04/09/2008 21:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ζαχαρένια ...Τηλεόραση

«Σας έκανε δώρο ο Τατούλης» είπαν χθες το βράδυ οι δημοσιογράφοι στον Γιώργο Παπανδρέου. Κι αυτός απάντησε: «Τούρτα….ζαχαρένια». Μου φαίνεται λοιπόν ότι ο αρχηγός έχει πάρει για τα καλά πάνω του, αφού μας δίνει …έμπνευση για έναν καλό τίτλο – πάει θα ρίξει φωτιά ο Αντρέας να μας κάψει.

Προσέξτε λοιπόν τι έγινε σήμερα. Η επιστολή Τατούλη είναι το βασικό θέμα της επικαιρότητας. Το πολιτικό σκηνικό και ιδίως η ΝΔ βοά. Και τι κάνει το ALTER; Της δίνει βήμα ως ….«δημοσιογράφου – σχολιαστή» να σχολιάσει για πολλή (τηλεοπτική ώρα) το άρθρο του Τατούλη και να υπερασπιστεί την ίδια και τον σύζυγό της. Χωρίς καμία ουσιαστική ερώτηση. Μόνο με πάσες από τον κ. Χατζηνικολάου και τον κ. Τράγκα, που πριν από λίγα χρόνια τα έχωνε καθημερινά στον κ. Ρουσόπουλο μέχρι που εξασφάλισε διαφημίσεις για τα ανύπαρκτης κυκλοφορία έντυπα του.

Κρίμα κ. Χατζηνικολάου. Ούτε τα προσχήματα πλέον. Τι άλλο να πει κανείς;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kraepelin avatar
    Kraepelin 04/09/2008 21:49:44

    Κρατούσε ποτέ τα προσχήματα ο Χατζηαπαφτός για να τα κρατήσει τώρα;

  2. Παραμυθιασμένος avatar
    Παραμυθιασμένος 04/09/2008 21:52:07

    Γιά σου Φάκτορα με τις επισημάνσεις σου!!! Φαίνεται ότι ξεχνάς ότι πίσω από όλα είναι ο Κουρής-τα πλαστά τιμολόγια- και ο Ρουσόπουλος. Τι θα κάνει ο Χατζη και ο Τράγκας που είναι έμμισθοι του Κουρή. Και κωλοτούμπες είναι έτοιμοι να κάνουν για να τον καλύψουν!!! Οπως και όλοι οι χρυσοπληρωμένοι των ΜΜΕ!!!
    Φίλε μου είναι πολλά μα πολλά τα λεφτά. Τώρα αν κάποιος αποτιμήσει το τι έχει π.χ. ο Βουλγαράκης ή ο Ρουσσόπουλος και κάνει τις αναγωγές με ένα καλά αμοιβόμενο με καλά αμοιβόμενη σύζυγο στην ηλικία των Υπουργών μας θα καταλάβει γιατί η πολιτική και επώνυμη δημοσιογραφία κάνουν το κορόιδο. Είναι πολλά τα λεφτά Αρη!!! Και όχι μόνο.

  3. Κομματόσκυλο avatar
    Κομματόσκυλο 04/09/2008 21:52:31

    Να παραιτηθεί από υπουργός ο Τατούλης που είναι μπλεγμένος με offshore και έπεισε τους καλόγερους να γίνουνε μεσίτες και real estate managers, και έπεισε το Βουλγαράκη να παντρευτεί τη ζάπλουτη γυναίκα τη συμβολαιογράφο, και έβαλε τον Αγοραστό να τσαλακώνει ψηφοδέλτια, και πήγε να φάει τον υγροβιότοπο, και έπεισε τον Κουρή να πάρει στο κανάλι τη Μάρα, και κατάφερε τον Καραμανλή να κάνει όλους αυτούς υπουργούς, και μάλλον τον είχε ψηφίσει και για αρχηγό της ΝΔ, και σα να μήν έφταναν όλα αυτά χάρισε και τούρτα στον Παπανδρέου. Ο Τατούλης φταίει για όλα.

  4. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 04/09/2008 21:52:47

    νομίζω οτι είστε άδικοι με τη ζαχαρέα.

    έχει κάνει κάποιο έγκλημα?
    γιατί ακριβώς κατηγορείται δηλαδή η γυναίκα?

  5. ςςς avatar
    ςςς 04/09/2008 21:56:18

    Ποια προσχήματα? Οι άνθρωποι έχουν χάσει το μέτρο, έχουν αντιλληφθεί ότι έχουν να κάνουν με οπαδούς και όχι με σκεπτόμενους πολίτες.Καιρός να ξυπνήσουμε και να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε το μυαλό μας. Η κυρία Υπουργού να κάνει διαγγέλματα και μαθήματα Δημοκρατίας !!!!!!!Ρε που πάμε?????

  6. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 04/09/2008 21:58:04

    ..ακριβως βρε;;

    τι φταίε;;

    Δουλευει για να ζήσει τον ακαμάτη τον άντρα της, που όλη μερα απλά βυσσοδομεί μαζί με τον άλλο τον τεμπέλη στην βίλα του γραφικου Κορλεον...της Ραφήνας ήθελα να πώ

  7. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/09/2008 22:05:08

    Βρε παιδιά, βρε παιδιά, δεν υπάρχει κανένα θέμα νομιμότητας ή πολιτικής ηθικής.
    Απλά η κυρία έχει επαγγελματική δράση στον επαγγελματικό τομέα που εποπτεύει ο σύζυγός της.
    Ούτε ο Υπουργός μοιράζει και στον εργοδότη της συζύγου του κομμάτι από την κρατική διαφήμιση ή οι κινήσεις της κα Ζαχαρέα στον χώρο των ΜΜΕ δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του κ Ρουσόπουλου.
    Ολα είναι νόμιμα, όπως γίνεται και στο εξωτερικό.

    ΥΓ

    Αλήθεια οι καταγγελίες του πρώην επικεφαλή της ΥΠΕΕ είναι φαντάζομαι ανυπόστατες, αφού δεν έχει γίνει τίποτα?
    Ας φανταστώ λοιπόν ότι και η κρατική διαφήμιση που παίρνουν ορισμένα ΜΜΕ, καταβάλετε μετά την προσκόμιση ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας?
    Διαφορετικά θα είχε επιληφθεί η ανεξάρτητη Ελληνική Δικαιοσύνη, χωρίς καμία επικριτική ή υποτιμητική λεκτική κριτική εκ μέρους μου.

  8. Siena avatar
    Siena 04/09/2008 22:08:07

    Αυτα που συμβαινουν στην Ελλαδα με πολιτικους κηρυκες και γυναικες στα καναλια σαν προπαγανδιστικα εργαλεια και ενισχυτικες πατηριτσες του συζυγου πολιτικου κυβερν. στελεχους,
    ειναι πρωτοφανες στην Δημοκρατικη μας Ευρωπη.

    Παντως εγω σαν Ευρωπαιος Πολιτης θα κρατουσα αποστασεις απο μια τετοα χωρα με τη Δημοκρατια σε καθεστος Ομηρειας απο τα ποικιλα Πολιτικα Φροκαλα, που την λυμαινονται
    Siena

  9. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ avatar
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 04/09/2008 22:23:58

    Για την ΟΥΣΙΑ μπορούμε να συζητήσουμε;;;

    ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ

    Η “ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” ΜΑΣ βρίσκεται πράγματι σε κρίσιμη καμπή. Αν συνεχίσει έτσι το πόπολο θα αντιληφθεί τελικά την απάτη της αντιπροσώπευσης και θα εξεγερθεί. Γιατί έτσι που ήρθαν τα πράγματα με τον ενδοκαπιταλιστικό αναταγωνισμό και τις ευρύτερες καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις φάνηκε σε όλο της το μεγαλείο η γύμνια της “πολιτικής” του δικομματισμού, αλλά και η γύμνια δυνάμεων σαν το Σύριζα. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ τέλος. Τον ΣΥΡΙΖΑ άρχισαν να τον φρενάρουν και δεν ισχυρίζομαι άδικα και για τη δική του γύμνια, αρκεί να σκεφτεί κανείς πόσο πήραν τα μυαλά τους αέρα απο τους ακριβοπληρωμένους γκαλοπατζήδες του συστήματος. (Τώρα ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ζητάει εκλογές μπας και συγκρατήσει τα ποσοστά...) ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ σε συζητήσεις περί των “αντιπροσώπων” ας ξεκινήσουμε επιτέλους μια συζήτηση για τη δική μας δυνατότητα να διαφεντέψουμε τις ζωές και τον τόπο μας με βάση τις ανάγκες και τις προτεραιότητες που οφείλουμε να ορίσουμε. ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΜΑΓΚΕς ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΟΡΕΞΗ ΣΑΣ μια δοκιμή με ALEXIS;;; Έλεος!!! ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.(και των παρατρεχάμενων τους) ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. ΟΧΙ αντιπροσωπευτική δημοκρατία, δηλαδή δικτατορία της ολιγαρχίας, αλλά ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ των εργαζομένων, ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ;;;;

    ΕΣΥ FAKTORA ΤΙ ΛΕΣ;;;; (Σεερώτησα κι εχθές με το ίδιο κομμάτι που αναρτώ κι απόψε - για την ουσία εννοώ)

  10. Prokroustis avatar
    Prokroustis 04/09/2008 22:24:23

    Υπάρχει μια αρχή στη δημοσιογραφία. Το ασυμβίβαστο. Δηλαδή δεν μπορείς στο ΜΜΕ που εργάζεσαι να καλύπτεις το ίδιο αντικείμενο με το οποίο ασχολείσαι είτε στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομεά. Για παράδειγμα, κάποιος που είναι σε γραφείο Τύπου Τράπεζας, δεν πρέπει να ασχολείεται με τραπεζικό ρεπορτάζ, κ.ο.κ. Η αρχή βέβαια καταπατάται συστηματικά, εξαιτίας του "λόμπυ" των γραφείων Τύπου στην ΕΣΗΕΑ (μεγάλε Τσαλαπάτη-Σόμπολε). Στην περίπτωση της Ζαχαρέα, εμφανώς υπάρχει πρόβλημα ασυμβίβαστου αφού είτε σχολιάζει(ζε) την πολιτική επικαιρότητα, είτε παρουσιάζει(ζε) πληροφορίες που έχουν άμεση σχέση με αυτή. Ε, εύλογα διερωτάται ο αδαής πολίτης: δεν θα της έδωσε καμμιά αποκλειστική είδηση ο άνδτρας της; Δεν θα ανοίγουν όλες οι υπουργικές -και όχι μόνον- πόρτες χαρις στον άνδρα της; Δεν στηρίζει, λόγω της ίδια σχέσης, την κυβέρνηση; Δεν είναι λίγες εκείνες οι γυναίκες σε δυτικές χώρες ή οι άντρες που όταν το έτερον ήμισυ απέκτησε σημαντική θέση στον κρατικό μηχανισμό΄και κυρίως σε κυβέρνηση, παραιτήθηκαν από τις θέσεις τους. Αυτό δεν χρειάζεται να το ζητήσει κανένας Τατούλης (έκαναν τον μέτριο, ηγέτη!). Αυτό επιβάλλουν οι στοιχειώδεις κανόνες προστασίας ενός πολιτικού. Οι στοιχειώδεις κανόνες προστασίας και του επαγγελματία στα ΜΜΕ. Δεν είναι πιά τόσο σύνθετο το θέμα. Ενα κι ενα ίσον δύο, είναι.

  11. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 04/09/2008 22:25:31

    αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα είναι πρωτοφανΗ, όχι 'πρωτοφανές', όπως έγραψες.

    εσύ ως γυναίκα είσαι Ευρωπαία πολίτης και όχι Ευρωπαίος.
    (αν και οι σοφοί αρχαίοι ημών πρόγονοι δεν πρόβλεψαν να υπάρχει θηλυκό για τη λέξη 'πολίτης', ακριβώς διότι ως πάνσοφοι που ήταν είχαν καταλάβει οτι είναι εντελώς μα εντελώς αφύσικο μία γυναίκα να ασχολείται με τα πολιτικά...)

    το '''καθεστος''' γράφεται καθεστώς.

    για τα υπόλοιπα που λες, είσαι εκτός πραγματικότητας.
    ακούς εκεί δεν γίνονται στην '''Δημοκρατική μας Ευρώπη'''!!!

  12. empristis avatar
    empristis 04/09/2008 22:26:22

    ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΤΟΠΟΠΘΕΤΗΘΕΙ Η ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΗ ΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΡΑΣΤΩΝΗ ΕΣΗΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΖΑΧΑΡΕΑ

  13. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 04/09/2008 22:27:05

    το παραπάνω σχόλιό μου απευθύνεται στη Siena.

  14. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ avatar
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 04/09/2008 22:28:03

    Για την ΟΥΣΙΑ μπορούμε να συζητήσουμε;;;

    ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ

    Η “ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” ΜΑΣ βρίσκεται πράγματι σε κρίσιμη καμπή. Αν συνεχίσει έτσι το πόπολο θα αντιληφθεί τελικά την απάτη της αντιπροσώπευσης και θα εξεγερθεί. Γιατί έτσι που ήρθαν τα πράγματα με τον ενδοκαπιταλιστικό αναταγωνισμό και τις ευρύτερες καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις φάνηκε σε όλο της το μεγαλείο η γύμνια της “πολιτικής” του δικομματισμού, αλλά και η γύμνια δυνάμεων σαν το Σύριζα. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ τέλος. Τον ΣΥΡΙΖΑ άρχισαν να τον φρενάρουν και δεν ισχυρίζομαι άδικα και για τη δική του γύμνια, αρκεί να σκεφτεί κανείς πόσο πήραν τα μυαλά τους αέρα απο τους ακριβοπληρωμένους γκαλοπατζήδες του συστήματος. (Τώρα ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ζητάει εκλογές μπας και συγκρατήσει τα ποσοστά…) ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ σε συζητήσεις περί των “αντιπροσώπων” ας ξεκινήσουμε επιτέλους μια συζήτηση για τη δική μας δυνατότητα να διαφεντέψουμε τις ζωές και τον τόπο μας με βάση τις ανάγκες και τις προτεραιότητες που οφείλουμε να ορίσουμε. ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΜΑΓΚΕς ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΟΡΕΞΗ ΣΑΣ μια δοκιμή με ALEXIS;;; Έλεος!!! ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.(και των παρατρεχάμενων τους) ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. ΟΧΙ αντιπροσωπευτική δημοκρατία, δηλαδή δικτατορία της ολιγαρχίας, αλλά ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ των εργαζομένων, ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ;;;;

    ΕΣΥ FAKTORA ΤΙ ΛΕΣ;;;; (Σεερώτησα κι εχθές με το ίδιο κομμάτι που αναρτώ κι απόψε - για την ουσία εννοώ)

  15. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 04/09/2008 22:38:09

    αν το σκεφτείτε βαθιά φιλοσοφικά το όλο θέμα και αναλογειστείτε την γενική εικόνα του κόσμου μας σήμερα, θα βγει αβίαστα το συμπέρασμα οτι αν αφαιρούσαμε τα πολιτικά δικαιώματα από τις γυναίκες, θα βελτιώνονταν όλα μα όλα τα προβλήματα σε θεαματικό ποσοστό!!

    προσπαθείστε να είστε αυστηροί και απερίσπαστοι στη σκέψη σας και θα καταλήξετε σε αυτό το συμπέρασμα.

    επί παραδείγματι αν οι γυναίκες βρίσκονταν στο φυσικό τους χώρο δηλαδή στην κουζίνα το θέμα 'Ζαχαρέα' σήμερα απλώς δεν θα υπήρχε....

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/09/2008 22:38:40

    9. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
    ..συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ των εργαζομένων, ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
    Με το κόμμα που δεν έχει ΜΜΕ επιχειρήσεις κλπ.
    Που η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ σταματά στην είσοδο των επιχειρήσεων του ομίλου?
    Που δεν έχει πάρει ούτε ένα € από την ΕΟΚ?
    Που δεν έχει πάρει ούτε μια δραχμή από ξένα κέντρα, κυβερνήσεις κλπ?
    Που δεν έχει δώσει κρατικό χρήμα στον υιό του Πέτρου?
    Για το άρθρο του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ 12/07/35 "Γι' αυτό εμείς όχι μόνο δεν λυπηθήκαμε για την αστικοτσιφλικάδικη ήττα στη Μικρασία μα και την επιδιώξαμε"?
    Για τη Μακεδονία?
    & επειδή εγώ είμαι αντιδραστικός, πατριώτης, κλπ άρα φασίστας κατά ορισμένους ας διαβάσεις :
    "Τάκης Λαζαρίδης: «Ευτυχώς ηττηθήκαμε σύντροφοι»"
    ή το γράμμα του ιδίου προς τον κ Θεοδωράκη.
    Ευτυχώς σωθήκαμε από τη ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ των εργαζομένων, ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

  17. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 04/09/2008 22:45:29

    ορθογραφική διόρθωση στον εαυτό μου:
    αναλογιστείτε και όχι 'αναλογειστείτε', όπως έγραψα.

  18. εθνικιστής,φυλετιστής,σεξιστής, avatar
    εθνικιστής,φυλετιστής,σεξιστής, 04/09/2008 23:50:51

    ανώνυμε η διόρθωσή σου είναι εντελώς ανόητη(χωρίς νόημα).

    εγώ μιλάω για το οτι πρέπει να μιλάμε σωστά τη γλώσσα και οτι η σοφία ξεκινάει από την επίγνωση αυτών που λέει κανείς(ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ)κι αυτός μου λέει για το σημαδάκι του ερωτηματικού......

    τι να πει κανείς....

    του δείχνεις το φεγγάρι του αλλουνού κι αυτός σε ρωτάει αν έκοψες τα νύχια σου....

    τα γράμματα σε μία λέξη αν δεν τα βάλεις σωστά, δείχνει οτι αυτό που λες δεν το έχεις συνειδητοποιήσει πλήρως και εις βάθος.

    αντίθετα, το αν θα βάλω ''?'' ή “;” στο τέλος της ερώτησης δεν δείχνει τίποτα απολύτως.



    μιλάς ελληνικά μίλα τα σωστά.
    μιλάς ισπανικά μίλα τα σωστά.
    μιλάς κινέζικα μίλα τα σωστά.

    ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ.

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/09/2008 23:56:43

    @ 18 Anonymous

    το ? το χρησιμοποιώ από αγάπη προς τους πειρατές, μου θυμίζει θάλασσα (όπως και το διαδίκτυο)
    Η ιστορία είναι η αφετηρία, τα χθεσινά βήματα, τα μονοπάτια που έχει κάποιος διαβεί για να φτάσει στο σήμερα, ξεκινώντας για το αύριο...
    Για το ζεύγος αδιαφορώ για το παρελθόν του, για το σήμερα έγραψα και στο σχόλιο με Α/Α 7 κατέθεσα την άποψή μου.
    Κουτοπονηριές?

    ΥΓ

    ...μου αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι

    :-)

  20. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 05/09/2008 04:12:07

    προς το επίμονο βλήμα από πάνω που νομίζει οτι...έριξε και χαστουκάκι!


    η αρχαία ελληνική γλώσσα δεν είχε διαχωρισμό μικρογράμματης γραφής και κεφαλαίων.
    το σημείο στίξης δε σημαίνει ΤΙΠΟΤΑ απολύτως για το κατα πόσο καλά χρησιμοποιείς τη γλώσσα.

    πρέπει να έχεις πολύ χαμηλό iq για να μην καταλαβαίνεις τη διαφορά και να επιμένεις στις μπουρδίτσες σου.
    σου το λέει αυτό ένα μέλος της MENSA με δείκτη νοημοσύνης 145(εγώ δηλαδή).

    αμόρφωτε άνθρωπε θες να βγάλεις και γλώσσα να αντιμιλήσεις.

    δε θα κάτσω να σου κάνω άλλο μάθημα.
    αν κατάλαβες έχει καλώς αν όχι δεν πειράζει, δεν είναι για όλους η αναλυτική και αντιληπτική ικανότητα.

    όταν σου δίνουν συμβουλές θα το βουλώνεις και θα επωφελείσαι από αυτές, δεν θα κοιτάς να αντιμιλήσεις.

  21. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 05/09/2008 06:47:57

    Το iq 145 πάει μαζί με τη φασιστική σου ρητορική

    Ω μεγάλε διανοητή ????

    άκου κει θα το βουλώνεις !!!!

    13 χρονών είσαι άνθρωπέ μου ??

  22. Xase avatar
    Xase 05/09/2008 08:57:57

    23

    Ωραια τα γαλλικα σου μπραβο!

    Δεν βαζω τονους γιατι δεν ξερω πως μπαινουν. Σορυ (συγνωμη δηλαδη).

  23. Xase avatar
    Xase 05/09/2008 09:00:18

    23

    Α ναι ξεχασα. Εγω δεν
    ημουν ποτε μελος της MENSA. Απλα ετρωγα στην MENSA.

  24. Γαρδενια avatar
    Γαρδενια 05/09/2008 09:56:17

    Οσο για τo IQ 145 θα ελεγα οτι εκφραζει για τον παραπανω γυρτη τον απολυτο συνδυασμο μισογυνισμου και γκευ κουλτουρας.

  25. Helmut avatar
    Helmut 05/09/2008 10:42:55

    Το ALTER εξοφλεί γραμμάτια με την ακραία φιλοκυβερνητική στάση του.

    Και αυτό διότι γλίτωσε έτσι τα πρόστιμα για τα πλαστά/εικονικά τιμολόγια του Κουρή.

    Έφαγε τον Κλαδά, προσέλαβε την Ζαχαρέα... και business as usual!

    Και για να μην ξεχνιώμαστε, ε; το δελτίο του ALTER κούτσα-κούτσα έφτασε να είναι το 2ο σε τηλεθέαση.

  26. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/09/2008 11:33:04

    IQ 146: ΜΑΓΚΑΣ- ΔΑΓΚΑΣ- ΤΡΑΓΚΑΣ

    "Όλα ωραία και καλά τα λέει ο κ. Τράγκας, αλλά αυτό που δε μας είπε ακόμα είναι το πώς μεταχειρίζεται τους εργαζομένους του. Γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι από "Χώρα", "Score Live", "10" κλπ. πληρώνονται με καθυστέρηση πολλών μηνών, άλλοι φεύγουν χωρίς να έχουν πάρει ούτε τα μισά των δεδουλευμένων τους και αρκετοί από αυτούς είναι και ανασφάλιστοι;

    Μιλάμε για έναν τύπο, ο οποίος, σύμφωνα με δημοσίευμα της "Καθημερινής", απολαμβάνει την πρώτη θέση στις κρατικές επιχορηγήσεις των εφημερίδων, μόνο για τη "Χώρα" που πουλάει μόλις 5000 φύλλα, τσεπώνοντας 2,5 εκ. ευρώ ετησίως! Αυτά πότε θα ακουστούν; Πότε θα ειπωθούν τα πράγματα όπως έχουν για τις συνθήκες εργασίας των δημοσιογράφων, που όντας εξαρτημένοι λόγω...
    ανάγκης, είναι έρμαιο του κάθε ψευτοεκδότη;

    Όχι τίποτ' άλλο, αλλά μερικοί-μερικοί από αυτούς, όπως ο κ. Τράγκας, βγαίνουν στα κανάλια και μιλάνε τάχα για τα προβλήματα των εργαζομένων και άλλα τέτοια, τη στιγμή που οι ίδιοι πατάνε επί πτωμάτων και είναι πρώτοι στη διαπλοκή. Και για να τα λέμε όλα, με στοιχεία και όχι λόγια του αέρα, ο γράφων έχει να λαμβάνει μισθούς από τον Δεκέμβριο από τον συγκεκριμένο "κύριο", ο οποίος όχι μόνο δεν ντρέπεται, αλλά τώρα τελευταία το παίζει... κωτσόβωλος, λέγοντας πως θα πληρώσει τους μισθούς σε δόσεις!

    Πρέπει να βγουν τα άπλυτα στη φόρα και για το χώρο της δημοσιογραφίας.. Καλύτερα να μην το παίζουμε "κινέζοι" εν έτη 2008 γιατί τα προβλήματα είναι τεράστια και πολλά από τα μέσα συντηρούνται με παιδιά πρακτικής, που τρέχουν απ' το πρωί ως το βράδυ και δεν βάζουν στην τσέπη δεκάρα τσακιστή. Και όλα αυτά, για να γίνεται μάγκας! ο κάθε Τράγκας και να γυρνοβολάει από κανάλι σε κανάλι να λέει τις σαχλαμάρες του. Έλεος..."

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    (Αναρτήθηκε από troktiko)

  27. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 05/09/2008 13:50:25

    ωχ ωχ ωχ......

    ξεσηκώθηκαν τα λάχανα και άρχισαν να επιχειρηματολογούν!

    για να δούμε:

    @greekpoliticalreview

    ναι κύριε, φασίστας.
    αφού ο άλλος είναι προφανές οτι έχει άδικο και δεν το αντιλαμβάνεται απλώς λόγω χαζομάρας, γιατί να μην το πω?

    στον δικό μου φασιστικό κώδικα ηθικής κανείς ηλίθιος δεν είναι αήττητος.

    κύριε όταν σου μιλάει ένας ανώτερός σου θα τον ακούς και θα κλείνεις το στοματάκι σου.
    δεν θα προσπαθείς να κερδίσεις την κουβέντα ...λόγω βλακείας, συμμετέχοντας ως ισότιμος συνομιλητής με τον ευφυή!

    αρκετά πια με το φασισμό τον ηλιθίων.

    ήρθε η ώρα για τον αγνό φασισμό των δικαίων.


    @Xase

    δεν έχεις καταλάβει απολύτως τίποτα από όσα είπα, έτσι δεν είναι?
    αλλά σκέφτηκες, αφού μιλάνε όλοι, ας πετάξω κι εγω την ασχετίλα μου.


    για την ιστορία αφού αναφέρθηκε, έχω πετύχει και σκορ 157 σε επίσημο test, όπως επίσης και ένα ταπεινό 130(ήμουνα στην Αγγλία και είχα δώσει το test το πρωί μετά από ξενύχτι με hangover), αλλά αφού το χαρτί γράφει απάνω 145, θεώρησα πιο τίμιο να αναφέρω αυτό.

    @Γαρδένια

    και όπως ακριβώς το περίμενα η μεγαλύτερη κοτσάνα εκτοξεύτηκε από γυναίκα.....
    γυναικάκι, τα έχεις μπερδέψει μες το μυαλό σου έτσι δεν είναι?

    φυσικά και είμαι μισογύνης, διότι αυτήν είναι η στάση που πρέπει να κρατάει ένας άνθρωπος ειλικρινής με τον εαυτό του.
    μυική δύναμη δεν έχεις, όση έχω εγώ.
    νοημοσύνη δεν έχεις όση έχω εγώ.
    σθεναρότητα σκέψης δεν έχεις όση έχω εγώ, θα λυγίσεις στην πρώτη πίεση.
    από αντριλίκι και σεβασμό δεν ξέρεις διότι ΜΟΛΙΣ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΜΕ ΕΙΠΕΣ ΓΚΕΙ!!!!

    και άλλα πολλά....

    σε καμία αντικειμενική αξία δεν αποτελεί εγγύηση μία γυναίκα, οπότε ποιός ο λόγος να σεβαστώ ένα κατώτερο από όλες τις απόψεις πλάσμα???

    όχι δεν θα σε σεβαστώ.
    εσύ θα σεβαστείς εμένα.

    ακούς εκεί γκέι, λέει το γυναικάριο.....

    @anonymous 30

    δεν σε βολεύει να τις βγάλουμε εξω να τις μετρήσουμε.
    κι εκεί υπερτερώ.

    για το γλωσσικό ζήτημα που λες, αν ο εγκέφαλός σου ήταν ελαφρώς πιο ζωηρός από ένα λάχανο, δεν θα υπήρχε καν(το γλωσσικό ζήτημα).

    ναι κύριε όταν κάνεις λάθος θα σε διορθώνουν και θα λες κι ευχαριστώ.
    έτσι απλά.

    τα υπόλοιπα περί χλαμύδας είναι αποδείξεις της τεράστιας ασημαντότητας των σκέψεών σου.



    ΧΑΙΡΕΤΕ.

  28. Xase avatar
    Xase 05/09/2008 15:29:01

    Φιλε 31 γεια σου. Εχω καταλαβει πολυ περισσοτερα απο οτι εχεις γραψει. Οτι εισαι ενας βλακας και μισος και κανακευεσαι με τις γραμματικες γνωσεις και το IQ σου. Σιγουρα εσυ τα ξερεις ολα. Αν ομως θελεις να αντιπαρατεθεις με καποιον δεν αναφερεσαι καν στα τυχον γραμματικα του λαθη αλλα τον αντιμετωπιζεις επι της ουσιας. Αυτο που εκανες εσυ μονο κομπλεξικα ατομα το κανουν. Οσο για τον IQ σου μαλλον 14,5 ειναι.

    Xaze

    ΥΓ. Θα μπορουσα να υπογραψω και Χαζε, με τον τονισμο στο ε

  29. ο νοών...νοείτο avatar
    ο νοών...νοείτο 05/09/2008 15:31:01

    Κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια.
    Είναι αυτοί που ηθελημένα αποπροσανατολίζουν την κάθε συζήτηση.
    Αυτοί που δεν θα θιχτούν από τις παρατηρήσεις, και όχι τα σχόλια, του "αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις"
    θα είναι κερδισμένοι.
    Αυτοί που θα θιχτούν από τα σχόλιά του θα έχουν δίκαιο.
    Ο φασιμός του δικαίου απλά αυτοαναιρείται.
    Το ότι κάποιοι δεν σε καταλαβαίνουν, όπως λες, δεν σου δίνει το δικαίωμα λόγω ανωτέρας ευφυίας να την μεταχειρίζεσαι τοιουτοτρόπως.
    Είναι βέβαια αυθαίρετο δικαίωμά σου η όποια συμπεριφορά.
    Θα μπορούσα να συμφωνήσω στο όλον εάν εξέλειπε το μερικόν.

  30. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 05/09/2008 15:55:15

    Εγώ πιστεύω ότι ο 31 είναι μεσήλιξ (sic) και μένει με τη μάνα του ακόμα !

    Γι αυτό και τα νεύρα ...

    ...Ψιτ νεάτερνταλ γρήγορα πίσω στη σπηλιά σου

  31. Xase avatar
    Xase 05/09/2008 16:07:44

    Α ναι, ξεχασα. Εκει παραπανω εκανες ενα γλωσσικο λαθος και μετα το διορθωσες. Η ερωτηση μου ειναι΄..
    Ζητησες ευχαριστω απο τον εαυτουλη σου;;

  32. nas avatar
    nas 05/09/2008 17:08:37

    Ο Θέμος τω-ρα, δι-και-ω-νε-ται!!!

  33. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 05/09/2008 19:47:18

    το θέμα έχει εξαντληθεί, και δεν αξίζει τον κόπο να συνεχιστεί.

    όποιος επιθυμεί να βαυκαλιστεί περαιτέρω είναι ελεύθερος να το κάνει δεν υπάρχει πρόβλημα.

    πάντως λάβετε υπόψιν σας οτι έχω δίκιο, δεν είπα τίποτα λάθος και όλα όσα είπα είναι σωστά.

    υ.γ:xase, σου διαφεύγει οτι επί της ουσίας των λεγομένων εκείνων στους οποίους έκανα παρατήρηση, δεν αναφέρθηκα καθόλου ακριβώς επειδή δεν μπορείς να αντιμετωπίζεις επιχειρήματα με γραμματικές διορθώσεις.
    σκοπός μου ήταν να επιτείνω την προσοχή όλων μας στο θέμα της σωστής χρήσης της γλώσσας, διότι τρελαίνομαι όταν βλέπω κοτσάνες και διότι είναι αντιαισθητικό να βιάζεται το πιο όμορφο και αποτελεσματικό γλωσσικό εργαλείο στον κόσμο, η ελληνική γλώσσα.
    απλά πράγματα.

  34. Υπουργος Π(ρ)ο(ρ)νειας avatar
    Υπουργος Π(ρ)ο(ρ)νειας 05/09/2008 21:08:50

    To 37 vrithei mesa se xronia malakunsh
    koinws Malakia

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.