#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/05/2013 19:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιστράτευση των καθηγητών αν προχωρήσουν σε απεργία



(Ανανεωμένο) - Τέλος στην αγωνία των μαθητών βάζει η απόφαση του Πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά, μετά την εισήγηση του Υπουργού Παιδείας, Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, να επιστρατευτούν οι εκπαιδευτικοί, για την ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Σε καμία περίπτωση, άλλωστε, δεν θα μπορούσαν να περιμένουν την υλοποίηση της απόφασης για απεργία, ούτε φυσικά  τις επιμέρους αποφάσεις των ΕΛΜΕ, οι οποίες μπορεί να ληφθούν την ερχόμενη Τρίτη ή ακόμη και την Τετάρτη. Δηλαδή, δύο μέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων!

Το Υπουργείο Παιδείας δεν ήταν διατεθειμένο να παίξει με την ψυχολογία των μαθητών και των γονιών τους. Έχει τη συνταγματική υποχρέωση και το ηθικό καθήκον να μην αναμένει την υλοποίηση του συγκεκριμένου κινδύνου, αλλά την έγκαιρη αποτροπή του, με σκοπό την εξυπηρέτηση άμεσου και επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος.

Προηγουμένως, τη σύγκρουση με την κυβέρνηση αλλά και με 110.000 οικογένειες επέλεξε το δ.σ. της ΟΛΜΕ το οποίο αποφάσισε απεργία στις 17 Μαΐου, πρώτη ημέρα των Πανελλαδικών και εισήγηση για απεργία όλη την επόμενη εβδομάδα από 20 έως και 24 Μαΐου. Ωστόσο, την τελική απόφαση για μετωπική ή όχι θα πάρουν οι τοπικές Ενώσεις οι οποίες καλούνται να αποφασίσουν αν θα διαλύσουν τις εξετάσεις ή όχι.

5+1 Αλήθειες για τις Ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας

Το 11μελές Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επιλέγει το χρονικό σημείο της σύγκρουσης με την Κυβέρνηση, μόνο και μόνο γιατί τώρα έχει «συνδικαλιστική δύναμη πυρός» - όπως δήλωσαν μέλη του στη συνάντηση τους με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου- και προσχηματικά κατηγορεί την Κυβέρνηση για το χρόνο της σύγκρουσης, επικαλούμενο την ψήφιση της αύξησης του ωραρίου διδασκαλίας την Κυριακή των Βαΐων και το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις.

Η αλήθεια είναι ότι:

1.      Το Π.Δ. «των αναγκαστικών μεταθέσεων των υπεράριθμων εκπαιδευτικών» ορίζει μόνον τη διαδικασία και τα κριτήρια υποχρεωτικής μετάθεσης (δύναται υποχρεωτικά να μετατεθεί καθηγητής υπεράριθμος δλδ. που διδάσκει λιγότερο από 12 ώρες εβδομαδιαίως και εφόσον η προϋπηρεσία του είναι μικρότερη από 12 χρόνια), ενώ η νομοθετική ρύθμιση για τις αναγκαστικές μεταθέσεις έχει ψηφιστεί από το Νοέμβριο του 2012. Είναι όψιμη η διαφωνία της ΟΛΜΕ και δολίως προσχηματική, αν αναλογιστούμε, ότι πέραν αυτού από το 2010 έχει νομοθετηθεί η υποχρεωτική απόσπαση και μάλιστα χωρίς κριτήρια.

2.      Κάθε χρόνο, ο προγραμματισμός τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες του διδακτικού προσωπικού (εθελούσιες μεταθέσεις, διορισμοί, αποσπάσεις κ.λπ.) ξεκινά από τον Απρίλιο της προηγούμενης χρονιάς και ολοκληρώνεται με την έναρξη της, το Σεπτέμβριο. Όμως για να γίνει ο προγραμματισμός (δηλαδή οι μεταθέσεις, οι διορισμοί, οι αποσπάσεις) πρέπει πρώτα να έχουν υπολογιστεί οι ανάγκες σε διδακτικές ώρες, γεγονός που διαφοροποιείται ριζικά με την αύξηση της εβδομαδιαίας απασχόλησής τους κατά δύο ώρες. Άρα έπρεπε εντός του Απριλίου να νομοθετηθεί η αύξηση των δύο ωρών, ώστε να προκύψουν οι ανάγκες ανά σχολείο και να ακολουθήσουν οι τοποθετήσεις του προσωπικού.

3.      Πολιτικός εκβιασμός και «ευτελισμός των εκπαιδευτικών» θα ήταν αν το ΥΠΑΙΘΠΑ νομοθετούσε τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο του 2013 την αύξηση των ωρών διδασκαλίας από 21 σε 23, καθώς και τις αναγκαστικές μεταθέσεις των υπεραρίθμων. Αν δηλαδή επικρατούσε στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘΠΑ η παλαιοκομματική λογική του «τους έπιασα στον ύπνο».

4.      Οι υποχρεωτικές μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αφορούν τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς (δλδ. περισσεύουν, είναι υπεράριθμοι) οι οποίοι δεν έχουν συμπληρώσει 12 χρόνια προϋπηρεσίας, (δλδ. διορίστηκαν την τελευταία δωδεκαετία) και αποδεδειγμένα εργάζονται λιγότερο από 12 ώρες εβδομαδιαίως.

Το Π.Δ. διασφαλίζει ότι από αυτούς τους υπεράριθμους - δυνητικά και με προτεραιότητα - οι έχοντες μικρότεροι προϋπηρεσία και ιδίως οι άγαμοι, (δλδ. με το λιγότερο οικογενειακό & προσωπικό κόστος) μπορούν σε μια από τις 3 περιοχές που οι ίδιοι εφόσον κριθούν υπεράριθμοι δηλώσουν, να μετατεθούν υποχρεωτικά και να εξαιρεθούν από πιθανή μετακίνηση για τα επόμενα 5 χρόνια.

Αυτή η απόφαση ελήφθη γιατί διαπιστώθηκε ότι μόνο τη σχολική χρονιά 2012-2013 5.500 εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα εργάστηκαν λιγότερο από 12 ώρες την εβδομάδα την ίδια ώρα που 300.000.000 ευρώ από το υστέρημα του Έλληνα φορολογούμενου δαπανήθηκαν για την πρόσληψη συμβασιούχων αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών στο διπλανό Δήμο ή Νομό, από αυτό των υπεραρίθμων.

5.      Η απόπειρα εκμετάλλευσης των αναπληρωτών από το 11μελές Δ.Σ. της ΟΛΜΕ πέφτει στο κενό. Και αυτό γιατί το Υπουργείο έχει λάβει προκαταβολικά μέριμνα για την απασχόλησή τους την νέα σχολική χρονιά 8.500 αναπληρωτών 10μηνης διάρκειας τη σχολική χρονιά 2013-2014  σε καινοτόμες και χρηματοδοτούμενες δράσεις από το ΕΣΠΑ (ενισχυτική διδασκαλία κ.λπ., δράσεις που προγραμματίζει και στη Νέα Προγραμματική Περίοδο 2015-2022 τις ίδιες πολιτικές, ώστε να δημιουργηθεί ένα νέο εργασιακό περιβάλλον απασχόλησης για τους μέχρι χθες αναπληρωτές καθηγητές).

Σημειώνουμε ότι τη σχολική χρονιά 2012- 2013 το ΥΠΑΙΘΠΑ προσέλαβε 8.500 αναπληρωτές 10μηνης διάρκειας για την κάλυψη κενών (που προέκυψαν από την χρονίζουσα στρεβλή διαχείριση των 88.000 μονίμων καθηγητών δευτεροβάθμιας).

6.      Οι τακτικισμοί του 11μελούς Δ.Σ. της ΟΛΜΕ για απεργία την πρώτη μέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ή 3ωρες στάσεις εργασίας και η λήψη της απόφασης από τις Τοπικές Ενώσεις των Καθηγητών για 5μερες επαναλαμβανόμενες, με κάλπες ή χωρίς κάλπες, με το όριο της συμμετοχής στις κάλπες το 30% ή χωρίς όριο συμμετοχής, το μόνο που συνεισφέρουν είναι να διαμορφώνουν ένα περιβάλλον απειλών προς την κοινωνία και αγωνίας προς τους δοκιμαζόμενους μαθητές.

Ν. Παπαχρήστος:  Tο υπουργείο Παιδείας πυροδότησε  την απεργία 

Την απόφαση για την απεργία πυροδότησε το υπουργείο Παιδείας με τη συμπεριφορά του, δήλωσε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος ανακοινώνοντας την απόφαση του Δ.Σ., την οποία, όπως είπε, στηρίζουν όλες οι δυνάμεις, εκτός του ΠΑΜΕ.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, σημείωσε πως αν η κυβέρνηση προχωρήσει και στην επιστράτευση των εκπαιδευτικών θα έχει σπάσει κάθε ρεκόρ στον τομέα της επιστράτευσης των εργαζομένων. Αυτό θα είναι κατήφορος και θα είναι έκπτωση του δημοκρατικού πολιτεύματος, πρόσθεσε.

Όπως είπε, εμείς σε μια τέτοια περίπτωση μπορεί να γυρίσουμε με το κεφάλι ψηλά και να κοιτάξουμε τους απολυμένους συναδέλφους μας στα μάτια.

Αναφερόμενος στα αιτήματα του κλάδου, ζήτησε την απόσυρση του ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις και υποστήριξε πως με την αύξηση του εβδομαδιαίου διδακτικού ωραρίου 10.000 συμβασιούχοι αναπληρωτές καθηγητές στέλνονται στο Ταμείο Ανεργίας και 4.000 -5.000 μόνιμοι θα πάνε να καλύψουν τις θέσεις τους στις ακριτικές περιοχές της χώρας.

"Nοοτροπίες τύπου ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν θέση στη ΝΔ" 

«Οι αποφάσεις της ΟΛΜΕ βρίσκουν απέναντι την κοινωνία, δεν ταιριάζουν σε εκπαιδευτικούς και σίγουρα βρίσκουν αντίθετη την πλειονότητά τους. Αποτελούν αντιγραφή χρεοκοπημένων συνδικαλιστικών πρακτικών, που αγνοούν τον αγώνα και την αγωνία εκατοντάδων χιλιάδων μαθητών και των οικογενειών τους", δήλωσε ο γραμματέας της ΠΕ της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης.

"Πρακτικές και παρωχημένες νοοτροπίες τύπου ΣΥΡΙΖΑ, που εκφράζουν ακόμα και στελέχη της ΔΑΚΕ, δεν έχουν θέση στη Νέα Δημοκρατία. Εξάλλου, η Φιλελεύθερη Ιδεολογία σημαίνει να υπηρετείς το δημόσιο συμφέρον και την κοινωνία και όχι να την εκβιάζεις» υπογράμμισε ο κ. Κεφαλογιάννης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 10/05/2013 14:28:53

    Παθαίνουν υπερκόπωση οι καθηγητές με, ωράριο 3 σαρανταπεντάλεπτα την ημέρα .
    Να κάνουμε μια ανασκόπηση,
    Από τον Σεπτέμβριο που αρχίζουν τα σχολεία , 1 μήνας ή περισσότερο κατάληψης (φυσικά αν δεν την υποκινούν οι ίδιοι δεν έχουν καμιά αντίρρηση σε ποιόν είπαν να καθήσει και είπε όχι), 15 μέρες διακοπές Χριστουγέννων , 28η Οκτωβρίου , Γιορτή Πολυτεχνείου , Πολιούχος Πόλης , 3 Ιεραρχών , συνέλευση , εκλογές , 10 μέρες εκδρομές διαφόρων ονομάτων (δήθεν εκπαιδευτικές στις καφετέρειες ) , πάρτυ για απόκριες ,1 ή 2 θεατρικές παραστάσεις. Ακολουθεί Καθαρή Δευτέρα , 25η Μαρτίου ,Πενθήμερη εκδρομή , Διακοπές πάσχα 15 ημέρες .Θα πρέπει να συμπεριλάβετε και 5- 10 μέρες απουσία για ασθένειες που το 90% είναι πέτσινες (υπάρχουν φυσικά και πραγματικές). Από 25 Μαρτίου οι μαθητές της 2ης και 3ης Λυκείου εξαφανίζονται (εξαντλώντας τις επιτρεπόμενες απουσίες για τα φροντιστήρια) και μαζί και οι αντίστοιχοι καθηγητές.
    Από την Παρασκευή πριν του Λαζάρου το μάθημα τελείωσε για φέτος και θα μπουν σε τάξη ξανά τον Σεπτέμβριο. Από του Θωμά και μέχρι τέλους Ιουνίου είμαστε στον αστερισμό των εξετάσεων. Η εμφάνιση στο σχολείο όχι καθημερινή , και για λίγες ώρες εκ περιτροπής και χιλιάδες δευτερευουσών ειδικοτήτων που δεν εμπλέκονται σε εξετάσεις έχουν αρχίσει τις διακοπές ή φύγανε για τα χωριά τους που κάποιοι έχουν καλλιέργειες (πχ βαμβάκια). EINAI NA MHN ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΥΠΕΡΚΟΠΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΗΣΙΟ και την ΑΚΙΝΗΣΙΑ; 500 ευρώ το μήνα και σε όποιον δεν αρέσει δρόμο να προσληφθούν νέοι που θα τα τιμήσουν τα 500 ευρώ και θα πιάσουν τόπο.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Π. Ευθυμιάδης 10/05/2013 14:41:18

      Και εσείς κ. Ευθυμιάδη, προσέχετε την υπερκόπωσή σας !
      Δεύτερη φορά μας ποστάρατε το ίδιο σχόλιο, μην κουραστείτε να μας γράψετε κάτι καινούργιο !

      • Κβάντα avatar
        Κβάντα @ roadrunner 10/05/2013 15:18:11

        Αγαπητέ roadrunner, προσπαθείς να πείσεις τους ψηφοφόρους εδώ και μέρες ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Άστους να λένε, αυτοί φθείρονται!

      • δημης avatar
        δημης @ roadrunner 10/05/2013 22:02:29

        Δώστε στον Κύριο και αυτό...
        http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7U4Ww7VHR_g

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ Π. Ευθυμιάδης 10/05/2013 14:51:29

      Τζάμπα καλύτερα...Για την πατρίδα ρε γ@το!

    • iraklis avatar
      iraklis @ Π. Ευθυμιάδης 10/05/2013 16:53:29

      Ευθυμιάδη ξέρω όταν ήσουν μικρός πρέπει να έφαγες πολύ ξύλο από το δάσκαλο σου , αυτά είναι απωθημένα που μένουν και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Το μένος σου για τους καθηγητές είναι λογικό μιας και δεν κατάφερες να πας ποτέ στο γυμνάσιο …Μη στενοχωριέσαι και προσπάθησε να αποβάλεις το κόμπλεξ σου και κάνε και καμιά δουλειά είναι προτιμότερο από το να κωλολοβαράς όλη μέρα και παίζεις στο ιντερνετ…

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ iraklis 10/05/2013 18:53:14

        Δεν έγιναν ακριβώς έτσι τα πράγματα αλλά δεν είναι προσωπικό το θέμα.
        Μου απαρίθμησε φίλος καθηγητής τις εργάσιμες που δεν εργάστηκε σε ένα πλήρες ημερολογιακό έτος , αναλυτικά και λεπτομερώς ήταν 124 ημέρες. Αυτά είναι τα δεδομένα. Δεν σημαίνει αυτό ότι σε όλους είναι ακριβώς ίδιες αλλά λιγότερες από 100 είναι απίθανο να βρεις σε κάποιον , όπως επίσης υπάρχουν και άλλα ακραία παραδείγματα που φτάνουν τις 200 εργάσιμες ή εβδομαδιαία ωράρια των 7 ωρών που δήθεν συμπληρώνουν ώρες γραμματείας . . . . .

        • Παντελής avatar
          Παντελής @ Π. Ευθυμιάδης 10/05/2013 21:42:35

          Κύριε Ευθυμιάδη, αφού λέτε ότι ξέρετε τα πράγματα θα σας κάνω μερικές ερωτήσεις.
          1) Που ακούσατε 1 μήνα κατάληψη τα τελευταία χρόνια; άντε να γίνετε μια βδομάδα τώρα πια...

          2) Εγώ ως καθηγητής φταίω για το ότι γίνονται οι καταλήψεις, ή το κράτος που δεν κάνει τίποτα για να τις σταματήσει; (Γιατί είναι πανεύκολο)

          3) Δεν ξέρετε ότι αν γίνει κατάληψη σε ένα σχολείο κόβονται οι εκδρομές;

          4) Ποιός σας είπε ότι οι καθηγητές Γ Λυκείου δεν κάνουν μάθημα τους τελευταίους μήνες; Τι αηδίες είναι αυτές; Απλώς υπάρχουν πολλές απουσίες παιδιών. ΚΑΝΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ ΟΜΩΣ!!!

          5) Οι εκδρομές δεν είναι 10 βέβαια. Επίσης, κατά τη διάρκεια των 5ήμερων γίνονται κανονικά μαθήματα στα υπόλοιπα τμήματα. Επιπλέον, δεν φταίμε εμείς που πάνε τα παιδιά 5ήμερη. Καταργείστε την. Χάρη θα μας κάνετε...

          6) Κανένας εκπαιδευτικός δεν μπορεί να δικαιολογήσει 10 μέρες άδεια. (Εκτός αν υπάρχει μια σοβαρή ασθένεια). Εγώ έλειψα μόνο μια μέρα φέτος...

          7) Φέτος στα λύκεια δουλέψαμε πάνω από 28 βδομάδες. Κάντε τον υπολογισμό μόνος σας: Σεπτ 3, Οκ 4, Ν 4, Δ 3, Ι 3, Φ 4, Μ 4, Α, 4. Σύνολο 28*21 = 588 ώρες για τους νέους και όχι 400 που λένε τα παπαγαλάκια από στοιχεία του ΟΟΣΑ (και καλά)....

          8) Τέλος σας θυμίζω ότι οι μισθοί μας ανέρχονται σε 700 - 1000 ευρώ (ενώ των παλιών 1500).

          Πολλοί από εμάς έχουν ιδιαίτερα υψηλά προσόντα και παλεύουν με νύχια και με δόντια, με άπειρες αντιξοότητες και με μισθούς ιδιαίτερα χαμηλούς να μάθουμε γράμματα στα παιδιά σας. Το μόνο που ζητάμε είναι λίγη αξιοπρέπεια. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ! ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!

          Θα σας άρεσε να σας έλεγα εγώ ότι όλοι οι άνθρωποι του επαγγέλματός σας είναι βιαστές;

          • Π. Ευθυμιάδης avatar
            Π. Ευθυμιάδης @ Παντελής 11/05/2013 12:02:19

            Κύριε Καθηγητά,

            1) Δεν άκουσα , είδα και 2 μήνες τα τελευταία χρόνια (ΓΕΛ,ΕΠΑΛ,Νυχτερινά κλπ). Το ότι στις καταλήψεις συμμετέχουν εξωσχολικοί και Αλβανοί μήπως υπέπεσε στην αντίληψη σας;

            2) Για τον ρόλο των καθηγητών στις καταλήψεις μήπως γνωρίζετε κάτι περισσότερο; Για το πλιάτσικο στα εργαστήρια; Το κράτος τι να κάνει; Να συλλάβει τους μαθητές;

            3) Ανέκδοτο.

            4) Μπήκατε σε τάξη που ήταν 3 μαθητές και κάνατε μάθημα;

            5) Η κατάργηση των 5ήμερων πρέπει να γίνει , αλλά τότε τι θα κάνουν τα 15μελή , οι ξενοδόχοι και τα bar τον Απρίλιο και τα γραφεία ταξιδίων (είναι πολλά τα λεφτά για όλους).

            6) Πάντα αναφερόμαστε σε μη ασθένεια.

            7) "Φέτος στα λύκεια δουλέψαμε πάνω από 28 βδομάδες"!!!. ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΨΑΤΕ…

            Οι μισθοί που παίρνετε είναι οι ίδιοι με το υπόλοιπο Δημόσιο (με τις ίδιες σπουδές , χρόνια προϋπηρεσίας , επιδόματα κλπ). Εσείς θα έπρεπε να παίρνετε περισσότερα;

            Δεν κάνετε χάρη σε κανέναν ούτε σας αναγκάζει κάποιος να μείνετε στο δημόσιο. Ελεύθερη αγορά έχουμε , μπορείτε να διαπρέψετε στην παραπαιδεία που η δική σας ανικανότητα και αδιαφορία συντηρεί (δεν σας εμπόδισε κανένας να κάνετε περισσότερες ασκήσεις , επαναλήψεις ή να λύνετε θέματα προηγούμενων πανελλαδικών για να μπαίνουν οι μαθητές στο πνεύμα των εξετάσεων).

            Η εποχή των παχέων αγελάδων που έτρεφε το δημόσιο και ο κομματικός μηχανισμός με δανεικά τελείωσε ανεπιστρεπτί.

            Υ.Γ.

            Παρεμπιπτόντως , οι καθηγητές των Πανεπιστημίων τι ωράριο έχουν; Πως γίνεται να ασκούν ιδιωτικό έργο σε βάρος ελ. Επαγγελματιών εκμεταλλευόμενοι την ιδιότητα του Πανεπιστημιακού (Γιατροί , Μηχανικοί κλπ); Γιατί το Υπουργείο δεν ασχολήθηκε καθόλου με το θέμα; Όποιος γνωρίζει ας μας πει. Οι θύλακες προνομίων πρέπει να σπάσουν άμεσα.

          • Π. Ευθυμιάδης avatar
            Π. Ευθυμιάδης @ Παντελής 11/05/2013 12:55:25

            Κύριε Καθηγητά,

            1) Δεν άκουσα , είδα και 2 μήνες τα τελευταία χρόνια (ΓΕΛ,ΕΠΑΛ,Νυχτερινά κλπ). Το ότι στις καταλήψεις συμμετέχουν εξωσχολικοί και Αλβανοί μήπως υπέπεσε στην αντίληψη σας;

            2) Για τον ρόλο των καθηγητών στις καταλήψεις μήπως γνωρίζετε κάτι περισσότερο; Για το πλιάτσικο στα εργαστήρια; Το κράτος τι να κάνει; Να συλλάβει τους μαθητές;

            3) Ανέκδοτο.

            4) Μπήκατε σε τάξη που ήταν 3 μαθητές και κάνατε μάθημα;

            5) Η κατάργηση των 5ήμερων πρέπει να γίνει , αλλά τότε τι θα κάνουν τα 15μελή , οι ξενοδόχοι και τα bar τον Απρίλιο και τα γραφεία ταξιδίων (είναι πολλά τα λεφτά για όλους).

            6) Πάντα αναφερόμαστε σε μη ασθένεια.

            7) Φέτος στα λύκεια δουλέψαμε πάνω από 28 βδομάδες. ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΨΑΤΕ…

            Οι μισθοί που παίρνετε είναι οι ίδιοι με το υπόλοιπο Δημόσιο (με τις ίδιες σπουδές , χρόνια προϋπηρεσίας , επιδόματα κλπ). Εσείς θα έπρεπε να παίρνετε περισσότερα;

            Δεν κάνετε χάρη σε κανέναν ούτε σας αναγκάζει κάποιος να μείνετε στο δημόσιο. Ελεύθερη αγορά έχουμε , μπορείτε να διαπρέψετε στην παραπαιδεία που η δική σας ανικανότητα και αδιαφορία συντηρεί (δεν σας εμπόδισε κανένας να κάνετε περισσότερες ασκήσεις , επαναλήψεις ή να λύνετε θέματα προηγούμενων πανελλαδικών για να μπαίνουν οι μαθητές στο πνεύμα των εξετάσεων).

            Η εποχή των παχέων αγελάδων που έτρεφε το δημόσιο και ο κομματικός μηχανισμός με δανεικά τελείωσε ανεπιστρεπτί.

            Υ.Γ.

            Παρεμπιπτόντως , οι καθηγητές των Πανεπιστημίων τι ωράριο έχουν; Πως γίνεται να ασκούν ιδιωτικό έργο σε βάρος ελ. Επαγγελματιών εκμεταλλευόμενοι την ιδιότητα του Πανεπιστημιακού (Γιατροί , Μηχανικοί κλπ); Γιατί το Υπουργείο δεν ασχολήθηκε καθόλου με το θέμα; Όποιος γνωρίζει ας μας πει. Οι θύλακες προνομίων πρέπει να σπάσουν άμεσα.

          • Ασχετος avatar
            Ασχετος @ Π. Ευθυμιάδης 11/05/2013 16:37:30

            Καλό θα ήταν οι απόψεις να ήταν εμπεριστατωμένες και τα στοιχεία που παρατίθενται αποτέλεσμα έγκυρων μελετών. Εκεί θα μπορούσε να υπάρχει λογική αντιπαράθεση. Όταν όμως κάποιος εμπαθής έως συμπλεγματικός προσπαθεί να γενικεύσει προσωπικές απόψεις οι οποίες στηρίζονται στις γενικολογίες και στα αναθέματα αν και είναι παντελώς αδαής, τότε πρέπει να δεχθούμε τα παρακάτω
            1. οι καταλήψεις διαρκούν 2 μήνες χωρίς στοιχεία από κάπου, απλώς επειδή προφανώς παρακολουθεί όλα τα Επαλ, Γελ και Γυμνάσια της περιοχής του (εδώ γελάνε) και μπουκάρουν μέσα αλλοδαποί και εξωσχολικοί με ευθύνη των καθηγητών.
            2. Οι εκπαιδευτικοί υποκινούν τις καταλήψεις επειδή του το είπε η κυρά Μαρίκα και πλιατσικολογούν τα εργαστήρια τα οποία είναι πλήρως εξοπλισμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Το κράτος δεν μπορεί να κάνει τίποτα για τις καταλήψεις, ούτε οι γονείς των μαθητών, ούτε η αστυνομία. Οι μόνοι που μπορούν είναι οι καθηγητές που πρέπει να μπουκάρουν σαν κομάντος μέσα και να βγάλουν τους καταληψίες έξω.
            3. Βάσει πάλι στοιχείων η αναπληρωση των χαμένων ορών είναι ανέκδοτο, άσχετα αν υπάρχει εγκύκλιος του υπουργείου και υποχρεωση της διεύθυνσης του κάθε σχολείου να στείλει έγγραφο με τις περικοπές των εκδρομών και άλλων εκδηλώσεων, ώστε να καλυφθούν οι ώρες, στην προιστάμενη διεύθυνση . Φυσικά η απάντηση του παντογνώστη θα μπορούσε να είναι:" κουραφέξαλα. Αυτά δεν ισχύουν γιατί.... έτσι πιστεύω εγώ"
            4. Εχει μπει σε πολλές τάξεις 3 ατόμων και σε όλες δεν γινόταν μάθημα
            5. Η κατάργηση των 5ήμερων είναι άραγε ευθύνη των εκπαιδευτικών;
            6. Οι καθηγητές απουσιάζουν περισσότερο από 10 ημέρες αδικαιολόγητα σύμφωνα με έρευνες του ιδίου
            7. Φυσικά οι εκπαιδευτικοί δεν εργάζονται αλλά τεμπελιάζουν.
            8. Γνωρίζει ότι παίρνουν τους ίδιους μισθούς με τους υπόλοιπους υπαλλήλους με ίδια προσόντα αλλά όταν του παραθέτουν ότι οι υπάλληλοι καθαριότητας πληρώνονται περισσότερο τότε είναι σίγουρο πως αυτοί δουλεύουν. Προφανώς και οι άλλοι με τους ίδιους μισθούς δεν δουλεύουν
            9. Η παραπαιδεία οφείλεται φυσικά στους καθηγητές που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Προφανώς μέσα σε αυτούς είναι και οι καθηγητές ιδιωτικών γιατί και οι μαθητές τους πηγαίνουν στην παραπαιδεία. Φυσικά έχει γνώση για τις απαιτήσεις τω μαθημάτων των πανελλήνιες και είναι σίγουρος ότι αν οι εκπαιδευτικοί έκαναν σωστά τη δουλειά του τα παιδιά θα μπορούσαν να ανταποκριθούν τέλεια
            Μέσα σε όλα αυτά θα μπορούσε επίσης να παραθέσει ότι οι καθηγητές είναι ανήθικοι, διακινούν παράνομες ουσίες και διαφθείρουν τα παιδιά. Δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα παραπάνω, λείπουν μόνο τα στοιχεία αλλά εγώ θυμάμαι έναν καθηγητή στο τάδε Γυμνάσιο που πασπάτευε τα κοριτσάκια και μια καθηγήτρια στο δείνα λύκειο που κάπνιζε χασίσι με τους μαθητές.
            Ο παραπάνω συμπολίτης είναι ενεργός πολίτης με δικαίωμα ψήφου φυσικά που εκλέγει κυβερνήσεις. Αισθάνεται σίγουρος να διατυπώνει την άποψή του και έχει και χειροκροτητές. Απορία: Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε πιάσει πάτο σαν κοινωνία;

        • Geros avatar
          Geros @ Π. Ευθυμιάδης 10/05/2013 21:54:22

          Προσέξατε κάτι?
          Σας ειρωνεύτηκαν , σας είπαν αμόρφωτο , σας έβρισαν ανοιχτά , αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν αμφισβήτησε την ουσία όσων γράψατε!
          Για την ουσία του σχολίου σας όλοι οι εκπαιδευτικοί που σας απάντησαν έκαναν τουμπεκί ψιλοκομμένο!

          • iraklis avatar
            iraklis @ Geros 11/05/2013 10:34:34

            Αν αναφέρεσαι σε εμένα δεν είμαι καθηγητής ,όσο για απαντήσεις σε αυτές τις ανοησίες έχουν δοθεί πάρα πολλές φορές, αν κάποιος δεν θέλει να τις ακούσει είναι δικό του θέμα. Εγώ όταν βλέπω καθηγητές να συνοδεύουν παιδιά σε εκδρομές τους θαυμάζω και απορώ που βρίσκουν το κουράγιο να το κάνουν και την ψυχική δύναμη να αναλάβουν τέτοια ευθύνη τη στιγμή που οι περισσότεροι από εμάς δυσκολευόμαστε να συνοδεύσουμε το δικό μας παιδί σε μια εκδρομή ή σε μια πολιτιστική εκδήλωση και αυτοί παίρνουν την ευθύνη να συνοδευόσουν 25 και 30 παιδιά , τρέχοντας πάνω κάτω ,τραβώντας απίστευτη κούραση και ταλαιπωρία , ξενυχτώντας πολλές φορές και το σημαντικότερο εθελοντικά χωρίς να πληρώνονται γι αυτό. Αν αντί για ευχαριστώ τους εγκαλείτε τότε καλύτερα να κάτσετε να δείτε το μεγκα μου και να κάνετε τουμπέκι ψιλοκομμένο…

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ iraklis 11/05/2013 15:01:00

            @iraklis
            αυτα που περιγραφετε ειναι ακριβως ετσι και τα εχω δει πολλακις με τα ματια ματια μου. Να ξενυχτανε στα ξενοδοχεια ΟΛΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ για να μη περνανε απο το ενα μπαλκονι στο αλλο κρεμασμενοι απο το διαχωριστικο και απο κατω το χαος, χωρια τα ποτα και τα τσιγαρα, τα δε πρωτακια του Γυμνασιου που αρχισαν κι αυτα τις διημερες να ορμανε στο δρομο μολις βγουν απο το πουλμαν χωρις να κοιτανε αριστερα δεξια σαν αφιονισμενα.
            Καρδιακη προσβολη παθαινουν οι καθηγητες συνοδοι καθε φορα. Ρωτηστε και τους ξενοδοχους που εχουν λιστες αξιολογησης σχολειων!!Μαλιστα ετσι ακριβως.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Ρηνα 11/05/2013 17:54:16

            Αγαπητη Ρηνα, η Ελληνικη Παιδεια και ο σεβασμος για το λειτουργημα εχουν πεθανει προ πολλου. . .ζητω η Ρεπουσια, αριστερη παιδεια!!!!

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Π. Ευθυμιάδης 11/05/2013 00:33:10

      "500 ευρώ το μήνα και σε όποιον δεν αρέσει δρόμο να προσληφθούν νέοι που θα τα τιμήσουν τα 500 ευρώ και θα πιάσουν τόπο."

      Καλά, μιλάς σοβαρά ??? Υπάρχει επαγγελματίας (και όχι μόνο εκπαιδευτικός) που θα τιμήσει (όπως λες) τα 500 ευρώ με τα οποία τον καλείς να ζήσει ?!?!?!?
      Ζήσε εσύ με 500 ευρώ αν είσαι μάγκας.

      Και βέβαια το πρόβλημα δεν είναι οι 2 επιπλέον ώρες που πρέπει να εργασθούν. Σε αυτό δεν έχω ΚΑΜΙΑ αντίρρηση.
      Το πρόβλημα είναι η εξωφρενική σου πρόταση.

      Και μη μου πεις ότι είμαι του σιναφιού, γιατί δουλεύω στην ιδιωτική εκπαίδευση ΜΕ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΟΡΟΥΣ-ΣΥΝΘΗΚΕΣ, παρά το γεγονός ότι είμαι και κάτοχος μεταπτυχιακού.
      Και ελπίζω ότι πολύ σύντομα θα αλλάξω επαγγελματικό κλάδο γιατί πολύ απλά ΔΕΝ μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις ΟΥΤΕ ΚΑΝ με την σαφώς μεγαλύτερη αμοιβή που μου δίνουν (πόσο μάλλον με τα 500 που αξιώνεις εσύ...).

      Και κάτι τελευταίο, χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω : η εκτίμηση που απολαμβάνω από τους μαθητές μου - αποτέλεσμα της διδακτικής μου επάρκειας και της υψηλής μου κατάρτισης (ΝΑΙ, το λέω και το ΚΑΜΑΡΩΝΩ, το αποδεικνύει και ο βαθμός του πτυχίου και του μεταπτυχιακού μου και οι ατελείωτες ώρες που αφιέρωσα στην επιστήμη μου) με πείθει ότι αξίζω πολύ περισσότερα από αυτά που λαμβάνω ή από αυτά που προτείνεις εσύ.
      Πιστεύεις πως εαν η πρότασή σου γινόταν πραγματικότητα, θα δεχόμουν να δουλέψω στη δημόσια εκπαίδευση ??? ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ.
      Ποιοί λοιπόν θα αναλάμβαναν την εκπαίδευση των παιδιών σου???
      Σίγουρα πάντως ΌΧΙ οι ικανοί και καταρτισμένοι.
      Και ποσώς με ενδιαφέρει αν ακούγομαι υπερφίαλος.

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Μαθηματικός 11/05/2013 15:23:50

        Μα η ελεύθερη αγορά αυτό λέει. Αν δεν είστε ικανοποιημένος πηγαίνετε σε άλλο επάγγελμα και αφού θα υπάρχει έλλειψη για καταρτισμένους καθηγητές σαν εσάς (δεν το λέω με ειρωνεία) θα ανεβάσει το μισθό το ιδιωτικό σχολείο για να σας προσελκύσει ξανά.

        • Μαθηματικός avatar
          Μαθηματικός @ Περικλής 11/05/2013 16:51:18

          Αγαπητέ φίλε συμφωνώ με τα όσα γράφετε (και αντιλαμβάνομαι πλήρως ότι δεν λέτε, τα όσα λέτε, με ειρωνεία και σας ευχαριστώ). Αυτό στο οποίο όμως εστιάζω, είναι το γεγονός ότι η ΔΗΜΟΣΙΑ εκπαίδευση την οποία πρέπει να απολαμβάνουν όλα τα παιδιά, φτωχά ή πλούσια, οφείλει να είναι υψηλού επιπέδου. Συνεπώς, ένας ικανός εκπαιδευτικός, που έχει πλήρη επίγνωση των ικανοτήτων του, δεν θα δεχθεί να υπηρετήσει στην δημόσια εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι δεν θα αμοίβεται ικανοποιητικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο (αείμνηστος) ΔΙΑΠΡΕΠΗΣ φιλόλογος Ανδρέας Μπελεζίνης ο οποίος αποχώρησε από το χώρο του δημόσιου σχολείου για να απασχοληθεί αποκλειστικά στην ιδιωτική εκπαίδευση. Ή για να μιλήσω για την επιστήμη των μαθηματικών, ποιός μαθητής δεν θα ήθελε για καθηγητή του, τον ΔΙΑΠΡΕΠΗ μαθηματικό Τεύκρο Μιχαηλίδη του κολλεγίου Αθηνών ??? (για όσους τον γνωρίζουν)
          Ναι, ο εκπαιδευτικός ασκεί λειτούργημα, αλλά δεν παύει να έχει και στομάχι και οικογένεια.

          Σας ευχαριστώ

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Π. Ευθυμιάδης 11/05/2013 00:40:30

      Και κάτι ακόμη : είμαι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΤΑ των κινητοποιήσεων εν μέσω πανελληνίων εξετάσεων.

      • dim avatar
        dim @ Μαθηματικός 11/05/2013 02:08:02

        Την έκφραση "χάνουν και το δίκιο τους" την έχεις ακουστά?

        Αν ναι, τότε καταλαβαίνεις ότι αυτό παθαίνετε τώρα...

        Ακριβώς επειδή τα όργανα σας αποφασίζουν κάτι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, αυτό δίνει το "δικαίωμα" σε όλους τους άλλους να σου λένε "αμα δε σου αρέσουν οι συνθήκες, άντε στο καλό να έρθει κάποιος άλλος που περιμένει στην ουρά με 500 ευρώ"...

        Στην ουσία αυτό δεν είναι σωστό, διότι όντως τα παιδιά μας πρέπει να έχουν καλούς και σωστούς δασκάλους, που θα αμείβονται και αξιοπρεπώς... Όταν όμως αυτοί οι δάσκαλοι, αποφασίζουν απεργία εντός της εξεταστικής των παιδιών, τότε ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ 500 ΕΥΡΩ...

        Χάσατε και το δίκιο σας λοιπόν, και αντί να τα βάζετε με την κοινωνία που δικαίως σας τα σούρνει τώρα, βάλτε τα με την ηγεσία των οργάνων σας που επιλέξατε να σας εκπροσωπεί, και που αποφάσισε κάτι ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ...

        • Μαθηματικός avatar
          Μαθηματικός @ dim 11/05/2013 19:18:49

          Ανοίξτε τα μάτια σας και διαβάστε πιο προσεκτικά το κείμενό μου διότι : 1ον ΔΕΝ εργάζομαι στην δημόσια εκπαίδευση (και ούτε φιλοδοξώ να εργασθώ, εκτός του ότι θέλω να αλλάξω ΤΕΛΕΙΩΣ επαγγελμτικό κλάδο) και 2ον, όπως έγραψα και σε ξεχωριστό κείμενο, ακριβώς κάτω από το αρχικό, "είμαι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΤΑ των κινητοποιήσεων εν μέσω πανελληνίων εξετάσεων."

          • dim avatar
            dim @ Μαθηματικός 11/05/2013 21:35:18

            Ανοίξτε τα μάτια σας και διαβάστε πιο προσεκτικά: Δεν αναφέρομαι σε εσας προσωπικά, αναφέρομαι στο κλάδο σας...

          • Μαθηματικός avatar
            Μαθηματικός @ dim 12/05/2013 02:53:09

            Αντιγράφω από την απάντησή σας: "Την έκφραση “χάνουν και το δίκιο τους” ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ακουστά?
            Αν ναι, τότε ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ότι αυτό παθαίνετε τώρα…"

            Το γεγονός ότι η απάντησή σας επικολλήθηκε ως απάντηση σε δικό μου κείμενο και πολύ περισσότερο η ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ανωτέρω διατύπωση, σας διαψεύδει.
            Αλλά αυτό μικρή σημασία έχει, αφού ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι ΔΕΝ εργάζομαι στην δημόσια εκπαίδευση και ούτε φιλοδοξώ να εργασθώ υπ' αυτές τις συνθήκες, είμαι δε (και το επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά) κατά των κινητοποιήσεων εν μέσω πανελληνίων εξετάσεων. Συνεπώς ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ οι κύριοι συνδικαλιστές, ούτε σκοπεύω να παραμείνω για πολύ ακόμα στον κλάδο. Πόσο πιο σαφές...??!!

          • dim avatar
            dim @ Μαθηματικός 12/05/2013 03:53:32

            Τα ίδια λέμε...

            Είπες πιο πάνω για τα 500 ευρώ...

            Και λέω... Με αυτά που κάνουν χάνουν και το δίκιο τους οι του κλάδου σου...

            Διότι αν φέρονται έτσι στα παιδιά δε τους αξίζουν τελικά ούτε τα 500 ευρώ...

  2. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ avatar
    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 10/05/2013 14:56:51

    "ΚΥΡΙΕ" Ευθυμιάδη ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΝΟΗΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ!!! ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΟΗΤΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ 500 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ!!!!

    • aN-AN avatar
      aN-AN @ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 10/05/2013 15:36:30

      Από την γλώσσα που χρησιμοποιείς, επιβεβαιώνεται το χαμηλό επίπεδο των καθηγητών.... ΚΡΊΜΑ για τούς μαθητές σου..........

      • δημης avatar
        δημης @ aN-AN 10/05/2013 21:26:22

        άν ψ κύριε κρίναμε από το ύφος του Σχολιαστή τα Επίπεδα των επιχειρημάτων του και επομένως το επίπεδό του ..
        Τί θα λέγατε βλέποντας την ορθογραφία κάποιου;;;;;;;
        "ΚΡΊΜΑ ";;;;;;;;;;;

    • Antonis avatar
      Antonis @ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 10/05/2013 15:52:52

      Πιο εκπαιδευτικό έργο???
      Αν δεν πάνε φροντιστήριο τα παιδιά δεν μαθαινουν τίποτα.
      Επιτέλους δεν γίνεται να εχουν μόνο δικαιώματα οι καθηγητές.Εχουν και καποιες υποχρεώσεις.Εστω αυτό τον ελάχιστο χρόνο που διαθέτουν στις αίθουσες ας κάνουν κάτι χρήσιμο.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Antonis 10/05/2013 21:37:17

        Και τι ακριβώς μαθαίνουν τα παιδιά στο φροντιστήριο, πως να αποστηθίζουν παπαγαλία τη βιολογία και πως να λύνουν 10 τυποποιημένες ασκήσεις σε τρία κεφάλαια της φυσικής για να περάσουν σε κάτι άθλιες εξετάσεις;

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ MAYRO XABIARI 10/05/2013 21:39:00

          Δεν αντιλαμβάνεστε ότι το εκπαιδευτικό σύστημα νοσεί βαριά στην Ελλάδα και ο βασικός λόγος δεν είναι οι εκπαιδευτικοί, είτε του δημοσίου είτε του ιδιωτικού τομέα.

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ MAYRO XABIARI 10/05/2013 21:49:34

            Μάλλον οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καταλάβει αυτό το οποίο αναφέρετε.

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ Φελίζα 11/05/2013 11:23:19

            Ζουν στο δικό τους κόσμο!

      • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
        ΑΜΟΡΓΟΣ @ Antonis 13/05/2013 00:37:03

        ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙΣ ΤΟ ΤΕΚΝΟ ΣΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ,ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ ΗΣΥΧΗ.

  3. B.Q avatar
    B.Q 10/05/2013 15:27:45

    Mε κανέναν τρόπο πάντως δεν είναι αποδεκτό να προκαλείται από πλευράς Υπουργείου Οικονομικών τελικά και όχι Υπουργείου Παιδείας, μετωπική σύγκρουση σε τόσο ακατάλληλη, εξουθενωτική για τους αθώους ''αμάχους'' χρονική στιγμή. Δε γίνεται άραγε να μετακινηθεί η διεξαγωγή των πολεμικών επιχειρήσεων;
    Γιατί από όσα διαβάζουμε, η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη. Το ζήτημα είναι μόνο να εξασφαλιστούν οι από τις ...''Ηθικές Συμβάσεις'' προστατευόμενοι, 17άχρονοι. Οι 2 μονομάχοι, ας πάνε ν΄αναμετρηθούν στα μαρμαρένια αλώνια, λιγάκι αργότερα.
    (Τα 500 € είναι ατιμωτικά για κάθε εργαζόμενο γιατί κάθε εργαζόμενος από τη θέση του, προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Απλώς κάποιοι εκ της ''ειδικότητάς'' τους δύνανται και να ...πιέσουν (αποκλειστικά και μόνον υπέρ της συντεχνίας στην οποίαν ανήκουν) ενώ κάποιοι άλλοι δυστυχώς λουφάζουν και σκάνε, δεχόμενοι τη ΜΑΥΡΗ τους τη μοίρα ....). Τι καλό μπορεί τάχα να καταφέρει σα σύνολο, μιά κοινωνία απολύτως ελεγχόμενη από το δόγμα του ''Διαίρει και Βασίλευε''; Αυτό που ήδη ζούμε και άλλα, ακόμη χειρότερα.

    • Tasos avatar
      Tasos @ B.Q 10/05/2013 16:51:38

      Πλησιάζουμε σε φάση που η αδυναμία ανθρώπων να πιέσουν για κάποιο δίκαιο αίτημα (επειδή δεν έτυχε να ανήκουν σε συντεχνία) θα προκαλεί φθόνο για εκείνους που μπορούν να το κάνουν. Οι περισσότεροι που κραυγάζουν εναντίον συντεχνιών δεν το κάνουν επειδή νιώθουν ότι αντικειμενικά πρόκειται για επιβολή του νόμου των συντεχνιών αλλά γιατί θέλουν το όποιο άδικο που τους βρήκε, να βρεί και τους άλλους, να υπάρχει ισονομία στην αδικία δηλαδή.
      Προφανώς και πολλά από αυτά που λέει η ΟΛΜΕ δε πολυστέκουν αλλά στην ευρεία εικόνα του το πράγμα δείχνει ακριβώς αυτό που λέτε, τη βεβαιότητα ότι το βρώμικο παρελθόν των συντεχνιών είναι γερό άλλοθι για να προκαλεί αντανακλαστικά από τους άλλους - ήδη ριγμένους - εργαζόμενους και μη.

    • euagelos avatar
      euagelos @ B.Q 10/05/2013 17:02:02

      Ποιά σύγκρουση? Οι αρχισυνδικαλιστές της ΝΔ και του πασόκ συγκρούονται με το χέρι που τους ταΐζει για το καλό του... εργαζόμενου λαού! Ειλικρινά το πιστεύετε? Εγώ όχι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι η απόφαση της ΟΛΜΕ για απεργία, είναι εντολή της κυβέρνησης. Δεν είναι δεκαετία του '80! Οι αποφάσεις είναι προειλημμένες από τους δανειστές και η κυβέρνηση εκτελεί. Οι αποφάσεις λαμβάνονται εκτός Ελλάδας. Δεν αποφασίζει πια η χώρα με τις δικές της δομές (κυβέρνηση και λαός) για το τι μέλει γενέσθαι. Την έχει πουλήσει αυτή τη δυνατότητα. Η παρούσα κυβέρνηση και οι συνδικαλιστές της θα παγιδέψουν τους καθηγητές να γίνουν "οι κακοί" της υπόθεσης ώστε ο τηλεόχλος να χαίρεται και να παρακαλάει για τις απολύσεις θαρρείς και αυτό θα τον βγάλει από το τέλμα του. Δηλαδή όλο αυτό το διάστημα των τριών ετών δεν υπήρχε λόγος για καμιά σοβαρή απεργία και προέκυψε τώρα που έχουν ήδη υπογραφεί με την τρόικα οι δεσμεύσεις για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων?
      Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για κραυγαλέα περίπτωση δημιουργίας κοινωνικού αυτοματισμού με τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ των κρατικών συνδικαλιστικών ηγεσιών και την κυβέρνηση. (Εδώ θα ταίριαζε φυσικά το "πλην του ΚΚΕ"). Θα μπορούσε να ξεφύγει η ζωή των εργαζομένων στη χώρα από την πορεία προς το μεσαίωνα αν ξαναλειτουργούσε η δημοκρατία. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

      • B.Q avatar
        B.Q @ euagelos 10/05/2013 17:32:13

        ...Κι εμένα λίγο σα ...στημένη φάκα μου μοιάζει. Αλλά πόσο απονήρευτο κι αθώο ποντίκι δικαιούσαι να εμφανίζεσαι πια σήμερα; Ας αντιδράσουν οι καθηγητές ως ώριμοι και ευφυέστεροι των εμπνευστών του σχεδίου λοιπόν, κι ας μην αποδεχτούν τον άδοξο ρόλο που ο...σκηνοθέτης προσπαθεί δολίως να τους υποχρεώσει να ερμηνεύσουν. Ο πόλεμος μπορεί να περιμένει ......

        • euagelos avatar
          euagelos @ B.Q 10/05/2013 20:11:28

          Μάχη που δε δίνεται, είναι χαμένη. Ένας πόλεμος όμως πρέπει να έχει σαφώς προσδιορισμένο τον εχθρό και τα σωστά όπλα για να κερδηθεί. Οι εργαζόμενοι πχ στο μετρό και τα ΜΜΜ μπορούν να μη κόβουν εισιτήρια αντί να σταματούν τα δρομολόγια. Οι των ΔΕΚΟ να μην εκδίδουν λογαριασμούς. Οι εφοριακοί να μη συλλέγουν φόρους. Οι υπάλληλοι των σ/μ να αφήνουν τον κόσμο να ψωνίζει χωρίς να δουλεύουν τα ταμεία. Οι καθηγητές να μην βαθμολογούν τα γραπτά μετά τις εξετάσεις ... ή να διδάσκουν την ελευθερία αντί για τη δουλεία. (Οι κυβερνήσεις θα καταργούσαν τα σχολεία σε μια νύχτα βέβαια, αλλά... τέλος πάντων.)
          Με ένα μήνα συντονισμένων τέτοιων κινήσεων θα βλέπαμε πράματα και θάματα. Αλλά ποιά κρατικοδίαιτη συνδικάλα θα προτείνει τέτοιες μεθόδους πίεσης?

      • KOSTAS70 avatar
        KOSTAS70 @ euagelos 10/05/2013 22:38:51

        Σωστός! Εντελώς στημένο το παιχνίδι!

  4. Αλέξιος avatar
    Αλέξιος 10/05/2013 15:35:38

    Αυτή την στιγμή δεν έχει καμμία σημασία αν τα αιτήματα των καθηγητών είναι δίκαια ή όχι. Εκπαιδευτικός που απειλεί ότι θα απεργήσει σε περίοδο εξετάσεων, θέτοντας σε ομηρεία τους τους μαθητές του, πρέπει να απολύεται αμέσως ως ακατάλληλος για την άσκηση του λειτουργήματος.

    Γ. Α. Εκπαιδευτικός που παρά τις απειλές των συναδέλφων του δεν έθεσε ποτέ (στα 25 χρόνια της εκπαιδευτικής του δράσης) σε ομηρεία τους μαθητές του.

    Υ.Γ. Ελπιζω οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ διαγραφούν αμεσως από την Ν.Δ. Θα το τολμήσει ο Σαμαράς;

    • deldio avatar
      deldio @ Αλέξιος 10/05/2013 17:15:59

      Ευτυχώς που πιστεύεις στον πλουραλισμό και στην ελευθερία της διαφορετικής άποψης! Κατά τα άλλα σου φταίει ο Στάλιν και ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός!

    • Θανάσης Παλλαντζάς avatar
      Θανάσης Παλλαντζάς @ Αλέξιος 11/05/2013 02:44:36

      Εσύ Αλέξιε, αν ήσουν υπάλληλος χιονοδρομικού κέντρου ας απεργούσες το Καλοκαίρι και όχι τον Χειμώνα. Αυτή η απεργία γίνεται κυρίως για τα παιδιά. Σκέψου τις καθηγητικές σχολές. Θα τις επιλέγουν όσοι αποτυγχάνουν στις πρώτες τους επιλογές και το επίπεδο θα πέφτει συνεχώς. Κανένας δεν θα διορίζεται και ο εκπαιδευτικός πληθυσμός θα είναι γερασμένος.
      Κι επειδή συνδικαλίζομαι με τη ΔΑΚΕ, ας μας διαγράψουν , να μείνουν στη ΝΔ οι Τζημερικοί. Τι σχέση έχουν όλοι αυτοί με τον ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό του Καραμανλή;

      • tak avatar
        tak @ Θανάσης Παλλαντζάς 11/05/2013 11:33:34

        Σου απαντώ ευχάριστα, μόνο και μόνο για το Ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό του Καραμανλή...
        Σήμερα η ΝΔ και η ηγεσία της μιλούν για Κοινωνικό Φιλελευθερισμό...
        Το πρώτο είναι σταθερή και σωστή ιδεολογία, αν τύχει και ανάλογης εφαρμογής...
        Το δεύτερο είναι πατάτες με ρίγανη και ολίγο από πατσά...
        Εκφράζω ξανά τη χαρά μου, που θυμηθήκατε το ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό του Καραμανλή, τον οποίο δυστυχώς ο εθνάρχης προσδιόρισε σωστά, αλλά δεν προχώρησε στη δημιουργία του κράτους αρχών στη βάση του...

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 10/05/2013 16:01:48

    «Η παιδεία, σαν την πλούσια χώρα, παράγει όλα τα αγαθά.»
    ~Σωκράτης

  6. Πέτρος Πιτσιάκκας (καθηγητής) avatar
    Πέτρος Πιτσιάκκας (καθηγητής) 10/05/2013 16:41:17

    Το δικαίωμα στην απεργία είναι αναφαίρετο. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, η ΟΛΜΕ χρησιμοποιεί, ως μοχλό πίεσης - όπλο, για την επίτευξη των επιδιωκόμενων στόχων της, αθώα παιδιά, οπότε μιλάμε για ωμό εκβιασμό και κυνισμό.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Πέτρος Πιτσιάκκας (καθηγητής) 10/05/2013 16:57:30

      Στη σύγχρονη πολιτική ζωή της Ελλάδας ό,τι γίνεται ή δε γίνεται προκύπτει από εκβιασμό. Θα ήταν περίεργο να περιμένει κανείς μια αποτελεσματική απεργία χωρίς να εμπεριέχει κάποιας μορφής εκβιασμό. Η απεργία με μορφή απλής διαμαρτυρίας - σαν Ιάπωνες με πλακάτ στο πεζοδρόμιο - δε θα είχε ποτέ αποτέλεσμα γιατί γενικά η κουλτούρα μας δεν επιτρέπει αλλαγή πολιτικής για λόγους ηθικής τάξης αλλά μόνο όταν παράμετροι ενός προβλήματος αλλάζουν βίαια.

    • deldio avatar
      deldio @ Πέτρος Πιτσιάκκας (καθηγητής) 10/05/2013 17:18:05

      Η κυβέρνηση γιατί επιδίωξε να οξύνει τώρα τα πνεύματα και να πάει σε σύγκρουση αφού θέλει το καλό των μαθητών; Μας δουλεύεις;

  7. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/05/2013 16:56:03

    Το πρόβλημα είναι πολύ βαθύτερο.
    Εδώ και πολλές δεκαετίες, οι ιθύνουσες τάξεις της Ελλάδας, οικονομικές και πολιτικές, δεν θεωρούν σημαντικό πράγμα, άξιο προσοχής, την παιδεία και την εκπαίδευση. Εξ ού η χαμηλή ιεράρχηση της παιδείας στα πολιτικά προγράμματα, στους προυπολογισμούς και στην αξιολόγηση των λειτουργημάτων και επαγγελμάτων.
    Η αξιολόγηση αυτη μεταφέρθηκε βέβαια και σε ευρύτατα στρώματα του πληθυσμού. Οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, σε μεγάλο ποσοστό, απέκτησαν χαμηλή αυτοεκτίμηση ως πνευματικά εργαζόμενοι.
    Μια βόλτα στη Φινλανδία (που διαρκώς κατηγορούμε ως "βόρεια σκληρή και προτεστάντισσα"), θα μας έπειθε για την ακριβώς αντίθετη νοοτροπία και κυρίως, για τα αποτελέσματά της. Και τα οικονομικά.
    Η νεοελληνική καφρίλα έχει πολλές εκδοχές.

  8. euagelos avatar
    euagelos 10/05/2013 17:05:48

    Εσείς πχ με ποιό χρήσιμο στους άλλους πράγμα ασχολείστε όλο αυτό το διάστημα της ζωής σας στη γη?

    • Antonis avatar
      Antonis @ euagelos 10/05/2013 17:32:20

      οταν δεν εχουμε κάτι να πούμε απαντάμε με ερώτηση.
      Καθηγητής να υποθέσω?

      • euagelos avatar
        euagelos @ Antonis 10/05/2013 20:30:12

        Χαχα, ναι καθηγητής τεμπέλης, ασύδωτος, με τρεις δουλειές και δυο συντάξεις (όλα από το δημόσιο) και άξιος τροϊκανής κρεμάλας! Εσύ τι ακριβώς το τόσο σπουδαίο κάνεις και έχεις την άνεση να τσουβαλιάζεις ως άχρηστους τόσες χιλιάδες ανθρώπους?

    • δημης avatar
      δημης @ euagelos 10/05/2013 21:28:27

      Αφήστε τον κύριο ,κύριε , δεν βλέπετε και αποτυχία του φροντιστηρίου και Σχολείου;;;;

  9. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/05/2013 17:23:25

    Δεν εξετάζω ποιος έχει δίκαιο και ποιος έχει άδικο στη συγκεκριμένη περίπτωση: οι συνδικαλιστές εκφραστές των εκπαιδευτικών ή η άτολμη Κυβέρνηση.

    Ξέρω όπως όλοι ότι στη χώρα η εκπαίδευση στο μεγαλύτερο βαθμό έχει τα χάλια της.
    Ποιος είναι ευχαριστημένος από τα σχολεία; ..........
    (πολιτεία) Χωρίς μέσα - προγραμματισμό - σχέδιο και ευκαιριακή πολιτική του εκάστοτε Υπουργού vs (εργαζόμενοι) χωρίς εκπαιδευτικούς που τρέχουν σε ιδιαίτερα και φροντιστήρια, με χιλιάδες (πάνω από 2,500 ) που δεν διδάσκουν γιατί έχουν προβλήματα και άλλους τόσους που δεν είναι σε αίθουσες και δεν θέλουν να μπουν, με προνόμια για γέλια (πχ διακοπή το καλοκαίρι της άδειας λοχείας και συνέχιση από τον Σεπτέμβριο), για να μην μιλήσουμε για παλαιότερες τακτικές οδοιπορικών εντός της πόλεως , με ώρες λιγότερες από το ΜΟ της ΕΕ κλπ με θύματα τα παιδιά μας.
    Απεργούν για τις μεταθέσεις; για τις ώρες; για τα εξω διδακτικά καθήκοντα;
    Υπάρχουν διοικητικοί της ΓΓΑ και του ΥΠΠΟ που μπορούν να αντικαταστήσουν τους εκπαιδευτικούς και να πάρουμε λιγότερους αναπληρωτές ....αλλά δεν θέλει κανένας.πχ μιλάμε για 2,000 απολύσεις και προσλαμβάνονται 12,000 ...αναπληρωτές ενώ 4,000+ εκπαιδευτικοί δεν διδάσκουν....και συζητάμε το δούλεμα της κυβέρνησης και των λοιπών συνδικαλιστών.
    Η εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι η μαγιά της παιδείας και όχι το κυνήγι των φροντιστηρίων.
    Η εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι το παράθυρο στο κόσμο της γνώσης και της πληροφορίας και όχι η φυλακή όπως λένε τα παιδιά μου που πάνε δημοτικό για την προσεχή Δευτέρα.
    Η εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι το πανηγύρι της καινοτομίας και της ενθάρρυνσης, της αναζήτησης και όχι οι εγκύκλιοι και το δεκάωρο.

    Φυσικά υπάρχουν εκπαιδευτικοί που επιτελούν λειτούργημα (και ακόμα θυμάμαι ορισμένους δασκάλους μου και τον μαυροπίνακα).
    Αλλά όχι βρε παιδιά στην κατάντια του σήμερα με πχ τον Διευθυντή να μην διδάσκει γιατί παίζει πασιέντζα και να είναι οι δάσκαλοι κουρασμένοι με 20 σαράντα - πεντάλεπτα. Οχι με ιδιαίτερα και φροντιστήρια. Δέχεται η συνδικαλιστική τους παράταξη την άμεση απόλυση κάθε ενός διορισμένου που κάνει ιδιαίτερα; Γιατί αλλιώς πελάτες της και διαμορφωτές της υπάρχουσας κατάντιας είναι.(...αναπολώ την εποχή που καθηγητές έκαναν κάθε Σάββατο δωρεάν μαθήματα σε όσους είχαν ανάγκη ενώ φτάσαμε στην επετηρίδα και στα μαύρα των εκπαιδευτικών με το σχολείο χώρο αλίευσις εισοδήματος)

    Εγώ λοιπόν είμαι μαζί τους αν βρεθεί έστω και ένας πολίτης που πει ότι του αρέσει το σχολείο που έχουμε.

    ΥΓ

    http://www.youtube.com/watch?v=ttB_MMfd32U αφιερωμένο στους πρωταγωνιστές / διαμορφωτές της εκπαίδευσης στη χώρα.

  10. panos avatar
    panos 10/05/2013 18:11:59

    Ετσι τα εμαθαν τα καλοπαιδα τους εκπαιδευτικους και τους λοιπους Δ.Υ. οι εκαστοτε κυβερνησεις για να εχουν ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ-ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΟΥ.

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ panos 10/05/2013 22:42:14

      Ταμπού η εφαρμογή του Συντάγματος! Τι άλλο από το Σύνταγμα θεωρείς ταμπού, που μπορούμε να το παραβιάζουμε οπότε γουστάρουμε;

    • Ασχετος avatar
      Ασχετος @ panos 11/05/2013 15:22:35

      Και ο Γερμανός αντίστοιχα λέει, έτσι τα έμαθαν τα καλόπαιδα τους Έλληνες. Ζωή με δανεικά, υψηλούς μισθούς, φοροδιαφυγή. Δεν πειράζει ο μισθός 400 ευρώ, οι ασήκωτοι φόροι, η φτώχεια και η ανεργία δεν είναι ΤΑΜΠΟΥ. Και εις ανώτερα.

  11. ΕΥΛΟΧΟΣ avatar
    ΕΥΛΟΧΟΣ 10/05/2013 18:29:38

    Ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ θεωρώ την απεργία εν μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων, απαράδεκτη. Οι μαθητές μας (ευρεία τη εννοία) δεν είναι δυνατόν να υποστούν αυτήν την ψυχοφθόρα διαδικασία της αναμονής, όταν αυτές καθ' εαυτές οι Γενικές Εξετάσεις απαιτούν τέτοια ψυχοσωματική και πνευματική προετοιμασία. Η κυβέρνηση έκανε αρκετά λάθη φέροντας τέτοιες αλλαγές και τέτοια εποχή, αλλά εμείς δεν είμαστε κυβέρνηση. Σκεπτόμαστε και πονάμε τους μαθητές μας πολύ περισσότερο από τον οιοδήποτε πολιτικό γιατί είμαστε δίπλα τους από τα πρώτα μαθητικά τους βήματα μέχρι το πέρας των μαθητικών τους χρόνων. Και όσοι είμαστε Παιδαγωγοί και όχι "παρτάκηδες" (δυστυχώς υπάρχουν τέτοιοι) το αντιλαμβανόμεθα αυτό. Άρα, η αντίδραση θα μπορούσε να ήταν άλλη και κυρίως σε πρότερη φάση, ειδικώς, όταν μιλώντας μεταξύ μας, ήμασταν βέβαιοι για τις προθέσεις του Υπουργείου. Ελπίζω οι συνάδελφοι της ΟΛΜΕ να επανακαθορίσουν την στάση τους. Για το Υπουργείο, ούτε λόγος. Μπροστά στον στόχο της δημοσιονομικής προσαρμογής που επιβάλλουν οι "δανειστές", Παιδεία, Υγεία, Άμυνα, Ασφάλεια... Ναι, ναι, γνωρίζουμε... Το πρωτογενές πλεόνασμα είναι ο ύψιστος στόχος 3 χρόνια τώρα. Τι σημασία έχει να "συρρικνώσουμε" "λίγο" τα παραπάνω (ούτε λόγος ότι έπρεπε να μπει μία τάξη και μάλιστα ξεγυρισμένη, αλλά εδώ έγκειται το "έγκλημά" μας - έπρεπε να προνοήσουμε εμείς οι ίδιοι), το 1,5 εκ. άνεργοι, οι αυτόχειρες, οι γερμανικές πολεμικές αποζημιώσεις που θα εξανέμιζαν το, επαχθές, χρέος μας... κ.ο.κ. Στο δια ταύτα και πάλι: Η απεργία στις Πανελλήνιες, λανθασμένη τελείως.

    • Τεμπέλης καθηγητής avatar
      Τεμπέλης καθηγητής @ ΕΥΛΟΧΟΣ 10/05/2013 18:42:17

      Συμφωνώ

  12. Τεμπέλης καθηγητής avatar
    Τεμπέλης καθηγητής 10/05/2013 18:34:15

    Ο Euangelos νομίζω ότι έπιασε σωστά το νόημα. Απεργία δεν πρόκειται στην ουσία να γίνει. Εγώ τουλάχιστον δε θα απεργήσω, αν και θεωρητικά τα μέτρα με αγγίζουν, γιατί διορίστηκα με τον ΑΣΕΠ του 2000 (εξετάσεις με 16000 συνυποψηφίους, όχι μπάρμπας κομματικός). Αν ήθελαν πραγματικά απεργία τα συνδικαλιστικά μας όργανα, έπρεπε να την κηρύξουν πολύ πριν (ήξεραν λίγο πολύ τι θα γινόταν, ήταν κοινό μυστικό) ή να την αφήσουν από Σεπτέμβριο να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός. Στην πραγματικότητα είμαστε πολύ πολύ καχύποπτοι απέναντι στους συνδικαλιστές όλων των κομματικών παρατάξεων. Και δεν νομίζω από την αίσθηση που έχω ότι πολλοί συνάδελφοί μου είναι πρόθυμοι να γίνουν βορά του τηλεόχλου και των διάφορων ειδικών σε όλα σχολιαστών. Όσο τα άλλα περί ωραρίου, φροντιστηρίων και άλλα παρόμοια τα αφήνω ασχολίαστα. Ειλικρινά κουράστηκα ψυχολογικά να είμαι ο στόχος τόσου συλ-λογικού, αλλά ά-λογου μίσους που ομολογώ το έγκλημά μου: ναι έγινα καθηγητής γιατί ήθελα να τεμπελιάζω. Το λέει και το όνομά μου.

    • Τεμπέλης καθηγητής avatar
      Τεμπέλης καθηγητής @ Τεμπέλης καθηγητής 10/05/2013 18:40:33

      Και κάτι που ξέχασα: πολλοί συνάδελφοί μου είναι κι αυτοί γονείς με παιδιά στην 3η Λυκείου (ναι κατά παράδοξο τρόπο και οι καθηγητές έχουν παιδιά). Κάποιοι είναι υπέρ μιας απεργίας τώρα, άλλοι κατά. Τελικά όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Τεμπέλης καθηγητής 10/05/2013 19:05:40

      και εγω πιστευω οτι δεν πρεπει να γινει απεργία μεσα στις εξετασεις.
      εχθρος μας, κυριως με το ΠΔ των υποχρεωτικων μεταθεσεων, ειναι η κυβερνηση, οχι οι μαθητες μας!
      υπαρχουν πολλοι "τροποι" μετα τις εξετασεις, ακομα και χωρις απεργιες, να "μπλοκαρουμε" πολλες αδικες αποφασεις της...

      • euagelos avatar
        euagelos @ foros1 10/05/2013 20:35:41

        Βάλτε σε όλα τα γραπτά 20 (όσο είναι το άριστα τέλος πάντων). Έχει πολλά πλεονεκτήματα. Βασικά θα εκλείψει η μάστιγα των φροντιστηρίων και θα πηγαίνει στη σχολή που θέλει όποιος θέλει, αλλά θα βγαίνει όποιος μπορεί. Θα υπάρξει και ένα κίνητρο να αποκτήσουν τα παιδιά αυτογνωσία. Και δεύτερο, αλλά όχι ασήμαντο, θα καταργηθεί επιτέλους αυτό το βλακώδες σύστημα των πανελληνίων όπου οι 9 στους 10 πετυχαίνουν σε άλλη σχολή από αυτή που θέλουν και φοιτούν καταναγκαστικά!

        • panas avatar
          panas @ euagelos 11/05/2013 01:05:45

          1000++++

  13. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 10/05/2013 19:13:44

    Οι καθηγητές μπορεί να δουλεύουν πολύ λιγότερες ώρες αλλα το επάγγελμά τους είναι πολύ ψυχοφθόρο. Δίνουν μία παράσταση για 45' λεπτά και πρέπει να κρατούν αμείωτό το ενδιαφέρον του κοινού. Κι εγώ τα ίδια έλεγα με πολλούς εδώ μέσα ότι κάθονται δηλαδή, μέχρι που για κάποιο διάστημα άσκησα το συγκεκριμένο επάγγελμα στο εξωτερικό. Είναι πάρα πολύς ο κόσμος που προτιμάει να δουλεύει 8 ώρες εκτός τάξης παρά 3 μέσα σε τάξη. Απόδειξη για αυτό είναι το πόσο θέλουν πάρα πολλοί καθηγητές να πάνε σε γραφεία ΒΘμιας αντί για σχολεία....

    Ωστόσο, είμαι κατά της απεργίας και μάλιστα πάνω στις εξετάσεις. Θα δημιουργούσε πρόβλημα σε όλη την χώρα. Αλληλεγγύη, στην ακόμη κρίσιμη για την χώρα εποχή που διανύουμε, δεν είναι μόνο να δίνουμε χρήματα και τρόφιμα αλλά και να μην κάνουμε δύσκολη την ζωή των υπόλοιπων.

    Η κυβέρνηση πρεπει να τους επιστρατεύσει άμεσα αν απεργήσουν.

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Γιώργος Αχαιός 10/05/2013 20:48:20

      Ναι, και εαν αρνηθουν να παρουσιαστουν, να τους εκτελεσει με συνοπτικες διαδικασιες.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Μ.Γ 10/05/2013 22:05:57

        Η αλήθεια είναι δεν παρακολούθησα ποιο θέμα άνοιξε η κυβέρνηση (περισσότερες ώρες διδασκαλίας μήπως;).

        Γενικά είμαι κατά των αναστατώσεων. Θυμάμαι επι κυβερνήσεων σημίτη και μετά καταλήψεις στα σχολεία για μήνες, απεργίες για μέρες. Πρέπει να τελειώνει η ιστορία αυτή. Ας φύγει επίσης αυτός ο δύσκολος χρόνος να ξελασκάρουμε λίγο και μετά ας αποφασίουν τι θα κάνουν οι καθηγητές.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Μ.Γ 10/05/2013 22:07:03

        Σε γοητεύουν κι εσένα οι ριζικές λύσεις;

  14. mara M. avatar
    mara M. 10/05/2013 19:48:27

    Αγαπητέ μου Αχαιέ αυτή τη φορά θα διαφωνήσω. Αν η κυβέρνηση ήθελε να πάνε οι μαθητές ήρεμα και ομαλά στις εξετάσεις δεν έπρεπε να ανοίξει αυτό το θέμα τώρα. Μπορούσε να το κάνει αργότερα. Δυστυχώς θεωρώ ότι είναι μια ακόμη επίδειξη πυγμής σε ένα ακόμα κλάδο μέσω της επίταξης. Επικοινωνιακά παιχνίδια μέσω πανελληνίων είναι άστοχα.

  15. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 10/05/2013 20:35:55

    Έχουν ειπωθεί όλες οι απόψεις περί απεργίας (το μυαλό του Έλληνα γεννάει) που θα ήταν περιττό να πω κάτι επιπλέον.
    Θα ήθελα να μιλήσω για το επιβαρυμένο πρόγραμμα των μαθητών τόσο στην Π/θμια όσο και στη Δ/θμια εκπαίδευση το οποίο οφείλεται στην ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ, στη λάθος κατανομή της, και στο γεγονός ότι τα γνωστικά αντικείμενα κατεβαίνουν σε μικρότερες ηλικίες (για το Δημοτικό) και γνώσεις που θα έπρεπε να ήταν στα πρώτα έτη της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης βρίσκονται στα βιβλία του Λυκείου.
    Έτσι αντί το Λύκειο να είναι πραγματικά Γενικής Παιδείας έχει τόσο εξειδικευμένη ύλη σε βασικά μαθήματα (Αρχαία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία) ώστε ουσιαστικά μόνο Γενικής Παιδείας δεν μπορεί να θεωρηθεί.
    Αυτό οδηγεί τους μαθητές στην απέχθεια προς το σχολείο τους και επίσης όσοι θέλουν να στραφούν στην Τριτοβάθμια "αναγκάζονται" να καταφύγουν στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα, όχι για να κατανοήσουν την ύλη αλλά για να τη δουλέψουν μεθοδολογικά (συγκεκριμένες ασκήσεις λύνονται με συγκεκριμένη μέθοδο). Να πού οφείλεται ο γιγαντισμός των φροντιστηρίων και των ιδιαιτέρων.
    Στο δε Δημοτικό η ύλη δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα εκτός από το μάθημα των Μαθηματικών. Όσοι είναι δάσκαλοι καταλαβαίνουν τι εννοώ. Δημιουργούν μεγάλες δυσκολίες στα παιδιά και προχωρούν στις τάξεις χωρίς να πατάνε σε στέρεες βάσεις μαθηματικών. Αυτή η έλλειψη συνεχίζεται και ενισχύεται αργότερα στο Γυμνάσιο και όλοι καταλαβαίνουμε τι τελικά συμβαίνει.
    Θέλω να προτείνω κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο (κατά τη γνώμη μου) το οποίο θα λύσει πολλά από τα προβλήματα ενός προβληματικού εκπαιδευτικού συστήματος. Προβλήματα και δυσκολίες των παιδιών και όχι του συστήματος.
    Αυτό που προτείνω είναι αυτό που συμβαίνει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
    Τα παιδιά να εγγράφονται στην Πρώτη Τάξη του Δημοτικού τον Σεπτέμβριο της χρονιάς που ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ ή ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΕΠΤΑ ΕΤΗ.
    Είναι τεράστια η διαφορά για ένα παιδί όταν θα πάει 6 ή 6,5 ετών στην Πρώτη Τάξη από όταν πάει 7 ετών.
    Πέρα από αυτά ας σκεφτούμε λίγο πόσο η κυβέρνηση πονάει για τα παιδιά μας.
    Αν δεν πάνε στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση τα περισσότερα από αυτά θα αναγκαστούν να γίνουν εργάτες και υπάλληλοι (αν βρουν δουλειά) σε αφεντικά που δεν θα τους κολλάνε ένσημα ή θα τους έχουν τυπικά για 4ωρο και θα τους βάζουν να εργάζονται 8ωρο.
    Αν περάσουν στην Τριτοβάθμια τότε ή θα πάθουν ότι οι παραπάνω ή θα αναγκαστούν να μεταναστεύσουν και να μην ξαναγυρίσουν στην Ελλάδα.
    Αυτό είναι το μέλλον που η αγαπημένη μας τρικομματική κυβέρνηση (και οι προηγούμενες) εξασφάλισαν για τα παιδιά μας.

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 10/05/2013 22:46:33

      Καλά τα λες, αλλά νομίζεις ότι δε ξέρουν τι πρέπει να κάνουν; Απλως ΔΕ θέλουν. Οι τελευταίες παράγραφοι είναι το μέλλον μας.

  16. kkourk avatar
    kkourk 10/05/2013 21:29:47

    Θα ήθελα να ξέρω με την σημερινή αποφασή της η ΝΔ έχασε ή κερδισε ποσοστά?? Δεν θα μπορούσε να ικανοποιήση το αίτημα των καθηγητών μόνο ως προς τις μεταθέσεις (η να τις ονόμαζε αποσπάσεις τουλάχιστον) και όλοι να είναι ευχαριστημένοι?? Έτοιμοι ήταν οι καθηγητές, δεν θέλαν να απεργήσουν. Σκέφτηκε κανείς εκεί στο επιτελείο τι προπαγάνδα μπορεί να περάσει ένας καθηγητής 3ης λυκείου στους μαθητές που θα ψηφίσουν σε λίγο??? Σκέφτηκε κανείς που θα πάνε τα ποσοτά της ΝΔ στην ΟΛΜΕ?? Κύριοι μην βλέπετε τον κόσμο από εκεί ψηλά. Προσγειωθείτε. Κάθε σχόλιο δεκτό.

    • fe avatar
      fe @ kkourk 10/05/2013 21:51:35

      Δεν ξερω αν κερδισει η χασει αλλα ενα ειναι σιγουρο .Ηθελε απο την αρχη αυτην την συγκρουση αλλιως θα εβγαζε το νομοσχεδιο το καλοκαιρι και κανεις δεν θα επαιρνε χαμπαρι.

  17. Tsol avatar
    Tsol 10/05/2013 21:49:44

    Πως γίνεται να υπάρχουν δάσκαλοι - καθηγητές των 500 ευρώ, αστυνομικοί των 600 ευρώ, στρατιωτικοί των 700 ευρώ, γιατροί του εσύ των 1000 ευρώ, καθηγητές πανεπιστημίου των 1200 ευρώ και να έχουμε βουλευτές των 20000 ευρώ?? Να βάζουμε πλάτη όλοι εμείς για να τσεπώνει ένα 6αράκι χιλιάρικα ο βολευτής + τσάμπα τηλέφωνα, αυτοκίνητα, αεροπορικά εισιτήρια, φρουρούς αστυνομικούς, καμιά 10αριά μετακλητούς υπαλλήλους να βολέυονται και οι συγγενείς του και όλοι οι υπόλοιποι να βάζουμε τα χέρια στις τσέπες στις 10 κάθε μήνα και να πιάνουμε τα παπούτσια μας. Όπως όλοι αυτοί που ψηφίζουν αβέρτα νομοθετικές ρυθμίσεις νύχτα και καταστρέφουν ζωές ζητάνε από τον κόσμο να βάλει πλάτη να σωθεί η πατρίδα ζητάω και γω βουλή με 100 - 150 βουλευτές, ζητάω ο βουλευτής να εργάζεται όπως παλιά και η αμοιβή του να μην ξεπερνάει τα 1500 ευρώ. Τότε θα ήμουν υπέρ του άδωνη και του κάθε άδωνη, να δούμε αν θα μπορούσε με 1500 ευρώ να ζεί την οικογένειά του, να κρατάει γραφεία με υπαλλήλους, να έχει φρούρηση, να πηγαίνει ταξίδια με το αεροπλανάκι του διότι αν μπορεί αυτός τοτε θα μπορεί και ένας απλός εργαζόμενος με 586 μεικτά να νοικιάσει σπίτι, να πληρώνει λογαριασμούς, να τρώει αυτός και η οικογένειά του.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Tsol 10/05/2013 22:29:10

      ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΣ.........

    • mara M. avatar
      mara M. @ Tsol 11/05/2013 16:54:29

      @tsol
      Αυτά που πολύ σωστά ανεφέρετε δεν απασχολούν κανένα. Πολύ λίγοι είμαστε εδώ που το προσπαθούμε να το αναδείξουμε. Μάταια. Κι όπως είδατε δεν απαντά και κανένας(τι να απαντήσει άλλωστε;) έχουν επιδοθεί να βρίζουν τους εκπαιδευτικούς σήμερα,τους αρτοποιούς χθες,τους ΔΥ προχθές κ.α κι αν ποτέ ξεσηκωθούν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι θ'αρχίσουν να βρίζουν κι αυτούς, βέβαια σ'αυτους δεν θα έχουν να δώσουν το παράδειγμα των 500 ευρώ γιατί εκεί παίζουν πιο κάτω μισθοί, θα φέρουν παράδειγμα τους άνεργους και πάει λέγοντας. Σε λίγο θα ζητήσουν να πληρώνουμε για να δουλεύουμε. Αυτή είναι η κατάντια της σημερινής Ελλάδας. Αυτό είναι το μέλλον που κάποιοι ονειρεύονται για τα παιδιά μας. Κανένα δικαίωμα στο όνειρο.

  18. sceptic avatar
    sceptic 10/05/2013 22:32:27

    Αρθρο 41 ν. 3536/2007
    Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών σε περίοδο ειρήνης

    2. Έκτακτη ανάγκη σε περίοδο ειρήνης, που επιβάλλει την επίταξη προσωπικών υπηρεσιών, είναι κάθε αιφνίδια κατάσταση, η οποία απαιτεί τη λήψη άμεσων μέτρων προς αντιμετώπιση αμυντικών αναγκών της Χώρας ή επείγουσας κοινωνικής ανάγκης από κάθε μορφής απειλούμενη φυσική καταστροφή ή ανάγκης που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία. Έκτακτη ανάγκη σε περίοδο ειρήνης, που επιβάλλει την επίταξη ακινήτων και κινητών πραγμάτων, είναι κάθε άμεση κοινωνική ανάγκη που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή υγεία."

    Αλλοι έχουν το όνομα τελικά (ΧΑ) και άλλοι την χάρη....

    • fe avatar
      fe @ sceptic 10/05/2013 22:36:40

      Ελα βρε και συ ...ψαχνεις τους νομους...εχουν παψει να εφαρμοζονται εδω και καιρο.

  19. πολίτης avatar
    πολίτης 10/05/2013 22:46:55

    Κάποτε, όταν στο λίκνο της δημοκρατίας υπήρχε αυτό το πολίτευμα κουτσά στραβά, επιστράτευση γινόταν σπάνια και σε απεργίες που τραβούσαν σε μάκρος.
    Τώρα επιστρατεύονται απεργοί με μόνη απόφαση του συνδικαλιστικού οργάνου, χωρίς καν επικύρωση από τις συνελεύσεις.
    Το ανάθεμα στους εκπαιδευτικούς φυσικά. Το στημένο παιχνίδι να φέρουν τα μέτρα για την εκπαίδευση τώρα δεν αφορά κανέναν έτσι;
    Το Υπουργείο είχε την υποχρέωση να αποφύγει τη σύγκρουση εν όψει εξετάσεων διάλεξε όμως να εκβιάσει εκείνο τους εκπαιδευτικούς και όχι το αντίθετο. Το κάνει συστηματικά μάλιστα, σκεφτείτε πόσες επιστρατεύσεις έχουν κάνει στον λίγο χρόνο που κυβερνάνε.
    Οι σωτήρες μας κάθε φορά στοχοποιούν καταπατώντας απροκάλυπτα κάθε δημοκρατική διαδικασία ολόκληρους κλάδους εργαζομένων.
    Θα έρθει και η σειρά σας, δεν ανησυχώ. Περιμένω τις προγραφές των φοροφυγάδων ελεύθερων επαγγελματιών....

  20. A.M. avatar
    A.M. 10/05/2013 22:52:24

    Για όσο θα βλέπω στο μετρό 15 - 18χρονα να τρέχουν να πιάσουν θέση, να βιδώνονται εκεί και να μην σηκώνονται με τίποτε ενώ βλέπουν 70χρ0να γεροντάκια να στέκονται όρθια, θα ισχυρίζομαι πως οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων τζάμπα πληρώνονται και δεν αξίζουν ούτε τον βασικό μισθό του ανειδίκευτου εργάτη.
    Ούτε τον βασικό μισθό ανειδίκευτου εργάτη!
    Η παιδεία την οποία υποτίθεται ότι παρέχουν οι εκπαιδευτικοί δεν κρίνεται από το εάν, πόσοι και με ποιόν βαθμό θα περάσουν στα ΑΕΙ / ΤΕΙ αλλά από το τι ποιότητας πολίτες βγάζουν στην κοινωνία.
    Και η δικαιολογία πως αυτό είναι θέμα της οικογένειας δεν στέκει με τίποτε.
    Οι γονείς δεν είναι εκπαιδευτικοί, μπορεί να είναι αμόρφωτοι, να μην γνωρίζουν πως κλπ.
    Ο εκπαιδευτικός υποτίθεται πως έχει σπουδάσει και έχει επιμορφωθεί ακριβώς γι αυτόν τον σκοπό και γι αυτό πληρώνεται.
    Και οφείλει να παρέχει στην κοινωνία πρωτίστως υγιώς σκεπτόμενους και δρώντες πολίτες και δευτερευόντως επιστήμονες.
    Κάτι στο οποίο τις τελευταίες δεκαετίες οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων έχουν αποτύχει παταγωδώς παρά την υποτιθέμενη εξέλιξη των παιδαγωγικών μεθόδων.

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ A.M. 11/05/2013 00:09:20

      Αυτό είναι δουλειά πιστεύω κυρίως των δασκάλων δημοτικού άντε το πολύ των καθηγητών Γυμνασίου. Όχι π.χ. του μαθηματικού του Λυκείου.

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Περικλής 11/05/2013 01:21:18

        Επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι η ευθύνη της οικογένειας είναι τεράστια. Όταν κατσαδιάζει ο καθηγητής το μαθητή και πάει η μαμά την άλλη μέρα και ζητάει τα ρέστα ποιος φταίει δηλαδή; Το τελευταίο είναι δυστυχώς συχνότατο φαινόμενο σήμερα. Παίρνει ο κανακάρης 11 στα μαθηματικά και αντί να του πουν "Ρε τσογλάνι στρώσε κώλο" πάνε και ζητάνε τα ρέστα από τον καθηγητή. Μη λέτε ότι δε φταίει η οικογένεια λοιπόν.

    • Δασκαλός avatar
      Δασκαλός @ A.M. 11/05/2013 01:14:45

      Καλά, κούνα το κεφάλι σου να ομογενοποιηθεί το κενό περιεχομένου περιεχόμενο του.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ A.M. 11/05/2013 01:36:40

      Καλά, φωνάξτε τους καθηγητές και στο σπίτι σας να βάλουν τα καμάρια σας για ύπνο και να τους φτιάξουν το γαλατάκι τους, εσείς είστε προφανώς πολύ απασχολημένοι με το Σουλειμάν για να κάνετε τέτοια περιττά πράγματα και για να μάθετε στα παιδιά σας να σέβονται τους άλλους από τριών χρονών.

    • Τεμπέλης καθηγητής avatar
      Τεμπέλης καθηγητής @ A.M. 11/05/2013 02:25:25

      Όχι ξανά τα ίδια. Είναι κουραστικό. Ο υποτιθέμενος γιος (κόρη) του (κάθε) Α.Μ. θα έρθει στο σχολείο, έχοντας υποστεί πλύση εγκεφάλου στο σπίτι του ότι οι καθηγητές του είναι συνολικά αθεράπευτα αποτυχημένοι τεμπέληδες, που πληρώνονται τζάμπα από το κράτος. Ο αξιότιμος κύριος Α.Μ. (Ι.Χ. ή όπως αλλιώς), παρά το ότι έχει θέσει την ηθική ευαισθησία του σε πλήρη εγρήγορση, χωρίς καν να το έχει πάρει χαμπάρι, ήδη έχει διαμορφώσει το 15χρονο που δε σηκώνεται από τη θέση του στο μετρό...

      • A.M. avatar
        A.M. @ Τεμπέλης καθηγητής 11/05/2013 05:11:25

        Ο 15χρονος που δεν σηκώνεται από την θέση του στο μετρό δεν είναι διαμορφωμένος από τον Α.Μ. αλλά από τον Τεμπέλη καθηγητή (ή όπως αλλοιώς λέγεται) εδώ και δεκαετίες.
        Που είναι και ο κυρίως υπεύθυνος για την χρεωκοπία του μεταπολιτευτικού ελληνικού κράτους και κοινωνίας.
        Εάν δεν το έχετε καταλάβει στην Ελλάδα των τελευταίων τριάντα χρόνων δεν υπάρχει παιδεία, υπάρχει μόνον μεταφορά πληροφοριών που αφορούν κάποια γνωστικά αντικείμενα από τα μυαλά των εκπαιδευτικών στα μυαλά των μαθητών.

        Και η μεταφορά πληροφοριών δεν είναι παιδεία!

        Τα αποτελέσματα δε αυτής της έλλειψης παιδείας τα βλέπουμε σήμερα σε όλο το βάθος και ύψος και πλάτος και μήκος της Ακοινωνίας μας.
        Και είναι θλιβερά.

        Κυρίως δε το βλέπουμε από την αδιαφορία όλων των συντεχνιών, και των εκπαιδευτικών εννοείται, που αδιαφορούν εντελώς για το σύνολο της κοινωνίας και εκβιάζουν αποβλέποντας μόνον στο οικονομικά κέρδος των μελών της συντεχνίας τους.
        Δεν θυμάμαι ποτέ τους εκπαιδευτικούς (αλλά ούτε και κάποια άλλη συντεχνία) να έχουν απεργήσει ζητώντας κάτι που να μην σχετίζεται με οικονομικό κέρδος.
        Τα πάντα για το χρήμα!
        Γι αυτό ζούμε το δράμα της κρίσης που μόνο οικονομική δεν είναι.

    • A.M. avatar
      A.M. @ A.M. 11/05/2013 04:56:57

      Εντάξει, έχετε δίκιο.
      Η δουλειά σας είναι να διδάσκετε γραμματική, συντακτικό, νέα ελληνικά (και καλά λέμε τώρα για να περνάει η ώρα), μαθηματικά, φυσική, θρησκευτικά, βιολογία, αγωγή του πολίτη (ξαναλέμε τώρα έτσι για να περνάει η ώρα), να πληρώνεστε και να απεργείτε στις πανελλήνιες.
      Για την αγωγή των αυριανών πολιτών υπεύθυνος είναι ο ΟΤΕ, ο ΟΠΑΠ, η Εθνική Τράπεζα και η ΕΡΤ.
      Εσείς δεν έχετε καμμία σχέση με το θέμα, δεν σας αφορά.
      Έχετε απόλυτο δίκιο.
      Συγγνώμη για την παρέμβαση, συνεχίστε το εκπαιδευτικό σας έργο που συνοψίζετε στο πως θα διασφαλίσετε τα κεκτημένα σας, τα οικονομικά κυρίως, χωρίς βέβαια κουβέντα για τις υποχρεώσεις σας έναντι της κοινωνίας.
      «Παιδαγωγοί», «εκπαιδευτικοί», «δάσκαλοι», «καθηγητές».
      Και όταν βρίσκεται αναμεσά σας και κανένας που να έχει παρενοχλήσει σεξουαλικά και κάποιον μαθητή ή μαθήτριά του μην τον πετάτε με τις κλωτσιές έξω από τα συλλογικά σας όργανα γιατί θα μείνει στην ανεργία και είναι δύσκολες εποχές, άνθρωπος είναι κι αυτός.

      • Τεμπέλης καθηγητής avatar
        Τεμπέλης καθηγητής @ A.M. 11/05/2013 14:49:54

        Αγαπητέ μου Α.Μ. (θυμίζει κάτι από στρατό αυτό), αν δεν το καταλάβατε, εδώ δεν είναι χώρος όπου όλοι εκ προοιμίου πρέπει να συμφωνούμε μαζί σας. Αν αγχώνεστε με τη διαφορετική γνώμη, καλύτερα να βρείτε έναν χώρο όπου με ένα στόμα, μια φωνή όλοι λένε τα ίδια (έχω προτάσεις να σας κάνω κυρίως από το κομματικό πεδίο, μία μάλιστα έχει ωραίο ακρωνύμιο σαν το δικό σας -Χ.Α.). Είστε γενικά έτοιμος να λιθοβολήσετε όλους τους άλλους, εκτός φυσικά από τον εαυτό σας (αλίμονο, το εγώ μας δεν κάνει ποτέ λάθος, ειδικά αν θεωρεί τον εαυτό του σπουδαίο). Γενικά προσέξτε τι λέτε, διότι δίνετε την εντύπωση ενός ανθρώπου που εισέβαλε για να εκβράσει μαζεμένη χολή. Καταλάβαμε πια ότι μας απεχθάνεστε, δεν χρειάζεται να προσπαθείτε περισσότερο. Καλύτερα να πάτε να διδάξετε ήθος και μετριοπάθεια στους ταλαίπωρους νέους, οι οποίοι ανυπομονούν για τη σωτηριώδη παρέμβασή σας, μια και φαίνεται ότι έχετε διαγνώσει σωστά τα αίτια όλης της μεταπολιτευτικής κακοδαιμονίας. Μην σπαταλάτε τις δυνάμεις σας με τεμπέληδες.

  21. Ασχετος avatar
    Ασχετος 10/05/2013 23:18:59

    Αν και απάντησαν, εσείς προφανώς απαντάτε σε οποιαδήποτε ανοησία σας απευθύνουν.

  22. Περικλής avatar
    Περικλής 10/05/2013 23:20:18

    Θα ήθελα μια απάντηση από κάποιον εκπαιδευτικό για το ότι οι καθηγητές γυμνασίου στην Ελλάδα δουλεύουν λιγότερες ώρες ετησίως από όλες τις ανεπτυγμένες χώρες (!!) Αυτό δεν το ήξερα ομολογώ!

    • Μπαρμπαθωμας avatar
      Μπαρμπαθωμας @ Περικλής 11/05/2013 01:39:09

      Μαλλον δεν θα ξερετε και οτι πληρωνονται και λιγοτερο απ' ολες τις ανεπτυγμενες χωρες!

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Περικλής 11/05/2013 02:10:06

      Απο ελεύθερο επαγγελματία, κάποτε "εκπαιδευτικό" μερικής απασχόλησης, δέχεστε απάντηση;
      Το υπουργείο Παιδείας στέλνει στοιχεία στον ΟΟΣΑ και στην Ευρυδίκη που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Δηλαδή ότι το διδακτικό ωράριο είναι 16 ώρες (βλ. έκθεση δικτύου Eyridice) ενώ αυτό είναι μόνο το καταληκτικό ωράριο για τους άνω 20ετιας. Όι νεώτεροι κάνουν 21 ώρες, άρα ας πούμε ο Μ.Ο. είναι 18,5 ώρες. Μ.Ο. της ΕΕ είναι 18,4 ώρες (στοιχεία ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ βλ. μελετη ΚΕΜΕΤΕ Ιανουάριος 2012). Επίσης ότι το σχολικό έτος διαρκεί 36 εβδομάδες, μη συμπεριλαμβάνοντας τις 4-5 εβδομάδες των σχολικών εξετάσεων. Εννοείται ότι μιλάμε για ώρες μέσα στην τάξη, δεν συμπεριλαμβάνεται χρόνος προετοιμασίας μαθήματος, διορθώσεων γραπτών και εργασιών, διοικητικές εργασίες, ενημερώσεις, προετοιμασία εορτών και εκδρομών, εφημερίες, κουβάλημα θρανίων βιβλίων κλπ. Ακόμα κάτι άλλο, που αγνοείται από τους διάφορους κομπλεξικούς που την απαξίωση προς τους καθηγητές την περνούν στα παιδιά τους και τη διαχέουν προς όλη την κοινωνία, είναι ότι στην Ελλάδα οι καθηγητές αποτελούν το 90% του προσωπικού στην εκπαίδευση, σε σύγκριση με το 50% στις ΗΠΑ, 60% στην Ιταλία και 70% στη Γαλλία. Κάνουν δηλ. και τη δουλειά που αλλού κάνει πολυάριθμο διοικητικό προσωπικό, είτε στα σχολεία είτε στα γραφεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Και μετά συγκρίνουν τα νούμερα (μόνο) των καθηγητών (και όχι και των διοικητικών) και μας λένε ότι εδώ έχουμε πολλούς καθηγητές ανά μαθητή. Όπως είπε και ο Θείος αλλού, η καφρίλα έχει πολλές μορφές, κι ο Έλληνας την εκπαίδευση την έχει γραμμένη διαχρονικά εκεί που δεν πιάνει μελάνη... Κι ότι θερίζει σπέρνει.

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ MAYRO XABIARI 11/05/2013 03:08:46

        Σας ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση. Δεν τα ήξερα αυτά που λέτε.

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Περικλής 11/05/2013 12:39:30

          Eπισης οι καθηγητες των ιδιωτικων που συνηθως ο προϊσταμενος τους ειναι και ο σχολαρχης και βιωνουν οτι και ο ιδιωτικος τομεας ως προς τα παντα, εχουν αυτο που εσεις εμμεσα λετε: καθημερινο ελεγχο και αξιολογηση της αποδοσης τους οχι μονο ως προς τα μαθησιακα αλλα και ως προς τη διαπλαση χαρακτηρων. Επι πλεον αξιολογηση και ως προς τη διορθωση των γραπτων που απαιτουν πολλες ωρες εργασιας στο σπιτι με προεξαρχοντες τους φιλολογους που ειναι και σε πολλα αλλα υπευθυνοι με αποτελεσμα να παραμελουν τα δικα τους τα παιδια προκειμενου να κρατησουν τη δουλεια τους η οποια πληρωνεται οσο και του Δημοσιου, δηλ ψιχουλα εν σχεσει με το πως τους στιβουν......

    • Θανάσης Παλλαντζάς avatar
      Θανάσης Παλλαντζάς @ Περικλής 11/05/2013 02:55:01

      Δουλεύουν στο Μ.Ο. όλων των αναπτυγμένων χωρών. Μας περνάνε στη δουλειά και με λιγότερα λεφτά οι της Βουλγαρίας και Ρουμανλίας, Μάλλον για εκεί μας πάνε.
      Το ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ τα έχει τεκμηριώσει όλα αυτά. ΕΊΝΑΙ ΜΎΘΟΣ ΌΤΙ ΈΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΌΤΡΕΡΕΣ ΩΡΕΣ, ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΜΕ!

      • romeo avatar
        romeo @ Θανάσης Παλλαντζάς 11/05/2013 11:48:18

        Κύριε Θανάση όλα τα δίκια έχετε... Όμως η προσέγγιση στο θέμα εκπαίδευση είναι λάθος, ένα λάθος στο οποίο υπέπιπτε αλλά και συντηρούσε διαρκώς διαχρονικά η συνδικαλιστική σας ηγεσία.
        Δυο πράγματα μόνο....
        -Γιατί όχι αξιολόγηση;
        - Γιατί (τότε) επετηρίδα;
        Σας μιλάει κάποιος, ο οποίος έχει όλα τα τυπικά για να ήταν συνάδελφός σας και ο οποίος έχει και εμπειρία από την εκπαίδευση...
        Και του αρέσει και ο Ριζοσπαστικός Φιλελευθερισμός, στον οποίο αναφερθήκατε σε άλλο σχόλιο...

  23. foros1 avatar
    foros1 10/05/2013 23:22:55

    Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι!

  24. mara avatar
    mara 10/05/2013 23:54:50

    Ποιά είναι ουσία του σχολίου αγαπητέ γέρο οι εθνικές και θρησκευτικές εορτές οι παρελάσεις οι εκδρομές; Oλα αυτά γίνονται για τους καθηγητές και όχι για τα παιδιά; Aν είναι έτσι καταργείστε τα όλα. Στις γιορτές να κάθονται μόνο τις αργίες και να λειτουργούν τα σχολεία μέχρι το Αύγουστο. Να δούμε τι άλλο θα πείτε. Δεν είμαι εκπαιδευτικός σπουδασα όμως και με πολύ κόπο και διαβασμα για πολλα έτη απέκτησα ένα πτυχίο και ασκώ ένα επάγγελμα που έχει απαξιωθεί εξίσου με αυτό των εκπαιδευτικών ενώ είναι πολυ μεγάλη η προσφορά και των δύο. Δεν δέχομαι να τά απαξιώνει κανένας πραγματικά βολεμένος.

  25. panos2 avatar
    panos2 11/05/2013 02:12:08

    Μπορει οι καθηγητες να δουλεουν πιο λιγο αλλα σκεφτειται ποσες ωρες θελουν να διορθωνουν γραπτα και να διαβαζουν σπιτι το μαθημα που θα παραδοσουν

    Η Παιδεια ειναι το ν.1
    Οι Γερμανοι καθηγητες παιρνουν +70% παραπανω λεφτα απο τους ΕΛληνες ενω στο Λουξεμβουργο πανω απο 80000 το χρονο

    Δεν γινεται να εχω καθηγητη στο τει μου με 3πτυχια με 1100Ευρω μισθο και στο δημοσιο ο σκουπιδιαρης να παιρνει 1500

    σαν φαινετε λογικο??

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ panos2 11/05/2013 12:49:41

      Απλά ο Σκουπιδιάρης (Υπάλληλος Καθαριότητας είναι το σωστό) δουλεύει.

      • Τεμπέλης καθηγητής avatar
        Τεμπέλης καθηγητής @ Π. Ευθυμιάδης 11/05/2013 15:02:28

        Όπως κι εσείς να υποθέσω, αφού προφανώς κατατάσσεται τον εαυτό σας στην κατηγορία των εργατικών ανθρώπων. Αλήθεια, τι επαγγέλλεστε, αν επιτρέπεται, γιατί εμείς αποκαλύψαμε το επάγγελμά μας.

        • Π. Ευθυμιάδης avatar
          Π. Ευθυμιάδης @ Τεμπέλης καθηγητής 12/05/2013 21:58:28

          Ελεύθερος επαγγελματίας (στον κατασκευαστικό κλάδο) που έχασε όλο του το εισόδημα πρώτα και απέλυσε 2 υπαλλήλους που είχε για 10 χρόνια στη συνέχεια. Ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι τεμπελχανείο όπως το δημόσιο.......ούτε μπορεί να απεργεί για κεκτημένα.

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ panos2 11/05/2013 14:00:38

      Μέσος καθαρός μισθός Ελλάδας: 1220 ευρώ
      Μέσος καθαρός μισθός Γερμανίας: 2040 ευρώ

      Αφού ο μέσος μισθός στη Γερμανία είναι 67% μεγαλύτερος από ότι στην Ελλάδα λογικό είναι και οι καθηγητές στη Γερμανία να πληρώνονται 70% παραπάνω, όπως ο Γερμανός γιατρός, ο Γερμανός μηχανικός, ο Γερμανός ταμίας σούπερ μάρκετ, η Γερμανίδα καθαρίστρια κλπ.

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Περικλής 11/05/2013 14:04:13

        Αν λάβουμε υπ' όψη και τα μαύρα λεφτά από τα ιδιαίτερα, εάν ισχύει ότι ο Γερμανός καθηγητής πληρώνεται 70% μόνο καλύτερα από τον Έλληνα, αυτό σημαίνει ότι ο Έλληνας καθηγητής έχει συνολικά μεγαλύτερο εισόδημα από αυτό που θα έπρεπε.

      • panas avatar
        panas @ Περικλής 11/05/2013 17:38:11

        Είναι λάθος το +70% για τους μισθούς των εκπαιδευτικών στην γερμανία σε σχέση με τους Έλληνες!
        Για τον μικτό μισθό ισχύει το +300% !! περίπου...
        Ο καθαρός εξαρτάται από το αν είσαι ελεύθερος ή όχι...

  26. Τεμπέλης καθηγητής avatar
    Τεμπέλης καθηγητής 11/05/2013 02:39:31

    Και η ερώτηση των χιλίων ευρώ που δεν μου έχει απαντήσει ικανοποιητικά ποτέ κανείς: αφού οι καθηγητές των δημόσιων σχολείων είναι δεδομένα τεμπέληδες εκ φύσεως ή εκ θέσεως, σε αντίθεση με τους καθηγητές των ιδιωτικών σχολείων (τους οποίους σέβομαι απόλυτα) που είναι εργατικοί, αφού δεν είναι δημόσιοι κηφήνες, τότε γιατί όλα τα παιδιά των ιδιωτικών σχολείων πηγαίνουν φροντιστήριο στο λύκειο ενόψει πανελλαδικών; Κι όχι μόνο αυτό. Εγώ την κόρη του αδερφού μου τη βοηθώ από την 1η Γυμνασίου (εννοείται τζάμπα - για να προλάβω τους καλοθελητές...), ενώ πηγαίνει σε υποτιθέμενο καλό ιδιωτικό της πόλης μου. Πολλές φίλες της κάνουν ιδιαίτερα, ενώ συλλήβδην όλοι οι συμμαθητές της πηγαίνουν σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών, για να μάθουν σωστά τα αγγλικά, γαλλικά κ.τ.λ. (ορισμένοι παν και υπολογιστές). Πώς εξηγείται αυτό το φαινόμενο άραγε;

    • panas avatar
      panas @ Τεμπέλης καθηγητής 11/05/2013 09:36:28

      Άντε πάλι με τις δύσκολες ερωτήσεις...
      Δύσκολο να δεχτεί κάποιος να κλονιστούν τα "beton arme" στερεότυπα που έχει αν είναι προκατειλημμένος μ με το να ασχοληθεί με την απάντηση κάποιας ερώτησης κρίσεως. Κάντε κάποια ερώτηση Σωστού - Λάθους, που είναι κλειστού τύπου και μπορεί να δώσει κάποιος απάντηση χωρίς να πολυσκέφτεται... :)

      • Τεμπέλης καθηγητής avatar
        Τεμπέλης καθηγητής @ panas 11/05/2013 14:52:58

        :)

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ Τεμπέλης καθηγητής 11/05/2013 15:29:39

      Υπάρχει μια διαφορά ποιότητας μεταξύ του δημοσίου και ΚΑΠΟΙΩΝ ΛΙΓΩΝ ιδιωτικών, αλλά όχι επαρκής ώστε να καθιστά άχρηστο το φροντιστήριο (είμαι οπαδός των δημοσίων γενικά γιατί τα ιδιωτικά κατά κανόνα πουλάνε αέρα κοπανιστό).

      Βέβαια τα πιο πολλά ιδιωτικά είναι ίσα ή και χειρότερα από τα αντίστοιχα δημόσια για να λέμε την αλήθεια.

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ Τεμπέλης καθηγητής 11/05/2013 18:50:39

      ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΧΕΤΕ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
      ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ(ΔΗΛΑΔΗ ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟ)ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΥΠΡΕΠΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ(ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ,ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ,ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ)ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΗΤΑΝ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
      ΠΟΤΕ ΟΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ,ΕΛΜΕ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ,ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.
      ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ.
      ΕΧΩ ΣΥΖΥΓΟ ΦΙΛΟΛΟΓΟ(ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΡΧΗΣ) ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ.ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΣΑ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΑΡΑΖΑΛΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΑΞΙΩΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΤΕ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΣΤΕ ΦΑΛΤΣΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΦΩΝΟΙ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ,ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ (ΠΧ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ)ΝΑ ΥΠΟΣΚΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΣΑΡΩΜΕΝΗ ΣΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
      Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΝΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΝΕΥΡΩΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ.

  27. Darki avatar
    Darki 11/05/2013 10:32:34

    Η επιστρατευση δεν συναδει με τη Δημοκρατια.Δεν με ενδιαφερει (λεμε) το δικαιο κανενος.Αλλα Δημοκρατια και Επιστρατευση?.Ρε αδερφια.....

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Darki 11/05/2013 11:16:48

      Γιατί ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης (που μετέχει στην Προανακριτική για τη λίστα Λαγκάρντ)
      δεν ζήτησε και την ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ (βίαιη προσαγωγή) του ΓΑΠ στην επιτροπή για να καταθέσει ;
      Είναι μικρότερο το δημόσιο συμφέρον,
      από την απόδοση ευθυνών στους πολιτικούς (όπως ο ΓΑΠ),
      που κάλυψαν το μεγαλοφοδιαφεύγοντες της λίστας,
      από το δημοσιονομικό όφελος της απόλυσης 10.000 συμβασιούχων καθηγητών και της υποχρεωτικής μετάθεσης και διάλυσης, άλλων 4.000 οικογενειών εκπαιδευτικών;

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ roadrunner 11/05/2013 13:22:40

        "...τους μεγαλοφοροδιαφεύγοντες ..."

      • Darki avatar
        Darki @ roadrunner 11/05/2013 13:29:18

        Ξανα-μανα-διαβαστε τι ακριβως εγραψα.Ολοι μας κυνηγουμε τους μαυρους.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Darki 11/05/2013 16:02:27

          συμφωνω με οτι γραψατε και επαυξανω με το σχολιο-ερωτηση(ρητορικη στην περιπτωση μας).

  28. Plus avatar
    Plus 11/05/2013 11:00:53

    Αμφισβητείται το αδιάβλητο των εξετάσεων, αν επιστρατεύσουν τους καθηγητές!
    Θα θερίσουν θύελλες, με αυτά που πάνε να κάνουν...

  29. roadrunner avatar
    roadrunner 11/05/2013 12:57:37

    Εγραφα από την αρχή, ότι η αληθινή κοινωνία (οχι τα παπαγαλάκια) δεν θα σταθεί απέναντι, αλλά το πιθανότερο, δίπλα στους καθηγητές. Αυτό συμβαίνει, με τους χειρισμούς, ως τώρα. Υπάρχει δυνατότητα και χρόνος το ΠΔ των υποχρεωτικών μεταθέσεων να αποσυρθεί προσωρινά και μπει σε συζήτηση μετά τις πανελλαδικές εξετάσεις.

  30. λαχειοπώλης avatar
    λαχειοπώλης 11/05/2013 12:59:10

    Να χαιρόμαστε το πολίτευμά μας και το Σύνταγμα έτσι που κατάντησαν.

    Πρώτα είχαμε προληπτικές φυλακίσεις φοιτητών και αναρχικών πριν τις πορείες για την επέτειο της 17/11/1973, στη συνέχεια προληπτικό ψέκασμα με χημικά των αγανακτισμένων κατσαρίδων που μαζεύτηκαν στην πλατεία Συντάγματος για τη βίαια διάλυσή τους και τώρα μιλάνε για προληπτική επιστράτευση, πριν καν αρχίσει η απεργία. Και η παραγωγή πράξεων νομοθετικού περιεχομένου συνεχίζει να είναι η μοναδική ακμάζουσα βιομηχανία του τόπου. Δεν κρατούνται πλέον ούτε οι όποιοι τύποι.

    Αναζητείται νέος Σολωμός να συγγράψει τον νέο Ύμνο προς την Ελευθερία, όχι από τον τουρκικό ζυγό όπως τότε, αλλά από τους ντόπιους τυράννους (που δρουν κατ' εντολή ξένων εταίρων και δανειστών, οι οποίοι δρουν προφανώς για να διασφαλίσουν τα συμφέροντά τους).

    Ξεπεσμός μέγας για τη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία. Και οι δικαστικοί και δημοσιογράφοι τι κάνουν για όλον αυτό τον ξεπεσμό των πολιτικών και του πολιτεύματος; Έλα Ελένη, ...

  31. Ρηνα avatar
    Ρηνα 11/05/2013 13:06:34

    Παντως αυτο που μερικοι ψελλιζουν στην τηλεοραση οτι εχουν γονεις και παιδια εναντιον τους, απεδειχθη οτι δεν ισχυει στη πραξη και μερικοι τολμησαν και να εμφανισουν μερικους να το πουν φωναχτα.
    Ο,τι προερχεται μεσα απο το λαο και αγωνιζεται μεσα στη κριση δεν απαξιωνεται.
    Αλλοι απαξιωνονται και ακομα δεν τοχουν παρει μυρουδια που φωνασκουν και προσπαθουν να παρουσιασουν το μαυρο ασπρο.....

  32. Περικλής avatar
    Περικλής 11/05/2013 14:06:42

    Ναι αλλά αφού είναι τόσο χάλια οι ώρες δουλειάς και οι αμοιβές των καθηγητών, γιατί δεν παραιτείται κανείς να δουλέψει αλλού π.χ. στον ιδιωτικό τομέα ή σε άλλο επάγγελμα; Γιατί σκοτώνονται όλοι να μπουν στο δημόσιο ακόμη και σήμερα;

    • Τεμπέλης καθηγητής avatar
      Τεμπέλης καθηγητής @ Περικλής 11/05/2013 14:57:28

      Αγαπητέ Περικλή, αυτό είναι κάτι που δεν το νιώθετε και δεν θα το καταλάβετε πιθανώς ποτέ, όπως και όλοι όσοι με σπουδή ταλιμπάν μας επιτίθενται: γίναμε καθηγητές γιατί αυτό ήταν όνειρο ζωής, να μεταδώσουμε στα παιδιά κάτι από το είναι μας.

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Τεμπέλης καθηγητής 11/05/2013 15:19:49

        Ναι αλλά αυτό τι σημαίνει; Ότι πρέπει να πληρώνω εγώ από την τσέπη μου χρήματα για υψηλό μισθό; Γενικά στο δημόσιο δεν πρέπει ο μισθός να είναι χαμηλότερος από τον ιδιωτικό όπως παντού σε αντιστάθμισμα της μονιμότητας; Π.χ. γύρω στα 700 ευρώ αρχικός μισθός, μέσος μισθός στα 1000 και ανώτερος στα 1200.

        Και εγώ μπορεί να έχω όνειρο ζωής να εργαστώ στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Αυτό τι σημαίνει; Ότι υποχρεούται το κράτος να μου πληρώνει υψηλό μισθό εάν με προσλάβει;

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ Περικλής 11/05/2013 15:13:11

      Γιατί βρίσκουν αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας. Πήγαινε να δουλέψεις στον ΙΤ, ως υπάλληλος και όχι στη δουλειά του μπαμπά, να γνωρίσεις την "περιποίηση" των "αφεντικών".

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ KOSTAS70 11/05/2013 15:20:35

        Άρα δεν πρέπει να παραπονιούνται για τις χαμηλές αμοιβές. Σταθερότητα και χαμηλή αμοιβή ή ανασφάλεια στον ΙΤ και 20% κατά μέσο όρο υψηλότερη αμοιβή, δίκαιο δεν είναι αυτό;

        • euagelos avatar
          euagelos @ Περικλής 11/05/2013 16:54:17

          Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Το λοιπόν, πρώτα κατεβάζουμε το μισθό του ΙΥ στα 700€ και λέμε: Κοιτάχτε αυτούς στο δημόσιο. Παίρνουν 1000 και δουλεύουν λιγότερο. Ανήθικο! Να πάρουν κι αυτοί όσα του ιδιωτικου΄τομέα. Δικαιοσύνη και ισονομία, ναι? Άντε όλοι στα 700. Μετά πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί. Πολύ σωστά. Κατεβάζεις λοιπόν του ΙΥ στα 500 στέλνεις την ανεργία στο θεό επειδή παγώνει η αγορά λόγω εξάντλησης της καταναλωτικής δύναμης του πληθυσμού και λες: "Βλέπετε? Αυτοί οι κηφήνες (για να δημιουργείται και κλίμα) του δημοσίου όχι μόνο παίρνουν πολλά, αλλά δεν απολύονται κιόλας". "Ναι-ναι έτσι είναι" λένε τα τηλεβόδια που χάσκουν τους αγράμματους τηλεοικονομολόγους. Άντε να τους μειώσουμε πάλι τους μισθούς να κλείσουμε την ψαλίδα βρε αδερφέ επειδή είμαστε και δίκαιοι. Ε, μα τόσους ανέργους έχει ο ΙΤ, να μην διώξουμε και ΔΥ για να 'μαστε ακόμα πιο δίκαιοι? Να διώξουμε ένα 20% λέω εγώ (αφού μιλάν για 150.000) , οπότε βάζουμε πλώρη για 2.000.000 ανέργους οπότε η πείνα θα οδηγεί πολλούς να αποδέχονται να καθαρίζουν σκ@τά για 1 ευρώ το δακάωρο. Θα ακολουθήσει νέος γύρος μειώσεων εισοδημάτων με την ίδια σοφή μέθοδο, οπότε η ανάπτυξη της οικονομίας και της κοινωνίας είναι κάτι περισότερο από βέβαιη σε βάθος πενταετίας.
          Λίγη υπομονή μόνο κάνε μέχρι να πιάσουν τόπο οι "θυσίες του λαού" και να λειτουργήσουν οι "διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις" ώστε να ζήσουμε σε "χώρα πρότυπο". ΔΥ και ΙΥ αδελφωμένοι αφού δε θα διαφέρουν πλέον σε τίποτα, θα απολαύσουν τους καρπούς της σοφης πολιτικής.

          • Περικλής avatar
            Περικλής @ euagelos 11/05/2013 20:32:14

            Το σκεπτικό είναι ότι η αγορά χωρίς στρεβλώσεις καθορίζει το μισθό στον ιδιωτικό τομέα αρχικά. ΟΚ; Βάζουμε ένα επίδομα ανεργίας ανάλογα με την κατάσταση της χώρας και ανάλογα η αγορά ρυθμίζει το μισθό στον ιδιωτικό τομέα.

            Το μισθό στο δημόσιο τώρα, ανάλογα με το που ρυθμίστηκε ο ΙΤ, τον βάζουμε στο 70-80% του μισθού του ΙΤ.

            Τέλος ρυθμίζεις τις συντάξεις έτσι ώστε να εξαρτώνται άμεσα από τις εισφορές που πλήρωσε ο καθένας.

            Μετά ρυθμίζονται και οι τιμές των προϊόντων ανάλογα με την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών αυτόματα και έχεις μια σωστή οικονομία.

          • euagelos avatar
            euagelos @ Περικλής 11/05/2013 21:14:23

            Όταν λες χωρίς στρεβλώσεις τι εννοείς? Θα γίνει σύγκρουση και με όλα τα μονοπώλεια και τα καρτέλ? Αν ναι, σε πάω με 1000 γιατί είσαι και επαναστάτης!

          • KOSTAS70 avatar
            KOSTAS70 @ Περικλής 12/05/2013 00:36:54

            Είσαι πολύ μικρός και δεν πρόλαβες τους "ήρωες" του νεοφιλελευθερισμού , Μάνο και Ανδριανόπουλο, σε δράση. Το '92, λοιπόν, αποφάσισαν, ως αρμόδιοι υπουργοί, την απελευθέρωση της τιμής της βενζίνης, γιατί "σύμφωνα με τη θεωρία ο ανταγωνισμός θα ρίξει τις τιμές". Από 150 δρχ, την άλλη μέρα το λίτρο βενζίνης πήγε στις 220 δρχ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΠΕΣΕ. Η μόνη που έπεσε ήταν, και γι' αυτό το λόγο, μεταξύ άλλων, η κυβέρνηση της ΝΔ.
            Άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη. Μην περιμένεις ποτέ τον ΙΤ στην Ελλάδα να δώσει στον υπάλληλο αυτό που πραγματικά αξίζει. Πιο πιθανό είναι ο ήλιος να ανατείλει αύριο το πρωί από τη Δύση. Άρα, μαζί με τους ΙΥ πρέπει να παραμείνουν στη μιζέρια και την εξαθλίωση και οι ΔΥ...Δεν πάμε πουθενά μ' αυτή τη νοοτροπία.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Περικλής 11/05/2013 21:30:00

      Ποιος παραιτείται από τη δουλειά του, είμαστε με τα καλά μας; Οι ΙΥ που μένουν απλήρωτοι, παραιτούνται; Εδώ ούτε οι Πακιστανοι της Μανωλάδας δεν παραιτούνται...

  33. Τεμπέλης καθηγητής avatar
    Τεμπέλης καθηγητής 11/05/2013 14:59:05

    Μα, εσείς έχετε γίνει Στουρνάρας στην οικονομική ανάλυση!

  34. Simon Bolivar . avatar
    Simon Bolivar . 11/05/2013 17:44:43

    Ο σοφός τοίχος έχει την λύση. Γραμμένο σε ένα τοίχο σχολείου στο Ρουφ δίπλα στην στρατολογία .Ζητείτε Πακιστανός με καλή γνώση ελληνικών για πρωινή εργασία , πληροφορίες εντός .

  35. ΑΠΟΛΛΩΝ avatar
    ΑΠΟΛΛΩΝ 11/05/2013 18:43:48

    Από πού προκύπτει ότι "τη σχολική χρονιά 2012-2013 5.500 εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα εργάστηκαν λιγότερο από 12 ώρες την εβδομάδα" ; Εννοείτε μήπως τα στελέχη (διευθυντές, υποδιευθυντές) που βάσει νόμου έχουν μικρότερο ωράριο ; Πού βρήκατε αυτά τα στοιχεία ;

  36. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 11/05/2013 21:37:28

    Με την Απόφαση για επιστράτευση της Κυβέρνησης το θέμα είναι λήξαν.
    Σαν κάτι να κινείται φαίνεται.
    Αν ήταν 1987 ο Ανδρέας θα είχε αφήσει το θέμα να σέρνεται , οι εξετάσεις να μην γίνονται και μετά από αφάνταστη ταλαιπωρία και αποτυχία για πολλούς μαθητές να αλλάζει τον Υπουργό παιδείας και στη θέση του να βάζει έναν ηλίθιο που για να σταματήσει η απεργία έδωσε τα περίφημα τρίμηνα στους καθηγητές. Εν τω μεταξύ κάποιοι πρόεδροι της ΟΛΜΕ θα είχαν γίνει πιθανόν και βουλευτές.....

    Ευτυχώς αυτά τελείωσαν οριστικά.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Π. Ευθυμιάδης 11/05/2013 22:07:23

      Καλό είναι να μην κάνουμε εικασίες, για γεγονότα, τα οποία έχει καταγράψει η Ιστορία και είναι τα εξής:
      Στα τέλη του 1987, επί πρωθυπουργίας Α. Παπανδρέου έγιναν επαναλαμβανόμενες απεργίες των καθηγητών (στη διάρκεια των μαθημάτων),
      που οδήγησαν τον, τότε Υπ.Παιδείας, Αντώνη Τρίτση, σε παραίτηση.

      Ο νέος υπουργός Παιδείας, Απ. Κακλαμάνης, ήρθε αντιμέτωπος, την άνοιξη-καλοκαίρι του 1988, με τις απεργίες των καθηγητών, κατά τη διάρκεια των Πανελλαδικών εξετάσεων. Η απεργία κηρύχθηκε παράνομη , με την ταυτόχρονη αντικατάσταση του Α.Κακλαμάνη, από τον ΓΑΠ, στο Υπ. Παιδείας.

      Δεν θυμάμαι ποιος ήταν πρόεδρος της ΟΛΜΕ και ποια ήταν η εξέλιξή του ή κατά πόσο η εξέλιξή του, επηρρέασε το μέλλον της χώρας μας.
      Πάντως, σίγουρα όλοι γνωρίζουμε, ότι τα τότε εμπλεκόμενα πολιτικά πρόσωπα είχαν την λαμπρότερη δυνατή πολιτική ανέλιξη,
      φτάνοντας στα κορυφαία αξιώματα, του Προέδρου της Βουλής και του Πρωθυπουργού (ΓΑΠ) !

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ roadrunner 13/05/2013 11:11:24

        "φτάνοντας στα κορυφαία αξιώματα, του Προέδρου της Βουλής και του Πρωθυπουργού (ΓΑΠ) !"

        Τα ίδια λέμε....

  37. ΑΠΟΛΛΩΝ avatar
    ΑΠΟΛΛΩΝ 11/05/2013 23:22:19

    Για τα παιδιά όμως εκείνης της χρονιάς (ένα από τα οποία τυγχάνω κι εγώ) που έδωσαν διπλές εξετάσεις (10 - 15 Ιουλίου προαγωγικές και 17 - 20 Ιουλίου Πανελλήνιες με 40 βαθμούς) μούγκα και τότε και τώρα. Αυτό το κράτος τελικά έχει φτιαχτεί για λίγους κι εκλεκτούς.

  38. Δοβλέτης Γιάννης avatar
    Δοβλέτης Γιάννης 30/05/2013 23:26:17

    Αύριο 31/05/2013 τελειώνει-πλην ειδικών μαθημάτων & εξετάσεων σε διάφορα αθλήματα- οι πανελλαδικές εξετάσεις για το 2012-2013! Σκέπτομαι ,απολογιστικά πια, και απαριθμώ νικητές και χαμένους! Ποιοί κέρδισαν από την τεχνητή κρίση, κατά την γνώμη μου, και τους επικοινωνιακούς τακτικισμούς εφέτος; Η Δημοκρατία, οι καθηγητές, η ελληνική οικογένεια, οι μαθητές μας, το εκπαιδευτικό μας σύστημα, ποιός;;;!!! Έζησα καθημερινά τον πόνο και την αγωνία των μαθητών μου, χάρηκα με την χαρά τους, τους αγκάλιασα και τους παρηγόρησα στην αποτυχία τους...ήταν όμως δική τους αποτυχία ή ήταν θύματα μιας διακυβέρνησης που έχυσε κροκοδείλια δάκρυα για τα παιδιά που οι κακοί καθηγητές δεν θα σέβονταν τον κόπο τους, αλλά την ίδια ώρα χιλιάδες παιδιά, πάνω από τα 2/3 "τσακίστηκαν" με καλοσχεδιασμένο σχέδιο εξόντωσης και με όπλο θέματα που ακόμα και οι "καλοί" καθηγητές των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων δεν μπορούσαν να λύσουν; Γιατί και με ποιό σκοπό οι φετινές εξετάσεις μετατράπηκαν σε σφαγή για χιλιάδες παιδιά και οικογένειες; Μήπως θέλουμε να τους οδηγήσουμε στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ή στο εξωτερικό; Μήπως θέλουμε να τα αφήσουμε εκτός ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης; Δεν γνωρίζω, δεν μπορώ να το πω με σιγουριά, αλλά μάλλον χάσαμε όλοι! Όλοι; Όχι όλοι φυσικά! Πάλι το σύστημα είχε ειδικές συνθήκες για λίγους και εκλεκτούς! Ας καταγγείλω λοιπόν κάτι κι εγώ! Μήπως μπορεί να μας απαντήσει κάποιος φωστήρας του Υπουργείου γιατί τις τελευταίες 3-5 ημέρες πριν τις Πανελλαδικές οι μαθητές των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων έπαθαν σωρηδόν μια συγκεκριμένη πάθηση που δεν απαιτεί πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια επιτροπή για την διάγνωση της ή πολύμηνη και επιστημονικά τεκμηριωμένη διάγνωση, αλλά με ένα απλό πιστοποιητικό δημόσιου νοσοκομείου αυτομάτως σε στέλνει για εξέταση στους Φυσικώς Αδύνατους, δηλαδή στην προφορική εξέταση, όπου ο εξεταζόμενος έχει ατελείωτες ώρες μπροστά του για να σκεφθεί και να λύσει τα θέματα και φυσικά να εξεταστεί προφορικά! Μήπως γνωρίζετε πως λέγεται αυτή η πάθηση; ΤΕΝΟΝΤΙΤΙΔΑ!
    Συγχαρητήρια κύριοι των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων & γονείς αυτών των μαθητών! Καταγράψατε επιτυχίες οι μεν και δώσατε στο παιδί σας ένα παιδαγωγικό μήνυμα οι δε...με τις υγείες σας!
    Στις διαταγές σας,

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.