#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/03/2012 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η "Δημοκρατία των Κολλητών και των Επιτήδειων" θα τελειώσει σε αυτές τις εκλογές

(Όλα τώρα αρχίζουν…)



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Όλα τέλειωσαν λοιπόν; Το ΔΝΤ, οι Νεφελίμ, ο ζωηρός Ντομινίκ, η Μέρκελ και ο γιαπωνέζος άριος υπουργός της απεργάζονταν από γεννησιμιού τους την καταστροφή της Ελλάδας; Αυτό που φοριέται πολύ σήμερα από όσους με οργή, γνήσια ή μη, καταγγέλουν τους πάντες και τα πάντα είναι μια συνωμοσιολογική κι εσχατολογική προσέγγιση. Περίπου το Σύμπαν συγκέντρωσε όλες τις κοσμικές και υπερκοσμικές δυνάμεις για να καταστρέψει το βερεσέ νεοελληνικό «θαύμα», τον παράδεισο των γαμοδανείων, διακοποδανείων και του εισαγόμενου φραπόγαλου. Γότθοι, σιωνιστές, ο Σόρος, δυο βέλγοι μπαρμπέρηδες, η Λέσχη Μπίλντεμπεργκ και άλλες σκοτεινές δυνάμεις δημιούργησαν την παγκόσμια κρίση για να σβήσουν τον ελληνικό ήλιο.

Η αλήθεια βέβαια, που ως γνωστόν έχει το ελάττωμα να  υπάρχει, απέχει δεκατέσσερις παρασάγγες απ’ όλα αυτά. Ελληνότατοι πολιτικοί και καραπροοδευτικοί συνδικαλισταράδες επί δεκαετίες διέλυσαν την παραγωγική βάση της χώρας και κοινωνικοποίησαν την διαφθορά. Έκαναν την λαμογιά κτήμα του κάθε ευεπίφορου στην απληστία, από την κορυφή της εξουσίας ως την τελευταία υπηρεσία και επιτροπή προμηθειών. Το φοβερό συνωμοτικό σχέδιο είχε την κωδική ονομασία «Γιούργια στα παλιούρια». Πλιάτσικο ήταν.

Αυτή, η επί δεκαετίες λεηλασία της χώρας, όργωσε το χωράφι για να το βρουν έτοιμο κι οι ξένοι λεηλάτες. Σπείραμε παρακμή και τώρα θερίζουμε εξάρτηση, που κινδυνεύουμε να γίνει σκλαβιά.

Η κρίση όμως ξεκίνησε χαοτικά, μακράν της Ελλάδας. Φυσικό όμως ήταν, στην εξάπλωση της, να χτυπήσει πιο άγρια αυτούς που ήταν πιο αδύναμοι, αυτούς που είχαν στηρίξει την οικονομία τους σε αεριτζίκα κόλπα, ασύλληπτο δανεισμό, τον οποίο καταβρόχθισαν λίγοι. Χτύπησε πιο σκληρά αυτούς που δεν παράγουν σχεδόν τίποτα κι η ξεφτιλισμένη «ελίτ» τους υπονόμευε την συνοχή της κοινωνίας, κατέστρεφε ολόκληρους οικονομικούς κλάδους, υπέσκαπτε την εθνική ταυτότητα και διοικούσε δίνοντας το χείριστο παράδειγμα.

Επειδή είμαι κακός εθνικιστής, θέλω η Πατρίδα μου να έχει ρωμαλέα γεωργία και κτηνοτροφία, να παράγει την τροφή της σε μια ακμάζουσα και κατοικημένη ύπαιθρο. Θέλω να ναυπηγούμε τα καλύτερα πλοία στον κόσμο για την πρώτη ναυτιλιακή δύναμη του πλανήτη. Θέλω να δω ελληνικά αυτοκίνητα πρωτοποριακής τεχνολογίας στους δρόμους μας, μαχητικά αεροπλάνα και όπλα υψηλής τεχνολογίας ελληνικής συμπαραγωγής. Θέλω πολιτική τιμών και καταστολής της αισχροκέρδειας, κι όχι μισθούς Κροατίας και τιμές Παρισίων. Να είναι η Ελληνική Σημαία σύμβολο υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών σε κάθε είδους οικονομική δραστηριότητα. Θέλω ισχυρή άμυνα, δύναμη αποτροπής που να κάνει τους εχθρούς μας να ιδρώνουν στο καταχείμωνο στην σκέψη να μας επιτεθούν, με στελέχη που θα απολαμβάνουν κύρους και σεβασμού και δεν θα τα λοιδορούν όρθια μοσχάρια και σπιθαμιαίοι απάτριδες. Θέλω συμμαχίες – πολλαπλασιαστές ισχύος με το Ισραήλ, με τα ρωσικά συμφέροντα και με τους τεξανούς καουμπόϋδες πετρελαιάδες πάνω σε υπαρκτά κοινά συμφέροντα. Θέλω την Πατρίδα μου αυτάρκη, αγέρωχη, ισχυρή, χωρίς λαθρομετανάστες, με γρήγορη κι αδέκαστη απονομή δικαιοσύνης, με ασφαλή σύνορα, ασφαλή σπίτια, ασφαλείς δημόσιους χώρους. Θέλω το παιδί του τελευταίου αγρότη κι εργάτη ή υπαλλήλου, να μπορεί να φτάσει στην κορυφή, αν είναι ο καλύτερος. Θέλω τα Πανεπιστήμια των μεγάλων εθνικών ευεργετών να διδάσκουν ελληνική Ιστορία και φρόνημα, εθνική και κοινωνική συνοχή κι όχι να εργοδοτούν ιδεοληπτικούς, για να κοπρίζουν στα παιδιά μας τις μηδενιστικές μπούρδες τους.

Αυτά δεν έγιναν. Έγιναν τα αντίθετα με εργώδη τρόπο. Άλλοτε χύμα κι από απληστία κι άλλοτε με εργώδη ιδεοληψία των ταγών και των παρατρεχάμενων τους. Ένα άθροισμα από στρεβλώσεις έφτιαξε το σημερινό μας έκτρωμα. Την Δημοκρατία των Κολλητών και των Επιτήδειων.

Ας μην κοροϊδευόμαστε. Δεν θα απαλλαγούμε από τα δεσμά αν δεν νικήσουμε την παρακμή μας. Όσο γυρνοβολάμε με το χέρι απλωμένο και δεν παράγουμε τίποτα, θα βουλιάζουμε όλο και πιο πολύ. Τότε η σημερινή εξάρτηση θα γίνει πραγματικά κατοχική υποταγή.

Όμως δεν τέλειωσαν όλα. Καμία Τρόϊκα, κανένα Μνημόνιο και καμία δανειακή σύμβαση δεν μας απαγορεύει να ανακηρύξουμε και εκμεταλλευτούμε την ΑΟΖ. Καμία Μέρκελ δεν μας εμποδίζει να κινήσουμε άμεσα τα μεγάλα έργα υποδομών, τα οποία καρκινοβατούν, γιατί η μπατιρημένη διαπλοκή θέλει να τα ροκανίσει κι αυτά σαν αρουραίος, ώστε η οικονομία να μην καταλάβει τίποτα. Καμία αόρατη ή ορατή δύναμη απ’ έξω δεν μας εμποδίζει να δώσουμε για εκμετάλλευση λιμάνια κι αεροδρόμια με αντάλλαγμα χρήμα που θα μπαίνει κάθε μήνα στο κρατικό ταμείο και δουλειά για εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες.

Και βεβαίως δεν είναι Γερμανοί, Άγγλοι, Αμερικανοί ή Σιωνιστές, μασόνοι ή διεθνείς κερδοσκόποι που ψηφίζουν στις εθνικές εκλογές μας και εκλέγουν πρώτους – πρώτους άχρηστους, αστράτευτους, ανεπάγγελτους, γιους και κόρες άλλων άχρηστων τενεκέδων, μισέλληνες ιδεοληπτικούς γενίτσαρους, νεοφιλελεύθερους ανθρωποφάγους, τρόφιμους πρεσβειών και προθαλάμων επιχειρηματιών, που έχουν ένα πελάτη, το κράτος δηλαδή εμάς όλους. Όταν μια χώρα την κυβερνούν παράσιτα, ο κατιμάς της κοινωνίας, τότε ισχύει η λαϊκή παροιμία για το τι μπορείς να περιμένεις από της μυλωνούς τον κώλο.

Βεβαίως στην παρακμή μας πέσανε πάνω μας και οι ύαινες, κερδοσκόποι, ξένες τράπεζες και κυβερνήσεις, ντόπιοι πολιτικοί και τα σόγια τους, «επιχειρηματίες» και μεσάζοντες. Όταν πέφτεις στην ανάγκη των δανειστών θα προσπαθήσουν και θα απαιτήσουν να σου βάλουν τους αιμοσταγείς όρους τους κι εκεί, στην δύσκολη ώρα, θα εμφανιστούν πάντα και τα εγχώρια και ξένα αρπακτικά να σου πιουν κι αυτοί αίμα.

Έχουμε όμως ακόμη περιθώρια και μην ακούτε αυτούς που σηκώνουν σημαίες ευκαιρίας και ποντάρουν ανέξοδα στην κατάρρευση. Δεν θα κυβερνήσουν ποτέ, δεν θα κουμαντάρουν ούτε περίπτερο κι απλώς επιδιώκουν μια μικρή μερίδα προβολής και εξουσίας.

Το δίλημμα είναι: ισχυρή κυβέρνηση ή ακυβερνησία; Αν διαλέξουμε την ακυβερνησία θα αφεθούμε στον νόμο της βαρύτητας και θα πάμε στον πάτο. Από την εξάρτηση θα φτάσουμε στην πλέον εξευτελιστική υποταγή. Με ισχυρή κυβέρνηση κι ένα σχέδιο με ένταση κι επιμονή στην εφαρμογή του, από την πρώτη κιόλας μέρα, μπορούμε να κάνουμε όλα αυτά για τα οποία κανένας Ράϊχενμπαχ και καμμία Τρόϊκα δεν μας εμποδίζουν. Να το πω απλά. Πρέπει να τους αφήσουμε άφωνους, σύξυλους, με την δημιουργικότητα και την δύναμη μας. Να μας βλέπουν να φεύγουμε μπροστά και προς τον ουρανό. Κι έτσι μια μέρα να τους στείλουμε και στον αγύριστο…

(δημοσιεύθηκε στην "Δημοκρατία")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γ.ΠΑΠΑ avatar
    Γ.ΠΑΠΑ 24/03/2012 12:04:48

    Καταπληκτικό το άρθρο σας κ. Κρανιδιώτη!! Συνόψισε σε λίγες γραμμές το πραγματικό πρόβλημα της χώρας, αποδόμησε τη συνωμοσιολογία του οργανωμένου σχεδίου καταστροφής της Ελλάδας, κατέδειξε τις ευθύνες των πολιτών και ανέδειξε το όραμα της ανόδου.

  2. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 24/03/2012 12:20:28

    Δυνατό το κείμενο! περιγράφει την Ελλάδα όπως θα έπρεπε να είναι και το πρώτο πράγμα που μου πέρασε από το μυαλό ασυναίσθητα τελείως ήταν ότι πρόκειται για ουτοπία. εκεί μας φτάσαν, μας περάσαν τη διαφθορά και τη λαμογιά στο υποσυνείδητο σαν κάτι το αναμενόμενο και το φυσιολογικό σαν κάτι εξωπραγματικό...

  3. Χρηστος Βουλγαρίδης avatar
    Χρηστος Βουλγαρίδης 24/03/2012 12:23:15

    Ευγε Φαηλο,φλογερά λόγια,γεμάτα Ελλάδα .

  4. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 24/03/2012 12:24:16

    Όπως πάντα πολύ καλός. Υπάρχει όμως ελπίδα να υιοθετήσει η παράταξη μία άλλη πολιτική;

    Η μοναδική μας προστασία απέναντι στις τοκογλυφικές αγορές και τα πολυεθνικά μονοπώλια είναι η Πολιτική. Η μοναδική μας προστασία απέναντι στους πολιτικούς είναι οι ενεργοί, υπεύθυνοι και σωστά ενημερωμένοι Πολίτες - οι οποίοι ψηφίζουν οι ίδιοι τους νόμους, ελέγχουν το δημόσιο και καθορίζουν την κυβερνητική Πολιτική, με την εγκαθίδρυση της άμεσης Δημοκρατίας. Άλλωστε, «η εμπιστοσύνη είναι καλή, αλλά ο έλεγχος ακόμη καλύτερος»
    http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2560.aspx

  5. akenaton avatar
    akenaton 24/03/2012 12:36:56

    Το πιο πιο εμπεριστατωμένο άρθρο σου που έχω διαβάσει! Προσυπογράφω κάθε πρόταση χωριστά κι όλο μαζί το κείμενο. Ρεαλιστική ματιά, απλότητα ύφους (έστω και στο γνωστό μοτίβο, είπαμε δεν αλλάζει το μηχάνημα), καθαρή οπτική, ξεκάθαρη σκέψη. Άρθρο σεμιναρίου για ορθολογιστές πατριώτες, αυτό που χρειάζεται τα μάλα αυτή τη στιγμή η χώρα.
    ΥΓ 1 : Καλή επιτυχία στις εκλογές συο εύχομαι.
    ΥΓ 2 : Και σε είχα για ευεπίφορο στις θεωρίες συνομωσίας που κυκλοφορούν πανταχόθεν! Ομολογώ ότι με εξέπληξες!

  6. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 24/03/2012 12:38:19

    Αγαπητέ Φαήλο, απέναντι στις δυνάμεις του θανάτου, έχουμε υποχρέωση να ορθώσουμε και να αντιτάξουμε τις δυνάμεις της ζωής. Συμφωνώ 100% σε αυτό.

    Σε αυτό που δεν μπορώ να συμφωνήσω, είναι το εξής: Ενώ λες ότι σαφώς υπήρξε λεηλασία, κάτι στο οποίο επίσης συμφωνούμε, αρνείσαι, σχεδόν με βεβαιότητα, ότι αυτή η λεηλασία ήταν προϊόν συνομωσίας και συνεργασίας των λεηλατών :)

    Ο λόγος που δεν απορρίπτω τέτοιες θεωρίες, είναι ο ακόλουθος: Είχα την τύχη να ενημερωθώ σχετικά με την σχολή της Φρανκφούρτης και τις δραστηριότητες της. Όταν ο "υπαρκτός σοσιαλισμός" απέτυχε παταγωδώς και χωρίς αμφιβολία, προσπάθησαν ανόητοι και ανεπαρκείς σαν τον Μαρκούζε και τους φίλους του, ιδρυτές και πνευματικοί πατέρες της εν λόγω σχολής, να κατανοήσουν σε βάθος τα αίτια της αποτυχίας. Έφτασαν λοιπόν στο συμπέρασμα, ότι η "επανάσταση" απέτυχε, επειδή δεν κατάφερε να ελέγξει σε βάθος και έκταση τον τρόπο ζωής των ανθρώπων, τον χαρακτήρα τους, τις επιθυμίες τους, την ύπαρξη τους γενικότερα. Αποφάσισαν ότι η επόμενη επανάσταση θα έπρεπε να ξεκινήσει ακριβώς από εκεί. Έτσι άρχισε η διάβρωση της οικογένειας, με τους χρήσιμους ηλίθιους του φεμινισμού να προσφέρουν γη και ύδωρ, και συνεχίστηκε σε ολα τα πεδία της ζωής. Επέβαλαν την πολιτική ορθότητα, σε σημείο, που ενώ στα πιο απολυταρχικά καθεστώτα του παρελθόντος, απαγορευόταν να λες αυτό που πιστεύεις και σκέφτεσαι, φτάσαμε στις νεόκοπες "δημοκρατίες" της εποχής μας να απαγορεύεται ακόμη και το να σκέφτεσαι αυτό που ... σκέφτεσαι! Αυτό που φαίνεται με γυμνό μάτι και είναι λογικό και σωστό και δίκαιο, έχει πλέον αποδομηθεί σε τέτοιο βαθμό, που η Βαβέλ φαντάζει ένα άκακο παραμύθι για παιδιά.

    Αυτός είναι ο λόγος που η φιλελεύθερη οικονομία έχει μετατραπεί σε μια άκρατη κομμουνιστική απολυταρχία με μάσκα φιλελευθερισμού, όπου, βέβαια, "οφείλεις να επιχειρείς"! Τι πιο παράδοξο, να είσαι υποχρεωμένος να επιχειρείς, όχι επειδή έχεις μια καλή ιδέα, ή επειδή θα έχεις κέρδος, ή επειδή θέλεις να δώσεις δουλειά σε συνανθρώπους, αλλά επειδή σε διατάζουν ανεπάγγελτοι ψηφοκορμοράνοι.

    Είχα κάποτε μια αισθηματική σχέση με μια βορειοευρωπαία. Κάποια στιγμή μου εξομολογήθηκε, ότι, παρόλο που της αρέσει να είναι δραστήρια και αυτάρκης και να μην σηκώνει μύγα στο σπαθί της, επιθυμούσε από εμένα να της λέω και να της επιβάλω τι θα κάνει, αλλά μόνο όταν αυτή μου το ... επέτρεπε. Με λίγα λόγια, μου έλεγε, να αναλάβω ολόκληρο το βάρος της ευθύνης της σχέσης, αλλά όμως χωρίς τα όποια αντίστοιχα οφέλη. Με πιο απλά λόγια, επειδή ακούγεται μπερδεμένο, θα έπρεπε, σύμφωνα με την επιθυμία της, να είμαι εγώ ο "αρχηγός" της σχέσης, αλλά μόνο όταν και όπως αυτή μου το επέτρεπε. Δεν θα πω μόνο ότι είμαι περήφανος που την έστειλα από εκεί που ήρθε, αλλά και το εξής: Αποτελεί ένα πολύ σοβαρό στοιχείο της εποχής μας, να φωνάζουν όλοι για δικαιώματα, να τα απαιτούν, αλλά σχεδόν ποτέ να μην βρίσκουν ούτε μια έστω λέξη για τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.

    Αυτή η απίστευτη διαστρέβλωση της πραγματικότητας είναι κυρίως υπεύθυνη για το σημερινό παγκόσμιο χάλι, που βέβαια εμάς τους Έλληνες μας πέτυχε με πολύ μεγαλύτερη ένταση, λόγω της ιδιοσυγκρασίας μας, αφενός να προτιμούμε το μπάχαλο περισσότερο από άλλους λαούς, αφετέρου να μιλάμε περισσότερο για την κατάσταση μας και να συνηθίζουμε δυσκολότερα σε ανοησίες. Πολλά από αυτά που εμάς, υπό την επήρεια της οικονομικης κρίσης, μας φαίνονται αδιανόητα, αποτελούν την καθημερινή του πραγματικότητα για πολλές δεκαετίες για έναν Γερμανό, ο οποίος θεωρεί φυσιολογικό να δουλεύει πολύ και να αμείβεται με πενταροδεκάρες. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που δεν μας καταλαβαίνουν.

    Ακόμη και η λογική του "εργάζομαι για να ζω" είναι απείρως προτιμότερη του αντίστροφου, του "ζω για να εργάζομαι", που προσπαθούν να μας επιβάλουν. Συμφωνώ με όλα όσα λες περί παραγωγής, αυτάρκειας, περηφάνιας, κλπ. Όμως δεν τους αρκεί αυτό. Αυτό που οι "σωτήρες" περισσότερο από όλα εύχονται και επιθυμούν, είναι η ήττα του "εργάζομαι για να ζω", του δικού μας τρόπου ζωής, και η νίκη του δικού τους τραγικού "ζω για την δουλειά μου, δουλεύω σκληρά και φτηνά, άρα υπάρχω". Εξυπηρετώ το σύστημα, άρα υπάρχω. Ανεξάρτητα αν, εξαιτίας αυτής της πρακτικής, εγώ, η μονάδα, χάνομαι οριστικά και αμετάκλητα.

    Πρόκειται δλδ, κατά την γνώμη μου, για την μετατροπή του πολιτικού συστήματος από ένα σύστημα εξυπηρέτησης/βοήθειας/υποστήριξης των ανθρώπων σαν μονάδες αλλά και σαν σύνολο, σε ενα κακώς εννοούμενο θρησκευτικό σύστημα, έναν φανατικό απολυταρχισμό, όπου η μονάδα παύει να μετράει προς όφελος του συνόλου, που τελικα, βέβαια, αυτός που στην πραγματικότητα επωφελείται δεν είναι το σύνολο, αλλά η διαπλεκόμενη ελίτ. Τι άλλο από άκρατος κομμουνισμός είναι κάτι τέτοιο;

    Είναι η ιδεολογία του να αμείβονται όλοι το ίδιο, ανεξάρτητα από την προσπάθεια και το αποτέλεσμα.

    Αν παρατηρήσουμε σε βάθος την διάβρωση του κοινωνικού ιστού, θα δούμε το αυτονόητο.

    • franc avatar
      franc @ Πεπόνης 24/03/2012 13:04:41

      Aγαπητέ Πεπόνη τα σέβη μου!
      Το σχόλιό σου είναι καταπέλτης!!!
      Ευτυχώς η "παθιασμένη" ως συνήθως, ανάρτηση του Φαήλου σου έδωσε την ευκαιρία να το αναπτύξεις...

    • νικος π. avatar
      νικος π. @ Πεπόνης 25/03/2012 06:03:34

      πολύ σωστό το σχόλιο, παρόμοιες οι εμπειρίες μου και οι σκέψεις μου κι εμένα για τη βόρεια ευρώπη! (μόνη ένσταση, η τελευταία παρατήρηση - ο κομμουνισμός δεν σημαίνει απολυταρχία, ίσα ίσα - στη θεωρία επαγγέλεται ελεύθερο χρόνο για όλους, που προκύπτει από την τεχνολογική πρόοδο που θα επέτρεπε στους εργαζόμενους να παράγουν περισσότερα δουλεύοντας λιγότερο) κι αυτό είναι το τραγικό σήμερα, εν έτει 2012 να δουλεύουμε με ορους φάμπρικας, και τα ζώα τα όρθια στην κεντρική ευρώπη να τρώνε το παραμύθι στο όνομα του κοινού καλού και του κράτους-πατέρα, που δεν αντιλαμβάνονται οτι έχει μετατραπεί σε δυνάστη τους...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πεπόνης 27/03/2012 09:47:22

      Αγαπητέ Πεπόνη καλημέρα,
      Απαντώ με καθυστέρηση αλλά λόγω δουλειάς και παράλληλου προεκλογικού τρεξίματος δεν είχα δει όλα τα σχόλια.
      Διάβασε λίγο πιο προσεκτικά αυτό που λέω. Η κρίση, λέω, ξεκίνησε χαοτικά. Δεν πιστεύω ότι η φούσκα στα δάνεια κατοικίας στις ΗΠΑ σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και έσκασε με στόχο να καταστρέψει το "θαύμα" που οικοδόμησε ο ελληνικός "σσιαλισμός" και η ενοχική δεξιά. Μετά βεβαίως και το γράφω, όρμηξαν διάφορα αρπακτικά, κερδοσκόποι, εγχώριοι ληστές, πολιτικοί και τα σόγια τους και οργανωμένα ξένα, κυβερνητικά και μη συμφέροντα, για να ξεσκίσουν τις σάρκες. Αυτοί, ναι, έχουν μικρότερα ή μεγαλύτερα σχέδια. Πες τα συνωμοσίες, όπως θες. Τα κίνητρα είναι συνήθως η απληστία και σε ορισμένες περιπτώσεις πολιτικά, η προώθηση των συμφερόντων τους σε βάρος του λαού μας. Αυτό δεν με εντυπωσιάζει, δεν είναι κάτι παράδοξο. Τούρκοι, Σκοπιανοί, Γερμανοί, ενίοτε κάποια από τα κέντρα εξουσίας των ΗΠΑ, μόλις μας βρουν μπόσικους, προωθούν τα συμφέροντα τους.
      Πλην όμως η "συνωμοσία" προϋποθέτει συνωμοτικότητα, μυστικά σχέδια. Μα εδώ αγαπητέ τα σχέδια τους, τα συμφέροντα τους είναι ολοφάνερα. Κραυγάζουν. Τα περισσότερα τα κάνουν φόρα παρτίδα οι λεγάμενοι και τις περισσότερες φορές δεν έχουν επίκεντρο την Ελλάδα. Απλά όποτε μας βρίσκουν μπόσικους μας την "πέφτουν" άλλοι οργανωμένα και ύπουλα κι άλλοι κατσαπλιάδικα.
      Κι αυτό που λέω επίμονα, γιατί θεωρώ την συνωμοσιολογία, όπως και τον φυλετισμό, μία από τις εγγενείς αρρώστιες του πατριωτικού χώρου είναι ότι παθαίνουμε αυτό που επιτρέπουμε να μας κάνουν.
      Ο κόσμος δεν έπαψε ποτέ να είναι άγριος, ίσχυε και ισχύει ο Νόμος του Ξίφους. Πάντοτε θα υπάρχουν εχθρικά συμφέροντα, δυνάμεις που οργανωμένα, με κρυφούς ή φανερούς τρόπους θα προσπαθούν μηστρικά να εκμεταλλευθούν την όποια αδυναμία μας, να προωθηθούν σε βάρος μας και να αρπάξουν ότι μπορούν.
      Εμείς οφείλουμε να οργανωθούμε, να αποκτήσουμε πρώτα απ' όλα φρόνημα, εθνική στρατηγική, να συνάψουμε συμμαχίες με όποιους έχουν μ' εμάς κοινά σαυμφέροντα και να αποτήσουμε τρία πράγματα συν ένα: ισχύ, ισχύ, ισχύ και την εκπεφρασμένη βούληση ότι αυτή την ισχύ δεν θα διστάσουμε να την χρησιμοποιήσουμε.

  7. franc avatar
    franc 24/03/2012 12:58:22

    Αγαπητέ Φαήλο,
    Ενώ στην αρχή με στόμφο αποδίδεις την οικονομική κρίση στην συλλογική ευθύνη του Ελληνικού λαού είτε με την ενεργή συμμετοχή είτε με την παθητική αποδοχή του στο καθεστώς της Πασοκολαμογιάς, παρακάτω εκφράζεις την σωστή διαπίστωση οτι ανεξαρτήτως απο το σκ@τοσύστημα με το οποίο κυβερνηθήκαμε απο ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τα τελευταία 40 χρόνια:
    "Η κρίση όμως ξεκίνησε χαοτικά, μακράν της Ελλάδας. Φυσικό όμως ήταν, στην εξάπλωση της, να χτυπήσει πιο άγρια αυτούς που ήταν πιο αδύναμοι, αυτούς που είχαν στηρίξει την οικονομία τους σε αεριτζίκα κόλπα, ασύλληπτο δανεισμό, τον οποίο καταβρόχθισαν λίγοι." (Ιρλανδούς,Πορτογάλους,Ισπανούς, Ελληνες και Ιταλούς). Το κοινό πρόβλημα που οδήγησε αυτά τα κράτη στην κρίση ήταν η "τοξική διαχείρηση" του τραπεζικού τους συστήματος και η "φούσκα της οικοδομής" που ανάγκασε τις κυβερνήσεις τους να δώσουν τα αποθέματά τους στις τράπεζες ανάβοντας τα κόκκινα λαμπάκια του χρέους των κρατών στις οθόνες των αγορών. Το ποιός έφαγε τα λεφτά αυτών των χρεωμένων κρατών βεβαίως διαφέρει απ' το ένα κράτος στο άλλο,αλλά δεν ενδιαφέρει καθόλου τις αγορές. Απόδειξη οτι τα Μνημόνια δεν περιλαμβάνουν κανένα όρο τιμωρίας των επωφεληθέντων απο την κρίση. Ακόμα κι αν εμείς γίνουμε πρότυπο ανταγωνιστικού κράτους σαν την Ιρλανδία μέχρι το 2006, τίποτε δεν εγγυάται οτι δεν θα καταλήξουμε σαν την Ιρλανδία του 2009 με έλλειμα 34% !!! (όταν ο Παπακωνσταντίνου μετα απο πολλή προσπάθεια ανέβασε το Ελληνικό έλλειμα στο 13%). Κι αυτο αγαπητέ Φαήλο, γιατί ουτε εσύ ούτε κανείς άλλος δεν λέτε οτι το βασικό πρόβλημα είναι η ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ με κατάργηση των παραγώγων, φόρο Τobin, επαναφορά του συστήματος στα καθαρά τραπεζικά καθήκοντά του όπως ήταν πριν το 1989.
    Η αποκατάσταση της οικονομικοκοινωνικής δικαιοσύνης στο εσωτερικό των κρατών είναι αυτονόητο οτι είναι η βασική επιδίωξη κάθε έντιμου πολίτη αλλα προυποθέτει επίσης την ύπαρξη έντιμων πολιτικών στην διακυβέρνηση. Και για να είναι έντιμος ο πολιτικός πρέπει να ελέγχεται ουσιαστικά και όχι αποκλειστικά απο τους συνεργούς του . Γι αυτό οι χρηστότερες κυβερνήσεις στα προηγμένα κράτη είναι οι πολυκομματικές. Το παραμύθι οτι εμείς δεν είμαστε ώριμοι γι' αυτό, επειδή είμαστε βλάχοι, πρέπει κυρίως εσείς οι νέοι πολιτικοί να το κόψετε και αντί για αυτοδυναμίες Ασιατικού τύπου να επιβάλλετε ΑΛΗΛΛΟΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ και όχι ΑΛΛΗΛΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΕΣ μαφιόζικες κυβερνητικές συμμαχίες, γιατί απ' αυτό το δράμα που ζούμε τώρα ως λαός έχουμε ξεπεράσει το στάδιο της ωριμότητας.
    Παρακάτω θέτεις το ερώτημα:
    "Το δίλημμα είναι: ισχυρή κυβέρνηση ή ακυβερνησία; Αν διαλέξουμε την ακυβερνησία θα αφεθούμε στον νόμο της βαρύτητας και θα πάμε στον πάτο."
    Δηλαδή αγαπητέ Δημοκράτη Φαήλο, Αν η ΝΔ έρθει δεύτερο κόμμα με πχ. τον ΣΥΡΙΖΑ πρώτο, θα δεχτεί να συγκυβερνήσει μαζί του χωρις να τον υπονομεύσει? Η το δίλλημα είναι πως έτσι και δεν ψηφίσετε ΝΔ, εμείς θα κάνουμε το παν για να οδηγηθούμε σε ακυβερνησία?

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ franc 24/03/2012 21:19:44

      Πολύ σωστά. Αν δεν πραγματοποιηθεί άμεσα η "εκ βάθρων αλλαγή του τραπεζικού συστήματος, με κατάργηση των παραγώγων, φόρο Τobin, επαναφορά του συστήματος στα καθαρά τραπεζικά καθήκοντά του", πολύ φοβάμαι ότι, δυστυχώς, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να ζήσουμε το τέλος του πλανήτη, τουλάχιστον όπως τον γνωρίσαμε. Όσο αρνούμαστε ότι ο τόκος, με την σημερινή του μορφή, και η έννοια της συνεχούς ανάπτυξης, επίση με την σημερινή της διαστρεβλωμένη μορφή, είναι από την μια τα δύο πιο κρίσιμα συστατικά της οικονομίας και από την άλλη έχουν υπολογιστεί εντελώς λανθασμένα, τόσο θα βαδίζουμε με βεβαιότητα προς την τελική έκρηξη.

      Ο τόκος αντιτίθεται στην αρχική έννοια του νομίσματος, σαν απλό μέσο συναλλαγής. Δίνει αξία στο χρήμα, κάτι που αυτό από μόνο του δεν έχει. Τα νομίσματα δεν τρώγονται.

      Η τελική κατάληξη ενός συστήματος που χρησιμοποιεί τον τόκο με αυτόν τον τρόπο και σε τέτοιο βαθμό, είναι να μαζευτεί ο συνολικός πλούτος του πλανήτη στα χέρια ενός και μόνο ανθρώπου, ενός υπερπλούσιου, ενώ, ταυτόχρονα, όλοι οι υπόλοιποι δεν θα έχουν τίποτα, δεν θα μπορούν καν να επιβιώσουν. Αυτό ήδη συμβαίνει σε μεγάλο ποσοστό σήμερα.

      Συνεχής ανάπτυξη σε μια οικονομία δεν είναι εφικτή, διότι η παραγωγή αγαθών έχει όρια, λόγω του ότι ο πλανήτης, και η χωρητικότητα του σε ανθρώπους, έχουν όρια. Θα έπρεπε να μεταναστεύσουμε στον Άρη. Ή να σκοτώνουμε τους μισούς κάθε 50-100 χρόνια. Το δεύτερο ήδη συμβαίνει.

      Οι κεντρικές τράπεζες οδηγούνται έτσι αναγκαστικά στην εκτύπωση χρημάτων, χωρίς το ανάλογο αντίκρυσμα σε προϊόν, επειδή αυτό κάποτε σταματάει να είναι αρκετό. Σε μιά κρίση όμως, αντίθετα με το πως θα ήταν δίκαιο, αρνούνται να δεχτούν την αποπληρωμή των δανείων με τον ίδιο τρόπο, δλδ με τύπωμα χαρτονομισμάτων ίσης αξίας από τους ιδιώτες. Οι ιδιώτες πρέπει να επιστρέψουν ρευστότητα που θα δημιουργήσουν με πραγματικό κόπο, για να αποπληρώσουν χρέη που αποτελούνται από αέρα κοπανιστό.

      Αποτέλεσμα είναι το έμφραγμα της οικονομίας.

      Η λύση των σκληρών καπιταλιστών, ένας μεγάλος και καταστροφικός πόλεμος κάθε 50 χρόνια, βρίσκει όλο και λιγότερους υποστηρικτές μεταξύ αυτών που θα πρέπει την ώρα Χ να δουν το αίμα τους να ρέει σε χαντάκια.

      Με λίγα λόγια, έχουμε δώσει υπερβολικά πολύ αέρα στους τραπεζίτες. Στο Φαρ Ουέστ δεν ήταν τίποτα άλλο, από αυτους που τους πήγαινες τα λεφτά σου για να μην τα κουβαλάς μαζί σου και σε ληστεύουν οι συμμορίες. Σε σπουδαιότητα και κύρος βρισκόντουσαν αρχικά πολύ πιο κάτω από το επάγγελμα του νεκροθάφτη.

  8. Aris. A avatar
    Aris. A 24/03/2012 13:24:39

    Ο γυιός Ψυχάρη ο οποίος απολαμβάνει προκλητική προεδρική εύννοια στην κούρσα της Α Αθήνας φωτογραφιζόμενος με Ραχόι και Σαμαρά που ανήκει;;

    Στους κολητούς στους επιτήδιους ή στους τυχερούς αυτής της κοινωνίας.

    Καλές οι εκθέσεις ιδεών αλλά ο κόσμος πάσχει από έργα.

    Αλήθεια ποια είναι η άποψη της ΝΔ για τους τραμπουκισμούς στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής όπου ζούμε νέες εποχές Σερπιέπερη με το να βάζουν κατοίκους και εργαζόμενους να σκοτώνονται.

    Αν κοιτάξει κάποιος στα μπαλκόνια αλλά και αν ρωτήσει τους πλανόδιους πωλητές σημαιώνθα δει ότι φέτος υπάρχουν περισσότερες σημαίες από ποτέ.

    Αυτός ο κόσμος χρειάζεται έκφραση που δεν την βρίσκει ακόμα.

  9. Ιντζεσίλογλου Λάζαρος avatar
    Ιντζεσίλογλου Λάζαρος 24/03/2012 13:28:30

    Εύγε!!!! Φαήλω. Πιστεύω ότι θα μείνεις πιστός και στο μέλλον.!!!

  10. johnny avatar
    johnny 24/03/2012 14:01:05

    Οι "καραπροοδευτικοί συνδικαλισταράδες" χρεωσαν τη χωρα 350 δις;αυτοι δημιουργησαν τη φουσκα του χρηματιστηριου,τα δομημενα ομολογα,τις οφσορ εταιριες του Βουλγαρακη,τα υποβρυχια,τα Σκοπια,τον Οτσαλαν,τη συμφωνια της Μαδριτης,το Βατοπεδι;Απλως ολοι αυτοι οι υπευθυνοι κυβερνησαν στο ονομα της προοδου και ευημεριας της χωρας,ενω οι σημερινοι προσπαθουν να μας πεισουν οτι αφου μας εριξαν στα ορνια τωρα θα μας σωσουν.Λιγη αυτοκριτικη δεν βλαπτει,μην βλεπεται μονο τη καμπουρα των αλλων,ολοι γνωριζομαστε πια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ johnny 24/03/2012 18:51:56

      Όχι ρε Γιαννάκη, δεν γνωριζόμαστε όλοι. Εσύ ξέρεις ποιος είμαι. Εγώ δεν ξέρω ποιος είσαι.
      Θα μπορούσες να είσαι κι ο ...Πάγκαλος.
      Και οι καραπροοδευτικοί συνδικαλισταράδες (όχι ο συνδικαλισμός αφ' εαυτού) έχουν ευθύνη και για τα 350 δις και για πολλά άλλα. Τώρα ήρθες στην χώρα; Καλώς όρισες.
      Θα σου δώσω ένα παράδειγμα: δώσε μου ένα (1) παράδειγμα κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών κατά του αφελληνισμού της Παιδείας.
      Δώσε μου ένα (1) παράδειγμα όπου να στήριξαν επιχειρήσεις - κολώνες της οικονομίας, οι οποίες πήγαν στον γκρεμό από τον πόλεμο του κρατισμού.
      Καμπούρα δεν έχω ακόμη. Παραμένω 1,89 κι ευθυτενής. Πιστεύω ότι θα με κάμψει μόνο ο χρόνος, που μας λυγίζει όλους.

      • johnny avatar
        johnny @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/03/2012 08:46:06

        Θα σου δωσω ενα παραδειγμα κινητοποιησης,αυτο των ταξι που αγωνιστηκαν για το καλο του επιβατικου κοινου.Μπορει να μου δωσεις εσυ ενα παραδειγμα τιμωριας,οχι πολιτικης και αλλα τετοια καραγκιοζιλικια,ενος επιχειρηματια που καταχραστηκε επιδοτησεις και δανεια;ενος δημοσιου λειτουργου που τα πιανει;ενος ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ που με τα εργα του ζημειωσε τη χωρα ειτε οικονομικα ειτε εθνικα;ενος εθνικου "κατασκευαστει"που λυμαινεται τα δημοσια εργα με υπερτιμολογησεις,αλλα εχει το μαγικο ραβδακι που απο αγνωστους με τα ΜΜΕσα γινονται ολοι γνωστοι;Πρωτα λοιπον θα τιμωρηθουν οι ληστες και μετα θα παμε στους τσιλιαδορους.Α και κατι αλλο,δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο στη ζωη,'η Παγκαλος 'η Βοριδης.

    • ΠΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ avatar
      ΠΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ @ johnny 24/03/2012 21:43:05

      θα σου θυμισω ενα που εγω γνωριζω το σκανδαλο με τα υποβρυχια ξερεις ποιοι ειναι κατηγορουμενοι ειναι ο γιαννης ο μιχας ο γιωργης ο κοντακης ο σταυρος ο μαρκατος και αλλοι αυτοι ειναι το παλιο προεδρειο του σωματιου του ναυπηγειου για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους

  11. Δημήτρης, ετών 31 avatar
    Δημήτρης, ετών 31 24/03/2012 14:59:50

    Σωστά τα λέει. Μόνο που φοβάμαι ότι για πολλοστή φορά θα μείνουμε μόνο στα λόγια. Πάντως όποιος και αν κάνει κυβέρνηση πρέπει να δουλέψει, και να δουλέψει πάρα πολύ. Μπορούμε να αρχίσουμε από τα απλά: άρση μονιμότητας στο δημόσιο, αυστηρός έλεγχος στον ιδιωτικό τομέα (για τιμές, συνθήκες εργασίας), μείωση της φοροδιαφυγής (γιατί πάταξη δεν θα γίνει ποτέ), και απέλαση των λαθρομεταναστών. Αν πετύχουμε τα ανωτέρω, θα είναι μια καλή αρχή για την Ελλάδα μας και το μέλλον των παιδιών μας. Πάντως το να είμαστε αισιόδοξοι είναι μια καλή αρχή!

  12. hagan avatar
    hagan 24/03/2012 15:01:52

    Ο Φαήλος ιδεολογικός τυφών,όπως πάντα.Αλλά...πολλοί γόνοι,θυγατέρες και εγγονοί στις λίστες.Κρίμα...

  13. anonymous avatar
    anonymous 24/03/2012 16:57:05

    Θέλω να δω ελληνικά αυτοκίνητα πρωτοποριακής τεχνολογίας στους δρόμους μας, μαχητικά αεροπλάνα και όπλα υψηλής τεχνολογίας ελληνικής συμπαραγωγής.

    Για να τα δεις όλα αυτά πρέπει να είσαι μια κοινωνία 50 εκ. επιπέδου ας πούμε όπως η Γαλλία. Τότε έχεις την αναγκαία αγορά για να πουλήσεις τα αυτοκίνητά σου, τα αεροπλάνα σου και τα όπλα σου.

    Για να γίνουμε μια κοινωνία 50 εκ πρέπει η κάθε οικογένεια να έχει τουλάχιστον 4 παιδιά. Αν συνυπολογίσεις ότι σχεδόν οι μισές γυναίκες έχουν πρόβλημα υγείας, πχ. γέννησαν με καισαρική και δεν επιτρέπεται ιατρικά να κάνουν πάνω από 2 παιδιά τότε πρέπει οι άλλες που είναι υγιείς να έχουν 6-7 παιδιά. Αν δεν είχε γίνει η Μικρασιατική καταστροφή, δεν είχε γίνει ο εμφύλιος και η μετανάστευση θα ήμασταν 30 εκ. Τα νούμερα και η οικονομία είναι αμείλικτα.

    Αντί των ανωτέρω ουτοπικών που γράφω το σύστημα αποφάσισε τη συστηματική δίωξη, γενοκτονία κι εξόντωση των Ελλήνων και την αντικατάστασή τους από λάθρο.

    Πολύ αργά πια για δάκρυα.

    ΥΓ. Αν κι ανήκω σε άλλαο κόμμα σέβομαι τον Καμμένο, που έχει 5 παιδιά και τη Λούκα την Κατσέλη, που για να κάνει 4 παιδιά του Αρσένη μετατράπηκε σε ντουλάπα. Ήταν από τις πιο όμορφες Ελληνίδες βουλευτίνες κατά την πρώτη θητεία της στη Βουλή. Έτσι για να δείτε τι πρέπει να πράξουμε.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ anonymous 24/03/2012 21:36:55

      Μέσα σ' ὃλα ὃσα περιγράφεις γιά τήν ὑπογεννητικότητα,θέλω νά συμπληρώσω τήν ,μέ κάθε μέσο ἀποφυγή τῆς τεκνογονίας ὣς ἀναχρονιστική καί ὣς τροχοπέδη τῆς ἐλεύθερης καί ἀνέμελης χωρίς περιορισμούς ζωῆς μας,καθώς καί τοῦ μεγάλου ἀριθμοῦ τῶν ἐκτρώσεων...

      • anonymous avatar
        anonymous @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/03/2012 22:33:55

        είναι όλη η σύγχρονη αντίληψη με τη χειραφέτηση της γυναίκας και τη μετατροπή της σε άντρα. Μια σύγχρονη γυναίκα πρέπει να σπουδάσει, να έχει δουλειά και να έχει και κάποιες σχέσεις για να έχει εμπειρίες και να ξέρει τι θέλει στη ζωή της. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι ξέρει αν κρίνω από το μεγάλο αριθμό διαζυγίων.

        Τα ανωτέρω σημαίνουν ένα πράγμα: Περιορίζεται εν τοις πράγμασι η αναπαραγωγική ηλικία της γυναίκας. Όταν ξεκινάει την τεκνοποιία στα 30 και στα 35, εν πολλοίς στοχευμένα, χωρίζει άντε να κάνει το πολύ δυο παιδιά.

        Στη σύγχρονη κοινωνία απαιτείται να πειστεί μια γυναίκα να κάνει περισσότερα παιδιά. Αν ήμασταν σε καμιά ισλαμική δε θα τη ρωτούσαμε καν. Συνεπώς τα πράγματα είναι περίπλοκα.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ anonymous 25/03/2012 00:17:52

          Φαντάσου ὃμως μιά γυναίκα,ὃταν μπορεῖ,νά μή θέλει νά κάνει παιδιά καί ὃταν πιά θέλει,νά μήν μπορεῖ. Νομίζω πάντως ὃτι τά πράγματα δέν εἶναι τόσο περίπλοκα,ὃταν ὃλα γίνονται στήν ὣρα τους καί γιά κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.Ἡ ἀλήθεια εἶναι κάπου στή μέση...

    • juliet avatar
      juliet @ anonymous 24/03/2012 22:02:50

      Anonymous,
      μιά διόρθωση η κυρία Κατσέλη δεν έχει ''ντουλάπα '' από τις τέσσερες γέννες ,γιατί είναι δεύτερος γάμος του Αρσένη και απέκτησε μόνο μιά κόρη ,τα υπόλοιπα τρία παιδιά είναι από τον πρώτο του γάμο.Συγγνώμη για την παρέμβαση.

      • anonymous avatar
        anonymous @ juliet 24/03/2012 22:16:36

        Δεκτή ευχαριστώ για τη διόρθωση. Δεν ήξερα ότι έχει 2 γάμους αλλά και πάλι μπράβο της που έκανε 4 παιδιά.

        • juliet avatar
          juliet @ anonymous 24/03/2012 23:11:29

          Δεν κατάλαβες ένα παιδί είναι δικό της ,τα άλλα τρία από άλλη γυναίκα ,από την πρώτη του σύζυγο.Οι Κεφαλλονίτες συνηθίζουν δύο γάμους .

          • anonymous avatar
            anonymous @ juliet 25/03/2012 00:27:06

            Στη Wikipedia διάβασα ότι η Λούκα έχει 4 παιδιά. Δε λέει 1.

          • franc avatar
            franc @ anonymous 26/03/2012 10:04:12

            Aγαπητέ anonymous Να γιατί δεν πρέπει ποτε να ξεχνάμε οτι το internet είναι ένα παγκόσμιο καφενείο και ό,τι λέγεται ή γράφεται σ΄αυτό είναι απλώς κουβέντες καφενείου έιτε έχουν τη μορφή εγκυκλοπαίδειας είτε τη μορφή χιουμοριστικού μπλόγκ. To καφενείο είναι χρήσιμο γιατί μας δίνει ερεθίσματα για έρευνα. ¨Ομως η αλήθεια βρίσκεται μόνο με εμπεριστατωμένη επιστημονική έρευνα...

          • anonymous avatar
            anonymous @ juliet 25/03/2012 00:35:03

            Τελικά λαθος και οι δυο. 2 παιδιά είναι δικά της. Τα άλλα δυο από ίσως άλλη γυναίκα του Αρσένη. Τώρα γιατί στην ελληνική και γαλλική wikipedia γράφουν 4, δεν ξέρω. Στη Γερμανική και Αγγλική γράφουν για 2.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 24/03/2012 22:20:42

        ...δεν έγινε ''ντουλάπα''...

        • franc avatar
          franc @ juliet 26/03/2012 10:12:29

          Αγαπητή juliet καλημέρα, Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, παρ' όλο που πολιτικά την θεωρώ ξοφλημένη απο κάθε άποψη, η Λούκα είναι μια φυσιολογικά παχουλή ώριμη κυρία με πανέμορφα μάτια και καλά συντηρημένη χωρίς χημικα...Η γέννα κατά την άποψή μου όχι μόνο δεν ασχημίζει τη γυναίκα, αλλά απεναντίας την ομορφαίνει και την ανανεώνει, αρκεί να γίνεται με την επιθυμία της στην ώρα της και χωρίς τους εγκληματίες γιατρούς της βιομηχανίας των καισαρικών...

          • juliet avatar
            juliet @ franc 27/03/2012 10:13:23

            Καλημέρα,δεν είναι πάντα απόλυτο ότι πρέπει να παχαίνει ,όσο τις συντηρήσεις εξαρτάται πως το βλέπει και το αντιλαμβάνεται η κάθεμια .Αλλά ένα είναι βέβαιο ότι η ψυχή του ανθρώπου,είτε άνδρας είναι ,είτε γυναίκα ,αντανακλάται στο πρόσωπο ακόμη και αν ο άλλος είναι άσχημος .

  14. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 24/03/2012 17:48:10

    ............Θέλω ισχυρή άμυνα, δύναμη αποτροπής που να κάνει τους εχθρούς μας να ιδρώνουν στο καταχείμωνο στην σκέψη να μας επιτεθούν, με στελέχη που θα απολαμβάνουν κύρους και σεβασμού και δεν θα τα λοιδορούν όρθια μοσχάρια και σπιθαμιαίοι απάτριδες................
    Καλά τα θέλω,αλλά το πώς θα το κάνω έχει σημασία και γιατί δεν το κάναν μέχρι τώρα;

  15. Κρίτων avatar
    Κρίτων 24/03/2012 17:53:52

    Συγχαρητήρια.Ωραίο κείμενο. Κοσμοπολίτικο.Βοήθησε κα η εμπειρία της ευρωπαίας! Από εμπειρία στο λέω!!!!

  16. Γιώργος Φ΄- Βόρειος avatar
    Γιώργος Φ΄- Βόρειος 24/03/2012 19:49:17

    Αγαπητέ Φαήλο,
    σωστά όλα αυτά που λες στο άρθρο σου τα οποία και προσυπογράφουμε όλοι μας. Ομως βλέπεις πως όσο καλές και αν είναι οι ουτοπίες διαρκούν πάρα πολύ λίγο, όσο ακριβώς τα παραμύθια που μας ταξιδεύουν σε άλλους κόσμους, υπέροχους, μαγικούς, φανταστκούς, όταν όμως προσγειωνόμαστε, η πραγματικότητα είναι ωμή, βίαια και ανάλγητη. Ας είμαστε λοιπόν ρεαλιστές.
    Για να γίνουν όλα αυτά που περιγράφεις απαραίτητη προυπόθεση είναι να γίνουν εκλογές άμεσα, ώστε να υπάρξει μια άλλη κυβέρνηση και να εκλεγούν πολιτικοί που θα πιστεύουν στα ίδια με 'σένα οράματα. Ομως όπως φαίνεται ή όπως το πάνε οι φίλοι μας ευρωπαίοι και το ΔΝΤ οι εκλογές μάλλον αναβάλλονται επ' αορίστω. Ηδη όπως διαβάζουμε η υπόθεση εκλογές στις 29/4 ή 6/5 ή 13/5 αναβάλλονται με τις ευλογίες τις Κομισιόν με το πρόσχημα της μη ολοκλήρωσης του PSI και μάλλον και αυτές καθίστανται όνειρο.
    Επομένως τόσο εσύ αλλά και όλοι εμείς που φωνάζαμε και ήμασταν το περασμένο Φθινόπωρο αντίθετοι με τη συγκυβέρνηση και τη συμμετοχή της Ν.Δ. στην Κυβέρνηση Παπαδήμου, αλλά και στην ψήφιση από την παράταξή μας του Β΄μνημονίου, μάλλον σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα δικαιωνόμαστε έστω και αν απευχόμασταν κατά βάθος κάτι τέτοιο. Οπως και εσύ συ στο άρθρο σου γράφεις "ας μην κοροϊδευόμαστε. Δεν θα απαλλαγούμε από τα δεσμά αν δεν νικήσουμε την παρακμή μας. Όσο γυρνοβολάμε με το χέρι απλωμένο και δεν παράγουμε τίποτα, θα βουλιάζουμε όλο και πιο πολύ. Τότε η σημερινή εξάρτηση θα γίνει πραγματικά κατοχική υποταγή ". Επομένως μία και μόνο λύση υπάρχει. Να αναλάβει την ευθύνη ο Πρόεδρός μας να καταγγείλει όλες αυτές τις ωμές παρεμβάσεις, να ενημερώσει τον ελληνικό λαό και να αποχωρήσει από την κυβέρνηση Παπαδήμου που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια την κοινωνία σε απόλυτη εξαθλίωση, ώστε να γίνουν επιτέλους εκλογές για να αναλάβει τη διακυβέρνηση της Χώρα εφαρμόζοντας το πρόγραμμά του.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/03/2012 20:03:59

    Μία είναι η συνωμοσία: ότι ΔΕΝ υπάρχει συνωμοσία.

    Η ιστορία είναι συνεχής αλληλουχία συνωμοσιών, μικρών, μεγάλων.

    Αυτή τη στιγμή που μιλάμε κάποιοι σε γραφεία και σε σπίτια σχεδιάζουν την επόμενη μικρή, μεγάλη συνωμοσία (στην Ελλάδα, κάπου στον κόσμο...)

    Η δίκη του Σωκράτη ήταν συνωμοσία

    Η δολοφονία του Καίσαρα ήταν συνωμοσία

    Η Σταύρωση του Χριστού ήταν συνωμοσία

    Ο λιθοβολισμός της Υπατίας ήταν συνωμοσία

    Η άλωση της Κωνσταντινούπολης ήταν συνωμοσία

    Απόπειρες δολοφονίας και δολοφονίες πολιτικών αντιπάλων ήταν συνωμοσίες

    Αφορμές για το ξέσπασμα πολέμων (εμπρησμοί, προβοκάτσιες, τρομοκρατία, δολοφονίες) ήταν συνωμοσίες (Ράιχσταγκ, σχεδιασμός διωγμού Εβραίων)

    Η σύγχρονη ιστορία είναι επίσης άθροισμα συνωμοσιών

    Τα πραξικοπήματα είναι συνωμοσίες

    Οι πορτοκαλί επαναστάσεις είναι συνωμοσίες

    Όταν μια συνωμοσία βγαίνει από το καβούκι της και παίρνει τη μορφή ψηφίσματος (π.χ. ΟΗΕ) ή Συμβουλίου Ασφαλείας ή μέτρων ΕΕ κατά Ελλάδας -λέμε τώρα... τότε είναι πια πολύ αργά...

    Η γαρνιτούρα (δάνεια, προπαγάνδα και τηλε-προπαγάνδα, μεταβολή των συνηθειών ομάδων ανθρώπων, εθισμός στον πνευματικό εκφυλισμό κ.α.) είναι τα ΕΡΓΑΛΕΙΑ της ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ.

    (για να μην πάμε στα βαριά συνωμοσιολογικά (τα εσχατολογικά), Κάρτες Πολίτη σε μορφή φυτευτού, τηλε-ελεγχόμενου τσιπιδίου μεγέθους κεφαλής καρφίτσας όπως ήδη εμφυτεύεται σε νεογνά σε άλλες χώρες, δήθεν με το πρόσχημα του ελέγχου της υγείας τους)

    Eπίσης, δεν είναι συνωμοσία το ότι σχεδίασαν και υλοποιούν την ταχύτερη εξόντωση και αντικατάσταση πληθυσμού δυτικής χώρας-ενεργειακού μεσογειακού ελδοράδο, με άλλους φθηνότερους, βολικότερους και ανομοιογενέστερους.

    Όχι, δεν το πιστεύω.
    Αποκλείεται.

    Είναι καλοί άνθρωποι αυτοί. Δεν μπορεί.
    Οι εγκληματίες που αποφυλακίζουν σωρηδόν ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ αλλενάκι 24/03/2012 22:26:35

      Καλά τά λές αλλενάκι. Είναι καλοί άνθρωποι αυτοί. Δεν μπορεί.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αλλενάκι 27/03/2012 09:58:19

      Η συνωμοσία προϋποθέτει μυστικά σχέδια, μυστική δράση.
      Συνήθως όμως τα συμφέροντα τους οι εχθρικές δυνάμεις και οι ντόπιοι βοηθητικοί τους τα προωθούν φόρα παρτίδα. Συνήθως υπάρχει ένας ελέφαντας μέσα στο δωμάτιο. Λες για τις πορτοκαλί "επαναστάσεις". Έπρεπε να είσαι καθυστερημένος για να μην καταλαβαίνεις τι συμβαίνει. Σαν αυτούς που πιστεύουν ότι ο Καρζάϊ είναι εκλεγμένος δημοκρατικός ηγέτης.
      Εννοώ απλά ότι δεν έχουν όλα επίκεντρο εμάς. Η κρίση ξεκίνησε από τις ΗΠΑ αλλά λόγω των αδυναμιών μας, χτύπησε πιο σκληρά την ξεβράκωτη Ελλάδα κι εκεί αρχίζουν οι αληθινές μικρές "συνωμοσίες": ορμήξανε τα αρπακτικά.
      Τα σχέδια όμως των εχθρών μας, των εχθρικών στον Ελληνισμό συμφερόντων και των κερδοσκόπων, είναι ολοφάνερα, δεν διακρίνονται από μυστικότητα, τακτ κλπ. Μας τα τρίβουν στα μούτρα. Αυτό λοιπόν που λέω, αγαπητό Αλλενάκι, είναι πως εμείς πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε. Εμείς τους επιτρέπουμε να προωθούν τα συμφέροντα τους σε βάρος μας. Αντί λοιπόν να κλαψουρίζουμε και να αναλύουμε τις συνωμοσίες, που συχνά είναι ανύπαρκτες (απλά εμείς μ@λ@......τε κι αυτοί μας βρίσακουν μπόσικους), ας δούμε καθαρά ότι ΠΑΝΤΟΤΕ θα υπάρχουν εχθρικά προς εμάς συμφέροντα, κανείς δεν θέλειο το "καλό" μας και ας χτίσουμε την ΙΣΧΥ μας. Έτσι μόνο φανερά και μυστικά σχέδια θα σπάνε τα μούτρα τους.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/03/2012 18:28:29

        Σε ευχαριστώ για την απάντηση αγαπητέ Φαήλε. Σε ορισμένα συμφωνώ, αλλά λέω ότι δεν έχουμε όλη την εικόνα περί του τι έχει διαμειφθεί και διαμείβεται ακόμα πίσω από κλειστές συνωμοτικές πόρτες και τι ειλημμένες αποφάσεις ίσως υπάρχουν (διαφορετικά τι νόημα θα είχαν και οι υπηρεσίες εθνικής ασφαλείας σε ένα κράτος), και ευελπιστώ ότι τελικά δεν θα περιέλθει η πατρίδα μας στη θέση αυτού "που το μαθαίνει πάντα τελευταίος"... Συν το ότι σε πολλά βρεθήκαμε μπόσικοι, ασφαλώς. Οι ευθύνες να διασφαλίσουμε τα του οίκου μας και να καταστήσουμε την πατρίδα μας απρόσβλητη είναι πρωτίστως δικές μας. Σου εύχομαι καλό προεκλογικό κουράγιο!

  18. logios avatar
    logios 24/03/2012 21:32:26

    Καλά όλα αυτά αλλά πολύ θεωρητικά. Για να συμβούν τα παραπάνω πρέπει να έχουμε χρόνο και αυτός δεν υπάρχει. Η ανασύνταξη του κράτους με τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα των μνημονίων που δημιουργούν ύφεση είναι ανέφικτη.

  19. ΦΩΤΗΣ ΖΑΠΑΝΤΙΩΤΗΣ avatar
    ΦΩΤΗΣ ΖΑΠΑΝΤΙΩΤΗΣ 24/03/2012 22:09:16

    Στη “Δημοκρατία των Κολλητών και των Επιτήδειων” ανήκουν και καραμπινατοι
    Νεοδημοκράτες

  20. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 24/03/2012 23:02:15

    Φίλε Φαήλο, όλο «ΗΘΕΛΑ», «ΘΑ ΗΘΕΛΑ», «ΘΕΛΩ», βρε αδερφέ μας ζάλισες τον έρωτα, πόσο κακομαθημένος είσαι; Μου θυμίζεις τις παρθένες, που μετά την πρώτη φορά, χτυπάν αμέσως στην φίλη τους τηλέφωνο και όλο παράπονο εξομολογούνται «ΘΑ ΗΘΕΛΑ η πρώτη φορά να είναι αλλιώς». Προσγειώσου και πάρε παράδειγμα σεμνότητας, από τον... George B'. "ΔΕΝ ήθελα να γίνω πολιτικός, αλλά με οδήγησαν εκεί τα βιώματά μου". Πάρε να' χεις.
    Με το συμπάθιο κιόλας έτσι; :)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ dikefalosaitos 27/03/2012 10:05:20

      Σ' έχει πιάσει η Άνοιξη και κάνεις βρώμικες σκέψεις.
      Η μάνα μου φταίει που έγινα κακομαθημένος. Τόσα χρόνια γαλλικά, πιάνο, μπαλέτο και το Κολλέγιο Κορυδαλλού εκεί στην Πέτρου Ράλλη με κατέστρεψαν, αητέ μου.
      Γράφω αυτά που θέλω. Εσύ μπορείς να γράφεις γι' αυτά που δεν θέλεις. Αν και πρέπει να αποφασίσεις τι θέλεις, καίτοι δύσκολο με δυο κεφάλια που ίσως έχουν αντίθετα γούστα.
      Στην ηλικία σου πάντως μην σκέφτεσαι διακορευόμενες παρθένες. Ντροπή.

  21. franc avatar
    franc 26/03/2012 09:34:50

    Aγαπητέ Πεπόνη καλημέρα, Δεν σε είχα προσέξει μέσα στον (ωραίο) ορυμαγδό των σχολίων του αντινιούζ αλλά χαίρομαι που διαπιστώνω την απόλυτη ταύτιση πολύ σημαντικών απόψεών μας για την κρίση. Το δράμα είναι οτι τον πολύν αέρα στούς τραπεζίτες δεν ξεκινήσαμε να τον δίνουμε εμείς , όμως υποχρεωνόμαστε απ΄αυτούς που τον έδωσαν πρώτοι και είναι και "εταίροι" μας πανάθεμά τους, να τον πληρώσουμε πρώτοι στην Ευρώπη τουλάχιστον. Τον αέρα στούς τραπεζίτες τον έδωσαν το 1989 οι Ρήγκαν-Θάτσερ-Κλίντον με το Ψευδοδόγμα του Νεοφιλελευθερισμού που άνοιξε το δρόμο στην απόλυτη ασυδοσία των τραπεζών μετατρέποντάς τες σε διεθνή ανοιχτά καζίνα...Δεν είναι τυχαίο οτι η κρίση ξεκίνησε απο μια Αγγλική Τράπεζα την Northern Rock για να περάσει στις Αμερικανικές, Lehman Brothers κλπ. Επίσης δεν είναι τυχαίο που οι Αγγλοσάξονες σαν τις γάτες "σκέπασαν τα σκ@@@ τους" τυπώνοντας αβέρτα δολλάρια και στερλίνες ...Αλήθεια ξέρει κανένας πόσα? ενώ ταυτόχρονα, με τήν παρέμβαση των Γερμανών συνεργών τους, απαγόρεψαν το τύπωμα ευρώ στην ΕΚΤ αναγκάζοντας εμάς τους πελάτες τους, "αδύναμους κρίκους " τάχα, να πληρώσουμε το λογαριασμό. Πράγμα που τελικά αποδέχτηκε έστω με δυσκολία και ο Σαμαράς βάζοντάς μας σε αέναο καθεστώς πληρωμής των τοκογλύφων. Παρακάτω αναφέρεις την ουσιαστικότερη κατα την άποψή μου διαπίστωση για την κρίση: "Συνεχής ανάπτυξη σε μια οικονομία δεν είναι εφικτή, διότι η παραγωγή αγαθών έχει όρια, λόγω του ότι ο πλανήτης, και η χωρητικότητα του σε ανθρώπους, έχουν όρια. Θα έπρεπε να μεταναστεύσουμε στον Άρη. Ή να σκοτώνουμε τους μισούς κάθε 50-100 χρόνια. Το δεύτερο ήδη συμβαίνει." Συμφωνώ αλλα έχω αντιπρόταση επι του θέματος: Να κάνουμε οικονομία και όχι σπαττάλη μέχρι να αποικίσουμε τον Αρη που σε 100 χρόνια θα γίνει σίγουρα, αν επιβιώσουμε ως είδος. Θα γνωρίζεις υποθέτω οτι το 70% των παραγωμένων προιόντων απο τους "ισχυρούς" του πλανήτη είναι σκουπίδια που πολλες φορές πετιούνται "υποχρεωτικά". Θα αναφέρω ένα μόνο απο χιλιάδες παραδείγματα. Ο "μέσος όρος ζωής" ενός αυτοκινήτου που ως το 1980 ήταν 25 χρόνια κατέβηκε απο το "σύστημα" στα 10- (πρόσφατα διάβασα έγινε το ίδιο για τα Ελβετικά ρολόγια). Επι πλέον το 70% των "παρελκομένων" ενός αυτοκινήτου (πίσω καθίσματα, επιδόσεις, απαίτηση σε ασφαλτιστρωμένη επιφάνεια κλπ "αξεσουάρ" πεθαίνουν αχρησιμοποίητα μαζί με το αυτοκίνητο. Αν λοιπόν το 70% της παγκόσμιας παραγωγής δεν ήταν σκουπίδια δεν θα χρειαζόταν να εξοντώνουμε τους ανθρώπους. Και αν στην επιστήμη δίνονταν τα καφάλαια που της αξίζουν, ο αποικισμός του Αρη και των άλλων πλανητών θα είχε ήδη αρχίσει... Οσο για τον ενθουσιώδη νέο Φαήλο Κρανιδιώτη ακόμα περιμένω απάντηση στα σχόλιά μας . Λες να καταδεχτεί?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ franc 27/03/2012 01:44:07

      O "νθουσιώδης νέος" μόλις γύρισε μετά από μαραθώνιο συναντήσεων, είναι σχεδόν δυο το πρωί, πάει για ύπνο και θα σας απαντήσει αύριο, φίλτατε.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/03/2012 10:14:16

        Επειδή η Κύπρος είναι ακόμη κατεχόμενη, οι Τούρκοι μας απειλούν στο Αιγαίο και την Θράκη, επειδή ακόμη δεν την έχουμε ακόμη σκαπουλάρει από την κρίση κι επειδή χλωμό το βλέπω σύντομα να ανατραπεί και μετασχηματιστεί το παγκόσμιο σύστημα παραγωγής και το τραπεζικό σύστημα, λέω να αναλώσω τις δυνάμεις μου στο μέτωπο της άντιμετώπισης της κρίσης και της υπεράσπισης των εθνικών συμφερόντων απέναντι στον τουρκικό επεκτατισμό και τα άλλα αντίθετα με την Ελλάδα κρατικά ή ιδιωτικά συμφέροντα. Δεν θα ασχοληθώ ιδιαίτεραμε το "να αποικίσουμε τον Αρη που σε 100 χρόνια θα γίνει σίγουρα, αν επιβιώσουμε ως είδος" κι ελπίζω να μην παρεξηγηθείς.

        • franc avatar
          franc @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/03/2012 15:04:42

          Είσαι σίγουρος οτι θα ασχοληθείς με αυτά και μετά τις εκλογές? Πολύ βραχυπρόθεσμο σε βλέπω. Τέλος πάντων, λύσε τα Ελληνοτουρκικά μόνο και άστα σ' εμάς τα υπόλοιπα...

  22. Γιαννης avatar
    Γιαννης 26/03/2012 14:02:18

    Φανταστικό το άρθρο.. δε λέω...σε εμπνέει.. θούριος... γεμίσαμε από τέτοιους όμως...Αυτό δε γίνεται όμως ψηφίζοντας τα ίδια λαμόγια όπως πριν... Μακάρι να μη δοθεί αυτοδυναμία ούτε σε ΠΑΣΟΚ ούτε σε Νέα Δημοκρατία!! ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ και να γίνουμε ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιαννης 27/03/2012 01:41:56

      Προφανώς πιστεύεις ότι η χώρα θα μπει στον αυτόματο κι εμείς θα κάνουμε απλώς ψυχανάλυση. Απλό είναι: μην ψηφίσετε για βουλευτές όσους θεωρείται λαμόγια, δώστε όμως ισχυρή εντολή εξουσίας.

  23. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 27/03/2012 10:16:09

    Αυτοί που μας κυβερνάνε τα τελευταία τριάντα χρόνια είναι ακόμη παντοδύναμοι και συνεχίζουν να κάνουν σχέδια. Κλονίστηκε λίγο το οικοδόμημα, όμως έχουν ακόμη στη φαρέτρα τους......
    Τελευταία, αφού ο Σαμαράς δεν τσιμπάει, ανέσυραν ως εφεδρεία την αριστερά.
    Ήρθε η ώρα να παιχτεί και το τελευταίο χαρτί. Φαίνεται ως τελευταίο χρησιμοποιείται όμως και ως έμμεση απειλή κατά του Σαμαρά για να επιτευχθεί ο συμβιβασμός.
    Αυτό που έχω να πώ είναι ότι:
    Σαμαρά μην υποχωρείς σε τελευταία χαρτιά τύπου Παπαρήγα-Τσίπρα-Κουβέλη.
    Το παιχνίδι το χάνουν και όπως φαίνεται 'θαρσείν χρή'.

  24. franc avatar
    franc 27/03/2012 10:59:26

    Αγαπητέ Φαήλο μας συνιστάς το αυτονόητο. Oταν ετοιμάσουμε το "βόλι" μας και το ρίξουμε στην κάλπη, προφανώς θα δώσουμε ισχυρή εντολή εξουσίας στο κόμμα στο οποίο θα ανήκει ο εκλεκτός μας . Οταν εγώ ψηφίζω, πιστεύω οτι η πλειοψηφία ψηφίζει το ίδιο με εμένα, αφού προφανώς εγώ ψηφίζω το σωστό. Σύμφωνα με τη λογική, αφού αποκλείσουμε το ΚΚΕ και το ποινικά υπόδικο ΠΑΣΟΚ με το παράρτημά του τη ΔΗΜΑΡ,καθώς και τα μικρά κόμματα που είναι χαμένη ψήφος, οι επιλογές μας για ισχυρή εντολή εξουσίας είναι δύο: 1. ΝΔ-Σαμαράς. 2. ΣΥΡΙΖΑ-Τσίπρας. Προφανώς θα κρίνουμε αυστηρά και τους δύο, θα λάβουμε υπ' όψη μας που μας οδηγεί η πολιτική του καθενός, επίσης θα λάβουμε υπ' όψη μας τις εξελίξεις στην υπόλοιπη Ευρώπη και αναλόγως τι πιστεύουμε και ποιόν εμπιστευόμαστε περισσότερο θα ψηφίσουμε. Προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι και οι δύο αυτοί πολιτικοί δεν έχουν βάλει το δάχτυλο στο μέλι, πιστεύουν στην ομοσπονδιακή Ευρώπη, Συμφωνούνν οτι το μνημόνιο είναι καταστροφικό για την Ελλάδα, Δεν ξέρουμε και για τους δύο, αν κερδίσουν τις εκλογές και γίνουν Πρωθυπουργοί με τι τακτικούς ελιγμούς θα αντιμετωπίσουν το υφιστάμενο καθεστώς που μας επεβλήθει απο την Τρόικα "με το πιστόλι στον κρόταφο" , Πιστεύουμε οτι και οι δύο βάζουν την Πατρίδα πάνω απο κάθε άλλο όφελος, και προσωπικά πιστεύω ότι αν καταστεί ανγκαίο,μπορούν χάριν της Ελλάδας να συνεργαστούν και να αποτελέσουν το ισχυρότερο πολιτικό δίδυμο που διαθέτει αυτή τη στιγμή η χώρα, αρκει να μην διστάσουν απο τον φόβο του πανίσχυρου εχθρού...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.