#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/06/2011 09:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ετοιμάζονται τα ελικόπτερα για το ΠΑΣΟΚ

[caption id="attachment_109731" align="alignnone" width="600" caption="Έτοιμοι για το φευγιό"][/caption]

[caption id="attachment_109729" align="alignnone" width="600" caption="Το βαρύ ελικόπτερο που θα πάρει τον Πάγκαλο και τον Ευάγγελο"][/caption]

[caption id="attachment_109732" align="alignnone" width="600" caption="Το ελαφρύ ελικόπτερο που θα πάρει την Μπιρμπίλη"][/caption]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 30/06/2011 09:24:30

    Ελπίζουμε να είναι Έλληνες οι πιλότοι και να τα προσγειώσουν σε Ελληνικό έδαφος για τα ...περαιτέρω.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΙΩΝΑΣ 30/06/2011 09:55:47

      Ο Βασίλε Μαλουτάν, πιλότος του ελικοπτέρου που φυγάδευσε το ζεύγος Τσαουσέσκου από το μέγαρο του ΚΚΡ, αφού πέταξε καμιά εξηνταριά μίλια άρχισε να κάνει "οχτάρια" (πάνω/κάτω) προφασιζόμενος ότι το έκανε γιατί δήθεν είχαν μπει στο βεληνεκές των... αντιαεροπορικών πυρών των επαναστατών. O Τσαουσέσκου τρομοκρατήθηκε και έδωσε εντολή στον Μαλουτάν να προσγειώσει το ελικόπτερο. Οι δύο σωματοφύλακες του ζεύγους άρχισαν να κάνουν... ωτοστόπ σε διερχόμενα αυτοκίνητα και τελικά οι Τσαουσέσκου κατέληξαν κλεισμένοι σε μια αίθουσα ενός αγροτικού ινστιτούτου (υποτίθεται για... ασφάλεια), όπου και τους συνέλαβε η αστυνομία. Τη συνέχεια τη γνωρίζετε...

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Αυριανιστής 30/06/2011 10:03:10

        Και στων Ελλήνων(!) καθεστωτικών τα ...κεφαλάκια Αυριανιστη μου...

      • juliet avatar
        juliet @ Αυριανιστής 30/06/2011 10:28:59

        Aγαπητέ ,ξέρεις τι σημαίνει Ρουμανία;όχι αυτή των σοσιαληστάδων, άλλα την άλλη Ρουμανία.Σκληροί άνθρωποι αλλά με ΜΠΕΣΑ και αγάπη για την Ρουμανία,οι μόνοι που εκτέλεσαν τον δυνάστη τους αυτόν που μέσα στην τρέλλα του ονειρευότανε την Μεγάλη Ρουμανία για πάρτη τους βέβαια και για την ωμερτά τους.
        Χθες σου εδειξαν τι Ελληνες υπάρχουν.Κτυπούσανε γέρους,άοπλους χωρίς να τους βλέπει το Μεγάλο Αφεντικό,δεν θέλω να πιστέψω ότι η προδοσία και η διχόνοια είναι στο αίμα μας.
        Πότε δεν ξέρεις όμως που θα βρείς εναν Μαλουταν....

  2. αστροκρητης avatar
    αστροκρητης 30/06/2011 09:27:02

    Αμ , δεν θα προλαβουν !!
    Αλλα , ακομα κι αν τα καταφερουν να διαφυγουν , να ξερουν πως θα 'ναι για παντα καταζητουμενοι για τα εγκληματα που διεπραξαν εναντιον του Ελληνικου λαου ! Να ξερουν πως μεχρι το τελος της ζωης τους θα ειναι φυγοδικοι και στιγματισμενοι ως Εφιαλτες και δοσιλογοι !!!

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/06/2011 09:27:06

    Μάλλον Σινούκ χρειάζεται για τον Πάγκαλο και τον Ευάγγελο.

    • manos avatar
      manos @ Αυριανιστής 30/06/2011 09:48:09

      Δύο σινούκ. Ο Πάγκαλος θα πάρει μαζί και κάμποσα κιλά σεφταλιές.

      • juliet avatar
        juliet @ manos 30/06/2011 10:32:48

        Για σεφταλιές δεν ξέρω αλλά για φαγητό Goody's είναι σίγουρο .....και αν τελειώσει τρώμε και τον Goody;s.

        • manos avatar
          manos @ juliet 30/06/2011 10:40:44

          Πάντως, αυτό το ελικόπτερο για την Μπιρμπίλη χωρά ίσα ίσα ένα club σάντουιτς χωρίς την κόκα κόλα :-)

          • juliet avatar
            juliet @ manos 30/06/2011 15:00:46

            θα τη κολατσίσει ο Παγκαλός για κόττα βραστή ,γιατί απο τη γυμναστική σκληραίνεις και δεν τρώγεται αλλιώς.

    • Nick avatar
      Nick @ Αυριανιστής 30/06/2011 10:00:14

      Το Mil-26 Halo της φωτογραφία έχει μεταφορική ικανότητα ενός C130.

      h**p://www.unfinishedman.com/wp-content/uploads/2010/12/MI-26-Lifts-Chinook-e1291972431845.jpg

  4. ataktos avatar
    ataktos 30/06/2011 10:01:23

    έχουν .....κηροζίνη ?????????

  5. popolaros avatar
    popolaros 30/06/2011 10:03:48

    ΟΧΙ εδώ τους θέλουμε τους ακροδεξιούς κυβερνώντες που μας 'σώνουν' από τα πέρσι.

  6. M.Γ avatar
    M.Γ 30/06/2011 11:06:56

    Οχι φιλοι. Να μεινουν εδω και να δικαστουν.

  7. Tabachaniotika avatar
    Tabachaniotika 30/06/2011 11:22:20

    ..Ο GAP θα επιχειρήσει να φύγει με το ...κανό του ! εκεί που όλοι θα ψάχνουν τα ελικόπτερα και τα αεροπλάνα ο GAP θα αρμενίζει αόρατος από radar .
    Η μόνη μας ελπίδα είναι να χάσει τον ..προσανατολισμό του και να γυρίσει πίσω!!!
    Έλα , μην φύγεις καλό μου GAP-άκι εμείς σε θέλωμε σαν τρελοί !!!
    Όλος αυτός ο λαός στίς πλατείες εσένα ..θέλει..............

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 30/06/2011 15:26:11

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑΚΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΦΩΣΦΟΡΙΖΕ ΛΑΧΑΝΙ....

  9. igognito avatar