#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/01/2010 16:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επικοινωνιακά ελλείμματα στην Ρηγίλλης



Δεν ξέρω τι τελικά θα αποδειχθεί πιο δύσκολο. Να …εξολοθρεύσει ο Αντώνης Σαμαράς πολιτικά την Αγία Οικογένεια και να εκλεγεί πανηγυρικά νέος πρόεδρος της ΝΔ, ή να βάλει σε τάξη αυτό το διαλυμένο «μαγαζί»; Και μπορεί η ΝΔ να μπει σε τάξη, χωρίς να επανιδρυθεί;

Τα λέμε αυτά με αφορμή τα επικοινωνιακά «ελλείμματα» που παρατηρούνται τον τελευταίο καιρό. Παράδειγμα η θέση του κόμματος για τις εξεταστικές επιτροπές.

Το antinews επεσήμανε εγκαίρως (Μπορεί το ΠΑΣΟΚ να μιλά για Βατοπέδι και η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΝΔ να αμύνεται;) την προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ να διεμβολίσει τη ΝΔ κατηγορώντας την ότι «κάνει όπισθεν στο Βατοπέδι» επειδή «φοβάται τους εσωκομματικούς τριγμούς από την επαναφορά της έρευνας» κλπ κλπ.

Επί ημέρες η σχετική φημολογία κυριαρχούσε στον φιλοκυβερνητικό Τύπο βασιζόμενη σε διαρροές από την Ρηγίλλης προς συγκεκριμένα έντυπα. Τελικά σήμερα η ΝΔ έβαλε τα πράγματα στην θέση τους και με μια ανακοίνωση του εκπροσώπου της είπε  Ναι σε όλες τις εξεταστικές επιτροπές.

Η γνώμη μας είναι ότι η ανακοίνωση έγινε αργά. Με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εντύπωση ότι η ΝΔ σύρεται πίσω από τα δημοσιεύματα.

Το ίδιο γίνεται και με το τεράστιο θέμα της ιθαγένειας στους μετανάστες. Ενώ η θέση του Αντώνη Σαμαρά είναι ξεκάθαρα εναντίον του νομοσχεδίου (βλ. ομιλία του στην Βουλή), πάλι διάφορες διαρροές και αμφιλεγόμενες δηλώσεις δευτεροκλασάτων και τριτοκλασάτων παραγόντων της Ρηγίλλης δημιουργεί την εντύπωση ότι  «η ΝΔ σύρεται από το ΛΑΟΣ»  και ο φιλοκυβερνητικός Τύπος σπεύδει φυσικά να το εκμεταλλευθεί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 04/01/2010 16:16:09

    Είναι εναντίον του νομοσχεδίου, αλλά και του δημοψηφίσματος! Επίσης, δεν έχει κάνει ακόμα λόγο για φύλαξη των συνόρων, πλήρη καταγραφή των υπαρχόντων μεταναστών και διερεύνηση πόσους μπορούμε να έχουμε και από ποιες χώρες. Αν δεν τεθούν αυτά τα τρία ζητήματα όλα τα άλλα είναι έπεα πτερόεντα.

  2. man8os avatar
    man8os 04/01/2010 16:51:47

    Να μαζεψουν τον Παυλοπουλο!!

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/01/2010 18:51:10

    Όταν λέγαμε ότι ωραίος ο κ Σαμαράς αλλά η αυλή του ...ωραιότερη μερικοί γκρίνιαζαν.
    Μερικοί χρησιμοποίησαν ως άλλοθι την σύνθεση της ΚΟ της ΝΔ, γιατί δεν έπρεπε να μιλάμε για την αυλή (εξαιρούνται 2-3 άνθρωποι, όχι παραπάνω).
    Όταν λοιπόν έχει διατηρήσει όσους μας έφεραν δέκα μονάδες πίσω και έχει συμβούλους επιπέδου (απόλυτο επίπεδο όμως μονοδιάστατο και ίσο σαν ντουβάρι ένα πράγμα βρε παιδί μου) απορούμε για απουσίες βουβαμάρες και αφωνίες ή επιλογές και ζούγκλες...
    Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν υπάρχουν 100 άτομα από τις 700,000 για να σηκώσουν τα μανίκια στην στελέχωση και την οργάνωση.Οχι πολιτευτές ή Δ/ντες αλλά υπάλληλοι, απλοί στρατιώτες να τρέξουν.
    Ακόμα στο ηλίθιο αυτό κόμμα δεν έχουν καταλάβει ότι οι καρέκλες δεν τρέχουν μόνο τσουλάνε να έχουν ρόδες....

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ο Ιθαγενής 04/01/2010 19:10:10

      Ιθαγενή για πες μας τα μέλη αυτου που αποκαλείς "αυλή" του Σαμαρά για δούμε πόσο ενημερωμένος είσαι. Θέλω επίσης τα ονόματα των συμβούλων που λες γιατί εγω ξέρω οτι δεν έχει συμβούλους.

      • man8os avatar
        man8os @ Factorx 04/01/2010 19:19:06

        Ας του πει καποιος να επιταχυνει το timing του.
        Η ταχυτητα ειναι που του χρειαζετε και οι αποφασεις που να ειναι συμφωνες με το αισθημα της βασης.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Factorx 04/01/2010 19:20:10

        Χωρίς να σου τους χωρίσω σε καλούς και κακούς, αφού είναι προσωπική δίοπτρα το καλό και το κακό, μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ σε ιακνούς ή όχι μερικούς;
        πχ Δαρβίλας, Μουρούτης, Μουρμούρας ...να συνεχίσω με τους υπόλοιπους διοπτροφόρους;

        • Factorx avatar
          Factorx @ Ο Ιθαγενής 04/01/2010 20:31:43

          Λες: "Χωρίς να σου τους χωρίσω σε καλούς και κακούς, αφού είναι προσωπική δίοπτρα το καλό και το κακό, μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ σε ικaνούς ή όχι μερικούς;"

          Βγάζεις εσυ νοήμα απο αυτά ποιυ γράφεις γιατι εγώ δεν βγάζω;

        • Factorx avatar
          Factorx @ Ο Ιθαγενής 04/01/2010 20:32:20

          εχεις κόμπλεξ με τους διοπτροφόρουςς Γιατι κι εγώ φοράω γυαλιά

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ Factorx 04/01/2010 22:26:59

            Σου ανέφερα τρεις από τους συνεργάτες που έχει ήδη τοποθετήσει, επειδή δεν έχει δήθεν αυλή, ας μην λέμε ότι δεν έχει συμβούλους, συνεργάτες κλπ.
            Έχει και είναι φυσικό αυτό, συνεργάτες καθώς άλλους έφερε μαζί του και άλλους όμως διατήρησε, όπως τους κύριους που ταλαιπώρησαν 700,000 κόσμο.
            Οι τρεις κύριοι που σου ανέφερα για παράδειγμα είτε ήταν μαζί του στη μέχρι σήμερα πορεία του την τελευταία δεκαετία είτε τους βρήκε στο ΥΠΠΟ πχ (κληρονομιά του κ Λιάπη) είτε τους είχε οικονομικούς συμβούλους.
            Αν θέλεις να μιλήσουμε για την αδράνεια, το timing ή και τις σωστές κινήσεις που έχει κάνει, πολύ ευχαρίστως.
            Κανένας όμως δεν είναι υπεράνω κριτικής και δεν τον υποστηρίξαμε για να είναι ο επόμενος καταλληλότερος.

            ΥΓ

            ..και εγώ το ίδιο εδώ και 20 χρόνια, κανένα κόμπλεξ, απλά προτιμώ τη συζήτηση από την εξύμνηση και για αυτό μου αρέσουν και τα αντινέα.
            Όπως δεν μπορώ να καταλάβω και διαφωνώ για την συνέντευξη σε Ζούγκλες ή την συνέχιση καρεκλών, έτσι συμφωνώ με την ομιλία του για τον προϋπολογισμό.
            Δεν μπορώ όμως να λέω ότι η κυβέρνηση "κοιμάται" τρεις μήνες και η αντιπολίτευση μέχρι τώρα να την ακολουθεί.
            Ας καταθέσει προτάσεις, ας αναδείξει την γελοιότητα των βιογραφικών, ας μιλήσει για το βόλεμα κολλητών σε ΕΟΤ, ΟΠΑΠ, Νομοπαρασκευαστικές επιτροπές, συμβούλους ΑΠΕ, συμβούλους ΠΡΟ.ΠΟ, μεταναστευτικό...

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ο Ιθαγενής 04/01/2010 22:40:43

            1. Σου απάντησα έντονα για να σου δείξω οτι δεν ξέρεις το θέμα, αλλά παρόλα αυτά αφορίζεις. Λες "Οι τρεις κύριοι που σου ανέφερα για παράδειγμα είτε ήταν μαζί του στη μέχρι σήμερα πορεία του την τελευταία δεκαετία είτε τους βρήκε στο ΥΠΠΟ πχ (κληρονομιά του κ Λιάπη) είτε τους είχε οικονομικούς συμβούλους". Τι θα πεi είτε, είτε. Ο Μουρούτης και ο Δαβίλας είναι χρόνια κοντά του. Δεν ξέρεις λοιπόν και μην μεταφέρεις εδω ανοησίες που διαβάζεις αλλού.

            2. Ο Sαμαράς έχει μόνο ένα μηνα αρχηγό. ας είμαστε λοιπόν υπομονετικοί - αν και εμείς του κάναμε κριτική για ορισμένες επιλογές, που ισως ήταν άδικη, αλλά έτσι έπρεπε να γίνει

            3. Αυτό το μπ.... που λέγεται ΝΔ ζει και βασιλελυει στην Ρηγίλλης 35 τόσα χρόνια κι εσυ θες ο Σαμαράς να το αλλάξει σε έναν μήνα;

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ Factorx 04/01/2010 22:54:53

            1.Συγνώμη αλλά δεν αφορίζω και έχω δουλέψει και συνεργαστεί με τους δύο από τους τρεις που σου ανέφερα.
            Δεν αφορίζω λοιπόν, αλλά έχω προσωπική πείρα.

            2-3. Συμφωνώ, υπομονή, ανοχή αλλά και κριτική.Δεν θέλω να τα αλλάξει όλα σε ένα μήνα, αλλά δεν είδα πχ ανακοινώσεις για κανένα θέμα που σου ανέφερα.

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/01/2010 19:21:02

    ...ικανούς...ταχύτητα πληκτρολόγησης...

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/01/2010 19:26:27

    Δεν ειναι θεμα να πει οχι ή ναι αλλα να εχει αντιπροτασεις.Ακουν εκει στη Ρηγιλλης;ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
    Ολοι το ηξεραν οτι θα ηταν απο τα πρωτα νομοσχεδια του ΠΑΣΟΚ.Το ηξερε μεχρι και η ΟΝΝΕΔ Φαληρου που στη προεκλογικη περιοδο των εσωκομματικων εκλογων το συμπεριελαβε στο ερωτηματολογιο προς Σαμαρα και Ντορα.(νομιζω ειχε γραψει και το antinews).
    Και η μεν Ντορα απαντησε με αυστηροτερους ορους απο αυτους που προτεινει το ΠΑΣΟΚ,ο δε Σαμαρας απαντησε οτι θελει μελετη.Ισως αλλα ο νομος του ΠΑΣΟΚ ερχεται και η μελετη πρεπει να τελειωσει.
    Αν δεν ξερουν ας στειλουν ενα fax σε ενα απο τα κεντροδεξια κομματα του ΕΛΚ (σχεδον ολα ειναι κυβερνωντα) για να μαθουν τι ισχυει στις χωρες τους και ας διαλεξουν και ας πανε στη Βουλη λεγοντας στο ΠΑΣΟΚ,αυτο κανει η Δανια,αυτο κανει η Ελβετια ή η Γερμανια.
    Εκτος αν το παιξουν σαν τα κομματα της αριστερας που οταν δε ξερουν τι να απαντησουν για ενα θεμα λενε "χρειαζεται μια ΑΛΛΗ πολιτικη".

  6. Μαρια Μουρατιδου avatar
    Μαρια Μουρατιδου 04/01/2010 21:26:56

    Η μη επικοινωνιακη πολιτικη....η μη γρηγορη αντιδραση , απαντηση σε οποιαδηποτε θεματα....η μη προσεγγιση με σοβαροτητα στα προβληματα των ψηφοφορων μας...το να μην ακουμε την Βαση ....το να διατηρουμε κλικες .....εχουν οδηγησει την παραταξη σε αυτην την θεση,,,κ αν δεν αλλαξει η νοοτροπια μας..........στις επομενες εκλογες θα ειμαστε σε δεινη κατασταση.....γιατι ηδη καποιοι κολλητοι του αρχηγου ....απολκλειουν ....διαγραφουν ατυπα.....κ δημιουργουν δικες τους φατριες.......Ας ξεκινησει διαλογος με ολους τους βουλευτες στους κατατοπους νομους για να αναπτερωθει το ηθικο των ΝΔκρατων.......

  7. δρόμος avatar
    δρόμος 04/01/2010 22:03:04

    Γιατί έχω την εντύπωση ότι, ενώ προεκλογικά στο πολιτικό γραφείο-εκλογικό κέντρο επικρατούσαν συνθήκες ταχυτήτων και δραστηριοποίησης πρωτόγνωρες, η μετακόμιση (και συγκατοίκηση) έφερε και προσαρμογή στα ειωθότα ?

    Ως κι ο Ελ. Τύπος σήμερα εγκαλεί τον Σαμαρά για μη αντίδραση στην απαξιωτική για τον ίδιο εμφάνιση Κ. Μητσοτάκη...

    Το γράμμα προς τους νεοδημοκράτες που έλαβαν μέρος στις εκλογές, και προσκαλεί στο επικείμενο 8ο Συνέδριο της ΝΔ, δεν έχει φτάσει σε όλους. Πού είναι οι εθελοντές ? Γίναμε τόσο καθεστωτικοί που ούτε για τέτοια πρακτική δουλειά δεν τους χρειαζόμαστε ? Ή για να κάνουν αποδελτίωση του τύπου ?

    Οι επαναστάσεις και οι ανατροπές θέλουν δουλειά πολλή, και αυτό δεν ισχύει μόνο για την κυβέρνηση - για να απαιτείς ταχύτητα πρέπει να είσαι μπροστά!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ δρόμος 04/01/2010 22:34:46

      Μπράβο φίλε μου.
      Αυτό ακριβώς λέω, αντί να δημιουργήσει ένα πυρήνα, μια ομάδα πχ 100 ατόμων για τα διαχειριστικά, οι 700,000 έμειναν στο γράμμα.
      Δεν μπορεί δηλαδή να βρει 100 υπαλλήλους για την οργανωτική δομή του κόμματος;
      ή θα τρέξουν οι καρέκλες, οι συνδικαλιστές, οι δ/ντες και οι κλειστές τοπικές;
      Για άλλη μια φορά είμαστε χρήσιμοι μόνο όταν καλούμαστε να ψηφίσουμε....

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Ο Ιθαγενής 04/01/2010 23:57:03

        υπάρχει και το http://blog.nd.gr - μπες να τα πεις εκεί, μπορεί να σε ακούσει κάποιος, μέχρι να λειτουργήσουν οι νέοι θεσμοί

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ δρόμος 05/01/2010 00:04:27

          έχουν μείνει ...ένα χρόνο πίσω

          30/12/2009

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Ο Ιθαγενής 05/01/2010 00:30:47

            όχι, πάτα "τελευταία σχόλια" για να βγεις στο πιο πρόσφατο (σημερινό)- δεν είναι πολύ εύχρηστο, αλλά δουλεύει

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ δρόμος 05/01/2010 00:54:42

            Το ίδιο λέμε, απλά εσύ αναφέρεσαι στην παρουσία του κόσμου και εγώ στις επίσημες ανακοινώσεις: ο κόσμος αγωνιά και η τελευταία επίσημη ανακοίνωση είναι 30/12/2009 ...

  8. Konstantina avatar
    Konstantina 05/01/2010 00:02:22

    Εγω παλι βλεπω ενα κομμα σε κωμα.. ελπιζω σε ηλεκτροσοκ και αναταξη με κορτιζονη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.