#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2010 08:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επικοινωνιακή διαχείριση παιδικής χαράς!



Για τα εύκολα δεν χρειάζεσαι επικοινωνιακή διαχείριση. Μιλούν τα γεγονότα από μόνα τους. Την έχεις ανάγκη όταν δημιουργούνται λαθεμένες εντυπώσεις  και πρέπει να περάσεις ένα κεντρικό μήνυμα. Λυπούμαι που θα το πω  ωμά, αλλά χθες το  βράδυ,  η Ν.Δ. ναυάγησε επικοινωνιακά.

Εξηγούμαι:

Στο MEGA, o κ. Προκόπης Παυλόπουλος θα ενόχλησε ακόμα και τους φανατικότερους των οπαδών του.  Δεν μπορούσε η Ν.Δ. να στείλει εκεί, ας πούμε,  έναν εκ των δυο αντιπροέδρων της;
Στη συνέχεια βγήκε, σε ζωντανή σύνδεση, η κα. Σπυράκη να μας μεταφέρει «ρεπορτάζ της Ρηγίλλης», και εμφάνισε ένα κόμμα, λυπούμαι που θα το πώ, που τα έχει πλήρως  χαμένα. Να «αδειάζει υποψηφίους που απέτυχαν», να μέμφεται τις δημοσκοπήσεις και γενικώς να μεταδίδεται μια εικόνα σύγχυσης.
Κανένας δεν φρόντισε να ενημερώσει τους βουλευτές που ήταν στα «παράθυρα», ότι η Ν.Δ. κέρδισε περισσότερες Νομαρχίες και τους περισσότερους δήμους (χωρίς συνεργασίες). Ο κ. Χαζηνικολάου το υπενθύμισε στους συνομιλητές του!
Οι βουλευτές που «βρέθηκαν» στα παράθυρα, έλεγαν ότι ήθελαν. Προφανής η έλλειψη σχεδιασμού και κεντρικού πολιτικού μηνύματος.

Οσοι κατέχουν θέσεις και αξιώματα, πρέπει να βγαίνουν μπροστά στα δύσκολα. Και όχι να κρύβονται πίσω από  ανώνυμες διαρροές….

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/11/2010 08:15:11

    Εξαιρετική τοποθέτηση.

  2. Aggelos avatar
    Aggelos 15/11/2010 08:36:34

    στις δημοσκοπησεις και χθες φανηκε οτι η ψαλιδα πασοκ ΝΔ ,επεσε 4-5 μοναδες,,απο 10 που ηταν περσυ..

    οποτε καλα τα καταφερνει ο σαμαρας,,πλησιαζει το πασοκ..οτι και να λεμε..

    ομως στις περιφερειες στα καναλια φαινοταν καθαρα ποσο μοναχικη ηταν η ΝΔ στις περιφερειες,,ολοι οι αλλοι συνεργαζονταν και η Νδ και το κκΕ σχεδον μονοι του..
    ειναι κοινο αυτο το στοιχειο..

    η μοναχικη ΝΔ ,μονη εναντιον ολων ..και το κκΕ ακομα πιο μοναχικο..

    • man8os avatar
      man8os @ Aggelos 15/11/2010 13:19:49

      Το ΚΚΕ δεν στηρηξε την ΝΔ ομως. Αυτο μου φαινεται αδικια.
      Μαλλον δεν μπορουμε να υπολογιζουμε σε καμια βοηθεια απο την αριστερα.

      • Φαινότυπος avatar
        Φαινότυπος @ man8os 15/11/2010 14:48:11

        Το ΚΚΕ είναι σοβαρό κόμμα, σιγά μην γοητευόταν από την κουτοπόνηρη οδαλίσκη που αποφάσισε εξαίφνης να γυμνάσει τους αριστερούς της κοιλιακούς.

        • Bloody_Ophelia avatar
          Bloody_Ophelia @ Φαινότυπος 15/11/2010 14:51:22

          έξοχος!

      • Tassos avatar
        Tassos @ man8os 15/11/2010 16:52:20

        Ρε φίλε η δεξαμενή ψήφων σου είναι η ίδια με το ΠΑΣΟΚ. Εκεί πρέπει να απευθυνθούμε. Στους σταλίνες τί να μιλήσεις? Μιλάμε για ανθρώπους με IQ 30 που διακατέχονται από μίσος. Αστους στην δυστυχία τους.

  3. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 15/11/2010 08:47:52

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ,

    συμφωνώ απόλυτα! Η επικοινωνιακή διαχείριση των εκλογών ήταν και είναι για κλάματα! Αλήθεια, πώς μπορεί ένα κόμμα που θέλει να κυβερνήσει ξανά τον τόπο επιτρέπεται να μη διαθέτει καθόλου επικοινωνική ομάδα, ειδικά όταν έχει απέναντί του τον πιο σκληρό κομματικο μηχανισμό, ο οποίος επίσης υποστηρίζεται από συγκροτήματα τύπου ΔΟΛ;

    • zackii avatar
      zackii @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 15/11/2010 13:48:26

      Ήθελε ο κος Σαμαράς να φύγει τώρα ο ΓΑΠ? Η ερώτησή μου μου θυμίζει το γνωστό έργο....ρε παιδιά μήπως ήθελε να καλύψει καμμιά άλλη?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 15/11/2010 19:36:34

      Αγαπητέ Πλούταρχε,

      Δεν μπορώ να απαντήσω σ' αυτό το ερώτημα και το περίεργο είναι ότι η ασθένεια είναι χρόνια.

  4. blackpeteg avatar
    blackpeteg 15/11/2010 08:52:50

    Το τραγικότερο όλων είναι πως δεν έχουν μάθει ακόμη από τις εκλογές του 2009 όπου την διαφορά την έκαναν αυτοί που απείχαν και όχι αυτοί που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ.
    Οι άνθρωποι τελικά (πέρα του Σαμαρά τον οποίο πιστεύω) είναι ΦΕΛΛΟΙ και ΑΣΧΕΤΟΙ. Έχουν αναστήσει ένα παραπαίον ΠΑΣΟΚ δύο φορές.
    Έτσι όπως πηγαίνουν, θα μετατρέψουν μια τεράστια ευκαιρία σε ταφόπλακα τόσο για την χώρα όσο και για την ΝΔ.

    • man8os avatar
      man8os @ blackpeteg 15/11/2010 13:21:40

      Οχι για την χωρα.
      Αλλα αν τελικα η ριζοσπαστικη δεξια επικρατησει και γινουν τα παντα ενα μπαχαλο, θα ειναι ευθηνη της ΝΔ.
      Ειναι αναγκη να εκαθαριστουν οι αχρηστοι απο τα καναλια.

  5. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/11/2010 08:54:33

    Αστείες καταστάσεις. Όσο αστείο είναι και το κόμμα της νδ φυσικά.
    Το έχουμε πει. Η νδ είναι ΒΑΡΙΔΙ στην ιστορική αποστολή του Αντώνη Σαμαρά. Διάλυση και επανίδρυση όσο υπάρχει χρόνος.

  6. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/11/2010 08:58:53

    Το ζήτημα αυτό έχει δύο όψεις,
    η μια αφορά στο γεγονός ότι οι περισσότεροι βουλευτές και πολιτευτές της ΝΔ δεν ασχολήθηκαν με τις εκλογές, από τον καναπέ και με τηλέφωνα προσπάθησαν να βγάλουν σε δημοτικές και περιφερειακές εκλογές κάποιους δικούς τους για να μπορούν αύριο να μαζέψουν ψήφους.
    κατά τη γνώμη μου χρειάζεται γενικό ξεκαθάρισμα, το 80% βουλευτών και πολιτευτών δεν πρέπει να είναι ξανά στα ψηφοδέλτια..
    η άλλη όψη αφορά την εσωτερική διχόνοια και την επικοινωνιακή στρατηγική.

    Nομιζω ότι δεν μπορούμε να λεμε για κερδισμένες νομαρχίες κ.α τέτοια τη στιγμή που δεν υπάρχουν νομαρχίες και η αποχή έφτασε σε αρκετές περιοχές το 75%, απλά οι εκλογές είναι άκυρες.
    Ο λαός με τη στάση του ζήτησε γενική αλλαγή.

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 15/11/2010 09:14:45

    Ορθότατος κ. Ροδινέ. Το λέμε εδώ και καιρό. δεν πρέπει να εμφανίζονται κάποιοι σαν τον κ. "σας ευχαριστούμε που διαλέξατε" τον χώρο που λέγεται Ελλαδα. Άνθρωποι σαν το κ. παυλόπουλο αποτελούν την επιτομή του λόγου του Κονδύλη για τις "υπομετριότητες που συναποτελούν τον πολιτικό κόσμο στην Ελλαδα σήμερα".

  8. aristotelis avatar
    aristotelis 15/11/2010 09:23:15

    Το πρόβλημα δε, είναι ακριβώς όχι η επικείμενη ταφόπλακα για την Ν.Δ αλλά για την χώρα...Ομως θεωρώ ότι επιχειρήματα του τύπου, διάλυση της Ν.Δ και δημιουργία νέου φορέα δεν βοηθούν, ούτε φυσικά το ότι οι εκλογές είναι άκυρες λόγω της μεγάλης αποχής. Αυτά είναι παρωπίδες που δεν μας βοηθούν να δούμε τα αίτια της ήττας. Η ήττα οφείλεται στην απαξίωση της κυβέρνησης της Ν.Δ που έχει δημιουργηθεί εντέχνως από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οχι ότι δεν έγιναν τραγικά λάθη κατά τα 5,5 χρόνια. Αλλά άλλο αυτό και άλλο η ολική απαξίωση. Οι πολίτες θέλουν πρόταση διακυβέρνησης και αυτή να τεκμηριώνεται από αποδείξεις ότι όντως μπορεί να δώσει λύσεις. Εδώ θα πρέπει το επιτελείο της Ν.Δ να λειτουργήσει και να αποδείξει πόσο καλύτερη ήταν η τότε κατάσταση από την σημερινή...Επίσης οφείλουμε να χρησιμοποιήσουμε τα όπλα του αντιπάλου. Καλώς ή κακώς οι δημοσιογράφοι που πρόσκεινται στο ΠΑΣΟΚ (Πρετέντηρες, Τσίμες, Παπαχελάδες κ.λ.π) δίνουν μια αίσθηση σοβαρότητας, αντικειμενικότητας και ότι αντιμετώπισης των πραγμάτων με μια τεχνοκρατική ματιά (προσέξτε δεν λέω ότι είναι έτσι αλλά ότι δίνουν την αίσθηση). Από την στιγμή που η Ν.Δ δεν έχει παρόμοια όπλα στην φαρέτρα της πρέπει να προσεταιρισθεί αυτούς καθώς και τα κανάλια. Ωραίοι οι Φιλιππικοί για εκμηδενισμό των νταβατζήδων (και εγώ συμφωνώ) αλλά δυστυχώς δεν αποδίδουν και δεν περνάν στην μεγάλη πλειοψηφία του λαού που έχει μάθει να ενημερώνεται από το Μέγκα. Οπότε και η Ν.Δ πρέπει να παίξει σε αυτό το ταμπλό αν θέλει να παίξει σοβαρά ως πρόταση εξουσίας. Τα καθεστώτα συνήθως πέφτουν από μέσα...Αυτά δεν το λέω γιατί έχω κάποιον ιδιαίτερο ζήλο να ανέβει η Ν.Δ στην εξουσία, απλώς ως ελεύθερος επαγγελματίας που δεν εξαρτάται από κανένα κρατικό μηχανισμό προμηθειών είμαι σίγουρος βάσει πραγματικών γεγονότων και της πρόσφατης ιστορίας (σύγκριση κυβερνήσεων Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ) ότι η κατάσταση μου και άρα η κατάσταση της πραγματικής οικονομίας βελτιώνεται μόνο με κυβερνήσεις Ν.Δ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ aristotelis 15/11/2010 09:38:44

      Δεν νομίζω ούτε ότι μπορεί να τους προσεταιριστεί, ούτε ότι πρέπει. Χρειάζεται κατά μέτωπο επίθεση σε αυτό το σύστημα και να το απαξιώσει, να μην το λυπηθεί. Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται να το κάνουν άνθρωποι που είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ από δαύτους και καλύτερους έχουμε ένα σωρό, απλώς δεν είναι ΜΕΣΑ στη ΝΔ, αλλά απέξω (καλή ώρα, εμείς εδώ οι σχολιαστές του antinews...).

      Πρέπει να αντιληφθεί ο Σαμαράς με ποιους τα έχει βάλει και ότι έχει ολοκληρωτικό πόλεμο μαζί τους και να φερθεί σαν σε ολοκληρωτικό πόλεμο, χωρίς επικίνδυνες υποτιμήσεις της εξοντωτικής (απέναντι στο Σαμαρά) διάθεσης του εχθρού...

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Επώνυμος 15/11/2010 09:50:40

        Όλο το δίκτυο 21 http://www.diktyo21.gr/ είναι μέσα στη ΝΔ. Αυτοί μπορούν!

      • Ακροβολιστής avatar
        Ακροβολιστής @ Επώνυμος 15/11/2010 10:50:37

        Ξανά



        Μα ο Καραχάλιος δεν είχε μαζέψει 2,000 βιογραφικά στη Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού πριν κερδίσει τις εκλογές η ΝΔ? Στο συρτάρι τα κλείδωσε?

        Ρε τι γίνεται…

        • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
          ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Ακροβολιστής 15/11/2010 18:41:06

          Με τα βιογραφικά θα κάνουν επικοινωνιακή αντεπίθεση? Εδώ θέλει Σπαρτιάτες!!!

          • Ακροβολιστής avatar
            Ακροβολιστής @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 19:09:19

            Στα πλαίσια της στελεχιακής ανανέωσης τα είχε μαζέψει. Σαν ιδέα ήταν καλή, είχε γίνει ανοιχτή πρόσκληση σε στελέχη της αγοράς και της κοινωνίας.

            Αλλά ο Καραχάλιος αντί να ασχοληθεί με αυτό, ξεκίνησε τον πόλεμο με το Ζαγορίτη γιατί του έκοβε το δρόμο για το βουλευτιλίκι.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Επώνυμος 15/11/2010 11:29:00

        Επώνυμε, για να αντιπαραταχθείς στο σύστημα θέλει ανθρώπους ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ.
        Ποιόν είχε δεξί του χέρι ο Καμίνης; Τον Τάκη Καμπύλη.
        Είμαι εντελώς αντίθετος ιδεολογικά με τον Καμπύλη. Είναι όμως διαβασμένος, άλλο αν είναι διαβασμένος σε αυτά που συμφωνούν με την νεο-αριστερή εθνομηδενιστική γραμμή του. Αλλά διαβασμένος...Θέλει δουλειά για να τα βάλεις αποτελεσματικά μαζί του.

        Το Παλαιό γαλλικό Καθεστώς πώς διαβρώθηκε προ του 1789; Το γράφει ο Τοκβίλλ καθαρά: Από τα σαλόνια του Παρισιού, με τους φιλοσόφους του Διαφωτισμού, μέλη της ανώτερης τάξης, συνήθως ευγενείς ή έστω μεγαλοαστούς που πήραν επίσης τίτλους ευγενείας. Αυτοί υπέσκαψαν και τη βασιλεία και την αυθεντία του κλήρου, μαζί με την όλη κακή πολιτεία των τελευταίων. Το Παλαιό Καθεστώς έγινε ένα χρυσοστολισμένο άδειο κουφάρι και, φυσικά, έπεσε, αυτοκτόνησε. Οταν βέβαια ήρθε η Τρομοκρατία, πολλοί έκαναν δεύτερες σκέψεις περί του μέχρι πού μπορούσε να φτάσει η "δικτατορία της αρετής" (κάτι αντίστοιχο με τη σημερινή δικτατορία της πολιτικής ορθότητας, που πρεσβεύει ο Καμίνης), αλλά μπροστά στη γκιλοτίνα ήταν αργά...

        Και επειδή ξέρεις εκκλησιαστική ιστορία, να θυμίσω ότι στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο, το 325, ο αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας Αλέξανδρος είχε τον πολύ καλά διαβασμένο διάκονο Αθανάσιο (τον μετέπειτα αρχιεπίσκοπο Αλεξανδρείας) ως "θεωρητικό σύμβουλο" εναντίον των Αρειανών. Δεν είχε πάρει μαζί του κανένα αγράμματο καλόγερο να καταριέται τον Άρειο επισείοντας μαγκούρες, ούτε κανένα ευσταλή νεαρούλη με φρουφρού και αρώματα.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ ΒΙΣ 15/11/2010 11:34:28

          Η ΝΔ χρειάζεται ένα σοβαρό think tank. Και θέλει σύνδεση με συντηρητικές "δεξαμενές σκέψης" σε Ευρώπη και Αμερική. Είχα προτείνει ένα δίκτυο, ανεπίσημο, όχι με τη βούλα της ΝΔ, με ιστολόγια και "σχολές σκέψεις" που είναι υπέρ της διατήρησης των χριστιανικών ριζών της Ευρώπης, αλλά και της Αμερικής. Εστω, των ιουδαιο-χριστιανικών ριζών, για να βάλουμε μέσα και τους φίλους μας συντηρητικούς εβραϊκής καταγωγής Ευρωπαίους (ναι, υπάρχουν και αυτοί, και μπορώ να σας δώσω ονόματα).
          Η αντιμετώπιση του μούλτι-κούλτι των Καμινο-καμπύληδων και της παρεούλας τους του ΚΕΜΟ θέλει σοβαρή δουλειά και θέλει συντονισμό με ομοϊδεάτες μας στον ευρωπαϊκό κυρίως χώρο, αλλά και στην Αμερική.
          Να το πω αλλιώς:
          Χρειάζεται ένα κίνημα Tea Parties, ευρωπαϊκής όμως κοπής!

          • Moriarty avatar
            Moriarty @ ΒΙΣ 15/11/2010 19:08:57

            μα η ΝΔ έχει θίνκ τάνκ, με πρόεδρο τον Βαγγέλη ΜΕΪΜΑΡΑΚΗ!

  9. spiros avatar
    spiros 15/11/2010 09:27:13

    Απολαύστε τον κ. Γιακουμάτο που δεν έιναι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα της ΝΔ αλλά δεν κρίνει τον εαυτό του τι έκανε για να επιτύχει η Ν.Δ. Μήπως κριτική στην επιλογή Σαμαρά για την Αττική; Αυτό είναι πανηγύρι δεν είναι κόμμα. Θέλει πολύ δουλειά.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ spiros 15/11/2010 10:34:49

      Εξαιρετικός κύριος! Κόσμημα για τη ΝΔ.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ένας Άμλετ 15/11/2010 11:38:27

        Λέω να πάρω να μου πάρει την πίεση. Ελπίζω να θυμάται πως το κάνουν.

  10. spiros avatar
    spiros 15/11/2010 09:28:06

    Ο Γιακουμάτος στο αυτιά πρωί πρωί

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ spiros 15/11/2010 11:39:33

      Μετά καθόμαστε και κάνουμε βαθυστόχαστες αναλύσεις γιατί δεν έχει άνοδο η ΝΔ...
      Τόσο μ...ς είμαστε (και ο μεγαλύτερος μ... εγώ που ασχολούμαι με τέτοιο αυτοκτονικο κόμμα).

  11. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 09:35:34

    Από το 1900 περίπου η Νέα Τάξη στην Ελλάδα και στην Ευρώπη έτρεχε με πολλά άλογα που στο τέλος είχαν κοινό στόχο και αποτέλεσμα. Αυτό που επιχειρούν να κάνουν στην Ελλάδα είναι η αλλαγή του συντάγματος.
    ΠΑΣΟΚ, Ντόρα, Δημοκρατική αριστερά, οικολόγοι, Καρατζαφέρης. Αρκεί να πιάσουν το 3% ο καθένας και να βγαίνει πρώτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ.

    Για να γίνει η Μικρασιατική καταστροφή η Νέα Τάξη ίδρυσε το ΚΚΕ με τον Αβραάμ Μπεναρόγια. Για να αυξήσει τα ποσοστά στη μεταπολίτευση έφερε τον
    Τροτσκιστή Ανδρέα Παπανδρέου.
    Για να επιβιώσει αργότερα χώρισε την αριστερά σε Συνασπισμό και ΚΚΕ. Τα ποσοστά αθροιστικά έφταναν πάντα το 10%. Τώρα έφτιαξε 5-6 κόμματα των 3%.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 09:39:42

      Μην ξεχνούμε ότι και τον Λένιν τον χρηματοδότησε ο Ρότσιλντ κι εγώ δεν ξέρω με πόσα εκατομμύρια δολάρια...

      • Billy avatar
        Billy @ Επώνυμος 15/11/2010 10:59:26

        Ποιος παραβρεθηκε σαν υπουργος εξωτερικων το 1992 στην ετησια συγκεντρωση της Λεσχης Bilderberg;Ετσι για να τα λεμε ολα μιας και μιλαμε για τη Νεα Παγκοσμια Ταξη.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Billy 15/11/2010 12:44:07

          Πράγματι, αλλά δεν τους έκανε τα χατήρια (τους τα έκανε;) και δεν τον ξανακάλεσαν ποτέ.

          Οι "λέσχες" αυτές είναι για να σε ψαρώνουν να σου δείχνουν πόσο "σε υπολογίζουν" για να σου πάρουν τη συναίνεσή σου να παίξεις το παιχνίδι τους.

          Τι τους δίνεις και τι δεν τους δίνεις είναι φανερό από την όλη πολιτική σου. Ο Αντώνης τους κοιτάζει με πολλή αυτοπεποίθηση και δεν τους έδωσε ποτέ τιποτε...

          • Billy avatar
            Billy @ Επώνυμος 15/11/2010 13:38:56

            Ποια χατηρια,αφου εφαγε εξορια για 15 χρονια απο το μητσοτακεικο και αγνοουνταν η τυχη του.Το 2009 ενω του δωσατε ξεκαθαρη εντολη να καθαρισει το κομμα απο ολα τα βαριδια δεν το τολμησε και μαλιστα εκανε αντιπροεδρο τον σερ Αβραμο που σε ντιμπειτ του ΣΚΑΙ μονο που δεν παρακαλουσε γονατιστος να τον καλεσουν στη Λεσχη Bilderberg,βαζοντας πλατη στη Διαμαντοπουλου και μιλουσε για συνομοσιωλογους.

  12. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/11/2010 10:06:39

    Σωστά όλα αυτά, αλλά κανείς δεν φταίει περισσότερο από τους δεξιοκαναπεδάτους που έδωσαν παράταση ζωής στο σύστημα.

  13. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/11/2010 10:06:40

    Εγω βαρέθηκα να βλέπω κάθε βράδυ τον Πάγκαλο, όχι μόνο να παραδίδει μαθηματα πολιτικής αφ' υψηλου αλλά να μας βρίζει κιόλας! Απο την άλλη μεριά αναρωτιόμουνα που ήταν οι δύο αντιπρόεδροι της Ν.Δ. να αντιπαρατεθούν!
    Δεν βγήκαν σε καμια εκπομπη, σε κανενα πανελ και μόλις την τελευταία εβδομάδα ο Αβραμόπουλος έκανε ένα πέρασμα στα γρήγορα απο την Αργολίδα. Ουτε καν στην πατρίδα του την Αρκαδία δεν κινητοποιήθηκε, παρ' οτι ο Σαμαρας πέρασε απ' εκει 3-4 φορές.
    Απο τον Δημα που περιμέναμε μια σοβαρή και ενεργό συμμετοχή, χάθηκε ολοκληρωτικά και όχι μόνο απο τα μέσα. Ουτε καν στην Κορινθία δεν εμφανίστηκε!
    Τι συμβαίνει στα αλήθεια με αυτούς?
    Επίσης, δεν κατάλαβα ποτέ παρ' οτι προσπάθησα να μάθω, γιατί προτιμήθηκε ο Κικίλιας και όχι ο Αβραμόπουλος ή ακόμα και ο Σγουρός οταν πριν 2 μήνες ο τελευταίος "ψαχνόταν". Αμφιβάλλει κανεις οτι με οποιαδήποτε απο τίς δύο αυτές επιλογές η Ν.Δ. θα έπαιρνε την περιφέρεια?
    Ομοίως, δεν κατάλαβα γιατί προτιμήθηκε ο Δράκος εναντι του Μανώλη. Ο πρώτος ειναι πράγματι εξαιρετικός αυτοδιοικητικός αλλά πέραν της Μεσσηνίας άγνωστος στο ευρυ κοινό. Ο δεύτερος ειναι ο γνωστός οδοστρωτήρας που θα μπορούσε να πάρει σβάρνα μία μετριότητα οπως τον Τατούλη.
    Οσο για την επικοινωνιακή πολιτική, αστα να πάνε. Η ετοιμότητα, τα αντανακλαστικά και η φρασεολογία του Παναγιωτόπουλου δεν ειναι μόνο κάτω του μετρίου αλλά είναι και εκνευριστική. Κάτι πήγε να γίνει με την Τζότζολα αλλά φαίνεται οτι η όλη ανανέωση περιωρίστηκε σε αυτή του Κικίλια!
    Ευτυχώς που βρέθηκε κι ενας Μυταράκης για την τιμή των όπλων στα θέματα της οικονομίας. Δυστυχώς δεν έφτανε γιατί όταν απο την άλλη μεριά έχεις τον Σταικούρα να βγαίνει και να σε ζαλίζει με τις θεωρητικολογίες του, αντι να πείθεις μάλλον μπερδεύεις περισσότερο τον κόσμο!

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ DeltaLamda 15/11/2010 19:34:28

      Το φοβερό με τον Πάγκαλο ήταν σε μια στιγμή, σε κάποια από τις συζητήσεις που είπε σε μια κοπέλα του Συνασπισμού που τόλμησε να του πει ότι μιλάει ως εργαζόμενη...ότι δεν της απαντάει..διότι είναι εκεί ως εκπρόσωπος κόμματος. Αλαζονεία από έναν από τους χειρότερους εκπρόσωπους εξουσίας...

  14. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/11/2010 10:10:37

    Α και μην ξεχάσουμε και την αριστερά που καταψήφισε το μνημόνιο ούτε καν ακυρο λευκό δεν έριξαν οι περισσότεροι πίσω από Καμίνη και Μπουτάρη στοιχήθηκαν.

    Και μην ξαναπείτε για μνημόνιο για κοινό μέτωπο με αριστερά καναπέ και εμείς να φάνε όλο το αγγούρι.-

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Σοσιαληστής 15/11/2010 10:18:37

      Αυτά τα μέτωπα με την αριστερά είναι καταδικασμένα από την αρχή.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Σοσιαληστής 15/11/2010 14:44:47

      μαλλον γιατι δεν πείσατε κανεναν αριστερο ψηφοφορο να σασ στηρίξει...
      τι να στηρίξει δηλαδη... ψινακη, λαος ?

  15. Νίκος avatar
    Νίκος 15/11/2010 10:18:03

    Μα είναι φυσικό να είναι για γέλια άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν εργαστεί ποτέ να μην μην έχουν ιδέα από μεθοδολογία εργασίας. πως μπορεί ένα υποψήφιος δήμαρχος των 40 περίπου ετών να μην έχει ούτε ένα ένσημο, ή/και υποψήφιοι σύμβουλοι την μόνη προϋπηρεσία να την έχουν αποκτήσει στην ΔΑΠ Α.Ε. ... Επίσης, δεν μπορεί άνθρωποι που θέλουν να κάνουν την διαφορά να γλύφουν εκεί που φτύνουν και να πηγαίνουν παρακαλητά για μια συνέντευξη σε μαγαζιά περίεργων συμφερόντων (είναι σαν να έχουμε έναν ιερέα ο οποίος αναθεματίζει τα μπουρδέλα και όμως είναι συχνός επισκέπτης τους - όμορφη παραβολή, δεν βρίσκετε?) .
    Κι εγώ πιστεύω στον Αντώνη, αλλά αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε είναι μια Ολική Επαναφορά και ίσως μια Ολική Διαγραφή όλων των ξιπασμένων που νομίζουν ότι έχουν πιάσει τον τράγο από ... και κάνουν ότι θέλουν. Το ποσοστό που κατάφερε και πήρε ο Αντώνης του δίνει αυτή την δυνατότητα.

  16. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 10:18:54

    Αυτή τη στιγμή στην πολιτική σκηνή του τόπου έχει μπει η Σταλινική Νεοταξίτικη ομάδα του Καμίνη από τον συνήγορο του πολίτη. Και η αντίστοιχη του Μπουτάρη. Αν προσθέσετε Μαργαρίτη, Στρατούλη, δικηγόρους ΜΚΟ με πρόσβαση σε ΜΜΕ η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Δεν αντιμετωπίζεται επικοινωνιακά με Γιακουμάτο,Ντινόπουλο,Μαρκόπουλο και Ν.Κακλαμάνη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 10:20:34

      Ευκαιρία να γίνουμε όλοι πιο θρησκευόμενοι... Μόνον στον καλό Θεό ελπίζουμε αυτή τη στιγμή για να σωθεί η Ελλάδα, μέχρι να ψηφιστεί ο Σαμαράς για πρωθυπουργός...

      Ας κάνουμε λοιπόν και καμιά προσευχή, είναι ο μόνη μας ελπίδα έτσι όπως ελέγχουν τα πάντα, όλη την εξουσία αυτή τη στιγμή τούτοι οι άνθρωποι...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 15/11/2010 10:25:47

        Επώνυμε,

        Διαφωνώ.
        Ας ψάξει να βρεί η Ν.Δ. πως κέρδισε ο Αγοραστός, ο Μιχαλολιάκος, ο Δακής, ο Καχριμάνης, ο Σπύρου, ο Παχατουρίδης, ο Χαρδαλιάς.
        Εκεί βρίσκεται η λύση.

        • Απορίας avatar
          Απορίας @ Κώστας Ροδινός 15/11/2010 11:07:14

          "κακείνο ποιήσαι και τούτο μη αφιέναι".

        • Σοσιαληστής avatar
          Σοσιαληστής @ Κώστας Ροδινός 15/11/2010 13:31:41

          Φτάνει το αυτομαστίγωμα της ΝΔ σίγουρα χρειάζεται νέα πρόσωπα νέο αέρα νέες ιδέες, αλλά και όλα αυτά να είχε δεν νομίζω το αποτέλεσμα θα ήταν και τόσο διαφορετικό.

          Οι αλλαγές χρειάζονται χρόνο και την κατάλληλη στιγμή, δεν βλέπεις ότι όλοι βάλουν την ΝΔ από δεξιά και κέντρο σύστημα και ΜΜΕ;

  17. nina avatar
    nina 15/11/2010 10:24:44

    όταν έλεγα για τους επικοινωνιολόγους της Ρηγίλης και τις μπαρούφες που μας σερβίρανε πέσατε να με φάτε. τώρα ξαφνικά ανακαλύψατε το επικοινωνιακό πρόβλημα του κόμματος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ nina 15/11/2010 10:26:50

      Nina,
      Δεν ξέρω σε ποιους αναφέρεσαι.

  18. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 15/11/2010 10:31:34

    Με το να βάζει ο Σαμαράς συνεχώς «πλάτη» για να πατήσει ο Παπανδρέου δεν γίνεται δουλειά….

    Όσο για τους νεοδημοκράτες …….φέεεεεεετα!

    Α, να συγχαρώ και τον κ. Καμίνη που εξελέγη από πολλές χιλιάδες αθηναίους, για την ακρίβεια, από 77.000 συνολικά!

  19. teo avatar
    teo 15/11/2010 10:38:13

    Τωρα το καταλαβατε? Μεθοδευμενα επιχειρειται αποδομηση της ΝΔ ωστε να μην χτυπησει το πασοκισταν κ απλα να ερθει σε συνεεργασια ( συγκυβερνηση? ) μαζι του.

    1) Που ηταν ολα τα μεγαλα στελεχη αυτο τον καιρο χαμενα?
    2) Γιατι οι επιλογες Σαμαρα ηταν ( δημοσκοπικα παντα ) οι χειροτερες δυνατες?
    3) Γιατι ο Αντωνης δεν ασκει κριτικη για τις ( εντονοτατες φημες ) για συνεκμεταλευση του Αιγαιου, για τις ( επισης εντονοτατες φημες ) για ονομασία-προδοσία στους Σκοπιανους?
    4) Ως ποτε η παραταξη θαναι σε "ανασυνταξη" , κατι που μου θυμιζει την εντατικη, παρα δε βγαινει πιο δυνατη να προχωρησει μπροστα? Ο Αντωνης ελεγε να αγγιξουμε τον βαθυ πυρηνα της παραταξης πρωτα, τι εκανε για αυτο ? Ειμαστε βαθια πληγωμενοι κ είτε μας εχει γραμμενους είτε δε μπορει το παιδι.
    Είτε ως πρωην συγκατοικος του γαπ κ αμερικανοαναθρεμενος εξυπηρετει τους σκοπους του...

    Αν θελει να μεινει στην Περηφανη Ελληνικη Ιστορια ας προχωρησει δυνατα και γενναια. Ας δωσει γραμμη και ας κυνηγησει στοχους.

    Για μια ΝΔ ενωμενη, δυνατη πανω απο ολα για την Ελλαδα μας.

    ΥΓ : ως ποτε θα τα "ριχνουμε" στους επικοινωνιολογους? Ολα τα βλημματα στην παραταξη μας επεσαν ? Μηπως ειναι μεθοδευμενο απο αλλου αυτο που γινεται επικοινωνιακα αλλα και καθαρα πολιτικα? Αντωνη ανελαβε τις ευθυνες σου πριν να ειναι αργα. Ειχαμε την ευκαιρια να τους σαπισουμε κυριολεκτικα σε ολη την χωρα κ καταφεραμε να μεινουμε πισω. Αντιδραστε να παρει!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ teo 15/11/2010 12:39:13

      Ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις. Δεν δίνω εγώ τις δικές σου απαντήσεις, αλλά τα ερωτήματα υπάρχουν. Όντως, το ΠΑΣΟΚ το "χαϊδεύει" υπερβολικά κατά τη γνώμη μου ο Σαμαράς.

      Έχω καταλήξει όμως ότι δεν πρέπει να υπάρχει δόλος, αλλά μεθοδικό σχέδιο από το Σαμαρά για να περάσει ομαλά τη δική του πολιτική. Συν κάποια υπερβολική προσοχή επειδή την πάτησε ήδη μια φορά από τους εχθρούς.

      Δεν ζούμε σε κανονική χώρα, αλλά σε προτεκτοράτο. Αυτό να το θυμόμαστε, πριν κατακρίνουμε συγκεκριμένα το Σαμαρά, που έχει πάθει κι έχει μάθει, πώς θα κυνηγήσει το συμφέρον της χώρας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

      Σκυλί που γαβγίζει δεν δαγκώνει. Είδαμε και τον Ανδρέα, που γάβγιζε, πού κατέληξε τελικά.

      Τον Κωστάκη, Κωστάκη τον ανεβάζαμε, Κωστάκη των κατεβάζαμε, αλλά αποδείχθηκε λιγότερο υποτελής από τον "Εθνάρχη" θείο του.

      Ας κρίνουμε λοιπόν και το Σαμαρά σε συνθήκες προτεκτοράτου. Ξέρει ότι δεν μπορεί να τα βάλει ταυτόχρονα με όλους. Προς το παρόν π.χ. δεν τα βάζει με (όλη) τη σαπίλα του κόμματός του. Θέλει νώτα κάπως φυλαγμένα. Πόσα μέτωπα να ανοίξει. Ήδη έχει απέναντί του το έως πρότινος ισχυρότερο μαγαζί της χώρας (τους Μητσοτάκηδες) και ΟΛΟ το ελλαδικό και ξένο σύστημα παραεξουσίας. Λίγοι εχθροί είναι; Δεν μπορεί να τα βάλει ΤΩΡΑ με τους εξωτερικούς εχθρούς της χώρας. Θα πει το "όχι" του όταν χρειάζεται, διακριτικά αλλά αποφασιστικά ήδη το λέει. Ένα-ένα τα μέτωπα. Ανοίγει τα μέτωπα όταν χρειάζεται. Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι κινείται με τη σοφία του ανθρώπου που την πάτησε ήδη μια φορά στο ίδιο ακριβώς παιχνίδι και τώρα έχει μάθει το ναρκοπέδιο απέξω...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ teo 15/11/2010 16:24:07

      teo
      αναφέρθηκα στη χθεσινοβραδυνή διαχείριση του αποτελέσματος.

      • teo avatar
        teo @ Κώστας Ροδινός 15/11/2010 19:11:45

        sorry εχεις δικιο ξεφυγα λιγο στο θεμα...

        Απλα για μενα δεν ειναι *μονο* η χθεσινοβραδυνη διαχειριση το θεμα αλλα εδω κ καιρο κ πολυ φοβαμαι πως θα συνεχισει ετσι. Ευχομαι να κανω λαθος.

        Ευχαριστω
        teo

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ teo 15/11/2010 19:42:28

          teo,
          δυστυχώς έχεις δίκιο, αλλά τα έχουμε πεί τόσες φορές που έχει πλέον καταντήσει εκνευριστικά μονότονο.

  20. nina avatar
    nina 15/11/2010 10:48:23

    @Ροδινος,
    σε όλους αυτούς που άν τολμούσε κάποιος να κάνει κριτική φρόντιζαν να τον εξοβελίζουν στο πυρ το εξώτερο. Δυστυχώς στη ΝΔ ή είναι παντελώς ερασιτέχνες οι άνθρωποι ή δοσίλογοι. αυτό δεν ισχύει μόνο για τους τωρινούς αλλά και για τους προηγούμενους και για τους πρόπροηγούμενους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ nina 15/11/2010 16:25:19

      nina,
      Η κριτική σε ένα κόμμα είναι οξυγόνο. Οποιος δεν την αντέχει δεν κάνει για πολιτική.

  21. προδικος avatar
    προδικος 15/11/2010 11:02:06

    με Γιακουματους και πολλους αλλους ..δεν εχει το κομμα καμμια τυχη!

  22. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/11/2010 11:13:51

    Η ΝΔ είναι εξαντλημένη, είναι πολιτικά νεκρή. Χρειάζεται κατάργηση και επανίδρυση, ως νέο κόμμα με εντελώς νέο καταστατικό.
    Ας κάνει επιτέλους ο Σαμαράς ό,τι έκανε ο Παπάγος, ό,τι έκανε ο ΝτεΓκώλ.

  23. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/11/2010 11:27:49

    Δεν υπάρχει πρόβλημα επικοινωνιακής διαχείρισης, αλλά ουσίας: Πολιτικής γραμμής, αντανακλαστικών και τεμπεραμέντου της ηγετικής ομάδας. Δευτερευόντως ρητορικής. Χαρακτηριστικό το ναυάγιο του Κακλαμάνη.
    Με τέτοια "ανισυστημική" - radical γραμμή - σπρωγμένη με ακόμα πιό radical ρητορεία - διώχνεις το μετριοπαθή κεντροδεξιό κόσμο. Δεν αισθάνονται καμμία όρεξη να πάνε στην κάλπη.
    Δεν δίνω δεκάρα για τους κομματικούς συσχετισμούς στη φάση αυτή, μ' ενδιαφέρει όμως πολύ η ευρύτερη πολιτική σταθερότητα. Δεν βγαίνεις ως χώρα από τέτοια κρίση με ωραίες κομματικές καταστάσεις τύπου Βενιζελικών - Φιλελευθέρων το 1922 - 1923.
    Το ισορροπιστικό μήνυμα των εκλογών είναι ορθή απάντηση από τους πολίτες στην υπερ-κομματικοποιημένη γραμμή, και του Σαμαρά και του Παπανδρέου. Η εκλογή Καμίνη και Μπουτάρη είναι χτύπημα στο απαρχαιωμένο σκηνικό των καρεκλοκένταυρων της μεταπολίτευσης.
    Η γραμμή της ΝΔ (θα έλεγα και η φαινομενικά "παραπλήσια" του ΣΥΡΙΖΑ) μόνον το ΚΚΕ ωφέλησε. Και τον Τατούλη. Το γάντι που σήκωσε ο Παπανδρέας έβγαλε Βασίλη Μιχαλολιάκο και Σγουρό (αλλοιώς δεν θα βγαίνανε), και ήταν τελείως συνειδητή κίνηση, σχεδόν "προσυννενοημένη", τόνωσης του δικομματισμού.
    Αλλά η τερατώδης αποχή δείχνει δυστυχώς ότι το απόθεμα των ενεργών πολιτών εξαντλείται. Οι σκληρές κομματο-κεντρικές γραμμές καταστρέφουν την κοινωνία των πολιτών. Αυτό είναι το πιό ανησυχητικό μήνυμα των εκλογών αυτών. Ευτυχώς που αναδείχθηκαν και οι αντιστάσεις, στους 2 μεγάλους δήμους.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 15/11/2010 11:41:31

      Θείο, συγγνώμη, αλλά δεν φταίει η ράντικαλ ρητορική του Κακλαμάνη, αλλά η ανικανότητά του.
      Εσύ έτσι κι αλλιώς του "χώρου" του Καμίνη είσαι, οπότε τί συγχύζεσαι;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 15/11/2010 11:55:16

        Για τον Καμίνη το έγραψα ήδη ευθαρσώς, αλλά είναι το έλασσον. Συγχύζομαι όμως για τα 2 μείζονα:
        Την ευρύτερη πολιτική σταθερότητα (προτιμώ πολιτικό σκηνικό Ευρωπαικής χώρας του 21ου αιώνα και όχι Βενιζελικούς και Λαικούς του 1923 με ένα θεότυφλο ΚΚΕ παραδίπλα)
        Και την καταστροφή της κοινωνίας των πολιτών από έναν "ριζοσπαστισμό", ο οποίος στέλνει τους πολίτες, δεξιούς ή αριστερούς στα ριάλιτυ της TV και καταντά τελικά αυτοκαταστροφικός και για τους πολιτικούς που τον εκπέμπουν.

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/11/2010 11:42:04

    Θα έλεγα επίσης ότι κάποιοι νεότεροι νομίζουν ότι ανακάλυψαν την πυρίτιδα και δεν δίνουν προσοχή σε όσα υπενθυμίζουμε κάποιοι "παλιοί". Του λόγου μου έχω ζήσει εκλογές του 1958 (με την ΕΔΑ να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση, εξαιτίας της παρανοικής, καταστροφικής γραμμής Κεντρώων και Δεξιών), και βεβαίως τότε, ως παιδί, χαιρόμουν - και είχα τότε δίκιο, εξακολουθώ να πιστεύω και τώρα. Άλλωστε η ΕΔΑ του Ηλία Ηλιού, δεν ήταν ακριβώς ΚΚΕ. Αλλά τώρα, στις σημερινές συνθήκες, καθόλου δεν χαίρομαι για την αδέξια "αιμοδοσία" του σταλινικού, αντιευρωπαικού ΚΚΕ από τη ΝΔ, όπως προέκυψε. Και το λέω αυτό με κάθε ειλικρίνεια, ως αριστερός. Μία πραγματική Αριστερά, ακριβώς όπως και μία δημοκρατική Δεξιά αλλά και ένα δημοκρατικό, μή λαικίστικο Κέντρο, όταν έχουν καταστροφική γραμμή, αυτοαναιρούνται.
    Εθνική δημοκρατική πολιτική σε περίοδο κρίσης σημαίνει ανάληψη ευθυνών πελώριων, και αυτό δεν αλλάζει, είτε αισθάνεσαι Δεξιός, είτε Αριστερός, είτε Κεντρώος, είτε Πράσινος, είτε κανελί με βούλες.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 15/11/2010 12:09:46

      Προσωπικά, όσο και να είμαι αντι-ΚΚΕ, θεωρώ ότι ένα σύγχρονο σοβαρό συντηρητικό κόμμα ελάχιστα περιθώρια συνεννόησης έχει με φανατικούς υπέρμαχους του μούλτι-κούλτι και της πολιτικής ορθότητας. Και αυτά εκφράζονται σήμερα πρώτιστα από τη Νέα (ροζ) Αριστερά του Καμίνη και των συν αυτώ.
      Επειδή είχα παλιότερα πάρε-δώσε με ανθρώπους του συγκεκριμένου κύκλου, και με άτομα πάρα πολύ κοντά στον Καμίνη και τον Καμπύλη, είχα ψηφίσει και 2 φορές Συνασπισμό, έχω καταλάβει ότι έχουν εντελώς διαφορετική ιδεολογία και εντελώς διαφορετικά διακυβεύματα. Το ότι συναντιόμαστε σε θέματα όπως η καταδίκη της βίας των μπαχαλάκηδων, δεν αρκεί...

  25. Σιγά τα αίματα avatar
    Σιγά τα αίματα 15/11/2010 11:58:41

    Σώπα! Σφραγισμένο γράμμα διαβάζεις...

  26. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 15/11/2010 12:06:29

    Απόλυτα σωστό! Κέρδισαν, γιατί, εκτός των άλλων, έδωσαν μήνυμα, οτι δεν είναι επαγγελματίες της πολιτικής. Ο Μιχαλολιάκος παραιτήθηκε αμέσως μόλις ανακοίνωσε υποψηφιότητα γιά δήμαρχος Πειραιά και απέδειξε, οτι δεν υπολόγιζε στην ασφάλεια της βουλευτικής έδρας, αλλά μόνο στον Πειραιά. Αν είχε γίνει το ίδιο και στην Θεσσαλονίκη; Ο Αγοραστός ήταν - και το σηματοδοτούσε στις εμφανίσεις του - καλός γνώστης των αγροτικών θεμάτων, πράγμα που μετρούσε στην Θεσσαλία. Ο Δακής ήταν σαν νομάρχης μπροστά στους αγώνες των συμπολιτών του γιά τα ζητήματα των μονάδων της ΔΕΗ.

  27. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 15/11/2010 12:09:41

    Να πάρει κεφάλια ο Σαμαράς εδώ και τώρα. Να τελειώνουμε με τα βαρίδια και τους φελλούς. Πριν να είναι αργά. Αρκετά ανεχτήκαμε τους άχρηστους,τους ανεπαρκείς και τους σώγαμπρους. Δεν μπορεί να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Τους βλέπουμε και τους ξέρουμε. Όσοι ήταν στα χθεσινοβραδυνά πάνελς,εκπροσωπώντας τη ΝΔ,ήταν από ανεπαρκείς ως αστείοι. Και κανένας δεν υπήρχε πουθενά από τους στενούς συνεργάτες του Προέδρου. Είναι καιρός να εμφανίζονται πλέον τα στελέχη της ΝΔ με ενιαία και συγκροτημένη θέση,χωρίς τις φαιδρές φυσιογνωμίες που έχουν ακόμα το θράσος να ευαγγελίζονται νεοφιλελεύθερες απόψεις,στηρίζοντας έμμεσα ή και άμεσα ακόμα τον Joeffrey και τους λοιπούς συνεργάτες των δυνάμεων κατοχής.

  28. Kenan avatar
    Kenan 15/11/2010 12:19:54

    Αγαπητέ Κώστα, δεν ξέρω αν το είδες αλλά να μια αρμόδια απάντηση σε όσα γράφεις, απο το Φίμωτρο:

    ΤΟΝ ΕΚΑΨΕ Η ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛ.ΑΝ.

    ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΡΗΓΙΛΛΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ
    Οι περισσότεροι από αυτούς που βρίσκονται δίπλα στον Σαμαρά απέτυχαν παταγωδώς. Επειδή ο Σαμαράς κέρδισε εσωκομματικά τη Ντόρα νόμιζαν ότι το ίδιο θα γινόταν και στις Δημοτικές εκλογές. Δυστυχώς για τον πρόεδρο της Ν.Δ. με εξαίρεση τον Πάνο Παναγιωτόπουλο και τον...
    Κων/νο Αρβανιτόπουλο οι υπόλοιποι είναι καλοί για πρόεδρο κόμματος που δεν ξεπερνά το 3%. Είναι η ομάδα που βρισκόταν δίπλα του και στην ΠΟΛΑΝ και τον κατέστρεψαν ολικά. Οι γνωστοί που έκαναν κατάληψη στην Ρηγίλλης μόλις ο Σαμαράς κέρδισε τη Ντόρα. Λαζαρίδης, Μουρούτης, Μπούρας, Κρανιδιώτης, Ζήσης και μερικοί ακόμα. Όλοι τους αντιπαθείς, ξένο σώμα για τη Ν.Δ. και αποκομμένοι από την κοινωνία. Εάν δεν τους αλλάξει ο Σαμαράς δεν έχει καμία τύχη. Δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος μιας τόσο μεγάλης παράταξης με τέτοια στελέχη δίπλα του. Αυτή είναι η αλήθεια... "

    Δεν σου κάνει εντύπωση ότι το συγκεκριμένο μπλογκ μονίμως επιτίθεται στο antinews και τον Φαήλο (που όλοι ξέρουμε ότι η μόνη σχέση που έχουν με την Ρηγίλλης είναι ότι στηρίζουν Σαμαρά) τον Μουρούτη και τον Λαζαρίδη, ΕΝΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΚΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ και τον ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ;

    Αρχίζουν και πέφτουν οι μάσκες και αποκαλύπτονται μόνοι τους.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kenan 15/11/2010 13:20:18

      Όπως θα έλεγε και ο Φάκτορας: Χαχαχαααα!

      Πονάει, δε λέω, αλλά θα το συνηθίσουν σύντομα.

      ΕΜΕΙΣ είμαστε η κοινωνία και ΕΜΕΙΣ είμαστε με το Σαμαρά. Σήμερα 33%, αύριο 63 και 73%. Γιατί ΕΜΕΙΣ είμαστε το πιο δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας. Ούτε τρέντυ ροζ, ούτε ευρωλιγούρια, ούτε συμπλεγματικοί υπάλληλοι.

      Αυτοί είναι οι λακέδες του συστήματος. Πεθαίνουν. Τελειώνουν.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kenan 15/11/2010 13:22:54

      Χωρίς πλάκα, το χτύπημα είναι στρατηγικό, διότι ξέρουν ότι η δύναμη του Σαμαρά και η επαφή του με την κοινωνία είναι ακριβώς αυτοί οι άνθρωποι...

      Φάκτορα, μπήκαμε για τα καλά στα μούτρα του συστήματος! Ε ρε γλέντια! Θα τους σκίσουμε! Θα πέσει πολύ γέλιο! Τρέμετε λακέδες!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kenan 15/11/2010 16:27:53

      Kennan,
      Ειναι η πολλοστή φορά που γράφονται αυτά και είναι και ανακριβή.
      Πόσο μάλλον αν προέρχονται απο το συγκεκριμένο μπλόγκ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kenan 15/11/2010 19:44:26

      Κώστα,

      πετροβολουν τα δέντρα που κάνουν καρπούς.

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/11/2010 12:42:30

    Κώστα, εσύ μιλάς για εκλογές... Εγώ τώρα λέω, τι θα απογίνει το θέμα της Μακεδονίας με φιλοσκοπιανό δήμαρχο Θεσσαλονίκης (και άλλους φιλοσκοπιανούς που είδαμε χθες το βράδυ δίπλα του...), τι θα απογίνει το ζήτημα της "πολυπολιτισμικότητας", που λόγω του παραμεθόριου χαρακτήρα είναι εθνικά πιο κρίσιμο από την Αθήνα και λοιπά και λοιπά.

    Θα τα δούμε ένα-ένα, αλλά θα φρίξουμε.

    Θα γίνεις πιο θρησκευόμενος κι εσύ, θα το δεις, με αυτά που θα δουν τα μάτια μας!

  30. Δεξιός avatar
    Δεξιός 15/11/2010 12:43:39

    To πρόβλημα της ΝΔ είναι ο φθαρμένος και διεφθαρμένος κομματικός μηχανισμός και η χαμηλή υποστάθμη (ψωμιάδηδες, κακλαμάνηδες, γιακουμάτοι, πάκηδες κλπ η σάρα η μάρα και το κακό συναπάντημα δηλαδή) των υποτιθέμενων πρωτοκλασσάτων στελεχών.

    Ο Σαμαράς βγήκε πριν ένα χρόνο με εντολή "αλλαξέ τα όλα". Δεν άλλαξε τίποτα. Αντίθετα εγκλωβίστηκε σε μια λογική ισσοροπιών και συμβιβασμών.

    Η ΝΔ θέλει δραστική αλλαγή σε όλα τα επίπεδα (από το όνομα μέχρι και τον τελευταίο καρεκλοκένταυρο της ρηγίλλης). Τον Σαμαρά τον πιστεύω αλλά μέχρι τωρα δεν έχει τολμήσει.

    Πλέον θα έχει να αντιμετωπίσει και το (προωθούμενο από τα ΜΜΕ) κόμμα του μητσοτακέικου. Τα περιθώρια ελιγμών στενεύουν. Εάν δεν κινηθεί αποφασιστικά το επόμενο χρονικό διάστημα, θα περάσει στην ιστορία σαν ένας ακόμα "Εβερτ". Χρόνος υπάρχει ακόμα αλλά ο χρόνος αυτός εξαντλείται.

    Χρειάζεται οργανωμένο εθνικό σχέδιο ανάπτυξης, όχι άλλες νεοφιλελεύθερες /πολυπολιτισμικές ανοησίες. Ο Σαμαράς θα πρέπει να εκφέρει συγκροτημένο, εθνικό και δημοκρατικό λόγο, μένοντας μακριά τόσο από την λογική της συναίνεσης στο μνημόνιο όσο και από ανέξοδες ακροδεξιές ρητορείες.

    Η ώρα της κρίσης έχει φθάσει και για αυτόν......

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Δεξιός 15/11/2010 16:49:37

      + 25.568

      ΥΓ

      όσοι και οι ψήφοι που θα άλλαζαν την εικόνα του χάρτη...

  31. Vaskos avatar
    Vaskos 15/11/2010 12:49:40

    Τάδε έφη ο επικεφαλής του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος Καν που βλέπει μάλιστα πως οι Έλληνες κατανόησαν ότι τα μέτρα είναι υπέρ των αδυνάμωνΣύμφωνα μάλιστα με τον επικεφαλής του ΔΝΤ τα αποτελέσματα των εκλογών στην Ελλάδα δείχνουν ότι έγινε κατανοητό τόσο το πρόγραμμα του ΔΝΤ όσο και οι λόγοι για τους οποίους το υποστηρίζει και η Κυβέρνηση
    "Τα νέα προγράμματα του ΔΝΤ, αναφέρομαι ιδιαίτερα στην Ελλάδα, έχουν συγκροτηθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται η αποκατάσταση της ισορροπίας, αλλά με την προστασία των πλέον αδύναμων, των πλέον ευάλωτων", εξήγησε ο Ντομινίκ Στρος-Καν και συμπλήρωσε πως το αποτέλεσμα τον δικαιώνει, λέγοντας "όταν τα έλεγα αυτά, μού έλεγαν, 'ναι, λέγε εσύ, αλλά το ΔΝΤ είναι φιλελεύθερο...Η πραγματικότητα είναι ότι έγιναν εκλογές (στην Ελλάδα) και ότι η αριστερά στην εξουσία νίκησε".
    Για τον κύριο Καν η νίκη είναι μάλιστα διπλή:
    "Αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι ότι νίκησε η αριστερά, αλλά ότι η κυβέρνηση, με το πρόγραμμα του ΔΝΤ, έγινε κατανοητή από την κοινή γνώμη και ότι η κοινή γνώμη υποστηρίζει την κυβέρνηση. Αυτό δεν συνέβη ποτέ στο παρελθόν. Δεν έχει ποτέ συμβεί, παρά το τόσο σκληρό πρόγραμμα που οι Ελληνες υποχρεώθηκαν να υποστηρίξουν, το να γίνει κατανοητό στον πληθυσμό ότι ήταν αναγκαίο και αυτός τελικά να υποστηρίξει στην πλειοψηφία του την υπάρχουσα κυβέρνηση".
    από το newsit.gr
    το αφιερώνω σε όλους όσους στήριξαν το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές και εύχομαι από βάθους καρδίας ΚΑΛΟΝ ΥΠΝΟ!!!!!

  32. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 13:05:54

    H Σταλινική Νεοταξίτικη ιδεολογία αντιμετωπίζεται:
    1. Με άτομα της επικοινωνίας που έχουν ξεκινήσει από την αριστερά
    πχ Κύρτσος, Σπύρος Χατζάρας
    2. Άτομα με γνώση: πχ Κώστας Πλεύρης (εδώ που φτάσαμε μη φοβάστε χαρακτηρισμούς). Τους ιεδεολόγους τους δικούς μας (Πολύδωρα, Μαρκογιαννάκη κλπ) η Νέα Τάξη τους πήγε καρότσι
    3. Άτομα που γνωρίζουν από οργάνωση σε ευρεία κλίμακα
    http://www.diktyo21.gr/

    Το πρόβλημά μας είναι ιδεολογικό και εντοπίζεται στο πως να τραβήξουμε το σύστημα δεξιότερα

  33. Μπλε! avatar
    Μπλε! 15/11/2010 13:08:07

    οΙ ...ΕΠΙΛΟΓΈς ΤΟΥ Σαμαρά!
    Ας πάρουμε λοιπόν "έναν"!
    Ο ...Νικήτας που νίκησε! έχασε!
    Ο εν λόγω που "θα έφτανε ώς την κονσομασιόν" αν εξελέγετο, επέβαλε εαυτόν και ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για τον Δημο, πριν καν τεθεί θεμα, για την υπόδειξη υποψηφίου.
    Εκείνο που μπορείς να ψέξεις τον Σαμαρά είναι ότι δεν τον έστειλε στο διάολο!
    Προσπάθησε μια ισσοροπία αποφεύγοντας την "ρήξη με τη...κοκώτα"!
    και εν πολλοίς την άφησε μόνη της με τον ...ΧιμπαΤζή της!
    Να νικήσουν και να δοξαστουν, πώς μόνο μαζί του κερδίζονται οι μάχες για την ανάδειξη ...καθαρίστριας στην πολυκατοικία!
    Ενας λιγώτερος και ξεπουπουλιασμένος!
    (Κόκορα τώρα δεν θα τον πείς!)
    Ουδέν κακόν, αμιγές καλού!

    οσο για την συμμετοχή ή την αποχή,
    ... την πρώτη, την συμμετοχή, την ειδα στην έννοια των μεγαλύτερων ανθρώπων, ώς έκφραση των αγώνων να την κερδίσουν. Ηταν παρόντες, περιοιημένοι οι κύριοι, στην τρίχα οι κυρίες! Σαν να πήγαιναν στην εκκλησία...
    Με τις ιδέες τους, τις προτιμήσεις τους, την απόφασή τους. Με το "λευκό" τους ακόμα! Ενσυνείδητη επιλογή, εκεί δεν το φαντάζεται κανένας!

    ... την δεύτερη ,την αποχη, στην γενιά που της την χάρισαν, με την ψήφο στα 18, την ευμάρεια και το δικαίωμα στο φραπέ και την αράκα...

    Αφου καταδέχτηκαν άνθρωποι σ΄ αυτόν το τόπο να του επιλέξουν τους άρχοντες οι στρατοί, αφού άφησαν την τύχη τους στα συμφέροντα, αφού δεν πήγαν να καταψηφίσουν τον Kακλαμάνη οι ίδιοι, αλλά το΄άφησαν στις ΜΚΟ, το ΚΕμο, Το οποιο κομμάτι του ΠΑΣΟΚ, τη ιδεοκρατουσα "Προοδευτικιά' διανόηση, στα ΜΜΕ και τους κολίγους τους, στον Ακη, τον Μακη, τον Λακη και τον Χατζηλαλάκη, τι και ποιός να χαίρεται!

    για όσους σαν κι πολλούς, έχουν μια ιδεολογική και όχι κυρίαρχα κομματική χωροταξία, ήταν η ανοχή του Σαμαρά λάθος στρατηγική, στην περίπτωση του Κακλαμάνη, κι όχι επιλογή.
    Ας ελπίσουμε, ο Καμίνης, με τις δεδομένες περγαμηνές του, την προφανή του θέση σε μια σειρά πραγμάτων, να μη κάνει ό,τι γέννησε η ..."ευελιξία", ο... "αλλοιθωρισμός" και η ανικανότητα του Νικήτα , νόμιμη απεικόνιση της αθηναϊκής, σκληρής πραγαμτατικότητας!

    Μακάρι να νίκησε ο καλλίτερος κι όχι ο επιβεβλημένος! Θα δείξει!

  34. γιωτα avatar
    γιωτα 15/11/2010 13:11:20

    Τι να πρωτοπει κανεις κ τι να πρωτοαλλαξει μεσα στη ΝΔ! Παλαιοτερα ειχα ψηφισει Σαμαρα με την πολιτικη ανοιξη.Εσας σας φαινεται εκεινος ο δυναμικος ανθρωπος με τολμη, με λογο, με αποψη, με πυγμη, με ρισκο πανω απ' ολα να εχει καμια σχεση με τον Σαμαρα απο τοτε που ανελαβε τη ΝΔ? Κατι τρεχει εδω,ειναι ο Σαμαρας που αλλαξε? Ειναι το κομμα που τον κραταει καθηλωμενο με τα απαρχαιωμενα κ ανικανα στελεχη του? Ειναι οτι παιζει κ αυτος το παιχνιδι του ΓΑΠ? Δεν ξερω να σας το πω. Μετα λετε για τους ανθρωπους του προεδρου,ποιοι ειναι αυτοι τελικα κ που κρυβονται γιατι στα καναλια κ στους δρομους δεν βγαινουν παντως. Κ αυτοι που βγαινουν στα καναλια αν θυμαστε καλα ειναι ολοι οσοι στηριξαν την Ντορα στις εσωκομματικες. Αυτοι θα στηριξουν την γραμμη Σαμαρα? Ο Αβραμμοπουλος που ειναι? Κ μετα συζηταμε γιατι εγινε η ολικη επαναφορα του α' γυρου, ολικη καταστροφη του β' !

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ γιωτα 15/11/2010 13:24:48

      Δες, αν θέλεις, παραπάνω την απάντησή μου στον τεο, 12:39.

  35. pistos avatar
    pistos 15/11/2010 13:16:07

    κ.Ροδινέ εξαιρετικό το σχόλιό σου.
    Αλλά, στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα!
    Τα λέμε και τα ξαναλέμε, αλλά εκεί στη Ρηγίλης, που ως εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται, καθεύδουν ύπνο βαρύ...
    Αν το κόμμα-στελέχη δεν αντιδράσουν στην παραπληροφόρηση των ΜΜΕ, η κατάσταση θα γίνει πιο τραγική.
    ΜΜΕ και εξαπτέρυγα, φαίνεται να έχουν πιάσει αιχμάλωτους, ολόκληρη παράταξη....
    Κανείς στο παράθυρο, ας φωνάξει, κάποιος θα τον ακούσει....

  36. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 13:21:11

    " Ο επιτυχημένος ηγεμόνας καθοδηγείται όχι από θρησκευτικά δόγματα ή από ηθικά παραγγέλματα αλλά από την αυστηρά ωφελιμιστική επιλογή των μέσων που είναι κατάλληλα για τους σκοπούς του" MACHIAVELLI

    Ο Σαμαράς δείχνει να το καταλαβαίνει αυτό. Εδώ θα είμαστε.

  37. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 15:16:14

    Λαχανά, θα πεις και σε μας σε ποιά ζυγαριά ζυγίζονται οι "λίγοι" και οι "πολλοί"? Για να καταλάβουμε με ποιό τρόπο βρήκες το "βάρος" του Σαμαρά.

  38. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 15/11/2010 15:49:42

    Ωραία είπες τώρα την αποψή σου,(έστω και χωρίς αιτιολόγηση).. γιατί σταματάς εδώ όμως?
    Γιατί δεν προχωράς ένα βήμα παρακάτω όμως, να μας πείς για τον "πολλά βαρύ", εξαίρετο μεταρρυθμιστή της αυτοδιοικητικής πολιτικής μας ζωής(κατά το δοκούν), συνασπιζόμενο στους μισούς δήμους που κέρδισε με ποικίλης φύσεως εξαπτέρυγα, χειροκροτητή της αποχής, σε σημείο μάλιστα να εκλαμβάνει ηδονικά το μύνημα αυτής ως ο νέος αυτοκράτορας που τον επευφημούν με την ιαχή "χαίρε ΓΑΠ οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν"..

    Ένας μικρός χειροκροτητής είσαι και εσύ λοιπόν δίπλα στον ΓΑΠ, θά'χεις τους λόγους σου βέβαια,αν θες μας τους παραθέτεις να γνωρίζουμε και εμείς
    .....αλλά τώρα που το σκέφτομαι αστο καλύτερα,σίγουρα θα είναι πολύ φαιδροί και βαρετοί οι λόγοι που παριστάνεις τον χειροκροτητή

  39. ελευθεριαδου βουλα avatar
    ελευθεριαδου βουλα 15/11/2010 17:54:46

    χρειαζεται πολυ δουλεια και νεο αιμα
    χρειαζεται ατομα που νοιαζονται για ενα καλυτερο αυριο και ετοιμα να πολεμησουν για αυτο
    το Πασοκ δεν ειναι ευκολος αντιπαλος να πεσει σαν ωριμο φρουτο
    και το βασικοτερο ξερει να κανει εκλογες
    πρεπει να σοβαρευτουμε και μαλιστα πολυ
    υπαρχει τροπος αλλα θελει δουλεια

  40. aplos deksios avatar
    aplos deksios 15/11/2010 18:40:54

    Εμένα δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα σφουγγάρια ούτε οι σκούπες... Εγώ είδα τι έκανε ο ΓΑΠ στο ΠΑΣΟΚ...

    Τους έδιωξε όλους! Έφερε δίπλα του μόνο δικούς του! Ακόμα και στην Κυβέρνηση δεν αποφασίζουν οι Υπουργοί τους Γενικούς Γραμματείς αλλά ο ίδιος! Και κερδίζει ακόμα και σήμερα 6 μήνες μετά το ΔΝΤ...

    Τι δουλειά έχει ο Σαμαράς με τον κόκκινο Πάνο;;; Τον αποτυχημένο Υπουργό Εργασίας; Κόκκινη είναι η Ν.Δ.?

    Τι δουλειά έχει ο Σαμαράς με τον Αβραμόπουλο; 2 μέρες πριν τις εκλογές μας έλεγε στα κανάλια για συνεννόηση όλων των πολιτικών δυνάμεων!!! Έλεος!!! Και η Ν.Δ. την ίδια ώρα έδινε αντιμνημονιακό αγώνα!!!

    Τι δουλειά έχει ο Σαμαράς με τον Δήμα;;; Εξαφανισμένος στην Ευρώπη τόσα χρόνια και άχρηστος. Τον είδε κανείς σε κανένα κανάλι; Εγώ τον θυμάμαι μόνο από την εποχή του Έβερτ-Δήμα-Κανελόπουλου... από τότε έως σήμερα το απόλυτο μηδέν!

    Τι δουλειά έχει ο Σαμαράς με τον Λυκουρέντζο; Κατάφερε να πάρει ο Τατούλης 70% στην Αρκαδία! Μπράβο του!!!

    Τι δουλειά έχει ο Σαμράς με το νέο-Καραμανλικό κατεστημένο που διέλυσε την Παράταξη; Από το 1974 ο θείος του είχε έπαυλη και αυτός κατάφερε να την κάνει πολυκατοικία των πετραλώνων!!! 32% σε Εθνικές Εκλογές!!!!

    Που είναι οι κανονικοί απλοί σοβαροί άνθρωποι της Νέας Δημοκρατίας; Αυτοί που δίνουν τις νίκες; Αυτοί που καθοδηγούν την κοινωνία;

    Εγώ δεν ξέρω τον Φαήλο ή τον Λαζαρίδη ή τους άλλους που λέτε. Είμαι απλός ψηφοφόρος (κάποτε και υποψήφιος της ΔΑΠ) αλλά ξέρω τους άλλους που βλέπω καθημερινά στα κανάλια. Αυτοί δεν εκφράζουν την Νέα Δημοκρατία. Ο κόσμος δεν τους θέλει άλλο πια!!!

    Γίνεται σε Δημοτικές εκλογές να έχει 50% αποχή και η Αντιπολίτευση να μην σαρώνει; Να πηγαίνει πιο χάλια και από το κόμμα που μας έβαλε στην δουλεία του ΔΝΤ????

    Ας αναλάβουν επιτέλους την Ν.Δ. όχι αυτοί που θέλουν τα κανάλια, αλλά αυτοί που θέλει η κοινωνία!

  41. nina avatar
    nina 15/11/2010 19:25:58

    θαύμασα χθές τον πολιτικό λόγο της κ. Γούτα.!!!!!!!!! άλλο ένα ανερχόμενο στέλεχος της ΝΔ. κάποτε πρέπει να μάθουμε ότι ένα πολιτικό στέλεχος χρειάζεται κάτι περισσότερο από ένα ωραίο χαμόγελο και ένα πτυχίο. υποτίθεται ότι όλα αυτά τα ιδρύματα των πρώην πρωθυπουργών προσφέρουν σεμινάρια επιμόρφωσης στελεχών μήπως εκτός από το πως πρέπει να στήνεται ένας πολιτικός για να δείχνει δυναμικός πρέπει να τους μάθει και κάποια πράγματα πιό ουσιαστικά? μήπως λέω εγώ η αδαής να τους μάθαινε και πέντε πραγματάκια κοινωνικού και ιστορικού περιεχομένου? έτσι για να μη λέμε άρες μάρες κουκουνάρες και από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.