#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/02/2011 15:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ε, όχι και στο Μουσείο!



Στην αρχή κατέλαβαν  κεντρικές πλατείες της Αθήνας για να προσευχηθούν.

Εντάξει, είπαμε, αιφνιδιάστηκε η πολιτεία και στο κάτω-κάτω ιερό καθήκον άσκησαν.

Στη συνέχεια, κατέλαβαν την Νομική.

Εδώ η Πολιτεία δεν αιφνιδιάστηκε γιατί είχε ενημερωθεί, αλλά έμπλεξαν οι διαδικασίες  αναζητώντας τους υπεύθυνους για να πάρουν τις αποφάσεις.

Η κατάληψη έληξε «αναίμακτα» και η Κυβέρνηση πανηγύρισε για μια επικοινωνιακή νίκη η οποία όμως ήταν μαθηματικά βέβαιον ότι  θα αποδεικνυόταν στην πορεία,  «πύρρειος»!

Σήμερα οι  «φιλοξενούμενοι» της Υπατίας,  δεν εκβιάζουν μόνο το ελληνικό κράτος, αλλά απειλούν κιόλας!

Οι λαθρομετανάστες, απειλούν και εκβιάζουν το κράτος!

Αυτό δεν πρέπει να έχει συμβεί πουθενά αλλού!

Το βράδυ θα γίνει «συναυλία αλληλεγγύης»,  που νομίζετε;

Μπροστά από το Αρχαιολογικό Μουσείο!

Εκεί που στεγάζονται οι θησαυροί της αδιάλειπτης ιστορίας και συνέχειας του ελληνισμού.

Με ζωντανά ακόμα στη μνήμη μας τα πλάνα από τη λεηλασία του Αρχαιολογικού Μουσείου του Καϊρου,  ήθελα να ξέρω ποιοι έδωσαν την άδεια να γίνει αυτή η συναυλία στο χώρο αυτό;

Και γιατί επελέγη αυτός  ο χώρος;

Χάθηκαν τα γήπεδα και οι πλατείες;

Μια λύση υπάρχει για να μη συμβούν τα χειρότερα: Σήμερα κιόλας οι αρμόδιοι να καλέσουν τους πρέσβεις των χωρών από τις οποίες κατάγονται οι άνθρωποι αυτοί και να τους θέσουν  διορία 48 ωρών για να τους επαναπροωθήσουν στις πατρίδες τους ή να τους δώσουν τα νόμιμα χαρτιά για να πάνε όπου θέλουν!

Γιατί διαφορετικά  ούτε που μπορούμε να φανταστούμε τι θα συμβεί.



Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/02/2011 16:01:53

    Παπαγαλάκια του Πράσινου Φασισμού. Προβοκάτορες για την επόμενη κίνηση.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 09/02/2011 17:44:23

      +1000

      • Χρ.Δ avatar
        Χρ.Δ @ Orestios 10/02/2011 11:35:28

        Τι σημαινει το "+1000" ????

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ Χρ.Δ 11/02/2011 10:11:38

          Ότι συμφωνεί "με τα χίλια"... Ή ότι 1000% δίκιο! Συμφωνώ απόλυτα εν κατακλείδει.

  2. panos133 avatar
    panos133 09/02/2011 16:04:52

    μεγαλη νυχτα θα ειναι η σημερινη,εκτος απο το μουσειο,εχει την ιδια ωρα στην κερατεα διαμαρτυρια κατα της βαρβαροτητας των καλοκαγαθων ΜΑΤ,αιντε να κανουμε τον σταυρο μας, μην βγει ο λαγος απο το καπελο αποψε.......

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ panos133 09/02/2011 16:22:50

      Ας βγεί και περιστέρι δε πειράζει ......... το θέμα είναι ΚΑΤΙ ΝΑ ΒΓΕΙ (φτάνει πια επί τόσο καιρό που....... μόνο μπαίνει και κάτι)!!!!!


      *Μιά άποψη.-

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ panos133 09/02/2011 18:03:28

      Αληθεύει ότι θα απόψε θα τα μεταδίδει ζωντανά και το Αλ Τζαζίρα;

  3. panatha avatar
    panatha 09/02/2011 16:12:03

    Ο ελληνακος εχει εκφυλιστει μεχρι το μεδουλι των κοκκαλων του και θα καταπιει
    τα παντα αρκει να ροκανιζει ησυχος το παξιμαδι του.
    Οι ΕΛΛΗΝΕΣ ομως τι κανουν;

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ panatha 09/02/2011 16:16:18

      Θα παρακολουθήσουν σε "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ" μετάδοση τη συναυλία ΑΠΟ ΤΙΣ , ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΓΙΑ ΤΑ "ΔΕΛΤΙΑ" , ΚΑΜΕΡΕΣ με φόντο το ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ LANDMARK ........ TO MOYSEION !!!!

      ΑΛΛΑ ..... ως Άνθρωπος , μπορεί να κάνω και ΛΑΘΟΣ.!!!

      *Μιά άποψη.-

    • Dora avatar
      Dora @ panatha 09/02/2011 16:42:25

      Panatha,
      Εγω ειμαι ελληνιδα του εξωτερικου και μουρχεται να ξερασω μ'αυτα που συμβαινουν στην ευρωπη με το ισλαμ.Αλλα πιο πολυ μουρχεται να ξερασω,οταν δινω για ενημερωση μερικες μαρτυριες πρωην μουσουλμανων-ιδων απο διαφορες ιστιοσελιδες και δεν εμφανιζονται.Θα προσπαθησω παλι και παρακαλω να το διαβασει κι ο Στεργιος (που δεβεται βαθυτατα το ισλαμ,οπως λεει) με την ελπιδα βεβαια το antinews να μην το κοψει:www. redskywarning.blogspot.com

      • panatha avatar
        panatha @ Dora 09/02/2011 18:46:56

        Χαιρετισμους αγαπητη,καλα να περνας.
        Δυστυχως εδω στην πατριδα ζουμε υπο τριπλη κατοχη.
        ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ.....

      • loretta avatar
        loretta @ Dora 09/02/2011 21:23:41

        Αγαπητη Dora....
        ετσι οπως παμε και εμεις ελληνες του εξωτερικου θα γινουμε...αν σου πω οτι σε ζηλευω...!!!

        • Dora avatar
          Dora @ loretta 09/02/2011 22:18:16

          Λορεττα, να μη με ζηλευεις. Δεν ζει μονο με το ψωμι ο ανθρωπος.
          Εδω για να βρεις εναν ανθρωπο για να πεις μια σοβαρη κουβεντα θα πρεπει να τον ψαχνεις χρονια.Δεν εχεις ιδεα τι ρηχοι και ψυχροι ανθρωποι ειναι αυτοι εδω και τι μεγαλη μοναξια νοιωθει κανεις οταν ειναι μαχητικος και ψαχνει τα πραγματα σε βαθος...

          • Χαλκιδέος avatar
            Χαλκιδέος @ Dora 11/02/2011 10:13:31

            Αν επιτρέπεται, σε ποια ακριβώς χώρα βρίσκεσαι;

            ** Απλή περιέργεια **

  4. φωτεινη avatar
    φωτεινη 09/02/2011 16:22:58

    παντως στην αιγυπτο ηταν ψευτο λεηλασιες για να καλυφθουν οι προγενεστερες κλοπες αρχαιολογικων ευρηματων απο τις αποθηκες,ελεγε ιταλος αρχαιολογος που εκανε ανασκαφες εκει.λες και σε μας ?δεν πιστευω.αν και οι περαν του ατλαντικου ειναι και φιλοτεχνοι..

  5. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/02/2011 16:26:34

    Στα τσακίδια από πού πάνε για να τους στείλουμε εκεί για μόνιμη διαμονή;

    • Dora avatar
      Dora @ ΒΙΣ 09/02/2011 16:53:22

      BΙΣ,διαβασε λιγο στην παραπανω(redskywarning.blogspot.com) ιστιοσελιδα κατω-κατω την μαρτυρια της μουσουλμανας που εγινε χριστιανη,για να δεις τι λεει.

  6. Pikis avatar
    Pikis 09/02/2011 16:41:41

    Θα τραγουδήσει ο Νταλάρας;

    Γιατί δεν πάει η αστυνομία να τους μπουζουριάσει να τελειώνουμε με τους εισβολείς;;;
    Στα τσακίδια όλοι τους. Και οι ΣΥΝ μαζί τους...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Pikis 09/02/2011 21:00:01

      Οι δουλέμποροι έχουν την κάλυψη της κυβέρνησης

  7. Dora avatar
    Dora 09/02/2011 16:44:57

    Kαι της ευρωπης ΓΕΩΡΓΙΕ. http://redskywarning.blogspot.com

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/02/2011 16:50:25

    Από ποιές χώρες κατάγονται ? Κανείς δεν ξέρει.
    Ένα από τα αιτήματά τους ήταν να μην καταγραφούν.

    Μαρτυρίες ότι πρόκειται για τυνήσιους και βορειοαφρικανούς που τους κουβάλησαν εδώ για να συνεχίσουν τις πορτοκαλί εξεγέρσεις διαψεύδονται ως αναληθείς.

    • Dora avatar
      Dora @ αλλενάκι 09/02/2011 16:58:04

      αλενακι,μπορουν να ειναι οποιοιδηποτε απ' οπουδηποτε εφ' οσον δεν εχουν χαρτια:εγκληματιες που σκοτωσαν η βιασαν στις πατριδες τους χριστιανους η αλλους ομοθρησκους και φοβουμενοι αντιποινα την κοπανησαν για την δυση η ανθρωποι που κινουνται απο αλλους πυρηνες,με στοχο την σταθερη εξισλαμοποιηση της Ελλαδας και της ευρωπης γενικα.Σ' αυτο το τελευταιο θα συμβαλλουν βεβαια (αυτονοητο) και οι οικονομικοι μεταναστες.Απλο!

    • lampros avatar
      lampros @ αλλενάκι 09/02/2011 18:55:05

      Πορτοκαλί η εξέγερση στην Τυνισία; Τι άλλο θ' ακούσουμε...

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ αλλενάκι 11/02/2011 10:16:48

      Όταν στον Έβρο μπουκάρουν Πακιστανοί, Αφγανοί και Μπαγκλαντεσιανοί χωρίς χαρτιά και δηλώνουν Παλαιστίνιοι για να τους δώσουμε πολιτικό άσυλο, πώς θα μάθουμε εμείς από πούθε κρατάει η σκούφια τους; Βλέπεις μοιάζουνε οι άτιμοι μεταξύ τους. Εκτός κι αν τους πάμε όλους στον πρόξενο της Παλαιστινιακής Αρχής για να βρει την άκρη...

  9. mixalios avatar
    mixalios 09/02/2011 16:54:38

    καλά κρασιά.

  10. th.pr avatar
    th.pr 09/02/2011 16:56:34

    Εχετε βαλθει να επιβεβαιωσεται το Φαρμεραιερ, γιατι αν ειστε απογονοι του Λεωνιδα θα τους πετουσατε στο Καιάδα, αν δε του Καραισκάκη θα σας "εκλαναν τον π....ο".
    Πραγματικα ουτε για λυπηση δεν είστε....

    • Dora avatar
      Dora @ th.pr 09/02/2011 17:02:39

      Εχεις επιχειρηματα να αντιταξεις σ'αυτα που λεμε φιλε?
      Αν ναι,λεγε,αν οχι,τι να σου πω,το στυλ σου (ελειψει επιχειρηματων πεταμε προσωπικη λασπολογια) ειναι ντεμοντε και δεν περναει.

    • panatha avatar
      panatha @ th.pr 09/02/2011 21:39:51

      Mας εντυπωσιασες...

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ th.pr 11/02/2011 10:18:17

      Τώρα μας έκανες την μούρη κρέας... Χαίρομαι πάντως που είσαι και φιλόζωος...

  11. man8os avatar
    man8os 09/02/2011 16:59:54

    Oxoxox!!
    Λετε να εχουμε ληστεια του μουσειου το βραδυ?
    Θα ειναι μακρια η σημερινη βραδια...

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ man8os 09/02/2011 17:07:01

      Ληστεία του χώρου και του ΝΟΗΜΑΤΟΣ που έχει ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ φίλε μου ( δε ξέρω τι απ' τα δύο είναι χειρότερο) !!!!!!



      *Μιά άποψη.-

      • man8os avatar
        man8os @ STATHIS 09/02/2011 17:54:27

        Δικι εχεις. Δεν εχει σημασια μονο αν σπασουν τις πορτες, αλλα και το μυνημα της καταλυσης του νομου, η μαλλον οτι το κρατος ειναι πλεον αυτοι....

        • Orestios avatar
          Orestios @ man8os 09/02/2011 18:56:17

          Την Ελλάδα την κυβερνά το οργανωμένο έγκλημα και οι δουλέμποροι. Αυτό είναι το μήνυμα.

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/02/2011 17:11:16

    Και όμως...

    ... η κυβέρνηση έχει κατά νου να νομιμοποιήσει τους 140.000 που λήγουν τα ένσημά τους σε 30 μέρες (200 το χρόνο σήμερα για ανανέωση της άδειας) και με ρητή εντολή του πρωθυπουργού στην κυβερνητική σύσκεψη θα χρειάζονται πλέον μόνο 100 ή 150 ένσημα για να ανανεώνουν την άδεια.

    Τις υπόλοιπες μέρες θα τρέφονται από αυτά που θα αρπάζουν.

    Σήμερα είχαμε 4 εισβολές σε ισάριθμα Ελληνικά σπίτια από πολυάριθμες ομάδες ασιατών.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 09/02/2011 17:15:42

      ...γι αυτό αντιμετωπίζει το ζήτημα χαλαρά, θα πει μετά ότι "τι να κάνω, ασκούσαν πίεση οι άνθρωποι"

      αυτές τις μέρες θα πέσουν και οι τελευταίες μάσκες, θα διαλυθούν και οι τελευταίες αυταπάτες, πόσο άλλο να κοροϊδεύουν έναν ολόκληρο λαό που στο 90% είναι κατά της λαθρομετανάστευσης
      ... με "ευνομία" που "απαίτησε" και καλά... ο πρωθυπουργός δεν λύνεται αυτό το ζήτημα, δεν πρόκειται για φοροδιαφυγή εδώ, ούτε για λαθρεπιβίβαση...

      ...είναι άλλης τάξεως μεγέθους ζήτημα.

  13. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/02/2011 17:35:39

    Στην αρχή κατέλαβαν κεντρικές πλατείες της Αθήνας για να προσευχηθούν.

    Εντάξει, είπαμε, αιφνιδιάστηκε η πολιτεία και στο κάτω-κάτω ιερό καθήκον άσκησαν

    το ιερό καθήκον των λαθρομεταναστών δεν ειναι καθήκον της ελληνικής πολιτείας

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Δημήτρης 09/02/2011 17:39:14

      Που σημαίνει ότι οι νόμοι δεν καταργούνται όποτε κάποιος έχει ένα 'ιερό καθήκον'. Εκτός αν το Σύνταγμά μας έχει ήδη αντικατασταθεί απί τη Σαρία. Κατά τα άλλα βέβαια συμφωνούμε.

      • Dora avatar
        Dora @ Δημήτρης 09/02/2011 18:09:08

        +100000000

  14. Αγανακτηση full avatar
    Αγανακτηση full 09/02/2011 17:45:16

    Αμ το άλλο με τους μετανάστες το ξέρετε; Για να ανανεώσουν
    την παραμονή τους οι ουσιαστικά λαθροπαράνομοι καταθέτουν ψεύτικες
    φορολογικές δηλώσεις στις εφορίες όπου δηλώνουν (οι περισσότεροι
    ψευδώς)πως είχαν εισόδημα. Αυτό το κάνουν με δική τους!!! ψευδή
    υπεύθυνη δήλωση την οποία καταθέτουν μαζί με τη φορολογική τους
    δήλωση και στην οποία δηλώνουν ονόματα εργοδοτών στων οποίων τις
    οικίες ή τους αγρούς κλπ απασχολήθηκαν. Φυσικά απασχολήθηκαν κατά
    φαντασία. Το ίδιο το υπουργείο οικονομικών υποθάλπτει αυτή την
    ψευδή δήλωση φανταστικού εισοδήματος με υπάρχον έγγραφο αλλά και
    προφορικές εντολές.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Αγανακτηση full 11/02/2011 10:21:19

      Μην τους λες "μετανάστες" αλλά "λαθρομετανάστες". Η Ελλάδα δεν έχει ζητήσει μετανάστες στο έδαφός της. Μόνο η Αυστραλία τελευταία και μάλιστα θα πρέπει να έχεις προσόντα κι όχι μπάτε σκύλοι κι αλέστε όπως στο Ελλαδιστάν!

  15. parsifal avatar
    parsifal 09/02/2011 17:49:34

    Η Σύγκλητος του παραπλεύρως ευρισκομένου ΕΜΠ τελεί εν επιφυλακή η θα εχωμε την γνωστή κατάληξη είτε με τους ...φιλοξενουμένους είτε με τους "συμπαραστάτες" κατσαπλιάδες ?
    Μήπως και αυτός ο Πρύτανης ...παίζει σε θέατρο (η παίζει θέατρο) και μετά θα εγκαλέση την ΕΛΑΣ ?

  16. Τάκης avatar
    Τάκης 09/02/2011 18:05:12

    Μια χαρά τοποθεσία είναι το Μουσείο για τη συναυλία, την οποία, ειρήσθω εν παρόδω, διοργανώνουν και κάνουν Έλληνες. Αν δεν σας αρέσει, όπως βλέπω από τα κείμενα, μην πάτε. Όσοι πάμε όμως προβλέπω να το ευχαριστηθούμε. Άκου συνειρμό το Μουσείο του Κάϊρου με τον χώρο της συναυλίας!!! Έχουμε λαλήσει εντελώς ...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Τάκης 09/02/2011 18:09:53

      Είσαι πολύ προοδευτικός!

    • Dora avatar
      Dora @ Τάκης 09/02/2011 18:11:28

      Tακη,ψυχη μου,βαλε και την μπουρκα σου κι αν δεν εχεις,δανεισου της αδερφης σου. Αντε και καλο γιουσουφακι!

      • Τάκης avatar
        Τάκης @ Dora 09/02/2011 19:51:32

        Ό,τι νάναι ...

        • panatha avatar
          panatha @ Τάκης 09/02/2011 22:55:01

          Τάκης
          Αρκει να ειναι πακιστανικο..

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Τάκης 09/02/2011 18:32:20

      Να προσέχετε τα pets σας γιατί είναι λίγο άγρια και δαγκώνουν και τα χέρια που τα ταϊζουν. Κόβουν και λαιμουδάκια καμιά φορά, το κάνουν συχνά στις χώρες τους. Κρίμα να κοπεί κανένα αριστερούλικο τρυφερό λαιμουδάκι. Το ξέρουν ότι είστε άθεοι και ότι πιστεύετε ότι ο Αλλάχ τους είναι ένα παραμυθάκι;

    • panatha avatar
      panatha @ Τάκης 09/02/2011 22:53:24

      Eσυ ειδικα "Τάκης" προβλεπω να φευγεις πολυ ικανοποιημενος.
      Μεσ την τρελλη χαρα.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Τάκης 11/02/2011 10:23:55

      ΔΝΤ = Δεν Νομίζω "Τάκη"

      Καλού κακού φόρεσε και κανένα τσίγκινο σωβρακάκι γιατί τα "παληκάρια" που υποθάλπετε έχουν παράξενα γούστα και τους αρέσουν τα ξινά...

  17. Στεγόσαυρος avatar
    Στεγόσαυρος 09/02/2011 18:28:43

    Δε μπορούν προς το παρόν να τους κάνουν τίποτα, έχουν να δείρουν τους Ελληνες στην Κερατέα..κι αύριο ίσως κάπου αλλού

  18. anonymous avatar
    anonymous 09/02/2011 18:49:54

    μεγαλη επιτυχια της ελληνικης αστυνομιας!
    εξιχνιασε την υποθεση γιαουρτωματος του αλαβανου στον αγ.παντελεημονα και ταυτοποιησε τους γιαουρτωτες!
    ηταν και δυο γιαγιαδες αναμεσα τους!

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 09/02/2011 20:35:37

      Δυστυχώς δε μπορώ να κερδίσω τις εκλογές. Αν γινόμουν πρωθυπουργός το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να περάσω από το Δημοσίας Τάξεως και όπως ο Πατακός θα ρωτούσα ποιος έδωσε τη διαταγή να ρίξουν μολότοφ στην Εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα. Αυτόν που έδωσε τη διαταγή θα τον υποβίβαζα σε απλό αστυφύλακα και θα τον αποστράτευα, με το επιχείρημα ότι τέτοια πράγματα τα έκαναν οι Τούρκοι στη χώρα μας.
      Αυτά μπροστά σε κάμερα.

      • TED avatar
        TED @ anonymous 10/02/2011 13:32:18

        Αγαπητέ χάσατε κάποια επισόδια.

        Δεν κυβερνά ο Παττακός αλλα το ΓΑΠ, υιός εκείνου που ο Παττακός απελευθέρωσε ως μη όφειλε.

        Επίσης δεν υφίσταται το "Δημοσίας Τάξεως", αντικατεστάθη υπό του "Προστασίας του Πολίτη" (πιό κοντά στην πραγματικότητα είναι η συντόμευση "ΠΡΟ-ΠΟ").

  19. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2011 18:57:54

    Καλά, η αστυνομία έχει εκπέσει πλέον.
    Απορώ πως τόσοι αστυνομικοί ανέχονται ακόμη τις γελοιότητες της πολιτικής ηγεσίας τους.

  20. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 09/02/2011 19:24:32

    Το 2008 στην πορεία για τα Ίμια ήταν 500 άτομα,το 2009 1500,το 2010 4.000 και φέτος 11.000,του χρόνου προβλέπω να είναι 20.000.......Το 95% των Ελλήνων είναι κατά των λαθρομεταναστών,ακόμα και αριστεροί δηλώνουν αηδιασμένοι με την κατάσταση που επικρατεί.Αν πιστεύουν οι ακροαριστερές οργανώσεις που οργανώνουν τέτοιες εκδηλώσεις με σκοπό να προκαλέσουν τους Έλληνες,οτι θα μας τρομάξουν,γελιούνται....Συνεχίστε τις αηδίες ανύπαρκτοι,καλό κάνετε αφού ξυπνάτε τους Έλληνες απο τον λήθαργο.....Νύχτα και με c130 για το Μαρόκο θα φύγετε.....

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Μαύρος Ιάκωβος 09/02/2011 19:56:31

      Άν εξέλιπε και η εθνοκαπηλεία από τα καθάρματα της Χρυσής Αυγής (που με την βλακεία τους δίνουν άλλοθι σε Συριζαριό, ΑνταρCIA και λοιπά εθνοφοβικά ρετάλια), θα ήταν ακόμα περισσότεροι.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ ΚΜ 09/02/2011 20:05:05

        Τα ''καθάρματα'' της Χρυσής Αυγής πάντως δεν έκαψαν ζωντανούς 4 ανθρώπους,ούτε προστατεύουν εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου

  21. Κάποιος avatar
    Κάποιος 09/02/2011 19:56:50

    Σύνταγμα της Ελλάδος.

    Άρθρο 5
    2.Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Εξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο. Απαγορεύεται η έκδοση αλλοδαπού που διώκεται για τη δράση του υπέρ της ελευθερίας.

    Άρθρο 11
    1.Οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.
    2.Μόνο στις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις μπορεί να παρίσταται η αστυνομία. Οι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει.

    Άρθρο 13
    1.Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός.

    Και η είδηση:

    "Δελτίο τύπου.
    Συναυλία Αλληλεγγύης στους 300 μετανάστες εργάτες απεργούς πείνας.
    Την Τετάρτη 9 Φλεβάρη, την 16η μέρα της απεργίας πείνας, στις 18:00 στο Μουσείο (Πατησίων) οργανώνεται συναυλία αλληλεγγύης όπου συμμετέχουν οι:
    Φοίβος Δεληβοριάς, Στάθης Δρογώσης, Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης, Ενέδρα,
    Αλκίνοος Ιωαννίδης, Βασίλης Λέκκας, Πάνος Μουζουράκης,
    Μαρία Παπαγεωργία, Δημήτρης Πουλικάκος,Pink Tank,
    Απόστολος Ρίζος,Σπυριδούλα, Υπόγεια Ρεύματα
    και Γιάννης Χαρούλης".

    Στην συγκεκριμένη περίπτωση ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ καν συγκέντρωση διαμαρτυρίας, κατάληψη ή διαδήλωση αλλά συναυλία αλληλεγγύης σ'έναν δημόσιο χώρο.

    "Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη...".

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κάποιος 09/02/2011 21:04:54

      Βασική λεπτομέρεια: Δεν είναι μετανάστες. Είναι προϊόντα δουλεμπορικής δραστηριότητας που με την συναίνεση τους μετακινούνται από τους δουλεμπόρους επιδιώκοντας όφελος προσωπικό μέσα από μια παράνομη πράξη.
      Κανένα άρθρο που παραθέτεις δεν ισχύει στην περίπτωσή τους.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Orestios 09/02/2011 21:28:19

        Ο Δεληβοριάς. ο Αλκίνοος, ο Λέκκας, ο Πουλικάκος και οι υπόλοιποι είναι δουλέμποροι ή λαθρομετανάστες ;
        Aπαγορεύεται από κάποιον γραπτό ή άγραφο νόμο να κάνουν συναυλία αλληλεγγύης σε δημόσιο χώρο ;

        • Orestios avatar
          Orestios @ Κάποιος 09/02/2011 21:46:34

          Μ' αρέσει που πολύ κομψά ονομάζεις "συναυλία αλληλεγγύης" την μεταφορά της πιάτσας ναρκωτικών σε άλλα χέρια μαφιόζων.
          Τί αγγελικός κόσμος!

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Κάποιος 09/02/2011 22:27:11

          Φοίβος Δεληβοριάς, ο διασκεδαστής του κοτεροΤσουκάτου.

          Ας μην ξεχνάμε ότι ο Τσουκάτος, την εποχή της παντοδυναμίας του, είχε δηλώσει σε συνένευξη θαυμαστής του Δεληβοριά.

        • loretta avatar
          loretta @ Κάποιος 10/02/2011 01:42:28

          ας κανουν συναυλια αλληλεγγυης....για τους πολυτεκνους απορους απολυμενους φτωχους και καταδυναστευμενους ελληνες πρωτα...!!

          μετα....ας βαρεσουν ντεφι για οποιον τους γουσταρει....ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ..!!

    • Dora avatar
      Dora @ Κάποιος 09/02/2011 22:36:11

      Καποιε, κανα αρθρο για τους παρανομους εισελθοντες υπαρχει?

      Οσο για το αρθρο 13 αναφερεται σε θρησκεια,ετσι?
      Ε, το ισλαμ αγαπητε ειναι θρησκειοπολιτικοοικονομικο συστημα ομοιο με κεινο του φασισμου.Δεν ανεχεται τιποτα που δεν συμφωνει μαζι του και η σχεση του με τους υπολοιπους κοινονικοπολιτικοοικονομικη ειναι ΚΑΘΕΤΗ και ετσι αποκλειεται καθε ισονομια. Ανοιξε και κανενα κορανι,ψαξε και τη σαρια να δεις.
      Δες και τι γινεται στις χωρες που οι ισλαμιστες ειναι πλειοψηφια κατω απο ποιες συνθηκες ζουν οι χριστιανοι.

      Χρεος λοιπον της δημοκρατιας ειναι να προστατευει την υπαρξη και την διαρκεια της απο καθε ολοκληροτικη ιδεολογια οπως ειναι το ισλαμ η ο ναζισμος.

      Δηλαδη αν αυριο μαζευτουν καποιοι και πουν οτι: Ο Χιτλερ ειναι προφητης και το Μαινε καμπ ειναι το ιερο μας βιβλιο γιατι δοθηκε απο καποιον αγγελο κι εχουμε θρησκευτικο δικαιωμα για ναους και συγκεντρωσεις,τι θα γινει,θα τους παραχωρησει το συνταγμα ελευθερια?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Dora 09/02/2011 23:10:11

        Αυτοί κυβερνούν Dora.
        Είναι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Dora 10/02/2011 00:58:28

        Η αρχή της συλλογικής ευθύνης είναι φασιστική και άκυρη νοοτροπία.
        Λες ότι το Κοράνι κηρύττει την βία, άρα όποιος πιστεύει στο Κοράνι είναι βίαιος.
        Από την άλλη, τα Ευαγγέλια κηρύττουν την Αγάπη, άρα όλοι οι Χριστιανοί είναι φιλειρηνικοί.
        Οσο ισχύει η πρώτη πρόταση άλλο τόσο ισχύει και η δεύτερη και το αντίστροφο.

        Επίσης πολιτικό,κοινωνικό και οικονομικό χαρακτήρα έχει και ο χριστιανισμός.
        Απόδειξη περί αυτού είναι η ανατολική ρωμαική αυτοκρατορία,οι Σταυροφορίες, τα χριστιανικά κράτη του ευρωπαικού μεσαίωνα, οι ελέω θεού μοναρχίες, το Βατικανό, το ρουμ μιλέτ επί Τουρκοκρατίας ακόμα και τα συγχρονα χριστιανοδημοκρατικά κόμματα.

        Ακόμη στις μέρες μας χριστιανικά κράτη απειλούν,βομβαρδίζουν και κατέχουν μουσουλμανικά κράτη και όχι το αντίστροφο.

        Το Κοράνι επίσης το έχω διαβάσει και μπορώ να σου παραθέσω αρκετά αποσπάσματα που δεν έχουν να κάνουν καθόλου με βία και μίσος αλλά δεν θα το κάνω, γιατί πολύ απλά για μένα όλες οι θρησκείες παίζουν ακριβώς τον ίδιο ρόλο, τον οποίο δεν ασπάζομαι.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Κάποιος 10/02/2011 01:41:25

          Γράφει πουθενά το Ευαγγέλιο να γίνουν σταυροφορίες εναντίων μουσουλμάνων?
          Κάποιε, λες ότι θέλεις μου φαίνεται.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Orestios 10/02/2011 01:53:03

            Αστο ρε Ορέστη μην το κουράζεις, είναι και αργά.
            Σοσιαλιστές ήταν οι Σταυροφόροι.

          • Dora avatar
            Dora @ Orestios 11/02/2011 00:07:12

            Οι σταυροφοριες ξεκινησαν 600 χρονια μετα το ισλαμ κι αφου το ισλαμ ειχε σφαξει,βιασει,υποδουλωσει ολους τους λαους γυρω και προχωρουσε ακαθεκτο στην ευρωπη.
            Αλλα οι ισλαμολαγνοι και οι ισλαμιστες ξεκινουν την ιστορια απο τις σταυροφοριες.Η αυτογνωσια και η ενοχη δεν ειναι χαρακτηριστικα του ισλαμ.
            Δεν βλεπετε ποσα εχει χαλασει ο Ερντογαν σε λαδωματα πολιτικων στο εξωτερικο για να μην αναγνωριστει η γενοκτονια σε βαρος των αρμενιων ,των ασυριων και των ελληνων?

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Κάποιος 10/02/2011 12:08:00

      Τώρα θυμηθήκαμε το Σύνταγμα...για τους λαθρομετανάστες και μόνο. Το Σύνταγμα όμως πρωτίστως αφορά τους Έλληνες, γι αυτό και λέγεται Σύνταγμα των Ελλήνων.
      Αν οι λαθρομετανάστες θέλουν να αγωνιστούν για δικαιώματα, να το κάν0υν στις χώρες τους, που αμφιβάλλω αν έχουν στοιχειώδες σύνταγμα.

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Γιώργος 11/02/2011 10:29:08

        +1000

  22. ΚΜ avatar
    ΚΜ 09/02/2011 20:07:07

    Όχι. Οι ακροαριστεροί τους κάψανε. Όμως οι χρυσαυγίτες είναι εξίσου βλαβεροί για την Πατρίδα (και φορείς εξίσου απάνθρωπης ιδεολογίας).

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΚΜ 09/02/2011 20:25:43

      Ωπα ρε ντετέκτιβ!
      Ατσα ρε λαγωνικό!

      Ακροαριστεροί το κάνανε λοιπόν ;
      Tράβα λοιπόν στον εισαγγελέα να δώσεις τα στοιχεία που έχεις για να αποδοθεί δικαιοσύνη.

      Απόδειξε ότι δεν είσαι συκοφάντης και λασπολόγος κατά συρροή (έχεις ξαναγράψει το ίδιο σχόλιο!)

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Κάποιος 09/02/2011 20:27:29

        Κατά φωνή: οι ακροαριστεροί!

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ ΚΜ 09/02/2011 20:31:07

          Αρχίσαμε τις γαργάρες ;

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΚΜ 09/02/2011 20:34:26

          Μα κι εσύ βρε αδερφέ, τί μανία έχεις μαζί μου! Όλη η Ελλάδα το'χει βούκινο, έπεσες από τα σύννεφα εσύ; Πίσω από το δάχτυλό τους κρύβονται ορισμένοι...

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Κάποιος 09/02/2011 20:45:14

        Βέβαια, ξέρουμε και ποιοι το έκαναν.
        Ο Μπάμπης ο σουγιάς, ο Μήτσος ο πεταλούδας, ο Μάκης ο τανάλιας, και ο Μπίλυ ο γιαπωνέζος.

        • Dora avatar
          Dora @ Κάποιος 09/02/2011 22:24:59

          Χαχαχαχαχα,αντε παλι γελασα,αι στην ευχη.
          Ο Μπαμπης ο Σουγιας,χαχαχαχα!

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ Κάποιος 11/02/2011 10:26:43

          Ξέχασες τον Θανάση τον Γιαμάχα!

  23. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 09/02/2011 20:12:06

    Το γαρ πολύ του έρωτος προς μελαμψούς γεννά παραφροσύνη.

    • Blut und Tränen avatar
      Blut und Tränen @ Blut und Tränen 09/02/2011 20:19:43

      Αυτοί οι λαθρομετανάστες απεργοί πείνας έχουν λέει γιατρούς που τους δίνουν βιταμίνες και υγρά με γλυκόζη. Ίσως και κανένα φιλέτο. Έχουν και ψυχολόγους για ψυχολογική υποστήριξη. Είναι κανονική φάρσα. Σκηνοθετημένη παράσταση θεάτρου του παραλόγου.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Blut und Tränen 09/02/2011 20:41:38

        Η αλήθεια είναι ότι τρώνε και χαβιάρι και πίνουν σαμπάνιες.

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ Κάποιος 09/02/2011 21:22:09

          Η αλήθεια είναι ότι έχουν ανανεωθεί τα πρόσωπα που παριστάνουν τους απεργούς.

    • Dora avatar
      Dora @ Blut und Tränen 09/02/2011 22:40:21

      Ο Μαρτιν Λουθερ Κιγκ ελεγε οτι οποιος αγαπα τους μαυρους επειδη ειναι μαυροι ,ειναι το ιδιο ρατσιστης μ' εκεινον που τους μισει για τον αυτον λογον.
      Ας το εχουν υποψιν τους αυτο οι "αντιρατσιστες".

      • loretta avatar
        loretta @ Dora 10/02/2011 01:44:38

        Να αγιασει το στομα σου γιατι πηξαμε στους αμπελοφιλοσοφους εδω σαυτη τη χωρα....δεν εχουν ζησει τιποτα στο πετσι τους αλλα απαιτουν να επιβαλουν οι μειοψηφίες τις επιλογες τους με το ετσι θελω.

  24. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/02/2011 20:18:02

    Σιγά ρε παιδιά; Τι νομίζετε ότι είναι το Μουσείο; Καθημερινά το ζω. Έχει πάει κανείς; Οι τουρίστες φωτογραφίες βγάζουν όχι τα εκθέματα αλλά τη διακίνηση των ναρκωτικών και τη χρήση ενώπιον αστυνομικών.
    Ποιο Μουσείο; Μια υπαίθρια αγορά ναρκωτικών έχει γίνει. Ας τολμήσει οποιοσδήποτε να περάσει μέρα μεσημέρι από τη Τοσίτσα. Δημόσιο ουρητήριο με τις ενέσεις να πέφτουν βροχή. ...και οι αστυνομικοί να είναι στη γωνία με το φραπέ.
    Αν και είμαι εναντίον της λαθρομετανάστευσης καλύτερα οι παράνομοι μετανάστες παρά αυτό το χάλι.Λιγότερο ρεζίλι γινόμαστε.

    • Blut und Tränen avatar
      Blut und Tränen @ Ο Ιθαγενής 09/02/2011 20:25:08

      Στην Κοτζιά έπρεπε να την κάνουν την συναυλία.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Blut und Tränen 09/02/2011 20:31:55

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και μετά θα τους έστελνα να δουν στο Μέγαρο και την παράσταση που παίζει ο πρύτανης.

        ΥΓ

        το σχόλιο μου για το Μουσείο είναι για τη ξεφτίλα διαρκείας και ενώπιον τουριστών της ιστορίας μας. Ας πάει όποιος θέλει να δει την κατάσταση, είναι από τις σπάνιες φορές που ντρέπομαι που είμαι Ελληνας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Ιθαγενής 09/02/2011 20:33:55

      Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη πρωτεύουσα ή πόλη της Ευρώπης που να επιτρέπει τέτοιο κατάντημα μπροστά στο πιο σημαντικό μουσείο της και ένα από τα σημαντικότερα του κόσμου.
      Δεν κάνω πλάκα: Από την άποψη των εκθεμάτων, το Εθνικό Αρχαιολογικό είναι από τα σημαντικότερα μουσεία παγκοσμίως. Και είναι σημαντικότερο από το Μουσείο της Ακρόπολης, ειρήσθω εν παρόδω.
      Αλλά η συναυλία για τους λάθρο με όλη την ακροαριστερή αληταρία που θα μαζευτεί, απλά είναι μία ακόμα ψηφίδα στην τραγική απαξίωση του χώρου.

      Μήπως θα έπρεπε να γίνει κανένα ντου από τους γείτονές μας εξ Ανατολών για να συνέλθουμε λίγο; Προχτες σπάσανε το Θέατρο Τέχνης και δεν έσταξε μύτη. Πόσο πιο κάτω είναι ο πάτος; Υπάρχει λόγος ένα νέο παιδί που μπορεί να κάνει καριέρα έξω να συνεχίσει να ζει εδώ; Για να βλέπει τί; Μία κοινωνία που έχει εθισθεί στον μιθριδατισμό του "δεν τρέχει και τίποτα";

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 09/02/2011 22:28:14

        Πες τα, βρε ΒΙΣ...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ο Ιθαγενής 09/02/2011 21:14:07

      Ιθαγενή, το μόνο που θα γίνει είναι να αλλάξει "ειρηνικά" χέρια η περιοχή.
      Εννοώ πως είναι μια καλή ευκαιρία να φύγουν τα βαποράκια της μιάς μαφίας και να έρθουν της άλλης.
      Απλά και με μπόλικη μουσική.
      Όπως και σε άλλες πλατείες και χώρους.

  25. A.M. avatar
    A.M. 09/02/2011 20:31:44

    Ένα μεγάλο και «άλυτο» πρόβλημα «λύνεται» δημιουργώντας μικρότερα προβλήματα που είναι εύκολο να επιλυθούν.
    ΆΝ το μόνο πρόβλημα σήμερα για τους περισσότερους Έλληνες θα ήταν το μνημόνιο και η κατοχή της χώρας όλοι θα είχαν βγεί στους δρόμους και η Ελλάδα θα είχε γίνει Αίγυπτος.
    Οι πασοκοπόνηροι μαζί με τους εργοδότες τους όμως γνωρίζουν το πώς να διαιρούν την προσοχή της μάζας απ το κύριο πρόβλημα που ΔΈΝ θέλουν να κυριαρχεί στα μυαλά των ανθρώπων δημιουργώντας άλλα ζητήματα και με την βοήθεια των εξαγορασμένων μέσων παραπληροφόρησης στρέφουν την προσοχή της μάζας στους 300 της Νομικής, στο τείχος του Έβρου, στις χωματερές και σε άλλα παρόμοια «προβλήματα».

    ΤΌ πρόβλημά μας κύριοι ΔΈΝ είναι οι 300 ούτε οι εκδηλώσεις τους!
    Αυτούς και μόνοι μας αν θέλουμε τους διώχνουμε ανά πάσα ώρα και στιγμή.
    Και ΚΑΚΏΣ - κατά την δική μου άποψη πάντα - ασχολούμαστε με το θέμα.
    Παίζουμε το παιχνίδι του ΓΑΠ και της τρόικας έτσι.

    ΈΝΑ και μόνο ΈΝΑ πρέπει να είναι το θέμα μας μέχρι να το πετύχουμε:

    Να φύγει το ΔΝΤ απ την χώρα!

    Μέρα - νύχτα, συνέχεια αυτό πρέπει να μας απασχολεί, αυτό να επιδιώκουμε, ΜΌΝΟ με αυτόν τον στόχο πρέπει να ασχολούμαστε!

    Αν αυτό το πετύχουμε και μόλις το πετύχουμε οι "300" και οι συναυλίες τους δεν θάχουν νόημα να υπάρχουν και να γίνονται, θα εξαλειφθούν ως διά μαγείας επειδή δεν θα εξυπηρετούν κάποιον σκοπό.

    ΜΉΝ τσιμπάτε!

    Να φύγει το ΔΝΤ απ την χώρα!

    Χτές και όχι σήμερα! Χτές!

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ A.M. 10/02/2011 01:37:16

      Το πρόβλημα των λαθρομεταναστών είναι μεγαλύτερο του ΔΝΤ!!!

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ SPYROS T. 10/02/2011 01:57:31

        "Και η μπουρδού απ’ τ’ Αλγέρι, με το ντέφι στο χέρι
        τη βλέπουνε όλοι, της λένε γι’ αγάπη, ενώ η χουχού
        γουστάρει τον αράπη, το μαύρο...
        ...γουστάρει κι αγαπάει, το μαύρο, το σκύλο,
        τον αράπη, το Μανόλη το Χιώτη, την Μαίρη Λίντα, τον Τσιτσάνη,
        την Πόλυ Πάνου, τον Κολοκοτρώνη, το Μπιθικώτση, την Καίτη Γκρέυ,τον Καλδάρα, τον Γαβαλά, τη Ρία Κούρτη, τον Αγγελόπουλο,
        τον Πετσά, τον Αάάάπηηη..."

        Συνέχεια των μουσικών περιπλανήσεων για τους ξενύχτηδες νοσταλγούς...

  26. Γιώργος avatar
    Γιώργος 09/02/2011 20:47:05

    To ΠΑΣΟΚ στο τέλος θα τους νομιμοποιήσει. Παίζει το παχνίδι των άκρων επικοινωνιακά, πότε με τον "φράχτη στον Έβρο" για να ικανοποιήσει την ακροδεξιά, τώρα με τους καταληψίες της Νομικής για να ικανοποιήσει την ακροαριστερά.

    • Dora avatar
      Dora @ Γιώργος 09/02/2011 22:45:51

      Ευχομαι η κορη του Νταλαρα και του Γιωργακη του Παπαντρεου να παντρευτουν απο εναν πολυγαμο μουλα και να δοκιμασουν προσωπικα των ανθρωπισμο του ισλαμ με τις γυναικες .Ε ρε γλεντια!

      • loretta avatar
        loretta @ Dora 10/02/2011 01:50:57

        .....κοιτα απο μια οικογενεια μουλτι κουλτι.....δεν νομιζω να τους εκαιγε και πολυ....

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Γιώργος 10/02/2011 10:52:53

      Να τους κάνει οτι θέλει αλλά έξω απο την Ελλάδα, κι αυτός κι αυτοί.

  27. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2011 23:12:02

    Αφού κατά την ασφαλή μεταφορά, το εμπόρευμα των δουλεμπόρων μειώθηκε κατά το ήμιση διασκορπιζόμενο στα στενά. Για να υπάρχει και η εναλλαγή. Κορόιδα είναι?

  28. petros avatar
    petros 09/02/2011 23:39:37

    Τον 6ο αιώνα μΧ οι μονοφυσίτες-Κόπτες των ανατολικών επαρχιών του Βυζαντίου κατηγορούσαν την Κων/πολη και είδαν τους μουσουλμάνους ως “ελευθερωτές” και ως “δώρο Θεού” και δεν αντιστάθηκαν στην επέκταση του Ισλάμ, για να απελευθερωθούν από τους κακούς “Βυζαντινούς” ! Σήμερα, τα πράγματα είναι διαφορετικά γι’ αυτούς !

    Το επόμενο βίντεο αφιερώνεται σε όλους εκείνους, που πολεμώντας καθημερινά την Ορθόδοξη Εκκλησία, ετοιμάζουν την κατάληψή της Ελλάδας… Πλανώνται πλάνην ικτράν όσοι νομίζουν ότι μετά τον “αφανισμό” της Ορθοδοξίας θα κυριαρχήσει ο παγανισμός του δωδεκαθέου ή η αθεϊα ή ο διαφωτισμός… Ήδη στη Ρωσία, από ότι ακούγεται ο βομβιστής στο αεροδρόμιο ήταν πρώην χριστιανός ( από εκείνους τους χριστιανούς που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα), που ασπάστηκε το Ισλάμ. Αργά ή γρήγορα, έρχονται, όχι όμως οι ΕΛ αλλά οι φανατικοί ισλαμιστές… Και αυτοί δεν αστειεύονται, ούτε έχουν ανοχή, όπως τα κατηχητόπουλα !

    ( http://ierapostoliko.blogspot.com/2011/02/blog-post.html )

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ petros 10/02/2011 01:03:49

      Πάντα οι λαοί πρέπει να ζουν κάτω από μεγάλους φόβους για να ελέγχονται αποτελεσματικότερα και ευκολότερα από τις ηγεσίες τους.
      Κάποτε ήταν ο Σατανάς, μετά ήρθαν οι κομμουνιστές και ακολουθούν τρομοκράτες, ισλαμιστές, υπερθέρμανση, παγκόσμιες συνομωσίες κτλ. κτλ.

      • Αστραπόγιαννος avatar
        Αστραπόγιαννος @ Κάποιος 10/02/2011 11:35:25

        Μεγάλε τί είπες τώρα; Κυκλοφορεί και σε εγχειρίδιο; Αν όχι να το εκδώσεις, θα κάνεις πάταγο.
        Εδώ όσοι ζούμε στο Κέντρο βιώνουμε καθημερινά σκηνές από αυτές που βλέπαμε σε αμερικανικές ταινίες που περιέγραφαν το Μπρονξ της δεκαετίας του '70 κι εσείς ψ......αρμενίζετε.

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ Αστραπόγιαννος 10/02/2011 12:51:35

          αχαχαχαχα ωραίος

        • λολιτα της αθήνας avatar
          λολιτα της αθήνας @ Αστραπόγιαννος 10/02/2011 13:40:35

          αγαπητε μου ορθως μας θυμισες την μοναδικη ατακα-εμβλημα του συριζα "εχετε γεια γειτονισες και εγω ψ..αρμενιζω!"

  29. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 03:57:04

    ΓΙΑ ΤΟΝ "ΚΑΠΟΙΟ" ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ 17 Ν ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΔΙΠΛΑ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ ΤΡΟΜΑΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΡΘΕΙ ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ???

  30. λολιτα της αθήνας avatar
    λολιτα της αθήνας 10/02/2011 13:38:56

    κριμα για τον φοιβο δεληβορια και τον βασιλη λεκκα-με τετοιες φατσες πιο πολυ επιτυχια θα ειχαν σε ρετροσπεκτιβα των επιτυχιων του φιλιππου νικολαου και του τερυ χρυσου-τι στο διαολο θελουν αναμεσα στους απλυτους των ΒΠ, τους ρασταφαρι και τους "ταλαιπωρους πολιτικους μεταναστες" απο το Τρινιταντ ;

  31. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 10/02/2011 16:25:06

    αν οι μουσουλμάνοι αυυτοί λάβουν την ελληνική ιθαγένεια, θα επιτρέπουν στα παιδιά τους (ας πούμε στις κόρες τους) να επισκέπτονται με το σχολείο το αρχαιολογικό μουσείο; Ή θα ζητούν πρώτα να καλύπτονται τα άσεμνα αγάλματα με μπουρκοειδή ενδύματα;

  32. Dora avatar
    Dora 11/02/2011 00:10:13

    Καποιε,αν αφερεσουμε τα αποσπασματα του κορανιου που μιλανε ολοκαθαρα για βια κατα χριστιανων και εβραιων,τοτε το κορανι δεν θα εχει μεγαλυτερο παχος απο το περιοδικο Ντοναλντ για παιδακια.
    Ασε μεγαλε, δεν πειθεις. Στην εποχη της πληροφορησης ζουμε.

    • Dora avatar
      Dora @ Dora 11/02/2011 00:15:30

      αφαιρεσουμε,ηθελα να πω.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Dora 11/02/2011 01:00:02

      Δογματικές ή ηθικολογικές συγκρίσεις μεταξύ ιερών κειμένων διαφόρων θρησκειών, είναι θέμα που αφορά τους θεολόγους.

      Στην πράξη βλέπω, ότι όση βία εφάρμοσαν τα χριστιανικά κράτη που πρεσβεύουν θεωρητικά την θρησκεία της Αγάπης, άλλη τόση εφάρμοσαν και τα μουσουλμανικά κράτη που πρεσβεύουν θεωρητικά την θρησκεία του Μίσους, σύμφωνα τουλάχιστον με τα λεγόμενα σου.

      Και μην μου πεις ότι οι χριστιανοί έκαναν μόνο αμυντικούς πολέμους εναντίον των μουσουλμάνων και των αράβων γιατί θα με βάλεις τσάμπα σε κόπο να αρχίζω να σου αραδιάζω ιστορικά παραδείγματα πριν την εποχή του Μωάμεθ.

  33. Dora avatar
    Dora 11/02/2011 00:10:54

    Διαλεξαν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.