17/11/2009 21:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιτροπή αγώνα κατά της φορολογίας συγκροτούν οι Μονές



Τη συγκρότηση Επιτροπής, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ζητήσει την εξαίρεση των Μονών του Αγίου Όρους από το φόρο ακίνητης περιουσίας και το ΕΤΑΚ από τους συναρμόδιους υπουργούς και υπηρεσιακούς παράγοντες, αποφάσισε η διπλή σύναξη των ηγουμένων και των εκπροσώπων των 20 ιερών μονών του Αγίου Όρους που συνεδρίασε εκτάκτως στις Καρυές.

Κατά τη διάρκεια της σύναξης, εξετάστηκαν οι προβλέψεις του φορολογικού νομοσχεδίου που προωθεί η κυβέρνηση και αναλόγως με την πορεία των συζητήσεων που θα έχει η Επιτροπή στην Αθήνα δεν αποκλείεται να επιδιωχθεί συνάντηση ακόμα και με τον πρωθυπουργό.

Υπενθυμίζεται ότι οι 20 Μονές είναι αντίθετες με τη φορολόγηση ακίνητης περιουσίας που διαθέτουν έξω από το Άγιο Όρος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στέργιος avatar
    Στέργιος 17/11/2009 22:44:46

    Υποστηρίζω την Εκκλησία στα περιουσιακά θέματα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου.

    Γιατί;

    Έίμαι ΧΟ αλλά δεν είμαι θεούσος.
    Ο λόγος που τάσσομαι τόσο ένθερμα υπέρ τής Εκκλησίας είναι επειδή η Εκκλησία μου έχει αποδείξει ότι διαχειρίζεται την περιουσία της με μεγαλύτερη σωφροσύνη από ό,τι το κράτος.

    Αν δώσει η Εκκλησία τη μισή της περιουσία στο κράτος υπέρ φτωχών και αναξιοπαθούντων, πάτε στοίχημα ότι σε δέκα χρόνια, πολιτικοί και μεγαλοεργολάβοι θα τα έχουν ξεκοκκαλίσει ΟΛΑ;

    Επειδή οι καιροί ου μενετοί, επειδή η Ελλάδα μετατρέπεται σε προτεκτοράτο τής νεο-οθωμανικής Τουρκίας, επειδή χάσαμε την Κύπρο, το Αιγαίο, τη Μακεδονία, τη Θράκη, επειδή η χώρα αλλοιώνεται πληθυσμιακά με τη μαζική ελληνοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων αλλοδαπών, επειδή η ορθόδοξη παράδοση διώκεται και κατασυκοφαντείται, επειδή η νυν υπουργός παιδείας θέλει να γίνουν τα αγγλικά επίσημη γλώσσα τής Ελλάδας και - προφανώς- της εκπαίδευσης...

    Σε 50 χρόνια, μόνο η Εκκλησία θα έχει μείνει να κρατάει πέντε-δέκα μπόσικα σχετικά με το τι σημαίνει να είσαι Έλληνας.

    Γι'αυτό, Εκκλησία και πάλι Εκκλησία.
    Και μακάρι να φύγει από τη μέση μια ώρα αρχύτερα ο ανύπαρκτος Ιερώνυμος και η πράσινη κλαδική των δεσποτάδων που τον στηρίζουν.

    • αντί avatar
      αντί @ Στέργιος 17/11/2009 23:29:58

      Η περιουσία αυτή πώς δημιουργήθηκε;
      Από χρυσόβουλα του Σουλτάνου, από πολίτες που την παραχωρούσαν στις μονές γιατί είχαν την προστασία του κατακτητή και από άκληρους γαιοκτήμονες που εξαγόραζαν θέση στον παράδεισο.

      Ας επιστραφούν πίσω αυτά και για τα υπόλοιπα το συζητάμε.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ αντί 18/11/2009 00:03:25

        Δεν λες "πάλι καλά" που έμεινε και κάτι στα χέρια των Ελλήνων μέσω της Εκκλησίας τον καιρό της Οθωμανικής κατάκτησης;

        Αν δεν ήταν τα προνόμια της Εκκλησίας, θα τα είχαν αρπάξει όλα οι Τούρκοι. Θα είχε εξαθλιωθεί τελείως ο Χριστιανικός πληθυσμός και είναι αμφίβολο αν θα υπήρχαμε σήμερα ως έθνος.

        Κακό πράγμα η αχαριστία.

        Εν πάση περιπτώσει, το μεγαλύτερο μέρος αυτής της περιουσίας, που είχε δηλαδή η Εκκλησία μετά την απελευθέρωση του εκάστοτε τμήματος του ελληνικού εδάφους, ποσοστό συνολικά 96%, δεν είναι πια στα χέρια της.

        Εσείς θέλετε να πάρετε και τα άλλα. Αν αυτό σας κάνει να νιώσετε καλύτερα και να φτιάξετε έναν κόσμο δικαιότερο, πάρτε τα όλα, τι να σας πω.

        Στον υπαρκτό σοσιαλισμό τα πήραν όλα από την Εκκλησία και μετά με σεβασμό τα έδωσαν όλα πίσω. Αυτό δεν σας προβληματίζει λιγάκι μήπως κάνετε λάθος;

        • Swell avatar
          Swell @ Blimblomblim 18/11/2009 05:20:43

          Οι Τούρκοι γιατί επέτρεψαν τα προνόμια στην Εκκλησία; Επειδή τους άρεσαν τα ράσα ή επειδή (και) οι παπάδες εφάρμοζαν το "οθωμανικό";

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ αντί 18/11/2009 09:15:58

        Φίλε αντί, η ελληνική Εκκλησία έχει μια ιστορία 17 αιώνων. Την περιουσία τους τη μάζεψαν μέσα σε 1.700 χρόνια. Τη μάζεψαν και την αυγάτισαν. Κσι η Εκκλησία ΠΟΤΕ δεν την έπεσε στον Έλληνα με φόρους κλπ.

        Όχι σαν το κράτος, που τρώει συνέχεια από τον ελληνικό λαό επί 200 χρόνια και συνέχεια ξύνει τον πάτο από τα ταμεία του, επειδή οι πολιτικοί μας είναι διεφθαρμένοι και κλέφτες.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ αντί 18/11/2009 09:20:07

        Αγαπητέ swell.

        Οι Οθωμανοί έδωσαν προνόμια στην Εκκλησία κατά την ύστερη Τουρκοκρατία, όχι από την αρχή. Στην αρχή κυνηγούσαν τους Χριστιανούς και τους υποχρέωναν να αλλαξοπιστήσουν. Πώς δημιουργήθηκαν οι πληθυσμοί των Τουρκοκυπρίων, των Τουρκοκρητικών, των Βαλαάδων της Μακεδονίας (όλοι ελληνόφωνοι), των Αλβανών και Βόσνιων Μουσουλμάνων;

        Η Εκκλησία μας, όμως, διέσωσε τον Ελληνισμό όχι απλά σαν μια ομαδούλα που μιλούσε μια γλώσσα, αλλά σαν έθνος με ιστορική συνείδηση και πολιτισμό, και κατάφερε να επιβληθεί σε τέτοιο βαθμό μέσα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, ώστε στο τέλος τα ελληνικά είχαν επιβληθεί ως de facto επίσημη γλώσσα.

        Τα περί "οθωμανικού σεξ" σχόλια είναι πολύ αστεία, αν έχεις χιούμορ επιπέδου γυμνασιόπαιδου γεμάτου ορμόνες.

    • o Μήτσος avatar
      o Μήτσος @ Στέργιος 17/11/2009 23:56:35

      είδαμε και τον "υπαρκτό" Χριστόδουλο, πού έκανε την πάπια επί χούντας (διάβαζε) με τις βίλες του στο Παλαιό Ψυχικό και τα κυριλέ ξενοδοχεία στο Παρίσι...

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ o Μήτσος 18/11/2009 09:26:08

        Ε καλά.

        Αν εξαιρέσεις μια δράκα ιδεολόγων τής κομμουνιστικής Αριστεράς, όλοι οι υπόλοιποι "διαβάζατε" επί χούντας.

        Μην τρελλαθούμε κι όλας. Στα 11 εκατομμύρια Ελλήνων, τα 15 μας βγήκαν "αντιστασιακοί"!

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Στέργιος 17/11/2009 23:58:30

      "Και μακάρι να φύγει από τη μέση μια ώρα αρχύτερα ο ανύπαρκτος Ιερώνυμος....."
      Σαν καλός χριστιανός, δεν τον καταριέσαι....απλώς του εύχεσαι να πάθει κακό!

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ εναςάσχετος 18/11/2009 09:21:35

        Εύχομαι για τον Ιερώνυμο ό,τι ευχόταν αυτός για τον Χριστόδουλο.

    • Lavazza avatar
      Lavazza @ Στέργιος 18/11/2009 01:23:15

      "Επειδή οι καιροί ου μενετοί, επειδή η Ελλάδα μετατρέπεται σε προτεκτοράτο τής νεο-οθωμανικής Τουρκίας, επειδή χάσαμε την Κύπρο, το Αιγαίο, τη Μακεδονία, τη Θράκη..."
      Για χαλάρωσε λίγο που παρέδωσες ήδη την Πατρίδα μας επειδή κάποιοι την ορέγονται και προπαγανδίζουν πάνω σε αυτό.
      Άκου χάσαμε, δεν πάμε καλά.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Lavazza 18/11/2009 09:29:07

        Απόδειξέ μου ότι δεν τα χάσαμε όλα αυτά.

        Υπάρχει περίπτωση να πει η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ "όχι" στο νέο σχέδιο τύπου Ανάν που έρχεται για την Κύπρο; Τα Σκόπια δεν θα βαφτιστούν "Βόρεια Δημοκρατία τής Μακεδονίας" ως τον Δεκέμβριο; Μπορώ να πάω στα Ίμια; Δεν υπάρχει συγκυριαρχία τής Άγκυρας στη Θράκη;

        Τι να λέμε τώρα;

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/11/2009 23:07:56

    Αυτοί δεν είναι οι ίδιοι που καλωσόριζαν τον Αδόλφο (τον Χίτλερ ντε...) ως τον εκλαμπρότατο σωτήρα τοων εθνών;
    Και που προσκύναγαν τους Σουλτάνους μη τυχόν και χάσουν τον μπεσαχτά;
    Αυτοί δεν είναι που την ώρα που 1000-2000 ήρωες (οι περισσότεροι Γενοβέζοι και Ενετοί) απέκρουαν τους Τούρκους από τα τείχη της Πόλης, κλειδώθηκαν στα μοναστήρια τους και προσεύχονταν σε νίκη του Μεχμέτ;
    Αυτοί δεν είναι που αφόρισαν την επανάσταση του 1821;
    Αυτοί οι ίδιοι δεν είναι;
    Ε, τότε δεν έχει καμιοά σημασία τι ζητάνε. Πάντα με τον μπουλκουμέ θα έιναι.
    Ε, ρε και να φαινόταν ο Ιησούς από καμιά γωνία... ε, ρε πλάκες!

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Strange Attractor 17/11/2009 23:33:07

      Αυτοί είναι Strange και αν τόλμαγε να εμφανιστεί ο Ιησούς απο καμιά γωνιά, και με τον διάβολο θα συμμαχούσαν για να τον ξανασταυρώσουν για να μην τους χαλάει τη πιάτσα.
      Έχεις δει ποτε αναρτήσεις 5λιτρης μερσεντές δύο τόνων, να στενάζουν υπο το βάρος του επιβάτη? Παρακολούθησε τι γίνεται στο προαύλιο της Ιεράς Συνόδου όταν καταφθάνουν οι σύνεδροι.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Strange Attractor 17/11/2009 23:34:36

      Είναι μεγάλη απογοήτευση να βλέπει κανείς πόσο κακό έχει κάνει η αντιεκκλησιαστική προπαγάνδα.

      • αντί avatar
        αντί @ Blimblomblim 17/11/2009 23:44:38

        Δεν χρειάζεται προπαγάνδα. Μια χαρά τα καταφέρνουν οι ίδιοι οι παπάδες...

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ αντί 17/11/2009 23:54:39

          Και προπαγάνδα, και διαστρέβλωση, και μεγαλοποίηση ασήμαντων περιστατικών και στοχευμένη-αποκλειστική παρουσίαση κάποιων σημαντικότερων περιστατικών και απ' όλα.

          Δεν βλέπεις εδώ τι λέει ο Strange Attractor; Αφόρισε στα ψεύτικα (όπως είναι διαπιστωμένο ιστορικά από όλες τις σύγχρονες πηγές) ο Εθνομάρτυς Γρηγόριος ο Ε την επανάσταση, για να σώσει τους Έλληνες της Πόλης, και οι Τούρκοι τον κρέμασαν επειδή κατάλαβαν το δούλεμα και τώρα λέει ο άλλος ότι αφόρισαν την επανάσταση.

          Προσεύχονταν λέει να νικήσει ο Μεχμέτ και να πάρει την Πόλη. Πού αναφέρονται αυτά, αναφέρονται σε καμιά ιστορική πηγή ή είναι εφευρήματα αρρωστημένων φαντασιών; Ξέρω, ξέρω, θα μου πείτε "καλύτερα τούρκικο σαρίκι παρά τιάρα". Αυτό το είπε ο Λουκής Νοταράς που πολέμησε στην πρώτη γραμμή και τον σφάξανε τα τούρκικα σαρίκια με όλη του την οικογένεια. Η διαστρέβλωση ήταν ότι κανένας δεν είπε "θέλουμε τους Τούρκους" ή "δεν θα πολεμήσουμε τους Τούρκους", αλλά ότι από το να κάνουμε την ψευδοένωση με τον Πάπα για τη δήθεν βοήθεια (που πάλι δεν ήρθε), προτιμούμε να μας σφάξουν οι Τούρκοι. Όπως και τους έσφαξαν.

          Αν θέλει κανείς να αναπαραγάγει όλη την ώρα την απίστευτη αντιεκκλησιαστική προπαγάνδα, τελειωμό δεν θα έχει. Δεν υπάρχει καν λόγος να απαντούμε.

          Αλήθεια, μάγκες, αναρωτηθήκαμε καμιά φορά αν έρθει ο Χριστός να ρωτήσει ΕΜΑΣ σε τι κατάσταση είμαστε τι θα Του πούμε; Αν οι παπάδες είναι καλύτεροι από όσο τους παρουσιάζετε, μήπως θα χάσουμε τελικά και αυτό το μοναδικό μας ψυχολογικό και ηθικό άλλοθι για να μην εξετάζουμε τη δική μας σχέση μας με το Θεό; Ένα άλλοθι του τύπου "ό,τι και να κάνω εγώ, οι παπάδες είναι χειρότεροι".

          Βολεύει πολύ αυτό το άλλοθι, ξέρετε. Πανίσχυρο φαντάζει μέσα μας. Αναρωτηθείτε όμως μήπως δεν είναι αληθινό.

          Καλό βράδυ.

    • o Μήτσος avatar
      o Μήτσος @ Strange Attractor 17/11/2009 23:50:55

      Η εκκλησία το έχει κάνει τεράστιο κακό. Παρά την υποκριτική της φύση και την πληθώρα σκανδάλων όμως, είναι αξιοπερίεργο, πόσο μεγάλη έκταση συνεχίζει έχει ο φανατισμός υπέρ των ρασοφόρων, και ας είμαστε στο 2009.

      Τα "πίστευε και μη ερεύνα" και τα φοβικά σύνδρομα των "πιστών" δεν έχουμε καταφέρει να τα αποδημήσουμε σαν κοινωνία. Πρέπει να αρχίσουμε να τα αποβάλουμε για να καταφέρουμε να κατεβάσουμε από το σβέρκο μας την μαφία με τα μαύρα.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ o Μήτσος 17/11/2009 23:56:07

        Φανατισμός είναι η διαστρέβλωση και η παραποίηση της αλήθειας. Ψάξτο λίγο και θα δεις ποιοι είναι οι πιο φανατικοί.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Blimblomblim 18/11/2009 00:03:37

          Να μου πεις ειλικρινά, που αναφέρεται ότι ο Ιησούς ήθελε παπάδες ή εκκλησία ή έστω οποιαδήποτε θεσμική οργάνωση στο όνομά του; Κριτική στη τότε επικρατούσα (Εβραϊκή) εκκλησία έκανε διότι κατά τη γνώμη του είχε ξεφύγει από το αρχικό μήνυμα περί αγάπης κλπ. Κατά τα άλλα, καταδίκασε τους πλεονέκτες, τους υποκριτές, τους ραβίνους (ιερείς) της εποχής του κλπ Δεν νομίζω πως θα ήθελε μια οργάνωση γεμάτη από τέτοιους να τον εκπροσωπεί στο διηνεκές.Μη μπερδεύεις τη διδακαλία του χριστού με την μετέπειτα εκκλησία. Έτερον εκάτερον. Και μη καταδικάζεις όποιον δεν πάει τους υποκριτές φραγκοφονιάδες ώς άθεους ή δεν ξέρω τι...

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Blimblomblim 18/11/2009 00:12:12

          Καταδικάζω κανέναν εγώ; Ποιον καταδίκασα; Καταδίκασα την παραποίηση και τη διαστρέβλωση.

          Δεν είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος να σου ανοίξω θεολογική συζήτηση, αλλά μια που ρωτάς να σου πω δύο πράγματα:

          1) Η χριστιανική θρησκεία έχει ως βασικό της πιστεύω όχι κάποια αόριστη "κριτική στην εβραϊκή θρησκεία", αλλά τη Σταύρωση και την Ανάσταση του Θεανθρώπου.

          2) Το ότι άφησε ιερείς να διακονούν την Εκκλησία, την οποία ίδρυσε με το Αίμα Του και στην οποία ενέταξε όλους εμάς, φαίνεται από άπειρα χωρία, ένα μόνον που θυμάμαι απέξω είναι το "ο ακουων υμων εμου ακουει και ο αθετων υμας εμε αθετει, ο δε εμε αθετων αθετει τον αποστειλαντα με" (κατά Λουκάν, 10, 16), που είπε προς τους Αποστόλους. Αλλού έδωσε την εξουσία του δεσμείν και λύειν αμαρτίες στους Αποστόλους και στους διαδόχους τους, αλλά δεν θυμάμαι τα χωρία.

          Αφού σε ενδιαφέρει ψάξτο και μη βασίζεσαι στην εύκολη γνώση.

          Πρέπει δυστυχώς να φύγω, αν και άναψε η συζήτηση, καλό βράδυ.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Strange Attractor 18/11/2009 00:05:29

      Αυτοί είναι που αφόρησαν και τον Καζαντζάκη...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tiramola 18/11/2009 00:07:18

        Καταράστηκαν και τον Τρίτση....

        • occultists avatar
          occultists @ Strange Attractor 18/11/2009 00:25:23

          Και τον Λασκαρατο

        • inquisitor avatar
          inquisitor @ Strange Attractor 18/11/2009 14:30:37

          Και το Γαλιλαίο. Ουπς.

    • John T. avatar
      John T. @ Strange Attractor 18/11/2009 01:27:48

      Επειδή άσχημο είναι να μην γνωρίζει κάποοιος ιστορία..
      Ο Αρχιεπίσκοπος Χρύσανθος αρνήθηκε να ορκίσει την κυβέρνηση Τσολάκογλου.
      Ο Παπαφλέσας και Αθ. Διάκος σαν ονόματα και σαν κληρικοί λένε κάτι;
      Ο Μωάμεθ ο Πορθητής δεν έδωσε τα προνόμια στον τότε Πατριάρχη Γεώργιο Σχολάριο "ως θεσμού που εκπροσωπούσε πλέον τους υπόδουλους Χριστιανούς" και τέλος ο Γρηγόριος ο Ε΄δεν απαγχονίστηκε και οι Μητροπολίτες Κυδωνών και Σμύρνης δεν σφαγιάστηκαν ως αντίποινα για την επανάσταση του '21; Οπότε πρίν καταλήγουμε σε συμπεράσματα καλό είναι να ξέρούμε όλα τα γεγονότα... Συμφωνώ όμως οτι υπήρξαν και κληρικοί που δεν τίμησαν την αποστοή τους. Ευτυχώς όμως μειοψηφία

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Strange Attractor 18/11/2009 09:39:14

      Οι Γενοβέζοι και οι Ενετοί απέκρουαν τους Τούρκους ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ από τα τείχη τής Πόλης. Ο "ήρωας" Δημήτριος Παλαιολόγος είχε φραγκέψει.

      Η Πόλη εάλω το 1204, Πασά μου. Ο Μωάμεθ ο Πολιορκητής ήταν αρχηγός των Οθωμανών, οι οποίοι μαζί με τους Έλληνες ήθελαν να πάρουν πίσω την πόλη από τους Παπικούς.

      Η Αγιά Σοφιά τότε ήταν καθολική εκκλησία. ο Πατριάρχης μας λειτουργούσε στους Δώδεκα Αποστόλους. Το πρώτο πράγμα που έκανε ο Μωάμεθ ο Πορθητής όταν πήρε την Πόλη ήταν να πάει να υποβάλλει τα σέβη του στον Πατριάρχη.

      Ο Μωάμεθ ο Πορθητής δεν ήθελε να καταλύσει την Αυτοκρατορία και να φτιάξει άλλη. Ήθελε να γίνει αυτός αυτοκράτορας της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Ήταν Οθωμανός από τον πατέρα του και Έλληνας από τη μητέρα του. Ήταν Μουσουλμάνος, αλλά σεβόταν την Ορθδοξία. Γι'αυτό και διάλεξε για σημαία του το πανάρχαιο ελληνικό σύμβολο τού Βυζαντίου, την ημισέληνο με το άστρο.

      Έπρεπε να περάσουν 2-3 γενιές για να αποκτήσει η Αυτοκρατορία με Οθωμανούς αυτοκράτορες, τον τουρκοπερσικό, ισλαμικό της χαρακτήρα, κι αυτό επειδή παρείσφρησαν στην Αυλή περσικά στοιχεία.

      Και οι παπάδες αφόρισαν την επανάσταση τού 1821 επειδή η Εκκλησία είχε σχεδόν καταφέρει να αλώσει την Οθωμανική Αυτοκρατορία από τα μέσα, και να την επανελληνίσει.

      Η Εκκλησία είχε κατορθώσει να αναστήσει το Βυζάντιο! Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό; Ήταν ο θρίαμβος τού οικουμενικού Ελληνισμού.

      Κάτι που δεν ήθελαν οι Μεγάλες Δυνάμεις, και αποφάσισαν να υποστηρίξουν την εξέγερση στην Πελοπόννησο.

    • inquisitor avatar
      inquisitor @ Strange Attractor 18/11/2009 14:36:14

      "Αυτοί οι ίδιοι δεν είναι;"

      Ε, για την ακρίβεια όχι.
      Αναλόγως με αυτά που αναφέρεις έχουν μια απόσταση 70 έως 570 χρόνων.

  3. kostas Lamiotis avatar
    kostas Lamiotis 18/11/2009 00:21:49

    Ω ταλαιπωροιξυπνειστε.Ο Χριστος εκανε και αφησε εκκλησια, και οι ρασσοφοροι εκαναν εταιριες και ιερες μπισνες.Δωστε τους κινητα και ακινητα, διοτι αυτοι ξερουν να καλοπερνουν αυτοκρατορικα. Οι τεμπεληδες αφησαν ταχα την κοινωνια, και περιμενουν εμας τα κοροιδα να τους τροφοδοτησουμε.Και οταν με τα δικα μας χρηματα κανουν και συντηρουν καποια ιδρυματα, θεωρουμε οι ταλαιπωροι, οτι το κανει η εκκλησια δηλαδη ο αγαμος κληρος.Εαν το κρατος εχει ...βαριδια, να τους τσακισεει στη φορολογια.Δεν διδαχθηκαμε απο τον Εφραιμ, τον Παντελεημονα πρωην Αττικης με τα 2 δισ. δρχ και αλλους ρασσοφορους που μπερδεψαν το Χριστο με το χρυσο;

  4. yiannis00 avatar
    yiannis00 18/11/2009 00:35:07

    @Blimblomblim: να κερασω ενα 1 κιλο ψιλοκομμενο κιμα; κατευ8ειαν απο τα 'ψυγεια' της Αρχιεπισκοπης

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ yiannis00 18/11/2009 00:43:42

      Κρίμα που χρειαζονταν
      τα χαλασμένα κοτόπουλα
      για να πάρεις χαμπάρι
      τα ψυγεία της Αρχιεπισκοπής.

  5. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 18/11/2009 02:28:27

    Μην κουράζεστε αγαπητοί αντιχριστιανοί. Σε μερικά χρόνια, που εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι μετανάστες θα έχουν την ελληνική υπηκοότητα και τα παιδιά τους θα είναι, όχι πραγματικά ελληνόπουλα, αλλά ελληνόφωνα μουσουλμανάκια πακιστανικής ή μπαγκλαντεσιανής ή άλλης καταγωγής, θα παρακαλούν πολλοί την Εκκλησία να αναλάβει ιεραποστολική δράση μεταξύ τους, μήπως και βαπτιστούν μερικοί από αυτούς και μπορέσουν να αφομοιωθούν.
    Εδώ είμαστε, φίλοι, και θα το δούμε: Οσονούπω έρχεται ο καιρός της απόδοσης ελληνικής ιθαγένειας σε χιλιάδες μουσουλμάνους από Ασία και Αφρική. Και όσο έρχονται νέοι μέσω Τουρκίας, τόσο θα αυξάνονται οι ελληνοποιήσεις. Και τότε θα τα πούμε, θα είναι η σειρά μου να καγχάσω. Και 10 χριστιανοί να μείνουμε στον τόπο αυτό, την πίστη μου εγώ δεν την χάνω. Αλλά πολλοί σημερινοί αντιχριστιανοί θα έχουν φρικάρει βλέποντας γύρω τους μουσουλμάνους Ασιάτες και Πακιστανές με μαντήλες και ελληνικά διαβατήρια στα χέρια.

    Καλή σας νύχτα, μόνο μην ξυπνήσετε απότομα και τρομάξετε.

    Και να πω και κάτι προσωπικό: Ο προπάπους μου, παπάς σε νησί, βασανίστηκε από τους Ιταλούς στην Κατοχή, όντας άνω των 70 ετών άνθρωπος, φυλακίστηκε σε άλλο νησί και κόντεψε να πεθάνει. Και όλα αυτά γιατί στηλίτευσε δημοσία, στο κήρυγμα, τις "στενές" σχέσεις κάποιων στην ενορία του με τους ιταλούς στρατιώτες. Είμαι περήφανος γι΄αυτόν.
    Αυτά και συγγνώμη αν σας κούρασα.

  6. Fotini avatar
    Fotini 18/11/2009 02:56:14

    Με τα μεγαλοφυη σχεδια του γαπ για απονομη Ελληνικης ιθαγενειας σε μεταναστες μουσουλμανικης προελευσεως, μας βλεπω σε κρυφα σχολεια φωτισμενα με κερια!!!!

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Fotini 18/11/2009 08:34:43

      Όλοι έχουν ταχθεί υπέρ της Ελληνικής ιθαγένειας στους μετανάστες ακόμα και ο Σαμαράς, μόνο ο Καρατζαφέρης είναι εναντίον.

      • περαστικός avatar
        περαστικός @ Κεραυνός 18/11/2009 13:35:54

        Όχι στους μετανάστες. Στα παιδιά των μεταναστών που γεννιούνται εδώ.

  7. yiannis00 avatar
    yiannis00 18/11/2009 02:58:45

    darling, ειμαι ψυκτικος στο επαγγελμα κ για πολλα χρονια αποκλειστικος συντηρητης των 'ψυγειων' της

    8ελεις να σε ξεναγησω?

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ yiannis00 18/11/2009 18:18:16

      πέρα από την επιχειρούμενη δημιουργία εντυπώσεων
      υπάρχουν 4000 άποροι που τρων από τα ψυγεία αυτά
      και ω δια μαγείας... αυξάνονται καθημερινά.
      Θα έχουν γερά στομάχια!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ yiannis00 18/11/2009 18:22:40

      ως

  8. dr.thess avatar
    dr.thess 18/11/2009 08:43:21

    επειγοντως ξυρισμα......

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ dr.thess 18/11/2009 10:00:01

      Τα ξυρίζεις εσύ;

  9. DoomWatcher avatar
    DoomWatcher 18/11/2009 11:20:56

    Όλοι εσείς που φωνάζετε ότι κινδυνεύουμε από τους αλλόθρησκους μετανάστες και ότι κάποια μέρα θα ξυπνήσουμε και θα είσαστε μόνο 10 Χριστιανοί στην Ελλάδα και ότι η εκκλησία και οι μονές της δεν πρέπει να φορολογηθούν διότι είναι οι μοναδικοί θεσμοί που θα μας προστατεύσουν ως κράτος και κοινωνία, μάλλον σας έχουν ξεφύγει κάποια βασικά στην πορεία.

    Ποια είναι αυτά; ... να σας τα θυμίσω :

    - Η αγάπη στον συνάνθρωπο ανεξαρτήτου χρώματος, θρησκείας, εθνικότητας

    - Η όλο και μεγαλύτερη απαγκίστρωση από τα υλικά και τα εγκόσμια και η απόκτηση πνευματικών αγαθών

    - ότι όποιος έχει δύο χιτώνες δίνει τον έναν σε αυτόν που δεν έχει

    - Η έξοδος από το πνευματικό σκοτάδι (και οτιδήποτε αυτός σημαίνει)

    Να δώσω ένα παράδειγμα εφαρμογής αυτών των πραγμάτων; Πιστεύω ότι έχετε ακουστά τον παπά Αντώνη στην Ακαδημία Πλάτωνος, μια από τις πιο υποβαθμισμένες περιοχές του κέντρου με έντονο το πρόβλημα μεταναστών, τσιγγάνων και παρανομίας. Αυτό ο άνθρωπος (φτωχός και άσημος παπάς) έφτιαξε ένα χώρο (με πενιχρά μέσα και με ελάχιστη βοήθεια από την εκκλησία) για όλα τα παιδιά της περιοχής (ελληνόπουλα, τσιγγάνοι, μετανάστες) … τα έντυσε, τα τάισε, τα έμαθε γράμματα … αλλά ποτέ δεν τα προσυλίτισε στον Χριστιανισμό … με λίγα λόγια τους σεβάστηκε ως ανθρώπους και όχι ως μελλοντικούς εγκληματίες και εχθρούς τους έθνους.

    Το αποτέλεσμα; μετά από χρόνια δουλειάς αυτού του ανθρώπου, πολλά από αυτά τα παιδιά είτε σπουδάζουν είτε έχουν ξεφύγει από την παρανομία και έχουν ενταχθεί ομαλά στο κοινωνικό σύνολο.

    Μετά από αλλά αυτά … δώστε μου ένα αντίστοιχο παράδειγμα από του μεγαλοκαρχαρίες της εκκλησίας οι οποίο γίνονται μαχητικοί και ενωτικοί μόνο όταν θίγονται τα συμφέροντα τους.

    Συγγνώμη αν σας κούρασα.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ DoomWatcher 18/11/2009 14:12:22

      Προφανώς για τα της Εκκλησίας ενημερώνεσαι από το διαδίκτυο ή την τηλεόραση μόνο. Γι΄αυτό ξέρεις μόνο τον παπα-Αντώνη. Αν αποφασίσεις να γνωρίσεις από κοντά, στη real life, τι κάνει η Εκκλησία - και όχι κάτι λαμόγια -και καλοπερασάκηδες παπάδες και δεσποτάδες, που και βέβαια υπάρχουν - θα καταλάβεις ότι δεν είναι μόνο ο παπα-Αντώνης, αλλά και πολλοί άλλοι, για τους οποίους μάλιστα κανένα ΜΜΕ δεν ενδιαφέρεται και κανείς δεν διοργανώνει εκπομπές. Αλλά είπαμε, η Εκκλησία δεν γνωρίζεται από οθόνης.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μάρκο Τ 18/11/2009 14:18:14

        Αυτό ξαναπέστο... α, βλέπω ότι ήδη το είπες.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Strange Attractor 18/11/2009 14:38:54

          Επειδή πολλοί μόνο τον παπα-Αντώνη και την Κιβωτό γνωρίζουν, λόγω τηλεόρασης, νομίζουν ότι μόνο αυτά υπάρχουν. Ο,τι δεν υπάρχει στην τηλεόραση, δεν υπάρχει στην πραγματικοτητα, αυτή είναι η αντίληψη του DoomWatcher και πολλών άλλων.
          Για μένα η Εκκλησία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, είναι κάτι άλλο, έχει εσχατολογική διάσταση. Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που το μόνο τους αποκούμπι είναι η Εκκλησία και ένας καλός πνευματικός.
          Αλλά, αφήνοντας κατά μέρος τα θεολογικά και μεταφυσικά, και μόνο σαν φιλανθρωπικό ίδρυμα να τη δούμε, υπάρχουν χίλιες δυο περιπτώσεις. Ας πάει όποιος θέλει στο συσσίτιο του Αγίου Νικολάου Καλλιθέας, της Μεταμόρφωσης Καλλιθέας, της Αγίας Τριάδας στον Πειραιά, (ενδεικτικά μιλάω) να δει πόσος κόσμος δουλεύει εθελοντικά, πώς βγαίνουν τόσες μερίδες φαγητό, πόσος κόσμος (που δεν τον υποψιαζόμαστε!) πηγαίνει και τρώει εκεί ή παίρνει το ταπεράκι του (γιατί ντρέπεται να κάτσει να φάει). Ας πάει στο Λυρειο Ιδρυμα στη Νέα Μάκρη. Δεν είναι μόνο η Κιβωτός, επειδή, για τους δικούς τους λόγους, κάποιοι μόνο την Κιβωτό προβάλλουν. Το έργο του παπα-Αντώνη είναι τεράστιο, αλλά δεν είναι μόνος και υπάρχουν άλλοι που είναι πιο μόνοι από αυτόν στο έργο τους.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 18/11/2009 14:24:05

        Οσο για τα μαθήματα χριστιανικού ήθους, ευχαριστώ. Αλλά δεν κατάλαβες ένα πράγμα που είπα: Οτι ακόμα και αν μείνουν 100 χριστιανοί στην Ελλάδα, εγώ την πίστη μου δεν θα τη χάσω. Ομως κάτι αριστεριστές αντιρατσιστές σαν εσένα αγαπητέ δεν νομίζω να καλοπεράσετε μέσα σε μουσουλμανικά γκέττο τύπου Bradford, εκτός φυσικά και αν διαμένεις σε "καλό" προάστιο (εγώ είμαι της Δυτικής Όχθης, by the way). Οπότε, θα έχεις και τη δυνατότητα να κάνεις τα ουμανιστικά σου κηρύγματα εκ του ασφαλούς.

        Αν νομίζεις όμως ότι ο χριστιανός δεν έχει δικαίωμα να νοιάζεται για το μέλλον της πατρίδας του, έχεις κάνει σύγχυση μεταξύ διεθνιστικής ταξικής αλληλεγγύης και χριστιανικής αγάπης προς όλους. Τεράστια η διαφορά. Θα σου πω το εξής για να το καταλάβεις: Για μένα η επίθεση κατά της Κούνεβα ήταν απεχθής γιατί ήταν απόπειρα ανθρωποκτονίας ενός ανθρώπου, και μάλιστα εντελώς αθώου, ενός ανθρώπου που δεν ήξερε καν τον άνθρωπο που πήγε να την δολοφονήσει ως επαγγελματίας εκτελεστής συμβολαίων. Για σένα μόνο και μόνο γιατί ήταν μετανάστρια, εργάτρια, συνιδικαλίστρια. Ως πρόσωπο σου είναι αδιάφορη, δεν έχει αυτοτελή αξία. Αξία έχει μόνο για την επαγγελματική-ταξική της ιδιότητα.

        • DoomWatcher avatar
          DoomWatcher @ Μάρκο Τ 18/11/2009 15:28:27

          Φίλε Μαρκο Τ., σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου, είναι παρα πολύ ενδιαφέρουσες. Δυστυχώς όμως βλέπω ότι βγάζεις πολύ εύκολα συμπεράσματα για το άτομο μου, διαβάζοντας το σχόλιο μου, τα οποία δυστυχώς ή ευτυχώς είναι εσφαλμένα:

          - Τον παπα αντώνη δεν ήταν ανάγκη να τον μάθω από την τηλεόραση (που δεν βλέπω) ούτε από τον internet. Την ιστορία αυτού του ανθρώπου την ξέρω από πρώτο χέρι αφού ο αδερφός μου ένα τετράγωνο πιο πέρα μένει από το πρώτο κτήριο που είχε φτιάξει κοντά στην πλατεία του Αγίου Γεωργίου και έχω δει με τα μάτια μου τι έχει φτιάξει.

          - Επίσης διαμένω στο "καλό" προάστιο της Αγίας Βαρβάρας και σίγουρα θα καταλαβαίνεις τι ακριβώς περιοχή είναι αφού είσαι από την Δυτική όχθη.

          - αριστεριστής δεν είμαι... αυτή την εύκολη ταμπελοποίηση ατόμων και απόψεων καλό να την κόψουνε πολύ σχολιαστές εδώ ... δεν βοηθάει στο διάλογο

          - αντιρατσιστής μάλλον ... μιας και έχω παντρευτεί αλλοδαπή και γνωρίζω από πρώτο χέρι κάποιες από τις δυσκολίες των αλλοδαπών να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο

          Αυτά για να είμαστε ξεκάθαροι.

          Τώρα, σε ένα σημείο συμφωνούμε, στο γεγονός ότι πολλοί της εκκλησίας εκτελούν πνευματικό και κοινωνικό έργο και για μένα είναι ένας λόγος παραπάνω τώρα που ο κόσμος έχει πρόβλημα, η διοίκηση της εκκλησίας να βοηθήσει και να μην απαντάει με κυνικές δηλώσεις του τύπου "ούτε πόλεμο έχουμε ούτε θεομηνία" ... δεν τους τιμάει καθόλου!

        • leon avatar
          leon @ Μάρκο Τ 18/11/2009 15:42:08

          Bradford you said?
          Αγαπητε μου, εζησα 4 υπεροχα χρονια σε αυτη την πολη της Βορειας Αγγλιας. Επιπλεον, οι Πακιστανοι και οι Ινδοι (που για οσους δεν ξερουν απαρτιζουν το 98% του τοπικου πληθυσμου) ειναι εξαιρετικα φιλοξενοι (οχι μονο στους Ελληνες) καθως και υπερμετρα ατνιθετοι σε οποιοδηποτε θεμα ρατσισμου. Σε καμια περιπτωση δεν ενιωσα πως η θρησκεια μου απειλειται, η ζωη μου κινδυνευει λογω της εθνικοτητας μου η οτι βρισκομουν στο γκετο που περιγραφεις. Το ιδιο αισθανονταν και ολοι οι Αγγλοι συνσπουδαστες μου.
          (Ειμαι κατοικος της Βορειας Οχθης by the way)

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ DoomWatcher 18/11/2009 14:13:28

      Προφανώς για τα της Εκκλησίας ενημερώνεσαι από το διαδίκτυο ή την τηλεόραση μόνο. Γι΄αυτό ξέρεις μόνο τον παπα-Αντώνη. Αν αποφασίσεις να γνωρίσεις από κοντά, στη real life, τι κάνει η Εκκλησία - και όχι κάτι λαμόγια και καλοπερασάκηδες παπάδες και δεσποτάδες, που και βέβαια υπάρχουν - θα καταλάβεις ότι δεν είναι μόνο ο παπα-Αντώνης, αλλά και πολλοί άλλοι, για τους οποίους μάλιστα κανένα ΜΜΕ δεν ενδιαφέρεται και κανείς δεν διοργανώνει εκπομπές. Αλλά είπαμε, η Εκκλησία δεν γνωρίζεται από οθόνης.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 18/11/2009 14:27:22

        Συγγνώμη για τη διπλή αποστολή του ίδιου μηνύματος, κάποιο πρόβλημα είχε ο παροχέας και το έστειλα κατά λάθος 2 φορές.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Μάρκο Τ 18/11/2009 14:29:35

          (Christian) Love is never having to say you`re sorry!

    • inquisitor avatar
      inquisitor @ DoomWatcher 18/11/2009 14:39:49

      "δώστε μου ένα αντίστοιχο παράδειγμα από του μεγαλοκαρχαρίες της εκκλησίας"

      Βασικά το παράδειγμα που αναφέρεις είναι ήδη της Εκκλησίας.
      Οπότε αυτό που λείπει είναι ένα αντίστοιχο παράδειγμα από τους μεγαλοκαρχαρίες που την πολεμούν.

  10. Helmut avatar
    Helmut 18/11/2009 13:22:33

    Ασχέτως του αν η Εκκλησία είναι σύμμαχος ή εχθρός του Ελληνικού Λαού ανά τους αιώνες... σαφώς και πρέπει να φορολογείται κανονικότατα όπως το οποιοδήποτε νομικό πρόσωπο που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Και ΕΤΑΚ πρέπει να πληρώνει, και ΦΜΑΠ, και όχι μόνο επί της ακίνητης περιουσίας αλλά και επί της κινητής (μετοχές, καταθέσεις κλπ...).

    Τώρα το επιχείρημα ότι η Εκκλησία πρέπει να εξαιρεθεί από την φορολόγηση γιατί διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τα χρήματα της απ'ότι αν τα έδινε σε φόρους στο Κράτος είδαμε τι έγινε με την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ και τα άπειρα και τεράστια σκάνδαλα της "φιλανθρωπικής μη-κερδοσκοπικής" αμαρτωλής ΜΚΟ... τα οποία κουκουλώθηκαν με απίστευτη αποτελεσματικότητα τόσο από τα ΜΜΕ όσο και από την Ελληνική Δικαιοσύνη.

  11. περαστικός avatar
    περαστικός 18/11/2009 13:35:04

    Εγώ ένα ξέρω. Την ώρα που οι αντιεθνικιστές, οι αντιρατσιστές, οι προοδευτικοί και λοιποί αντικληρικαλιστές καθόταν στον καναπέ τους βρίζοντας ή έγραφαν εμετικά αντιεκκλησιαστικά κείμενα ή οργάνωναν και συντόνιζαν το επόμενο κύμα αντιεκκλησιαστικού μένους, ο τόσο συκοφαντημένος Χριστόδουλος (ως εθνικιστής, φασίστας, ξενόφοβος και δεν ξέρω γω τι άλλο), μοίραζε κάθε μέρα που περνούσε 80 χιλιάδες συσσίτια φαγητού σε αλλοδαπούς άπορους, τους στέγαζε σε ιδρύματα της Αρχιεπισκοπής και τους έδινε ρούχα και φάρμακα. Το ίδιο έκανε και μέσω της Αλληλεγγύης σε δεκάδες χώρες του πλανήτη Γη. Το ίδιο έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν χιλιάδες ιερείς σε όλη τη χώρα. Να φροντίζουν τον κάθε κατατρεγμένο από όπου και αν έρχεται. Αν όμως ζείτε μόνο με την τηλεόραση δεν έχετε ιδέα τι γίνεται στην κοινωνία παρά μόνο στα παράθυρα των τηλεκανίβαλων. Μπράβο. Εστιάστε σε 1-2 περιπτώσεις (πχ Μητροπολίτη Αττικής) πιάστε το δέντρο και ξεψαχνίστε το και κόψτε το δάσος από το βλέμμα σας.

    • leon avatar
      leon @ περαστικός 18/11/2009 15:55:25

      Χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτης της κινησης του Χριστοδουλου ειναι η προσωπικη μου εμπειρια με ανθρωπο της Μασονιας στην Ελλαδα. Ο συγκεκριμενος ανθρωπος παντρευτηκε μια χωρισμενη γυναικα με 2 παιδια και της προσεφερε οτι ειχε (και ειχε πολλα) ανιδιοτελως. Εως εδω ολα καλα. Μετα απο χρονια φιλια με τον "γιο" το, μια μερα καθησαμε στο σαλονι ολοι μαζι και πιναμε κατι κρασια και ξεκινησαμε μια συζητηση με δικη του παραινεση. Μας ειπε πως ειναι Μασονος και μας εξηγησε πως ανεβηκε την σκαλα της Ιεραρχιας στο σημειο που βρισκοταν. Οι ερωτηση μου ειναι πως αντεχει στην συνειδηση του να ξερει πως εχει κανει κακο σε συνανθρωπους του γιατι ετσι επιτασσει το συστημα για να ανεβεις. Η απαντηση του ηταν αποστομωτικη. "Γιατι νομιζεις οτι καθε χρονο δωριζω 8 εκατομμυρια δραχμες (1998) σε ιδρυματα? Νιωθω καποιου ειδους (οχι πληρη) εξιλεωση για τις πραξεις μου με αυτη την κινηση!"
      Ο ανθρωπος αυτος πιστευω ακραδαντα πως ενιωθε καθε κουβεντα που ειπε εκεινη την νυχτα. Η επιβεβαιωση μου ηρθε μετα απο 6 μηνες. Τροχαιο ατυχημα κατω απο αδιευκρινιστες συνθηκες τερματισε την ζωη του. Ακομα και σημερα ο "γιος" του δεν ξερει πως εγινε το ατυχημα. Ξερει ομως καλα πως, αν και κανεις μας δεν μιλησε για αυτα που ακουσε εκεινη την νυχτα, αυτοι το εμαθαν. Αλλωστε ειχαμε προειδοποιηθει. Απο τον ιδιο.
      Πιθανοτατα να ηταν λοιπον αυτος ο τροπος εξιλεωσης του Χριστοδουλου.

  12. DoomWatcher avatar
    DoomWatcher 18/11/2009 15:36:55

    Και στην τελική ούτε τον δάσκαλο κανενός κάνω: απλά επισημαίνω ότι στην πορεία έχουμε χάσει το νόημα και χρησιμοποιούμε πλέον την θρησκεία ως πολιτικό μέσο, ως εργαλείο διαχωρισμού και στοχοποίησης των ανθρώπων.

    Πείτε με ειρηνιστή, διεθνιστή, ουμανιστή, αντιχριστιανό και ότι άλλο θέλετε αν είναι να νιώσετε καλύτερα ... αλλά τουλάχιστον μην παραβλέπετε ότι σύντομα θα οδηγηθούμε σε σοβαρές κοινωνικές συγκρούσεις αν οι κοινωνία μας δεν αλλάξει τρόπο σκέψης

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ DoomWatcher 18/11/2009 16:16:47

      Η κοινωνία ωφείλει να καλλιεργεί την ανεκτικότητα και τον σεβασμό στον άλλο, όποιος και να είναι, αλλά ωφείλει και να προλαμβάνει καταστάσεις που οδηγούν σε εκρήξεις ή σε γκετοποιήσεις, με θύματα πάντα τους φτωχότερους. Επανειλημμένα έχω μιλήσει για πολιτισμικά κριτήρια - και ΟΧΙ για φυλετικά - ως προς την εισδοχή μεταναστών.

      Γι' αυτό και δεν έκανα κανένα λόγο για Αλβανούς ή άλλους ανατολικοευρωπαίους μετανάστες (ή μάλλον έκανα λόγο ευμενώς, δηλαδή ότι είναι ενταγμένοι ή θα ενταχθούν οσονούπω). Η φυλετική καθαρότητα μου είναι παντελώς αδιάφορη και ασύστατη ως έννοια, τον ρατσισμό τον απεχθάνομαι. Το θέμα είναι αλλού.
      Η ευρωπαϊκή εμπειρία έχει δείξει ότι η συσσώρευση μεγάλου αριθμού μουσουλμάνων και μάλιστα από χώρες μη ευρωπαϊκές δημιουργεί γκέτο και γίνεται φυτώριο καταστάσεων άσχημων ή και τραγικών (να θυμίσω Μαδρίτη και Λονδίνο;). Και μιλάμε για κράτη όπου ο νόμος εφαρμόζεται, και όχι για το ελληνικό μπάχαλο όπου ο κάθε ένας μπορεί να νοικιάζει ανεμπόδιστα μία τρώγλη σε 15 λαθραίους και να υποβαθμίζει όλη τη γειτονιά. Θες παραδείγματα από την περιοχή μου και τις γύρω περιοχές; Δεν νομίζω να τα χρειάζεσαι γιατί μένουμε πολύ κοντά.
      Δεν είναι δυνατόν να κάνουμε την κοινωνία πειραματόζωο για να ικανοποιηθεί η ά ή η β΄ ιδεολογία ή ιδεοληψία μας. Ακούω μερικούς εκ του ασφαλούς "αντιρατσιστές" και λένε "δεν πειράζει που υπάρχει μία δυσκολία στην προσαρμογή των γηγενών με τους λαθρομετανάστες, πρέπει να περάσουμε αυτή την οδυνηρή διαδικασία για να ωριμάσουμε". Τα λένε αυτά κάποιοι κύριοι που διαμένουν στα βόρεια Προάστεια και τους έχω ακούσει.
      Αυτή είναι ιδεοληψία και είναι η ίδια ιδεοληψία που διακατέχει μεγάλο μέρος της Αριστεράς και την έχει οδηγήσει σε τέτοιου είδους "επώδυνα" πειράματα για το καλό της ανθρωπότητας. Να θυμήσω μερικά τέτοια πειράματα; Το πιο επιτυχές ήταν ίσως αυτό των Ερυθρών Χμερ της Καμπότζης...Ο ντετερμινισμός γίνεται ενίοτε πολύ επικίνδυνος σύμβουλος και εχθρός του πραγματισμού.
      Αυτό που ζητάω εμφατικά είναι η λαθρομετανάστευση να αντιμετωπιστεί με τρόπο πραγματιστικό (και ανθρωπιστικό φυσικά), όχι στη βάση μιας ντετερμινιστικής αριστεροφιλελεύθερης ή αριστερίστικης ιδεοληψίας του στυλ "η πολυπολιτισμική κοινωνία του μέλλοντος σίγουρα θα έιναι καλύτερη και όποιος έχει αντιρρήσεις είναι ρατσιστής". Οι άνθρωποι είναι πρόσωπα, δεν είναι μάζα για πειράματα.

  13. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 18/11/2009 16:22:59

    Ίσως,η Εκκλησία να είναι θύμα του είδους της κοινωνίας που οικοδομήσαμε. Και εξηγούμαι:
    Σε μία κοινωνία που έχει σε τόσο μεγάλη εκτίμηση και υπόληψη το δήθεν, την κραυγαλέα αυτοπροβολή και κυρίως την ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, η πατροπαράδοτη και φυσική της συστολή και οι διδαχές αιώνων την οδηγεί στο να μην προβάλλει ή διατυμπανίζει το έργο της. Δεν θέλω να πιστέψω ότι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ είναι ο μητροπολίτης με το 1 δισ.δρχ., ο Εφραίμ, και τόσα άλλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Δεν ασχολούμαι εδώ ούτε με τη σχέση της με την ελληνική ταυτότητα ούτε με τη συντηρητικότητά της.
    Για μένα η ΕΚΚΛΗΣΙΑ οφείλει να δίνει και να βοηθά όλους, ανεξαρτήτως προέλευσης και θρησκεύματος. Αυτό είναι άλλωστε και το μεγάλο της πλεονέκτημα : η αγάπη για τον πλησίον απευθύνεται σε κάθε άνθρωπο και όχι μόνο στους πιστούς. Μένοντας προσκολλημένη σε αυτό το θεμελιώδες χαρακτηριστικό της θα κερδίζει, πιστεύω, όσους και να έρθουν στη χώρα μας.

  14. περαστικός avatar
    περαστικός 18/11/2009 16:34:00

    Συγγνώμη, αλλά "πιθανότατα" είσαι πολύ ΧΧΧΧΧΧΧ (δεν το γράφω μην το κόψουν).

    Άκου "πιθανότατα"!!

    • inquisitor avatar
      inquisitor @ περαστικός 18/11/2009 19:51:03

      Αφήνει και μια αμφιβολία, πάντως, δεν είναι δογματικός.
      Ας είμαστε επιεικείς.

    • leon avatar
      leon @ περαστικός 19/11/2009 14:27:04

      Και να το εγραφες...περαστικος εισαι. Δεν γινεται να σε παρεξηγησουν.

  15. DoomWatcher avatar
    DoomWatcher 18/11/2009 16:37:23

    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου στο θέμα αντιμετώπισης της μεταναστευσης και στο γεγονός ότι ο ασφαλής αντιρατσισμός αντιμετωπίζει το θέμα ιδιαίτερα επιπόλαια.

    Από την άλλη όμως πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν είμαστε ώριμοι ως κοινωνία να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα, που στο κάτω κάτω είναι συνέπεια της πολιτικής (εσωτερικής, εξωτερικης) που ασκείται στις χώρες όπου προέρχονται οι μετανάστες.

    Το ζητούμενο είναι να μην καταφέυγουμε στα άκρα, ούτε στον αφελή αντιρατσισμό αλλά και ούτε στην υστερική ξενοβοβία, γιατι έτσι τα χειρότερα θα είναι μπροστά μας. Και δυστυχώς για αυτούς τους δύο τρόπους αντιμετώπισης οφείλεται (κατά την ταπεινή μου γνώμη) η παιδεία που λαμβάνουμε, η πλειονότητα του πολιτικού κόσμου και τα ΜΜΕ.

  16. περαστικός avatar
    περαστικός 18/11/2009 16:43:05

    Ο ΕΝΑΣ "Μητροπολίτης με το 1 δις δρχ" είναι σήμερα στη φυλακή.

    Οι πολιτικοί που εισέπραξαν 100 εκατομύρια ευρώ από τη Ζήμενς την τελευταία δεκαετία που είναι;


    Και να απαντήσω και στον πιο πάνω. Κανείς δεν είπε να μη φορολογείται η Εκκλησία. Ίσα ίσα που μάθαμε τις προάλλες ότι αυτό που έλεγαν όλοι σαν καραμέλα "η Εκκλησία δεν φορολογείται" ήτανε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΜΑ.

    Η Εκκλησία φορολογούνταν και φορολογείται με 0.1 τοις χιλίοις, όπως όλα ανεξαιρέτως τα ΝΠΔΔ.

    Το πρόβλημα ανέκυψε από την κυβέρνηση ΓΑΠ που θέλει να διατηρήσει τη φορολογία στα ΝΠΔΔ στο 0.1 και να τριπλασιάσει την φορολογία της Εκκλησίας στο 0.3 τοις χιλίοις.

    Και ρωτώ. Αν το κράτος διατηρήσει τη φορολογική κλίμακα και πει ότι ο ΦΑΚΤΟΡΧ αντί για 20% όπως όλοι πληρώνει 60% φόρο, δεν θα δικαιούται να διαμαρτυρηθεί; ε;

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ περαστικός 18/11/2009 16:57:38

      "περαστικέ" δεν κατάλαβα. Τι σχέση έχουν οι πολιτικοί; Διάβασες το σχόλιό μου ; Εγώ υποστήριξα οτι δεν πιστεύω ότι η Εκκλησία είναι οι εξαιρέσεις.

  17. yiannis00 avatar
    yiannis00 18/11/2009 18:31:15

    Giordano Bruno

  18. kostas Lamiotis avatar
    kostas Lamiotis 18/11/2009 20:01:15

    Για όσους επικαλούνται την προσφορά του παπα Αντώνη της ΚΙΒΩΤΟΥ και για τα σισίτια του Χριστόδουλου,ή άλλης Μητρόπολης, θέλω να ρωτήσω: Μήπως τα έξοδα λειτουργίας των σισιτίων προέρχονται από τον προσωπικό μισθό ή την εκποίηση περιουσιακών στοιχείων του κάθε ρασσοφόρου;Το ερώτημα είναι ρητορικό.Στο κάτω κάτω, ας μην κρύβονται πισω από τον παπα Αντώνη (που έστω και με τις προσφορές των απλών ανθρώπων κάνει το έργο που κάνει) για αποφυγή της φορολόγησης, εκατοντάδες μοναστήρια και μητροπόλεις.Αν αξιοποιηθεί και φορολογηθεί σωστά η εκκλησιαστική περιουσία, δεν θα υπάρχουν φτωχοί στην Ελλάδα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.