#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/10/2009 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επικοινωνούμε καλύτερα;

Επειδή η μετακόμιση σε άλλο server ολοκληρώθηκε θέλουμε τη γνώμη σας; Επικοινωνούμε καλύτερα τώρα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 27/10/2009 12:24:08

    Αν και είμαι στη δουλειά που ποτέ δεν είχα πρόβλημα με ταχύτητες έχω την εντύπωση πως το site περπατάει δυο φορές πιο γρήγορα.

    Θα το σιγουρέψω και στο σπίτι το βραδάκι.

  2. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 27/10/2009 12:50:38

    Το πρόβλημα δεν ήταν μόνον η ταχύτητα, αλλά η δυνατότητα να ανοίγουμε πολλές σελίδες ταυτόχρονα για να διαβάζουμε τα διαφορετικά posts ή τα διαφορετικά σχόλια. Εκεί το σύστημα δεν ανταποκρινόταν μία στις τρεις φορές και ήθελε F5 για να φορτώσει, μία φορά ή και περισσότερες.

    Φαίνεται ότι ανταποκρίνεται αμέσως. Γενικά, έχει άλλη αίσθηση, πολύ μεγαλύτερης αξιοπιστίας.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/10/2009 12:57:11

    αν θέλει κανείς βοήθεια με την πέτρα να μας πεις...

  4. tiramola avatar
    tiramola 27/10/2009 13:02:56

    Άντε με υγεία και καλά μυαλά!
    Εμπρός στη μάχη για τον σοσιαλισμό με μεγαλύτερες ταχύτητες!!!!!!

    Επικοινωνούμε καλύτερα τώρα.

  5. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 27/10/2009 13:16:56

    ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΣΕ ΑΡΓΗ ΣΥΝΔΕΣΗ(2αρα).

  6. sinn avatar
    sinn 27/10/2009 13:17:33

    Πολύ καλύτερα.

  7. Πονοκέφαλος avatar
    Πονοκέφαλος 27/10/2009 13:59:52

    Δεν λειτουργεί σκέτο το antinews.gr. Πρέπει να βάλετε A records στο DNS που θα το δείχνουν στην τωρινή IP σας.

    • Πονοκέφαλος avatar
      Πονοκέφαλος @ Πονοκέφαλος 28/10/2009 03:49:44

      Το παραπάνω σχόλιο πηγαίνει στο να λειτουργεί και χωρίς το περιττό www μπροστά.

  8. andr3as avatar
    andr3as 27/10/2009 15:18:16

    πολύ καλύτερα

  9. asimov avatar
    asimov 27/10/2009 15:43:01

    Καλη λειτουργια

  10. playboygod avatar
    playboygod 27/10/2009 16:24:25

    ο παλιος σερβερ ητανε τα ζωα μου αργα κολαγε σχεδον το pc μου και ο καινουργιος ψιλοαργος μου φαινεται αλλα ειναι μια βελτιωση

  11. Μπολα Κουϊνάκι avatar
    Μπολα Κουϊνάκι 27/10/2009 16:26:32

    Φάκτωρ, από την δική μου γραμμή φυσάει.

    μου θυμίζε το ανέκδοτο με την μαϊμού...

    ...έτρεχε το μαμημένο και δεν προλάβαινα να δώ.....

  12. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 27/10/2009 16:27:08

    Άνοιξα πριν από λίγο πολλά παράθυρα και υπήρξε ένα παράθυρο που μου έβγαλε πάλι αδυναμία σύνδεσης. Με το πρώτο F5 επανήλθε.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Blimblomblim 27/10/2009 16:37:55

      Μου το ξαναέκανε σε πολλά παράθυρα τώρα το κόλλημα αυτό, με το πρώτο F5 επανέρχεται γρήγορα. Δεν ξέρω αν έχει σημασία το πόση κυκλοφορία σηκώνει ο σέρβερ.

  13. koinos_nous avatar
    koinos_nous 27/10/2009 17:37:40

    Μια χαρα. Φυσεκι.

  14. Orestios avatar
    Orestios 27/10/2009 18:12:14

    Δεν κολλάει όπως συνέβαινε παλιά. Μόνο που δεν έχει gravatar :(

  15. taxidriver avatar
    taxidriver 27/10/2009 19:51:08

    καμια σχεση με τον παλιο server.αυτος λειτουργει χωρις προβληματα και πολυ γρηγορα

  16. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 27/10/2009 19:56:55

    Όταν κάνουμε κλικ σε σχόλιο, τότε στον τίτλο του παράθυρου βγαίνει η δίεση και ο αριθμός του σχολίου. Μήπως θα ήταν καλύτερα να φαίνεται ο τίτλος του ποστ;

  17. Βίλχεμ avatar
    Βίλχεμ 28/10/2009 00:10:06

    Τέλειο, ταχύτατο.