#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/09/2010 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εφιαλτικό σενάριο για χιλιάδες νοικοκυριά



Μας έκοψαν το ψωμί, μας έκοψαν τις διακοπές, το ρεύμα, τα τηλέφωνα, μειώνουμε τις εξόδους μας και το φαγητό που τρώμε, αγοράζουμε λιγότερο τι μας έμεινε. Η θέρμανση το χειμώνα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση μελετά ένα εφιαλτικό σενάριο που θα πλήξει χιλιάδες φτωχά νοικοκυριά αλλά γενικότερα θα έχει επιπτώσεις σε εκατομμύρια Έλληνες.

Το σενάριο που έπεσε στο τραπέζι είναι η κατάργηση του χαμηλού συντελεστή φορολόγησης του πετρελαίου θέρμανσης αλλά και του αγροτικού πετρελαίου. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη φορολογική επιβάρυνση με στόχο την είσπραξη πάνω από 1 δισ. ευρώ. Όμως, σημαίνει και μεγάλη αύξηση στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης που θα αρχίσουμε να βάζουμε από τα μέσα Οκτωβρίου. Επίσης, σημαίνει ότι οι αγρότες θα παίρνουν ακριβότερο το καύσιμο που χρησιμοποιούν κι έτσι, εκτός από τα μπλόκα που είναι σίγουρα, θα έχουμε και αυξήσεις στα αγροτικά προϊόντα.

Φαίνεται ότι η κυβέρνηση στην αγωνία της να βρει χρήματα δε διστάζει να εξετάσει σενάρια – εφιάλτης για τον ελληνικό λαό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Asterix avatar
    Asterix 02/09/2010 08:47:59

    Εμένα μου λένε ότι πάνε για γενναία αύξηση της φορολόγησης του φυσικού αερίου. Θέλουν να το φέρουν -- με ειδικό φόρο από 1/1/2011 -- ίσα βάρκα ίσα νερά με το πετρέλαιο.

    Για το πετρέλαιο πάντως να το θεωρείτε βέβαιο. Δεν είναι "σενάριο". Είναι σχεδιασμός.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Asterix 02/09/2010 09:24:06

      Συμφωνώ ότι πρόκειται για σχεδιασμό, παρά για σενάριο. Προσπαθούν μάλιστα να το "σερβίρουν" ως αντισταθμιστικό στη μη μεταφορά στο συντελεστή 23% του ΦΠΑ όσων προϊόντων πρέπει (με βάση το κατοχικό Μνημόνιο) να μεταφερθούν.

      Θα μας πουν δηλαδή "κρατάμε τις τιμές των ειδών διατροφής χαμηλά και απλώς επιβαρύνουμε <> το πετρέλαιο θέρμανσης". (Μέχρι το... επόμενο πακέτο της τρόικας φυσικά, όπου θα μεταφερθούν ΚΑΙ τα προϊόντα με χαμηλό συντελεστή στον υψηλό, λίγο μετά από αυτή τη δήθεν "δίκαιη και αναγκαία" ανταλλαγή αυξήσεων.)

      Και, όπως τραγουδούσε και ο Μηλιώκας, "να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες"...

  2. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 02/09/2010 08:49:02

    Μα γιατί γίνονται όλα αυτά? Αφού 'λεφτά υπήρχαν', γιατί τώρα δεν υπάρχουν;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Αγροφυλακας 02/09/2010 10:26:54

      Γιατί τα έδωσαν στον Προβόπουλο.
      25 δις ο Αλογοσκούφης κι άλλα 28 ο ΓΑΠ.

  3. Θάνος avatar
    Θάνος 02/09/2010 09:03:06

    αν δεν αντιδράσουμε σίγουρα θα ακριβίνει το πετρέλαιο θέρμανσης στα επίπεδα του κίνησης και θα συμπαρασύρει και το φυσικό αέριο, με απλά λόγια αν πέρυσι πληρώναμε στα κοινόχρηστα 500 ευρώ για πετρέλαιο φέτος έτσι απλά και σοσιαλιστικά θα πληρώνουμε 1300 ευρουλάκια.
    Γι'αυτό αντίσταση στην Πασοκική καταιγίδα.
    Καμιά περιφέρεια στο Πασοκ στις εκλογές του Νοέμβρη.
    Δεν υπάρχει άλλη λύση.

  4. montechristos avatar
    montechristos 02/09/2010 09:27:36

    ξυλόσομπα αποτελεί την λύση του 21 αιώνα!!

    • Green St avatar
      Green St @ montechristos 02/09/2010 10:41:49

      Και τα ξύλα θα τα "αγοράσουμε" από τα έδρανα της βουλής.

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ Green St 02/09/2010 12:22:20

        :D

  5. liotsos avatar
    liotsos 02/09/2010 09:28:52

    Δηλαδη για να μην αυξησουν το φπα και επιβαρρυνουν ολους τους καταναλωτες αποφασισαν να επιβαρρυνουν μονο τους βορειοελλαδιτες.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ liotsos 02/09/2010 11:24:24

      και μετά θέλουμε να ενωθεί ο λαός!
      άλλη χώρα είναι η βόρειος Ελλάδα;
      οι νοτιοελλαδίτες δηλαδή το χειμώνα βάζουν το κλιματιστικό για να δροσιστούν;!

      σοβαρότης μηδέν!

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ σιδεράκιας 02/09/2010 15:00:38

        7 Μήνες χειμώνας για την Β. Ελλάδα &
        1 Μήνας για Ν. Ελλάδα .
        Αυτό ενοεί.....

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ σιδεράκιας 02/09/2010 21:21:51

        γκάου

  6. arsen avatar
    arsen 02/09/2010 09:34:30

    η κυβερνηση κοντρα στο λαο της σε ολο του το μεγαλειο. Μας λυπήθηκαν λέει και ΤΆΧΑ ΜΟΥ ΔΕ θέλησαν να αυξήσουν το ΦΠΑ στο 23% για πολλά προϊόντα πρώτης ανάγκης. Ρε παπακωνσταντίνου & ΣΙΑ ΟΕ το πετρέλαιο θερμανσης δεν ειναι είδος πρώτης ανάγκης.Είναι συνέλληνες σαν να μας τιμωρούν επειδή κάναμε κάποιες οικονομίες λόγω ακρίβειας και δεν εισέπραξαν το ΦΠΑ που υπολογιζαν.Εσείς φταίτε τσιγκούνηδες έλληνες. ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ

  7. PELIAS avatar
    PELIAS 02/09/2010 09:45:42

    Και ακόμα επιμένουμε να τον υποδεχθούμε στην Θεσσαλονίκη με παιάνες και αλλαλαγμούς.

    Είπε κάποιος για την δια Νόμου περιστολή του καπνίσματος ότι, εκεί μέσα έπρεπε να μπεί και μία παράγραφος για την δια Νόμου περιστολή του αυνανισμού.

    Και με την ευκαιρία

    φυλάξτε τις τραπεζικές σας καταθέσεις, γιατί και αυτό διέρρευσε απο την αίθουσα Παπακωνσταντίνου...

    ΠΕΛΙΑΣ

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ PELIAS 02/09/2010 11:42:06

      ΦΑΛΑΓΓΑ ολόκληρη πρέπει να στήσουμε για να μην πατήσουν το πόδι τους από το αεροδρόμιο.

      Όλοι ντυμένοι στα μαύρα, πιασμένοι αλαμπρατσέτα σαν μνημόσυνο με Ελληνικές σημαίες και κραυγές "ΕΞΩ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"!!!!!

      • Νταγιάν avatar
        Νταγιάν @ tsilivithras 02/09/2010 12:17:03

        ΠΑΟΚΙΖΕΙΣ επικίνδυνα εσύ.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 02/09/2010 12:19:19

        Νταγιάν να δω φίλε αν θα έχεις την ίδια άποψη όταν θα μαζευόμαστε για ρεφενέ πετρέλαιο στο σπίτι σου το χειμώνα.

  8. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 02/09/2010 09:52:54

    Φάκτορα ποιός σου είπε ότι εμείς οι αγρότες παίρνουμε φτηνο πετρέλαιο ;;;;;
    Όσο το παιρνει ο καθένας το παίρνουμε κι εμείς....1,27-1,35...κι όποιος διανοηθεί να βάλει θέρμανσης ....έχουν πέσει κάτι προστιμα της ταξης των 10.000 ευρω.....λαθρεμπόριο κτλ....

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ xrhxa65 02/09/2010 09:57:58

      Αυτό που περιμένουμε να μας "κόψουν" είναι το προνομιακό τιμολόγιο στο ρεύμα...το αγροτικό ρέυμα είναι στο 40% της οικιακής χρέωσης......(όμως πολύ πιό πάνω από την βιομηχανική χρέωση)

  9. ΝΕΜΕΣΙΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ avatar
    ΝΕΜΕΣΙΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ 02/09/2010 09:53:06

    Φαίνεται ότι η κυβέρνηση στην αγωνία της να βρει χρήματα δε διστάζει να εξετάσει σενάρια – εφιάλτης για τον ελληνικό λαό.

    Να συμπληρωσω επισης τη λεξη "συγκρουση" με τον ελληνικο λαο...

    και γιατι οχι ξυλοσομπα, τοσα κουτσουρα εχει η βουλη

    • Θάνος avatar
      Θάνος @ ΝΕΜΕΣΙΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ 02/09/2010 10:05:40

      Τα κούτσουρα της βουλής είναι κακής ποιότητας και θα μπουκώσει η καμινάδα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΝΕΜΕΣΙΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ 02/09/2010 10:18:31

      Εγώ πάντως που το συζητούσα με τα παιδιά στο μαγαζί μου το πρωί αποφασίσαμε ότι ή θα δουλεύουμε με παλτά ή θα αρχίσουμε να καίμε ΠΑΣΟΚους.

  10. salmonellas avatar
    salmonellas 02/09/2010 10:11:33

    Στον πρωθυπουργό Γ. Α. Παπανδρέου θα απονεμηθεί φέτος το πολιτικό και κοινωνικό βραβείο της Γερμανίας “Quadriga”, για την κοινωνική του προσφορά, την αναδιάρθρωση της δημοσιονομικής πολιτικής της Ελλάδας και την αποτροπή πτώχευσης της χώρας.(Antinews, σημερα)

    • The Saint avatar
      The Saint @ salmonellas 02/09/2010 10:34:14

      Η αλλιώς οι μαθητές της λέσχης Μπιλντεμπεργκ, και των νεοταξιτών δολοφόνων βλογάνε τα γένια τους...

  11. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 02/09/2010 10:34:25

    Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κυκλώματα που αποχρωματίζουν το πετρέλαιο θέρμανσης και το χρησιμοποιούν ως κίνησης! Εκτός από τα λεφτά που χάνει το κράτος, γίνεται και μεγάλη ζημιά στην υγεία μας από τα καυσαέρια. Ο μόνος τρόπος για να κοπούν τα πόδια αυτών των κυκλωμάτων είναι να εξισωθεί η τιμή στα δύο είδη πετρελαίου!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Σχολιαστής 02/09/2010 10:39:46

      Να εξισωθεί. Προς τα... πάνω φυσικά, ε;

    • Θάνος avatar
      Θάνος @ Σχολιαστής 02/09/2010 11:10:55

      Ωραίο σχόλιο απο τον "Σχολιαστη" θα μπορούσε να είναι και δελτίο τύπου του υπουργείου οικονομικών.

      Για να καταλάβω η λογική σου είναι πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Θάνος 02/09/2010 11:14:48

        Πάντως σε ολοένα και περισσότερα μέσα (τόσο καθεστωτικά, όσο και εναλλακτικά) δημοσιεύεται σχεδόν ως βεβαιότητα η εξομοίωση του φόρου προς τα πάνω, και μάλιστα ήδη άρχισαν να το πλασσάρουν ως "ευεργετικό μέτρο που θα σώσει την αγορά από την ταφόπλακα της αύξησης του ΦΠΑ"...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Θάνος 02/09/2010 11:19:04

        Αυριανιστή: εναλλακτικά μέσα, το πολύ καλό ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ανέστειλε επ αόριστον τη λειτουργία του, το ίδιο και ο ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ.
        Παλαιότερα είχαν κλείσει και τον ΑΛΚΙΜΟ.

  12. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 02/09/2010 10:34:38

    ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ(ΠΙΝΔΟ)ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΔΑΣΗ,ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΞΥΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΩΝ ΚΟΥΤΣΟΥΡΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ "ΧΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΤΥΛΗ"(ΓΡΑΜΜΟΣ),ΑΠ'ΟΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΟΙ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ.ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ "ΧΑΡΟΣ"(ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΓΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΧΑΛΙ.ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΨΕΙ Η ΣΙΓΗ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ(ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΑΙΜΑΤΗΡΗ).
    Υ.Γ.ΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ,ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑΡΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ.

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 02/09/2010 10:43:29

    Το χειρότερο όλων πάντως, είναι ότι ξέρουν καλά πως η συγκεκριμένη δαπάνη (για πετρέλαιο θέρμανσης) είναι ανελαστική, και επομένως τους παίρνει να εξομοιώσουν το φόρο. Είναι μάλιστα πιο ανελαστική η δαπάνη ακόμα κι από αυτή για βενζίνη. Γιατί στη δουλειά σου μπορείς να πας και με το ΜΜΜ (όπως ήδη κάνουν πολλοί μετά τα χαράτσια της τρόικας). Να πουντιάζεις όμως καθημερινά, δεν μπορείς!

    Το έχω ξαναγράψει με διάφορες αφορμές: ετοιμαστείτε για ημέρες Ρουμανίας, τότε που ο Τσαουσέσκου αποπλήρωνε το δημόσιο χρέος. Κι εκεί είχαν "θέρμανση" στουε 12 βαθμούς μέγιστη θερμοκρασία σε κάθε διαμέρισμα...

  14. s54elas avatar
    s54elas 02/09/2010 11:16:12

    εν τελει ρε φιλαρακια .. σας βαρεθηκα .. εσεις τα λετε .. εσεις τα ακουτε .. αναλωνεται την φαια ουσια σας .. στο να αραδιαζεται τις εξυπναδες σας .. και νομιζεται οτι κατι κανεται .. αφυκτιειται μεσα στον ντορβα της επιλογης σας .. την φουσκα σας που οπου ναναι θα σπασει .. και αντε να δουμε μπας και ασχολειθηται με κατι που να αξιζει .. παντα σας καταταζα ..στην ιδια μοιρα με το συγγενολοι σας τους ρεπουμπλικανους .. που πιστευουν ακραδαντα στο δογμα που λεει ..

    μια ρετσινια στον πολιτικο αντιπαλο μας αξιζει χιλια παινεματα .. στον δικο μας

    (και που να βρεις ..παινεματα .. και μαλιστα ..χιλια .. οταν οι χωροι .. που και σεις και ο αντιπαλος σας, κινεισται .. ειναι σχεδον ιδιοι, απαραλακτοι ..)

    και που για να βγαλουν το αχτι τους εναντια στον Ομπαμα .. ορμωμενοι απο την αλλη φαεινη ιδεα των δημοκρατικων, πριν απο αυτους .. to να κρεμωνται απο τα χειλια του Μπους .. για να ψαρεψουν .. πετραδια .. για να δειξουν ποσο ηλιθιος ειναι ..

    και σωνει και καλα .. να αποδειξουν με το ετσι θελω .. οτι και ο Ομπαμα ειναι το ιδιο ηλιθιος .. αρχιζοντας την εκστρατεια τους .. με το που ο Ομπαμα .. πατησε στον Λευκο Οικο .. και με το ..πες ..πες .. λενε .. ολο και κατι θα μεινει ..

    αλλα απο οτι βλεπω τα πραγματα εξελιχτικαν .. καθως 'γκουγκλαρα' .. τις λεξεις .. Obama is an idiot ..

    και απο οτι ειδα εισαστε και λιγοι .. οι φιλοι σας, τα καρντασια σας οι ρεπουμπλικανοι.. εστησαν ολοκληρη βιομηχανια .. για να βγαλουν και ..κανα φραγκο .. αλλα εσεις ..στην μιζερια

    • Tassos avatar
      Tassos @ s54elas 02/09/2010 11:39:24

      φίλε, το κεφάλι κάτω από την βρύση με κρύο νερό. Αν δε σε περάσει ψάξε στον τηλ. κατάλογο ΕΛΕΠΑΠ. Στο Ε (θα το καταλάβεις γιατί όλες οι λέξεις σε κείνη την σελίδα θα αρχίζουν από Ε)

    • Θάνος avatar
      Θάνος @ s54elas 02/09/2010 11:40:43

      Αγαπητέ μου αν ήμουν Πασοκος διορισμένος σε δέκα επιτροπές δεν θα χαλούσα φαιά ουσια για το πως θα βγει ο χειμώνας και θα ασχολιόμουν όπως εσύ με το σχολιάζω με το τι γραφουν αυτά τα παλιόπαιδα που δεν καταλαβαίνουν το μεγαλείο του Πρωθυπουργού μας.

  15. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 02/09/2010 11:31:23

    πάλι μπούμερανγκ θα γυρίσει αν ακριβύνει το πετρέλαιο θέρμανσης.
    αν όντως ισχύει η επιδότηση για ενεργειακή βελτίωση των σπιτιών μας, ας την κάνουμε! η δαπάνη μάλλον δε θα ξεπερνά αυτή που θα χρειαζόμαστε για πετρέλαιο για όλο το χειμώνα. Ας κρατάμε όσο είναι δυνατόν κλειστά τα παράθυρα των σπιτιών μας, εκτός του απαραίτητου καθημερινού εξαερισμού κι ας μειώσουμε στο ελάχιστο τη χρήση του πετρελαίου.
    Να δούμε μετά τα μούτρα του Παπακωνσταντίνου και των σαϊνιών.
    κατά αυτό τον τρόπο θα μειωθεί κι η χρήση κλιματισμού το καλοκαίρι, εκεί να κλάψει ξανά ο Παπακωνσταντίνου κι η ΔΕΗ!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ σιδεράκιας 02/09/2010 11:59:00

      Ποια "επιδότηση για ενεργειακή βελτίωση"...

      Περίμενε λίγο, γιατί θα πουν ότι "δεν υπάρχει σάλιο" και θα την πετσοκόψουν κι αυτή.

      Το ίδιο δεν έκαναν, και μάλιστα ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ, και για την τιμή αγοράς της κιλοβατώρας από φωτοβολταϊκά;

      Σ' αυτό εδώ το κράτος, όπου δεν έχεις καμία εγγυημένη προστασία της όποιας επένδυσής σου από νομικές μεταβολές, ποιος να δαπανήσει για επενδύσεις;

      Προσωπικά θα προέβαινα σε παρόμοια δαπάνη μόνο για "hit-and-run" καταστάσεις, όπως αυτή της απόσυρσης κλιματιστικών πέρυσι (όπου έπαιρνες ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ την έκπτωση στην τιμή αγοράς) και σε τίποτα μεταχρονολογημένο.

    • Misha avatar
      Misha @ σιδεράκιας 02/09/2010 12:35:09

      Σιδεράκια, το χειμώνα καλό είναι όσοι μένουν σε ψυχρες περιοχές να φορουν θερμοεσώρρουχα, από αυτά που φορουν οι ορειβάτες.Το κόστος τους είναι πολύ μικρότερο από όσο θα απαιτηθεί από τα αυξημένα πετρέλαια , ρεύματα κλπ.
      Η ιστορία με την ενεργειακή αναβάθμιση των σπιτιών βρωμάει όπως και αυτη με τα φωτοβολταϊκά.Το ΠΑΣΟΚ συμπεριφέρεται σαν συμμορία και δεν πρέπει να δίνεται καμμία πίστη στις εξαγγελίες του.
      Θυμήσου το «Λεφτά υπάρχουν...»

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Misha 02/09/2010 12:40:39

        Συμφωνώ με το Misha...
        Όποιος σκέφτεται να μπλέξει με δανεισμό και κουραφέξαλα τύπου "ενεργειακή αναβαθμιση" "πράσινη ενέργεια" "οικολογικά σπίτια" και πράσινο-μπλε μεθανιο-γεννήτριες καλύτερα να κάτσει στ'αυγά του και να μην κάνει τίποτα.
        Καλύτερα υπομονή και εσωθερμικά εσώρουχα γιατί αυτοί οι απατεώνες λένε οτιδήποτε και θα πουλήσουν και τη μάνα τους για να ελαφρώσουν την τσέπη μας κι άλλο.

        Πρέπει να γίνει συνείδηση στον κόσμο ότι είναι εχθρικοί απέναντι στο λαό από την πλειοψηφία του οποίου έκλεψαν την ψήφο με ψέμματα.

  16. Misha avatar
    Misha 02/09/2010 11:50:42

    Eγω είμαι νοτιοελλαδίτης.Μπορώ να επιβιώσω και χωρίς πετρέλαιο ή με ελάχιστη κατανάλωση.Αλλά φίλοι της Μακεδονίας, της Θράκης, της Ηπείρου, των ορεινών της Στερεάς και της Πελοποννήσου, ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΚΑΝΟΥΝ!

    Επαινούν τον νέο Τσολάκογλου οι Εβραίοι του ΔΝΤ και οι Γερμανοί του Δ Ράιχ!

    Τι άλλο θέλουμε για να ξεσηκωθούμε; Πόσο θα του επιτρέψουμε ακόμα να εξαθλιώνει την πατρίδα;

    • Νταγιάν avatar
      Νταγιάν @ Misha 02/09/2010 12:26:10

      Εσένα τελικά ούτε οι εβραίοι σου αρέσουν ούτε οι ναζί. Ανικανοποίητο σε βλέπω. Τι θέλεις; Μόνο μουλάδες και παπαδαριό;

      • Misha avatar
        Misha @ Νταγιάν 02/09/2010 12:36:43

        Μονόφθαλμε Σιωνοναζί, ίδιες μελανοφαιές ιδεολογίες είναι και οι δύο: σιωνισμός -ναζισμός. Αδελφάκια από κούνια είστε.

      • Νταγιάν avatar
        Νταγιάν @ Νταγιάν 02/09/2010 12:39:22

        τρια πουλάκια κάθονταν. Πές μας για τα θερμικά εσώρουχα, Καταρτισμένο σε βρίσκω. Τετοια φοράτε στις μονές; Στρατιώτης έκανες; Τρίχινο σωβρακακι φοράς;

  17. vlammenoi avatar
    vlammenoi 02/09/2010 12:10:29

    Δυστυχώς οι άνθρωποι έχουνε χάσει την επαφή με την πραγματικότητα.Εάν θέλουν να προκαλέσουν εμφύλιο πόλεμο και να διαλύσουν την χώρα, ας μας το πούν.Πείτε μας τι θα κερδίσει η χώρα εάν πιάσει τους στόχους του μνημονίου;Θα δανειζόμαστε του χρόνου με 7% και σε τρια χρόνια θα χρωστάμε τα διπλάσια.Και βέβαια το 70% του λαού θα βρίσκεται στα όρια της φτώχειας.Χωρίς παιδεία, πολιτισμό και κοινωνικό κράτος.Υποθηκεύουν το μέλλον των επόμενων γενεών και την περιουσία της χώρας.

    Πρέπει να χρεοκοπήσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται.Δεν πρέπει να φοβομάστε τις λέξεις.Η χρεοκοπία είναι απλά ένα εργαλείο για την ανάκαμψη της Ελλάδας.Ξεχάστε το ΕΥΡΩ και την ΕΕ.Το πουλάκι πέταξε, την χάσαμε αυτήν την μεγάλη ευκαιρία.Τώρα πρέπει να κοιτάξουμε το τομάρι μας και όχι να ξεχρεώσουμε τους δανειστές μας.Η χώρα έχει όλα τα φόντα για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί χωρίς δανεικά.Εάν χρεοκοπήσουμε τώρα θα ταλαιπωρηθούμε για πέντε χρόνια.Εάν συνεχίσουμε έτσι για εκατό.

    Οι πολιτικοί μας το ξέρουν αυτό.Εάν φοβούνται να πάρουν την απόφαση ας κάνουν δημοψήφισμα.Αφού βέβαια εξηγήσουν στον λαό τι θα πει χρεοκοπία.Γιατί δυστυχώς δεν ξέρει και φοβάται.

    www.vlammenoi.blogspot.com

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ vlammenoi 02/09/2010 12:24:21

      Αμ, πες όμως για χρεωκοπία στους σαλονάτους ψευτοαριστερούς του Κουβέλη, και εκεί να δεις πόσο διαπρύσιους υποστηρικτές θα δεις να βρίσκει το μνημόνιο. Ούτε ο Μπάμπης Παπαδημητρίου δεν επισείει τόση κινδυνολογία όσο αυτοί!

  18. takis roula avatar
    takis roula 02/09/2010 12:24:48

    Δίαιτα ΓΑΠ γρήγορη αποτελεσματική παντοτινή. Τώρα ποιος θα μείνει ζωντανος μετά από αυτήν την δίαιτα θα δούμε.

  19. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 02/09/2010 12:31:35

    Επείδη πλέον η κατάσταση είναι για κλάματα θα κάνω λίγο χιούμορ. Συνέλληνες ελάτε όλοι στην Κρήτη. Έχει χώρο για όλους. Χεχεχε. Μην το γελάτε εδώ ο "Χειμώνας" έχει θερμοκρασιές περίπου 12 - 14 βαθμούς κελσίου άντε κανά τριήμερο να φτάσει και σε κανένα 4 με 5 και ξεπαγιάζουμε τελείως! Ούτε στην δουλειά σου δεν μπορείς να πας από το τρέμουλο.

  20. Greg avatar
    Greg 02/09/2010 14:01:17

    Πρέπει ακόμη και οι πιο φανατικοί ΠΑΣΟΚοι να αντιληφθούν το προφανές, να σκεφτούν τους ίδιους και τα παιδιά τους: Μονόδρομος η καταψήφιση του μνημονίου σ΄αυτές τις τόσο κρίσιμες εκλογές. Η καταψήφιση ΠΑΣΟΚ-ΛάΟΣ-ντοροκουβελισμού, δεν είναι ψήφος εναντίον του ΠΑΣΟΚ. Είναι ψήφος υπέρ του ΠΑΣΟΚ! Η ανώμαλη συμπαιγνία ΠΑΣΟΚ-ΛάΟΣ, δεν είναι ΠΑΣΟΚ. Φίλοι ΠΑΣΟΚοι, έχετε ιστορική ευκαιρία και να σώσετε το τομάρι σας και το κόμμα σας με μία απλή κίνηση, πολιτική, νόμιμη, και ενδεδειγμένη. Ψηφίστε κατά του μνημονίου ακόμη και αν λατρεύετε τον ευγενικό και φινετσάτο ΓΑΠ. Ένα χαστούκι δεν πρέπει ακόμη και στο παιδί σας (χτύπα ξύλο) αν πέσει στα ναρκωτικά; Καταψηφίστε τα κόμματα του μνημονίου και συνεχίστε να λατρεύετε ΓΑΠ και ΠΑΣΟΚ! Στις εθνικές εκλογές το ξανασκέφτεστε. Τώρα στείλτε το αυτονόητο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, ότι ο ελληνικός λαός διαφωνεί με την πολιτική του μνημονίου και την απορρίπτει. Έχετε ιστορική ευθύνη και ευκαιρία να σώσετε τους εαυτούς σας, τις οικογένειές σας και την πατρίδα. Σώστε μας και σωθείτε!

    • Greg avatar
      Greg @ Greg 02/09/2010 14:14:25

      Απλό και ξεκάθαρο: Ψηφίζοντας κατά του ΠΑΣΟΚ δίνετε και στον ίδιο τον ΓΑΠ επιχειρήματα (δεν βλέπετε ότι μας μαυρίσανε, δεν πάει άλλο). Ψηφίζοντας ΠΑΣΟΚ θα μας εξοντώσουν ολοκληρωτικά, άνετα και μάλιστα με λαϊκή "συναίνεση"!!! Εφιαλτικό! Σαν μελλοθάνατος να γεμίζεις τα όπλα του εκτελεστικού αποσπάσματος.

  21. rage avatar
    rage 02/09/2010 14:17:49

    Οι χειμώνες όπως δείχνουν τα πράγματα τα τελευταία χρόνια θα είναι πιο δριμείς. Επομένως, θα πρέπει να καίμε περισσότερο πετρέλαιο για να φτάνουμε πχ στους 19 ή 20 βαθμούς.

    Πολλοί θα στραφούν στις λύσεις των ενεργειακών τζακιών και περισσότερο στη λύση της σόμπας με ξύλα, μάλιστα τελευταία έχουν βγει σόμπες που καίνε λιγότερα ξύλα και ζεσταίνουν περισσότερο. Αυτό όμως σημαίνει ότι θα συμβεί μεγάλη αύξηση στην τιμή των καυσόξυλων. Που σημαίνει ότι το κόψιμο (παράνομο, εννοείται) θα αυξηθεί κατακόρυφα.
    Πάνε και τα δάση δηλαδή σιγά σιγά, και μιλάω για τα δάση από πουρνάρια στις επαρχιακές περιοχές τα οποία μέχρι τώρα μένουν σχετικα ανέπαφα μιας και δεν χτίζει κανένας εκεί.

    Μακάρι να αυξησει το πετρέλαιο πάντως, μπας και ξεσηκωθούμε γιατί αλλιώς μας βλέπω να συνεχίζουμε τη ζωή μας αποχαυνωμένοι, όπως μέχρι τώρα.

  22. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 02/09/2010 14:41:11

    [ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Ακολουθεί κείμενο ακατάλληλο για όσους πιστεύουν ακόμη οτι η όποια έκβαση των δημοτικών εκλογών μπορεί να κάνει κάποια σημαντική διαφορά.]

    Φοβάμαι ότι μας την στήνουν για μόλις χειμωνιάσει.

    -Μπορεί να μας ανεβάσουν το πετρέλαιο θέρμανσης
    -Μπορεί να βρουν μια δικαιολογία να μας κόψουν κάποια από τις χειμωνιάτικες δόσεις του Μνημονίου
    -Μπορεί ποιος ξέρει τι άλλο

    Ωστε να μας "εξοντώσουν" και να μας "τσακίσουν".
    Πως;

    Ωθόντας μας σε μια τυφλή εξέγερση.

    Ναι, όλα αυτά που κάνουν, ή σχεδιάζουν, φαίνεται σαν να δείχνουν πως ΔΕΝ φοβούνται ιδιαίτερα το ενδεχόμενο μιας εξέγερσης. Γιατί; Μα γιατί ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΙΝΟΥΣ και ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ. Ούτε οργανωμένες πολιτικές δυνάμεις επικεφαλής. Που είναι και το χειρότερο. Που είναι και το ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    Ο ΛΑΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ (γμ το κέρατό μου)

    Οπότε, υπολογίζουν, ότι σχετικά μάλλον εύκολα θα την καταστείλουν και θα την τσακίσουν. Ετσι ακέφαλος που είναι. Ωστε να περάσουν μετά ότι μέτρα "πειθαρχίας" μας, τραβάει η ψυχή τους. Που μπροστά τους ο "αντι-καπνικός" νόμος θα είναι σαν σχολική παράσταση. Και έτσι να μας βάλουν σε μια "σειρά". Γερμανική ουρά. Χωρίς πολλές διαμαρτυρίες δικές μας. Προβάλλοντας την λαϊκή εντολή που τους έχρισε "εγγυητές της τάξεως" ως εκλεγμένη κυβέρνηση και μπλα μπλα.

    Ολο αυτό θα έχει και ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ για τα κοράκια τους, από πίσω.

    Διότι έχω αρχίσει και φοβάμαι πως ούτε οι απεργίες, ούτε οι διαδηλώσεις τους "χαλάνε" πολύ. Δεν δείχνουν τέλοσπάντων να τα πολυφοβούνται. Σχεδόν τα προκαλούν. Οπως και την εξέγερση. Γιατί; Μα πάλι γιατί όλες αυτές οι κινήσεις ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ. Και ΕΠΙΠΛΕΟΝ, εξέγερση, απεργίες και τα παρόμοια, επειδή ως ένα βαθμό θα αποσταθεροποιήσουν την οικονομία, θα έχουν και ως πλάγιο αποτέλεσμα την υποτίμηση της αξίας όχι μόνο ορισμένων επιχείρήσεων αλλά ολόκληρων κλάδων της οικονομίας. Τους οποίους θα ρθουν και θα πάρουν τα κοράκια τους, σε ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ, αμέσως μετά την "πειθάρχησή" μας.

    Θα μας τυραννάνε ώστε να πτωχεύουμε, να εξεγειρόμαστε, να ξαναπτωχεύουμε ώστε στο τέλος ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ. Για ένα κομμάτι ψωμί. Και πειθαρχημένους μάλιστα, εάν και εφόσον μας τσακίσουν, όπως πιστεύουν.

    Γι' αυτό πιστεύω ότι αυτό που κάνει η ΝΔ ή όποιο άλλο κόμμα-πολιτική δύναμη μπορεί να μπει μπροστά τώρα ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ θα μπορούσε να μας συμβεί. Για να μην πω τίποτε χειρότερο. Και τα βάλουν μαζί μου οι οπαδοί, ενώ πρέπει να τα βάλουν με άλλους.

    Την ώρα που χρειαζόμαστε μπροστάρη, έχουμε μικροπολιτικές.
    Την ώρα που χρειαζόμαστε ήρωες έχουμε υποψηφίους δημάρχους.
    Και είμαστε για άλλη μια φορά ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ εντελώς.

    Ας ελπίσουμε ότι, αν και όταν έρθει η εξέγερση, θα φέρει και τα αιτήματα και τις ιδέες μαζί.
    Και ίσως τα πρόσωπα.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Το πρώτο crash test είναι προγραμματισμένο για την επόμενη εβδομάδα.

    • Greg avatar
      Greg @ Θραξ Αναρμόδιος 02/09/2010 15:09:55

      Διαφωνώ. Οι ερχόμενες εκλογές έχουν τεράστια σημασία. Έστω και αν η καταψήφιση των κομμάτων του μνημονίου δεν θα έχει αναγκαστικά καλά και άμεσα αποτελέσματα, θα έχει ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ συνέπειες η υπερψήφισή τους. Γιατί μετά ούτε αυτά που λες, θα μπορείς να λες. Θα σου λένε: "ο λαός εγκρίνει την πολιτική μας". Θα είναι η ταφόπλακα μας.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Greg 02/09/2010 15:36:29

        @Greg

        Το ότι "ο λαός εγκρίνει την πολιτική τους" το λένε και τώρα.

        Αλλά από πότε οι ισχυρισμοί ενός κόμματος απέκτησαν εγγύτητα με την αλήθεια;

        Κόμμα του Μνημονίου και κόμματα του Μνημονίου! Με ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη;

        Το δικό μου κριτήριο είναι ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ: Οποιο κόμμα λέει πως θα "σουτάρει" το Μνημόνιο ΑΜΕΣΑ.

        Και το μόνο κόμμα που το είπε (αν το είπε κιόλας ξεκάθαρα δεν ξέρω) είναι το ΚΚΕ. Αλλά το ΚΚΕ είναι ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΗ περίπτωση. Διότι η ηγετική του ομάδα ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ. Ούτε και να πάρει κάνα μεγάλο ποσοστό, και κάνει το σύστημα να ανησυχήσει. Οπότε και δεν το συμπεριλαμβάνω εδώ.

        Από τα άλλα κόμματα:

        Το ΠαΣοΚ μας έφερε το Μνημόνιο
        ΠαΣοΚ, ΛΑΟΣ και ΝΔ μας λένε ότι το Μνημόνιο θα φύγει σιγά-σιγά. Μην βιαζόμαστε.
        ΣΥΡΙΖΑ και λοιποί, τα μισά στελέχη τους θέλουν να γίνουν υπουργοί στο ΠαΣοΚ.
        Για τους Οικολόγους προτιμώ να μην μιλήσω καν.

        Αρα τι μας μένει; ΤΙΠΟΤΕ.

        Ποια κόμματα του Μνημονίου λοιπόν;

        Και δεν θέλουν πολύ αυτοί της ηγεσίας του ΠαΣοΚ να διακηρύξουν ΑΝΟΙΧΤΑ και πολύ ΦΩΝΑΧΤΑ και το προφανές: Οτι δηλαδή ναι μεν το Μνημόνιο το έφερε το ΠαΣοΚ αλλά και η ΝΔ διαφωνεί απλώς στην έκταση, ένταση και στον μερικό προσανατολισμό των μέτρων του Μνημονίου. Οχι σε αυτό καθαυτό το δάνειο, όπως είχαν έρθει (από το ΠαΣοΚ) τα πράγματα. Και δεν νομίζω ότι θα αργήσουν και πολύ να το κάνουν.

        Κιαν δεν το κάνουν μέχρι τώρα, ενώ θα είχαν ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ αν το έκαναν, εγώ ο καχύποπτος λέω ότι δεν το κάνουν με ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΗ, ώστε να μην ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ Ο ΛΑΟΣ και αφηνιάσει.

        Ακου κόμματα του Μνημονίου!

        Αφού ακόμη αυτά τα επιχειρήματα "φέρνουν ψωμί", τι να πω;
        Εχουμε πολύ δρόμο ακόμη. Κι ανηφόρα.


        Θραξ Αναρμόδιος

      • Greg avatar
        Greg @ Greg 02/09/2010 16:04:43

        Καλή η θεωρία. Στην πράξη όμως; Θα γίνουν δημοτικές εκλογές. Ποια η πρότασή σου; Αποχή; Λευκό; Άκυρο; Κάποιο κόμμα; Ποιο κόμμα; Με πιο σκεπτικό;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Greg 02/09/2010 16:06:40

        Υπάρχει πάντα και η ψιλοκομμένη μορταδέλλα, ως υστάτη λύσις, αλλά δεν τη συνιστώ στη φάση αυτή.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Greg 02/09/2010 16:25:56

        @Greg

        Θεωρία είναι οι εκλογές.
        Βασικά ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ.

        Στην πράξη ότι και να ψηφίσεις, ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ:
        Τους εκπροσώπους του ίδιου διεφθαρμένου κοινοβουλευτικού συστήματος. Νομιμοποιείς την διαφθορά.

        ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ

        Νομιμοποιείς τον νόμο περί ευθύνης υπουργών, την μη-επανίδρυση του κράτους, την λήψη δανείων στα κρυφά, την προμήθεια υποβρυχίων που γέρνουν, το ίδιο το Μνημόνιο.

        Παρόλο ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
        Αυτά νομιμοποιείς με την ψήφο σου.

        Θεωρία το κόβεις κι αυτό;
        Για ρώτα τους!
        Για ρώτα τον Αρειο Παγο αν θες.
        Το Συμβούλιο της Επικρατείας.

        Εδώ τα υπόλοιπα:
        h**p://anarmodios.blogspot.com/2010/08/blog-post_29.html

        Θραξ Αναρμόδιος

    • ataktos avatar
      ataktos @ Θραξ Αναρμόδιος 02/09/2010 15:37:22

      Θραξ Αναρμόδιε- έτσι φαίνεται ..και έτσι δείχνουν τα πράγματα και δεδομένα

      • Greg avatar
        Greg @ ataktos 02/09/2010 15:47:01

        Θράκα, έχω παρακολουθήσει τοποθετήσεις σου και συμφωνώ κατα 99% και βάλε με όσα λες. Θεωρητικά. Πρακτικά όμως; Θα γίνουν εκλογές. Ποια η πρότασή σου; Αποχή; Λευκό; Άκυρο; Κάποιο κόμμα; Πιο κόμμα; Με πιο σκεπτικό;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ ataktos 02/09/2010 17:06:26

        @Greg

        Είπα και πιο πάνω. Εδώ:

        h**p://anarmodios.blogspot.com/2010/08/blog-post_29.html

        ΘΑ

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/09/2010 15:23:02

    Στις εκλογές αυτές παίζουν τα ρέστα τους οι Τόμσεν και ΣΙΑ για να κρατήσουν τα ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ.
    Το δήλωσε ο Τόμσεν άλλωστε ΞΕΚΑΘΑΡΑ, "δεν είναι σκόπιμη μια αλλαγή εξουσίας στην Ελλάδα σήμερα" ...
    Το ότι έχουν τεράστια σημασία αποδεικνύεται από το ότι το πασοκ την τελευταία εβδομάδα "γύρισε" εντελώς την επιχειρηματολογία του πολιτικοποιώντας ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ την αναμέτρηση.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ αλλενάκι 02/09/2010 15:41:33

      Τα ανδρείκελα πως θα πέσουν από δημοτικές εκλογές; Οι δημοτικές εκλογές δεν φέρνουν αλλαγή στην κεντρική κυβέρνηση και στην εξουσία.

      Παρέχουν μόνο "επιχειρήματα" ώστε να διαιωνίζετε το μικροπολιτικό παιχνίδι.

      Σαφώς οι "Τόμσεν και ΣΙΑ" θέλουν να παραμείνει το ΠαΣοΚ στην εξουσία όσο περισσότερο γίνεται. Διότι ξέρουν ότι θα κάνει χρόνια μετά να ανακάμψει και τώρα του έχουν αναθέσει μια πολύ σοβαρή δουλειά να κάνει.

      Και φυσικά δεν θέλουν να ρίξουν από τώρα στην μάχη τις "εφεδρείες" τους. Τόσο νωρίς.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 02/09/2010 15:41:59

        *διαιωνίζεται

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Θραξ Αναρμόδιος 02/09/2010 15:56:32

        Χρειάζεται να φυσήξει αέρας στα πανιά των δυνάμεων που έχουν ταχθεί κατά του Μνημονίου ή κατά του μνημονίου υπό προϋποθέσεις.
        Έστω...

        Αλληλοτροφοδότηση λέγεται.

        Η αποχή αν δεν είναι καθολική δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ νόημα.
        Νομίζεις ότι ο πυρήνας ψηφοφόρων του πασόκ θα απέχει;

        Αφού το σύνταγμα είναι έτσι φτιαγμένο ώστε με το έλασσον 20% να μπορείς να κυβερνήσεις το μείζον 80% [μέσα στο 80% και ένα ποσοστό αποχής 30, 40% σου βάζω εγώ αφού το θές].

    • Θάνος avatar
      Θάνος @ αλλενάκι 02/09/2010 16:02:03

      Φίλοι μου οι ΠΑΣΟΚΟΙ δεν είναι χθεσινοί ήδη παρασκηνιακά μοιράζουν δουλειές και για όσους είναι κακόπιστοι ας μπούνε στο site του Εθνικού Τυπογραφείου ας κάνουν αναζήτηση σε διάφορα ΦΕΚ και θα δουν ότι λεφτά για τα δικά μας παιδιά υπάρχουν και παραυπάρχουν.
      Γι'αυτό μια και μοναδική ελπίδα έχουμε.

      ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.

      Ψήφο μόνο στα κόμματα που είναι εναντίον του μνημονίου.

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 02/09/2010 15:32:29

    Ώχ, έρχεται οσονούπω και ο Στρωσκάνης στα Champs-Élysées κατά πώς φαίνεται. Οι αντιθέσεις οξύνονται, Μαοικώ των τρόπω: Μεγάλη αναταραχή, θαυμάσια κατάσταση. Η ώρα του λύκου, η ώρα που ο καπιταλισμός πουλάει σχοινί και σαπούνι στους εχθρούς του.
    Θα πηδήξουν πολλοί από ουρανοξύστες του Μανχάτταν.
    Και απο μπαλκόνια της Ρηγίλλης.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ο Θείος 02/09/2010 15:57:54

      Καλά, μην το δέσεις και κόμπο εσύ για το Στρωσκάνη.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ αλλενάκι 02/09/2010 16:04:05

        Σωστά, μάλλον τελικά θα τον φάει τον "Δρυίδη Στρωσκανίξ" ως υποψήφια η κόρη του "Γαλάτη Θεού Ντελόρ", η Ομπρί, μά τον Τουτάτη.

  25. kapoios avatar
    kapoios 02/09/2010 17:15:25

    telika akoma koimomaste

  26. JOHN avatar
    JOHN 02/09/2010 17:45:57

    Σε λαιλαπα για τη χωρα εξελησεται η κατοχικη κυβερνηση του ΓΑΠ,προωθουμενη και απο βραβεια "Quadriga".Ετσι ανταμοιβουν τους υποτελεις τους τ αφεντικα για τη προσφορα τους!!Τα λεφτα τους θελουν να κατωχηρωσουν κι αυτοι προτου ειναι αργα.

  27. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 02/09/2010 19:27:33

    ΕΛΠΙΖΩ ΘΡΑΚΑ ΑΝΑΡΜΟΔΙΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ,ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ.

  28. eiraman avatar
    eiraman 02/09/2010 21:45:37

    Ακόμα και εαν κλάνουμε για να ζεζταθούμε θα μας βάλουν περιβαλλοντικά τέλη για ρύπανση...!!!
    Επειδή όμως και δια της κρούσης παράγεται θερμότης ας προσέξουν καλά γιατί μπορεί να αρχίσουν οι μπουνιές...

  29. 11888 avatar
    11888 03/09/2010 00:03:48

    Σημερα μετα απο πολλους μηνες εκανα ζαπινγκ στις ειδησεις των 8 και τα διασημα τηλεπεραθυρα.Κυριως mega-alter.
    Περα απο το σοκ της υπερπροβολης της κυβερνησης μου καρφωθηκε μια απορια.Ποιος νοημων ανθρωπος στηνεται επι μια ωρα και παρακολουθει αυτον τον παροξυσμο επικοινωνιακης σαπουναδας?
    Ειλικρινα ποιος μπορει να νοιαστει πλεον για αυτην τη καταιγιαδα απο πληροφοριες και δηλωσεις που αξιζουν οσο μερικα γραμμαρια κοπανιστος αερας,πισωπλατα δηθεν πολιτικα μαχαιρωματα και κομματικες στεψεις υποψηφιων που ανακυκλωνονται χρονια ολοκληρα στις ιδιες καρεκλες και συναντιουνται στα ιδια ακριβα πριβε κλαμπ,κουρασμενα πολιτικα- αλλα χορτατα- πτωματα που απλως υπαρχουν και περιφερονται ασκοπα χωρις κανενα απολυτως σκοπο περα απο τον ευκολως εννοουμενο και ακριβοπληρωμενους δημοσιογραφους που απαγγελουν θαρεις απο σκονακι ,το ιδιο μονοτονο ποιημα εδω και χρονια?
    Ολος αυτος ο θιασος θυμιζει με καθε λεπτομερεια το αλησμονητο muppet show.
    Μονο που αυτο διασκεδαζε και προκαλουσε το γελιο.Αυτοι προκαλουν μονο οργη και απελπισια(ισως και πεινα μελλοντικα) σε εκατομμυρια ελληνες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.