19/05/2010 13:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιστολή σιδηροδρομικών προς το επιβατικό κοινό

Το κείμενο που ακολουθεί μοιράστηκε στα τρένα


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ ΖΗΤΑΜΕ

ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.

ΤΑ ΧΑΛΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΣ ΑΔΙΚΟΥΝ ΚΑΤΑΦΟΡΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ.

ΟΙ ΜΑΝΤΕΛΗΣ ΒΕΡΕΛΗΣ ΛΙΑΠΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ)
ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΟΥ ΟΣΕ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΣΤΟΧΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ
ΠΟΥ ΕΣΤΗΝΑΝ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ.

ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ

1.ΕΣΤΗΣΑΝ 10 ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ.

2.ΝΟΙΚΙΑΣΑΝ ΤΡΕΝΑ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ.

3.ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΒΑΓΟΝΙΑ ΤΟ 2004 ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΟΛΕΙΔΗ 160 ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ 80 !!!

4.ΞΟΔΕΨΑΝ ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙ-ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ.

5.ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ (ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ-ΣΗΜΑΤ/ΣΗΣ) ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 10 ΕΚΑΤ.

6.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ (75% ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ).

7.ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΕΠΕΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 5-10 ΕΥΡΩ Ο ΤΟΝΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ.

8.ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ( ΒΛΕΠΕ SIEMENS )
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΙΔ/ΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/05/2010 13:43:44

    Θα έπρεπε να συνεχίσουν:

    9. παραπάνω βαγόνια για μεταφορές που ανακαλύπτονται μόνο σε ...ατυχήματα γιατί τα λεφτά πάνε αλλού.

    10. πόσες χιλιάδες € είναι οι αμοιβές με τις υπερωρίες τον Δεκέμβριο του 2009 κάποιου που κατεβάζει τις μπάρες στις διαβάσεις

    11. 10 χρόνια που είναι οι ανακοινώσεις ή η μηνύσεις; ααα ξέχασα δεν υπήρχε πρόβλημα γιατί ήταν κάποιοι βολεμένοι.

    Να μην δουλευόμαστε σε αυτή την χώρα: όταν κάποιος που κατεβάζει τις μπάρες παίρνει +50% από τον πιλότο πολεμικού αεροπλάνου στο Αιγαίο δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί.

    Δέχονται λοιπόν να μείνει ο ΟΣΕ και να πληρώνονται με το 3205 και ας είναι ΔΕΚΟ; Διαφορετικά εγώ δεν δέχομαι να με φεσώνει με 10δις και 2,000,000 κάθε μέρα για να παίρνουν οι κλειδούχοι 4 και 5,000 € με πλασματικές υπερωρίες...

  2. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 19/05/2010 14:44:19

    Σίγουρα θα μας βγει σε καλό το σουνέτι που μας έχουν ετοιμάσει.
    Οι κλέφτες κατηγορούν τους κλεπταποδόχους, οι βολεμένοι ζορίζονται, οι παρθένες βιάζονται να γίνουν χρηματιζόμενες, οι τραγουδιστές συνουσιάζονται για να κάνουν ωραία φωνή, οι δημοσιογράφοι το βιολί τους οι παστρικές φωνάζουν για τη σωτηρία του νταβατζή τους.
    Η προστυχιά στο μεγαλείο της. Την είχαν όμως τόσο καλά κρυμμένη!!
    Ο μόνος που θα γλυτώσει το σουνέτι είναι αυτός που του το κάνανε σε βρεφική ηλικία λόγω οικογενειακής παράδοσης.

  3. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 19/05/2010 14:47:49

    Αν έπαιρναν 4-5 κλειδούχοι και καμιά 50αριά ημέτεροι 5000 ευρώ μισθό,με πλασματικές υπερωρίες,αυτό δεν είναι δίκαιο να χαρακτηρίζει όλους τους σιδηροδρομικούς. Τα χρήματα,που χρωστάει το Κράτος στον ΟΣΕ και είναι κολοσσιαίο το ποσό, πότε θα τα δώσει? Φάκτορα ψάξε πόσα χρωστάει το υπουργείο άμυνας στον ΟΣΕ από στρατιωτικές μεταφορές.

  4. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 19/05/2010 15:50:20

    Οσο το δημόσιο, για να διασωθεί το "πολιτικό προσωπικό" που μας καταδυναστεύει δεκαετίες, "κόβει" προνόμια και προνομίες από τους χθεσινούς πελάτες του (με την ρωμαϊκή έννοια του πελάτη), θα ακούμε και διάφορες τέτοιες καταγγελίες.

    Που εναγωνίως οι καταγγέλοντες θα προσπαθούν να "επικαιροποιήσουν", για να αποκρύψουν ή να απομειώσουν τις δικές τους ευθύνες και συνενοχές.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Διότι το περίφημο "πολιτικό προσωπικό" δεν ενδιαφέρεται να "διασώσει" την χώρα. Αλλά την θέση και την ύπαρξή του. Αν ήθελε να "διασώσει" την χώρα δεν θα την έφερνε σ' αυτή την κατάσταση, μιας εξαρχής.

    ΥΓ2. Σιγά μην αυτοκαθαρθούν αυτοί οι άνθρωποι! Η αυτοκάθαρσή τους θα έχει τόση επιτυχία όση και εκείνη του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, για την πρόοδο της οποίας ουδέν επληροφορήθημεν.

  5. Ασυμβίβαστος avatar
    Ασυμβίβαστος 19/05/2010 17:14:23

    Φάκτορα, για το κατάντημα του ΟΣΕ ευθύνεται το πολιτικό προσωπικό, που χρόνια τώρα χρησιμοποιεί τον πολύπαθο αυτό Οργανισμό για να βολέψει την εκλογική του πελατεία, αλλά και για να κάνει τις αρπαχτές του, μέσα από τις υπερτιμολογημένες συμβάσεις προμηθειών και έργων, που ενώ έχουν καταβροχθήσει τρία(!!!) ολόκληρα Κοινοτικά Πλαίσια και πάμε για το τέταρτο, δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν μια γραμμή 500 χιλιομέτρων, δηλαδή τον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Αυτό λέγεται επενδυτική τραγωδία, για την οποία όμως δεν θα την πληρώσει η εταιρεία που ευθύνεται 100%, δηλαδή η ΕΡΓΟΣΕ που εκτελεί όλα τα συγχρηματοδοτούμενα έργα, αλλά ο ΟΣΕ και οι εργαζόμενοί του...Ο ΟΣΕ "πρέπει να κλείσει" κραυγάζουν οι υπαίτιοι και οι πληρωμένες "γραφίδες" τους "γιατί το χρέος του έχει φτάσει τα 10 δις" και "βάζει μέσα τη χώρα 2 εκατομμύρια την ημέρα". Δεν μπαίνουν όμως στον κόπο να πούν πόσα από αυτά είναι για τόκους δανείων, που το Κράτος υποχρέωσε τον ΟΣΕ να συνάψει, για να καλύψει τη δική του συμμετοχή στα παραπάνω συγχρηματοδοτούμενα έργα και προμήθειες, εμφανίζοντας ταυτόχρονα με τον τρόπο αυτό μικρότερο Δημόσιο χρέος, αφού μέχρι πρότινος τα χρέη ΔΕΚΟ όπως ο ΟΣΕ δεν έμπαιναν στο Εθνικό Δημόσιο χρέος και αποτελούσαν τα λεγόμενα "κρυφά χρέη". Από την άλλη "ποιούν νύσσαν" για την ΕΡΓΟΣΕ, την οποία αφήνουν στο απυρόβλητο και καμιά "εξυγίανση" και κανένα Δ.Ν.Τ δεν την αγγίζει, αφού εκεί συνεχίζεται το "πάρτυ" των μεγαλοεργολάβων και των μεγαλοπρομηθευτών, των πάλαι ποτέ "νταβατζήδων". Μια μέρα "έπαιξε" (αλήθεια, πως τους ξέφυγε;) το σενάριο της συγχώνευσης και της ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ και το μαζέψανε άρρον-άρρον. Μπήκαν προφανώς σε δράση τα "μεγάλα μέσα", οι γνωστοί "Παγκαλοσιφουνάκηδες" κατά Βγενόπουλο. Δύστυχε Παπανδρέου, μέχρι να πάρεις χαπάρι, θα έχεις την τύχη που είχε κι ο "χοντρός"...

  6. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 19/05/2010 18:49:03

    Κατερίνη

    Απόφοιτος εξαταξίου, υπάλληλος ΟΣΕ : 5.300 το μήνα.

    Στο χέρι, φυσικά !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.