#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/05/2012 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η «Δημιουργία ξανά»… του νεοφιλελευθερισμού!


Μπορεί να μην κατάφερε να μπει στη Βουλή, το βράδυ τις 6ης Μαΐου, όμως ήταν ξεκάθαρα ένας από τους νικητές της βραδιάς. Μιλάμε για τον Θάνο Τζήμερο και το κόμμα του Δημιουργία Ξανά, που έλαβε μέρος στις εθνικές εκλογές και συγκέντρωσε ποσοστό της τάξης του 2,15%, με 135.932 συμπολίτες μας να τον στηρίζουν.

Στις 12 Μαρτίου του 2012, ο Θάνος Τζήμερος προχώρησε στην ίδρυση ενός νέου κόμματος με διακηρυγμένο νεοφιλελεύθερο προσανατολισμό, έχοντας την πεποίθηση πως είναι σε θέση να εμβολίσει τους παραδοσιακούς, φθαρμένους εκφραστές του. Είναι αλήθεια πως το περιβάλλον για τη νομιμοποίηση ενός αμιγώς νεοφιλελεύθερου κόμματος είχε διαμορφωθεί αρκετά καλά, όταν όλες οι συνιστώσες του μνημονίου απαξίωναν τον δημόσιο λόγο με κάθε λογής επιχειρήματα εναντίον του κοινωνικού κράτους και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ενώ, ταυτόχρονα, οι ίδιοι είχαν αναδειχθεί σε πρωταθλητές της κλεπτοκρατίας κατά την τελευταία 35ετία.

Σε αυτό το πλαίσιο, μια δύναμη εκτός των φθαρμένων προσώπων του πολιτικού προσωπικού της μεταπολίτευσης δεν θα ήταν δύσκολο να συγκροτηθεί και να καταφέρει την επιτυχία αυτή, πλάι στον νεκραναστημένο από το ΣΚΑΪ Στέφανο Μάνο και στη δικτυωμένη με τα κάθε λογής συμφέροντα Ντόρα.
Σε αυτή την εξέλιξη, βέβαια, αξίζει να συνυπολογίσουμε το ιδιαίτερο πλεονέκτημα του κυρίου Τζήμερου, ο οποίος, όντας διαφημιστής σε πολυεθνική εταιρεία για αρκετά χρόνια, γνωρίζει να πλασάρει τον εαυτό του και το κόμμα του με ιδιαίτερη μαεστρία. Επένδυσε πολύ στο διαδίκτυο, εμφανιζόμενος μόνο σε ραδιοφωνικές εκπομπές του Θέμου ή του Χατζηνικολάου. Για τον δε προεκλογικό του αγώνα, υιοθέτησε μια τακτική που θυμίζει πολύ τη δομή «αεροπλανάκι», του τύπου «ο καθένας οργανώνει δύο φίλους», που παραπέμπουν στις αμερικάνικες, πόρτα-πόρτα, εταιρείες προώθησης προϊόντων.

Αξίζει, όμως, να σταθούμε σε ορισμένα σημεία των διακηρυγμένων θέσεων του σχήματος.
Εντύπωση προκαλεί καταρχήν η εν λευκώ υιοθέτηση ορισμένων μνημονιακών επιταγών, όπως η πλήρης απελευθέρωση όλων των επαγγελμάτων, οι δραστικές περικοπές των μεγάλων συντάξεων και η μείωση των «ληστρικών» (sic) εργοδοτικών εισφορών στο ΙΚΑ. Πλάι σε αυτά, προβλέπεται πως διατηρείται η Εθνική Σύμβαση Εργασίας, ενώ, ταυτόχρονα, έχει το δικαίωμα ο εργοδότης, σε συνεννόηση με τον εργαζόμενό του, να κάνει ατομική σύμβαση εργασίας, άσχετη με το περιεχόμενο της Ε.Σ.Ε.! Τάσσεται ανοιχτά εναντίον της μεγάλης φορολογίας στα υψηλά εισοδήματα, πράγμα εντελώς παράδοξο, γιατί στην Ελλάδα τα τεκμήρια των μεγάλων ιδιωτικών περιουσιών είναι ο μόνος τρόπος να στριμωχτούν οι κλεπτοκράτες και οι νομείς του δημόσιου πλούτου. Αυτούς τους περνά στο απυρόβλητο, ενώ ταυτόχρονα μιλά ανοιχτά για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, ως πανάκεια που θα καταπολεμήσει τις πελατειακές σχέσεις. Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται και οι θέσεις για άμεση ιδιωτικοποίηση όλων των ΔΕΚΟ ή την προώθηση της λογικής των εργολαβιών, όπως την ανάθεση της υπηρεσίας καθαριότητας των δήμων σε ιδιώτες.

Γενικά, με άλλοθι την καταγγελία της κλεπτοκρατίας, προσπαθεί να περάσει μια λογική όπου θα τιμωρηθούν κατ’ εξοχήν οι μικροί και μεσαίοι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά και οι πολίτες, και όχι η αφρόκρεμα της κομματοκρατίας με τα υψηλά εισοδήματα.
Όσον αφορά την εξωτερική πολιτική, προτάσσει μια πολύπλευρη συνεννόηση με τις παραδοσιακές και αναδυόμενες δυνάμεις, κάνοντας όμως μια ειδική μνεία στις παραδοσιακές σχέσεις της χώρας μας με τις Η.Π.Α. και στην ανάγκη της ταύτισης των συμφερόντων τους με τα δικά μας συμφέροντα. Για την Τουρκία τοποθετείται υπέρ της φιλίας των δύο λαών, θέτοντας ως προϋπόθεση την επίλυση των διαφορών βάσει του σεβασμού των ελληνικών συμφερόντων. Μια θέση που θα ήταν εξαιρετική για έκθεση των μεσαίων τάξεων του δημοτικού, αλλά η οποία σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί για θέση κόμματος που κατεβαίνει στις εκλογές. Εξάλλου, παρόμοιες διατυπώσεις και διακηρύξεις έκαναν και ο Γιώργος Παπανδρέου, η Ντόρα Μπακογιάννη και οι φορείς του κατεστημένου, προχωρώντας ανενόχλητοι την υπαγωγή της Ελλάδας στη νεοθωμανική σφαίρα επιρροής.

Για τη μετανάστευση, οι προτάσεις του κυρίου Τζήμερου δείχνουν να επηρεάζονται από τις θέσεις νεοφιλελεύθερων ρεπουμπλικάνων των ΗΠΑ, όπως φαίνεται κυρίως στη θέση του για τη δημιουργία χώρου ειδικής οικονομικής ζώνης, στην οποία θα εργάζονται οι μετανάστες με χαμηλά μεροκάματα. Το ίδιο και για τις προτάσεις περί δημόσιας τάξης, που περιλαμβάνουν την απαγόρευση των πορειών στο οδόστρωμα, με αντάλλαγμα πέντε λεπτά προβολής στη δημόσια τηλεόραση για την παρουσίαση των αιτημάτων των διαδηλωτών. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως σημαίνουσα θέση στο πρόγραμμα του κόμματος έχει η αναθεώρηση του άρθρου 16 και η ενίσχυση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Εντέλει, ο Τζήμερος κατάφερε με την παρουσία του να πείσει ένα μέρος των οπαδών της φιλελεύθερης ανάπτυξης. Υπήρξε εκφραστής της «αγανακτισμένης» πτέρυγας των γιάπηδων-οπαδών της ελεύθερης αγοράς, ενώ πόνταρε στην ανωνυμία του και στα «καθαρά χέρια». Κυριότερη αδυναμία του, το ότι δεν έχει καταλάβει σε ποιά χώρα ζει, πράγμα που φαίνεται από το ότι αρκείται στην καταγγελία της κομματοκρατίας, δίχως να θίγει τον παρασιτισμό. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι επιμένει στην παγκόσμια ελεύθερη αγορά και δεν αγγίζει καθόλου ζητήματα όπως αυτό της ανάταξης του παραγωγικού ιστού της χώρας, με προτεραιότητα στην ικανοποίηση των αναγκών της εσωτερικής αγοράς κ.ο.κ. ....Βέβαια, μετά την αποκάλυψη των πραγματικών θέσεών του και την εξάλειψη του παράγοντα της έκπληξης, σε μια εκλογική αναμέτρηση όπου προκρίνονταν οι άγνωστοι, αμφιβάλλουμε αν θα ξανασυγκέντρωνε ανάλογα ποσοστά.

http://ardin-rixi.gr/archives/5653

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος avatar
    Νίκος 22/05/2012 08:43:18

    Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι σαν το Τζήμερο...

    • Kargia avatar
      Kargia @ Νίκος 22/05/2012 08:45:12

      Ιεχωβάδες εννοείς? Μεγάλη φούσκα ο τύπος...

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ Kargia 22/05/2012 14:00:00

        Φάε τώρα Μιλτιάδη αφού είσαι ευχαριστημένη κάργια!
        Ο μοναδικός άνθρωπος που γράφει στο γυαλί, ο Τζήμερος είναι, θες δε θες. Και στο κάτω -κάτω καλό είναι να υπάρχουν και αμφιβολίες! Ψήφισε τους άλλους που σε κατάντησαν έτσι...

        • anonymous avatar
          anonymous @ Νίκος 22/05/2012 14:11:22

          Δεν ψηφίζουμε ανάλογα με το ποιος γράφει στο γυαλί.

        • ΖΥΓΟΣ avatar
          ΖΥΓΟΣ @ Νίκος 23/05/2012 14:12:30

          Είσαι εκτός πραγματικότητας. Μάθε ποιός είναι ο Τζήμερος πρώτα, πόσες και ποιές εταιρίες διαφημίζει και μετά μίλα.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Kargia 22/05/2012 19:48:27

        Θα μπερδέψουμε τα Σκόπια με τη Σκοπιά..

      • Kos avatar
        Kos @ Kargia 23/05/2012 18:05:48

        Ευραικό καπελάκι (κιπά) φοράει στο video;

        https://www.facebook.com/photo.php?v=2986401932675

    • Λευτέρης avatar
      Λευτέρης @ Νίκος 22/05/2012 09:05:13

      Σοβαρά? Να παίζουν με το μέλλον της χωρας σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή? Να κινδυνεύουμε να κυβερνηθούμε από ταγάρια και μισαλλόδοξους τύπους επειδή ο κ. Τζήμερος τα λέει ωραία και παρασύρει? Ε οχι φίλε Νίκο. Κάποια στιγμή πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα σε ένα πλαίσιο λογικής. Για το καπρίτσιο του δηλαδή να τα αναποδογυρίσει όλα? Τωρα εαν ο Τζήμερος είπε, για να πάρει ψήφους, και πράγματα που δε λέγονται, και τώρα 'δυσκολεύεται', το σωστό είναι να παραιτηθεί. Οταν άρχισε να κατάλαβαινει ήταν λίγο αργά...

      • Τwins avatar
        Τwins @ Λευτέρης 23/05/2012 17:46:30

        1000 φορές συγκυβέρνηση με Τζήμερο, παρά με Βενιζέλο και τα παράσιτα του ΠΑΣΟΚ

  2. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 22/05/2012 08:53:14

    Ας περιμένουμε να δούμε τα ποσοστά Μάνου - Τζήμερου στη Κρήτη, που ενδεχομένως θα αποδείξουν και απ΄ αυτή την άποψη την μεγάλη "επιτυχία" της επιστροφής Μπακογιάννη στη Νέα Δημοκρατία.

    • Καλλιροη Κρ. avatar
      Καλλιροη Κρ. @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 22/05/2012 09:42:18

      ο συνασπισμός Τζήμερου-Μανου χωρίς τον Βαλλιανάτο έχει μεγάλες πιθανότητες να εισέλθει στη Βουλή.
      Μετά θα συνταχτει με τη ΝΔ σε ένα άκρως νεοφιλελευθερο κρεσέντο.

  3. S.R. avatar
    S.R. 22/05/2012 09:13:19

    Το καθαρο μυαλο και η απλη λογικη του Τζημερου, μακαρι να υπηρχαν και στην Ν.Δ. , η οποια εδω και καιρο προσπαθει να δημιουργηση μια θολη λυση, και αρκετα "κρατικιστικη", για τα προβληματα μας...Και ,δυστυχως, πειθει πολυ λιγο..
    Η δε μεταφορα της αρνητικης γνωμης ενος Μαρξιστικου εντυπου για τον Τζημερο , ποιον ενδιαφερει ?

  4. restart avatar
    restart 22/05/2012 09:52:58

    Η Δ.Ξ. θα αυξάνει συνεχώς τη δυναμή της γιατί
    τα περισσότερα απο αυτά που λένε,
    είναι πράγματα που πρέπει να γίνουν,
    και θα γίνουν,
    γιατί δε γίνετε αλλιώς.
    Το ότι δικτυώθηκε με αυτόν τον τρόπο ήταν κάτι απολύτως φυσιολογικό
    Δεν έχουνε χρηματικούς πόρους
    Δεν έχουνε κονέ με τους κυριους μεγαλοκαναλάρχες
    Δεν μπορεί κανείς να τους εκβιάσει γιατί δε χρωστάνε σε κανένα διαπλεκόμενο μεγαλολαμόγιο & λένε πράγματα που πρέπει να γίνουν.
    χμ...συμπαθητικοι φαίνονται.
    εδικά όταν τα αντίπαλα "ευρωπαικα" κόμματα δε φαίνεται να εχουν πάρει χαμπάρι απο το τι έγινε στις 6 μαιου..

    http://3.bp.blogspot.com/_aMvOpjHi7vQ/S87ef2m_cGI/AAAAAAAAAPI/1F7gKZTY964/s1600/%CE%BF+%CF%88%CF%89%CE%BC%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82+%CF%86%CE%BB%CE%B5%CF%81%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B5%CE%B9+%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B1.jpg

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ restart 22/05/2012 14:05:07

      "Tα αντίπαλα (δήθεν ευρωπαικα) κόμματα δε φαίνεται να εχουν πάρει χαμπάρι".
      Άν και δεν πήραν χαμπάρι, αυτοί τρώνε, χορεύουν και πίνουνε - όπως ο κύριος στη φωτό .
      Αλλά εμένα με τρώει η αρκούντα...

    • anonymous avatar
      anonymous @ restart 22/05/2012 14:17:39

      Σοβαρά; Έχεις διαβάσει το πρόγραμμα; Η διακοπή της μισθοδοσίας των παπάδων χωρίς επιστροφή της περιουσίας είναι πράγμα που δε μπορεί να γίνει αλλιώς; Η διάλυση του κοινωνικού ιστού της χώρας ή απόλυση των πάντων είναι πράγμα που δε μπορεί να γίνει αλλιώς;
      Άλλο πράγμα δε χρωστάει σε νταβατζήδες κι άλλο είναι εφαρμόσιμα αυτά που λέει.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ anonymous 22/05/2012 15:36:47

        Μια χαρά είναι το πρόγραμμα του. Το θέμα είναι αν ο ίδιος έχει τα άντερα και τη σοβαρότητα να το εφαρμόσει.
        Γιατί να τα βάλεις με το κατεστημένο, είτε αυτό είναι πολιτικό (τσιπρο-πατριδοκάπηλοι & άρπαγες), είτε θρησκευτικό (κρατικοδίαιτη εκκλησία & δημοσιοϋπαλληλικό παπαδαριό), είτε οικονομικό (νταβατζήδες, καναλάρχοφυλλάδες) ΘΕΛΕΙ ΚΙΛΑ ΒΑΡΟΥΣ...
        Παραλίγο χθες να κάνει σοβαρό λάθος αλλά τελικά το σωσε!

        • anonymous avatar
          anonymous @ Tonia G. 22/05/2012 19:17:29

          Όπως έγραψα και πιο κάτω το πρόγραμμά του απευθύνεται σε κρετίνους που δεν έχουν επαφή με την Ελληνική κοινωνία.

          Όσο για το κατεστημένο θα επισημάνω ότι οι παπάδες δεν ανήκουν σε αυτό. Αν ανήκαν θα ήταν πλούσιοι. Επίσης δεν είναι ούτε κρατικοδίαιτοι ούτε δημόσιοι υπάλληλοι. Έδωσαν την περιουσία τους με αντάλλαγμα τη μισθοδοσία τους. Αν θέλει να διακόψει τη μισθοδοσία να επιστρέψει την περιουσία. Όχι να λέει ότι θα τους την φάει. Αυτό δε είναι σημάδι ότι έχουμε να κάνουμε με λήσταρχο, που ούτε συμβάσεις ούτε την ιδιοκτησία σέβεται. Αύριο θα θέσει σε κίνδυνο τη δική μου ιδιοκτησία.

          Για τους υπόλοιπους, ήδη καταρρέουν από μόνοι τους. Δε χρειαζόμαστε το Τζήμερο για να τους διώξει.

          • jk avatar
            jk @ anonymous 23/05/2012 22:26:57

            ΝΔ-ΠΑΣΟΚ θα μας τα πάρουν μέσω μνημονίου
            ΚΚΕ δεν υπάρχει ιδιοκτησία άρα και αυτοί θα μας τα πάρουν
            ΣΥΡΙΖΑ δεν θα βγαίνουν τα κουκιά γιατί η ΕΕ θα κόψει τις παροχές αν εφαρμόσει αυτά που λέει,όσοι έχουν τη δυνατότητα θα βγάλουν τα λεφτά έξω,άρα από που θα βρει λεφτά;Και αυτός θα μας τα πάρει
            ΔΞ θα τα πάρουν να τα δώσουν στο κεφάλαιο
            ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.Και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα!Ας πάει ο καθένας στη χώρα που τον εκφράζει.Αφού δεν υπάρχει τρόπος να βρούμε αυτά που μας ενώνουν,ας χωριστούμε.Έχουμε άπειρη παράδοση στον σχετικό τομέα άλλωστε...

    • ΖΥΓΟΣ avatar
      ΖΥΓΟΣ @ restart 23/05/2012 14:25:47

      Δεν ισχύουν όσα λες. Οποιοσδήποτε αν ψάξει λίγο στο Google, θα βγάλει πολλά συμπεράσματα για τον κ. Τζήμερο...

  5. kas avatar
    kas 22/05/2012 09:59:51

    o Τζήμερος...ομολόγησε ότι πήγε και ψήφισε ΓΑΠ στις εσωκομματικές του Πασοκ και ότι την πάτησε γιατί ο ΓΑΠ δεν τα έσκισε όλα

    είναι δε τα της "ανοιχτής κοινωνίας" νεοταξικά του ακόμα πιό επικίνδυνος από το Σύριζα

    μπουμπούκι και αυτό....στα πλείστα που κυριαρχούν εν Ελλάδι προκειμένου να τελειώνουν με αυτή

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ kas 22/05/2012 14:44:32

      Το πραγματικό δίπολο είναι αυτό: εθνοκεντρισμός-διεθνιστουλισμός (οιασδήποτε απόχρωσης και υπό οιονδήποτε φερετζέ, πχ «ανοιχτή κοινωνία»).

  6. xzetta avatar
    xzetta 22/05/2012 10:01:28

    πολύ πιο ουσιαστική η πρόταση αυτή από τον αχταρμά θέσεων και προσώπων των κομμάτων που εν τέλει θα σχηματίσουν κυβέρνηση....

    • anonymous avatar
      anonymous @ xzetta 22/05/2012 14:21:15

      Διάβασε το πρόγραμμά του. Θα το δεις στη σελίδα του. Νομίζει ότι το κράτος και η κοινωνία είναι εταιρία με ιδιοκτήτη κι εργοδότη τον ίδιο. Κατάπτυστος ο τύπος.

      Δες και τις γειτονιές που ψηφίστηκε κι έλα να τα (ξανα)πούμε.

      • S.R. avatar
        S.R. @ anonymous 22/05/2012 18:02:28

        Tο προγραμμα του ειναι μια χαρα, αλλα απογοητευει ολους τους κρατικοδιαιτους... Και δεν εννοω τους καλως εργαζομενους στο δημοσιο, αλλα τους κομματικους στρατους, που τοσα χρονια συμπεριφεροντο σαν στρατοι "εσωτερικης κατοχης"... Αυτοι οντως ξεβολευονται...

  7. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 22/05/2012 10:07:15

    για γέλια είναι οι θέσεις του ... απλά πάντα θα υπάρχει στην κοινωνία ένα πολύ πλούσιο τμήμα και ένα αυτοενοχοποιήμενο πολύ φτωχό που θα στηρίζουν τέτοιες νεο-φιλελευθέρες αερολογίες ...

    σαν εκφορά λόγου είναι πάντως ΑΙΩΝΕΣ καλύτερος από Μάνο , Ντόρα , Ανδριανόπουλο και σία ... κατ εμέ ο καλύτερος εκφραστής αυτής της έντονα μειοψηφικής αλλά υπαρκτής άποψης

  8. Dal avatar
    Dal 22/05/2012 11:11:09

    Εξοχότατη,

    σας ευχαριστούμε για τις προσπάθειες που κάνετε να προσφέρετε αίμα στην Ελλάδα, για να βγει από την εντατική, αλλά, όπως διαπιστώνετε κάθε μέρα, δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα αν δεν αντιμετωπιστεί πρώτα η αιμορραγία: το διεφθαρμένο, σπάταλο, και εχθρικό σε κάθε προσπάθεια παραγωγής, κράτος. Αν δεν έχετε βρεθεί σε ελληνική υπηρεσία ζητώντας ένα οποιοδήποτε πιστοποιητικό δεν μπορείτε να φανταστείτε ούτε τον βαθμό της διαφθοράς ούτε την έκταση του παραλογισμού αυτού του καφκικού μηχανισμού. Το κράτος αυτό που αποτελείται κατά κύριο λόγο από τους πρώην αφισοκολλητές των δύο κομμάτων τρώει, όπως ο γύπας στην τραγωδία του Αισχύλου «Προμηθέας Δεσμώτης», τα σπλάχνα του παραγωγικού δυναμικού αυτής της χώρας".

    H αρχή της επιστολής Τζήμερου προς την Μέρκελ. Αναφέρει για την διαφθορά και πολλά άλλα. Για τις μίζες της Ζήμενς και τον Χρηστοφοράκο μηλιά. Τυχαίο?
    δεν νομίζω.

  9. akenaton avatar
    akenaton 22/05/2012 11:11:26

    Ας μην "κρεμάμε" εύκολα ταμπέλες σε ανθρώπους και κόμματα. Διαβάζοντας το πρόγραμμά του, δεν μου έδωσε την εντύπωση πως κινείται σε "νεοφιλελεύθερες" γραμμές. Περισσότερο σαν αποτέλεσμα της κοινής λογικής μοιάζει. Σε ορισμένα σημεία έχει "οξείες" γωνίες αλλά θα λειανθούν με την τριβή με την πραγματικότητα. Ελπίζω να μην "στρογγυλέψουν" μονάχα. Κατά τη γνώμη μου αξίζει να μπει στην Βουλή και είναι ανοιχτός σε συνεργασίες. Αν δεν υπήρχε η ΝΔ και η ανάγκη απόκρουσης μιας "κυβέρνησης" ΣΥΡΙΖΑ, ίσως τον ψήφιζα!

    • S.R. avatar
      S.R. @ akenaton 22/05/2012 11:27:08

      Ειναι η φωνη της "δεξιας" λογικης, χωρις παρασιτικο κρατισμο μεσα....

      • juliet avatar
        juliet @ S.R. 22/05/2012 11:38:47

        S.P
        καλημέρα, σήμερα το μενού έχει μπουγιαμπέσα με χάνους,σκυλόψαρα,τόνους ,σκορπίνες .....
        :)

        • juliet avatar
          juliet @ juliet 22/05/2012 11:42:00

          S.R
          συγγνώμη ,αλλά από κεκτημένη ταχύτητα νόμιζα ότι ήσουν ο S.P

    • Alex avatar
      Alex @ akenaton 14/06/2012 14:47:20

      Το να ψηφίζει για να μην "βγει" καποιος που δεν θέλεις είναι διαστρεύλωση της δημοκρατίας. Το έκανα και εγώ το 2004 και το έχω μετανιώσει.
      ΟΦείλεις να ψηφίζεις αυτό που πιστεύεις. Αυτό σημαίνει δημοκρατία. Κι ας είναι μειοψηφία. Όπως και τα κόμματα οφείλουν να μιλούν ως κόμματα εξουσίας, όπως κάνει η Δημιουργία Ξανά.
      Δεν υπάρχουν μικρά και μεγάλα κόμματα. Η Δημιουργία Ξανά πάει παραπέρα και λέει δεν υπάρχει αριστερά, Δεξιά.. αλλά είναι άλλη κουβέντα

  10. S.R. avatar
    S.R. 22/05/2012 11:21:08

    +1000

  11. Το Ισλάμ είναι κοντά avatar
    Το Ισλάμ είναι κοντά 22/05/2012 11:22:43

    Πολλά δημοσιεύματα φέρνουν τον κο Τζήμερο ως μάρτυρα του Ιεχωβά και γι αυτό το πρόγραμμά του είναι σκληρό απέναντι στην εκκλησία. Παρόμοιο με του ΣΥΡΙΖΑ!

  12. anonymous avatar
    anonymous 22/05/2012 11:32:21

    "Jetzirah ξανά"... πορτοκαλιά...

    • Kubi avatar
      Kubi @ anonymous 22/05/2012 15:23:39

      Ρε Theoprovlitos δεν ντρέπεσαι να γραφεις ως ανώνυμος?

  13. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 22/05/2012 11:38:00

    ο μεγαλυτερος νεοταξιτης του 2012

  14. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 22/05/2012 12:20:14

    Προσπάθησα να διαβάσω κάποια κείμενα του κ. Τζήμερου και της "Δημιουργίας ξανά".
    Βασικό μου συμπεράσμα. Δεν απευθύνεται σε κρατικοδίαιτους.
    Απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα κράτος λειτουργικό, υπηρέτη του ΠΟΛΙΤΗ και του δημοσίου συμφέροντος.
    Ασφαλώς η προσέγγιση είναι φιλελεύθερη και δε με ξενίζει η πικρόχολη κριτική στο ΑΡΔΗΝ.
    Απευθύνεται σε ΠΟΛΙΤΕΣ ευέλικτους ως προς το επιχειρείν και όχι σε σιτιζόμενους από τον δημόσιο κορβανά. Απευθύνεται στην Κοινωνία των Πολιτών, στην ανοιχτή Κοινωνία κι όχι στον κορπορατισμό των συντεχνιών.
    Υπάρχουν σημεία που χρήζουν περαιτέρω επεξεργασίας στον προγραμματικό λόγο της "Δημιουργίας ξανά". Αλλά είναι ένας λόγος καθαρά ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
    Απέχει τα μάλα από τα γνωστά της "Δράσης" του κ. Μάνου, παρασάγγες από τη ΦΙΛ.ΣΥ του κ. Βαλλιανάτου και έητ φωτός από την ιδιωτικής χρήσης πάλαι ποτέ ΔΗΣΥ.
    Θα μπορούσε να μπολιάσει παραγωγικά τον προγραμματικό λόγο της Νέας Δημοκρατίας. Ο κ. Τζήμερος πέρα από τη φρεσκάδα των ιδεών του θα συνεισέφερε και με την παρουσία του και τον κατανοητό, πραγματιστικό του λόγο.
    Προκρίθηκαν απ' ότι φαίνεται πιο "παραδοσιακές αντιλήψεις" στη ΝΔ. Κι όμως ο Τζήμερος είναι πάντα ένας δυνητικός σύμμαχος και το λέω χωρίς φόβο και πάθος καθώς είμαι τω όντι προεδρικός.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Εύμηλος 22/05/2012 12:50:40

      Ως χώρα, και ως πολιτικό σύστημα, χρειαζόμαστε και τους Φιλελεύθερους (με την Ευρωκοινοβουλευτική έννοια του όρου).
      Όπως ακριβώς χρειαζόμαστε τους Συντηρητικούς, τους Σοσιαλιστές, την Ευρωπαική Αριστερά, τους Πράσινους...
      Θα έλεγα ότι λόγω κρατιστικής παράδοσης, χρειαζόμαστε αρκετά τους Φιλελεύθερους.
      Η δαιμονοποίηση τους εκ μέρους των κρατιστικών -συντεχνιακών μερίδων της "δεξιάς", του "κέντρου" και της "αριστεράς", μόνον κακό κάνει στη χώρα.
      Δεν έχω ιδιαίτερες ιδεολογικές συγγένειες με τη φιλελεύθερη σκέψη (και ειδικά την οικονομική). Ωστόσο είμαι βέβαιος ότι την χρειάζομαι, ότι με εμπλουτίζει ο διάλογος και η αντιπαράθεση μαζί της.
      Είμαι βέβαιος ότι ακόμη και η λεγόμενη "λαική δεξιά", μόνον κέρδος θα έχει απο το διάλογο και την αντιπαράθεση με τους φιλελεύθερους.

    • S.R. avatar
      S.R. @ Εύμηλος 22/05/2012 13:20:49

      Ευμηλε ,και εγω πιστευω οτι ειναι κατι που ελλειπε απο τον δεξιο χωρο....

      • anonymous avatar
        anonymous @ S.R. 22/05/2012 14:25:49

        ναι υπάρχει ένα 4% που έχουν τέτοιες ιδέες. Για την Αγγλία της Θάτσερ είναι καλές. Όχι για την Ελλάδα. Με δεδομένο ότι αρκετοί κανακάρηδες των ΒΠ έχουν σπουδάσει στην Αγγλία αυτούς τους εκφράζει. Την πάρτη μας και οι άλλοι να κόψουν το λαιμό τους.

        Δεν έχει καμιά δαφορά από τους ΠΑΣΟΚους στο αποτέλεσμα της πολιτικής. Οι ΠΑΣΟΚοι έβαζαν τα λεφτά στο κράτος και μετά τα μοιράζονταν μεταξύ τους. Ο Τζήμερος τα κρατάει όλα για την πάρτη του.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ anonymous 22/05/2012 14:48:17

          Έ, αφου δεν σας αρέσει η Οξφόρδη και το Κέημπριτζ, κρατήστε τότε τα Παραλιακά Ιδρύματα Υψηλής Παιδείας και την Μεγάλη των Σκύλων Σχολή.
          Κρατήστε τον Ζορρό με το άλογο, το ξίφος, τα γαβ-γάβ και το αρκούντα.
          Τοιούτους έλαχεν υμίν αρχιερείς. Δεν παίζεστε, ούτε με Μέσι και Ρονάλντο συνεταιράκια.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Ο Θείος 22/05/2012 15:26:21

            Χατζατζάρηδες/assimilados (καλή ώρα...) τους είπε ο ανώνυμος, Θείε. Δεν τους είπε αγράμματους. Υπάρχει διαφορά.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ΚΜ 22/05/2012 16:05:31

            Έμμονες ιδέες, στερεότυπα...
            Κανείς δεν πήγε μπροστά με κολλήματα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Ο Θείος 23/05/2012 00:58:28

            Είμαι εχθρός σου! Νουθεσίες αλλού!

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ Ο Θείος 22/05/2012 15:40:18

            Μπράβο ρε θείο! Χώστα τελος πάντων...

          • S.R. avatar
            S.R. @ Tonia G. 22/05/2012 18:24:27

            Το κρατος-αγελαδα, ζουσε με δανεικα.... Τωρα τελειωσαν...Οσοι ειχαν καλοσυνηθισει καλο ειναι να αλλαξουν πλευρο και νοοτροπια...

          • Λόγιος avatar
            Λόγιος @ Ο Θείος 22/05/2012 18:32:58

            Οι κανακάρηδες των ΒΠ στους οποίους αναφέρθηκε ο anonymous μπάρμπα δεν έχουν σπουδάσει σε Οξφόρδη και Καίμπριτζ, αλλά σε κάτι "πανεπιστήμια" του κώλου που υπάρχουν μόνο για να πουλάνε πτυχία σε Έλληνες και Κινέζους (με την ευρεία έννοια ... ταιβανέζους, Χογκονέζους κλπ.), με την λογική "στη χώρα τους θα πάνε, δώστους ένα κωλοπτυχίο να 'ρχονται να αφήνουν λεφτά". Αν πας σε ένα από αυτά τα πανεπιστήμια και μπεις στο κυλικείο το πρώτο πράγμα που θα δεις και που θα σου μείνει απ' όλο το πανεπιστήμιο είναι τεράστιες πάρεες Ελλήνων, 40 -50 γύρω από ένα τραπέζι να χαζολογάνε. Να βρεις το κυλικείο των βρεταννικών πανεπιστημίων; Το πιο εύκολο πράγμα, θα σε καθοδηγήσουν οι προσφωνήσεις "... μαλάκα, ... μαλάκα" που θα ακούγονται από εκατοντάδες μέτρα απόσταση με συχνότητα περί τη μία στις δύο λέξεις. Μόνο αντικείμενο συζήτησης σε αυτές τις συναθροίσεις ελλήνων φοιτητών, που σημειωτέον, κάνουν παρέα μόνο μεταξύ τους και ούτε καν αγγλικά δεν μαθαίνουν, το (ελληνικό) ποδόσφαιρο και οι εξελίξεις σστον χώρο της νυχτερινής διασκέδασης στην Αθήνα. Εν κατακλείδι, το μεγάλο ζήτημα "σπουδές ελληνοπαίδων στην Αγγλία" είναι κι αυτό μια όψη της γενικότερης κρίσης και σύμφυτο με τα άλλα που θίγεις και για τα οποία συμφωνώ μαζί σου.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Λόγιος 22/05/2012 19:13:00

            Χα χα, με τι λεφτά σπούδασαν εκεί;
            Άς είναι καλά η αγελάδα.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Λόγιος 22/05/2012 21:43:27

            Ἒτσι μπράβο,πέστα!!!

          • juliet avatar
            juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/05/2012 21:52:10

            Kαι που να έβλεπες κάτι υποτροφίες στη Γαλλία .....εσύ και εγώ τα πληρώσαμε .

          • Dr. Liar avatar
            Dr. Liar @ Λόγιος 23/05/2012 06:49:39

            Από κάτι τέτοια πανεπιστήμια ξεπήδησαν φυσικά και κάτι Μάνοι,Σαμαράδες,Παπανδρέου,Αλογοσκούφηδες και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις.Ξεχνιούνται ειδύλλια τύπου Σαμαρά-Βίσση άλλωστε ? Απορώ πως βλέπετε μόνο την καμπούρα των αλλονών.Αλλά πάντα έτσι σκεφτόμαστε εμείς οι Έλληνες,δυστυχώς.
            Επί του θέματος,ποτέ δεν θα εμπιστευόμουν έναν Ιεχωβά και δη διαφημιστή.Η επιτομή του "επιθετικού μάρκετινγκ",μέχρι και τη μάνα του είναι ικανός να πουλήσει στον ανυποψίαστο "πελάτη".

            Ένα τεράστιο Χ λοιπόν από μένα στον κύριο Τζήμερο.Θορυβώδες,όπως στο Ελλάδα Έχεις Ταλέντο.

          • kprotop avatar
            kprotop @ Dr. Liar 24/05/2012 14:52:10

            Αν θεωρείς ότι το Harvard είναι πανεπιστημιάκι,περαστικά σου...

  15. TARAMAS avatar
    TARAMAS 22/05/2012 13:55:39

    Τουλάχιστον ο Τζήμερος καταλαβαίνει ότι με μνημόνιο ή χωρίς, με ευρώ ή δραχμή, με ΣΥΡΙΖΑ ή Χρυσή Αυγή, η Οικονομία πρέπει να ορθοποδήσει κι ο μόνος τρόπος είναι με με ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. Δραστικός περιορισμός του δημόσιου τομέα, περιορισμός της φορολογίας των επιχειρήσεων, απλοποίηση του φορολογικού πλαισίου, απελευθέρωση των επαγγελμάτων, ιδιωτικοποιήσεις, όλα αναθέματα για την αριστερόστροφη Ελλάδα της μεταπολίτευσης που άκριτα υιοθέτησε τους μπαμπούλες που της πλάσαρε η αριστερή κουλτούρα και τώρα βιώνει τις συνέπειες. Οι μεταφυσικές πεποιθήσεις ότι μπορούμε να έχουμε μεγάλο και σπάταλο δημόσιο τομέα και κοινωνικό κράτος χωρίς φόρους και χαράτσια, ότι μπορούμε να κάνουμε ότι γουστάρουμε και να μας πληρώνουν οι ξένοι γιατί ... φοβούνται μην αυτοκτονήσουμε, η νεοελληνική ξεροκέφαλη ημιμάθεια και ο "τσαμπουκάς" έχουν μετατρέψει αυτονόητα πράγματα (για όλο τον υπόλοιπο κόσμο) σε "απόψεις γραφικών νεοφιλελεύθερων" και έχουν ανάγει το αντικείμενο των εκλογών σε εθνικοπατριωτική απόρριψη ή προδοτική αποδοχή ενός "μνημονίου". Ο αυτισμός όμως και η απόρριψη της πραγματικότητας έχουν συνέπειες που δυστυχώς θα βιώσουμε σύντομα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ TARAMAS 22/05/2012 14:01:06

      "Η νεοελληνική ξεροκέφαλη ημιμάθεια και ο τσαμπουκάς”...
      Μαγκιά, που@@ιά και καραγκιοζλίκι...

  16. Φ.Κ avatar
    Φ.Κ 22/05/2012 14:53:12

    Αμα έλεγε ο Σαμαράς αυτά που λέει κι ο Τζήμερος και δεν το έπαιζε αντιμνημονιακός το πρωί και φιλοευρωπαίος το βράδυ τώρα θα ήταν πρωθυπουργός....
    Η χώρα δε χρειάζεται κάποιον που να λέει αυτά που θέλουν να ακούσουν οι πολίτες αλλά κάποιον που να λέει αυτά που ΠΡΕΠΕΙ να ακουσουν.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Φ.Κ 22/05/2012 16:40:33

      ...ἀλλά πού δέν θά μπορεῖ νά τά κάνει...;

  17. τροχιο-δηκτικός avatar
    τροχιο-δηκτικός 22/05/2012 15:53:50

    μια χαρά είναι ο Τζήμερος παιδιά,
    μιλάει χωρίς κασέτα, χωρίς εξαρτήσεις (προς το παρόν) και κυρίως χωρίς να υποτιμά τη νοημοσύνη του μέσου Έλληνα,
    ό,τι πρέπει για κυβερνητικός εταίρος ο οποίος θα σπρώχνει προς μεταρρυθμίσεις και θα αναχαιτίζει παλαιοκομματικές και πελατειακές πρακτικές που δυστυχώς δεν μπορούν να εκλείψουν από ΝΔ/ΠΑΣΟΚ

  18. takis400 avatar
    takis400 22/05/2012 16:35:28

    θα σας πω τι λεει ο εν λογω κυριος,γρηγορα τα σκουπιδια στον μπομπολα γιατι ξερογλυφεται,ξερεις τι ειναι τοσα λεφτα εχοντας αλλοδαπους να δουλευουν για 20 ευρω χωρις ωραριο,η ΕΥΔΑΠ στους ιδιωτες και με νομο να απαγορευεται η συλλογη βροχινου νερου οπως στη Ν.ΑΜΕΡΙΚΗ.Αντε παρατηστε μας με το καθε τσιρακι των αρπακτικων.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ takis400 22/05/2012 19:01:17

      Αν ο Μπόμπολας( η οποιοςδήποτε άλλος ) με χρεώνει 50 ευρώ τον τόννο ενώ στο Δήμο κοστίζουν 300 βεβαίως να δοθούν σε ιδιώτη. Δεν κατάλαβα!!! Τι κολλήματα έχετε; Αν θέλει ο Δήμος να ρίξει το κόστος στα 50 ευρώ δεν έχω πρόβλημα.. Αλλά στη πλάτη του φορολογούμενου όχι...

  19. takis400 avatar
    takis400 22/05/2012 16:44:23

    Και επειδη τα εχω παρει με τα αρπαχτικα που ξερογλειφονται να κανουν γιουρουσι στην πιττα του δημοσιου,φερτε πισω και τον Μανο να λεει οτι πρεπει να απολυθουνε 10.000.000 ελληνες,για να παρει εμπρος το κρατος και οι επιχειρησεις.Ολοι θα δουλευουν υποχρεωτικα και οι εργοδοτες θα πληρωνουν προαιρετικα,οτι ναναι και υπαρχουν ατομα που παιρνουν στα σοβαρα την υπαρξη τετοιων ανθρωπων,τι να πω.

  20. tpe avatar
    tpe 22/05/2012 16:47:05

    Γιατί εγώ πιστεύω πως με τέτοια δημοσιεύματα, το μόνο που θα πετύχει κάποιος είναι το αντίθετο; Κακά τα ψέμματα, ο τύπος πέτυχε. Με 50.000€ (ή τουλάχιστον τόσα λέει), πήρε το 2%.
    Συμφωνείς - διαφωνείς μαζί του δεν έχει σημασία. Έχει άποψη που αν μη τι άλλο ακούγεται καλύτερα από το "100.000 προσλήψεις" του καταληψία.
    Επίσης, δεν έχει υπεύθυνο προεκλογικής εκστρατείας έναν καταδικασμένο για λαμογιά.

  21. gloup avatar
    gloup 22/05/2012 17:06:11

    Στο απύθμενο λογικό και ηθικό χάος που επικρατεί στην Ελλάδα πλασαρίστηκαν μέσα σε τρία χρόνια ένας γιωργάκης και ένας τσίπρας για πρωθυπουργοί! Δεν είναι λοιπόν περίεργο που κάπου 140.000 άνθρωποι βρήκαν ότι η "Δημιουργία Ξανά" τα λέει ωραία.

    Η υπερπροβολή από τα ΜΜΕ των "Δημιουργών" δεν προβλημάτισε κανέναν από τους ψηφοφόρους και ούτε τον έβαλε στον κόπο να μελετήσει το πρόγραμμά τους. Γοητευμένος από τον εύκολο καταγγελτικό τους λόγο ("όλοι σάπιοι, πολιτικοί και κράτος, εκτός από μένα"), ο ψηφοφόρος αντιπαρήλθε ότι κάποιες αυτονόητες προτάσεις των "Δημιουργών" που μόλις και μετά βίας σκιαγραφούνται ως πολιτικές θεμελιώνονται πλήρως στα προγράμματα άλλων κομμάτων, π.χ στο πρόγραμμα του Σαμαρά. Αντί λοιπόν για το προτότυπο επέλεξε το ιμιτασιόν νομίζοντας ότι θα του έρθει φτηνότερα.

    Μέσα στη λεκτική γενικότητα της "Δημιουργίας" καλύπτονται όμως θέσεις που μάλλον δεν θα ενθουσίαζαν πολλούς από αυτούς που τους ψήφισαν, όπως για παράδειγμα οι απολύσεις και η αλλαγή εργασίας για τουλάχιστον 500.000 άτομα σε μια "δύσκολη αλλά σύντομη (!) περίοδο προσαρμογής"! Έχουν πάντως τη λύση: συνεδριακός, ιατρικός τουρισμός, κτλ.! Οι ιδέες τους εύκολα γράφονται, ακόμα πιο εύκολα ακούγονται , γεμάτα από τέτοιες ιδέες είναι τα συρτάρια των υπαλλήλων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των διάφορων Think-Tank και Lobbies στις Βρυξέλλες. Εκείνο που δεν είναι γνωστό είναι ότι, όταν οι ιδέες αυτές των υπαλλήλων φτάνουν πιο πάνω στην ιεραρχία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για διερεύνηση της εφαρμοστικότητας, απορρίπτονται συλλήβδην.

    Η "Δημιουργία" των σλόγκαν, με την υποστήριξη από τα ΜΜΕ, ψάρεψε στα θολά νερά του διαταραγμένου ελληνικού θυμικού, κάποιων περιφερειακών μικροεπιχειρηματιών, μερικών ανιστόρητων φοιτητών, μικρομεσαίων της διασποράς, κυριλέ "αγανακτισμένων".

    Με τη συνεργασία της με τη "Δράση" πέσανε οι γλωσσικοί φράχτες και παραδέχτηκε ανοιχτά ότι είναι ένα νεοφιλελεύθερο κόμμα, συγκροτημένο με στάνταρ πρότυπα παλαιού τύπου και σκοτεινής υποστήριξης για να καλύψει το κενό της αποδόμησης του δικομματισμού. Η συνέχεια επί της οθόνης...της TV.

  22. Αποστολος avatar
    Αποστολος 22/05/2012 18:57:34

    Εχω σιχαθεί να ακούω τους άσχετους να βαφτίζουν οποιαδήποτε αλλαγή "νεοφιλελευθερισμό". Η αριστερά κατάφερε σε αυτή την χώρα να κολλήσει αυτή την ταμπέλα σε οποιαδήποτε αναγκαία μεταρρύθμιση... η αποθέωση της συντήρησης. Χορτάσαμε λοιπόν τον σοσιαλισμό του ΠΑΣΟΚ και δεν θα πάρουμε ούτε τον νεοκομμουνισμό του Σύριζα... Τουλάχιστον οι άνθρωποι της Δημιουργίας έχουν δουλέψει στη ζωή τους, σε αντίθεση με όλα αυτά τα κομματόσκυλα που μας ταίζουν ιδεολογίες...

  23. takis400 avatar
    takis400 22/05/2012 19:48:55

    προς Νικο,αν νομιζεις οτι θα ελαφρυνει η φορολογηση σου απο αυτο που αναφερεις ΟΚ παω πασο,αλλα κρατα αυτο που θα σου πω,50 ευρω κοστος+κερδος=?και σε 2 το πολυ χρονια επιδοτηση στον ιδιωτη για να συνεχιζει να τα μαζευει.Αν ιστορικα δεν επαληθευεται κατα 100 τοις 100 αυτο που λεω παρακαλω διορθωστε με

  24. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/05/2012 20:01:00

    Δεν τον ήξερα..ευτυχώς υπάρχει κι ένας Κωστόπουλος και μας τον διαφημίζει...

  25. S.R. avatar
    S.R. 22/05/2012 20:44:11

    Ενα απο τα καλα που φερνει ο Τζημερος και σε αυτο το φορουμ, ειναι οτι ξεκινησε συζητηση επι των συγκεκριμενων λυσεων που αυτος και η ομαδα του προτεινουν, για τα διαφορα προβληματα.. Ωρισμενοι ,δε, προκαλουν μειδιαμα, προσπαθωντας να "ξορκισουν" την επιρροη του με τον χαρακτηρισμο του ως "νεοφιλελευθερου"...
    Ασχετα βεβαια αν οι ιδιοι δεν εχουν ιδεα τι σημαινει ο ορος.... Ειναι ο γνωστος πανικος του "δεξιου" κρατιστη, που βλεπει οτι ο "μπλε" σοσιαλισμος δεν πειθει πια, ουτε μεσα στην Ν.Δ.... Τελος παντων, κατι υγιες ανατελλει, και η επιρροη του μονο καλο μπορει να κανει στην δεξια... Βοηθαει στην αποπασοκοποιηση.... Τουλαχιστον...

  26. anonymous avatar
    anonymous 22/05/2012 22:22:35

    Έχουν γίνει μελέτες και στον ιδιωτικό τομέα δεν κοστίζουν λιγότερο από το δημόσιο. Το ίδιο έχω διαπιστώσει και στο εξωτερικό.
    Το πρόβλημα που έχουμε στην Ελλάδα είναι η διαφθορά του δημοσίου που οδηγεί στην αύξηση του κόστους για να τα τρώνε τα κομματόσκυλα.

  27. anonymous avatar
    anonymous 22/05/2012 22:31:39

    Δεν ισχύουν αυτά που λες. Εγώ τον έστειλα μόλις είδα ότι πήγαινε να βάλει χέρι σε ξένες περιουσίες.

    Τα υπόλοιπα για τον κρατισμό που λες δεν ισχύουν. Άποψή μου είναι ότι νερό, ρεύμα πρέπει να είναι κρατικά. Για τα υπόλοιπα είμαι του μεικτού συστήματος υπό τον όρο ότι δουλεύει ο ανταγωνισμός, δίνονται ανθρώπινα μεροκάματα με ενιαία συλλογική σύμβαση σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

    Ο Τζήμερος προτείνει απόλυση των πάντων, διάλυση των πάντων. Είδα τις προτάσεις του και για την ανασυγκρότηση του κράτους. εμετικές.

    Όπως έγραψα κάποιοι αδίστακτοι τις βρίσκουν σωστές. Εγώ όχι, και νομίζω ότι ούτε η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων τις βρίσκει σωστές.

    • CC avatar
      CC @ anonymous 23/05/2012 11:33:28

      Αγαπητε anonymous,

      Συμφωνώ με όλα τα σχόλια σου. Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι το πρόγραμμα του έχει πολλές αμερικανιές ή καλύτερα ρεπουμπλικανιές που δεν έχουν καμμία σχέση με τον Ελληνα (η κριτική μου βασίζεται στο ότι είμαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού από το 86 και έχοντας ζήσει και δουλέψει για πάνω από 10 χρόνια στην Αμερική).

      Εχοντας βγάλει εταιρεία στο εκεί χρηματιστήριο μπορώ να πω ξεκάθαρα ότι η ΔΞ που θέλει να να κάνει το κράτος να λειτουργεί σαν εταιρεία, δεν σκέφτεται καθόλου το ποιό βασικό στοιχείο της εταιρείας που είναι ο άνθρωπος και η αξιοπρέπεια του. Με πολλές από τις θέσεις της η κοινωνία μας θα τείνει προς τον αμερικανικό τρόπο ζωής που κατά την γνώμη μου δεν είναι ο καλύτερος.

      CC

  28. anonymous avatar
    anonymous 22/05/2012 22:38:02

    Είναι σε όλα τα θέματα, ακόμη και στα οικονομικά ίδιο με του Σύριζα. Γιατί νομίζεις ότι ο Σύριζα κόπτεται για τους λάθρο; Για να πέσουν τα μεροκάματα και να εξαθλιωθεί ο κόσμος. Για πτώση αμοιβών κλπ. μιλάει και ο Τζήμερος.

  29. anonymous avatar
    anonymous 22/05/2012 22:39:28

    Δεν είμαι κρατικοδίαιτος φίλε μου. Λέω όμως την αλήθεια. Το κράτος και η κοινωνία δεν είναι εταιρία.

  30. αλ avatar
    αλ 22/05/2012 22:45:29

    Έχουν χρηματοδότηση...τους έδωσα 30€ γιατί μου είπαν "πολιτική χωρίς πολιτικούς". Τώρα λένε ότι δεν κυριολεκτουσαν. Τα λεφτά μου ΤΏΡΑ πίσω.

    • restart avatar
      restart @ αλ 22/05/2012 23:58:55

      έχεις δίκιο
      θα πρέπει να το αλλάξουνε το σύνθημα :)
      http://files.capital.gr/messages/uploads/posts/9C240E7E-233A-44DC-8D9F-727AA015275C.jpg


      υ.γ. καλύτερα να τους δίνoυμε απο 30 ευρώπουλα
      παρά να αρχίσει τις χορηγίες η σημενς

  31. anonymous avatar
    anonymous 22/05/2012 22:45:43

    Αυτά τα λέει και η ΝΔ. Ο Τζήμερος είναι απλά ακραίος τόσο για τον τρόπο που προτείνει για να γίνουν όσο και για την πλήρη απορρύθμιση, Ρηγκανικού ή Θατσερικού τύπου που ζητάει.

    • Τwins avatar
      Τwins @ anonymous 23/05/2012 17:37:02

      Ξεχνάς φυσικά οτι η Αγγλία πριν την Θάτσερ, ήταν διαλυμένη στο ΔΝΤ, και η Θάτσερ την έκανε ξανά από τις πρώτες οικονομίες στον Κόσμο !!

      Μάκαρι να είχαμε μια Θάτσερ σήμερα να μας βγάλει από τον Βούρκο... Ακόμα και οι εργατικοί στην αγγλία πίνουν στο όνομα της...

  32. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/05/2012 22:55:00

    Πληρώσαμε κι ἓναν ἀνιψιό μου πού σπούδασε στήν Ἀγγλία ὑπολογιστές...,τῶρα δουλεύει ἐδῶ βοηθός ἡλεκτρολόγου...

  33. gloup avatar
    gloup 22/05/2012 23:50:26

    Ο Τζήμερος ξεσκεπάζεται μέρα με τη μέρα. Ψηφοφόρος του γιωργάκη στις εσωτερικές εκλογές του πασόκ κατά δήλωσή του, αμερικάνος ρεπουμπλικανός κατά δήλωση Βαλλιανάτου, συνοδοιπόρος του Μάνου (αρχικά χωρίς και μετά μαζί με Βαλλιανάτο, γάμος ομοφιλοφύλων εν όψει στις ΗΠΑ γαρ), πουλέν του Αλαφούζου κατά δήλωση παραιτηθέντος υποψήφιου βουλευτή του, συνομιλητής των Ευρωπαίων Φιλελευθέρων, ίνδαλμα ανερμάτιστων ευρωϋπαλλήλων. Τρέμε κρατισμέ και αποπασοκοποίηση. Η πεμπτουσία του καινούργιου!

    http://taxalia.blogspot.com/2012/05/blog-post_2599.html

    http://taxalia.blogspot.com/2012/05/blog-post_5554.html

  34. Στέλλα avatar
    Στέλλα 23/05/2012 00:19:45

    Μας καλούν να υπογράψουμε σύμβαση μέσω Οτεπλας στην οποία μας κατατάσσουν στο επίπεδο εκπαίδευσης "αγράμματος". Εννοείται ότι όλοι όσοι έχουμε προσληφθεί είμαστε πτυχιούχοι ΑΕΙ και πολλοί μεταπτυχιακοί αυτό άλλωστε ζητούσε και η προκύρηξη (ΠΕ). Όπως αντιλαμβάνεστε οι Γερμανοί του ΟΤΕ θέλουν και την πίτα ολόκληρη (πτυχιούχοι) και το σκύλο χορτάτο (κανένα επίδομα πτυχίου και καθαρός μισθός οχταώρου 487 ευρώ). Η απόλυτη ισοπέδωση: ηθική, πνευματική, ψυχική. Ένας στυγνος εκβιασμός που στηρίζεται στο φόβο της ανεργίας και της επιβίωσης. Και ρωτώ που είναι το κράτος να προστατεύσει τον εργαζόμενο που κόπιασε όλα αυτά τα χρόνια για να σπουδάσει; Που είναι τα ΜΜΕ να αναδείξουν το θέμα; Που είναι οι συνδικαλιστές; Όλα για το κέρδος των μεγαλοεπενδυτών; Αυτό είναι το πρότυπο ανάπτυξης που οραματίζεστε; Όνειδος...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Στέλλα 23/05/2012 01:06:40

      Αυτό είναι παράνομο. Από τη στιγμή που προσλαμβάνει εργαζόμενο με εκπαίδευση πρέπει να τον πληρώνει ανάλογα. 487 Ευρώ δίνουν στους λάθρο. Αν πάτε δικαστικά θα κερδίσετε.

      Βέβαια αυτές είναι οι απόψεις Μάνου/Τζήμερου.

  35. ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ avatar
    ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ 23/05/2012 14:20:21

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ κ. ΤΖΗΜΕΡΟΥ ΣΤΗ κ. ΜΕΡΚΕΛ

    Ο Θ. Τζήμερος καταγγέλλει το σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας και αφορίζει, με τόση ευκολία, το σύνολο των υπαλλήλων του δημοσίου τομέα, χρεώνοντάς τους κάθε τι στραβό γίνεται στη χώρα σε συνδυασμό με τους «πολιτικούς επικεφαλείς» κατά τα λεγόμενά του…
    Με μια απλοϊκή και προκατειλημμένη ματιά, φαίνονται σωστά, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
    Η πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων εργάζονται , χωρίς τα απαραίτητα τεχνικά - επιστημονικά μέσα, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες υπηρεσιακές απαιτήσεις.
    Οι αμοιβές των περισσοτέρων είναι μειωμένες κατά τουλάχιστον 35%. Ενώ στη περίπτωση που έλαβαν δάνειο, κάτω από άλλες μισθολογικές συνθήκες, γιατί θέλησαν κάποια στιγμή της ζωής τους να αποκτήσουν σπίτι, χωρίς να κλέψουν, βλέπουν τώρα μηνιαίες αποδοχές της τάξεως των 50 – 100€.
    Ξεχνά ο κ. Τζήμερος πόσοι από εκείνους τους «πλούσιους» Δ. Υπαλλήλους των 100-500€, ήρθαν σε απόγνωση και αυτοκτόνησαν.
    Οι μηχανικοί, επιστήμονες και εξειδικευμένοι τεχνικοί του δημοσίου, αμείβονται χαμηλότερα από ένα πωλητή υπάλληλο Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε μεγάλη αλυσίδα του ιδιωτικού τομέα, με (10) χρόνια εργασίας.
    Συγκεκριμένα υπάλληλος ΟΤΑ, Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με πάνω από 10 χρόνια υπηρεσίας, περισσότερα από 5 σεμινάρια εξειδίκευσης σε πιστοποιημένα κέντρα, με δύο (2) παιδιά αμείβεται με 1.250 €.
    Ξεχνά ο κ. Τζήμερος τις περιπτώσεις που εταιρίες του ιδιωτικού τομέα, «καρπώνονται» την εργασία δημοσίων υπαλλήλων, από τεχνικές μελέτες, προτάσεις που έχουν καταθέσει, αλλά ακόμα και από προσωπική χειρωνακτική εργασία, όταν οι αιρετοί «συνεργάτες» τους και «προϊστάμενοι» των δημοσίων υπαλλήλων, τους αναθέτουν τα έργα ή εργασίες, που έχουν ήδη ολοκληρωθεί από αυτούς τους «άχρηστους δ. υπαλλήλους». Και δε συζητάμε για επιπλέον αμοιβή. Η αμοιβή τους θα είναι να παραμείνουν στη θέση τους, αν δε καταγγείλουν το γεγονός.
    Ξεχνά τα ντόπια και διεθνή «κοράκια» που θησαυρίζουν στις πλάτες μας εκμεταλλευόμενοι το σάπιο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.
    Ξεχνά την αποδόμηση της Ελληνικής παραγωγής (αγροτική καλλιέργεια, κτηνοτροφία, βιοτεχνία, βιομηχανία, κ.τ.λ.) υπό τις οδηγίες των εταίρων μας, που ποτέ δε διαπραγματευτήκαμε. Με τη μέθοδο των επιδοτήσεων και των δανείων, υπερχρέωσαν τη χώρα και το λαό της, όπως το παραμύθι των αδελφών Γκριμ: «Χάνσελ και Γκρέτελ», που μόλις τα παιδιά βρέθηκαν μόνα στο δάσος, μπροστά στο σοκολατένιο σπίτι, η «καλή» γιαγιά στην αρχή τα τάιζε, τα περιποιόταν και μετά, φυλάκισε πρώτα το αγόρι για να το παχύνει και να το φάει.
    Στη πραγματικότητα κ. Τζήμερε, στην Ελλάδα, όπως και στο εξωτερικό, κυβερνούν οι μεγαλοεπιχειρηματίες και οι πολυεθνικές εταιρίες, οι οποίοι επιλέγουν πρώτα τους πολιτικούς που επιθυμούν να συνεργαστούν, έπειτα τους προωθούν μέσω του marketing και όταν εκλεγούν, από τον Ελληνικό λαό, τους αναθέτουν τα έργα… Τα έργα τα οποία καλείται ο δύσμοιρος Ελληνικός λαός να πληρώσει πολλαπλάσια, είτε ιδιωτικός υπάλληλος είναι είτε δημόσιος.
    Οι δημόσιοι λειτουργοί, στους οποίους αναφέρεται, είναι το σωσίβιο του συστήματος, αλλά ευτυχώς είναι και μειοψηφία. Αυτό που χρειάζεται είναι να αλλάξουν πόστα όσοι διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα, να ελεγχθούν τραπεζικοί λογαριασμοί και πόθεν έσχες και να επιβληθούν, βαριές ποινές στους επίορκους, με δήμευση περιουσιακών στοιχείων, έως δευτέρου βαθμού συγγένειας.
    Πάψτε λοιπόν να σπέρνεται διχόνοια στο λαό, όλοι εσείς οι υποστηρικτές του «κράτους» και του «εργαζόμενου κόσμου», γιατί όλοι θέλουμε την ευημερία της χώρας μας, που συνεπάγεται και ευημερία του λαού μας.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ 23/05/2012 19:24:33

      Καλώς ή κακώς υπάρχει πολύ σαβούρα στο δημόσιο αλλά ακόμη και όσοι εργάζονται ειλικρινά δεν προσφέρουν άμεσα διότι δεν παράγουν αλλά δίδουν γενικά υπηρεσίες άρα το μεγάλο κράτος δεν προσφέρει στην οικονομία.
      Γενικά όμως θεωρώ ντροπή ένας νέος άνθρωπος να λέει πάω δάσκαλος για να τη βολέψω (να μπω στο δημόσιο) αλλιώς άμα τρυπώσω σε κάνα υπουργίο καλό είναι και αυτό, και να μη θέλει να δημιουργήσει στη ζωή του.
      Η οικονομική κρίση ήταν κρίση αξιών που απωλέσαμε.
      Δεν είναι τυχαίο που είμαστε από τους πρώτους που σχεδόν καταρρεύσαμε.

  36. Twins avatar
    Twins 23/05/2012 17:28:57

    Μακάρι να είχαμε και άλλους σαν τον Τζήμερο !

    Σαφέστατος στα λόγια του, Μεταδοτικός.

    Εκφράζει απόλυτα την σιωπηλή πλειψηφία που το μόνο που θέλει ειναι ένα Ευρωπαικό Κράτος που λειτουργεί.

    Χωρίς κλεφτες, Χωρίς Ακηδες, Χωρίς Λαμόγια, Χωρίς Κουμπαρους, Χωρίς υμνητές του Στάλιν, χωρίς υμνητές του Χίτλερ και άλλα τσίρκα.

  37. gloup avatar
    gloup 23/05/2012 19:06:41

    Τζήμερος και άλλοι... πρόγραμμα. Όταν δεν αντιγράφει, λέει εξυπνακίστικα, παρλάρει γενικώς και αορίστως σχεδιάζοντας εισαγωγή σε έκθεση ιδεών εξετάσεων 6ης δημοτικού, προτείνει, -κάνοντας 100 φορές τον γύρo του θέματος για να καλύψει την ουσία-, κάτι σαν τα παρακάτω
    (το μισό πρόγραμμα)

    Ναυτιλία:
    Κανένα πλοίο με ελληνική σημαία. Πολύ ακριβά. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.

    Κράτος-εκκλησίες!!!
    Κάθε σπίτι την εκκλησία του, κάθε γήπεδο το τζαμί του.

    ΄Αμυνα και Ασφάλεια:
    Επιχειρησιακή διακλαδικότητα, θεσμοθετημένο σύνολο δοκιμασμένων δοκιμασιών, έξυπνες πρακτικές για πολλαπλασιαστές ισχύος και κρίσιμες δυνατότητες εντός τεχνολογικών ιδιωτικών πάρκων για αμυντική τεχνολογία. ; Αναπαυθείτε εν ειρήνη.

    Ευρωπαϊκή προοπτική
    Ένας Γενικός Διευθυντής, ένας Προϊστάμενος, ένας Εκπρόσωπος. (Μικρό πρόβλημα: 500 εκατομμύρια ευρωπαίοι)

    Παιδεία
    Στο ζωτικής σημασίας ερώτημα "Ποιός ευθύνεται .για τις ανορθόγραφες λεζάντες των τηλεοπτικών σταθμών, ακόμα και της κρατικής τηλεόρασης;" θα απαντήσει 7μελης επιτροπή "σοφών" με οπωσδήποτε 2 μέλη καθηγητές Ευρώπης-ΗΠΑ για να "μεταφέρουν συνεχώς στην επιτροπή τον "αέρα" της διεθνούς εμπειρίας (sic)!!! Υπουργός Παιδείας ο πρόεδρος της επιτροπής. ( Η συνέχεια περί επιτροπής είναι ακατάλληλη για αναγνώστες στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες.)

    Συνταξιοδοτικό
    Όποιος θέλει σύνταξη να την πληρώσει στις ιδιωτικές εταιρείες.

    Συνδικαλισμός
    Οχι στη Χάρτα Θεμελιωδών Δικαιωμάτων, ναι στο 5λεπτο του συνδικαλιστή στην τηλεόραση!

    Περιβάλλον
    Γκρεμίζουμε τα άσχημα, κτίζουμε τα ωραία , προωθούμε την ιδιωτική πολεοδόμηση παραθεριστικών περιοχών, ο ρυπαίνων τιμωρείται. (α. Όταν ο ρυπαίνων είναι η πολυεθνική εταιρεία- ιδιωτικός πολεοδομητής παραθεριστικών περιοχών; ε, δεν πρέπει να τιμωρείται η επιχειρηματικότητα. β. Στα Μπαρμπάντος οι ιθαγενείς ούτε για καθάρισμα δεν μπαίνουν στις ιδιωτικές παραθεριστικές περιοχές. Εχεις όμως υπέροχη privacy).

    Αγροτική παραγωγή
    Σούπερ αγρότης ψαγμένος προσανατολισμένος σε βιοκαύσιμα, νέες, δυναμικές καλλιέργειες όπως μύρτιλλο, ιπποφαές, ρόδι, μαύρη τρούφα, στέβια, ρόδι, βιομηχανικό τριαντάφυλλο, σπαράγγι, αγαύη, αλόη βέρα, αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά .( Τον υδροφόρο ορίζοντα τον ρωτήσανε;)

    Eξωτερική πολιτική
    Πολιτιστική διπλωματία , συγκρότηση συντονιστικού οργάνου, του Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας κατά το πρότυπο πολλών σοβαρών κρατών που θα διαθέτει μηχανισμό Διαχείρισης Κρίσεων.( Όπως;;; Για κάτι υπάρχοντα συμβούλια πάει ο κούκος αηδόνι η συμμετοχή. Όταν δεν πληρώνουν ιδρύματα , θα πληρώνει το κράτος;)

  38. ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ avatar
    ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ 24/05/2012 08:01:00

    Δυστυχώς αρεσκόμαστε στους "μύθους".
    Μύθος και μεθοδευμένη τακτική, το " ο τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος", κατ΄ επέκταση του "ο τεμπέλης Έλληνας" που χρησιμοποιείται για τη διαίρεση της κοινωνίας. Το "διαίρει και βασίλευε" καλά κρατεί...
    Μύθος και το "φαινόμενο Τζήμερος" που προωθείται με νύχια και με δόντια, απο συγκεκριμένο TV σταθμό, Blogs, αλλά και άλλους κύκλους...

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ 24/05/2012 14:18:27

      Αν δε βλέπεις τα αίτια τουλάχιστον βλέπεις την χρεοκοπία. Αυτό δεν το αρνείται και ο χειρότερος σκεπτικιστής.

      • ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ avatar
        ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ @ αποκατάσταση 24/05/2012 22:13:08

        Η χρεοκοπία είναι ήδη εδώ, τα αποτελέσματά της τα βιώνουν στο πετσί τους 1.500.000 άνεργοι, αλλά και ο κάθε εργαζόμενος των 200-400€. Αυτές τις αμοιβές προωθεί το σύστημα που προωθεί ο Τζήμερος και οι όμοιοι του.
        Δυστυχώς, παρ΄όλο που έχουμε ζωντανά παραδείγματα, πολιτικών και πολιτικών που βελτίωσαν τις συνθήκες ή έφεραν ανάπτυξη και ευημερία στις χώρες και το λαό τους, δε παραδειγματιζόμαστε και δε τις ακολουθούμε. Βλ.: Βραζιλία, Ρουμανία, Ισλανδία, Εκουαδόρ, Αργεντινή, αλλά ακόμα και Τουρκία.

  39. ΖΥΓΟΣ avatar
    ΖΥΓΟΣ 24/05/2012 08:04:31

    Καλά Twins, εσύ που ζεις; Άνθρωπος του συστήματος είναι κι΄ αυτός. Δες ποιοι τον στηρίζουν! Η αφέλεια έχει και τα όρια της...

  40. περαστικός avatar
    περαστικός 25/05/2012 02:43:43

    Αυτό το έχετε δει; Επιστολή στον Θάνο Τζήμερο για τις θέσεις του κόμματος Δημιουργία Ξανά, περί «Σχέσεων Κράτους-Εκκλησιών»
    http://www.antibaro.gr/node/3981

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.