#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/11/2011 21:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ευτυχώς θα μας σώσει η Αριστερά !



Αλλάζουν δρόμοι και μορφές
 Οι εποχές αλλάζουν 
κι οι από μηχανής θεοί
 αμήχανα κοιτάζουν


Σήμερα θα είμαι σκληρός .Όχι πολύ. Αλλά ούτε δώρα θα φέρω. Γιατί μ’ αυτά που βλέπω, ακούω και διαβάζω  μεγάλη αμηχανία με κυριεύει! Θα επικεντρωθώ στα σχόλια που διαβάζω  και ακούω τις τελευταίες μέρες… Δεν χρειάζονται ούτε καν κωδικοποίηση! Είναι ήδη κωδικοποιημένα! Το άσπρο γίνεται μαύρο και το μαύρο άσπρο εν ριπή οφθαλμού. Και τον  ηγέτη, τον  πατριώτη Σαμαρά που τον χειροκροτούσαμε, ξαφνικά τον ρίχνουμε στο πυρ το εξώτερον. Τσιμπήσαμε αυτό που ήθελαν να τσιμπήσουμε: Όλοι ίδιοι είναι! Μαζί τους κι αυτός! Εκτός από κάποιους!

Και δωσ’ του να εκθειάζουμε τη θέση του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ. Διψήφια ποσοστά θα πάρουν! Σιγά τα ωά! Αυτοί λέμε, πράττουν σωστά γιατί  δεν άλλαξαν θέση. Γιατί πότε άλλαξαν. Σε στάση είναι! Μονολιθικοί απ’ τα γεννοφάσκια τους! Και το ΚΚΕ το καταλαβαίνω. Αμ τους άλλους; Τους δήθεν ευρωπαϊστές; Αναρωτιέμαι λοιπόν:

Γιατί τόσος  ντόρος γίνεται τώρα τελευταία για τον Τσίπρα, και γιατί  τον παίζουν κανάλια, εφημερίδες και μπλογκ. Αρχίζω λοιπόν να υποψιάζομαι μήπως κάτι συμβαίνει. Μήπως δηλαδή κάτι παρόμοιο με τον Καρατζαφέρη αλλά απ’ την ανάποδη. Μήπως δηλαδή βολεύει κάποιους αυτή η προώθηση.

Τι γίνεται αναρωτιέμαι; Άρχισαν να φοβίζουν κάποιες στατιστικές και θέλουμε αντίβαρο;

Δεν έχω τίποτε με τον Τσίπρα, θα έλεγα ότι μου είναι και αρκετά συμπαθής. Αλλά μέχρι εκεί.

Πάω λίγο παλιότερα και βλέπω έναν κνίτη ξαφνικά, με το απαραίτητο σπρώξιμο, να ηγείται του Σύριζα!

Και σήμερα ένα παρόμοιο σπρώξιμο βλέπω! Και γιατί;

Για τις πολιτικές του θέσεις που συγκινούν τους Έλληνες; Για τον ορθολογικό πολιτικό του λόγο; Για την εμπιστοσύνη και σιγουριά και εγγύηση που εμπνέει η παρουσία του; Ή μήπως γιατί θέλουμε το μπάχαλο;

Μήπως  βρήκαμε το αντίβαρο στην απέναντι όχθη;  Ούτε πολύ αριστερά, ούτε δεξιά! Αντημνημονιακά! Τελεία και παύλα!

Αλλά το πουκάμισο που φοράει  η αριστερά του Κολωνακίου, κοστίζει όσο τρεις συντάξεις χαμηλοσυνταξιούχων, εν ονόματι των οποίων αγωνίζονται! Αυτούς όμως το πολύ να τους λείψει ένα καινούριο πουκάμισο.

Αλήθεια θέλει να κυβερνήσει η αριστερά; Γιατί για το αντίθετο έχω πειστεί.

Ας μας  πουν τότε ξεκάθαρα:

Έχουν ένα πλάνο, ένα πρόγραμμα, ένα σαφές ιδεολογικό στίγμα; Και ποιο είναι αυτό;

Μέσα ή έξω απ’ την Ε.Ε.;

Υπέρ του ευρώ ή υπέρ της δραχμής;

Θα επαναδιαπραγματευθούν  ή όχι τους όρους των μνημονίων, του  μεσοπρόθεσμου της  έκτης δόσης, της δανειοληπτικής;

Τι πραγματικά πρόκειται να κάνουν  και πώς θα επιφέρουν  το δικαιότερο διαμοιρασμό του πλούτου, που λένε , με ποιόν  τρόπο;

Τι θα κάνουν  για την εγκληματικότητα;

Ποια η ξεκάθαρη θέση τους  για τους λαθρομετανάστες; Για τα εθνικά μας θέματα, το Μακεδονικό, την ιστορία μας; Ξεκάθαρα πράγματα!

Όμως  επί της ουσίας δε δίνουν την ευκαιρία να κρίνεις και να επιλέξεις για το μέλλον. Έρχονται  να ταυτιστούν  με το συναίσθημά σου στο παρόν, αυτό μόνο.

Απ’ την άλλη μεριά ο Σαμαράς, που βιαζόμαστε να τον καταδικάσουμε, έχει στάση και θέσεις. Στάση μία και μοναδική και θέσεις που προσαρμόζονται ανάλογα με τις συγκυρίες και που δεν συγκρούονται όμως με  τη στάση του!

Ας σκεφτούμε λίγο πριν λέμε και πριν γράφουμε γιατί αντί  για μαχητές του αύριο που χρειάζεται αυτή η έρμη πατρίδα, μεταβαλλόμαστε  σε αδιάφορους παρατηρητές του τώρα!

«Μην τους αφήσεις να σε τρομάξουν, ούτε να σ’ αποσπάσουν απ’ το σκοπό σου», λένε  οι Πυθαγόρειοι  στα Χρυσά τους Έπη.

Danaos

ΣΧΟΛΙΑ

  1. danaos avatar
    danaos 13/11/2011 22:04:02

    Ο στίχος στην πρώτη σειρά του Άλκη Αλκαίου απ' το τραγούδι "της σιωπής" σε μουσική του Σωκράτη Μάλαμα.

  2. gio23 avatar
    gio23 13/11/2011 22:04:45

    Για όσα έπραξε και είπε,πράτει και λέει, δεν θα ξεχάσει κανείς κι ανάλογα θ΄ανταμειφθεί.

  3. karenin avatar
    karenin 13/11/2011 22:11:18

    Aν,Δαναέ, με την αριστερά ήταν να ξεμπερδεύεις με δέκα ερωτησούλες, θα το είχαν κάνει άλλοι προ πολλού.
    Αλλά τα ερωτήματα προυποθέτουν γνώση και ιδέες. Μετά έρχονται τα ερωτήματα, αλλά και αυτά πρέπει να υποβάλονται στους σωστούς αποδέκτες.

    • danaos avatar
      danaos @ karenin 13/11/2011 22:19:33

      Φυσικά και "δεν ξεμπερδεύεις με δέκα ερωτησούλες". Υποψίες όμως μου επιτρέπεις να έχω.

      • karenin avatar
        karenin @ danaos 14/11/2011 01:02:05

        To ερώτημα μπορούσε να τεθεί και έτσι. Είναι η αριστερά
        σήμερα μέρος της λύσης;
        Ειλικρινά δεν έχω απάντηση. Είμαι σίγουρος όμως κάποιος πρέπει να φωνάξει για τον βιασμό. Και το πιο σημαντικό κάποιοι πρέπει να τους πουν ως εδώ.
        ΥΓ Τις μέρες που γινόντανε η παντρειά τα παράθυρα παίζανε μόνο τους συμβαλόμενους, και αν ακουγόντανε τίποτα άλλο, ακουγες ενα μεγάλο Σςςςςςς , μην χαλάσει ο γάμος.

      • ΔΑΝΑΗ avatar
        ΔΑΝΑΗ @ danaos 14/11/2011 08:52:24

        Οι υποψιες ειναι μονιμες.Μηπως θα επρεπε να αφησουμε και μια υποψια ελπιδας ,για κατι που δεν εχουμε δει?Τοσες ευκαιριες δωσαμε στους αλλους, παντα υποψιασμενοι,δειλοι, μοιραιοικαι αβουλοι ανταμα...

  4. parsifal avatar
    parsifal 13/11/2011 22:12:46

    Καλή η προσπάθεια αλλά δεν πείθει... Δεν περιχαρακώνεται ετσι ο χώρος, ας γρηγορούσαν οι φύλακες !

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ parsifal 13/11/2011 23:13:11

      Όντως, πως να περιχαρακώσεις κάτι τόσο αόριστο, ανυπόστατο και νεφελώδες όσο η σημερινή αριστερά στην Ελλάδα. Το πολύ πολύ να τη χωρέσεις σε ένα μπουκάλι και να την ταπώσεις με ένα στουπί, ή να την τυλίξεις σε ένα φύλλο εφημερίδας τυπωμένο από σύγχρονους σκλάβους.

  5. Φευγατος avatar
    Φευγατος 13/11/2011 22:21:56

    Θα μου απαντησει κανεις ποιος αυτη τη στιγμη θα αντιπαραταθει σε οσα προτιθεται να μας κανει αυτο το εκτρωμα-κυβερνηση? Η ΝΔ που συμμετεχει και υποστηριζει?Ποιος θα ενστερνιστει τα αντιμνημονιακα πληθη?

  6. andreas gr avatar
    andreas gr 13/11/2011 22:23:14

    Φιλε Δαναε δεν θελω να γινω υπερασπιστης της αριστερας αλλα θα ηθελα να σε ρωτησω εσυ γνωριζεις ποιες ειναι οι θεσεις της ΝΔ για το μεταναστευτικο γιατι του χρονου το τζαμι θα ειναι ετοιμο.Γνωριζεις τις θεσεις της ΝΔ για το μνημονιο γιατι κατι ακουσα οτι συγκυβερνα με τον μνημονιακο Καρατζαφερη και Παπαδημο,βεβαια μπορει να ακουσα και λαθος.Μιλας για σπρωξιμο καποιου κνιτη,τον δικο μας δεν το εσπρωξε κανενας ουρανοκατεβατος ηρθε.Αν δεν ηταν ο Καραμανλης να τον μαζεψει παλι πισω στο κομμα και αυτον και τον Αβραμοπουλο μου λες που θα ηταν τωρα κι οι δυο τους?Με λιγα λογια αυτα που λες στο αρθρο σου ειναι σκετη προπαγανδα υπερ του Σαμαρα και ειναι απαραδεκτο.Ο Σαμαρας ειναι μεγαλο παιδι και οταν κανει λαθη πρεπει να πληρωνει για αυτα,και το ποιο σημαντικο οταν τα λαθη εχουν να κανουν με την τυχη του Ελληνικου λαου ο λογαριασμος ερχεται αμεσα κατι σαν το χαρατσι να πουμε.Αυτα τα ολιγα.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ andreas gr 13/11/2011 22:54:50

      Θα πρότεινα να δούμε πρώτα κάποια αποτελέσματα από τη λειτουργία αυτής της κυβέρνησης...κυρίως το πώς θα κινηθεί τώρα ο Σαμαράς και τι πολιτική θα ακολουθηθεί...μετά θα έχουμε καλύτερη εικόνα για το αν ήταν σωστό ή λάθος...
      ΥΓ: Πάντως η εμπιστοσύνη μου στο Σαμαρά παραμένει ισχυρότατη!

    • trans avatar
      trans @ andreas gr 13/11/2011 22:58:59

      Συμφωνώ μαζί σου andreas gr

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ andreas gr 13/11/2011 23:17:09

      Είπαμε πως ο Καραμανλής είναι ευτραφής, αλλά δεν είναι και 400.000 τόσοι άνθρωποι. Για τα δε άλλα, σου απαντώ περιφραστικά και στα δύο, κατάργηση του λαθρονόμου και καλύτερη φύλαξη των συνόρων και διαχείριση των υπαρχόντων λάθρο και σκληρή διαπραγμάτευση για τους όρους του μνημονίου. Δεν συγκυβερνάει, όσο και να θέλετε να το παρουσιάσετε έτσι.

      • andreas gr avatar
        andreas gr @ TopGunZ 14/11/2011 00:20:56

        Οταν ψηφιστει το φορολογικο νομοσχεδιο τοτε να ρθεις να μου πεις οτι δεν συγκυβερναει.

  7. nostos avatar
    nostos 13/11/2011 22:23:47

    Διαφωνω μετα βδελυγμιας με τη στοχευση του αρθρου!
    Με ολο το σεβασμο σε παρελθοντα αρθρα του Danaos

    • danaos avatar
      danaos @ nostos 13/11/2011 22:50:33

      Δεν στοχεύω.Υποψίες έχω και αναρωτιέμαι.

    • ανδρεας avatar
      ανδρεας @ nostos 14/11/2011 01:17:53

      ετσι ακριβως! στοχευση και μαλιστα κακοβουλη.

      • danaos avatar
        danaos @ ανδρεας 14/11/2011 01:52:43

        Ρώτησε τους εργάτες της τυποεκδοτικής.

  8. στεφανοσ γραγας avatar
    στεφανοσ γραγας 13/11/2011 22:27:20

    λαθος εχθρους βλεπεις και λαθος ερωτηματα βαζεις, ειδικοτερα στον Τσιπρα...και μαλιστα αν και δεν το περιμενα, εισαι εντελως αδικος μαζι του///
    τελςο παντων, η κριτικη παντου ειναι χρησιμη αλλα μαλλον αλλου θα πρεπει να στραφεις...και η ερωτηση μου ειναι μια...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΨΙΣΤΕΙ Η ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ???/ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?? ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΗ Η ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ >>>?? αυτες ειναι αγαπητε οι ερωτησεις και ολα τα αλλα ειναι απλα ρητορειες....αν τωρα σε αυτη την ερωτηση εχει απαντησει ο Τσιπρας και οχι αλλοι, προβλημα των αλλων ειναι και οχι δικο του.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ στεφανοσ γραγας 13/11/2011 23:22:19

      Η ερώτηση είναι μία, οι εξής τρεις...μάλιστα. Δηλαδή αν έχει διαβάσει τη δανειακή ο Τσίπρας μπορεί να λέει ότι η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική κι οι Πάκμεν είναι φίλοι μας. Αντιλαμβάνεστε ότι το μόνο που κάνετε είναι να ενισχύετε την αμφιβολία μας απέναντι στον Τσίπρα, αφού το μόνο που προβάλλετε είναι ένας ιδεοψυχαναγκασμός με τη νέα δανειακή σύμβαση. Αν θα ψηφιστεί ή όχι, αφού αυτό μπορούμε να εκμεταλλευτούμε για ψηφαλάκια, το τι θα συμβεί αν ψηφιστεί ή όχι δε μας νοιάζει, σάμπως θα κυβερνήσουμε ποτέ?

    • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
      Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ στεφανοσ γραγας 13/11/2011 23:29:11

      Έχει διαβάσει ο Τσίπρας τη σύμβαση και πρόλαβε να τοποθετηθεί; Γιατί από ό,τι λίγα γνωρίζω, δεν υπάρχει ακόμα νέα δανειακή σύμβαη, υπάρχει μόνο η δήλωση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 27ης Οκτωβρίου.
      Εκτός αν έχει εκ των έσω πληροφόρηση...
      Εμένα με στεναχωρεί ιδιαίτερα να βλέπω από ανθρώπους που αυτοχαρακτηρίζονται λαϊκοί δεξιοί να υποννοούν ότι θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ. Μάλλον ξέχασαν πολύ εύκολα τη Ρεπούση, την Υπατεία, τα Δεκεμβριανά του 2008.
      Εγώ πάντως βλέπω ένα παιχνίδι να ανέβει ο ΣΥΡΙΖΑ για να λειτουργήσει ως συγκοινωνούν δοχείο που θα απορροφήσει τις απώλειες του ΠΑΣΟΚ προς τα αριστερά, για να μην στραφεί αυτός ο κόσμος προς τη ΝΔ.

      • Τάλως avatar
        Τάλως @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 14/11/2011 00:39:47

        Προς Κυριο Αρβανιτάκης Αλέξανδρος.

        Αν κατάλαβα καλά λέτε, ό,τι ο Κυριος Τσίπρας δεν γνωρίζει, τους ορους στης δανειακή σύμβασης στης 27ης Οκτωβρίου, και αρά πως ομιλεί.
        Αυτό λετε εκτος και αν κανω λαθος;
        Ε τότε το ίδιο ερώτημα καλό θα ήταν να το θέσετε και εντός στης Συγγρού, δηλ: μιλαμε για μια δανειακή σύμβαση που ξέρουμε το τι λεφτα θα πάρουμε, αλλά για να τα παρουμε δεν ξερουμε του ορους...
        Και κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει, την Ρεπούση, την Υπατεία, τα Δεκεμβριανά του 2008 κ.α....
        Αλλά το κακό η πεινά και η ανέχεια φέρνει των κόσμος πολύ...
        Ο Κυριος Καμμενος ειπε: τάχθηκε κατά της συμφωνίας της 26ης Οκτωβρίου, αφού -όπως εξήγησε-επικυρώνει το πρώτο μνημόνιο, το οποίο η Νέα Δημοκρατία έχει αποκηρύξει.

      • android.K avatar
        android.K @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 14/11/2011 01:30:22

        "για να μην στραφεί αυτός ο κόσμος προς τη ΝΔ."
        -αυτό το τελευταίο μεγάλο ανέκδοτο!!

  9. Ήρθε το τέλος avatar
    Ήρθε το τέλος 13/11/2011 22:28:07

    Ούτε Τσίπρα ούτε(πλέον) Σαμαρά,Καρατζαφέρη,Μπακογιάννη,Κουβέλη,Οικολόγους πράσινους,Ανταρσύα και λοιπά φρούτα του περιβολιού.Μας δουλεύουν και παραδίδουν τη χώρα.

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ Ήρθε το τέλος 13/11/2011 22:39:14

      Αγαπουλα, ξεχασες την Παπαρηγα, μηπως εισαι απ' το κοκκινο μποστανι;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ la poderosa II 13/11/2011 22:49:54

        Τα μποστάνια μας μάραναν (και μας φάγανε)...

        Προσοχή όμως, γιατί στα μποστάνια φύονται επίσης και οι ντομάτες, για τις οποίες σύντομα θα ανακαλύψουν κι άλλοι πολιτικοί -πέραν όσων το ανακάλυψαν ως τώρα- την ποικιλία των χρήσεων που έχουν.

      • trans avatar
        trans @ la poderosa II 13/11/2011 23:03:30

        Λίγο προσοχή στις απαντήσεις των σχολίων του άρθρου δεν κάνει κακό

  10. zap-zap avatar
    zap-zap 13/11/2011 22:30:35

    δεν μπορώ ή μαλλον δεν είμαι σε θέση να απαντήσω τώρα στο άρθρο, αλλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω αυτό το "παίζουν τα κανάλια τον Τσίπρα".
    Παπαρήγα και Τσίπρας είναι εδώ και ενάμιση χρόνο κομμένοι από Μέγκα, Σκάι, ΑΝΤ1.
    Από που προκύπτει η εύνοια των καθεστωτικών μέσων;

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ zap-zap 13/11/2011 23:45:27

      Ζαπ ζαπ, για τον τσίπρα δεν ξέρω, αλλά παπαρήγα στο κεντρικό του μέγκα έχω δει τουλάχιστον πέντε φορές ενώ έχουν βγει και τα άλλα σπουδαία στελέχη, μαίλης και γίγαντας μεντρέκας για να μας μιλήσουν για τον πόλεμο κατά της νέας λέξης-μόδα που εισήγαγε στην ζωή μας ο περισσός, της πλουτοκρατίας..

    • popolaros avatar
      popolaros @ zap-zap 14/11/2011 08:47:32

      Ο Τσίπρας είναι κομμένος από τα megaλα κανάλια.
      Αυτό είναι γνωστό.

  11. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 13/11/2011 22:33:47

    Η κεντροδεξια διαχρονικα οχι μονο τωρα, δεν εχει κατεβασει τον κοσμο κατω στο δρομο, ουτε για να τρεξει στο μαραθωνιο.Θα τον κατεβαζε για ανενδοτο;

  12. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 13/11/2011 22:39:12

    «Έρχονται να ταυτιστούν με το συναίσθημά σου στο παρόν, αυτό μόνο.»

    Όπως λέγει καί ο Μπάρμαν μου ο Βαγγέλης. Μεγάλε φύγαμε γιά Μαουρίτσους. Γουστάρω κοκοφοίνικα, παραλία, φραπεδιά, γαρίδες καί στριγκάκι.
    Φύγαμε ανταπαντώ. Τό στριγκάκι ανεβάζει τήν διάθεση.
    Δίλεπτη σιωπή. Καί μέ τί λεφτά ρέ μεγάλε; Εδώ κολλάς; ανταπαντάει ο «Τσίπρας» εαυτός μου. Πηγαίνω νά ρίξω ένα Λόττο καί έρχομαι. Ετοιμάσου.
    Η «τροϊκανή» γυναίκα μου μού ρίχνει ένα βλέμμα απαξιωτικής ζήλιας. Ζήλιας όντως. Τό αναγνωρίζω στό βλέμμα της καί ξέρω ότι δέν θά γλυτώσω τό επόμενο διάστημα τά σχόλιά της.
    Νά πάς στά Μαουρίτσιους μέ τόν φίλο σου τόν Βαγγέλη. Μόνοι σας.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ιαπετός 14/11/2011 16:05:31

      Άσε ρε τα Μαουρίτσους και τα στριγκάκια,έχεις και κάποια ηλικία που δε σου επιτρέπει τέτοιου είδους φαντασιώσεις!
      Λεφτά υπάρχουν,φρόντισε να τα ξοδέψεις στα βουνά και τις παραλίες της Μακεδονίας μας.
      Έχει στα Μαουρίτσους γλυκό κουταλιού κυδωνάκι;
      Έχει στα Μαουρίτσους τσίπουρο με γλυκάνισο ή άνεφ γλυκάνισου;
      Έχει στα Μαουρίτσους χωριάτικα λουκάνικα,γάβρο στο φούρνο,σουπιές στιφάδο,ξιδάτο χταποδάκι;
      Ρετσίνα και κρασί χύμα έχει;
      Τι να ζηλέψει κανείς από τα Μαουρίτσους;
      Στριγκάκια έχουμε σε όλες τις παραλίες μας, και κοκοφοίνικες έχουμε
      και στα Βρασνά!
      Ντάξει,ένας είναι ο Βαγγέλας,αλλά μη παρασύρεσαι,αυτός έχει εμμονές
      με την ουτοπία.
      Μα καλά έχεις δίπλα τη Χαλκιδική και σκέφτεσαι τα Μαουρίτσους;

  13. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 13/11/2011 22:41:46

    Factorx: επειδή Χρήστο σε σέβομαι απεριόριστα και επειδή παρασύρεσαι από τις ανοησίες που γράφουν αλλού σε παρακαλώ πρόσεχε με το συγκεκριμένο όνομα που αναφέρεις.

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/11/2011 22:45:08

    To μονο κομμα της αριστερας που ξερει ο καθενας τι θελει - ασχετα αν δεν αρεσει σε πολλους - ειναι το ΚΚΕ.Αυτο που υπηρχε πριν δυο δεκαετιες στην Ανατολικη Ευρωπη.
    Οι υπολοιποι ειναι ηξεις - αφηξεις.Κυριως ο ΣΥΡΙΖΑ.Οποιος μιλαει για οποιουδηποτε ειδους σοσιαλισμο μεσα στην ευρωζωνη εξαπατα τον εαυτο του και τους αλλους.
    Και ομως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ξεκαθαριζει αν ειναι υπερ του ευρω ή όχι.Απο τη στιγμη που δεν το ξεκαθαριζει δεν λεει απολυτως τιποτα.
    Η ΝΔ καταγγελθηκε ως ψευδοαντιμνημονιακη.Αυτο δεν ηταν αληθες αφου μπορεις να εισαι κατα του μνημονιου και να ζητας αλλη πολιτικη μεσα στην ΕΕ με επαναδιαπραγματευση του.
    Οποιος ομως απορριπτει οποιοδηποτε μνημονιο και τροικα πρεπει να ειναι ετοιμος να φευγει απο την ευρωζωνη.Ειναι πολυ απλο αυτο.
    Φυσικα ο ΣΥΡΙΖΑ μπορει να τα λεει αυτα εφ οσον δεν κληθει να κυβερνησει οσο καιρο θελει.

  15. hagan avatar
    hagan 13/11/2011 22:46:38

    Φιλότιμη προσπάθεια,αλλά το μόνο που αποδεικνύει,δυστυχώς,είναι οτι η ΝΔ και ο κ.Αντώνης Σαμαράς βρίσκονται σε δύσκολη θέση.Ας το παραδεχτούμε αδέλφια,αν μας κλείσει κάποιος τη μύτη θα κάνουμε 'μπαμ'...Ανθρώπινο είναι.

    • Maria-Maria avatar
      Maria-Maria @ hagan 13/11/2011 23:08:13

      Το μονο που τον σωζει ειναι να ξανακανει κωλοτουμπα, κανονικη ομως, στο παραπεντε, τον εχετε ικανο?

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Maria-Maria 13/11/2011 23:27:07

        Αν χρειαστεί θα πάρει ιδιαίτερα από το αφεντικό σας.

  16. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 13/11/2011 22:51:14

    Των οικιών ημών εμπιπραμένων, ημείς άδομεν
    Ας κοιταξουμε πρωτα τα του οικουμας και ας αφησουμε τις ξενες εννοιες.
    Εχει η φαρετρα μας ιδεολογικα βελη αυτον τον καιρο;;
    Φιλοι το μελλον μας εχει πολυ ξηαρσια οπως λεει και ο ποητης

  17. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/11/2011 22:54:01

    Διαβάζονται και ανάποδα Δαναέ οι δημοσκοπήσεις...
    Φουσκώνουμε τον ΣΥΡΙΖΑ που έχει την ετικέτα μπαχαλάκηδες οπότε να συσπειρωθεί ο κόσμος γύρω από την ΕΚΑΣ και τον Παπαδήμο...

    ΥΓ

    το έγραψα και στον ΜO

    Αναλύσεις;
    Δημοσκοπήσεις;
    Πολιτική πραγματικότητα;
    Αγνοούμε όλοι ότι υπάρχει 1,000,000 πολίτες που προσπαθούν να επιβιώσουν εκτός της πραγματικότητας…

    Που θα διογκώνεται ο αριθμός τους και η οργή τους.
    Αυτοί είναι η πραγματικότητα όλα τα παραπάνω είναι απλά νούμερα.

    Οπότε θα δούμε που θα σύρει η παλάντζα την κοινωνία : νοικοκυραίοι vs οργισμένοι ...με τους αγανακτισμένους ως καταλύτη.

    Αλλά οι πολιτικοί κάνουν συσκέψεις, Κυβερνήσεις ή χρονοδιαγράμματα ενώ η πραγματικότητα τους έχει ξεπεράσει....

    • danaos avatar
      danaos @ Ο Ιθαγενής 13/11/2011 22:58:36

      Ιθαγενή, σε διαβάζω πάντα με προσοχή.Στο 1.000.000 βρίσκονται και δικοί μου άνθρωποι.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ danaos 14/11/2011 00:34:06

        Για να υπάρχει ιππότης πρέπει να υπάρχει δράκος διαφορετικά δεν έχουμε παραμύθι.
        Μόνο που πάντα τα παραμύθια για να γίνουν στηρίζονται σε μύθους και ιστορίες...

        ΥΓ

        Ρώτησε τους δικούς σου ανθρώπους τη γνώμη τους για τα νούμερα των δημοσκοπήσεων...εδώ στην ¨δυτική όχθη" με τα νύχια κρατιούνται για να μην χώσουν τα νύχια...

  18. Wolf avatar
    Wolf 13/11/2011 22:55:06

    Κοιτά, τον αριστερό διανοούμενο, αγωνιστη των μεγάλων ιδεών για το καλο των εργαζομένων, που νοιάζεται, μπορω να τον κάνω και εγώ απο το Ντολτσε, πίνοντας εσπρεσσο με 4 ευρω, καπνίζοντας πλούτο, φορώντας Prada, Armani, κρατώντας business τσάντα απο το Cucci, φορώντας στα πόδια μου Tod's!!!
    Οχι ότι είναι κακό, αλλα μην το παρά κάνουμε ρε παιδια! Έλεος!!!

  19. Δικερως avatar
    Δικερως 13/11/2011 22:58:11

    Κυριοι,ας ειμαστε σοβαροι.
    Ο πιο στεγανοποιημενος,σκληρος και υπαρξιακα θεολογικος ιδεολογικος χωρος,
    δεν μπορει να ειναι επιλογη.
    Εξ'αλλου,αφ'ης στιγμης συμμετειχε,στην πατριδα μας,στην απονευρωση και καταστροφη της κοινοτικοτητας μας,επιτιθεμενη στις βασικες οσο και ζωτικες συνεκτικες κοινωνικες και εκπαιδευτικες μας δομες,απονομιμοποιειται ως βαθια συστημικη.
    Και μην μου πειτε πως πρεπει να ξεχασω μεγαλοψυχα τις στρατιες των κρατικοδιαιτων διανοουμενων, συνδικαλιστων η' δημοσιογραφιζοντων.
    Οχι,δεν ξεχνω.

  20. andreas gr avatar
    andreas gr 13/11/2011 23:02:10

    Γιατι φιλε μου Wolf ο δικος μας ψωνιζει απο την λαικη γιατι ποτε δεν επεσα πανω του.

  21. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 13/11/2011 23:13:06

    Είναι απορίας άξιον σε τι είδους αυτομαστίγωμα υποβάλλουν μερικοί τον εαυτό τους. Από τη μια θεωρούν ότι ο Σαμαράς τους πρόδωσε και άρα δεν είναι άξιος της υποστήριξής τους, από την άλλη διαρκώς με αυτόν ασχολούνται. Ίσως και να υπάρχει εξήγηση: Σοβαρή πολιτική αντιπρόταση στο τριτοκοσμικό πολιτικό μας φάσμα δεν υπάρχει - τα περί Τσίπρα μου προκαλούν θυμηδία, θυμίζουν τον απατημένο σύζυγο που ως πράξη εκδίκησης αυτοευνουχίζεται. [Ειρήσθω εν παρόδω, ακόμα και η ίδια η ανάδειξη του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ αντιμετωπίζεται, μέχρι και σήμερα, από ένα μεγάλο μέρος του συστήματος ως μεμονωμένη εξωσυστημική ανωμαλία που χρήζει άμεσης θεραπείας.] Συνεπώς, αφού οι προσβεβλημένοι δεινοί επιτιμητές στρέψουν αριστερά τε και δεξιά το κεφάλι τους και αντιληφθούν την επικρατούσα πολιτική ξεραΐλα, επανέρχονται αμήχανα στη μοναδική ρεαλιστική πολιτική επιλογή, ταυτόσημη με τα εθνικά συμφέροντα. Δυοίν θάτερον λοιπόν για τους αποδομητές: Είτε αφομοιώνετε δομικά τις επιλογές Σαμαρά (χωρίς αυτό να σημαίνει ασφαλώς ότι απεκδύεστε την κριτική και την οξύνοιά σας λειτουργώντας άβουλα και πασοκικά) είτε αναζητάτε τη λύση στο αδιέξοδο αλλού. Κατά τη γνώμη μου, ένα από τα χειρότερα (με μακροπρόθεσμες συνέπειες) που μπορεί να συμβούν στον ΑΣ αυτήν την κρίσιμη περίοδο είναι να φαντασιώνεται ο καθείς αυτοδικαιωτικά τη δική του ιδανική εκδοχή του ΑΣ ελπίζοντας πως ο αρχηγός θα υποκύψει στην αρχή της αυτοεκπληρούμενης προφητείας. Και όταν, πολύ φυσιολογικά, δεν συμβαίνει αυτό, απογοητεύονται και αρχίζουν αυτά τα αντιαισθητικά κουνήματα των δακτύλων συνοδευόμενα από το πλέον άχαρο και ελαφρώς χαιρέκακο: είδατε, σας τα έλεγα εγώ…

    • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
      Δ.Φ. (ανιδεος) @ Τιγράνης 14/11/2011 00:31:37

      Φιλε Τιγρη ισως σου λυθει η απορια αν αναλογηστεις πως πολλοι απο εδω μεσα ειναι ατομα με καθημερινα προβληματα.
      Ισως με χρεοι, με δανεια, με μικρα παιδια.
      Οι καιροι ειναι δυσκολοι δεν πρεπει να χανουμε την πιστη μας συνφωνω απολυτα, αλλα καποιοι, μαλλον καποιος, πρεπει να γινει πιο συγγεκριμενος.
      Οσο για την αριστρα. Η φυση του ανθρωπινου γενους δεν ειναι φτιαγμενη για πολιτικες του τυπου '' ολοι ιδιοι ειμαστε και να μιραστουμε τα κερδη και τα βαρη'', καθως το κερδος δεν το μιραζομαι με κανεναν, αλλα αμα γουσταρει κανεις να τσονταρει στα χρεοι μου...

  22. juliet avatar
    juliet 13/11/2011 23:14:00

    Θα πρέπει να δεχτούμε ότι εγκλωβίστηκε σ΄ένα ΝΑΙ.Αν έλεγε ΟΧΙ ήτανε ικανοί να μπλακάρουν τα χρήματα της δόσης μόνο και μόνο να τον θεωρήσει ο κόσμος υπεύθυνο .Αν δεν μπαίνανε χρήματα στον συνταξιούχο ,στον δημόσιο υπάλληλο εκείνη τη στιγμή νομίζετε ότι δεν θα απέδιδαν την ευθύνη στον Σαμαρά;Νομίζετε ότι ο κόσμος δεν θα τον θεωρούσε υπεύθυνο;Το ΚΚΕ που τώρα ετοιμάζει αγώνες και καλά κάνει αν δεν γινόντουσαν οι πληρωμές των συνταξιούχων δεν θ΄απέδιδε κάπου την ευθύνη ; Ο Καρατζαρέφης γνωστός εξουσία ήθελε ,το προηγούμενο διάστημα είχε γίνει η ανάλογη προβολή.Τώρα σωστά προβάλλεται ο Τσίπρας.Τίποτε δεν είναι τυχαίο,τίποτε δεν είναι αθώο .
    Εχουμε να κάνουμε με μιά κοινωνία που έχει μάθει να ζει εύκολα ,και αυτό καθιστά το τρόπο αντιμετώπισης των μελών της με σύνεση.Εχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλές φορές δημαγωγούς ,πολιτικούς με μόνο οδηγό το προσωπικό συμφέρο και λίγους μετρημένους στα δάκτυλα πατριώτες . Δεν ξέρω πια τι είναι σωστό ,τι είναι πρέπον .Ξέρω ότι οι μέρες που έρχονται είναι δύσκολες και χρειάζεται να είμαστε ενωμένοι.Ας όψεται το ΚΚΕ που έχει μείνει στο 18οο ,το ΠΑΣΟΚ που ακόμη χειροκροτεί τον αρχηγό του και την δεξια που ο ένας προσπαθεί να σκάψει το λάκκο του άλλου.

  23. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 13/11/2011 23:20:04

    Προσωπικά πιστεύω ότι η άνοδος των ποσοστών του τσίπρα οφείλεται σε δυσαρεστημένους πασόκους.Μέχρι αυτό το σημείο,από τη στιγμή που οι ψήφοι του προέρχονται από το πασόκ,όχι μόνο δε με απασχολεί αλλά ίσως και να μας ευνοεί κιόλας η δημοσκοπική κατρακύλα του πασόκ.

    Καλοβλέπω δηλαδή την διάλυση του πασόκ στα εξ' ων συνετέθη τώρα που τελείωσε η μαρμίτα,μέσα από τις αριστερές διαρροές του.

    Εκτιμώ ότι η άνοδος των αριστερών είναι περισσότερο πρόβλημα του πασόκ και πολύ λιγότερο της πατριωτικής λαϊκής δεξιάς και κεντροδεξιάς.

    Αυτός που με ενοχλεί περισσότερο είναι ο Κουβέλης,ο οποίος στην πρώτη ευκαιρία θα συνεργαστεί με το πασόκ.

    Οι σοβαροί Έλληνες , αυτοί που είναι οικογενειάρχες,που πιστεύουν στην πατρίδα, την Ορθοδοξία σε άλλους υγιείς θεσμούς όπως η οικογένεια και οι Ένοπλες Δυνάμεις, δεν πρόκειται ποτέ να ψηφίσουν αριστερά.

    Ποιός εξ'άλλου να δει σοβαρά ανθρώπους με βεβαρημένο παρελθόν στο Μακεδονικό,στο μεταναστευτικό που παίζουν ξύλο μεταξύ τους και οι μεν ονειρεύονται το Χόνεχερ και τις χρυσές μέρες του Στάλιν με τις κομμούνες και τις κολλεκτίβες και οι δε την αναρχία και το μπάχαλο σε μια πολυπολιτισμική χαβούζα.

    Βέβαια δεν πρέπει να υποτιμάται ο οποιοσδήποτε αντίπαλος διότι η κοινωνία έχει αρχίσει να χάνει τη συνοχή της.Όσο μπορούμε θα πρέπει να θυμίζουμε τις λαθρολάγνες πολιτικές των μεν και τις επιπτώσεις του υπαρκτού σοσιαλισμού όπου εφαρμόστηκε στους δε.

    Ο απελπισμένος άνθρωπος,που είναι άνεργος και δεν έχει να φάει μπορεί να καλοβλέπει και τις κολλεκτίβες αρκεί να έχει να φάει δηλαδή να στραφεί σε αποτυχημένες και παρωχημένες λύσεις και ιδεολογίες.

    Απέναντι στην απελπισία πρέπει να προτάξουμε την Ελπίδα.

    • danaos avatar
      danaos @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 00:46:35

      "Απέναντι στην απελπισία πρέπει να προτάξουμε την Ελπίδα."
      Να είσαι καλά!!!

  24. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 13/11/2011 23:20:58

    Η αριστερά, πλην ΚΚΕ, είναι η πιο αντικαθεστωτική πολιτική ομάδα στα λόγια. Όσες φορές έχει γίνει καθεστώς, είτε μέσω προσώπων που την εξέφραζαν, είτε θεσμικά, τότε είναι καθεστώς και μάλιστα της χειρότερης μορφής.

    Οι ερωτήσεις του Δαναού είναι πολύ καίριες και γι’ αυτό δεν θα απαντηθούν ποτέ από την αριστερά των Τσίπρα, Κουβέλη, Ανταρσύα, κλπ. Να μου επιτραπεί να τις επαναλάβω με κάποιες παραλλαγές. Ευρώ ή δραχμή; Ευρώ ή τουρκική λίρα; Ευρωπαϊκή Ένωση ή (“πολύπολιτισμικά”) Βαλκάνια; Ευρωπαϊκή Ένωση ή (“πολύπολιτισμική”) επαρχία της Τουρκίας;

    Φτάνει πια με την αριστερά, υπέρτατο κριτή των πάντων. Αν έχει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα, αν έχει θετική πρόταση να την ακούσουμε. Ειδάλλως το “κατω όλοι, ζήτω εγώ” είναι για τα σκουπίδια (της ιστορίας).

  25. FOTZIO avatar
    FOTZIO 13/11/2011 23:35:20

    ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΠΑΛΛΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΒΕΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ, Ο ΜΙΚΡΟΣ ΔΙΝΕΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΡΕΣΙΤΑΛ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΣΜΟ...ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ!!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΟΜΗΡΗ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΟΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥΛΗΔΩΝ...

  26. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 13/11/2011 23:38:37

    Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ: Δαναέ θα σου δείξω με αυτό το σχόλιο μου την παρακμή της αριστεράς. Ο δημοτική αρχή της Νέας Ιωνίας (που στηρίζεται από ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ) καλεί τους δημότες της, υποσχόμενη τους μέχρι και νομική κάλυψη, να μην πληρώσουν τα χαράτσια. Η πρωτοβουλία αυτή βρήκε και μιμητές δήμους και απασχόλησε και την εφημερίδα Guardian: http://www.zonews.gr/Index.php?showbody=1&articleid=7578 Η ίδια όμως δημοτική αρχή έχει καταγγελθεί από τον δημοτικό σύμβουλο κύριο Χατζησαββίδη στα αρμόδια κρατικά όργανα για την κάλυψη των σκανδάλων της προηγούμενης δημοτικής αρχής του πρώην πράσινου υπουργού κυρίου Χαραλάμπους. Εγώ ζήτησα με επιστολή που έστειλα στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κύριο Τέντε να ελεγχθεί το σύνολο των σκανδάλων για να σταματήσει αυτό το αίσχος της συγκάλυψης και της ατιμωρησίας. Μάλιστα μια υπόθεση απιστίας σε βάρος του δημοσίου χρήματος που κατήγγειλα δικάζεται την Τετάρτη. Ο δήμος, δύο μόνο μέρες πρίν γίνει η δίκη, με κάλεσε να παραστώ αυριανό στο δημοτικό συμβούλιο (δες το 12ο θέμα http://www.zonews.gr/Index.php?showbody=1&articleid=7597 ) για να εκθέσω τις απόψεις μου!!! Ο δήμος θα καλέσει αύριο τους δημοτικούς του συμβούλους να ψηφίσουν έτσι ώστε να μην παραστεί ως πολιτική αγωγή στην δίκη που θα γίνει σε δύο μέρες!!! Κατάλαβες Δαναέ πως είναι το κράτος της Ελληνικής αριστεράς; Κατάφερε ένας ασήμαντος πολίτης να οδηγήσει μια υπόθεση διαφθοράς στα δικαστήρια και τον "κρεμάει" το ίδιο του το κράτος!!! Αν βιντεοσκοπηθεί η ομιλία μου στο δημοτικό συμβούλιο και δημοσιευτεί στο intenet θα σας την στείλω.

    • danaos avatar
      danaos @ Χρήστος Δημάρης 13/11/2011 23:57:53

      Τα ξέρω πολύ καλά Χρήστο.Από μέσα.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Χρήστος Δημάρης 13/11/2011 23:58:58

      Καλή τύχη κ. Δημάρη...

    • juliet avatar
      juliet @ Χρήστος Δημάρης 13/11/2011 23:59:17

      Χρήστο Δημάρη
      Πριν από καιρό όταν μου είπες ότι είσαι αριστερός ,σου είπα ότι δεν θέλω να συνεχίσω το θέμα και να πω περισσότερα .Δεν ήθελα να μαλώσω για κάποιες ιδιεολογίες που είχαμε διαφορετικές.
      Χρήστο ,προέρχομαι απο πολιτικό πρόσφυγα και ξέρω καλά τι σημαίνει κομμουνισμός .Τον πατέρα μου οι ίδιοι οι άνθρωποι που ήτανε στη δούλεψή του τον εφυγάδεψαν.Η δικαιοσύνη και η εντιμότητα δεν έχει καμμία σχέση με τα πολιτικά πιστεύω.Απλά πολλές φορές ένα πολιτικό σύστημα καλύπτει τις πράξεις των ανθρώπων.Τότε οι πράξεις απορρέουν από τα συμφέροντα και όχι από την ιδεολογία.
      Να ξέρεις ότι εκείνος που θα μπορεί να βαδίζει με το κεφάλι ψηλά είσαι εσύ,άσε τα φίδια να σέρνονται.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ juliet 14/11/2011 01:04:52

        Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Ο ΨΕΥΤΗΣ ΗΛΙΟΣ:

        Μετά την Μικρασιατική καταστροφή ορισμένοι Πόντιοι βρέθηκαν στον Καύκασο. Εκεί γεννήθηκε η πεθερά μου. Στην περίοδο του παγκοσμίου πολέμου οι Πόντιοι έλεγαν ότι είναι Έλληνες για να λουφάρουν και δεν πολέμησαν τους Γερμανούς μαζί με τους Σοβιετικούς (αυτό είναι το δικό μου συμπέρασμα από τις αφηγήσεις που έχω ακούσει). Ο Στάλιν για να τους εκδικηθεί αργότερα τους κάλεσε να μπουν σε κάποια τρένα για να τους πάει κάπου και οι Πόντιοι νόμιζαν ότι θα πήγαιναν στην Ελλάδα και ξεκίνησαν με χαρά το ταξίδι τους. Αντί όμως να βρεθούν στην Ελλάδα βρέθηκαν στο Καζακστάν όπου και γεννήθηκε η γυναίκα μου. Η πεθερά μου παρόλο που πήρε βραβείο καλλίτερης εργάτριας στο Σοβχόζ που δούλευε (της έδωσαν μια σημαία να κρατά!!!) είχε μίσος για τον Στάλιν γιατί εκτός από αυτό που τους έκανε ο Στάλιν το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς της το έπαιρνε το κράτος!!! Τα πράγματα όμως ήταν διαφορετικά για την γυναίκα μου. Αυτή τον Στάλιν τον είχε για άγιο, όπως τον είχαν για άγιο όλα τα παιδιά της Σοβιετικής Ένωσης.

        Τα πράγματα όμως ήταν επίσης ανάποδα για τον Σεργκέι και τον Νικήτα Μιχάλκοφ. Ο Σεργκέι ήταν λαμπρός ποιητής και είχε γράψει τους στίχους του ύμνου της Σοβιετικής Ένωσης και όπως καταλαβαίνετε δεν θα ήταν μια σοφή κίνηση να μιλήσεις μπροστά του εναντίον του κομμουνιστικού κόμματος. Ο γιός του ο Νικήτα, καλλιτεχνική φύση επίσης, ήταν μια επίσης διαφορετική από τον πατέρα του περίπτωση. Σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε στην ταινία "Ψεύτης Ήλιος", στην οποία η εικόνα του Στάλιν όχι μόνο δεν αρέσει στους κομμουνιστές αλλά δεν αρέσει και σε κανέναν άνθρωπο.

        Με είχε πρήξει η γυναίκα μου με την αγάπη της για τον Στάλιν και αποφάσισα να την εκδικηθώ, με τρόπο σχεδόν Σταλινικό, και της πρότεινα να πάμε να δούμε την ταινία του Νικήτα. Υποψιασμένη με κοίταξε και με ρώτησε τι ταινία ήταν. Ο Νικήτα Μιχάλκοφ είναι γιος του Σεργκέι, της λέω. Τον Σεργκέι Μιχάλκοφ δεν τον ξέρεις; Όχι μου λέει και εγώ της απάντησα με την εξής ερώτηση: Μα τι κομμουνίστρια είσαι εσύ; Πήρα και τον κουμπάρο μας μαζί για να ντραπεί και να μην φύγει στην μέση της ταινίας και την είδαμε όλη από την αρχή μέχρι το τέλος. Αφού δεν χώρισα τότε με την γυναίκα μου δεν πρόκειται να χωρίσω ποτέ!!!

  27. juliet avatar
    juliet 13/11/2011 23:49:16

    Σήμερα το Παρόν είχε ένα άρθρο με τίτλο ''Πικρές αλήθειες για το ρόλο του Λεωνίδα Κύρκου'' .Σιγά σιγά τα πράγματα θα πρέπει να λέγονται όπως είναι και όχι αν είμαστε εξουσία θα κάναμε ......τι κάνατε για να γίνει η εξουσία έτσι,και να μιλάτε πάντα για κοινωνικές ισότητες ,οταν οι ανατολικές χώρες ισοπεδώθηκαν απο το σφυροδρέπανο.Φίλοι αριστεροί ,όταν η πατρίδα πονά δεν υπάρχει κόμμα υπάρχει αγώνας κοινός για την Ελευθερία και την Πατρίδα.Το αίμα όλων των ανθρώπων είναι κόκκινο και ο πόνος είναι ίδιος.Το άδειο πιάτο ,το παιδί που δεν έχει ζέστη στο κρύο ,ο γέροντας που πεθαίνει αβοήθητος ,ο νέος που περιφέρεται άσκοπα στους δρόμους χωρίς προορισμό και μέλλον δεν είναι δεξιός ,αριστερός είναι άνθρωπος.Αν πούμε ότι για την κατάντια της χώρας μας φταίμε όλοι, θα μονιάσουμε .Αν ρίξουμε ο ένας στον άλλο την ευθύνη είμαστε άξιοι της μοίρας μας

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/11/2011 23:53:00

    Δεν ήταν και το πιο ωραίο θέαμα ο ενδοαριστερός καυγάς στο Σύνταγμα πριν από κάτι μέρες.
    Μαύρες σημαίες, κόκκινες σημαίες... αναρωτιόταν όλος ο πλανήτης "τι'ναι τούτοι" δεν ήξεραν.
    Και απορούσαν και σχολίαζαν σε ξένα σάιτ: "μα καλά αυτοί οι Έλληνες πλακώνονται μεταξύ τους αντί να πλακώσουν τους δυνάστες';"
    "ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!" (αυτό ήταν το πνεύμα των σχολίων, "they do not deserve freedom")

    Μετά έμαθαν και για τους hoodies και για τα κνατ.

    Αν περιμένουμε να μας σώσουν όσοι τσακώνονται σαν τα σκυλιά "για την πρωτοκαθεδρία του λαϊκού επαναστατικού κινήματος"(έτσι δεν το λένε;...), καλύτερα να πάρουμε τα βουνά από τώρα...

    Ένα καλό έχει η αριστερά, στο σύνολό της, ξέρει από κινητοποιήσεις.
    Δεν τις φοβάται.
    Και ενώ είναι αντι-κοινοβουλευτική στον ιδεολογικό πυρήνα της (σοβιετ = άμεση δημοκρατία, όχι αντιπροσωπευτική), καταφέρνει ταυτόχρονα να παραμένει κοινοβουλευτική.

    Όπως συγκυβέρνηση-όχι συγκυβέρνηση, ένα πράγμα

    χα χα

    :)

  29. φωνη avatar
    φωνη 14/11/2011 00:06:38

    1. Δεν πρόκειται να βγει πρώτο κόμμα κάποιο άλλο εκτός από τη ΝΔ.
    2. Το θέμα των εκλογών είναι αυτοδυναμία ή συγκυβερνηση.
    3. Επειδή δεν πρόκειται να βγει πρώτο κόμμα κάποιο από τα μικρά (αριστερά κ μη) ψηφίζοντας κάποιο μικρό κόμμα το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της ψήφου σου(άσχετα από την ΠΡΟΘΕΣΗ της ψήφου σου) θα είναι να προκαλέσεις συγκυβέρνηση. Γιαυτό και προσπαθούν να στείλουν ψηφοφόρους προς τα μικρά κόμματα.
    4. Συγκυβέρνηση ΝΔ με αριστερά δεν παίζει. (υποθέτω)
    5.Αν θέλετε να φέρετε ως αποτέλεσμα εκλογών το ΠΑΣΟΚ (η κάποια μεταμφίεσή του) πάλι στην εξουσία να εμποδίζει το Σαμαρά να κάνει μια δουλειά σωστά ψηφίστε μικρά κόμματα.

    Αυτά για όλα τα μικρά κόμματα και την αριστερά που δεν έχουν καμία πολιτική υπόσταση και καμία ζωντανή ιδεολογική υπόσταση. Ο μόνος ρόλος που έχουν είναι το βοηθητικό δοχείο στα πειράματα ποσοστών επί του δικομματισμού.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ φωνη 14/11/2011 09:42:27

      Σωστη αποψη !

  30. Demos avatar
    Demos 14/11/2011 00:09:12

    Εντάξει, το καταλαβαίνω να προπαγανδίζει και το antinews, αλλά τόσο απροκάλυπτα πάει πολύ. Στο τέλος οι συντάκτες άρθρων θα μας λένε και τα όνειρα που είδανε.

    Όπως λέει και ο Χάρρυ:

    "Ορισμένα blogs και μέσα σ΄αυτά το έγκυρο και μαχητικό antinews, ενώ ξεκίνησε καλά, λάμψη φωτός στο Παπανδρεϊκό σκοτάδι, σιγά-σιγά διολίσθησε στην παγίδα της ανερμάτιστης δεξιάς αμετροέπειας.

    Επικράτησε ο λεγόμενος «δεξιός ενθουσιασμός» που επικεντρώνεται κυρίως σε ένα «πρόσωπο-σωτήρα» και παραβλέπει την ιδεολογική ραχοκοκαλιά του κόμματος που εκπροσωπεί, την κλασική δεξιά εσωστρέφεια και τις διαχρονικές οπορτουνιστικές τάσεις που υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν στο δεξιό χώρο.

    Γαντζώθηκε στις φαινομενικά αντιμνημονιακές θέσεις του Α. Σαμαρά παραβλέποντας το γεγονός της υπερψήφισης μεγάλου αριθμού νομοσχεδίων που προώθησε η κυβέρνηση του τρελοκαταθλιπτικού δωσίλογου και προπαντός παραβλέποντας τις κατ’ επανάληψη κατηγορηματικές δηλώσεις του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «θα σεβαστούμε τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η παρούσα κυβέρνηση!»

    Σε τέτοια παράκουση είχε φτάσει ο «Σαμαρικός ενθουσιασμός», που κάθε απόπειρα κριτικής στο χώρο των σχολίων αντιμετωπίζονταν αφ’ υψηλού με τη συνοικιακή ειρωνεία και το πυρ ομαδόν των χαζοδεξιών επισκεπτών που θεώρησαν ιδεολογικό καταφύγιό τους τις σελίδες των σχολίων του blog.

    Εν πάση περιπτώσει, εξακολουθώ να πιστεύω ότι το antinews θα μπορούσε να σταθεί καταφύγιο ελπίδας στα πέτρινα χρόνια που θα ακολουθήσουν, ιδιαίτερα τώρα που εξανεμίστηκαν τα αντιμνημονιακά οράματα και μαζί τους εξέπνευσε οριστικά και η μεταπολίτευση, αφού η διάλυση των δύο μεγάλων κόμματων, τουλάχιστον με τη μορφή που τα γνωρίσαμε, απλώς είναι ζήτημα χρόνου...

    … Εκτός και αν το blog και ο αγαπητός μου «Factorx» πιστεύει στη νεκρανάσταση του αντιμνημονιακού οράματος που θα φέρει τα πάνω κάτω και θα χαρίσει στον χιλιοπροδομένο Ελληνικό λαό ελπίδα και αξιοπρέπεια…

    Μακάρι… Αλλά θαύματα εδώ και αιώνες, ιδιαίτερα στο χώρο της πολιτικής, έχουν παύσει να γίνονται…

    Χάρρυ Κλυνν"

  31. Απορία avatar
    Απορία 14/11/2011 00:10:11

    Έτσι, πρωί-πρωί αρχίζει δουλειά το μνημονιακό ελληνικό κράτος.
    700 κιλά χασίσι μέρα μεσημέρι μέσω της εθνικής οδού!
    Σαν να μην συμβαίνει τίποτα!
    Γενικαί Μεταφοραί: "το καλό, το ακατέργαστο"...

    ΡΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!...

    Φορτίο με 695 κιλά ακατέργαστης κάνναβης μετέφερε φορτηγό ψυγείο, που προσέκρουσε σε κινητή πινακίδα στην Εθνική οδό Αθηνών-Πατρών.

    Το ατύχημα συνέβη το πρωί στο 127ο χιλιόμετρο της Ε.Ο. στο ύψος του Καμαρίου Ξυλοκάστρου. Ο οδηγός του φορτηγού το εγκατέλειψε και όταν έφθασε η αστυνομία, που ειδοποιήθηκε από υπαλλήλους της Εθνικής Οδού, βρήκε στο εσωτερικό του φορτηγού την ακατέργαστη κάνναβη.

    Το μεσημέρι συνελήφθη στο Λέχαιο Κορινθίας ο 48χρονος ιδιοκτήτης του φορτηγού, ο οποίος κρατείται και εξετάζεται στην Ασφάλεια Κορίνθου.

    • juliet avatar
      juliet @ Απορία 14/11/2011 00:15:26

      χαχαχα,ήτανε και γκαντέμης ....εκτός αν έφταιγαν οι αναθυμιάσεις και το φορτηγό ήτανε μες την τρελή χαρά.

  32. Γρύλλος avatar
    Γρύλλος 14/11/2011 00:10:40

    Λοιπόν, σύντροφοι της δεξιάς, κοντά τριάντα πέντε χρόνια τώρα εξακολουθήτε να μην καταλαβαίνετε τίποτα! Τί σας φταίει η αριστερά (και το ΠΑΣΟΚ); Από το 1977 και 'δώθε που υποχωρεί η πολιτική (και η όποια ακόμη τότε ιδεολογική) ηγεμονία της δεξιάς, ήταν φυσικό να 'βρούν χώρο, να αναπτυχθούν και να κατισχύσουν όλες αυτές οι ιδεολογίες και πρακτικές που τώρα κατακεραυνώνετε... Κοιτάχτε, λοιπόν, πώς μπορείτε να ανορθώσετε, να ανακαλύψετε, να δημιουργήσετε την ιδεολογική σας υπόσταση, επειδή χωρίς ιδεολογία δεν κυβερνάται καμμιά κοινωνία! Ποσώς δέ (όχι "δεν") σας περνά από το μυαλό ότι ο πολύς κόσμος της Αριστεράς (όσοι δηλαδή πιστεύουν σε μια στοιχειώδη κοινωνική δικαιοσύνη, όχι "ισότητα" και άλλα τέτοια κουραφέξαλα) δεν είναι υποχείρια κανενός Αλέκου, Αλέξη ή Αλέκας... Και μπορεί να είναι ειλικρινέστεροι πατριώτες απ' όσους εδώ μέσα ορύονται περί αυτού.

    • danaos avatar
      danaos @ Γρύλλος 14/11/2011 00:19:01

      Γρύλλε τη διάβασες καλά την ανάρτηση; Έκανα κάποια επίθεση στους αριστερούς Έλληνες;Είπα ότι δεν είναι πατριώτες;Για την ξαφνική προβολή της αριστεράς μίλησα γιατί μου έκανε εντύπωση.Μη λέμε ότι θέλουμε.

  33. Γρύλλος avatar
    Γρύλλος 14/11/2011 00:25:59

    Μα ούτ' εγώ αναφέρομαι σε 'σένα, Δαναέ... Αν και, ίσως, θά 'πρεπε.

    • danaos avatar
      danaos @ Γρύλλος 14/11/2011 00:40:56

      Αν παρακολουθείς τα σχόλιά μου και τις αναρτήσεις μου θα ξέρεις ότι ποτέ δεν έθιξα κανέναν.Τις σκέψεις μας λέμε φίλε Γρύλλε!Και επειδή και ο ήχος του γρύλου με ηρεμεί, πιστεύω πως και συ αγωνία στην ηρεμία σου έχεις γι αυτόν τον τόπο!

  34. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 00:35:09

    Απάντηση στα ερωτήματα του Δαναού έχεις να δώσεις?

    Για την ιδεολογική μας υπόσταση άσε να ανησυχούμε εμείς...:-)

    • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
      Δ.Φ. (ανιδεος) @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 00:45:00

      Δεν σου φτανουν οι παρατηρησεις και τα περι του περιτυλιγματος;
      Ουτε εμενα αλλα ας μην του χαλασουμε χατιρι μερες που ειναι...

    • Γρύλλος avatar
      Γρύλλος @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 00:45:08

      Δικαίωμα να 'ρωτάτε τους άλλους έχετε, μόνο αν τα έχετε πρώτα απαντήσει οι ίδιοι. Κι εδώ σε θέλω μάστορα (πολιτικέ)! Υπέρ του ευρώ ή υπέρ της δραχμής; Υπέρ του ευρώ, σου απαντώ εγώ. Αν όμως σε πετάξουν οι ευρωπαίοι έξω από το ευρώ, τί θα λές; Ή μάλλον, πόσο έχεις φροντίσει για να μη σου πέσει η δραχμή στο κεφάλι;

      • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
        Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Γρύλλος 14/11/2011 00:49:36

        Συμφωνούμε για το ευρώ.

        Για τους λαθρομετανάστες...?

        • juliet avatar
          juliet @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 00:55:53

          Στις πατρίδες τους ,συμφωνεί και ο Γρύλλος .Εκτός αν διαθέτει τόσα που να μπορεί να συντηρίσει .....αντε 10.Συνεπώς όλοι οι άλλοι εκτός Ελλάδος και οι 10 μένουν στο Γρύλλο.

        • Γρύλλος avatar
          Γρύλλος @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 01:03:16

          Λαθρομετανάστες: Τους ακούτε πουθενά τελευταία; Και όσοι απομείνουν προέχει να τους φερθούμε ανθρωπινά, ακόμα και αν πρέπει ή ώσπου να τους στείλουμε πίσω στις πατρίδες τους, αν δεν προτιμήσουν ειλικρινά τον τόπο που τους φιλοξενεί.
          Μακεδονικό: Αν η πατρίδα μας ήταν σοβαρή και αξιοπρεπής, θα ετίθετο ζήτημα;
          Η ιστορία μας: Παρ' ότι άθεος και αριστερός, εχω λάβει ελληνοχριστιανική παιδεία και δεν διανοούμαι να απαρνηθώ τον τόπο και τον χρόνο (ιστορία) που με οδήγησαν στο να μπορώ να είμαι άθεος, αριστερός και πατριώτης.

          • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
            Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Γρύλλος 14/11/2011 01:22:15

            Ναι φίλε ,για τους λαθρομετανάστες ακούω κάθε μέρα σε όλες τις ειδήσεις για ληστείες,φόνους,πορνεία,
            ναρκωτικά,βιασμούς,δολοφονίες.

            Οι Έλληνες φοβούνται να κυκλοφορήσουν στο Κέντρο της πρωτεύουσας του κράτους.

            Γι΄αυτό λέω ότι πρέπει να αναδεικνύουμε τις απόψεις που πρεσβεύει ο χώρος σου.

            Γιατί μόνο κερδισμένοι θα βγούμε από αυτό.

            Κατά τα λοιπά διάβασε για το Μακεδονικό και τις θέσεις της Αριστεράς(ΚΚΕ) το 1925 και 1943-49,γιατί οι θέσεις μόνο πατριωτικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν...

      • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
        Δ.Φ. (ανιδεος) @ Γρύλλος 14/11/2011 00:59:36

        Πως μπορει να φροντησει καποιος που ειναι στην απ εξω ρε αδερφε; Πως μπορει ο Σαμαρας να σου υποσχεθει πως εδω που εφερε ο ΓΑΠ την Ελλας αυτος ειναι σε θεση να σε κρατησει μεσα;
        Ο ανθρωπος ειπε δεν υποσχομαι τιποτα.
        Σε κοιταει στα ματια και ζηταει την εμπιστοσυνη σου.
        Αν δεν μπορεις να τη δωσεις πες το γιατι.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Δ.Φ. (ανιδεος) 14/11/2011 01:01:33

          !!!

        • Γρύλλος avatar
          Γρύλλος @ Δ.Φ. (ανιδεος) 14/11/2011 01:04:56

          Αν απευθύνεσαι σε μένα, ποιός σου είπε ότι δεν εμπιστεύομαι τον Σαμαρά; Τους ...σαμαρείτες να φοβάται!

        • karenin avatar
          karenin @ Δ.Φ. (ανιδεος) 14/11/2011 01:09:05

          Πες μας πρώτα εσύ, τι θα την κάνει την εμπιστοσύνη μας;

          • anideos avatar
            anideos @ karenin 15/11/2011 02:01:25

            Φιλε εγω δεν θα σου πω τι θα την κανει γιατι δεν ειμαι Σαμαρας.
            Η εμπιστοσυνη που δειχνεις σε καποιον δεν σημαινει οτι ζητας ανταλλαγματα, απλα ξερεις οτι δεν θα σε προδωσει.

  35. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 14/11/2011 00:40:57

    φυσικο και επομενο ειναι να ανεβαινουν τα ποσοστα του τσιπρα και του κκε. ειναι οι μονες αντιμνημονικες δυναμεις στην ελλαδα. ο συντυρητικος πασοκος που ειχε σα σκοπο να ψηφισει νου δου ακουγοντας την αντιμνημονιακη της πολιτικη ,με τη στροφη τωρα σαμαρα επιφυλλασεται ή δε θα παει να καθολου να ψηφισει ή θα κατευθυνθει προς τον τσιπρα. δηλ. με λιγα λογια κλεινει η στροφιγγα διαροων απο το πασοκ προς τη νου δου μια και η νου δου εγκατελειψε τη αντιμνημονιακη της πολιτικη και ανοιγει η στροφιγγα διαροων απο το πασοκ προς τον τσιπρα και κκε. απλα τα πραγματα.
    γιαυτο και ο αγωνας του σαμαρα για επανασυσπυρωσει τους ψηφοφορους της νου δου ειναι δυσκολος. αν διαβασουμε τις δημοσκοπησεις μετα απο ολα αυτα που γιναν απο τη νου δου η συσπειρωση του κομματος εχει πεσει πολυ χαμηλα.
    καταλαβαινετε λοιπον οτι στις επομενες εκλογες ενα ποσοστο κοντα στο ποσοστο που πηρε η νου δου το 2009 θα ειναι επιτυχια, ενω σε αλλες περιπτωσεις θα ηταν σκετη αποτυχια μετα απο μια τετοια τραγικη κυβερνηση πασοκ.

  36. Bob Velis avatar
    Bob Velis 14/11/2011 00:59:16

    Στο άρθρο φαίνεται το μέγεθος της ιδεολογικής σύγχυσης του "συγγραφέα".
    Με τον γενικευμένο πρωτογονισμό της ελληνικής κοινωνίας, είναι φυσιολογικό και η "ΑΡΙΣΤΕΡΑ" να μη αποτελεί εξαίρεση.
    Και στην Κατοχή υπήρξαν αντίστοιχα φαινόμενα, όμως η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ήταν η προφανής επιλογή.
    Παρ' όλα τα μεγάλα ελατώματά της η "ΑΡΙΣΤΕΡΑ" καλείται να παίξει, με ξεκάθαρα συνθήματα, τον ρόλο της σαν "ΝΕΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ".
    Ο νοών νοείτω ...

    • danaos avatar
      danaos @ Bob Velis 14/11/2011 01:47:51

      "Παρ’ όλα τα μεγάλα ελατώματά της η “ΑΡΙΣΤΕΡΑ” καλείται να παίξει, με ξεκάθαρα συνθήματα,".
      Γιατί παίζει με τίποτε άλλο;Το μαγαζάκι της να είναι καλά και οι επιχορηγήσεις!

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ danaos 14/11/2011 16:18:59

        Η αριστερά φίλε μου πρέπει πρώτ'απ'όλα να σταματήσει να παίζει με τα νεύρα μας.
        Έπειτα αν θέλει να συνεχίσει να παίζει ας παίζει τουλάχιστον καθαρά,για να παίξουμε κι εμείς!
        Αν δεν μπορεί να παίξει καθαρά μπορεί να συνεχίσει τη μοναχική πορεία της μέσα στο χρόνο,και την απόλυτη άρνηση.

  37. a.p. avatar
    a.p. 14/11/2011 01:06:29

    Η αριστερα απο το 1981 εως σημερα μεσω ΜΜΕ , συνδικατων ,στελεχων του δημοσιου και πολλων αλλων διαμορφωτων της κοινης γνωμης (π.χ. καλιτεχνες κτλ......) "κυβερνα" τη χωρα γι'αυτο και φερνει και αυτη μεγαλο μερος ισως το μεγαλητερο της ευθηνης για το σημειο που εχει φτασει η Πατριδα.
    Το θεμα ειναι οτι αυτη την χρονικη στιγμη με τον σταθερο αντιμνιμονιακο λογο της βρισκει γονιμο εδαφος και σε Ελληνες που μεχρι τωρα δεν μπορουσε να πλησιασει. Οταν το μνημονιο, η νεα αυτη συμβαση που θα υπογραφει απο την νεα κυβερνηση και οι δεσμευσεις που απορεουν οδηγουν σε εκχωρηση Εθνικης κυριαρχιας , κτλ τα πραγματα γινονται δυσκολα.Ετσι λοιπον οποιος εσθανεται λιγο Ελληνας πανω στην συγχυση που του δημιουργησε η αλλαγη της μεχρι τωρα καθαρης στασης του Α.Σ. αντανακλαστικα και χωρις πολλη σκεψη μπορει να ψηφησει οτιδηποτε.

    • Γρύλλος avatar
      Γρύλλος @ a.p. 14/11/2011 01:20:13

      Σωστά τα λές, αλλά γιατί άραγε έφτασε η αρσιτερά σ' αυτήν την "πλεονεκτική" (τρομάρα της!) θέση; Να σου 'πώ εγώ, που είμαι πιό παλιός... Επειδή η λεγόμενη "δημοκρατική παράταξη" και πριν και μετα τη δικτατορία προέβαλε τους "αγώνες" και τις "θυσίες" της αριστεράς προκειμένου να χτυπήσει τη δεξιά και να καταλάβει της εξουσία. Κάτι που ποτέ δεν κατάλαβε η δεξιά... Η οποία είχε λόγους να καταλάβει. Εν πάση περιπτώσεις, δεξιοί και αριστεροί, καλώς ή κακώς (κακώς, κάκιστα!) έχουμε χύσει αδελφικό αίμα σ' αυτόν τον τόπο... Πώς αφήσαμε να παρεμβληθούν κάποιοι τρίτοι, βρυκόλακες (πασόκοι) και πίνουν ακόμα απ' αυτό το αίμα;

      • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
        Δ.Φ. (ανιδεος) @ Γρύλλος 14/11/2011 01:29:19

        Αριστερος εισαι;
        Η συναινετικος;
        Οι αριστεροι δεν καταλαβαν ακομα τι κακο καναν
        στην πατριδα πιστευοντας στον Αντρεα Γ. Παπ.
        Ξεχνα το αγαπητε δεν υπαρχει πατριωτικη αριστερα, οπως δεν υπαρχει και πατριωτικο Πασοκ.

    • Γρύλλος avatar
      Γρύλλος @ a.p. 14/11/2011 01:30:19

      Και αν για κάτι πρέπει να κατηγορηθεί η Αριστερά, και μάλιστα για εσχάτη προδοσία του εαυτού της, είναι ότι χρησιμοποιήθηκε από το ΠΑΣΟΚ, και όχι για ό,τι άλλο την κατηγορείτε. Προσωπικά, είμαι πεπεισμένος ότι το ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορούσε να υπάρξει στην ελληνική κοινωνία, αν δεν υπήρχε αυτή η ηλίθια ελληνική αριστερά (ηγεσία)!

  38. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 14/11/2011 01:20:37

    λογικο ειναι να εχουμε ανοδο των κομματων τις αριστερας . εχουν μεινει τα μονα αντιμνημονιακα κομματα κοινοβουλευτικα στην ελλαδα. φυσικα για να λεμε και του στραβου το δικαιο δε προκειτε να κυβερνησουν γιαυτο πολλα που λενε απο αυτα ειναι ανεξοδα. απο κει και περα τωρα. ενας συντηριτικος πασοκος που ειχε σκοπο να ψηφισει νου δου ακουγοντας τη να μιλαει κατα του μνημονιου. μετα ομως τη στροφη σαμαρα και τη συγκυβερνηση της νου δου με το πασοκ δε θα ψηφισει τωρα νου δου . μαλλον δε θα ψηφισει τοιποτα η μπορει να παει στον τσιπρα. με λιγα λογια μετα τη στροφη σαμαρα κλεινουν οι στροφιγγες διαροων απο το πασοκ προς τη νου δου και ταυτοχρονα ανοιγουν οι στροφιγγες διαροων απο το πασοκ προς την αριστερα. απλα τα πραγματα. απο την αλλη μερια διαβαζοντας τις σημερινες δημοσκοπησεις η αποσυσπειρωση της νου δου μεγαλωνει. ο αγωνας σαμαρα για επανασυσπειρωσει τον κοσμο της νου δου θα ειναι μεγαλος με αβεβαια αποτελεσματα. ετσι αν το ποσοστο της νου δου στις εκλογες ειναι κοντα στο ποσοστο του 2009 θα ειναι δυστυχως επιτυχια. ενω σε διαφορετικη περιπτωση θα ητανε αποτυχια μετα απο μια τετοια επικινδυνη κυβερνηση πασοκ.

  39. ανδρεας avatar
    ανδρεας 14/11/2011 01:21:31

    οπως ειπε και ο παισιος-μονο το κκε θα αντιστεκεται....και ετσι φαινετε τελικα.ουτε χριστιανος ειμαι και φυσικα με τιποτα κουμουνιστης-αλλα δεν ειμαι ΤΥΦΛΟΣ!!!!!!!

  40. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 01:27:08

    Τους βρικόλακες τους χρηματοδότησαν και τους επέβαλλαν οι Αμερικάνοι για να διαλύσουν την δυναμική σας...

  41. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 14/11/2011 01:28:55

    Η προβολη της Αριστερας δεν ειναι ξαφνικη ουτε
    κατευθυνομενη.
    Προεκυψε και σωστα απο την ανακολουθια της Ν.Δ.
    Η πλειοψηφια του Λαου εχει σταση Αντιμνημονιακη και αυτη με καποιο τροπο θα εκφραστει.
    Αν ο Σαμαρας κρατουσε τις θεσεις του και παρεμενε σταθερος
    στην Αντιμνημονιακη του σταση(που τωρα αποκηρυττει)δεν
    θα υπηρχε λογος να προβληθει η Αριστερα.
    Τωρα θελουμε δεν θελουμε η Αριστερα ειναι η ουσιαστικη Αξιωματικη Αντιπολιτευση.
    Η Ν.Δ. κρατα τον τυπικο ρολο της Αξιωματικης Αντιπολιτευσης αλλα δεν θα τον ασκησει δεδομενου οτι δια δηλωσεων Σαμαρα στηριζει την συγκυβερνηση
    Παπαδημου.
    Για το ΠΑΣΟΚ δεν το συζηταμε.
    Αλλωστε αν θεωρουμε προβολη κανα 5λεπτο που εμφανιζεται καποιο
    στελεχος του ΚΚΕ 'η Παπαρηγα -για τον Τσιπρα και τον ΣΥΝ δεν υπαρχει ουτε το 5λεπτο- στα καθεστωτικα ΜΜΕ ειναι αστειο καν να το συζηταμε.
    Η προβολη των θεσεων της Αριστερας εμφανιζεται ανεβασμενη στα Blogs
    μετα την μεταστροφη της Ν.Δ.
    Μην τα θελουμε μονα ζυγα δικα μας.
    Στην ζωη και στην πολιτικη τα κενα διατηρουνται για πολυ
    μικρο διαστημα.

  42. Γρύλλος avatar
    Γρύλλος 14/11/2011 01:34:45

    Σοβαρά, λοιπόν, δεν είμαι πατριώτης; Σε μπέρδεψα, έ; Δεν είχα τέτοια πρόθεση. Αλλά τώρα τουλάχιστον βλέπεις ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, με τα οποία πάτε να φορτώσετε τον έρμο τον Σαμαρά...

  43. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 01:36:24

    Πάλι με το ΠΑΣΟΚ θα συνεργαστείτε...θα το δεις.

    • Γρύλλος avatar
      Γρύλλος @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 01:40:41

      Αυτοί, ίσως. Εγώ ποτέ!

      • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
        Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Γρύλλος 14/11/2011 01:45:14

        Ψηφίζοντάς τους και εσύ φίλε αριστερέ και εσύ...έστω και εμμέσως.

        Πάλι κολαούζοι του ΠΑΣΟΚ στην τελική.

        • Γρύλλος avatar
          Γρύλλος @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 01:52:39

          Αν επιμένουμε έτσι, δεξιοί και αριστεροί, τότε ζούμε στα όρια της παράνοιας. Αν τί να βλέπουμε ποιός είναι ο εχθρός της πατρίδας, θα σκοτωθούμε πάλι μεταξύ μας. Καλά να παθαίνουμε! Καληνύχτα σας! Έχουμε και δουλειά πρωί-πρωί και Δευτέρα...

  44. aurora3363 avatar
    aurora3363 14/11/2011 01:42:07

    Εχουν αλήθεια τα λόγια σου. Και απλά θέλουμε χρόνο να προσαρμοστούμε στις παρούσες συνθήκες, εμείς που βιαστήκαμε..να συλλάβουμε το μέγεθος της προσφοράς; ίσως..

  45. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 14/11/2011 02:35:00

    Για το λαθρομεταναστευτικό, η θέση της Αριστεράς είναι ξεκάθαρη: Aνοιχτά σύνορα, όποιος θέλει να μπαίνει και να εγκαθίσταται. Οι δικηγόροι του Σύριζα (βλέπε Κούρτοβικ και "Δίκτυο") αναλαμβάνουν με το αζημίωτο τη νομιμοποίηση όποιου αφροασιατικού λούμπεν στοιχείου ξεβράζεται εδώ.
    Οι Ελληνες μετράνε πολύ λιγότερο για την Αριστερά του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ από τους λάθρο, είναι βέβαιο. Εχω μιλήσει με αρκετούς του χώρου και πάντοτε αποκομίζω την ίδια εντύπωση. Και στον Άγιο Παντελεήμονα το πρόβλημα είναι οι Χρυσαυγίτες για αυτούς, όχι οι Αφγανοπακιστανοσομαλοί. Δηλαδή, την υποβάθμιση της περιοχής την έφεραν οι Χρυσαυγίτες, όχι οι Αφροασιάτες...
    Γι'αυτό και όταν ακούω τον Τσίπρα να πουλάει εθνική ευαισθησία, είναι σαν να ακούω γάτα να μιλάει για τα δικαιώματα των ποντικών...

  46. k avatar
    k 14/11/2011 03:10:39

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΑΧΩΜΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, ΜΕ ΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ. ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΟΒΑΜΑΙ.

  47. juliet avatar
    juliet 14/11/2011 07:29:28

    Xρήστο Δημάρη
    Καλημέρα,
    εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Πάτρα όταν τ΄αλλα παιδιά διάβαζαν τα κόμικς εγώ ξεφύλιζα βιβλία σαν τα κόμικς αλλά με περιεχόμενο το βιο και τα έργα του Στάλιν,παράνομα βέβαια γιατί πάντα υπήρχε αντίσταση.Η αντίσταση της Ρουμανίας απένταντι στον Στάλιν.Τα βιβλία αυτά ανεκτιμήτου αξίας σήμερα ,όταν μια μέρα γύρισα απο το σχολείο βρήκα την αποθήκη άδεια ,είχε κάνει εκκαθάριση η μάνα μου ,θέλοντας να μην υπάρχει τίποτε ''παράνομο'' στο σπίτι,είχε πεθάνει βέβαια ο πατέρας αλλίως θα είχε πάει πακέτο στην πατρική της οικία.Εγώ για τη χωρίσω ήτανε αδύνατο ,μικρή την είχα ανάγκη τώρα γερόντισσα μ΄έχει εκείνη ανάγκη.
    Ηθικό δίδαγμα όποιος δεν αντιστέκεται ,δεν πολεμά για τα πιστεύω του,για τα ηθικά του ιδανικά δεν μπορείς να τον εμπιστευτείς.Θα σε πουλήσει .Είναι ''λαγός''.
    Καλή επιτυχία και πάλι σου έχω πει ότι η νίκη μερικές φορές αφήνει πίκρα όσο και αν την επιθυμούμε ,απλά είναι ικανοποίηση πικρή .

  48. thouthou avatar
    thouthou 14/11/2011 07:50:08

    Συγγνώμη, δεν διάβασα όλες τις απαντήσεις...
    Φίλε Δαναέ, να πώ ότι τα λέγαμε; Ότι τότε είμασταν ακραίοι αρκουδιάρηδες; Ότι η επιχειρηματολογία υπεράσπισης του Σαμαρά είναι κόπια αυτής της υπεράσπισης του Καρατζαφέρη για το μνημόνιο; Ότι ο εύκολος αντιμνημονισμός θα έφερνε αυτά τα αποτελέσματα;
    Η ουσία είναι ότι ο πραγματικός κόσμος, ο διεφθαρμένος και άρρωστος αστικός (sic) κόσμος, περιχαρακώθηκε την ύστατη στιγμή. Και αυτό είναι ευκαιρία να αλλάξει, να σοβαρευτεί. Η αριστερά βρήκε μέτωπο, και θα κάνει ό,τι μπορεί να αποτύχει η αστική σύμπραξη.
    Και εγώ ως ΛΑΟΣίτης, φωνάζω προσοχή! Τα καλόπαιδα ξεκίνησαν να μιλάνε για "αμφισβήτηση Σαμαρά"... Αν καταφέρουν και ρίξουν Σαμαρά, θα είναι η διάλυση της ΝΔ, η αποδιοργάνωση της κεντροδεξιάς, σε εποχή που η αριστερά βγάζει όλα της τα όπλα....

  49. δημητρης avatar
    δημητρης 14/11/2011 07:54:57

    Καλη η προσπαθεια αλλα.....
    Σας εχει πιασει τρεμολο με την Αριστερα γενικως.
    Το δικο σας το προγραμμα το ξερουμε βεββαια εδω και 60 χρονια.
    Δυστυχως και για αλλη μια φορα αποδεικνυετε οτι ειστε ο εχθρος του Λαου.

    • danaos avatar
      danaos @ δημητρης 14/11/2011 11:58:52

      Δεν έχω δικό μου πρόγραμμα.Και γιατί είμαι εχθρός του λαού;Γιατί μήπως κάνω κάποιες διαπιστώσεις που κι εσύ τις γνωρίζεις;

  50. Dimitris avatar
    Dimitris 14/11/2011 08:46:13

    Αχ, Αλέξη,
    Φοβού τους Danaous και δώρα φέροντες.
    Σοβαρά τώρα, το θέμα είναι ποιος μπορεί να είναι ο προδοτικός ρόλος του Τσίπρα κάποτε στο μέλλον? Καταλάβαινω ότι είναι θέμα μετά την κολοτούμπα να κρατηθεί ο κόσμος, αλλά όχι με τέτοια επιχειρήματα ρε παιδιά.
    Ελεος

  51. popolaros avatar
    popolaros 14/11/2011 09:02:04

    Για όλα φταίει ο 'μικρός'.
    Το βαρόμετρο της public issue σήμερα του έδωσε 12%, πάνω και από το ΚΚΕ.
    Του Κουβέλη 7,5%
    Πόσο άραγε να είναι και τα πραγματικά ποσοστά?

  52. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 14/11/2011 09:02:27

    Μάλλον λίγο άστοχα τα θέτει το άρθρο. Ο αγαπημένος των καθεστωτικών ΜΜΕ δεν είναι ούτε το Τσίπρας ούτε το ΚΚΕ, αλλά η ΔΗΜΑΡ του Κουβέλη.
    Εάν δεί κανείς την πορεία του Κουβέλη και των στελεχών της ΔΗΜΑΡ τα τελευταία 5 χρόνια, θα καταλάβει πολλά.
    Αφ' ής στιγμής έχασαν την πλειοψηφία στο κόμμα του ΣΥΝ, άρχισαν το ροκάνισμα και τη συμπαράταξη υπογείως με το ΠΑΣΟΚ.
    Και επέλεξαν λίγες βδομάδες μετά το 1ο μνημόνιο (αρχές Ιουνίου 2010) να διασπάσουν το κόμμα τους, δίνοντας χείρα βοηθείας στον ΓΑΠ.
    Την "υπεύθυνη" στάση τους "επιβραβεύουν" τώρα οι γνωστές δημοσκοπήσεις.
    Από κοντά και οι Οικολόγοι-Πράσινοι, μη χάσουν και αυτοί την "εύνοια".
    Και επειδή πολλοί παίζουν τρομολαγνικά με το δίλημμα ευρώ ή εκτός, ας απαντηθεί ότι, καταρχήν, εξαρτάται ποιός εκπροσωπεί τη χώρα και από ποιά θέση και πώς υπερασπίζεται τα συμφέροντα του λαού της (οι κάτοχοι ομολόγων, εντόκων γραμματίων ή σι-ντι-ες ή οι λοιποί), κατά δεύτερον, ποιοί θα είναι οι όροι παραμονής στο ευρώ (χωρίς ευρώ στην τσέπη δηλ. ή όχι) και, τρίτον, πέραν από το νόμισμα, ποιά πολιτική ακολουθείται στα πλεόν σοβαρά ζητήματα (ρόλο & έλεγχο τραπεζών-χρηματιστηρίου, παραγωγική δραστηριότητα, διατήρηση κοινωνικού κράτους ή όχι, διατήρηση και αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας ή όχι, προστασία εργασιακών σχέσεων ή όχι, ριζική αντιμετώπιση του μεταναστευτικού και καταγγελία των συμφωνιών τύπου Δουβλίνου ή όχι, εξορθολογισμό της λειτουργίας του κράτους κλπ.).
    Διότι, εάν πρόκειται να πτωχεύσω με ευρώ (για να τα οικονομούν χοντρά κάποιοι από τις τοκοχρεωλυτικές δόσεις), σε τί μου είναι χρήσιμη η ευρωζώνη, που κάποιοι καθεστωτικοί την έχουν αναγάγει σε πανάκεια;
    Αλλη θα ήταν η προφανώς απάντηση εάν τα πράγματα ήταν διαφορετικά, αν δηλ. στην Ευρώπη δεν φρόντιζαν να ικανοποιούν τις ορέξεις των "αγορών" σε βάρος των πολιτών και των παραγωγικών επιχειρήσεων και δεν την είχαν μεταβάλει σε ένα απέραντο χρηματιστήριο, με πλήρη και ακεραία την ευθύνη της ευρωπαϊκής κεντροδεξιάς και κεντροαριστεράς.
    Και, εν κατακλείδι, εάν δεν έχω ούτε ένα ευρώ στο παντελόνι, δεν μπορώ να πληρώσω λογαριασμούς, έχει ανατραπεί η ζωή μου, απειλούμαι να μην έχω ούτε ένα πιάτο φαγητό ή να ζεσταθώ, με ενδιαφέρει πρωτίστως ποιό χρώμα ή ιδεολογία πρεσβεύει ο πολιτικός φορέας που αντιτίθεται σ' αυτή τη λαίλαπα;

  53. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 14/11/2011 11:07:51

    Επειδη καποιοι ξερολες του διαφωτισμου εδω μεσα ξαφνικα ανακαλυψαν τον Χαρυ Κλυν που τόσα χρόνια τον ειχαν φτυσμένο και τωρα τον προβάλουν στα χαζοσάϊτ τους σαν τον απόλυτο φωστήρα της αριστερής φαρσοκωμωδίας τους,πως ο εν λόγω κύριος εκμεταλευόμενος την αριστερή του εκφραση κατορθωσε να συνερφαστει για τις δη μοτικές εκλογές στον δήμο Καλαμαριάς με την ΝΔ.Τωρα πως εκ του ασφαλούς πετας μπαρούφες χαρακτηρίζοντας μια τεραστια ομαδα σχολιαστών εδω με΄σα "χαζους¨"μόνο το αριστερο ακαλυπτο τους μπορει να το εξηγησει.

  54. JOHN avatar
    JOHN 15/11/2011 04:19:59

    Μοιραια η πολιτικη των δυο μεγαλων κοματων εξουσιας θα οδηγησει το κοσμο στην αγγαλια της εριστερας!Ταφοπλακα στη πολιτικη τους ειναι η κυβερνηση του Παπαδημου.Στις δημοκρατιες δεν εχουν θεση οι εκβιασμοι και τα ψευτοδηληματα τυπου ΕΕ. Αλλα φαινεται στη νεα Γερμανικη Ευρωπη που δημιουργειται η δημοκρατια ειναι εχθρος! Σ αυτη την Ευρωπη και ο Σαμαρας επρεπε να πει ΟΧΙ,γιατι τιποτε καλο δεν προοιωνιζει για κανεναν,και τα αποτελεσματα τα βιωνουμε ηδη με ταση επιδεινωσης στο αμεσο μελλον.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.