#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/10/2011 14:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Δημοκρατία δεν έχει ανάγκη από παρθενορραφή



Οι αντιδράσεις του κόσμου στις χθεσινές παρελάσεις έχουν ασφαλώς την χάρη τους γιατί αποδεικνύουν τον διχασμό και την μεταβλητότητα της κοινωνίας μας.

Αρκετοί από αυτούς που σήμερα διαδηλώνουν είναι οι ευνοημένοι του χθες που πίστευαν ότι αρκεί ένας πέτσινος διορισμός ένα συντεχνιακό προνόμιο για να λύσουν το πρόβλημα τους και να πορεύονται στο διηνεκές ζώντας σε ένα κράτος που διαρκώς ξεχαρβαλώνονταν και διαλύονταν είτε με την ανοχή μας είτε με την συνενοχή μας.

Μάλιστα είμαι πεπεισμένος ότι αν κάποιος αύριο το πρωί επέστρεφε μισθούς επιδόματα και προνόμια του χρόνου πάλι θα βλέπαμε στις παρελάσεις τον κόσμο να τρέχει πίσω από τους ίδιους άχρηστους ημιμαθείς πολιτικάντηδες.

Ενώ βλέπαμε τι έρχεται ενώ διαισθανόμαστε ότι η χώρα βαδίζει σε λάθος δρόμο πόσες φορές διαδηλώσαμε για τα διαλυμένα σχολεία τα ανεπαρκή νοσοκομεία τις διεφθαρμένες δημόσιες υπηρεσίες.

Πόσες φορές ψηφίσαμε με κριτήριο την ικανότητα την ακεραιότητα την επαγγελματική επιτυχία την κοινωνική καταξίωση των υποψηφίων και όχι την προσδοκία ενός ρουσφετιού;

Έχουμε ευθύνες και δεν μπορούμε να τις πετάξουμε με κραυγές και διαμαρτυρίες.

Είναι εύκολο να κατακρίνουμε μόνο τους πολιτικούς αυτούς που εμείς εκλέξαμε επειδή δεν μπορούν πλέον να μας παρέχουν έναν κόσμο που ούτως ή άλλως δεν αντέχαμε.

Η αυτοκριτική και η περισυλλογή που είναι ο θεμέλιος λίθος για να μας οδηγήσει στο καλύτερο λείπει από όλους.

Από την άλλη πλευρά οι αντιδράσεις των πολιτικών είναι για κλάματα.

Πρώτα από όλα του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Θα περίμενα να μην πει τίποτα.

Πράγματι τέτοιας έκτασης αποδοκιμασία, έπρεπε να τον συγκλονίσει, και να τον οδηγήσει σε μέρες σιωπής πριν απευθυνθεί στα παιδιά του.

Κάποια στιγμή να σταματήσει το παραμύθι ότι προσβάλλονται οι θεσμοί από τέτοιες πράξεις όπως οι σημερινές.

Αλήθεια οι θεσμοί δεν προσβάλλονται όταν όσοι συμμετέχουν σε αυτούς έχουν μετατρέψει την πολιτική ζωή σε ένα κλειστό club απογόνων και παραγόμενων πολιτικών από τα ΜΜΕ.

Οι θεσμοί δεν προσβάλλονται όταν οικονομικοί και επιχειρηματικοί παράγοντες θέλουν να επιβάλουν τις λύσεις που κρίνουν επωφελείς για τα συμφέροντα τους αδιαφορώντας για τους συνταγματικούς κανόνες.

Ξαφνικά βλέπω πολλοί και ειδικά η Υπουργός Παιδείας να απαιτούν σεβασμό και πειθαρχεία από τα παιδιά που παρελαύνουν.

Καλά δεν γνωρίζει η κυρία Διαμαντοπούλου ότι τα σχολεία εδώ και δύο δεκαετίες έχουν διαλυθεί και τις μισές μέρες του εκπαιδευτικούς έτους αργούν.

Ζητούν από τους μαθητές σεβασμό των εθνικών συμβόλων και αγώνων αυτοί που έκαναν ότι μπορούσαν για να εξαφανίσουν από τα βιβλία ιστορικές μαρτυρίες στο όνομα της παγκοσμιοποίησης.

Αυτό που ενοχλεί την πολιτική κάστα είναι ότι όσοι μέχρι χθες στέκονταν σούζα μπροστά τους και τους εκλιπαρούσαν για μια χειραψία σήμερα τους γιαουρτώνουν.

Απαίδευτους πολίτες παρήγαγαν, αδρούς και άκομψους «διαμαρτυρόμενους» εισπράττουν.

Ζητούν από τους διαδηλωτές να δείχνουν εγκράτεια και μέτρο οι πρυτάνεις της αμετροέπειας και της αλαζονείας.

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο και από την ξαφνική επαναστατικότητα των χθεσινών κοιμισμένων και ονειροπαρμένων πολιτών είναι η σεμνοτυφία που προσπαθούν να επιβάλλουν όσοι βλέπουν ότι δεν μπορούν να χειραγωγούν την κοινωνία με την ευκολία που το έκαναν.

Τα πράγματα θα οδηγούνται σε διαρκώς αυξανόμενη αταξία επειδή δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να τα συγκρατεί.

Οι κάβοι οι δεσμοί που συγκροτούν ένα στοιχειωδώς οργανωμένο κράτος έχουν σπάσει προ πολλού κύρια με ευθύνη των σημερινών κυβερνόντων τότε που διαλύανε αρχές και αξίες για να κυβερνούν με ευκολία και διάρκεια.

Aris. A

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Xmm avatar
    Xmm 29/10/2011 15:04:31

    ++

  2. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 29/10/2011 15:06:40

    ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΔΕΞΙΩΝ ΜΟΝΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΚΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΥΝ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΥΚΤΑΙΟΝ ΤΟ ΕΦΙΚΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΚΤΕΟΝ.
    ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΕΟΝ ΚΟΛΑΜΕ ΟΜΩΣ.
    ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΕΥΚΤΑΙΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙ ΣΤΟ ΕΦΙΚΤΟΝ.
    ΣΤΟ ΔΕ ΠΡΑΚΤΕΟΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜO: ΑΚΗΔΕΣ ΤΣΟΥΚΑΤΟΙ ΜΑΝΤΕΛΗΔΕΣ ΠΑΓΚΑΛΟΙ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΔΕΣ ΔΑΜΑΝΑΚΕΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΩΝ.

    ΑΣ ΚΑΘΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΕΣ ΣΤΟ ΕΥΚΤΑΙΟΝ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ (ΚΑΛΟΠΙΣΤΗ) ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΠΑΡΟΥΤΟΚΑΠΝΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΕΟΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥΣ.
    Υ.Γ.
    ΠΕΡΙΤΟ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΣΤΟΚΟΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ .....
    ΠΡΟΣΕΞΕ ΣΑΜΑΡΑ ΜΗ ΠΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΟΙ ΧΑΧΟΛΟΙ ΠΑΣΤΟΚΟΙ.
    Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΚΑΛΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ.
    Η ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΦΡΑΓΚΕΛΙΟ ΣΑΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ Η ΘΑ ΠΛΕΝΕΙΣ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΣΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΛΑΤΟ.
    ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗ ΠΑΘΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΜΠΑΜΠΗΣ 29/10/2011 15:29:21

      Μια και μιλάς για την αριστερά που σήμερα διαδηλώνει των περισσότερων η ανοχή στο σύστημα Πασόκ είχε εξαγοραστεί με άφθονους διορισμούς.

      Για να μην θυμηθώ τις περίφημες αντιστασιακές συντάξεις που έδινε ο Ανδρέας.

      Για να μην θυμηθώ παλαιότερα τον Μάρκο Βαφειάδη στα κοινοβουλευτικά έδρανα του Πασόκ.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Aris. A 29/10/2011 16:48:30

        Η αριστερά η ίδια ήταν το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Αυτή τροφοδοτούσε το ΠΑΣΟΚ με στελέχη. Αυτή έτρωγε τα λεφτά. Μερικά κλικ πιο κάτω σε άλλη ανάρτηση για τη δημοσκόπηση της Υπατίας θα βρεις ένα σύνδεσμο για ενοικίαση ακινήτου του Ρουτζούνη στο δημόσιο με κάτι χιλιάδες Ευρώ το μήνα μίσθωμα. Αυτοί τα φάγανε τα πολλά λεφτά. Κρατικοδίαιτοι του κερατά. Αλήθεια γιατί η Μηχανική δεν παίρνει ούτε ένα έργο στην Ελλάδα και τα παίρνει όλα ο Μπόμπολας; Λιγότερα τα έφαγαν οι διορισμένοι και ακόμη λιγότερα έφαγαν οι διάφοροι άλλοι.

  3. NEOTERA avatar
    NEOTERA 29/10/2011 15:20:01

    Ενδιαφέρον παρουσιάζει η απόδοση των ευθυνών των πολιτών με τον τρόπο που γίνεται με καλή διάθεση απέναντί τους... Ομως πέραν από την αδιάκοπη υπενθύμιση αυτών των ευθυνών στους πολίτες, μέχρι το βαθμό να προκληθούν τύψεις, αλλά και αηδία για την λάϊφ στάϊλ καφρίλα, δεν υπαρχει κάτι άλλο που να μπορεί να γίνει με αποδέκτη των ελληνικό λαό για να μην επαναλάβει τα γίδια. Δεν μπορούμε να "τιμωρήσουμε" το λαό, όπως ανέφερε ο γιωργάκης στην προσπάθεια συλλογικής εθνικής ενοχοποίησης του έλληνα.
    Αλλά και τίποτα από τα ως άνω δεν θα αποφέρει το παραμικρό αν δεν τιμωρηθούν παραδειγματικά τα μέλη του ληστρικού "συστήματος" Πλαστόκ ! Αν δεν υπάρξει Κάθαρση με την πολιτική και τη δικαστική έννοια αν δεν καταδικαστούν "καθάρματα" επί Εσχάτη Προδοσία κ.α καλά δεν μπορουμε να αποδώσουμε ευθύνες στον ελληνικό λαο. Ούτε καν για ενδεχόμενες "ακρότητες"...

  4. Κώστας avatar
    Κώστας 29/10/2011 15:21:34

    Nα τα πάρουμε ένα προς ένα.

    -"Αρκετοί από αυτούς που σήμερα διαδηλώνουν είναι οι ευνοημένοι του χθες που πίστευαν ότι αρκεί ένας πέτσινος διορισμός ένα συντεχνιακό προνόμιο για να λύσουν το πρόβλημα τους και να πορεύονται στο διηνεκές ζώντας σε ένα κράτος που διαρκώς ξεχαρβαλώνονταν "
    Αρκετοί; Πόσοι αρκετοί; Οι μισοί; Τους μετρήσαμε; Πόσοι είναι οι πέτσινα διορισμένοι που δεν δικαιούνται να διαδηλώνουν; Μήπως με το νεφελώδες "αρκετοί" ασκούμε προκαταβολική ιδεολογική τρομοκρατία τύπου
    " τους βλέπεις, διαδηλώνουν γιατί έχασαν τα προνόμιά τους";

    -" Μάλιστα είμαι πεπεισμένος ότι αν κάποιος αύριο το πρωί επέστρεφε μισθούς επιδόματα και προνόμια του χρόνου πάλι θα βλέπαμε στις παρελάσεις τον κόσμο να τρέχει πίσω από τους ίδιους άχρηστους ημιμαθείς πολιτικάντηδες."

    !!! Καταρχήν στις παρελάσεις ο κόσμος ΔΕΝ τρέχει πίσω από τους πολιτικάντηδες. Πάει για να δει τα παιδιά του που παρελαύνουν, γιατί του αρέσουν, για να αποδώσει τιμές. Για να συγκινηθεί και να τιμήσει. Άκου για να "τρέξει" πίσω από τους πολιτικάντηδες;!!! Τί καινοφανή είναι αυτά;

    -"Έχουμε ευθύνες και δεν μπορούμε να τις πετάξουμε με κραυγές και διαμαρτυρίες"...
    Μάλιστα. Εχουμε ευθύνη. Ποιοί είμαστε εμείς που τις έχουμε; Πόσοι είμαστε; Όλοι; Μηπως τάχα οι περισσότεροι; Τί παγκάλειες γενικεύσεις είναι αυτές; Και ασφαλώς ο Λαός κάνει λάθη και λανθασμένες επιλογές και παρασύρεται και κολακεύεται. Τα ξέρουμε από το Δημοτικό. Αλλά από πότε το συστατικό γνώρισμα της Δημοκρατίας, πως δηλαδή ο Λαός είναι κυρίαρχος άρα συνυπεύθυνος, γίνεται εργαλείο ιδεολογικής στοχοποίησης και ενοχοποίησης των αντιδράσεων του; Δεν δικαιούται να αφυπνισθεί; Και όταν αφυπνισθεί θα του κουνήσουμε το δάχτυλο λέγοντάς του: "Φταις! Λούσου τα τώρα" ;;;


    -"με ευθύνη των σημερινών κυβερνόντων τότε που διαλύανε αρχές και αξίες ".
    Των σημερινών αδιαμφισβήτητα. Των χθεσινών;
    "Το βιβλίο Ιστορίας της Στ Δημοτικού θα διορθωθεί «σε συνεννόηση με τη συγγραφική ομάδα, κυρίως με βάση τις παρατηρήσεις της Ακαδημίας Αθηνών» δήλωσε την Τρίτη, μετά τη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής, η υπουργός Παιδείας Μ.Γιαννάκου.

    Είπε ακόμη, ότι κανείς δεν πρόκειται να «μεταπείσει την κυβέρνηση να μετακινηθεί από τον τρόπο που προβλέπουν οι θεσμοί σε εξωθεσμικές, προσωπικές παρεμβάσεις και άλλου χαρακτήρα παρεμβάσεις. Προτείνω να ηρεμήσουν όλοι. Η Ακαδημία Αθηνών είναι ανώτατο πνευματικό ίδρυμα της χώρας, έχει κάνει παρατηρήσεις, η συγγραφική ομάδα θα κάνει τις διορθρώσεις και θα πρέπει να κάνουμε όλοι υπομονή και να ηρεμήσουμε»."
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=790432

    Έτσι. Η "συγγραφική ομάδα θα κάνει τις διορθώσεις και ηρεμείστε" μας έλεγαν. Μη βγαίνετε στους δρόμους, θα σας κολλήσουν οι συριζαίοι πανούκλα μας λένε τώρα. Θεσμικά, παιδιά. Χαλαρά. Αλήθεια οι λαικές συγκεντρώσεις δεν είναι θεσμικές; Η είναι αν είναι μόνο της εγκρίσεώς μας;
    Δεν βαδίζουμε καλά.

    Σημ. : με άρθρο του Aris. A πρώτη φορά διαφωνώ. Κάτι δεν πάει καλά. Μακάρι να έχω εγώ λάθος.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Κώστας 29/10/2011 16:10:36

      Κώστα να σου εξηγήσω ποιοι είναι οι βολεμένοι του χθες.

      Σύμφωνα με την ειδησεογραφία στην Πάτρα αποδοκιμάστηκε ο υφυπουργός του Πασόκ από εργαζόμενους της ΕΒΟ Αιγίου που έπαιρνε η Πασκε συντριπτικά ποσοστά.

      Αυτοί δεν ζητάνε να χτιστεί μια Νεα Ελλάδα της αξιοκρατίας του μέτρου και της προόδου.

      Ζητάνε να παίρνουν τα λεφτά κάτω από το μαξιλάρι βρέξει χιονίσει.

      Είναι αυτοί που μέχρι χθες έκλειναν τα διόδια του Ριου για να αποθεώσουν τον Παπανδρέου όταν επισκέπτονταν την γη των Παπανδρέου.

      Αυτοί δεν έχουν καταλάβει τι συμβαίνει θέλουν να παραμείνουν πρώτα ξαδέρφια του Κολλά να τρώνε και να πίνουν εις υγείαν των κορόιδων.

      Πολύ από αυτούς που διαδηλώνουνε σήμερα είναι οι χθεσινοί στυλοβάτες και συναιτέροι τουΠασοκισμού.

      ΔΕν ζητάνε αλλαγές ζητάνε να γυρίσουμε στο χθες.

      • Kώστας avatar
        Kώστας @ Aris. A 29/10/2011 16:43:04

        Άρη, "πόσοι" είναι σε ρώτησα. Όχι ποιοι.
        Για την ΕΒΟ λοιπόν, που εσύ αναφέρεις, βρήκα πως οι εργαζόμενοι είναι δεν είναι 2000. Και μάλιστα από το 1999 μέχρι το 2003 ο αριθμός τους έβαινε μειούμενος.
        http://www.ellinikos-stratos.com/arxeio/evo.asp

        Να κλείσει η ΕΒΟ;
        Ποια η θέση σου;
        Να πω την δική μου: Να μην κλείσει.
        Αν μου απαντήσεις και στα υπόλοιπα( "κόσμος που θα έτρεχε πίσω από τους πολιτικάντηδες στις παρελάσεις", και λοιπές-κατά τη γνώμη μου- γενικεύσεις ) θα επανέλθω.
        Ευχαριστώ.

        • anonymous avatar
          anonymous @ Kώστας 29/10/2011 16:57:59

          Αυτούς που βολεύτηκαν από το παλιό σύστημα εγώ προσωπικά τους υπολογίζω πάνω από 200.000. H EBO είναι ένα μέρος από αυτούς.

  5. Κακαβούλης avatar
    Κακαβούλης 29/10/2011 15:26:15

    Πολύ ωραία.
    Δεν είναι όμως μόνο το ΠΑΣΟΚ υπεύθυνο.
    Είχε εκτός από το ΚΚΕ στη δεκαετία του 80 και το ΣΥΝ μέχρι και την περίοδο Σημίτη.
    Το καλύτερο όχημα για να πάρει κάποιος κυβερνητική θέση ήταν να δηλώνει συνασπισμός.
    Ποια ιδεολογία άλλωστε κυριάρχησε όλα αυτά τα χρόνια?
    Όχι ποιος κυβέρνησε?
    Ήταν ή δεν ήταν το ΠΑΣΟΚ και οι άλλες Δημοκρατικές δυνάμεις που έφεραν την αποσάθρωση του κράτους και των αξιών.
    Των αξιών που ακόμη και η Αριστερά πλέον ομολογεί αλλά δεν απολογείται?
    Ποιος οδήγησε στη λογική της ήσσονος προσπάθειας?
    Ποίος θεωρούσε τους κρατικούς πόρους ανεξάντλητους και συνεχώς ζητούσε, περισσότερους νοσηλευτές, γιατρούς, πυροσβέστες, Ικατζήδες κ.λ.π και ποτέ δεν αναρωτιότανε για την απόδοση των ήδη υπηρετούντων?
    Υπήρχε καμία δυνατότητα στις μη αριστερές κυβερνήσεις να αναστρέψουν αυτό το κλίμα και να επανιδρύσουν το κράτος?
    Ποιοι ήταν που έστειναν στα παράθυρα των τηλεοπτικών δελτίων "αυταρχικούς" καθηγητές και δασκάλους που τόλμησαν να βάλουν όρια σε κάποιον μαθητή?
    Ποιος διέλυσε τα Πανεπιστήμια και τα έκανε άντρο αλητών?
    Ποιοι ήταν που έμαθαν στο Λαό, ακόμη και σε 14χρονα παιδιά τις καταλήψεις?
    Ποιοι ήταν οι εργατοπατέρες που διέλυσαν δημόσιο καο ιδιωτικό τομέα?
    Ποιοι πολέμησαν τον Πατριωτισμό και την Ελληνοκεντρική Παιδεία και θεωρούσαν ρατσισμό και Εθνικισμό και την έκφραση ανησυχίας για τα κύματα των λαθρομεταναστων?
    Ποιος πολεμά το αστυνομικό κράτος και δεν βγάζει τσιμουδιά για την αύξηση της εγκληματικότητας?
    Αλήθεια έχει κανένας κάποια δήλωση της Αλέκας ή του Αλέξη για την εγκληματικότητα.
    Και εκεί που η Αριστερά βρισκόταν στο καναβάτσο, ήρθε η Λαίλαπα του ΓΑΠ και απέκτισε προνομιακό ρόλο επειδή μη έχοντας ιερό και όσιο μπορεί να φωνάζει δυνατότερα και να μη τη νοιάζει αν διαλυθεί κάθε έννοια νομιμότητας και θεσμών.
    Και παρασύρει και τους αφελείς και θυμωμένους υποσχόμενη τον... παράδεισο εξόδου από το ευρώ ή επιστροφή στη Δραχμή.
    Η Ελληνική Αριστερά και οι απόψεις της ήταν το κατάλληλο λίπασμα και κλίμα για να αναπτυχθούν τα ζιζάνια που διέλυσαν την Ελληνική κοινωνία.
    Η πλήρης ανατροπή αυτών των αντιλήψεων θα σημάνει την έγερση των Ελλήνων από το σημερινό τέλμα και την καταδίκη των επιλογών του χθές.
    Η ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΓΙΑ ΤΗ Ν.Δ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΔΗΡΙΤΗ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΔΙΜΕΤΩΠΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Κακαβούλης 29/10/2011 16:02:43

      Kακαβούλη

      Με καλύπτεις πλήρως οι παρατηρήσεις σου είναι συνέχεια των παραπάνω.

  6. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 29/10/2011 15:30:06

    Άρη μου, προσυπογράφω τό άρθρο σου, διαφωνώντας μόνο στο σημείο ότι οι πολίτες αύριο, αν τους έδιναν πίσω, ότι τους αφαιρέθηκε από τις αποδοχές τους, θα επέστρεφαν στις παρελάσεις. Ένα μικρό κομμάτι, ίσως. Η συντριπτική πλειοψηφία του Λαού όμως και ειδικά η Νεολαία μας όχι! Allea jacta est! Ο Έλληνας πολίτης γνωρίζει πια, πως το πρόβλημα είναι εξόχως πολιτικό κι ότι από εδώ και πέρα δέον όπως ''διαλεχθώμεν πολιτικώς". Ξέρουμε πλέον πολύ καλά, ότι το πρόβλημα έγκειται στο ότι ξαφνικά μας εμφάνισαν την πολιτική ως οικονομολάγνα, έχοντάς την αποπροσανατολίσει από το κεντρικό της σημείο αναφοράς, τον Άνθρωπο. Και σ' αυτό, έχουμε όλοι βέβαια τις ευθύνες μας. Έχουμε ανεχτεί, εδώ και δυο δεκαετίες περίπου να μας κυβερνούν μόνο οικονομολόγοι της κακιάς ώρας, τεχνοκράτες, νεογιάπηδες και τοκογλύφοι. Παραφράζοντας τον Τσώρτσιλ, τον οποίο αντιπαθώ βαθύτατα, θα έλεγα ότι η Πολιτική είναι πολύ σοβαρό πράγμα, για να την εμπιστευόμαστε μόνο στους οικονομολόγους και στους ...τεχνοκράτες. Όταν εφηύραν την Πολιτική οι Αρχαίοι Έλληνες Φιλόσοφοι, σαν κορωνίδα τους είχαν τον Άνθρωπο και όχι φυσικά την Wall Street, την Fitch, την Deutche Bank και τα λοιπά ...ευαγή ιδρύματα. Πρέπει λοιπόν, πρώτα εμείς οι απλοί πολίτες να ξαναβρεθούμε μεταξύ μας και να μιλήσουμε για την Πολιτική, ξεκινώντας από μηδενική βάση. Να αναγκάσουμε τους πολιτικούς μας ταγούς να ξανατοποθετήσουν σαν κεντρικό τους σημείο αναφοράς τον Άνθρωπο, και να συζητήσουμε επιτέλους πολιτικά με τα παιδιά μας, που τα βάλαμε στην άκρη και που πολύ σύντομα, αύριο κιόλας, θα είναι οι αμείλικτοι εγκαλούντες μας.

  7. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 29/10/2011 15:37:31

    ..στις χρεοκοπημένες Δημοκρατίες μήπως ξέρει κανείς , τα έξοδα για την σύναξη της σοσιαλιστικής διεθνούς στο πολυτελέστατο ξενοδοχείο του Αγίου Νικολάου Λασιθίου και τα έξοδα φρούρησης ποιός και από ποιόν λογαριασμό τα πληρώνει;

  8. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 29/10/2011 15:39:25

    ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΣΙΠΡΑΣ: Η μόνη κριτική που μπορώ να κάνω εγώ για τον λαό μας είναι ότι γίναμε καταναλωτές και ξεχάσαμε το Ευαγγέλιο. Οι ευθύνες των πολιτικών μας δεν έχουν καμία σχέση με τις ευθύνες του λαού μας. Ο λαός μας θυσιάζεται για να σπουδάσουν τα παιδιά του και όταν έρθει η ώρα να βρούν δουλειά πρέπει να βρεί και μέσο. Δεν φταίει ο λαός μας που δεν υπάρχει αξιοκρατία. Και ούτε φταίει ο λαός μας που οι πολιτικοί μας τα βρίσκουν μεταξύ τους και μας κοροιδεύουν συνεχώς. Βλέπω συνεχώς αυτό δίπολο των καλών ή κακών δεξιών και των κακών η καλών αριστερών. Πρέπει να το τερματίσουμε αυτό και αντί για τα κακά στοιχεία που έχει ο ιδεολογικός μας αντίπαλος να εκμεταλλευτούμε τα καλά του στοιχεία. Από τους πολιτικούς μας αρχηγούς δύο είναι αυτοί που ξεχωρίζουν: Ο Σαμαράς και ο Τσίπρας. Περιμένουμε να μας αποδείξουν ότι είναι πράγματι ηγέτες.

  9. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 29/10/2011 15:57:33

    Να ντρεπονται οι πολιτικοι μας οχι μονο γιατι δεν εγινε η παρελαση στη Θεσσαλονικη, αλλα γιατι επετρεψαν το Στρατο να περασει και τον καταχειροκροτησαν. Να περισυλλογιστουν για το που οδηγουν τη χωρα με τις πραξεις τους ολα αυτα τα χρονια. Και να ξερουν εαν εχουν χασει την επαφη με τον κοσμο οτι στα πεζοδρομια και στα καφενεια (οσοι εχουν πλεον τη δυνατοτητα να δωσουν €1 για καφε) αναπολουν τον Παπαδοπουλο...

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ ΝΕΚΚ 29/10/2011 16:08:28

      ΕΛΛΑΣ=ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: Η παρατήρηση που κάνεις ότι ο φτωχός κόσμος αναπολεί τον Παπαδόπουλο είναι αληθινή. Την επιβεβαιώνω και εγώ. Αυτό που ζούμε σήμερα είναι χειρότερο και από την χούντα του Παπαδόπουλου. Να μην ξεχνάμε όμως και να το υπενθυμίζουμε συνεχώς πως Ελλάδα σημαίνει Ελευθερία και πως αυτό που ζητάμε είναι η Δημοκρατία και όχι η άρνηση της.

  10. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 29/10/2011 16:08:57

    Όλα αυτά τα προβλήματα “κακής διαγωγής” του “όχλου” έναντι των “θεσμών” δεν προέκυψαν από παρθενογένεση. Αντίθετα, είναι αποτέλεσμα αλλεπάλληλων βιασμών της έννοιας της “δημοκρατίας”.

    Τα δημαγωγικά καθεστώτα της αριστεράς πρώτα μετατρέπουν τους πολίτες (πλην αυτών που θεωρούνται “αντιδραστικοί” εξ ορισμού) σε απρόσωπο “Λαό”, μετά αυτός ο “λαός” καθαγιάζεται και θεωρείται αλάνθαστος, και ύστερα οι αριστερές νομενκλατούρες χρίζονται απολογητές, ερμηνευτές και εκτελεστές της βούλησης του “λαού”. Όταν κάποτε αυτός ο “λαός” στραφεί εναντίον τους, συνήθως γιατί τον έχουν φλομώσει στο παραμύθι, δεν του δίνουν όσα του έταξαν και τον φορολογούν αγρίως, τότε ανακαλύπτουν ότι είναι απλώς “όχλος”.

    Δεν θα αναφερθώ πάλι στο πώς το τριαντάχρονο καθεστώς μευέτρεψε τους πολίτες εδώ σε κονιορτό άπληστων ατόμων που συνιστούν πολλές φορές μάζα έτοιμη να κατασπαράξει και μετά να αλληλοσπαραχθεί. Πριν από λίγο σημείωνα κάποια πράγματα εδώ

    h*tp://www.antinews.gr/2011/10/28/130317/#comment-831954

    Δύο πράγματα θέλω να συμπληρώσω για τον θεσμό του προέδρου της δημοκρατίας.

    Και πρώτα-πρώτα, για τον ουσιαστικό ευτελισμό του θεσμού είναι απολύτως υπεύθυνο το κόμμα που απογύμνωσε τον Πρόεδρο από κάθε ουσιαστική δυνατότητα παρέμβασης στην πολιτική σκηνή, καθιστώντας το πολίτευμα μονοπολικό, μία πρωθυπουργική δικτατορία. Από κει και ύστερα ο πρόεδρος είναι ένα διακοσμητικό πρόσωπο, προϊόν διακομματικής συναλλαγής. Απομένει το “σύμβολο”. Αλλά τι άραγε να συμβολίζει σήμερα; Το ευνουχισμένο προεδρικό αξίωμα, την αφασία της τυπικά ανώτατης αρχής μπροστά στην συντελούμενη συρρίκνωση της εθνικής κυριαρχίας, ή την χρεοκοπημένη μεταπολιτευτική δημοκρατία;

    Ε, λοιπόν, εγώ πιστεύω ότι πράγματι ο θεσμός του προέδρου της δημοκρατίας μας έχει ευτελιστεί. Αλλά όχι με τα χθεσινά γεγονότα. Από πολύ παλιότερα. Τον ευτέλισε εκείνος που ευνούχισε την προεδρία από την δυνατότητα παρέμβασης στα πολιτικά δρώμενα. Και αυτός έχει όνομα. Και, επίσης, έστω και αυτόν τον διακοσμητικό πρόεδρο, τον εξευτελίζει εκείνος που τον συναντά κάθε λίγο και λιγάκι πριν υπογράψει το νέο πακέτο φορολογικής φρενίτιδας και καταστήσει τους πολίτες αυτής της “δημοκρατίας” φόρου υποτελείς σε ξένους επιτρόπους. Συναντήσεις χωρίς θεσμικό λόγο, που έχουν την συμβολική σημασία να καταστήσουν την προεδρία συνένοχη σε μία άστοχη και αδιαφανή κυβερνητική πολιτική. Και αυτός που τα κάνει αυτά έχει όνομα. Και επίσης δεν θυμάμαι τον παιδιόθεν “αντάρτη” πρόεδρό μας να έχει κάνει κάποια αυστηρή δήλωση για την περίπτωση εκχώρησης, έστω και έμμεσα, κυριαρχικών δικαιωμάτων.

    Εγώ λοιπόν αμφισβητώ αυτόν τον θεσμό της προεδρίας, ως έχει. Θέλω μια άλλη ουσιαστική προεδρία, μετά από συνταγματική μεταρρύθμιση. Που θα μπορεί σε μία τέτοια κατάσταση που βιώνουμε σήμερα, όπου εξευτελίζονται θεσμοί και διαδικασίες, να προκηρύξει άμεσα εκλογές. Και όχι να αφήνεται η χώρα να σέρνεται στο χάος και την ακυβερνησία.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Professor Moriarty 29/10/2011 16:24:39

      Συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα λές. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μας πρέπει να έκλεγεται από τον λαό.

  11. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 29/10/2011 16:23:44

    ΤΟ ΠΑΣΤΟΚ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ.
    Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ . Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΤΟΚ.
    Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΡΕΜΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΑΧΑ ΜΟΥ.
    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΣΤΟΚΑΡΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ .
    ΕΙΝΑΙ ΑΚΤΥΠΗΤΟΙ ΣΤΟ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟ .
    ΠΑΣΤΟΚ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΑΠΛΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ.
    ΕΙΠΑΜΕ ΠΑΣΤΟΚΟΣ ΚΑΙ ΧΑΧΟΛΟΣ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ.
    Ε ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΙ ΧΑΧΟΛΟΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ.

  12. ΕΛ avatar
    ΕΛ 29/10/2011 16:37:04

    ετσι ακριβως, όπως τα λες Aris A.

  13. STATHIS avatar
    STATHIS 29/10/2011 16:37:49

    "Οι αντιδράσεις του κόσμου στις χθεσινές παρελάσεις έχουν ασφαλώς την χάρη τους γιατί αποδεικνύουν τον διχασμό και την μεταβλητότητα της κοινωνίας μας."

    Δε νομίζω ΑΡΗ . Κάπου μπερδεύεσαι (ή θές να μπερδέψεις) ....... ΠΟΛΥ !!!
    (10.500.000 versas 50-70.000 δε θεωρείται πουθενά και με τίποτε, ΔΙΧΑΣΜΟΣ)



    *ex mea sententia .(Πάντα)

  14. ataktos avatar
    ataktos 29/10/2011 17:07:46

    Παρακαλώ ..μην αστοισεται τον .. Μητσοτάκη 10/1989 .. Μάνο και Ανδριανόπουλο επί χρυσής εποχής Σημιτη .. όλοι τους αριστεροί ήταν!!! ...

  15. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 29/10/2011 17:08:18

    ΠΟΣΟ ΕΥΣΤΟΧΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΚΑΒΟΥΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΠΛΟΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ .
    ΠΟΣΟΙ "ΕΠΩΝΥΜΟΙ" ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΚΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΕΣ.
    ΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΜΕ ΤΗ ΠΕΝΑ ΣΟΥ.
    Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  16. Nikolaos avatar
    Nikolaos 29/10/2011 17:18:39

    Χαίρομαι διαβάζοντας τέτοια και πολλά άλλα κείμενα σ' αυτό το χώρο.

  17. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 29/10/2011 17:27:18

    Είναι 1100 πλέον και μάλιστα το μισθολογικό κόστος της εταιρείας εκτινάχθηκε κυρίως στα πέντε χρόνια των κυβερνήσεων της ΝΔ (χωρίς να έχουν εξασφαλισθεί έργα που θα διατηρούσαν την απασχόληση). Ο νεοφιλελεύθερος μισανθρωπισμός είναι διάχυτος πλέον στην ελληνική κοινωνία, στα δύο μεγαλύτερα κόμματα, στο κόμμα της ντόρας, του κουβέλη σε "διανοούμενους" τύπου Δοξιάδη (τρομάρα τους) και αλλού. Οι περισσότεροι μάλιστα από αυτούς το πιστεύουν πραγματικά γιατί με τις κοινωνικές θύελλες που έρχονται κανονικά θα έπρεπε να κρύβουν λόγια.

  18. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 29/10/2011 17:44:19

    Κώστα.
    "Τί παγκάλειες γενικεύσεις είναι αυτές;"
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τα είπες όλα. Ετσι ακριβώς είναι.

    "με άρθρο του Aris. A πρώτη φορά διαφωνώ. Κάτι δεν πάει καλά. Μακάρι να έχω εγώ λάθος."
    Μην ανησυχείς. Εσύ είσαι μια χαρά.

  19. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 29/10/2011 17:50:20

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ: Το ΠΑΣΟΚ είναι μια μεγάλη απάτη. Η απάτη αυτή επινοήθηκε από την πλουτοκρατία την διαπλοκή και τους Αμερικανούς. Εξυπηρέτησε τα συμφέροντα τους και δεν έχει καμία σχέση με την αριστερά. Το ΠΑΣΟΚ εκμεταλεύτηκε την αριστερά και τώρα χρησιμοποιείται και για την συκοφάντηση της. Τα λέω αυτά γιατί η λογική που έχεις ότι για όλα φταίει η αριστερά (ή η δεξιά όπως λένε μερικοί σύντροφοι μου) και λανθασμένη είναι και δεν οδηγεί πουθενά. Δεν μπορεί να λέμε συνεχώς ότι μας φταίνε οι άλλοι!!! Πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας πως και η δεξιά παράταξη και η αριστερή παράταξη είναι ριζωμένες και οι δυό στον τόπο μας. Εκείνο που χρειαζόμαστε είναι μια σύγχρονη και υγιή δεξιά παράταξη (που δεν υπάρχει αυτή την στιγμή) και μια σύγχρονη και υγιή αριστερή παράταξη (που δεν υπάρχει αυτή την στιγμή)

  20. Ασπροποταμίτης avatar
    Ασπροποταμίτης 29/10/2011 17:53:21

    Περίμενα να καταλαγιάσουν οι κραυγές και να δω πιο ΄ψύχραιμα τι κρύβεται πίσω από τα διαδραματιζόμενα. Να πληροφορηθώ, να ακούσω απόψεις, να ζυγιάσω αντιδράσεις, να ανασύρω μνήμες από το παρελθόν και να συλλογισθώ όσο πιο ελεύθερα μπορώ για να συναγάγω τα προσωπικά μου συμπεράσματα. Έτσι λοιπόν έχω να σας πω τα παρακάτω που δεν ζητώ άκριτα να τα υιοθετήσετε:

    Ο κόσμος είναι γενικώς αγανακτισμένος για πολλούς λόγους. Άλλος γιατί δεν τα έφαγε μαζί τους, άλλος γιατί έφαγαν περισσότερο αυτοί και αυτός λιγότερο, άλλος γιατί από δω και πέρα το φαγοπότι τέλειωσε γι' αυτόν, άλλος γιατί του έταξαν και τον κορόϊδεψαν, άλλος ......για χίλιους ηθικούς λόγους και άλλος για χίλιους ιδιοτελείς. Η απαρίθμιση σωμό δεν έχει.

    Όποιος είναι αγανακτισμένος εύκολα ξεσπά επί δικαίων και αδίκων, ιδίως όταν εξακολουθητικά εμπαίζεται. Και τα τελευταία λόγια και οι πράξεις-κυρίως των πολιτικών της συμπολίτευσης- είναι προσβλητικά για τη νοημοσύνη όλων. Οι κυβερνώντες μας εμπαίζουν. Όταν κάποιος έχει το στομάχι του άδειο αν επιμένεις να του λες ότι λαθεύει και αντιθέτως εσύ ξέρεις ότι είναι γεμάτο θα τον κάνεις να σε πετροβολά.

    Με όσα προηγήθηκαν -δυο χρόνια τώρα- τέτοιες αντιδράσεις είναι αναμενόμενες. Ο πεινασμένος άνεργος γιατί θα πρέπει να συντάσσεται με τον χορτασμένο βολεμένο και να μην αντιδρά , όταν μάλιστα προκαλείται συστηματικά.

    Αυτά τα ήξεραν οι κυβερνώντες. Κουτοί δεν είναι. Ανίκανοι και κυρίως ακατάλληλοι είναι. Γιατί λοιπόν δεν πήραν ανάλογα μέτρα και στη Θεσσαλονίκη με εκείνα της Αθήνας στον εορταχσμό της 28ης; Απλά γιατί τους βόλευε να δημιουργήσουν εκεί την προβοκάτσια και να καπηλευθούν -με τα φερέφωνα τους- το θεσμό του προέδρου της Δημοκρατίας που αυτοί- οι σημερινοί κυβερνώντες- ευτέλισαν κατά το παρελθόν τόσες και τόσες φορές.

    Επειδή όμως είναι αποκομμένοι από τα προβλήματα του λαού και νοιάζονται οι περισσότεροι από τους 300 μόνο για το τομάρι τους και γι' αυτό είναι ακατάλληλοι, μέσα στο ναρκισσισμό τους, στην εγωπάθειά τους και στην αγωνία τους να μην καταστραφεί η ¨βολευτική¨τους καριέρα λάθεψαν στους υπολογισμούς τους. Δεν μπόρεσαν να μετρήσουν σωστά το μέγεθος της αγανάκτησης των Ελλήνων και έτσι ενώ άλλα σχεδίαζαν άλλα τους προέκυψαν. Ποιος γίνεται πιστευτός όταν υποστηρίζει ότι τα επεισόδια ήταν προσχεδιασμένα από ένα κόμμα ή κάποιες καθοδηγούμενες ομάδες και φορείς απανταχού της Ελλάδας; Ποιος γίνεται πιστευτός ότι τα επεισόδια στόχευαν στην καταρράκωση του θεσμού του Προέδρου της Δημοκρατίας; Ο κος Παπούλιας εκ παρθενογεννέσεως προέκυψε σ' αυτό το αξίωμα; δεν έζησε την περίοδο του πρασινοφρουρισμού, δεν είδε, δεν άκουσε τίποτα από τα συμβαίνοντα εκείνης της εποχής και τι στηλίτευσε από τα συμβάντα; Δεν κατανόησε ότι οι αντιδράσεις, που εξελίχθηκαν σε καταδικαστέα επεισόδια, δεν είχαν σαν στόχο τον ίδιο και το θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά τους επίορκους προκλητικούς πολιτικούς που ποτέ στην πραγματικότητα δεν τίμησαν με τις πράξεις τους ούτε τους ήρωες του 40, ούτε τα ιδανικά του αγώνα που αυτός υπηρέτησε ως αετόπουλο; Και επιπλέον δεν γνωρίζει ότι οφείλει να διδάσκει, δια του παραδείγματος, ότι σε τέτοιες στιγμές η σιωπή είναι χρυσός; καθώς ο πρώτος πολίτης του τόπου έχει και τη βαρειά ευθύνη της τήρησης του Συντάγματος με μια πατριωτική στάση;

    Και σήμερα ακόμη οι κραυγές των φερεφώνων δημοσιογράφων συνεχίζουν απεγνωσμένα να προσπαθούν να μας πείσουν για το αίσχος που συνέβει χθές και τους κινδύνους που απειλούν τη Δημοκρατία μας, αν δεν καθήσουμε φρόνιμα οι Έλληνες. Πρώτος μεταξύ αυτών, σήμερα, ένας δημοσιογράφος εκ του διδύμου πρωϊνής σαββατιάτικης τηλεοπτικής εκπομπής, που στις αρχές Αυγούστου αποκαλούσε μια μερίδα πολιτών "ότι είναι γκάου'' (το γιατί δεν το εξήγησε τότε). Ο "γραμματισμένος" αυτός σχολιαστής που στην ίδια εκπομπή του ενημέρωνε για την ασθένεια "άσμα" ( και όχι άσθμα, όπως είναι το σωστό), σήμερα ανέλαβε εργολαβικά να διδάξει μαζί με τον κο Μαγκούφη (που αποκάλεσε τον Σημίτη πολιτικό νάνο γιατί δεν του έκανε τα χατήρια που ζητούσε) τις ορίζουσες της Δημοκρατίας. Έχετε ανάγκη τέτοιων υποστηρικτών εσείς κύριοι της κυβερνήσεως για να μας πείσετε ότι ενεργείτε με γνώμονα το συμφέρον του Λαού και του τόπου;

    Ανάλογες προβοκάτσιες θα έχουμε και στο μέλλον και συν τω χρόνω θα πυκνώνουν για να φτάσουμε σε δημοψήφισμα ή εκλογές μέσα σε πόλωση. Για να συντηρηθεί το σύστημα της πολιτικής υποτέλειας σε πάτρωνες και να εδραιωθεί το προτεκτοράτο που μας έφτιαξαν. Το παιγνίδι είναι ξαναπαιγμένο από παλιά σε διάφορες εκδόσεις. Επειδή πέτυχε στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι θα πετύχει και τώρα.

    Άλλωστε το Σύνταγμα μας καθοδηγεί και μας προτρέπει σε μια οφειλή. Να αγωνισθούμε για την τήρησή του.

  21. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 29/10/2011 17:57:16

    Οταν εχουν μπει γυρω στα 30 σχολια και δεν εχει πει κανεις κατι για τη φωτογραφια, τα πραγματα ειναι δυσκολα (για να αποσυμφορισουμε λιγο το κλιμα...)

    • juliet avatar
      juliet @ ΝΕΚΚ 29/10/2011 18:09:33

      ΝΕΚΚ
      Να μιλάς για τόσο πεζά και φτωχά θέματα και να αποσιωπάς τα ξεχωριστά και σπαρταριστά ,είδες τι κάνουν τα συνεχή διαγγέλματα και οι γνωστές -άγνωστες αγωνιστικές φυσιογνωμίες π.χ Μπένυ,Παγκαλίνο,γερό-Κάρολος .....κλπ...κλπ,ούτε μια ωραία γυναίκα δεν ξελαμπικάρει το μυαλο!

      • μαρικα avatar
        μαρικα @ juliet 29/10/2011 18:23:01

        Γιασου Ιουλιετα μου,οπως παντα αψωγη.

        • juliet avatar
          juliet @ μαρικα 29/10/2011 19:09:52

          Μαρίκα,
          γειά σου ,οι μέρες δύσκολες και οι ''ήρωες'' πολλοί ,πλακώσανε οι ''λαγοί'' και απ΄ότι φαίνεται η κατσαρόλα θα γεμίσει μεζέδες.

          • NEKK avatar
            NEKK @ juliet 29/10/2011 19:55:19

            Πληρης και πολυδιαστατος ευνουχισμος εκτος και αν εσκεμμενα απεφυγαν να σχολιασουν λογω του οτι προκειται για Γερμανιδα!

          • μαρικα avatar
            μαρικα @ NEKK 30/10/2011 01:50:42

            ΝΕΚΚ ειναι η Κλαουντια Σιφφερ
            ξακουστο μοντελο της Γερμανιας.

          • μαρικα avatar
            μαρικα @ juliet 29/10/2011 20:19:40

            Εχεις δικιο,απο τα κομματια τους μαλλον,
            η ωρα πλησιαζει,με την βοηθεια του Θεου και της Παναγιας μας.Το μονο που θελω να δω ελευθερη την πατριδα μας.

  22. promitheas avatar
    promitheas 29/10/2011 18:15:54

    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι ο ευρύτερος δυνατός επικοινωνιακός, ελεγκτικός, επικυρωτικός και ακυρωτικός μηχανισμός έκφρασης της λαϊκής κυριαρχίας, κατ' αρχήν επιλογής πολιτικών προτάσεων και αιρετής ηγεσίας. Σε καθεστώς ισονομίας και σαφούς διακρίσεως των τριών εξουσιών όλες αυτές οι ιδιότητες λειτουργούν πλήρως και αρμονικά. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΚΤΗΘΕΙ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ.
    Προήλθε μέσα από την ισονομία της αγοράς. Λειτουργούσε μέσα στην αγορά. Ήταν η ίδια η αγορά σε επίπεδο ιδεών. "Τις αγορεύσειν βούλεται" έλεγαν οι Αθηναίοι. Αγορά: εκ του "αγείρω" = συγκεντρώνω πλήθος. Με πολλά παράγωγα: αγορεύω, συνηγορώ, κατηγορώ, δημηγορώ, αλληγορώ και άλλα. Συνεπώς η αγορά όχι μόνο δεν είναι το αντίπαλο δέος της πολιτικής, αλλά αναπόσπαστο στοιχείο του πολιτικού και νομικού μας πολιτισμού. Όσα καθεστώτα αντιμετώπισαν τον πλουραλισμό και την αντικειμενικότητα της αγοράς σαν αντίπαλο της ανελεύθερης ιδιοτελούς ιδεολογίας τους, εκτός του ότι απέτυχαν οικονομικά, ταυτόχρονα κατέλυσαν ή τραυμάτισαν σοβαρά την δημοκρατία.
    Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την εφαρμογή των αξιών της αξιοκρατίας και της δημοκρατίας. Παράγει από μόνη της αξιοκρατία και δημοκρατία.
    Δεν νοείται δημοκρατία και αξιοκρατία χωρίς προηγουμένως την πλήρη εφαρμογή της ισονομίας.
    Από αυτές τις τρεις αξίες ΜΟΝΟ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ. Οι άλλες δύο αξίες μόνο σχετική και όχι απόλυτη πολιτική εφαρμογή μπορούν να έχουν, η αποτελεσματικότητα εφαρμογής του μειώνεται περαιτέρω έως και μηδενίζεται ανάλογα με το εύρως καταστρατήγησης της ισονομίας.

  23. promitheas avatar
    promitheas 29/10/2011 18:21:20

    .......................................................................................................να έχουν, η
    δε αποτελεσματικότητα εφαρμογής τους μειώνεται..............................................

  24. S.R. avatar
    S.R. 29/10/2011 19:36:09

    Πολυ καλο αρθρο... Οσοι δεν θελουμε να δουμε και τις προσωπικες μας ευθυνες για το χαλι που φτασαμε, απλως κοροιδευομαστε.....

  25. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 30/10/2011 01:34:04

    Εκτός απο τους απολυμένους του ιδιωτικού τομέα που διακαίως διαμαρτύρονται όλοι οι άλοι για κάποια προνόμοια που χάσανε οδύρονται. Πάντως μια βόλτα να κάνει κανείς στα μπαρ και στα νυχτερινά κέντρα θα διαπιστώσει πως το πάρτι συνεχίζεται έστω και με δανεικά .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.