#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/09/2012 16:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ε, όχι και να μας ζητάει πιστοποιητικό πολιτικών και κοινωνικών φρονημάτων η Χρυσή Αυγή!!!

[caption id="attachment_178390" align="alignnone" width="600" caption="Ραφήνα"][/caption]

Δεν χαριστήκαμε σε καμιά περίπτωση στο φασισμό απ’ όπου κι αν προέρχεται. Από τους πρώτους προειδοποιήσαμε για το ναζιστικό, φασιστικό κίνδυνο της Χρυσής Αυγής.

Γράψαμε μάλιστα ότι οι πολιτικές των μεγάλων κομμάτων που μόνο λόγια είναι κι όχι πράξεις, οδηγούν τον κόσμο να υποστηρίζει τα ιθαγενή κακέκτυπα του Χίτλερ που ενέσκηψαν στην ελληνική κοινωνία.

Και είχαμε από τους πρώτους πει ότι δε μπορεί η λαθρομετανάστευση και η αδυναμία του κράτους να αντιμετωπίζει το πρόβλημα, να αποτελέσει το Δούρειο Ίππο για να μπουν στην πόλη οι εχθροί. Να υποκαταστήσουν οι Χρυσαυγίτες την Ελληνική Δημοκρατία και τους θεσμούς.

Αυτά που έγιναν την Παρασκευή στο πανηγύρι στη Ραφήνα, τα οποία επαναλήφθηκαν μαθαίνουμε και στο Μεσολλόγγι με επικεφαλής τον «Καραϊσκάκη» βουλευτή, Κ. Μπαραμπαρούση, αν γίνονταν σε μια σοβαρή χώρα τώρα θα είχαν πάει φυλακή βουλευτές, μέλη της Χ.Α. και όλοι αυτοί που προτρέπουν στη δημιουργία μιας χώρας που θα κυριαρχεί ο νόμος της ζούγκλας. Στο όνομα της αντιμετώπισης του παρεμπορίου, οι Χρυσαυγίτες πήγαν στα πανηγύρια (αν και οι ίδιοι είναι για τα πανηγύρια), μετατράπηκαν σε αστυνομικούς κι έκαναν ελέγχους για το αν έχουν άδειες οι μετανάστες, έδειραν μερικούς και έσπασαν το εμπόρευμά τους. Μπράβο, οι άντρες, οι λεβέντες που έτσι νομίζουν ότι θα αποκατασταθεί η τάξη στην Ελλάδα.

Κι αν όλοι εμείς καθόμαστε και βλέπουμε από την τηλεόραση το θέαμα λες και είναι κάτι φυσιολογικό, τότε που θα μπουν στο σπίτι μας οι φασίστες θα είναι πολύ αργά.

Τι έκαναν οι Χρυσαυγίτες;

Κατ’ αρχάς αντιποίηση αρχής. Υποκατέστησαν την αστυνομία.

Δεύτερον ρατσιστική επίθεση η οποία τιμωρείται σκληρά, διότι έκαναν ελέγχους μόνο σε μετανάστες και έσπασαν μόνο τα μαγαζάκια των μεταναστών. Διότι απ’ ότι μαθαίνουμε ουκ ολίγοι Έλληνες δεν έχουν άδειες, δεν κόβουν ποτέ απόδειξη και παίρνουν παράνομο εμπόρευμα για να το πουλήσουν. Αυτοί δεν είναι παρεμπόριο, δε ζημιώνουν το κράτος και τους συμπολίτες τους;

Και μην  σπεύσουν οι διάφοροι καλοθελητές του διαδικτύου να μας μιλήσουν για λαθρομετανάστευση γιατί οι θέσεις μας ενάντια στην ενοταξίτικη αλλοίωση του κοινωνικού ιστού, τον εθνομηδενισμό και την πολυπολιτισμική σαχλαμάρα είναι αναλλοίωτες και διαχρονικές.  Όχι όμως ευκαιριακές ούτε οπορτουνιστικές.

Εν πάση περιπτώσει το θέμα μας δεν είναι ποιο ενισχύει το παρεμπόριο, αλλά αν πρέπει να αφήσουμε τα Τάγματα Εφόδου να κάνουν κουμάντο στη χώρα. Κι αν εκλεγμένοι βουλευτές έχουν το δικαίωμα να διαπράττουν μια σειρά από ποινικά κολάσιμες πράξεις.



Διότι κάτω από τη λογική της Χρυσής Αυγής, εγώ που είμαι μελαχρινός ένα ωραίο πρωί που θα πηγαίνω στη δουλειά μου θα δεχθώ να μου κάνουν έλεγχο οι Χρυσαυγίτες. Επίσης, στις εθνικές οδούς, ομάδες Χρυσαυγιτών θα κάνουν ελέγχους για υπερβολική ταχύτητα.

Μάλιστα, η καθαρίστρια στο γραφείο μου που είναι ξένη θα πρέπει να περνά από τον έλεγχο του Μιχαλολιάκου και αυτός να επιτρέπει αν θα καθαρίσει τις σκάλες. Αλλιώς να βρούμε κανέναν Έλληνα να κάνει τη…βρομοδουλειά (αλλά που να βρεθούν κι αυτοί).

Κι όλοι μαζί, Έλληνες και ξένοι που ζουν στην Ελλάδα, να παίρνουμε πιστοποιητικό κοινωνικών και πολιτικών φρονημάτων από τη Χρυσή Αυγή προκειμένου να δουλεύουμε, να βγαίνουμε, να ζούμε. Αν θέλουν κάποιοι να φτάσουμε ως εκεί, ορίστε. Ας αφήσουμε τους φασίστες να γυρίσουν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω.

Θα πει κάποιος καλοθελητής: Μα τους λαθρομετανάστες κυνηγούν που είναι παράνομοι, εγκληματίες και άλλα τέτοια. Πέρα από το γεγονός ότι οι αφορισμοί και οι γενικεύσεις είναι παράλογες, να ρωτήσουμε κάτι ή θα μας δείρουν οι Χρυσαυγίτες;

Πόσοι από τους βουλευτές ή και προβεβλημένα στελέχη της οργάνωσης έχουν ποινικό μητρώο με μια σειρά από υποθέσεις πολύ σοβαρές; Έτσι για να ξέρουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε και ποιοι θα καθαρίσουν την πατρίδα.

Ε, όχι και να δεχόμαστε τον κάθε αγράμματο να υποκαθιστά το κράτος.

Και τώρα στις ευθύνες της πολιτείας. Το άφησαν μία, το άφησαν δύο, τώρα η κατάσταση έχει ξεφύγει. Στη Βουλή υβρίζουν σκαιότατα τον πρωθυπουργό και προκαλούν προκειμένου να δημιουργηθεί επεισόδιο. Στους δρόμους δέρνουν όποιον δεν τους αρέσει το χρώμα. Εμποδίζουν το κράτος να βάλει μια τάξη με τον Ξένιο Δία, συμμετέχουν σε σοβαρά επεισόδια, κάνουν ότι τους καπνίσει χωρίς να δίνουν λογαριασμό στη Δημοκρατία. Και το μόνο που ακούμε από τον κ. Δένδια είναι ότι δε θα επιτρέψει τα Τάγματα Εφόδου. Μα κάντε το κ. Δένδια. Τι περιμένετε, να σκοτωθούν πέντε – έξι για να αναλάβει δράση η Αστυνομία και να αποκαταστήσει την τάξη;

Ως πότε  η βουλευτική ασυλία θα προστατεύει βουλευτές που εμπλέκονται σε σοβαρές υποθέσεις; Γιατί ο καθένας από εμάς να φοβόμαστε μήπως βρεθούμε στη φυλακή με το παραμικρό και οι φασίστες να είναι αδίστακτοι;

Και σε τελική ανάλυση, η Δημοκρατία δεν εκδικείται, αλλά δε μπορεί να αφήσει μπροστά στα μάτια της να συντελείται ο εκφασισμός της ελληνικής κοινωνίας, της χώρας που γέννησε τα δημοκρατικά ιδεώδη.

Α.Ψ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 08/09/2012 16:34:56

    O βόθρος της Χρυσής Αυγής ( τι μαφιόζικες φάτσες είναι αυτές πίσω από τον αστείο Μπαρμπαρούση;) πρέπει να πάρει απάντηση.
    Και αν οι δειλοί βουλευτές της ΧΑ κρύβονται πίσω από την ασυλία( είναι που "αισθάνονται άβολα στο κοινοβούλιο", οι θεομπαίχτες...) καμία ασυλία δεν καλύπτει τους μπράβους που τους συνοδεύουν. Φωτογραφίες υπάρχουν, καταγγελίες υπάρχουν, διακηρυγμένη πολιτική βούληση υπάρχει, απομένει η υλοποίηση: να συλληφθούν άμεσα οι μαφιόζοι.

    • alexei avatar
      alexei @ Kώστας ΜΠ 08/09/2012 16:57:47

      φιλε μου, η τακτικη της ΧΑ ειναι αυτη που θελει να βλεπει ο κοσμος! δεν εχω δει κανενα βουλευτη της ΝΔ να κατεβαινει, σε σαλε και σε νησακια τους εχω δει, στο δρομο να δουνε με τα ματακια τους τα προβληματα, δε τους εχω δει δυστυχως και θλιβομαι.

      πρεπει ο μηχανισμος να βγει στους δρομους, να καταγραψει και να λυσει τετοιου ειδους προβληματακια Α Μ Ε Σ Α πριν αντικαταστησει το κρατος οποιοσδηποτε αλλος μηχανισμος/κομμα/οργανωση.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ alexei 08/09/2012 17:50:44

        Αν πεις στον κόσμο ότι αύριο το μεσημέρι θα πνίξουν με κρεμάλα έναν αύριο το μεσημέρι στην πλατεία θα μαζευτούν όλοι να δουν το θέαμα. Τι σημαίνει ότι αυτό θέλει ο κόσμος. Ο κόσμος στην πραγματικότητα θέλει αποτελεσματικό κράτος δηλαδή αστυνομία, υπηρεσίες κλπ δεν θέλει παρακρατικούς κάφρους είπε ακροαριστερούς είτε εθνικοσοσιαλιστές, αδιάφορο.

      • george avatar
        george @ alexei 09/09/2012 05:56:10

        ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!

    • ΕΛ avatar
      ΕΛ @ Kώστας ΜΠ 08/09/2012 19:02:28

      εσύ τι φάτσες προτιμάς;Του Gay Parade??

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ ΕΛ 08/09/2012 19:36:40

        Να σου πω...
        Βασικά θα ήθελα τα τάγματα εφόδου να έχουν ως πρότυπο την γράμμωση του Παναγιώταρου, τους κοιλιακούς του Καιάδα, το μούσι του Λαγού, την ελληνική κατατομή του Μιχαλολιάκου, τα νευρωτικά τικ του Κασιδιάρη και το iq του Μπαρμπαρούση. Για φρόντισέ το σε παρακαλώ. Σαν ρουσφέτι στο ζητάω. Είμαι και γνωστός της κόρης του Αρχηγού. Σαν τον Ματθαιόπουλο ένα πράγμα, που πήρε τη θέση του εξαναγκασθέντος σε παραίτηση.
        Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς. Ουγκ!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kώστας ΜΠ 08/09/2012 19:41:24

          Να κάνει την δουλειά του το κράτος, για να μην μπορεί κανείς να το υποκαταστήσει.-

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2012 20:00:11

            Να με συγχωρείς Φαήλε, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Το λέω γιατί βλέπω έβαλες τελεία και παύλα, λες και το αξίωμα που διατύπωσες λύνει το πρόβλημα.
            Αμ δεν το λύνει...
            Το ερώτημα είναι τι κάνουμε( και ποιοί είμαστε που το κάνουμε) όταν δεν κάνει σωστά τη δουλειά του το Κράτος. Σε αυτό χρειάζεται απάντηση αξιωματικού τύπου.
            Και η απάντηση είναι: κανείς και ποτέ δεν υποκαθιστά το Κράτος ακόμη και όταν δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Και όποιος το κάνει, σαν τους εν λόγω νεάτερνταλ, πάει μέσα.
            Το κράτος δεν κάνει καλά τη δουλειά του στη σύλληψη της φοροδιαφυγής. Μήπως να μαζευτούμε 5-6 να μπουκάρουμε στις επιχειρήσεις να ανοίγουμε τα βιβλία;
            Το κράτος δεν κάνει καλά τη δουλειά του στην πάταξη της μαύρης/αδήλωτης εργασίας. Μήπως να μαζευτούν μερικοί να κάνουν εφόδους σε επιχειρήσεις, οικοδομές κλπ;
            Το κράτος δεν κάνει καλά τη δουλειά του στο να πάρει τα 550 εκ από τις τράπεζες. Μήπως να....
            Τα αξιώματα , όταν διατυπώνονται έχουν καθολική ισχύ. Για να είναι αξιώματα.
            Και στην προκειμένη περίπτωση το μόνο δημοκρατικό και λογικό αξίωμα είναι το "κανείς και ποτέ δεν υποκαθιστά το Κράτος".
            Το ότι αυτό δεν το δέχονται οι λιμνοπίθηκοι του Μιχαλολιάκου είναι θέμα για το National Geographic και όχι για μας. Αλλά αυτοί θα πρέπει να αποτελέσουν υλικό πρανακριτικής εξέτασης του αρμόδιου αστυνομικού τμήματος.

          • Παναγιωτης avatar
            Παναγιωτης @ Kώστας ΜΠ 08/09/2012 21:29:19

            Για να σου το θεσω λιγο διαφορετικα..
            Βλεπεις καποιον να δερνει βαναυσα μια γυναικα. Εχεις δικαιωμα να επεμβεις?
            Εχεις μαγαζι και μπαινει ενας τρελος και αρχιζει να σου το σπαει. Τι κανεις, περιμενεις την αστυνομια?
            Εχεις ξενοδοχειο και ενας που κανει μασαζ παρενοχλει τους πελατες σου και η αστυνομια δεν ερχεται ποτε. Τι κανεις?
            Εχεις παραθαλασσιο μπαρακι και περνανε πλανοδιοι και πουλανε πραγματα μιση τιμη απο σενα μπροστα σου. Επισης δεν ερχεται κανενας μια που βαριουνται. Πως αντιδρας?
            Λεγοντας αμπελοφιλοσοφιες περι δημοκρατικων αξιωματων?

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Παναγιωτης 08/09/2012 22:35:49

            Να σου απαντήσω στα τρομερά σου παραδείγματα. Αλλά σημειώνω πως-αυτό που ξέραμε ανέκαθεν δηλαδή- πως η επιχειρηματολογία της ΧΑ γυρίζει τον διάλογο σε επίπεδο γυμνασίου. Όπου τα πάντα είναι μπερδεμένα.
            1.Ναι: έχεις δικαίωμα, το προβλέπει και ο νόμος. Πάντου στον κόσμο. Αυτό που ΔΕΝ προβλέπει ο νόμος- πουθενά στον κόσμο- είναι να κάνεις ελέγχους εσύ στους πάγκους. Άσε που καλά είπε κάποιος σχολιαστής παρακάτω πως οι Flinstones της ΧΑ έβλεπαν τα χαρτιά που τους έδειχναν κάτι σκούροι και ανάθεμα αν ήταν σε θέση να καταλάβουν αν είναι γνήσια ή όχι.
            2. Ναι. Λέγεται νόμιμη αυτοάμυνα. Καμία σχέση δεν έχει με το περιστατικό που συζητάμε. Ρητές διατάξεις την προβλέπουν-αυτήν και τα όριά της-, που μόνο μυαλό χρυσαυγίτη θα τα έμπλεκε.
            3: τον απολύεις.
            4: καταγγέλεις στον ειδικό αριθμό που εδώ και λίγες μέρες υπάρχει τον παράνομο μικροπωλητή.
            Καταλαβαίνω πως σε οπαδούς του Μιχαλολιάκου το "κανείς και ποτέ δεν υποκαθιστά το Κράτος" φαίνεται δημοκρατική αμπελοφιλοσοφία. Είναι άλλωστε απλά η άλλη όψη του νομίσματος των μπάχαλων των Εξαρχείων. Το ίδιο παρακμιακοί, το ίδιο θύματα, το ίδιο θύτες, το ίδιο λούμπεν, το ίδιο δειλοί( πολλοί επιτίθενται σε έναν), το ίδιο αποκρουστικοί, το ίδιο ξένοι με την ελληνική παράδοση. Οι μεν με κουκούλες και μολότοφ, οι δε με κράνη και αστείους πυρσούς.
            Και αν με ρωτάς, εγώ θέλω να συνεχιστούν αυτά. Η προανακριτική άρχισε. Αθόρυβα. Αύριο μεθαύριο θα το ξεχάσουμε και σε εβδομάδες θα έρθει το φιρμάνι και ο Μπαρμπαρούσης θα παρακαλάει τους "φαύλους" να μην του άρουν την ασυλία. Γιατί είναι τόσο θύμα που πήγε φόρα παρτίδα και τα βιντεοσκόπησαν κιόλας! Με δυό ακόμη τέτοια και θα διορθωθεί το λάθος του Άρειου Πάγου.

            " Οι Βουλευτές απολαμβάνουν "βουλευτικής ασυλίας", δηλαδή δεν
            διώκονται ποινικά (με εξαίρεση τα αυτόφωρα εγκλήματα), ούτε
            συλλαμβάνονται, ούτε φυλακίζονται κατά τη διάρκεια της βουλευτικής
            περιόδου, παρά μόνον μετά από άδεια της Βουλής".
            Ο φουκαράς ο Μπαρμπαρούσης "μετά από άδεια της Βουλής" θα καταλάβει τι εστί βερύκοκο. Πάλι στην ανεργία τον βλέπω...

          • Παναγιωτης avatar
            Παναγιωτης @ Kώστας ΜΠ 08/09/2012 22:52:11

            Λυπαμαι αλλα δεν εχεις ιδεα για τι πραγμα μιλας. Τελος παντων στο 3 εννοειται οτι δεν ειναι υπαλληλος σου, νομιζα οτι εννοειται.
            4 Εδω γελαμε.. τι ειδικος αριθμος και αηδιες?
            Λοιπον, για το 3 και το 4, σου το λεω για να το ξερεις οτι κατα 90% δεν θα ερθει κανενας, και αν θα ερθει, θα ερθει καθυστερημενα.
            Αν τυχει και τον συλλαβουν, θα του βαλουν ενα μικρο προστιμο και θα τον αφησουν ελευθερο να συνεχισει το εργο του γιατι η απελαση κοστιζει. Απο θεωρια καλα παμε αλλα καμια επαφη με τον πραγματικο κοσμο εχεις?

          • Παναγιωτης avatar
            Παναγιωτης @ Kώστας ΜΠ 08/09/2012 23:42:08

            Θα σου το πω ακομη πιο αναλυτικα.. Καποιοι (παρανομοι "μασερ") πανε στις παραλιες εκει που εχουν ομπρελες και ξαπλωστρες τα ξενοδοχεια, και παρενοχλουν τους πελατες για να τους κανουν μασαζ. Μερικοι ειναι τοσο θρασεις, που πανε ακομα και στο χωρο της πισινας εντος των ξενοδοχειων.
            Αν δεν το καταλαβεις ουτε τωρα, θα σου το ζωγραφισω και θα στειλω μηνυμα στο antinews να δημοσιευσει τη ζωγραφια.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Kώστας ΜΠ 09/09/2012 00:08:46

            Nα το ζωγραφίσεις, αλλά μην το στείλεις στο Antinews.
            Στείλε το στον Μπαρμπαρούση, να τους αναλάβει αυτός. Τέτοια επιχειρηματάρα που να δικαιολογεί την αντιποίηση αρχής και να πάει χαμένη; Σε ένα θέμα που κυριολεκτικά καίει την κοινωνία!
            Πραγματική μάστιγα οι παράνομοι μασέρ στις πλαζ...Μα πως το αγνοούσα;
            Είδες άμα δεν είσαι στην Οργάνωση πως απομακρύνεσαι από τα προβλήματα του κοσμάκη.... Προσπαθείς να μου εξηγήσεις το αίσχος των παράνομων μασέρ στις πλαζ , από τους οποίους υποφέρει η ελληνική οικογένεια και εγώ δεν καταλαβαίνω.
            Η δεν ανικανότητα Δένδια να αντιμετωπίσει στοιχειωδώς τους παράνομους μασέρ στις πλαζ, υπάλληλος του ΔΝΤ βλέπεις, πραγματικά γεμίζει με οργή τον μέσο Έλληνα. Και βέβαια να επέμβουν σε αυτό το μείζον θέμα που τόσο γλαφυρά , αφουγκραζόμενος τα προβλήματα ανέδειξες, τα Τάγματα Εφόδου.
            Παράνομος μασέρ στις πλαζ; Τηλέφωνο στα Κεντρικά της ΧΑ και η πληγή αυτή της ελληνικής κοινωνίας λύθηκε.
            Και ασφαλώς το καίριο και απολύτως σχετικό με το θέμα μας κοινωνικό πρόβλημα του ...παράνομου μασάζ στις πλαζ που ανέδειξες οδήγησε τη συζήτηση σε πραγματική εμβάθυνση. Δεν χάσαμε καθόλου την ώρα μας.

            Τί είπα; Ο διάλογος με ΧΑυγιτες οδηγεί πίσω στο Γυμνάσιο;Πάλι λάθος. Κατευθείαν στο δημοτικό.

            υγ: για το νεοταξίτικο καρκίνωμα του παράνομου πεντικιούρ έχεις καμιά λύση;

          • Παναγιωτης avatar
            Παναγιωτης @ Kώστας ΜΠ 09/09/2012 00:26:56

            Ε αυτο το προβλημα μας απασχολει εμας αφου δεν υπαρχουν σοβαροτερα. Δηλαδη υπηρχαν καποτε, αλλα τα ελυσε ολα το κομμα σου η ΝΔ. Τα μισα ο Βουλγαρακης και τα αλλα μισα ο Ζαχοπουλος. Αν υπηρχε και τριτο μισο, θα το ειχε λυσει ο Παυλιδης ο μεγας.

          • DI.KO avatar
            DI.KO @ Kώστας ΜΠ 09/09/2012 00:18:56

            Σωστός!!!

          • parsifal avatar
            parsifal @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/09/2012 23:06:37

            Μπράβο Φαήλε, τα είπες ολα επιγραμματικά !
            Τα υπόλοιπα είναι ευσεβείς πόθοι και αριστερίζουσα ευχο-μπουρδολογία.

          • Advisor avatar
            Advisor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/09/2012 14:58:33

            Φαήλε,
            Ερώτηση κρίσεως: Αν ένα καλόπαιδο της ΧΑ σου ζητήσει κάποια στιγμή στο δρόμο ταυτότητα για να ελέγξει αν είσαι Έλληνας ή Τούρκος, εσύ θα του τη δώσεις;

          • Γιαννης avatar
            Γιαννης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2012 17:32:45

            Εχεις δικιο νεοφιλελευθερο κορακι. Οι αντιπερισπασμοι που προσπαθειτε για να περασετε τα μετρα σκλαβιας του ελληνικου λαου συμπεριλαμβανουν και τα χρυσαυγουλα, οπως εχει δοκιμαστει και στο παρελθον απο την"φιλη" σας την Μερκελ.
            Αν ηθελε το κρατος να κανει κατι ηδη θα ειχε καταργησει την βουλευτικη ασυλια των τσογλανων της ναζιστικης αυτης μαφιας, καθαρα και μονο απο ενα σωρο πραξεις ποινικου δικαιου, με πρωτον αυτον τον λεχριτη τον κασιδιαρη που διωκεται για συνεργια σε αποπειρα δολοφονιας. Η μηπως κανω λαθος;

        • ΕΛ avatar
          ΕΛ @ Kώστας ΜΠ 08/09/2012 19:57:26

          ουγκ ουγκ;;;
          αυτή τη γλώσσα μιλάτε λαθρόλαγνοι του indymedia;;
          Ε βέβαια,τόσα αντιρατσιστικά συλ-αλητήρια κάνετε παρεούλα..
          Πως να μην μάθετε την γλώσσα των ορκς.;;
          Κάντε μόνο και καμιά εξέταση γιατί εκτός απο την γλώσσα τους πρέπει να έχετε κολήσει και τις ασθένειές τους (ηπατίτιδα,φυματίωση,ελονοσία κτλ)

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ ΕΛ 08/09/2012 20:14:13

            H ελονοσία μεταδίδεται από κουνούπια, όχι από ανθρώπους.
            Τράβα στη Β Λυκείου να κάνεις μια επανάληψη και μας τα ξαναλές.
            Και το έμαθα όταν άκουσα τον Κασιδιάρη να κάνει παρεούλα στον Σιφωνιό του ΠΑΜΕ.

          • jk avatar
            jk @ ΕΛ 08/09/2012 20:39:30

            Τη γλώσσα των ορκ τη μιλούν οι αμόρφωτοι βουλευτές της Χρυσής Αυγής και οι άξεστοι συνοδοί τους.

  2. Tassos avatar
    Tassos 08/09/2012 16:37:01

    Σαμαρά, δώσε μας το πράσινο φως να θυμηθούμε τα παλιά και να τους κάνουμε να φτύσουν το γάλα που βύζαξαν. Να θυμηθούμε τα παλιά να γουστάρουμε.

    • θανασης avatar
      θανασης @ Tassos 08/09/2012 21:59:07

      Σιγά το καλσόν μεγάλε,μην σου φύγει κανένας πόντος.Και δεν κατάλαβα.Πρέπει να σου δώσει άδεια ο Σαμαράς για να μας κάνεις να φτύσουμε το γάλα της μάνας μας;Μια πρωτοβουλία δεν μπορείς να πάρεις;Στο κάτω κάτω δεν κρυβόμαστε και μπορείς άνετα να μας βρείς.Είμαστε εκεί που εσείς δεν τολμάτε να πάτε.Στις γειτονιές και στις πλατείες θα μας βρείς φιλαράκι,έλα σε περιμένουμε...

      • εξαρχεας avatar
        εξαρχεας @ θανασης 09/09/2012 23:55:05

        νάτα και τα διαδυκτιακά μαγκάκια....

  3. elpidablog avatar
    elpidablog 08/09/2012 16:38:44

    Τρέχει να προλάβει, να καλύψει το μοναδικό της πλεονέκτημα η Χρυσή Αυγή, και χτυπάει αλλοδαπούς στα πανηγύρια....την ώρα που η κυβέρνηση (μέρες πριν) ξηλώνει όλους τους παράνομους πάγκους χτυπώντας το
    παρ-εμπόριο, παντού και ανεξαρτήτου.... "χρώματος".

    Σήμερα η Χρυσή Αυγή χτυπά μετανάστες και εμφανίζεται ως «προστάτης των Ελλήνων».... τρίχες, ψηφαλακια από κορόιδα μαζεύει.
    Όταν νιώσει αρκετά δυνατή, θα χτυπήσει και Έλληνες.
    Αυτό θα είναι το επόμενο βήμα.

    • alexei avatar
      alexei @ elpidablog 08/09/2012 17:03:58

      προς το παρων τους Ελληνες τους χτυπανε αποκλειστικα τα κυβερνητικα ΜΑΤ/ΕΚΑΜ και οι Λαθρομεταναστες σε συναρτηση f(x)=x² με τα κυβερνητικα μετρα υψους 18δις ευρω.

    • armageddon avatar
      armageddon @ elpidablog 08/09/2012 18:59:48

      Μην ακουμπάτε τους Πακιστανούς,μέχρι να βιάσουν τις κόρες σας.

  4. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 08/09/2012 16:43:29

    Οπως βλέπουμε στις φωτογραφίες και τα βίντεο πρόκειται για καμιά δεκαριά ολιγάριθμους που κάνουν ντόρο και ειδοποιούν πρώτα τους βλάκες των καναλιών. Σόου και τίποτα άλλο. Κάποιοι όμως θα τα πάρουν κάποτε στο κρανίο, θα τους την πέσουν και θα γίνει η προβοκάτσια

    • τάσος avatar
      τάσος @ αναγνωστης 08/09/2012 17:50:53

      γυρνάνε στις λαϊκές και τα πανηγύρια να τσιμπήσουν κάνα ψήφο πουλώντας εθνικισμό και προστασία από τους λαθρομετανάστες, όπως το πασοκ πουλούσε σοσιαλισμό και προστασία από τους φασίστες. ένα κομμάτι του κοινοβουλευτικού μας συστήματος, λίγο προωθημένο εξ'αιτίας των περιστάσεων. it's a dirty job, but someone's got to do it

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/09/2012 16:46:36

    Δυστυχώς, και εδώ ισχύει αυτό που είχε πει κάποτε ο Σ. Ξηρός: Αν λειτουργούσαν οι θεσμοί, δεν θα είχαμε λόγο ύπαρξης εμείς.
    Έτσι, αν λειτουργούσε το κράτος, οι δήμοι, η ΕΛ.ΑΣ κλπ δεν θα σκόραρε πόντους η Χ. Αυγή.
    Αν δεν στηρίξουμε την προσπάθεια που γίνεται μέσω Ξ. Διός, κλπ. τότε το μέλλον θα είναι όπως το παραπάνω βίντεο, και χειρότερο, αφού θα μπουν στο παιχνίδι και αντίπαλες αριστερίστικές ομάδες κουκουλοφόρων. Και τότε είναι που θα γίνουμε κανονική δημοκρατία της Βαϊμάρης και ότι την διαδέχθηκε....

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Strange Attractor 08/09/2012 17:37:14

      Σωστα.
      Παντως,εαν δεν απατωμαι,για να λειτουργησουν οι θεσμοι,
      δεν θα'πρεπε να υποσκαπτονται απο στοιχεια της κοινωνιας
      οπως τα χρυσα αυγα ή τα αναρχοαπλυτα.
      Ετσι λοιπον,ας αναρωτηθουμε:
      φταιει η ανεπαρκεια των θεσμων γι'αυτα τα φαινομενα,ή φταιει
      ο υφερπων αναρχοεθνικισμος μεσα στο πετσι της "δημοκρατικης"
      νεοΕλλαδας,για την ακυρωση της ιδιας της αναγκαιοτητας της
      υπαρξης των θεσμων;

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ Δικερως 08/09/2012 23:43:32

        ΦΤΑΙΕΙ η ανεπάρκεια των θεσμών.

        Συνέχισε, λοιπόν, την ανάλυσή σουθ από δω και πέρα.

        Ακούμε...

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Nietzsche 09/09/2012 15:14:19

          Ok,συνεχιζουμε.
          Οπως λοιπον μας λεει ο Παναγιωτης ο Κονδυλης,
          να'ναι καλα εκει που ειναι,οι θεσμοι δεν ειναι τιποτε αλλο απο ενα βασικο συστατικο του κοινωνικου εποικοδομηματος.
          Το εποικοδομημα στηριζεται στην δομη,δηλαδη στην κοινωνια την ιδια.
          Αυτη ειναι που το νομιμοποιει ή το απορριπτει.
          Το ερωτημα δεν ειναι ρητορικο.
          Χωρις την την συναινεση ή την ανοχη της
          δομης,το εποικοδομημα καταρρεει.
          Εαν,με λιγα λογια,γινει ανεκτο να παρεμβαινουν
          μη νομιμοποιημενοι παραγοντες στην λειτουργια
          του εποικοδομηματος,κατι που ουσιαστικα σημαινει αντιποιηση εξουσιας,τοτε,απλα,
          διαρρηγνυεται η νομικη σχεση αναμεσα στους κοινωνικους παικτες.
          Το δραμα ,στην περιπτωση μας,ειναι πως αυτοι
          που αμφισβητουν τους κανονες,ειναι αυτοι που
          κοπτονται ως νομοταγεις.
          Το γελοιο,ειναι,πως ειναι μειοψηφια.
          Το επικινδυνο ειναι,πως εμεις απλα αναλυουμε
          την παρανομη συμπεριφορα τους ωσαν να ειναι θυματα και οχι θυτες...

          • Nietzsche avatar
            Nietzsche @ Δικερως 10/09/2012 03:16:16

            Καλώς, και σωστός, αλλά δεν τους βλέπουμε, νομίζω, και τόσο πολύ ως θύματα. Τουλάχιστον, όχι όλοι μας.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Strange Attractor 08/09/2012 21:17:56

      Τήν προσπάθεια τοῦ ''Ξένιου Δία'' πρέπει νά τήν στηρίξει τό κράτος,ὄχι ἐμεῖς...

    • communi avatar
      communi @ Strange Attractor 09/09/2012 00:55:40

      Που είδες τον Ξενιο Δια;Τα φανάρια είναι γεμάταα Πακιστάνια. . Οχτώ σε κάθε διαστάυρωση.'Εχεις ταξιδεύσει ποτέ με τραίνο από Αθήγνα σε Χαλκίδα;Αμα μπλοκάρουν το τραίνο θα βγάλουν μαυρίλα για να γεμίσουν δέκα στρατόπαιδα. Μη μας δουλεύετε άλλο. Έλεος!

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ communi 09/09/2012 08:07:19

        Είπαμε. Έχουν "χαρτιά". Τέλος και τα σκυλιά δεμένα.

  6. Ίωνας avatar
    Ίωνας 08/09/2012 16:55:29

    Κάθε κινηση τους είναι μελετημένη κανείς δεν μπορεί να τους κάνει τίποτα γιατί πολύ απλά γίνεται παράνομο εμπόριο το οποίο κανείς δεν καταπολεμά.Τι μπορεί να σου κάνει κάποιος που πουλάει παράνομα και εσύ πηγαίνεις και του διαλύεις τον πάγκο σε κοινόχρηστο χώρο;Κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί εναντίον αυτών που δεν κατέχουν άδεια μικροπωλητή το μόνο που έχει γίνει είναι μια προβολή στην τηλεόραση που καλεί τους πολίτες να αντισταθούν στο παρεμπόριο. Η συντεταγμένη πολιτεία είναι απούσα και σε αυτό το θέμα.

    • Thesti avatar
      Thesti @ Ίωνας 08/09/2012 17:30:18

      Η συντεταγμένη πολιτεία είναι απούσα στο θέμα της εμφάνισης νόθων εγγονών του χίτλερ που συνέστησαν εγκληματική οργάνωση και περιφέρονται βιαιοπραγόντας.

      • Thesti avatar
        Thesti @ Thesti 08/09/2012 17:30:59

        λάθος: αντί για "βιαιοπραγόντας" δες "βιαιοπραγούντες".

  7. leon avatar
    leon 08/09/2012 17:02:31

    ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ ΔΕΝ ΓΙ-ΝΕ-ΤΑΙ ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ
    ΤΟ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(6-9 ΔΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΤΗΣΙΩΣ!!!!!!!ΘΑ ΓΛΥΤΩΝΑΜΕ ΑΠΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
    ΣΗΜΕΡΑ 8.9.2012 ΩΡΑ 13.00 -15.00 ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΑΠΟ ΦΑΛΗΡΟ ΕΩΣ ΒΑΡΚΙΖΑ
    ΧΑΜΟΣ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΝΕΤΟΙ/ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ/ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΛΑΘΡΑΙΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΜΕ ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ/ΤΡΕΛΛΑ!!!!!!!!!!ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΘΑ Θ Α ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ/ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ/

    ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΟΧΙ ΣΧΕΔΙΑ ΟΧΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΟΧΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥΣ ΟΧΙ ΝΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΧΑ-ΝΟ-ΜΑ-ΣΤΕ ΔΡΑΣΗ ΔΡΑΣΗ ΔΡΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

  8. alexei avatar
    alexei 08/09/2012 17:05:18

    Σ Ω Σ Τ Ο Τ Α Τ Ο Σ! ! ! υπαρχει εμπειρη ομαδα πισω τους!

    • Thesti avatar
      Thesti @ alexei 08/09/2012 17:28:35

      Τρίχες. Ούτε λαθρεμπόριο διέγνωσαν (λες και οι Flintstones θα μπορούσαν να διαγνώσουν λαθρεμπόριο), ούτε συλλήψεις έκαναν. Ούτε τυχόν αποδείξεις περί λαθρεμπορίου άφησαν. Ούτε καν το νόμο δε μπορούν να διαβάσουν, οι αμόρφωτοι και οι μπράβοι τους. Ρεκλάμα για τα τοπικά κανάλια έκαναν, τα SS της σύγχρονης Ελλάδας.
      (Το πόσο χιτλερικά αποβράσματα είναι, φαίνεται ακόμα και στην αισθητική τους. Ειδικά το μπλουζάκι του χοντρού με τον αετό να κρατά το σταυρό σε κύκλο, κάτι μου θυμίζει. Ξεφτιλισμένοι γερμανοτσολιάδες...)

  9. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 08/09/2012 17:08:04

    Ανόητα, θλιβερά ανθρωπάκια που νομίζετε ότι επειδή οι πολιτικοί μας είναι ανάξιοι πρέπει να στηρίξουμε την εγχώρια φασιστική στρατιά 10-20 αγράμματων βρωμόπαιδων. Αν για κάθε ατόπημα των πολιτικών καλούσαμε τη Χρυσή Αυγή να «καθαρίσει» τότε ας τους δώσουμε από τώρα την εξουσία. Κι όσοι δεν έχουν ζήσει χούντες, βασανιστήρια, φίμωση της ελεύθερης γνώμης, ας ρίξουν καμιά ματιά σε κανένα βιβλίο να «ξεστραβωθούν». Δύο πράγματα απαιτούνται όσο οι Χρυσαυγίτες ξεσαλώνουν. 1. Πολιτικές πρωτοβουλίες ώστε να απομονωθούν τα φασιστοειδή. Κι όταν εννοούμε πολιτικές πρωτοβουλίες αναφερόμαστε σε ενημέρωση του κόσμου, σε εκστρατεία επίλυσης των προβλημάτων των πολιτών, προβλήματα που εκμεταλλεύεται ο Μιχαλολιάκος. Επίσης, σε ενεργό ρόλο να βρίσκεται η Αστυνομία και όχι να ανέχεται να κάνουν κάποιοι άλλοι τη δουλειά της. Υπάρχουν καταγγελίες ότι σε περιπτώσεις διαρρήξεων άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ μαζί με Χρυσαυγίτες, οι πρώτοι στην οπισθοφυλακη όμως, έψαχναν για το διαρρήκτη. Και φυσικά απαιτείται αφύπνιση του πνευματικού κόσμου που το μόνο που κάνει είναι να δίνει συνεντεύξεις και να αυτοπροβάλλεται μπας και πάρει καμιά χορηγία.
    Το δεύτερο που χρειάζεται, είναι αυτό που λέγαμε παλιά. Οπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος. Τα θρασύδειλα ανθρωπάκια της Χ.Α. χρειάζονται κάποιον αντίπαλο και τότε θα καταλάβουν.

    • jk avatar
      jk @ Αριστερός Ψάλτης 08/09/2012 20:44:21

      Το θέμα είναι ότι μάλλον μέλη της Χρυσής Αυγής είναι και αστυνομικοί. Κι ο νοών νοείτω...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αριστερός Ψάλτης 08/09/2012 21:34:08

      Ἀριστερέ Ψάλτη,κατά τή γνώμη μου,καλά τά λές,ὅμως στό τέλος λίγο ξεφεύγεις.Προτείνεις ἐκεῖ πού δέν πίπτει λόγος νά πέσει ράβδος.Δηλαδή νά ἀρχίσουν οἱ συγκρούσεις καί τό ξύλο μεταξύ ἀστυνομικῶν καί χρυσαυγιτῶν;Μά ὀ κοινός ἐχθρός ὅλων μας εἶναι οἱ λάθρα εἰσερχόμενοι καί διαβιοῦντες στή χώρα μας οἱ καί παράνομες καί ἐγκληματικές πράξεις τελοῦντες.Τότε,ἀν ἀρχίσουν ἐμφύλιες συρράξεις,οἱ παραπάνω θά κάνουν πάρτυ καί θά χαζεύουν πίνοντας μπύρες,τό θέαμα...Θά ἔφτανε,νομίζω,νά ἔκανε,ὅπως πολύ σωστά ἀναφέρεις,ἐπαρκῶς τή δουλειά της ἡ Ἀστυνομία,γιά νά μήν ἀφήνει σέ κανέναν τά περιθώρια νά τήν ὑποκαταστήσει.Μήν φτάσουμε ὅμως νά σκοτωνόμαστε μεταξύ μας,δέν θά καλυτερέψουν τά πράγματα...

  10. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 08/09/2012 17:12:26

    Όποιος κάνει τον νταή και δεν τηρεί τους νόμους του κράτους ή δημιουργεί ομάδες που παραβιάζουν τον νόμο να συλλαμβάνεται και να φυλακίζεται. Πρέπει να γίνουμε ένα σοβαρό κράτος.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Γεώργιος 12/09/2012 06:20:51

      ναι καλα......

  11. kwstas avatar
    kwstas 08/09/2012 17:15:25

    Αυτό που δεν αναφέρεται εν γένει είναι ότι η πλειοψηφία των προϊόντων μαϊμού προέρχονται από τη Ευρωπαϊκή Ιταλία και έρχονται μέσω της νόμιμης οδού, εκτελωνιζόμενα κανονικά. Επίσης καμπόσοι από το αραπαριό που τα διακινεί έχουν κανονικότατα Ιταλικά έγγραφα, με χώρα προέλευσης τη Σομαλία που τελούσε υπό Ιταλική κατοχή πριν καμμιά εβδομηνταριά χρόνια. Επομένως η έλλειψη νομιμότητας περιορίζεται στην άδεια μικροπωλητή που δεν έχουν, όταν δεν τους την προμηθεύει κι αυτή κάποια δημοτική "αρχή". Από τους βλαχοδήμαρχους και τα τσιράκια τους πρέπει να ξεκινήσει το ξήλωμα..

  12. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 08/09/2012 17:23:19

    Μυρίζει μπαρούτι. Πάμε μου φαίνεται για δημιουργία προβοκάτσιας από ΧΑ και αναρχικούς με αφορμή του λαθρο για αποσταθεροποίηση της χώρας. ΧΑ και αναρχικοί δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα της χώρας. Άλλοι κρύβονται από πίσω. Πράκτορες ξένων χωρών.

  13. mavrotsoukalos avatar
    mavrotsoukalos 08/09/2012 17:23:34

    Βολεμενοι του δημοσίου, πρώην τάγματα εφόδου της δαπ-νδφπ δεν πρέπει να μιλάνε. Στην ύδρα που έστειλαν διμοιρίες ματ για να συλλάβουν Έλληνα σουβλατζή ήταν καλα???Οι λαθρο είναι τίμοι που πληρώνουν εφορία???Θα τα φτιάξει όλα το κόμμα του ψυχάρη

    • alex23 avatar
      alex23 @ mavrotsoukalos 08/09/2012 17:53:39

      ο ελληνας σουβλατζης για τον οποιο σηκωνεις τοιχος προστασιας, ειναι ενας απο τους πολλους ελληνες που με το να καταπατουν τους νομους, μεταφερουν τα βαρη στους οικονομικα ασθενεστερους και δεν διαφερει στα ματια μου σε τιποτα απο εναν παρανομο αλλοδαπο

      μην πω οτι τον θεωρω ακομα χειροτερο απο αυτους, γιατι υποτιθεται οτι μετεχει της ελληνικης παιδειας, σε αντιθεση με τον παρανομο, και θα επρεπε σαν ελληνας να ποναει τον τοπο του και τους συνανθρωπους του και οχι να τους κλεβει και να ζηταει την προστασια ομοιδεατων για να γλυτωσει την επιβολη της δικαιης τιμωριας..

  14. tpe avatar
    tpe 08/09/2012 17:25:26

    Το έχω ξαναπεί. Η αντιμετώπιση της παραβατικότητας γίνεται από τα μικρά. Τον παπάκια/μηχανόβιο που πάει ανάποδα, το παρκαρισμένο στο πεζοδρόμιο θηρίο, τον τύπο που δεν κόβει απόδειξη, τον "έμπορο" χωρίς άδεια, τον εργοδότη που δεν πληρώνει εισφορές κλπ κλπ κλπ κλπ.
    ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ. Σε οποιοδήποτε σοβαρό κράτος στον κόσμο, δεν νοείται τέτοια συμπεριφορά.

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ tpe 09/09/2012 06:49:50

      Πολύ σωστά tpe. Όταν κανείς δεν είναι ικανός να λύσει τα μικρά και απλά προβλήματα, πόσο μάλλον ανίκανος θα είναι για να λύσει τα πολύπλοκα και μεγάλα.

  15. diman avatar
    diman 08/09/2012 17:40:45

    Ετσι ακριβώς. Τώρα αρχίζουν τα γλέντια.-

  16. alex23 avatar
    alex23 08/09/2012 17:45:28

    την ωρα που οι ορκισμενοι εχθροι τους, οι ακροαριστεροι, ζεσταινουν τις μηχανες τους για να δημιουγησουν επεισοδια στις διαδηλωσεις που θα γινουν, αυτοι αποφασισαν να δοκιμασουν την αποφασιστικοτητα της κυβερνησης να μην τους παραχωρησει το δικαιωμα επιβολης του νομου

    ανιερη συμμαχια απεναντι στο κρατος

    αν θεωρησουμε οτι και οι δυο ακραιες 'παραταξεις' επιβαλλουν τις αποψεις τους μεσα απο την βια, εχουμε το μοναδικο φαινομενο να αποφευγει να συγκρουστει μετωπικα η μια με την αλλη, αλλα να συμμαχουν απεναντι στο κρατος και τους θεσμους.. δυο μαφιες που κανουν προσωρινη ειρηνη για να αντιμετωπισουν μαζι τους διωκτες τους..

    αν η δικαιοσυνη δεν τιμωρησει παραδειγματικα την ρατσιστικη παραβατικοτητα και τις βιαιοπραγιες που υποκινουν και διαπρατουν φανερα οι βουλευτες της χα, τοτε το μηνυμα που θα παρουν οι λαικιστες της χα ειναι οτι το πολιτικο συστημα τους φοβαται και μπορουν να κανουν οτι θελουν..

  17. Γιώργος avatar
    Γιώργος 08/09/2012 18:22:52

    Δυστυχώς αυτές τις εικόνες που είδαμε στην Ραφήνα δεν θα τις βλέπαμε αν υπήρχε κράτος ικανό να τα αποτρέψει όλα αυτά και όσο κάθεται και μένει άπρακτο και αφήνει παρεμπόριο φοροδιαφυγή και οποιαδήποτε άλλες παράνομες πράξεις να συμβαίνουν καθημερινά έτσι λοιπόν όσο το "κράτος" αυτό δεν αντιδρά καλά κάνουν και αντιδρούν οι άνθρωποι της Χ.Α. Εγώ πρώτος όταν δω το κράτος να λειτουργει τοτε και πρώτος θα καταδικάσω ενέργειες τέτοιες όπως της Χ.Α. άλλα όσο δεν συμβαίνει αυτό με δυστυχία λέω θα τα παρακολουθώ και θα λέω που μας κατάντησαν....

    • Α avatar
      Α @ Γιώργος 08/09/2012 18:56:06

      Οι άνθρωποι της ΧΑ δεν αντιδρούν επειδή δε λειτουργεί το κράτος. Η δράση τους είναι εφετζίδικη και σκοπό έχει να ταυτιστεί μαζί τους αυτός που, σωστά, θέλει να λειτουργήσει το κράτος. Δεν χρειάζεται να τα ανακαλύψουμε όλα από την αρχή. Το παιχνίδι της χειραγώγησης και του φανατισμού είναι δεδομένο για τα ακραία πολιτικά μορφώματα. Είναι αναγκαίο να συναντηθούν κάπως-κάπου με τις μάζες, διαφορετικά θα κολλούσαν μπρίκια. Αύριο-μεθαύριο, όμως, αν αποκτήσουν περισσότερη εξουσία θα στραφούν εναντίον οποιουδήποτε διαφωνεί μαζί τους, κι ας είναι Έλληνας, κι ας είναι νόμιμος, κι ας ήταν ψηφοφόρος τους που νόμιζε ότι βρίσκει διέξοδο. Οι ΧΑ εύχονται και επιδιώκουν η παρακμή να συνεχιστεί, γιατί από αυτήν τρέφονται και μια φορά τους δίνεται η ευκαιρία να σηκώσουν κεφάλι και να αποκτήσουν ρεύμα. Διαφορετικά και σε περίπτωση που αρχίζουν να δίνονται λύσεις στα κοινωνικά-οικονομικά προβλήματα, αυτοί θα χάνουν έδαφος, θα περιθωριοποιηθούν και στο τέλος θα επιστρέψουν στα καβούκια τους. Είναι πρόδηλο ότι τα συμφέροντα των άκρων είναι αντιστρόφως ανάλογα με τα λαϊκά και εθνικά συμφέροντα. Όσο θέαμα και να πουλήσουν, η μαύρη αλήθεια είναι ότι η ανακούφιση του λαού δεν τους συμφέρει και οι λύσεις στα προβλήματα είναι γιαυτούς πρόβλημα.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Α 08/09/2012 20:28:12

        Πολύ σωστός.

  18. Δικερως avatar
    Δικερως 08/09/2012 18:24:07

    Στην Υδρα,τα χρυσα αυγα ηταν υπερ του παρανομου και
    φοροφυγα ταβερνιαρη,και εναντιον του Κρατους.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Δικερως 08/09/2012 19:40:27

      Φοροφυγας οποιος δε θελει να συντηρει με τον ιδρωτα του τον κομματικο πρασινομπλε στρατο που μας φορτωσε με την ψηφο του τα μεταπολιτευτικα πιρανχας που κατεστρεψαν την Ελλαδα.

      • Δεν έχει σημασία avatar
        Δεν έχει σημασία @ Scarface 09/09/2012 08:27:04

        Είναι φοροφυγάς όπως και να το φτιασιδώσεις.

      • GO avatar
        GO @ Scarface 09/09/2012 11:42:44

        Φοροφυγάδαρος και φοροκλέφταρος.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Scarface 10/09/2012 00:53:33

        Εσυ,Αλ Πατσινο τι ψηφιζες?

  19. deldio avatar
    deldio 08/09/2012 18:55:13

    Έχεις μπερδέψει σώβρακα με κάλτσες. Μηχανάκηδες να πηγαίνουν ανάποδα, μικροεπαγγελματίες που δεν κόβουν απόδειξη, παράνομα παρκαρισμένοι, επιχειρηματίες που εισφοροδιαφεύγουν κλπ υπήρχαν πάντα, αυτό δεν σημαίνει ότι η Χρυσή Αυγή ξεπήδησε από αυτούς διότί εάν ίσχυε αυτό θα είχε εμφανιστεί πολλά χρόνια πριν. Εν υπνώσει υπήρχαν πάντα οι φασίστες σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που ήταν κόμματα εξουσίας, εκεί δηλ. που είχαν τρυπώσει και "μασούλαγαν", τώρα επειδή τα κόμματα αυτά τους αφήνουν ακάλυπτους εμφανίζονται και παίζουν το ρόλο που θέλει το σύστημα από την πίσω πόρτα. Να είσαι βέβαιος ότι εάν αύριο πρωί απέσυραν την εμπιστοσύνη τους προς την κυβέρνηση Σαμαρά το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ και δεν υπήρχε άλλος "πρόθυμος" (π.χ. Καμμένος) ο πρώτος που θα στήριζε το Σαμαρά θα ήταν ο Μιχαλολιάκος.

  20. Γιώργος avatar
    Γιώργος 08/09/2012 19:15:30

    Δεν ζητησε κανείς πιστοποιητικό πολιτικό φρονημάτων αλλά άδεια μικροπωλητή μην πετάς έτσι μια μπούρδα για εντυπωσιασμό

  21. deldio avatar
    deldio 08/09/2012 19:34:14

    Παιδιά της Δεξιάς είναι οι χρυσαύγουλοι μην κάνετε όλοι τους ανήξερους. Απόγονοι χιτών, μαχαιροβγαλτών της Τρούμπας, ασφαλιτών, τραμπούκων παρακρατικών, βασανιστών του ΕΑΤ-ΕΣΑ και νοσταλγοί του υπουργού της ΕΡΕ Μανιαδάκη και του Παπαδόπουλου. Χώρια που οι μισοί και πλέον νεοδημοκράτες και πασόκοι τους γλυκοκοιτάζουν με συμπάθεια και αλληλεγγύη.

    • Tassos avatar
      Tassos @ deldio 11/09/2012 13:26:18

      Ο Γεωργαλάς πριν γίνει θεωρητικός της Χούντας ξέρεις τι ήταν? Ολοι αυτοί που λες ακούν ΝΔ και βγάζουν σπυράκια. Αυτή τους έστειλε στον Κορυδαλλό και τους τελείωσε πολιτικά. Το ίδιο θα κάνει και με την ΧΑ. Οι ναζί έχουν ανάγκη εσάς για να υπάρχουν και εσείς αυτούς. Θα φάτε σκούπισμα άπαντες.

  22. alex23 avatar
    alex23 08/09/2012 19:42:49

    και θα δεχτουμε ετσι απλα να ερθει μια αλλη μαφια να μας προστατεψει..

    σημερα απο τους αλλοδαπους, αυριο απο τους γκει, μεθαυριο απο τους καραφλους, τους τυφλους, τους ξανθους, τους ηλιοκαμενους και οποιον αλλο θα θεωρησει ο εκαστοτε αρχηγος τους οτι ειναι εκτος 'ελληνικης' γραμμης..ακομα και τους σημερινους οπαδους της που αυριο μπορει να τολμησουν να σκεφτουν λιγο διαφορετικα..

    και εμεις θα πρεπει να το δεχτουμε αδιαμαρτυρητα, επειδη η δημοκρατια που οι ιδιοι χτισαμε τοσα χρονια με την ψηφο, την ανοησια, την αδιαφορια και την ανοχη μας δεν εχει τα αποτελεσματα που πρεπει

    και ετσι αντι να κανουμε αυτοκριτικη και να διορθωσουμε την σταση μας απεναντι της, επιλεγουμε να τα διαλυσουμε ολα, και μαζι με αυτα να θαφτουν οι ευθυνες μας..

  23. Tassos avatar
    Tassos 08/09/2012 19:47:18

    Προσέξτε γιατί ουρά κάνουν ποιοί θα σας γλεντήσουν πρώτοι: ΝΔημοκράτες, αριστεροί, Πακιστανοί.

    • ΕΛ avatar
      ΕΛ @ Tassos 08/09/2012 20:03:17

      όλοι οι ξεφτιλισμένοι μαζί...
      Χαίρομαι που βάζεις τον ευαυτό σου με τους Πακιστανούς.
      Τέτοιος που είσαι με αυτούς ταιριάζεις..

      • jk avatar
        jk @ ΕΛ 08/09/2012 20:42:56

        Ναι, μιλάνε και τα αποβρασματα του χιτλερισμού, οι νοσταλγοί των προδοτών της κατοχής και των δοσιλόγων. Οι προδότες της Κύπρου...Βρε ουστ!

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ jk 09/09/2012 08:05:32

          Το "...η Κύπρος είναι μακριά..." δεν το είπε ο Μιχαλολιάκος πάντως αλλά ο εθνάρχης σου (χα χα χα χα ).

          • parsifal avatar
            parsifal @ Θησειώτης 09/09/2012 23:11:31

            Αξιος !

      • gioroik avatar
        gioroik @ ΕΛ 11/09/2012 00:32:37

        ΣΩΣΤΟΣ

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Tassos 08/09/2012 20:52:34

      Ντροπη οποιος βαζει το κοσμο της ΝΔ με τα Πακια και το ΣΥΡΙΖΑ. Σιγουρα δεν εχει καμια σχεση με τη ΝΔ. Οντας απο πολυ παλια μελος της ΝΔ, ξερω οτι ΝΔ = Πατριωτισμος. Μακρια απο την Εθνομηδενιστικη Αριστερα και τα Πακιστανια. Καλως ή κακως ο απλος κοσμος της ΝΔ συμφωνει σε πολλα με τις δρασεις της Χ.Α , και σ οποιον αρεσει αυτο. Αν γινει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβερνηση, τοτε θα δειτε μερικοι τι εστυ βερικοκο (αν εχετε ιχνος Πατριωτισμου). Οσοι ειστε λαιτ (νεο)φιλεθευθεροι και αγαπατε τους λαθρο, να παρετε τη Ντορα να της πειτε το πονο σας.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Μικρασιάτης 08/09/2012 21:18:42

        Ο Καραμανλής έστειλε στον τάφο την μισή χούντα. Ξεχνάς με φαίνεται...

      • stamoschios avatar
        stamoschios @ Μικρασιάτης 11/09/2012 18:42:38

        +10000000000000

  24. panos avatar
    panos 08/09/2012 19:56:29

    Το κρατος πρεπει να κανει τα αυτονοητα για να μην εκμεταλευονται κατι χιτλερικες χολερικες φατσες προς αγραν ψηφων τις αδυναμιες του.

  25. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 08/09/2012 20:16:50

    Ο Φαήλος και ο Strange έθεσαν απλά το ζήτημα παραπάνω , αλλα οι διαφοροί "πολιτικά ορθοι" δεν λένε να το καταλάβουν:

    ΑΝ λειτουργούσε το Κράτος , ΑΝ λειτουργούσαν οι θεσμοί , ΑΝ δεν είχε βιαστεί το κοριτσάκι στην Πάρο, αν δεν είχε ληστευτεί 2-3 φορές ο κάθε συνταξιούχος...

    Αλλα ΔΕΝ λειτουργεί το κράτος και οι θεσμοί. Οπότε ,ναι, και Χρυσή Αυγη ,και αυτοδικία, και "Τάγματα Εφόδου" , και το χειρότερο , ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ.

    Μέχρι να βρεθεί κάποιος ηγέτης που να καταλάβει πως το πρόβλημα της εισβολής των λαθρομεταναστών ,το σημαντικότερο και πιό φλέγον εθνικό μας πρόβλημα ,δεν λύνεται με λύσεις μέσα στα πλαίσια της "πολιτικής ορθότητας" , αλλα θέλει λύσεις ,κατα την αεροπορική ορολογία, "out of the envelope"!

    • ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
      ΑΠΕΝΑΝΤΙ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 09/09/2012 01:12:58

      Πολύ σωστά. Και τα περί τήρησης των νόμων, τιμωρίας παραβατών και σοβαρότητος του κράτους ισχύουν για ευνομούμενες κοινωνίες. Και, όπως όλοι πια έχουμε αντιληφθεί, οι Νόμοι δεν τηρούνται (ακόμη κι αυτοί που ψηφίζονται από τα 2/3 της Βουλής). Εδώ προς το παρόν υπάρχει κάποια μορφή 'ανταρτοπόλεμου' (που, δυστυχώς, φαίνεται να είναι η μόνη απάντηση στην απουσία του κράτους, και, δυστυχέστερα, διεξάγεται μόνο από την ΧΑ, τα τάγματα εφόδου και -σωστό- την υποστήριξη του κοσμάκη.

    • Advisor avatar
      Advisor @ ΣΤΕΛΙΟΣ 11/09/2012 10:36:50

      Στέλιο,
      Θα ήθελα πραγματικά να σου στραπατσάρει το αυτοκίνητο που έχεις παρκάρει παράνομα (πάνω στην στροφή, στο πεζοδρόμιο. κοντά σε στάση λεωφορείου, διπλοπαρκαρισμένο με τα "αλάρμ" αναμμένα κλπ.) κάποιο μέλος ενός αυτο-ανακηρυχθέντος "Τάγματος Εφόδου" που θα θεωρήσει οτι πρέπει να επιβάλλει την τάξη εφόσον το "Κράτος" δεν λειτουργεί και δεν επαρκεί για να κόβει κλήσεις σε όλους τους παραβάτες του ΚΟΚ!!
      Θα σου άρεσε αυτή η "out of the envelope" πρακτική η οποία θα μπορούσε να λύσει, εν πολλοίς, και το κυκλοφοριακό πρόβλημα;;

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Advisor 11/09/2012 13:47:57

        Μπορεί να μη μου άρεσε ,αλλα θα μου άξιζε!

        Το πράγμα είναι απλό. Το ιδανικό είναι να κάνει το κράτος τη δουλειά του και να μη χρειάζονται vigilantes, αυτό είναι αυτονόητο.

        Και κανένα κράτος δεν μπορεί να λειτουργήσει τέλεια και να είναι παντού, κι'αυτό επίσης αποδεκτό.

        Αλλα εδώ στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια μιλάμε για μιά κατάσταση διάλυσης και ανομίας έξω απο κάθε αποδεκτό όριο, πολύ πέρα απο τα τριτοκοσμικά δεδομένα (και έχω ζήσει χρόνια στην Αφρική!)

        Προσωπικά ελπίζω πως τουλάχιστον, οι κωμικοτραγικές καταστάσεις με την Χ.Α θα αναγκάσουν την , επιεικώς μέτρια, πολιτική ηγεσία του τόπου να αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος ,κυρίως, της λαθρομετανάστευσης.

        Θα καταλάβω πως το αντιλήφθηκε , όταν δώ , πχ ,Υπουργό Δημόσιας Τάξης ,αντι τον Δένδια , τον Φαήλο Κρανιδιώτη!

  26. Δικερως avatar
    Δικερως 08/09/2012 20:19:16

    Ρε συ,απαντας στον εαυτο σου;
    Τι κακο ειν' αυτο που μας βρηκε.
    Ημαρτον.

  27. Νοσφιστης avatar
    Νοσφιστης 08/09/2012 20:25:53

    Οι προ διετίας ανύπαρκτοι περιθωριακοί νεάντερταλ έχουν κάτι που κανένα άλλο κόμμα εντός ή εκτός του Ελληνικού κοινοβουλίου δεν διαθέτει-μορφή κινήματος που αντλεί δύναμη από τα κάτω,αιμοδοτούμενο από την απελπισία και την ταπείνωση του Ελληνα πρώην politically correct ψηφοφόρου..Όσο η mainstream"ανάλυση" μιλά για πάταξη της λαθρομετανάστευσης ως πανάκεια για την αντιμετώπιση της ΧΑ,θα βρίσκεται πίσω από τα γεγονότα γιατί τα αίτια της διόγκωσης είναι άλλα..Όσο θα μιλά για αδήριτη ανάγκη εφαρμογής του νόμου και μηδενικής ανοχής σε τάγματα εφόδου απλά θα μεγαλώνει η οργή ,το μίσος και η απόγνωση και μαζί το ποσοστό της ΧΑ..Αν μπορεί το σύστημα να αυτοκαθαρθεί μόνο τότε θα αποφύγει την υπουργοποίηση του Καιάδα..Αυτό όμως προυποθέτει την αυτοακύρωση του και την εγκατάλειψη κεκτημένων 40 ετιάς..

  28. giorgos avatar
    giorgos 08/09/2012 20:38:04

    Μπροστα στα δυσκολα που ερχονται το συστημα θα χρησιμοποιησει, πανω στον πανικο που το διακατεχει,ολα τα οπλα του.Η ΧΑ απλως θα παιξει το ρολο του πυροκροτητη.Η εκρηκτικη υλη αφθονη.Λαικη δυσαρεσκεια,ανεργια,λαθρο.

  29. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 08/09/2012 21:10:28

    «Η βία δεν είναι μέρος της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας», τονίζει η Δημοκρατική Αριστερά, με αφορμή τα χθεσινοβραδυνά επεισόδια με τη Χρυσή Αυγή στο πανηγύρι της Ραφήνας.

    «"Τάγματα εφόδου" και μάλιστα με επικεφαλής βουλευτές, όταν επιχειρούν να υποκαταστήσουν τον νόμο επιτίθενται στην κοινωνία και στη Δημοκρατία» υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η ΔΗΜΑΡ, επισημαίνοντας ότι «ο νόμος του κράτους πρέπει να κινηθεί αμέσως εναντίον τους».

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ αναγνωστης 09/09/2012 00:06:28

      Ο... "καληνυχτάκιας" υπογράφει;

      Οκ, δέσαμε...

  30. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 08/09/2012 21:18:36

    Η Χρυσή αυγή διάλεξε το πανηγύρι να επέμβει και ότι και να πούμε κέρδισε τα ψηφαλάκια. Αν διεξαχθεί έρευνα, θα κερδίσει και λίγα ψηφαλάκια ακόμα, γιατί το θέμα θα πάρει μεγαλύτερη δημοσιότητα .
    Το κράτος ας πάρει τα μέτρα του, η ιδεολογία του ρατσισμού της αριστεράς και της παρακμής σε συνθήκες πείνας δεν πουλάει.

  31. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 08/09/2012 22:12:45

    Δεν είναι δυνατόν βρε παιδιά , κάποιοι να περιμένουν λύσεις απ΄αυτούς....Πέρα από τη βία και την επιβολή της , εκεί όπου τους παίρνει , δεν έχουν .Κινούμενοι ως αγέλη λύκων και με τη δύναμη που τους δίνει η υπεροχή σε όγκο και πλήθος, επιβάλλουν τα γούστα τους..... Για όνομα του Θεού, όταν παίζεις με τη φωτιά , το μόνο που μπορείς να περιμένεις , είναι να καείς.......

    • nikιtas avatar
      nikιtas @ Diamond Angel 09/09/2012 12:26:54

      Σωστός είσαι φίλε μου.
      Αυτοί είναι θρασύδειλοι , πρέπει να τους απομονώσουμε και να καταδικάσουμε όλοι τις πράξεις του - Το άλλο με τον Δήμαρχο της Σύμης να καλεί την Χρυσή Αυγή να καθαρίσει από τους λαθρομετανάστες το μάθατε ? γιατί δεν επεμβαίνει ο εισαγγελέας να τιμωρήσει αυτόν τον δήμαρχο που υποτίθεται ότι πρεπει να τηρεί τους θεσμούς ?

  32. θανασης avatar
    θανασης 08/09/2012 22:28:31

    Θα αναφέρω ενα παράδειγμα απουσίας του κράτους αλλά παρουσίας του κομματικού παρα-κράτους που συμβαίνει στην περιοχή μου.
    Ο πρόεδρος της τοπικής μας Ε.Α.Σ(Ενωση Αγροτικων Συνεταιρισμων),γνωστό και προβεβλημένο στέλεχος της ΝΔ,κάτι ανάλογο με τον Κοκκινούλη,έχει απλήρωτους 30 υπαλλήλους της Ένωσης εδώ και 9(!!!) μήνες.Η περιοχή μου εκλέγει 4 βουλευτές και ΟΛΟΙ είναι της ΝΔ(τρομάρα μας).Το θέμα το γνωρίζουν πάρα πολλούς μήνες αλλά σε πρωσοπική επαφή που είχε δικός μου άνθρωπος μαζί τους η απάντηση ήταν "έλα ρε τάδε,με τον Πέτρο θα τα βάλουμε,το δικό μας παιδί;"
    Οι εκβιασμοί που έχουν υποστεί όλο αυτό το διαστημα οι εργαζόμενοι,δεν λεγεται και επειδή δεν μπορούν να βρούν το δικιο τους πουθενά,περιμένουν στωικά πότε θα δεήσει ο πρόεδρος να τους πληρώσει.
    Το θέμα εντέλει διερευσε και έφτασε και στα αυτιά της τοπικής Χρυσής Αυγής η οποία παρουσιάστηκε στον επόπτη εργασίας καταγγέλοντας το γεγονός και ΑΠΑΙΤΗΣΕ να πράξει τα δέοντα.Πράγματι ο επόπτης εμφανίστηκε στα γραφεία της ΕΑΣ παίρνοντας οτι στοιχεία ήταν απαραίτητα για τον έλεγχο του και που πιστοποιούσαν την παρανομία.Η υπόθεση έχει πάρει τον δικαστικό δρόμο και το αποτέλεσμα ουδείς το γνωρίζει.Το αποτέλεσμα όμως κύριοι είναι οτι ΣΥΣΣΩΜΟΙ οι εργαζόμενοι ευχαρίστησαν την τοπική Χ.Α για την βοήθεια και ανέφεραν αν δεν ήταν αυτή ακόμα θα δουλέυανε τσάμπα.
    Ελάτε τώρα εσείς και πείτε σε αυτούς τους εργαζόμενους ολα αυτά τα περισπούδαστα περι νεοναζί και φασιστών και τραμπούκων και δεν ξέρω εγώ τι άλλο,να δούμε τι θα σας απαντήσουν.Εγώ ξέρω και βάζω και στοίχημα..εσείς;

  33. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 08/09/2012 22:30:35

    Το κράτος δεν τους κάνει τίποτα ακόμα γιατί απλά δεν μπορεί. Διαβάστε το άρθρο 275 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας περί του νομίμου δικαιώματος του πολίτη ακόμα και να προβεί σε σύλληψη δράστη για αυτόφωρο πλημμέλημα, καθώς και τον συνδυασμό των άρθρων 259 και 15 του Ποινικού Κώδικα για τις ποινικές ευθύνες των οργάνων τους στα εγκλήματα της λαθρεμπορίας και της αποδοχής και διάθεσης προϊόντων εγκλήματος. Δεν έκαναν κάτι παράνομο... ακόμα.

  34. cummulus avatar
    cummulus 08/09/2012 22:33:43

    Oἱ ἠθικοί αύτουργοί τῶν φαινομένων αὐτών εἶναι οἰ βλαχοδήμαρχοι καί οί δημοτικοί ἀστυνόμοι. Εἶναι στίς ὐποχρεῶσεις τους οἱ ἔλεγχοι τῶν λαϊκῶν ἀγορῶν. Γιατί μένουν στό ἀπυρόβλητο;

  35. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 08/09/2012 23:04:03

    Επαφή που τη μία να γράφω:
    "Εχεις ξενοδοχειο και ενας που κανει μασαζ παρενοχλει τους πελατες σου και η αστυνομια δεν ερχεται ποτε"
    και μετά να λέω:
    "Τελος παντων στο 3 εννοειται οτι δεν ειναι υπαλληλος σου, νομιζα οτι εννοειται."...
    , να σου πω , τέτοια επαφή δεν έχω. Έχω λέει ξενοδοχείο , κάποιος κάνει μασαζ στο ξενοδοχείο μου, αλλά δεν είναι υπάλληλός μου!!!
    Τελικά η ΧΑ δεν αφήνει εγκεφαλικό νευρώνα για νευρώνα!

  36. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 08/09/2012 23:04:45

    Το ερώτημα είναι:σας ενόχλησε ότι επενέβησαν οι της ΧΑ ή ότι στο πανηγύρι υπήρχαν παράνομοι(λαθρομετανάστες) που εξασκούσαν το γνωστό τους (και καταστροφικό για κράτος και εμπόρους) σπόρ,δηλ.την παράνομη πώληση λαθραίων προϊόντων;
    Αν είστε της εθνομηδενιστικής αριστεράς θα πείτε ότι όλα ήσαν καλά μέχρις ότου επενέβη η ΧΑ.Αν όμως είστε εχέφρονες νοικοκυραίοι θα πείτε ότι κάποιος έπρεπε να κάνει τη βρώμικη δουλειά:να καθαρίσει το τοπίο από τους παράνομους.Γιατί μπερδεύεστε;
    Φυσικά τα κανάλια της διαπλοκής (αλλά και πολλοί αφελείς) καταφέρονται κατά της ΧΑ παρασυρμένοι από την προπαγάνδα των αριστερών γενικά πεποιθήσεων δημοσιογράφων.
    Η αλήθεια είναι ότι η ΧΑ τολμάει και κάνει αυτό που δεν πράττει το επίσημο κράτος.Γιαυτό και ανεβαίνουν τα ποσοστά της κι ο κόσμος ο απλός την υποστηρίζει ανοιχτά πλέον.
    Βέβαια είναι και κάτι άλλο...Είχαμε συνηθίσει ο ακτιβισμός να είναι προνόμιο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ της αριστεράς!Ε, ,να λοιπόν που ήρθε ο καιρός τις ακτιβιστικές πρωτοβουλίες να τις αναλάβουν πια οι Χρυσαυγίτες.
    Αυτό ΚΑΤΙ μάλλον σημαίνει...Κι αντί να κάθεστε και να μυξοκλαίτε ως μωρές παρθένες -αναμασώντας ξεπερασμένα επιχειρήματα και αφορισμούς περί ναζί κλπ- θα πρέπει να ανασκουμπωθείτε και να μελετήσετε το νέο ορμητικό ρεύμα που έρχεται .

    • Grande_Babylon avatar
      Grande_Babylon @ Δον Κιχώτης 08/09/2012 23:11:06

      Το μελέτησε ο Charles R. Darwin!

  37. TARAMAS avatar
    TARAMAS 09/09/2012 00:23:02

    Το να παραβιάζουν νόμους του κράτους οι πίθηκοι της ΧΑ, χειροκροτούμενοι από τις μαιμούδες υποστηρικτές τους, για να υπερασπιστουν δήθεν τη "νομιμότητα", είναι σα να πηδάς εν ονόματι της παρθενίας.

  38. communi avatar
    communi 09/09/2012 00:46:21

    Η συντεταγμένη πολιτεία είναι απούσα όταν οι Πακιστανοί εισβάλουν στην Ελλάαδα. Η συντεταγμένη πολιτεία νομιμοποιεί την παρανομία με το να τους δώσει χαρτιά. Η συντεταγμένη πολιτεία τους δίνει άδεια μικροπολητού, όταν την αρνήται σε Έλληνες πολυτέκνους. Η συντεταγμένη πολιτεία ανέχετε να πουλάνε λαθραία προιόντα, να μην πληρώνουν φόρους, να παίρνουν κοινωνικά επιδόματα από τον μισθό σου η την συνταξήσου. Η συντεταγμένη πολιτεία σε αποκοίμησεμε την χιτλερολογία. Ξύπνα Βασίλη!

  39. victoria (true) avatar
    victoria (true) 09/09/2012 01:13:35

    Έτσι ακριβώς και λέξη παρακάτω Α.Ψ.

  40. Carl Sagan avatar
    Carl Sagan 09/09/2012 07:05:43

    Αυτοί που δεν έκαναν τίποτα κατηγορούν αυτούς που δεν έκαναν τα πάντα σωστά. Οι Χρυσαυγίτες βουλευτές έκαναν πράξη την φαντασίωση κάθε Έλληνα που βιώνει το ρατσισμό του ανθελληνικού κράτους εναντίον του. Ενός κράτους που απαιτεί φόρους, βάζει χαράτσια, στέλνει λογαριασμούς και επιβάλλει πρόστιμα μόνο σε ένα μέρος των κατοίκων του, τους γηγενείς Έλληνες. Ενός κράτους που τιμωρεί τη νομιμότητα και επιδοτεί την παρανομία. Ενός κράτους γεμάτου φιλανθρωπία και κατανόηση για κάθε εγκληματία, αλλά έτοιμου να δείξει όλη του τη σκληρότητα απέναντι στο μοναδικό αδίκημα που απεχθάνεται, την αυτοδικία του θύματος ενάντια στον θύτη. Το κόμμα της Χρυσής Αυγής είναι ίσως το μοναδικό κόμμα που ασκεί ακτιβισμό υπέρ των Ελλήνων, ζεσταίνοντας την καρδιά κάθε κατατρεγμένου Έλληνα.

    Για όσους κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου λόγω της ομοιότητας της Χρυσής Αυγής με πατριωτικά κινήματα άλλων τόπων και χρόνων, μπορώ υπεύθυνα να τους διαβεβαιώσω ότι το ενδεχόμενο να δούμε τις Ελληνικές μηχανοκίνητες μεραρχίες να προελαύνουν στις Ρωσικές στέπες προς κατάκτηση του Λένινγκραντ και του Στάλινγκραντ, είναι σε κάθε περίπτωση εξαιρετικά απίθανο.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Carl Sagan 09/09/2012 12:22:34

      Ναι αλλά τις τουρκικές στη Θράκη, ή στην Κύπρο; Το έργο αυτό τόχουμε άλλωστε ξαναδεί με τους χουντικούς φωστήρες...

  41. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 09/09/2012 08:18:16

    Έχει πιάσει δουλειά για τα καλά η ομάδα διαδικτύου του τσύριζα στο antinews και κάποιοι τσιμπάτε. Συνεχίστε και μετά ρίξτε τα στη χα όταν οι τσιπραίοι θα κατοικοεδρεύουν στο μαξίμου.

  42. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 09/09/2012 09:15:23

    Ας μην είμαστε υποκριτές και ας μην εθελοτυφλούμε. Στην αντιμετώπιση των παράνομων μεταναστών και του λαθρεμπορίου για την πλειονότητα των Ελλήνων ισχύει απόλυτα αυτό που είπε κάποτε ο Μάο ( γι άλλη περίπτωση, βεβαίως).

    ” ΑΣΠΡΗ ΓΑΤΑ, ΜΑΥΡΗ ΓΑΤΑ,
    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ”

    Όπου ” άσπρη”, “μαύρη”, “γάτα” , βάλτε ότι θέλετε εσείς…

  43. iakovos avatar
    iakovos 09/09/2012 11:33:26

    Η χρυσή αυγή είναι σαν το αγριο αλλά χαζό σκυλί κυνομαχιών, τύπου πιτ μπουλ. Μπορει να σου διώξει τους κλέφτες μια δυο φορές και κοντόφθαλμα να χαρείς. Μια μέρα όμως θα ορμήξει πάνω σου και πιθανότερα στα παιδιά σου που θα παίζουν ανέμελα στην αυλή...ο καθένας μας πρέπει στο περίγυρό του, οπου σίγουρα θα υπάρχουν άνθρωποι στα όριά τους που στρέφονται στην Χ.Α. , να προσπαθήσει να αποκαλύψει τι θήριο είναι αυτό που κυοφορείται μέσα στην ελληνική κοινωνία.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ iakovos 09/09/2012 12:01:51

      Δέν έχουμε την πολυτέλεια να ασχολούμαστε με τις υποθετικές μελλοντικές επιθέσεις του πιτ μπούλ , όταν αυτή τη στιγμή στα παιδιά μας επιτίθενται στ'αλήθεια οι λαθρομετανάστες...

  44. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 09/09/2012 11:50:12

    Κίνδυνο αποτελεί το σάπιο πολιτικό σύστημα και όχι η Χρυσή Αυγή, η οποία αποτελεί τη μοναδική ελπίδα αυτή την στιγμή
    για την καταρρέουσα πατρίδα. 'Οταν ένα κράτος είναι ανίκανο (;) να πατάξει
    την εγκληματικότητα, την φοροδιαφυγή, την λαθρομετανάστευση, το λαθρεμπόριο, και να τσακίσει όλα τα λαμόγια που λυμαίνονται τον τόπο,
    και το ίδιο αυτό άθλιο κράτος έχει καταστεί ο υπ' αριθμό ένα εχθρός του πολίτη, τότε καλώς κάνουν οι χρυσαυγίτες και παίρνουν το νόμο στα χέρια τους.
    Ας πάψουν να υποκρίνονται οι ευαίσθητοι δημοκράτες γιατί η ψευδοδημοκρατία τους έχει καταλυθεί εδώ και καιρό. Δεν περιμένουμε καμιά σωτηρία από αυτούς που μας οδήγησαν στην σημερινή κρίση και έχουν μετατρέψει την Ελλάδα σε Κόλαση του Δάντη. Τώρα πλέον βρισκόμαστε σε
    συνθήκες πολέμου.

    • GO avatar
      GO @ ΝΙΚΟΣ 09/09/2012 11:54:09

      ΟΧΙ στα, με ωραιοποιημένη ρητορική επικάλυψη, ναζιστικά τάγματα εφόδου.

  45. Σωτήρης avatar
    Σωτήρης 09/09/2012 15:59:40

    Σας το είχα ξαναστείλει σε σχόλιο οτι τους Φασιστες η ΝΔ πρεπει να τους τσακισει για να μπορει να υπαρχει Δεξια με ΚΑΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. Πραγματικά με εντυπωσιάζει που δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι. Μονο η ΝΔ μπορει να σταματησει αυτα τα κτήνη που ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ εμφυλιο για αυτο ειναι τοσο υβριστες και προκλητικοί.
    Επειδη ειναι θρασύδειλοι αυτο που πρεπει να κανει άμεσα η ΝΔ είναι αυτοι που δεν ειναι βουλευτες και βιαιοπραγουν να παιρνουν εινα μεγαλο χρηματικο προστιμο και να λερωθει το μητρωο τους, και οσοι υποστηριζουν απο τους βουλευτες τους την Χουντα να χανουν το δικαιωμα του εκλεγειν και εκλεγεσθε διοτι η Δημοκρατια μας υδρυθηκε πανω στην τιμωρια της Χουντας.
    Απλα και αποτελεσμετικα πραγματα :)

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ Σωτήρης 10/09/2012 02:02:19

      Επειδή δεν θα πληρώσουν το πρόστιμο θα πάνε στο μπουντρούμι, οι ίδιοι θα γίνουν ήρωες, και η κηλίδα στο μητρώο τους παράσημο. Απλά και αναποτελεσματικά πράγματα. Όσο κλαδεύεις το δέντρο θεριεύει.

      • Σωτηρης avatar
        Σωτηρης @ Carl Sagan 10/09/2012 16:05:08

        Κάνεις λάθος είναι θρασύδειλοι αφου πηγαινουν πολλοι να χτυπήσουν έναν και συνηθως αυτος ο ενας ειναι ξυπολητος.
        Εαν δεν το πληρωσουν μπορουν να πανε φυλακη αλλα εγω θα προτεινα να μην τους δινετε φορολογικη ενημεροτητα και επισης το προστιμο να παιρνετε ΑΥΤΟΜΑΤΑ εαν ειναι υπαλληλοι απο τον εργοδοτη μεσω του ΙΚΑ :)
        Επισης για το δευτερο που ειπα ουτε μια ψευτοδικαιολογια οπως βρηκες για την πρωτη δεν αντιταξες. Βουλευτης που ειναι υπερ της Χουντας πρεπει να μην εχει πολικα δικαιώματα για 20 χρονια σαω τιμωρια
        :D

  46. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 09/09/2012 16:12:27

    Οι μικροπωλητές στο πλευρό της ΧΑ
    http://dexiextrem.blogspot.com/

    Ακούει κανείς τις καμπάνες; "Στο πλευρό της Χρυσής Αυγής ο σύλλογος μικροπολιτών"
    "Οι αυθόρμητες κινήσεις ματ μελών της Χρυσής Αυγής σε διάφορες εμποροπανηγύρεις ανά την επικράτεια μας βρίσκουν απολύτως σύμφωνους, με την παρότρυνση αυτή η δράση τους να συνεχιστεί σε όλους τους υπαίθριους χώρους..."

    Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του Ενιαίου Συνδικάτου Υπαίθριων Μικροπωλητών Ελλάδας:

    Η ανάλγητη συγκυβέρνηση και το Κράτος της ατιμωρησίας, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ για όλους εμάς τους υγιώς σκεπτόμενους μικροεμποράκους, βρίσκει ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!!
    E.Σ.Σ.Υ.Π.Ε.
    (ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ)
    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
    (Αρ.αποφ 3360,αυξ.αριθ.796ΕΙΔ.6015)
    Α.Φ.Μ.: 998396754 --Δ.Ο.Υ. ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
    Ν.ΠΛΑΣΤΗΡΑ 44-ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
    Τ.Κ. 13561
    THΛΕΦΩΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
    210/8547918/919
    FAX ΓΡΑΦΕΙΟΥ
    210/8547920
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Η ανάλγητη συγκυβέρνηση και το Κράτος της ατιμωρησίας, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ για όλους εμάς τους υγιώς σκεπτόμενους μικροεμποράκους, βρίσκει ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!!
    Παρά τις συνεχείς(επί σειρά ετών) εκκλήσεις μας για πάταξη του παρεμπορίου, οι εγκάθετοι καρεκλοκέντητοι, σιωπούσαν ΩΘΩΝΤΑΣ στο θάνατο τους έλληνες βιοπαλαιστές μικροπωλητές δείχνοντας ΑΝΕΧΕΙΑ σε όλους αυτούς που με ένα σεντόνι καταπατούσαν όλους τους δρόμους της χώρας, ασκώντας παρεμπόριο με οφέλη δεκάδων δις ευρώ ετησίως.
    Οι αυθόρμητες <> μελών της Χρυσής Αυγής σε διάφορες Εμποροπανηγύρεις ανά την Επικράτεια μας βρίσκουν απολύτως σύμφωνους με την παρότρυνση !!! αυτή η δράση τους να επεκταθεί σε όλους τους υπαίθριους χώρους της χώρας(σχετικό έγγραφο θα σταλεί από το Φορέα μας προς τη Γραμματεία της Χρυσής Αυγής) Ποινικής Δικονομίας περί του νομίμου δικαιώματος του πολίτη ακόμα και να προβεί σε σύλληψη δράστη για αυτόφωρο πλημμέλημα, καθώς και τον συνδυασμό των άρθρων 259 και 15 του Ποινικού Κώδικα για τις ποινικές ευθύνες των οργάνων τους στα εγκλήματα της λαθρεμπορίας και της αποδοχής και διάθεσης προϊόντων εγκλήματος
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
    Αρ.πρωτ. εξερχ. 121/09-08-2012
    http://www.sindikatomikropoliton.com/2012/09/blog-post_2561.html

  47. Nικος1610 avatar
    Nικος1610 09/09/2012 16:25:23

    Απο ποιον πηραν το δικαιωμα να υποκαθιστουν το κρατος ?

  48. pan avatar
    pan 09/09/2012 19:01:19

    καλά κάνει ή χρυσή αυγή. κάνει αυτό πού δέν κάνουν όλοι οί έλληνες (όσοι νοιώθουν) άντε κάντε κανένα παιδομάζωμα.αλλά θά μού πείς οτι κάνετε πακιστανομάζωμα.τό ίδιο ΕΙΝΑΙ

  49. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 09/09/2012 22:53:21

    Είχαμε μάθει όλοι ότι οι ακτιβιστές είναι -ή επιτρέπεται να είναι - μόνον οι αριστεροί!Τώρα που τα πράγματα άλλαξαν κι ο κόσμος πεινάει κι αυτοκτονεί,τώρα που ο κόσμος τρέμει μήπως τον σφάξουν σαν κοτόπουλο σε καμιά γωνιά,τώρα που κατάλαβε τη σαπίλα του συστήματος που ανέχτηκε ή / και εξέθρεψε η αριστερά τώρα ήρθε η ώρα των άλλων.Κι αυτό μας ξενίζει... Αυτό που έκανε η ΧΑ είναι αυτό που έπρεπε και οφείλει να κάνει η Αστυνομία και το επίσημο κράτος.Από τη στιγμή που αυτοί κάνουν το κορόϊδο...προφανώς το κενό θα το καλύψουν άλλοι.Κι αυτοί σήμερα λέγονται Χρυσαυγίτες.Θα το συνηθίσουμε!Εξάλλου ,οι δημοσκοπήσεις βγάζουν τη ΧΑ 3ο κόμμα και έπεται συνέχεια...

  50. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 10/09/2012 00:00:35

    ελάτε κε Ψάλτη μην εξάπτεσθε , ηρεμείστε, δεν σάς κάνει καλό....
    όσο για τον πνευματικό κόσμο, έχετε καμιά καλή πρόταση ? για την κα Λένα με τον θάμνο τι λέτε ?

  51. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 10/09/2012 00:03:10

    διαβάστε και κανένα βιβλίο για να μην γράφετε τέτοιες ξουράφες.

  52. Ίωνας avatar
    Ίωνας 10/09/2012 00:34:58

    Παλιά οι αρμόδιοι υπάλληλοι που έκαναν ελέγχους για πώληση αγαθών χωρίς άδεια έκαναν ακριβώς αυτό που κάνει τώρα η Χ.Α.Διέλυαν πάγκους και πραμάτειες και τότε αυτοί που πουλούσαν παράνομα ήταν μόνο Έλληνες.Όσοι πουλούσαν κρέας χωρίς άδεια έριχναν πετρέλαιο για να το καταστρέψουν και πολλές φορές του έβαζαν και φωτιά.Οι πιο παλιοί πρέπει να τα θυμούνται αυτά.Τώρα την απουσία ελέγχου από τους αρμόδιους φορείς την εκμεταλλεύεται η Χ.Α. για τους δικούς της λόγους, απλά πράγματα.

  53. TARAMAS avatar
    TARAMAS 11/09/2012 13:22:40

    Άντε παλληκάρια της ΧΑ επόμενος στόχος: Πάταξη της φοροδιαφυγής. Σπάστε στο ξύλο όποιον (π.χ.) υδραυλικό βρείτε και "απαλλοτριώστε" ότι έχει στην τσέπη του αφού το κράτος δεν κάνει τίποτα για τη φοροδιαφυγή. Α, κι αν βρείτε στο δρόμο το Φαήλο ζητήστε του να σας δείξει ταυτότητα για να αποδείξει ότι δεν είναι Τούρκος :)

  54. dimitrtf avatar
    dimitrtf 12/09/2012 18:09:46

    Σχετικα με την Χ Α εχεις δικιο antinews αλλα δεν κανει αντιποιηση αρχης ,εδω και πολυ καιρο οι αρχες εφαρμοζουν τον νομο επιλεκτικα οπου θελουν ειναι παρουσες ,στο συγκεκριμενο θεμα ειναι απουσες παρα τις εκκλησεις των νομιμων εμπορων .Αυτες εδωσαν γηπεδο στη ΧΑ να παιζει.Οτσν επιλεγεις ποιους τιμωρεις και ποιους οχι θα δεις ακομη χειροτερα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.