#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2012 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εφαρμόζοντας το PLAN B



Ωραία, τα μέτρα πέρασαν έστω και με ελάχιστη πλειοψηφία. Μεθαύριο περνάει και ο Προϋπολογισμός (Θεού θέλοντος). Και μετά, τι;

Τα μέτρα που περιλαμβάνονται στο άρτι ψηφισθέν νομοσχέδιο χωρίζονται εκ των πραγμάτων σε δύο κατηγορίες. Τις διαρθρωτικές και άλλες δομικές αλλαγές του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα από την μία και τα καθαρά εισπρακτικά μέτρα από την άλλη. Το πρώτο σκέλος των διαρθρωτικών αλλαγών, θα έπρεπε να είχαν θεσπιστεί προ πολλού, ανεξάρτητα από τις επιταγές της τρόικας και έχουν νόημα σε κάθε περίπτωση, αν βέβαια θέλουμε να προχωρήσει η χώρα μπροστά. Όμως τα εισπρακτικά μέτρα έχουν νόημα μονάχα αν συνδυαστούν με βιώσιμο εξωτερικό χρέος. Αλλιώς, είναι σα να ρίχνει κανείς νερό σε βαρέλι χωρίς πάτο. Ανώφελα. Και όχι μονάχα αυτό αλλά όντας οριζόντια αρκετά από αυτά, επιτείνουν το αίσθημα της αδικίας και σπρώχνουν τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα στην απόγνωση και στην απόλυτη ένδεια.

Μπορεί όμως το εξωτερικό χρέος της χώρας να καταστεί βιώσιμο στο τέλος του 2020; Πολλοί οικονομολόγοι και πολιτικοί στην Ευρώπη αλλά και το ίδιο το ΔΝΤ απαντούν ευθαρσώς «όχι»! Αυτό σημαίνει πως η εφαρμογή των συγκεκριμένων μέτρων θα είναι τελικά ανώφελη, επιβλαβής για την κοινωνία και την συνοχή της και καταστροφική (ίσως) για την ίδια την Δημοκρατία στην χώρα. Ο αντίλογος είναι πως εφαρμόζοντας αυτά τα μέτρα, παραμένουμε ζωντανοί μέσα στο ευρώ και περιμένουμε τον «από μηχανής Θεό» ή το τευτονικό «ιππικό» όπως εύστοχα έγραψε σε άρθρο του ο κ. Κρανιδιώτης. Κι αν ο «από μηχανής Θεός» πάθει καμιά αβαρία; Αν το γοτθικό «ιππικό» κολλήσει στις λάσπες της ενδογερμανικής πολιτικής κινούμενης άμμου;

Μήπως είναι καιρός να εφαρμόσουμε το περίφημο PLAN  Β;

Η χώρα κατά την γνώμη μου, έχει τρεις πρώτιστες ανάγκες σε κάθε περίπτωση.

Η πρώτη αφορά την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους άμεσα: είτε με συρρίκνωση των ανώτερων μισθών και συντάξεων σε επίπεδα κάτω των 1800 ευρώ (για όλους) αφήνοντας απείραχτους μισθούς κάτω των 1000 ευρώ και συντάξεις κάτω των 800 ευρώ, είτε με απολύσεις περίπου 100.000 υπαλλήλων. Πιστεύω πως πρέπει να προκριθεί μια λύση που να περιλαμβάνει (άμεσα) και τους δύο τρόπους. Προσεκτική συρρίκνωση υψηλών μισθών και συντάξεων ταυτόχρονα με απόλυση επιλεκτικά και με σχέδιο μερικών δεκάδων χιλιάδων αχρείαστων υπαλλήλων (20000-30000). Πιστεύω πως αυτός ο συνδυασμός μπορεί να αποφέρει άμεσα τα 3, 4 ή 5 δις ευρώ που έχει ανάγκη ο προϋπολογισμός για να καταστεί πλεονασματικός.

Η δεύτερη ανάγκη αφορά την εξεύρεση πόρων από πηγές που μέχρι τώρα παρέμεναν προκλητικά «στεγνές». Η κυριότερη από αυτές έχει να κάνει με την επανάκτηση του παρανόμως συσσωρευθέντος  πλούτου από όλους αυτούς που τόσα χρόνια κατάκλεψαν και λεηλάτησαν το δημόσιο χρήμα. Η «πηγές» αυτές μπορούν να αρχίσουν να αποδίδουν σχεδόν άμεσα και θα επιτύχουν διττό αποτέλεσμα: αφενός θα «αιματώσουν»  τις κατάστεγνες αρτηρίες της οικονομίας με «φρέσκο» και «ζεστό» χρήμα αφετέρου θα επιφέρουν την πολυπόθητη νέμεση που χωρίς αυτήν είναι αμφίβολο αν θα μπορέσει η κοινωνία να αναρρώσει ηθικά, πολιτικά και θεσμικά ακόμη και αν καταφέρει τελικά να ξεφύγει τον ξαφνικό οικονομικό θάνατο.

Η Τρίτη ανάγκη αφορά την άμεση και αποφασιστική εφαρμογή των διαρθρωτικών μέτρων που προβλέπονται στο νομοσχέδιο και γιατί όχι και ακόμη περισσότερων. Αποκρατικοποιήσεις, βαθιές τομές στην δημόσια Διοίκηση, στην Δικαιοσύνη, στην φορολογία και σε θεσμικό – πολιτικό επίπεδο, μπορούν μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να ανατρέψουν το κλίμα ηττοπάθειας στην κοινωνία και να «σπρώξουν» τον παραγωγικό τομέα της οικονομίας έξω από τον φαύλο κύκλο της εσωστρέφειας και της συρρίκνωσης.

Αν καταφέρουμε να καλύψουμε εκ των ενόντων αυτές τις τρεις αδήριτες ανάγκες της χώρας, ισχυρίζομαι πως θα είμαστε σε θέση να επιλέξουμε αν θα εφαρμόσουμε και πότε τα εισπρακτικά μέτρα του «πακέτου». Θα είμαστε ακόμη σε θέση όχι μονάχα να διαπραγματευτούμε από ισχυρότερα μετερίζια αλλά και να διασώσουμε με ίδιες δυνάμεις την χώρα και τον λαό της σε περίπτωση που οι ξένοι δεν στείλουν το «ιππικό» ή θελήσουν να μας «αυτοκτονήσουν» προς παραδειγματισμό. Γιατί ο πραγματικός κίνδυνος δεν είναι η δραχμή και η έξοδος από την ευρωζώνη αυτή καθεαυτή αλλά η διατήρηση του σημερινού «στάτους κβο» που έτσι κι αλλιώς (με ευρώ ή με δραχμή) δεν πρόκειται να επιτρέψει την αλλαγή του μοντέλου (πολιτικού – θεσμικού – οικονομικού) διακυβέρνησης της χώρας. Το plan B λοιπόν είναι απλό και αποτελεσματικό. Το ερώτημα είναι αν υπάρχουν πολιτικοί που να θέλουν και να μπορούν να το εφαρμόσουν. Και απευθύνεται κυρίως στον Πρωθυπουργό της χώρας Αντώνη Σαμαρά.

Akenaton

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Jay Gatsby avatar
    Jay Gatsby 10/11/2012 11:47:49

    Μόνο που εγώ είχα καταλάβει οτι το ιππικό ήταν η 101η αερομεταφερόμενη των ΗΠΑ και όχι οι Τεύτονες ιππότες.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Jay Gatsby 10/11/2012 11:58:13

      Μονάχα το τευτονικό ιππικό μπορεί να μας σώσει εμάς αγαπητέ μου. Η αερομεταφερόμενοι πέφτουν πολύ μακριά .....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Jay Gatsby 10/11/2012 12:14:30

      Απ΄ότι διαφαίνεται, μάλλον η "Λεγεώνα των Ξένων" και τα Mirage μπορούν να μας σώσουν, με την πολύπειρη αρχιστράτηγο Κριστίν.
      Χώρια που οι Φράγκοι ξαναστέλνουν την "λίστα"...
      Καιρός για "ναπολεόντεια κίνηση" - ακούει ο κ. Σαμαράς;

      • Bixiou avatar
        Bixiou @ Ο Θείος 10/11/2012 12:56:58

        Εκτος αν μας σωσει ο Κουτουζωφ...

  2. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 10/11/2012 12:41:50

    akenaton
    Απουσιάζει η λογική σκέψη. Και η λογική είναι ο θεμέλιος λίθος της σκέψης. Αν δεν αλλάξει ο τρόπος σκέψης ΟΛΩΝ μας ας μην περιμένουμε αποτέλεσμα. Στην καθομιλουμένη το λέμε "πάρτο αλλιώς".
    Ο πρωθυπουργός είναι αλήθεια δύσκολα θα βρεί άτομα να συνεννοηθεί.

  3. Karenin avatar
    Karenin 10/11/2012 13:17:41

    Ναπολεόντεια κίνηση μπορεί να να κάνει μόνο ο Σύριζα, όσο παραμένει μη συστημική δύναμη. Μετά το δωρο των μέτρων, υπάρχει μπόλικος αέρας πλεονάσματος να διαπραγματευθεί με ρήτρες ανάπτυξης αποπληρωμή, και η διαγραφή του'' απεχθούς χρέους'' επίκαιρη όσο ποτέ με τους ξένους δανειστές να περιμένουν επιτέλους την Ελλάδα να θέσει το θέμα, γιατι οι ιδιοι δυσκολευονται να το εξηγήσουν στους λαούς τους.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Karenin 10/11/2012 13:23:56

      Μη συστημική δύναμη ο Σύριζα; Καλό ανέκδοτο! Το λόμπι της δραχμής (ΓΑΠ,Αλαβάνος, Αγγελοπούλου, Κλίντον, Σόρος κ.ά. λουλούδια) είναι αντισηστημικά ή έστησαν το παιχνίδι εδώ και 10 χρόνια με το να μας βάλουν στο ευρώ και μετά να μας δώσουν την ολυμπιάδα, να μαζέψουν το χρήμα και μετά να μας χρεοκωπήσουν και να τα πάρουν ΟΛΑ;

      • drider avatar
        drider @ Γεώργιος Τ. 10/11/2012 17:27:11

        Άλλα άκουσα να λέει ο κ. Ξυδάκης (δημ. Καθημερινής) στο νυκτερινό δελτίο του ΣΚΑΙ:
        "Ο Σόιμπλε είναι ο αρχηγός του λόμπυ της δραχμής"

        Μήπως "το λόμπυ της δραχμής" δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα επικοινωνιακό τέχνασμα που χρησιμοποιείται κατά το δοκούν;

  4. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 10/11/2012 13:43:30

    Οι ξένοι ξέρουν πολύ καλά γιατί κάνουν ΤΩΡΑ "τον δύσκολο". Αν πάρουμε την δόση, ανακεφαλαιοποιηθούν οι Τράπεζες και επίσης αποπληρωθούν τα κρατικά χρέη προς ιδιώτες, τοτε με την εφαρμογή των δημοσιονομικών μέτρων παράγουμε πλεονάσματα, ενώ και οι Τράπεζες θα μπορούσαν να ανακουφιστούν οικονομικά και να επιβιώσουν. Κατά συνέπεια, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΟΣΗΣ, μία στάση πληρωμών εκ μέρους μας θα μπορούσε να είναι ρεαλιστική απειλή για την Τρόικα!
    Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι το νομισματικό και έχει να κάνει με τη ν ανάγκη των τραπεζων για διαρκή ρευστότητα που τώρα τη δίνει η ΕΚΤ. Αν κάνουμε στάση πληρωμών, η ΕΚΤ θα σταματήσει να δίνει ρευστότητα. Τοτε ουσιαστικά μας "διώχνουν" από τη ζώνη του Ευρώ και εμείς πρέπει να αποφασίσουμε εάν θα βρούν οι Τράπεζες ρευστότητα από άλλες πηγές ή εάν θα πρέπει η ΤτΕ να "κοψει" τοπικό νόμισμα το οποίο θα είναι μάλλον πληθωριστικό...

  5. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 10/11/2012 13:53:45

    Πολυ καλες οι προτασεις.Η δευτερη προταση ομως ειναι ευσεβης ποθος δηλαδη εκεινη που αναφερεται στην εξευρεση πορων απο πηγες που μεχρι τωρα παρεμεναν προκλητικα «στεγνες» διοτι σημαινει συγκρουση με την διαπλοκη και τους διαφορους κρατικοδιαιτους επιχειρηματιες.Ειχε γραφτει εδω στο antinews ενα πολυ καλο αρθρο με τιτλο δεκατισμος οπου αναφερεται οτι υπαρχει η αποψη οτι η κυβερνηση δεν μπορει να τα βαλει με την διαπλοκη, διοτι απλουστατα σχεδον ολη η πρωτη γραμμη του επιχειρηματικου κοσμου ειναι βουτηγμενη στην διαφθορα. Και οτι αν επιχειρηθει συγκρουση τοτε θα ξεχαρβαλωθει ο τραπεζικος και κατασκευαστικος τομεας, η ενεργεια και οι πολιτικοι τους υπαλληλοι θα εχουν επισης μεγαλο κοστος.

    Επισης θα πρεπει να συμπληρωσω το θεμα της ΑΟΖ το οποιο δεν αναφερθηκε σε οτι αφορα την εξευρεση πορων.Εχει γραφτει παλιοτερα οτι συμφωνα με τις εκτιμησεις του David Hynes του πανεπιστημίου Tulane ( ομιλια του στην Αθηνα) η Ελλαδα απο τα ηδη επιβεβαιωμενα κοιτασματα μπορει να αποκομισει ακομα και €300 δισ μεσα στα επομενα 25 χρονια.Μελετες που εχουν γινει, υπολογιζουν το φυσικο αεριο να αγγιζει τα $9 τρισεκατομμυρια.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ταξιδιωτης 10/11/2012 14:25:08

      Έχετε δίκιο αλλά μιλάμε για άμεση εξεύρεση πόρων. Σίγουρα θα πρέπει να ανακινηθεί το θέμα της ΑΟΖ αλλά τα αποτελέσματα ακόμη και αν είναι θετικά, θα αργήσουν πολύ (10ετία και πάνω) να αποδώσουν "καρπούς".

  6. nikos avatar
    nikos 10/11/2012 13:56:30

    Αγαπητε Akenaton, το plan Β έτσι ακριβώς όπως το θετεις έπρεπε προ πολλού να είναι το plan Α.
    Το σίγουρο είναι ότι ούτε η ΝΔ ούτε ειδικότερα ο Σαμαρας διατίθενται να ακολουθήσουν τέτοιο πλάνο. Γιατι είναι ιδεολογικά κολλημένοι στο "ιππικό" των ξένων και στις δεήσεις προς Κύριον. Το πλάνο σου αφορά άλλο κόμμα .

  7. Παύλος avatar
    Παύλος 10/11/2012 14:46:24

    akenaton,
    σε συγχαίρω για το άρθρο σου, μα πιο πολύ για το ευπρεπέστατο ύφος των απαντήσεών σου στα σχόλια των αναγνωστών !

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Παύλος 10/11/2012 18:03:52

      Καλησπέρα Παῦλο,πράγματι,πολύ εὐπρεπής καί εὐγενικός ὁ Akenaton στίς ἀπαντήσεις του καί εὔστοχος στά σχόλιά του καί στά ἄρθρα του! Πάντοτε τά μελετῶ μέ προσοχή.

      • akenaton avatar
        akenaton @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/11/2012 20:34:58

        @ Παύλος και Κυθήριος: Σας ευχαριστώ πολυ!

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/11/2012 22:00:36

        Καλησπέρα φίλτατε Κυθήριε,
        Και 'γω παρακολουθώ και μελετώ με προσοχή τα δικά σου σχόλια, που δεν είναι μόνο ευπρεπή και ευγενικά, αλλά και αγωνιστικά εν ταυτώ !
        Αποτελείς όαση - πίστεψέ με - , αλλά πόσοι το εισπράττουν;;
        Είμαι απογοητευμένος φίλε μου .

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Παύλος 10/11/2012 22:37:39

          Παῦλο μου μέ τιμᾶς ἰδιαίτερα καί σέ εὐχαριστῶ πολύ.
          Ἐπέτρεψέ μου νά σοῦ ''παραπονεθῶ'' ὅμως,ὅτι μεγαλύτερη ἀνάγκη ἔχουμε ἀπό τά δικά σου εὐπρεπῆ καί στοχευμένα σχόλια,πού τῶρα τελευταῖα μᾶς λείπουν ἀκόμα πιό πολύ!
          Κι ἐγῶ εἶμαι ἀπογοητευμένος φίλε μου,ἀλλά ξέρεις κάτι,ἀποφάσισα νά μήν τό βάλω κάτω.Ὁ ἤλιος ξημερώνει καί γιά τούς δυνατούς καί γιά τούς ἀδύναμους...Ψηλά τίς καρδιές,ὅπως πολύ ὠραῖα λέει ἡ φίλη μας ἡ Dimi...

  8. Χρήστος Αλεξόπουλος avatar
    Χρήστος Αλεξόπουλος 10/11/2012 15:03:25

    Πολύ καλό, εύστοχο και βαρυσήμαντο άρθρο.
    Συμφωνώ 100%.

    Χρήστος Αλεξόπουλος
    Μενίδι Αιτωλοακαρνανίας

  9. Σκεπτομενος προλεταριος avatar
    Σκεπτομενος προλεταριος 10/11/2012 16:04:22

    Τι εγινε βρε παιδια?Ο Βαρουφακης γραφει και δω η εχει οπαδους και στη ΝΔ

  10. camel avatar
    camel 10/11/2012 16:34:13

    Χαλασε ο κοσμος μεχρι και ο ακενατον γερνει προς συριζα

    • akenaton avatar
      akenaton @ camel 10/11/2012 18:42:10

      Δεν ξέρω ποιός "γέρνει"! Αν διαβάσετε τα γραφόμενά μου στο "αντινιούζ" τους τελευταίους μήνες θα δείτε ότι εγώ πάντως όχι! Εξακολουθώ να πιστεύω ακράδαντα πως αν δεν αλλάξει το πολιτικό - θεσμικό - οικονομικό μοντέλο διακυβέρνησης της χώρας, σωτηρία ΔΕΝ θα υπάρξει. Λέει τα ίδια ο ΣΥΡΙΖΑ; Εγώ το μόνο που ακούω είναι ένας σκοπίμως ακαθόριστος και ψηφοθηρικός "θόρυβος" από τις διαφορετικές φωνές των διαφόρων "συνιστωσών".

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ camel 10/11/2012 18:57:06

      Νομίζω ότι δε διάβασες πολύ προσεκτικά το άρθρο. O Akenaton γράφει ξεκάθαρα για 20.000 - 30.000 απολύσεις. Πήγαινε να ανοίξεις σχετική κουβέντα στο ΣΥΡΙΖΑ και θα σου τα κόψουν σύριζα. Τα αυτιά.

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/11/2012 17:14:57

    Eγω δεν βλεπω ποιες ειναι οι πηγες των εκτακτων εξοδων.Κατα τα άλλα προτεινω η Βουλη να ψηφισει την αναστολη των μετρων περικοπων και φορων που ψηφισε πλην των 2,5 δις που χρειαζονται για τον εκμηδενισμο του πρωτογενους ελλειμματος μεχρι να ελθει οχι απλως η δοση αλλα και οι άλλες δοσεις που προβλεπονταν μεσα στο 2012 ολοκληρες.
    Η δε τροικα να μην κανει τον κοπο να ξαναπερασει αν δεν πληρωθουν οι δοσεις.
    Ισοσκελισμος του πρωτογενους προυπολογισμου και αφηστε τους ξενους να συζητανε αν ειναι βιωσιμο και πως το χρεος.

  12. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ avatar
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ 10/11/2012 17:14:57

    **Η πρώτη αφορά την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων**

    Θα περιμένω την αντίδραση σας όταν η πρόταση σας , που φυσικά δεν είναι δική σας- ας μην το κρύβομεν άλλως τε-θα εφαρμόζεται επί δικαίων και αδίκων!!! Εν τω μεταξύ δεν αναφέρετε τίποτα ούτε για τους μισθούς στον Ιδιωτικό τομέα, ούτε για την περικοπη των δώρων των συνταξιούχων ακόμη και των 500 € ,την ισοπέδωση των μισθών εκπαιδευτικών, ιατρών, στρατιωτικών, αστυνομικών, την επιχειρούμενη κατάργηση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών και την μετάθεση τους ανά την Ελλάδα σύμφωνα με τις διαθέσεις της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας( οι εκπαιδευτικοί φίλτατοι όπως και οι ιατροί του ΕΣΥ διορίζονται άνευ πολιτικού μέσου, δεν γνωρίζω αν σας λέει αυτό κατι…) το εισιτήριο των 25 € για εισαγωγή σε νοσοκομείο , το 1 € ανά συνταγή (αλήθεια δεν πληρώνουμε ασφαλιστικές εισφορές;;;) και άλλα πολλά και θαυμαστά.

    @@@Η δεύτερη ανάγκη αφορά την εξεύρεση πόρων από πηγές που μέχρι τώρα παρέμεναν προκλητικά «στεγνές». Η κυριότερη από αυτές έχει να κάνει με την επανάκτηση του παρανόμως συσσωρευθέντος πλούτου από όλους αυτούς που τόσα χρόνια κατάκλεψαν και λεηλάτησαν το δημόσιο χρήμα. Η «πηγές» αυτές μπορούν να αρχίσουν να αποδίδουν σχεδόν άμεσα και θα επιτύχουν διττό αποτέλεσμα: αφενός θα «αιματώσουν» τις κατάστεγνες αρτηρίες της οικονομίας με «φρέσκο» και «ζεστό» χρήμα αφετέρου θα επιφέρουν την πολυπόθητη νέμεση που χωρίς αυτήν είναι αμφίβολο αν θα μπορέσει η κοινωνία να αναρρώσει ηθικά, πολιτικά και θεσμικά ακόμη και αν καταφέρει τελικά να ξεφύγει τον ξαφνικό οικονομικό θάνατο.@@@
    Αναρωτιέμαι ποιος εμποδίζει την κυβέρνηση να αρχίσει από εδώ!!! Πρεπε πρώτα να στεγνώσουν οι τσέπες Δ.Υ. και Ι.Υ. και μετά να κάνει τον απαραίτητο έλεγχο;;;;

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ 10/11/2012 18:35:21

      1. Αν υπέρχει η εντύπωση πως μπορούμε να ΜΗΝ εφαρμόσουμε τα εισπρακτικά μέτρα και ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ να διατηρήσουμε το παρόν στάτους κβο σε μισθούς-συντάξεις και αριθμό ΔΥ νομίζω πως κάνετε λάθος. Δεν μιλώ για απολύσεις χρησίμων υπαλλήλων, το έχω ξαναπεί. Και ναι, πιστέψτε με, γράφω από μόνος μου, δεν είμαι "βαλτός" κανενός!
      2. Κι εγώ το αναρωτιέμαι. Έχω κάποιες προφανείς απαντήσεις κατά νου αλλά δίνω ακόμη κάποιο πολιτικό χρόνο στην παρούσα κυβέρνηση ώστε να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις σε αυτή την κατεύθυνση.

      • akenaton avatar
        akenaton @ akenaton 10/11/2012 18:35:51

        "Αν υπάρχει..." με συγχωρείτε.

        • ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ avatar
          ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ @ akenaton 10/11/2012 18:55:55

          Aγαπητέ μου κύριε πόσο κάτω ακόμα οι μισθοί (;)και πόσο καιρό θέλει ακόμα η κυβέρνηση για τον ελέγχο;; Προσωπικά δεν της δίνω άλλο χρόνο για τη δεύτερη περίπτωση, επειδή τα εισπρακτικά μέσα τα εφαρμόζει ατάκα και επί τόπου ....που λέει και το γνωστό καψουροτράγουδο !!!

  13. Ανεμομαζώματα avatar
    Ανεμομαζώματα 10/11/2012 17:21:32

    Συμβολική η φωτογραφία του Παρθενώνα , άραγε θα πιάσει καλή τιμή στο ξεπούλημα ;

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ανεμομαζώματα 10/11/2012 19:47:57

      Μπά,οἱ σκαλωσιές θά πιάσουν περισσότερα...

  14. Hans avatar
    Hans 10/11/2012 22:51:35

    Ακόμα δε στέγνωσε το μελάνι και μιλάτε για νέα μέτρα...

  15. αβγό avatar
    αβγό 10/11/2012 22:54:01

    Αγαπητέ Akenaton είναι όπως τα λες.
    Στροφή 180 μοιρών. Πρωτογενές πλεόνασμα για να μην εφαρμόσουμε τα μέτρα που ξέρουμε οτι θα σκοτώσουν με βεβαιότητα την Ελλάδα, χωρίς να μπορούν πλέον να μας εκβιάζουν οι Τραπεζίτες.
    Φανέρωμα των 'λιστων' που ως τώρα κρύβαμε επιμελώς και μας ξεσκέπασε ο Βαξεβάνης, ώστε να πληρώσουν επι τέλους και αυτοί που δημιούργησαν το χρέος και το φόρτωσαν στα κορόιδα...
    Και αφού πρώτα γίνουν αυτά και ξαναπάρουμε πίσω το σπίτι μας, θα ξέρουμε πια και πως να το νοικοκυρέψουμε...
    Προυπόθεση για μια τέτοια στροφή είναι η απαλλαγή μας απ' όλους όσους μας κυβέρνησαν, μας πούλησαν και μας εξαπάτησαν και κατα μόνας στο παρελθόν και οι τρείς μαζί προσφάτως...Αν ελπίζεις ακόμα σε κάποιον απ' αυτούς, έχεις πρόβλημα...

  16. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 10/11/2012 23:10:12

    Χωρίς αναδιοργάνωση εκ θεμελίων της δικαστικής εξουσίας δεν πρόκειται να επιτευχθεί κανένας στόχος. Ουδείς.
    Εκ θεμελίων όμως. Και άμεσα.
    Ένα μικρό παράδειγμα: Ο Τσοχατζόπουλος και η σύζυξ αμφότερα προφυλακισμένοι στο αμερικάνικο σύστημα θα ζητούσαν να αποφυλακισθούν με εγγύηση και θα αποφυλακιζόντουσαν μέχρι να δικασθούν. Το αμερικάνικο δικαστήριο θα τους επιδίκαζε περί τα εκατό εκατομμύρια εγγύηση, φρονώντας πως τα έχουν και με τα παραπάνω, κι επειδή ακριβώς τα έχουν και με το παραπάνω θα καταβάλαν την εγγύηση και θα περιμέναν την δικάσιμο -που δεν θα ερχόταν πάντως μετά από πέντε χρόνια.
    Στο ελληνικό σύστημα έχουν προφυλακισθεί, δεν έχουν καταβάλει ούτε ένα ευρώ από τα κλεμμένα και τους ταϊζουμε, ίσως και για πέντε χρόνια μέχρι να δικασθούν. Και όταν δικασθούν και καταδικασθούν θα τους γίνει κατάσχεση των ακινήτων, που είναι πέτρες και δεν τρώγονται. Ενώ τα εκατό εκατομμύρια, και άλλα τόσα από τους αγαπούλες και άλλα τόσα από τους λαλάκηδες -όλοι τά ΄χουν- μπορεί και να εξασφάλιζε ακόμη και την αυτοτελή χρηματοδότηση όλου του δικαστικού συστήματος σε τούτο το έρμο κράτος....

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Β.Κ.Σ. 12/11/2012 20:56:07

      Μετά την καταδίκη και τη φυλάκιση, η εγγύηση αποδίδεται στον καταδικασθέντα, αφού αφαιρεθούν η τυχόν επιδικασθείσα αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση, τα δικαστικά έξοδα και οι τυχόν χρηματικές ποινές.
      Η καταβολή εγγύησης είναι μέσο δικονομικού καταναγκασμού και η εγγύηση η ίδια δεν αποτελεί ούτε αποζημίωση ούτε χρηματική ικανοποίηση.

  17. dim avatar
    dim 11/11/2012 04:17:55

    Το "άλλο" κόμμα που αναφέρεις, είναι μάλλον οι ΑΝΕΛ ή η ΔΗΞΑ-Δράση? Δε νομίζω...Οι ΑΝΕΛ μιλάνε ανοικτά για μονομερή καταγγελία του μνημονίου και επαναπροσδιορισμό του χρέους....(βέβαια στο κρυφό τους πρόγραμμα λέγανε, ότι θα καταγγείλουν το μνημόνιο, όταν περάσουν σε πρωτογενή πλεονάσματα, κηρύξουν ΑΟΖ, βρουν εναλλακτικές πηγές κλπ κλπ, δηλαδή κοινώς κορόιδεύουν κι αυτοί το κόσμο)... Οι ΔΗΞΑ λένε αρκετά σωστά πράγματα, αλλά μέσα στην υπερβολή τους χανουν το δίκιο τους...

    Πάντως γιατί αυτό που ονομάζει ο Akenaton Plan b, εμένα μου θυμίζει περίπου αυτό που πάει να γίνει τώρα? Δεν πειράχθηκαν μισθοί και συντάξεις κάτω από τα 1000 ευρώ, χτυπήθηκαν τα υψηλότερα κλιμάκια, θα έχουμε 150.000 αποχωρήσεις σε 3 χρόνια από το δημόσιο, και διασταυρώνουν παντού και με κάθε τρόπο για να εντοπίσουν και να φορολογήσουν το μαύρο χρήμα….

    Στην ουσία προσπαθούμε τώρα να περάσουμε σε πρωτογενή πλεονάσματα, και υποτίθεται ότι θα κάνουμε και άμεσα όλα τα προαπαιτούμενα διαρθρωτικά μέτρα που προβλέπει το μνημόνιο και όλες τις απαραίτητες αποκρατικοποιήσεις….

    Το σημείο κλειδί είναι άλλο: όταν με το καλό πετύχουμε πρωτογενή πλεονάσματα, αυτοί θα θέλουν από αυτά να πληρώνουμε τοκοχρεωλύσια… Εκεί είναι το κλειδί, εμείς πρέπει τη πληρωμή των τοκοχρεωλυσίων να τη συνδέσουμε με το ρυθμό ανάπτυξης, και όχι με τα πλεονάσματα μας…. Για όσο διάστημα έχουμε αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης, δεν πληρώνουμε τοκοχρεωλύσια, και το πρωτογενές πλεόνασμα θα πηγαίνει για να τονώσει την αγορά, και ας καλύπτουνε εκείνοι τη δόση και τους τόκους με νεά δανεικά….

    Και αυτό δεν είναι πείσμα, ή πονηριά, ή τσαμπουκάς από εμάς, είναι απλά οικονομικά, ότι για να φύγουμε από το φαύλο κύκλο της ύφεσης απαιτούνται διαρθρωτικές αλλαγές (που θα της κάνουμε), καλό κλιμα σταθερότητας (η συνολική λύση που πρέπει να δώσουνε), και πακέτα που πρέπει να πέσουν στην αγορά (που πρέπει επίσης να δώσουνε)… Αν τα κάνουνε αυτοί αυτά, θα ξέρουνε πια ότι τα χρηματα τους δεν πέφτουν σε ένα βαρέλι δίχως πάτο, και θα πάρουνε και πίσω τα χρηματα τους σιγα – σιγά….

    Αν δεν βοηθήσουν για το κλίμα σταθερότητας και για το πακέτο ανάπτυξης, όσα πλεονάσματα κι αν δημιουργήσουμε εμείς, δεν πρόκειται να δούνε ευρώ…. Ετσι τους δίνεις άμεσο κίνητρο για να βοηθήσουνε να έχουμε ανάπτυξη…. Και να μοιραζόμαστε μετά το πλεόνασμα, ανάμεσα σε αποκαταστήσεις αδικιών και σε πληρωμή τοκοχρεωλυσίων….

  18. Geros avatar
    Geros 11/11/2012 08:36:50

    Αν είναι δυνατόν βρε ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ , στην κατάσταση που βρίσκεται η χώρα μας εσύ βρήκες να παραπονεθείς για το αμετάθετο ή όχι των εκπαιδευτικών?
    Έχουμε ένα εκατομμύριο πεντακόσιες χιλιάδες ανέργους (αν κάναν κόμμα θα βγάζαν κυβέρνηση , δυστυχώς δεν το κάνουν) , έχουμε μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού της χώρας κάτω από το όριο της φτώχειας και θα ακούμε την κλάψα για την μετάθεση ή όχι ενός υπαλλήλου που δεν κινδυνεύει με απόλυση και καθαρίζει γύρω στο χιλιάρικο?
    Η θεωρία ότι όλοι οι εργαζόμενοι όλων των τάξεων και όλοι οι άνεργοι είναι μαζί στο ίδιο καράβι μας τελείωσε. Την δημιούργησε η αριστερά για να έχει να ψαρεύει ψήφους σε μεγαλύτερη λίμνη ψηφοφόρων και για να καλύψει τις καταφανείς αντιφάσεις των πράξεων της.

    Ο άνεργος που έχασε την δουλειά του από την υπερφορολόγηση των επιχειρήσεων και ο βολεμένος κηφήνας (δεν λέω ότι ο εκπαιδευτικός είναι κηφήνας , προς Θεού) στου οποίου τις τσέπες αυτοί οι φόροι πήγαιναν ΔΕΝ είναι αδελφές τάξεις , είναι ταξικοί εχθροί. Με την αρλούμπα της αριστεράς περί δήθεν λαϊκών στρωμάτων που πρέπει να μείνουν ενωμένα το μόνο που καταφέρνουμε είναι να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι θύματα και θύτες , επιτρέποντας στους θύτες να συνεχίσουν το φαγοπότι στην πλάτη των φτωχών Ελλήνων.

    Επίσης κλαίγεσαι για τα 25 ευρώ για την εισαγωγή στο νοσοκομείο και αναρωτιέσαι αν πληρώνεις εισφορές ή όχι.
    Οι εισφορές σου δεν φτάνουν για την κάλυψη των εξόδων της περίθαλψης δυστυχώς , ή θα δώσουμε όλοι όσοι έχουμε κάτι παραπάνω ή θα μείνουμε χωρίς περίθαλψη. Γιατί διαμαρτύρεσαι? Αν είσαι άνεργος δηλώνεις άπορος και δεν τα πληρώνεις τα 25 ευρώ και δόξα σοι ο Θεός μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει να πεταχτεί έξω από Ελληνικό νοσοκομείο κάποιος επειδή είναι ανασφάλιστος. Η αντίδραση στα 25 ευρώ είναι κλασικό παράδειγμα του πόσο αντιδρά η μεσαία τάξη ακόμα και για την ελάχιστη επιβάρυνση που δεν γυρίζει στις τσέπες της αλλά πάει στους φτωχούς.

    Όταν καταλάβεις ότι υπάρχουν άνθρωποι σε πολύ χειρότερη θέση από εσένα και ότι μια πιθανή χρεοκοπία αυτούς θα βυθίσει στην πραγματική πείνα και όχι εσένα , τότε θα δεις την ανάγκη για περικοπές ως την πραγματικά προοδευτική και κοινωνικά ευαίσθητη πολιτική.

  19. ano-kato avatar
    ano-kato 11/11/2012 11:36:53

    akenaton

    Δεν βλέπω πουθενά αναφορά πως θα ζήσει ο κοσμάκης.Με περικοπές και απολύσεις;Ζεί σήμερα κανείς με 800 η 1000 ευρώ;.Αυτά είναι μόνο οι ανάγκες του για χαράτσια φόρους και λογαριασμούς.Δηλαδή ΠΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΕΛΑΣΤΙΚΑ έξοδα.Είμαι πολύ περίεργος να καταλάβω που ζείτε τελικά η με πόσα ζείτε τέλος πάντων και με ποιό τρόπο.Μια εβδομαδιαία επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ μόνο είναι του ύψους 80 ευρώ με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή τι θα μπεί στο καλάθι.Η λαική;Το ενοίκιο;Τα παιδιά φροντηστήρια και έξοδα σχολείου;Ένα έκτακτο συμβάν όπως ένα κρυολόγημα που θέλει γιατρό;Βενζίνη στο αυτοκίνητο η εισητήρια για το λεωφορείο για την δουλειά;Τσιγάρα;Θέρμανση κοινόχρηστα;Βγαίνουν όλα αυτά με 1000 ευρώ;Και γράφω αυτό το ποσό γιατί έχει γίνει κάτι σαν το υπέρτατο όριο.Όποιος δηλαδή έμεινε να παίρνει πάνω από αυτό έχει γίνει κάτι σαν ζάμπλουτος σαν εφοπλιστής.Και αυτά για όσους έχουν το πλεονέκτημα να παίρνουν ακόμη χρήματα.Οι άνεργοι που προτείνεις;Θα προστεθούν στου ήδη υπάρχοντες;Και τι θα απογίνουν αυτοί και τα παιδιά τους;Καλά τα μέτρα και οι διαρθρωτικές αλλαγές αγαπητέ αλλά όλα πρέπει να γίνονται με βάση τον άνθρωπο τον κοσμάκη που έγραψα στην αρχή.
    Και με ΜΕΤΡΟ πρώτα από όλα.Διότι πίσω από όλα αυτά τα νούμερα περικοπών απολύσεων κτλπ υπάρχει η φτώχεια που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς και έρχεται και καταπάνω μας.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ano-kato 11/11/2012 13:26:46

      Ρωτάτε πως θα τα βγάλει πέρα κάποιος με 1000 ευρώ. Ξεχνάτε πως όλος ο ιδιωτικός τομέας και αρκετοί πια ΔΥ έχουν περίπου τόσο και χαμηλότερο μσιθό; Ξεχνάτε τους 1.300.000 ανέργους που δεν έχουν τίποτε; Τους καταστραμμένους μικροβιοτέχνες και εμπόρους που δεν έχουν καν επίδομα ανεργίας; Στην κατάσταση που είναι η χώρα, πρέπει να μπουν προτεραιότητες από την Ηγεσία. Και πρώτη προτεραιότητα είναι να μην πεινάσει ο κόσμος. Είναι ανήθικο να κλαίγεται κανείς έστω και για τα φροντιστήρια των παιδιών του, όταν στην διπλανή πόρτα υπάρχουν άνθρωποι που κυριολεκτικά πεινάνε. Το ξαναγράφω για χιλιοστή φορά: δεν είμαστε άκαρδοι, φθονεροί, ζηλιάρηδες και όσα άλλα μας καταμαρτυρούν αυτοί που θέλουμε μειώσεις στα ανώτερα μισθολογικά κλιμάκια και τις υψηλές συντάξεις. Απλά ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Αυτοί που αναρωτιούνται αν είναι υψηλός ένας μισθός 2000 ευρώ, κατά την γνώμη μου είτε δεν έχουν καταλάβει τίποτε από όσα μας συνέβησαν ως χώρα είτε είναι ιδιοτελείς που δεν θέλουν να χάσουν το παντεσπάνι τους. Ακόμη και οι δικαστικοί που διαμαρτύρονται για τις μειώσεις των προκλητικών μισθών τους, δεν έχουν καταλάβει τι περιμένει την χώρα τα επόμενα χρόνια. Κάποιοι επίσης, φαντάζονται ένα κράτος Αξιωματικών - Αστυνομικών - Δικαστών - Πανεπιστημιακών - ΔΕΚΟτζήδων χορτατων με όλο τον υπόλοιπο πληθυσμό στην πείνα και την εξαθλίωση. Θα τους βόλευε προσωπικά κάτι τέτοιο αλλά δεν είναι δυνατόν να υπάρξει εντός της Δημοκρατίας. Με άλλο "πολίτευμα" ίσως, τολμάνε όμως να το πουν ανοικτά;

      • ano-kato avatar
        ano-kato @ akenaton 12/11/2012 14:32:23

        Άρα λοιπόν τι μας μένει σύμφωνα με την τελευταία παράγραφο σου σαν λύση;Όλοι στην φτώχεια την μιζέρια και την εξαθλίωση.Και τότε γιατί μπήκαμε στη βάσανο δύο εκλογικών αναμετρήσεων την άνοιξη και δεν αφήναμε τον ΓΑΠ να εφαρμόσει το θεάρεστο έργο του με την τρόικα παρέα που μας "εξασφάλιζε" όλα αυτά αφού λεφτά δεν υπάρχουν;Η ξαφνικά ανακαλύψαμε ότι δεν υπάρχουν μετά τις εκλογές;
        Όμως αν θυμάμαι,καλά και δυστυχώς θυμάμαι ,δεν πήγα στην κάλπη δύο φορές να ψηφίσω συνέχιση μιας τέτοιας πολιτικής που άρχισε από το 2010 την άνοιξη.Ψήφισα για ένα νέο μείγμα πολιτικής που δεν προέβλεπε περικοπές, υφεσιακά μέτρα, και ανεργία παράλληλα με την παραμονή της χώρας στο ευρώ.Δεν ψήφισα πάσει θυσία και αποκλειστικά και μόνο παραμονή στο ευρώ.Ψήφισα ένα πρόγραμμα που προέβλεπε σταθεροποίηση της κατάστασης και ΑΝΑΠΤΥΞΗ και τροποποίηση μετά από διαπραγματεύσεις των επαχθών όρων του μνημονίου.Δεν ψήφισα για να ακούω τα ίδια διλήμματα η μέτρα η πτώχευση που είχαν χαρακτηρισθεί σαν ψευτοδιλήμματα επανειλημμένως.
        Εδώ είναι η ένσταση μου.Και νομίζω είναι δικαιολογημένη.

        • akenaton avatar
          akenaton @ ano-kato 13/11/2012 01:04:25

          Δικαιολογημένη, ναι. Του χρόνου το φθινόπωρο θα κάνουμε όλοι ταμείο. Αν τα πράγματα δεν αλλάξουν μόνα τους, θα τα αλλάξουμε εμείς. Συνιστώ λίγη ακόμη υπομονή.

  20. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ avatar
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ 11/11/2012 13:01:27

    ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.
    OΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΡΑΠΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ.

  21. akenaton avatar
    akenaton 11/11/2012 13:09:19

    Έτσι όπως τα λέτε. Και κυρίως δεν εφαρμόζουμε τα εισπρακτικά μέτρα του πολυνομοσχεδίου, μέχρι να γίνει σαφές ότι υπάρχει λύση για βιώσιμο χρέος. Η λύση αυτή θα βρεθεί (αν βρεθεί) σε υψηλό πολιτικό επίπεδο. Πιστεύω ότι και ο Σαμαράς αυτό εννοούσε με εκείνο που είπε ότι "το παίρνει πάνω του " από την Δευτέρα.

  22. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ avatar
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ 11/11/2012 14:34:42

    Αγαπητέ Ακενατών, εάν δεν κάνω λάθος προτείνετε την λήψη και νέων μέτρων, σε αντιδιαστολή με την δημόσια διαβεβαίωση του Α.Σ. ότι αυτά είναι τα τελευταία μέτρα τέτοιου είδους που παίρνει η κυβέρνηση. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιος έχει δίκιο, ο πρωθυπουργός η εσείς;;; Ακόμα δεν έχει στεγνώσει το μελάνι των μέτρων και των διαβεβαιώσεων.....

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ 11/11/2012 15:14:07

      Προτείνω νέα μέτρα; Χμμμμμ! Για διαβάστε καλά το κείμενο παρακαλώ. Ίσα - ίσα εκείνο που προτείνω είναι να μην εφαρμοστούν ΟΛΑ τα εισπρακτικά μέτρα αν δεν μας βεβαιώσουν εμπράκτως πως το χρέος μας θα γίνει βιώσιμο ......

      • ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ avatar
        ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ @ akenaton 11/11/2012 16:30:33

        Μήπως είναι καιρός να εφαρμόσουμε το περίφημο PLAN Β;

        Η χώρα κατά την γνώμη μου, έχει τρεις πρώτιστες ανάγκες σε κάθε περίπτωση.

        Η πρώτη αφορά την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους άμεσα: είτε με συρρίκνωση των ανώτερων μισθών και συντάξεων σε επίπεδα κάτω των 1800 ευρώ (για όλους) αφήνοντας απείραχτους μισθούς κάτω των 1000 ευρώ και συντάξεις κάτω των 800 ευρώ, είτε με απολύσεις περίπου 100.000 υπαλλήλων. Πιστεύω πως πρέπει να προκριθεί μια λύση που να περιλαμβάνει (άμεσα) και τους δύο τρόπους. Προσεκτική συρρίκνωση υψηλών μισθών και συντάξεων ταυτόχρονα με απόλυση επιλεκτικά και με σχέδιο μερικών δεκάδων χιλιάδων αχρείαστων υπαλλήλων (20000-30000). Πιστεύω πως αυτός ο συνδυασμός μπορεί να αποφέρει άμεσα τα 3, 4 ή 5 δις ευρώ που έχει ανάγκη ο προϋπολογισμός για να καταστεί πλεονασματικός...................................

        ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ PLAN Β. ΕΑΝ ΟΧΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, ΑΛΛΑ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ .... Η πρώτη αφορά την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους άμεσα: είτε με συρρίκνωση των ανώτερων μισθών......ΚΛΠ, ΜΕ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΙ ΤΑ ΜΑΛΑ

        • akenaton avatar
          akenaton @ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ 11/11/2012 17:10:08

          Εννοείται ότι αυτό θα προτιμηθεί από τα οριζόντια εισπρακτικά μέτρα του πακέτου που ψηφίστηκε. Για να επιτύχουμε πλεονασματικούς προϋπολογισμούς χρειαζόμαστε το πολύ 5 δις. Τα εισπρακτικά μέτρα που ψηφίστηκαν συμποσούνται σε περίπου 10,5 δις. Στην πρώτη περίπτωση θα έχουμε στοχευμένες περικοπές. Στην δεύτερη ψηφίστηκαν οριζόντιες. Ελπίζω λιγάκι να σας "φώτισα".

          • ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ avatar
            ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ @ akenaton 11/11/2012 17:18:35

            δηλαδη μπορει να μην εφαρμοστουν, αν και ψηφιστικαν και στη θεση τους να γινουν οσα προτεινετε;;; απιθανο το βλεπω......

  23. nantia42 avatar
    nantia42 11/11/2012 15:26:48

    Εδω που φτασαμε , αυτο ειναι το μοναδικο πλανο που ισως μας βοηθησει να σταματησουμε την ελευθερη πτωση.
    Διατηρω επιφυλαξεις αν ειναι σε θεση να το εφαρμοσουν , γνωριζοντας σε καποιο βαθμο τους ρυθμους και την ικανοτητα οσων θα κληθουν να το κανουν .Και δεν αναφερομαι αποκλειστικα στο πολιτικο προσωπικο αλλα και στον διοικητικο μηχανισμο .

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/11/2012 15:59:54

    Τι ψάχνουμε τώρα, που να αποσύρουν απο το οικογενειακό κομπόδεμα 100 εκατομμύρια οι τσοχατζοπουλαίοι... Στην Ελλάδα, για το δικαστικό σύσστημα, η ιδιοκτησία ακινήτου και ο τραπεζικός λογαριασμός είναι ιερά πράγματα, ανέγγιχτα, ταμπού - άς είναι και της torcasso!
    Οι "κακοί Αμερικανοί" ως γνωστόν κάνουν ακόμη και πλειστηριασμούς σε ακίνητα offshore...

  25. sanderson avatar
    sanderson 11/11/2012 16:40:33

    Τι έχουμε εδώ, πλειοδοσία στα σωσίματα;
    Προκρίνω Shaka Zulu.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.