#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/01/2012 23:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιτέθηκαν με πέτρες και γιαούρτια στην Ντ. Μπακογιάννη



Ούτε στον... Ψηλορείτη δε θα γλιτώσει, όπως όλα δείχνουν η Ντόρα Μπακογιάννη. Το Μνημόνιο δε χωνεύεται κι όταν αυτή το ψήφιζε θα έπρεπε να ξέρει ότι δε θα ξαναφάει πλέον με την ησυχία της.

Οπως μεταδίδει Cretalive.gr, η Ντόρα έτρωγε σε κεντρικό εστιατόριο του Ηρακλείου όταν έκαναν ντου νεαροί φορώντας κουκούλες. Κρατούσαν μάλιστα στα χέρια τους πέτρες κι άλλα αντικείμενα, τα πέταξαν, έσπασαν τα τζάμια του εστιατορίου, αλλά την Ντόρα δεν την πέτυχαν. Προκλήθηκε πανικός, ήρθε η αστυνομία αλλά οι κουκουλοφόροι την κοπάνισαν.

Και η κ. Μπακογιάννη δεν ξέρουμε αν αισθάνθηκε να της πέφτει... βαρύ το φαγητό, αλλά σίγουρα θα το ξανασκεφτεί να τρώει όπου θέλει.

Είναι το δεύτερο περιστατικό μέσα σε λίγες ημέρες με κουκουλοφόρους που επιτίθενται σε πολιτικούς. Είχε προηγηθεί η επίθεση κατά βουλευτών του ΠΑΣΟΚ σε κεντρικό μπαρ της Αθήνας.

Είπαμε, μπορεί κάποιοι να έφαγαν καλά, αλλά το Μνημόνιο κανείς δε μπορεί να το χωνέψει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 14/01/2012 23:26:08

    Ε τώρα με τρώει ρε Φάκτορα, θα το βάλω και ας το κόψεις: http://www.youtube.com/watch?v=b2yjhau66lM

  2. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 14/01/2012 23:36:10

    Δε στενοχωριέμαι ιδιαίτερα με αυτά, αν και είναι λυπηρά...

    Βάλτε όμως στη συζήτηση, το ενδεχόμενο τέτοια περιστατικά να είναι πραγματικές προβοκάτσιες από το καθεστώς που μας τυραννά και θέλει να δημιουργήσει το υπόβαθρο για δικτατορικές πρακτικές που για να αποτρέψουν - τάχα μου - τέτοια καμώματα, θα προστατεύουν την τάξη και την ασφάλεια με την αστυνομία και άλλους μνημονιακούς "φρουρούς της επανάστασης".

    Άτιμο και πονηρό το γυφτοκαθεστώς που μας κυβερνά, μην το ξεχνάμε, κι Ντόρα μέσα στο κόλπο (λίγο γιαουρτάκι που της πέταξαν, αν το απαιτεί ο ρόλος της δεν τη χαλά)

    • Θύμιος avatar
      Θύμιος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 17/01/2012 21:16:30

      οι ΠαΣοΚοφασίστες έβριζαν τον τάφο του Μπακογιάννη, μεταμφιεσμένοι σε αναρχικούς, αν δεν τα κάνει η Dώρα για διαφήμιση, τα ’χουν παίξει τα ΠαΣόΚια, που τους βγήκε ΠαΣοΚολογία ψεύτικη!

  3. Y. avatar
    Y. 14/01/2012 23:38:44

    “…Τα γιαούρτια "βρήκαν" την Ντόρα Μπακογιάννη στο πρόσωπο και στα μαλλιά..”

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Y. 15/01/2012 13:41:19

      Δηλαδή ¨τσσσουνάμι στην πλαζζζ¨; (τρομερή ατάκα δική της).

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/01/2012 23:40:45

    Έρχεται και η σειρά του ΠαπαδήμΙου, αν τολμήσει να πειράξει τους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα...

    • χρηστος χαλκις avatar
      χρηστος χαλκις @ Αυριανιστής 15/01/2012 23:19:11

      ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ.ΤΟΣΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ,ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ,ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΕΜΜΕΣΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.

  5. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 15/01/2012 00:02:59

    Εκείνη την ώρα, λέει, η αίθουσα ήταν γεμάτη καθώς ο Ροταριανός Όμιλος Ηρακλείου πραγματοποιούσε την ετήσια εκδήλωσή του για την κοπή της πίτας.

    Θα συνιστούσα στους εκπροσώπους της φαιοπράσινης συνομοταξίας να ξεχάσουν για την επόμενη πεν(τηκοντ)αετία τα χαριτωμένα κοσμικά με το κοπή τη πίτα και τα τοιαύτα γιατί το πράγμα ξεφεύγει, κυοφορείται κοινωνική έκρηξη άνευ προηγουμένου. Όπως το πάνε, για να παρευρεθούν σε εκδήλωση θα το δηλώνουν τουλάχιστον τρεις μήνες νωρίτερα στην αστυνομία, η οποία θα οργανώνει ολόκληρο σχέδιο περιφρούρησής τους (με επιστράτευση ελικοπτέρου, ου μη γένοιτο....)

  6. smash avatar
    smash 15/01/2012 00:22:27

    Ποιός είναι ο ρόλος των Ροταριανών? και γιατί πήγε η Ντόρα εκεί?
    (είμαι λίγο άσχετος με αυτά)

  7. loretta avatar
    loretta 15/01/2012 00:44:46

    ...κριμα τα γιαουρτακια!!!

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 15/01/2012 09:28:45

    Γνωστό μασονικό παρακλάδι....

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 15/01/2012 09:29:39

    Τσαχπινιά, νάζι κι ευελιξία...

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ ΕΥΑ 16/01/2012 01:12:24

      Δεν τόνισες σωστά τη δεύτερη λέξη.............

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/01/2012 10:42:58

    Στις συγκεντρώσεις των Rotarys τα μέτρα ασφαλείας είναι συνήθως δρακόντεια.
    Πως κι' έτσι;...

    Κουκουλοφόρικες χοντροπροβοκάτσιες με σκοπό να περάσει χωρίς ντόρο ο νόμος που έφερε η ίδια -για ξεκάρφωμα, για να μην τον φέρει κάποιος από τη συγκυβέρνηση- και θέλει να απαγορεύσει τις συγκεντρώσεις και θα τον ψηφίσει με τα έξι η τριμερής...

    Εδώ έχουν σχέδιο να χρησιμοποιήσουν στις εξέδρες Έλληνες Αξιωματικούς με τις οικογένειές τους!!! ως ανθρώπινη ασπίδα ΚΑΤΑ του λαού στις 25 Μαρτίου. Μιλάμε για φρικτούς ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ. Ο Γκέμπελς θα πρέπει να σκίσει τα πτυχία του.
    Άραγε θα υποκύψουν οι στρατιωτικοί;

    Κατά τα άλλα αναρωτιώνται μερικοί αν η 28η Οκτωβρίου τους τρόμαξε.
    Φυσικά τους τρόμαξε ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΑ...

    Ευκαιρία γυρεύουν να απαγορεύσουν και τον Εορτασμό της 25ης. Τρώγεται καιρό το Νεοταξίτικο Πασοκ και τα αριστερά επίσης νεοταξίτικα εξαπτέρυγα να απαλλαγούν μια και καλή από ενοχλητικές υπομνήσεις της Ιστορίας μας.

    • Θύμιος avatar
      Θύμιος @ αλλενάκι 17/01/2012 21:18:12

      Θύμιος είπε:

      17/01/2012 στις 9:16 pm


      οι ΠαΣοΚοφασίστες έβριζαν τον τάφο του Μπακογιάννη, μεταμφιεσμένοι σε αναρχικούς, αν δεν τα κάνει η Dώρα για διαφήμιση, τα ’χουν παίξει τα ΠαΣόΚια, που τους βγήκε ΠαΣοΚολογία ψεύτικη!

  11. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 15/01/2012 11:03:00

    Όχι στη βία - έστω κι αν ψήφισε το μνημόνιο. Η καλύτερη απάντηση είναι η κάλπη του Απριλίου.

  12. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 15/01/2012 15:57:36

    Αληθεύει πως οι φουσκωτοι της Ντορούλας προκάλεσαν φραστικά τους νεαρούς και όταν έπεσαν τα γιαούρτια κάποιος από αυτούς έβγαλε όπλο? Αν ναι, πρέπει άμεσα να επέμβει εισαγγελέας...

    • Μύγα avatar
      Μύγα @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 18/01/2012 03:55:18

      ..... και να τον χώσει στην ψηρού που δεν καθάρισε καμιά δεκαριά να ξεβρωμήσει ο τόπος!

  13. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 15/01/2012 18:45:49

    Η κα Μπακογιάννη,αντί νά υπερασπίζεται τό μνημόνιο,μπορεί νά μαζέψει όλους
    τούς Κρητικούς βουλευτές όλων τών κομμάτων,νά αποσχιστεί ή Κρήτη από Ελλάδα καί εε νά δώσει τά πετρέλαιά της στούς ρώσους,όπως ή Κύπρος καί νά
    κάνει τή μέρκελ νά ψάχνεται,μπορεί ή οχι.??????

    • kritikos avatar
      kritikos @ ΣΠΥΡΟΣ 15/01/2012 23:16:13

      Καλώς τον τον προβοκάτορα...

    • astrokritis avatar
      astrokritis @ ΣΠΥΡΟΣ 16/01/2012 07:27:58

      .. τι 'ναι αυτά που μας λες , Σπύρο ? .. Καλά σου λέει ο συμπατριώτης μου παρακάτω , περί ''προβοκάτσιας'' . .... Η Κρήτη , ήταν , είναι και θα είναι Ελληνική ! ...

  14. Πετραν avatar
    Πετραν 17/01/2012 13:52:48

    Το διαιρει και βασιλευε δεν το εχει ακουσει ο φιλτατος.. Ας ανεξαρτητοποιησουμε και Θρακη και Ηπειρο και Κρητη και να μας φανε ολους μετα.. Αντε γεια!

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Πετραν 17/01/2012 22:45:45

      Σωστός...