03/03/2009 13:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επεισόδια με μετανάστες στην Πάτρα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 03/03/2009 14:02:25

    Έμαθαν οτι ...... και πλακωσανε και οι Αφγανοι.

  2. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 03/03/2009 14:10:04

    Συνηθισμένο φαινόμενο και φυσικά γαργάρα τα κανάλια.Όχι και να πούνε ταραξίες κάποιους αλλοδαπούς,πάει πολύ!

  3. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/03/2009 14:22:07

    Τι εννοειτε παρακαλω κυριε;
    Εδω,εχουν κανει καταληψη στην Πατρα,και κανενας δε μιλαει.Ειμαστε πολυ φιλανθρωποι βλεπεις.Εδω δεν υπαρχουν μεροκαματα για τους ντοπιους,που σε λιγο θα βγουνε για συσσιτια στις οργανωσεις,και μαζεψαμε ολους της γης τους κολαμενους.
    Που ειδικα αυτοι,δεν θελουν καν να μεινουν εδω,αλλα να πανε στην Ιταλια,αλλα αυτο απαγορευεται να το κανουμε και να τους αφησουμε να πανε εκει.
    Ετσι την π[ληρωνει,και ο κοσμος που μενει εκει διπλα,που δεν μπορει να περαει ετσι και νυχτωσει,αλλα και οι οδηγοι των φορτηγων,που εμπλεκονται καθημερινα σε φασαριες με δαυτους,αλλα και με τους Ιταλους,γιατι ετσι και πιασουν κανεναν οι Ιταλοι,κατασχουν το φορτηγο.
    Και εμεις,δειλοι,μοιραιοι,και αβουλοι ανταμα...

  4. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/03/2009 14:27:43

    Και κατι αλλο,που το ξεχασα.
    Γιατι τους λετε οικονομικους μεταναστες;
    Η μεταναστες,(σκετο),ειναι,ή προσφυγες.
    Οι μεν,φυγανε απ το χωριο τους,γιατι δεν ειχανε να φανε.
    Οι δε,γιατι τους κυνηγουσαν να τους σκοτωσουν οι κυβερνησεις τους.
    Για τους δευτερους,το συζηταμε το θεμα,γιατι ειναι και πολυ λιγοι,αλλα για τους πρωτους,ουτε που να το ακουσουμε.
    Ειναι δυνατον εμεις,να μπορεσουμε να ταισουμε ολη τη γη;
    Φαινεται,οτι καποιοι στην αρχη,δεν ξερανε τις δυο λεξεις που υπαρχουν και ειναι κοντα στο νοημα,και ετσι,μπερδεψαν και τους αλλους.
    Οσον αφορα στους πολιτικους,εκει να δεις μορφωση οι περισσοτεροι.Με το ντενεκε το λαδι τα πηραν τα οποια χαρτια εχουν.

  5. ΑΦΡΙΚΗ avatar
    ΑΦΡΙΚΗ 03/03/2009 14:28:56

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ? ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ? ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ 250.000?
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ "ΦΑΝΕ" ΟΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ.....

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/03/2009 14:43:08

    Πόσο μπουρδέλο μπορεί να γίνει ένα μπουρδέλο??

    ο καθένας νομιζει οτι εχει "πληρλωσει" για να γ@μήσει. Εχει αδικο μετα??? Σε ολες τις στασεις θα μας παρουν. Απο φωτιες στα βαγονια μεχρι την Πατρα.

    Τι να βγει να πει καποιος?? "μάγκες μη γ@μ@τε στο μπουρδέλο!!!" ??

    ΠΠ

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/03/2009 14:57:40

    Ξέρετε αν αληθεύει αυτό που άκουσα ότι δηλαδή νέγροι λιανοπωλητές έδειραν δημοτικούς αστυνόμους στην Αθήνα; Ξέρει κανένας κάτι; Αν ισχύει, τότε μάλλον τα ΜΜΕ το κουκούλωσαν,μη τυχόν και θυμώσει ο Αλέξης.

  8. stelios avatar
    stelios 03/03/2009 15:06:39

    7@
    Aυτο εγινε Κυριακη απογευμα πριν 15 μερες στην Τσιμισκη στη Θεσσαλονικη,απο μικροπωλητες που ειχαν κλεισει κυριολεκτικα το πεζοδρομιο και δε μπορουσε να περπατησει ο κοσμος.Ο ενας πηγε στο νοσοκομειο,οι υπολοιποι χτυπηθηκαν ελαφρυτερα.Ηρθαν ενισχυσεις και τους ανγκασαν και τα μαζεψαν και πηγαν στο...απεναντι πεζοδρομιο απο την επανω μερια της Τσιμισκη οπου συνεχισαν τη δουλεια τους βριζοντας τους απεναντι αστυνομικους.Το ειδαν χιλιαδες κοσμου,δεν ειναι υπερβολη.

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/03/2009 15:09:47

    @8 Ευχαριστώ. Ο περιβόητος Αθανάσαρος, ο άρχων των πραιτωριανών της δημοτικής αστυνομίας Θεσσαλονίκης που παίρνει πινακίδες ΙΧ ακόμη και από παράδρομους της περιφέρειας της πόλης, τι λέει επ`αυτού άραγε; Κοιμάται;

  10. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/03/2009 15:21:37

    @4 ξέχασες τό τρίτο,τούς εποἰκους,πού είναι οί περισσότεροι.

  11. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 03/03/2009 15:41:00

    @9
    Και καλά κάνει και παίρνει πινακίδες πιά η Δημοτική Αστυνομία. Ούτε κάδο στην θέση του βρίσκεις,ούτε ράμπα, ούτε να κατεβείς απο το πεζοδρόμιο μπορείς, ούτε να κυκλοφορήσεις χωρίς να κοιτάς πίσω σου.Υπάρχει άλλος τρόπος να φτιάξει αυτό το μπουρδέλλο;
    Κατα τ΄ αλλα, ειπαμε να φύγουμε για 3 μέρες, γυρίσαμε και εχει γίνει της μουρλής. Εκτός απο ολα αυτά τα ευχάριστα, τούρκοι χάκερς μπήκανε σε ιστοσελίδα Νομαρχιακής Υπηρεσίας της Καβάλας, και αναρτήσανε τα δικά τους.

  12. tony avatar
    tony 03/03/2009 15:46:22

    @10
    Δυστυχώς έχεις πάρα πολύ δίκιο.Εποικισμός είναι.Σε πολύ λίγα χρόνια με το ρυθμό,που έρχονται θα είναι περισσότεροι από εμάς.Στην Αθήνα δεν το είδαν ακόμα στην επαρχεία φαίνεται ξεκάθαρα.Ήδη στη Σύμη οι λαθρομετανάστες είναι περισσότεροι από τους κατοίκους.

  13. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/03/2009 15:46:52

    Παίρνοντας πινακίδες για να καρπωθείς χρηματικά πρόστιμα δεν φτιάχνει το μπουρδέλο. Κατασκευάζοντας χώρους στάθμευσης, αναπτύσσοντας τα ΜΜΜ, επιδοτώντας μηχανές, σκουτερς κλπ και άλλα πολλά είναι η λύση.

  14. osaperas avatar
    osaperas 03/03/2009 15:58:58

    Για τα γεγονότα στη Πάτρα υπάρχει μία άλλη εκδοχή.
    Ότι όλα ξεκίνησαν όταν οδηγός δέυτερης νταλίκας "στρίμωξε" με η νταλίκα του και τελικά τραυματισε σοβαρά τον αφγανό όταν τον είδε να προσπαθεί να "σαλτάρει" στην προπορευόμενη νταλίκα.
    Ο δεύτερος νταλικιέρης φαίνεται ότι πήγε να "τιμωρήσει" τον αφγανό-έχουν μεγάλο πρόβλημα οι νταλρικιέρηδες μαζί τους μιας και εαν τους πιάσουν στην Ιταλία, τότε κατάσχουν και το όχημα.

    Κάποιος άλλος αφγανός είδε το γεγονός ειδοποίησε τους λοιπούς και είχαμε αυτά που είχαμε.

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/03/2009 16:13:07

    @14: αυτό που λες μπορεί να διερευνηθεί, αλλά χρειάζεται οι αρχές να κινηθούν αποφασιστικά, όχι να αφήνουν ελεύθερες τις εκάστοτε "αντίθετες πλευρές" να λύνουν μεταξύ τους τις διαφορές.
    Γιατί αυτό κάνουν.
    Μεταφέρουν σταδιακά σε επίπεδο κοινωνίας την "τακτική" αυτή που εφαρμόζεται για τα "αλληλοξεκαθαρίσματα" ποινικών υποθέσεων.

  16. osaperas avatar
    osaperas 03/03/2009 16:22:45

    @15
    Στην Ελευθεροτυπία το διάβασα. Μου είπαν ότι αυτή είναι και η εκδοχή της αστυνομίας, αυτή δόθηκε στους δημοσιογράφους.

  17. Suhoi avatar
    Suhoi 03/03/2009 16:36:46

    Η Ελλάδα είναι χώρα τράνζιτ για τους περισσότερους μετανάστες. Η πλειοψηφία τους πηγαίνει στη Δυτική και Βόρεια Ευρώπη, όπου υπάρχουν οι μεγάλες κοινότητες των μεταναστών από την Ασία, τη Μ.Ανατολή και τη Β.Αφρική. Το θέμα στην Πάτρα είναι πολύ σοβαρό, διότι, ακριβώς επειδή είναι το κύριο λιμάνι προς τη Δύση (αυτό και δευτερευόντως, η Ηγουμενίτσα) έχει γίνει βασικός σταθμός μεταστάθμευσης των μεταναστών. Μέχρι βέβαια να φύγουν, οι μετανάστες εγκαθίστανται σε άθλιες συνθήκες, σε βαγόνια τραίνων ήταν, βρίσκουν δουλειά,κ.ο.κ. Ετσι η πόλη μετατρέπεται σε μόνιμο μεταναστευτικό σταυροδρόμι με όσα αρνητικά και θετικά μπορεί να κουβαλάει ένα τέτοιο φαινόμενο. Το ίδιο, ως γνωστόν, συμβαίνει και απέναντι στα τουρκικά παράλια, όπου οργανώσεις του τουρκιού υποκόσμου οργανώνουν τη μεταφορά των μεταναστών από Ασία, Ιρακ, κ.λ.π., τη διαμονή τους στα παράλια της Τουρκίας και από εκεί -πσε συνεργασία με ελληνικά κυκλώματα- το πέρασμά τους στη χώρα μας. Προφανώς, τα κάθε λογής -ελληνοιταλικά- κυκλώματα, πράττουν το ίδιο και στην Πάτρα. Υπάρχουν βέβαια και φορτηγατζήδες που παίρνουν 3.000-5.000 το κεφάλι για να περάσουν μετανάστες στην Ιταλία, κρυμμένους μέσα σε καρότσες. Οπως επίσης, υπάρχουν και τελωνειακοί και λιμενικοί, ως έχει αναφερθεί κατ'επανάληψη, που -με το αζημίωτο- κάνουν τα στραβά μάτια. Αλλά, η διαφθορά είναι η φυσιολογική συνέπεια του προβλήματος. Το θέμα είναι ότι καμμία κυβέρνηση, ούτε της ΝΔ (πέντε χρόνια),ούτε του ΠΑΣΟΚ (γιατί επί ΠΑΣΟΚ άρχισε να δημιουργείται το "γκέτο" στην Πάτρα) δεν φρόντισαν να λύσουν, ή τουλάχιστον να μειώσουν, το πρόβλημα. Θυμάστε προ ετών τι έλεγαν στην ΕΕ; Κάποιες χώρες (πχ Ισπανία) μιλούσαν για ελεγχόμενα κέντρα μεταναστών στα σύνορα της ΕΕ, αλλά και μέσα. Μήπως αυτό είναι ένα τέτοιο άτυπο και φτηνό κέντρο; Γιατί δεν είναι δυνατόν να μην κάνει κανείς τίποτε για να αντιμετωπίσει ένα θέμα, το οποίο, ως δείχνουν τα χτεσινά επεισόδια στην Πάτρα, ανά πάσα στιγμή μπορεί να προκαλέσει εκρήξεις.

  18. aionios avatar
    aionios 03/03/2009 16:42:21

    Έξω από μαγαζί με είδη λαικής τέχνης και διακόσμησης απλώνει την πραμάτεια του (κοκκάλινους ελέφαντες και γενικά αφρικανικά θέματα)αφρικανός μικροπωλητής με άγνοια τι πρόβλημα δημιουργεί.
    Άγνοια γιατί όταν του κάνουν παρατήρηση από το μαγαζί εκείνος δυσφορεί, και δυσπιστεί όταν τρίτοι περαστικοί προσπαθούν να του εξηγήσουν.
    Δεν ξέρει από στεγασμένο εμπόριο και άδειες και τα μαζεύει σιγά σιγά χειρονομώντας και βρίζοντας.
    Συμβαίνει αυτό που λέει ο Πόρτα-Πόρτα είμαστε μπουρδέλο και δεν μας παίρνουν στα σοβαρά.
    Εγώ ξέρω και λέω "όπως βρήκες και όχι όπως έμαθες"
    και πρέπει να το μάθει και όποιος έρχεται εδώ και πρώτοι από όλους εμείς να το τηρούμε.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/03/2009 16:48:43

    @21: αυτό το συγκεκριμένο δεν το κάνει από άγνοια, το κάνει σκόπιμα, κατασκηνώνει έξω από μαγαζί με παρόμοια είδη, στην Ερμού π.χ. πωλούν καπέλα, γυαλιά, φουλάρια, τσάντες. Και πολλά άλλα παραδείγματα. Πηγαίνει εκεί που είναι η "πιάτσα" για το κάθε είδος. Ξέρει πολύ καλά τι εστί εμπόριο - στεγασμένο-πλανόδιο - σε πληροφορώ και ξέρει και τι εστί ανταγωνισμός επίσης.

  20. PATRA avatar
    PATRA 03/03/2009 17:01:31

    @ 14 osaperas Says

    Εχεις δικιο.
    Αν περασει ομως ο Αφγανος στην Ιταλια, κερδιζει ο ιδιος και το κυκλωμα...(ο νταλικερης δεν ειναι παντα στο κολπο)
    Αν πιαστει, χανει ο νταλικερης.
    Ειναι προφανες γιατι οι νταλικερηδες συμπεριφερονται σαν ... νταλικερηδες.

    ΓΙΑΤΙ ομως δεν μαζευονται και στην Ηγουμενιτσα?

    ΜΗΠΩΣ απο εκει ειναι ΣΙΓΟΥΡΟ πως ΔΕΝ θα περασουν,
    ενω στην Πατρα ... ολο και κατι γινεται?

    Ειναι πολλα τα λεφτα και οι καιροι δυσκολοι.
    Αν παντως ελεγχθει το λιμανι (ευκολο) και τους κοπει το ιταλικο ονειρο τους βλεπω να φευγουν και μονοι τους.

    Δεν εχει Εσωτερικων Υποθεσεων το Λιμενικο?

  21. stelios avatar
    stelios 03/03/2009 17:05:54

    21@αιωνιε,
    μηπως να δωσει λεφτα το κρατος να τους κανει κανα επιμορφωτικο σεμιναριο να ξεφυγουν απο την αγνοια?
    Η μηπως ειναι λαικη τεχνη τα εισαγωμενα μαιμου επωνυμα που πουλαν?Εκτος κι αν ο Ρουβας ειναι λαικος τραγουδιστης απο τη Νιγηρια και πουλαν τα cd του.Ειναι μελη μαφιας που τους βγαζει χαρτια σαν φοιτητες και τους προστατευει με ακριβοπληρωμενους δικηγορους και προθυμους δικαστες αν κατα λαθος συληφθουν ποτε,η εισαι ασχετος η ΣΥΡΙΖΑΣ η μελος πληρωμενης απο την κυβερνηση(ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ)Μη Κυβ.Οργανωσης.

  22. stelios avatar
    stelios 03/03/2009 17:07:43

    23@
    Πατρα,δεν τα ξερεις καλα,ΤΑ ΙΔΙΑ ακριβως γινονται στην Ηγουμενιτσα αλλα με Κουρδους,φαινεται η συμμορια εχει μοιρασει τα λιμανια κατα ειδος...

  23. η αποδόμηση... avatar
    η αποδόμηση... 03/03/2009 17:30:00

    Στις αρχές του 1990 η Ελλάδα βρισκόταν σε ένα μεταίχμιο.

    Είχε αφήσει πίσω της διάφορες δύσκολες περιόδους(εμφύλιος, WW2, δικτατορία)το δημοκρατικό πολίτευμα είχε εδραιωθεί, η κοινωνική ειρήνη είχε σε πολύ μεγάλο(πολύ πάνω του ικανοποιητικού) επιτευχθεί, για πρώτη φορά στην ιστορία του νέου ελληνικού κράτους οι Έλληνες πολίτες δεν πεινούσαν(πολύ σημαντικός παράγοντας αυτός για την ανάπτυξη όλων των τομέων), οι προσπάθειες για οικονομική ανάπτυξη του κράτους είχαν αρχίσει να αποδίδουν, το στράτευμα ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση, οι κοινωνικές ζυμώσεις με όλα τα θετικά αλλά και τα δύσκολα στάδιά τους παρουσίαζαν όλα τα εχέγγυα για παραγωγή πολιτισμού.

    Υπήρχαν φυσικά πάμπολλες δυσκολίες και αρνητικά στοιχεία κατάλοιπα του παρελθόντος(ρουσφέτια, διαφθορά κλπ)που χρειάζονταν καταπολέμηση στην φάση αυτή του νεοεεληνικού κράτους, όμως εν γένει όλες οι συνιστώσες που κρίνουν τη βιωσιμότητα ενός κράτους βρίσκονταν στο καλύτερο μέχρι τότε επίπεδο.

    Όλα έδειχναν οτι το ελληνικό κράτος για πρώτη φορά στη νέα ιστορία του μπορούσε να προχωρήσει μπροστά, να προοδεύσει, να ξαναλάμψει, να διάγει επιτέλους ύστερα από δεκαετίες(αιώνες...) περίοδο πολιτιστικής κοινωνικής εθνικής και οικονομικής ευημερίας.

    Και ξαφνικά σε αυτήν την κρίσιμη φάση του ελληνικού κράτους κάποιοι αποφάσισαν τα εξής:

    -σε 15 χρόνια αθρόα εισβολή 2.500.000 αλλοεθνών εποίκων με εμφανή τάση για αύξηση. Πλήρης διάλυση εθνικού και κοινωνικού ιστού. Εκεί που όλοι οι οιωνοί δείχναν θετικοί η Ελλάς κινδυνεύει άμεσα και αμετάκλειτα με αφανισμό σε περίοδο συνολικά μίας γενιάς(25 χρόνων).

    -μανιώδης αμφισβήτηση πολιτισμικού υποβάθρου και παρελθόντος του ελληνικού κράτους ακόμη και με παρανοικά επιχειρήματα. Περίπτωση σκοπιανού προβλήματος.

    -υποχωρήσεις στο αιγαίο, τον ζωτικό χώρο της Ελλάδας έναντι της Τουρκίας.

    -ταυτόχρονη εμφάνιση αμέτρητων ΜΚΟ ''αντιρατσιστικών ομάδων'', ''αναρχικών'', ''αντιμιλιταριστών'', ''αντιρρησιών συνείδησης'' που στηρίζουν μετά μανίας κάθετι που μπορεί να απειλήσει την Ελλάδα. Από τη διάλυση της εθνικής ομοψυχίας μέσω του χαιδέματος των εκατομυρίων εποίκων λαθρομεταναστών, μέχρι τον αφοπλισμό και την εξασθένηση της Άμυνας.
    ..
    ...

    .....

    Η ΕΛΛΑΣ ΠΝΕΕΙ ΤΑ ΛΟΙΣΘΙΑ( αν δεν εχει ήδη πεθάνει)

  24. stelios avatar
    stelios 03/03/2009 17:59:17

    27@
    Ο πειρασμος να συμφωνησει καποιος μαζι σου ειναι μεγαλος,αλλα μη μας διαφευγει οτι ακομη και τωρα ειναι πολυ βολικη η παρουσια τους,οταν ξεσκατιζουν γερους ενω τα παιδια πινουν φρεντο στην παραλια,οταν δουλευουν στα χωραφια ενω οι πρωην καλιεργητες παιζουν χαρτια η καταλαμβανουν μαζικα τα κομωτηρια για ολικα ρεκτιφιε,οταν δουλευοθν(στα εναπομειναντα)εργοστασια ενω τα ελληνοπουλα με βαθμο κατω απο τη βαση συνωστιζονται με πτυχιο επαρχιακου ΤΕΙ για μια θεσουλα στην λουφα του Δημοσιου,ΟΤΑ,ΔΕΚΟ και ο,τι αλλο σκατα υπαρχει χαρη στην καταληστευση της παραγωγης που σε πλειοψηφικο βαθμο στηριζεται σε αλλοδαπα χερια.Ολα αυτα δε μας τα επεβαλε κανενας,απλα μπουρδελο κρατος,νταβατζηδες,πουτανες και μπουρδελοκαταθετες οι υπηκοοι του.

  25. exiled avatar
    exiled 03/03/2009 18:04:34

    Η Χ.Α. έχει προφανώς «χρεωμένους» σχολιαστές στο blog. Άλλη μία επιτυχία του πάλαι ποτέ αριστερού ΑΝΤΙ... Τους προσκαλέσατε φυσικά με την μονόπλευρη θεματολογία σας. Να τους χαίρεστε!

  26. Μαριγουλα avatar
    Μαριγουλα 03/03/2009 18:12:23

    Εχει και παπάδες που γράφουν εδώ μέσα ?

  27. osaperas avatar
    osaperas 03/03/2009 18:14:17

    @29
    Εάν ήθελε θα το έγραφε από μόνος τους. Πολιτικούς καθοδηγητές δεν χρειάζεται.

  28. η αποδόμηση... avatar
    η αποδόμηση... 03/03/2009 18:18:43

    @stelios

    Δεν αντιλέγω.
    Πάντως υπόψιν οτι και πριν την εισβολή των εκατομυρίων εποίκων, υπήρχε γεωργία, υπήρχαν χωράφια, υπήρχαν αγροτικές δουλειές, υπήρχαν και γέροι που χρειάζονταν ξεσκάτισμα.
    Συμφωνώ οτι φταίει και η νοοτροπία του λαού.


    Στα υπόλοιπα απολειφάδια (μαριγούλες exiled κλπ) δεν έχω κάτι να πω διότι σε προπαγανδισμένους βλακεπίβλακες δεν έχει νόημα να απαντάς.
    Παρά μόνο τούτο:
    όταν τα αυτονόητα χαρακτηρίζονται ως ''ΧΑ'' τότε επιβεβαιώνεται η τελευταία ρήση του εκιμένου μου:
    Η ΕΛΛΑΣ ΠΝΕΕΙ ΤΑ ΛΟΙΣΘΙΑ.

  29. υπερ-βαλλων avatar
    υπερ-βαλλων 03/03/2009 18:35:12

    Μετά την αποδόμηση ,ερχεται πάντα η οικοδόμηση.
    Το πρόβλημα ειναι τι σοι εργολάβο θα βρείς να πάρει την δουλειά.

  30. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 18:38:03

    η αποδόμηση- me ptosi 7% sto www.desmie .gr i fotia stin Patra ine ligo .....gia na doume....
    kali aniksi....pos erhonte ta hronia...

  31. stelios avatar
    stelios 03/03/2009 18:49:15

    Kαι για να εξηγουμαστε,ο Κουρδος η ο Αφγανος που φευγει απο την κολαση για να σωθει κανει τη δουλεια του,κι εμεις στη θεση τους το ιδιο θα καναμε,αλλα στις χωρες τους οι ιδιοι οι απλοι πολιτες θα μας ειχαν λυντσαρει στο λεπτο αν τους κλεβαμε τη δουλεια τους.

  32. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/03/2009 18:50:35

    Βρείτε κανένα άλλο παραμύθι για να δικαιολογήσετε την "αναγκαιότητα" της εισβολής εκατομμυρίων λαθρομεταναστών. Δεν περιμέναμε τους ξένους για να φροντίσουμε τους γέροντες. Κάντε μας τη χάρη. Οι Έλληνες εργάζονται τις περισσότερες ώρες από όλους τους Ευρωπαίους και πληρώνονται τα λιγότερα.
    Πείτε ότι αυτά είναι συνέπειες των πολέμων που άλλοι ξεκίνησαν στο Αφγανιστάν, Ιράκ, ότι είναι συνέπεια της κατάρρευσης των μπλοκ, της βίαιης παγκοσμιοποίησης, να το δεχτώ.
    Είναι εξωφρενικό να υποστηρίζουν κάποιοι ότι η Ελλάδα πρέπει να δεχθεί και να κρατήσει όλη την Αφρική και τη Μεσανατολία.

  33. stelios avatar
    stelios 03/03/2009 19:12:47

    Δεν τους περιμεναμε βεβαιως αλλα μονο οταν ξαναπεινασουμε(συντομα)θα (ξανα)κανουμε τις δουλειες που απαξιωτικα τους αναθεταμε τα τελευταια 20 χρονια.
    Ως γνωστον απο τη λαικη σοφια,χορτασε η ψειρα?βγηκε στο γιακα....
    Οι Ελληνες εργαζονται τις περισσοτερες ωρες και πληρωνονται λιγοτερο μονον στον ιδιωτικο τομεα.(εκτος απο το Δημοσιο,ΔΕΚΟ,ΟΤΑ,ΕΛΑΣ,ΟΣΕ και οπουδηποτε αλλου σημερα το πρωι ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΤΗΣΕΙ ουτε το 30% των υπαλληλων το ποδι του στη δουλεια).

  34. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 03/03/2009 19:20:53

    Κατ' αρχήν, τα γεμάτα κακία, κατινιάρικες μπηχτές, χαζο-χυδαιότητες και χιούμορ επιπέδου πράσου σχόλια διάφορων (ανεξαρτήτου χρωματισμού) θρασιμιών που εμφανίζονται κάθε τρεις και λίγο στις σελίδες του Antinews, είναι ένα αναγκαίο κακό, το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουμε με συγκατάβαση.
    Ίσως και με κάποιο οίκτο. Δεν γίνεται αλλιώς - κάθε χωριό έχει τον τρελό του, κάθε παρκάκι τον ανώμαλό του, κάθε καφενείο τον ρουφιάνο του, κάθε τάξη το ''τσίρκο'' της, κάθε παρέα τον βλάκα της, κάθε πασοκ τον εν ματαία αναμονή δημόσιο υπάλλήλό του, κάθε νουδούλα τον απατημένο μνηστήρα της.
    Είναι συνήθως άτομα ταλαιπωρημένα. Όταν ήταν πιτσιρικάδες τους έδερνε πολύ η μαμά τους, τα γειτονόπουλα και οι συμμαθητές τους. Συχνά έρχονταν και από άλλες γειτονιές να τους σφαλιαρίσουν. Αλλά τις πιο πολλές ανάποδες τις έτρωγαν από τη γιαγιά τους...
    Για σκεφτείτε να σας είχε κάνει ο θεούλης σαν κι αυτούς...
    Για σκεφτείτε να το ''κισμέτ'' να είχε ορίσει και για σας τέτοια παλιοζωή...

  35. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 19:26:49

    @Σπατζιώτης: Σωστή προσέγγιση. Κι εμείς είμαστε σε μεγάλο δίλημμα. Όμως αυτή είναι η κοινωνία και δεν μπορείς να την "κόψεις". θα προσπαθούμε μόνο να κόβουμε τα υβριστικά ωες συνήθως και τα εντελώς άσχετα με το θέμα και υποβολιμιαία.

  36. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/03/2009 21:44:19

    41.Δεν αποφασιζουν οι Ελληνες γενικως και αοριστως αλλα οι κυβερνησεις και ο λαος αποδεχεται η αντιδρα.
    Εν προκειμενω αποδειχθηκε ότι το μεταπολιτευτικο καθεστως ήταν πολύ πιο σάπιο απο τα προηγουμενα "αντιλαικα" καθεστωτα αφου επέτρεψε πραγματα που ποτε δεν θα δεχονταν κυβερνησεις στο παρελθον.
    Οσο για τον λαο απο τη στιγμη που ειχε φαει το παραμυθι της κακης παλιας ακροδεξιας και της καλης μεταπολιτευτικης δημοκρατιας και οι μονοι που φωναζαν για τη μεταναστευση ήταν οι ακροδεξιοι που τους θεωρουσε αναξιοπιστους ψιλογκρινιαζε αλλα δεν ξεσηκωνοταν (προπαντος μη μας πουν ρατσιστες σαν τους αλλους Ευρωπαιους) και την πατησε.

  37. exiled avatar
    exiled 03/03/2009 22:29:17

    Μα αυτοί δεν ήρθαν για να πάρουν κανενός τη δουλειά, μολονότι αυτοί (οι οικονομικοί μετανάστες) είναι αυτοί που με τα φτηνά μεροκάματά τους και τους εξευτελιστικούς για τους ίδιους όρους εργασίας στους οποίους τους υποχρέωσαν οι ελληναράδες/αφεντικά τους είναι αυτοί που έστειλαν την Ελλάδα στη ζώνη του ευρώ. Αν δεν σημαίνει τίποτα η θυσία της πρώτης γενιάς των μεταναστών για κάποιους, τότε δεν έχουν ιδέα της σημασίας των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης που συμβαίνει τους τελευταίους μήνες. Δείτε μόνο τι συνέβη σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες εκτός ζώνης ευρώ. Συνεπώς - και σε βάθος χρόνου - αυτοί θυσιάστηκαν για να μπορείς εσύ σήμερα ως ελληνική οικονομία, με όλη σου την αδυναμία, να έχεις αυτήν την αντοχή στην κρίση. Επιπλέον, οι εν λόγω υπό διαρκή εξευτελισμό και κυνηγητό από τα σώματα ασφαλείας και τους παρακρατικούς μετανάστες του καταυλισμού της Πάτρας, είναι από αυτούς που θέλουν να φύγουν από την Ελλάδα, επειδή τη βλέπουν όχι ως γη της Επαγγελίας, αλλά ως ενδιάμεσο σταθμό προς αυτήν (την καθ' ημάς Δύση).
    Τώρα απ' αυτόν που του έκλεψαν τη δουλειά, παρακαλείται όπως προσέλθει δια εξέτασιν υπό των κ.κ. ιατρών του εν Δαφνί ευρισκόμενου ιδρύματος...

  38. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 04/03/2009 01:08:10

    Βρε παιδια (αγορια και κοριτσια), καθε μερα ακουμε και διαβαζουμε οτι οι λαθρομεταναστες (και οχι μεταναστες) που εχουν μαζευτει στην Πατρα για να μπορεσουν απο εκει να διαφυγουν στην Ιταλια και σε αλλες ευρωπαικες χωρες στερουνται ακομη και το καθημερινο φαγητο ενω οι συνθηκες στεγασης τους ειναι αθλιες, χωρις, βεβαια, γι' αυτο να ευθυνονται οι ατρινοι, πραγμα που σημαινει οτι στην τσεπη τους δεν εχουν μια. Που βρισκουν, λοιπον, ολοι αυτοι οι αθλιοι τις 3.000 ως 5.000 Ευρω που πρεπει να πληρωσουν για να διαφυγουν απο την Ελλαδα?
    Σε αλλο ποστ εχω υποστηριξει - και αυτο ειναι απολυτως σωστο - οτι τελικως, περα απο οσα προβληματα μας φορτωνουν οι λαθρομεταναστες, τους πληρωνουμε επιπλεον και τις δαπανες που κανουν για το ταB Eιδι τους μεχρι την Ελλαδα. Γιατι αμεσως μετα την αφιξη τους πρεπει να αρχισουν να στελνουν χρηματα στις οικογενειες τους για να πληρωσουν τους διακινητες που δρουν και εκει αλλα και στη χωρα μας και τους πιεζουν συνεχως για να δωσουν οσα εχουν συμφωνησει - οσοι αμφιβαλλουν δεν εχουν παρα να ανατρεξουν στη συλληψη προ ημερων ορισμενων Πακιστανων που ειχαν κατακρατησει γCEα μια εβδομαδα νεαρο ομοεθνη τους, ο οποιος φαινεται ειχε καθυστερησει καποια πληρωμη.
    Απο τα παραπανω προκυπτει σαφεστατα οτι οπως πληρωνουμε εμμεσως εμεις και τα εξοδα και τα κερδη των διακινητων για να φτασουν στην Ελλαδα, θα πληρωσουν και οι Ιταλοι και οι αλλοι Ευρωπαιοι, οπου θα εγκατασταθουν τελικα, αυτα τα τρια ως πεντε χιλιαρικα που ζητουν οι διακινητες για να τους περασουν στην Ιταλια.
    Θελω να προσθεσω ακομη οτι πρεπει να καταλαβουν ολοι οι Ελληνες οτι τα χρηματα που στελνουν οι λαθρομεταναστες στις χωρες τους, περιλαμβανομενων και των χρηματων που πληρωνουμε εμμεσως στους διακινητες τους, εμεις τα δανειζομαστε - βλεπεις το τυπογραφειο στο Χολαργο δεν τυπωνει πλεον μονεδα - επιβαρυνοντας ακομη περισσοτερο τα παιδια και τα εγ γονια μας.
    Και μια πληροφορια: Τον περασμενο Νοεμβριο που βρισκομουν στην Ελλαδα, ανωτατος αξιωματικος της ΕΛΑΣ με τον συνταξιδευα με το τραινο για την Αθηνα, απαντωντας σε σχετικη ερωτηση μου, ειπε οτι στην Αστυνομια υπολογιζουν οτι ολος αυτος ο συρφετος των λαθρομεταναστων υπερβαινει τα τριαμιση εκατομμυρια - ορκο δεν παιρνω, μεταφερω απλα αυτο που μου ειπε και δεν ειχα λογους να μην τον πιστεψω.

  39. stelios avatar
    stelios 04/03/2009 11:50:35

    48@
    Kαι ποιος θα τους βγαλει απο την πατριδα τους αν δεν εχει να κονομησει απο τη διαδικασια?
    Καθε μεταναστης ειναι επενδυτικο προιον στη χωρα του,μαζευει ολο το σοι λεφτα,τον δανειζει και μετα εχει λαμβανειν τις δοσεις σε συναλλαγμα καθε μηνα,συναλλαγμα που ελλειματικε ς οικονομιες σαν την Ψωροκωσταινα,δανειζεται με τοκογλυφικο επιτοκιο και μερος αυτων των δανεικων αιματοδοτει το ανθρωποεμποριο.Ριχτε μια μουντζα στον εαυτο σας Νεοελληνες,περνιομαστε και για ξυπνιοι....

  40. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 04/03/2009 14:22:14

    @45...Μα αυτοί δεν ήρθαν για να πάρουν κανενός τη δουλειά, μολονότι αυτοί (οι οικονομικοί μετανάστες) είναι αυτοί που με τα φτηνά μεροκάματά τους και τους εξευτελιστικούς για τους ίδιους όρους εργασίας στους οποίους τους υποχρέωσαν οι ελληναράδες/αφεντικά τους είναι αυτοί που έστειλαν την Ελλάδα στη ζώνη του ευρώ....
    Τοτε να υποθεσω οτι ηλθαν για διακοπες, ε; Αυτο θα ειναι, Πακιστανοι τουριστες. Και αν καταλαβαινω απο τα γραφομενα σας (οικονομικοι μεταναστες, Ελληναραδες) για πολυ προοδευτικο σας κοβω. Μηπως ομως, λεω, μηπως και οι απλοι Ελληναραδες εχουν παραπλησια αντιμετωπιση απο τα αφεντικα τους, τα οποια υποψιαζομαι οτι αν δεν σας μοιαζουν πολυ θα πρεπει να εχετε κοινα γνωρισματα, και μισθους λιγο καλυτερους σε σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη;

    Και μου φαινεται παραπλανητικο το οτι μιλατε για θυσια των μεταναστων στο ονομα της κρισης. Δεν προκειται για κριση αλλα για πλιατσικο απο αυτους που μιλουσαν και μιλουν για νομους της αγορας. Ειναι γνωστο οτι την νυφη την πληρωνουν οι μη εχοντες και οχι ο μεγαλομετοχος Αλαβανος πχ. Στη σειρα ειναι οι Ελληναραδες οπως λετε τους οποιους απλα σωζει το γεγονος πως οι περισσοτεροι εχουν μια δικη τους στεγη.

    Τωρα για το ποιο ειναι οι παρακρατικοι δεν χρειαζονται συστασεις, ειναι οι υιοι βουλευτων της αριστερας που κανουν απαλλοτριωσεις τραπεζων ισως επειδη δεν τους φτανει το χαρτηλικι του μπαμπα η πρεζα και οι συνεργατες των Δεκεμβριανων. Αυτοι που δεν τους καλυπτει η λευθερια της δημοκρατιας μας.

  41. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 04/03/2009 16:08:20

    ...και μισθους λιγο καλυτερους σε σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη;...

    και μισθους λιγο καλυτερους απο αυτους αλλα το ενα τριτο σε σχεση με τους μισθους στην υπολοιπη Ευρωπη;

  42. aionios avatar
    aionios 04/03/2009 17:17:34

    @stelios
    δεν τσιμπάμε μεγάλε!!!
    καλή προσπάθεια!!!

  43. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/03/2009 19:36:29

    Εαν δεν το κανανε αυτοι,θα το κανανε Ελληνες,και τα παιδια δε θα πινανε καφεδες,αλλα θα κανανε καποια δουλεια,οπως σε ολα τα μερη της γης.
    Ομως οι μαμαδες,δε θαλουν τα καμαρια τους,να δουλευουν.Τα προτιμουν να καθονται και να πινουν καφεδες,με τα λεφτα τους.
    Αλλα αγαπητοι,ενω διαμαρτυρεσθε για το παραμικρο,δε βλεπετε ποτέ οτι μπορει να φταιτε κι εσιεις για το μπουρδελο που δημιουργησαμε.
    Ο αλλος,θελει παρκιν.Που να τα βαλουμε τα παρκιν,φιλε μου,οταν τα οικοπεδα,ειναι πανακριβα,αλλα και οταν ενας δημαρχος πεισθει οτι ετσι πρεπει και πα να σκαψει καμια πλατεια,του την πεφτουν περιοικοι, η κομματοσκυλα,και τον κανουν ρομπα,επειδη εκοψε δεντρα,χωρις να παιρνω θεση στο θεμα αυτο.
    Για μενα,οποιος αγοραζει αυτοκινητο,χωρις να εχει καπου να το βαλει,και δυσκολευει τη ζωη των αλλων,αλλα και τη δικη του επομενως,ειναι ηλιθιος.
    Και μη μουπειτε οτι δεν εχω λεφτα η δεν ξερω γω τι αλλη δικαιολογια,γιατι θα σας πω στεγνα,οτι το αυτοκινητο,δεν ειναι ψωμι να το φατε.Ειδος ουσιωδες δηλαδη.Χαζομαρα ειναι,που καποτε εισεβαλε στη ζωη μας,με την υποσχεση να την κανει καλυτερη.Τωρα καταλαβαμε,οσοι το καταλαβαν,οτι εχει γινει πλεον εφιαλτης.
    Αμα βαλουμε στα πλην,και τους χιλιαδες χιλιαδων θανατους και τραυματισμους,που εγιναν,ολα αυτα τα χρονια,και που αποτελουν την πρωτη αιτια θανατου στις μικρες ηλικιες.
    Οσο πιο γρηγορα καταλαβουμε,οτι το παραμυθι, τελειωσε,και η νεραιδα,ειναι ζομπι,τοσο το καλυτερο για ολους μας.
    Και για τα παιδια,που στερηθηκαν το οξυγονο της νειοτης τους.Τον ελευθερο χωρο και το παιχνιδι,απο τα αυτοκινητα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.