#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/08/2010 15:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιτέλους, και κάτι ωραίο από την επίσκεψη Νετανιάχου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. lpap avatar
    lpap 18/08/2010 16:28:56

    Ασφαλώς δε μιλάμε για τη φαλάκρα του Γ.Α.Π!!!! :) Καλύτερη και πιο συμπαθής από αυτή της φωτο του ΠΑΜΕ. Ματιά οι ανδρική φυσικά.

  2. lpap avatar
    lpap 18/08/2010 16:29:21

    Ασφαλώς δε μιλάμε για τη φαλάκρα του Γ.Α.Π!!!! :) Καλύτερη και πιο συμπαθής από αυτή της φωτο του ΠΑΜΕ. Ματιά οχι ανδρική φυσικά.

  3. υδρόκερος avatar
    υδρόκερος 18/08/2010 16:53:39

    Κοίτα Μπίμπι! βλέπεις καλά εντώ Αιγαίο θάλασσα! το μογγόλο το Ερτοφαγκάν θέλει να φάει την μισή τη θάλασσα , χτές μπαινόβγαίναν 20 μογγόλικα αεροπλάνα του !!!!κάνε κάτι ρε μπίμπι ! δεν βλεπεις κατασταση? θα μας φάνε την Θάλασσα και μετά δεν θα μπορούμε να κάνουμε κρουαζίερα ρε ΜΠΙΜΠΙ!

  4. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 18/08/2010 17:02:35

    Η φαλάκρα είναι του «ανθρώπου μας στην Αθήνα». Αυτή που χαϊδεύει ο Ομπάμα κάθε που το Greek Connection διαβεβαιώνει, «O yes, absolutely, I agree wholeheartedly…”

  5. donaE avatar
    donaE 18/08/2010 17:04:27

    πολυ καλες ανταυγειες και κουρεμα γενικως.

    • lpap avatar
      lpap @ donaE 18/08/2010 17:05:44

      ορθόν!

  6. aengus avatar
    aengus 18/08/2010 17:14:14

    Η φαλάκρα μπορεί να οφείλεται σε πολλά αίτια, μεταξύ των οποίων η κληρονομικότητα είναι βασικό. Η κατάσταση όμως επιδεινώνεται όταν στέκεται κανείς για πολλές ώρες, καθημερινά, με το κεφάλι στο πάτωμα και τα πόδια ευθυγραμμισμένα στον αέρα, σε στάση προσοχής.

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/08/2010 17:53:56

    Την ομορφαίνει στα μάτια μας το Εθνόσημο που φέρει. Τον έκαψες τον άνθρωπο Φαήλε, τον έκανες ανέκδοτο τελικά το Μπίμπι.

    Το πιο ωραίο το είπε ο Θείος: ΜΠΙΜΠΙ ΕΠΕ, Απαγωγαί και Εξαγωγαί!

  8. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 18/08/2010 18:17:31

    Τι του δείχνει το νέο του κανό; και από πότε πάνε τσάρκες με σκάφος του λιμενικού; χάθηκαν άλλα μέσα;

  9. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 18/08/2010 18:46:14

    Αγόρι είναι ή κορίτσι ? Η ΚΆΤΙ ανάμεσα ? Εγώ κι ο Φάκτορας πάντως προτιμήσαμε την κνίτησα !

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 18/08/2010 19:24:25

    Μπίμπι και Πάλαι ΕΠΕ, παρακαλώ. Ο Παλαιό, το παλληκάρι το πονόψυχο από τα Τρίκαλα. Συνεταίρος.
    Και αντικείμενον εργασιών: Απαγωγαί - Μεταφοραί με Ελικόπτερον, παρακαλώ.
    Δέκα φορές θα τα γράφω; Άν δεν το γράφεις σωστά και εξ ολοκλήρου, "θα γίνει παρεξήγηση και θα φέρει φασαρία", που λέει και το ρεμπέτικον το άσμα. Χαζός ήταν ο Μυλωνάς που μιλούσε μετά μελιστάλακτα;

  11. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 18/08/2010 19:45:23

    εχει φαλακρα-κανει σαρδαμ-πεφτει απο το ποδηλατο-ειναι μαμακιας..χα χα χα.....κοιταξτε μη σας κατσει καμια εικοσαετία