#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/11/2013 19:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Βανδή διακόπτει την συνεργασία της με τον Σφακιανάκη λόγω Χρυσής Αυγής



Χθες το βράδυ απένειμαν στον Νότη Σφακιανάκη πλατινένιο δίσκο και ο αοιδός βρήκε αφορμή να μιλήσεις στους δημοσιογράφους και τις κάμερες που ήταν εκεί, εκθειάζοντας την Χρυσή Αυγή και βρίζοντας δημοσιογράφους και πολιτικούς

«Είμαι πολιτικό ον - είπε μεταξύ άλλων - και έχω δημόσιο λόγο και σκέφτομαι μονίμως πολιτικά, διότι είμαι πολίτης, δεν είμαι πελάτης. Κατάλαβες; Και όλα αυτά τα κοπρόσκυλα που σας κυβερνάνε και σας τυραννάνε εγώ δεν τα έχω αξιολογήσει όπως εσείς. Δεν τα έχω τοποθετήσει εγώ εκεί, διότι δεν τους έχω δώσει καμία απολύτως δύναμη κι έχω κάθε δικαίωμα να λέω τη γνώμη μου, διότι δεν οφείλω σε κανέναν απολύτως τίποτα. Αυτοί οι υπάλληλοί μου οφείλουν πολλά. Μου οφείλουν κατά πρώτον ότι έχουν κάνει το λαό μου δυστυχή» (προσέξατε το"λαό μου";)

Και συνέχισε: «Βεβαίως δεν είναι φασίστες η Χρυσή Αυγή και έχουν κλείσει κάποιον μέσα, ο οποίος είναι αρχηγός πολιτικού κόμματος. Κανένα δικαίωμα δεν έχεις ρε! Ποιος σου το έδωσε το δικαίωμα ρε ..... γουρούνι, συνταγματολόγε!».

Δημοσιογράφος : «Αύριο μπορεί να λένε όμως ότι στηρίζεις τη Χρυσή Αυγή»

Σφακιανάκης: «Στηρίζω; Επιβάλλεται να τη στηρίξετε τη Χρυσή Αυγή, διότι αυτή αν μη τι άλλο έχει μέσα και την αυγή, οι άλλοι έχουν μόνο το σκότος. Μου είπαν κάποτε γιατί δεν κατεβαίνεις στην πολιτική; Διότι απλά εγώ δεν έχω μάθει ποτέ να κατεβαίνω, εγώ μόνο ανεβαίνω».

Αν δεν ζούσαμε σε αυτήν την δύσκολη περίοδο μόνο πλάκα και ατέλειωτη καζούρα θα σήκωναν οι δηλώσεις του Νότη για τον ..."λαό του". Δυστυχώς σήμερα παρόμοιες δηλώσεις ξεπερνούν τα όρια του γελοίου.

Κατά τα άλλα λίγο μετά τις δηλώσεις του Σφακιανάκη, η Δέσποινα  Βανδή αποφάσισε  να διακόψει τη συνεργασία τους, όπως εξηγεί στο facebook:



 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. πΔπ avatar
    πΔπ 22/11/2013 20:01:26

    Σνιφ!

    • τάσος avatar
      τάσος @ πΔπ 22/11/2013 23:35:47

      δεν είναι καθόλου θέμα ναρκωτικών, και πόσο μάλλον κοκαΐνης. άμα λέει τέτοια πράματα ο σφακιανάκης τί θά'πρεπε να λέει δηλαδή ο dave wyndorf;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ τάσος 23/11/2013 00:13:08

        Δεν νομίζω ότι υπονοούσε κάτι σχετικό το παραπάνω σχόλιο. Ως απλή ειρωνεία το εξέλαβα, του στυλ «α ρε Δεσποινάκι, μας πήρανε τα κλάματα!».

        ΥΓ: Ευτυχώς, από όσο ξέρω τουλάχιστον, ο Ντέηβ περιορίζεται στις μουσικάρες του και δεν πολιτικολογεί!

        • τάσος avatar
          τάσος @ ΚΜ 23/11/2013 00:45:20

          ναι, μάλλον καλά λες. και το καινούργιο δισκάρα.

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ πΔπ 23/11/2013 14:53:44

      Σας ευχαριστώ που ασχοληθήκατε με το σχόλιό μου!
      Ένας λυγμός συγκίνησης ήταν μόνο.
      Οι χωρισμοί, πάντα, μου φέρνουν δάκρυα στα μάτια!

  2. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 22/11/2013 20:18:57

    Μπράβο στη Δέσποινα!
    Πλατινένιο δίσκο ο Σφακιανάκης???!!!
    Πρέπει και αυτό, να συμπεριληφθεί στην συμπτωματολογία του ΑλΣΚΑΙμερ που έχει χτυπίσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού κι έχει παραλύσει κάθε μορφή αντίδρασης!

  3. dioklis avatar
    dioklis 22/11/2013 20:37:54

    Και με το ….τελευταίο …μας έδωσε και την απάντηση, έμμεσα !Λειτουργεί συντεχνιακά υπέρ της φυλής της και ρατσιστικά ενάντια στην χώρα που της φέρθηκε δημοκρατικά και υπέρ του δέοντος, αφού πρόκειται για μετριότητα την έκανε πάμπλουτη . Κρυψίνους η κυρία, δεν μας λέει βέβαια και τι Εθνικότητος είναι και πόσοι από τους ομοεθνής της ήρθαν στην χώρα και τι κυβερνητικές θέσεις κατέχουν ; Ίσως τελικά η πρεμούρα για τον αντιρατσιστικό νόμο να αφορά τέτοια άτομα!

  4. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 22/11/2013 20:43:06

    "Μετανάστευσαν" οικιοθελώς από την φίλη Τουρκία προς αναζήτηση καλύτερης τύχης συνοδεία Τσετών και λοιπών Τουρκομογγόλων πους τους έραιναν λουλούδια και τους εύχονταν τα καλύτερα.
    Μετανάστες λοιπόν και όχι πρόσφυγες. Μάλιστα ότι πείτε κα Βανδή.
    Αλλά τι να περιμένεις από ένα άτομο 40 χρονών (δηλαδή υποτίθεται ώριμο) που φωτογραφίζεται χωρίς στηθόδεσμο στα Jumbo προς επίδειξη της νέας πλαστικής στο στήθος της προσπαθώντας να συναγωνιστεί τις πιτσιρίκες αοιδούς που πλημυρίζουν τις πίστες. Ο δε κος Νικολαΐδης νεόπλουτος ελέω ποδοσφαίρου με «χτυπημένο» τον Δικέφαλο Αετό στο μπράτσο δηλώνει αριστερός και αφήνει το δεύτερο του παιδί ,από κοινού με την συμβία του (την κα Βανδή), αβάφτιστο διότι έτσι προτάσσουν τα νέα ήθη και έθιμα των νεόκοπων αριστερών που όμως όλως τυχαίως δεν ξέρουν τι έχουν κυριολεκτικά.
    Αυτή είναι η κατάντια της Ελληνικής Κοινωνίας μετά από δεκαετίες ανθελληνικής παιδείας και αποχριστιανισμού. Η Βανδή και ο Σφακιανάκης είναι οι δυο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Ημιμαθείς, προκλητικοί, εγωμανείς και αλαζόνες!!!

    • Simon Bolivar V avatar
      Simon Bolivar V @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 22/11/2013 22:18:20

      Να μετανάστευσαν σε άλλη χώρα για να δουλέψουν και η ίδια να γεννήθηκε εκτός Ελλάδος δεν μπορεί να το χωρέσει ο νους σου μάλλον .

    • Αβαδδών avatar
      Αβαδδών @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 22/11/2013 22:20:22

      Μήπως εννοεί τη Γερμανία και όχι τη Μικρά Ασία? Η Βικιπαίδεια πάντως λέει ότι γεννήθηκε στη Γερμανία και κατάγεται από την Καβάλα.

  5. Tolis avatar
    Tolis 22/11/2013 20:45:00

    ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!!!!!

  6. kotstak avatar
    kotstak 22/11/2013 21:02:23

    "Στην Ελλάδα, οι αθλητές, οι καλλιτέχνες και οι "καλλιτέχνες", είναι το "ένζυμο" με τη βοήθεια του οποίου η μπαρούφα γίνεται αξίωμα." c

    Οι αθλητές, οι καλλιτέχνες και οι "καλλιτέχνες", δεν είναι τα ευφυέστερα "κύτταρα" μιας κοινωνίας- το αντίθετο θα έλεγα.
    Δεν πρέπει να δίνουμε σημασία σε αυτά που λένε.
    Κατά 99%, το αντίθετο από αυτό που λένε, είναι το σωστό.

  7. Magganas avatar
    Magganas 22/11/2013 21:22:39

    Βανδή, οι γονείς σου ήταν μετανάστες (όπως και οι δικοί μου) δεν ήταν ΛΑΘΡΟμετανάστες!
    Πριν πάνε εκεί που πήγαν, έπρεπε να εξεταστούν ενδελεχώς ιατρικά, έπρεπε να προσκομίσουν ποινικά μητρώα ότι είναι πεντακάθαροι, πήγαν να εργαστούν όχι να ληστέψουν.
    Εργάζονταν 14 ώρες την ημέρα, δεν στρογγυλοκάθισαν στην κεντρική πλατεία να πούνε στο άλλο κράτος ότι: "ταίστε με αλλιώς είστε ρατσιστές και φασίστες"...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Magganas 23/11/2013 00:51:36

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μισέλληνες συγκρίνουν τούς ῞Ελληνες μετανάστες μέ τά ἀποβράσματα τούς λάθρο.

    • dim avatar
      dim @ Magganas 23/11/2013 00:57:54

      Ο άνθρωπος το είπε ξεκάθαρα: "Ναι ρε, είμαι φυλετιστής...."

      Εμείς που πιστεύουμε στον πατριωτικό φιλελευθερισμός θέλουμε οι λαθρό να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες του νόμου (σύλληψη - κράτηση - απέλαση), γιατί είναι λαθρό... όχι γιατί είναι άλλης φυλής... ενώ οι φυλετιστές τύπου Κασιδιάρη και Σφακιανάκη διακρίνουν τους ανθρώπους με βάση τη φυλή τους... γκέγκε?

      • Magganas avatar
        Magganas @ dim 23/11/2013 12:30:06

        Δικαίωμά του να είναι φυλετιστής.
        Εσένα γιατί είναι δικαίωμά σου να είσαι μαζόχα;;;

        • dim avatar
          dim @ Magganas 23/11/2013 14:26:25

          Δικαίωμα του καθενός είναι να είναι και να πιστεύει ελεύθερα σε ό,τι θέλει... Τουλάχιστον ακόμα, όσο έχουμε δημοκρατικό πολίτευμα... Όταν θα έρθουν οι φίλου σου οι Ναζιστές στην εξουσία θα πάψουμε να έχουμε αυτό το δικαίωμα όλοι... Ως γνωστόν, κάθε ολοκληρωτικό καθεστώς απαγορεύει την ελεύθερη έκφραση...

          Μπορούμε λοιπόν προς το παρόνα και ελεύθερα να λέμε τι είμαστε και ελεύθερα να κρινόμαστε για αυτό...

          Ο πατριώτης δεν μισεί τον άλλον, ούτε είναι φυλετιστής... Θέλει όμως επίμονα και αποφασιστικά να τηρούνται οι νόμοι. Και ο νόμος λέει για κάθε λαθρομετανάστη: σύλληψη - κράτηση - απέλαση...

          Ο ναζιστής - φυλετιστής δε θέλει τη τήρηση των νόμων. Ή για να το πω ακόμα πιο χοντρά, θα ήθελε αν ερχόταν αυτός στα πράγματα να φτιάξει έναν νέο νόμο ο οποίος θα προέβλεπε με συνοπτικές διαδικασίες στήσιμο στα έξι μέτρα κάθε ατόμου που είναι διαφορετικής φυλής και εκτέλεση του εν ψυχρώ... Αυτό έκανε ο ναζισμός, και όσοι στηρίζουν άτομα που επί 20 χρόνια αθρογραφούν και υμνούν τα οράματα του εθνικοσοσιαλισμού, και θεωρούν τον Χίτλερ, τον μεγάλο Αρχηγό και Ηγέτη τους, δικαίωμα τους βέβαια, αλλά θα κρίνονται για αυτό...

          • evan avatar
            evan @ dim 23/11/2013 23:39:34

            Και να μην ξεχνάμε το βασικό περα απο τις ιδεολογίες. Ειναι πανω απο ολα θεμα χαρακτήρα, σεμνότητας, αγωγής, ψυχικής ευγένειας, καλλιέργειας....

            Ενας "φυλετιστης" ή κάποιος τέλος πάντων που μιλάει απαξιωτικά για αλλες φυλες, προφανώς και δεν έχει τις παραπάνω αρετές, αφού το να κρίνεις αρνητικά ανθρώπους βάση φυλής, πάνω από όλα δείχνει παλιοχαρακτήρα, κόμπλεξ, αγένεια και έλλειψη τιμής.

            Ασε που στι περισσότερες περιπτώσεις η ενασχόληση με τον φυλετισμό, εθνικισμό κλπ δείχνει ανασφάλεια και αποτυχία σε πολλούς τομείς της ζωής. Το χρησιμοποιούν για να πάρουν αξία άκοπα και να νοιώσουν ότι είναι ανώτεροι από άλλους. Γιατί με άλλο τρόπο δεν μπορούν...Παίρνουν αξία βασιζόμενοι σε ενα τυχαίο γεγονός όπως είναι το που και τι θα γεννηθεί κάποιος.

    • evan avatar
      evan @ Magganas 24/11/2013 02:59:04

      Μετανάστες νόμιμοι ήταν οι Ελληνες γιατί απλά μπορούσαν. Και σήμερα μπορουμε πάμε στην Ε.Ε. ελεύθερα και σε ΗΠΑ- Καναδά, πολύ πιο εύκολα από οτι άλλοι. Ας ήταν αλλιώς η κατάσταση και θα έβλεπες πως θα πηγαίναμε και εμείς. Όπως οι Ρουμανοι και οι Βούλγαροι πριν μπουν στην Ε.Ε. μετανάστευαν παράνομα ενώ τώρα νόμιμα. Ετσι απλά.

      Ελληνες τελευταία αλλα και αλλοι, πανε στις ΗΠΑ για "τουρισμό" και μετα απλα δεν γυρνάνε. Και καλα κανουν και αυτοι και οι Αφρικανοί και ολοι. Και εγω το ιδιο θα έκανα στη θεση τους. Όπως μπορεί ο καθένας, κάνει οτι καλύτερο για τον εαυτό του.

      Πάντως οι Ελληνες στις ΗΠΑ τις δεκαετίες 20 και 30 δεν ηταν και οι πιο
      νομοταγείς. Επειδή είπες κάτι για ληστείες. Οσο για τις πλατείες δεν νομιζω να μην τρεξει κανένας απο αυτους για δουλειά 14 ωρες την ημερα εαν βρει. Ελληνες ομως ακομα το κάνουν αυτο.
      Ουτε νομίζω οτι απαίτησε κάποιος να τον ταΐσουμε αλλιώς είμαστε ρατσιστες. Να στο εχει πει αυτο κανενας φανατικος αριστερος ισως...

  8. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 22/11/2013 21:23:36

    Τό γνωρίζουμε ἀπό χρόνια,ὅτι ὁ Notis εἶναι ἀπό ἀνατρεπτικός ἕως αἰρετικός.
    Ἡ Δέσποινα ὅμως,ἀπορία ἐκφράζω,ἄν ἤξερε στό κέντρο πού ἄδει ὅτι ἀπό κάτω τῆς χτυπᾶνε παλαμάκια καί μερικοί χρυσαυγίτες,θά παράταγε καί τό τραγούδι;
    Ἔτσι εἶναι ὅμως,ἡ οἰκονομική ἀσφάλεια καί ἄνεση,τῆς δίνει ἐλευθερία ἐπιλογῶν στίς ἀποφάσεις της....Δικαίωμά της!

  9. Neutral Observer avatar
    Neutral Observer 22/11/2013 21:24:13

    Η προτροπή του Νότη Σφακιανάκη προς τους σαστισμένους δημοσιογράφους να προβάλλουν την πραγματική εικόνα των γεγονότων για τις πολιτικές και άδικες διώξεις της Χρυσής Αυγής έφερε την αναμενόμενη αμηχανία…. Ωστόσο κανείς δεν μπόρεσε να ψελλίσει το παραμικρό…
    Ν. Σφακιανάκης είναι αυτός! Τι κι αν η δήλωσή του έφερε την αποχώρηση της Δ. Βανδή από το σχήμα που επρόκειτο να συνεργαστούν τον φετεινό χειμώνα!
    Αν θέλετε την δική μου άποψη, ο Νότης θα έπρεπε να φύγει από την συνεργασία τους για την γνωστή υπόθεση εκμετάλλευσης της Αγκόλας, μιας φτωχής χώρας της Αφρικής και για το «τίμημα» που πλήρωσε η πρέσβειρα Ισαβέλλα Μερσέντες εκ μέρους της Δημοκρατίας της Αγκόλας για να αγοράσει το σπίτι της Δέσποινας και του Ντέμη και που την καταγδάρανε….
    Ένα σπίτι που η αντικειμενική αξία του ανερχόταν στα 2.118.025 ευρώ, και που η αγαπητή πρέσβειρα πλήρωσε την αξία του ακινήτου 5 φορές πάνω από την πραγματική, 11.900.000 ευρώ… Αλλά εκεί Δέσποινα οι ευαισθησίες περιττεύουν… Σωστά;
    Καληνύχτα Δέσποινα.

  10. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/11/2013 21:34:50

    Μιλᾶμε γιὰ σύγκρουση μεγατόνων. Εἴχαμε ποὺ εἴχαμε τὸν ἡμίτρελλο δωδεκαθεϊστὴ χρυσαυγίτη, τώρα ἔχουμε καὶ τὴν Δέσποινα Βανδῆ-Σύμβολο τῆς Δημοκρατίας...

  11. Απλος Πολιτης avatar
    Απλος Πολιτης 22/11/2013 21:49:01

    Η Δεσποινα Βανδη που εχει κατακλεψει το κρατος ολα τα προηγουμενα χρονια που μεσουρανουσε,οταν επερνε 10.000ευρω και το συμβολαιο με τον επιχειρηματια στην εφορια ελεγε 500ευρω θιχτηκε απο της δηλωσεις του Σφακ... Ελεος....

  12. θηραία avatar
    θηραία 22/11/2013 21:49:08

    Έτσι φαίνεται ποιά είναι δαιμονισμένη και ποιά όχι!
    ΑΞΙΑ!

  13. ΚΜ avatar
    ΚΜ 22/11/2013 22:36:34

    Η μπαρούφα το υστερόγραφο να έλειπε, που τσουβαλιάζει τους μετανάστες με τους λαθρομετανάστες κατσαπλιάδες, και δεν θα υπήρχε τίποτα το επιλήψιμο στην ανακοίνωση. Άλλωστε δικαίωμα της είναι να συνεργάζεται με όποιον θέλει, και ούτε αναφέρθηκε και προσβλητικά προς τον Σφακιανάκη. Αλλά καλά λέει ο άλλος ο σχολιαστής από πάνω, οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος είναι, με την ημιμάθεια και την υπεροψία τους.

  14. Ραβινος avatar
    Ραβινος 22/11/2013 22:39:10

    Να τα μας τα πεφταστερα του πενταγραμμου .Ο ενας δηλωνει εφθαρσως τι πιστευει {εθνικιστης ειπε οτι ειναι } και η αλλη προβαλλει το οτι οι γονεις της ειναι μεταναστες λες και απο μονη της η προβολη τους κατατασσει σε ειδος υπο προστασια .Μα κα Βανδη ολοι μεταναστες ειμαστε απο καπου ξεκινησαμε και καπου αλλου βρισκομαστε .Αυτο δεν σημαινει οτι αποτελουμε ειδος υπο προστασια ουτε τιτλο τιμης που πρεπει να φερουμε δικην οικοσημου.Εδω ολοι οι συριζαυγητες νεοκομμουνιστες κοκκινοφασιστες μας απειλουν με κρεμαλες ,φυλακες ,γουναραδικα ,γκουλαγκ και δεν συμμαζευονται με τιποτα και μας πειραξε το τι πιστευει ο Σφακιανακης .Εστερξε ο μαμουχαλος ο Τατσοπουλος να του κολλησει την ταμπελα φασιστας οπως εκαναν στον εμφυλιο τα κομμουνια για τους αντιπαλους τους και κατοπιν με συνοπτικες διαδικασιες τους εκτελουσαν ως αντιδραστικους ναρκισσευομενοι στην κομμουνιστοτυφλα τους .Ο ιδιος προχθες ο Πετραν ντε που τον εκραξαν τα συντροφια του ''νιζιτου '' και ''γελωτοποιο '' τους κατηγορουσε για σταλινισκους . Τωρα δινει δειγματα της υποτελεια του σ'αυτους τους σταλινισκους μην τον ξανακραξουν .Οσο για την ληξη της συνεργασιας τους τι να πω ''χ@@@@κε η φοραδα στο αλωνι ''λεει ο λαος .

  15. Eva avatar
    Eva 22/11/2013 22:48:53

    Τι έγινε, αδειάσανε τα μπουζούκια, μεγαλώσαμε, κι είπαμε να βγουμε στο προσκήνιο? Μήπως γουστάρουμε βουλή?

  16. Eva avatar
    Eva 22/11/2013 22:57:18

    Δεν κατάλαβα, οι φοροφυγάδες με τα ανάκτορα-βίλλες πολιτικολογούν???????

    Τα μεροκάματα σας ήταν όλα μαύρα. Εσας πληρώνουμε σήμερα.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Eva 23/11/2013 00:58:45

      Ξεχάσατε τροβαδόρους, σύζυγοι πράσινων βουλευτῶν!!!

  17. leak avatar
    leak 23/11/2013 00:01:15

    Όσοι παραπονιέστε ότι εχουν εξαφανιστεί οι πνευματικοί άνθρωποι αυτές τις ώρες της οικονομικής κρίσης, τώρα τι έχετε να πείτε?

    • Πλάνη εικαστική avatar
      Πλάνη εικαστική @ leak 23/11/2013 09:07:04

      Πράγματι, η συγκίνηση είναι πολύ μεγάλη και δυσκολεύομαι να εκφράσω τα συναισθήματα που με κατακλύζουν! Επί τέλους οι πνευματικοί μας ταγοί βγήκαν μπροστά, προκειμένου να αφυπνίσουν, να καθοδηγήσουν και να ηγηθούν του βασανισμένου πόπολου. Χρόνια ζούσαμε στο σκοτάδι, χωρίς ελπίδα, με αυτή την προσμονή μονάχα να μας κρατάει ζωντανούς!
      Αρχιεπαναστάτη Νότη και Αρχιδημοκράτισσα Δέσποινα, από τη βολική ασφάλεια των εκατομμυρίων σας, παρακαλούμε νουθετείστε μας. Δείξτε μας το δρόμο το σωστό, να μη χαθούμε στους δαιδάλους της κατάθλιψης, της παρακμής και της μιζέριας! Μονάχα εσείς, ύστατοι φάροι της συλλογικής συνείδησης, μένετε ακόμα ενεργοί και μας εμπνέετε!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ leak 23/11/2013 17:37:13

      Δεν υπάρχει, απλά!!!!!

  18. takis400 avatar
    takis400 23/11/2013 08:39:20

    δυο αποφθεγματα σε μια μερα απο δυο τιτανες του πνευματικου χωρου αυτης της χωρας,ποσο πια να αντεξει το μυαλο του απλου ανθρωπου.Οχι ολα μαζι ρε παιδια,ενας-ενας να προλαβουμε και εμεις να εμπεδωσουμε το μεγαλειο του πνευματο σας.ΕΛΕΟΣ ρεεεεεεε

  19. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 23/11/2013 09:28:41

    Τα δηλωθέντα εισοδήματα του καθενός είναι καθαρά και νόμιμα και μπορούν να στηρίξουν και να υποστηρίξουν το (προκλητικά πολλάκις προβαλλόμενο, κυρίως προ κρίσης ) " lifestyle (συνδυαστικά και με φιλανθρωπικό έργο...)" σήμερα; Έχουν ελεγχθεί;...
    Αν έχουν δανειστεί ή δανείζονται με ποιές προϋποθέσεις, τις δεδομένες χρονικές περιόδους, εισ/κά κριτήρια και τί ύψος δανείου βάσει αυτών, κατάφεραν.., αποπληρώθηκαν ή αποπληρώνονται; Δηλώθηκαν όλα τα εισ/τα του μέχρι τώρα εργασιακού βίου τους, είναι νόμιμα και είχαν και έχουν φορολογηθεί αναλόγως; Συνάδουν όλα με τον τρόπο διαβίωσης του καθενός;... Ελέγχθηκαν ποτέ οι δανειζόμενοι αλλά και οι δανειστές για τα δάνεια (αν υπήρχαν) όλων αυτών; Θα ελεγχθούν ;.... Είναι κι αυτά προαπαιτούμενα μεταξύ άλλων στην "Δημοκρατία"...
    Τότε και μόνο τότε μπορεί κάποιος να εκφράζει " δικαιωματικά* " απόψεις περί δημοκρατίας, ανθρωπίνων σχέσεων κ.α., ασχέτως μορφωτικού επιπέδου και κοινωνικής θέσης. Διαφορετικά, θα πρέπει να σιωπά και να μην εμφανίζεται (...)μέχρι συμμορφώσεώς του .... Αυτές οι συμπεριφορές υιοθετούνται από όντα - και όχι " πολιτικά όντα " -, μιας " ιδιόμορφης δημοκρατίας " η οποία σαφώς δεν προάγει, ούτε ενισχύει τις ηθικές αξίες και αρετές αλλά τις διαβρώνει και φυσικά δεν οδηγεί στον κατά συνείδηση βίο... ούτε των ίδιων αλλά ούτε και των απογονων τους...
    Μήπως, αποτέλεσμα αυτών, και όχι μόνο..., των συγκεκριμένων συμπεριφορών δεν είναι η οικονομική κρίση που βιώνουμε οι περισσότεροι και πρωτίστως η ηθική ....;
    Απορίας άξιον δε, πώς συμβιβάζεται η "αριστερή " ιδεολογία με τις καπιταλιστικές τσέπες ....

    * (Αξίζει δε , ν' αναφερθεί ότι τα δικαιώματα γεννούν και υποχρεώσεις.... ).

  20. διον avatar
    διον 23/11/2013 10:43:13

    ....οποιος εχει παει στο κεντρο που τραγουδαει ο Σφακιανακης ξερει οτι ειναι παγια τακτικη να μιλαει για την ελλαδα,να δειχνει βιντεο,κ να καταδικαζει την σηψη του πολιτικου συστηματος ....
    (διαφωνει κανεις?) ...προτιμω τον Σφακιανακη που εχει το θαρρος της γνωμης του,απο την Βανδη που πενηνταριζει κ το παιζει μπεμπεκα,με σουπερμινι κτα στηθος εξω..--neutral observer++++++++++

    • Πλάνη εικαστική avatar
      Πλάνη εικαστική @ διον 23/11/2013 12:40:07

      Εγώ πάντως ξέρω, πως όταν κάποιος χάνει λόγω έπαρσης κι αμάθειας την αίσθηση του μέτρου, τελικά και τα λίγα σωστά που ίσως λέει, καταντάνε γελοία κι ακραία τόσο πολύ, που αντί να φέρουνε το ποθητό αποτέλεσμα, ρίχνονται στο καλάθι των αχρήστων, ομαδικά! Δυστυχώς......

      • GLAD avatar
        GLAD @ Πλάνη εικαστική 23/11/2013 17:46:14

        Συμφωνώ.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ διον 23/11/2013 12:52:54

      Και όταν αγκαλιαζόταν με το Σκανδαλίδη, τότε που μεσουρανούσε το ΠΑΣΟΚ, πάλι το ...θάρρος της γνώμης του είχε.
      Αυτοί που πάνε και τον βλέπουν άλλωστε, αισθητική ΧΑ έχουν ή ΠΑΣΟΚ.

      • Άφωνος... avatar
        Άφωνος... @ ΣΟΝ ΠΕΝ 25/11/2013 00:16:51

        Αυτό, να λέγεται: Δεν υπάρχει νεοδημοκράτης ή συριζαίος που να ακούει Νότη...

  21. Σωτηρης avatar
    Σωτηρης 24/11/2013 02:57:59

    O σφακιανακης πληρωσε τα εκατομυρια που χρωσταγε ΧΩΡΙΣ τα προστιμα ως φοροκλεφτης ή ακομα;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.