21/08/2008 21:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιβεβαίωση Νίμιτς για Βόρεια Μακεδονία

Ο Μάθιου Νίμιτς επιβεβαίωσε σήμερα για πρώτη φορά (με διπλωματικό τρόπο), ότι γίνεται συζήτηση για εκδοχές της ονομασίας «Βόρεια Μακεδονία», ενώ έδωσε την αίσθηση ενός άτυπου χρονοδιαγράμματος για λύση του ζητήματος της ονομασίας, έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, προκειμένου η ΠΓΔΜ να «προλάβει» τη διεύρυνση του ΝΑΤΟ, υπό την παρούσα αμερικανική ηγεσία. Μετά το πέρας των συνομιλιών του στα Σκόπια με τον πρόεδρο και τον πρωθυπουργό της ΠΓΔΜ, ο κ. Νίμιτς αναχώρησε για τη Θεσσαλονίκη, όπου το πρωί της Παρασκευής θα έχει συνομιλίες με τον εκπρόσωπο της ελληνικής πλευράς στις συνομιλίες για το όνομα, πρέσβη Αδαμάντιο Βασιλάκη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/08/2008 21:21:33

    ελπίζω η Νότια Μακεδονία να ξεκινάει πάνω από την Θεσσαλονίκη...

  2. Serios avatar
    Serios 21/08/2008 21:35:00

    Ξερουμε και έχουμε ξαναπει γιατί γίνονται όλα αυτά στα σχόλια των προηγούμενων άρθρων.

    Εαν περάσει άνευ λόγου και αιτίας γιατί ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ να βιαζόμαστε, όνομα που να έχει μέσα τον όρο ΄΄μακεδονία'' όλη αμς η προσπάθεια και το βέτο, έχουν πάει στράφι και η Ντόρα καταφέρνει αυτό που θέλει....

  3. Serios avatar
    Serios 21/08/2008 22:11:03

    Διάβασε και τα προηγούμενα άρθρα του Anti να διαβάσεις τα σχόλια του κόσμου θα βρείτε και εκει ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες.

    Ορίστε τι κανόνισαν

    According to the latest news the next proposal will be "Northern Macedonia" with Macedonian nationality and Macedonian language. Also the name Northern Macedonia will be for international use but not for bilateral use between Macedonia and other countries. This was stated half an hour ago at 20.11 p.m. by A1 media according to diplomatic sources. The USA expects Macedonia to accept this proposal.

    Τονίζω: Northern Macedonia" with Macedonian nationality and Macedonian language.....the name Northern Macedonia will be for international use but not for bilateral use between Macedonia and other countries.

    Γιατι βιάζεται η Δρακουμελ να κλείσει το όνομα και μάλιστα προωθεί το βορεια μακεδονία; βορειομακεδονες νομίζατε μωρε οτι θα τους έλεγαν μετά; Α ρε...

    Η Αμερική τα έχει κάνει θάλασσα και έχει βρει μπροστά της νέες δυνάμεις, δεν τα βγάζει πέρα με τα μπλεξίματα που άνοιξε, γι αυτό και η Κοντολίζα ήταν ξεκάθαρη, σκόπια και Γεωργία θα μπουν μεσα ο κόσμος να χαλάσει. Τι διάολο, επικαιρότητα και ίντερνετ όλοι έχουμε. Ας κάτσουν εκει που κάθονται να διαλυθουν μια ώρα αρχίτερα, αλλιώς απολαύστε την ''μακεδονία'' πάνω απο τα κεφάλια μας σαν παραφουσκωμένο τέρας που θα ντοπαρουν οι γιάνκηδες όσο το έχουν ανάγκη, και εμείς μετά θα έχουμε άλλον έναν καρκίνο στα σύνορα!

    Αυτοι ζορίζονται, οι καραγκιόζηδες οι δικοί μας το πιέζουν! Εαν ο κόσμος και η μπλογκόσφαιρα δεν πιέσει και για νέο βέτο στην επόμενη σύνοδο, θα έχουμε υποστεί μια μεγάλη ήττα και ένα στράφι όλων των προσπαθειών, και τις συνέπειες θα τις καταλάβουμε τα επόμενα χρόνια σε πολύ μεγάλο βαθμό....

  4. βασιλης avatar
    βασιλης 21/08/2008 22:12:40

    O Σαμαράς είπε οτι το πρόβλημα της μη αναγνώρισης τόχουν τα Σκόπια και όχι η Ελλάδα ,γιατι όσο ειναι στον αέρα το θέμα κινδυεύουν να διαλυθούν,μια και είναι ένα κράτος μαιμού.Κάνοντας μια βόλτα εκεί αυτό φαίνεται καθαρά ,οι Αλβανόφωνοι θέλουν Αλβανία,οι Βουλγαρόφωνοι θέλουν Βουλγαρία κλπ και φίλοι μας οι Αμερικλανοι την ησυχία στις βάσεις τους και τις σπουδαίες εγκαταστάσεις που συνέχεια στήνουν εκεί.ΤΙ ΝΙΜΙΤΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ

  5. θεσσαλονικιός avatar
    θεσσαλονικιός 21/08/2008 22:26:46

    OI ALBANOFWNOI EINAI 23%
    OI BOULGAROFWNOI=BOULGARIZONTAS 2%
    OI SERBIZONTES 1%
    ROMA KLP 3%
    TO YPOLOIPO 71% EINAI "MAKENTONES"

    DEN PROKEITAI NA DIALY8OUN.. BAFKALIZESTE OSOI TO LETE TO GRAFETE TO PISTEVETE.


    OSO YPARXOYN STHN ELLADA ANIKANOI POLITIKOI 8A ZOYN KAI 8A BASILEYOYN

  6. neoinileias avatar
    neoinileias 21/08/2008 22:32:23

    το Northern Macedonia θα είναι μεγάλη επιτυχία για τα συμφέροντα της χώρας μας.

  7. Serios avatar
    Serios 21/08/2008 22:41:04

    neoinileias μην πέφτετε στην παγίδα, αυτό θέλουν να πιστέψουμε, οτι και πολύ μας είναι...

    Διάβασε παραπάνω να δεις πραγματικά τι συζητήθηκε...

    Northern Macedonia” with Macedonian nationality and Macedonian language…..the name Northern Macedonia will be for international use but not for bilateral use between Macedonia and other countries.

    Μια χαρά θα διαλυθουν εαν τους αφήσουμε και δεν τους σπρώχνει το τσιφλίκι της Ντόρας...Δεν έχετε δει σε τι χάλια ζουν, θα τρομάξετε.

    Δεν είναι το όνομα παιδιά, καταλάβετε το.

  8. neoinileias avatar
    neoinileias 21/08/2008 22:56:42

    Η θέση της χώρας μας νομίζουμε είναι ξεκάθαρη, ένα όνομα για όλες τις χρήσεις.

    Εξάλλου, ένα τμήμα από το γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας ανήκει στην Π.Γ.Δ.Μ. αυτό γεωγραφικά είναι στο βορά.

    Η λύση βόρεια Μακεδονία ικανοποιεί τα συμφέροντα μας για πολλούς λόγους.
    Το ζήτημα δεν είναι τι μπορεί να γίνει,το ζήτημα είναι τι πρέπει να γίνει.
    http://neoinileias.blogspot.com/2008/08/happy-end.html

  9. Serios avatar
    Serios 21/08/2008 23:27:23

    Πολύ σωστα!

  10. kretanos avatar
    kretanos 21/08/2008 23:29:05

    @5.βασιλη αφού το είπε ο Σαμαράς... εγώ ηρέμησα, και πάω για ύπνο. Καληνύχτα.

  11. okanenas avatar
    okanenas 21/08/2008 23:46:12

    Ο Αντώνης Σαμαράς είχε πει παλιότερα , «η ευθεία και διακηρυγμένη απειλή είναι εχθρική συμπεριφορά, είτε η χώρα από την οποία προέρχεται είναι μικρή είτε είναι μεγάλη και αυτό επειδή μπορεί κάποια στιγμή να συνδυαστεί με μια μεγαλύτερη και ισχυρότερη και να δημιουργήσει πραγματικό πρόβλημα ασφάλειας»
    Δεν είχε άδικο, τότε είχε αναφέρει την κρίση των πυραύλων στην Κούβα.

    Αν έχετε παρατηρήσει πολλά ταξίδια κάνουν τελευταία οι Τούρκοι στην ΠΓΔΜ, πρόσφατα είχε πάει και ο πρόεδρος της Τουρκίας εκει.
    Δεν θα έλεγαν όχι να συνεχίσει να υπάρχει το σημερινό status quo…

  12. Serios avatar
    Serios 21/08/2008 23:52:21

    Ο Σαμαράς ότι πατάτες και να έκανε στο παρελθόν, εκείνη την στιγμή που μίλησε για επερχόμενη διάλυση τους, είχε μιλήσει πολύ σωστά.

    Φυσικά γιατι ο πολύς κόσμος που δυστυχώς δεν βλέπει την ουσία (δηλαδή δεν βλέπει πέρα απο το ''όνομα'')δεν έχει σκεφτεί ένα πάρα πολύ σημαντικό πράγμα:

    Αφου οι αμερικανοί όπως έδειξαν και είπαν ξεκάθαρα Γεωργία και Σκόπια θα μπουν όπως και δήποτε στο Νάτο, και καίγονται να τους βάλουν με κάθε μέσον, γιατί δεν πίεσαν ποτέ να υποχωρήσουν αυτοι, και πιέζουν μόνο εμάς; Εγώ σας λέω οτι εαν τον γιάνκη τον έκαιγε πραγματικά και δεν τον ένοιζε το πρόβλημα, θα το έφερνε απο εδώ και απο εκεί και στο τέλος θα τους αναγκαζε να κανουν πίσω στον επεκτατισμό τους και στην ψύχωση με το όνομα και θα κατάφερνε να τους βάλει μέσα, αφήνοντας και την Ελλάδα να ηρεμήσει. Αλλα η Αμερική τους στηρίζει στο Νάτο με κάθε κόστος αλλά ΚΑΙ στο όνομα ΚΑΙ στις φιλοδοξιες τους! Γιατί αυτό το περίεργο;;;;

    Ειπαμε παιδιά, το όνομα άλλα πράγματα θα φέρει στο μέλλον, θα το χρησιμοποιήσουν σαν αφορμή για άλλα ζητήματα, όπως έκαναν και σε άλλες χώρες με γελοία προσχήματα σαν και αυτα. Πονταρουν στο όνομα γιατί μελλοντικα θα τους χρειαστεί σαν πιόνι, τις συνέπειες του να δώσουμε όνομα με όρο ''μακεδονία'' μέσα, και ΕΙΔΙΚΑ αφου ξεκαθάρισαν οτι θέλουν και άλλα πολλά, και όχι μόνο το όνομα, θα τις καταλάβουμε σύντομα εαν γίνει τέτοιο πράγμα...

    Μην ξεσηκώνεται ο κόσμος, δεν υπάρχει βιασύνη, λίγη υπομονή να φύγει ο πίθηκος και να δούμε ποιος θα βγει, και μέχρι τότε ας κοπανιούνται, αυτοι υπάρχει λόγος που έχουν τρελαθεί να μπουν όσο ειναι ο Μπους εδω. Φαγαμε 18 χρόνια τον γάιδαρο, ας μην τα μουσκέψουμε στην ουρα.

  13. opolyfimos avatar
    opolyfimos 21/08/2008 23:55:48

    @12.να προτείνετε στον Κ.Κ. Β' να τον κάνη ΥΠΕΞ.
    (να ησυχάση και η Θεοδώρα)

  14. Serios avatar
    Serios 21/08/2008 23:57:03

    okanenas εγώ μπορώ να παραθέσω το επίμαχο άρθρο που επιβεβαιώνει τα άνωθεν και μάλιστα επισημαίνει οτι η Αμερική έχει ζήτήσει...βοήθεια απο ην Τουρκία να μας χτυπήσει την πλάτη γιατι δεν αφήνουμε τα παλιόπαιδα να μπουν οι σκοπιανοι μεσα στο Νατο, αλλά μάλλον θα θεωρηθεί σπαμ και θα σβηστεί. Οι τούρκοι ειναι πολύ μπλεγμένοι σ' αυτη την βρωμοδουλειά, δεν ειναι τυχαίο οτι μας κυκλώνουν με τους χειρότερους γείτονες τους οποίους και θέλουν να μονιμοποιήσουν και να σταθεροποιήσουν στην περιοχή. Η τακτική του encirclement ειναι κατι γνωστό γι αυτούς, και στην Σερβια έτσι έκαναν, και ετσι κανουν τώρα στην Ρωσία, αλλά αυτή την φορά δεν θα τους βγεί όμως.

    Η Αμερική ειναι ένας γίγαντας με πήλινα πόδια πλέον και άνοιξε πολλά μέτωπα και ο Μπους τσάκισε την χώρα.

  15. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 22/08/2008 00:18:43

    14

    Αμφιβαλλει κανεις οτι ο Σαμαρας θα ηταν μακραν καλυτερος ΥΠΕΞ απο την Ντορα?

  16. okanenas avatar
    okanenas 22/08/2008 00:22:18

    Δεν μπορούμε να μιλάμε υποθετικά. Η μη λύση δεν είναι λύση, το ζήτημα πρέπει να λυθεί,

  17. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 22/08/2008 00:25:56

    Δεν είναι θέμα Βορά και Νότου αλλά Μακεδονίας. Γιατί οι Σκοπιανοί προορίζονται να εποικίσουν μαζικά ως εκδιωχθέντες πολιτικοί πρόσφυγες την Μακεδονία, μετά την αλβανοποίηση του προτεκτοράτου. Και μετά πήγαινε να μιλήσεις με το Γκρουέφσκι για μειονότητες, στη Βόρια Ελλάδα, που έχει εγκαταλειφθεί οικονομικά εδώ και πολλά χρονάκια. Και γιατί να μην τη θεωρούν "καμμένο χαρτί" τα βλαχαδερά της "αθηναϊκής αριστοκρατίας"; Έτσι και αλλιώς τους είπαν να επενδύσουν στη Ρουμανία. Και τα τάλλαρα πέφτουν.

  18. mareli avatar
    mareli 22/08/2008 02:01:23

    Η είδηση που μας μεταφέρει ο Serios προέρχεται από το ΣKOΠΙΑΝΟ media A1 και προφανώς ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ διπλωματικές πηγές. Είναι επίσης προφανές ότι μια τέτοια πρόταση ΔΕΝ θα γίνει ποτέ αποδεκτή από την Ελλάδα, αφού δεν ικανοποιεί ούτε το ήμισυ των διπλωματικών μας απαιτήσεων. Βεβαίως, δίνει τη δυνατότητα μιας νέας άρνησης από την Ελληνική πλευρά, αφού έτσι κερδίζεται χρόνος και μεγαλώνει η πίεση προς όλους τους ενδιαφερόμενους να κλείσουν το θέμα σύντομα.
    Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι μετά το Ελληνικό βέτο και το "επιστολικό" λάθος Γκρουέφσκι, η πίεση έχει περάσει στους άλλους! Αυτοί βιάζονται, όχι εμείς!
    Όσο εμείς κερδίζουμε χρόνο, τόσο αυτός λιγοστεύει για ΟΛΟΥΣ τους άλλους.
    Κι αν τελικά η ονομασία τους προσδιορισθεί γεωγραφικά, τότε θα έχουν χαθεί περίπου 15 χρόνια προσπάθειας επιβολής του εθνολογικού ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ!

  19. mareli avatar
    mareli 22/08/2008 02:08:19

    @Μποτίλια στο Πέλαγος

    Μπορείς να μας εξηγήσεις πως γίνεται ένας επικοισμός τέτοιου τύπου;

  20. Serios avatar
    Serios 22/08/2008 02:09:57

    mareli πολύ σωστά!

    Αφου το λένε οι άνθρωποι παιδιά, έχουν άλλα σχέδια...

  21. okanenas avatar
    okanenas 22/08/2008 02:18:33

    θέμα Βορά και Νότου είναι.

  22. Νίκος avatar
    Νίκος 22/08/2008 08:25:29

    "Η θέση της χώρας μας νομίζουμε είναι ξεκάθαρη, ένα όνομα για όλες τις χρήσεις.

    Εξάλλου, ένα τμήμα από το γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας ανήκει στην Π.Γ.Δ.Μ. αυτό γεωγραφικά είναι στο βορά.

    Η λύση βόρεια Μακεδονία ικανοποιεί τα συμφέροντα μας για πολλούς λόγους.
    Το ζήτημα δεν είναι τι μπορεί να γίνει,το ζήτημα είναι τι πρέπει να γίνει."

    M' αυτο το πλευρο να κοιμαστε. Κοιτατε να ξυπνησετε γιατι θα σας σφαλιαριζουν και οι Σκοπιανοι για πολλες δεκαετιες με τις αηδιες του Αθηναισταν. Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω, και μονο που συζηταμε με το θνησιγενες αυτο εθνικιστικο καρκινωμα μας ριχνει στα ματια ολων.
    Σαν δεν ντρεπομαστε, αλλα τι να περιμενει κανεις απο ανθρωπους που κλεβουν την ιδια τη χωρα τους.
    Καλα ελεγε ο μακαριτης ο Κονδυλης.

  23. Rogue avatar
    Rogue 22/08/2008 10:37:00

    Σωστό. Τ Βόρεια Μακεδονία μας καλύπτει πλήρως. ΑΛΛΑ, όχι από μόνο του. Η γλώσσα πρέπει να οριστεί ως Σλαβομακεδονική (οι Αλβανοί δεν θα έχουν ένσταση σε αυτό) και η εθνικότητα το ίδιο.

    Εκτός αν κάποιος πιστεύει πως αυτοί οι άνθρωποι είναι Μακεδόνες (βλέπε απόγονοι Μ. Αλεξάνδρου, γηγενείς, που οι κακοί Έλληνες τους σφάξανε και τους έδιωξαν από τη γή τους). Αλλά τότε, ψάξτε στο youtube για το βίντεο του Gligorov που on camera λέει πως είναι Σλάβοι και ήλθαν τον 6ο αιώνα μ.Χ.

    Η Ντόρα, συμμερίζεται τίποτα από τα παραπάνω άραγε;

  24. ahab avatar
    ahab 22/08/2008 10:49:04

    Για το σχέδιο Ανάν/Κυπριακό αποκαλύφθηκε οτι οι Αμερικάνοι πλήρωσαν κάποιους ΑΛΗΤΕΣ να το προωθήσουν .
    Πιστεύει κανείς οτι για το Μακεδονικό δεν έκαναν τα ίδια και χειρότερα.
    Προσέξτε πως κάποιοι δήθεν υπεύθυνοι διευρύνουν
    τα προς συζήτηση θέματα και θα καταλάβετε.
    Στην αρχή ήταν μόνο για όνομα μίας και γενικής χρήσης, τώρα γίνονται εξειδικεύσεις.
    Σε λίγο θα έρθουν και άλλα
    Ούστ στούς ξευτιλισμένους .

  25. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 22/08/2008 11:31:02

    Τελικά κάτι ήξεραν οι Αμερικάνοι που για πρώτη φορά φέτος δεν θα συμμετάσχουν στην ΔΕΘ, εξάλλου μέχρι τις 6 Σεπτέμβρη θα έχει φύγει και ο Νίμιτς από την Θεσσαλονίκη.
    Προβλέπω η ΔΕΘ να γίνει το Βατερλώ του Καραμανλισμού (Β’).

  26. Serios avatar
    Serios 22/08/2008 12:36:38

    ''Εξάλλου, ένα τμήμα από το γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας ανήκει στην Π.Γ.Δ.Μ. αυτό γεωγραφικά είναι στο βορά.''

    Ευκαιρία να σχολιάσουμε κάτι και γι αυτό το παραμύθι!

    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    Αυτό το γεωγραφικό κομμάτι δεν είναι ούτε 30 χιλιόμετρα και άνηκε στο βασίλειο του Μ. Αλέξανδρου, οπότε με αυτή την λογική εαν βάλουμε και τους 200,000 Ελληνες που ανέκαθεν ζουσαν εκει, και που η Ελλάδα δεν τολμάει καν να αναφέρει (άλλο ένα κομμάτι του Ελληνισμου που εγκαταλείπεται στην τύχη του να το φάει η μαρμάγκα)εμείς θα έπρεπε να διεκδικούμε απο αυτούς και όχι εκείνοι.

    Αλλα όταν κυβερνάνε τον τόπο ζαγάρια που δεν μπορούν να τους ρίξουν μέσα στον ίδιο τους τον λάκο με τα δικά τους όπλα, τι να περιμένει κάνεις; Να έχεις άτομα που ακόμα δεν έχουν καταλάβει οτι το όνομα ειναι πρόφαση για άλλα πολύ σοβαρά πράγματα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιτραπεί μέσα ο όρος ΄΄μακεδονία΄΄.

  27. Serios avatar
    Serios 22/08/2008 14:00:48

    Κάτι μου θυμίζουν αυτές οι απόψεις...

    Και οι αλβανοί κάπως έτσι δεν έφαγαν το Κοσοβο απο τους Σέρβους;

    Αν είναι να ξυπνάει ο καθένας ένα πρωί και για άλλα κίνητρα αρχίζει να αυτοπροσδιορίζεται όπως γουστάρει με παραποιημένα στοιχεία και προπαγάνδες, πάει καήκαμε.

    Κανενας δεν θα φάει τα μουτρα του εαν το παιχνίδι παιχτεί σωστά, εμεις έχουμε και το μαχαίρι, εμεις και το καρπούζι, αυτοι παρακαλάνε και εχουν βλέψεις όχι εμεις.

    Αφου εγκρίσεις το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, έαν άυριο έρθει κάποιος που ισχυρίζεται οτι έχετε μακρινή συγγένεια απο ένα χωράφι που οι προπαππούδες είχαν και μάλιστα σε βγάζει και ψεύτη διεκδικώντας όνομα και κατ επέκτασιν τίτλους ιδιοκτησίας, πολύ ευχαρίστως να συμφωνήσεις μαζί του εσύ εαν το θες και να του πεις και μπράβο γιατί...έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται.

  28. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 22/08/2008 14:10:42

    Μία λοιπόν η λύση.
    "Νέα Μακεδονία".
    Ούτε σύνδεση με τα παλιά ούτε δικαίωμα για διεκδικήσεις.
    Πιστεύεται ότι υπάρχει σώφρων άνθρωπος στον κόσμο που μπορεί να πιστέψει ότι οι μόνοι απόγονοι του Μ. Αλεξάνδρου και της Μακεδονικής Δυναστείας είναι μία χούφτα ζήτουλες που εκλιπαρούν φωνασκώντας για αναγνώριση;
    Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι το ΥΠΕΞ (ούτε καν διαννοούμε να αναφέρω το όνομα της επικεφαλής λόγω επικείμενης ναυτίας), θα χειριστεί εθνικά το θέμα, αλλιώς θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.
    Και δεν θα περιμένω κάποια οργάνωση για να βγω στους δρόμους και να φωνάζω ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!!!!

  29. ahab avatar
    ahab 22/08/2008 17:05:39

    @28

    Κανείς δεν πήρε χαμπάρι τον provo anonymous(28)
    απο το γνωστό web-group που γράφει με τις ziemens(mizens).
    Ουστ ρε φλούφλη που θα μας κάνεις και μαθήματα
    πως σκέπτονται τα αφεντικά των αφεντικών σου.

  30. Νίκος avatar
    Νίκος 22/08/2008 17:05:52

    Αρκετοι εδω μεσα λενε οτι " μας ικανοποιει το Β. Μακεδονια" κλπ, κλπ.
    Ενας δε ισχυριζεται οτι ναι μεν αλλα αρκει να διευκρινιζεται οτι...δεν ειναι Μακεδονες (Rogue #21),...οτι δεν, δεν κλπ.

    Φυσικα, θα ειναι ενα απο τα πολλα κρατη στο οποιοι θα αναφερομαστε, π.χ., "Β. Μακεδονια πουε δεν ειναι Μακεδονες αλλα σλαβομακεδονες" Και αλλες τριχες.

    ΟΣο για τη Ντορα, δεν δινει φραγκο τσακιστο για το αν ...η Θεσσαλονικη θα ειναι η συμπρωτευουσα (αλλη μαλακια). Διαχειριστης του χωρου Ελλαδα ειναι ρεεε!

  31. Νίκος avatar
    Νίκος 22/08/2008 17:08:15

    Και κατι αλλο, μα φυσικα καποιοι πληρωθηκαν, οπως και για το σχεδιο Α(υ)ναν. Η ελλαδα ειναι αναλωσιμο προιον για τους γραικυλους του Αθηναισταν.

    Που εσαι ατακτε; Στα 4 ή στα 6; διαλεξε.

  32. Περαστικός avatar
    Περαστικός 22/08/2008 20:57:18

    @33. ahab ποιος δεν συμφωνει μαζί μας του πετάμε εκεί ένα "φλούφλη", ξενόδουλε κ.τ.λ. και καθαρίσαμε;
    Επι της ουσίας πάνω σ'αυτά που λέει ο
    @28. έχεις να πεις τίποτα;

  33. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 22/08/2008 23:08:27

    @mareli
    Λυπάμαι που δεν διάβασα πιο πριν τη ερώτηση σου και απαντώ με καθυστέρηση.
    Για να μην κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου, αναφέρω, ότι το σχετικό "σενάριο" η σχέδιο έχει παρουσιάσει εδώ και πολλά χρόνια ο Αθανάσιος Στριγάς σε ένα από τα βιβλία του. (Ο Στριγάς ήταν εκπρόσωπος της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ πριν από αρκετές δεκαετίες. Ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της λέσχης Μπίλντερμπεργκ και είναι γαμπρός του πρώην υπουργού εξωτερικών των ΗΠΑ Alexander Haig. Από πολλούς θεωρείται ο Α. Στριγάς, σαν συγγραφέας, αμφιλεγόμενος. Δεν παύει όμως, λόγω προσωπικής ιστορίας, να είναι ιδιαίτερα ενημερωμένος σε "εσωτερικά" θέματα των κέντρων εξουσίας. Μια πιο συγκεκριμένη αποτίμηση του ρόλου του, θα μπορούσε να σου δώσει ίσως ο γνωστός ιστολόγος Χρήστος Μόρφος, που διατηρεί το ιστολόγιο "Θεαμάτες και Δικτυώματα", που είναι περισσότερο ενημερωμένος απ΄ότι εγώ, αναφορικά με αυτόν τον συγγραφέα, εάν του υποβάλεις σχετική ερώτηση. Έχω διαβάσει όλα τα βιβλία του Στριγά, που παρουσιάζουν πληθώρα στοιχείων αναφορικά με τα κέντρα εξουσίας. Τα είδα πάντοτε από κριτική σκοπιά. Και με το Χ. Μόρφο διαφωνώ σε αρκετές εκτιμήσεις του, δεν παύει όμως στη συγκεκριμένη θεματολογία να είναι πιο κατάλληλος για μια αποτίμηση).
    Το σχέδιο φέρει σύμφωνα με τον συγγραφέα την επωνυμία "Φαιδώρα". Ισχυρίζεται ότι όταν λάβουν χώρα έντονες πολεμικές συγκρούσεις μεταξύ Αλβανών και Βουλγαρογενών στα Σκόπια, θα προωθηθούν εκατοντάδες χιλιάδες αμάχων από εκεί στην Μακεδονία.
    Κατ΄αρχήν οφείλουμε να δεχθούμε ότι η "εθνοκάθαρση" αποτελεί πρακτική στα Βαλκάνια, που έχει πάρει πλέον χαρακτήρα μόδας. Η βασική μέθοδος της εθνοκάθαρσης είναι ο μαζικός εκτοπισμός πληθυσμών.
    Έχει καταγραφεί με αρκετή ευκρίνεια ότι η βασική επιλογή των κυρίαρχων κέντρων εξουσίας εντός του ΝΑΤΟ είναι η δημιουργία της μεγάλης Αλβανίας. Ο ισχυρισμός ότι το σχέδιο "Φαιδώρα" θα εφαρμοστεί οπωσδήποτε μέσα σε αυτή τη γενική επιλογή, είναι παρακινδυνευμένος, γιατί δίπλα στα όποια σενάρια, υπάρχουν πάντοτε και άλλα, που μπορεί να εφαρμοστούν ανάλογα με τις εξελίξεις και τις σκοπιμότητες της περιόδου αντί αυτών.
    Προσωπικά θεωρώ την εφαρμογή αυτού του σεναρίου πολύ πιθανή, χωρίς να παίρνω θέση ότι αυτό αποτελεί τον πυρήνα του "Μακεδονικού", που είναι πολύ παλιό και σύνθετο πρόβλημα.
    Οπωσδήποτε όμως η εφαρμογή αυτού του σεναρίου θα δημιουργούσε φοβερές δυσχέρειες για την Ελλάδα. Γιατί η είσοδος των Σκοπιανών δεν θα γινόταν κατακτητικά, αλλά με το μανδύα του κυνηγημένου πρόσφυγα.
    Από την άλλη, οφείλουμε να διαπιστώσουμε ότι μια μελλοντική πολεμική κατάκτηση της Μακεδονίας από τα Σκόπια, τουλάχιστον στη σημερινή συγκυρία, διαφαίνεται να βρίσκεται έξω από τη σφαίρα του δυνατού. Βέβαια όταν ξεκινήσει μια αναμπουμπούλα με συμμετοχή και άλλων χωρών, η κατάσταση που μπορεί να δημιουργηθεί είναι αστάθμητη, τουλάχιστον από εμένα. Στο κάτω-κάτω γιατί επιχειρούν οι Σκοπιανοί να κατασκευάσουν την συγκεκριμένη "στρατηγική" μειονότητα; Οι αιτίες βέβαια μπορεί να είναι περισσότερες από μια.
    Μπαίνει αυτονόητα το ερώτημα γιατί προβάλλω τόσο έντονα μια τέτοια περίπτωση; Τη θεωρώ πολύ πιθανή και επιχειρώ να στρέψω την προσοχή (και) προς τα κει.
    Εάν όμως κολλήσουμε σε ένα από τα πιθανά σενάρια, αντί επαγρύπνησης, δημιουργείται αποπρασανατολισμός.
    Στόχος μιας ανάρτησης δεν μπορεί να είναι η προσέγγιση ενός τόσο πολύπλοκου προβλήματος σε βάθος και με κατηγορηματικό τρόπο. Το ίδιο ισχύει και για τον σχολιασμό. Χωρίς όμως τη δυνατότητα ζύμωσης που παρέχουν αυτά τα δύο, με τις ισχυρότατες δυνατότητες δράσης και αντίδρασης, που χαρακτηρίζουν το διαδίκτυο, θα χάναμε ένα σημαντικό πλεονέκτημα των καιρών.
    Δεν ξέρω εάν τελικά απάντησα με ευκρίνεια την ερώτηση. Θέλω όμως να εντοπίσω γενικότερα, ότι τα σχόλια μου διέπονται από συνειδητοποιημένη σχετικότητα. Δεν αποτελούν τίποτε περισσότερο από μια άποψη στη θάλασσα του διαλόγου, έστω και εάν κάποιες φορές κυριαρχεί (κακώς) υπερβολικός οίστρος.

  34. ahab avatar
    ahab 23/08/2008 11:45:08

    36 περαστικέ

    Εσύ είσαι ο διπλανά καθήμενος στο webgroup ή δεν διαβασες προσεκτικά την μπουρδοανάλυση ?

    1/Οταν μου κάνει ιστορικά άλματα 3000 ετών σκόπιμα αγνοώντας και αποσιωπώντας πότε ήλθαν αυτοί οι σλαβόφωνοι στην περιοχή αυτό και μόνο δείχνει
    πόσο ρηχός,καθοδηγούμενος και biased ειναι.
    2/Ιδια τακτική/σκεπτικό με τα σκοπιανο-αμερικανάκια με τα βλακώδη επιχειρήματα τους και ζητάς εσύ απο εμάς αποδείξεις για τα αυτονόητα.
    3/Χεστήκαμε όλοι για το πώς θα εκλάβουν τα αμερικανοπρακτοράκια τύπου Φριντ και της Εβραιοπαρέας του (υπο τον Κίσινκερ.. ναι ναι) την άρνησή μας για το στρατόπεδο Σκόπια-Μακεδονία που θέλουν να στήσουν στην πλάτη μας πληρώνοντας με αργύρια εκμαυλισμένα απάτριδα Ελληνόπουλα .
    4/ Το χειρότερο οτι ο κόσμος πλέον έχει καταλάβει
    και πολλές φωνές ακούγονται οτι στο payroll της Αμερικής ειναι πλέον άνθρωποι που υποτίθεται τους βάλαμε να προασπίσουν τα εθνικά μας συμφέροντα και ειναι το μόνο που δέν κάνουν προσπαθώντας με τέτοιες ψευδοαναλύσεις απο στημένα webgroup να επηρεάσουν την κοινή γνώμη.

    Ελπίζω να καταλαινόμαστε τώρα

  35. ahab avatar
    ahab 23/08/2008 16:11:54

    anonymous 2,08pm

    Φαντάζομαι απευθύνεσαι σε μένα
    Σε έωλα επιχειρήματα και ασυναρτησίες δεν δίνονται απαντήσεις .

    Λές οτι
    " Θα πρέπει να εξηγήσεις και γιατί είναι τα Σκόπια που συνεχώς λένε ότι συμβιβάζονται στο όνομα του κρατους αν συζητηθεί το θέμα της γλώσσας και του έθνους "
    Αποσιωπάς για ποίες χρήσεις συμβιβάζονται - μόνο τις μεταξύ μας που σκόπιμα δεν αναφέρεις

    "Δεν λαμβανονται υπόψιν ιστορικά επιχειρήματα αλλά πραγματικά.Και αυτό γιατί ιστορικά ο καθένας λέει ότι θέλει.π.χ. κατά τους Σκοπιανούς η σλαβοφωνία τους οφείλεται ότι στο ότι οι αρχικοί Μακεδόνες αναμίχθηκαν με τους Σλάβους και υιοθέτησαν αυτή τη γλώσσα."
    Στο δικό σου μυαλό μπορεί να περνάει οι άλλοι μέσα/εξω δεν τρώνε κουτόχορτο

    " Και εάν πεις στο εξωτερικό ότι δεν είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων επειδή μιλούν άλλη γλώσσα θα σου απαντήσουν ότι και εσύ δεν είσαι απόγονος των αρχαίων Ελλήνων επειδή έχεις άλλη θρησκεία."
    Τρία πουλάκια κάθονταν και στην κορφή κανέλλα. Ισχύει η παραπάνω απάντηση


    " Για το όνομα της γλώσσας ένσταση δε στεκει γιατί εμείς δε λέμε ότι μιλάμε μακεδονικά.Μιλάμε ελληνικά.Μόνο οι Σκοπιανοί λένε έχουν μία γλώσσα που ονομάζουν μακεδονική "
    Εσύ δεν μας είπες ακόμη τί γλώσσα μιλάς , σλάβικα, βουλγαρικά, μακεδονικά ή κάτι σε γκριζάκη

  36. Greco avatar
    Greco 30/08/2008 22:24:32

    παιδια αφηστε τις ιστορικες αναλυσεις...
    το σημερα λεει οτι ναι μεν βορεια μακεδονια
    ΑΛΛΑ
    μονο για διμερεις σχεσεις,μακεδονικη γλωσσα και μακεδονικο εθνος.Δεν αμφιβαλλω οτι τους εχουν ταξει μεγαλη ''μακεδονια''και αυτοι λογικα την ονειρευονται.

    ειπωθηκε και συμφωνω οτι η ελλαδα πρεπει να περιμενει και να μη βιαστει μεχρι τη νεα ηγεσια των ηπα και βλεπουμε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.