#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/08/2010 17:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιλογή ανανέωσης της ΝΔ η υποψηφιότητα Κικίλια στην Αττική



Ένα νέο κι άφθαρτο πρόσωπο προτείνει η ΝΔ για περιφερειάρχη Αττικής: Τον Βασίλη Κικίλια, ιατρό ορθοπεδικό και πρώην διεθνή καλαθοσφαιριστή.

Μέχρι σήμερα δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο Αθηναίων και Πρόεδρος του Οργανισμού Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου, ο Βασίλης Κικίλιας είναι ένας νέος άνθρωπος, ένα πρόσωπο “από την διπλανή πόρτα”, χωρίς σκελετούς στην ντουλάπα του και συγκροτημένος. Στις τελευταίες εκλογές ήταν υποψήφιος της ΝΔ στην Β΄ Αθηνών.

Κατά τα άλλα είναι προφανές ότι ο Αντώνης Σαμαράς αναδεικνύει αργά αλλά με προσοχή και σταθερά τα νέα πρόσωπα που θέλει να έχει δίπλα του.

Και αν θέλετε την γνώμη μας μακάρι να κάνει κάτι ανάλογο σε όλες τις περιφέρειες.

ΑΝΑΝΕΩΣΗ. ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ

Ο Αντώνης Σαμαράς δέχθηκε σήμερα στο γραφείο του τον Β. Κικίλια και μετά τη συνάντηση  έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Εγώ έχω μια εντολή, για ανανέωση με αξιοσύνη.

Να, λοιπόν, στη μεγαλύτερη Αυτοδιοικητική Περιφέρεια της χώρας, την Αττική, Βασίλης Κικίλιας.

Νέος, γιατρός, αθλητής, Αυτοδιοικητικός, άφθαρτος. Καλή επιτυχία από την καρδιά μου. Να πάνε όλα καλά ».

Από την πλευρά του ο κ. Κικίλιας τόνισε τα ακόλουθα:

«Κύριε Πρόεδρε, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνετε. Θα ήθελα να σας πω ότι είναι μεγάλη η ευθύνη αλλά και μεγάλη η ευκαιρία για μένα και κυρίως για τους ανθρώπους της γενιάς μου, αλλά και τα πιο νέα παιδιά που έρχονται.

Ξέρετε, και σαν αθλητής και σαν γιατρός, έτεινα το χέρι μου σε όλους. Αυτό θα κάνουμε και τώρα, γιατί τα προβλήματα δεν έχουν πολιτικό χρώμα, έχουν κοινή αφετηρία τον άνθρωπο και εμείς καλούμαστε να βρούμε τις λύσεις».

Σημειώνεται ότι ο κ. Κικίλιας είναι Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων, και Γραμματέας Αθλητισμού της Νέας Δημοκρατίας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίας avatar
    Ηλίας 19/08/2010 15:35:51

    Παιδιά..κι εγώ νέος κι άφθαρτος είμαι. Παίζει να βάλω για περιφερειάρχης;
    Τι πράγματα είναι αυτά;;; Τι αυτοκτονική διάθεση μας έπιασε; Είπαμε ανανέωση , ναι, αλλά πραγματικά τι ελπίδες έχει να εκλεγεί ο - κατά τα άλλα εξαίρετος νέος- Κικίλιας; Ιδίως για την περιφέρεια Αττικής έπρεπε να καεβάσει ο Αντώνης πιο δυνατό χαρτί.

    • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος @ Ηλίας 19/08/2010 15:42:44

      Αυτή η στάνη αυτό το τυρί βγάζει. Τι να κάνουμε; Χρειάζεται χρόνος πολύς για να βγουν νέα σημαντικά πολιτικά στελέχη. Μέχρι τότε... υπομονή και στήριξη (τουλάχιστον) στον Πρόεδρο και τους (στενούς και έμπιστους) συνεργάτες του. Από εκεί και πέρα...υπομονή...

  2. Χρήστος avatar
    Χρήστος 19/08/2010 16:05:31

    αν έβαζε 'δυνατό' χαρτί κάποιοι θα έλεγαν ότι δεν κάνει ανανέωση. επίσης τα 'δυνατά' χαρτιά έχουν ακόμα τη φθορά της διακυβέρνησης της ΝΔ. πιστεύω θα αποδειχθεί καλή επιλογή.

  3. ψιλιασμενος avatar
    ψιλιασμενος 19/08/2010 16:06:27

    Πολύ καλή και με πολλές προοπτικές επιλογή. Συγχαρητήρια στον κο Σαμαρά και καλή επιτυχία στο Βασίλη Κικιλια.

  4. undercover gpr avatar
    undercover gpr 19/08/2010 16:10:19

    Ο Κικίλιας ΔΕΝ είναι Ανατολάκης!

    Είναι σοβαρός άνθρωπος και μορφωμένος.Πετυχημένος αθλητής (χωρίς τις life style προεκτάσεις των περισσοτέρων αθλητών) με πτυχίο ιατρικής και ασχολείται πάρα πολλά χρόνια με τα κοινά.

  5. Γιωργος avatar
    Γιωργος 19/08/2010 16:10:39

    Αντωνη καληνύχτα...

    • DARK-BLUE avatar
      DARK-BLUE @ Γιωργος 19/08/2010 18:05:42

      Πας για ύπνο Γιώργο ? ? άντε στο καλό και όνειρα γλυκά.

  6. Κων/νος Μανίκας avatar
    Κων/νος Μανίκας 19/08/2010 16:13:22

    Αν όντως ισχύει η είδηση, θεωρώ ότι είναι μια εξαιρετική επιλογή. Ένας άνθρωπος της γενιάς των 30 και κάτι, με καλό βιογραφικό, καμιά εμπλοκή σε "αμαρτίες" αθλητικών και άλλων επεκτάσεων. Καλή του επιτυχία. Θα έχει την αμέριστη στήριξη μας.

  7. dtd avatar
    dtd 19/08/2010 16:25:35

    Πάρα πολύ σωστή επιλογή.
    Μόνο με ανθρώπους νέους, δραστήριους και προπάντων μετρημένους, μακρυά από το life style, θα μπορέσει η ΝΔ να πείσει ότι είναι διαφορετική από τη σάπια εικόνα που υπάρχει σήμερα για το πολιτικό σύστημα.
    Χίλιες φορές ο κάθε άγνωστος Κικίλιας αντί για Σπηλιωτόπουλο, Μειμαράκη ή μεταγγραφές από την αριστερά και το ΠΑΣΟΚ...
    Μόνο έτσι θα αναδείξει στελέχη για το αύριο...
    Εξαιρετική επιλογή και πρέπει να υπάρξουν και άλλες παρόμοιες με το ίδιο σκεπτικό: Θα δώσω ευκαιρίες σε 50 άγνωστους, θα μου βγουν οι 10 καλοί και οι 10 άριστοι και με αυτούς θα φτιάξω μια ισχυρή και αποτελεσματική ομάδα. Σίγουρα θα κάνω και μερικές λάθος επιλογές.
    Αλλά χίλιες φορές καλύτερα να κάνεις λάθη από την επιλογή Καραμανλή να έχω ως δεξαμενή μόνο μια - περιορισμένων δυνατοτήτων - Κοινοβουλευτική Ομάδα "για να μην αντιδρούν οι βουλευτές" και μετά να λέω ότι δεν έχω πάγκο...
    Μπράβο Αντώνη!!!

  8. anonymous avatar
    anonymous 19/08/2010 16:29:19

    Πέρασα από τη σελίδα του και μου άφησε καλή εντύπωση.

  9. Ηλίας avatar
    Ηλίας 19/08/2010 16:35:17

    Παιδιά, το πρόβλημα στην υποψηφιότητα κικιλια είναι η αδυναμια της νδ να την στηριξει επικοινωνιακα. Μαντευω τους αυριανους τιτλους των λαμπρακηδων και των ψυχαρηδων. "ΛΕΥΚΗ ΠΕΤΣΕΤΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΚΙΛΙΑ" και τα σχετικά. Ακολουθουν τα πληρωμενα γκαλοπ που θα τον δειχνουν στην τριτη θεση και το ρευμα ήττας δεν αργει να καθιερωθεί.
    Έχουμε τρόπο να στηριξουμε αυτή την υποψηφιότητα ως υποψηφιοτητα ΝΙΚΗΣ; Δε νομίζω..

  10. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 19/08/2010 17:01:19

    Θα ηθελα να συμφωνήσω κι εγω με τους περισσότερους σχολιαστές σχετικά με την επιλογή του Κικίλια, που εκτός απ' οτι κατι ψιλά που έχω ακούσει για την θητεία του στο Δημο Αθηναίων δεν γνωρίζω ουτε εχω ακούσει κάτι περισσότερο για τον ανθρωπο. Φαντάζομαι οτι σαν κι εμενα υπάρχουν πολλοί και δυστυχώς η μεγάλη μαζα των ψηφοφόρων τείνει να ψηφίζει τους επιτυχημένους που συνήθως είναι και αναγνωρίσιμοι! Υπ' αυτήν την εννοια περίμενα πραγματικά οτι ο Σαμαρας θα έκανε το μπαμ με τον Σγούρο για την περιφέρεια...

  11. thespieys avatar
    thespieys 19/08/2010 17:03:49

    Kαλη επιλογή, τους εχω σιχαθει τους επαγγελματιες πολιτικάντηδες και τους προβεβλημενους από τα διαπλεκομενα ΜΜΕ.

  12. Jen avatar
    Jen 19/08/2010 17:07:23

    Μαλλον η περιφέρεια Αττικής πάει για δώρο στο Πασοκ αν κατεβάσει κάποιο γνωστό πρόσωπο.

    • DARK-BLUE avatar
      DARK-BLUE @ Jen 19/08/2010 18:42:59

      Σαν ποιον δηλαδή ? όσο ποιο γνωστό τόσο μεγαλύτερη θα είναι η χυλόπιτα

  13. NONOS avatar
    NONOS 19/08/2010 17:23:40

    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ
    Η ΑΤΤΙΚΗ ΡΕ ΜΑΓΓΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Α ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΑΚΙ

  14. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 19/08/2010 17:26:13

    Με προβληματίζει ομολογώ η επιλογή αυτή, λόγω της σοβαρότητας της συγκεκριμένης θέσης. Ο Περιφερειάρχης Αττικής είναι η σπουδαιότερη θέση στην Αυτοδιοίκηση, ένα είδος πρωθυπουργού σχεδόν της μισής Ελλάδας.
    Θα θεωρούσα ως επιτυχή την επιλογή του Αντώνη, αν κατέβαζε κάποιον ήδη πετυχημένο ως προς το έργο του και προπαντός χωρίς την παραμικρή σκιά στην οικονομική διαχείρισή του, Δήμαρχο ή Νομάρχη.
    Αποδέχομαι την προσπάθεια ανανέωσης που επιχειρείται με νέα και άφθαρτα πρόσωπα, αλλά δεν κατανοώ καθόλου την προώθηση ανθρώπων χωρίς επαρκή εμπειρία με περγαμηνές, σε τόσο σοβαρές διεκδικούμενες θέσεις!
    Η Αττική έχει μετατραπεί σε ένα πολύχρωμο μωσαϊκό όχι μόνον πληθυσμιακά αλλά και πολεοδομικά και περιβαλλοντικά! Εάν το ζητούμενο από την Αυτοδιοίκηση σε επίπεδο Περιφέρειας, είναι ο άριστος συντονισμός των πάντων ώστε να βελτιωθεί η Ποιότητα Ζωής των κατοίκων της Αττικής, η Ν.Δ. οφείλει να παίξει με πολύ δυνατό αυτοδιοικητικό χαρτί για μια τόσο εξαιρετική θέση!
    Γνώμη μου είναι ότι ο νέος στην ηλικία και καθ’ όλα αξιόλογος Κικίλιας, θα μπορούσε να ξεκινήσει από μια χαμηλότερη θέση στην Περιφέρεια και να αποκτήσει τη χρήσιμη εμπειρία, για την οποία μπορεί να αξιολογηθεί αργότερα! Η επιλογή του στην κοινή γνώμη πιστεύω πως θα περάσει σαν ένδειξη έλλειψης έμπειρων και άφθαρτων αυτοδοικητικών στελεχών από το κόμμα της Ν.Δ. και θαρρώ πως αυτό την αδικεί κατάφορα!

  15. Κων/νος Μανίκας avatar
    Κων/νος Μανίκας 19/08/2010 17:29:12

    Ενώ η Μπιρμπίλη ή η Γεννηματά είναι μεγαλωμένες στο Πέραμα κι έχουν τεράστιο πολιτικό έργο να επιδείξουν. Ψυχραιμία παιδιά!! Θα δούμε το ψηφοδέλτιο που σίγουρα θα περιλαμβάνει άτομα από όλη την περιεφέρεια. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να δοθεί μια άλλη εικόνα για την παράταξη. Έτσι κι αλλιώς τα αρχικά ποσοστά της ΝΔ δεν είναι πάνω του 30% στην Αττική. Αφήστε λοιπόν να χρησιμοποιηθεί και κάτι διαφορετικό από τα κλασικά στελέχη που έχουν συγκεκριμένο εύρος ακροατηρίου. Και σε επίπεδο συμβολισμού να το δούμε, για τους νεότερους, είναι μια σηαμντική κίνηση του Σαμαρά.

  16. athoos avatar
    athoos 19/08/2010 17:36:24

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ!!!
    Δεν θέλουμε άλλους δεινόσαυρους επαγγελματίες πολιτικάντηδες.
    Κικίλιας για να ξεχωρίσει το ρύζι απο τον λαπά.
    Να δουμε πόσοι είναι οι υγιώς σκεπτόμενοι ψηφοφόροι στην περιφέρεια.
    Τι θα πει δεν έχει εμπειρία, γερό στομάχι να έχει.
    Οι έμπειροι μέσα στα σκατά βουτηγμένοι είναι.

  17. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 19/08/2010 17:43:53

    Τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα, και μάλιστα είναι χειρότερα απ'οτι στην αρχή, και φυσικά δεν είναι όπως εμείς τα βλέπουμε με την άνεση της απόστασης χωρίς να έχουμε μπροστά μας, δίπλα μας, παντού, τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που έχει ο Α. Σαμαράς.Και τι δεν έχει συμβεί από τότε που έχει αναλάβει την ηγεσία του κόμματος.

    Ο Αντώνης Σαμαράς ανέλαβε πριν 8 μήνες ένα κόμμα 36 ετών , χωμένο μέσα στην διαπλοκή και την ρεμούλα, ένα σάπιο "πράγμα" , από τα πολύ ψηλά πατώματα έως τα χαμηλότερα.
    Παρέλαβε ( κληρονόμησε) ένα κόμμα με στελέχη βουτηγμένα σε ότι κακό υπάρχει, και φυσικά βουλευτές και πολιτευτές που στην πλειοψηφία τους είναι αντιπαθητικοί στην κοινωνία και ειδικά στους ψηφοφόρους της Ν.Δ.
    Αυτοί δε που τον στήριξαν από την πρώτη στιγμή δεν είναι οι περισσότεροι στελέχη ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.

    Να πούμε για της φατρίες και τους υπονομευτές ? να πούμε για την οικογένεια και την παρέα της ? να πούμε για τους επί 5 χρόνια καλοβολεμένα στελέχη ( όλων των βαθμίδων) που το μόνο που ξέρουν είναι να παίρνουν από την Νέα Δημοκρατία χωρίς να δίνουν ούτε μια σταγόνα ιδρώτα ? να πούμε ότι κληρονόμησε 5 άτολμα και όχι μόνο χρόνια κυβέρνησης ΝΔ, να πούμε ότι έχει απέναντι του τον μεγαλύτερο προδότη της νεότερης Ιστορίας ? να πούμε ότι είναι ο μόνος μέσα από την βουλή που πρέπει να δώσει ΕΛΠΊΔΑ στον ταλαιπωρημένο και φοβισμένο πλέον Ελληνα, και φυσικά δεν ξεχνάμε τα δυο εξαπτέρυγα που η μοναδική τους σκέψη είναι ο αφανισμός του,...τι να πρώτο πούμε, και ποιον να πρώτο πιάσουμε.

    Ο Αντώνης Σαμάρας είναι ο μοναδικός πρόεδρος της Ν.Δ. που ανέλαβε το κόμμα στην χειρότερη περίοδο της Νέας Δημοκρατίας, στην χειρότερη περίοδο της πατρίδας μας, και στην χειρότερη φάση της "ανθρώπινης" υπόστασης.

    Δεν είχε καν την πολυτέλεια του χρόνο μαζί του, έπρεπε από το ίδιο λεπτό που ανέλαβε να αντιμετωπίσει ότι είχε μπροστά στα δυο μέτρα..το βουνό με τα προβλήματα και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ ! ! ! ! Δεν λέω ότι δεν έγιναν κάποια λάθη, όχι, άλλωστε κανένας δεν είναι θεός, δεν υπάρχουν γήινοι θεοί,...ο Θεός είναι ένας, τέτοια λάθη σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο θα ήταν τουλάχιστον... αμελητέα.
    Αντώνη προχώρα.
    Αντώνη προχώρα με ότι υλικό έχεις.
    Αντώνη δεν είναι ικανός να σε γκρεμίσει κανένας.
    Αντώνη θα τα φτιάξουμε όλα, είμαστε κοντά σου όπως είμαστε πάντα.
    Δεν πειράζει, σου έλαχε ότι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί σε αρχηγό παγκοσμίως..... εσύ όμως ξέρεις να παλεύεις, να είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι μόνος, έχεις αληθινούς φίλους, ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,που δεν έχει κανένας άλλος πολιτικός.

    • Αγροφυλακας avatar
      Αγροφυλακας @ DARK-BLUE 24/08/2010 07:47:20

      Συμφωνώ με τις εκτιμήσεις του DARK BLUE. Το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Αντώνης Σαμαράς δεν πρέπει να υποτιμάται. Δεν έχω αρκετές πληροφορίες για να εκφέρω γνώμη για ορισμένες από τις επιλογές υποψηφίων που συζητούνται πρόσφατα αλλά εύχομαι να πετύχει ο Σαμαράς γιατί αν δεν πετύχει τότε κλάψε με μάνα κλάψε με.
      Σαν δείγμα των δύσκολων επιλογών που αντιμετωπίζει ο Αντώνης σας αναφέρω το εξής παράδειγμα. Στο συνέδριο το Καλοκαίρι, στην εναρκτήρια ομιλία του αναφέρθηκε στο ότι άνοιξε την πόρτα του κόμματος να βγουν ορισμένοι και ότι ίσως χρειασθεί να την ανοίξει ξανά. Σε αυτό το σημείο όλο το στάδιο ήταν στο πόδι και χειροκροτούσε/ επευφημούσε έντονα και παρατεταμένα. Όλοι ήταν στο πόδι εκτός από αυτούς που κάθονταν αμέτοχοι στις πρώτες 3-4 σειρές των καθισμάτων. Τι έπρεπε να κάνει; Να κάνει την επανάσταση και να τους διαγράψει όλους (ρισκάροντας συνάμα την διάλυση της ΝΔ), η να δώσει τόπο στην οργή και μεθοδικά να ανανεώσει το κόμμα; Η στάση που κράτησε σε αυτή την περίπτωση ίσως εξηγεί και το σκεπτικό της εκλογής ορισμένων υποψηφίων και συνεργατών που έκανε πρόσφατα. Ξέρω ότι πολλοί βιάζονται να δουν πάλι την ΝΔ να κυβερνά (και εγώ θα το ήθελα) αλλά ίσως αυτό να μην και τόσο πρακτικό η ωφέλιμο (δεδομένων των συνθηκών, και στην χώρα και στην ΝΔ). Σε αυτή την περίπτωση, ίσως ο Αντώνης με αίσθημα ευθύνης ετοιμάζει, σε βάθος χρόνου, μια ομάδα νέων ανθρώπων ώστε όταν έλθει η ώρα να κυβερνήσει να έχει και τους απαραίτητους συνεργάτες, όχι όπως ο Καραμανλης που δεν είχε που την κεφαλήν κλίνει. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο μόνος λόγος που θέλουμε (και ελπίζω να το πιστεύουν όλοι αυτό) να έλθει η ΝΔ ξανά στην εξουσία είναι για να κυβερνηθεί η Ελλάδα καλλίτερα, αν πρόκειται να έλθει στην εξουσία και να έχουμε μια από τα ίδια, ποιο το όφελος;

  18. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 19/08/2010 17:46:37

    @ Αφροδίτη
    Παρατηρω οτι τα σχόλιά σου γίνονται πάντα στο πνεύμα του "και με τον αστυφύλαξ και με το χωροφύλαξ". Μη φοβάσαι να λες τα πράγματα με το όνομά τους ουτε θα σε κατηγορήσει κανένας για έλλειψη επιχειρηματολογίας ακόμα κι αν πέσεις εξω στίς εκτιμήσεις σου...

    • Alex avatar
      Alex @ DeltaLamda 19/08/2010 17:57:49

      Σοβαρος τυπος,της γενιας μου...και πανω απο ολα δεν προερχεται απο κομματικο σωληνα....Ευγε!

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ DeltaLamda 19/08/2010 20:02:15

      DeltaLamda, ποτέ στη ζωή μου δεν υπήρξα και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα! Προσπάθησα στο σχόλιό μου να τεκμηριώσω την άποψή μου, που είναι εμφανώς αρνητική ως προς τη συγκεκριμένη επιλογή. Το να τον απέρριπτα χωρίς τη δική μου δικαιολογία, θα ήταν σαν να κατηγορούσα έναν άνθρωπο χωρίς να τον ξέρω. Και δεν σημαίνει ντε και καλά πως οι έμπειροι και επιτυχημένοι, που εγώ υπερασπίστηκα, ανήκουν οπωσδήποτε σε βαρονίες και στο κατεστημένο! Πάντως να ξέρεις πως δεν ανήκω σε εκείνους που πατούν σε δυο βάρκες! Μην μου χρεώνεις «αρετές» που δεν έχω.

  19. ΑΕΚΤΖΗΣ avatar
    ΑΕΚΤΖΗΣ 19/08/2010 17:47:40

    πολύ καλή επιλογή του κυρίου Σαμαρά, ο κύριος Κικίλιας είναι νέος άνθρωπος με όραμα και προοπτική. Δεν ανήκει σε τζάκια, δεν είναι διαπλεκόμενος, είναι επιστήμονας και εργατικός.
    έχω ακόμα έναν λόγο που θα τον ψηφήσω στο πρώτο δικαίωμα ψήφου που μου δίνεται.
    Είμαι ΑΕΚΤΖΗΣ και θα ήθελα να ασχοληθεί και με το μεγάλο πρόβλημα των Ενωσιτών που είναιτο γήπεδο στην Ν.Φιλαδέλφεια

  20. LG avatar
    LG 19/08/2010 17:53:47

    "...να είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι μόνος, έχεις αληθινούς φίλους, ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,που δεν έχει κανένας άλλος πολιτικός."

    ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΙΚΙΛΙΑ:
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΕΟ ΑΙΜΑ!

  21. petros avatar
    petros 19/08/2010 17:55:54

    Προσωπικά και τον Αστραχάν να έβλεπα υποψήφιο σε αντιμνημονικό ψηφοδέλτιο, στο β' γύρο θα τον ψήφιζα και με τα δύο μου χέρια. Μαύρο στα ψηφοδέλτια του ΔΝΤ ( Πασοκ, Λαος, Θεοδώρα, Δημοκρατική Αριστερά ), για να μαυρίσουμε τη ψυχή σε όσους μαύρισαν τη δική μας με τους φόρους, το φάγωμα των συντάξεων και των επιδομάτων μας, μέσω Χρηματιστηρίου και Ολυμπιακών αγώνων, που μας καταστρέφουν τα μεσαία και κατώτερα στρώματα, προς όφελος του 2% των διαπλεκομένων...

    Αν και δεν ψηφίζω στην Αττική, θεωρώ θετική την απόφαση για έναν αξιόλογο, νέο άνθρωπο, μακριά από τους γερασμένους καρεκλοκένταυρους της Ρηγίλλης, που την οδήγησαν σε χαμηλά ποσοστά. Είναι ένα πρόσωπο που θα φέρει κόσμο και από το κεντρώο, κεντροαριστερό χώρο, ένα πρόσωπο συμπαθές, χωρίς αντιπάθειες...

  22. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 19/08/2010 18:07:41

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ..

  23. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 19/08/2010 18:09:50

    Αν κόψει και αυτή την ξύλινη πολιτική γλώσσα μια χαρά.

  24. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 19/08/2010 18:35:05

    Να κάνει δηλώσεις είναι υπέρ ή κατα του μνημονίου.

  25. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 19/08/2010 18:36:21

    Eξαιρετική επιλογή!!!! Μπράβο Σαμαρά, ο Κιλκίλιας είναι ένας ικανότατος νέος που στον Δήμο έχει δουλέψει πάρα πολύ καλά. ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!

  26. ΛΕΩΝ avatar
    ΛΕΩΝ 19/08/2010 18:41:54

    Πολύ καλή επιλογή!
    Επιτέλους,κάποιος άφθαρτος και φρέσκος,μορφωμένος και αθλητής.
    Ευγενική φυσιογνωμία ο Βασίλης Κικίλιας-εύχομαι να σκίσει!

  27. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/08/2010 18:44:22

    Είναι πολύ καλή η επιλογή του Κικίλια. Είναι σοβαρός άνθρωπος, με μόρφωση, με εμπειρία στα κοινά και προφανώς επιθυμούσε να κατεβεί υποψήφιος για την Περιφέρεια.
    Αναλογη επιλογή θα περίμενα και για τον Δημο Αθηναίων, αλλά δυστυχώς ο Σαμαράς επέλεξε να στηρίξει τον δημοσιοσχεσίτη προστάτη των λαθρομεταναστών Νικήτα Κακλαμάνη.

  28. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 19/08/2010 18:46:17

    παντελης ελλειψη στυλ....ασπρο γιακαδακι-προγουλακι[αθλητικο προφιλ ε?]

  29. οεο avatar
    οεο 19/08/2010 18:53:18

    Ανθ'ημών, Γουλιμής

  30. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 19/08/2010 19:17:21

    1 απο 2 Τινά συμβαίνουν.

    Ο Σαμαράς μυρίστηκε οτι έρχεται πόλεμος και κατεβάζει στρατιώτες. Πήρε στα σοβαρά τις υποψίες για υπόγειο παρακράτος και προετοιμάζεται κατάλληλα.

    Ο Σαμαράς εκβιάστηκε και οπισθοχωρεί ελαφρά για να μπορεί να αναπνεύσει το κόμμα που φιλοδοξεί να φτιάξει η Ντόρα, αλλά να μην οπισθοχωρήσει τόσο ώστε να χάσει τις ψήφους των νέων απο κόμματα της Αριστεράς.

  31. ΣΜ avatar
    ΣΜ 19/08/2010 19:46:01

    Ἀδυνατῶ νὰ καταλάβω γιατί, σύμφωνα μὲ πολλοὺς ἐδῶ, θὰ ἔπρεπε ὁ ἄνθρωπος γι' αὐτὴν τὴ θέση νὰ εἶναι γνωστὸς στὸ εὐρὺ κοινό. Μήπως δὲν ἔχει τὸ κόμμα ἐξουσίας Ν.Δ. τὴ δυνατότητα νὰ προβάλλει τὰ νἐα στελέχη του καὶ ψαχνόμαστε;;; Τηλεοράσεις δὲν ὑπάρχουνε;;; Ἄσε ποὺ ἐπειδὴ ὁ ὑποψήφιος δὲν εἶναι γνωστὸς παλιὸς πολιτικὸς δὲν θὰ χρειαστεῖ καὶ νὰ τοῦ κρατήσουμε θέση στὰ ἑλικόπτερα τῆς Μεγάλης Φυγῆς.

    Ἐξαιρετικά. Τζότζολα, Κικίλιας, φέρτε κι ἄλλους νέους καὶ ἱκανούς.
    Τοὺς εἴδαμε τοὺς παλιούς, χορτάσαμε.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ ΣΜ 19/08/2010 20:36:20

      Ναι, δεν έχει το κόμμα "εξουσίας" νδ τη δυνατότητα να προβάλλει τα νέα του στελέχη. Και ΟΧΙ, τηλεοράσεις ΔΕΝ υπάρχουνε.

  32. george avatar
    george 19/08/2010 19:50:31

    Κίνηση υψηλού πολιτικού ρίσκου. Αφθάρτος αλλά και πολύ νέος, με μικρή αναγνωρισιμότητα και χωρίς υψηλές περγαμηνές από άλλους κοινωνικούς χώρους. Για την Περιφέρεια Αττικής, ίσως να χρειαζόταν ένα άτομο με μεγαλύτερη "θητεία" σε επαγγελματικό - κοινωνικό χώρο.

    Από την άλλη πλευρά βέβαια, μπορεί να εκπλήξει θετικά με τον πολιτικό του λόγο, και κυρίως από τυχόν αλλαζονεία των αντιπάλων του και να κερδίσει την περιφέρεια. Μην ξεχνάμε ότι και ο άγνωστος κάποτε Αβραμόπουλος κάπως έτσι μπήκε στην κεντρική πολιτική σκηνή. Πάντως ο πήχυς πρέπει να τεθεί ψηλά και η επιτυχία θα αναγνωρισθεί μόνο σε περίπτωση εκλογής ως περιφερειάρχη.

  33. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 19/08/2010 20:15:21

    Μπράβο Αντώνη.Η επιλογή σου όσο και να ξάφνιασε είναι πολύ καλή.
    Καλή επιτυχία Βασίλη Κικίλια, θα σε βοηθήσουμε όσο μπορούμε.

  34. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 19/08/2010 20:33:40

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Ο ΚΙΚΙΛΙΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ. ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ : ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΩΝ. ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΜΕGA ΑΠΟΨΕ ΗΤΑΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ : ΜΕ ΕΥΦΡΑΔΕΙΑ ΛΟΓΟΥ, ΗΘΟΣ, ΥΦΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟ ΣΕΜΝΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΩΠΙΚΗ! Η ΜΑΧΗ - ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ! ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ ΓΙΩΡΓΟΣ 19/08/2010 20:44:46

      Συμφωνώ, τον Κικίλια τον άκουσα στο MEGA και φαίνεται πολύ καλός.

  35. firiki2010 avatar
    firiki2010 19/08/2010 20:46:45

    Εχω την αίσθηση ότι η επιλογή Κικίλια εμπεριεχει την θέση (σωστή κατά την άποψη μου) ότι η Αττική δεν κερδίζεται. Κρίθηκε επομένως σκόπιμο να μην "καεί" επιφανές στέλεχος. Ούτως ή άλλως ο Κικίλιας μπορεί να αποδειχθεί μια επιλογή με μέλλον και τυχόν ήττα δεν πρόκειται να βλάψει ούτε την προσωπική πολιτική του καριέρα.
    Για τον κ Κικίλια την μόνη άποψη που έχω είναι ότι είναι υπερβολικά soft απ΄ ότι θυμάμαι από κάποιες τηλεοπτικές εμφανίσεις του.

  36. tzager avatar
    tzager 19/08/2010 22:07:49

    H NΔ έπρεπε να στηρίξει το Γιάννη Σγουρό (έστω και ανεπίσημα) σαν μία άκρως αυτοδιοικητική, ακέραιη, ανανεωτική και ευρείας αποδοχής υποψηφιότητα και να εγκλωβίσει το ΠαΣοΚ σε κομματική και εσωστρεφή επιλογή ήττας.

    Άλλη μία ατυχής επιλογή της Ρηγγίλης που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (Κακλαμάνης- Αθήνα, Γκιουλέκας- θεσσαλονίκη, Δράκος- Πελοπόννησος, Χειμάρας- Στερεά Ελλάδα)φαίνεται να τηρεί μία καθαρά αμυντική και ηττοπαθή στάση ως προς τις επερχόμενες κρίσιμες αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου.

    • Alex avatar
      Alex @ tzager 19/08/2010 22:18:24

      @tzager
      Αντιθετως κατεβαζει μια προσωπικοτητα και αντιμετωπιζει στα ισα τους υπολοιπους υποψηφιους.Μι αυπστηριξη σε Σγουρο (καθ ολα αξιος) θα εδινε την εικονα οτι κρυβεται πισω απο μια υποψηφιοτητα ειτε λογω ενδειας στελεχων ειτε λογω ηττοπαθειας!!

    • spiros avatar
      spiros @ tzager 19/08/2010 22:32:57

      Δεν μπορεί να στηρίξει υποψήφιο που ζητά το χρίσμα από το ΠΑΣΟΚ και περιμένει υπομονετικά . Επίσης θεωρώ ηττοπάθεια την μη στήριξη κομματικού υποψηφίου στην πρώτη περιφέρεια

  37. Γιωργος avatar
    Γιωργος 19/08/2010 22:18:02

    εαν ο Σαμαράς θεωρεί οτι οι εκλογές έχουν μόνο αυτοδιοικητικό χαρακτήρα γιατί κατεβάζει και βουλευτές ή πρώην βουλευτές υποψήφιους περιφερειαρχες και στην μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας προχωρά σε αυτή την επιλογή; Εφόσον ο Σαμαράς πιστεύει οτι αυτές οι εκλογές δεν αποτυπώνουν κανένα πολιτικό μήνυμα γιατί δεν δίνει χρίσματα μόνο σε στελέχη της αυτοδιοίκησης; Αλλά και να δεχθώ την υποψηφιότητα Κικίλια, γιατί δεν τον τοποθετούσε πριν απο μηνες ως αναπληρωτη εκπρόσωπο τύπου για να γίνει γνωστός στον κόσμο; Η επιλογή ήταν βιαστική χωρίς σχεδιασμό και κινδυνεύει η ΝΔ να έρθει τρίτη και τότε...

  38. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 19/08/2010 22:57:49

    Φαντάζομαι ότι πολλοί θά είναι αυτοί, οί οποίοι θά έχουν βαρεθεί νά υποστηρίζουν κάποιον υποψήφιο, πότε φθαρμένον καί πότε άφθαρτον καί νά διαπιστώνουν έν συνεχεία μέ θλίψη καί οργή ότι αυτό πού εκατάφεραν ήταν νά προσθέσουν στίς τάξεις τών βολεμένων έναν ακόμα.

  39. vardarskian avatar
    vardarskian 19/08/2010 23:33:38

    τι σόι αθλητής; από κανώ ξέρει;
    χαχα! Τζότζολα, Κικίλιας... επιτέλους ανάσες!

  40. chrisss avatar
    chrisss 20/08/2010 00:20:03

    ΕΛΕΟΣ! Σιγά μην στήριζε η ΝΔ τον λαμόγιο τον πασόκο τον Σγουρό..καλή επιτυχία στον Κικίλια, την αξίζει..

  41. azxc avatar
    azxc 20/08/2010 00:39:41

    η επιλογή αυτή μαρτυρά ότι η μάχη δεν θα είναι αμιγώς πολιτική και ενάντια στο μνημόνιο..προφανώς το Πασοκ βρίσκεται σε τραγική κατάσταση και το Σύστημα τείνει χείρα βοηθείας
    αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν υπάρχουν άλλοι υποψήφιοι στον ευρύτερο χώρο της κεντροδεξιάς, οι οποίοι θα μπορούσαν να αντιπαρατεθούν στην πιο πολιτικά χρωματισμένη αναμέτρηση της περιφέρειας Αττικής

  42. crazy doctor avatar
    crazy doctor 20/08/2010 09:22:34

    συμπαθης ο κικιλιας ,ειδικα οταν κολλαγε στην ομαδα μου κανα τριποντο,....πολιτικα παντως ειναι παραδοχη της ΝΔ οτι δεν υπαρχει καμια ανατροπη των εκλογικων συσχετισμων και παει για μια συμπαθητικη ηττα

  43. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 20/08/2010 10:17:52

    Οπως εγραψα απο χθες και απ' οτι ειδα συμφωνούν αρκετοι και υποθέτω θα συμφωνήσουν πολλοί περισσότεροι, αν δουν τα πράγματα ψυχραιμότερα και λιγότερο φανατικά και κοματοποιημένα, η επιλογή Κικίλια ήταν μάλλον πρώιμη!

    Υπο τίς παρούσες συνθήκες και για την σημασία που έχει η περιφέρεια αττικης τόσο σε αυτοδιοικητικό επίπεδο όσο πολιτικών εντυπώσεων και ουσίας, αφου ο περιφερειάρχης αττικης θα είναι ο ισχυρότερος πολιτικά αντρας μετά τον πρωθυπουργό, η επιλογή έπρεπε να βασίζεται στο τετραπτυχο "ΕΠΙΤΥΧΗΜΈΝΟΣ, ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ, ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΣ".

    Προσωπικά δεν θα με ενδιαφερε καν αν ενα τέτοιο πρόσωπο ανήκε κάποτε στο χώρο του ΠΑΣΟΚ εφόσον στο πρόσωπό του εξασφαλίζονταν το παραπανω τετράπτυχο και επιπλεον ενστερνιζότανε τις βασικές πολιτικές επιλογές της Ν.Δ. όπως τίς έχει καθορίσει ο αρχηγός της.

    Φοβαμαι όμως οτι ο Σαμαρας εγκλωβίστηκε σε αυτοδιοικητικό επίπεδο με τίς επιλογές στα πρόσωπα των Κακλαμάνη και του μαθητού του Κικίλια (με εκπληξη τον ακουσα να λεει οτι ρωτάει πάντοτε τον Κακλαμάνη και προφανως το ίδιο εκανε οταν ακουσε την πρόταση Σαμαρα). Και μόνο γι' αυτό τον θεωρώ άπειρο και λίγο για ένα τόσο σημαντικό ρόλο.

    Μακάρι να του βγουν και οι δύο επιλογές αλλά φοβαμαι οτι δεν... και λυπάμαι που ο Αντώνης έχασε την μεγάλη ευκαιρία να κάνει την πραγματική υπέρβαση και διαφορά και γιατί όχι? Να κερδίσει ακόμα και την περιφέρεια αττικης με οτι αυτο συνεπάγεται. Και αυτό θα μπορούσε να γίνει μόνο με την επιλογή ενός Γιάννη Σγούρου!

  44. ΛΕΩΝ avatar
    ΛΕΩΝ 20/08/2010 13:27:27

    Όλος ο κόσμος έχει λυσσάξει,"βαρεθήκαμε τους ίδιους και τους ίδιους,που έχουν κάνει επάγγελμα την πολιτική,είναι ώρα για νέους και άφθαρτους".
    Τώρα που βρέθηκε ένας,έχουν πέσει να τον φάνε..Για να εκελεγεί κάποιο από τα γνωστά παλαιολιθικά λαμόγια.
    Καλά να πάθουμε,τα θέλει ο κώλος μας.

  45. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 20/08/2010 23:02:09

    Δεν βλέπω να απασχόλησε κανέναν το δεδομένο ότι η Ιατρική προσφέρει μηδενικές γνώσεις σχετιζόμενες με το εν δυνάμει έργο ενός μελλοντκού Περιφερειάρχη. Η Ελλάδα έχει πληρώσει ακριβά την λογική "Να πάρουμε το πόστο και βλέπουμε", που αξιοποιεί την κοινωνική αίγλη του "γιατρού" πχ. για ψηφοθηρία και προδικάζει την αποτυχία στο έργο.
    Αλλά, στη χώρα της φαιδρής πορτοκαλέας ζούμε...για καταλληλότητα ως προς το έργο θα μιλάμε;

    • Μisha avatar
      Μisha @ ΠΗΛΕΑΣ 20/08/2010 23:13:40

      Kαι ο αρχηγός του στρατού Χηνοφώτης απέτυχε παταγωδώς όταν ανέλαβε το Υπ.Δημόσιας Τάξης.
      Οι «επιτυχημένοι» των περασμένων δεκαετιών σε πολιτικά πόστα έχουν ιδιαίτερα αυξημένες πιθανότητες να είναι και κλέφτες.
      Ζητούμενο στις παρούσες συνθήκες είναι το μίνιμουμ: οι υποψήφιοι να μην είναι κλέφτες ή φίλοι κλεφτών.
      Αυτά ανεξάρτητα από την υποψηφιότητα Κικίλια, η οποία έχει όπως και η υποψηφιότητα Κακλαμάνη, αποτελεί συνταγή αποτυχίας.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ ΠΗΛΕΑΣ 20/08/2010 23:17:02

      Ηγετικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, πρωην υπουργος, πρωην ευρωβουλευτής που δεν έδωσε δικαίωμα ποτέ και για τίποτα, γιατρός ο ίδιος μου είπε κάποτε:"μην ψηφίσεις ποτέ γιατρό για οποιαδήποτε πολιτική θέση. Εμεις οι γιατροί δεν έχουμε τις απαιτούμενες γνώσεις οικονομίας, διοικησης, νομικών και άλλων θεμάτων που απαιτούνται για να ασκήσεις πολιτική."
      Κατα τα αλλα στη χώρα της φαιδρής πορτοκαλέας ζούμε....

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ neos agrotis 20/08/2010 23:21:33

        O "φτρεωτος γιατρος" ομως Παπαγερωγοπουλος στη Θεσσαλονικη δεν τα πηγε και ασχημα τοσα χρονια.

      • neos agrotis avatar
        neos agrotis @ neos agrotis 20/08/2010 23:32:18

        αμα ειναι επιτυχημένος στον δήμο του και δεν εχει αντιληφθεί μια τεράστια λαμογιά απο κάτω του, τότε όλοι οι πολιτικοί μας μετά την μεταπολίτευση μπορούν να θεωρηθουν επιτυχημένοι.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 21/08/2010 22:10:22

      Οι εξαιρέσεις δεν ακυρώνουν τον κανόνα. Βεβαίως και μπορεί ένας γιατρός να αποδειχθεί ο πλέον άξιος. Αλλά στο εφαλτήριο, πατάει απ'έξω...
      Και, η Δημαρχία έχει περισσότερη καθημερινότητα στο μενού της. Άρα, είναι ευκολότερο σε ένα γιατρό να ανταποκριθεί. Η Περιφέρεια, όμως, είναι για δυνατούς λύτες.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 21/08/2010 22:18:59

      Και να μην ξεχνάμε και τις κολοτούμπες, που συνηθίζεται να κάνουν οι τεχνοκράτες όταν μπαίνουν στο πολιτικό κύκλωμα. Δηλαδή, η αποτυχία των "ειδικών" μπορεί να είναι και ακούσια, στις απλούστερες όμως των περιπτώσεων είναι και εκούσια (έως και δόλια). Δεν ήξερε, ας πούμε, ο Σημίτης ότι βάζοντάς μας στο Ευρώ ενώ αποδεδειγμένα, μέχρι τότε, μόνο η υποτίμηση διόρθωνε, περιστασιακά και προσωρινά, την ανταγωνιστικότητά μας, μας έβαζε "ξυπόλητους στ' αγκάθια"; Το ήξερε. Και τι είχε να χάσει, προσωπικά ή κομματικά, για στο πολιτικά ορατό (δηλαδή βραχύ) μέλλον; Τίποτα! Και τι να κερδίσει; Πολλά! Έπαιξε και κέρδισε.
      Εμεις χάσαμε!

  46. Vicky - G avatar
    Vicky - G 24/08/2010 01:18:54

    Η πολιτική προϋποθέτει αλλά και απαιτεί τη συμμετοχή νέων ανθρώπων που πρέπει να χαρακτηρίζονται από εντιμότητα, ειλικρίνεια, υπευθυνότητα, συνέπεια και διάθεση για προσφορά στην κοινωνία και παραγωγή έργου.

    Ο Βασίλης Κικίλιας αποτελεί εξαιρετική επιλογή! Από το 2006 έως σήμερα έχει καταγράψει σημαντική και πάντα ανοδική πορεία στην πολιτική σκηνή.

    Ας δώσουμε επιτέλους την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους, σε ανθρώπους με υψηλά ιδανικά, με νέες ιδέες και όρεξη για δουλειά, να αποδείξουν την αξία τους με την εξεύρεση άμεσων, εφαρμόσιμων και αποτελεσματικών λύσεων στα προβλήματα μείζονος σημασίας που αντιμετωπίζουμε.

    Αν μη τι άλλο, ο Βασίλης Κικίλιας ξέρει να μάχεται και να κερδίζει!!!

  47. C avatar
    C 24/08/2010 16:30:20

    Good Luck Vasili,

    I hope all your good qualities become an important aspect of your future carrier!

    C

  48. kat_kat avatar
    kat_kat 25/08/2010 06:08:03

    Επειδή για να μπορείς να κρίνεις πρέπει πρώτα να ενημερώνεσαι... Εψαξα και διάβασα και ρώτησα καιέμαθα για τον Κικίλια: Παιδί μεσοαστικής οικογένειας , ξεκίνησε το μπάσκετ στα 10 χωρίς ιδιαίτερο ταλέντο, με πείσμα, δουλειά και στέρηση της παιδικής του ξεγνοιασιάς...λένε... έφτασε αρκετά ψηλά στον αθλητισμό... Εύστροφος...μαθητής του 19, ασχολούνταν από το σχολείο με τα κοινά... λένε..., παρότι οι απουσίες του, λόγω πρωταθλητισμού, ήταν περισσότερες από τις παρουσίες. Καλλιεργημένος, πολυταξιδευμένος, ανοιχτόμυαλος...λένε... Τελείωσε την ιατρική σε 5 χρόνια, παράλληλα με τον πρωταθλητισμό...κάτι λέει και αυτό! Όταν σταμάτησε το μπάσκετ ξεκίνησε να ασχολείται με τα πολιτικά δρώμενα πιο ενεργά (ως σύμβουλος του Κακλαμάνη), ενώ παράλληλα έκανε το μεταπτυχιακό του... Μετά μπήκε πιο ενεργά στο χορό... ως δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος του οργανισμού Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθήνας. Έκανε πράγματα... λένε... και μάλιστα σε μια περίοδο δύσκολη (ειδικά για τον δήμο)... Ήταν και υποψήφιος βουλευτής στις χειρότερες εκλογές για το κόμμα... και δεν τα πήγε και άσχημα! Παράλληλα, τελειώνει την ειδικότητά του και το διδακτορικό του στην Ιατρική... Αυτοί που τον γνωρίζουν προσωπικά... λένε... ότι είναι "αγωνιστής". Δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς αν αναλογιστεί ότι στα 36 του χρόνια ο "άγνωστος" Βασίλης Κικίλιας δεν έχει καταφέρει και λίγα!!! Λένε... ότι είναι άφθαρτος-άπειρος πολιτικά... Δεν είναι και πολύ κακό αυτό τελικά! Είδαμε και τους έμπειρους... Εξάλλου αν αγωνίστηκε, όπως λένε, και τα κατάφερε τόσο καλά στη ζωή του... γιατί να μην έχουμε μια ελπίδα ότι θα τα καταφέρει και στα πιο δύσκολα....?????? Εγώ θα τον στηρίξω...και θα τον κρίνω όταν γίνει "έμπειρος" και αυτός!
    Καλό αγώνα Βασίλη!

  49. ΒΤ avatar
    ΒΤ 29/08/2010 17:16:00

    Πολύ καλή επιλογή για τη ΝΔ. Ένα νέο πρόσωπο με προοπτική, αξίες και αρχές! Οι «επιτυχημένοι» του παρελθόντος έχουν ιδιαίτερα αυξημένες πιθανότητες να είναι και κλέφτες. Ήρθε η ώρα για νέα και άφθαρτα πρόσωπα!

  50. Pri-R avatar
    Pri-R 29/08/2010 17:47:00

    Εγώ πιστεύω ότι η επιλογή Κικίλια έγινε για να σηματοδοτήσει την αλλαγή που όλοι επιθυμούμε βαθιά μέσα μας να συμβεί στα πολιτικά δρώμενα.

    Ο κόσμος έχει βαρεθεί όλο τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα με τις αποτυχημένες πολιτικές πρακτικές. Καλή επιτυχία στον Βασίλη!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.