#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/07/2012 11:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ηλεκτροσόκ περιμένει την κυβέρνηση με το χαράτσι της ΔΕΗ



Σε πέντε διμηνιαίες δόσεις μαζί με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ θα πληρώσουμε και φέτος το χαράτσι στα ακίνητα, όπως ανακοίνωσε κι επισήμως το υπουργείο Οικονομικών. Ο λόγος; Τεχνικές δυσκολίες, όπως λένε στην πλατεία Συντάγματος. Ο πραγματικός λόγος είναι φυσικά η άρνηση της τρόικας να δεχθεί αποσύνδεση του τέλους ακινήτων από τη ΔΕΗ.

Το ερώτημα είναι, ωστόσο, ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο; Έχει η Ελλάδα οικονομικό επιτελείο να στείλει ξεχωριστά εκκαθαριστικά σημειώματα με βάση τα στοιχεία που έχει από τη ΔΕΗ; Γιατί δηλαδή πρέπει να ρωτήσουμε την τρόικα για κάτι τέτοιο;

Κι εν πάση περιπτώσει, μήπως να μας πουν από το υπουργείο Οικονομικών τι θα γίνει αν όχι 500.000 όπως πέρυσι αλλά 2.000.000 ιδιοκτήτες δεν πληρώσουν το χαράτσι, είτε γιατί δε θέλουν είτε γιατί δε μπορούν; Το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει πει οριστικά και αμετάκλητα ότι δεν μπορεί να κόβεται το ρεύμα. Τι θα κάνει λοιπόν ο κ. Στουρνάρας; Θα δώσει εντολή να βεβαιωθούν τα χρωστούμενα και να πάνε στα ληξιπρόθεσμα, όπερ σημαίνει ότι θα αρχίσουν οι κατασχέσεις μισθών, συντάξεων και ακινήτων;

Ποιος θα τολμήσει να μου κατασχέσει το μισθό επειδή δεν αναγνωρίζω ένα χαράτσι ανάλγητο και πέρα για πέρα αντισυνταγματικό που φτιάχτηκε στο πόδι του κ. Βενιζέλου;

Και για να έχουμε καλό ερώτημα: Θα υπάρξουν αυτή τη φορά εξαιρέσεις από τον άθλιο αυτό φόρο; Θα πληρώσουν άνθρωποι ανάπηροι, άνεργοι ή με 350 ευρώ μισθό ένα φόρο γιατί είχαν την ατυχία να διαθέτουν κάποιο ακίνητο;

Προσοχή, το επαναλαμβάνουμε. Θα βρεθούν προ εκπλήξεων κάποιοι που θα ξεχάσουν τη λαϊκή εντολή.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κίνημα : ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Δ.Υ avatar
    Κίνημα : ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Δ.Υ 19/07/2012 11:53:19

    ΝΑ πληρώσουν τα κόμματα και οι κρατικοί υπάλληλοι, τα συνεταιράκια τους! Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕ ΠΛΗΡΩΣΕ, ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΤΕΛΟΣ!
    ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ: 1.500.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ
    ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ: ΟΥΤΕ 1 ΑΝΕΡΓΟΣ, ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ! ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!

    • bg avatar
      bg @ Κίνημα : ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Δ.Υ 19/07/2012 14:10:14

      με την διαφορα λαμογιο ιδιωτη οτι εσυ μπορεις να συνδιαλλαγεις κατω
      απο το τραπεζι δηλ. να φας ή ναμην κοβεις αποδειξη ενω ο κρατικος μισθωτος εκτος μερικων περιπτωσεων δεν μπορει......
      αν μιλας για τα κομματοσκυλα
      εχεις δικιο, αλλα οι περισσοτεροι μπηκαν με ασεπ οποτε
      παρτο αλλιως.....και κατι το οποίο δεν καταλαβαίνετε εσείςοι ιδιωτικοί

      όταν οι κρατικοι΄σας τα ακουμπάγανε ήταν καλά....
      τώρα που δεν έχουν σας τσούζει.....

      • nestrom avatar
        nestrom @ bg 19/07/2012 15:33:56

        Και δίκιο να είχες, δεν είναι καλύτερα αυτά να τα γράφεις από το σπίτι σου το απόγευμα, ώστε να μην σπαταλάς το χρόνο σου και τους φόρους μας που πληρώνουν το μισθό σου (υποθέτω ότι είσαι εν υπηρεσία)?
        Αλήθεια σύνδεση ιντερνετ στο σπίτι έχεις ή δεν σου χρειάζεται?

      • Queen Victoria avatar
        Queen Victoria @ bg 19/07/2012 19:26:54

        1) Το οτι μπορει ο ιδιωτης να συνδιαλλαγει κατω απο το τραπεζι δεν σημαινει απαραιτητα οτι το κανει κιολας
        2) Οταν οι κρατικοι τα ακουμπαγανε, δεν τα ακουμπαγανε παρα σε λιγους, τα τσιρακια τους. Εμενα που επι 25 χρονια μου καθυστερουσε (και εξακολουθει να καθυστερει) τις πληρωμες του το Δημοσιο, τι να πω; Προσθεσε τοκους χαμενους, ΦΠΑ που πληρωνα και πληρωνω χωρις να εχω εισπραξει δεκαρα...

    • No Way avatar
      No Way @ Κίνημα : ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Δ.Υ 19/07/2012 15:26:15

      Οι βεβαιωμενες οφειλες ιδιωτων ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ προς ΔΕΗ ειναι 800 εκατομμυρια ευρω , ο μυτηλιναιος χρωσταει κοντα στα 140 εκατομμυρια , μην αναφερουμε και την περιπτωση hellas power & energa

    • rasputin avatar
      rasputin @ Κίνημα : ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Δ.Υ 19/07/2012 16:32:25

      Εσυ, που δεν πληρωνεις τους ΔΥ! Μαθε οτι οι ΔΥ ειναι που πληρωνουν εσενα. Και μαλιστα σε καλοπληρωνουν. Γιατι ειναι οι μονοι που πληρωνουν φορους και μαλιστα προκαταβολικα.

      • Εύα avatar
        Εύα @ rasputin 19/07/2012 20:31:50

        Γι' αυτό και το μπιλιετάκι της εφορίας έρχεται εντός διημέρου στο σπίτι ενός ΔΥ..Και να μην έχεις να το πληρώσεις, το κρατάνε από τα 600-900 ευρώ του μισθού...

        • nestrom avatar
          nestrom @ Εύα 19/07/2012 20:57:46

          Aφού είναι τόσο χάλια να είσαι ΔΥ, γιατί δεν παραιτείται κανείς από εσάς?

  2. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 19/07/2012 11:54:58

    Γιατί είναι άθλιος αυτός ο φόρος, δεν το καταλαβαίνω (που λέει και ο ...Καψής)

    'Αθλιος είναι ο φόρος 1 ευρώ σε κάθε λίτρο βενζίνη που αναγκάζει το μεροκαματιάρη βιοπαλαιστή να πληρώνει διχίλιαρο το χρόνο, τον εύπορο να πληρώνει τα ίδια, και τον ζάμπλουτο να μην πληρώνει τίποτα μιας και το εξάλιτρο τζίπ του καίει αφορολόγητο ...ναυτιλιακό

    Έχω κι άλλα παραδείγματα ΑΘΛΙΩΝ φόρων, για τους οποίους δεν ξεσηκωθήκαμε και δε διαμαρτυρηθήκαμε ποτέ, μιας και τους πληρώνουμε σε μικρο-ποσά, και έτσι δεν διαισθανόμαστε τί πραγματικά πληρώνουμε.

    Ο φόρος ακινήτων είναι ο μόνος δίκαιος φόρος, απ όλους αυτούς τους ανήθικους φόρους (επιστημονικά λέγονται και "έμμεσοι") οι οποίοι ΔΕΝ φορολογούν τα κέρδη, τις απολαβές, αλλά φορολογούν με τη μορφή τέλους, έμμεσα, προϊόντα και υπηρεσίες.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ἀντρέας 19/07/2012 12:03:20

      Η φορολόγηση των ακινήτων αυτή καθαυτή δεν είναι κάτι το ανάλγητο, όπως λέτε, ο τρόπος εφαρμογής του συγκεκριμένου φόρου είναι που τον χαρακτηρίζει χαράτσι. Και φυσικά συμφωνώ και με την αδικία των έμμεσων φόρων όπως αυτών των καυσίμων.

      • No Way avatar
        No Way @ TopGunZ 19/07/2012 15:35:13

        Ειμαστε η μοναδικη χωρα στο πλανητη που την ακινητη περιουσια την πληρωνουμε με τρεις διαφορετικους φορους (ΤΑΠ,ΦΑΠ,ΧΑΡΑΤΣΙ) , οταν το συνταγμα απογορευει ρητα την διπλη φορολογηση , η ευθυνη πεφτει στο ΣτΕ , που αντι ως θεματοφυλακας να προστατευει το συνταγμα , το παραβιαζει καταφορα , κανωντας τα χατηρια στην εκαστοτε κυβερνηση , γιαυτο δεν πειραζουν και τους μισθους τους , ας επαιρναν οι κυριοι του ΣτΕ κανενα 1000 εκαστος και θα βλεπαμε αν θα εβγαζαν αναλογες αποφασεις

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Ἀντρέας 19/07/2012 12:06:39

      Και ποιό ακριβώς "προιόν και υπηρεσία" φορολογεί το χαράτσι ρε αδερφέ;;; Το δικαίωμα στην ιδιοκατοίκηση;;; Για κούνα το κεφάλι σου λίγο λέω γω.

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ Ηλίας 19/07/2012 12:22:03

        Ηλία δε με κατάλαβες, είπα όλοι αυτοί οι φόροι/τέλη που ΔΕΝ φορολογούν ετήσια κέρδη/απολαβές, είναι ανήθικοι.

        ΟΜΩΣ απ όλους αυτούς τους ανήθικους φόρους που πληρώνεις και πληρώνουμε όλοι, αυτός που ζητά λεφτά για την ιδιοκατοίκηση είναι ο πιό δίκαιος και αναλογικός. Δεν είναι ίδιος για όλους. Εγώ μπορεί να πληρώνω 4 χιλιάδες ευρώ το χρόνο, κι ένας εργάτης που έχει ένα παλιό διαμέρισμα να πληρώνει 400 ευρώ, το ένα δέκατο από μένα.
        ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ όμως, πληρώνουμε τα ίδια πχ για βενζίνη κάθε χρόνο. Και είναι πολλά! Είναι διχίλιαρο και για μένα, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ.

        Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πόσους ανήθικους, άδικους τέτοιους φόρουσ πληρώνουμε, αυτό λέω.
        Να σου πώ ένα άλλο παράδειγμα, για να καταλάβεις:
        Μου λές, τι φορολογεί αυτό το χαράτσι, το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην ΙΔΙΟΚΑΤΟΙΚΗΣΗ? Αυτο μου λές. Και σου απαντάω:
        Εχεις συνεδητοποιήσει οτι σου φορολογούν κάτι πολύ πιο τραγικό - ΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΑΣ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΝΕΡΟ με "φόρο προστιθέμενης αξίας" (πιασάρικο όνομα, ε?) που πληρώνεις κάθε φορά που πίνεις ένα ποτήρι νερό απο τη βρύση σου, και τρώς μια μπουκιά ψωμί.
        Μάλιστα, εύποροι και άποροι, πληρώνουν τα ίδια σέντσια κάθε φορά πυ δαγκώνουνε μια μπουκια ψωμί.
        Σκέψου τι σου λέω...

        • avanti avatar
          avanti @ Ἀντρέας 19/07/2012 13:52:02

          Και σε λίγο η βρύση δεν θα είναι " μας " αλλά θα ανήκει σε κάποιον που θα την εξαγοράσει (ως ναί θα εξαγοράσει το νεράκι του Θεούλη και θα μας το πουλάει) και τότε θα δούμε γλέντια.
          Αμ το άλλο, το τέλος κινητής τηλεφωνίας που είναι φόρος μεν και έχει έναν επιπλέον φόρο επί του φόρου 23% ΦΠΑ!!!

    • android avatar
      android @ Ἀντρέας 19/07/2012 12:22:04

      Σωστά πολύ δίκαιο για κάποιον που έκανε το μεγάλο αμάρτημα και αγόρασε ένα σπίτι με δανειο για ιδιοκατοίκιση, να πληρώνει τέτοιους φόρους παράλληλα φυσικά με όλους τους έμμεσους φόρους που αναφέρεις. Θα έπρεπε να να μην το είχε κάνει. Που ζούμε άλλωστε για να γίνονται τέτοια πράγματα στη δύση; Σοβιέτ είμαστε... Εεε ρε κάτι μυαλά

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ android 19/07/2012 12:27:49

        android η απάντηση που έγραψα παραπάνω στον Ηλία, απαντάει και στο δικό σου ερώτημα.

        • abc avatar
          abc @ Ἀντρέας 19/07/2012 12:36:10

          Το σφάλμα σου αγαπητέ Αντρέα είναι οτι συγκρίνεις δύο αδικίες σε βάρος των απλών πολιτών και αθελά σου οδηγείς κάποιον που δεν προσέχει λεπτομέρειες, στο συμπέρασμα οτι αφού οι έμμεσοι φόροι είναι προφανέστατα άδικοι, το χαράτσι στα ακίνητα δεν είναι και τόσο άδικο, ανεξαρτήτως βέβαια του ότι συμφωνείς οτι δεν έπρεπε να το πληρώσουμε αφου δεν είμαστε απ' αυτούς που τα φάγανε με τον Πάγκαλο...
          Ετσι για να μην τα μπλέκουμε...

  3. Tassos avatar
    Tassos 19/07/2012 12:11:18

    Ο καθένας ψηφίζει ανάλογα με την τσέπη του. Τα μετράει, μετραει τα εναλλακτικά σενάρια , βλέπει τι παίζει και στον υπόλοιπο κόσμο και ψηφίζει. Κορόϊδα και πρόβατα ψηφοφόροι δεν υπάρχουν. Κανένας δεν μπορεί να ξεγελάσει κανέναν.

  4. vildanden avatar
    vildanden 19/07/2012 12:26:39

    Το πάνσοφο οικονομικό επιτελείο θα κόψει από το λογαριασμό της ΔΕΗ το τέλος ΕΡΤ για να μπορούμε να πληρώνουμε απρόσκοπτα το τέλος ακινήτων. Φαντάζομαι ότι αν δεν πληρώσουμε την ΕΡΤ, θα έχουμε τη σπάνια χαρά να δούμε περιουσίες να κατάσχονται για την κρατική τηλεόραση.

  5. IOANNIS avatar
    IOANNIS 19/07/2012 12:30:05

    ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΗΔΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.ΜΥΑΛΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ

  6. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 19/07/2012 13:13:25

    56 φόροι για το ακίνητο, είναι ευρωπαϊκή πολιτισμένη χώρα αυτή;
    Τι είναι το ακίνητο, πρέπει ο ιδιοκτήτης του να το αγοράζει και να το ξαναγοράζει τρεις και δύο;
    Αίσχος, καταστράφηκε η οικδομική δραστηριότητα, 150 επαγγέλματα στην ανεργία, στεγαστικά δάνεια απλήρωτα (οι φόροι, φόροι όμως).
    Ερώτηση: Αν κάποιος κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του επειδή δεν μπορεί ν΄αποπληρώσει το δάνειό του , πρέπει να πληρώσει το χαράτσι; Ας το πληρώσει η τράπεζα. Αλήθεια με τα κατασχεμένα ακίνητα των τραπεζών τι γίνεται; πληρώνει η τράπεζα το χαράτσι;

  7. SOTPAP avatar
    SOTPAP 19/07/2012 13:19:44

    Oι φόροι είναι άδικοι όταν δεν είναι ανταποδοτικοί. Είτε είναι έμμεσοι, είτε είναι άμεσοι.
    Γιατί να πληρώνω φόρους και το Κράτος να μην μου προσφέρει απολύτως τίποτα;
    Προσφέρει ασφάλεια; Ας γελάσω, μαζί με τον αλλοδαπό συνάνθρωπο μου που θα με επισκεφθεί με το Καλάσνικοφ σπίτι μου να πιούμε ένα ποτάκι.
    Προσφέρει υγεία; Ας γελάσω δις, εδώ δεν έχουν γάζες και τσιρότα πια τα δημόσια νοσοκομεία και για τα φάρμακα πληρώνουμε από την τσέπη μας, αν τα βρούμε.
    ΠροσφέρειΠαιδεία; Ας γελάσουμε τρις ( τρις αφού πληρώνουμε από την τσέπη μας τις ξένες γλώσσες, το φροντιστήριο και τα διάφορα αναλώσιμα κατά τη διάρκεια της χρονιάς)
    Προσφέρει υποδομές; Εδω κι αν γελάμε, τόσα δις φαγώθηκαν για οδικά έργα και ακόμη παρακαλάμε το Θεό μην πέσει κανένας βράχος και κλείσουν τα Τέμπη, δεν μιλώ για την εθνική καρμανιόλα Κορίνθου - Πατρών)
    Λοιπόν , όσο δεν βετιώνονται οι δημόσιες υπηρεσίες, τόσο οι φόροι θα θεωρούνται άδικοι και ηΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ( για όσους μπορούν) ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ απέναντι σε ένα Κράτος - Κλέφτη

  8. avanti avatar
    avanti 19/07/2012 13:41:04

    Είναι πολύ σοβαρή παράλειψη ότι έχουν αφήσει να περάσουν επτά μήνες και δεν φρόντισαν από τις αρχές του 2012 να έχει μοιραστεί το χαράτσι σε ισόποσες δόσεις, έτσι και τα ταμεία ξέμειναν από ρευστό και οι οδοστρωτήρες της τρόϊκας βρίσκουν μεγαλύτερη την τρύπα και οι πολίτες θα εξαντληθούν να πληρώσουν ταυτόχρονα όλους τους φόρους μαζί.
    Τελικά αυτή η δήθεν εξυπνάδα να μην εισπραχθεί ο φόρος πριν τις εκλογές δεν ήταν και τόσο εξυπνάδα. Ας μάθουν επιτέλους οι πολιτικοί να λένε την αλήθεια και να μην χαϊδεύουν αυτιά όταν δεν μπορούν να το πράξουν. Ας δοθεί ένα τέλος σε αυτό το "κρυφτούλι".

    • rasputin avatar
      rasputin @ avanti 19/07/2012 16:20:00

      ... ειχαμε και εκλογες, να μην το ξεχναμε κι αυτο, ε;

  9. rollin avatar
    rollin 19/07/2012 13:53:26

    Μεγα σφαλμα που χρεωνετε προσωπικα στον Σαμαρα που επανερχετε με τον προηγουμενο τροπο το χαρατσι για την.τιμη των οπλων επρεπε να μην ισχυ στην α' κατοικια σε φορολογουμενους με μοναδικο εισοδημα μισθωτη υπηρεσια

  10. tpe avatar
    tpe 19/07/2012 14:12:34

    @Αριστέρός Ψάλτης:
    Μάλιστα. Προφανώς αν δεν συμφωνούμε με κάτι, πετάμε ένα "αντισυνταγματικό" και τέλος, ε; Και ποια η διαφορά μας τότε από τα τσιπράκια;
    Επί της ουσίας: Μπορεί κι εγώ να θεωρώ ότι θέλω. Αλλά όταν το Συμβούλιο της Επικρατείας, λέει πως ΕΙΝΑΙ συνταγματικό, με κάποιους συγκεκριμένους περιορισμούς βέβαια, δεν είναι δυνατό να λέμε ότι ΔΕΝ είναι.

    Ανάλγητο είναι, άδικο είναι, οτιδήποτε άλλο είναι, αλλά αντισυνταγματικό ΔΕΝ είναι. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    • takis400 avatar
      takis400 @ tpe 19/07/2012 14:46:29

      φιλε μου το συμβουλιο επικρατειας,ειναι ενα μπαλακι του τεννις,παει οπου το βαρας,εχει βγαλει αποφασεις που γελαγαν και τα τσιμεντα,συνεπως εγω λεω συνταγματικο και ετσι ειναι,ο αλλος λεει αντισυνταγματικο,παλι ετσι ειναι. ΥΓ.οταν θελει το ΣΤΕ βρισκει κορμορανους στη πλατεια Συνταγματος

      • rasputin avatar
        rasputin @ takis400 19/07/2012 16:22:46

        Οι δικαστικοι εχουν ξεχασει προ πολλου το ρολο τους. Θα τολμουσα να πω οτι ειναι αυτοι που τα φαγανε μαζι με τον Παγκαλο!

    • No Way avatar
      No Way @ tpe 19/07/2012 16:01:24

      Κανενας δεν ειναι πανω απο το Συνταγμα της χωρας , το ΣτΕ παραβιασε το καταφωρα το συνταγμα κανωντας την χαρη στην κυβερνηση οπως και με το μνημονιο , θα ηταν ενδιαφερον παντως να ανοιχτουν οι τραπεζικοι λογαριασμοι ολων των τακτικων μελων του και να δημοσιοποιηθουν τα ποθεν εσχες τους το τελευταιο διαστημα ( 2009- 2012)


      Το ηλιθιο σκεπτικο της αποφασης

      Πιο συγκεκριμένα, η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ότι το ειδικό τέλος αποτελεί φόρο προσωρινού χαρακτήρα που δεν παραβιάζει τις συνταγματικές διατάξεις ούτε την ΕΣΔΑ, καθώς το μέτρο ελήφθη για την αντιμετώπιση επείγουσας ανάγκης σοβαρού δημόσιου συμφέροντος.


      Δηλαδη καθε φορα που θελουμε να παραβιασουμε στο συνταγμα θα πεταμε ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ και θα λυνουμε το κωλυμμα
      Η χουντα του 67 , αναλογους λογους επικαλεστηκε για να καταργησει τελειως ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


      Αρθρο 4

      5.Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.

      Αρθρο 78

      2.Φόρος ή άλλο οποιοδήποτε οικονομικό βάρος δεν μπορεί να επιβληθεί με νόμο αναδρομικής ισχύος που εκτείνεται πέρα από το οικονομικό έτος το προηγούμενο εκείνου κατά το οποίο επιβλήθηκε.

      Η Δεη εχει καθεστως ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ , ως εκ τουτου απαγορευεται η οφειλη προς αυτη , να μεταβιβαζεται σε δημοσιο ταμειο προς εισπραξη
      Επισης απαγορευεται η διπλη φορολογηση για το ιδιο πραγμα

      Στην προσφυγήτων Ελληνων φορολογουμενων μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι :

      - Η είσπραξη των φόρων ,όσο και η βεβαίωση παραβάσεων και επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε ιδιώτες λόγω της άρνησης πληρωμής των φόρων ,αποτελούν στοιχεία δημόσια εξουσίας, η άσκηση της οποίας από ιδιώτες νοθεύει και τη γενική αρχή του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.

      - Παραβιάζεται η αρχή της φορολογικής ισότητας ,διότι επιβάλλεται αδιακρίτως ο ίδιος φόρος σε όλους τους ιδιοκτήτες ακινήτων με μόνα κριτήρια την τιμή ζώνης και την παλαιότητα του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου ,χωρίς να συνυπολογίζεται το πραγματικό ετήσιο εισόδημα του καθενός ιδιοκτήτη του ακινήτου.

      - Η επιβολή του νέου ειδικού τέλους αποτελεί δεύτερη φορολόγηση των ιδιοκτητών ακινήτων.

      - Υποβαθμίζει τον φορολογούμενο ιδιοκτήτη, ακόμη και τον άνεργο σε αντικείμενο επίτευξης έκτακτων δημοσιονομικών στόχων για τη μείωση ελλειμμάτων.

      - Η διακοπή ηλεκτροδότησης σε άτομα που αδυνατούν να καταβάλλουν το φόρο τους οδηγεί σε έσχατη εξαθλίωση και θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την επιβίωσή τους.

      Τέλος υποστηρίζεται ότι:

      "Η αποτροπή της χρεωκοπίας της χώρας ενδεχομένως να αποτελεί εύλογο σκοπό επιβολής φορολογικών επιβαρύνσεων ,δεν επιτρέπει όμως, το Σύνταγμα μας, ως μέσο εξαναγκασμού στην καταβολή των επιβαρύνσεων αυτών , την επιβολή μέτρων που καταλήγουν στην προσβολή της ίδιας της ανθρώπινης αξιοπρέπειας".

      • tpe avatar
        tpe @ No Way 19/07/2012 20:35:04

        Ε ΚΑΙ?
        Ακούστε, δεν το παίζω υποστηρικτής κανενός. Αλλά επιτέλους πρέπει να μάθουμε σε αυτή τη χώρα να σεβόμαστε τους νόμους.
        Εγώ τα δέχομαι όλα αυτά. Πέρυσι πρώτος φώναζα κι έλεγα να το κυνηγήσουμε όσο έπαιρνε. Τελικά χάθηκε η μάχη αυτή. Δεν ξέρω αν μπορεί να πέσει αυτή η απόφαση από αλλού. Αλλά μέχρι να γίνει αυτό, η νομολογία του ΣτΕ έχει ισχύ νόμου, σωστά; Αν ναι, ας τον τηρήσουμε.

        ΥΓ: Κι εγώ θεωρώ πως πουλήθηκαν.

  11. IOANNIS avatar
    IOANNIS 19/07/2012 14:29:24

    ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΑΜΕ ΠΑΣΟ

  12. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 19/07/2012 14:40:24

    Ντροπής πράγματα...Ένας,που έφτυσε αίμα ν'αγοράσει σπίτι,να πληρώνει ενοίκιο γι'αυτό...Τι ξεφτίλα είναι αυτή...Απ'όπου τα πάρει το κράτος....Τι να πρωτογράψει κάποιος γι'αυτό το ΑΙΣΧΟΣ....ΑΝΤΙ να βρεθούν όσοι ΚΑΤΕΚΛΕΨΑΝ τα δημόσια ταμεία και τιμωρηθούν ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ,έρχεται η ελληνική πολιτεία και ΧΑΡΑΤΣΩΝΕΙ τον πολίτη,με ΟΠΟΙΟΝ τρόπο βρει....Από ΠΟΥ να φυλαχθεί ο Έλληνας πολίτης...Χαράτσια και φόροι στο ΦΟΥΛ.....

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Komis Montechristo 19/07/2012 15:24:09

      Μην παραπονείσαι εσύ!
      Αφού κληρονόμησες τον Abbe Farias και ο κλήρος έχει αφορολόγητο!!!

      Αστειεύομαι φυσικά!

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Σταύρος 19/07/2012 15:46:28

        Πως το θυμήθηκες αυτό Σταύρο;Σε παραδέχομαι.Άκρως πετυχημένη υπενθύμιση.

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Komis Montechristo 19/07/2012 19:09:24

          Το διάβαζα στο καράβι πρωτόμπαρκος και όταν έπειτα από χρόνια βρέθηκα σε μιά χρονοναύλωση, Μασσαλία Αλγερία, έπαιρνα την παράλλαξη του Ιφ για να ξέρω σε πόσες ώρες θα είμασταν λιμάνι φουνταρισμένοι, για να έχω κάνει τα "κουμάντα" μου!

          Κόμη, δεν πάμε καλά και μου φαίνεται ότι είναι μάπα το καρπούζι!

          • Komis Montechristo avatar
            Komis Montechristo @ Σταύρος 19/07/2012 22:40:32

            Φίλε Σταύρο,πολλοί,σε αυτό το διαδικτυακό μετερίζι,χτυπούν το καμπανάκι του κινδύνου (εδώ και καιρό).Υπάρχουν σχόλια και αναλύσεις (τις διαβάζεις κι εσύ,όπως όλοι μας) που κινούνται στη σωστή κατεύθυνση.Γίνονται σφοδρές κριτικές και αυτό είναι καλό.Είναι δείγμα πολιτικής υγείας.Προσωπικά,αν δω κάτι καλό (καλό όμως-όχι να βαφτίζω το ψάρι κρέας ) θα το χειροκροτήσω.Όμως,τα στραβά και τ'ανάποδα θα τα χτυπώ αλύπητα.
            Σταύρο,ο κόσμος δεν αντέχει άλλο.Κανείς μας πια.Θυσίες,θυσίες,θυσίες και το κράτος είναι διαλυμένο.Η κοινωνία είναι σε κατάσταση σοκ.Τις ευθύνες,προσωπικά,της έχω αποδώσει άπειρες φορές,σε γραπτά μου σχόλια,και είναι γνωστό που.Εκείνο που με προβληματίζει σοβαρά είναι η συγκυβέρνηση με το πασοκισμό.Η μετανοεμβριανή κατάσταση με προβλημάτισε και εξακολουθεί να με προβληματίζει.Δεν ψάχνω τους πολιτικούς λόγους και γιατί (τα έχω γράψει,αναλύσει,έχω γράψει και κεντρικές αναρτήσεις).Στροβιλίζει στο μυαλό μου ένα ερώτημα:Πως είναι δυνατόν να γίνεται ''χωριό'' με το πασοκισμό (τον μέγα υπεύθυνο);Θα ισχυριστεί κάποιος πως ''ας έδινε ο κόσμος αυτοδυναμία στη ΝΔ για να μην έχει ανάγκη τη στήριξη από άλλους''.Θ'απαντούσα ως εξής:Πως ήταν δυνατόν να πάρει αυτοδυναμία η ΝΔ από την ώρα που άλλαξε ρότα το Νοέμβριο του 2011;Φυσιολογικά θα είχε μεγάλη φθορά.Και πάλι που πήρε 29,7%(τη δεύτερη φορά)...Κάποιος θ'αναρωτηθεί ''από δω και πέρα τι γίνεται;''
            Τα πράγματα είναι στη κόψη του ξυραφιού.Το διάστημα που διανύουμε (και δεν εννοώ από το Σεπτέμβριο και μετά,αλλά τώρα του καλοκαιριού) είναι καθοριστικότατο.Αλλά εκείνο που αξίζει να σου αναφέρω είναι πως ανησυχώ σφοδρά και για τα τεκταινόμενα στη γειτονιά μας....Προαισθάνομαι αλλαγές.Ίσως πέσω έξω,αλλά το ένστικτό μου κινείται προς αυτή τη κατεύθυνση.Γενικώς,πάντως,η χώρα βρίσκεται στη κόψη του ξυραφιού (και κάτι περισσότερο)....Σταύρο θα δούμε.Παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς τις εξελίξεις (θα είναι συνεχόμενες).

          • lord tanamo avatar
            lord tanamo @ Komis Montechristo 20/07/2012 13:18:18

            Γιατί σε ταράζει τόσο πολύ η συγκυβέρνηση με τον πασοκισμό ; Για κάποιον που δεν ανήκει ούτε στη δεξιά αλλά ούτε και στην αριστερά, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα όσον αφορά στα δύο αυτά μεγάλα κόμματα : πλέον ακολουθούν τις ίδιες κατευθηντήριες γραμμές οι οποίες -εννοείται- δίνονται από κέντρα που δεν έχουν την έδρα τους στην Ελλάδα αλλά κάπου αλλού,ίσως πιο σκοτεινά.Οι νεοφίλ είναι απλά υπηρέτες που εργάζονται προς την ολοκλήρωση ενός μεγαλύτερου σχεδίου,του οποίου η Ελλάδα είναι μόνο ένα από τα πολλά μικρά κομμάτια.

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/07/2012 13:26:02

    Το τέλος ακινήτων (χαράτσι) είναι η αντίστροφη πλευρά ενός τρομακτικού λάθους που γινόταν στα χρόνια της φούσκας: Της απαλλαγής απο ΦΠΑ για τις αγοραπωλησίες ακινήτων.
    Προσπαθεί το Δημόσιο να πάρει πίσω μέσα σε μικρό διάστημα ότι φορολογικά έσοδα χάριζε με άφρονα τρόπο επί πολύ μεγαλύτερο διάστημα, δημιουργώντας μακροχρόνια "μαύρη τρύπα" Δημόσιων εσόδων.
    Προσπαθούν να διορθώσουν ένα χοντρό λάθος με άλλο αντίστροφο λάθος. Είναι αδιέξοδο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 20/07/2012 13:27:29

      Και το μεγαλύτερο κακό είναι, ότι επιβαρύνουν με "οριζόντιο" τρόπο και παλαιά ακίνητα, που δεν έχουν καμμία σχέση με την φούσκα 1990 - 2008.

  14. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 21/07/2012 02:25:41

    "Κι εν πάση περιπτώσει, μήπως να μας πουν από το υπουργείο Οικονομικών τι θα γίνει αν όχι 500.000 όπως πέρυσι αλλά 2.000.000 ιδιοκτήτες δεν πληρώσουν το χαράτσι, είτε γιατί δε θέλουν είτε γιατί δε μπορούν; "

    Πολύ λογική απορία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.