωση του φίλου Σίμου Κεδίκογλου, όταν ανακοίνωσε την «κεραμίδα», ήταν η αναφορά στις, ούτως ή άλλως αμφισβητούμενες, θεαματικότητες. Άλλος ο ρόλος της δημόσιας τηλεόρασης. Άμα θέλεις απλά εμπορική τηλεθέαση, το ρίχνεις στα τηλερηάλιτυ, τους Σουλεϋμάν και τα ξέκωλα. Εγώ θέλω να ηρεμεί το μάτι μου, να μαθαίνω για τον τόπο μου, τον πολιτισμό και την  Ιστορία του, να βλέπω ωραίες ταινίες, ελληνικές παραγωγές, που δεν θα χρηματοδοτούσε ποτέ κανένας μπετατζής καναλάρχης και στις οποίες θα δουλεύουν οι Έλληνες σκηνοθέτες, ηθοποιοί και τεχνικοί. Είμαι βλέπετε κακός εθνικιστής και θέλω ποιοτική ελληνική θεματολογία, διαφύλαξη της εθνικής ταυτότητας και δουλειά  για τους Έλληνες καλλιτέχνες. Αυτό είναι η αποστολή της δημόσιας τηλεόρασης κι η ΕΤ3 έχει δείξει τον δρόμο…

(Δημοσιεύεται στην "Κυριακάτικη Δημοκρατία")  

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Heaven avatar
    Heaven 16/06/2013 08:25:48

    Το καλύτερο και πιο ισορροπημένο κείμενο που διάβασα με αφορμή τα της ΕΡΤ!!

    Μπραβο ρε Φαηλο!!!

  2. tassos avatar
    tassos 16/06/2013 08:26:59

    Το ανωτέρς σχόλιο περιέχει αρκετά που είναι στο σωστό δρόμο. Όμως έχουν αλλά από αντικειμενικότητα ξεπερνούν και τον Γεωργλα. Ας τα πάρουμε ένα ένα. Η ΕΡΤ όταν την κλείσατε ήταν κερδοφόρα. Επομένως δεν ετίθετο θέμα εξοικονόμησης ποόρων. Αντιθέτως τα ιδ. κανάλια είναι αυτά που χρωστούν εκατομύρια. Γιατί λοιπόν δεν ξεκίνησε η "εξυγίανση από εκεί; Η πληρώνετε η κλείνετε;
    Έχει υπεράριθμους, συμφωνούμε όλοι. Σε έναν οργανισμό που έχει υπεράριθμο προσωπικό με ποιά λογική προσλαμβάνεις κι άλλους και χρεώνεις με άλλο 1.000.000 ετησίως το λαό; Και μη μου πείτε ότι δεν έγιναν.
    Πώς λοιπόν θα πείσει η κυβέρνηση ότι θα εξυγιάνει την ΕΡΤ; Θα μπορούσε να γίνει , έστω και λίγο πιστευτός ο πρωθυπουργός, αν "ξήλωνε ' όλη τη διορισμένη Διοίκηση και τα διορισμένα μέλη, να αλλάξει τον Πολιτικό τους προϊστάμενο και να αναθέσει σε επιστημονική επιτροπή την εξυγίανση. Και όχι φυσικά βάζοντας λουκέτο. Και ας έκαναν όση απεργία θέλανε. Δεν θα είχαν το λαό μαζί τους. Τους θεσμούς δεν τους καταργείς. Μπορούσε να γίνει ομαλά. Αλλά μάλλον η κυβέρνηση προσπαθεί να περάσει το μήνυμα του "τσαμπουκά" και του "μαμαμε και δέρνουμε" Ε δεν είναι έτσι .

    • exciter avatar
      exciter @ tassos 16/06/2013 13:10:11

      Είναι λάθος να μιλάμε για κερδοφορία, όταν το 94% των εσόδων της ΕΡΤ το 2011 προήλθε από το "ανταποδοτικό" τέλος (299 από τα 318 εκατομμύρια). Για να μιλάμε για κερδοφορία ενός οργανισμού πρέπει να βασίζεται σε ελεύθερη συναλλαγή, προϋπόθεση που δεν πληρείται στην περίπτωση της ΕΡΤ, αφού το "ανταποδοτικό" τέλος εισπράττεται υποχρεωτικά!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ exciter 16/06/2013 14:35:51

        Έτσι.

      • Αλιρρόθιος avatar
        Αλιρρόθιος @ exciter 16/06/2013 15:54:02

        Ναι πρόκειται για τεχνητή κερδοφορία αλλά δεν επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό. Αντιθέτως επέστρεφε πάνω απο 100 εκ. ετησίως στον κρατικό κορβανά (εκπορευόμενα από τους Έλληνες πολίτες φυσικά).

        • idaios avatar
          idaios @ Αλιρρόθιος 16/06/2013 20:20:39

          και θα επέστρεφε περισσότερα, αν οι σκληρά εργαζόμενοι συνδικάλες πληρώνονταν λιγότερο, μαζί με τους διάσημους,... α(ρι)στεράτους δημοσιογράφους και τους υπόλοιπους συμβουλάτορες...

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ tassos 16/06/2013 14:58:03

      Όταν λέτε τους "θεσμούς δεν τους καταργείς", τι εννοείτε? Ότι η ΕΡΤ είναι θεσμός??! Σαν το Σύνταγμα της Ελλάδος, ας πούμε??

      Τώρα αρχίζω και δικαιολογώ ακόμα καλύτερα τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ ή της ΧΑ. Ως τώρα είχα απλώς υπόνοιες και υποψίες..

      Επιτέλους τώρα οι υποψίες δικαιώνονται!!... (Και η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια!)

      • liapis avatar
        liapis @ Θόδωρος 17.06.2012 16/06/2013 20:56:30

        Tapes ola THODORE!!!

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ liapis 17/06/2013 07:56:04

          Ευχαριστώ,
          ώρες-ώρες αυτά που ακούγονται μου θυμίζουν ένα "απέραντο φρενοκομείο" στην κυριολεξία.

          Πολλοί είναι στον δικό τους κόσμο, τελείωσε, δεν θα 'χω πια απαιτήσεις απ' αυτούς..

      • me avatar
        me @ Θόδωρος 17.06.2012 17/06/2013 00:01:49

        το συνταγματικό δικαίωμα στην ενημέρωση

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ tassos 16/06/2013 15:07:57

      Όταν λέτε "τους θεσμούς δεν τους καταργείς", εννοείτε ότι η ΕΡΤ είναι θεσμός?? Σαν το Σύνταγμα της Ελλάδος, ας πούμε??

      Τώρα αρχίζω και δικαιολογώ ακόμα περισσότερο τα ποσοστά του Σφύριζα, των Ανεξελ ή της ΧΑ. Ως τώρα είχα απλώς ισχυρές υπόνοιες... Αλλά τώρα όλες τους δικαιώνονται!
      Και η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια!..

      Υ.Γ. Προλαβαίνοντας κάποιους πονηρούς: Η ΕΡΤ ΔΕΝ είναι θεσμός! Η ελεύθερη ραδιοτηλεόραση ΕΙΝΑΙ!

      Τώρα που το σκέφτομαι μερικοί "προοδευτικοί" ίσως έχουν περιπέσει σε μια κατάσταση "ειδωλολατρίας" ή "προσωπολατρίας". Δεν τους ενδιαφέρει η ιδεολογία ή η θεσμικότητα η ίδια αλλά το αντικείμενο που τις εκφράζει. Κατάλοιπο του Παπανδρεϊσμού?
      Να ένα θέμα για τους αρθρογράφους του antinews!..

  3. anettos avatar
    anettos 16/06/2013 08:32:15

    Συμφωνώ και επαυξάνω ακόμα και στο δελτίο "καιρού" έχουν διαφορά ...
    Πχ ο Παντελής Σαββιδης των "ανιχνεύσεων" θα ήταν ένας σημαντικός ποιοτικός συντελεστής στον νέο οργανισμό!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anettos 16/06/2013 14:36:19

      Και άλλοι εξαίρετοι.

  4. tassos avatar
    tassos 16/06/2013 08:40:56

    Θέλωνα σημειώσω ότι ο σχολιαστής του άρθρου αυτοαναιρείται. Η ΕΤ3 είναι παράδειγμα, λέει. Πώς έγινε εκεί το συμμάζεμα και δεν έκελισαν διακόπτες; Και μόνο αυτό δείχνει ότι μπορούσε να γίνει και σε κεντρικό επίπεδο. Η πολιτική βούληση δεν υπήρχε. Και σε έναν Οργανισμό όταν γίνεται κακοδιαχείριση , αυτή δεν την κάνει το προσωπικό ή εν πάσει περιπτώσει την έγκριση για οποιαδήποτε έξοδα κάποιοι την υπογράφουν. Και όταν υπογράφεις, από όσα ξέρω, έχεις και την ευθύνη της οποιασδήποτε δαπάνης. Γι αυτό κάθεσαι σετην καρέκλα και παίρνεις τα χρήματα που παίρνεις. Να ελέγχεις, να κρίνεις και να εγκρίνεις. Και όλοι αυτοί που υπέγραφαν όλες τις σπατάλες κα΄ποιος τους διόρισε. Πώς λοιπόν αυτός που διόρισε όλους αυτούς και τους είχε μέχρι τελευταία στην καρέκλα τους ενώ έβλεπε ότι δεν κάνουν τη δουλειά τους σωστά λέει τώρα ότι θα εξυγιάνει ; Γιατί δεν ξεκίνησε από αυτούς που διόρισε (χωρίς λόγο) ; Πώς γίνεται ένας διευθυντής ειδήσεων να έχει 3!!!! (sic) ιδιαιτέρες γραμματείς; Μην προπσαθείτε να μας τρελλάνετε. Είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο να μας παρουσιάσετε το μαύρο σαν άσπρο. Δεν γίνεται. Αντίθετα αποτελέσματα έχει αυτή η εμμονή σας.

  5. απορων avatar
    απορων 16/06/2013 08:42:44

    Φαηλο,
    πολυ καλο και σωστο το αρθρο σου.
    σου επισημαινω μονο 2 πραγματα που δεν αναδειξες και ΑΠΟΡΩ γιατι δεν τα αξιοποιησε ο πρωθυπουργος
    1.να αναζητησει(δικαστικα)ΜΕΧΡΙ ΔΕΚΑΡΑΣ(ευρωλεπτου)οσα φαγωθηκαν απο καθε ειδους λαμογια(παραγωγες,ψευτουπερωριες κτλ κτλ κτλ)στην ΕΡΤ σε βαθος αστικων και ποινικων παραγραφων(15ετια?).
    2.να πει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ο πρωθυπουργος οτι οσα ανακτωνται απο λαμογιες και εξοικονομουνται απο διωξιμο κοπριτων-βυσματουχων(μπλε,πρασινων,ροζε κτλ)θα επιστρεφουν(tax refund)με αναλογικη φορμουλα που θα βρεθει ΚΥΡΙΩΣ σε μισθωτους συνταξιουχους του ιδιωτικου τομεα.

    ΤΟΤΕ να δεις τι αποδοχη θα εχει το κλεισιμο/εξυγιανση της ερτ και των επομεων(υπαλληλοι βουλης κτλ).
    ο σαμαρας θα παρει(αριθμητικα εννοω)ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ.

  6. matador avatar
    matador 16/06/2013 08:51:13

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ άρθρο,που λέει αλήθιες,και ακουμπά κάθε σκεφτόμενο αναγνώστη.Χάρισμα σε κανέναν,όπουδήποτε και αν -πολιτικά-ανήκουν.Μπράβο.

  7. Ραβινος avatar
    Ραβινος 16/06/2013 09:18:14

    Ετσι εχουν τα παραγματα και για αλλη μια φορα ο απλος ,κατανοητος ''κακός εθνικιστής ''Φαηλος επιασε τον σφυγμο της υποθεσης ΕΡΤ !Μπραβο του!Το προβλημα ειναι οτι '' το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ εξακολουθούν να παριστάνουν τις μιξοπαρθένες'' και δεν ξερω που το πανε το παραμυθι .Με οσους εναπομειναντες Πασοκους & Δημαρητες εχω μιλησει ολοι τους μα ολοι τους συμφωνουν με τον χειρισμο Σαμαρα για την ΕΡΤ και προ παντος με το αμεσο ανοιγμα της υπο νεο σχημα.Οπωσδηποπτε η ολη κινηση Σαμαρα ενεχει και το μηνυμα οτι ως εδω και μη παρεκει με τον κλεφτοπολεμο των κυβερνητικων εταιρων σε ο,τι τολμουσε να κανει η κυβερνηση με τους οπισθοφυλακες Μανιτακη & Ρουπακιωτη της ΔΗΜΑΡ στο προσκηνιο.Ειθε να πρυτανευσει η λογικη στο θολωμενο τους μυαλο των Πασοκων ιδιως τυπου ποιητου Σκανδαλιδη ,Χριστοφιλοπουλου ,Μωραιτη κλπ οι οποιοι ονειρευονται εξουσιες ποιητικη αδεια .Η κινηση Σαμαρα στοχευει και στον σιωπηλο στρατο των Πασοκων & Δημαρητων οι οποιοι νεμονται δυσαναλογα τα οφισια εκ της συμμετοχης τους στην κυβερνηση και ο οποιος στρατος , εξ οσων γνωριζω , αρχισε να κινητοποιειται προς τις ηγεσιες του ΠΑΣΟΚ & ΔΗΜΑΡ να ριξουν τους τονους της αντιπαραθεσης βρισκοντας μια εκατερωθεν αποδεκτη λυση στο προβλημα που εχει προκυψει .Ιδωμεν .Εις αυριο τα νεωτερα με πρωτη και καλυτερη την αναμενομενη αποφαση του ΣτΕ για την νομιμοτητα και ισχυ της ΠΝΠ.

  8. ilias avatar
    ilias 16/06/2013 09:20:04

    Aγαπητε φαηλο ετσι ακριβως το ξαναεγραψα σε αλλο ποστ.....η γερμανια εχει και 580 βουλευτες που σε μας αντιστοιχουν σε 75....αυτο το σαπιο πολιτικο συστημα μαζι και το + 50 του πρωτου κομματος ποτε θα το γκρεμισουν ? γιατι για να εχεις νομιμοτητα για οτι αποφασεις παιρνεις πρωτα δινεις εσυ το καλο παραδειγμα.....επρεπε πρωτα να ξεκινησουν απο τους υπαλληλους της βουλης μετα απο τα προνομια των βουλευτων και επειτα δεν θα μπορουσε κανενας να μιλησει....αλλα δυστυχως δεν υπαρχει η βουληση....μονο εκει που τους παιρνει......παραδεξου οτι δεν ειχαν τετοιο σχεδιο απλα πανω στον πανικο που δεν ειχαν βρει να απολυσουν δημοσιους υπαλληλους + το στραπατσο της ΔΕΠΑ εκαναν λαθος κινηση.....δεν μπορει η μειοψηφια να παιρνει τετοιες αποφασεις επρεπε να το περασουν απο την βουλη διαφορετικα κανεις εκλογες βγαινεις αυτοδυναμος και ακολουθεις οποια πολιτικη θελεις.....καλημερα σου

    • Νοσφεράτου avatar
      Νοσφεράτου @ ilias 16/06/2013 15:24:12

      Καλά μην ξεχνάς τα τοπικά κοινοβούλια που έχει το κάθε κρατίδιο...

      • ilias avatar
        ilias @ Νοσφεράτου 16/06/2013 21:59:35

        H γερμανια ειναι ομοσπονδιακο κρατος οποτε μιλαμε για την ομοσπονδια......

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νοσφεράτου 16/06/2013 23:03:07

        Ε, και; Κι εμείς έχουμε τα περιφερειακά.

  9. 31ΜΚ avatar
    31ΜΚ 16/06/2013 09:33:04

    Η ανακατασκευή ενός σπιτιού κοστίζει τα διπλάσια.
    Τό γκρεμίζεις και το κτίζεις από τήν αρχή.
    Αλήθεια αυτό το παραλήρημα τής κλειστής ΕΡΤ το βλέπει κανένας?

    • ΜΑΡΑ avatar
      ΜΑΡΑ @ 31ΜΚ 16/06/2013 09:54:33

      Το βλεπω εγω 31 ΜΚ εχεις προβλημα;

      • mara Μ avatar
        mara Μ @ ΜΑΡΑ 16/06/2013 10:57:18

        M΄αρέσει που τρέμουμε μη μπερδευτούμε κι αλλάζουμε το τρόπο που γράφουμε τα ονόματα μας.
        Χιούμορ κάνω έτσι για να ξεφύγουμε λίγο. Καλή σου μέρα.
        ΥΓ Σήμερα σε δυο σχόλια ξέχασα το Μ

    • Αν... avatar
      Αν... @ 31ΜΚ 16/06/2013 10:06:28

      ...Κι εγώ το παρακολουθώ, διαπιστώνοντας πόσο είναι θλιβερό τελικά, ν΄ακούς τον ήχο από το καμπανάκι του ύστατου γύρου, με τόσο δραματική...καθυστέρηση!!!!

  10. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 16/06/2013 10:06:39

    Εξοχη η τελευταια παραγραφος. Ναι, η δημοσια τηλεοραση δεν υπαρχει για την "θεαματικοτητα"!

  11. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 16/06/2013 10:17:05

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΚΟΣ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ
    ΑΛΛΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ
    ΚΙ ΑΛΛΟ ΦΑΣΙΣΤΑΣ
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΩΣ ΕΔΩ

  12. john avatar
    john 16/06/2013 10:29:39

    Εξαιρετικό άρθρο Κύριε Φάηλο. Αδικείστε που είστε στην Νέα Δημοκρατία.Μάλλον Χρυσή Αυγή πρέπει να πάτε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ john 16/06/2013 13:05:28

      Δεν είναι τρελός ούτε σατανιστής. "Εθνικιστής" με εισαγωγικά δηλώνει...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γεώργιος Τ. 16/06/2013 14:40:20

        Χωρίς εισαγωγικά. Τα έχουν λύσει αυτά ο Δραγούμης κι ο Αλ. Παπαναστασίου.
        Η παραίνεση του φίλου παραπάνω, αν δεν είναι προβοκατόρικη, αγνοεί την άποψη μου πως οποιοσδήποτε ολοκληρωτισμός, ως μη ανθρωποκεντρικός οδηγεί σςτην βαρβαρότητα κι αυτό απάδει του Ελληνικού Τρόπου...

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 17:12:47

          Ας γράφουμε Ελληνόψυχος ή πατριώτης για να μην μπερδεύονται οι νεότεροι που τον εθνικισμό τον έχουν μάθει ως κάτι άσχημο. Άλλο που έχεις δίκιο. Έτερον εκάτερον.

    • fitsoulas avatar
      fitsoulas @ john 16/06/2013 16:27:03

      Νομίζω ότι σε αυτό το κείμενο ο κ. Κρανιδιώτης δείχνει ένα μεταρρυθμιστικό χαρακτήρα που θα ταίριαζε εξαιρετικά και με τη Δημιουργία Ξανά!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ fitsoulas 16/06/2013 23:02:26

        Αυτό σηκώνει αίμα!

  13. dimx avatar
    dimx 16/06/2013 10:31:26

    Συμφωνουμε ολοι το 4:2:1 να ισχυσει παντου .

  14. eva avatar
    eva 16/06/2013 10:35:39

    Στην Αθήνα βλέπουμε ΕΤ3, ο κ. Σαββίδης εξαιρετικός.

  15. Hans avatar
    Hans 16/06/2013 10:42:59

    Ελάχιστες οι πιθανότητες να συγκρουστεί με τον Αλαφούζο και τον Μπόμπολα, ζητώντας δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από πτωχευμένες επιχειρήσεις. Το ίδιο ελάχιστες οι πιθανότητες να τα βάλει με τους υπαλλήλους της Βουλής.

    Αν δεν το κάνει τελικά, εμείς τί επιλογή έχουμε;

  16. Δαναός avatar
    Δαναός 16/06/2013 10:44:12

    Αχ βρε Φαήλε πώς θα ζήσω τώρα χωρίς καμεράτα, Μπίλιω και Μάγια Τσόκλη; Γιατί μου το κάνατε αυτό το κακό; Καλά για τη Φλέσσα δεν το συζητάω!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δαναός 16/06/2013 12:16:44

      Πιές Δαναέ μου ἕνα ''Στήν ὑγειά μας'' νά πᾶνε τά φαρμάκια κάτω..

      • leak avatar
        leak @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/06/2013 13:00:08

        1η εμφάνιση του Κυθήριου μετά το "πιώμα" του Θρύλου...

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ leak 16/06/2013 14:26:08

          :-)

    • desmofilakas avatar
      desmofilakas @ Δαναός 16/06/2013 16:24:23

      με σουλεϊμάν, reality, κωστόπουλο και πρωιναντζούδες στον πάγκο.
      Α, και πολλά ULTRA BRA

  17. ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΟΚΚΟΣ avatar
    ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΟΚΚΟΣ 16/06/2013 10:49:08

    ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ !

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΟΚΚΟΣ 16/06/2013 13:06:21

      Δε συο φτάνει που αυτά που λέει ο Φαήλος τα υλοποιεί σιγά-σιγά ο Σαμαράς; Εμένα μου περισσεύει...

  18. giorgos avatar
    giorgos 16/06/2013 10:55:40

    Θα ηταν καλα ολα αυτα αν δεν υπηρχαν και μερικα σκοτεινα σημεια.1 απο την ημερα που ανελαβε ο Κεδικογλου εγιναν προσληψεις.2 ηταν μεσω ΑΣΕΠ.3τι μισθο επαιρναν.4 ηταν εργαζομενοι η ειδικοι συμβουλοι.αυτα ως προς την ΕΡΤ που επρεπε να εχει κλειση τωρα και χρινια.αλλα Φαηλο για πες μας στο πραγματικο διαφθοριο που λεγεται βουλη με τοσους υπαλληλους με τοσα προνομια ποτε θα βαλει ταξη.και οχι μονο εκει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ giorgos 16/06/2013 13:08:16

      Η Ελλάδα έχει 100άδες κακώς κείμενα. Είναι μεγάλο πράγμα ότι ξεκίνησε να μπαίνει τάξη. Και μάλιστα τη στιγμή που υπάρχει τρικομματική κυβέρνηση με τόσες ιδεολογικές αγκυλώσεις απο Πασόκ και Δημάρ. Αν ήταν αυτοδύναμος θα του είχε ρίξει όλες τις ευθύνες. Τώρα έχει κι ο λαός που ψήφισε ότι του κατέβηκε...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Γεώργιος Τ. 16/06/2013 17:13:43

        "Αν ήταν αυτοδύναμος θα του είχα..." ήθελα να γράψω.

  19. panas avatar
    panas 16/06/2013 11:10:17

    Μια μικρή τοποθέτηση - εισαγωγή αρχικά:
    Οι εθνικιστές παρασύρονται, όπως και οι κομμουνιστές από τα πάθη τους και τις εμμονές τους. Το έθνος πάνω από όλα για τους μεν, η αταξική κοινωνία πάνω απ' όλα για τους δε. Οι μεν βλέπουν πίσω από όλα τα δεινά τους θολολουλτουριάρηδες και τους εθνομηδενιστές, οι δε τους κακούς καπιταλιστές που πίνουν με το καλαμάκι το αίμα των εργαζομένων. Από υπερβάλλον ζήλο και μισαλλοδοξία οδηγούνται και οι μεν και οι δε σε αδιέξοδα και οδηγούν τη χώρα τους σε επικίνδυνες εκτροπές.
    Να γίνει ένα κοινό συνέδριο εθνικιστών και κομμουνιστών για να δουν πόσο ίδιοι είναι στον τρόπο σκέψης και δράσης τους...

    Στο θέμα μας: Ο τρόπος ήταν λάθος. Ο Σίμος Κεδίκογλου τελείωσε πολιτικά.
    Μπορεί ο ΑΣ να αντλήσει με την ενέργεια αυτή (τον τρόπο καλύτερα...) ψήφους από τους "κάφρους" ψηφοφόρους της ΧΑ, θα χάσει όμως από τους μετρημένους ψηφοφόρους. Πρέπει να αντιδράσει γρήγορα με συγκεκριμένες προτάσεις που θα πείθουν και τον πιο κακόπιστο πως η ΝΕΡΙΤ (εγώ θα προτιμούσα το ΕΡΤ ξανά...) δεν θα στελεχωθεί με το σύστημα 4 - 2- 1. Αν δεν το καταφέρει θα έχει συσπειρώσει κόσμο εναντίον του που είναι πολλαπλασιαστές και μπορούν να επηρεάσουν και πολλούς άλλους...
    Οι δημοσκόποι αναλυτές - σύμβουλοι με τα masters δεν βοηθούν σε αυτές τις στιγμές που ενεργοποιούνται αντανακλαστικά στους ψηφοφόρους που τα αναγνωρίζουν όσοι έχουν ενσυναίσθηση και όχι όσοι γνωρίζουν μόνο σταστιστική ανάλυση...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ panas 16/06/2013 13:10:50

      Εγώ που μισώ τη νοοτροπία της ΧΑ και πάω με χίλια το Σαμαρά για όσα προσπαθεί να κάνει πως τι εξηγείς; Και είμαι στο κάτω οικονομικό επίπεδο που έχει χάσει πολλά με τα μνημόνια. Κάτι θα πεις να το δικαιολογήσεις απλά δε θα ισχύει.

      Οι ελληνόψυχοι δέχονται τις θυσίες αρκεί να υπάρχει σωστός σκοπός και σχέδιο. Και φαίνεται να πληρούνται οι προϋποθέσεις από πλευράς Σαμαρά. Αν τον αφήσουν οι των 2 άλλων κομμάτων άλλο θέμα...

  20. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 16/06/2013 11:10:48

    ΔΕΝ διαφωνώ σε αυτό που γράφεις , σωστά θέτεις ως πιλότο την ερτ3 .
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ διαφωνεί ότι θέλει συμμάζεμα η ερτ , αλλά μόνο η Ερτ?
    ΓΙΑΤΙ δεν έβγαλε η κυβέρνηση πράξη νομοθετικού περιεχόμενου για τους υπάλληλους της βουλής ,( 1850) , όπως σωστά επισημαίνεις?

    Δεν ξέρω ένα είσαι κοντά η μακριά από τον πρωθυπουργό , πρέπει όμως να απομονώστε αυτούς που με την κίνηση χαράς και αλαζονείας των ¨δημοσκοπήσεων ¨ , ότι κάνουν καλά την δουλεία τους (ιδιοτέλεια) , δεν μέτρησαν την επομένη μέρα για την Ελλάδα , την χώρα !!
    Δεν είδαν καν την τεχνολογία , ότι το δυναμικό κοινό (νέοι) , ενεργοποιούνται ,παρακολουθούν ,συμμετέχουν , ανταλλάσουν σκέψεις με σύγχρονα μέσα .
    Στην πολιτική τα πράγματα ανατρέπονται πολύ εύκολα , εάν συνδυαστεί και με συναισθηματικό παράγοντα , που παραδοσιακά δεν εξυπηρετεί την δεξιά , τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα .
    Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ της ΔΕΠΑ , έπρεπε να διαχειριστεί επικοινωνιακά με άλλη ενέργεια , π χ κατάθεση νομοσχεδίου για την ΕΡΤ , με κατεπείγον , παρά την ευθεία σύγκρουση με τους διαχειριστές επικοινωνίας , δηλαδή αυτούς που χρησιμοποιείς για να επικοινωνείς για το έργο σου .
    ΑΥΓΑ , έχουν σπάσει ?
    -3 χρόνια δεν μπορούν να απελευθερωθούν τα κλειστά επαγγέλματα .
    -Γιατί να πληρώνω τα ένσημα των δικηγορών για δικαστική μου υπόθεση ?(είναι προαπαιτούμενο)-σπάστε αυγά στην βουλή μεταξύ σας , το 80% δικηγόροι είστε.
    - Γιατί δεν έχουν κλείσει 2500 φορείς , σήμερα , που δεν ξέρουμε ακόμα τα ονόματα τους ?
    ΚΑΙ πολλά άλλα ..που παραμένουν σταθερά , ακίνητα , ακούνητα .
    Εδω και ένα χρόνο ΟΙ ΦΟΡΟΙ , είναι το μόνο θέμα που παιζει στα πρωτοσέλιδα .
    ΟΜΕΛΕΤΑ
    ΕΓΙΝΕ μια ωραία ομελέτα .
    7000 ρεπορτάζ
    Αφιερώματα σε όλα τα διεθνή μέσα , (προβάλετε για άλλη μ ια φορά η Ελλάδα)
    ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΑΚΟΜΑ και από ΜΕΡΚΕΛ , ΣΟΥΛΤΣ , δηλαδη οι άνθρωποι του μνημονίου έχουν αποστασιοποιηθεί ... φοβερό?

    • Heaven avatar
      Heaven @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 16/06/2013 23:42:52

      την κατακραυγη απο τη Μερκελ που την ειδες?

  21. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 16/06/2013 11:13:36

    ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ ΡΕ ΦΑΗΛΟ!!!!!!! ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ!!!!!!! ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΩΝΕΣ

  22. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 16/06/2013 11:33:40

    Στο ελλαδικό κράτος έχουμε ζήσει κατά καιρούς προνομιούχες κάστες με αλαζονική και επηρμένη συμπεριφορά. Το μνημόνιο τις άγγιξε όλες πλην των κρατικοδίαιτων της Βουλής και της ΕΡΤ και αρκετών ΔΕΚΟ-ΝΠΙΔ. Οι της ΕΡΤ είναι οι πλέον ισχυροί μιας και τους ευνοεί η εποχή που ζούμε, η εποχή της Επικοινωνίας και της Κατανaλωσης

  23. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 16/06/2013 11:53:37

    Στον ΣΚΑΙ τώρα ο Σαμαράς έθεσε το θέμα της συνταγματικής αναθεώρησης..

  24. Μία εκπαιδευτικός avatar
    Μία εκπαιδευτικός 16/06/2013 12:06:17

    Εξαιρετικό το άρθρο σας κ. Κρανιδιώτη (όπως και τα περισσότερα άλλωστε) και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας.
    Θα ήθελα όμως -εάν μπορείτε- να μου λύσετε μία απορία, που δεν αφορά αποκλειστικά την ΕΡΤ, αλλά συνολικά το δημόσιο τομέα (και το στενό και τον ευρύτερο). Γιατί ενώ η κυβέρνηση επαγγέλεται συνέχεια το ΑΣΕΠ (οι νέοι υπάλληλοι της ΕΡΤ κ όλων των φορέων που θα γίνουν απολύσεις θα προσληφθούν μέσω ΑΣΕΠ, όσοι τεθούν σε διαθεσιμότητα θα αξιολογηθούν πάλι από το ΑΣΕΠ), δεν εξαιρεί από το καθεστώς κινητικότητας κ διαθεσιμότητας εκείνους τους δημοσίους υπαλλήλους, που έχουν ήδη προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ;
    Είναι οι μόνοι υπαλληλοι στο δημόσιο που έχουν ήδη αξιολογηθεί με κάποιο τρόπο κ πολλοί από αυτούς λαμβάνοντας μέρος και σε γραπτούς διαγωνισμούς, διαγωνιζόμενοι βάση των ΦΕΚ του ΑΣΕΠ, για συγκεκριμένες οργανικές θέσεις.
    Πώς λοιπόν βρίσκονται αυτοί να πλεονάζουν και όχι κάποιοι που έχουν μπει με όχι κ τόσο διαφανείς διαδικασίες στο δημόσιο; (να ενημερώσω ότι στους εκπαιδευτικούς εξαιρεί από την κινητικότητα όσους έχουν προϋπηρεσία πάνω από 12 χρόνια, δηλ. όσους μπήκαν πριν το ΑΣΕΠ!!! κ όχι τους διορισμένους με ΑΣΕΠ).
    Κατά τη γνώμη μου "έτσι σπάμε αυγά", όπως είπε ο κ. Σαμαράς κ δημιουργούμε συνθήκες εμπιστοσύνης κ συνέπειας λόγων κ έργων.
    Παρεπιπτόντως, το μόνο κόμμα (κ αυτό θα πρέπει να προβληματίσει όλα τα υπόλοιπα κόμματα) που έχει σαφώς ταχθεί εναντίον των απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων που έχουν προσληφθεί με ΑΣΕΠ στο δημόσιο είναι η Χρυσή Αυγή.
    Θα ήθελα πραγματικά κ. Κρανιδιώτη τη γνώμη σας πάνω στο ερώτημά μου.

    • ilias avatar
      ilias @ Μία εκπαιδευτικός 16/06/2013 12:57:13

      Eχω την εντυπωση οτι θα προσληφθουν με διαδικασιες ΑΣΕΠ και οχι μεσω ΑΣΕΠ......ψαξε να βρεις τι θα γινει παλι

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ilias 16/06/2013 13:11:19

        Σωστό.

  25. aris. aold avatar
    aris. aold 16/06/2013 12:22:30

    Από πλευρας πολιτικής νομίζω ότι δεν έχει ξαναγίνει τέτοια κίνηση που να έχει βραχυκυκλωσει τοσο πολύ το συστημα και να έχει ανακατέψει την τράπουλα όσο αυτή του σαμαρα για την ερτ.

    Οι λόγοι πρέπει να είναι πολύ σημαντικοί.

    Η εξδλιξη της υπόθεσης θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

    • Heaven avatar
      Heaven @ aris. aold 16/06/2013 23:44:29

      η ευθεια αντιπαράθεση με τη διαπλοκή παίζει?

  26. Περικλής avatar
    Περικλής 16/06/2013 12:53:42

    Φαήλο είσαι σωστός. Τώρα θα κριθεί ο πρωθυπουργός. Ή θα προχωρήσει τις μεταρρυθμίσεις στη βουλή και στα ιδιωτικά κανάλια ή θα έχουν δίκιο οι επικριτές του.

  27. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 16/06/2013 13:20:17

    "Κι εγώ αναρωτήθηκα, γιατί να γίνει έτσι; Δεν μπορούσε να μείνει η ΕΡΤ ανοιχτή"

    Σύμφωνοι. Κι επειδή δηλαδή η κυβέρνηση κρίνει ότι δεν έχει έντιμους και επαρκείς ανθρώπους, επαγγελματική μέθοδο διοίκησης, ή άντερα και αποφασιστικότητα ώστε να την οδηγήσει ανοιχτή στο νέο της καθεστώς, εκδίδει μια ΠΝΠ ψευδόμενη και νομίζει ότι καθάρισε; Ο σκοπός (πολιτικός) δεν αγιάζει τα μέσα (θεσμοί και δημοκρατικές διαδικασίες). Μετά σου τραβάνε άκομψα το αυτί όλοι οι ευρωπαίοι, από πρόεδρο ευρωκοινοβουλίου μέχρι υπουργό πολιτισμού της Γαλλίας - φωναχτά παρακαλώ, εις επήκοον όλων και όχι διακριτικά, ψιθυρίζοντάς σου διπλωματικά νουθεσίες και παραινέσεις- και σε χαρακτηρίζουν από αντιδημοκράτη ως χούντα. Έτσι σε υποχρεώνουν σε εσπευσμένη αναδίπλωση και "καις" την όποια καλή σου πρόθεση και την όποια συμπαράσταση της κοινωνίας. Οι παρακάμψεις (του συντάγματος) δεν οδηγούν πάντοτε ταχύτερα στον επιθυμητό προσδιορισμό, καθότι ενίοτε οδηγούν σε αδιέξοδο. Καλόν είναι να τους το υπενθυμίσετε.

    Και μια ακόμη παρατήρηση προς όσους φαντασιώνονται εκλογικές αναμετρήσεις και επερχόμενους θριάμβους: αν αποφασισθούν άμεσα εκλογές θα απαιτηθεί τουλάχιστον ένα δίμηνο μέχρι τη διεξαγωγή των. Τέλος Ιουλίου επίσης εκτιμάται ότι θα λήξει η παράταση που θα δοθεί στην προθεσμία υποβολής δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος. Όποιο από τα κόμματα της κυβέρνησης επιλέξει διεξαγωγή εθνικών εκλογών με το εκκαθαριστικό σημείωμα της εφορίας (θα εκδίδεται αυτόματα, άμα τη υποβολή της δήλωσης) στα χέρια των εκλογέων, μάλλον επιζητεί την πολιτική του αυτοχειρία. Αυτό σε καθαρά μικροπολιτικό επίπεδο. Σε ανώτερο επίπεδο, ούτε η οικονομία, ούτε η χώρα αντέχουν άλλη μια περίοδο αβεβαιότητας και αναβολή των σοβαρών αποφάσεων που πρέπει να ληφθούν λόγω της υπηρεσιακής φύσης της μέχρι τότε κυβέρνησης. Οι "τελικές μάχες", η "ορθή επανάληψη του 1949" και άλλα τέτοια φαιδρά που ονειρεύονται κάποιοι παγιδευμένοι στο μικρόκοσμό των συσχολιαστές μπορούν να περιμένουν. Ο πόθος των για έστω και καθυστερημένη πολιτική δικαίωση, για μία, οποιαδήποτε επιτέλους ιδεολογική νίκη κατά των αντιπάλων μετά από δεκαετίες ιδεολογικής πανωλεθρίας ή για αυτοεπιβεβαίωση ως προς τις επιλογές τού παρελθόντος των, δεν επιτρέπεται να κρίνεται βαρύτερης σημασίας από τη σταθερότητα που χρειάζεται η σκληρά χειμαζόμενη πραγματική οικονομία της χώρας.

  28. αιρετικός avatar
    αιρετικός 16/06/2013 13:27:52

    Αν υπήρχε πειστικό και δουλεμένο σχέδιο άμεσης αποκατάστασης της τάξης...Αν δεν έκλεινε η ΕΤ3, τα ποιοτικά ραδιοφωνικά προγράμματα, το αρχείο της ΕΡΤ...Αν εξηγούνταν αναλυτικά εξ αρχής ποιές ήταν οι υπερβάσεις και οι αγκυλώσεις...Δεν φθάνει πάντα να έχεις καλές προθέσεις...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ αιρετικός 16/06/2013 17:15:49

      Εδώ φταίει η καθυστέρηση-κωλυσιεργία του Μανιτάκη να βρει τους 2000. Και το πληρώνει ο πρωθυπουργός. Ενώ είναι εισήγηση Κουβέλη. Και έχει και μούτρα να μιλάει...

  29. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 16/06/2013 14:11:21

    Φαήλο τα σέβη μου.
    Εύχομαι να εισακούεσαι στην αυλή...και αν υπερτερίσετε των γραικύλων νάστε σίγουροι ότι θα βρείτε ανταμοιβή στους νοήμονες ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Είσαι όαση μαζί με μερικούς άλλους που ορθώνουν ανάστημα και λόγο έναντι στην αριστεράτζα που μαστίζει όλους τους πολιτικούς χώρους.
    Σ΄ευχαριστώ που εργάζεσαι άοκνα για τη Χώρα μου και ανιδιοτελώς.
    Πολλοί γαρ οι κλητοί ολίγοι δε οι εκλεκτοί...

  30. afrwnios avatar
    afrwnios 16/06/2013 14:32:58

    η δημόσια τηλεόραση πρέπει να είναι πρώτιστα πολιτισμική και εκπαιδευτική. Στο ενημερωτικό κομμάτι πρέπει να έχει μόνο και μόνο ειδήσεις όλων των αποχρώσεων. Να μην επιτρέπεται σε βουλευτες να πηγαίνουν στην δημόσια τηλεόραση για κοκορομαχίες. Εκτός της περίπτωσης των εκλογών. οι ειδικοί στον τομέα τους κάνουν την διαφορά στην δημόσια τηλεόραση και όχι οι πολιτικάντηδες. Αυτά για το μέλλον του δημοσίου αγαθού των ελληνων φορολογούμενων.

  31. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/06/2013 14:47:54

    Πολύ σωστά Φαήλο,θίγεις καί τό θέμα μέ τά ἰδιωτικά κανάλια.
    Δέν ἀρκεῖ νά ἐξυγιανθεῖ μόνο ἡ δημόσια τηλεόραση,πρέπει νά ξεβρωμίσουν καί τά ἰδιωτικά κανάλια,γιατί καί αὐτά ἐμεῖς τά πληρώνουμε,μέ τό νά μήν ἀποδίδουν τίποτα στό κράτος ἀφοῦ δέν ἔχουν ἄδειες.
    Ὅπως ἐπίσης καί στά προγράμματά τους πρέπει νά μποῦν κάποια ὄρια,σέ ὅ,τι ἔχει νά κάνει μέ τήν αἰσθητική,τήν ἐθνική καί τήν παιδαγωγική τους ἐπιρροή..
    Πιστεύω τέλος,ὅτι ἐκτός ἀπό τήν ΕΤ3 καί ἡ ΝΕΤ ἦταν πολύ ποιοτική τηλεόραση.

  32. Nik avatar
    Nik 16/06/2013 14:53:24

    Οι συχνότητες δεν είναι πια τόσο αναγκαίες. Βαδίζουμε ολοταχώς προς το Διαδικτυακό σήμα και ούτως ή άλλως οι καναλάρχες θα έχουν τρόπο να μεταδώσουν το σήμα τους. Το αντίδοτο στους καναλάρχες είναι η ποιότητα του αντίπαλου δέους και τότε στον λογαριασμό μπαίνει η δημιουργική φτώχια και από αυτήν έχουμε μπόλικη στα ΜΜΕ γενικώς, και όχι μόνο στην τηλεόραση.

    • afrwnios avatar
      afrwnios @ Nik 16/06/2013 15:06:18

      η δημοκρατία είναι ρόλλοι και όχι πρόσωπα. Ο υπουργός είναι ρόλλος και όχι πρόσωπο. π.χ εάν ένας υπουργός θέλει να περάσει ένα νομοσχέδιο, να καλούνται ειδίκοί όλων των αποχρώσεων για αυτό τον νόμο και όχι ο υπουργός. Να καταλάβει ο απλός πολίτης τα συν και τα πλήν. Έχουμε γεμίσει στην ελλάδα με ξερόλες πολιτικούς, δικηγόρους και δημοσιογράφους. το προφίλ του υπουργού μπορούν να το χτίσουν τα ιδιωτικά μέσα που είναι μανούλες. Ο κάθε "φιλόδοξος" ανεξαρτήτου ηλικίας πολιτικός καβαλάει το καλάμι. Τα δημόσια ΜΜε δεν πρέπει να έχουν την εργασία του καλάμωτή. Τι ωραία θα ήταν να ζούσαμε σε μία χώρα που δεν θα ξέραμε τους υπουργούς φατσικά. Να μην τους ξέραμε ως πρόσωπα αλλά ως ρόλους.

      • afrwnios avatar
        afrwnios @ afrwnios 16/06/2013 16:41:52

        δεν ξέρω γιατί πήγε εδω το σχόλιο ;
        Από το 1990 και μετά την έναρξη της ιδιωτικής τηλεόρασης έχουν περάσει πολλοί με το ρολλο του υπουργού. Ποιοι έκαναν σημαντικό έργο; πρακτικό όχι μόνο νομοθετικό; Το μονο που θυμώμαστε από αυτούς είναι το προφίλ και το life style. Ο ρόλλος έχει να κάνει με το αποτέλεσμα. Το πρόσωπο έχει να κάνει με το λειτούργημα. πχ δάσκαλος, παπάς, γιατρός κτλ. Οχι άλλα πρόσωπα στην δημόσια τηλεόραση, αυτό ενισχύει την κομματοκρατία, την ολογαρχία, την αριστοκρατεία, την οικογενεοκρατία και εν γένει του payola την συντεχνία, και όχι την δημοκρατία.

  33. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 14:55:19

    Ένα γενικό σχόλιο: αν η αφροσύνη και τα ψυχολογικά των εταίρων οδηγήσουν σε εκλογές, καλύτερα να πάμε με τέτοιο δίλημμα και με τέτοια ατζέντα.
    Από τη μια ο μεταρρυθμιστής πατριώτης Σαμαράς κι από την άλλοι οι δεςιλοί, οι ισορροπιστές, οι αγκαζέ με τους Καλφαγιάννηδες.
    Ο Σαμαράς, έκανε, κάνει και θα κάνει λάθη. Δεν είναι Θεός, δεν είναι ο Πάπας και δεν έχει αλάθητο. Όμως ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. Σπάει αυγά, ρίχνει τοίχους για να χτίσει κάτι καινούργιο.
    Μπορεί να γκρινιάξει κανείς για την προετοιμασία, την επικοινωνιακή διαχείριση αλλά αυτό που έκανε είναι ηγεμονική κίνηση βάθους. Βάθους όχι μόνο προωπικού πολιτικού οφέλους ή ζημίας για τον ίδιο, για την χώρα. Για την ανασυγκρότηση της.
    Συσπειρώθηκε εναντίον του όλο η εναπομείνασα παράγκα της μεταπολίτευσης κι αυτό με εξαγριώνει και κάνει διπλό το καθήκον να τον στηρίξουμε με κάθε κόστος.
    Ψεύδονται παραπληροφορώντας πως η ΕΡΤ έκλεισε για πάντα.
    Ψεύδονται για τους εργαζόμενους, όταν ξέρουν πως πολλοί από αυτούς θα δουτλέψουν στον νέο φορέα, άλλοι θα συνταξιοδοτηθούν, άλλοι είχαν δυο δουλειές κι όλοι θα αποζημιωθούν.
    Ψεύδονται στα περί κερδοφορίας, αφού η ΕΡΤ επιχορηγείται από την εισφορά των καταναλωτών, δεν κερδίζει τα κεφάλαια του προϋπολογισμού της από έσοδα στην επιχειρηματικότητα. Και πάντα θα είναι επιχορηγούμενη όπως επιβάλλει η προβολή της γλώσσας, του πολιτισμού και των συμφερόντων του Έθνους.
    Πάντως όταν από τη μια έχω την "Βίλα ΕΡΤ", τις φοβίες κι αγκυλώσεις των εταίρων και τους τυχοδιώκτες του Τσίπρα κι από την άλλη τον Σαμαρά, είναι προφανές το καθήκον.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 14:57:38

      Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο αγαπητέ Φαήλο!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 16/06/2013 15:05:06

        Που και που το παθαίνουμε αυτό εμείς οι δύο! Στο Στρατό μου τα χαλάς και μην απαντήσεις...Καλησπέρα.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 15:08:18

          Καλησπέρα!

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 15:28:29

      Κι εγώ συμφωνώ (ξέρεις, αλλά το λέω)

    • ilias avatar
      ilias @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 16:10:36

      Πρωτον φαηλο δεν υπαρχει κρατικη η' δημοσια τηλεοραση που δεν επιχορηγειται.....17.5 ευρω πληρωνω στην γερμανια που εχω νοβα και δεν βλεπω καθολου γερμανικη τηλεοραση.....δευτερον δεν απαντησες στην ερωτηση ειναι δημοκρατικο να παιρνει τετοιες σοβαρες αποφασεις η μειοψηφια της βουλης ? η' το περνας απο την βουλη η' δεν το κανεις η' κανεις εκλογες και αν βγεις αυτοδυναμος κανεις την πολιτικη που θελεις....αν και απο οτι διαβαζω αν δεν κανει πισω ο σαμαρας δεν τον βλεπω για πολυ πρωθυπουργο.....μαλλον αλλον/η προοριζουν οι μεγαλες δυναμεις για αυτη την θεση....

  34. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 16/06/2013 15:12:09

    Μπραβο Φαηλο!!!

  35. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΙΡ/ΘΕΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΙΡ/ΘΕΣ 16/06/2013 15:21:00

    Κύριε Κρανιδιώτη (δέν καταλαβαίνω τό ότι άγνωστοί σας σάς προσφωνούν "Φαήλο" εξαιτίας μιάς πολιτικής οικειότητας) , θά σάς παρακαλούσα γιά τά σχόλιά σας στό σχόλιο τής "Αντίθεσης" . Μέσα στήν κομματικής παραγγελία (ολοφάνερο, κατά τήν γνώμη μου) αρθρογραφία σας , παραλείπετε νά πείτε τό ο,τιδήποτε σχετικά μέ τήν παραβίαση τού συντάγματός μας (ΠΝΠ, μή καταβολή αποζημιώσεων καί μή κοινοποίηση τών απολύσεων άρα από νομικής άποψης, δέν θεωρούνται απολυμμένοι συνεπώς ούτε καί καταληψίες) . Όταν οι κυβερνώντες έχουν ορκιστεί σχετικά μέ τόν σεβασμό στό σύνταγμα τής χώρας μας. Μετά , ας συζητήσουμε μέ τόν συναισθηματικό καί κομματικό φανατισμό πού διέπει τό άρθρο σας.
    Ελπίζω νά δημοσιευθεί - καί ν'απαντηθεί, βεβαίως.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΙΡ/ΘΕΣ 16/06/2013 16:04:46

      Τα περί "κομματικής παραγγελίας" να τα απευθύνετε αλλού.
      Γράφετε χωρίς καν να διαβάσατε το άρθρο, οπότε τι να σας πω.
      Νομιμότατη η Πράξη Νομοθετικού Περιεχόμενου.
      Θέλω να δω στην προκήρυξη των θέσεων, πόσοι θα σπεύσουν από τους καταληψίες...

    • thanos avatar
      thanos @ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΙΡ/ΘΕΣ 16/06/2013 16:21:26

      Προφανώς γνωρίζετε πολλα κ. Βασίλη περι του Συντάγματος μας.
      Ενδεχομένως έχετε και δίκιο να διαμαρτυρεστε ότι ίσως να έγινε κατάχρηση της ΠΝΠ.
      Επι της ουσίας όμως:
      Πρέπει να λειτουργεί σε τέτοιες εποχές κρίσης η ΕΡΤ με 300 εκατομμύρια επιχορήγηση μέσω υποχρεωτικου "ανταποδοτικού" τέλους;
      Πρέπει να έχει 2700 υπαλλήλους;
      Θα μπορούσε να λειτουργεί καλυτερα χωρίς να μας επιβαρύνει;
      Είναι ανάγκη τέτοιοι δημόσιοι οργανισμοί που μας επιβαρύνουν να εξυγιανθουν επιτέλους;
      Είναι η δεν είναι υποκρισία οι δημοσιογράφοι των ιδιωτικών καναλιών που επί χρόνια είχαν λυσσαξει να κλείσει η ΕΡΤ τώρα να απεργούν;
      Είναι η δεν είναι η ενημέρωση κοινωνικο αγαθό;
      Οι εκατοντάδες χιλιάδες ιδιωτικοί υπάλληλοι που έχουν χάσει τις δουλειές τους τα τελευταία χρόνια μπορούν να αναζητήσουν βοηθεια στο συμβούλιο της επικρατειας η στο Σύνταγμα;
      Ενδιαφέρει κανένα αν τα παιδιά των ανέργων ιδιωτικών υπαλλήλων έχουν να φάνε;
      Είναι τα παιδιά των υπαλλήλων της ΕΡΤ κάποιου ανώτερου Θεού;
      Έχουν οι άνεργοι ιδιωτικοί υπάλληλοι την υποστήριξη των ΜΜΕ οι οποίοι να απεργούν υπέρ τους και να έχουν διακόψει την ενημέρωση για μια εβδομάδα;
      Ελπίζω να απαντηθεί απο εσάς - βεβαίως βεβαίως.
      Φτάνει πια η υποκρισία και τα κροκοδείλια δάκρυα περι ΕΡΤ.
      Έλεος!

      • me avatar
        me @ thanos 17/06/2013 00:20:21

        όμως, όταν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι απεργούν επειδή χάνουν (ή έχασαν) τη δουλειά τους, προφανώς η συνδικαλιστική τους δράση είναι αναρχοκομμουνιστική ή δε ξέρω τι άλλο

  36. ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ avatar
    ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ 16/06/2013 15:21:33

    Μήν πειράξετε τον Παντελή Σαββίδη και τήν εκπομπή "Ανιχνεύσεις," δι΄ότι μας
    ξεστραβώνει, σέ θέματα Γεωπολιτικής, καί όχι μόνον.
    Δέν θεωρώ δέ, άπίθανο κάτι τέτοιο.

  37. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 16/06/2013 15:37:30

    Στηρίζουμε φανατικά την αναδιάρθρωση της ΕΡΤ αλλά όποιος κόψει την εκπομπή ''Ανιχνεύσεις'' στην ΕΤ3, θα πρέπει άμεσα να κοιταχτεί από γιατρό!

  38. tk avatar
    tk 16/06/2013 15:46:06

    "Άμα θέλεις απλά εμπορική τηλεθέαση, το ρίχνεις στα τηλερηάλιτυ, τους Σουλεϋμάν και τα ξέκωλα. Εγώ θέλω να ηρεμεί το μάτι μου, να μαθαίνω για τον τόπο μου, τον πολιτισμό και την Ιστορία του, να βλέπω ωραίες ταινίες, ελληνικές παραγωγές,..."

    Ο τηλεθεατής όπως και ο πελάτης όπως και ο ακροατής διαμορφώνεται. Αν θέλουμε τα τους διαφθείρουμε όλους σίγουρα αυτό δεν είναι και τόσο δύσκολο, επιπλέον ναι, θα έχουμε κάργα τηλεθέαση, ήδη γίνεται άλλωστε και με επιτυχία από κάποιους.
    Δεν πιστεύω όμως ότι για να γίνει κάτι εμπορικό πρέπει ντε και καλά να είναι σκουπίδια. Ίσως να μην είμαστε στην εποχή του Χατζηδάκη, ίσως η πνευματική μας φτώχια σήμερα (και όχι μόνο σήμερα) να έχει ξεπεράσει το κόκκινο δεν υπάρχει αμφιβολια περί αυτού, άλλωστε αν δεν ήταν έτσι δεν θα είχαμε φτάσει και δω που φτάσαμε, όμως πιστεύω πως οποιοδήποτε προιόν είναι αξιόλογο ποιοτικά μπορεί άνετα να έχει και εμπορική επιτυχία αν του δώσεις την απαραίτητη σημασία, όπως του αξίζει.

    Επίσης να προσθέσω περί τηλεθέασης κλπ. ποιος ορίζει αυτές τις τιμές του τι βλέπει ο καθένας μας, ποιος ορίζει ότι το x κανάλι ή η x εκπομπή είχε την τάδε τηλεθέαση. Δηλαδή θέλουν να μας ψήσουν ότι τα νούμερα που πλασάρουν ως μετρήσεις είναι πραγματικά;

  39. akis avatar
    akis 16/06/2013 16:31:37

    εχεις δικιο αγαπητε Φαηλε!Το θεμα ομως ειναι οι μεταρρυθμισεις να συνοδευονται απο αξιοκρατικες προσληψεις κ οχι βαζουμε τα δικα μας παιδια!Επιτελους να υπαρχει αξιοκρατεια κ να υπερισχυσουν οι αξιοι ανεξαρτητως πεποιθησεων σε αυτην χωρα!αλλιως κανουμε παλι μια τρυπα στο νερο!αυτη ειναι η αξια της λεξης φιλευθερισμος!αρκετα με τα δικα κ δικα σας παιδια!

  40. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/06/2013 16:32:01

    Εάν δεν συντριβεί το Κρατικοδίαιτο Γραφειοκρατικό Σύμπλεγμα, το εθνοκράτος μας θα βολοδέρνει στις λάσπες της ανυποληψίας. Η μάχη εναντίον του Συμπλέγματος δεν περιορίζεται στο απλοϊκό δίπολο Ι.Υ - Δ.Υ, ή σε αντίθεση κρατιστών μη κρατιστών. Το Σύμπλεγμα αυτό αποτελαίταοι από όλους όσους απομυζούν προς ίδιον όφελος τους πενιχρούς πόρους του προϋπολογισμού (κρατικοδίατοι επιχειρηματίες, απίθανοι επιδοτούμενοι οργανισμοί, στρατιές συμβούλων και παρασυμβούλων, κλπ). Μην έχετε καμία αμφιβολία ότι αυτή η κίνηση του Σαμαρά χτύπησε καμπανάκια κινδύνου στους ενδιαφερόμενους. Και επειδή η μάχη για την κατανομή του περιορισμένου πια πλούτου γίνεται πιο σκληρή εξαιτίας αυτού του περιορισμού, το Σύμπλεγμα αυτό θα χρησιμοποιήσει κάθε μέσο για να επιβιώσει, εις βάρος όσων δε συμπορεύονται με αυτό. Και δεν αποστερεί μόνο υλικούς πόρους αλλά και πνευματικούς. Η επιβίωση της πατρίδας περνά μέσα από τη μάχη εναντίον του. Αυτός είναι ο ταξικός διαχωρισμός στην Ελλάδα. Από τους αντιπάλους της κρατικοδίατης γραφειοκρατίας θα προκύψει η μαγιά του Νέου που αναζητούμε.
    Ο Καποδίστριας δολοφονήθηκε από την πρώιμη μορφή αυτού του Συμπλέγματος. (Γιατί τάχα ήταν φασίστας επειδή ανέστειλε το Σύνταγμα της Τροιζήνας ενώ κατάλαβε ότι πρέπει να νικήσει τον κοτζαμπασισμό. Δεν τα κατάφερε, τη βοηθεία και των Άγγλων)

    • akenaton avatar
      akenaton @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/06/2013 16:35:00

      Εξαιρετικός αγαπητέ Φαίλτορα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/06/2013 17:22:05

      Είπες το μαγικό όνομα! Καποδίστριας! Στο ίδιο περίπου χάος ανέλαβε με την αναρχία και τη στρεβλή αντίληψη της λέξης δημοκρατία και ελευθερία που είχε προκαλέσει η Γαλλική επανάσταση και είχε μολύνει το ελληνικό πνεύμα. Εύχομαι ο Σαμαράς να μην κάνει πίσω όπως ο Καποδίστριας που οι "αριστεροί" της εποχής του τον έλεγαν αυταρχικό και αντιδημοκρατικό επειδή προσπαθούσε να βάλει τάξη στο χάος με αυστηρούς νόμους και κυνήγι στην πειρατεία των νησιωτών του Αιγαίου εναντίον όποιου πλοίου έβλεπαν.

  41. eksothen avatar
    eksothen 16/06/2013 16:35:14

    Perfect.......Nothing else needs to be said.

    " .....Άλλος ο ρόλος της δημόσιας τηλεόρασης. Άμα θέλεις απλά εμπορική τηλεθέαση, το ρίχνεις στα τηλερηάλιτυ, τους Σουλεϋμάν και τα ξέκωλα. Εγώ θέλω να ηρεμεί το μάτι μου, να μαθαίνω για τον τόπο μου, τον πολιτισμό και την Ιστορία του, να βλέπω ωραίες ταινίες, ελληνικές παραγωγές, που δεν θα χρηματοδοτούσε ποτέ κανένας μπετατζής καναλάρχης και στις οποίες θα δουλεύουν οι Έλληνες σκηνοθέτες, ηθοποιοί και τεχνικοί. Είμαι βλέπετε κακός εθνικιστής και θέλω ποιοτική ελληνική θεματολογία, διαφύλαξη της εθνικής ταυτότητας και δουλειά για τους Έλληνες καλλιτέχνες. Αυτό είναι η αποστολή της δημόσιας τηλεόρασης κι η ΕΤ3 έχει δείξει τον δρόμο… "

  42. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/06/2013 16:41:08

    Τα σέβη μου αγαπητέ σνάδελφε.

  43. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 16/06/2013 17:18:37

    Ενώ έχεις άδικο, και δίκιο να είχες στα περί νομιμότητας, χάνεις το δάσος και κοιτάς το δένδρο. Πράγμα που σημαίνει πρόβλημα στην σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων ή εμπάθεια. Διάλεξε το λιγότερο κακό...

  44. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΙΡ/ΘΕΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΙΡ/ΘΕΣ 16/06/2013 17:38:58

    Εξαιρετικά τεκμηριωμένη επιστημονικά η απάντησή σας κε, Κρανιδιώτη όταν μού (μάς) απαντάτε "αυτά νά τα απευθύνετε αλλού" . Απλά, επιβεβαιώνει τά περί κομματικής παραγγελίας πού έγραψα όπως καί τό ότι μονολογείτε πύρινα -καί αυτοϊκανοποιητικά. Σάς ευχαριστώ γιά τό υψηλό επίπεδο τού διαλόγου πού είχα μαζί σας. Ευελπιστώ ότι κάποιαν άλλη φορά , θά μάς απαντήσετε .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΙΡ/ΘΕΣ 16/06/2013 23:00:30

      Να ΄στε καλά. Πάντα τέτοια.

  45. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 17:43:48

    Εύγε.-

  46. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 17:45:04

    Δεν ξέρω. Για σένα έχω μερικές αμφιβολίες γιατί κάνεις παρέα με τον Μικρό....

  47. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 17:46:20

    Συμφωνώ. Σαν σύνολο όμως η ΕΤ3 ήταν κάτι πιο ολοκληρωμένο.

  48. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 16/06/2013 17:49:36

    Δεν χρειάζονται πολλά. Ψάξτε λογαριασμούς και περιουσιακά στοιχεία συγγενικών προσώπων υπαλλήλων της ΕΡΤ που ήταν και είναι στις πληρωμές και τις συμβάσεις, και των "υπογραφών" πάνω από αυτούς.
    Αυτοί ήταν οι μόνοι που δεν έλειπαν γιατί θα τους "κάλυπταν" οι συνάδελφοι.

  49. Mind avatar
    Mind 16/06/2013 18:21:29

    Συμφωνώ και επαυξάνω για την ΕΤ 3. Εκπομπές σαν τα «Αληθινά Σενάρια» με τον Ασλανίδη, την «Εκτη Αίσθηση» και τις «Ανιχνεύσεις» με το Σαββίδη πρέπει να υπάρχουν σε μια δημόσια τηλεόραση. Ακόμη και τα αθλητικά της ΕΤ 3 ήταν εξαιρετικά. Ο Τραπεζανίδης πολύ καλός κι εγώ έβλεπα την σοβαρή κυριακάτικη αθλητική εκπομπή με το Δραγώγια μόνο από την ΕΤ 3 μέχρι που την έκοψαν...

  50. Περικλής Ξηρογιάννης avatar
    Περικλής Ξηρογιάννης 16/06/2013 18:37:33

    συμφωνώ με το ότι πρόκειται για ισορροπημένο άρθρο και για την ΕΡΤ και για τον εθνικό τρόπο σκέψης, που διαφέρει από τον ακροδεξιό εθνικιστικό και τον αφελή αριστερίστικο. Φοβάμαι όμως ότι σε μία χώρα με θεσμικό δημοκρατικό πρόβλημα, που την κυβερνούν ορισμένες οικογένειες επιχειρηματιών και πολιτικών, δεν θα δούμε εύκολα την ίδια αντιμετώπιση πχ κατά των υπαλλήλων της Βουλής, ή κατά των παρανομιών των ιδιωτικών καναλιών. Αυτή η χώρα δεν συμφέρει ούτε τους ντόπιους εξουσιαστές της ούτε τους ξένους (από μακριά) εξουσιαστές της να γίνει σύγχρονη ευρωπαική δημοκρατία, αλλά να παραμένει ελεγχόμενο προτεκτοράτο.

  51. Περικλής Ξηρογιάννης avatar
    Περικλής Ξηρογιάννης 16/06/2013 18:52:18

    και βέβαια διαφωνώ με την αυταρχική συμπεριφορά, γιατί να μην ξεχνάμε η διακοπή λειτουργίας και η απόλυση αφορά περίπου 3000 οικογένειες που δεν τους δόθηκε ούτε καν χρόνος ψυχολογικής προσαρμογής. Οι εργαζόμενοι εδώ αντιμετωπίστηκαν ως απλοί αριθμοί, και θεωρήθηκαν οι ίδιοι ένοχοι για όσα το πολιτικό σύστημα τους χάριζε όλα τα χρόνια. Στοιχειώδης ανθρωπισμός θα τους έδινε χρόνο να αναζητήσουν άλλη εργασία. Και επιπλέον δεν υπήρξε πρόβλεψη για τις ακριτικές περιοχές και την ομογένεια. Μπορούσε να εξυγιανθεί σε λειτουργία η ΕΡΤ. Για την αναγκαιότητα της ύπαρξης της κρατικής τηλεόρασης δεν το συζητάμε. Αλλοίμονο αν η ενημέρωση περάσει στα χέρια αποκλειστικά των ιδιωτών. Προς επιβεβαίωση των παραπάνω οι αντιδράσεις από την Ευρώπη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Περικλής Ξηρογιάννης 16/06/2013 22:59:46

      Σε λίγες εβδομάδες αυτά θα έχουν αλλάξει...

  52. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 16/06/2013 19:01:50

    Το πρόσκαιρο κλείσιμο έδωσε χρόνο για διερευνηση των μικρών καναλιών στην αττική, κάτι που στην επαρχία είναι παγιωμένη συνήθεια, οι ηπειρώτες βλέπουν περισσότερο ήπειρος, άρτα, αχελώος tv, απ' όσο τα κρατούντα ιδιωτικά. Το αποτέλεσμα είναι θλιβερό, αλλά και με μια αναπάντεχη έκπληξη! Στη λογική ΕΤ3 κινείται το άττικαtv, δεν ξέρω καν τίνος είναι, με ενδιαφέροντα ντοκυμανταίρ και ομιλίες, τώρα δείχνει τον Φώσκολο που παρουσιάζει πολύτιμες πληροφορίες για το παγκόσμιο ενεργειακό γίγνεσθαι και τον ρόλο της ανατολικής μεσογείου σ' αυτό
    Προς ενημέρωση των πιστών τηλεθεατών της ΕΤ3 μέχρι να ξαναδούμε τις εκπομπές της

  53. CC avatar
    CC 16/06/2013 19:12:37

    Υπάρχουν 2 θεσμοί στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης, η ραδιοτηλεόραση και το πανεπιστήμιο, που είναι ΓΕΜΑΤΟΙ καρκινώματα. Η ραδιοτηλεόραση έφαγε τη πρώτη ακτινοβολία της και τα καρκινώματα σκούζουν. Αρκετά (30 χρόνια και) με τους συνεχείς βιασμούς της νοημοσύνης μας.

  54. roadrunner avatar
    roadrunner 16/06/2013 22:03:49

    ΟΛΟΣΩΣΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΕΡΑΙΑΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ Κ.ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ.
    ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΑΤΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΝΑ ΣΑΣΑΚΟΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.

  55. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 22:58:36

    Όταν με καλούν πάω. Μερικοί όμως φοβούνται, διότι δεν χαρίζω κάστανα και δεν τηρώ το "σαβουάρ βιβρ" της πολιτικής ορθότητας. Ποτέ ας πούμε δεν ξεκινώ με "τιμώ την αριστερά για τους αγώνες της...".

    • Αναμνήσεις απ΄το μέλλον avatar
      Αναμνήσεις απ΄το μέλλον @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 23:26:57

      Σωστά. Αυτοί οι νταβατζήδες-καναλάρχες και τα τσουτσέκια τους, είναι πολύ ...αριστεροί και αν δε δώσει κανείς τα διαπιστευτήριά του στους αγώνες της ''παράταξης'', έχουνε μεγάλο πρόβλημα. Δεν είναι αυτός αγαπητέ ο λόγος που σας αποφεύγουν. Οι θέσεις σας για τα Εθνικά θέματα είναι που τους ενοχλούν και δεν αντέχουν να τις ακούνε. Αλλά δυστυχώς οι Νεοδημοκράτες πατριδολάτρες, εθνολάτρες, μα όταν φτάνουνε στην κάλπη, κερδίζει τελικά η ανοησία.....

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2013 23:42:53

      Επίσης, η λέξη "αξιοκρατία" τρομάζει πάρα πολλούς ...
      ίσως μάλιστα περισσότερο ;

  56. tassos avatar
    tassos 16/06/2013 23:01:29

    Τόσα σχόλια αλλά απάντηση σε καίρια ερωτήματα δεν πήρα: Πώς γίνεται αυτός που έχει προσλάβει ένα σωρό τον τελευταίο διάστημα να μιλαει για εξυγίανση. Πώς γίνεται σε έναν οργανισμό με πλεονάζον προσωπικό να γίνονται προσλήψεις. Γίνεται ο Λύκος να φυλαει τα πρόβατα; Και να επισημάνω ότι "θεσμός" δεν είναι η ΕΡΤ αλλά η κρατική Ρ/Τ. Ποιός διασφαλίζει την αξιοκρτία που θα ισχύσει; Ο Κεδίκογλου; Αναφέρεται στο σχέδιο νόμου "με κριτίρια ΑΣΕΠ' κι όχι μέσω ΑΣΠ. Εσείς οι Νομικοί βρείτε τη διαφορά. Δεν με ενδιαφέρει ο Τσίπρας, ούτε ο ΒΕνιζέλος ούτε φυσικά ο Κουβέλης. Ένς απλός πολίτης είμαι και ζητάω πειστικά επιχειρήματα και σοβαρές θέσεις.

  57. ΤΖΕΚΑΣ avatar
    ΤΖΕΚΑΣ 16/06/2013 23:34:18

    EΜΒΡΙΘΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.

  58. ektoras avatar
    ektoras 16/06/2013 23:36:51

    Και γιατί περιμένατε ένα χρόνο κ. Κρανιδιώτη για να εξυγιάνετε την ΕΡΤ;

  59. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 16/06/2013 23:50:34

    Μεταξύ σοβαρού και αστείου: σε όσους επιζητούν την άμεση επαναλειτουργία της ραδιοτηλεόρασης αποκλειστικώς για προσωπικό οικονομικό όφελος προστίθενται οι παραγωγοί και συντελεστές καλοκαιρινών μουσικών συναυλιών. Με τις σχεδόν καθημερινές μουσικές εκδηλώσεις στους χώρους της ΕΡΤ σε Αθήνα, Θεσ/νίκη και άλλες πόλεις δέχονται αθέμιτο συναγωνισμό. Η πληροφορία προέρχεται από σχετικώς ενημερωμένη φίλη.

  60. pirandello avatar
    pirandello 17/06/2013 01:00:17

    Φαήλο, λίγο απ` όλα το άρθρο σου. Αποφεύγεις να εστιάσεις στις προχειρότητες που έγιναν για το κλείσιμο της ΕΡΤ, εκθειάζεις το τράβηγμα του καλωδίου από την πρίζα ως ένδειξη μαγκιάς, αποφασιστικότητας ή απουσία εναλλακτικής και για κερασάκι στην τούρτα μας πετάς και μια λιτή ηθογραφική και λαϊκή προσέγγιση του πολιτισμού επικεντρωμένο στην ανάδειξη μιας εθνοκεντρικής αντίληψης.

  61. αλέξανδρος παύλιος avatar
    αλέξανδρος παύλιος 17/06/2013 07:11:50

    "Ό,τι έγινε στην ΕΡΤ, θα ‘πρεπε να γίνει σε κάθε τομέα του κράτους πλην των Ενόπλων Δυνάμεων. Γκρέμισμα, ξεσκαρτάρισμα και ξαναχτίσιμο."

    Αγαπητέ Φαήλο,

    Σκέφτηκες μήπως δίνεις όλα τα επιχειρήματα σε νέους συνταγματάρχες? Και εάν σε "κάθε τομέα" γιατί όχι και στη Βουλή?

    Απλώς ερωτώ.

  62. konstantinos avatar
    konstantinos 18/06/2013 00:08:48

    Ποιός θα προστατεύσει αυτούς που έχουν προσληφθεί μέσω Ασεπ .Πρέπει η ΝΔ να πάρει τώρα θέση !!! Καλό το ξεκαθάρισμα και το γκρέμισμα αλλά κάποιοι έχουν δαξιολογηθεί από ότι πιο αξιόπιστο έχουμε σήμερα . Αυτοί θα φύγουν?για να ξέρουμε τι θέλουμε.Μετά μήν οεκπλησομαστε με την άνοδο της χρυσής αυγής.Είναι οι μόνοι που έχουν πάρει ξεκάθαρη θέση για όσους μπήκαν με Ασεπ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.