#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/05/2012 22:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ημέρα ντροπής για την Ελληνική Δημοκρατία!

Κάθισαν κάτω οι δημοσιογράφοι μόλις μπήκε ο Μιχαλολιάκος!



Πριν από λίγα λεπτά στο Προεδρικό Μέγαρο εισήλθε ο Νίκος Μιχαλολιάκος και οι πραιτωριανοί του. Η σημερινή ημέρα θα μείνει στην ιστορία ως ημέρα ντροπής για την Ελληνική Δημοκρατία. Ενα νεοναζιστικό κόμμα, από τα σκληρότερα στην Ευρώπη, που προσπαθεί εσχάτως να φορέσει δημοκρατική προβιά, παίρνει θέση ως ισότιμο μέλος της δημοκρατίας μας.

Παρά το γεγονός ότι σεβόμαστε την ψήφο του ελληνικού λαού δεν ξεχνάμε τους ύμνους στο Χίτλερ, ούτε τις φασιστικές εξάρσεις των Χρυσαυγιτών.

Δεν ξεχνάμε ούτε τις επιθέσεις των ανόητων σε βάρος οποιουδήποτε είναι αντίθετος στις απόψεις τους.

Το «εγέρθητι» θα μείνει στην ιστορία, όπως και η είσοδος του Μιχαλολιάκου στο Προεδρικό Μέγαρο. Και θα το θυμούνται όλα τα πολιτικά κόμματα που έκαναν ότι είναι δυνατόν για να δυναμώσουν τη φωνή της ακροδεξιάς στην Ελλάδα.
«Πρέπει να καταγγείλουμε το μνημόνιο. Να γίνει λογιστικός έλεγχος του χρέους. Να θέσει «βέτο» η χώρα μας στο ΝΑΤΟ για τα Σκόπια και να αναλάβει η την διακυβέρνηση Πρωθυπουργός με διεθνή προσωπικότητα» δήλωσε ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής. Ο Νίκος Μιχαλολιάκος πρόσθεσε « Δεν συναινώ, δεν στηρίζω καμιά κυβέρνηση και δεν δίνω ψήφο ανοχής».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 13/05/2012 22:07:24

    Και που είσαι ακόμα!

  2. nikos17 avatar
    nikos17 13/05/2012 22:13:47

    ενώ την ημέρα που μπήκε ο Καπεταν Γιώτης ήταν ημέρα χαράς για την οικογενειά μου που θρηνησε θύματα . Δεν υποστηρίζω ΧΑ, δεν κινδυνευει η δημοκρατία από τετοια κόματα κομήτες, αλλά δεν είμαι βλακας ανιστόρητος.

    • antonis avatar
      antonis @ nikos17 13/05/2012 22:44:18

      Παντοτε η αριστεροι θελουν να ξεχνουν το παρελθον τους !!!!!! ξεχνουν πηγαδες , ξεχνουν παιδομαζωματα κ.λ.π. , κ.λ.π. Κανεις σωστος Ελληνας δεν θελει τα ΑΚΡΑ , αλλα ΑΚΡΑ δεν εχει η αριστερα ;;;;;;;; η 17 Νοεμβρη κτυπησε κανεναν αριστερο ;;;;;;;;

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ antonis 13/05/2012 23:04:22

        Πως δεν χτύπησε, από τους δυο διερχόμενους τον ... αριστερό.

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ dikefalosaitos 14/05/2012 12:49:17

          καλόοοοο !!!!

    • 1kris avatar
      1kris @ nikos17 13/05/2012 23:17:52

      ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΠΡΕΤΑΝ ΓΙΩΤΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ-ΜΑΝΤΕΛΗΣ ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ ΣΗΜΙΤΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 1+1 ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ-ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΘΟΔΟ .ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ.Α ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ ΚΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ.ΝΑ ΜΗ ΕΧΝΙΩΜΑΣΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ nikos17 15/05/2012 00:53:02

      Κομήτης μπορεί να είναι ο Καμμένος, ο Κουβέλης, ο Μάνος.
      Η Χρυσή Αυγή διατηρεί τις ίδιες θέσεις από το '80.
      Κομήτης λοιπόν δεν είναι.

  3. έλεος avatar
    έλεος 13/05/2012 22:16:03

    ημερα ντροπης για την νεα δημοκρατια που εχασε τις ψηφους που πηρε ο μιχαλολιακος

    σοβαρα ημερα ντροπης για την δημοκρατια ειναι καθε μερα απο το 81 και μετα χωρις εξαιρεσεις

  4. Aggelos avatar
    Aggelos 13/05/2012 22:16:22

    ημερα ντροπης?

    επιτελους ειδαμε μια καινουρια φατσα στο μεγαρο

    ντροπαλος τελειως ηταν ο μιχαλολαικος
    ουτε του μιλαγε κανεις

    και μετα καλα τα ειπε

    βασικα σαν δεξιο κκε

    ε,,ας υπαρχει μια ισορροπια στη βουλη...να εχουν και οι κκεδες αντιπαλο..

    μην τους γλυφουνε ολοι

    • Θ avatar
      Θ @ Aggelos 13/05/2012 22:33:22

      σωστό

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Θ 14/05/2012 08:40:29

        Προφανώς σας λείπει η γνώση της πρόσφατης ιστορίας μας για τα έργα των Ναζί στην Ελλάδα. Ντροπή σας....

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Νίκος Αργεάδης 14/05/2012 16:45:43

          Προφανώς, σας έβγαλαν μόνο την δεξιά παρωπίδα.Τα έργα των ΚΚέδων στην Ελλάδα είναι και μεταγενέστερα και οδυνηρότερα. Αφού δεν τα καταδικάζετε και αυτά... ντροπή σας...

  5. vangelis ... avatar
    vangelis ... 13/05/2012 22:17:25

    Εγω το μονο που έχω να παρατηρήσω αφού είδα τον πρόεδρο της ΧΑ να ομιλεί στους δημοσιογράφους έξω απο το προεδρικό μέγαρο, είναι πως ήταν πολύ καλά διαβασμένος και συγκεκριμένος στις θέσεις του, και πως εαν συνεχίσουν έτσι να τον απαξιώνουν τα μέσα και τα sites το μονο που καταφέρνουν είναι να τον ενδυναμώνουν.
    Ο Μιχαλολιάκος είναι πολύ παλιός πλέον για να καταφέρει κάποιος έτσι εύκολα να τον τουμπάρει και βρήκε πρόσχημα έπειτα απο τόσα χρόνια πραγματικής απομόνωσης να εκφράσει τις απόψεις του και να γίνουν αυτές γνωστές στο πανελλήνιο πράγμα που ίσχυσε σήμερα.
    Ας μην τρέφουμε αυταπάτες οτι μια μερίδα του εκλογικού σώματος μπορεί απο την μια μέρα στην άλλη να αλλάξει απόψεις και να ψηφίσει διαφορετικά, ειδικά εαν εχει εστω και λίγο ψυλιαστεί πως πέφτει χοντρό δούλεμα και απαξίωση προς τον συγκεκριμένο.
    Τα ΜΜΕ στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε να αφήναν λιγο και ήρεμο γιατί έτσι οπως ενεργούν τον βοηθούν να συγκεντρώνει περισσότερους ψήφους.
    Δηλαδή δεν ηχεί καλά στα αυτιά κάποιου φτωχού συμπολίτη μας η θέση της ΧΑ οτι θα ιδρύσει Συσίτια για Ελληνες με το περίσσευμα της βουλευτικής αποζημίωσης και θα μπορεί κάποιος που δεν έχει να φάει να απευθυνθεί εκεί; Πότε άλλωτε είχε ακουστεί κάτι ανάλογο απο αλλους πολιτικούς;
    Λοιπόν ας είμαστε πιο προσεκτικοί γενικά γιατί η δράση φέρνει αντίδραση!!

    • Θ avatar
      Θ @ vangelis ... 13/05/2012 22:35:21

      Τα ΜΜΕ στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε να αφήναν λιγο και ήρεμο γιατί έτσι οπως ενεργούν τον βοηθούν να συγκεντρώνει περισσότερους ψήφους.
      Λαλιώτικο κόλπο

  6. τάσος avatar
    τάσος 13/05/2012 22:18:31

    παραφράζοντας τον τσόρτσιλ μπορούμε να πούμε πως στη γενιά μας προσφέρθηκε περισσότερη πορνογραφία απ'όση μπορούσε να καταναλώσει. η χρυσή αυγή είναι αποτέλεσμα αυτού του πράγματος.

  7. axis avatar
    axis 13/05/2012 22:19:05

    Τη Χρυσή Αυγή ψήφισε πλήθος νεοδημοκρατών που αγανάκτησαν από την αδιαφορία της ΝΔ για το μεταναστευτικό και την εγκληματικότητα.

  8. geopan avatar
    geopan 13/05/2012 22:24:40

    Κάθησε κάτω ο Βλάχος!!ο Βλάχος ρε παιδιά!!Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!!

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ geopan 13/05/2012 22:35:19

      Είχε πει ένας Βρετανός οτι η σχέση που πρέπει να έχουν οι δημοσιογράφοι με την εξουσία είναι η σχέση που έχει ένας σκύλος με μια κολώνα.
      Κάθε άλλο παρά Βλάχος δηλαδή...

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Ιωάννης33 13/05/2012 23:18:40

        καλά τα είπε ο Βρετανός...Εσύ δεν κατάλαβες ποιον εννοούσε σκύλο και ποιον κολώνα... ;)

        Πάντως η είδηση είναι ότι ο γενικός γραμματέας είναι αρκούντως...καραμανλικός!

    • Θ avatar
      Θ @ geopan 13/05/2012 22:37:55

      αν πέρναγε η Dώρα?;!

    • ελέφας avatar
      ελέφας @ geopan 13/05/2012 23:55:24

      Toύ εμεινε απο τότε που είχε την αποκλειστικη πληροφορία στην εκλογή προέδρου δημοκρατίας.τώρα κάνει αντίσταση,σαν δε ντρέπεται...

  9. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 13/05/2012 22:33:25

    Βρήκαν μέρος να κάνουν διαμαρτυρία και να στρωθούν στα χαλιά.
    Οι γύφτοι.

    • Θ avatar
      Θ @ dikefalosaitos 13/05/2012 22:39:30

      βλάχοι μάλλον

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Θ 13/05/2012 22:44:30

        Οι βλάχοι έχουν σεβασμό, όχι σαν αυτά τα κατακάθια.

      • nikos17 avatar
        nikos17 @ Θ 13/05/2012 22:45:32

        οι βλαχοι εχουμε τροπους και ξεχωρίζουμε καταστάσεις. Στα χωριά μας δεν κανουμε γυφτιες στα ξένα σπίτια και μάλιστα στα δημόσια κτίρια. Όταν περνας τα διόδια μην πας κατ ευθειαν στο ξενοδοχειο στην Αραχωβα. Σταμάτησε και σε κανενα χωριό μοναχικέ άνθρωπε της πολυκατοικίας.

        • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
          Δημήτριος Κοκκαλάκης @ nikos17 13/05/2012 23:39:32

          Αδικο το σχόλιο γιά τον "Θ" . Λογοπαίγνιο με το όνομα του Βλάχου έκανε.

          • nikos17 avatar
            nikos17 @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 14/05/2012 00:32:29

            τότε συγγνώμη

  10. man8os avatar
    man8os 13/05/2012 22:33:25

    Η αντιπαραθεση με τη ΧΑ πρεπει να ειναι θεσεων, αποψεων, προτασεων οχι αφοριστικη ουτε συναισθηματικη. Εξαλλου για το καλο της χωρας ψηφιζουν οι πολιτες.
    Και μην ξεχναμε οτι οσο πρεπει να ντρεπεται ενας χρυσαυγιτης για αυτο που πιστευει αλλο τοσο πρεπει να ντρεπεται και ενας κομμουνιστης.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ man8os 14/05/2012 08:15:58

      Όταν οι κομμουνιστές διέσωζαν την αστική δημοκρατία σου από τους φονιάδες αυτούς που ζητούσαν έξω από την Βουλή, τα κεφάλια των Βουλευτών στο πιάτο, το ίδιο σκεφτόσουν; Ντροπή σου.

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Bloody_Ophelia 15/05/2012 02:06:20

        Και μετά αφού μας διέσωσαν πήραν τα κονσερβοκούτια για να... μας ξανασώσουν. Όχι δε μασάμε κουτόχορτο. Τουλάχιστον ο Μεταξάς είπε όχι και ας είχε ασορτί ιδεολογία με το Μιχαλολιάκο.
        Εσείς πολεμήσατε τους γερμανούς (καλά μέχρι εδώ) για να επιβάλλετε τους ρώσους, τι να λέμε τώρα.
        Οι δωσίλογοι και οι κατσαπλιάδες ωστόσο κατακριτέοι.

  11. βορειος avatar
    βορειος 13/05/2012 22:34:05

    Τρομερη αντισταση, ισως σε λιγα χρονια ζητησουν και συνταξεις για αντιφασιστικο αγωνα, στα ορφανα του Σταλιν ομως ολο αβροφροσυνες.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ βορειος 13/05/2012 23:18:05

      χαχα! καλό...

  12. johnnie avatar
    johnnie 13/05/2012 22:39:12

    Ο οποιοσδήποτε δημοσιογράφος, μπορεί να κάνει ό,τι του κατέβει και μάλιστα μέσα στο Προεδρικό μέγαρο; Όταν είσαι μέσα εκεί, οφείλεις τουλάχιστον να σέβεσαι τους κανόνες της ΠτΔ.

  13. Καλά Κρασιά avatar
    Καλά Κρασιά 13/05/2012 22:42:27

    Αυτοί που ευθύνονται για την διαχρονική παραπληροφόρηση και πλύση εγκεφάλου του λαού κάνουν τον τσάμπα μάγκα σε αυτόν που τους ξεμπρόστιασε ,ενώ όταν τους διέταζε ο κάθε Λαμπράκης να κάνουν εγέρθητι η επίκυψη εκεί απλώς υπάκουαν και λέγανε και ευχαριστώ ,ούστ γιουσουφάκια λαμογιών .

  14. airman avatar
    airman 13/05/2012 22:46:37

    Έχουν βγει μπροστά οι τέσσερις-πέντε της ΧΑ που μπορούν να μιλήσουν και αντί να αποδομείται, με τις ''άστοχες'' κατά βάση ερωτήσεις των δημοσιογράφων παγιώνεται το ποσοστό που έλαβε και δεν αποκλείεται να αυξηθεί κι άλλο.
    Όσοι ψήφισαν ΧΑ από αντίδραση μάλλον αποκτούν πλέον και κάποια επιχειρήματα. Θέλει πολύ προσοχή.

  15. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 13/05/2012 22:48:22

    χαχαχαχαχα θεός ο Βλάχος όχι μόνο κάθησε αλλά έβαλε και χέρια πίσω από το σβέρκο !!! ρησπέκτ !!!

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ EVANGELOS 15/05/2012 02:08:07

      Καραγκιοζιλίκια.

  16. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 13/05/2012 22:54:07

    Η προσφυγή στο ΔΝΤ και τα μνημόνια δεν αποφασίστηκαν από το Λαό,άρα δεν έχουμε και την μεγαλύτερη δημοκρατία.Έχουμε έμμεση αντιπροσώπευση με κυριαρχία εξωθεσμικών παραγόντων (λέσχες, κλαμπ κλπ)
    Τα αίτια της ανόδου της ακροδεξιάς, του εθνικισμού,των άκρων έχουν αναλυθεί από τον Κονδύλη. Η άνοδος του εθνικισμού στη χώρα μας είναι περισσότερο άμυνα παρά σοβινισμός τύπου Πολ ποτ,Στάλιν,Χίτλερ.
    Το πολιτικό γεγονός συνυπάρχει με το κοινωνικό σύμφωνα με τον Αριστοτέλη.

  17. βορειος avatar
    βορειος 13/05/2012 22:54:26

    Ημερα ντροπης γιατι? δεν μπηκε μονος του, ο Ελληνικος Λαος τον εβαλε εκει.

    • έλεος avatar
      έλεος @ βορειος 13/05/2012 23:19:12

      σωστός αν και κάποιοι εδώ τείνουν να το ξεχνάν μάλλον

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ βορειος 15/05/2012 02:10:30

      Έτσι. Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
      Αν το ΚΚΕ έπαιρνε 40% θα λέγανε το ανάποδο;
      Δικαίωμα του λαού αν θέλει και κομμουνισμό και εθνικοσοσιαλισμό να κάνει. Όσοι δεν μπορούν μετανάστες ή προπαγάνδα αντίστασης.

  18. parsifal avatar
    parsifal 13/05/2012 23:06:57

    Δηλαδή τι είπε ο κ. Μιχαλολιάκος που σοκάρει την "δημοκρατική ευαισθησία" ;
    Τί απο αυτά που εθεσε ως ορους - προτάσεις απάδει της ψήφου του λαού την 6η Μαίου;
    Γιατί είναι ντροπή για την Ελληνική Δημοκρατία η είσοδος του στο Μέγαρο ;
    Οταν στο ιδιο Μέγαρο εγένοντο δεκτοί με τιμές ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί των Ιμίων, αυτοί που επέτρεψαν την αλωση Εθνικού Εδάφους για πρώτη φορά απο την λήξη του Β'ΠΠ δεν ηταν ντροπή ;
    Φθάνει με την "δημοκρατική " ευαισθησία εδώ μέσα, ευαισθησία που παραπέμεπει σε σκανδαλισμένες μεταπολιτευτικές παρθένες !

    • Factorx avatar
      Factorx @ parsifal 13/05/2012 23:36:02

      Μιλάνε και οι διακορφευθείσες πράσινες παρθένες - χα χα χαααααα - Εγώ κόντρα σε όλα αυτά ήμουν μια ζωή. Το μόνο που μπορείς να μου πεις είναι ότι στήριξα και στηρίζω το εγχείρημα Σαμαρά. Αλλά όποιος γελάει τελευταίος εγλάει καλύτερα. Η παρτίδα μόλις άρχισε

  19. moriarty avatar
    moriarty 13/05/2012 23:16:57

    σιγά τον διαβασμένο... να ξεκινήσουν είπε οι γεωτρήσεις για να βγάλουμε πετρέλαιο... συντεταγμένες δεν μας έδωσε..

    • 13 avatar
      13 @ moriarty 13/05/2012 23:31:57

      Αζιμούθιο πέσε καλύτερα...!!!

  20. anonymous avatar
    anonymous 13/05/2012 23:20:11

    Ο Μιχαλολιάκος θα εξαφανιστεί αν λυθεί το μεταναστευτικό. Η λύση του μεταναστευτικού είναι αρκετά εύκολη. Αρκεί να θέλει κάποιος να το λύσει.

    Τόσο ο σύριζα όσο και η ΧΑ έχουν ένα εκλογικό κοινό που δεν είχαν ποτέ τους. Ή θα προσαρμοστούν στο κοινό τους και θα βάλουν νερό στο κρασί τους ή θα τους εγκαταλείψουν και θα επιστρέψουν στα προεκλογικά ποσοστά τους. Ειδικότερα ο Σύριζα πρέπει να διαγράψει τις συνιστώσες και ο Μιχαλολιάκος να παρατήσει το ναζισμό-πλευρισμό στην άκρη και να ασχοληθεί με τα προβλήματα των ψηφοφόρων του.

    Προσωπικά σε βάθος χρόνου βλέπω το εξής σκηνικό.

    Ένα δεξιό κόμμα του 20-25%, ένα κεντρώο του 30%, Σύριζα στο 30% και διάφορα άλλα κομματίδια του 5% που θα εκπροσωπούν ΚΚΕ, νεοφιλελεύθερους, ακροδεξιούς κλπ. Σε ότι μας αφορά βλέπω διάσπαση της δεξιάς παράταξης στα δυο. Σε δεξιά πτέρυγα και κεντροδεξιά. Η δεξιά παίρνει το 20% και η κεντροδεξιά πάει με τους κεντρώους στο κεντρώο κόμμα.

    • dim avatar
      dim @ anonymous 14/05/2012 01:25:17

      Ο κόσμος προχθές ψήφισε:
      Άκρα Αριστερά: ΚΚΕ 8,5%, ΑΝΑΤΡΣΙΑ 1,0%
      Αριστερά: ΣΥΡΙΖΑ 17%
      Κεντροαριστερα: ΔΗΜΑΡ 6%, ΚΑΤΣΕΛΗ 1%, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 3%
      Κέντρο: ΠΑΣΟΚ 13,2%, ΔΡΑΣΗ 1,8%, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ 2,2%
      Κεντροδεξιά: ΝΔ 19%, ΔΗΣΥ 2,6%
      Δεξιά: ΑΝΕΛ 10,6%, ΛΑΟΣ 3%
      Άκρα Δεξιά: 7%

      Σύνολο Αριστερών: 36,5%
      Σύνολο Κεντρωων: 17,2%
      Σύνολο Δεξιών: 42,2%

      Θεωρητικά, η Κεντροδεξιά σε μια μετωπική με την αριστερά θα μπορούσε να επικρατήσει. Όμως τώρα μπαίνει και ο παράγοντας του μνημονιού, και εδώ το 17,6% των δεξιών έχει αποφανθεί υπερ της καταγγελίας του μνημονίου. Άρα, αν θεωρήσεις ότι ο Σύριζα, θα μαζέψει όλους τους αριστερούς αντιμνημονιακούς ψήφους και θα κινηθεί γύρω στο 30%, αν χάσεις πάλι ένα 15% από τους δεξιούς ψήφους που θα επιμείνουν αντιμνημονιακά, τότε φθάνεις ταβάνι στο 27%, εκτός αν προσεγγίσεις και τους κεντρώους

      • anonymous avatar
        anonymous @ dim 14/05/2012 01:59:36

        Μιλάω σε βάθος χρόνου. Δε μιλάω για τις επόμενες εκλογές. Σε βάθος χρόνου η ΝΔ θα προσκολληθεί στο κέντρο. Οπότε στη δεξιά και δεξιότερα αυτής θα μείνει μόνο ο Καμμένος, ΧΑ και ΛΑΟΣ.

  21. δρόμος avatar
    δρόμος 13/05/2012 23:23:54

    Συνήθως η συμμετοχή ακραίων στον κοινοβουλευτισμό οδηγεί σε "στρογγύλεμα" της επιθετικότητας και των θέσεών τους. Ιστορικά τουλάχιστον, το έχουμε δει σε πολλά σημεία της υφηλίου. Πιθανώς να λειτουργήσει αντίστοιχα κι εδώ.

  22. vapori sun avatar
    vapori sun 13/05/2012 23:28:34

    1974-2012 38 χρονια δημοκρατια χα χα χαααααααααα

  23. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 13/05/2012 23:31:49

    Να δω τον καιαδα να σερνει την ρεπουση απο το μαλλι μεσα στην βουλη και δεν θελω τιποτα αλλο

  24. poll avatar
    poll 13/05/2012 23:35:32

    +10000000000000

  25. δρόμος avatar
    δρόμος 13/05/2012 23:35:39

    Σενάριο για όνειρα γλυκά με πολύ γέλιο:

    Σχηματίζεται τελικά κυβέρνηση συνασπισμού ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΑΝΕΛ. Εντός Βουλής η αριστερά συσπειρώνεται σε ενιαίο μπλοκ και παίζει μποξ με τη ΧΑ για την κατάληψη της θέσης της αποτελεσματικώτερης αντιπολίτευσης. Θεαματικότητα των καναλιών στο ζενίθ - οι καναπέδες γεμίζουν, οι δρόμοι αδειάζουν και η Ελλάδα παίρνει το βραβείο κυβερνησιμότητας ελλείψει διαμαρτυριών για τις αντιλαϊκές πολιτικές. Το έλλειμμα μηδενίζεται δια μιάς και η ανάπτυξη εκτινάσσεται με ορμή. Άντε λοιπόν, τι περιμένουμε?

  26. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/05/2012 23:41:30

    Ο Βλάχος, μητσοτακικός παρακοιμώμενος, ήρωας;;;;

    Για συνέλθετε.

    Η συναισθηματική προσέγγιση της ανάρτησης είναι αποτέλεσμα εθισμού στην "μεταπολιτευτική" ιδεολογική τσιχλόφουσκα.

    Ημέρα Ντροπής ήταν τα Ίμια.

    Ημέρα Ντροπής ήταν η ημέρα που αυτό το ιπποποταμοειδές ανθρωπόμορφο κτήνος που είπε "ο αέρας πήρε τη σημαία" ξαναβγήκε, μετά, βουλευτής.

    Ημέρα Ντροπής ήταν το "Ευχαριστώ την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών".

    Ημέρα Ντροπής ήταν η 4η Οκτωβρίου του 2009 που ένας ανθέλληνας ανέλαβε την Πρωθυπουργία της χώρας.

    Ημέρα Ντροπής ήταν η ημέρα που δεκάδες Αλβανοί μπήκαν ανενόχλητοι στο δικαστήριο του Πειραιά και απελευθέρωσαν εγκληματία ομοεθνή τους.

    Ημέρα Ντροπής ήταν η ημέρα που ο Αλβανός δολοφόνος Βορειοηπειρώτη (τον σκότωσε επειδή μίλησε Ελληνικά !!!!) απελευθερώθηκε μετά απο ολιγόμηνη κράτηση, ΧΩΡΙΣ αντίδραση της Ελληνικής Πολιτείας.

    Ημέρα Ντροπής ήταν η ημέρα που απελευθερώθηκε από την Ελληνική Δικαιοσύνη ο Αφγανός σφαγέας, για μια κάμερα, του Κανταρη.

    Ημέρα Ντροπής είναι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ τρομοκρατίας που πέρασαν και περνάνε ανυπεράσπιστοι Έλληνες από τουρκαλβανούς και ασιατοαφρικανούς στις σκλαβωμένες συνοικίες της Αθήνας .

    Ημέρα Ντροπής είναι ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ που ξεχνάμε τις βιασμένες, ληστευμένες και δολοφονημένες από τα αλλοδαπά τέρατα μανάδες και γιαγιάδες μας , στην ερημωμένη επαρχία.

    Εγκλήματα ανήκουστα 3000 χρόνια που κατοικεί αυτό το έθνος εδώ.

    Τα κάναμε γαργάρα.
    Και φταίει μόνο ο Μιχαλολιάκος για τις εγκληματικές παραλείψεις του αστικού πολιτικού συστήματος.

    Φάκτορα, υπάρχει Ελλάδα
    και Ανατολικά του Ευαγγελισμού
    και Δυτικά της Πινδάρου
    και Νότια της Βαλαωρίτου
    και Βόρεια της Κλεομένους.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Προφήτης 13/05/2012 23:57:38

      Προφήτη ετοιμάζεσαι για ιδεολογικός εκπρόσωπος της Βαϊμάρης αλά γκρέκα; θα περίμενε κάποιος περισσότερη ψυχραιμία από σένα. Οσο για τον Βλάχο που το ξέρεις ότι είναι Μητσοτακικός; Σου το είπε καόποιος να μας το πείς;

      • Factorx avatar
        Factorx @ Factorx 13/05/2012 23:58:56

        Και μιλάς σ΄εμάς για την μεταπολίτευση; Ελεος

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Factorx 14/05/2012 00:18:59

          Δεν υπάρχει Μεταπολίτευση. Υπήρξε μια εξέλιξη καθεστώτος μέσα σε μια φούσκα πολιτικής απάτης και ονειροφαντασίας, όπου οι σεμνοί πήγαν σπίτια τους και οι ιταμοί στους θώκους, με "αντιστασιακά" προσχήματα.

          • Factorx avatar
            Factorx @ Προφήτης 14/05/2012 00:21:23

            Αυτό επιτρέπει να εξισώνουμε τα Ιμια με την Χρυσή Αυγή;

          • S.P. avatar
            S.P. @ Προφήτης 14/05/2012 07:08:06

            Έτι είναι έχω επίγνωση αυτών που γράφετε!!

        • Νασος avatar
          Νασος @ Factorx 14/05/2012 00:32:37

          Μπράβο ρε Φάκτορα! Για αυτό εξακολουθώ να μπαίνω σε αυτό το site. Έχεις τα καρύδια να προκαλείς μεγάλο μέρος των αναγνωστών σου που κάνουν σαν στερημένοι και περιμένουν να γίνει η ονείρωξη πραγματικότητα επειδή βρέθηκε κάποιος να τους πουλήσει νταβατζιλίκι.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Προφήτης 14/05/2012 00:31:52

      +1000 Προφήτα μου!

  27. Asterias avatar
    Asterias 13/05/2012 23:41:50

    Ημέρες ντροπής η ελληνικη δημοκρατία έζησε πολλές.
    Μια απο αυτές ηταν προχθές στην εκπομπη του κ. Ευαγγελατου οταν ο κ. Μαίλης, εκπρόσωπος του ΚΚΕ, απαντώντας σε ερώτηση Χρυσαυγιτων για τις εθνοκαθαρσεις του Στάλιν εις βαρος του ποντιακού ελληνισμού απάντησε ότι ολα ειναι κατασκευασματα της CIA (!) κι ότι οι Πόντιοι που εξοντωθηκαν ηταν συνεργάτες των Γερμανών (!). Τι άλλο θα ακούσουμε; Πείτε μου, όμως, σε ποιο δελτίο ειδήσεων έγινε αναφορά στο θέμα; Ποιος δημοσιογράφος τόλμησε να επιτεθεί στο ΚΚΕ; Για ποια δημοκρατία μιλάτε;

  28. ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ avatar
    ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 13/05/2012 23:43:29

    Πάλι στο τρυπάκι των κουλτουροαριστερων μπήκαμε?(Διαφωνώ τελείως μα τελείως στα χαζοναζιστικά τους αλλά δεν μπορώ παρά να δεχθώ ότι αυτή τη στιγμή αποτελούν ένα αντίβαρο στη συριζολαίλαιπα-στα λόγια έστω...)
    Όταν μπαίνουνε κόκκινοι που δεν θέλουν τον κοινοβουλευτισμό ή προστάτες των κουκουλοφόρων (κάποιων είναι και παιδιά τους ) ή διάφορες συνιστώσες αναρχικές - διεθνιστικές-εθνομηδενιστικές...είναι καταπληκτική μέρα για τη δημοκρατία.....
    Προσέξτε λίγο γιατί η έλλειψη δικών μας θέσεων σε πολλά θέματα που αναφέρονται ,αυτή ακριβώς τους εξέθρεψε...

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 14/05/2012 00:18:58

      Φίλε Αριμάνιε,
      και τους συριζέους και τους χρυσαυγίτες, ο λαός τους στέλνει στο Προεδρικό Μέγαρο.
      Λένε, ήταν ψήφος διαμαρτυρίας και τιμωρίας, μόνο που κανένας δεν μου έχει απαντήσει, ποιός πραγματικά τιμωρείται.
      Νευρίασα με την γυναίκα μου, θα βάλω φωτιά στο σπίτι μου.

      • ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ avatar
        ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ @ dikefalosaitos 14/05/2012 00:47:43

        Δεν διαφωνώ ο λαός τους στέλνει...ο λαός που σε μεγάλη πλειοψηφία άγεται και φέρεται από ότι του πουν δημοσιογραφοι τύπου Βλάχου....
        Το θέμα μου όμως είναι γιατί να σχολούμαστε τόσο με τη Χρυσή αυγή....οι άλλοι δε μας πειράξανε,αυτοί είναι η ντροπή της δημοκρατίας μόνο?
        Ο Σαμαράς ήταν ο μόνος προεκλογικά που ασχολήθηκε εκτεταμένα με αυτούς ...οι άλλοι ούτε λέγαν τίποτα,κάναν την πάπια να του κόψουν ψήφους....και το πετύχαν μια χαρά....

  29. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/05/2012 23:46:41

    Ἐγῶ βλέπω τό δολοφονικό βλέμμα τοῦ Κασιδιάρη ἀπό πίσω...,ἀντί γιά ἐγέρθητι,σάν δέν προσγείωσε στήν καρκάλα τοῦ Βλάχου κάνα χλαπάτζουρα,νά πεῖ τό Δεσπότη Παναγιώτη...

    • MARIASAM avatar
      MARIASAM @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 15/05/2012 22:03:14

      Αχ Κυθήριε, έπεσα απ την καρέκλα μου! Πες τα!

  30. stayros avatar
    stayros 13/05/2012 23:53:09

    ΠΕΣΤΑ ΠΡΟΦΗΤΗ...........

  31. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/05/2012 00:11:01

    Μιλάς για ψυχραιμία όταν το κείμενο "στάζει δάκρυ" για την χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ, της διακορευμένης παρθένου Ελληνικής Δημοκρατίας που αναζητεί παρθενορραφή σε πόκερ κορυφής στο Προεδρικό Καζίνο, με μπάνκα έναν δανειστή του Φαύλου;

    Βλάχος : Ποιος ξεκίνησε την αντικαραμανλική επίθεση στην ΔΕΘ 2008;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Προφήτης 14/05/2012 00:24:35

      1. Επίδειξη γνώσεων κάνεις τέτοιες ώρες; Σε λίγο όπως πας θα μας δικαιώσεις και τον γερμανικό λαό που μέσα στην απελπισία του έκανε τον Χίτλερ πρωθυπουργό - 'έλεος με τον αριστερούλικο λαΊκισμό

      2. Αυτό που ξέρω εγώ για τον Βλάχο είναι οτι μετράει τις ίδιες δεκαετίες με μένα στο πολιτικό ρεπορτάζ και είναι ακόμα στο πεζοδδρόμιο, όχι σε καμια βιλάρα της Εκάλης ούτε σε κανέναν καναπέ

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Factorx 14/05/2012 01:14:04

        1. Το τι θα κάνω εγώ δεν μπορείς να το "προδικάζεις", διότι συνιστά ατεκμηρίωτη σπίλωση. Μπορώ να το κάνω κι εγώ για σενα, πανεύκολα. Να απαντάς στις θέσεις, όχι στον δήθεν χαρακτήρα. Υπέγραψες το κείμενο "Ποιος θα κρίνει το Βορίδη", αθωώνοντας τα ακροδεξιά τσεκούρια. Και η αθώωση αυτή ξεφεύγει από την "στήριξη Σαμαρά".

        2. Όχι, βίλα έχει στη Χαλκίδα.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Προφήτης 14/05/2012 01:43:54

          Ασε τα παραμύθια περί σπίλωσης και να απαντάς σε αυτά που σε ρωτάω. Και φυσικά και υπέγραψα το κείμενο για τον Βορίδη ως απάντηση σε κάτι αριστερούληδες της πλάκας που ενώ έκαψαν την Αθήνα μιλάνε για τους άλλους. Και όταν εγώ έπαιζα ξύλο με τα φασιστάκια στους δρόμους, κάποιοι άλλοι κάναν αναλύσεις στον καναπέ τους. Και τωρα δίνουν ιδεολογική κάλυψη στον φασισμό εν ονόματι του λαού. Ντροπή

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ Factorx 14/05/2012 08:20:08

        +10000

  32. Νικήτας avatar
    Νικήτας 14/05/2012 00:23:17

    Ντροπή ήταν και άλλες φορές όταν έμπαιναν τύποι σαν τον ΓΑΠ και ΣΙΑ και πολλοί άλλοι παρόμοιοι τύποι.

  33. Vtheod avatar
    Vtheod 14/05/2012 00:44:35

    Ο τίτλος του άρθρου είναι λάθος (δεν υπογράφει κι ο συντάκτης) - μπήκαν στο Μέγαρο με την ψήφο του λαού. Ντροπές έχουμε ζήσει αρκετές σαν χώρα και οι δημοσιοκάφροι δεν μίλαγαν.

  34. Orestios avatar
    Orestios 14/05/2012 01:10:31

    Άκουσε ο δημοσιογράφος τον Μιχαλολιάκο στο τρέιλερ (που έπαιζε εδώ και 2 μέρες) να λέει "ε, ας καθήσουν..." και αμέσως έτρεξε να εκτελέσει το παράγγελμα???

    Τί να πώ?
    Ο Σουρεαλισμός αυτοκτόνησε μετά από αυτό

  35. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 14/05/2012 01:16:40

    Ντροπή πρέπει να νιώθουν όσοι δεν κάνουν τίποτα για να σταματήσουν την ισλαμοποίηση της Ελλάδας.

    • S.P. avatar
      S.P. @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 14/05/2012 07:09:21

      !!!

  36. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 14/05/2012 02:24:44

    Ο Βλάχος απλά έδειξε ξεκάθαρα που βρίσκεται το επίπεδο της ελληνικής δημοσιογραφίας...στο πάτωμα...

  37. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 14/05/2012 06:41:13

    Καλυτερα παντως να βλεπω το Μιχαλολιακο να μπαινει στο Προεδρικο τωρα, παρα αυριο τον Μιτση ή κανεναν Μωχαμεντ με το ιδιο ποσοστο...Αλλα τοτε θα βγαινουν μερικοι και θα λενε "Μιλησε η Δημοκρατια".

  38. ΔΗΜΑΣ avatar
    ΔΗΜΑΣ 14/05/2012 07:30:02

    για να μην τρελαθούμε .......Ο Μιχαλολιάκος φταίει η τα δύο μεγάλα κόμματα που με της λαμογιές τους ώθησαν τον ελληνικό να δίνει ψήφο διαμαρτυρίας στην Χρυσή Αυγή και στον Σύριζα.

  39. S.P. avatar
    S.P. 14/05/2012 07:53:52

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο οικοδεσπότης είναι υπεύθυνος για την συμπεριφορά των προσκεκλημένων του. Έπρεπε ο κ. Παπούλιας να ανακαλέσει στην τάξη τους προσκεκλημένους του δημοσιογράφους .

  40. Θηβαίος avatar
    Θηβαίος 14/05/2012 09:31:05

    Όλα αυτά τα φαιδρά με ΧΑ, και τις λοιπές «δημοκρατικές και προοδευτικές δυνάμεις», ΚΚΕ, Τσίπρας κλπ, δεν θα είχαν καμιά σημασία και θα ήταν μόνο για γέλια, αν είχαμε προεδρική δημοκρατία, όπου οι Έλληνες θα ψήφιζαν και θα έβγαζαν Πρόεδρο κάθε τέσσερα ή πέντε χρόνια, όπως κάνουν όλα τα σοβαρά κράτη.

  41. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/05/2012 10:51:04

    Σιγά μην στάξει η ουρά του αριστερού γαϊδάρου.

  42. Ανδρεας Καραγκιόζης avatar
    Ανδρεας Καραγκιόζης 14/05/2012 11:46:12

    Χρυσή ημέρα ήταν αυτή κι όχι ημέρα ντροπής. Δεν είναι ντροπή για τη δημοκρατία μας να είναι το σταλινικό και παράνομο ΚΚΕ στη Βουλή? το στήριγμα του ΠΑΣΟΚ στην αποδόμηση του Ελληνικού κράτους. Ο πρωταγωνιστής των αγώνων υπέρ των λαθρομετανεστών. Ο πρωταγωνιστής των συνδικαλιστικών αγώνων των δημοσίων υπαλλήλων. Ο πρωταγωνιστής της αλλοίωσης της παιδείας. Οι επαγγελματίες άμεμπτοι που δε δέχονται έλεγχο στα οικονομικά τους για να μη βρεθεί πόσα πήραν απο τον Σόρος. Αντί να αρπάξουμε τη χρυσή ευκαιρία της δημοκρατίας μας, να περιορίσουμε την ανθελληνική αυτή επιχείρηση του marketing-ας εγγραφεί στο εμπορικό επιμελητήριο- μας έπιασαν οι ντροπές επειδή χαιρετά το άλλο φασιστικό άκρο με τα χέρια στην ανάταση ή στην έκταση. Τι νομίζετε, τόσα χρόνια προπαγάνδας και νταλαροποίησης της κοινωνίας μας δεν έχει αποτελέσματα? η αλήθεια είναι ότι η ημέρα εισόδου της Χρυσής Αυγής στη Βουλή είναι η ημέρα της Εκδίκησης της Δημοκρατίας.

  43. kapetan giotis avatar
    kapetan giotis 14/05/2012 12:31:38

    Πραγματι ντροπη για τη ''δημοκρατια μας'',αλλα και για την εισοδο στη βουλη της ρεπουση,και του τατσοπουλου,που εγραψαν στα σχολικα βιβλια για συνωστισμο στην προκυμαια της ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΟ -22.

  44. TB avatar
    TB 14/05/2012 13:59:16

    Ενώ όταν ο Τσίπρας συνομιλούσε με το Ανταρσύα, όταν είχε την διερευνητική, ήταν θριαμβος της δημοκρατίας. Η ΧΑ είναι όσο ακριβώς ακραία είναι ο Συριζα και το ΚΚΕ, απλώς έχουν μεσολαβήσει χρόνια αριστερής προπαγάνδας. Πάντως μόνο στην Ελλάδα ένα σταλινικό κόμμα θα θεωρούνταν προοδευτικό και ένα που υπεθαλπτε τους κουκουλοφόρους δημοκρατικό.

  45. periergos avatar
    periergos 14/05/2012 14:18:02

    Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΨΗ.ΛΕΙΠΟΥΝ Ο ΒΕΡΥΚΙΟΣ,Η ΚΟΥΝΑΛΑΚΗ.Ο ΜΠΑΜΠΗΣ.Ο ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΑΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΝ ΒΛΑΧΟ ΝΑ ΛΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.

  46. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 14/05/2012 14:36:03

    τής εκπαίδευση κατά τήν ενηλικότηα.

    Διόρθωση :

    τής εκπαίδευσης κατά τήν ενηλικότητα.

  47. Kostas avatar
    Kostas 14/05/2012 15:35:27

    Δεν έγιναν ξαφνικά χιτλερικοί το 7% του λαού.
    Ψήφισαν Χρυσή Αυγή ως αντίδραση στο βρώμικο,σάπιο και πέρα γιά πέρα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα,μέρος του οποίου είναι και ένα μεγάλο κομμάτι της Ν.Δ.
    Αν δεν το βλέπετε "εσείς εκεί" τότε εθελοτυφλείτε.
    Και μάλιστα με προκλητικότατο τρόπο.

  48. Factorx avatar
    Factorx 14/05/2012 17:57:01

    Αν θες να βρίζεις κάνε δικό σου μπλογκ

    • Kostas avatar
      Kostas @ Factorx 14/05/2012 23:50:20

      Αν εννοείς εμένα φάκτορα,δεν έβρισα μία διαπίστωση έκανα.
      Ποιοί άραγε να διαφωνούν στο ότι έχουμε ένα σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα?

      • Factorx avatar
        Factorx @ Kostas 15/05/2012 00:07:02

        Στον Νικηφόρο αναφέρομαι

  49. skv avatar
    skv 14/05/2012 19:34:40

    Είμαι σίγουρος πως στις επόμενες εκλογές η Χ.Α. θα έχει διψήφιο νούμερο, σας αρέσει η μη.
    Απο την μια υποβιβάζουν τους ψηφοφόρους της Χ.Α. με διάφορα κοσμητικά, απο την άλλη οι αρχηγοί των σύγχρονων αστικών κομμάτων συμπεριφέρονται στον Μιχαλολιάκο σαν τον μεγαλύτερο εγκληματία και παρία. Καλώς ή κακώς έχει 7%.
    Ο Τσίπρας συνομιλεί με Οικολόγους και Ανταρσύα λες και είναι κοινοβουλευτικές δυνάμεις σε αυτή την Βουλή.
    Ο λαός όμως θυμάται και τον ρόλο των δημοσιογράφων και των ρόλο των πολιτικών.....και στις επόμενες εκλογές (κατά πάση πιθανότητα) θα τους ξανατιμωρήσει.....
    Επίσης όποιος δεν γνωρίζει τι έγινε στην Ε.Σ.Σ.Δ. επι Στάλιν ας ρωτήσει κανέναν Πόντιο επαναπατρισθέντα και εκεί θα δει τι περάσανε οι συμπατριώτες μας, απο που τους πήρανε, που τους πήγανε και πόσοι τελικά επέζησαν...... Αλλά κανένα Μ.Μ.Ε. δεν ρωτάει το Κ.Κ.Ε. αν αυτά τα καταδικάζει... Θα μου πείτε εδώ αναγνώρισε η Ρωσία το έγκλημα στο Κατίν και το ΚΚΕ λεει ακόμα ότι κάνανε Γερμανοί.

  50. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 15/05/2012 02:38:54

    Δεύτερη. Η πρώτη ήταν όταν μπήκε το ΚΚΕ στο κοινοβούλιο.

  51. Kostas avatar
    Kostas 15/05/2012 08:59:06

    Οκ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.