#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/02/2008 20:37
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΕΛΑΣ στο δρόμο που χάραξε το … C4I

Μέσω της Διεύθυνσης Ασφαλείας Ολυμπιακών Αγώνων, το 2004 πιστώθηκαν στο Γ.Ε.Α. (ιδιοκτήτης Τατοΐου) 8.100.000,00 € προκειμένου να εξυπηρετούνται εκεί τα ελικόπτερα της ΕΛΑΣ (υπόστεγα αεροσκαφών, δεξαμενές καυσίμων κ.τ.λ.). Τι έκανε όμως το ΓΕΑ, που είναι πολύ εκπαιδευμένο στη διαχείριση των προμηθειών πάσης φύσεως; Χρησιμοποίησε τα κονδύλια για δικά του προγράμματα (ραδιόφαρος, ανακατασκευή των κτιριακών εγκαταστάσεων στο αεροδρόμιο Τατοΐου για την φιλοξενία αθλητών κλπ ). Έτσι τα ελικόπτερά της Αστυνομίας έμεινα άστεγα και συνεχίζουν να επιχειρούν από το «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Και τώρα αρχίζουν τα ωραία. Μετά τους Ολυμπιακούς η κατασκευαστική εταιρεία που είχε αναλάβει και τα δύο έργα …πτώχευσε. Στη συνέχεια, εξαγοράστηκε από  άλλη κατασκευαστική, η οποία πήρε κάποια χρήματα από το Γ.Ε.Α. κατασκεύασε ένα μέρος (ένα κτίριο 300 τ.μ.) και ,,,σταμάτησε. Όλα αυτά τα χρόνια, οι ηγεσίες της ΕΛΑΣ και οι υπεύθυνοι για το έργο αξιωματικοί της, αντί να πατήσουν πόδι για την κατασπατάληση, προσπαθούν να κλείσουν, όπως όπως, την υπόθεση.

Έτσι για να συγκαλυφθεί ο σκάνδαλο και να κλείσει η υπόθεση 8.100.000 €, χωρίς εισαγγελέα, μεθοδεύουν τώρα την εξής λύση: Να μεταστεγαστεί αναγκαστικά η Υπηρεσία Ελικόπτερων στο αεροδρόμιο Τατοΐου. Το οποίο όμως δεν χρησιμοποιεί ή  Πολεμική Αεροπορία επειδή το θεωρεί ακατάλληλο (μεγάλη υγρασία, έλλειψη πιστοποιημένου καυσίμου κλπ) και γι αυτό το λόγο στεγάζει τα δικά της ελικόπτερα στο αεροδρόμιο Ελευσίνας. Φανταστείτε λοιπόν τώρα τα ελικόπτερα της Αστυνομίας να πετάνε πάνω από την Αθήνα, χωρίς πιστοποιημένο καύσιμο και με υγρασία στα ηλεκτρονικά τους συστήματα.

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.