#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/09/2010 17:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΔΕΘ των παπουτσιών και των χαρατσιών



Η ΔΕΘ ήταν των παπουτσιών και των  χαρατσιών που αναβάλλονται  για μετά τις Περιφερειακές εκλογές;

Η εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου δεν είναι ουσιαστικά μείωση μισθού;

Τώρα που το μνημόνιο έγινε σύμβαση έγινε πιο εύπεπτο;

Πατριωτική ενέργεια το μνημόνιο. Σε γαλανόλευκο φόντο συνεντευξιάστηκε ο ΓΑΠ. Ήταν εκεί η βαριά σκιά του Σαμαρά;

Η περαίωση δεν είχε κριθεί εισπρακτικό, αλλά άδικο κοινωνικά, μέτρο;

Ήρθη η πολιτική επιστράτευση και κάνουν πάλι απεργία τα φορτηγά;

Πόσες ανθρωποώρες εργαζομένων θα χαθούν στα βενζινάδικα;

Η "λεωφόρος των επενδύσεων" θα καταλήγει κάπου;

Στους νέους ισολογισμούς των επιχειρήσεων όλο αδιανέμητα κέρδη θα βλέπουμε;



Τα τούβλα στην αποθήκη που συνεδρίασε το υπουργικό συμβούλιο, ήταν πραγματικά ή ζωγραφισμένα , για να δίνουν τον τόνο των σκληρά εργαζόμενων αναπληρωτών και υφυπουργών;

Ο Τατούλης είναι κατά του μνημονίου και υπέρ της σύμβασης;

Δυσκολευόμαστε λέει γατί μας βάζουν τα δύο πόδια  σε ένα παπούτσι. Σιγά το δύσκολο. Τα δύο παπούτσια στο ίδιο πόδι φαίνεται ανυπέρβλητο.

Ενώ σε παγκόσμια αποκλειστικότητα βρήκαμε το καλάθι στην Πόλη. Το ζάλισε με τα καρφώματα η παρέα των Ντουράν(τ) Ντουράν(τ)

Με όλο το κράτος των Αθηνών στη Σαλονίκη, ο Άρης περίμενε διαιτησία 50-50;

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. δημης avatar
    δημης 13/09/2010 17:52:49

    "Τα τούβλα στην αποθήκη που συνεδρίασε το υπουργικό συμβούλιο, ήταν πραγματικά ή ζωγραφισμένα , για να δίνουν τον τόνο των σκληρά εργαζόμενων αναπληρωτών και υφυπουργών;"
    Γιατρέμου στις φωτογραφίες τις σχετικές βλέπω μόνο τούβλα ...είναι σοβαρό ;;;;;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ δημης 13/09/2010 18:37:12

      Μπα οχι, απλα σε πειραζει λιγο το χρωμα τουβλι!!!

  2. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 18:36:23

    Μικρε Οδυσσεα αν και ειμαι ανθρωπος χαμηλων τονων...ενα εχω να πω...δεν εχουμε καιρο για χασιμο..πρεπει να σντιδρασουμε καθολικα με συνεση, συμπνοια και ανιδιοτελια. Απο τα λογια πρεπει να περασουμε στα εργα.
    Και να μην ξεχασουμε να διωξουμε και καποια αμογια που παραμενουν δυστυχως στην παραταξη, ψηλαη χαμηλα δεν εχει σημασια αλλα τολμουν και δινουν το παρον.
    Το μνημονιο και οι υποστηρικτες του ενταφιαζουν και την τελευταια ελπιδα ανακαμψης της χωρας.

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 18:59:52

      Οι περιφερειακές έρχονται. Πεδίο δόξης λαμπρόν

    • anonymos avatar
      anonymos @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 21:01:00

      Οποιος ψηφίσει υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ ψηφίζει νεα μείωση του μισθού του.

      • Παρτο αλλιως... avatar
        Παρτο αλλιως... @ anonymos 13/09/2010 21:14:31

        Anonyme,

        στο σχόλιό σου παρέλλειψες μια διευκρίνηση...

        Θα έπρεπε να λέει:

        "Οποιος ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ψηφίσει υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ ψηφίζει νεα μείωση του μισθού του."............

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/09/2010 19:04:07

    Μικρέ Οδυσσέα,

    Το ενδιαφέρον είναι να γράψεις τις απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσες.
    Εκεί να σε δούμε!

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 13/09/2010 20:14:57

      Σήμερα βάζω τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις οι φίλτατοι και εκλεκτοί σχολιαστές

  4. aengus avatar
    aengus 13/09/2010 22:59:41

    Παπαρήγα : «O πρωθυπουργός …γράφει τον κόσμο ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ». ;) ;) ;)

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ aengus 14/09/2010 00:49:18

      Σωστή η Αλέκα