#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/07/2010 19:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ευνουχίζοντας την Ελληνική αναχαίτιση



Το τελευταίο διάστημα, έχει καταστεί σαφές από διαρροές, ότι η ελληνική πλευρά υιοθέτησε πιο «ήπια» μέθοδο αντιμετωπίσεως των τουρκικών προκλήσεων στον αέρα. Είναι προφανές ότι η νέα κυβέρνηση που ανέλαβε την εξουσία τον Οκτώβριο του 2009, προέβη σε μία άτυπη και ανεπίσημη «συνεννόηση» με την Τουρκία, προβαίνοντας σε μία σαφή υποχώρηση. Στο όνομα της εμπεδώσεως .."αμοιβαίας εμπιστοσύνης και περιορισμού της εντάσεως στο Αιγαίο", η οποία όμως προκαλείται από την δραστηριότητα της μίας πλευράς, τα ελληνικά μαχητικά ετοιμότητος που απογειώνονται για αναγνώριση και αναχαίτιση των τουρκικών αεροσκαφών, δεν επιδιώκουν εμπλοκές, περιοριζόμενα στην «διακριτική παρακολούθηση», την εξ αποστάσεως «συνοδεία» των τουρκικών σχηματισμών. Εφόσον κάποιο από τα τουρκικά μαχητικά δεν αντιδράσει και συνεχίσει την καθορισμένη πτήση, δεν σημειώνονται και εικονικές «αερομαχίες». Ταυτόχρονα με την "παύση" των εμπλοκών μειώθηκαν κατακόρυφα και οι υπερπτήσεις στην περιοχή Φούρνων, Αγαθονησίου και Φαρμακονησίου.


Η κυβέρνηση Παπανδρέου πιστή στην προσφιλή τακτική του κατευνασμού, και άγνωστο με ποια ανταλάγματα, προσπάθησε να πετύχει μια ποιοτική υποβάθμιση της τουρκικής δραστηριότητας στο Αιγαίο . Και αν λάβει υπόψην του κάποιος το γεγονός ότι οι πτήσεις των τουρκικών σχηματισμών έχουν λάβει πλέον την μορφή ρουτίνας, χωρίς ουσιαστικές αντιδράσεις απο ελληνικής πλευράς, οι κύκλοι του Μαξίμου μπορούν όντως να επαίρονται ότι το πέτυχαν. Μετατρέποντας στην πορεία το Αρχιπέλαγος, σε χώρο μειωμένης εθνικής κυριαχίας..

Μια πρόγευση για το τι θα επακολουθούσε είχε φροντίσει να μας δώσει ο αναπληρωτής υπουργός εθνικής άμυνας Π.Μπεγλίτης απο τον περασμένο Δεκέμβιο, σε τηλεοπτική του εμφάνιση στον ΣΚΑΙ... (Ο επικίνδυνος κύριος Μπεγλίτης : Mέρος 2ο)

http://www.enkripto.com/2010/07/blog-post_2443.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 14/07/2010 19:35:30

    Ο Βενιζέλος δήλωσε πως ΘΑ προασπιστούμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα. ΘΑ! Θα κάνω αυτό, θά κάνω εκείνο. Σε πόσο καιρό υπολογίζει? Σε 3 τέρμινα?
    χαχαχαχαχαχα
    Και ποιά κυριαρχικά δικαιώματα? Ίσαμε πού φτάνουν αυτά? Ξέρουμε ή ΘΑ δούμε?
    Δυτικά ή ανατολικά του 25ου?
    Στο Ιόνιο είμαστε σίγουροι για τα κυριαρχικά δικαιώματα ή ΘΑ τα υπερασπιστούμε?

    • 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
      30ς δρομος για τον κορυδαλλο @ Orestios 14/07/2010 19:40:50

      εδω τον κοσμο χαλάσατε για 200 ευρω και 5 χρονια δουλειάς .που να σας πουνε για επιστρατευση...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 14/07/2010 19:43:47

        Σώπα ρε μεγάλε!!! Το βόλεμά μας ψάχνουμε, νομίζεις;;; Άκου να δεις!!!

        Η διαφορά και η ομοιότητα λοιπόν ρε ξεφτιλισμένε, είνα η εξής:

        Τα 200 ευρώ και τα 5 χρόνια ΜΑΣ ΤΑ ΚΛΕΒΟΥΝ! Όπως ακριβώς και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα!

        Όπως θα πολεμήσουμε για τα 200 ευρώ και τα 5 χρόνια, έτσι θα πολεμήσουμε και για τα κυριαρχικά μας δικαιώματα στο Αιγαίο!

        Δεν δίνουμε μάχη για το ΒΟΛΕΜΑ ΜΑΣ! Δίνουμε μάχη για αυτά που είναι ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ!

        Οι κήρυκες της ξεφτίλας μαζευτείτε γιατί η εκδίκηση του κόσμου θα πέσει πρώτα από όλα εναντίον σας! Στα παπαγαλάκια του ΓΑΠ!

      • Orestios avatar
        Orestios @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 14/07/2010 19:44:59

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
        Ο Ξυνίδης είσαι?

      • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
        I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 14/07/2010 19:46:46

        Ότι νά 'ναι, και 400 Ευρώ να μας κόψουν και μέχρι τα 80 να δουλεύουμε, αρκεί να μη γίνει επιστράτευση.

        (αυτό δεν ήθελες ν' ακούσεις;)

      • Nick avatar
        Nick @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 15/07/2010 08:31:06

        Άλλοι θα τρέχουν με το διαβατήριο και με μια βαλίτσα στο χέρι...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Orestios 15/07/2010 08:09:36

      Ορέστιε, το ξαναλέω: Οι άνθρωποι (του ΠΑΣΟΚ βέβαια) από τα τόσα πολλά ψέματα που έχουν πεί , αδυνατούν να διακρίνουν την αλήθεια, γι΄αυτό ισχυρίζονται ότι είναι ειλικρινείς σε ό,τι λένε.
      Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.....

  2. anonymous avatar
    anonymous 14/07/2010 19:48:26

    Ενδιαφέρων ο εντοπισμός του εν κρυπτώ στο λινκ που παραθέτετε:

    "Στον κύριο Μπεγλίτη πρέπει, κατ΄αρχάς, να αναγνωριστεί η εφεύρεση μιας καινούργιας, οργουελικής σχεδόν, ορολογίας για την ελληνική εξωτερική και αμυντική πολιτική.
    Ενώ είναι σαφές ότι η Τουρκία ακολουθεί έντονα επιθετική πολιτική έναντι της Ελλάδος, τόσο ρητώς και διπλωματικώς όσο κι εμπράκτως (υπερπτήσεις, παραβιάσεις, παραβάσεις, προξενείο,κτλ ) κι αυτό είναι κάτι που ο κ. Μπεγλίτης δεν αρνείται, εν τούτοις παρατηρούμε μια εκπλητική αντιστροφή στους όρους που χρησιμοποιεί.

    Σύμφωνα με τον υπουργό λοιπόν αυτοί που υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε την τουρκική απειλή, αλλά πρέπει να την αντιμετωπίσουμε αποφασιστικά (όπως ο πρέσβης κ. Ζαχαράκης και ο Χρύσανθος Λαζαρίδης) χαρακτηρίζονται "φοβικοί" !

    Ενώ εκείνοι που φοβούνται την παραμικρή τουρκική ενέργεια και απειλή, ψάχνοντας φύλλο συκής για την υποχωρητικότητα που εισηγούνται, αυτοχαρακτηρίζονται "γενναίοι", έτοιμοι για "γενναίες αποφάσεις" .

  3. Σαος avatar
    Σαος 14/07/2010 20:25:46

    Παιδιά, έχουν σπάσει τα νεύρα όλων και οι κύριοι "πολιτικοί" της κυβέρνησης των αχρήστων συνεχίζει να μας τεντώνει τα νεύρα! Με όποιον και να έχω μιλήσει, μου έχει πει πως είναι στα όρια. Αν κάτι τελευταίο μας είχε απομείνει, είναι η ίδια μας η Πατρίδα ως Χώρος και ως Ιστορία. Όταν βλέπεις τον Τζέφρυ και την Κουστωδία του να έχουν παρατήσει και αυτό προς βορά των Τούρκων, των Αλβανών και των Σκοπιανών (κάτι ετοιμάζουν αυτοί μέσα στον μήνα που διανύουμε). Βλέπω μέχρι και ΠΑΣΟΚια να διαολοστέλνουν τον Τζέφρυ

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Σαος 14/07/2010 20:28:01

      Που να δεις τα νεύρα αυτών στους οποίους αναφέρεται το κείμενο.
      Περιμένετε λίγες μέρες και θα δείτε........

  4. ΔΗΜΗΤΡΗΣG avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣG 14/07/2010 22:08:33

    Κάτι ακούγεται για αύξηση της θητείας, (όχι βέβαια για την προάσπιση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, αλλά για μείωση της ανεργίας) έχετε ακούσει τίποτα;

    • antonisT-37 avatar
      antonisT-37 @ ΔΗΜΗΤΡΗΣG 14/07/2010 22:40:29

      ..σωστός και στα δύο στα οποία αναφέρεσαι...

    • Nick avatar
      Nick @ ΔΗΜΗΤΡΗΣG 15/07/2010 08:29:21

      Ναι, το πάνε για 14 μήνες, όχι μόνο για να μειωθεί η ανεργία αλλά και επειδή θα μειωθεί ο αριθμός των ΕΠΟΠ.

  5. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 15/07/2010 01:49:07

    Μετα τον 25ο παραλληλο αναχαιτιζουμε η οχι και γιατι???? Σχετικως ασχετο... το πασοκ εχει υπουργο παιδειας τη γνωστη Διαμαντοπουλου... Η Ν.Δ σε θεματα παιδειας εχει τη Βοζεμπεργκ????

  6. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 15/07/2010 01:52:00

    Κι αν αυξηθει η θητεια τι θαγινει? να πανε περισσοτερα ανεκπαιδευτα παιδα για σφαξιμο? Θα σταματησουν την τεθωρακισμενη ταξιαρχια που ξαφνικα αλλαξε εδρα απο τη Κων/πολη στον εβρο με σφεντονες? Αυτοι που μα κυβερνουν μαζι με τον εθνικο μας μπουχεσα βλεπουν στρατο να συγκεντρωνετα ιστα συνορα και νομιζουν πως ηλθαν για τουρισμο ??? Αιντε καλα...

  7. αναρχοδεξιός avatar
    αναρχοδεξιός 15/07/2010 06:34:07

    η ιστορία επαναλμβάνεται. αν θυμάμαι καλά ο βενιζέλος έκανε τα ίδια με το γαπ. έκανε επισκέψεις στην τουρκία και ανοίγματα φιλίας με τον ινονού (διορθώστε με όπου κάνω λάθος) και μετά ήρθε η μικρασιατική καταστροφή κλπ.
    εγώ δεν θα πάω να πολεμήσω για αυτή την πατρίδα σε ένα στημένο πόλεμο. σόρρυ. ο πατέρας της γιαγιάς μου πέθανε στο σαγγάρειο, από φυματίωση, για το τίποτα. ο άντρας της (ο παππούς μου) έχασε το πόδι του το '40 στην αλβανία και ο κύπριος παππούς μου σκοτώθηκε το '58 από άγγλους πάλι για το τίποτα. οι οικογέναιά μου έχει δώσει πολλά στην πατρίδα.αρκούν νομίζω.
    θα πολεμήσω μόνο αν οι τούκοι φτάσουν έξω από το σπίτι μου. θα φάω όσους φάω και θα πεθάνω ηρωικά για πάρτη μου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αναρχοδεξιός 15/07/2010 08:00:04

      Μην είσαι τόσο δεξιός ρε φίλε, κόψε κάτι.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Επώνυμος 15/07/2010 08:36:27

        αναρχικός είμαι βασικά αλλά οκ γουστάρω νδ. δεξιά οικογένεια, εγώ ακροδεξιός και νεοναζί στο πανεπιστήμιο. μετά κατάλαβα ότι όλες οι ιδεολογίες και τα κόμματα είναι της πλάκας, οι έλληνες είναι χαζοί και το 80% των ανθρώπων βροτοί (χώμα χωρίς ψυχή). και το έριξα στη φιλοσοφία (αναζήτηση της αλήθειας κι έτσι, που είναι και της μόδας. δεν παριστάνω το φιλόσοφο. ούτε να εκφραστώ δεν μπορώ καλά καλά). τα λεφτά μετράνε σ' αυτή τη ζωή. όλα τ' άλλα είναι μαλακίες.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Επώνυμος 15/07/2010 09:40:42

        γειά σου φιλόσοφε με το εκλεκτό γούστο. Μακάρι όλοι οι κυνικοί της ηλικίας σου να είχαν την κατάρτισή σου. Στη γλώσσα τα πηγαίνεις μια χαρά, βλέπω, κι ας λες πως δεν μπορείς να εκφρασθείς. Και η επιμονή σου να παρακολουθείς τις συζητήσεις στα αντινέα δείχνει πως ψάχνεσαι στ' αλήθεια, όπως λες. Σου εύχομαι να συναντήσεις τους ψυχωμένους που αναζητάς, κάνε όμως και λίγο σκόντο, στις περιοχές που ψάχνεις δεν υπάρχουν.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Επώνυμος 15/07/2010 10:05:52

        ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. με συγκινείς..
        το αντινιούζ δίνει πολύ πληροφόρηση. με κούφανε σε κάποια θέματα ο φακτορίξ με τις αποκαλύψεις του. και γενικά οι περισσότεροι που γράφουν άρθρα και σχόλια εδώ είναι αξιόλογοι.

        τους "ψυχωμένους" δεν τους βρήκε ο Διογένης και θα τους βρω εγώ?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 10:20:17

        Και είμαι βέβαιος ότι δεν σε ενδιαφέρουν μόνον τα λεφτά. Απλώς έχει απογοητευτεί από παντού και δεν έχεις να πιστέψεις κάπου αλλού.

        Όμως υπάρχουν πράγματα που αξίζει να πιστέψεις, αρχές και αξίες διαχρονικές που έκαναν αυτό το έθνος μεγάλο και σπουδαίο, το πιο σπουδαίο στον πλανήτη. Δεν το κάνεις για τους άλλους, πάλι για τον εαυτό σου το κάνεις, αλλά αξίζει πολύ περισσότερο από τα λεφτά.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Επώνυμος 16/07/2010 07:17:52

        Επώνυμε ξάδερφε, κάθε πρωί τέτοια ώρα με ξυπνάει μια καρακάξα. Κοιμάμαι στις 3 λόγω δουλειάς (παραιτήθηκα από την προηγούμενη δουλειά μου επειδή απέλυσαν μια κοπέλα με 2 παιδάκια και έφυγα για να μείνει αυτή στη θέση μου τελικά. ένιωσα μεγάλη ικανοποίηση και το έκανα για μένα και μόνο.) δεν έχω παράπονο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με κράζει αυτή η καρακάξα. η πλάκα είναι ότι μόλις σηκωθώ από το κρεββάτι, η καρακάξα φεύγει. ξέρεις, για μένα, τα ζώα είναι ό.τι και οι άνθρωποι. απλά επικοινωνούν με διαφορετικό τρόπο και αντιλαμβάνονται κάποια πράγματα που εμείς όχι. είχα μια σκύλα που μιλούσαμε κανονικά (για τα δικά μου δεδομένα και αντιλήψεις). όταν στενοχωριόμουν με έγλειφε, όταν χαιρόμουν μου έφερνε τη μπάλα της να παίξουμε. μερικές φορές με παρακούραζε με τα παιχνίδια της και έκανα ότι κοιμόμουν. ερχόταν και μύριζε την αναπνοή μου και καταλάβαινε ότι δεν κοιμάμαι στ' αλήθεια και γάβγιζε με έναν τρόπο που μου έλεγε "ψεύτη!!! σήκω να παίξουμε τώρα!" (οι σκύλοι καταλαβαίνουν αν κοιμάσαι, από το διοξείδιο του άνθρακα ή το άζωτο που εκπνέεις-δεν ξέρω ακριβώς. πάντως καταλαβαίνουν). τελικά την άφησα όταν πήγα για σπουδές και κατουρούσε στο κρεββάτι μου για να γυρίσω πίσω. για αρκετές βδομάδες κατουρούσε μόνο πάνω στο κρεββάτι μου. όταν γύρισα μετά από κανα χρόνο για διακοπές, τις πρώτες μέρες καθόταν και με κοίταζε από μακρυά. δεν με πλησίαζε. ένιωθα το παράπονο που είχε επειδή την άφησα. τέλειωσα τις σπουδές μου και γύρισα πίσω. μετά από λίγο καιρό πέθανε. ποτέ δεν πόνεσα τόσο πολύ. έκλαιγα 2 βδομάδες συνέχεια και χρειάστηκα ψυχολογική υποστήριξη για να μην πάθω κατάθλιψη. ένας θείος μου μου έφερε άλλο σκύλο που τον έχω μέχρι σήμερα. ακόμα δακρύζω όταν τη σκέφτομαι και μου αρέσει να μιλάω γι αυτή. απλά, δεν μου άξιζε κάτι τόσο σπουδαίο, όπως αυτή η σχέση που είχα αναπτύξει με τη σκύλα μου κι ο θ_ός μου το πήρε. κάθε φορά που ξυπνάει η καρακάξα αναπολώ τα πρωινά που με ξυπνούσε η σκύλα μου για να την πάρω βόλτα.
        διαβάζοντας τα παραπάνω ελπίζω να κατάλαβες περίπου με τί άνθρωπο μιλάς. οπότε, αυτά για το σπουδαίο έθνος που μου λες, νομίζω καταλαβαίνεις ότι μου φαίνεται γελοίο. σπουδαίο είναι να μπορείς να καταλάβεις τί πραγματικά είναι σπουδαίο. σίγουρα η σκύλα μου ήταν πιο σπουδαία από τις σπουδές μου, αλλά το κατάλαβα αργά. που σημαίνει ότι δεν είμαι σπουδαίος και άρα δεν αξίζω να ανήκω σε ένα σπουδαίο έθνος. μπορείτε να γίνετε σπουδαίοι και χωρίς εμένα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 16/07/2010 08:21:26

        Δεν βλέπω γιατί αυτά που γράφεις να αναιρούν τη δυνατότητα "να ανήκεις σε ένα σπουδαίο έθνος" ή "να είσαι σπουδαίος" εσύ ο ίδιος. Στην επαφή μου με τους ξένους έβλεπα πάντοτε έναν κοινό παρονομαστή: στο πόσο συγκλονίζονται από τη διάθεσή μου να συζητώ για τέτοια πράγματα όπως συζητάμε τώρα εμείς (έστω και καλύμένοι από την ανωνυμία μας) με τη μεγαλύτερη ευκολία του κόσμου. Διάθεση που δεν την είχαν στις δικές τους κοινωνίες. Αναμφισβήτητα, η ελληνική κοινωνία και ο Έλληνας ατομικά πηγαίνουν σε πολύ μεγαλύτερο βάθος την ανάλυση των πραγμάτων από ότι ο δυτικός άνθρωπος, που μένει μόνον σε μια ψευδο-ορθολογιστική επιφάνεια, που του δίνει μερική μόνον και μη ικανοποιητική ερμηνεία για τα πράγματα και τον κόσμο.

        Ας πούμε, το περιστατικό με τη σκύλα σου δεν είναι, για μένα, ούτε παράδοξο ούτε πρωτοφανές. Όλοι μπορούμε να αναγνωρίσουμε λίγο από τον εαυτό μας σε αυτό - μιλώ βέβαια για εμένα, αλλά δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ο καθένας είναι ή μπορεί να είναι σε παρόμοια κατάσταση. Ο άνθρωπος ζητάει αγάπη και αναγνώριση από τους άλλους. Πού τελειώνει η αγάπη (ανιδιοτέλεια) και πού αρχίζει η αναγνώριση (ανιδιοτέλεια) δεν είναι πάντοτε ευκρινές. Στο περιστατικό ας πούμε με τη συνάδελφό σου που παραιτήθηκες για αυτήν, η μεν παραίτησή σου και η προσφορά σου προς το συνάνθρωπο είναι ανιδιοτελείς, η δε διάθεσή σου να μας το πεις φανερώνει μιας δυσκόλως αποκρυπτόμενη υποσυνείδητη διάθεση να ακούσεις το "μπράβο" (ή ακόμη και το να λες "μπράβο" ο ίδιος στον εαυτό σου) και είναι ιδιοτελής. Πού αρχίζει η ιδιοτέλεια και πού τελειώνει η ανιδιοτέλεια; Άγνωστο, για εμάς τους ανθρώπους. Το ζήτημα είναι ότι ακόμη και η επιθυμία αναγνώρισης για το καλό που κάνουμε το νοθεύει, το αλλοτριώνει και μέχρι που μπορεί και να το εξαφανίσει κιόλας (ανάλογα με τη δόση ιδιοτέλειας που βάζει κανείς στο κίνητρό του).

        Ας δώσω ένα ακραίο παράδειγμα για να προχωρήσω λίγο τη σκέψη μου: Έστω ότι κάποιος έχει μια γυναίκα που του κάνει τη ζωή μαύρη. Περνούν πέντε χρόνια και αρχίζει να σκέφτεται να πάρει διαζύγιο, όμως δεν τολμά, έχει και χρήματα η γυναίκα του και πώς θα ζήσει αυτός μετά που δεν έχει. Αρχίζει να σκέφτεται τη δολοφονία και τελικά περνάνε άλλα πέντε χρόνια και τη δολοφονεί στα κρυφά και χωρίς να τον πάρουν χαμπάρι. Μετά λέει στον εαυτό του "μπράβο σου ρε που άντεξες τόσα χρόνια, μωρέ άγιος είσαι, ποιος άλλος θα άντεχε τόσα χρόνια με τέτοια στρίγγλα, δεν είναι κανένας άλλος τόσο καλός σαν κι εσένα". Δηλαδή, τη λίγη υπομονή που έκανε ο άνθρωπος αυτός (πέντε χρόνια) θέλει να τη βγάλει τόσο πολλή, ώστε να του αθωώσει ηθικά το έγκλημα. Που τελικά ίσως και να το έκανε για να μην χάσει και τα χρήματα της γυναίκας του. Αλλά πείθει τελικά τον εαυτό του ότι ίσως είναι και ο καλύτερος που υπάρχει, ενώ έχει διαπράξει δολοφονία εν ψυχρώ και μάλιστα της γυναίκας του!

        Θέλω να πω ότι τελικά λίγη σημασία έχει τι γνώμη έχουμε εμείς για τον εαυτό μας και τις πράξεις μας. Το καλό ή το κακό είναι αντικειμενικά μεγέθη, άλλο ότι δεν μπορούμε να τα διαγνώσουμε πάντα. Κάνουμε το καλό και αυτό μπορεί να έχει και κακό μέσα του που δεν το βλέπουμε ή κάνουμε το κακό και αυτό μπορεί να έχει και λίγο ελάχιστο καλό που να μας κάνει να παραβλέπουμε το κακό και να μένουμε κολλημένοι στο καλό και να νομίζουμε ότι κάναμε και καλό κιόλας. Ο Σάλλας ας πούμε φαίνεται πεπεισμένος ότι με αυτόν θα πάει μπροστά ο Έλληνας αγρότης. Δεν έχει σημασία τι σκέφτεται όμως ο ίδιος, το αν η πράξη του είναι καλή ή κακή είναι αντικειμενικό γεγονός και δεν εξαρτάται ούτε από τη δική μας στάση, που μπορεί να το διαγνώσουμε σωστά (το κακό ή το καλό) μπορεί και όχι. Βασικά, η γνώμη μας για το καλό ή το κακό είναι άσχετη με την πραγματικότητα.

        Αντίστροφα ισχύει το παράδειγμά σου με τη σκύλα. Εκεί έρχεσαι και μου λες "μα πώς να είμαι σπουδαίος με όλα αυτά;". Μα το να ζητήσει κανείς την αγάπη και την πληρότητα στην ύπαρξή του δεν είναι κακό. Κακό είναι το να ζητήσει κανείς την αναγνώριση από τους άλλους ότι είναι καλός (αν συμφωνήσουμε ότι η ιδιοτέλεια, έστω και την "απλή" ιδιοτέλεια της αναγνώρισης, εντάσσεται στο κακό). Αλλά όχι το να ζητήσουμε την αγάπη. Η άδολη αγάπη του σκύλου μπορεί να μας φαίνεται γνησιότερη από τη δόλια ή ατελή αγάπη των ανθρώπων, από την άλλή όμως μπορεί να είναι απλώς ένστικτο του ζώου και να μην είναι αγάπη τέτοια που μας φαίνεται. Αλλά απλώς να ανταποκρίνεται εξωτερικά στις δικές μας, ιδιοτελείς (αναγνώριση) ή ανιδιοτελείς (αγάπη) ανάγκες.

        Η ουσία είναι ότι η τάση αυτοϋποτίμησης που αναπτύσσεις με αφορμή τη σχέση με τη σκύλα σου είναι και αυτή άσχετη με το αν αυτή η κατάσταση ήταν πράγματι καλή ή κακή. Πρέπει να μπορούμε να αυτονομούμαστε από το εγώ μας, προκειμένου να έχουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσέγγιση στο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ σωστό ή λάθος, το οποίο αντικειμενικά σωστό ή λάθος δεν μπορεί να οριστεί με ανθρώπινα μεγέθη, όμως υπάρχει και κατά βάθος το γνωρίζουμε όλοι. Και ότι υπάρχει και ποιο είναι, όταν το δούμε. Άλλο ότι οι προσωπικές μας και συλλογικές μας ιδιοτέλειες και σκληρύνσεις της συνείδησής μας δεν μας επιτρέπουν να το διαγνώσουμε πάντοτε ορθά.

        Για να γυρίσω εκεί που ξεκίνησα, νομίζω ότι και μόνο που κάνουμε αυτή τη συζήτηση ανήκουμε και οι δύο σε ένα ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΘΝΟΣ, που πρώτο αναζήτησε τις αιτίες των πραγμάτων και, όχι μόνον τις αναζήτησε, στην προχριστιανική αρχαιότητα, αλλά τις βρήκε κιόλας, στη μετέπειτα χριστιανική του πορεία. Αφού ανέπτυξε πρώτα, πρώτο αυτό στην ανθρωπότητα, τον ανθρώπινο λόγο, ήρθε μετά σε επαφή με το Θεό-Λόγο, το σαρκωθέντα Θεό, που του γνώρισε όλα όσα μπορούσε ο άνθρωπος να μάθει. Αυτά όλα είναι κρυμμένοι θησαυροί μέσα στην πατερική γραμματεία της Εκκλησίας μας που έχει ΟΛΕΣ τις απαντήσεις σε όλα τα προβλήματα που βιώνουμε, αλλά που όμως ο σημερινός Έλληνας ελάχιστα τα γνωρίζει. Ωστόσο, έχουν αποτυπωθεί και στο ασυνείδητο συλλογικό μας DNA μέσα από το γάλα που μας βύζαξε η μάνα μας. Έχουμε τις ερωτήσεις, αλλά έχουμε και τις απαντήσεις, ως χώρα και ως συλλογική οντότητα, ως έθνος και ως λαός. Κυρίως, έχουμε έναν βαθμό ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, εσωτερικής ελευθερίας αναζήτησης και προβληματισμού, που κανένα άλλο έθνος δεν έχει βιώσει. Και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να μην ικανοποιούμαστε με το ψεύτικο, αλλά να μην σταματούμε την αναζήτηση μέχρι να φτάσουμε στο ΑΛΗΘΙΝΟ.

        Με αγάπη και εκτίμηση,

        Ένας από το σπουδαίο έθνος στο οποίο ανήκεις κι εσύ.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Επώνυμος 16/07/2010 16:23:42

        ξάδελφε, όντως μπαίνεις πολύ σε πολύ βάθος και είναι αρκετά συγκλονιστικό! δεν προλαβαίνω να τα διαβάσω όλα και να απαντήσω τώρα.Θα σου απαντήσω κατα το ξημερωματάκι.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Επώνυμος 18/07/2010 03:30:36

        νομίζω η ελληνική γλώσσα είναι που μας δίνει την ικανότητα να αναλύουμε στο βάθος τα πράγματα. γι αυτό άλλωστε στην αμερική τα πλουσιόπαιδα τα στέλνουν να μάθουν αρχαία ελληνικά οι γονείς τους. έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι γνωρίζουν αρχαία ελληνικά προχωρούν πιο πολύ από ό,τι οι άλλοι. δεν είναι τυχαίο και το ότι οι έλληνες του εξωτερικού διαπρέπουν. οφείλεται κυρίως στα ελληνικά τους κι ας μιλάμε ευνουχισμένα ελληνικά, τη δημοτική.

        δεν πιστεύω σε σπουδαία έθνη, αλλά σε σπουδαίους ανθρώπους. τώρα αν για κάποιους λόγους, το ελληνικό έθνος γεννά περισσότερους σπουδαίους ανθρώπους από άλλα έθνη, δεν μας κάνει όλους σπουδαίους. βέβαια μπορείς να μου πεις ότι αυτό είναι που μας κάνει το σπουδαιότερο έθνος στη γη, το ότι γεννάμε περισσότερους σπουδαίους ανθρώπους. οκ δεν υπάρχει σωστό και λάθος, όπως είπες πως δεν υπάρχει καλό ή κακό.

        δεν θεωρώ τον εαυτό μου σπουδαίο κι αυτό δεν είναι αυτοϋποτίμηση, είναι μια αλήθεια που με φέρνει πιο κοντά στην πραγματικότητα και με βοηθάει αρκετά στη ζωή μου γενικότερα να αντιμετωπίζω διάφορες καταστάσεις και φυσικά απομονώνει τα διάφορα εγώ μου που με σπρώχνουν διαρκώς από 'δω κι από 'κει. ο Οδυσσεάς νίκησε τον Πολύφημο λέγοντάς του ότι ονομάζεται "κανένας" και ύστερα τους μνηστήρες μεταμφιεσμένος σε ζητιάνο. αν πήγαινε με έπαρση πιστεύοντας ότι είναι σπουδαίος, δε νομιζω να τον έκανε ποίημα ο Όμηρος.

        Βασικά αυτό θέλω να πω με όσα γράφω. αυτό με έχει διδάξει η ζωή μου. δύο πράγματα δλδ, ο καθένας παίρνει ό,τι του αξίζει και πρέπει να πορεύεσαι σεμνά και ταπεινά. άλλο βέβαια να θέλει να ανυψώσεις το ηθικό ενός χιλιοταλαιπωρημένου λαού όπως ο ελληνικός. αλλά πιστεύω ότι αξίζει και τα παθαίνει. και δεν πιστεύω ότι είναι σπουδαίος λαός.

        δεν υπάρχει "συλλογικό ασυνείδητο". αυτοί είναι όροι που χρησιμοποιούν "νεοεποχίτες" αγγλόδουλοι. και μια και είσαι "χριστιανόφρων" ο κοσμάς ο αιτωλός είπε "θα έρθουν πρώτα οι ψεύτες σωτήρες της ελλάδας. μην τους πιστέψετε. μετά θα έρθουν οι αληθινοί." αυτοί οι νεποχίτες που παριστάνουν τους εθνοσωτήρες (όχι μόνο τα καρατζαφέρια, αλλά και διάφοροι εκδότες παράξενων περιοδικών που ασχολούνται με το "μεταφυσικό") είναι το ψεύτικο.

        και μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και οι βροτοί, που μιλάνε ελληνικά,μπορεί να είναι και υπερεθνικιστές αλλά το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να σε οδηγήσουν στο γκρεμό. είναι σα ρομποτάκια. δεν καταλαβαίνουν τί κάνουν. είναι τα πλάσαματα που έφτιαξε ο προμηθέας και γι αυτό τιμωρήθηκε. και δυστυχώς βλέπω πολλούς αξιόλογους έλληνες "επαναστάτες ενάντια στην 'παγκοσμιοποίηση'" να εμπνέονται από τον προμηθέα, τον πάλτωνα κι ό,τι χειρότερο. θα αργήσει αρκετά ατο περιβόητο "ήμαρ"

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Επώνυμος 18/07/2010 03:34:31

        κάτι που ξέχασα. οι προχριστιανικοί έλληνες ήταν μύστες (μιλάω για τους γνωστούς φιλόσοφους, καλλιτέχνες κλπ) και δεν ανακάλυψαν τυχαία όλα αυτά για τα οποία τους θαυμάζουμε. απλά ήταν μύστες της γνώσης που φυλούσε το ιερατείο της εποχής από έναν άλλο κόσμο παλιότερο με πολύ ανεπτυγμένη τεχνολογία, ο οποίος καταστράφηκε μετά από φοβερό πόλεμο. δες την ταινία "the book of eli" για να δεις ένα παράδειγμα του τί περίπου έγινε.

  8. denkserotipota avatar
    denkserotipota 15/07/2010 07:31:03

    Που κατάντησες ωρέ νεοέλληνα...

    Από το "Αμύνεσθαι περί Πάτρις"
    στο αμύνεσθαι περί πάρτης

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ denkserotipota 15/07/2010 07:55:05

      χαχαχα πολύ καλό

      αλλά και όταν αμύνεσαι για την πατρίδα σου, ουσιαστικά για την πάρτη σου αμύνεσαι. για να μη σου πάρουν την περιουσία σου, να μη σε σκλαβώσουν κλπ.

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ αναρχοδεξιός 15/07/2010 08:31:46

        Μπα, κάποτε αμυνόσουν και για αξίες , πίστη, ιδανικά, ιδέες κλπ. Συμπυκνωμένα όλα στο : "Για του Χριστού την πίστην την Αγίαν και της Πατρίδος την Ελευθερίαν" (με Κεφαλαίο η Ελευθερία βεβαίως βεβαίως).

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 15/07/2010 08:46:43

        δε νομίζω ότι αντιπροσωπεύω το μέσο νεοέλληνα.

        προσωπικά βαριέμαι την άμυνα προτιμώ φουλ επίθεση. όσο για τις αξίες, τα ιδανικά, το χριστό κλπ, απλά δεν υπάρχουν. ο χριστός είναι ο γιος του κρόνου του σατανά. εχθρός του Δία. ο 13ος απόγονος της Ιούς, που είπε κι ο Αισχύλος δια στόματος προμηθέα δεσμώτη και οι πρώτοι διδάξαντες τη λαμογίαν, αθηναίοι, τον ανάγκασαν να την κάνει από τας αθήνας, για να μην τον λιντσάρουν.
        η ελευθερία είναι αφηρημένη έννοια. όταν ήμασταν σκλάβοι του σουλτάνου πληρώναμε φόρο σ' αυτόν. τώρα που είμαστε ελεύθεροι πληρώνουμε φόρο στο κράτος. αν διακρίνεις καμμιά διαφορά ξάδερφε δείξτη και σε μένα.
        όλα στο μυαλό είναι. μην τους αφήνεις να παίζουν με το μυαλό σου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.