#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/01/2011 13:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ζεμπέκικο αυτός, χορός του Ζαλόγκου εμείς









Γράφει σήμερα η εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»: «Διασκεδάζοντας και χορεύοντας ζεϊμπέκικο μέχρι τα ξημερώματα σε ταβέρνα με ζωντανή μουσική στη Νέα Κηφισιά, υποδέχθηκε τη νέα χρονιά ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου, την ίδια ώρα που εκατομμύρια Έλληνες, ελλείψει χρημάτων και δουλειάς, έκαναν το πιο μελαγχολικό ρεβεγιόν της ζωής τους, κλεισμένοι στα σπίτια τους και με μόνη συντροφιά τα… τηλεοπτικά προγράμματα! Αψευδείς μάρτυρες της πρωθυπουργικής διασκέδασης –που εν μέσω της σημερινής κρίσης συμβολίζει μια απαράδεκτη πρόκληση- αποτελούν οι φωτογραφίες από τις στιγμές του γλεντιού του κ. Παπανδρέου, που δημοσιεύει αποκλειστικά η ’Δημοκρατία’».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος avatar
    Νίκος 03/01/2011 13:18:57

    Είναι ο μόνος τρόπος για να πατρονάρει τους ιθαγενείς και να τους φέρει με τα "νερά" του.

  2. Rotarmist avatar
    Rotarmist 03/01/2011 13:20:30

    Για κοιταξτε αυτον τον χανο αριστερα!
    Εχουν και το θρασος να χορευουν γυρω απο το πτωμα της ελληνικης κοινωνιας.

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ Rotarmist 03/01/2011 13:21:50

      Ο χάνος είναι στη μέση! Και εσύ θα γελούσες με αυτό το θέαμα.

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/01/2011 13:23:29

    Το διασκεδάζει με μας, πράγματι.
    Δεν πειράζει.
    Νομοτελειακά μετά την Υβρι ακολουθεί η Νέμεσις.

    Η συλλογική επιθυμία και προσευχή του Ελληνικού λαού θα αποδειχθεί πιο δυνατή από την επιθυμία του τυράννου.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 03/01/2011 13:47:15

      Ακριβώς σαν τον Μητσοτάκη. Εκείνος μάλιστα είχε ξεστομίσει ανοιχτά ότι "το γλεντάει" με το δράμα των ανέργων του Λαυρίου επί των ημερών της πρωθυπουργίας του!

  4. margerit avatar
    margerit 03/01/2011 13:25:31

    Αν όντως συνέβη αυτό, είμαστε άξιοι των πράξεων και της απραξίας μας!!

  5. roberto ioannou avatar
    roberto ioannou 03/01/2011 13:31:28

    ΑΥΤΗ Η "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΚΑΛΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ roberto ioannou 03/01/2011 15:13:59

      την αγόρασα σήμερα για πρώτη φορά..πολύ καλό το ρεπορτάζ με τις ζιμπεκιές του γιωργάκη..το θέμα με τα χορευτικά του jefrey πρέπει να αναδειχτεί..

  6. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 03/01/2011 13:35:52

    Καλα κανει.Τετοιοι που ειμαστε και δεχομαστε μνημονια,δντ και τροικες αδιαμαρτυρητα,ανεχομαστε ακομη τους εθνοπροδοτες δοσιλογους του ξενοκινητου πασοκ,δεχομαστε να κυβερναει ενας τυπος μς καθαρο ποσοστο οχι πανω απο το 20% με ψηφοφορους κατι γλυφτες και ρουφιανους,συγγνωμη φιλοι μου αλλα και λιγα κανει.Πολυ απλα βρισκει και τα κανει.Τα κεφαλια μεσα λοιπον και απολαυστε το ζειμπεκικο του γιωργακη.Ετσι και αλλιως τα φραγκα εμεις του τα δινουμε απο τους φορους που πληρωνουμε. Υ.Γ Και γρηγορα ολοι στην εφορια να πληρωσετε τα τελη κυκλοφοριας.Πλησιαζουν αποκριες και ο γιωργακης θα θελει να εχει φραγκα για το αποκριατικο ξεφαντωμα..Γρηγορα λοιπον να πληρωσετε το σηματακι σας..Αντε λοιπον τι κοιτατε??Ολοι να περαιωσετε τις εκκρεμοτητες σας για να εχει την ανεση ο γιωργακης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 13:37:25

    καπου ειχα διαβασει «δεν κανει το ζειμπεκικο το μαγκα,αλλα ο μαγκας το ζειμπεκικο»

  8. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 03/01/2011 13:38:38

    Χθές βράδυ διασκέδαζε στο Gazarte...!!!. Ας είναι, θα γυρίσει κι ο τροχός θα γλεντήσει κι ο φτωχός...

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΝΑΥΤΗΣ 03/01/2011 18:18:03

      Τρέχει από μαγαζί σε μαγαζί για να σώσει την Ελλάδα!

  9. th.pr avatar
    th.pr 03/01/2011 13:38:42

    Καλα κανει.
    Αφου δε βρισκεται ενας εκει μέσα να τον στολίσει πολυ καλά κανει.
    Ειπαμε: Ελλας, η χωρα των ηλιθίων.

  10. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 13:40:03

    α και ξεχασα.με το καλο και στο εζρορουμ τα τσιφτιτελια.

    • Orestios avatar
      Orestios @ φωτεινη 03/01/2011 18:18:28

      Τα καμηλιέρικα

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/01/2011 13:40:10

    Είμαστε ρημαγμένοι και ανυπεράσπιστοι.

    Και αυτόν τον "τρέχουν" καθημερινά 200 από τους γνωστότερους συμβούλους του Πλανήτη επί όλων των θεμάτων.

    Αυτό είναι σκόπιμος τονισμός της διακριτής θέσης του στην Υπερ-ΕΛΙΤ συγκριτικά προς τους υπόλοιπους Ελληνες πληβείους, που αγωνιούν να πληρώσουν την τροφή, τους παιδικούς σταθμους και τα σχολεία των παιδιών τους.
    Όχι ίσα κι όμοια, όχι ότι κι ότι.
    Τι νομίζετε.
    Κι αν εξακολουθείτε να το νομίζετε, καιρός να το ξενομίσετε.

    Αν θες να υποτάξεις ένα λαό υποβίβασε το επίπεδο της παιδείας του.
    Κλείσε σχολεία όπου τα παιδιά είναι λίγα [συμβαίνει τώρα]
    Κλείσε νοσοκομεία. [συμβαίνει τώρα]
    Άστους να κάνουν διακόσια χιλιόμετρα για να βρουν εφημερία. [συμβαίνει τώρα]
    Κόψε σιδηροδρομικές γραμμές προς τη Θράκη και προς την Καλαμάτα. [συμβαίνει τώρα]
    Αύξησε τα εισιτήρια μέσων μεταφοράς.[συμβαίνει τώρα]
    Αύξησε τη βενζίνη [περιόρισέ τους να μην μετακινούνται πολύ πολύ...] [συμβαίνει τώρα]
    Φέρε λαθραίους από όλο τον πλανήτη να τους αναμίξεις εδώ για να χάσει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα.[συμβαίνει και επιτείνεται]
    Βγάλε έξω τον κάθε εγκληματία.[συμβαίνει τώρα]
    Φορολόγησε την ιδιωτική ιδιοκτησία των Ελλήνων, το κάθε χωραφάκι, το κάθε σπίτι που χτίστηκε με δάνειο ή με σκληρή δουλειά.[συμβαίνει τώρα]
    Τιμώρησε συνταξιούχους που δούλευαν 40 χρόνια και εξευτέλισέ τους να ψάχνουν στους κάδους και στα συσσίτια.[συμβαίνει και επιτείνεται]
    Αύξησε το ΦΠΑ δύο φορές σε ένα χρόνο στα βασικά αγαθά [συμβαίνει τώρα]
    Άστους αφύλαχτους στις γειτονιές των λαθρομεταναστών.[συμβαίνει τώρα]

    Ε, αν εξακολουθείτε να νομίζετε μετά από όλα αυτά, δε φταίει αυτός ρε παιδιά...

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ αλλενάκι 03/01/2011 14:01:05

      Σωστά αυτά που γράφεις. Ομως πολλά από αυτά συμβαίνουν εδώ και αρκετά χρόνια, και δυστυχώς λίγοι μιλούσαν γι αυτά και κανένας δεν τους άκουγε... Εχουμε κι εμείς μερίδιο ευθύνης.
      Τι απομένει λοιπόν να κάνουμε ? Βλέπεις φως από τους πολιτικούς που μας οδήγησαν εδώ ?
      Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή...

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 03/01/2011 18:18:59

      Είναι πάρα πολλά τα λεφτά αλλενάκι!!!!!!!!!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 03/01/2011 23:12:33

      το γκεμπαιλικό τσουβάλιασμα αλλού...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 04/01/2011 10:16:36

        ελα να την παρεις...

  12. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 03/01/2011 13:42:03

    Γιά να δείτε πως σφίγγουν ... τα πράγματα, ας κάνουμε την κίνηση που μας προέτρεπε ο Γάλλος ποδοσφαιριστής. (Factorx, παρακαλώ το όνομά του).

  13. Crocodile avatar
    Crocodile 03/01/2011 13:45:05

    Δε σας ξέχασε όμως κι εσάς φίλοι μου. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος (με την πενιχρή αμοιβή) έπινε στην υγειά σας.

  14. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 03/01/2011 13:50:03

    Για μένα καλά κάνει ο Τζέφρυ.Αποδεικνύεται ότι το ΠΑΣΟΚ έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι και ελέγχει απόλυτα την πολιτική εξουσία και το παιχνίδι του εντυπωσιασμού.Αφού κανείς δεν τον έβρισε ,τι να πω;Μπράβο και πάλι μπράβο.Είναι τραγική αυτή η εικόνα και συμβολική. Δείχνει το θράσος αυτού του δωσίλογου και τη γενικότερη απάθεια της ελληνικής κοινωνίας σε συνδυασμό με την υποτέλεια των κοπριτών.Όταν θα κόψουνε τα ναρκωτικά και τα ψυχαφάρμακα οι Έλληνες ,το ξανασυζητάμε .

  15. Enzo avatar
    Enzo 03/01/2011 13:50:24

    καλα κανει ο ανθρωπος ρε παιδια. την δουλεια του κανει και το διασκεδαζει.
    εμεις τι κανουμε ειναι το θεμα.

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/01/2011 13:50:40

    λες να τον δάγκωσε?...

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 03/01/2011 18:17:11

      zombies rule

  17. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 03/01/2011 13:57:11

    Τη ζημιά πούχουν κάνει διαχρονικά οι Παπανδρέηδες στη χώρα θα τη γράφουν οι ιστορικοί του μέλοντος στις μαύρες σελίδες.
    Δυστυχώς δεν είμαστε αμέτοχοι κι εμείς.
    Αλλά εκμεταλευόμενοι τα χαμηλά ένστικτα του ανθρώπου αυτή η κλίκα που είναι γύρω από το παπανδρειστάν μας έχει φέρει σε αδιέξοδο.
    Οσο πιο γρήγορα ξεκουμπισθούν ίσως έχει ελπίδες ο τόπος να ανασάνει.

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/01/2011 13:58:17

    Αυτος που του βαραει παλαμακια... ειναι κοπριτης σιγουρα !!!

    ΠΠ

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/01/2011 14:00:00

      γιατί η άλλη που του πέταξε τα μπούτια της στη μούρη τι είναι;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ αλλενάκι 03/01/2011 14:02:21

        ελπιζει σε κοπριτο-προσληψη!

        ΠΠ

        • Kώστας Ροδινός avatar
          Kώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/01/2011 14:09:30

          !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/01/2011 14:01:29

    http://www.youtube.com/watch?v=tp2Kuc3vomU

    αχαχααααααααααααα

    ΠΠ

  20. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 03/01/2011 14:02:18

    Σχόλιο από τον "Μοναχικό Θρήνο" του Χαριτόπουλου...

    "Το ζεϊμπέκικο δύσκολα χορεύεται. Δεν έχει βήματα· είναι ιερατικός χορός με εσωτερική ένταση και νόημα που ο χορευτής οφείλει να το γνωρίζει και να το σέβεται. Είναι η σωματική έκφραση της ήττας. Η απελπισία της ζωής. Το ανεκπλήρωτο όνειρο. Είναι το «δεν τα βγάζω πέρα». Το κακό που βλέπεις να έρχεται. Το παράπονο των ψυχών που δεν προσαρμόστηκαν στην τάξη των άλλων.
    [...] Το ζεϊμπέκικο δεν χορεύεται ποτέ στην ψύχρα ει μη μόνον ως κούφια επίδειξη. Ο χορευτής πρέπει πρώτα «να γίνει», να φτιάξει κεφάλι με ποτά και όργανα, για να ανέβουν στην επιφάνεια αυτά που τον τρώνε.
    [...] Το ζεϊμπέκικο δεν σε κάνει μάγκα*· πρέπει να είσαι για να το χορέψεις. Οι τσιχλίμαγκες με το τζελ που πατάνε ομαδικά σταφύλια στην πίστα εκφράζουν ακριβώς το χάος που διευθετεί η εσωτερική αυστηρότητα και το μέτρο του ζεϊμπέκικου.
    [...]Δεν γίνεται καν λόγος για το τσίρκο που χορεύει επιδεικτικά, σηκώνει τραπέζια με τα δόντια και ισορροπεί ποτήρια στο κεφάλι του. Ή τη φρικώδη καρικατούρα ζεϊμπέκικου που παρουσιάζουν οι χορευτές στις παλιές ελληνικές ταινίες και προσφάτως στα τηλεοπτικά σόου.
    [...] Το ζεϊμπέκικο είναι κλειστός χορός, με οδύνη και εσωτερικότητα. Δεν απευθύνεται στους άλλους. Ο χορευτής δεν επικοινωνεί με το περιβάλλον. Περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του, τον οποίο τοποθετεί στο κέντρο του κόσμου. Για πάρτη του καίγεται, για πάρτη του πονάει και δεν επιζητεί οίκτο από τους γύρω. Τα ψαλίδια, τα τινάγματα, οι ισορροπίες στο ένα πόδι είναι για τα πανηγύρια. Το πολύ να χτυπήσει το δάπεδο με το χέρι «ν' ανοίξει η γη να μπει».

    Τα παλαμάκια που χτυπάνε οι φίλοι ή οι γκόμενες καλύτερα να λείπουν. Ο πόνος του άλλου δεν αποθεώνεται. Το πιο σωστό είναι να περιμένουν τον χορευτή να τελειώσει και να τον κεράσουν. Να πιούνε στην υγειά του· δηλαδή να του γιάνει ο καημός που τον έκανε να χορέψει".

    Τι απ' όλα αυτά βλέπετε στη φωτογραφία;

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Οδυσσέας 03/01/2011 14:10:12

      Εναν ΝΤΙΝΤΗ της πολιτικής !

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΝΑΥΤΗΣ 03/01/2011 18:19:36

        +1000

    • Οδυσσέας avatar
      Οδυσσέας @ Οδυσσέας 03/01/2011 14:24:53

      Εγώ πάντως να εστιάσω στο "για τα πανηγύρια".
      Ζεϊμπέκικο για τα πανηγύρια,
      οικονομική πολιτική για τα πνηγύρια,
      εξωτερική πολιτική για τα πανηγύρια,
      και ούτω καθ' εξής.

      • kiki avatar
        kiki @ Οδυσσέας 03/01/2011 14:42:45

        @ Οδυσσεα,
        οπως παντα σωστος.
        εξαιρετικος.
        " για τα πανηγυρια "

    • san avatar
      san @ Οδυσσέας 03/01/2011 15:25:23

      Αυτός ζεϊμπέκικο από τη χαρά του που πέρασα αναίμακτα τα αντιεργατικά και σκληρά μέτρα και μεις το χορό του Ζαλόγγου ως άμαχος πληθυσμός.
      Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.

    • ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ avatar
      ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ @ Οδυσσέας 03/01/2011 22:22:55

      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΥΣΣΕΑ εξαιρετική η παρέμβαση σου. Απλά συμπληρωματικά γράφω πως :
      Ο μάγκας είναι άντρας σεμνός, καλοντυμένος και μοναχικός. Δεν είναι επιδεικτικό κουτσαβάκι και αλανιάρης. Όπως αναφέρεται και στο Μείζον Ελληνικό Λεξικό, «μάγκας: έξυπνος και με συμπεριφορά που ταιριάζει σε άντρα».

    • Gwgw avatar
      Gwgw @ Οδυσσέας 04/01/2011 00:16:15

      Ο μάγκας ξεχωρίζει από το στύλ του δεν χοροπηδάει σαν κατσίκι αλλά που να μάθει ζειμπεκικο στο Αμέρικα?

  21. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 14:02:57

    υποψηφιος κοπριτης.

  22. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 14:05:50

    ενα κατσικι να χοροπηδαει.

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/01/2011 14:11:18

    Εγώ απορώ γιατί δεν έχει βγει ακόμα ο Τιραμόλα να μας πει "αμάν ρε παιδιά, θα τον φάτε τον άνθρωπο, η ανάπαυση του πολεμιστή ήταν το ζεϊμπέκικο από το σκληρό αγώνα που κάνει για τη σωτηρία της Ελλάδας σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης"...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 03/01/2011 14:14:10

      Και επίσης δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα οι γνωστοί νεοφιλελεύθεροι αριστεροδεξιοί κολαούζοι, να μας πουν και "λαϊκιστές" που ασχολούμαστε με τέτοια και δεν αφήνουμε την κυβέρνηση να ολοκληρώσει απερίσπαστη το έργο της...

      • ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ avatar
        ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ @ Αυριανιστής 03/01/2011 22:52:58

        ΑΥΡΙΑΝΙΣΤΗΣ: Καλή Χρονιά!!! και.....πες αλεύρι γιατί ο Τιραμόλα σε γυρεύει ..... πριν από λίγο απάντησε!

    • san avatar
      san @ Αυριανιστής 03/01/2011 23:34:22

      Ο Τιραμόλα φοβάται τα πετροχελίδονα που ως γνωστόν αλλάζουν τα μυαλά, από οπουδήποτε και σου μπουν.

  24. kiki avatar
    kiki 03/01/2011 14:12:06

    Υπαρχει και το απταλικο ζειμπεκικο.Ειναι πιο χαρουμενο και γρηγορο.Εξαιρετικος χορος, θελει ρυθμο, και χαρη στις κινησεις.ζειμπεκικο της μ. ασιας, κυριως των παρακτιων .
    Το λεπον, το παλληκαρι, ο αντρας ,ο σβελτος, αυτον επρεπε να χορευει.Απταλ βεβαια ειναι στα τουρκικα ο Βλαξ.
    Για εμας ειναι , ο υμνος εμπρος σηκωθειτε να βγουμε στους δρομους, γυναικες και αντρες, να τους εκδιωξουμε.πριν παει στο Ερζερουμ, Φωτεινη μου, πριν μας παραδωσει, ο Πρεσβης της Τουρκιας στην ελλαδα, {επιτηδες με μικρα} δεμενους σκλαβους στον τουρκικο οντα.
    Μην μουρμουρατε μονο, οργανωθειτε πριν μας βρουν και αλλα.

  25. Ασφαλτος avatar
    Ασφαλτος 03/01/2011 14:19:21

    Όχι Γιωργάκης αλλά Γιώργος με κάτι παπα ….ια ΝΑ !
    Είτε μας αρέσει είτε όχι ,είναι ο μόνος στην ιστορία της Ελλάδος που τόλμησε να βάλει με τις συντεχνίες και με τα κλειστά επαγγέλματα .
    Αν καταφέρει να αρχίσει να βάζει και τους φοροφυγάδες και κλέφτες στην φυλακή ,ΤΟΤΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ – ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΧΩΡΑ .
    Όλοι μας νοσταλγούμε την παλιά μας ζωή που ο ένας έκλεβε τον άλλον και όλοι μαζί το κράτος .Δύστυχος πτωχεύσαμε και άλλο δεν μας δανείζουν .
    Για αυτό τέλος .

    • Enzo avatar
      Enzo @ Ασφαλτος 03/01/2011 14:34:10

      ναι, αλλα δεν μας λες και ποιος ευθυνεται γιαυτα τα χαλια.
      ποιος εφτιαξε τις συντεχνιες και τα κεκτημενα τους, τους εργατοπατερες, το τεραστιο δημοσιο τομεα, πως εγινε η αποβιομηχανοποιηση της Ελλαδας κ.α
      φυσικα και μονος αυτος μπορει να τα βαλει με ολους αυτους που ειναι το βαθυ Πασοκ-κρατος γιατι πολυ απλα αυτοι το ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ! εμεις οι υπολοιποι που δεν τα φαγαμε μαζι , τι φταιμε?

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enzo 03/01/2011 14:38:41

        ΑΓΠ, κρατικοποιω τα παντα ολα για να εχω θεσεις για τους κοπριτες μου !! απλη εξισωση.

        ΠΠ

    • lampros avatar
      lampros @ Ασφαλτος 03/01/2011 15:48:29

      Είτε μας αρέσει είτε όχι ,είναι ο μόνος στην ιστορία της Ελλάδος που τόλμησε να βάλει με τις συντεχνίες και με τα κλειστά επαγγέλματα .

      Ναι, ξεπούλησε τη χώρα και έκλεισε εκατοντάδες χιλιάδες σπίτια άλλα ...άνοιξε το επάγγελμα του φαρμακοποιού και του φορτηγατζή. Μεγάλη υπόθεση. Και γιατί το άνοιξε, για να το φάνε και αυτή την αγορά οι ξένες πολυεθνικές αλυσίδες, να κόψουν και τα φάρμακα του ΕΣΥ στους ασφαλισμένους και άλλα τερπνά. Α, άνοιξε και τους συμβολαιογράφους.

      Μιλάμε έχεις μεγάλο ένστικτο στις ανταλλαγές. Να σε δώκω την Σαχάρα, να μου δώσεις το Σουέζ;

      Μα πόσο στόκος είναι ο μέσος έλληνας;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ασφαλτος 03/01/2011 16:47:02

      Ναι, διαλύει τις συντεχνίες για να φτιάξει καρτέλ! Με τις πλάτες των πολυεθνικών! Δεν θέλει και πολύ γενναιότητα για να το κάνεις αυτό ξέρεις.

      Στο τέλος θα σας πάρουν με τις πέτρες κι εσάς. Γι' αυτό να προσέχετε τι λέτε και πού το λέτε. Ο κόσμος βράζει. ΔΕΝ το έχετε καταλάβει αυτό μου φαίνεται.

      • zackii avatar
        zackii @ Επώνυμος 03/01/2011 17:46:32

        Γιαυτό ακριβώς το κάνει Επώνυμε. Και τα λεφτά που ήδη τους έχουν κατατεθεί στους λογαριασμούς τους σίγουρα υπάρχουν.
        Να σας πω και κάτι άλλο που δεν βλέπω να έχετε γράψει.
        Οι κολλητοί ΠΑΣΟΚΟΙ όχι μόνο δεν θα χάσουν αλλά θα βγάλουν κιόλας από τις μετατάξεις. Ήδη συνωστίζονται στα πολιτικά γραφεία γιά να μεταταγούν σε υπηρεσίες όπου θα παίρνουν έως και 500 ευρώ περισσότερα από πριν. Γιατί ως γνωστόν υπάρχει πχ το ΥΕΘΑ όπου οι υπάλληλοι παίρνουν γύρω στο χιλιάρικο, υπάρχουν όμως και άλλα υπουργεία όπου και με τις μεγαλύτερες περικοπές θα παίρνουν 1500 τουλάχιστον.

      • Gwgw avatar
        Gwgw @ Επώνυμος 04/01/2011 00:19:02

        Και επιπλέον αυτοί θα το σκάσουν και τα ελικόπτερα χωράνε ελάχιστους εσείς θα μείνετε εδώ χαχαχα.........

  26. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 03/01/2011 14:24:28

    ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ!!!!!!!!Αυτο λεει το σοροκινουμενο ανδρεικελο..

  27. Μisha avatar
    Μisha 03/01/2011 14:25:34

    Έτσι όπως τον βλέπω, τον φαντάζομαι να χοροπηδά πάνω σε αναμμένη θράκα εχοντας δίπλα τον Μεγάλο Καταδότη και τον Άκη.
    Θα το διασκεδάσουμε πολύ , ως φαινεται, όταν βάλουμε φωτιές στα μπατζάκια τους

    • kiki avatar
      kiki @ Μisha 03/01/2011 14:36:56

      @ Μισα,
      να δουμε το μεγαλο τραγουδιστη σε τσιφτετελι, και να βρασω ολες τις επιθεωρησεις του κοσμου.
      Το ωραιοτερο θαναι να τους βαλουμε να κανουν τους αναστεναρηδες.Ακη Γιωργακη, Νικολακη, Μαντελη, Τσουκατο,και λοιπα καλοπαιδα που κονομησαν εις βαρος μας.

  28. c om avatar
    c om 03/01/2011 14:42:38

    για δειτε αυτο και ανεβαστετο ψηλα, αρχισανε τα οργανα αποδειξη της βαθειας αναποτελεσματικοτητας της κυβερνησης - δεν μπορουν να προκυρηκουν ερφευνητικα προγραμματα
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=375985&dt=03/01/2011

    Καθυστερούν όλα για απίθανα μεγάλο χρονικό διάστημα Δεν νομίζω ότι είναι σωστή διαδικασία, δεν γίνεται αντί να περνούν όλα αυτά τα θέματα από τις αρμόδιες υπηρεσίες για να προωθούνται γρήγορα και να μην καθυστερεί η απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων, να συγκεντρώνονται όλα στο γραφείο του υφυπουργού», συνεχίζει.

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=375985&dt=03/01/2011#ixzz19yXxcTRJ

  29. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 03/01/2011 14:43:24

    Μολις τωρα ακουσα πως τα φορτηγα ετοιμαζονται για ΑΓΡΙΕΣ απεργιες και κινητοποιησεις.Εαν γινει θα σας προτεινα να κατεβει ολος ο λαος μαζι τους εξω απο την βουλη.Τελος στον κοινωνικο αυτοματισμο.Οι φορτηγατζηδες εχουν μεγαλη δυναμη ακομη και να ανατρεψουν τους εθνοπροδοτες..Ολοι μαζι τους να του βγαλουμε ξυνο τον χορο του εθνοπροδοτη

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΕΝΑΣ 03/01/2011 14:46:44

      ποια φορτηγα ρε φιλε? διαλυθηκε αυτο το μετωπο.ακομα εκει εισαι εσυ?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΕΝΑΣ 03/01/2011 16:48:01

      Μακάρι να λες αλήθεια. Ίσως έχουν ακόμη τη δυνατότητα να κάνουν κάτι, δεν έχουν τελειώσει όλα. Τώρα θα τους συμπαρασταθούν και οι υπόλοιποι με άλλη ζέση πια.

  30. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 14:43:37

    κικη μπας και δεν προλαβει.διοτι απαξ και το χορεψει καλα ,το τσιφτετελι εννοω,μπορει να τον κρατησουν ως εθνικη οδαλισκη,και να γλυτωσουμε μια και καλη.

    • kiki avatar
      kiki @ φωτεινη 03/01/2011 14:52:52

      @ φωτεινη,
      Εμας μας εχουν πιστωσει γιαυτον τον ρολο.
      αυτος ειναι διεθνης οδαλισκη, κατευθυνομενη οδαλισκη, και παναθεμα με να χορευε και καλα αντρικια εννοω, θαλεγα, παει στην ευχη, αλλα αυτον τον ξενοφερτο ξενερωτο.
      βεβαια εξαιρετικα χορευε και ο Ακης, αφου μας τα ειχε φαει, με τα εξοπλιστικα.αληθεια στην βιλλαρα απεναντι απο την Ακροπολη, δεν παει να χορευεις ζειμπεκικα, κατι προς το βαλς, πρεπει ναναι.Αλλωστε ανεβηκαμε ταξικα, απο πατατοπωλες στην Θεσ/νικη ζαμπλουτοι, και τρε σινιε.
      Λιστα μεγαλη που χορευουν εις βαρος μας πασοκων.

  31. PANOS avatar
    PANOS 03/01/2011 14:48:30

    ETSI EZISE APO PAIDI
    PANTA TON PROSEXANE ITANE EGKONI KAI GIOS PAPANTRDROY
    I SAN ELINAS TOUS EXWTERIKOU I SAN NTOPIOS PANTA KIRILE LOGO ONOMATOS
    KAI TWRA SAN PAPANTREOY LITOYRGI
    KSEXNAME TON ANTREA POY PANTA STI GIORTI TOU I RITA SAKELARIOY TOU TRAGOUDOUSE TO http://www.youtube.com/watch?v=8GejrW_GnrE
    OSON AFORA TOYS IPOLIPOUS TON KATIMA GIA MAS DLD SAS EYXOMAI IGEIA KAI OTI KAI AFTO THA PERASI KAI GIA MAS SAS AFIERONW TO http://www.youtube.com/watch?v=ZZB-cUFQ9qg

  32. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 03/01/2011 14:51:05

    Σημερα το πρωι απεκλεισαν το υπουργειο στην κατεχακη και υπαρχει μεθαυριο πανελλαδικη στην λαρισσα.

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΕΝΑΣ 03/01/2011 14:55:32

      του κουκουε ειναι αυτοι. οι υπολοιποι δεν ειναι διατεθιμενοι να ξεκινησουν απεργια. τοτε που μπορουσαν το διελυσαν .
      πανε αυτοι, παμε για αλλα.

      • Gwgw avatar
        Gwgw @ Enzo 04/01/2011 00:21:33

        Τι σημασία έχει πιανού είναι, η πείνα δεν έχει χρώμα

    • Μisha avatar
      Μisha @ ΕΝΑΣ 03/01/2011 14:56:56

      Σημερα κινήθηκαν ήπια. Αν αγριέψουν θα είμαστε στο πλευρό τους «ΟΛΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ», κατά τον ευφυή τίτλο άρθρου του Επωνυμου, αν θυμάμαι καλά.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Μisha 03/01/2011 16:51:00

        Το δικό μου ήταν "Οι φορτηγατζήδες ζωτική άμυνα της κοινωνίας". Το "είμαστε όλοι φορτηγατζήδες" μπορεί να βασιζόταν σε δικό μου σχόλιο, δεν είμαι σίγουρος, αλλά το πιθανότερο πως όχι.

        • Misha avatar
          Misha @ Επώνυμος 03/01/2011 18:44:55

          http://www.antinews.gr/?p=55764

      • Gwgw avatar
        Gwgw @ Μisha 04/01/2011 00:22:25

        Σωστά ολοι είμαστε κοπρίτες

  33. Rotarmist avatar
    Rotarmist 03/01/2011 15:07:17

    Ο χορευτης της εικονας δεν ειναι καθολου μα καθολου χανος. Ειναι μια απο τις τρεις βραδυφλεγεις βομβες των ΗΠΑ που εχουν θεσει στα θεμελια της Ελλαδας. ΑΥΤΗ ΕΣΚΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ. Οι αλλες δυο εν καιρω..Οταν ελθει η ωρα τους!!!

  34. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 03/01/2011 15:16:21

    αν στη θέση του ήταν ο Χατζηδάκης θα έβγαινε ζωντανός από το μαγαζί??

    • Misha avatar
      Misha @ περήφανος δεξιός 03/01/2011 22:34:02

      τον ΓΑΠ τον συνοδευουν μονιμως καμμια τριανταρια μουσαντένιοι, πεσκέσι του Νετανιάχου, όπου προκειται να πάει επιλέγονται και οι καλεσμένοι....

      αν ο Χατζητετοιάκης πήγαινε σε μαζωξη του Μάνου ή του Σκάι δε θα είχε προβλημα.
      Αν πηγαινε να ακουσει Ζαγοραίο στο Αιγάλεω θα μάθαινε βιωματικώς τι εννοούσε ο ποιητής όταν έλεγε «λα μαγκέν ντε Βοτανίκ,
      άλα πι και φικέ ξηγιέτ'α λε λεπτίκ.»

  35. GEORGE KAR. avatar
    GEORGE KAR. 03/01/2011 15:18:05

    ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ....ΙΔΙΑ ΝΑ ΚΛΑΔΕΥΑΜΕ.
    ΕΔΩ ΚΑΡΑΒΙΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ, ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΝ.!!!!!

  36. Γιάννης avatar
    Γιάννης 03/01/2011 15:19:22

    Να λοιπόν που γκρινιάζατε ότι δεν υπάρχουν εφημερίδες που να εκφράζουν το δεξιό χώρο και όχι τα συμφέροντα των μεγαλοεκδοτών: Η Δημοκρατία είναι υπόδειγμα δημοσιογραφίας. Το ζειμπέκικο του Παπανδρέου είναι πρωτοσέλιδο...

  37. Ηλιας avatar
    Ηλιας 03/01/2011 15:29:19

    Ηθελα να ηξερα τον λογο που οι (πολιτες)που ηταν στον συγκεκριμενο καταστημα(αν δεν ηταν βαλτοι),γιατι δεν τον γιουχαραν!ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!!!

    • Gwgw avatar
      Gwgw @ Ηλιας 04/01/2011 00:23:47

      Ελα νομίζεις ότι τολμάει να φάει μαζί με πολίτες εκλεισε το μαγαζί για πάρτι του

  38. Ευφροσύνη avatar
    Ευφροσύνη 03/01/2011 15:31:57

    Ώπα!!!χαχαχαχαχα.... τον Πάγκαλο θέλω να δω να χορεύει,χτυπώντας του ντέφι!!Τον πληρώνουμε χρυσό οπότε ας μας ψυχαγωγήσει τουλάχιστον,αυτή τη φορά όχι βρίζοντας μας...DANCE THEODORE!....Γίνεται και καλύτερο όμως καθως η κορούλα του είναι δημόσια υπάλληλος,διορισμένη από τό μπαμπάκα της στη χορωδία του Δήμου!Δηλάδή δε μας χρειάζεται ένας νοσηλευτής ή ένας δάσκαλος ή πολλοί άλλοι και μας χρειάζεται να πληρώνουμε,ούτε θέλω να φανταστώ τι ποσό,το βλαστάρι του Πάγκαλου στη χορωδία!Τραγωδία!

  39. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/01/2011 15:40:47

    Γλεντάει ο Γιώργος στα ΒΠ αφού πέτυχε το σκοπό του, γλεντούν και οι αγαπημένοι του λαθρομετανάστες του στο κέντρο της Αθήνας, όπου δεν έβλεπες Έλληνα ούτε για δείγμα!
    Πλήθος είναι τα ντροπιαστικά βίντεο στο διαδίκτυο με εκατοντάδες νεαρούς πάκιδες να κουνιούνται και να αποθεώνονται στους ήχους του μάικλ τζάκσον!!! με φόντο την ελληνική βουλή...
    Γυναίκα ούτε για δείγμα μετά τις περσινές επιθέσεις κατά γυναικών το βράδι της πρωτοχρονιάς, όπου κινδύνεψαν σοβαρά.
    _________________________________________________________
    Πρωτοχρονιά τρόμου και παρανομίας στην Αθήνα που έγινε Καράτσι...Παρακαλώ να το διαβάσουν όλοι οι ανευθυνοϋπεύθυνοι "κοπρίτες" αυτό
    Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

    Γράφει η
    Σ. BOYΛTEΨH
    Αν κρίνουμε από όσα συνέβησαν το βράδυ της Πρωτοχρονιάς στο κέντρο της Αθήνας, θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι το «τείχος» που σχεδιάζει να υψώσει το υπουργείο Δημόσιας Τάξης στον Έβρο για να σταματήσει την εισροή λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, δεν αρκεί.

    Είναι ήδη πολύ αργά. Το πρόβλημα βρίσκεται πλέον εντός των τειχών.

    Όσο κι’ αν οι περισσότεροι δεν θέλουν να το παραδεχθούν και δεν το προβάλλουν, το βράδυ της πρωτοχρονιάς η Αθήνα έγινε… Καράτσι.

    Έντρομοι παρακολούθησαν το θέαμα όσοι χρειάστηκε να περάσουν (με το αυτοκίνητο, βεβαίως) από την Πλατεία Συντάγματος κατευθυνόμενοι προς τους τόπους, όπου πέρασαν την βραδιά. Και όταν τελικά συναντήθηκαν στα σπίτια όπου ήσαν προσκεκλημένοι, δεν είχαν άλλο θέμα συζήτησης.

    Αυτό που συνέβαινε στην κεντρική πλατεία της πόλης, μπροστά στο κτίριο της Βουλής, ήταν κάτι το πρωτοφανές. Από όλους τους γύρω δρόμους έφθαναν με… γιορταστικούς αλαλαγμούς κατά κύματα οι λαθρομετανάστες, για να υποδεχθούν το νέο έτος συντροφιά με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο και την φιλαρμονική του Δήμου.

    Δεν είναι ότι δεν υπήρχε Έλληνας ούτε για δείγμα. Είναι ότι δεν υπήρχε ούτε ένας νόμιμος μετανάστης! Πέρασε ανεπιστρεπτί η εποχή που στο κέντρο της πόλης γιόρταζαν οι νόμιμοι μετανάστες, αυτοί που είχαν εκείνη την ημέρα το ρεπό τους και δεν είχαν οι άνθρωποι πού αλλού να πάνε για να χαρούν.

    Έπαιρναν τότε τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους και πήγαιναν στο Σύνταγμα για να νιώσουν κι’ αυτοί κάτι από γιορταστική ατμόσφαιρα, έστω και μακριά από την πατρίδα τους.

    Αυτό που είδαμε το βράδυ της φετινής πρωτοχρονιάς ήταν κάτι το διαφορετικό. Το τρομακτικό. Ήσαν μόνο άνδρες και μόνο παράνομοι. Καμιά γυναίκα, κανένα παιδί, καμιά οικογένεια. Ούτε ένας Αλβανός, ούτε ένας Φιλιππινέζος, καμιά σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Και ήσαν πολλοί, μιλιούνια.

    Η πόλη είχε ολοκληρωτικά καταληφθεί. Ουδείς – Έλληνας, ξένος τουρίστας, νόμιμος εργαζόμενος μετανάστης – διανοήθηκε να κυκλοφορήσει στην Αθήνα το βράδυ της παραμονής.

    Μια ώρα μετά την αλλαγή του χρόνου, οι ορδές άρχισαν να κατεβαίνουν – πάντα με αλαλαγμούς – τους δρόμους προς το Μοναστηράκι. Η Ερμού, η Μητροπόλεως, η Καραγεώργη Σερβίας πλημμύρισαν από αυτές τις παράνομες παρέες, που παρέσυραν ό,τι έβρισκαν στο διάβα τους – ανθρώπους και πορτοφόλια.

    Νύχτα τρόμου και παρανομίας ήταν φέτος η νύχτα της πρωτοχρονιάς στην Αθήνα. Όσοι το είδαν, ένιωσαν στο πετσί τους την δεύτερη (μετά την τρόικα) κατοχή.

    Αν εκείνη τη στιγμή υπήρχε η δυνατότητα να ακουστούν τα μηνύματα του Προέδρου της Δημοκρατίας και των πολιτικών αρχηγών, το σκηνικό θα ήταν τόσο σουρεαλιστικό και τα μηνύματα θα ακούγονταν τόσο εκτός τόπου και χρόνου, που οι παρακολουθούντες το θέαμα δεν θα ήξεραν κατά πού να μουντζώσουν.

    Φυσικά, επί του θέματος δεν ακούσαμε ούτε μια δήλωση από όλους εκείνους που σπεύδουν να μιλούν για ασφάλεια και ελευθερία κάθε φορά που συμβαίνει ένα τρομοκρατικό χτύπημα.

    Αλλά σε τι διέφεραν οι εικόνες από την έκρηξη στο Πρωτοδικείο από αυτές που είδαμε στο κέντρο της Αθήνας το βράδυ της Πρωτοχρονιάς; Νιώσαμε το ίδιο αίσθημα ανασφάλειας και στις δύο περιπτώσεις ή όχι;

    Όπως ακριβώς κινδυνεύεις όταν περνάς από ένα σημείο όπου έχει τοποθετηθεί μια βόμβα, το ίδιο κινδύνευες και το βράδυ εκείνο αν επιχειρούσες να περάσεις ανάμεσα στις ορδές που είχαν καταλάβει την Αθήνα.

    Υπάρχει ξένος τουρίστας που να βρέθηκε στα πέριξ και να μην μετέφερε στη χώρα του αυτό το κλίμα της ανασφάλειας;

    Υπάρχει ένας έστω Έλληνας που να κυκλοφόρησε αμέριμνος στο κέντρο της Αθήνας, χωρίς να ανησυχεί για την σωματική του ακεραιότητα και το πορτοφόλι του; Υπάρχει γυναίκα που να περπάτησε μόνη της στην Ερμού; Επομένως, η ελευθερία μας είχε καταλυθεί, αλλά δεν είδα καμιά από τις γνωστές ανακοινώσεις καταδίκης, όπως συμβαίνει με άλλα φαινόμενα τρόμου.

    Και βέβαια, δεν συναντήσαμε αστυνομικό ούτε για δείγμα. Ούτε πεζές περιπολίες, ούτε Δίας, ούτε… Ήρα! Δηλαδή, ούτε Δημόσιας Τάξης, ούτε Προστασίας του Πολίτη. Ψυχή ζώσα από όλους εκείνους που αν έστω απλώς κυκλοφορούσαν στην περιοχή, θα δημιουργούσαν ένα κάποιο αίσθημα ασφάλειας και αποτροπής.

    «Αυτό δεν γίνεται σε καμιά χώρα του κόσμου», αποφάνθηκε ο (αλλοδαπός) ταξιτζής που με μετέφερε με ασφάλεια ανάμεσα σε πλήθη λαθρομεταναστών που έπεφταν πάνω στο αυτοκίνητο.

    Την επομένη, αναζήτησα τις εικόνες από την αθηναϊκή πρωτοχρονιά. Βρήκα, όμως, μόνο τις «γιορτές των άλλων». Φαντασμαγορικές πρωτοχρονιές από όλα τα σημεία του πλανήτη, αλλά η Αθήνα ντρεπόταν για την δική της. Και την έκρυβε – μαζί με τους αστυνομικούς της, την ανεπάρκειά της και την καταργημένη ελευθερία της.

    Υ.Γ. 1. Δεν έγραψα το παραπάνω κείμενο με ρατσιστική διάθεση, όπως κάποιοι θα σπεύσουν να συμπεράνουν. Το έγραψα επειδή, ως δημοσιογράφος, έχω υποχρέωση να μεταφέρω αυτά που βλέπω. Και να μην τα κρύβω, όπως η πολιτεία έκρυψε τα όργανα της τάξης και το πολιτικό σύστημα τις πομπές του.

    Υ.Γ. 2. Λυπάμαι που δεν έχω δικές μου φωτογραφίες να σας δείξω (ελπίζω το κείμενο να ήταν αρκετά παραστατικό). Αλλά αν προσπαθούσα να σηκώσω το χέρι με την φωτογραφική μηχανή ή το κινητό, είναι βέβαιο ότι θα έμενα και χωρίς μηχανή και χωρίς κινητό και χωρίς… χέρι! Ακολουθώ πάντα τις οδηγίες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων, σύμφωνα με τις οποίες αυτό που προέχει είναι η προσωπική μας ασφάλεια. (Τι να πω, να γελάσει λίγο το χειλάκι μας)!

    Βρείτε τα βίντεο στο μπλογκ Εγκληματικότητα, αυτά που δεν θα σας δείξει κανένα κανάλι.

    • Enzo avatar
      Enzo @ αλλενάκι 03/01/2011 15:48:54

      α και κατι αλλο. το μπλογκ εγκληματικοτητα το εκλεισαν.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Enzo 03/01/2011 15:51:31

        όχι Enzo, δεν το έκλεισαν, εκεί βρήκα το κείμενο, που υπάρχει και στο σάιτ της κας Βούλτεψη Ελεύθερη ζώνη [και δεν είμαι δημοσιογράφος]

        • Enzo avatar
          Enzo @ αλλενάκι 03/01/2011 16:04:57

          το ξερω αλλενακι οτι δεν εισαι, γιαυτην το λεω. οσο για το σαιτ το ειχανε κλεισει, μαλλον το ξανανοιξαν. παλι καλα.

  40. Enzo avatar
    Enzo 03/01/2011 15:46:33

    δεν πειραζει, φταιτε και εσεις οι δημοσιογραφοι για την καταντια της Αθηνας.

  41. πατριωτης avatar
    πατριωτης 03/01/2011 16:01:02

    ΤΩΝ ΟΙΚΙΩΝ ΗΜΩΝ ΕΜΠΙΠΡΑΜΕΝΩΝ ΥΜΕΙΣ ΑΔΕΤΕ..............................

  42. ierofantis avatar
    ierofantis 03/01/2011 16:14:56

    Μου φαίνεται ότι όλοι αυτοί οι γλετζέδες στο ρεβεγιόν του Γιώργη, είναι από την Τοπική Οργάνωση ΠΑ-ΣΟΚ Νέας Ερυθραίας - Εκάλης - Κηφισιάς. Δεν εξηγείται αλλιώς το κέφι, το μπρίο και η χαρά...

    Και οι επιτυχίες είναι μπροστά, ε! Ερζερούμ βέβαια, όπου ο μέγας στοχαστής και τιτάνας της διπλωματίας, θα υπερασπιστεί τα δίκαια της πατρίδος, στην τρίτη Συνέλευση των Τούρκων Πρέσβεων παρουσία του Νεοσουλτάνου Ταγίπ.

    Θα καμαρώνει ο Κολωκοτρώνης και ο Νικηταράς ωρέ...

    • Gwgw avatar
      Gwgw @ ierofantis 04/01/2011 00:26:56

      Και ο απόγονος τους ο Τατούλης

  43. cobalt avatar
    cobalt 03/01/2011 16:48:06

    Εγω βλέπω άλλη μια χαμένη ευκαιρία της ΝΔ να αναδείξει την αναλγητικότητα και αλητεία της μαφίας τους. Αντί να τρέξουν να καταδείξουν τον τουρίστα που χορεύει τον Ζορμπά και *Χ% του...
    Πάντως ήδη αρχίσαν να τα μαζεύουν στα πράσινα κανάλια πληροφόρησης, τονίζοντας πως το τραγούδι ήταν η Συννεφιασμένη Κυριακή, πως το παιδί πονάει και γι' αυτό κλαίει, πως είναι μοναχικός ο δρόμος του και πως ήταν σε μια "απλή καθημερινή" ταβέρνα της Ν. Κηφισιάς.

    Τα αντανακλαστικά μερικών στη ΝΔ είναι για μπάτσες.

  44. O Mimikos o Giatros avatar
    O Mimikos o Giatros 03/01/2011 16:49:58

    Ένας χωριανός μου που εργάζεται στο κέντρο μου είπε ότι "χόρεψε" το τραγούδι του Τσιτσάνη και του Κωστα Bίρβου ''εγώ δεν ζω γονατιστός είμαι της γερακίνας γιος,μα δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ ,χάθηκε ένας καρσιλαμάς.

  45. Hellas-Orthodoxy avatar
    Hellas-Orthodoxy 03/01/2011 16:52:31

    Τα υπολοιπα "εγκυρα" και "εγκριτα" ΜΜΕ που μας πρηζουν ακομα με τα "πλευστεησον",τις "διακοπες στο Παρισι" και το "Μαγγαναρι" του Καραμανλη και της Νατασας,που ειναι να καυτηριασουν τις ζειμπεκιες;

  46. θεία δίκη avatar
    θεία δίκη 03/01/2011 17:19:09

    OI ΑΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ;

  47. SoToS avatar
    SoToS 03/01/2011 17:20:14

    Ο Γιωργάκης δεν παύει να είναι αυτός που έσωσε την Ελλάδα από την χρεωκοπια αυτός που θα δώσει άλλη πνοή και αλλον αερα στην κοινωνία αυτού του τόπου ... Μην τον αποπαιρνουμε,άνθρωπος είναι και αυτός θέλει λιγάκι να ξεδωσει όταν άλλοι κρύβονται στο Παρίσι μετά από όλα αυτά που δεν έκαναν ... Του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ SoToS 03/01/2011 18:38:54

      Ε φίλε, σόρρυ κιόλας για την ενόχληση, τα Χριστούγεννα μόλις πέρασαν, το Τριώδιο έχει δυο μηνάκια ακόμα, γύρνα στη φωλιά σου και θα σε φωνάξουμε...

  48. Ιων avatar
    Ιων 03/01/2011 17:30:52

    Το κορυφαίο που διάβασα σήμερα ήταν αυτό: Από σερβιτόρος του Πρωθυπουργού, Διοικητικός στο Υπ. Εσωτερικών!

    http://www.newsinnews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5160%3A2011-01-03-10-27-53&catid=34%3Apolitikh&Itemid=81

  49. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 17:52:40

    τωρα οτι τραγουδι χορεψε,χορεψε.ηταν της γερακινας γιος, ηταν συννεφιασμενη κυριακη παντως ζειμπεκικο δεν χορεψε.και κικη μηδε προ του τελους μακαριζε,η αλλιως πισω εχει η αχλαδα την ουρα.

  50. ataktos avatar
    ataktos 03/01/2011 18:02:14

    όλοι στην αβεβαιότητα .. μόνο τα πόδια του ποιο ψηλά από το κεφάλι

  51. νικος avatar
    νικος 03/01/2011 18:20:05

    απο τον ΑΝΕΝΔΟΤΟ και το 114 που ξεκινησατε...........
    ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ σας καταντησε............

    • JOJO avatar
      JOJO @ νικος 03/01/2011 18:40:59

      Ο ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΕΚΔΟΤΟΣ...

  52. Σπύρος avatar
    Σπύρος 03/01/2011 18:26:24

    Μόνον τουρίστας εκ Σκανδιναυίας μπορεί νά χορεύει ζεϊμπέκικο σάν τσάμικο..
    Πάντως όλα τά λεφτά είναι οι μούρες πού έχουν ''πλανευτεί'' απ΄τίς στροφές τού GAP.

    Α ρέ Ακη πούσαι μέ τίς ''Ευδοκίες'' σου καί τούς Μπακαλάκους σου..
    Σέ τί πόδια αφήσαμε το κόμμα Ακη μουουου??

  53. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 03/01/2011 18:37:07

    Μετά τον Οδυσσέα που πολύ σωστά ανέλυσε τον ορισμό του ζειμπέκικου και την Φωτεινή με το επίσης πολύ σωστό "σφηνάκι" που λέει πολλά, να συμπληρώσω ότι οποιοσδήποτε τυχαίος πελάτης με φιλότιμο θα σηκωνόνταν και θα έφευγε...
    Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα...

  54. JOJO avatar
    JOJO 03/01/2011 18:39:56

    ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ;;;

  55. τασος avatar
    τασος 03/01/2011 19:00:56

    Πε φιλε γελανε, θα τρελαθω δηλαδη !!! τους πηρε τα σωβρακα και γελανε χτυπωντας παλαμακια οι χοντροπετσοι !!!! δε μας λυπαμαι καθολου τετοια κωλοφαρα που ειμαστε

  56. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 03/01/2011 19:05:28

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΕΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΦΩΡΤΟΘΟΥΜΕ!!!

  57. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 19:29:31

    με φιλοτιμο χαριλαε ,με φιλοτιμο.εχουν οι κοπριτες ,αρχικοπριτες φιλοτιμο;

  58. Αλλος Γιάννης avatar
    Αλλος Γιάννης 03/01/2011 20:37:14

    Οδυσέα έχεις απόλυτο δίκαιο.Τον καυμό του θέλει να εκφράσει ο άνθρωπος.Ηθελε,λέει,να είναι Ελληνας αλλά κατέληξε να γίνει αρκούδα σε λαικό πανηγύρι.Ο αρκουδιάρης με το ντέφι λείπει...
    Τελικά αυτός ο τύπος τίποτα δεν μπορεί να κάνει σωστά.
    Και ποδήλατο να καβαλήσει,θα πέσει....

  59. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 03/01/2011 22:02:32

    Σιγά ..........τον μεγάλο Ρεμπέτη !!!
    Η ξεφτίλα δεν έχει τέλος.

  60. ruddock avatar
    ruddock 03/01/2011 22:03:27

    Με τη φωτογραφία αυτή έκλεισα σαν Έλληνας πολίτης .
    Δεν είναι δυνατόν να του χτυπάνε παλαμάκια.
    Δεν είναι δυνατόόόόόόνννν!!!!!

    υγ-πολύ πλάκα όσοι περιμένουν λύση από ΝΔ,ρε ούφο γ...ώ την αφέλειά σας,ποιος άνοιξε πρώτος τα σύνορα για να μπει μέσα ο κάθε περίεργος ? Εεε,ποιος άραγε ????

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ ruddock 03/01/2011 22:25:45

      Κοπέλα μου πάρε το γάτο σου που μιλάει αγγλικά, τα γαλλικά σου, το πιάνο σου και το κουβαδάκι σου και πήγαινε να παίξεις σε άλλη παραλία.

      Εδώ η παραλία είναι πατριωτική και καμιά φορά μυρίζει βαρβατίλα επαρχιώτικη και να προσέχεις.

      Και επειδή ξέρεις και πολύ καλά αγγλικά: get the fuck out of here!

  61. tiramola avatar
    tiramola 03/01/2011 22:30:27

    Είχα ξεχάσει να ευχηθώ καλή επιτυχία στην νέα εφημερίδα και ευτυχώς.
    Άλλη μιά παραταξιακή, οπαδικού τύπου εφημερίδα στα έσχατα όρια που η Δημοκρατία βάζει στην ελευθερία του τύπου αλλά και στην νοημοσύνη ένος αντικειμενικού αναγνώστη.
    Οι στιγμές που ζήσαμε οι περισσότεροι με κέφι και χορό στις μαζώξεις των γιορτών με συγγενείς και φίλους "ενοχοποιούνται" στο πρόσωπο του Παπανδρέου με "αποκλειστικές" φωτογραφίες στο όνομα της πιό ηλίθιας και ποταπής μορφής αντιπολίτευσης από δημοσιογραφικό έντυπο.
    Εκτός από μία φίλη που είναι δασκάλα διορισμένη, οι υπόλοιποι φίλοι μου εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα με τα γνωστά προβλήματα και με τους μισούς από αυτούς υποψήφιους άνεργους.
    Και όμως χορέψαμε.
    Όπως χόρεψαν έστω και για λίγο όσοι έφαγαν στα συσσίτια.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ tiramola 04/01/2011 01:03:18

      Eλα βρέ Tiramola..O Γιώργος ο ''καημένος'' ως υποψήφιος άνεργος χόρεψε??
      Καί δές το και αλλοιώς ...Μερικά πράγματα απλά δέν τού πάνε τού ''σωτήρα''..
      Σάν νά βάζεις τήν Ξανθή Περάκη νά τραγουδά άριες τής Tosca..
      Οσο γιά τήν εφημερίδα μπορεί καί νά μήν έχεις άδικο,αλλά η παράταξη πού ανέδειξε σέ λάβαρο τήν Αυριανή καί τον χυδαίο μικροαστισμό ως ιδεολογία ,μπορεί νά μιλά γιά αισθητική??

    • lampros avatar
      lampros @ tiramola 04/01/2011 16:22:43

      Το να ασκεί κριτική στην εφημερίδα ο αναγνώστης και ακροατής των εφημερίδων των εργολάβων, της Μακρή, του Παπαδημητρίου, του Πορτοσάλτε και του Μανδραβέλη, ε, πάει πολύ... ούτε για σχόλιο δεν αξίζει, μόνο γέλια...

      Δεύτερον, η μισή ―και βάλε― Ελλάδα ΔΕΝ χόρεψε. Και όσοι κάναν ρεβεγίον, το έκαναν με μισή καρδιά. Και προφανώς όχι ...οι άνθρωποι στα συσσίτια ―έλεος δηλαδή, κοινωνική επαφή μηδέν. Η κατάθλιψη και τα λουκέτα, και το άγχος και τα χρέη, και οι αυτοκτονίες θερίζουν. Εκτός από εσένα και την παρέα σου, δηλαδή, όπως μας τα περιγράφεις.

      Όταν ένας υπουργός του Καραμανλή (του Α') εθεάθη να διασκευάζει σε κέντρο σε εποχή που ο «εθνάρχης» είχε κυρήξει λιτότητα, τον σχόλασε πάραυθα. Και βέβαια, δεν βγήκε ο ίδιος να χορεύει σαν τζόβενο και να σκάει ζεμπεκιές και τσιφτετέλια εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης ―άλλες εποχές, άλλα ήθη.

      Τότε δεν είχε τόσους πασοκοκάφρους να το δικαιολογούν.

  62. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/01/2011 22:47:04

    Δηλαδή ο Χατζηδάκης τι χειρότερο έκανε και έφαγε σφαλιάρες, ενώ αυτουνού του βαράνε παλαμάκια;
    Μήπως χρειαζόμαστε τον Ντεγκρέτσια για να συνέλθουμε τελικά;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 03/01/2011 23:05:40

      Έναν άλλο χρειαζόμαστε, που μάλιστα συνήθιζε να χορεύει το εν λόγω τραγούδι του Τσιτσάνη. Και που η απουσία του είναι περισσότερο από εμφανής στην ελληνική κοινωνία, που περιμένει εναγωνίως την ενσάρκωση του ποιήματος του Παλαμά...

      • O Mimikos o Giatros avatar
        O Mimikos o Giatros @ Αυριανιστής 03/01/2011 23:15:50

        Μάλλον θα εννοείς τον μακαρίτη τον Κουτσόγιωργα ε ! χαχαχα ,Αιωνια του η μνημη και τι αιφνιδιος θανατος ε !

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ O Mimikos o Giatros 03/01/2011 23:23:47

          Όχι, εννοώ κάποιον άλλον, που δεν είναι μακαρίτης...

    • Gwgw avatar
      Gwgw @ Strange Attractor 04/01/2011 00:32:47

      ¨Αλήθεια τους βρηκανε αυτούς που σφαλιαρίσανε τον Χατζηδάκη? Αυτοί τόυλαχιστον φαινέτοανε δεν ήταν "αόρατοι" όπως με την Μαρφίν ή μήπως ήτανε το ϊδιο πράγμα..."?

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Strange Attractor 04/01/2011 18:17:34

      Μπα δεν θα αλλάξει τίποτα. Κι αυτός λόγω κληρονομικού δίκαιου δεν θα πάρει τη θέση? Όπως κι οι προηγούμενοι?

  63. ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ avatar
    ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ 04/01/2011 01:24:55

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ , ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΡΩΜΑΙΚΕΣ ΑΡΕΝΕΣ ΗΔΟΝΙΖΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΑ ΘΕΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΤΗΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΗΔΙΑ.

  64. NIKOS avatar
    NIKOS 04/01/2011 10:43:50

    ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΟΣ ΓΙΑ ΑΝΤΡΕΣ ΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΞΕΥΤΥΛΗΖΕΙ Ο ΓΑΠ.

  65. danaos avatar
    danaos 04/01/2011 17:51:35

    Θαυμάστε τον!!!http://www.youtube.com/watch?v=KCnoElg9dOk&feature=player_embedded#!

  66. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/01/2011 19:16:43

    Ο άνθρωπος έχει αρρώστεια με το ζεïμπέκικο, κλασικό, καμηλιέρικο, ακόμη και αργεντινο-χιλιάνικο υβριδικό (εδώ σχετικά άγνωστο, όχι στους ομογενείς μετανάστες). Παιδιόθεν.
    Δείξτε κατανόηση στις αδυναμίες των ανθρώπων, όλοι έχουμε κάποιες. Αυτή είναι άλλωστε από τις αθώες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.