06/12/2008 21:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιταχύνονται οι έρευνες για την Μονή Τοπλού

Όπως γράφει ο «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής» συνταρακτικές αποκαλύψεις για την υπόθεση της Μονής Τοπλού αναμένονται την ερχόμενη εβδομάδα, που αρχίζουν οι κλητεύσεις μαρτύρων από την Εισαγγελία Εφετών Κρήτη μάρτυρες, αρχής γενομένης από αξιωματούχο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ένας μάρτυρας που γνωρίζει την υπόθεση σε βάθος και στην πλήρη εξέλιξή της από το 1993 μέχρι σήμερα είναι αποφασισμένος να καταθέσει ντοκουμέντα που «καίνε» στελέχη και της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Παράλληλα, το αμέσως επόμενο διάστημα θα ολοκληρωθεί το πόρισμα του οικονομικού Επιθεωρητή Κρήτης κ. Εμμ. Χριστοδουλάκη με το οποίο θα καταλογιστεί η ζημία σε βάρος του ελληνικού δημοσίου, η οποία εκτιμάται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Καλά πληροφορημένες πηγές βεβαιώνουν ότι οι σκελετοί που θα βγουν από το ντουλάπι της υπόθεσης Τοπλού θα προκαλέσουν σοκ στην κοινή γνώμη και το ενδιαφέρον διεθνών μέσων ενημέρωσης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. λυκος avatar
    λυκος 06/12/2008 21:37:19

    Αφήστε την μονή Τοπλού ,γιατι δεν μιλάμε για ανταλλαγές και διάφορες άλλες ιστορίες ,αλλά για μιά προσπάθεια αξιοποίησης μιας περιοχής που ανήκει στην μονή και στην οποία προσπάθεια ειναι εν γνώση όλης της τοπικής κοινωνίας.
    Η μονή στην ουσία ειναι ο ηγούμενος και άντε αλλοι 5-6 καλόγηροι και τα έσοδα απο καλιέργειες ,κρασί.κλπ είναι πολλά γιαυτούς και για την συντήρηση της μονής.
    Ακόμη και περοχή που διατηρεί βάση το Ναυτικό ανήκει στην μονή.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ,ΕΚΕΙ ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΆΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΝΑΣ ΠΝΙΞΕΙ Η ΜΠΟΧΑ.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/12/2008 21:48:00

    περιμένω εναγωνίως. Μετά την παράνομη πέργκολα και τον αυθαίρετο πλανόδιο πωλητή χαντρών στο πάρκινγκ, περιμένω τις 100άδες εκατομμύρια. Ίσως ο χοιροβοσκός έκλεψε γουρουνάκια. Ή οι γραβιέρες πουλήθηκαν στην μαύρη.

    Ή ανακάλυψαν πατέντα να κάνουν πετρέλαιο από τις βιρβιλιές των κατσικιών

    Ή τσάκωσαν τα πιλάφια να πιάνουν μελανούρια με δυναμίτια (γι αυτό θα έπρεπε να ξεσηκωθούν οι οικολόγοι.

    Ή ο τρελλος του χωριού πήγε νύχτα με φακό και χάλασε δυό λαγούς

    Περιμένω, και όταν αποκαλυφθεί το έγκλημα, θα πεσουν οι μάσκες και θα γελάω επωνύμως.

    Αν σας φαίνομαι αλαζών ή σίγουρος, είναι επειδή με εξαίρεση τα αγροτικά προϊόντα, το παγκάρι, τα έσοδα του βιλιοπωλείου και κανένα πρόγραμμα της ΕΟΚ για τιο λιοτρίβι και τους σοβάδες της συντήρησης, δεν έχει άλλα λεφτά. Και αφού δεν έχει λεφτά, τι δουλειά έχουν τα στελέχη της ΝΔ ή του ΠΑΣΟΚ; αυτοί κυνηγάνε χρήμα, τα καλιτσούνια δεν τους φτάνουν.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/12/2008 21:50:54

    Α! και ξέχασα τα καζάνια... λες να βγάζουν παραπάνω ρακή από όσο επιτρέπει το τελωνείο; και ο έφορας που έτρωγε εκεί με την παρέα; λες να είναι στο κόλπο; Σκάνδαλο.

  4. Le canard avatar
    Le canard 06/12/2008 22:24:26

    SOS

    ΣΟΒΑΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ (!!!)


    Σκηνικό που θυμίζει την περίπτωση Καλτεζά στη δεκαετία του 1980, οπότε κατά την επίθεση αναρχικών σε κλλούβα, πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε ο νεαερός Καλτεζάς, επαναλαμβάνεται σήμερα. Κατά την επίθεση αναρχικών κατά περιπολικού με μολότωφ, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, αστυνομικός που ήταν εντός, πυροβόλησε και σκότωσε έναν 15χρονο. Οταν έγινε γνωστό το περιστατικό, ξέσπασαν επεισόδια στο κέντρο, προς το παρών γύρο από την περιοχή των Εξαρχείων. Ο φόβος επέκτασής τους είναι κάτι περισσότερο από πιθανός.

  5. KaryID avatar
    KaryID 06/12/2008 22:25:32

    τι γίνεται ρε παιδιά;

  6. Anonymous avatar
    Anonymous 06/12/2008 22:37:18

    Aληθεύει η δολοφονία νεαρού παιδιού 15χρόνων από αστυνομικούς ;Aν είναι αλήθεια ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ...ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ.....ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!!!!

  7. dimoskopiseis avatar
    dimoskopiseis 06/12/2008 22:42:56

    Σε λίγο η διαφορά θα φτάσει 100%, εάν βέβαια οι νταβατζήδες δεν είχαν γνώση μαθηματικών!

    Εάν νομίζουν πάντως ότι θα ΞΑΝΑ-πάρουν τα δημόσια έργα και το ΕΣΠΑ με φτιαχτες δημοσκοπήσεις, πλανώνται πλάνην οικτρά...σας το λέει αυτό γνώστης της κατάστασης όσο μπορείτε να με πιστέψετε εξάλλου, λόγω της ανωνυμία γαρ.

    Εάν υπήρξε το "Σχέδιο Ιμπραήμ" το καλοκαίρι του 2007, συμπίπτωντας εξάλλου με τα 180 χρόνια απο το κάψιμο του Μοριά απο τους Αιγύπτιους, το 2009 θα υπάρξει το σχέδιο "Σαμψών" και στους Φιλισταίου βάλτε τις λέξεις κλειδιά "Μπόμπολας, Λαμπράκης και πολλοί άλλοι που τελειώνουν σε άκης".

    Κρίμα για το παιδί που χάθηκε σε τόσο νέα ηλικί άνευ ουσιαστικού λόγου..Βέβαια σε μια "Δυτική" χώρα οι εν λόγω ταραξίες θα ήταν ήδη ή στο χώμα ή στη φυλακή. Έχω δει με τα μάτια μου πυροβολισμό και σοβαρό τραυματισμό "αναρχικού" απο αστυνομικό στη Βοστώνη και την επόμενη μέρα δεν ήταν καν στα πρώτα φύλλα των εφημερίδων. Καιρός να πεί λίγη τάξη σε αυτή τη χώρα και όποιος πιστεύει ότι μπορέι να ελέγξει το κέντρο της πόλης με καδρόνια τότε να γνωρίζει ότι οι "άλλοι" διαθέτουν Γκλοκ και ΜΠ-5, buena souerte λοιπόν στα επαναστατημένα νιάτα των απογόνων της νεώτερης Ελληνικής αστικής τάξης και των γόνων μεγαλοαστών του Κολωνακίου.

  8. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 06/12/2008 22:44:30

    Διάβασα μόλις εδώ αυτό, άνοιξα την τηλεόραση για "έκτατα" δελτία και τίποτα. Τηλεπαιχνίδια και τέτοια. ΑΝ είναι αλήθεια η είδηση, -που για να το λέει ο Le canard, είναι-, οι των ιδιωτικών καναλιών θέλουν κρέμασμα και των κρατικών σκότωμα...

    ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!

  9. vel avatar
    vel 06/12/2008 22:46:01

    ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΕΚΡΟΣ 15χρονος στα Εξάρχεια!!!
    ΑΠΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1

  10. vel avatar
    vel 06/12/2008 22:48:24

    όποιος επιθυμεί αστυνομικό κράτος που πρώτα πυροβολεί και μετά ρωτάει να μου κάνει την χάρη να το ΕΥΧΗΘΕΙ για τα παιδιά του πρώτα.

  11. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 06/12/2008 22:48:42

    15 ΧΡΟΝΩΝ...

    Πουκαμισάδες, το νου σας!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/12/2008 22:48:46

    μανωλιό, την πρωτόρακη εμείς την έχουμε να καψαλίζουμε τις όρνιθες.

    Μάλλον έχουν μπερδέψει το Τοπλού με το ΠΟΤΑ Μεσσηνίας, τις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις. Εκεί έχει εκατομμύρια και ξερά σύκα.

  13. KaryID avatar
    KaryID 06/12/2008 22:51:50

    Η μάνα του παιδιού το έχει μάθει άραγε;
    Τα πήραν στο λαιμό τους τα παιδιά και οι μεν και οι δε. Αυτό έχω να πω εγώ. Τι κρίση έχει ένα 15-16χρονο παιδί;

  14. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 06/12/2008 23:02:38

    "Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ"

    ΕΤ1: αμερικάνικη ταινία
    ΝΕΤ: ο κ. Παπαδόπουλος, ο 55ρης ζεν πρεμιέ, "Στην υγειά μας" (!!!)
    ΜΕΓΑ: διαφημίσεις!
    ΑΝΤ1: διαφημίσεις!!
    ΣΤΑΡ: διαφημίσεις!!!
    ΑΛΦΑ: ταινία, -γαμι..ται ένα ζευγάρι)
    ΑΛΤΕΡ: ταινία κινουμένων σχεδίων
    ΣΚΆΙ: ταινία επιστημονικής φαντασία
    ΕΤ3: διαφημίσεις!!!!

    ΥΓ. Αποκλείεται, λοιπόν, να έχει σκοτωθεί παιδί από αστυνομικό...

  15. vel avatar
    vel 06/12/2008 23:04:48

    Σήμερα 2/12/2008 στην Ατλαντίδα..

  16. KaryID avatar
    KaryID 06/12/2008 23:05:04

    Το ραδιόφωνο του άλφα που ακούω εγώ έχει συνεχώς ανταπόκριση, άκουσα τον Καρσιώτη νομίζω.

  17. vel avatar
    vel 06/12/2008 23:06:45

    ή καλύτερα σήμερα 17 Νοεμβρίου 1985 στα Εξάρχεια..

  18. probokator2 avatar
    probokator2 06/12/2008 23:10:07

    Γρηγοροπουλος Ανδρεας Αλεξανδρος, 16 χρονών

    Τα κανάλια προφανώς περιμένουν να πα΄ρουν γραμμή από την ασφάλεια

  19. Anonymous avatar
    Anonymous 06/12/2008 23:13:23

    @8 ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΙ ΕΣΥ ΚΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ!!Αμούστακο 16χρόνων Αλέξανδρος-Ανδρέας Γ. !!!!!!!!

  20. Νικόλας avatar
    Νικόλας 06/12/2008 23:14:02

    Να δείτε που δεν ήταν ούτε 16. Τον μεγαλώσαν λίγο για να μη φαίνεται πιο αποτρόπαιο. Εξοστρακισμός σε μαρκίζα, ένας και μοναδικός πυροβολισμός, κτλ, κτλ.

  21. dimoskopeiseis avatar
    dimoskopeiseis 06/12/2008 23:21:22

    Το περιστατικό σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες απο δημοσιογράφους που ήταν στα πέριξ και απο αύριο θα (προσπαθήσουν) να το καταγράψουν για τις εφημερίδες τους, ήταν ως εξης

    Μια ομάδα-απόσπασμα επιτέθηκε με πέτρες-καδρόνια και στη συνέχεια με μολότωφ σε ένα περιπολικό..ένας ειδικός φρουρός (χωρίς να είναι 100% σίγουρο, μπορεί και απλός αστυφύλακας με εξάρτυση) πυροβόλησε μια φορά στο αέρα για εκφοβισμό αλλά αντί να απομακρυνθούν εφαγε 1-2 πέτρες και η ομάδα κινήθηκε επάνω του. Πυροβόλησε το πρώτο που ερχόταν φορώντας κουκούλα. Οι υπόλοιποι σκόρπισαν αμέσως χωρισμένοι ανα 4-5 στα γύρω στενά.

    Για κάποιον που μένει στην Εκάλη-Κολωνάκι, αυτό μπορέι να είναι από συγκλονιστικό έως ζήτημα που μπορύμε να αναλύσουμε μαζί με ολίγον τι Φουκώ και Χάιντεγκερ, αλλά για το μέσο κάτοικο των Αθηνών αντιστοιχεί στη βία των κουτσαβάκηδων τις τελευταίες δεκαετίες του 19ου αιώνα.

    Καιρός να αποφασίσουμε εάν θέλουμε συντεταγμένη πολιτεία και έαν είμαστε μέλος της ΕΕ και του λεγόμενου ανεπτυγμένου κόσμου. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα εισητήρια για Εκουαντόρ και Ουγκάντα είναι πολύ φθηνα λόγω και της πτώσης των καυσίμων.

    Να μη ξεχάσουν όσοι θέλουν, να με ειδοποιήσουν όταν θα φέυγουν για να τους αποχαιρετήσω με το μαντίλι που θα γράφει "Στα τσακίδια και μην ξαναγυρίσεται".


    Το ΠΟΤΑ στη Μεσσηνία έχει πολύ ψωμί, Ζαγορίτης ολε!

  22. tiramola avatar
    tiramola 06/12/2008 23:22:31

    Ο αστυνομος ισχυριστηκε οτι πυροβολησε στον αερα και η σφαιρα εξοστρακιστηκε....

  23. aris avatar
    aris 06/12/2008 23:22:38

    τα κανάλια κανονικά το πρόγραμμά τους λες και δεν συνέβη τίποτα
    εν τω μεταξυ στο ιντιμίντια λένε πως η πρόκληση ήταν από μια ομάδα 3-4 ατόμων και νέα,e typos, in.gr όλοι λένε ότι ήταν 30 40 άτομα
    τα καθάρματα παιδί σκότωσαν

  24. tiramola avatar
    tiramola 06/12/2008 23:24:33

    Χρειαζεσαι πολυ δουλεια εσυ και ποιος προλαβαινει...

  25. probokator2 avatar
    probokator2 06/12/2008 23:25:01

    αγαπητέ φασίστα @22
    από δημοσιογράφους μη-ασφαλίτες και αυτόπτες μάρτυρες προκύπτουν τα εξής;

    Δεν υπήρξε καμία μολότοφ.
    Περιπολικό πέρναγε στα εξάρχεια στη Μεσολογγίου. θαμώνες και περαστικοί εξέφρασαν έντονα αποδοκιμασίες στο πλήρωμά του.
    Ο ειδικός φρουρός έδειχνε τα γεννητικά του όργανα προκλητικά.
    Ακολούθησε έντονες φραστικές αντεγκλήσεις με τον κόσμο που ήταν στα καφενεία και τότε ο ειδικός φρουρός πυροβόλησε εν ψυχρό στο ψαχνό.

  26. vel avatar
    vel 06/12/2008 23:28:13

    "dimoskopeiseis Says:"
    λυπάμαι πολύ..

  27. tiramola avatar
    tiramola 06/12/2008 23:29:21

    "Τυχαιο γεγονος"....

  28. M.I.G. avatar
    M.I.G. 06/12/2008 23:38:19

    Το παρακρατος της δεξιας σε ολο του το μεγαλειο...Εχουμε και νεκρους τωρα, μαλιστα...
    Καραμανλη φυγε πριν παρεις και αλλους στο λαιμο σου...

  29. Anonymous avatar
    Anonymous 06/12/2008 23:38:20

    @22 Μαυρίλα,είσαι απόγονος των συνεργατών των γερμανών,που όταν γεννιόντουσαν ,αντί για σταυρό τους κρεμούσαν σφυρίχτρα και τους εύχονταν...άντε και καλός μπάτσος!!!!!!Πιές τα ΠΟΤΑ για να ξεχάσεις τα ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ!!!! ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ , ΜΠΡΟΥΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΟ!!!!ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ....ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!!!

  30. aris avatar
    aris 06/12/2008 23:44:09

    απο το indymedia:
    "Από τον φίλο στον Ευαγγελισμό: Είναι νεκρός πυροβολημένος απευθείας στην καρδιά. Είναι 15 χρονών. Ο Ευαγγελισμός έχει κυκλωθεί από διμοιρίες

    Από τον φίλο που ήταν στα Εξάρχεια και έδωσε και 'Α Βοήθειες στον χτυπημένο: Ο Διαπληκτισμός ήταν λεκτικός. Η ομάδα ήταν λίγα άτομα (2-3 ίσως λίγο παραπάνω, πάντως όχι 25). Ο αστυνομικός κατέβηκε και πυροβόλησε απευθείας στην καρδιά."

  31. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/12/2008 23:47:41

    Ήταν πρωί τ' Αυγούστου
    κοντά στη ροδαυγή
    βγήκα να πάρω αγέρα
    στην ανθισμένη γή

    Βλέπω μια κόρη κλαίει
    σπαραχτικά θρηνεί
    σπάσε καρδιά μου εχάθει
    το γελαστό παιδί

    αν θυμάται κανείς...

  32. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 06/12/2008 23:48:42

    Η πλάκα είναι πως το ιντυμίντια ΔΕΝ λειτουργεί- δεν βγάζει λινκ. ΑΝ είναι κανείς εκεί κοντά στην περιοχή, ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ.

    Υπάρχει μπλακ- άουτ ενημέρωσης. Εγώ μένω και στη Λούτσα, και δεν ξέρω τι να κάνω. Και το ράδιο που είπε ο φίλος, τώρα όλοι έχουν τραγούδια και τέτοια. Και τα μπλογκ τίποτα άλλο πλην της ανακοίνωσης της αστυνομίας. Οι περισσότεροι δεν έχουν σηκώσει ανάρτηση ακόμα (Πρες.γρ, Σαλόνικα, ι-ρεπόρτερ)! Τρωκτικό, Πρέζα, Μακελειό, Κουρδιστός και Μόρφος που είδα, βιαστικά, το έχουν

  33. dimoskopeiseis avatar
    dimoskopeiseis 06/12/2008 23:51:32

    Ο ειδικός φρουρός είναι απίθανο να βρισκόταν εντός του περιπολικού, γιατί οι φρουροί δεν είναι αστυνομικοί υπάλληλοι..εκτός εάν γυρνούσε απο βάρδια και προσφέρθηκε ο οδηγός να τον γυρίσει.
    Άρα μάλλον απίθανο να άρχισε τσαμπουκάδες αντί να πάει να κοιμηθεί ή σε κανένα μπαράκι.

    Η κατάσταση είναι πολύ απλή. Οι λεγόμενοι αναρχικοί των Εξαρχείων δεν είναι ούτε αναρχικοί ούτε των Εξαρχείων.

    Αποτελούν ένα υποτμήμα του οργανωμένου εγκλήματος που πουλάει προστασία σε όλη την Αθήνα και έχουν χωρίσει την πόλη σε ζώνες. Στα Εξάρχεια λοιπόν λόγω ιδιαίτερων "Πολιτικών-κοινωνικών" συνθηκών, στρατολογούνται άτομα η οποίοι ελέγχουν την περιοχή, λειτουργούν ως νταβατζήδες στους καταστηματάρχες και διακινούν τη πρέζα. Οι λεγόμενοι "καθοδηγητές" σε πολλές περιπτώσεις είναι άτομα άσχετα με αναρχικά σχήματα, αλλά τα χρησιμοποιούν για να στρατολογούν γορίλες.

    Μέχρι στιγμής υπήρχε ένα Modus Vivedi μεταξύ "Μπάτσων-αναρχικών" δε-σε-πειράζω-δε-με-πειράζεις... μοιραζόμαστε τα κέρδη.

    Όμως.. τα τελευταία έτη δημιουργήθηκαν έτερες εξτρεμιστικές ομάδες που έρχονται σε ρήξη με τους παλιούς-καθοδηγητές. Σε αυτές τις ομάδες άνηκε και ο Δημητράκης και οι ληστές με τα μάυρα γιαυτό και οι"παλιοί" τους έδωσαν στεγνά στην αστυνομία.


    Με απλά λόγια όποιος δεν γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα εάς μη κάνει το μάγκα και να αποκαλεί το συνομιλητή του φασίστα κτλ. Οι περισσότεροι απο εδώ θα κλάνατε μέντες εάν ξέρατε τι άτομα περπατούν διπλα σας την ώρα που πίνετε το καφεδάκι σας στην περιοχή...ας όψετε η έλλειψη κοινωνικής μόρφωσης και η παντελής έλλειψη επαφής με τη κοινωνική πραγματικότητα της πόλης που ζείτε.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Όσον αφορά το περιστατικό καθεαυτό, αποτελεί θλιβερή κατάληξη μια ακόμα πιο θλιβερής πραγματικότητας. Θέλετε να βγούμε απο αυτή την πραγματικότητα ή να συνεχίσουν τα Εξάρχεια να είναι το κέντρο από όπου θα διαχειρίζονται κάποιοι μάγκες τα ναρκωτικά και τις γυναίκες στο κεντρο της αθήνας.

    Ντροπή και αίσχος σε καλοβολεμένους μικροάστους όπως εσείς που θα βρέιτε για μια ακόμη φορά να σκυλέψετε στο σώμα νεκρού "επαναστάτη χωρις αιτία" για να δώσετε νόημα στην ανυπαρξία σας.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  34. tiramola avatar
    tiramola 06/12/2008 23:51:56

    @archaeopteryx 32
    Αν θυμαμαι λεει...

  35. KaryID avatar
    KaryID 06/12/2008 23:53:29

    ΑΚΟΥΣΤΕ ΡΑΔΙΟ ΑΛΦΑ συνέχεια κάθε 10-15 λεπτά βγάζει νέα!!

  36. KaryID avatar
    KaryID 06/12/2008 23:55:29

    ΣΕΒΑΣΟΥ ΤΟ 15 ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΑ ΛΥΝΕΙΣ ΑΥΡΙΟ !!! ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΙΣ "dimoskopeiseis", εντάξει;!!!

  37. Manta ray avatar
    Manta ray 06/12/2008 23:57:01

    Ρε φασισταριό dim, σεβάσου τουλάχιστον τη μνήμη αυτού του παιδιού και βγάλε το σκασμό - πήγαινε στη Χρυσή Αυγή τους φίλους σου να πεις τις θεωρίες σου...

  38. De Profundis avatar
    De Profundis 06/12/2008 23:58:12

    Εντάξει βρε Νήπιε και Γέροντα, είναι και γιορτή σήμερα μην το ξεχνάς. Blogs είναι δεν είναι κανάλια με 300 εργαζόμενους.
    Και δηλαδή τι εννοείς δεν ξέρεις τι να κάνεις?
    Πάρε ταξί και κατέβα κάτω.

    Το θέμα δεν είναι αν ανέβασαν την είδηση, το παιδί που χάθηκε είναι. Κρίμα.

  39. tiramola avatar
    tiramola 06/12/2008 23:59:59

    Τα ξερει ολα ο ρουφιανος!
    Στον πακια να τα πεις ρε παλιοπουστρα που λεει οτι θα τιμωρηθει παραδειγματικα ο μπατσος δολοφονος!

  40. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 00:02:07

    Ακούω ΡΑΔΙΟ ΑΛΦΑ τώρα, ακούστε και σεις, να μην τα μεταδίδω εγώ !!!!!!

  41. προδοτης π avatar
    προδοτης π 07/12/2008 00:04:23

    ποια είναι και ποιός είναι;Σιγά να μην γράψουμε
    ονόματα!Πάντως πελέκημα...θέλουν και η σύζυγος
    και ο πρώην υπουργός.Πελέκημα καταλάβατε...;

  42. probokator2 avatar
    probokator2 07/12/2008 00:09:15

    @34 dimoskopeiseis Says
    Η κατάσταση είναι πολύ απλή. Οι λεγόμενοι ασυνομικοί, λιμενικοί, συνοροφύλακες της Ελλάδας δεν είναι ούτε φύλακες της τάξης ούτε της Ελλάδας.

    Αποτελούν ένα υποτμήμα του διεθνούς οργανωμένου εγκλήματος που πουλάει προστασία σε όλη την Ελλάδα και έχουν χωρίσει κάθε πόλη σε ζώνες. Οχι μόνο στα Εξάρχεια αλλά σε όλη την Ελλάδα λόγω ιδιαίτερων “Πολιτικών-κοινωνικών” συνθηκών, στρατολογούνται άτομα η οποίοι ελέγχουν την περιοχή, λειτουργούν ως νταβατζήδες στους καταστηματάρχες και διακινούν τη πρέζα, τις γυναίκες και τους λαθρομετανάστες. Οι λεγόμενοι “καθοδηγητές” σε πολλές περιπτώσεις είναι άτομα άσχετα με με την αστυνομία, αλλά τη χρησιμοποιούν για να στρατολογούν Μπράβους. Τμήματα αυτών των μηχανισμών συνεργάζονται με παρακρατικές ομάδες τύπου "Χρυσή Αυγή" για λόγους ανεξερεύνητους αλλά έχοντας βάλει στόχους, όπως τους αναρχικούς και τους μετανάστες, ώστε να επιβεβαιώνουν την εξουσία τους εντός αυτών των μηχανισμών και να μπρούν να στρατολογούν μέλη δίνοντάς τους έυκολυος στόχους για το συλλογικό μίσος που μαζεύεται σιγά-σιγά στη κοινωνία μας
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥς ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΣΥΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ

    Σε κάθε περίπτωση
    Όσον αφορά το περιστατικό καθεαυτό, αποτελεί θλιβερή κατάληξη μια ακόμα πιο θλιβερής πραγματικότητας. Αν Θέλετε να βγούμε απο αυτή την πραγματικότητα ή να ή Ελλάδα να είναι το κέντρο από όπου θα διαχειρίζονται κάποιοι ένστολοι μάγκες τα ναρκωτικά και τις γυναίκες στο κεντρο της αθήνας και στις πόλεις και τα χωρια της Ελλάδας ενώ θα προσφέρουν θύματα και θέμαμα για όσους έχουν συνηθήσει στα σύγχρονο Κολοσσαίο

    Ντροπή και αίσχος σε όσους συντηρούν αυτή την κατάσταση

  43. Nick avatar
    Nick 07/12/2008 00:13:03

    Πραγματικά θλιβερό, 16χρονοι να στρατολογούνται και να πετάνε μολότοφ και πέτρες υπό τη καθοδήγηση ψευτο-αναρχικών.

    Να σας δω "προοδευτικάριοι" και "πατριώτες" τώρα τι θα πείτε. Και πώς θα το πείτε.

  44. Manta ray avatar
    Manta ray 07/12/2008 00:26:04

    Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟΝ ΘΩΡΑΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 1,5 ΜΕΤΡΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΚΡΟΨΙΑ.

    ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΜΟΛΟΤΟΦ Η ΕΠΙΘΕΣΗ, ΜΟΝΟ ΛΕΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ.

    Ο ΔΡΑΣΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΒΟΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΟΧΕΥΣΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ (ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ) ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ.

    ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΙΤΗΡΙΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ.

  45. Orestios avatar
    Orestios 07/12/2008 00:27:45

    Κρίμα το παιδί.

    Καθόλου κρίμα για τους αλήτες που το στρατολόγησαν και θα γίνουν τιμητές του. Εκεί να στρέψετε τα βέλη σας και να μην μοιρολογείτε.

  46. προό avatar
    προό 07/12/2008 00:32:32

    Ελπίζω τουλάχιστον να διώξουν τον φονιά από το σώμα διαπαντός. Αυτό είναι το εντελώς ελάχιστο που πρέπει να κάνουν *αν* έχουν τσίπα

  47. Dimoskopiseis avatar
    Dimoskopiseis 07/12/2008 00:38:42

    Provocator2:
    ΟΙ "Αναρχικοί" και οι Αστυνομικοί είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. άρα σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τη διασκευή σου".

    Η διαφορά είναι ότι ως δημοκρατικός πολίτης απαιτώ η αστυνομία να είναι νόμιμη δύναμη ενώ η λεγόμενοι αναρχικοί είανι εκ των πραγμάτων μη-θεσμική και άνομη δύναμη.


    Πάντως χάρης τη βλακεία που σας δένει μερικούς εδω μέσα, θα έχετε γιαπάντα ένα νταβατζή στο σβέρκο σας, ειτε λέγεται καναλάρχης, ειτε αλητάμπουρας που θέλει να διακινεί τη πρέζα του στο πεζοδρόμιο.

    Επίζω να μην έχετεπαιδιά στην ηλκίατου μικρού που σκοτώθηκε γιατί μάλλον δεν κάνετε για γονείς. Σκληρό μεν αναγκαιο όμως να ειπωθεί.

  48. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2008 00:43:20

    μα αφου δεν υπάρχει και τίποτα να μοιράσουμε στην προκειμένη περίπτωση, είναι δυνατόν να e-τσακωνόμαστε; υπάρχει κανείς που να χαίρεται; υπάρχει κανείς που να ξέρει 100%; Το σκηνικό στα Εξάρχεια, προσωπικά δεν το καταλαβαίνω και ας μεγάλωσα εκεί...

  49. Νικόλας avatar
    Νικόλας 07/12/2008 00:44:11

    @προό
    Έχεις δίκιο φίλε, είναι αλήτες και τώρα προσπαθούν να αποστασιοποιηθούν για να μη ταυτιστούν με το κράτος της δεξιάς. Αλλά και αυτός μπορούσε να βρει μια κανονική δουλειά και όχι να κάνει τον μπράβο.

  50. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 07/12/2008 00:47:21

    Dimoskopiseis - μεσα σε 100.000 αστηνομηκους και seciouritades του ΚΚ δεν θα βρεις ,05% μουλουκους ,και εδω σε εμας κολησες βραδι.Μπραβο τεκνω της Φρειδερικης εισε η Κοκου ?

  51. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 07/12/2008 00:49:48

    Δεν το χωράει ο νους..
    για όνομα, ένα ΠΑΙΔΙ ήτανε, αμούστακο...

    Πόσο πιο κάτω θα πάει αυτή η χώρα

  52. προό avatar
    προό 07/12/2008 00:52:06

    Αλλά και αυτός μπορούσε να βρει μια κανονική δουλειά και όχι να κάνει τον μπράβο.

    Ας όψεται η ανεργία, Νικόλα

  53. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 00:54:14

    site Εθνους

    Αποχώρησε ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος από τις Σέρρες, όπου παρευρισκόταν σε εκδήλωση, οταν πληροφορήθηκε το θάνατο του 16χρονου στην Αθήνα.
    Ο κ. Παυλόπουλος δήλωσε: "Εκ μέρους της κυβέρνησης, του Πρωθυπουργού και εμου προσωπικά εκφράζω την οδύνη για το περιστατικό και ιδίως για το θάνατο του νεαρού παιδιού.
    Θέλω να διαβεβαιώσω οτι η ερευνα ήδη ξεκίνησε για τις συνθήκες με τις οποίες συνέβη ο θάνατος αυτός, η ερευνα θα οδηγήσει στην ανακάλυψη των αιτίων και των υπαιτίων, θα υπάρξει παραδειγματική τιμωρία και το κυριότερο η λήψη των μέτρων εκείνων ώστε να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα.
    Οποιοδήποτε τέτοιο περιστατικό το οποίο μάλιστα εχει αυτή την κατάληξη οχι απλώς είναι καταδικαστέο είναι πέρα και εξω απο τη λογική της αστυνομίας σύμφωνα με το κράτος δικαίου και σύμφωνα με την αποστολή της".

  54. aris avatar
    aris 07/12/2008 00:54:35

    φασιστόμουτρο Dimoskopiseis δυστυχώς για σας υπάρχουν αυτόπτεις μάρτυρες που λένε τι συνέβη
    ο αντένα τώρα είπε πως το περιπολικό γύρισε για δεύτερη φορά στο σημείο που γίναν οι διαπληκτισμοί και ο μπάτσος που δολοφόνησε το παιδί, πριν επιδύκνειε τα γεννητικά του όργανα και όταν του ορμήξαν σημάδεψε κατευθείαν στο ψαχνό

  55. Lara avatar
    Lara 07/12/2008 00:59:10

    Ας οψεται η ανεργια, Νικολα, γραφει ο Προο

    Ανεκαθεν επασχε η Ελλαδα απο το συνδρομο της ανεργιας, αλλα οι μπαμπαδες μας δεν εγιναν μπραβοι
    ουτε εμποροι πρεζας
    ουτε νονοι
    κι εμεις δεν βγηκαμε πεζοδρομιο για Gucci και Bulgari,
    αλλα ουτε διπλαρωναμε παππουδες για το πουγκι
    οπως συμβαινει σημερα στην Ελλαδα.
    λαρα

  56. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/12/2008 01:01:30

    Οι μπάτσοι άφησαν το περιπολικό τους και καταδίωξαν με τα πόδια τους αναρχικούς που έφευγαν! Ο 37χρονος οδηγός είπε αρχικά ότι πυροβόλησε δυο φορές κάτω και μια στον αέρα, αλλά μετά ομολόγησε.

    Στα κανάλια συνεχίζουν να χορεύουν και να "πηδιούνται". Δεν τρέχει τίποτα! (: Όχι "σαν να μην τρέχει τίποτα"). Ήθελα να ΄ξερα ο Μιχαλακόπουλος δεν ντρέπεται αυτή τη στιγμή που χορεύει;

    ΦΩΤΙΕΣ Στουρνάρη και Πατησίων. Βροχή μολότωφ και δακρυγόνων στα Εξάρχεια και ...πιάτων και γαρύφαλλων στην ΝΕΤ! "Στην υγειά μας", ρε, παιδιά...

  57. Dimoskopiseis avatar
    Dimoskopiseis 07/12/2008 01:03:00

    Ρε μεγάλε Άρι

    όποτε μας βολεύει ο ΝΑΤ1 έχει δίκιο και το κάθε κανάλι.
    Φυσικά και θα μεταδώσουν ότι ακούσουν για να εκτονωθεί η πίεση. Η γραμμή αυτή τη στιγμή απο το ΥΠΕΣ-ΥΔΤ είναι ότι για όλα φταιεί ο ειδικός φρουρός.

    Να δούμε τώρα ποιος παπαγαλίζει ποιόν.

  58. Orestios avatar
    Orestios 07/12/2008 01:11:17

    @ DIMOSKOPISEIS
    Και λίγα τους λές. Συμφωνώ για το νόμιμο-παράνομο. Όμως κάποιων ο σβέρκος σηκώνει τον ζυγό όπως λες

  59. aris avatar
    aris 07/12/2008 01:12:49

    τώρα στο μέγκα μίλησε μια γυναίκα που κατοικεί στο σημείο εκείνο και λέει πως μόνο λεκτικοί διαπληκτισμοί γίναν ούτε μολότωφ ούτε πέτρες
    απλά όλα τα κανάλια τις πρώτες ώρες παπαγαλίζαν την ανακοίνωση της αστυνομίας
    ρε συ dimoskopiseis είναι αισχρό να υπερασπίζεσαι την αστυνομία αυτή τη στιγμή -ο ίδιος ο παυλόπουλος στην ανακοίνωση του κρατάει αποστάσεις

  60. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 01:13:07

    Σε διαθεσιμότητα, εκτός από τους δύο ειδικούς φρουρούς και ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος των Εξαρχείων. Μήπως σε αυτόν πρέπει να αναζητηθούν οι ουσιαστικές ευθύνες;

  61. Nick avatar
    Nick 07/12/2008 01:14:58

    Που είναι οι συνδικαλιστές αστυνομικοί; Και αυτοί κρύβονται;;

  62. KaryID avatar
    KaryID 07/12/2008 01:15:56

    Πολύ ενημερωμένο σε βρίσκω "dimoskopeiseis" γενικότερα, από γκλοκ, ΜΠ5, από αρχικά ΥΠΕΣ-ΥΔΤ, από "σχέδια Ιμπραήμ"??, "Σαμψών"??, τι θες να μας πεις μ' αυτά?, στα δάχτυλα τα παίζεις, κάνε μας τη χάρη και σεβάσου τη μάνα του δύστυχου παιδιού που έγινε έρμαιο. Τα υπηρεσιακά σου από αύριο.
    Όλοι καταλαβαίνουμε εδώ πέρα ότι το παιδί έγινε έρμαιο.
    Τρεις μέρες όμως κυνηγούν τους απαγωγείς του γιατρού και δεν τους βρίσκουν.

  63. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 07/12/2008 01:17:14

    Αποκρουστικοί αυτοί οι ακροδεξιοί φασίστες που έχει μαζέψει λόγω προβολής ρεσάλτο αυτή η ιστοσελίδα.
    Οrestios:είσαι ξοφλημένος στην ψυχή, μοιάζεις γιος μπάτσου που σε γαμάει ακόμα ο μπαμπάς σου. Στην Χρυσή αυγή θα σε γαμάει και ο Μιχαλολιάκος αλλά άνθρωπος δεν θα ξαναγίνεις ποτέ.
    Πού ξέρεις ρε μαλάκα αν τον στρατολόγησε κανείς τον 16 χρονο και σε ποιες ιδέες.
    Αντί να κατακρίνεις τον εν ψυχό δολοφόνο κάθεσαι και γράφεις μαλακίες.
    Δεν σου έχει μένει η παραμικρή τσίπα πάνω σου τελικά;

  64. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 01:24:39

    Τι ισχυρίζονται αστυνομικές πηγές: Το περιπολικό εγκλωβίστηκε και γι'αυτό βγήκαν έξω οι δύο αστυνομικοί. Θα μπορούσαν να φύγουν με τα πόδια αλλά θεώρησαν πως οι αναρχικοί θα κάψουν το περιπολικό. Γι'αυτό πυροβόλησαν. Το ερώτημα είναι το εξής: Πυροβόλησαν (τελικά ο ένας από τους δύο πυροβόλησε) στο ψαχνό ή για εκφοβισμό, όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν; Τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν συντονότατα με την νεκροψία, αν και πολύ φοβούμαι ότι δεν υπήρξε "εξοστρακισμός" σφαίρας. Θυμάστε αυτό που έλεγαν κάποτε, "έπεσε το πιστόλι, εκπυρσοκρότησε και βρήκε τον άλλον στο κεφάλι;

    Αν πάλι οι αστυνομικοί έκαναν τσαμπουκά, τότε πρέπει να τους κόψουν τον κώλο.

    Βλέποντας πάντως, τις δηλώσεις του Παυλόπουλου, πιστεύω ότι οι ευθύνες μάλλον βαρύνουν περισσότερο τους αστυνομικούς και ότι δημιουργείται μείζον πολιτικό ζήτημα, που θα επιβαρύνει θεαματικά την ήδη επιβαρυμένη με το Βατοπέδιο, κ.λ.π., κατάσταση της κυβέρνησης.

  65. xxx avatar
    xxx 07/12/2008 01:27:30

    Οταν επιτίθεσαι με καδρόνια σε περιπολικό υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να φας καμμιά σφαίρα στην κοιλιά γιατί οι αστυνομικοί τυχαίνει να οπλοφορούν και κάτι τέτοιες στιγμές λειτουργεί το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.

    Αυτό οι τζάμπα μάγκες των εξαρχείων που λάκισαν στα γύρω στενά μόλις έπεσαν οι πυροβολισμοί όφειλαν να το γνωρίζουν.

  66. χχχ avatar
    χχχ 07/12/2008 01:29:03

    Οταν επιτίθεσαι με καδρόνια σε περιπολικό υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να φας καμμιά σφαίρα στην κοιλιά γιατί οι αστυνομικοί τυχαίνει να οπλοφορούν και κάτι τέτοιες στιγμές λειτουργεί το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.

    Αυτό οι τζάμπα μάγκες των εξαρχείων που λάκισαν στα γύρω στενά μόλις έπεσαν οι πυροβολισμοί όφειλαν να το γνωρίζουν.

  67. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 01:29:48

    Πάντως, εάν βρέθηκαν εγκλωβισμένοι οι αστυνομικοί, όπως ισχυρίζονται, και φοβούνταν να αφήσουν το περιπολικό, επειδή θα το έκαιγαν, είναι μια εκδοχή προς την κατεύθυνση του να ελαφρύνουν τη θέση τους. Οπως και να'χει, κάποιες φορές που βρέθηκαν σε τέτοια θέση αστυνομικοί, το παράτησαν το περιπολικό κι'ας το έκαψαν. Βέβαια, ναι, έχουν συνέπειες μετά από την υπηρεσία τους. Αλλά το έκαναν. Οταν βγάζεις το όπλο είναι πολύ έυκολο να γίνει το κακό. Εάν μάλιστα βρεθεί στα χέρια ανεγκέφαλου τσαμπουκά, είναι σίγουρη η μαλακία.

  68. Orestios avatar
    Orestios 07/12/2008 01:33:27

    @ 64
    Δεν ξέρεις τι σου γίνεται.

  69. Simakos avatar
    Simakos 07/12/2008 01:35:07

    Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν
    πως σε πιστεύουν, σ' αγαπούν
    και πώς σε θένε

    Έχε το νου σου στο παιδί,
    κλείσε την πόρτα με κλειδί
    ψέματα λένε

    Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί,
    λογάδες και γραμματικοί
    για να σε πείσουν

    Έχε το νου σου στο παιδί
    κλείσε την πόρτα με κλειδί,
    θα σε πουλήσουν

    Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί
    που θα 'χει σβήσει το κερί
    στην καταιγίδα

    Υπερασπίσου το παιδί
    γιατί αν γλιτώσει το παιδί
    υπάρχει ελπίδα

  70. probokator2 avatar
    probokator2 07/12/2008 01:35:24

    Από την ανακοίνωση της αστυνομίας φαίνεται η επίσημη εκδοχή των αστυνομικών
    Σε αυτή υπάρχει αβεβαιότητα για την υποτιθέμενη επίθεση που προηγήθηκε αλλά σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι οι αστυνομικοί δεν πυροβόλησαν σε άμυνα

    Εϊναι προφανή δύο πράγματα:
    1) ότι η παρουσία αυτοπτών μαρτύρων και δικηγόρων αποτέλεσε εμπόδιο στη επιχείρηση συγκάλυψης και γι' αυτό ακριβώς υπάρχει και αυτή η αβεβαιότητα στην εκδοχή της αστυνομίας (αν τελικά φτάσουν στο δικαστήριο οι μαρτυρίες που υπάρχουν ότι δεν προηγήθηκε επίθεση πρέπει να έχει τα νώτα της εξασφαλισμένα)
    2) ότι το δίκτυο (εκ ασφαλιτών δημοσιογράφων κλπ) που διοχέτευε πληροφορίες σε σχέση με τα γεγονότα αρχικά είναι έκθετο
    3) ότι ο Παυλόπουλος μπορεί να διασπιτώνει ότι υπάρχει ευκαιρία ώστε κάποια "αυγά του φιδιού" που εκαλόπτανται στα ΑΤ της χώρας να πάρουν ενα μύνημα ότι υπάρχουν όρια στην ανοχή των δραστηριοτήτων τους


    http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/12/07/1602230.htm

    Κατά τους ισχυρισμούς των Ειδικών Φρουρών – οι οποίοι βεβαίως θα ερευνηθούν αρμοδίως ως προς την ακρίβειά τους - το περιστατικό συνέβη ως εξής:

    Περί την 21.00 ώρα της 6/12/2008 περιπολικό αυτοκίνητο του Αστυν. Τμήματος Εξαρχείων στο οποίο επέβαιναν δύο (2) Ειδικοί Φρουροί δέχθηκε επίθεση στη συμβολή Χ. Τρικούπη και Ναυαρίνου, με ρίψη αντικειμένων από τριάντα (30) άτομα περίπου.

    Μετά την αρχική επίθεση, το πλήρωμα του περιπολικού στάθμευσε το αυτοκίνητο επί της οδού Χ. Τρικούπη (πλησίον αστυνομικής δύναμης) και κατευθύνθηκαν πεζή προς τους επιτιθέμενους για την σύλληψή τους.

    Οι συγκεντρωθέντες, πάντα κατά τους ισχυρισμούς των Ειδικών Φρουρών, επιτέθηκαν εκ νέου στους δύο Ειδικούς Φρουρούς, οι οποίοι αντέδρασαν: ο μεν ένας δια ρίψεως χειροβομβίδας κρότου – λάμψεως, ο δε άλλος με χρήση του υπηρεσιακού του όπλου πυροβολώντας τρεις φορές, με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του ανηλίκου, που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

  71. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/12/2008 01:50:20

    "15χρονος νεκρός από σφαίρα ασυνομικού"

    Ομάδα αντιεξουσιαστών επιτέθηκε με μολότωφ. πέτρες και λοστούς εναντίον περιπολικού στα Εξάρχεια. Ένας εκ των αστυνομικών τους πυροβόλησε με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα ένας 17χρονος", -γράφει στο κεντρικό θέμα της η e- εφημερίδα του "Δημοσιογράφου". Ώρα: 01: 27.

    ΠΟΣΑ ΨΕΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

    Μέγα και ΝΕΤ είχαν τη δήλωση Παυλόπουλου και ..."πλάνα αρχείου" στο σπικάζ.

    ΥΓ. Πορεία προς την Νομική, καταστροφές, δακρυγόνα και φωτιές στο Κέντρο...

    ΜΠΡΑΒΟ, στα παιδιά του ΑΛΦΑ- ράδιο, (thanks, KaryID)! Και αυτούς στο στούντιο (πολύ ταιριαστή και η μουσική) και, κυρίως, αυτούς στο ΔΡΟΜΟ...

  72. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 01:53:12

    Υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους για να παραμείνουν.

    Παυλόπουλος-Χηνοφώντης υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους, αλλά δεν έγιναν δεκτές απο τον Καραμανλή.

    Ανεξαρτήτως αυτού, το γεγονός ότι υπάρχει ένα θύμα, και μάλιστα παιδί, κάνει το θέμα χοντραίνει να πολιτικά.

  73. M.I.G. avatar
    M.I.G. 07/12/2008 02:05:19

    Μουφες οι παραιτησεις... Για τα ματια του κοσμου...

  74. thanos avatar
    thanos 07/12/2008 05:44:29

    31-archaeopteryx Says:
    December 6th, 2008 at 11:47 pm


    Τι ερωτηση ειναι αυτη αγαπητε μου???

    Ειχε πιο καλη μελωδια οταν τον ακουγες στα κρυφα.

  75. omadeon avatar
    omadeon 07/12/2008 11:19:02

    Ρε ουστ από δω χάμω ΟΛΟΙ οι βρωμεροί συκοφάντες που λένε "το ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΑΝ το παιδί", ΑΠΟΛΟΓΗΤΕΣ νταβάδων και φονιάδων, που ΔΕΝ κατάλαβαν το σχόλιο 42. Εχετε και... ΑΠΟΔΕΙΞΗ για τη λάσπη σας?

    Κατεβήτε από το δέντρο πίθηκοι να φάμε...

    Το παρακράτος ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΘΗΚΕ με τις αηδίες σας, με το σύνθημα "αναρχικοί ίσον μπάτσοι της νέας τάξης"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.