#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/12/2012 13:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ετοιμάζονται εκατέρωθεν "πολιτοφυλακές";



Περιδιαβαίνοντας κεντρικούς δρόμους, βλέπεις το κάλεσμα για «αντιφασιστικές πολιτοφυλακές» με «αντιθεσμικό χαρακτήρα» και «ταξικό προσανατολισμό» (αυτό το τελευταίο μας προδιαθέτει για το ότι «φασίστας» δεν είναι για τις «πολιτοφυλακές» μόνον ο ένοπλος χρυσαυγίτης, αλλά... όποιος προαιρείσθε...).

Εικονίζει έναν κοκκινοφορεμένο εργάτη με τσεκούρι (!) να σφάζει κάποιον δράκοντα και οργανώνεται από την οργάνωση «Κ*ΒΟΞ Κατειλημμένο κοινωνικό κέντρο».

Ρωτάμε: Μήπως στήνονται ένοπλες «πολιτοφυλακές», με «ταξικό προσανατολισμό»; Αυτά, για όσους θεώρησαν ότι η ρητορική περί των «δύο άκρων» ήταν κάτι σαν «ψηφοθηρικός αποπροσανατολισμός». Αποδεικνύεται, απλώς, διορατικότητα. Και όσοι θεώρησαν ότι η ίδια η διατύπωση του κινδύνου από τους εχέφρονες είναι που «εξάπτει μίση», καλύτερα να ανοίξουν τα μάτια τους γιατί... απ' αλλού μπορεί να μας έρχεται.

Θα μου πείτε «τί μας ενδιαφέρει το τί διακηρύσσει η κάθε γκρούπα;»

Πρώτον: είδατε και άλλοτε προσφάτως «γκρούπες» να στήνουν ένοπλες «πολιτοφυλακές» εναντίον όποιου θεωρούν οι ίδιες «φασίστα»; Που, επαναλαμβάνουμε, μάλλον θα είναι... ελαστικός ο ορισμός του;

Δεύτερον: η έκταση της «διαφήμισης» αυτών των ένοπλων «πολιτοφυλακών» είναι εκπλήσσουσα, ο αριθμός των αφισών σε περιοχές όπως π.χ. η Αγία Παρασκευή των Αθηνών, και όχι μόνο στην... καρδιά των Εξαρχείων.

Και ξαναρωτάμε: Σκέφτεται άραγε κανείς αρμόδιος ότι παρόμοιες πρακτικές υποθάλπουν εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις;

 Σ.Μ. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nikoscorfu avatar
    nikoscorfu 21/12/2012 13:49:58

    Σαν πολύ ακριβή η αφίσσα μου φαίνεται! Πόσο κόστισε και ποιός πληρώνει;

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ nikoscorfu 21/12/2012 14:57:53

      Είναι εύλογο το ερώτημα. Ποιος πληρώνει για τις χιλιάδες αυτές αφίσες, πολλές με ανθελληνικό περιεχόμενο. Δεν θα έπρεπε το Ελληνικό κράτος και η δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση να ξέρει ποιος είναι ο χρηματοδότης. Μήπως είναι και αυτό ένα από τα άβατα της αριστεράς, όπως και το άσυλο στα πανεπιστήμια.

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ nikoscorfu 21/12/2012 15:16:06

      μου πήρες το πληκτρολόγιο απο τα χέρια που λεμε κατα το "μου πήρες τη λέξη απ το στόμα"...
      follow the money που λέμε εμεις στο χωρο μου: Που εκτυπώθηκαν? Ειναι ακριβές... ποιοός πλήρωσε? Δικαιολογείται το ποσό? αν ναι ποιος ειναι και τι συμφέρον ειχε...? για φαντασου -λεμε τωρα- τελικός χρηματοδότης να ειναι καμια... πρεσβεία...

  2. Playstasion avatar
    Playstasion 21/12/2012 14:03:04

    Ποιος ετοιμαζεται?
    Οι δεκα ανθρωποι σε ολη την Ελληνικη Επικρατεια?
    Βλεπωντας τετοιες ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ , μονο γελιο προκαλουν σε σκεπτομενους ανθρωπους
    Θυμηθικα την Ελενη Λουκα , στο ιδιο στυλ και αυτη ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥ , αλλα στο τομεα της θρησκειας

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Playstasion 21/12/2012 14:11:08

      Δέκα ἄνθρωποι σὲ ὅλην τὴν Ἐπικράτεια;;;

      Σκέψου ξανά.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Playstasion 21/12/2012 17:11:49

      Οι "γραφικότητες" που "προκαλούν γέλιο" έχουν μέχρι στιγμής κοστίσει πολύ χρήμα στους ατυχείς επαγγελματίες του κέντρου των πόλεων, που βλέπουν τακτικά την περιουσία τους να καταστρέφεται από τις επαναστατικές γυμναστικές τους - κόστισαν όμως και σε ανθρώπινες ζωές, αν θυμηθείς τους 5 που καθάρισε εν ριπή οφθαλμού στην Κύπρο το λαμπρό μπουμπούκι που εξέδραμε με αφετηρία τα κατειλημμένα κτίρια του ΙΚΑ στα Εξάρχεια (όπως αυτό του ΒΟΞ). Γέλα εσύ, από μακρυά...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Playstasion 21/12/2012 17:32:47

      Και που προλαβαίνουν οι 10 να κολλάνε χιλιάδες αφίσες στο κέντρο όλων των μεγάλων πόλεων που τις αλλάζουν ανά εβδομάδα; Και από που το χρήμα για το χαρτί και το μελάνι; Μη λες τέτοια γιατί καρφώνεσαι...

  3. kastis avatar
    kastis 21/12/2012 14:18:36

    Μήπως περιμένετε να χτυπήσει τον φασισμό το (αστικό) κράτος; Η "Δικαιοσύνη" και η αστυνομία;
    "Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον, δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον!"
    Μπ. Μπρεχτ

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ kastis 21/12/2012 14:26:18

      Ὅταν λὲς «φασισμό», καταλαβαίνεις κάτι διαφορετικό ἀπὸ τὸν τῦπο μὲ τὸ τσεκούρι στὴν ἀφίσσα;

      • kastis avatar
        kastis @ Σωτ Μητραλ 21/12/2012 14:49:35

        Τι σχέση ο φασισμός με την αυτοάμυνα των εν δυνάμει θυμάτων του (μετανάστες, εργάτες και μειονότητες); Ο φασισμός είναι το πιό δύσοσμο πολιτικό άνθος τού καπιταλισμού. Όπου έγινε εξουσία (με την στήριξη των αφεντικών και τού κράτους τους βεβαίως) οι λαοί θρήνησαν νεκρούς, διώξεις, πολέμους και φτώχεια.
        Ο τύπος με το τσεκούρι στην αφίσα δεν υπήρχε μέχρι τώρα. Τον δημιουργεί η ανάγκη τής αυτοοργάνωσης τής αντίστασης. Και φυσικά ο τύπος αυτός δεν στρέφεται ενάντια στους καταπιεσμένους όπως τα ανεγκέφαλα φασιστοειδή.

        • Σωτ Μητραλ avatar
          Σωτ Μητραλ @ kastis 21/12/2012 14:52:56

          Πρωτον, ειναι αστειο να θεωρειται το καλεσματης αφισσας "καλεσμα για αυτοαμυνα". Αυτοαμυνα... οπως στον εμφυλιο, να φανταστω.

          Δευτερον, ΔΥΣΤΥΧΩΣ περιμενε και θα δεις εναντια σε ποιους θα στραφει, μεταξυ αλλων. Δυστυχως.

          Τριτον, δεν εχω την αξιωση να καταφερουμε να συνεννοηθουμε, διοτι προφανως βλεπεις την πραγματικοτητα μεσα απο τον παραμορφωτικο φακο της...ταξικης παλης...

        • Playstasion avatar
          Playstasion @ kastis 21/12/2012 14:56:14

          Oι επιδοτουμενοι αναρχικοι , εχουν επηρεαστει απο το εθνικοσοσιαλιστικο κομμα του Χιτλερ
          Οι αφισες του μεσοπολεμου ,δειχνουν το ναζιστικο χερι να πνιγει του φιδι του ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ , αυτοι το αντεστρεψαν και στην θεση του φιδιου εβαλαν την σφαστιγκα
          Ποιος αντιγραφει ποιον και τι πρεσβευει μπορει ευκολα να καταλαβει κανεις

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ kastis 21/12/2012 17:35:17

          Είστε οι κόκκινοι φασίστες. Μόνο στον τίτλο διαφέρετε. Στον φασισμό των ιδεών σας είστε ίδιοι με τους νεοναζί. Όπως ο Στάλιν ήταν κολλητός του Χίτλερ και έσφαξαν παρέα τους πολωνούς ακριβώς πριν της έναρξη του ΒΠΠ. Ξεκολλήστε επιτέλους! Ψάξε και θα τα βρεις...

    • Kanaris avatar
      Kanaris @ kastis 21/12/2012 14:39:36

      ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να τον χτυπήσει το κράτος, η δικαιοσύνη, και η αστυνομία!! Οι προσωπικές αστοχίες μεμονωμένων κρατικών λειτουργών δεν απαξιώνουν την αναγκαιότητα σωστής λειτουργίας των θεσμών. Παράλληλα η ενεργή συμμετοχή των πολιτών στα κοινά, και η επαγρύπνηση τους για την δημοκρατική λειτουργία της πολιτείας σε καμία περίπτωση δεν δίνει άλλοθι σε "αυτόκλητους τιμωρούς και προστάτες του λαου". Η βία δεν έχει χρώμα, εκφράζει ζοώδη ένστικτα, και προσβλέπει στο να "δικαιώσει" ιδιοτελείς στόχους και ιδεοληψίες.

    • Playstasion avatar
      Playstasion @ kastis 21/12/2012 14:49:05

      Ο φασισμος ως ιδεολογικο κινημα , δεν ειχε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ χαρακτηριστικα , η δε ιστορια δεν το παραδεχεται ουτε ως κινημα
      Δεν χρειαζεται να καταλαβεις κατι που ουσιαστικα , κατασκευαστηκε μια συγκεριμενη περιοδο ( μεσοπολεμο) , για αλλους σκοπους
      Το σχολιο του Μπρεχτ , ειναι εντελως εκτος πραγματικοτητας

    • Kimon avatar
      Kimon @ kastis 21/12/2012 15:40:36

      Τον κουμμουνισμό βαθειά καταλαβέ τον δεν θα πεθάνει μόνος του, τσακισέ τον πριν είναι αργά.

  4. ΚΜ avatar
    ΚΜ 21/12/2012 14:40:54

    Να και ποιοί τους αβαντάρουν αυτούς τους κυρίους με τα τσεκούρια, μέσω του επίσημου κομματικού τους ιστότοπου:

    h++p://www.left.gr/article.php?id=300

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 21/12/2012 17:36:08

      Κι άλλη αβάντα προς τους «στρατολόγους» των «πολιτοφυλακών» από τον ΣΥΡΙΖΑ:

      http://www.left.gr/article.php?id=72

      http://www.left.gr/article.php?id=8908

  5. NICK avatar
    NICK 21/12/2012 14:47:03

    δηλαδή συγγνώμη: η συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΔΗΜΑΡ- της έκρηξης των αυτοκτονιών, της μαζικής μετανάστευσης, της μαζικής φτώχειας, του 30% ανεργία και της συλλογικής κατάθλιψης, δεν είναι άκρο, μήπως είναι....."κέντρο";

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ NICK 21/12/2012 14:54:35

      Μα ναι, ξεχασα. Η βια με τσεκουρια και τα τοιαυτα ειναι απλως "αμυνα" απεναντι στην "ψυχολογικη βια της εξουσιας"... Ε οχι ρε, δεν θα μεταναστευσουμε εμεις επειδη εσεις εισαστε ψυχακηδες!

    • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
      Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ NICK 21/12/2012 15:08:02

      Υπερβολές ...............

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ NICK 21/12/2012 16:57:26

      Σε ένα κόσμο βλακείας και αναρχίας,ναι είναι άκρο η Κυβέρνηση

    • dim avatar
      dim @ NICK 21/12/2012 17:15:47

      Δε θέλω να χαλάσω τις ψευδαισθήσεις σου, αλλά όλα αυτά που λες όχι, δεν είναι "άκρο"... Το τι είναι "άκρο" και τι "κέντρο", αν πάρουμε ως κριτήριο μέτρησης το δικό σου “ακρόμετρο”, ορίζεται συγκριτικά με τις εναλλακτικές που έχεις κάθε φορά... Όταν λοιπόν αυτή η πολιτική έχει αυτά τα νούμερα που λες εσύ (30% ανεργία, 30% φτώχιας, 25% πτώση ΑΕΠ κλπ), και η άλλη πολιτική που προτείνει ο Σύριζα και η ΧΑ πχ, έχουν 60% ανεργία, 70% πτώση ΑΕΠ και βιοτικού επιπέδου κλπ, τότε το πρώτο, αυτό που ζούμε τώρα είναι ¨συγκριτικά" το "κέντρο" και αυτό που προτείνουν και επιδιώκουν οι άλλοι δύο είναι το "άκρο".... Και μίλησα μόνο για τις οικονομικές συνθήκες, μη πάρουμε και τις κοινωνικο-εθνικές προτάσεις των δύο αυτών κομμάτων, γιατί εκεί θα δεις πόσο "ακρότατα" είναι και τα 2 αυτά κόμματα....

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ dim 21/12/2012 17:38:21

        Τέλειο το σχόλιο!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ NICK 21/12/2012 17:37:19

      Το να πετάς τη μπάλα στην εξέδρα είναι γνωστή τακτική υπεκφυγής. Για την ταμπακιέρα έχεις κάτι να μας πεις;

  6. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 21/12/2012 14:49:41

    Αυτές οι "αντιφασιστικές πολιτοφυλακές" από ποιον φασισμό θα μας προστατεύσουν ; Από τον μαύρο ή από τον κόκκινο (που εσχάτως αναδεικνύεται σε πολύ χειρότερη μορφή) ;

  7. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 21/12/2012 14:57:38

    Ο καλύτερος τρόπος για να επιβληθούν μέτρα αστυνομοκρατούμενων πόλεων με πέπλο την δημοκρατία και την ασφάλεια είναι να υποκινηθούν μέσω ακραιοτήτων ....
    Πως θα επιβάλλουμε καλύτερα την χούντα ; Μέσω δημοκρατικών νόμων που ο μόνος λόγος ύπαρξής τους θα είναι η προστασία του πολίτη.
    Αν το πολιτικό σύστημα ήθελε να μην υπάρχουν τέτοιου είδους ακραιότητες και αφίσσες γκρούπες και κούπες είτε από την μια μεριά είτε από την άλλη (καθώς και στις δυο περιπτώσεις τα αποτελέσματα είναι ίδια) θα έπρεπε να επιτρέψει στους νόμους να εφαρμόζονται ως έχουν και όχι κατά το δοκούν.
    Βούτυρο στο ψωμί όλων τυχόν εμφυλιακές καταστάσεις , και όταν λέω όλων εννοώ όσων θέλουν να επιβάλλουν όσα μέσω δημοκρατικών θεσμών δεν μπορούν.
    Καμία Χρυσή Αυγή δεν θα έπαιρνε τέτοιο ποσοστό ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ θα είχε στις ''αγκάλες'' του ΡΟΖΑ (Δεν ξέρω αν υπήρχε κιόλας λέμε τώρα )και άλλες ακραίες γκρούπες αν είχαμε πραγματική δημοκρατία και ισονομία και όχι κατ επίφαση..

    Η ρήση σπέρνουν ανέμους θερίζουν θύελλες είναι προ των πυλών.....

  8. kastis avatar
    kastis 21/12/2012 15:09:09

    Η σειρά είναι συγκεκριμένη. Οικονομική κρίση, πανικόβλητοι μικροαστοί που αναζητούν τον τιμωρό των πολιτικών κλεφτών (τούς οποίους οι ίδιοι ψήφιζαν), ενέσεις ηλιθιότητας από τα ΜΜΕ, αναζήτηση "Εβραίων", δημιουργία ναζιστικών συμμοριών/κομμάτων, υιοθέτησή τους και από τα αφεντικά ως εναλλακτική. Καθυστερημένη αντίδραση από αριστερά κόμματα και σωματεία για την υπεράσπιση των ατομικών και δημοκρατικών ελευθεριών.

  9. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 21/12/2012 15:15:24

    Απλα καλο θα ηταν οι (δηθεν) αντιφασιστες πολιτοφυλακες να εχουν τα προσωπα τους φανερα, και τα ονοματα τους διαθεσιμα, για να ξερουμε κι εμεις οι δυστυχεις νεο-πτωχοι απλοι Ελληνες πολιτες, ποιοι ειναι αυτοι που θα μας προστατευουν, κι αν πρεπει να τους δινουμε και κανα χαρτζιλικι για να μην μας χαρακτηρισουν και εμας...φασιστες.
    Απ οτι φαινεται παμε σε πρακτικες Σικελιανικης Μαφια. Ας δει τι θα κανει η Ν.Δ (ως ο τελευταιος Πατριωτικος Κεντρο-Δεξιος πυλωνας) για να μην φυγει οριστικα απ αυτην η βαλλομενη Ελληνικη μεσαια ταξη, και μετα να μοιραστει στα Ακρα. Αν και νομιζω, οτι καποιοι απλα θελουν να διαλυσουν τη Ν.Δ οποτε δεν τους νοιαζει...

  10. Wheel avatar
    Wheel 21/12/2012 15:17:46

    O Φασισμός της Αριστεράς (π.χ. Λαφαζάνης, Στρατούλης, κλπ.) είναι πίσω από τις αφίσες?

  11. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/12/2012 15:17:50

    Βρὲς μιὰ τέτοια νὰ χαρεῖς, καὶ βάλε σύνδεσμο!

    • Playstasion avatar
      Playstasion @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/12/2012 16:40:01

      http://ieroslochos.blogspot.gr/2012/11/blog-post_28.html

  12. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/12/2012 15:19:49

    Πάντως φίλοι μου ψηφοφόροι τοῦ Συριζα στὰ φέησμπουκ
    (α) θεωροῦν ἀπόλυτα φυσιολογικὸ τὸ κάλεσμα γιὰ ἔνοπλες «πολιτοφυλακὲς»
    (β) λοιδωροῦν βαρέως τὴν Δούρου γιὰ τὴν δήλωσή της «καταδικάζουμε τὴ βία ἀπ' ὅπου κι ἂν προέρχεται»
    (γ) ἐξίστανται μὲ τὸν καθαρισμὸ τῆς βίλας Ἀμαλίας, τὸν θεωροῦν «φασισμό».

    Τί νὰ πεῖς...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/12/2012 17:41:09

      Δεν πάει καλά το πράγμα. Θα χρειαστεί σύντομα να δείξει πυγμή η ΕΛΑΣ μου φαίνεται. Κάτι ετοιμάζεται. Βρωμάει...

    • BLACKQUEEN IN STORM avatar
      BLACKQUEEN IN STORM @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/12/2012 17:47:19

      ...Δικοί μου φίλοι στο facebook, ψηφοφόροι όλων των κομμάτων, γελάνε με την κινδυνολογία και την απέλπιδα προσπάθεια νεκρανάστασης του εμφυλιοπολεμικού συνδρόμου. Ποιός άραγε εξυπηρετείται από αυτήν ???

      • dim avatar
        dim @ BLACKQUEEN IN STORM 24/12/2012 15:23:09

        Όλα έχουν να κάνουν με το νόμο της δράσης και της αντίδρασης... Πάντα συνέβαινε αυτό, και πάντα θα συμβαίνει... Απλά όταν οι δύο σχηματισμένοι πόλοι σε μια κοινωνία είναι πέριξ του κέντρου, ένας κεντροαριστερός και ένας κεντροδεξιός, η δράση και η αντίδραση περιορίζεται σε δημοκρατικές, λεκτικές κάποιες φορές αντιδράσεις, υψηλά επίπεδα αντιπαραθέσεων, διαμαρτυρίες, καμιά διαδήλωση και μέχρι εκεί...

        Όταν όμως οι δύο πόλοι που θα σχηματιστούν (αν πέσει η τωρινή κυβέρνηση) είναι δύο κόσμοι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους, που τους χωρίζει άβυσσος, που ο ένας θεωρεί τους άλλους εθνομηδενιστές και ότι θα καταστρέψουν τη πατρίδα, και ο άλλος θεωρεί τους πρώτους ρατσιστές, φασίστες, που αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο εχθρό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κλπ, είναι κινδυνολογία να επισημαίνει κανείς το αυτονόητο? Ότι ο νόμος της δράσης και της αντίδρασης, θα λειτουργήσει άμεσα, με τις πρώτες κιόλας πράξεις της επόμενης κυβέρνησης που θα στρέφονται κατά του εθνικού συμφέροντος...(ή που για να μην κολλήσουμε σε αυτό, που έτσι, έτσι κι αλλίως, θα εκληφθούν πέραν κάθε αμφιβολίας από την άλλη πλευρά)

        Το ένα φέρνει το άλλο, και επειδή δεν θα έχουμε πλέον να κάνουμε με πολίτες λογικούς, δημοκράτες όπως εσείς και εμείς, αλλά με άτομα ταγμένα σε ένα σκοπό βαθιά ριζωμένο μέσα τους και από τις δύο πλευρές, με άτομα που γυαλίζει το μάτι τους, και με τον αέρα της δύναμης που θα τους έχει δώσει το εκλογικό σώμα, οι συγκρούσεις θα είναι γενικευμένες, σφοδρές και αναπόφευκτες…

        Δεν ξέρω ποιος προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στη κοινωνία… Αυτός που επισημαίνει αυτόν τον κίνδυνο ώστε να ξυπνήσει ο κόσμος και να αποδυναμώσει τα άκρα (γιατί δε πιστεύω ότι το 60% πχ που θα ψηφίσει τα δύο άκρα επιθυμεί πραγματικά αυτές τις συγκρούσεις, αλλά άθελα του και δίνοντας τους δυναμη, οι συγκρούσεις θα πραγματοποιηθούν), ή αυτός που κάνει τα στραβά μάτια, καθησυχάζει ότι δεν υπάρχει κανένας τέτοιος κίνδυνος, και ξαφνικά θα βρει μπροστά του απροετοίμαστος το τέρας που ο ίδιος δημιούργησε?

        Και όταν λέμε εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις, είναι προφανές ότι δε σημαίνει ότι 10 εκατ. Έλληνες θα σφάζονται μέρα – νύχτα μεταξύ τους… ούτε ότι αυτό θα κρατήσει χρόνια… Μια μεγάλη περίοδος αστάθειας θα υπάρξει, που όμως θα είναι καταστροφική για τη χώρα, χώρα θα διχασθεί ανάμεσα σε αυτούς που θα στηρίζουν τους αριστερούς και σε αυτούς που δε θέλουν να δουν τη πατρίδα τους να αλλοιώνεται (σε σύνθεση πληθυσμου, σε εδάφη, σε ονομασίες, σε θεσμούς κλπ κλπ) … και η λύση θα δοθεί με τρόπους που μας τους έχει διδάξει ξεκάθαρα η ιστορία…

  13. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/12/2012 15:30:33

    Το κάψιμο της Μαρφίν ήταν υπεράσπιση ατομικών και δημοκρατικών ελευθεριών; Ρε πλάκα μας κάνετε μεσημεριάτικα;

    • kastis avatar
      kastis @ Γιώργος 21/12/2012 15:41:20

      Εσύ ξέρεις ότι οι "επιτροπές αυτοάμυνας" έκαψαν την Μαρφιν;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ kastis 21/12/2012 17:40:13

        Εσύ που υπονοείς πως ξέρεις πολλά γιατί δεν πας στον εισαγγελέα με τα στοιχεία να τους μαγκώσουν; Φιλαράκια σου είναι και τους καλύπτεις; Συνένοχος δηλαδή...

  14. kastis avatar
    kastis 21/12/2012 15:45:59

    Μάλλον δεν ξέρετε τι σημαίνει φασισμός (ή μήπως ετοιμάζεστε να ψηφίσετε ΧΑ); Μπήκε ο Στρατούλης στο σπίτι σας να σάς πλακώσει στο ξύλο; Σάς μαχαίρωσε η ΡΟΖΑ στον δρόμο; Σάς ενόχλησε ο αναρχικός γιατί δεν τού άρεσε το χρώμα σας; Σάς έκανε έλεγχο ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν τού άρεσε το ντύσιμό σας; Πάτε καλά;

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ kastis 21/12/2012 15:50:50

      Ἀπ' ὅτι φαίνεται ἀπὸ τὴν ἀφίσσα, δυστυχῶς ἔρχονται ΑΚΡΙΒΩΣ αὐτὲς οἱ ὧρες ποὺ περιγράφεις. Ὄχι ἐπειδὴ δὲν θὰ τοὺς ἀρέσει τὸ χρῶμα μας, ἀλλὰ ἐπειδὴ δὲ τοὺς ἀρέσουν οἱ ἀπόψεις μας.

      • kastis avatar
        kastis @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/12/2012 16:02:13

        Όχι φίλε μου. Αυτοί όλοι (αναρχικοί, συριζαίοι, αριστεριστές, αντιφασίστες) υπήρχαν πολλά χρόνια πριν και δεν σε πείραξαν. Δεν έφτιαξαν καμμία "επιτροπή ελέγχου συνειδήσεων" και δεν σε ενόχλησαν -ούτε και θα σε ενοχλήσουν. Μάλλον ψάχνεις αφορμές γιατί προσπαθείς να δικαιολογήσεις -στον εαυτό σου πρώτα- πως ένας δεξιός γίνεται ακροδεξιός.

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ kastis 21/12/2012 17:04:32

          Ή σε άλλη χώρα ζεις ή περνάς πολύ χρόνο μέσα σε κάποια ''villa''...

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ kastis 21/12/2012 17:23:44

          Πολύ νέος πρέπει να είσαι, και ανιστόρητος μάλλον, θα καταλάβεις πολύ σύντομα ότι λάθος σου τα είπανε, στην Ελλάδα τουλάχιστον η αριστερή βία έχει ... μεταπτυχιακό! Ψάξε να μάθεις καλύτερα!

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ δρόμος 21/12/2012 17:44:55

            Ποιος να ψάξει; Πλύση εγκεφάλου έχουν υποστεί το 95% και οι λοιποί καθοδηγούν ως σωστοί πράκτορες τα πρόβατα που αποκαλούν εμάς πρόβατα...

          • Ανδρέας avatar
            Ανδρέας @ δρόμος 21/12/2012 18:22:30

            Φίλε, ούτε νέος είναι ούτε ανιστόρητος ούτε άλλο. Τα ΠΑΙΡΝΕΙ για ν' αραδιάζει ασυνάρτητες αρλούμπες στήριξης της εκφυλισμένης οχλοκρατούμενης ψευδοδημοκρατίας του ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΟ-ΚΚΕ. Κι η κουτσή Μαρία γνωρίζει σήμερα ότι ο φασισμός δεν είναι πολιτική αλλα νοοτροπία.

        • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
          Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ kastis 21/12/2012 18:41:00

          Δε με πειραξαν; Δεν εκαψαν το μαγαζι μου; Δεν εσπασαν την τζαμαρια του; Δεν με εσπασαν στομξυλο στα εξαρχεια, οπως τον σκιτσογραφο του Ποντικιου; Τι μας λες!

          Τα παραπανω δεν συνεβησαν ακομα σε μενα προσωπικα, αλλα σε συμπολιτες μου. Ομως, αν κρινω απο την "αυτοαμυνα", μαλλον ερχεται και η δικια μου ωρα...

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/12/2012 16:06:54

        Σωστο ο Α.Κ. Συν τοις αλλοις, μπορει ο ...''αναρχικος της γειτονιας μας'', να μην μας εχει πειραξει (ως τωρα), αλλα σιγουρα πολλους απο μας, τους εχουν βλαψει ΟΛΟΙ αυτοι που εχει σκοπο να προστατεψει/ΑΒΑΝΤΑΡΕΙ ακομα πιο πολυ > δηλαδη οι ορθες απο Ισλαμο-φασιστες και λαθρο-εγκληματιες απο δολοφονουν- ληστευουν- βιαζουν- κακοποιηουν, γυναικες, παιδια, ηλικιωμενους, αδυναμους συμπολιτες μας, και διακινουν απο λαθραια εμπορευματα (τους κανουν αβαντα οι αναρχες εξω απ την ΑΣΟΕ) μεχρι σκληρα ναρκωτικα. Συν πολλα αλλα , που τα εχουμε πει 1000 φορες. Οποτε φιλε Καστη, αστο γιατι ο φασισμος εχει 2 οψεις και υπαρχει και στα 2 ακρα!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kastis 21/12/2012 17:43:48

      Το ότι ο Σύριζα προστατεύει όλους τους λαρρομετανάστες που κάνουν κάθε μέρα ΑΚΡΙΒΩΣ όσα γράφεις, τους κάνει απόλυτα ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ με τους εγκληματίες. Προσωπικά εκτός νόμου έπρεπε να είναι και ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ λόγω δηλωμένης ανυπακοής στους νόμους. Το πασοκ ως προδοτικό να έχει κλείσει και να δούμε και λογικούς ανθρώπους στη Βουλή που έχει καταντήσει μπάχαλο που ο καθείς προστατεύει την πελατεία του...

      • Μπαρμπαθωμας avatar
        Μπαρμπαθωμας @ Γεώργιος Τ. 22/12/2012 01:09:23

        Τελικα εσεις οι Νεοδημοκρατες ειστε πραγματικοι φασιστες! Τα κομματα που αναφερεις τα ψηφισε πανω απ' το 50% του Ελληνικου λαου.

    • provokatoras avatar
      provokatoras @ kastis 22/12/2012 02:19:23

      Μπορεί να μην ήρθαν σπίτι μου, αλλά μπήκαν στην αίθουσα διδασκαλίας μου να δείρουν τον καθηγητή μου(Πανεπιστήμιο Πατρών)
      Μπορεί να μην με ενόχλησαν για το χρώμα μου, αλλά με ενόχλησαν επειδή φορούσα μπλούζα της εθνικής Ελλάδος( επαλειμμένες δικογραφίες)
      Μπορεί να μην με έκανε έλεγχο στα ρούχα μου ο Σύριζα, αλλά με χλεύασε και με απομόνωσε κοινωνικά επειδή πιστεύω σε αξίες όπως οικογένεια-πατρίδα-θρησκεία.
      Μπορεί να μη μαχαίρωσαν εμένα επειδή δεν είμαι Χρυσαυγίτης αλλα μαχαίρωσαν και την "επεσαν" σε καποιο μέλος της ΧΑ.
      Μπορεί να μην με λογοέκριναν, αλλά οδήσησαν σε εκφυλισμό του Πανεπιστημίου και της έρευνας μέσα σε αυτό.
      Αγαπητέ δημοκράτη επαναστάτη, ουδέποτε πρόκειται να ψηφίσω ΧΑ αλλά εσύ μάλλον στήριζεις έναν χώρο ο οποίος δεν διαφέρει απο τη ΧΑ...
      οπότε έχασες αλλά εσύ είσαι ο φασίστας!

    • k. avatar
      k. @ kastis 24/12/2012 21:22:19

      επειδή δε του άρεσε το χρώμα μας δε μας χτύπησε κανένας "αναρχικός" αλλά θα μας έλιωνε στο ξύλο (τουλάχιστον) αν δεν του άρεσε η μούρη μας και μας πέρναγε για "φασίστα" ή "ασφαλίτη" ή αν μάθαινε πως κρεμάμε σημαία στις γιορτές στο μπαλκόνι μας (και δεν είναι ισπανική ή παλαιστινιακή). μια φορά να περάσει από μπροστά σου το μαύρο μπλόκ με μηχανάκια , καδρόνια και μαυροκόκκινα λάβαρα αρκεί για να καταλάβεις τί σκ@τόψυχος κόσμος τον απαρτίζει. η μηδενιστική μούργα της νεολαίας.
      για τους περισσότερους ακροαριστερούς (π.χ μ-λ κκε) δεν θα έλεγα το ίδιο πράγμα πάντως.

  15. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 21/12/2012 16:31:28

    Ολα τα άκρα έχουν ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα, καθώς και τις ίδιες ακριβώς βλέψεις, Όποιος δε, βαυκαλίζεται ότι είτε η άκρα αριστερά δεν ''βαράει'' ή η άκρα δεξιά δεν ''δέρνει'' είναι το λιγότερο κοντόφθαλμος.

  16. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 21/12/2012 16:32:59

    Ἀπορῶ καὶ ποὺ τὸ συζητᾶτε κιόλας. Οὔτε λίγο οὔτε πολύ, δημόσια προτροπὴ καὶ σχέδιο συγκροτήσεως ἐνόπλων τρομοκρατικῶν ὀργανώσεων (ἐκτὸς ἀπ᾿ τοὺς Πυρῆνες τῆς Φωτιᾶς κ.λπ. δολοφόνους ποὺ ἐκτελοῦν μὲ σφαῖρες ἢ καῖνε ἀνθρώπους ζωντανούς). Δὲν ξέρω ἐὰν ἡ κυβέρνησις εἶναι ἀπασχολημένη μὲ τὸ πῶς θὰ σώσῃ τὴν τιμὴ τοῦ Συμβουλίου τῆς Εὐρώπης ἀπὸ τὴν ἐκλεγμένη βουλεύτρια κα Ζαρούλια, ἀλλὰ ἐδῶ μιλοῦμε γιὰ ἔνοπλη τρομοκρατία. Καὶ ἡ τρομοκρατικὴ Ἀριστερὰ ἔχει ἀποδείξει ὅτι δὲν ἀρκεῖται νὰ ἡδονίζεται ἀκούγοντας Βάγκνερ, ἀλλὰ σκοτώνει -καὶ ἐξακολουθεῖ νὰ σκοτώνῃ- μὲ σφαῖρες.

    • parsifal avatar
      parsifal @ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 21/12/2012 17:37:49

      Ο Βάγκνερ τι σου εφταιξε ;

  17. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/12/2012 16:41:34

    Δεν βγάζεις άκρη με δαύτους...

  18. NICK avatar
    NICK 21/12/2012 16:48:42

    "Ψυχολογική βία της εξουσίας"; ποιος μίλησε για "ψυχολογική βία της εξουσίας"

    εγω πάντως μιλάω για τόνους χημικών και δακρυγόνων ,για γκλομπιές σε κεφάλια, για σωρό αναίτιων προσαγωγών , για Μανώλη Κυπραίο, Γιαννη Καυκά, Δημητρη Κοτζαρίδη, χιλιαδες αυτοκτονίες και εκατομμύρια ζωες βαλτωμένες στην κατάθλιψη της ανεργίας.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ NICK 21/12/2012 17:07:20

      Δηλαδή οταν σε κλωτσάει το κράτος είναι βία και φασισμός και όταν εσύ κλωτσάς είναι αντίσταση και αγώνας

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ NICK 21/12/2012 17:46:41

      Ας έλειπαν οι γνωστοί-άγνωστοι από τις διαδηλώσεις και δε θα άνοιγε μύτη ΠΟΤΕ! Επομένως;

  19. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 21/12/2012 16:54:04

    Δὲν εἶναι ὅλοι οἱ ἀριστεροὶ τρομοκράτες, ἀλλὰ ὅλοι οἱ τρομοκράτες εἶναι ἀριστεροί. Ἀπὸ τὴν 17 Νοέμβρη μέχρι τοὺς Πυρῆνες τῆς Φωτιᾶς, μόνον ἡ Ἀριστερὰ δολοφονεῖ μὲ σφαῖρες, μὲ βόμβες, μὲ ἐμπρησμούς. (Καὶ φυσικά μόνον ἡ Ἀριστερὰ καταλαμβάνει καὶ καταστρέφει πανεπιστήμια, κτήρια καὶ γειτονιὲς καὶ ἐργοστάσια, καίει βιβλιοπωλεῖα, καταστρέφει μὲ βόμβες γραφεῖα καὶ καταστήματα, καταστρέφει καὶ βεβηλώνει ἐθνικὰ μνημεῖα καὶ ναούς, ἐπιβάλλει καθεστὼς λογοκρισίας στὰ ΜΜΕ καὶ στὴν κοινωνία).

    Ἀντίπαλον δέος τῆς ἀριστερῆς τρομοκρατίας δὲν εἶναι προφανῶς ἡ Χρυσὴ Αὐγή. Ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ εἶναι ἁπλῶς ἕνα κοινοβουλευτικὸ κόμμα (τὸ ὁποῖον ἀναγκαστικὰ λειτουργεῖ ὑπὸ τὸ καθεστὼς τῆς κοινοβουλευτικῆς δημοκρατίας, ὅπως ὅλα τὰ κόμματα, καὶ μάλιστα σήμερα ἀποφεύγει ἐπίμονα τὶς ἀκραῖες ἐνέργειες, ἀκριβῶς ἐπιθυμώντας νὰ ξεκολλήσῃ ἀπὸ πάνω της τὴν «ρετσινιὰ» καὶ νὰ ἑδραιωθῇ ὡς κόμμα εὐρείας ἀποδοχῆς. Καὶ βεβαίως, ἀπὸ τὸ 1974 μέχρι σήμερα, ἀριστερὲς τρομοκρατικὲς ὀργανώσεις ὑπῆρξαν καὶ ὑπάρχουν πάμπολλες· δεξιά, καμμία.

    Ἐὰν ἡ πολιτεία δὲν τσακίσῃ ἐπὶ τέλους τὴν ἀριστερὴ τρομοκρατία, θὰ ὁδηγηθοῦμε σὲ ἄλλες καταστάσεις.

    Ὅταν ἡ σταλινικὴ ΟΠΛΑ εἶχε βυθίσει τὴν Ἀθήνα στὸν τρόμο καὶ στὸ αἷμα, ἡ Χ τοῦ μεγάλου Γρίβα ὄρθωσε τὸ ἀνάστημά της καὶ ἀπάντησε μὲ τὸν τρόπο ποὺ κρίνονται οἱ μάχες ὅταν ὅλα τὰ ἄλλα μέσα σιγοῦν: μὲ τὰ ὅπλα. Καὶ στὸ Θησεῖο ἔσωσε τὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τὸ σιδηροῦν παραπέτασμα. Ἀλλὰ τὸ ἑλληνικὸ αἷμα ποὺ χύθηκε μέχρι νὰ τελειώσῃ τὸ κακό ἦταν ἀμέτρητο.

    • Μπαρμπαθωμας avatar
      Μπαρμπαθωμας @ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 22/12/2012 13:19:09

      Μιλας για τον συνεργατη των Γερμανων Γριβα, που στην κατοχη κυνηγαγε Ελληνες αγωνιστες ή για τον Γριβα της ΕΟΚΑ Β' που ανηξε τον δρομο στην Τουρκικη εισβολη; Οσο προδοτικη ηταν η αριστερα αλλο τοσο ηταν και η δεξια. Οι Ελληνες πατριοτες δεν μπορουν και δεν επιτρεπεται να ειναι ουτε δεξιοι, ουτε αριστεροι. Απλα ΕΛΛΗΝΕΣ χωρις ταμπελες.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Μπαρμπαθωμας 22/12/2012 20:55:21

        Δεν ήταν συνεργάτης των γερμανών ο Γρίβας. Τους πολέμησε από την αρχή μέχρι το τέλος. Αντιθέτως, κάποιοι άλλοι, αριστεροί καπελωματίες του αντιστασιακού φρονήματος του λαού συνήψαν σύμφωνα μή επιθέσεως με τους Γερμανούς, τον καιρό που ακόμα αυτοί βρίσκονταν εδώ μέσα ως κατακτητές.

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Μπαρμπαθωμας 22/12/2012 20:59:15

        Ντροπή σου!
        Ο Διγενής ήταν άξιο της Πατρίδος τέκνο και οι μαχητές του θυσιάστηκαν για την Ελευθερία και την Πατρίδα.

  20. speed avatar
    speed 21/12/2012 17:03:22

    Πώς μπορείς να δημιουργήσεις “αντιφασιστικό μέτωπο” όταν:
    - κάθε πολίτη που δεν θέλει τον φασισμό αλλά προβληματίζεται για το μεταναστευτικό τον θεωρείς ρατσιστή και φασίστα
    - κάθε πολίτη που δεν θέλει τον φασισμό αλλά που ο τρόπος σκέψης του δεν έχει “ταξικά χαρακτηριστικά” (ή, πιο απλά δεν σκέφτεται όπως εσύ) τον θεωρείς αντίπαλο
    - κάθε πολίτη που δεν θέλει τον φασισμό αλλά που δεν είναι εναντίον θεσμών όπως η πατρίδα, η σημαία κλπ τον θεωρείς εν δυνάμει φασίστα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ speed 21/12/2012 17:47:49

      Ακριβώς! Στήνουν νέο εθνικό διχασμό. Μόνο που ζουν ακόμη όσοι τα έζησαν το 45-50 και δε θα τσιμπήσουμε λόγω γνώσης...

  21. parsifal avatar
    parsifal 21/12/2012 17:45:56

    Να μας διευκρινίσουν τι εννοούν "ταξικά χαρακτηριστικά" ; Δηλαδή σε ποιά τάξη θα ανήκουν οι πολιτοφυλακές, ποιάν θα προστατεύουν ;
    Η παλιά Πολιτοφυλακή του 42 είχε εχθρό. Επισήμως εστρέφετο κατά των δωσιλόγων, κατά της "εννόμου τάξεως" της εποχής, δηλαδή του κατακτητού. (περιέλαβε και κάτι τροτσκυστές, αναρχικούς, δημοκρατο-σοσιαλιστές, κάτι φαρμακοποιούς και δικηγόρους που δεν γούσταραν το ΚΚΕ) αλλά είχε λόγο υπάρξεως οταν τους δρόμους αλώνιζε η Ειδική και η Γκεστάπο.
    Τώρα ; Ποιόν στοχεύουν οι "πολιτοφυλακές" με ορμητήρια βρωμερούς αντικοινωνικούς "κατειλημένους" χώρους που γέμουν φιξακίων, βενζίνης και αρλουμπολογικών κειμένων ;
    Δεν εχουν αντιληφθεί οτι η ταύτιση αναντίστοιχων ιστορικών γεγονότων και εποχών προκαλεί μόνο γέλωτα και περιφρόνηση ; (ΕΑΜ ΕΛΑΣ πολυτεχνείο π.χ.)

  22. dem avatar
    dem 21/12/2012 18:13:50

    Θεωρώ οτι ο κ.Σαμαράς και ο κ. Δένδιας, αν θέλουν ο Ελληνικός λαός να θυμάται με ευγνωμοσύνη το έργο τους, πρέπει να καθαρίσουν τα Εξάρχεια από τις γιάφκες με τα αναρχοφασιστικά στοιχεία. Γνωρίζουν πολύ καλά οτι τα Εξάρχεια αλλά και όλο το κέντρο είναι άντρα, εστίες, φωλιές ανομίας κάθε είδους. Από τους λεγόμενους "αντιεξουσιαστές" τους μπαχαλάκηδες που σπάνε καίνε και βρωμίζουν μαγαζιά, αυτοκίνητα, τοίχους...τα πάντα, μέχρι τους πρεζέμπορους και τους ναρκομανείς. Η πολιτική και αστυνομική ηγεσία δεν πρέπει να φοβάται κανένα συριζα και κανένα αναρχικό περιθωριακό. Ο λαός, όλοι μας, είμαστε μαζί τους στο να καθαρίσει επιτέλους το κέντρο. Μιά και καλή!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ dem 21/12/2012 18:50:19

      Έτσι ακριβώς. (Από Εξάρχεια, προσυπογράφω). Και κάτι ακόμη: από τις σχολικές μονάδες των Εξαρχείων και των Αμπελοκήπων ξεκινάει και διαχέεται πανελλαδικά το κάθε κύμα καταλήψεων , εδώ και πολλά χρόνια. Το υπουργείο Παιδείας θα έκανε καλά να ασχοληθεί ΚΑΙ με αυτό.

      • Μπαρμπαθωμας avatar
        Μπαρμπαθωμας @ δρόμος 22/12/2012 01:11:47

        Να κλεισουν τα σχολεια στα εξαρχεια ΤΩΡΑ!!!

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Μπαρμπαθωμας 22/12/2012 01:55:37

          Εμ αυτό θέλετε, με τις καταλήψεις!

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Μπαρμπαθωμας 22/12/2012 12:18:40

          Η μόνη γνώση που αποκόμισε το παιδί μου από την υπερδεκαετή φοίτησή του σε δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο της περιοχής ήταν η βεβαιότητα ότι οι (πρώην φίλοι και συμμαθητές του) μπαχαλάκηδες καταληψίες των σχολείων και μετέπειτα των δημοσίων κτιρίων είναι δυστυχώς παιδιά εργαζομένων παραπλανημένα από τους γόνους των Β.Π., που διασκεδάζουν την ανία τους σκορπώντας την καταστροφή, χωρίς επιπτώσεις. Χαμένες περιπτώσεις τα φτωχόπαιδα αυτά, χωρίς κανένα μέλλον ή ελπίδα προκοπής, κάθε προοπτική για τη ζωή τους την έκαψε ο συγχρωτισμός με τα καλόπαιδα, που κάθε άλλο παρά συμμερίζονται τη δική τους ανέχεια ...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ dem 22/12/2012 09:31:26

      Θεωρώ οτι ο κ. Α.Σαμαράς και ο κ. Δένδιας θα πρέπει να πρωτίστως να καθαρίσουν το κέντρο από τους κάθε λογής παρανόμους λαθρομετανάστες (εμπόρους ναρκωτικών, σωματεμπόρους, κακοποιά στοιχεία γενικώς, τους πράκτορες ξένων μυστικών υπηρεσιών και μουσουλμανικών οργανώσεων) και μετά ασχολούνται και με τους.... ''αναρχοφασίστες'' :-). Ή ας το κάνουν ταυτοχρόνως, έτσι που να μη δίνεται η εντύπωση οτι πετάνε τη μπαλίτσα στην εξέδρα, απλά για να ζεστάνουν τη δεξιοσύνη των παρελθοντολάγνων πελατών, που έλκονται από τη ΧρυσΑυγούλα.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ BLACKQUEEN 22/12/2012 11:25:09

        Δεν είναι ρεαλιστικό να επιχειρήσει κανείς καθαρίσει το κέντρο από τους κακοποιούς και τους λαθρομετανάστες και ισλαμιστές χωρίς προηγουμένως (ή παράλληλα) να ξηλωθούν τα «φρούρια» των τάγματα ασφαλείας της μπαχαλοφροσύνης, που δρουν υποστηρικτικά προς αυτά. Βλέπε Υπατίες.

        Παρεμπιπτόντως, δεν του είπε κανένας του ΣΥΡΙΖΑ να τους αβαντάρει (ούτε τους μεν, ούτε τους δε). Μόνος του το επέλεξε.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΚΜ 22/12/2012 11:26:00

          ορθή επανάληψη: των ταγμάτων ασφαλείας της μπαχαλοφροσύνης

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ ΚΜ 22/12/2012 14:27:57

          Ταυτοχρόνως λοιπόν το ...ξήλωμα, για να μη χαρακτηριστεί η όλη κίνηση, προσπάθεια εντυπωσιασμού για το...θεαθήναι.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ BLACKQUEEN 22/12/2012 14:32:40

            Από ποιόν να χαρακτηριστεί;

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ ΚΜ 23/12/2012 12:11:15

            Απο το σύνολο του Ελληνικού λαού, του μη φανατικού οπαδού, όλων αυτών που οι ασκούντες την εξουσία ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ. Το αυτονόητο δηλαδή....

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ BLACKQUEEN 23/12/2012 12:20:29

            Αυτό άσε να το πει κανας μη συριζαίος. Γιατί, κανένας μη συριζαίος δεν πρόκειται παρεξηγήσει τίποτα. Όσον αφορά τους συριζαίους, η πολιτεία δεν χρειάζεται κανένα ένταλμα από εσάς για να επέμβει όπου ο νόμος προστάζει. Πάνε αυτά που ξέρατε. Θα ξεμάθετε στα γεράματα! Εξάλλου θα ήταν λάθος να αναγνωρίσει προαπαιτούμενα που δεν υφίστανται.

          • BLACK QUEEN IN STORM avatar
            BLACK QUEEN IN STORM @ ΚΜ 24/12/2012 12:47:18

            KM πόσων αιώνων είσαστε;;;; Ζήσατε εμφύλιο; Ακόμη ΔΕΝ τον ξεπεράσατε και τον...αναπολείτε; Σταματήστε την επιθετική σαχλαμαρολογία μετά χαρακτηρισμών. Πας ΜΗ ΝΔ που διαφωνεί μαζί σας ΔΕΝ είναι Συριζαίος απαραίτητα.... Τόσος πολύς φόβος, είναι δυνατόν να προκαλείται από έναν ....Σύριζα;;; Τόσο καταλαβαίνετε μερικοί......

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 24/12/2012 13:37:16

            Άλλοι δεν ξεπέρασαν τον «εμφύλιο» - γι'αυτό και επιδιώκουν νέο. Κι εσείς τους αβαντάρετε. (Η άλλη εκδοχή είναι ότι είστε αφελής.)

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ ΚΜ 24/12/2012 14:18:21

            @ ΚΜ : ΕΜΦΥΛΙΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ''ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ'' ΟΟΟΟΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΤΕ.
            Οι ψυχασθενείς όοολων των αποχρώσεων που επιθυμούν ''πολέμους'', ας επιβιβασθούν σε τσάρτερς με όλη τη βλακεία και τον εξ...οπλισμό τους, με προορισμό την έρημο, ώστε να αλληλοεξοντωθούν ελεύθερα εκεί, χωρίς να καταστρέψουν εμάς τους.....αφελείς και τη χώρα :-). ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΦΥΛΙΟΛΑΓΝΩΝ ΤΩΡΑ !!!!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 24/12/2012 15:31:16

            Εγώ νομίζω ότι αυτοί που επιδιώκουν σύσταση πολιτοφυλακών (θέμα της ανάρτησης) είναι αυτοί που θέλουν εμφύλιο. Όχι όσοι εξ ημών αναδεικνύουμε τον ρόλο τους. Ο Σύριζα τους δίνει βήμα - αλλά εσύ τον αθωώνεις.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ ΚΜ 24/12/2012 16:08:25

            @KM :-) Εγώ, μην κοιτάτε, ....αθωώνω ακόμη κι εσάς για την ανεξέλεγκτη και υποκριτική σας .... Συριζοφοβία, αλλά και για τη μάταιη προσπάθειά σας να δημιουργήσετε ''κλίμα'' πολέμου και να τρομοκρατήσετε τους αφελείς. Μόνον ανόητοι ''τσιμπάνε'' . Οι άλλοι, έχουν σοβαρότερα και απολύτως ΥΠΑΡΚΤΑ προβλήματα. Μην κουράζεστε άδικα. Πολιτοφυλακές, δολοφόνοι με τσεκούρια, Νεφελίμ και Ελοχίμ, παίζουν επ΄αμοιβή μονάχα στις ειδήσεις των 8:00. Μετά, σχολάνε... Άντε καλά Χριστούγεννα και μάθετε ν' ανησυχείτε περισσότερο για τους αστέγους, τους ανέργους και τα πεινασμένα μας παιδιά.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ ΚΜ 24/12/2012 17:49:00

            ...Και εκτός της τελείας . ,ας μπει και η __ :-)

  23. Tassos avatar
    Tassos 21/12/2012 18:42:13

    Να κάνει η κυβέρνηση ό,τι έκαναν οι Αμερικανοί με Μαύρους Πάνθηρες, Συμβιωνικό στρατό και Weathermen. Πολύχρονες φυλακίσεις για να την "ακούσουν" οι θρασύδειλοι. Με το να τους αθωώνουν τα δικαστήρια και με αναστολές , δουλειά δεν γίνεται. Ετσι και στην Αμερική πέταγες μολότοφ σε αστυνομικό θα σε γέμιζε κουμπότρυπες.

    • sunra avatar
      sunra @ Tassos 22/12/2012 14:13:28

      Αυτό έκανε κι ο Κορκονέας..,

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ sunra 24/12/2012 16:10:37

        ...Και χωρίς να χρειαστεί τη μολότωφ... Την ...προεξόφλησε ο ...genius !!

  24. Πέτρόπουλος avatar
    Πέτρόπουλος 21/12/2012 18:49:47

    Αν κρίνουμε απο τον σύνδεσμο που έδωσε ο ΚΜ είναι προφανώς κίνηση του Σύριζα (το πιο παρακλάδι ή συνιστώσα αδιάφορο μας είναι). Πάνε γυρεύοντας μου φαίνεται γιατί αυτά τα πράγματα δεν είναι για τις αδερφές και τους άπλυτους που τα οργανώνουν. Θα φωνάζουν τον Δένδια να τους σώσει αλλά θα είναι απασχολημένος με το μάζεμα των λαθραίων.

  25. δρόμος avatar
    δρόμος 21/12/2012 19:03:49

    ΚΜ, προς ενημέρωσή σου, η πρώτη σου παραπομπή αναφέρεται στις καταλήψεις δύο κτιρίων του ΙΚΑ (που αδιαφορεί παντελώς για όλα όσα συμβαίνουν μέσα στις ιδιοκτησίες του) που όντως εκκενώθηκαν από την αστυνομία και σφραγίσθηκαν, παρουσία εισαγγελέα. Εκείνο που δεν γράφει το άρθρο είναι ότι την επομένη οι "πολιτοφύλακες" έσπασαν τις σφραγίδες της αστυνομίας και ανακατέλαβαν τα κτίρια: το μεν "ΒΟΞ" λειτουργεί ως καφενείο, (δεν πιστεύω να φαντάζεσαι πως έχει και τις απαιτούμενες προς τούτο άδειες της δημοτικής αρχής! παρόλο που σερβίρει και εισπράττει κανονικά αντίτιμο, προς ενίσχυση των φυλακισμένων "συντρόφων") - η δε πολυκατοικία της οδού Βαλτετσίου λειτουργεί ως ορμητήριο "επαναστατών" και δολοφόνων, όπως ο περίφημος φονιάς-αστραπή που ανέφερα πιό πάνω ...

  26. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 21/12/2012 19:40:23

    οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου είναι φασισμός ή δημοκρατία;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Νεοδημοκράτης συνδρομητής 24/12/2012 16:14:29

      ...Αυτές είναι το ...αναπόφευκτο ''τίμημα'' της ....ξαφνικής '' αποδοχής'' και της ''εκτίμησης'' των δανειστών- εταίρων-τοκογλύφων-εκβιαστών.

  27. Σωτ Μητ avatar
    Σωτ Μητ 21/12/2012 19:43:29

    Ἀγαπητὴ Blackqueen, «κινδυνολογία» καὶ οἱ ἔνοπλες «πολιτοφυλακές»; Σσσσίγουρα;;;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Σωτ Μητ 22/12/2012 09:08:50

      Σίγουρος αγαπητέ Σωτ Μητ, είναι μονάχα ο θάνατος. Όμως το να εκτρέφουμε λεκτικά φανταστικά τέρατα και να επιχειρούμε την τρομοκράτηση ή το φανατισμό του κόσμου, δεν είναι επιτρεπτό. Εξ΄άλλου υπάρχει ή δεν υπάρχει οργανωμένο κράτος ; Οποιοσδήποτε διανοηθεί να συμπεριφερθεί βιαίως κατά αθώων, δε θα συλληφθεί και δε θα δικαστεί, όπως προβλέπεται και είθισται στις οργανωμένες κοινωνίες; Εσείς γιατί θεωρείτε δεδομένο οτι κινδυνεύουμε; Γιατί λέτε πως δεν είμαστε ασφαλείς; Επειδή κάποιοι τύπωσαν μιά χαζή αφίσα κι έβαλαν κι έναν τσεκουράτο εντός (τσεκουράτους έχουμε κι εντός Βουλής εξ΄άλλου); Και γιατί θεωρείτε πως δεν μας καλύπτει απόλυτα ο πολιτικός φορέας που ασκεί την εξουσία και υποχρεούται να διαφυλάττει και την τάξη; Υπερβάλλετε. Δεν υπάρχει ουδείς σοβαρός λόγος ανησυχίας. Αντίθετα, νομίζω πως υπάρχει η βούληση να ελεγχθεί και να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά οποιαδήποτε ....εκτροπή, απ΄όπου και αν προέρχεται. Αισθανθείτε λοιπόν ασφαλής.
      Προβοκάτσιες και λοιπά ανόητα, δεν γίνονται δεκτά :-).

  28. Σταύρος avatar
    Σταύρος 21/12/2012 19:49:41

    Αποκάλυψη Τώρα και Wagner - Die Walküre!

    Τι να κάμουν τα παιδιά; Αρέσκονται στα Αμερικανικά Ιμπεριαλιστικά σενάρια πολέμου!!!

  29. kotstak avatar
    kotstak 21/12/2012 20:16:18

    "Πόσο κόστισε;"
    Όσο 20.000 κενά μπουκάλια μπύρας.

    "ποιός πληρώνει;"
    Συλλέγουν κενά μπουκάλια μπύρας. Μόλις συλλέξουν 20.000 τα πουλάνε και με τα χρήματα αυτά τυπώνουν αφίσες.

  30. kapar13 avatar
    kapar13 21/12/2012 20:31:05

    Ελπίζω, διαβάζοντας την ανάρτηση και τα σχόλια, να καταλαβαίνουμε όλοι που οδηγούμαστε με την συρρίκνωση/εξαφάνιση της μεσαίας τάξης...

  31. NICK avatar
    NICK 21/12/2012 20:52:02

    @ dim

    εγω δεν στηριζω ούτε ΣΥΡΙΖΑ, ούτε ΧΑ, παρεμπιπτόντως συμφωνω ότι θα τα κάνουν και αυτοί ρόιδο. στηρίζω ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η οποια και θα απαλλοτριώσει τις μεγάλες επιχειρήσεις, θα διαγράψει όλο το χρέος και με τα χρηματα που θα εξοικονομηθούν απο εκει θα προχωρήσει σε πολύ μεγάλες δημόσιες επενδύσεις και εκτεταμένες κοινωνικες υπηρεσίες (νηπιακοί σταθμοί, γυμναστήρια,εκπαίδευση) και θα μειώσει σαφέστατα την ανεργία. άρα με βάση το "ακρόμετρο" που αποδέχτηκες η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι το "κέντρο"

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ NICK 21/12/2012 21:48:07

      Χαχαχαχα, ΑΝΤΑΡCIA... Έλεος!

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Γιώργος1 22/12/2012 03:06:12

        Σορυ φιλος, αλλα το ...ανταρCIA ειναι δικη μου εμπνευση, το εχω γραψει εδω πολλες φορες, και δεν εχω παραχωρησει ακομα τα ....δικαιωματα και το ...coryright. Αντε μην αρχισω τις ...αγωγες για κλοπη πνευματικων δικαιωματων. Θα κανω τα στραβα ματια για μια φορα...

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ NICK 21/12/2012 22:00:02

      Μόνο και μόνο η έκφραση "θα απαλλοτριώσει τις μεγάλες επιχειρήσεις" έβγαλε τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ από το "κέντρο" που φαντάζεσαι και τον ταξινόμησε στους κλέφτες (με ιδεολογική μεν κουκούλα, αλλά κουκούλα).

  32. MCA avatar
    MCA 21/12/2012 21:31:26

    Γυρνάμε στις εποχές πριν το 1990 με τα πράσσινα,κόκκινα και μπλε καφενεία.Μόνο που τώρα τα χρώματα θα είναι λίγο διαφορετικά.....

  33. χαμηλές πτήσεις avatar
    χαμηλές πτήσεις 21/12/2012 22:18:16

    Φαίνεται πως έχει καιρό (αιώνες μήπως) να συμμετάσχεις σε διαδήλωση... Αγωνιστής του καναπέ είσαι μάλλον, αν πιστεύεις πως δεν υπάρχει _απρόκλητη_ κρατική βία στις διαδηλώσεις. Φυσικά τα παιδιά σου θα αντιληφθούν αυτή την αλήθεια που σου διαφεύγει από πρώτο χέρι (αυτό κάποιου αγράμματου "χωροφύλακα" που γράφει τα περί δημοκρατίας και επαγγελματισμού στις σόλες από τις μπότες του), αλλά θα είναι αργά. Για να σε βοηθήσω να σκεφτείς: στους καιρούς που ζούμε τα απανωτά αντιλαϊκά μέτρα απαιτούν (περισσότερη από την συνήθη) βία για να περάσουν. Αλλά όλα αυτά, απλώς σπρώχνουν τον κόσμο στα άκρα (και στους ψυχιάτρους). Μετά οι πολιτικοί, ως μωρές παρθένες, θα αναρωτιούνται (συναγελαζόμενοι σε λέσχες πολιτικού προβληματισμού, ή σικ καφέ του εξωτερικού) τι έφταιξε.

  34. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/12/2012 22:51:07

    Δεν ηταν καθολου αυτη η σειρα.Η πραγματικη σειρα ειναι οτι καψατε την Αθηνα το Δεκεμβριο 2008 οταν δεν υπηρχε καμμια κριση.
    Εχουμε ανοιχτους λογαριασμους απο το 2008 με τους πολιτοφυλακες σας και θα τους λυσουμε οταν πρεπει.Ηδη πηρατε μια προγευση με τη βιλα Αμαλιας.

  35. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/12/2012 22:55:55

    Δεν ειναι δεκα ατομα αλλα χιλιαδες.Η κυβερνηση πρεπει να ετοιμασθει για συγκρουση.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 22/12/2012 12:22:35

      Συμφωνώ.

  36. ΣωΤηρες.... avatar
    ΣωΤηρες.... 21/12/2012 22:58:12

    Τώρα το τσιριζα εοιμαζεται να μας ....σωσει απο την ...χρυσαυγη!
    Δεν ειναι πλεον οι   "κουκουλοφοροι αληταραδες" που απο το 2005 ως τις εκλογες του '12, κατεστρεφαν την Αθηνα!
    Φορεσαν τα καλα τους! Και - υποτιθεται- τα μυαλα τους!
    Ο xrysogoldenidis "συνομιλητης" της Πρεσβειας με την "αρμοδια" παρεα του, εργαστηκε με περισση εμμονη στο να "περιμαζεψει" και να "αποστρατευσει" οσα απο τα "χαζα" ειχαν νομισει οτι παλευαν για την κομμουνα και τον αναρχισμο!
    Δεν χωραει στην προβατομορφη στρουγκα ο "εμμονος βλαξ", ο επαναστατης μολοτωφακιας!
    Οσοι δεν το "καταλαβαν" μπαινοβγαινουν Κορυδαλλο και Ευελπιδων, οσοι το αντεληφθησαν θα στελεχωσουν τις ..Υπερεσιες, οταν ερθει η ωρα!
    Υιοι και θυγατερες, με καναρινια η οχι, κηροζινατοι η μη, κατσαρολατοι, πυρηνικοι, επαναστατικοι, αγωνιστες, απελευθεροι του Βουγια και της Αφρας, δολοφονοι και εμπρηστες, φροντιλες, ψωμαδες...κλπ ...συγΓενεις!
    Η "ελληνικη Ανοιξη" ενος ενενηνταχρουνου ...Χειμωνα που εχει κανει προσφατα λιφτινκγ,  εχει πολλα ...Φρουτα!
    Και απειρους τον αριθμο, Εμπορους!

    Το πειραμα με λιγη τυχη θα μπει στην τελευταια του φαση!
    Οι Μερες της μεταπολιτευσης, τα νεα ΠολειταιΧανεια και οι Σωτηρες θα παρουν θεση!
    Οι " εχθροι" ηδη στηθηκαν!
    Οπως και οι Η-Λθιοι αναμεσα τους!

    Κατα τα αλλα, φετος στα 100 του ο Πατακος, κοντα εκατοχρονοι ο Ντερτιλης, ο Γλεζος, ο Μητσοτακης, υπερεκατοντουτης ο Κριαρας,  ζουν ακομα να δουν τα αποτελεσματα των "εργων και των ημερων" τους!

    Οι πρωτοι δυο , το 74, εφευγαν "ντροπιασμενοι" και "σιχαμεροι" κι ο ενας τους, ακομη, στην φυλακη εμμενει να "πληρωνει" ο,τι του κοστολογησε η Πατριδα.  
    Ο τρίτος περιθαλψε ιδεολογικα τους Τιμωρους, παρηγαγε και κορφολογησε τους κλωνους των ιδεων του, πηγε στην κηδεια του Χοτζα, εγινε γραμματοσημο των φιλων του των Σλαυων, εγινε βολευτης, πολιορκιτικος κριος των ομοιδεατων του στο Συνταγμα, εγινε σπιθας και τελικα συριζαιος, πηγε και στο Πενταγωνο να εξιστορισει μπροστα σε αβουλους; και υποταγμενους; και σεβομένους; την ηλικια του...

    Αμετανοητος... Αμεταλαβος....Ασυγχωρητος...

    Ο τεταρτος εξουδετερωσε την ιδεολογια των νικητων, πλουτισε, εβαλε την "ουρα" του στη πορεια της χωρας με τα Ιουλιανα πρωτα, με τον χειρισμο του Μακεδονικου αργοτερα,  προσεφερε τον "ρεαλισμο" του στο σχεδιο Ανναν, ζητησε την φτωχευση των Ελληνων και ο γραμματιζουμενος της παρεας των "εσχατογερων", o Κριαρας, καμαρωνει την αλαλια, την αγλωσσια,την αφελληνοποιηση των "ελευθερωμενων" του 74 και των παιδιων τους!

    Ποιος θα παει στον αλλο κοσμο, οταν ερθει η ωρα του, μ' αλαφρυτερη την ψυχη του; Ποιος Αραγε;
    Σε ποιον, σε ποιους, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΙΟΙ, χαρισαμε τον πολυτιμο θησαυρο, ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ,
    κληρονομια στο μυαλο και τις ψυχες των παιδιων μας;

    Εχουμε συνειδηση τι καναμε;

  37. roadrunner avatar
    roadrunner 21/12/2012 23:02:54

    Είναι σίγουρο ότι η αφίσσα δεν είναι διαφήμιση για την νέα ταινία Spiderman; Αυτός ο κυριούλης με τα κόκκινα, στο μόνο που διαφέρει είναι ότι φοράει κόκκινο παντελόνι, αντί για μπλέ! :)
    Στα σοβαρά, την εξόρμηση με τις αφίσσες, ίσως αρκεί να τη θεωρήσουμε, ως την αισθητική παρέμβαση των αριστερούληδων στον εορταστικό διάκοσμο .... (η οποία όμως δεν συμβαδίζει με το πνεύμα των Χριστουγέννων, για αυτό ας σπεύσουν οι αφισσοξεκολλητές....).
    Tϊποτα περισσότερο ...

  38. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 21/12/2012 23:25:11

    Καί στήν πρώην γιουγκοσλαβία γελούσαν στήν αρχή μέ τούς μαυροφορεμένους τού Αρκάν καί πιό παλιά μέ τούς μελανοχίτωνες τού σοσιαλιστή Μπενίτο Μουσολίνι καί λίγο αργότερα μέ τούς φαιοχίτωνες τού εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος τού Αδόλφου Χίτλερ.
    Οι «αντιφασιστικές πολιτοφυλακές» με «αντιθεσμικό χαρακτήρα» και «ταξικό προσανατολισμό» είναι μιά τέτοια προσπάθεια νεκρανάστασης. Καί η Ιστορία διδάσκει ότι ο βαμπιρισμός προσβάλλει τούς ζωντανούς καί ιδιαίτερα τούς δεινοπαθούντες. Καί τότε αρχίζουν τά «βαμπιρισμένα» ανθρωπάκια νά ζητούν λυσσαλέα νά τρέξει «φασιστικό», «θεσμικό», «ταξικό», «κουλάκικο», «εβραϊκό», «αντιεπαναστατικό» καί κάθε «.....» ανθρώπου αίμα.
    Μακάρι νά ήταν γιά γέλια.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Ιαπετός 22/12/2012 09:16:23

      Πάντοτε όταν το σύστημα εξουσίας κινδυνεύει σοβαρά, δημιουργεί απειλητικούς ''μπαμπούλες'', για να τρομάξει τους ανθρώπους ώστε να λουφάξουν στις τρύπες τους. Δε μας φτάνει η οργή, η δυστυχία, η κατάθλιψη και η απελπισία που σέρνεται στους δρόμους, τώρα θα ...επιστρατεύσουμε και το φόβο; ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΥΣ ΝΟΣΤΑΛΓΟΥΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ. ΑΣ ΜΑΣ ΦΟΒΗΘΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ BLACKQUEEN 22/12/2012 11:28:13

        Ναι αλλά εσύ επιλέγεις να αβαντάρεις τον Σύριζα που με την σειρά του αβαντάρει «τους φασίστες και τους παρανοϊκούς νοσταλγούς του εμφυλίου». Είσαι σίγουρη ότι με τον τρόπο αυτό εναντιώνεσαι προς εκείνους;

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ ΚΜ 22/12/2012 12:42:04

          Εσείς μάλλον έχετε προσβληθεί από ...Συριζοφοβία. Αποβάλλετέ την. Υπάρχουν και άνθρωποι που απλά επιλέγουν να σταθούν στο ουδέτερο έδαφος της αντικειμενικής παρατήρησης και της ψύχραιμης ανάλυσης των ερεθισμάτων.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ BLACKQUEEN 22/12/2012 13:01:14

            Σίγουρα δεν συγκαταλέγεσαι σε αυτούς.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ BLACKQUEEN 23/12/2012 12:07:59

            @ ΚΜ : Θα σας βόλευε, αλλά χάσατε !!!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ BLACKQUEEN 23/12/2012 12:11:43

            Πάση θυσία να βγάλεις τον Σύριζα λάδι!

          • BLACK QUEEN IN STORM avatar
            BLACK QUEEN IN STORM @ BLACKQUEEN 24/12/2012 12:39:30

            @ΚΜ Ο Σύριζα δεν είναι ..λάδι. Είναι η αξιωματική αντιπολίτευση της χώρας, σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού. Προσωπικά δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση ούτε την κυβερνητική παράταξη, ούτε και τον Σύριζα. (Ούτε και τους λοιπούς κομματικούς σχηματισμούς).Λανθασμένοι χειρισμοί, ακραίες δηλώσεις, ανόητες επιλογές, συμβαίνουν εκατέρωθεν. Μην τρώγεστε να ετικετοκολλήσετε τους συνομιλητές σας ντε και καλά. Τεράαααστια ανασφάλεια διαπιστώνω!!! ΧΑλαρώστε επί τέλους :-)...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ BLACKQUEEN 24/12/2012 13:41:31

            Με την (εσφαλμένη) λογική σου, άν έρθει η σειρά της ΧΑ να γίνει κι αυτή αξιωματική αντιπολίτευση (απευκταίο μεν αλλά υπαρκτό ενδεχόμενο) είναι σαν να μας λες ότι τότε θα χρήζει κι εκείνη σεβασμού! Αμ δε!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ BLACKQUEEN 22/12/2012 11:58:57

        BLACKQUEEN, παίζεις εν ου παικτοίς... Πού μένεις, αλήθεια? Μάλλον δεν έχεις πάρει είδηση ότι στο κέντρο της πόλης ο πόλεμος είναι ήδη γεγονός από καιρό. Μπορεί να είμαστε περισσότεροι, αλλά είμαστε ΑΟΠΛΟΙ, δυστυχώς! Κι έχουμε απέναντί μας καλά χρηματοδοτούμενες και πλήρως ωπλισμένες, με κάθε τρόπο, ομάδες, διασυνδεδεμένες με ποινικούς ... Όταν δεν ξέρεις, μη μιλάς!

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ δρόμος 22/12/2012 12:04:27

          "Κι έχουμε απέναντί ΜΑΣ...."
          Όχι "ΜΑΣ".
          Απέναντι στο νόμο και την αστυνομία,
          βρίσκονται όλοι αυτοί οι πλήρως οπλισμένοι και διασυνδεμένοι με ποινικούς που γράφεις.
          Είναι δουλειά της αστυνομίας να τους μαζέψει και θεωρώντας, ότι η αστυνομία θα κάνει τη δουλειά της σωστά, συμφωνώ με τη Blackqueen. Σιγά μην φοβηθούμε !

        • BLACKQUEEN IN STORM avatar
          BLACKQUEEN IN STORM @ δρόμος 22/12/2012 12:31:21

          Kινούμαι στο κέντρο καθημερινά. Εκεί εργάζομαι. Πόλεμος ΔΕΝ υπάρχει, παρά μονάχα μεταξύ των παράνομων εισβολέων, που ανεχόμαστε να κατέχουν κάποια σημεία του κέντρου της Αθήνας. Τώρα εμφανίστηκαν και οι σαλεμένοι Χρυσαυγουλίτες, έτοιμοι να συγκρουστούν με τους λαθρο και με τους αναρχοαριστεριστές ....πολυτελείας !!! Φαιδρή κατάσταση για ένα οργανωμένο κράτος που είναι αποφασισμένο να επιβάλλει το ΝΌΜΟ. Θα επιμείνω. Είμαστε περισσότεροι και μπορούμε να επιβάλλουμε την ειρήνη με ΑΝΙΚΗΤΟ όπλο μας το ΝΌΜΟ.

          • nice avatar
            nice @ BLACKQUEEN IN STORM 24/12/2012 00:04:04

            δυστυχώς οι νομοί δεν δουλευουν για ολλους

      • kimo avatar
        kimo @ BLACKQUEEN 22/12/2012 13:43:06

        Είσαστε;

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ιαπετός 22/12/2012 11:43:12

      Ὅταν σπάει τὴ σιωπή του ὁ Ἰαπετός...

    • kimo avatar
      kimo @ Ιαπετός 22/12/2012 13:42:14

      Με την ΟΠΛΑ γελούσαν;

  39. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 21/12/2012 23:39:26

    τι εννοούν “ταξικά χαρακτηριστικά” ;
    Τά δικά σου καί τά δικά μου.
    Καί όλων τών υπολοίπων πού αρνούνται νά δεχθούν τόν «αντιθεσμικό χαρακτήρα» και «ταξικό προσανατολισμό», όπως οι ίδιοι τόν ορίσουν.
    Ότι δέν θά συνταυτίζεται μέ τό αιματοβαμμένο σώμα, θά εμπίπτει στήν δικαιοδοσία τού πράσινου τσεκουριού.

    • O Bixiou avatar
      O Bixiou @ Ιαπετός 22/12/2012 12:31:21

      Ταξικος εχθρος τous ειναι οποιος εχει διαφορετικο τροπο ζωης απο αυτους. Οι τυποι που σχολιαζουν εδω υπερ της αφισας δεν εχουν καμμια σχεση με την εργατικη ταξη. Η επανασταση που ονειρευονται ειναι υπερ των ιδιων και των προσκαιρων συμμαχων τους, των λαθρολουμπεν, οι οποιοι θα τους κανουν κιμα στο τελος.

  40. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/12/2012 23:51:32

    Κάποιο βιντεοπαιχνίδι, είναι μάλλον. To διαφημίζουν.
    Παλιοί γερο-μαοικοί freak προγραμματιστές απο την Μαντζουρία, ή σταλίνια over seventies από το Ιρκούτσκ.
    Καλοί στο Photoshop πάντως, εξαιρετική αισθητική σοσιαλιστικού ρεαλισμού.
    Κρίμα που μάθανε τη δουλειά σε Atari! Mε πιό σύγχρονους αλγόριθμους θα "ξεσκίζανε" σε ψηφιακή έκδοση τον Μπάτμαν και τα καλύτερα γιαπωνέζικα, ακόμη και το Dragon Ball...

  41. provokatoras avatar
    provokatoras 22/12/2012 01:58:34

    Καλώ τους συντάκτες του antinews να πραγματοποιήσουν ένα ρεπορτάζ, σχετικό με τις "επιδοτούμενες" αφίσες και τις επιδοτούμενες αντιφασιστικές πορείες στη Ξάνθη. Είναι αναμφισβήτητο ότι ο φασισμός πρέπει να εξαλειφθεί, αλλά για ποιο λόγο, όταν παραβρέθηκε στη Ξάνθη ο αρχηγός των γκρίζων λύκων οι επαναστάτες και πολέμιοι του φασισμού δεν πέταξαν ούτε ένα φέιγ βολάν. Η απάντηση είναι αυτονόητη αλλά δυστυχώς την δίνει μόνο η ΧΑ, οδηγώντας τους υγιείς σκεπτόμενους Έλληνες σε αυτό το νοσηρό κόμα!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ provokatoras 22/12/2012 03:09:18

      Αφου αυτοι οι ψευτο-αριστερο-επαναστατες που λες, αγαπανε τους Γκριζους λυκους και τους Σκοπιανους υπερ-Εθνικιστες. Γιατι να διαμαρτυρηθουν?? Φιλοι τους ειναι. Και το ''Ουρανιο Τοξο'' θα θελανε για συνιστωσα τους...

  42. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 22/12/2012 09:10:08

    Τον ψευτοπροοδευτισμό και την υποκρισία κατάλαβε τα,
    μην τα αφήνεις να θεριώσουν τσάκισε τα !

  43. Hans avatar
    Hans 22/12/2012 09:59:05

    Το τσεκούρι που δεν φαίνεται, αλλά χαίρεται όταν ανεβαίνει το χρηματιστήριο και αδιαφορεί όταν απολύονται χίλια άτομα τη μέρα, στάζει περισσότερο αίμα.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Hans 22/12/2012 11:44:58

      Ναὶ ναί, εἶναι «ψυχολογικὴ» ἡ βία, ἴσα κι ὅμοια μὲ τὴ σπασμένη βιτρίνα καὶ τὰ τέσσερα πρόσωπα τῆς Μαρφίν. Ἴσα κι ὅμοια, τὸν Ζϊζεκ σας μέσα.

  44. NICK avatar
    NICK 22/12/2012 11:13:55

    χα χαχα!! η ΑΝΤΑΡCIA; Μιλάς μήπως για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ που τα μέλη της έχουν βάλει το κεφάλι τους στο ντορβά απέναντι στις ορδές των ΜΑΤ εδώ και δεκαετιες; τι παράνοια είναι αυτή......

    και τα λεν αυτά ποιοι; αυτοί που προσκυνανε το σφαγειο της ΕΕ και του ΔΝΤ; αυτοί που προσκυνάνε το θάνατο;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ NICK 22/12/2012 11:25:04

      0,3%... μεγάλο κόμμα...

    • O Bixiou avatar
      O Bixiou @ NICK 22/12/2012 12:05:46

      @NICK
      Πολυ χαρουμενο σε βλεπω. Ε βεβαια, πως να μην εισαι χαρουμενος...Ερχεται ο μπαρμπα Γιωργης ο Σορος με σακουλια γεματα. Σε ποια ΜΚΟ συνιστωσα του ΑΝΤΑΡΣΥΑ ανηκεις;

  45. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/12/2012 12:34:36

    Kινούμαι στο κέντρο καθημερινά. Εκεί εργάζομαι. Πόλεμος ΔΕΝ υπάρχει, παρά μονάχα μεταξύ (και εξ΄αιτίας ) των παράνομων εισβολέων, που ανεχόμαστε να κατέχουν κάποια σημεία του κέντρου της Αθήνας. Τώρα εμφανίστηκαν και οι σαλεμένοι Χρυσαυγουλίτες, έτοιμοι να συγκρουστούν με τους λαθρο και με τους αναρχοαριστεριστές ....πολυτελείας !!! Φαιδρή κατάσταση για ένα οργανωμένο κράτος που είναι αποφασισμένο να επιβάλλει το ΝΌΜΟ. Θα επιμείνω. Είμαστε περισσότεροι και μπορούμε να επιβάλλουμε την ειρήνη με ΑΝΙΚΗΤΟ όπλο μας το ΝΌΜΟ. Όποιος επιτίθεται σε αθώους, στα κάγκελα με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς ελαφρυντικά. Ο παππούς Δράκων, εδίδαξε !!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ BLACKQUEEN 22/12/2012 13:11:53

      Μπορεί να εργάζεσαι εκεί, αλλά δεν βλέπεις τι συμβαίνει όταν φεύγεις το βράδυ, ούτε και έχεις περιουσία για να καταπατηθεί... Πρόσεχε τι υποστηρίζεις: ο χώρος αυτός είναι ο κατ'εξοχήν δημιουργός των έκνομων καταστάσεων, και η ελληνική πολιτεία δυστυχώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ να υπερασπισθεί το νόμο μέχρι σήμερα.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ BLACKQUEEN 22/12/2012 13:17:27

      @ δρόμος : ''και η ελληνική πολιτεία δυστυχώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ να υπερασπισθεί το νόμο μέχρι σήμερα.'' Εγώ θα έλεγα να προσέχετε εσείς αυτά που λέτε. Αν δεν μπορεί να με προστατεύσει η πολιτεία, με ωθείτε στην αυτοδικία, άρα προτείνετε την ΑΝΑΡΧΙΑ!!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ BLACKQUEEN 22/12/2012 13:27:12

      Αποδεικνύεις λοιπόν ότι απλώς προβοκάρεις, και δεν έχεις καμμία σχέση ούτε με το κέντρο, ούτε με τους πολύπαθους κατοίκους του, παρά μέσω του (καθημερινού, ίσως) συγχρωτισμού σου με τις "συλλογικότητες" που μας έχουν ενσκύψει και που προφανώς υπερασπίζεσαι. Πού θα πάει, όμως, θα πιάσουν τόπο οι προσπάθειες που μήνες τώρα καταβάλλει η ΕΛ.ΑΣ , ώστε να απαλλαγούμε επιτέλους από τη φορτική τους παρουσία, πριν χρειασθεί να ... πάρεις τα όπλα και τα βουνά!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ BLACKQUEEN 22/12/2012 14:35:27

      @ δρόμος : :-) ''Αποδεικνύεις λοιπόν ότι απλώς προβοκάρεις, και δεν έχεις καμμία σχέση ε με το κέντρο''. ΕΚΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ. Πρέπει να αγοράσω και οικόπεδο για να έχω άποψη; Αστεία αυτά που λέτε. Να είστε καλά. γελάσαμε πάλι.

  46. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 22/12/2012 14:24:56

    Σύνθημα σε τοίχο επί της Πατησίων, στο ύψος του Αγίου Λουκά :

    ΕΑΜ -ΕΛΑΣ -ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ

    Θοῦ Κύριε φυλακήν τῶ στόματί μου....

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Γιάννης Καλαματιανός 22/12/2012 17:43:42

      Έχουν πάρει φόρα και ξεμπροστιάζονται από μόνοι τους... Θα γίνει μεγάλο γέλιο μόλις τους πάρει είδηση ο κόσμος!

  47. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 22/12/2012 15:36:56

    Αυτό και αν είναι ανέκδοτο.
    Οι αναρχοπρεζάκηδες άπλυτοι που βγήκαν Ι5 στο στρατό να δημιουργήσουν πολιτοφυλακή.Εκτός αν στρατολογήσουν ισλαμιστές μαχητές.
    Οι ίδιοι ούτε γεμιστήρα δεν ξέρουν να αλλάζουν.
    Καλά θα κάνουν να μην τολμήσουν ένα τέτοιο εγχείρημα και δη σε γειτονιές που στενάζουν απο λάθρο.
    Ο λόγος είναι απλός:
    1.500.000 νόμιμα κυνηγετικά όπλα στην κατοχή των Ελλήνων....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κυψελιώτης 22/12/2012 17:57:51

      Τι τα μπλέκεις αυτά; Τι είναι αγριογκούρουνα ή μπεκάτσες;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κυψελιώτης 22/12/2012 18:00:53

      Προσοχή στους κυνηγούς με προβλήματα όρασης, καλού κακού.
      Διότι η σιλουέττα σκυμμένου ανθρώπου που πίνει νερό σε βρύση, από τα 100 μέτρα είναι ακριβώς ίδια με του αγριογούρουνου.
      Ειδικά άν φορά γκρί-λαδί μπουφάν...

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Ο Θείος 23/12/2012 12:12:46

        :-) :-) :-)

  48. φλεβοτόμος avatar
    φλεβοτόμος 24/12/2012 00:23:15

    ρε παιδιά
    αφήστε τους να σφαχτούνε μεταξύ τους να μείνουμε εμείς οι φυσιολογικοί

  49. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/12/2012 14:22:02

    Κάποιοι διαμορφώνουν κλίμα και κάποιοι φαίνεται να το απολαμβάνουν!!!

  50. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/12/2012 16:30:21

    Εκτός από τους Ναζί, έχουμε και μιλιταριστές "Χαζοί".
    Ανεπανάληπτη χώρα της φαιδράς αγγουρέας...

  51. popaia avatar
    popaia 28/12/2012 12:22:11

    Πολιτοφυλακές με τσεκούρια και λοιπά σύνεργα δρουν ήδη. Όσοι ζούμε Εξάρχεια και κέντρο τα έχουμε ήδη υποστεί, ιδίως τότε που τα εγκάθετα αυτά καθήκια είχαν αναλάβει να ανατρέψουν τη..."Δεξιά"!.. Αλλά και πέραν αυτού του αντίφα αγώνα τους και πέραν των δεκεμβριανών, οι κάτοικοι του κέντρου ζούμε σχεδόν καθημερινά τη δράση των μαυροφορεμένων ταγμάτων ασφαλείας με τσεκούρια. Όποιος τους έχει δει να ουρλιάζουν, να κραδαίνουν αλυσίδες, σιδηρολοστάρια, στουπιά και τσεκούρια, να σπάνε, να μπουκαίρνουν στις πολυκατοικίες σπάζοντας πόρτες διαμερισμάτων με συνθήματα του τύπου "μου...πανα θα σας κάψουμε ζωντανούς", να εισβάλλουν παντού, από μαγαζιά μέχρι αμφιθέατρα για να δέρνουν, να καταστρέφουν, να καίονε, ν' αφοδεύουν, να στελεχώνονται από ισλαμοφασισταριά, να ρίχνουν σκουπίδια στα χριστουγεννιάτικα δέντρα των χριστιανών, κλπ, κλπ, όποιος τα έχει δει όλ' αυτά κι άλλα πολλά, δεν θα συνέλθει ποτέ από το σοκ. Και έμαθε εκ πείρας πια πως τα Ες Ες τη σήμερον ημέρα έχουν αντίφα μορφή. Ο Χίτλερ σήμερα έχει αντιχιτλερική μορφή.
    Χρειαζόταν μόνο ένα πρόσχημα για να ιδρύσουν επίσημα τάγματα εξόντωσης "μικροαστών". Και η είσοδος στη Βουλή της Χρυσής Αυγής έδωσε αυτήν την πρόφαση. Θα μας σώσουν τάχατες από τους ναζί οι αλήτες, οι χειρότεροι ναζί όλων των εποχών, χρηματοδοτούμενοι αφειδώς από το βρωμερό κι αιματοβαμμένο σύστημα Σόρος.
    Και για ποιό ταξικό προσανατολισμό μιλάνε τ' αποβράσματα; Έχουν ποτέ επιτεθεί σε άλλον εκτός από φτωχόκοσμο σε φτωχογειτονιές; Εκτός από δημόσια περιουσία και εξοπλισμό πόλεων; Εκτός από πολιτιστική κληρονομιά; Εκτός από δημόσια πανεπιστήμια και σχολές;
    Δουλεύουνε για την κοινωνία των δύο τάξεων: Λούμπεν (ισλαμολούμπεν για την ακρίβεια) κάτω, και υπερπλούσιοι επάνω.
    Αυτόν τον ταξικό χαρακτήρα εννοούνε. Όλως τυχαίως πάντα η δράση τους συμπίπτει με τα σχέδια των... Αγορών, της Πρεσβείας, κοκ.
    Είναι πασίγνωστο ότι η μικρομεσαία τάξη είναι προγραμμένη και ο νοών νοείτω.

  52. Άργουεν avatar
    Άργουεν 06/01/2013 16:06:55

    Πολύ γκροτέσκο η αφισσούλα πάντως. Γελάνε κι οι δεκαεξάρηδες - μελλοντικοί ψηφοφόροι -με τις ....διαθέσεις των εμπνευστών αυτής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.