#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/09/2012 19:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ευρωπαϊκή Τράπεζα: "εφιαλτικές οι σχέσεις κυβέρνησης - μεγαλοεργολάβων"!!!

[caption id="attachment_180424" align="alignnone" width="600" caption="Ο κ. Hoyer κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα"][/caption]

 

 

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο Werner Hoyer Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων  στις απαντήσεις που έδωσε σήμερα στον Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντή, σχετικά με τα αποτελέσματα της πρόσφατης επίσκεψής του στην Αθήνα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

Συγκεκριμένα, απαντώντας σε ερώτηση που αφορούσε την υλοποίηση των έργων υποδομών, ο κ. Hoyer, xαρακτήρισε παλιομοδίτικα τα σχέδια οδικών μεταφορών που προωθεί η κυβέρνηση και  εφιαλτική την «δομή σχέσεων μεταξύ των εργολάβων, της ελληνικής κυβέρνησης και ημών».

Είπε επί λέξει: «τα έργα υποδομών έχουν δύο βασικά προβλήματα, το πρώτο είναι ότι εκκρεμούν μερικά σχέδια οδικών δικτύων στην Ελλάδα που θα πρέπει να επανεξεταστούν από την άποψη της οικονομικής βιωσιμότητας, υπάρχουν κάποια ερωτηματικά, υπάρχουν κάποιες αμφιβολίες που θα πρέπει να διασκεδαστούν, έχουμε και μια περίπλοκη σχέση, δομή σχέσεων μεταξύ των εργολάβων, της ελληνικής κυβέρνησης και ημών. Και για να είμαι ειλικρινής αυτή η κατάσταση είναι πραγματικά εφιαλτική.  Γι αυτό είπαμε στον κ. Σαμαρά και στον κ. Χατζιδάκη ότι θέλουμε η ελληνική κυβέρνηση να μας βοηθήσει αν θέλουμε να χρηματοδοτήσουμε αυτά τα σχέδια, θέλουμε άμεση σχέση και εγγύηση από την ελληνική κυβέρνηση».

Συνεχίζοντας ο Πρόεδρος της ΕΤΕπ, επισήμανε ότι «είναι ζωτικής σημασίας να μπορούμε να περάσουμε από θέματα που ήταν χρήσιμα πριν από μια δεκαετία σε κάτι που είναι χρήσιμο τώρα. Στην Ελλάδα για παράδειγμα ήταν πολύ δύσκολο για να μην πω αδύνατο να περάσουμε σε έξυπνα ενεργειακά σχέδια. Για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, για ενεργειακή αποδοτικότητα στις διάφορες περιφέρειες, γιατί τα κονδύλια πηγαίνουν στις περιφέρειες από τα διαρθρωτικά ταμεία αλλά κυρίως για οδικά δίκτυα, για θέματα μεταφορών κυρίως κι είναι πολύ χρονοβόρα η διαδικασία για να βρούμε συμφωνία και να περάσουμε από παλιομοδίτικα σχέδια οδικών μεταφορών σε πολύ καινοτόμα και πολύ πιο αποτελεσματικά περιβαλλοντικά κι ενεργειακά έργα και σχέδια»

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/09/2012 19:18:36

    "Παλιομοδίτικα τα σχέδια οδικών μεταφορών που προωθεί η κυβέρνηση και εφιαλτική η δομή σχέσεων μεταξύ των εργολάβων, της ελληνικής κυβέρνησης και ημών».
    Αυτά έπρεπε να τα λέμε με πολύ, πάρα πολύ δυνατή φωνή οι πολιτικοί μας, τα κόμματα (και προπάντων εμείς οι πολίτες). Δεν έπερεπε να περιμένουμε κανέναν κ. Hoyer να μας "αποκαλύψει" αυτά που ξέρει και η γάτα μου, αλλά ντρεπόμαστε να φωνάξουμε.
    Ανέκαθεν, Εδώ Ροκανίζανε Εργολάβοι (και ροκανίζουν ακόμη ότι απέμεινε από το φαγωμένο σανίδι).

    • maquis avatar
      maquis @ Ο Θείος 20/09/2012 21:38:23

      Θείο, αυτό το " Εδώ Ροκανίζανε Εργολάβοι" (=ΕΡΕ 1962) το θυμάμαι να το μοιράζει πριν τις εκλογές του 1961-62 η ΕΚ! Είσαι τοσο παλιός λοιπόν (κι εγω άλλωστε)

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ maquis 21/09/2012 13:22:43

        Παλιός είμαι.
        Δεν ψήφισα βέβαια το 1962, αλλά θυμάμαι. Θυμάμαι και τα τρίκυκλα. Πρώτη φορά στη ζωή μου ψήφισα το 1973 (Όχι) στο δημοψήφισμα του Παπαντόπ.
        Δυστυχώς δεν είναι μόνον της ΕΡΕ που ροκανίζανε. Μετά ήρθαν οι "πράσινοι" εργολάβοι. Τελειωμό δεν έχουν. Είναι παγχρωματικοί, φοβάμαι ότι περιμένει στη σειρά ο Τσίπρας.

    • Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
      Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) @ Ο Θείος 21/09/2012 10:24:01

      Είμαστε πολύ χαχόλοι τελικά, σε όλα τα επίπεδα και σε όλες τις κοινωνικές διαστρωματώσεις.
      Λένε λούμπεν την εργατική τάξη, εδώ όμως οι βίοι εργατικής και αστικής είναι παράλληλοι!!!
      Απαπα, δεν αντέχεται πιά η ξευτίλα τους και δεν φτάνει αυτό είναι και αλλαζόνες παναθεμά τους...

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/09/2012 19:20:50

    "Είναι ζωτικής σημασίας να μπορούμε να περάσουμε από θέματα που ήταν χρήσιμα πριν από μια δεκαετία σε κάτι που είναι χρήσιμο τώρα. Στην Ελλάδα για παράδειγμα ήταν πολύ δύσκολο για να μην πω αδύνατο να περάσουμε σε έξυπνα ενεργειακά σχέδια. Για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, για ενεργειακή αποδοτικότητα στις διάφορες περιφέρειες, γιατί τα κονδύλια πηγαίνουν στις περιφέρειες από τα διαρθρωτικά ταμεία αλλά κυρίως για οδικά δίκτυα, για θέματα μεταφορών κυρίως κι είναι πολύ χρονοβόρα η διαδικασία για να βρούμε συμφωνία και να περάσουμε από παλιομοδίτικα σχέδια οδικών μεταφορών σε πολύ καινοτόμα και πολύ πιο αποτελεσματικά περιβαλλοντικά κι ενεργειακά έργα και σχέδια»
    Κύριοι Σαμαρά, Τσίπρα, Βενιζέλο, Κουβέλη, Καμμένε, Παπαρρήγα, αγαπητοί πολτικοί μας και αγαπητότεροι συμπολίτες, συμφωνείτε ή διαφωνείτε;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Θείος 20/09/2012 20:16:35

      To οδικο δικτυο της Ελλαδος δεν εχει ολοκληρωθει.Δηλαδη δεν χρειαζεται ο αυτοκινητοδρομος Κεντρικης Ελλαδος;Δεν χρειαζεται η Ιονια οδος;
      Ο αξονας της Κρητης;
      Το προβλημα ειναι οτι δεν βγαινει καποιος να τους πει αντε απο δω εσεις και το νομισμα σας.Μια χαρα ηταν η Ελλαδα πριν απο αυτο.

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ ψυχραιμια 20/09/2012 22:10:05

        @Το προβλημα ειναι οτι δεν βγαινει καποιος να τους πει αντε απο δω εσεις και το νομισμα σας

        Όπα!!!
        Και συ, Βρούτε, Ψυχραιμία, προσχώρησες στην τσιπραίικη εκδοχή "το νόμισμα δεν είναι φετίχ";

        "Έρχονται τα πάνω, κάτω" -και τα δεξιά, αριστερά!!!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Nietzsche 21/09/2012 13:32:40

          ¨Εχω καταμπλεχτεί πιά, σηκώνω τα χέρια ψηλά.
          Φτιάξανε κατσικίσιους δρόμους, κάθε 10 χιλιόμετρα και ξεχωριστή εργολαβία.
          Το Ρίο-Αντίρριο, μια πανάκριβη γέφυρα από το τίποτε στο τίποτε.
          Αλλά:
          Ο Ελληνικός σιδηρόδρομος έμεινε όπως τον έφτιαξαν οι Οθωμανοί με το Τανζιμάτ. Ηλεκτροκίνηση μέχρι την Μελούνα. Δεν πάει παρακάτω.
          Να πούμε για επίπεδο και νοοτροπία τεχνολογικών νεωτερισμών εκτός μεταφορών;
          Το μέγιστον θαύμα: Εκτροπή Αχελώου, εδώ γελάνε και οι σκαντζόχοιροι. Τρείς δεκαετίες μπάζα, για το τίποτε.
          Και ο Ελληνικός Δημόσιος κυβερνοχώρος σκίζει. Δεν ξέρει το αριστερό τι πληκρολογεί το δεξιό.

          Στις μεταφορές είμαστε τεχνολογικώς και σε υποδομές κάπου μεταξύ 1970 και 1980: Θυμίζω ότι η Γιουγκοσλαβία είχε πλήρη ηλεκτροκίνηση στους σιδηροδρόμους από το 1978.

          • Ανιψιός avatar
            Ανιψιός @ Ο Θείος 21/09/2012 18:01:38

            @"Το μέγιστον θαύμα: Εκτροπή Αχελώου, εδώ γελάνε και οι σκαντζόχοιροι. Τρείς δεκαετίες μπάζα, για το τίποτε."
            Θείε είστε ανημέρωτος. Νομίζω δεν έχετε δει ποτέ σας τα lear jet του Μπόμπολα και τα super yacths του Περιστέρη του Ιωάννου, κλπ.
            Ακούς εκεί για το τίποτε.

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/09/2012 19:31:42

    Τι του απάντησε άραγε ο κ. Χουντής;
    Είμαι εξαιρετικά περίεργος να το μάθω...

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/09/2012 19:35:19

    ...εκτιμώ πάντως ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δημοσιοποίησε τις απόψεις Hoyer.
    Αυτά τα πράγματα είναι δυστυχώς ακόμη ταμπού για τους "πολιτικώς ορθούς" Έλληνες πολιτικούς - πεταμένα λεφτά σε χωματουργικά και μπετόν οδοποιίας είναι "ιερή επιχείρηση" επί δεκαετίες.

  5. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 20/09/2012 19:35:33

    Ο νόμος για το βασικό μέτοχο απο την Ε,Ε, δεν απερρίφθη; Είπαν τότε καμια κουβέντα;

  6. nikos avatar
    nikos 20/09/2012 19:53:54

    Μπράβο στο ΣΥΡΙΖΑ που βγάζει κουβέντες ουσίας για να μην πέφτουμε απο τα σύννεφα όταν οι ξένοι μας θεωρούν ξεφτελισμενους.

    Σε αντίθεση με κάποιους άλλους που βγάζανε ρουφιανοκουβεντες " πως τον είδατε....." προεκλογικά. Βέβαια με αυτα και μ´αυτα συνεχίζει να είναι στήλοβατες της κυβέρνησης και παει λέει για αντιπρόεδρος

  7. Aggelos avatar
    Aggelos 20/09/2012 19:54:38

    τι παλιομοδιτικα λενε?

    τους αυτονοητους αυτοκινητοδρομους που εχουν παντου στην βορεια ευρωπη εδω τους θεωρουνε σπαταλη?

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Aggelos 20/09/2012 21:13:09

      Δυστυχώς παλιομοδίτικα (αδικαιολόγητα παλιομοδίτικα) είναι όσα εμείς τους λέμε για αυτοκινητόδρομους ξεπερασμένης σχεδίασης ενώ μπορούμε πιο οικονομικά και ενεργειακά αλλά ας όψεται η εφιαλτική σχέση πολιτικών και μεγαλοεργολάβων...Σκέφτομαι με δέος μήπως και όσα "διαπραγματευόμαστε" ακούγονται εφιαλτικά παλιομοδίτικα για τους Ευρωπαίους "δανειστές" μας, ενώ υπάρχουν πιο αξιόπιστες μοντέρνες λύσεις που δεν τις επιλέγουμε λόγω εφιαλτικής σχέσης πολιτικής-μεγαλολαμόγιων εγχώριων κρατικοδίαιτων βιομηχάνων...

    • maquis avatar
      maquis @ Aggelos 20/09/2012 21:34:24

      Οταν το κοστος είναι Χ3 ανα χλμ, δεν ειναι απλα σπατάλη, είναι γερη μάσα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ maquis 21/09/2012 13:34:08

        Κάθε 10 χιλιόμετρα ξεχωριστή εργολαβία.
        Για να φάνε πολλοί - και πολλών ευνοούμενοι.

        • Ανιψιός avatar
          Ανιψιός @ Ο Θείος 21/09/2012 19:30:56

          Δεν είναι τόσοι πολλοί Θείε. Οι βασικές εταιρείες είναι λίγες, άλλωστε με την υπόθεση των πτυχίων μείωσαν τις εργοληπτικές κατά πολύ. Νομίζω επί βασούλας.
          Πολλές είναι οι υπεργολαβίες που όμως ανατίθενται από αυτές τις λίγες, γνωστές, γνωστών συμφερόντων τεχνικές εταιρείες.

  8. άλλα και άλλα avatar
    άλλα και άλλα 20/09/2012 20:08:09

    ο μπομπολας να παιρνει εργα να μας στηριζει το μεγκα και οι αλλοι να πανε να .....

  9. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 20/09/2012 20:14:12

    Η οικονομία μας είχε στηθεί γύρω απο την κατανάλωση, η οποία χρηματοδοτούνταν απο μπετά και μετακινούμενα χώματα ,χρήσιμα και μη.
    Ηταν όμως ένα μοντέλο με μεγαλη ανταποδοτικότητα και διάχυση του χρήματος στην κοινωνία,γρήγορη απορόφηση και ακόμη πιό γρήγορα αποτελέσματα στην αγορά.
    Αυτό μας τελείωσε αφού σταμάτησε ο κρουνος που έβγαζε τα αρχικά ευρόπουλα τα οποία χρηματοδοτούσαν την οικοδομή και τις υποδομές.
    Τώρα το μοντέλο που θέλουν να μας φορέσουν είναι ήλιος ,άερας και θάλασσα.
    Αυτά τα καινοτόμα ενεργειακά όζουν λίγο γεωργάκεια πράσινη ανάπτυξη ,φωτοβολταικά κλπ.
    Ας γίνουν και αυτά ,αρκεί να μην τα επιδοτούμε κιόλας με τους φόρους μας, γιατι μέχρι τώρα , πληρώνοντας μερικά ποσοστά προμηθειών σε αντιπροσώπους που έγιναν πιό πολλοι απο τα μανιτάρια, χρηματοδοτούμε απο τα λεφτά που δεν έχουμε τις βιομηχανίες των εξαποδώ για να μετατρέψουμε τα χωράφια μας σε ηλιακά πάρκα.
    Και μετά φωνάζουμε που εισάγουμε σκόρδα τουρκίας και λεμόνια χιλής.
    Ομως ξεχνούμε ότι κατά βάθος είναι οι ίδιοι εισαγωγείς-εξαγωγείς και τραπεζίτες μας, που εισάγουν τζάμια και λαμαρίνες για τον ήλιο χρηματοδοτούμενοι τάχα ότι θα σώσουν τους πάγους της ανταρκτικής και λεμόνια απο την χιλή για να μας τα πουλανε ,αν είναι δυνατόν ,700 δραχμές το κιλό....
    700 δραχμές το κιλό τα λεμόνια.
    Ας κρατάμε μικρό καλάθι Θείε, κατ αρχάς...

    • franc avatar
      franc @ ορεσείβιος 21/09/2012 15:42:00

      Ξέρεις καμμιά οικονομία που να μην στηρίζεται κατα το μεγαλύτερο μέρος της σε περιττά πράγματα?
      Ξέρεις πχ. οτι το 80-90% ενός ΙΧ είναι περιττό? (Βλέπε smart)

  10. Jimakos avatar
    Jimakos 20/09/2012 20:40:00

    Ο κύριος τραπεζίτης έχει να προωθήσει άλλα σχέδια, άλλων εταιριών, άλλων συμφερόντων, δε θέλει πολύ μυαλό να το αντιληφθεί κάποιος...

    • Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
      Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) @ Jimakos 21/09/2012 11:03:59

      Διάβασε τι είπε ο τραπεζίτης, εφιαλτικές οι σχέσεις κυβέρνησης - εργολάβων, δηλαδή οι εργολάβοι μας τον πιάνουν κανονικά, αν και το ξέραμε/νοιώθαμε, τυχαία πήγε το χρέος 300 δις μόνο με τους αόματους.....

  11. franc avatar
    franc 20/09/2012 20:50:53

    Αγαπητέ Θείε, ανοίγεις μεγάλα θέματα και πολλά.
    Αυτό που λέει ο τραπεζίτης εγώ το έλεγα τις προάλλες με άλλα λόγια εδώ στο antinews: "Μπορεί να μην έχουμε αυτάρκεια σε λεμόνια πατάτες κρεμμύδια και κρέας, ομως είμαι βέβαιος οτι η Ελλάδα έχει ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΣΕ “EΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ” που όπως όλα τα σοβαρά κεφάλαια βρίσκονται σε φορολογικούς παραδείσους και μετακινούνται εντός δευτερολέπτων απο την μία άκρη της γής ως την άλλη. Αυτός είναι κατα τη γνώμη μου και ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ που δεν έρχονται ξένα κεφάλαια στην Ελλάδα. Μόλις “σκάσει μύτη” μια επενδυτική ευκαιρία με κέρδη, αμέσως τα “Ελληνικά κεφάλαια” την αρπάζουν. Κι αν κάποιο δυνατό ξένο κεφάλαιο παρεισφρήσει αμέσως το εξουδετερώνουν με τον απόλυτα ελεγχόμενο (κατά Κώστα Καραμανλή) κρατικό τους μηχανισμό.
    Να μην ξεχνάμε οτι ο τέως Πρωθυπουργός ομολόγησε ευθέως οτι το Ελληνικό κράτος κυβερνάται από τους “νταβατζήδες” δηλαδή τα “Ελληνικά κεφάλαια”.
    Το κατάλαβε λοιπόν και ο τραπεζίτης Werner Hoyer και ζητάει απο τους Ελληνες πολιτικούς, τις "πόρνες" (κατα Στέφ. Μάνο) να διώξουν τους νταβατζήδες για να έρθουν αυτοί στη θέση τους. Γίνεται?
    Σαν να ζητάει πχ. απ' την Σοφία Γιαννακά να διώξει τον Ψυχάρη απο το Αγιον Ορος για να πάνε οι Γερμανοί να εγκαταστήσουν φωτοβολταικά, και να περάσουμε σε έξυπνα ενεργειακά σχέδια...
    Απ' την άλλη μερια "ξεχνάει" ο "αγαθός τραπεζίτης" οτι για να περάσεις στην επόμενη φάση, ήτοι " από παλιομοδίτικα σχέδια οδικών μεταφορών σε πολύ καινοτόμα και πολύ πιο αποτελεσματικά περιβαλλοντικά κι ενεργειακά έργα και σχέδια», εννοείται οτι έχεις δρόμο για να φτάσεις στα φωτοβολταικά ή τις άλλες προηγμένες μορφές ήπιας ενέργειας. Στην Ευρώπη αυτό είναι αυτονόητο διότι οι χώρες τους κατατάσσονται στις αναπτυγμένες. Αυτοί οι ίδιοι όμως ήξεραν καλύτερα από εμάς οτι η Ελλάδα κατατάσσεται στις αναπτυσσόμενες πχ. μαζί με τις χώρες του Μαγκρέμπ. Εχουμε λοιπόν λιμάνια πχ. Πλατυγιάλι Αστακού που παραμένουν αναξιοποίητα γιατί δεν υπάρχει δρόμος κατάλληλος για φορτηγά με κονταίηνερς. Αν λοιπόν κάνουμε "άλμα" και μετατρέψουμε την έκταση του λιμανιού σε περιοχή με "καινοτόμα και πολύ πιο αποτελεσματικά περιβαλλοντικά κι ενεργειακά έργα και σχέδια", θα κερδίζουμε στην καλύτερη περίπτωση 500.000 το χρόνο. Ενώ αν φτιάξουμε τον δρόμο που έμεινε στη μέση, θα κερδίζουμε πάνω απο 3 δίς και συνδυάζοντάς το και με καινοτόμα έργα μπορεί να φτάσουμε και τα 5 δίς. Αλλοιώς τα σούπερ καινοτόμα έργα σαν τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου θα οδηγούν σε καρρόδρομους και σιγά σιγά θα απαξιώνονται με μόνο ωφελημένο την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, Πρόεδρος της οποίας είναι ο κ.Werner Hoyer... Δυστυχώς ζούμε ακόμα στην εποχή του κινητήρα εσωτερικής καύσης, του πετρελαίου και των 7 αδελφών και εξακολουθεί να ισχύει το αξίωμα οτι ¨Πρόοδος χωρίς δρόμο δεν έρχεται"...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ franc 21/09/2012 13:40:23

      Τεχνολογικούς νεωτερισμούς έφεραν ακόμη και οι Οθωμανοί μετά το Τανζιμάτ. Θυμίζω: Σιδηροδρομική σύνδεση με Ευρώπη, τράμ και λιμάνι σύγχρονο (για τότε) στη Θεσσαλονίκη...
      Έφεραν κεφάλαια από την Ευρώπη, άνοιξε το εμπόριο, Έλληνες άνοιξαν δουλειές το 1900 σε όλη τη Βαλκανική κι ακόμα παραπέρα...
      Κάτι έκανε και ο Τρικούπης στην "παλιά Ελλάδα".
      Τώρα, μεταπολεμικά, εδώ και 60 χρόνια, ...οι δικοί μας δεν μπορούν...
      Δεν ενδιαφέρονται. Δεν θέλουν. Έχουν άλλα συμφέροντα και ενδιαφέροντα.
      Sorry, χρειαζόμαστε δουλειές και επενδύσεις. Αντί για τους κουνελοπνίχτηδες "πειρατές της Καραιβικής" και του Λονδίνου, τελικά προτιμώ τον Hoyer. Ακομη και τους "σχιστομάτηδες", εν ανάγκη.

      • franc avatar
        franc @ Ο Θείος 21/09/2012 22:23:17

        Και εγώ αυτούς προτιμώ θείε. Και είμαι κάργα μαζί τους.
        Αν είναι και ο Χατζηδάκης μαζί τους και καταφέρει να παραμερίσει τον Μπόμπολα και τον Κόκκαλη για χάρη τους και εξακολουθεί να είναι βουλευτής, θα τον ψηφίσω "δαγκωτό" και τον Hoyer μαζί του αν κατέβει υποψήφιος στις εκλογές. (έχει το δικαίωμα...)
        Ομως για να φέρει τις νέες τεχνολογίες, θα συμφωνήσεις και συ φαντάζομαι, οτι ακόμα και ο Hoyer θα αναγκαστεί να φτιάξει δρόμους που κατ' εξαίρεση απ' όλα τα άλλα κράτη της ΕΕ η Ελλάδα δεν απέκτησε ακόμα, παρά το ότι έζησε "υπεράνω των δυνατοτή των της"...
        Ομως επίτρεψέ μου να μην είμαι τόσο αισιόδοξος οτι θα τα καταφέρει ο Χατζηδάκης ή ο ίδιος ο Σαμαράς να διώξει τους Νταβατζήδες γιατί όπως καταλαβαίνεις ακόμα κι αν το χρήμα πάει στις νέες τεχνολογίες, αυτοί είναι ειδικοί και σε αυτές. Ακόμα κι αν ο Hoyer "πάρει" όλες τις δημοπρασίες (όπως τα μεγάλα έργα οι vinci,hohtief,Ferrostahl,dragados κλπ), τα έργα και τα τιμολόγιά τους θα τα κατασκευάσουν (ως υπεργολάβοι)
        πάλι οι νταβατζήδες. Αλλωστε είναι εξπέρ με διεθνείς περγαμηνές στις νέες τεχνολογίες και "προσφέρουν" και θέσεις εργασίας στους χειμαζόμενους ντόπιους πληβείους...Επομένως ας μην ανησυχεί ο κ. Hoyer. Θα τα βρούν όπως και οι προηγούμενοι, αρκεί να πέσει το χρήμα...

  12. zame avatar
    zame 20/09/2012 21:31:50

    STOP στις υπερτιμολογήσεις
    STOP στην λεηλασια του δημοσιου.
    STOP στις παλιομοδίτικες νοοτροπίες και κακοτεχνίες
    STOP & στις αποικιακου τυπου συμβάσεις (που σκανδαλιζουν & τρομαζουν) του Σουφλιά

    .....αρκετα δεν μας ζητουν να πληρωσουμε???
    ..με το γνωστόν η χασούρα κοινωνικοποιείται και το κέρδος ιδιωτικοποιείται
    με αυτην την... περιπλοκη σχεση..του
    9% ιδια κεφαλαια κοινοπραξιων
    38% δανεια απο 41 Ελληνικες & ξενες Τραπεζες
    (& που το δημοσιο προκειται να δανισει με 3% το μεριδιο του απο τα εσοδα των διοδιων ..οταν & αν η προσδοκομενη κυκλοφορια επανελθει στα !!!κανονικα επιπεδα???..) προκειμενου να αποπληρωθει το τραπεζικο δανειο..
    26,5% εσοδα απο διοδια & αλλα
    26,5 απο συμβολη του δημοσιου & ΕΕ.
    ..οπότε συμπεριλαμβανομένης & αυτης της αθλιας ύφεσης..αντιλαμβανόμαστε όλοι τι πρόκειται να γίνει ειδικά με τα προσδοκώμενα έσοδα των διοδίων..

  13. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 20/09/2012 22:48:10

    Μήπως το μήνυμα είναι προς τους μεγαλοεργολάβους και τους υπαλλήλους τους στην κυβέρνηση ότι το πάρτυ τελείωσε;

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/09/2012 01:04:18

    Κοινώς, μας κρεμάσανε κουδούνια.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/09/2012 13:42:20

      "Κυπριά" βαρέων βαρών.
      Δικαίως. Είμαστε και μείς κάτι τραγιά, για πολύ χοντρό κράξιμο...

  15. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 21/09/2012 06:28:52

    "...θέλουμε άμεση σχέση και εγγύηση από την ελληνική κυβέρνηση"

    Ξεκάθαρος ο κος τραπεζίτης, για να μην το ξεχνάμε..Είναι μια ιδιωτική τράπεζα, όχι μια υπηρεσία της ΕΕ.Το πιασιάρικο όνομα είναι το ωραίο δόλωμα για να θυμίζει ευρώπας, κάτι σαν τον ιντεραμέρικαν του δικού μας.
    Με λίγα λόγια ,τα έσοδα του δρόμου δεν βγαίνουν,η τράπεζα γκρινιάζει, οι δικοί μας μπετατζήδες που είχαν πάρει τα δανεια σφυρίζουν κλέφτικα όπως είχαν μάθει,το θέμα είναι ποιός θα πάρει τα κρατικά ευρόπουλα ,που θα δοθούν απο την κανονική ευρωπαική τράπεζα, οι μπετατζήδες μας ή οι ευρωτραπεζίτες.
    Αν δεν ξεκαθαριστεί το θέμα αυτό,λεφτά δεν πέφτουν ...
    Για μας ως πολίτες το αποτέλεσμα είναι το ίδιο όταν θα τελειώσει ο δρόμος για τον οποίο ενδιαφέρεται ο ευγενέστατος τραπεζικός απο τας ευρώπως,δεν είναι βγενόπουλος αυτός ,ούτε τσάκας, έχει κεμέρι μεγάλο ,απλά δεν το ανοίγει εύκολα ,πριν δεί το χρώμα του χρήματος απο την άλλη μεριά.
    Το φλέγον θέμα για την κυβέρνηση είναι να αποφασίσει γρήγορα ώστε να ανοίξει και κανένα μεροκάματο που θα διαχυθεί γρήγορα στην αγορά.
    Δύσκολη απόφαση...
    Τα δικά μας τσακάλια δεν είναι και εύκολος αντίπαλος...Εχουν καταβροχθήσει και καταβροχθήσει, σχέδια,πακέτα,βοήθειες...
    Μόνο που τώρα αγρίεψαν τα πράγματα και η βαυαροκρατία μετά της αντιβασιλείας θα πρέπει να επανέλθει στον διοικητικό μηχανισμό αν θέλουμε να δούμε ευρά πραγματικά.
    Το αν τα καταφέρουν να βγάλουν άκρη με τις αλεπούδες της δικής γραφειοκρατίας είναι το δύσκολο.
    Τι θα σκαρφιστούν ακόμη οι δικοί μας? Τελειώνει ο χρόνος και τα ψέμματα.Αν καταφέρουν όμως και αυτή την φορά να αποφύγουν το πικρό ποτήρι των περικοπών ,απολύσεων κλπ στο σκληρό δημόσιο, που παλεύουν νυχθημερόν με τον τόμσεν και την παρέα του( για τον ιδιωτικό τομέα το θέμα έχει κλείσει) θα είναι φοβεροί και ανίκητοι.
    Θα μας παρατήσουν στο μπαχαλιστάν μας, ίσως να μας κρατήσουν στο ευρώ σαν μια νησίδα χαοτικους λειτουργίας ενός κράτους,για να στέλνουν τους δικούς τους για διακοπές αποτοξίνωσης.
    Ο σόιμπλε το είπε ξεκάθαρα..Η ελλάδα είναι μια ξεχωριστή περίπτωση...Απο μόνη της μια κατηγορία...
    Αθάνατη ατέλειωτη και ωραία...Εξ άλλου το ευρωπαικό ανέκδοτο θεωρεί ότι στην κόλαση την διοίκηση την έχουν έλληνες.

    • franc avatar
      franc @ ορεσείβιος 21/09/2012 09:30:34

      Αγαπητέ Ορεσείβιε κεντάς...
      Αν και καμπίσιος απ' τον χαμηλό Βάλτο, σου βγάζω το καπέλλο.
      Δεν τα λες απλώς, τα στολίζεις οπως κάνετε εσείς οι ορεσείβιοι με κείνες τις γκλίτσες-αριστουργήματα τέχνης...

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ορεσείβιος 21/09/2012 12:11:30

      "Εξ άλλου το ευρωπαικό ανέκδοτο θεωρεί ότι στην κόλαση την διοίκηση την έχουν έλληνες"

      Αυτό που λέει ότι από την ταμπέλα έφυγαν το Κ και το Λ και γράφει
      "..Ο..ΑΣΗ" !; :)

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ορεσείβιος 21/09/2012 13:47:24

      Κεντάει ο Ορεσίβειος, του βγάζω επίσης το καπέλο, ως ορεινότατος από τον Γράμμο...
      Γκλίτσες να δείς...
      Να δέρνεις με γκλίτσα τους μπουκωμένους κρατικοδίαιτους υψηλής τεχνολογίας (μετακινούν χώματα επί 30 -40 χρόνια) και να το απολαμβάνεις...
      Έχουμε πολύ τζαναμπέτικα τραγιά και κριάρια...

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Ο Θείος 21/09/2012 19:01:42

        Τα δικά μας θείε δεν κουμαντάρονται εύκολα,είναι ελευθέρας βοσκής όχι σαν τα ενσταυλισμένα της ευρώπης που τους φέρνουν τα χόρτα στα παχνιά.
        Τριάντα σύνορα πατάνε για να χορτάσουν.

        Τόφεραν απο εδώ τόφεραν απο εκεί ,κατάφεραν να διώξουν όμως τους "κατοχικούς" εγγλέζους απο την διαχείριση-επίβλεψη της Εγνατίας οι δικοί μας...
        Μια παρένθεση έμεινε το πέρασμα τους, παραείταν ακριβοί τότες με την έναρξη των έργων...
        Ακου πράματα...Να θέλουν υδροφόρες ολημερίς στους χωματόδρομους για να μην έχει σκόνη απο τα φορτηγά που κουβαλούσανε υλικά...
        Δυό,εργάτες με σημαίες ,πάλι όλη μέρα σε κάθε διασταύρωση που έμπαιναν φορτηγά στο κανονικό δίκτυο...
        Ελεγχος στα τσιμέντα που θα παραχώσουμε τους σωλήνες και μάλιστα οι αχρείοι κάνανε και περικοπές αν έσταζε καμιά φορά...
        Πόσο κράτησαν τέτοια ανάποδοι που ήταν ?...
        Ηρθε ο μέγας αυθαιραιούχος σουφλιάς ο βαρύκους και έγινε το έλα να δείς ...Η χαρά των εργολάβων...
        Και στους δρόμους μας τα αμάξια σείονται σαν τις βαρκούλες στο αιγαίο
        .
        Αν καταφέρει ο χατζηδάκης να τους βάλει στο μαντρί ?...Καλό παιδί δεν λέω, αλλά πορφυρογέννητος και αυτός...Απο τα βιβλία στας ευρωβουλας και μετά στα υπουργεία.
        Ο καραμανλής ο κανονικός, όχι ο βούς, τους κουμαντάριζε και με καμιά χριστοπαναγία, άλλες εποχές άλλα ήθη άλλοι άνθρωποι.
        Πάντως συμφωνώ μαζί σου, καλύτερα να αναλάβει αυτός ο χαμογελαστός παρά τα δικά μας τσακάλια ,βγενόπουλοι και σία , λαμογιστάν ΑΕ κλπ.
        Αυτοί τουλάχιστον όταν λένε δρόμο ενοούν δρόμο, κανονικό.
        Για τους δικούς μας , δρόμος είναι να σπρώχνουμε χώματα εδώ και εκεί και να σταματά το έργο ελείψει χρημάτων, λόγω προσφυγών μιας ΜΚΟ προστασίας της κίτρινης,προσοχή ,της κίτρινης νυχτοπεταλούδας και άλλα τινά και φοβερά.
        Του Μωρέως είναι ακόμη πιό φοβεροί...Ετη φωτός μπροστά..Αυτοί μετακινούν απλά χαρτιά απο γραφείο σε γραφείο, βλέπεις δεν έχουν χώματα να μετακινήσουν , όλο βράχια είναι το καταραμένο χώμα τους...Τι να βαφτίσεις εκεί τον βράχο, υπέρβραχο? Μην είμαστε και υπερβολικοί.
        Χαρτιά λοιπόν ,σφραγίδες ,ανακατώνονται εν πλήρει τάξη ,και όλα είναι εντάξει..
        Αμα μετρήσει κανείς το πάχος της ασφάλτου ,απο τα χαρτιά ,αθροίζοντας κάθε φορά τα έργα συντήρησης και αποκατάστασης των δρόμων του Μωρέως θα ασφαλτωθεί ο ίδιος απο την έκπληξη...
        .
        ΥΓ. Η γκλίτσα δεν φτάνει...Φούρκα χρειάζεται και νάναι απο γάβρο. Κι ούτι στόλ'σμα θέλ Φράνκ..
        Σας μιρσώ για του ξικαπέλουμα κι τσ'δυό κι ανταπουδίδου..Ειπαμι ίμαστι που τα β'νά ,αλλά καπέλου φουρούμι για αντηλιά.
        Να είστι καλά.

        Κατά ποιά μεριά τηράς τουν Γράμμου μπρέ Θείε...Απ 'τς μουργκάνας, για απ του βίτσ'?

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ορεσείβιος 21/09/2012 21:16:32

          Από ψηλά από την Βούρμπιανη κατά την Οξιά απέναντι τηρώ - κοινώς Σέλτσι.
          Η Πυρσόγιαννη είναι κάτω, δεν φαίνεται.
          Μετά την στροφή, την βλέπεις. Βλέπεις και τον Σμόλικα.

          • ορεσείβιος avatar
            ορεσείβιος @ Ο Θείος 21/09/2012 23:33:48

            Βούρμπιανη...Εναν δεκαπενταύγουστο ,φτάσαμε αργά το βράδυ ,είπαμε κάπου να φάμε και ψάχναμε στις ερημιές ...Είχε γλέντι το χωριό στο καφενείο...Μας πήραν οι άνθρωποι,μας πρόσφεραν φαγητό πρώτους εμάς ,τους ξένους...Μια καταπληκτική ορχήστρα,τραγούδι και κλαρίνο χωρίς ηχείο και ενισχυτές.Χοροί λεβέντικοι,οι γυναίκες ψηλές χορεύανε σαν λαμπάδες ,όλες μια κοψιά,πιο λεβέντικα απο τους άνδρες... Τίποτε απο τα γελοία γύφτικα και τσιφτετελίστικα δεν ακούστηκε.Δεν σηκώθηκα να χορέψω,αν και μου αρέσουν όλα αυτά,απο σεβασμό και δέος ,αν και θα μπορούσα να σταθω μαζί τους ...Δεν πατούσε όμως,δεν έπρεπε να μπώ στο κάδρο τους...
            Πέρασαν 20-25 χρόνια απο τοτες...Γλέντια πολλά έγιναν και πριν και μετά,χοροί,κλαρίνα, να συνοδεύουν την ανατολή,το νερό στη βρύση πριν πάμε για ύπνο όταν πηγαίναν στην εκκλησιά οι υπόλοιποι...Αυτό το βράδυ όμως της βούρμπιανης είχε μια μαγεία που δεν μπορείς να την βρείς και να την ζήσεις...Πρώτη φορά που χάρηκα να βλέπω χωρίς να θέλω να συμμετέχω...
            Και στον κάθε ένα είχαν το τραγούδι του που το τραγουδούσαν όλοι, ορχήστρα και χορευτές.
            .
            Πέρασα και άλλες φορές μετά, τουριστικά,τα καλντερίμια,οι πλάκες ,οι βρύσες,αυτά που βλέπουν οι τουρίστες καθημερινά...
            .
            Να είσαι καλά ρε Θείε...Ξανάζησα για λίγο αυτό το γλέντι...
            Τα δικά μας, απο την άλλη μεριά του Γράμμου είναι διαφορετικά με τα τεράστια νταούλια και τα τρομπόνια...

            Βγήκαμε εκτός..δρόμου με όλα αυτά,θα μας επαναφέρουν οι φάκτορες.

  16. zame avatar
    zame 21/09/2012 13:18:00

    *Σχετικά με το - να ανοίξει και κανένα μεροκάματο- ακούμε πως το θέμα αφορά μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας..γενικά..ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΙΔΙΚΑ..δηλαδή αυτές οι θέσεις αφορούν ντόπιους Έλληνες..? η ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ...αρκεί ότι ποιό φθηνό νάναι..?
    ......επισης ειναι κατανοητο πως
    * Είναι παρα πολύ δύσκολος ο ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ "Πολιτικός Τσαμπουκάς" ενάντια στα συμφέροντα των "νταβατζηδων" κάτω μαλιστα από την πίεση ενεργοποίησης των ΡΗΤΡΩΝ πού δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητες..(2δις νομιζω)..τετοιες εποχες...αέρα πατέρα..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.