#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/11/2009 21:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Αθήνα έδειξε Αντώνη

  

Με τις συγκεντρώσεις του Αντώνη Σαμαρά στο Ζάππειο και της Ντόρας Μπακογιάννη στην Πλατεία Κοτζιά, ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η προεκλογική εκστρατεία για την εκλογή του νέου αρχηγού της ΝΔ. Η συγκέντρωση του  Σαμαρά ήταν σαφώς μεγαλύτερη από εκείνη της Ντόρας.

 Σημεία από την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά

 Νεοδημοκράτισσες και νεοδημοκράτες,  Δίνουμε μήνυμα Ελπίδας. Ελπίδας για το Κόμμα. Ελπίδας για την Παράταξη. Ελπίδας για την Ελλάδα.  Ευχαριστώ το λαό της Νέας Δημοκρατίας που το αγκάλιασε.  Έχει γίνει μια αληθινή Δημοκρατική Επανάσταση

Για πρώτη φορά σε μεγάλο κόμμα εξουσίας στην Ελλάδα η ίδια η βάση επέβαλε να ακουστεί η φωνή της.

Δεν μπόρεσαν οι μηχανισμοί να επιβάλουν στη βάση να σιωπήσει.

Η βάση διέλυσε τους μηχανισμούς...

 Κι έτσι το μήνυμα Ελπίδας και Νίκης

Έγινε μήνυμα Δημοκρατίας.

Και Θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Αβραμόπουλο που συνέβαλε αποφασιστικά σε αυτήν την εξέλιξη.



Όμως, πολύ γρήγορα ξεκίνησαν και οι επιθέσεις «κάτω από τη ζώνη». Τότε απαντήσαμε και πάλι με μήνυμα Ενότητας

Κι αυτή η αρχική αγωνία για την Ενότητα έγινε πολύ γρήγορα βεβαιότητα για Ενότητα

Γιατί εσείς είστε οι εγγυητές της Ενότητας!

Και κανείς δεν θα τολμήσει να αμφισβητήσει την εντολή σας

 Κι ύστερα από τη Θεσσαλονίκη, μόλις προχθές στο βράδυ, σας μίλησα για Απελευθέρωση. Απελευθέρωση από νοοτροπίες του παρελθόντος που κρατούσαν τις ιδέες μας σιωπηλές απελευθέρωση από πλέγματα του παρελθόντος που μας κρατούσαν μακριά από τα ιδανικά μας.

Η εποχή αυτή τελείωσε. Δεν θα κρύβουμε πια τις ιδέες μας. Υψώνουμε την Ελπίδα του αύριο. Με σημαία την ιδεολογία της Νέας Δημοκρατίας

 Δεν θα ντρεπόμαστε πια για όσα δικαιούμαστε να είμαστε υπερήφανοι: Και είμαστε υπερήφανοι για την ιδεολογική ταυτότητα που μας χάρισε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής Για Ελευθερία, για Πατρίδα Για Δικαιοσύνη, για Ισονομία Για Ανταγωνιστικότητα, για Ανάπτυξη, Για Διάχυση ευκαιριών σε όλους και Ευημερία για όλους

Δεν θα διστάζουμε να δείχνουμε την υπερηφάνειά μας για τις  Αξίες της παράταξής μας, αλλά και για τις ασφαλείς ιστορικές επιλογές.που έδωσε στην Ελλάδα η Ιδρυτική Διακήρυξη του Κωνσταντίνου Καραμανλή

Κάποιοι  μας απάντησαν ότι δεν πρέπει να μιλάμε για τις ιδέες μας, γιατί... «περιχαρακώνουμε», λένε, το κόμμα μας! Και διώχνουμε από κοντά μας τους γνωστούς «ταλαντευόμενους» ή και απογοητευμένους ψηφοφόρους των άλλων κομμάτων Δεν έχουν καταλάβει ότι, με το να μη μιλάμε για τις αξίες μας έχουμε διώξει πολύ περισσότερους δικούς μας ψηφοφόρους από το δικό μας κόμμα...

Γι’ αυτό και τους απαντώ: Εμείς φτιάχνουμε τη μεγάλη την ΠΟΛΥ Μεγάλη Νέα Δημοκρατία!  Τη μεγάλη, την ΠΟΛΥ Μεγάλη  Κεντροδεξιά!

Αλλά τη φτιάχνουμε προβάλλοντας τις ιδέες μας, οχι κρύβοντάς τις. Τη φτιάχνουμε με το Λόγο. Όχι με τη σιωπή μας

 Τη φτιάχνουμε πείθοντας, όχι κολακεύοντας όσους θέλουμε να προσελκύσουμε

 Τη φτιάχνουμε αντικρούοντας τις απόψεις άλλων κομμάτων, όχι προσπαθώντας να μιμηθούμε τις θέσεις τους.

 Θέλουμε να επεκτείνουμε την επιρροή μας παντού, αμφίπλευρα, Και στο χώρο της Κεντροαριστεράς! Αλλά δεν προσπαθούμε να μετακινηθούμε  στο χώρο της Κεντροαριστεράς, επειδή ορισμένοι θέλουν να πιστεύουν ότι το δικό μας Κόμμα είναι, δήθεν, «φθαρμένο προϊον» .

Θα φτιάξουμε τη Μεγάλη Κεντροδεξιά Κάνοντας ό,τι και τα άλλα Μεγάλα Κεντροδεξιά  κόμματα της Ευρώπης: Αναδεικνύοντας τις ιδέες μας, όχι προσχωρώντας στις θέσεις άλλων.

 Θα φτιάξουμε τη Μεγάλη Κεντροδεξιά Δείχνοντας το πρόσωπό μας, όχι φορώντας ξένες «μάσκες».

 Είμαστε πολλοί, είμαστε δυνατοί έχουμε προσφέρει πολλά σε αυτόν τον Τόπο Σεβόμαστε όλους και απαιτούμε το σεβασμό όλων

 Οι ιδέες μας προσελκύουν τον κόσμο, δεν τον διώχνουν. Οι ιδέες μας κέρδισαν το «στοίχημα της Ιστορίας». Δεν κείτονται σε ερείπια...

 «Περιχαράκωση», λοιπόν, δεν είναι να λέμε τις ιδέες μας. Περιχαράκωση είναι να τις κρύβουμε!

 

Νεοδημοκράτες και νεοδημοκράτισσες,

Θέλω να μου δώσετε από μεθαύριο το δικαίωμα να μιλάω εξ ονόματός σας και για λογαριασμό σας για τα ίδια πράγματα που μιλάνε καθημερινά όλοι οι ηγέτες της Κεντροδεξιάς σε όλη την Ευρώπη Για να φτιάξουμε, μαζί, το μεγάλο Το ΠΟΛΥ Μεγάλο Κόμμα της Κεντροδεξιάς Ένα κόμμα ελευθέρων πολιτών, όχι φοβισμένων μελών. Ένα κόμμα υπεύθυνων πολιτών όχι  προσωπικών μηχανισμών

Ένα κόμμα που, όπως και να σε λένε, ακόμα κι αν έχεις την πιο ταπεινή καταγωγή να μπορείς να σταδιοδρομήσεις μόνο με την αξία σου! Και να φτάσεις ως την κορυφή

 

 Δέστε τους τρεις υποψηφίους για αρχηγούς

Αναμφίβολα όλοι έχουν τις αρετές τους.

 Αλλά δεν μπορείτε να τους διαλέξετε όλους

-- Ποιός λοιπόν, μπορεί να συνεχίσει τη δημοκρατική επανάσταση που άρχισε

-- Ποιός μπορεί να αναμορφώσει και να δυναμώσει το κόμμα

-- Ποιός μπορεί να ενώσει καλύτερα την παράταξη

-- Ποιός μπορεί να σταματήσει επώδυνους συμβιβασμούς

στα ανοικτά εθνικά ζητήματα

-- Ποιός προσφέρει αληθινή «εναλλακτική λύση» απέναντι στο ΠΑΣΟΚ

-- Ποιός μπορεί να δώσει Ελπίδα στην Ελλάδα

-- Ποιός μπορεί να αλλάξει την Ελλάδα, όχι απλώς να διαχειριστεί ένα πολιτικό σύστημα που παραπαίει;

Σκεφτείτε, αποφασίστε, ψηφίστε.

 Ψηφίστε ό,τι θέλετε...

Αλλά ψηφίστε!

Και πάρτε και φίλους και γνωστούς σας

Ξεπεράστε τη χαλαρότητα...

Ξεπεράστε τους δισταγμούς...

Πολύ σπάνια έχετε την ευκαιρία

Διαθέτοντας τόσο λίγα

Διαθέτοντας λίγη ώρα από την Κυριακή σας

Να αλλάξετε τόσα πολλά

 Πολύ σπάνια θα σας δοθεί η ευκαιρία

Να στείλετε τόσο ισχυρό μήνυμα

σε τόσους πολλούς

 

Πολύ σπάνια θα σας δοθεί η ευκαιρία ως πολίτες να κάνετε τόσα πολλά

 

Σκεφτείτε, αποφασίστε, ψηφίστε.

Την Κυριακή ψηφίστε Ελπίδα.

Σαρώστε τους μηχανισμούς

Δώστε στη Νέα Δημοκρατία

Το δικαίωμα της Απελευθέρωσής της.

Και δώστε το από τον πρώτο γύρο.

 

Και από τη Δευτέρα το μήνυμά μας

Θα αφορά όλους τους Νεοδημοκράτες

Και θα το πάρουν όλοι οι  Έλληνες

 

Δώστε δύναμη στο γαλάζιο ταξίδι της ελπίδας.

Η πορεία προς το λαό τελειώνει.

Αυτό το ατέλειωτο ποτάμι ας πλημμυρίσει τις κάλπες.

 Για να κάνουμε ξανά τη Νέα Δημοκρατία Ελπίδα της Ελλάδας

Για να χτίσουμε, όλοι μαζί την Ελλάδα της Ελπίδας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris. A avatar
    Aris. A 27/11/2009 22:12:12

    Καλά ο Αρης πως καταδέχθηκε να ανέβει στην εξέδρα με όλη την πλέμπα με Ντινόπουλο, Πολύδωρα και τον Κοντογιάννη από τον Πύργο.

  2. mara avatar
    mara 27/11/2009 22:17:01

    Την Κυριακή το βράδυ ραντεβού στην Ρηγίλλης!!!!!!!!!!!!!

    • Υ. avatar
      Υ. @ mara 27/11/2009 22:31:11

      ...και οι της Θεσσαλονίκης, στην Αγίας Σοφίας.

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 27/11/2009 23:04:03

        οχι βρε Υ στα γραφεια της νεας δημοκρατιας!! εκει θα ειναι αρχηγος...

  3. blue nile avatar
    blue nile 27/11/2009 22:20:27

    Μπράβο.

  4. papasiozos avatar
    papasiozos 27/11/2009 22:21:08

    «Η υποψηφιότητα του Αντώνη Σαμαρά για την ηγεσία της Ν.Δ αποτελεί λύση προοπτικής κι ελπίδας για την παράταξη και τον τόπο.

    Εγγυάται την αμφίπλευρη διεύρυνση, την ανανέωση, τη νίκη.

    Θεωρώ ότι ο Αντώνης Σαμαράς αποτελεί τη σίγουρη επιλογή και συντάσσομαι στον κοινό αυτόν αγώνα για το μέλλον της Ελλάδας».

  5. Justin Case avatar
    Justin Case 27/11/2009 22:50:17

    Είχε πολύ κόσμο σήμερα στο Ζάππειον. Ήταν μια γιορτή σήμερα. Μίλησε ο απλός κόσμος της μεγάλης παράταξης σήμερα. Υπήρχε αισιοδοξία και χαρά για το αύριο της χώρας. Ελπίζω κάτι να άλλαξει επιτέλους. Να βγούμε απο το τέλμα. Θέλω να πιστεύω ότι πέρασε το μήνυμα και θα τελείωσει αυτή η επίπονη διαδικασία από την πρώτη Κυριακή. Στην Κοτζιά είχε το μισό κόσμο. Από την μέση της πλατείας μέχρι την οδό Αθηνάς, θεατρικά στημένο. Μακάρι να μην μας απογοητεύσει...

  6. Hpeirwths avatar
    Hpeirwths 27/11/2009 23:03:27

    Οι συγκεντρωσεις δεν κρινουν εκλογες, αν τις εκριναν τα αποτελεσματα με βαση τις σημερινες συγκεντρωσεις θα ηταν.... ντορα 70% σαμαρας 30%

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Hpeirwths 27/11/2009 23:57:38

      Ρεπορτάζ από τον δρόμο: ο κόσμος στον Σαμαρά ήταν σχεδόν διπλάσιος, έπιανε όλο το Τ μπροστά από το Ζάππειο, το οποίο είναι τριπλάσιο από το Τ της πλατείας Δημαρχείου. Ο κόσμος στη Ντόρα -από σχόλια περαστικών στην Πανεπιστημίου:- άνευρος και βαριεστημένος, είναι και λίγο η περιοχή άβατο των μεταναστών, αγριεύεσαι..
      Η συγκέντρωση του Σαμαρά τώρα: απίστευτη ένταση στην ατμόσφαιρα, δεν περιγράφεται η προσδοκία και η προσμονή που έβλεπες στα πρόσωπα των ανθρώπων, πάρα πολλοί νέοι, ενθουσιώδεις και ξεσηκωμένοι, η ίδια ακριβώς διαστρωμάτωση που αποτυπώθηκε και στο Βελλίδειο. Ο Σαμαράς είναι χαρισματικός ηγέτης και ταυτόχρονα έχει μια συγκινητική σεμνότητα που ακόμη και σήμερα το έβγαζε πως δεν το χωρά ο νους του πως ήρθαν τόσο γρήγορα τα πράγματα να ζητά την ψήφο της βάσης του κόμματος για να αναλάβει την αρχηγία του. Συγκινητική ατμόσφαιρα, μεταδιδόταν από τον έναν στον άλλον, ένοιωθες το συνανήκειν και καθηλωνώσουν από την αίσθηση. Δεν ανήκω σ΄ αυτό το κόμμα, αλλά με όλους αυτούς τους ανθρώπους που απόψε ήταν γύρω μου ένοιωθα πως μας συνδέουν κοινές αρχές και αξίες και προσδοκίες, και αυτός ο άνθρωπος εκεί πάνω μπορεί, έχει τα κότσια να είναι στρατηλάτης μας. Δεν μεταδίδεται η αίσθηση με λόγια. Μακάρι το τοπίο να καθαρίσει από την πρώτη Κυριακή. του αξίζει!

      • loretta avatar
        loretta @ B.K.Σ. 28/11/2009 00:03:36

        ΒΚΣ

        Με μια προταση περασες ακριβως για ποιο λογο ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ "ένοιωθες το συνανήκειν και καθηλωνώσουν από την αίσθηση."

  7. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 27/11/2009 23:14:31

    Φίλοι Αθηναίοι, κάντε μας ένα καλό ρεπορταζ. Από την τηλεόραση φαινόταν ότι και οι δύο συγκεντρώσεις είχαν κόσμο.
    Πολύ εύστοχη η απάντηση Αντώνη για την οικογένειά του και την πολιτική του πορεία σε σχέση με τα τζάκια.

  8. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 27/11/2009 23:14:33

    70% - 30% σε σημαίες, μπορεί. Όχι βέβαια σε πλήθος.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ καθρέφτης 27/11/2009 23:35:48

      Γιατί τους μέτρησες;

  9. Shalai avatar
    Shalai 27/11/2009 23:17:42

    Λοιπόν. Την Κυριακή έχουμε και λέμε: Διπλό στο τηγανισκάκι η πανάθα και ηχηρότατο χαστούκι στο μητσοτακέικο και το σύστημα ο κ.Σαμαράς.

    Έλα να γυρίζει λίγο ο τροχός. Έλα μπράβο!

    • dtd avatar
      dtd @ Shalai 28/11/2009 01:46:26

      ΣΩΣΤΟΣ... ΝΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ...:"ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΑΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ,Γ... Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ"...
      ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΟΛΛΑΕΙ Η ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ...

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 27/11/2009 23:21:07

    Είμαι σαφώς στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρά. Μακάρι να βγει από την πρώτη εκλογή για να σταματήσει αυτός ο πόλεμος τον οποίο ξεκίνησε το περιβάλλον της Ντόρας και ο οποίος τελικά στράφηκε εναντίον της. Πραγματικά ως Νεοδημοκράτης στενοχωρήθηκα ειλικρινά από το επίπεδο που κράτησε η Ντόρα σε όλη την προεκλογική περίοδο. Ένα επίπεδο το οποίο δεν ήταν ανάλογο του κύρους της ως πολιτικού. Δυστυχώς η Ντόρα ξέφυγε από τα πλαίσια της ευγενούς άμιλλας, δεν αρκέστηκε στην έκθεση ιδεών και πρωτοβουλιών για το μέλλον του κόμματος και της χώρας. Μετατόπισε την αντιπαράθεση σε παρασκηνιακά επίπεδα, σε ακατάσχετη λασπολογία, υπερθεματίζοντας το εγώ της. Ξέχασε ότι ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η Νέα Δημοκρατία διασύρθηκε, γιατί ήταν μία εκ των υπουργών από την οποία οι Έλληνες περίμεναν πολλά, αλλά τελικά δεν είδαν τίποτα. Δεν φάνηκε μετανιωμένη αλλά πιο αλαζονική και προκλητική από ποτέ. Πήγε το παιχνίδι στο 1993 και έχασε. Ήμουν από εκείνους που θεωρούσα τον Σαμαρά "προδότη", αλλά είχα την ευκαιρία να ξεσκονίσω λίγο εκείνη την ιστορία και τελικά κατέληξα σε κάποια συμπεράσματα. Είμαστε Νεοδημοκράτες επειδή πιστεύουμε ότι αυτή η παράταξη πρεσβεύει τις ιδέες μας περισσότερο για το μέλλον της Ελλάδας ή επειδή έχουμε προσωπικό συμφέρον απο τις βαρωνίες μέσα στο κόμμα; Έχουμε αποδείξει ότι διαφέρουμε από τους ΠΑΣΟΚτζήδες σε ένα βασικό σημείο, κρίνουμε το κόμμα μας και το κατακρίνουμε όταν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας, σε αντίθεση με τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που είναι αυτοί που είναι σε κάθε σχεδόν εκλογική αναμέτρηση. Αν παρατηρήσετε τα εκλογικά αποτελέσματα θα δείτε ότι το ΠΑΣΟΚ παίρνει πάντα σχεδόν τον ίδιο αριθμό ψήφων, γιατί το τσουβάλι των ευνοούμενων από την χρόνια πελατειακή πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι ίδιο και απραράλλαχτο. Εμείς δεν ήμασταν και δεν θα γίνουμε ποτέ πρόβατα, όταν το κόμμα μας προδίδει τις αρχές του, τότε το προδίδουμε κι εμείς. Αυτό έκανε και ο Σαμαράς τότε, όπως αυτό κάναμε και εμείς οι Νεοδημοκράτες στις πρόσφατες εκλογές. Όμως ο Σαμαράς είναι πάλι εδώ, και επειδή και εμείς θέλουμε έναν λόγο να ξανανιώσουμε υπερήφανοι που είμαστε Νεοδημοκράτες θα στηρίξουμε τον Αντώνη. Θέλουμε την Νέα Δημοκρατία να είναι αυτό που περιγράφει η ιδρυτική της διακύρηξη, και αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα μόνο με τον Αντώνη Σαμαρά στο τιμόνι, για να δώσουμε ένα τέλος στην γραμμή Μητσοτάκη που για 2,5 δεκαετίες διχάζει τους Νεοδημοκράτες και δηλητηριάζει την ιδεολογία της Νέας Δημοκρατίας.

  11. Orestios avatar
    Orestios 27/11/2009 23:23:30

    Για όσους δεν γνωρίζουν, ο χώρος του Ζαπείου που κάλυπτε η συγκέντρωση Σαμαρά είναι τριπλάσιος σχεδόν από αυτόν της πλατείας Κοτζιά.

    • τακης avatar
      τακης @ Orestios 27/11/2009 23:35:04

      Όντως,έχεις απόλυτο δίκιο.

  12. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 27/11/2009 23:41:30

    «Όσοι ζημίωσαν, όσοι πλήγωσαν την παράταξη, με εμένα στην ηγεσία, δεν έχουν θέση στη Νέα Δημοκρατία του αύριο. Ας ψηφίσουν άλλον αρχηγό».
    Τάδε έφη Μιζο τάκη σήμερα στην Κοτζιά...συμπέρασμα Δευτέρα 30.11. φεύγει όλη η αγία οικογένεια.

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ Παναγιώτης 28/11/2009 00:40:50

      Βάλε αυτό το "αγία" σε εισαγωγικά... Έρχονται και Χριστούγεννα!!!

  13. χαιδαριωτης avatar
    χαιδαριωτης 27/11/2009 23:45:29

    Την Κυριακη , χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη και δεν πρεπει να επιτρεψουμε στις οργανωμενες μειοψηφιες , να επικρατησουν των ανοργανωτων πλειοψηφιων.

  14. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 27/11/2009 23:47:56

    Είμαι και εγώ στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρα, δεν είμαι μέλος στην ΝΔ, όμως την Κυριακή θα γίνω. Θεωρούσα τον Αντώνη ως προδότη το 1993, όμως μετά από 19 συναπτά έτη τα πάντα έχουν αλλάξει, έχουν ανατραπεί. Ο Αντώνης έμεινε για πολλά χρόνια μόνος, σε μια πορεία δύσκολη αλλά διδακτική. Δείτε το παράδειγμα του ΓΑΠ: Όλα έτοιμα: παπούς, μπαμπάς πρωθυπουργοί. Αυτός αντί να παλεύει διάλεγε υπουργείο. Βέβαια η πλειοψηφία του ελληνικού λαού τον τίμησε με την ψήφο του διακιώνοντας την πρακτική. Ο ΝΔκράτης, όμως, που έχει μάθει να αντιδρά, που δεν είναι βολεψάκιας του Δημοσίου, πρέπει να πει ένα μεγάλο ΟΧΙ. Καλή είναι η Ντόρα, με γνώσεις και ικανότητες, γυναίκα. Αλλά είναι μέρος του συστήματος που μαζί με τον ΓΑΠ πρέπει ο αγνός ΝΔκράτης να συντρίψει. Το 1997 πάντως διάλεξε τον μη εκλεκτό του συστήματος ΚΚ και δικαιώθηκε. Για να δούμε τώρα?

  15. loretta avatar
    loretta 28/11/2009 00:07:53

    ΣΚΑΙ βουλτεψη θα αρχισει ρεσιταλ ντορολογιας

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ loretta 28/11/2009 00:12:52

      Σαμαρικό δεν έχουνε?

      • loretta avatar
        loretta @ Κώστας Θ. 28/11/2009 00:21:51

        περιμενουν τον μαρκοπουλου ο οποιος δεν ξερω γιατι αργησε να παει ..μεχρι στιγμης δηλ

  16. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 00:17:41

    Ως νεοδημοκρατης δεν αισθανομαι και πολυ καλα που μεσα στο κεντρο της Αθηνας σε αποσταση 1.500 μετρων γίνονταν 2 ξεχωριστες συγκεντρωσεις αποψε. Ας ελπίσουμε πως το κομμα μας θα ειναι ενωμμενο το βραδυ της Κυριακης. Εγω πηγα στο Σαμαρα. Δεν αμφιβαλλω πως και η Μητσοτακαινα θα ειχε κοσμο. Στην Αθηνα εχει κοσμο και μηχανισμους.Παντως η συγκεντρωση του Αντωνη ηταν καταπληκτικη. Πολυς κοσμος, ενθουσιασμος, διαχυτη ελπιδα και αισιοδοξια. Πρωτη φορα εβλεπα τον Αντωνη απο τοσο κοντα. Ημουνα περιπου 40 μετρα απο την εξεδρα. Ηταν καλυτερος και απο τον 'μπαλκονάτο' Καραμανλη στου οποιου τις συγκεντρωσεις στο Πεδιο του Αρεως πηγαινα παντα ολα αυτα τα χρόνια. Η ΟΝΝΕΔ και Η ΔΑΠ εδιναν τον παλμο. Ο κόσμος ξεσηκωνονταν τοσο απο τα τραγουδια οσο και απο την ομιλια του Αντωνη. Εντυπωσιακη στο τελος η κυρια Πιπιλή. Ακουγονταν απο τα μεγαφωνα ενα ψιλοροκ κομματι και αυτη εκανε πως ροκαρε, ενω μετα αγκαλιαζε τον Αβραμοπουλο και δεν τον αφηνε. Στην εξεδρα ανεβηκαν οι Γκιουλέκας, Μιχαλολιάκος, Παπακώστα, Κράτσα, Πιπιλή, Σκανδαλάκης, Μαρκόπουλος, ίσως και άλλοι που δεν είδα. Τί ειπε ο Αντώνης τα ξέρετε. Ο κοσμος ενθουσιαστηκε οταν μιλησε για ΤΕΡΜΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΖΑΚΙΩΝ. Ειδικα όταν θυμησε πως η προγιαγια του Πηνελοπη Δελτα αυτοκτονησε στο σπιτι της στην Κηφισια, το πρωινο του Απρίλη του 1941 όταν οι Γερμανοί κατακτητές έμπαναν απο την Κηφισιας στην Αθήνα. Απαντησε στον μικροψυχο Νικητα Κακλαμανη που προσπαθησε να εξισωσει τα τζακια των Μητσοτκαιων με τους Μπενακηδες και την Πηνελόπη Δέλτα!!Γενικά ήταν μια υπέροχη συγκέντρωση με ουσιώδη λόγο, χωρίς τους γνωστους βερμαλισμους που συνηθως εκτοξευονται σε τεοιου ειδους ομιλίες. Μου ανέβηκε πολύ το ηθικό απόψε με τον Αντώνη. Σε λιγότερες απο 45 ώρες ελπίζω να ειναι αυτός ο νεος αρχηγός μας. Η μάχη συνεχιζεται αυριο Σάββατο στην Κόρινθο στις 13.00 και στη Σπάρτη στις 18.30. Το βραδυ ο Αντώνης θα περάσει από Καλαμάτα και θα καταλήξει στη γραφική Πύλο (στο σπίτι του) όπου νωρις το πρωι της Κυριακής θα ψηφίσει και θα επιστρέψει οδικώς στην Αθήνα για τα αποτελέσματα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 00:22:10

      Και ένα τραγουδάκι που είχα χρόνια να ακούσω και συγκινήθηκα που το άκουσα απόψε στο Ζάππειο..

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 00:22:34

        http://www.youtube.com/watch?v=4DqQRaoPmJ8

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 00:32:13

          Γειά σου ρε Γιάννη !

  17. NAI avatar
    NAI 28/11/2009 00:22:36

    AΥΡΙΟ ΣΚΑΕΙ Η "ΒΟΜΒΑ" ;...ΤΟ 65% ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ...ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ.....

    • loretta avatar
      loretta @ NAI 28/11/2009 00:25:19

      ΝΑΙ

      για εξηγησε το λιγο αυτο.

    • George avatar
      George @ NAI 28/11/2009 01:45:44

      Από ότι καταλαβαίνω ο φίλος εννοεί ότι αύριο θα αποσυρθεί ο Ψωμιάδης

  18. Κωστας-Κερκυρα avatar
    Κωστας-Κερκυρα 28/11/2009 00:24:22

    Τα πραγματα ειναι απλα , οποιος χρησιμοποιησει το Google Earth και συγκρινει τους δυο χωρους θα δει οτι ο χωρος μπροστα στο Ζαπειο ειναι περιπου 40%-50% μεγαλυτερος απο την πλατεια Κοτζια , συν οτι φαινοταν πιο πυκνη η συγκεντρωση Σαμαρα . Για να μιλαμε με αναμφισβητιτα στοιχεια και οχι πως παιζουν με τον χωρο οι καμερες .
    Και σε επιπεδο εικονας ο τροπος που σταθηκαν στην εξεδρα οι φιλοι τον Σαμαρα στο φιναλε ηταν εδειχνε εναν απιστευτο ενθουσιασμο σε αντιθεση με τους φιλους της Ντορας που ειχαν μισα και αμηχανα χαμογελα . Ολα τα λεφτα ο
    Πολυδωρας , σηματοδοτης μιας επικοινωνιακης απογνωσης , εγω δεν θα το ειχα ουτε για κραχτη σε ψησταρια στην Βαρη .
    Αν αναλογιστει κανεις οτι αυτοι οι ανθρωποι ειναι η βιτρινα του κοματος δεν πρεπει να απορουμε που η νεολαια μας γυρισε την πλατη τα τελευταια χροννια .

    • ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
      ΣΒΕΤΛΑΝΑ @ Κωστας-Κερκυρα 28/11/2009 00:44:17

      Γιατί ο Αρούλης?... Τέτοια κατήφια... τέτοια στεναχώρια... Γιατί...

  19. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 28/11/2009 00:35:11

    ΩΡΑΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ?
    ΕΛΠΙΖΩ ΑΝΩ ΤΟΥ 50%
    ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΛΑ
    ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΙΣΤΑ...
    ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΙΑ, ΣΥΝΕΣΗ, ΠΙΣΤΗ, ΧΑΜΟΓΕΛΟ

    ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

    • loretta avatar
      loretta @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ 28/11/2009 00:57:28

      τι εγινε ρε παιδια...τοσο ανοιγμα ο αντωνης?? πες μας κιαλλα οδυσσεα.

  20. occultists avatar
    occultists 28/11/2009 00:35:58

    «Όσοι ζημίωσαν, όσοι πλήγωσαν την παράταξη, με εμένα στην ηγεσία, δεν έχουν θέση στη Νέα Δημοκρατία του αύριο. Ας ψηφίσουν άλλον αρχηγό». έκρωξε απόψε στην πλατεία Κοτζιά η κυράθοδωρα. Ελπίζω να το τηρίσει και την Δευτέρα που θα έχουμε αρχηγό τον Αντωνη και να πάει σπίτι της.

  21. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 00:50:36

    Μετά τη συγκέντρωση, Κακλαμάνης-Ντόρα μόνοι για 45 λεπτά...
    Ο πρώτος που την προσφώνησε "κυρία πρόεδρε" ήταν το δεξί χέρι του Κακλαμάνη, ο Καφέζας. "Κυρία πρόεδρε απόψε τον τελείωσες το Σαμαρά" .
    Το τρελό αγόρι ο Νικήτας, χαμογελώντας του είπε "Καφέζα, κοίταξε να κάνεις τις δουλειές (αλήθεια, ποιες; ) που σου 'χω πει να κάνεις και άσε μας" . Στη συνέχεια, πήρε την...

    Ντόρα, προσφωνώντας την κι αυτός "πρόεδρε" και κλείστηκαν για 45 λεπτά στο γραφείο του δημάρχου.
    Ο Νικήτας φαίνεται πως έχει αναλάβει πολλές δουλειές. Και κάποιες απ' αυτές τις έχει αναθέσει στο δεξί του χέρι, τον Καφέζα...apo to nonews

    ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ: Ό,τι χειρότερο διαθέτει αυτή η παράταξη ειναι τελικά ο δήμαρχος της Αθήνας. Χειρότερος και απο Βατοπεδινους, τζακάτους ,κλπ. Φίλοι Αθηναίοι ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ. Ο Αντώνης αν και δεν ειναι εκδικητικός πρέπει να του ρίξει άκυρο. Εκτός απο Ιούδας και δολοπλόκος ειναι και άχρηστος. Η Αθήνα βρωμάει, ο Δήμος ειναι καταχρεωμένος και ο δήμαρχος χρεώνει τους δημότες με sms για να στηρίξει τη φιλενάδα του! ΟΞΩ Π... ΑΠ΄ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ!!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 00:52:12

      Να στηρίξουμε Φωτεινή Πιπιλή που είναι εμπειρη και ικανη στα δημοτικα της Αθήνας. Όσο για τον άλλον, ας κατεβει μονος του να δούμε τί θα πάρει..ΝΙΚΗΤΑΑΑΑΑ ΜΠΑΝΑΝΑΑΑΑΑ

      • loretta avatar
        loretta @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 01:00:49

        ΓΙΑΝΝΗ και αλλες γυναικες η ανδρες εχει το επιτελειο μικροτερης ηλικιας οχι οτι δεν εκτιμω την πιπιλη αλλα και οι νεοτεροι μπορουν γινουν οι καλυτεροι.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 01:10:59

        ο Σαμαράς είναι σαφέστατος για τις διαδικασίες με τις οποίες θα αναδεικνύονται οι υποψήφιοι αιρετοί άρχοντές μας. Μόνον και μόνον γι΄ αυτό αξίζει η εγγραφή στο συγκεκριμένο κόμμα, ώστε στις επόμενες εκλογές να έχω λόγο στον υποψήφιο που θα κατέλθεί υποστηριζόμενος από το κόμμα που μονοπωλεί τον δήμο και με εξαίρεση την περίοδο Αβραμόπουλου που άρχισε να γίνεται ανθρώπινη -όχι ό,τι δεν έκανε μ...... κι αυτός, έκανε πολύ λιγότερες όμως- κάθε χρόνο είναι και χειρότερος, και δυστυχώς είμαι μέτοικος και ζω είκοσι χρόνια σ΄ αυτόν τον δήμο. Φυσικά και θα υποστηρίξω την Πιπιλή ανάμεσα στους ενδιαφερόμενους για την υποψηφιότητα του δήμου και εννοείται πως θα καταψηφίσω τον Κακλαμάνη....

        • loretta avatar
          loretta @ B.K.Σ. 28/11/2009 01:13:53

          ΒΚΣ

          ενεργη συμμετοχη και ολα θα γινουν καλυτερα για ολους αυτο ειναι το κλειδι της επιτυχιας.

          δεν θα παραιτηθουμε απο αυτο αλλιως αποτυχαμε ολοι

    • ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
      ΣΒΕΤΛΑΝΑ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/11/2009 00:54:36

      ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ! ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΣΑ... ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ...
      ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ... Η ΠΟΝΤΙΚΟΜΑΜΗ...

  22. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 28/11/2009 00:53:30

    Μέχρι την τελευταία στιγμή η νίκη πρέπει να κατακτηθεί με επαγρύπνηση! Ο Σαμαράς δεν μας χρωστάει αλλά του χρωστάμε! Όπως συμβαίνει πάντοτε με τέτοιους πολιτικούς! Τίμησε τον όρκο του για πίστη στην πατρίδα και η πατρίδα του χρωστάει επιτέλους την θέση του!
    Αύριο Κυριακή ψηφίζουμε Πρωθυπουργό κι όχι αρχηγό αντιπολίτευσης..
    Αύριο καταψηφίζουμε την Κηδεμονευομένη Δημοκρατία τους!
    Αύριο Κυριακή ψηφίζουμε τους τίμιους πολιτικούς!
    Αύριο Κυριακή στηρίζουμε τους ανθρώπους που δεν μας έκλεψαν
    Αύριο Κυριακή στηρίζουμε την Ελληνική Δημοκρατία και ΓΡΆΦΟΥΜΕ με την ΨΗΦΟ ΜΑΣ το ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΑΘΡΉΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ

  23. Υ. avatar
    Υ. 28/11/2009 02:16:23

    Ω άνδρες παραταξιακοί, ΝΔίτες, Αθηναίοι. Διαβάζω την ανάρτηση και φτιάχνομαι. Τα σχόλια και τη βρίσκω. Εύγε στον Αντώνη! Εύγε και σε εσάς!

    Μόνο μερικά αποσπάσματα, από την ομιλία όπως την αποτυπώνω.
    Ελεύθεροι πολίτες, όχι φοβισμένα μέλη (θά ‘λεγα κοματτικοί μισθοδοτούμενοι υπήκοοι).
    Υπεύθυνοι πολίτες, όχι προσωπικοί μηχανισμοί.
    Κόμμα δίχως φέουδα, και χωρίς τζάκια.
    Ανοικτές πόρτες για τη κοινωνία, και ανοικτά παράθυρα για διαφάνεια.
    Φρέσκο αέρα για φρέσκες ιδέες.
    Τζάκια που παίρνουν και δε δίνουν.

    Φίλοι. Όλοι μαζί τη Κυριακή, να τους διώξουμε. Να τους εξαφανίσουμε. Για να είμαστε περήφανοι γιαυτό που πιστεύουμε. Γιαυτό που υποστηρίζουμε. Δαγκωτό!!!

  24. lsz avatar
    lsz 28/11/2009 02:17:17

    τρομερη ομιλια..χτυπαει καρδια...παιδια εγω δεν ψηφισα ποτε νδ και πολαν και εξαιτιας σαμαρα τωρα που χτυπαει κυβερνητικη θεση παω να τον ψηφισω...κακα τα ψεμματα τα λογια του αλλα και οι πραξεις του χτυπανε καρδια...εγω το 93 το εχω για παρασημο στον πολιτικο σαμαρα...για την φιλοπατρια του...τις χεζω τις παραταξεις πανω απ ολα η πατριδα...ο σαμαρας ειναι η σταχτοπουτα της πολιτικης..ο σαρκοζι της ελλαδας...και πιστευω θα κυβερνησει πολλα πολλα χρονια...ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΤΖΑΚΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ...ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ...ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ..ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ..ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΧΑΜΕΝΗ

    • Υ. avatar
      Υ. @ lsz 28/11/2009 02:39:49

      Σε όλα υπάρχει μαι αρχή. Δε ψήφισες ποτέ ΝΔ (λες). Κάνε την αρχή σου. Ψηφίζεις Σαμαρά, και στις εκλογές (πολύ σύντομα), θα ψηφίσεις τη παράταξη για την οποία θα είσαι περήφανος. Do it man. You can!!!

      • lsz avatar
        lsz @ Υ. 28/11/2009 03:06:37

        αμα βγει σαμαρας δεν υπαρχει θεμα..γκαραντι ΝΔ..και αυριο θα γραφτω μελος να τον ψηφισω...αμα δεν βγει..διαγραφη και πισω στην πολιτικη μιζερια :)

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ lsz 28/11/2009 11:01:49

          Όλοι τα ίδια σκεφτόμαστε, κι ας έχουμε ψηφίσει και 2-3 φορές ΝΔ.

  25. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 28/11/2009 02:34:57

    Δηλαδή εσείς πιστεύετε οτι όλοι όσοι είχαν πάει στην συγκέντρωση της Ντόρας όταν επιστρέψουν σπίτι πέσουν στο Tnternet σε μιά συζήτηση παρέας οπαδών του Σαμαρά όπως εδώ στο Antinews και δούν όλα αυτά που γράφετε για την αρχηγό τους, θα παραμείνουν στην ΝΔ άν βγεί αρχηγός ο Σαμαράς???

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κεραυνός 28/11/2009 02:42:02

      Γκαραντί, ναι!

  26. lsz avatar
    lsz 28/11/2009 02:38:41

    κοιτα τουλαχιστον ο σαμαρας δεν εχει πεσει στο επιπεδο που εχει πεσει η ντορα η οποια πανω στον πανικο της για την αναπαντεχη ανοδο σαμαρα εκστομισει τα απαντα...

    • Υ. avatar
      Υ. @ lsz 28/11/2009 02:44:11

      ..στην μορέ την ..γιόλα!

  27. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 28/11/2009 02:40:14

    Δέν θα κυβερνήσει μόνος ο Σαμαράς όπως δέν κυβέρνησε μόνος του και ο Καραμανλής, θα κυβερνήσουν και οι ανθρώποι του, οι οπαδοί του.

    • lsz avatar
      lsz @ Κεραυνός 28/11/2009 02:46:25

      δηλαδη οι οπαδοι της ντορας με την αρχηγος τους πινουν τσαι και αεριζονται σιωπηλος?..ελα τωρα...κανεις λες και μολις εφτασες στην ελλαδα

      • lsz avatar
        lsz @ lsz 28/11/2009 02:46:58

        σορρυ για τα ορθογραφικα η νυχτα ειναι ομορφη..λολ

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κεραυνός 28/11/2009 02:48:56

      Η συνταγή. Καλό επιτελείο, σωστοί άνθρωποι, με φρέκες ιδέες, δίχως λαμογιές και διαπλοκές. Απλά πράματα. Δε θέλει πολύ φιλοσοφία και σκέψη. Είμαι σίγουρος ότι ο Σ μπορεί να το κάνει. Και θα το κάνει. ΕΛΠΙΔΑ ΑΔΕΛΦΙΑΑΑΑΑΑ!!!!!

  28. lsz avatar
    lsz 28/11/2009 02:43:32

    αμα ο σαμαρας αποφασισει "για το καλο της ενοτητας"να κλμπαρεψει την ιδεολογια του και να τοποθετησει το ιδεολογικο μπλοκ της ντορας σε υψηλες θεσεις θα δει συντομα και αυτος την αγουσα για τα αποδυτηρια οπως ο καραμανλης ο μικρος...η θεση της ντορας ειναι σε ενα αδιαφορο υπουργειο την επομενη του θριαμβου ...αντε ισως και ο αρης μαζι..οι υπολοιποι ειναι για βουλευτες και ουτε...καθαρα λογια να λεμε...και μονο που αν και αχταρμας ιδεολογικος ακουμπησαν στην γαλαζοαιματη μπας και καρποφορησουν την επομενη λεει πολλα

    • Υ. avatar
      Υ. @ lsz 28/11/2009 02:51:53

      Σωστός!!!

  29. lsz avatar
    lsz 28/11/2009 02:45:20

    αλλωστε δεν νομιζω πως εχουν την ικανοτητα για το παραπανω...ο χατζιδακης ειναι αξιολογος (αν και "υιοθετημενος" απο το μητσοτακεικο)η ντορα ως ενα βαθμο σε ενα απολιτικ χλιαρο υπουργειο ισως ο αρης και αλλος ποιος...

    και οι οπαδοι του θα κυβερνησουν ναι..εχεις δει τι γραφουν οι οπαδοι της ντορας?

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ lsz 28/11/2009 02:47:26

      Μηδενικά μπροστά σε αυτά που γράφετε εσείς.

      • lsz avatar
        lsz @ Κεραυνός 28/11/2009 02:54:02

        κοιτα εγω εως τωρα απ την ντορα ηθος δεν βλεπω...μονο υπονοουμενα και λασπη..κακα τα ψεμματα...δες τωρα και τον σαμαρα και συνεκρινε...παρε π.χ τον λογο της σημερα στο σκαι..και παρε και την ομιλια του σαμαρα...και συνεκρινετα..και μιλα μου μετα για ηθος...για τους οπαδους της ντορας (αν δεν εισαι ντορακι)τι να πω..εχω δει τοση αγαπη απ αυτους που δεν συζητιεται αν και η αληθεια ειναι πως η νεολαια δεν ψηφιζει ντορα συνεπως στο νετ λιγους θα δεις...και αυτοι ομως ειναι αξιοι εκπροσωποι της

        • Κεραυνός avatar
          Κεραυνός @ lsz 28/11/2009 02:55:43

          Αντίθετα ακούγεται οτι η Ντόρα έχει πιό προοδευτικές ιδέες.

    • Υ. avatar
      Υ. @ lsz 28/11/2009 02:55:29

      Όλα αυτά την επόμενη μέρα. Με σύνεση, περίσκεψη, ορθολογικές και τίμιες αποφάσεις. Όλοι κρίνονται και αξιολογούνται. Με σωστά κριτήρια.

      • lsz avatar
        lsz @ Υ. 28/11/2009 02:58:49

        η ντορα δεν εχει πιο προοδευτικες ιδεες η ντορα απλα δεν εχει ιδεες...γι αυτο και ειναι προοδευτικες ειδικα για το πασοκ (και τον κακαουνακη βλεπε αυριανο εξωφυλλο)..
        ο θατσερικος οικονομικος φιλελευθερισμος που πρεσβευει ειναι καρατομηση των μικρομεσαιων και ειναι πιο παλιος και απο τα μαμουθ..ενω και ο φιλοατλαντισμος της δεν ειναι κατι νεο δυστυχως οι πολιτικοι μας εχουν μακραν ιστορια και επιτυχια στο ζητημα...εμενα και συμβολικα με ενοχλουν καποια πργαματα δηλ δεν γουσταρω να βλεπω να αντιγραφει προεκλογικες συγκεντρωσεις αμερικανικες να στηνει ανθρωπους πισω της για να κανει το κομματι της..μου προκαλει εμετο το ολο σκηνικο

  30. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 28/11/2009 02:46:07

    Ακόμα και να νομίζουν οτι ξεπάστρεψαν το Μητσοτακέικο απο το κόμμα τους θα το βρούν εκεί που δέν το περιμένουν.

    • lsz avatar
      lsz @ Κεραυνός 28/11/2009 02:51:09

      αν βγει ο σαμαρας τελειωσε το μητσοτακεικο απ την εξουσια...η ντορα ειναι στα 60...ο κυριακος ψωνιζει siemens..ή τελος παντων ακομα και αν δεν συμβαινει αυτο ,ετουτο(που λεει και καποιος)βγαινει προς τα εξω..τελος
      ετσι πιστευω...και φυσικα ολες οι δημοσιες σχεσεις ετων πανε στραφι...σιγα σιγα θα κατεβαινουν απ το ραφι...αλλωστε βλεπεις πως αυτον τον ιδεολογικο αχταρμα που εχει συγκεντρωσει η ντορα τον ενωνει απλα η εξουσια..τιποτα αλλο..αν χαθει το οραμα τι να κατσει να κανει?ο σαμαρας ηδη υπερτερει στο συνολο των ψηφοφορων..ο γιωργακης ειναι σαν να μην υπαρχει νικησε λογω κωστακη και ηδη στις πρωτες 50 μερες τα χει κανει σκτα...φυσικα με το μμεατζιδικο πασοκ αυτο ακομα δεν ακουγεται...αλλα δυσκολα θα αντιμετωπιζεται σε λιγο η ανικανοτητα

      • Κεραυνός avatar
        Κεραυνός @ lsz 28/11/2009 02:54:06

        Δέν ξέρω άν αυτοί που τους υποστήριζαν στην Νέα Δημοκρατία θα ψηφίζουν το κόμμα άν βλέπουν τέτοιο πόλεμο εναντίον τους.

        • lsz avatar
          lsz @ Κεραυνός 28/11/2009 03:01:54

          σου θυμιζω τι συνεβη με βενιζελο..τι εκστομιζε για τον γιωργακη επειδη ενας ρεμπελος με προβληματα του ριξε εναν καφε...και υπενθυμιζω τι ακουγοταν τοτε ενθεν και ενθεν...συμφωνω πως θα πρεπει να υπαρχει κοσμιοτητα και στα δυο ιδεολογικα μπλοκ...αυτο δεν σημαινει ομως και λεκτικος ευνουχισμος..δεν θα βλεπουμε τον γοτζιλα να περπαταει συνταγμα και θα σφυριζουμε αδιαφοροι...η ντορα το ριξε στα υπονοουμενα απο τοτε που ειδε αναπαντεχη ανοδο δημοσκοπικη του σαμαρα...κακως ..απαιτειται πολιτικο ηθος..πρωτα πρωτα απο πανω για να δινεται και το σωστο παραδειγμα και φυσικα και απο κατω...
          τωρα για τους οπαδους του σαμαρα...οκ ειναι λιγο δυσκολο να χαλιναγωγησει τον καθενα γιατι ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κεραυνός 28/11/2009 02:59:29

      Κεραυνέ. Αυτά τελειώσανε.

  31. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 28/11/2009 03:07:47

    Οι δημοσκοπήσεις πάντως δείχνουν όλες ισοπαλία και η συγκέντρωση της Ντόρας χθές ήταν ισάξια άν λίγο μικρότερη απο αυτή του Αντώνη.

    • loretta avatar
      loretta @ Κεραυνός 28/11/2009 03:10:23

      Κεραυνε

      οτι και να πουμε πλεον θαναι υπερβολη κυριακη μεχρι της 11.30 θαχουμε αποτελεσμα.

    • XAPLAS avatar
      XAPLAS @ Κεραυνός 28/11/2009 03:30:52

      ΚΕΡΑΥΝΕ... ΚΕΡΑΥΝΕ... ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ "ΒΑΛΕΙΣ ΜΥΑΛΟ" ΠΟΤΕ!

  32. καλλιθεάτης avatar
    καλλιθεάτης 28/11/2009 11:16:45

    Διάβασα προσεκτικά τις απόψεις και έχω να πω τα εξής:
    1. Ασχέτως "ειδικών" μετρήσεων για τον όγκο και την πυκνότητα των δύο συγκεντρώσεων, αυτό που δεν μετριέται επιστημονικά είναι ο παλμός των δύο συγκεντρώσεων. Και σ' αυτό ο Αντώνης είναι μακράν μπροστά.
    2. Ακόμη κι αν δεχτούμε ότι οι συγκεντρώσεις ήταν ισάξιες, ένα υποθετικό 50-50 στην Αθήνα των μηχανισμών , της αποξένωσης , της τηλεοπτικής αποχαύνωσης παραμένει ένα σημαντικό βήμα για την εκλογή του Αντώνη Σαμαρά από την ΠΡΩΤΗ Κυριακή . Στην επαρχία τα ποσοστά της Ντόρας είναι απογοητευτικά. Ακόμα και στα Χανιά θα υπάρξουν εκπλήξεις.
    3.Όσον αφορά το μέλλον, σίγουρα κάποιοι που με την συμπεριφορά τους προκάλεσαν (βλέπε Κιλτίδης, Γιακουμάτος, Σκυλακάκης, Κακλαμάνης κ.λ.π.)θα έρθουν αντιμέτωποι με τα αποτελέσματα της συμπεριφοράς τους. Η Ντόρα θα το βουλώσει για ένα μεγάλο διάστημα γιατί θα καταλάβει ότι αφού δεν κατάφερε να πάρει το χρίσμα με στρωμένο χαλί, κάτι φταίει (όχι επ'αόριστον φυσικά) και τα μεσαία στελέχη , απλά θα ακολουθήσουν τον νικητή! Το θέμα μας είναι στην βάση να μην δημιουργηθεί ρήγμα. Αυτοί που θα επιλέξουν να ψηφίσουν ή και να στηρίξουν Ντόρα ή τον Παναγιώτη ΔΕΝ είναι εχθροί μας. Έχουν την ίδια ιδεολογική βάση με εμάς απλά διαφορετική προσέγγιση . Αγκαλιάστε τους την επόμενη μέρα. ΔΕΝ περισσεύει κανείς.

  33. Eastrader avatar
    Eastrader 28/11/2009 12:04:18

    Με ενοχλει αυτος ο φανατισμος που βλεπω σε πολλα μηνυματα.Τι θα γινει την Δευτερα συντροφοι?Ετσι θα παμε?Εγω εχω δηλωσει την υποστηριξη μου στον Αντωνη Σαμαρα πολλυ προτου εμφανιστουν πολλοι απο αυτους που βλεπω εδω μεσα με ονοματα που δεν εχω ξαναδει.Απο κει και περα ουτε εχθροι μου ειναι οσοι ψηφιζουν Ντορα ουτε σκοπευω να ανοιξω πολεμο μαζι τους.Λυπαμαι περισσοτερο για μερικα απο τα μηνυματα που διαβαζω και σχεδον ειμαι σιγουρος πως προκειται για απλες προβοκατσιες.Δειτε,ειδικα οι παλαιοτεροι εδω μεσα,καποιους καινουριους "συντροφους",και τον τροπο που γραφουν,και παρακαλω να ειστε λιγο πιο υποψιασμενοι.

  34. Σάκης avatar
    Σάκης 28/11/2009 17:06:15

    Δεν μπορείς να απαγορεύσεις σε κανέναν να λέει την άποψή του Eastrader, δεν είναι προβοκάτσια να γράφει ο καθένας τη γνώμη του.
    Όσο για τον Κακλαμάνη που διάβασα παραπάνω, πραγματικά πίστευα ότι ο Μεϊμαράκης ήταν ο πιο ανέντιμος απ' όλους, αυτός που ανέλαβε τον ρόλο του υπερασπιστή της ενότητας του κόμματος και ξαφνικά έκανε μια σκληρή δήλωση κατά του Σαμαρά που εξέθεσε πρώτα απ'όλα τον ίδιο του τον εαυτό. Ο Κακλαμάνης αποδείχτηκε ακόμα χειρότερος, ο καλύτερος φίλος του Σαμαρά, αυτός που αναδείχθηκε από τον Σαμαρά να του κάνει τώρα όχι απλώς πόλεμο αλλά βρώμικο πόλεμο. Περιττό να πούμε ότι στον δήμο έχει προσφέρει ένα απόλυτο μηδέν, τι έχετε δει να αλλάζει στο κέντρο της Αθήνας τα τελευταία χρόνια; Τίποτα, τουλάχιστον προς το καλύτερο. Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι πως θα χτίσει το πάρκο στην Πατησίων το οποίο οι κάτοικοι έχουν καταλάβει εδώ και μήνες για να τον εμποδίσουν (γιατί έχουμε φτάσει σε σημείο να βγαίνουμε στους δρόμους για να σταματήσουμε τις αυθαιρεσίες των πολιτικών που εμείς αναδεικνύουμε, αυτή είναι η σημερινή δημοκρατία) και το πως θα φτιάξει το γήπεδο του Παναθηναϊκού και κατ'επέκταση τα εμπορικά κέντρα για να πιάσουν τόπο οι μίζες που πήρε από τους μεγαλοεπιχειρηματίες. Αυτός κι αν βρέθηκε από σπόντα στη Νέα Δημοκρατία και αν δεν έχει προσφέρει τίποτα στο κόμμα και στις θέσεις που του εμπιστεύθηκαν σε δήμο και υπουργείο, φαίνεται όμως ότι του πρόσφεραν πολλά οι μηχανισμοί του δήμου Αθηναίων (στρατόπεδο της Ντόρας) για να αλλάξει στρατόπεδο και να είναι ο πιο φανατικός κατά του Σαμαρά. Τα ψωμιά του είναι λίγα στην πολιτική.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.