#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/06/2009 15:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Επαναστατικός Κουτσαβακισμός», νέο στάδιο του αριστερισμού

Από την 17 Νοέμβρη στην 17 Ιουνίου


_______________________________________________________________________________________________
Η επιχείρηση απόκτησης πιστοποιητικών επαναστατικής γνησιότητας την οποία περιγράφαμε εδώ http://www.antinews.gr/?p=6929 συνεχίζεται από την «Σέχτα Επαναστατών» με την υιοθέτηση και λογότυπου με δύο αντικριστά Σκόρπιον να πλαισιώνουν το δικό τους αστέρι, όπως τα δυο μπαζούκας που πλαισίωναν το αστέρι της 17Ν. Η φρασεολογία της βέβαια συνεχίζει στα πρότυπα του «επαναστατικού κουτσαβακισμού» που εντοπίσαμε και στην προηγούμενη προκήρυξη, αν και αυτή την φορά δεν αντέχει τον πειρασμό και προχωρά σε πολιτικές αναλύσεις με στόχο να παρέμβει στην επικαιρότητα (όπως και η 17Ν)  και να προσδώσει ιδεολογικό χαρακτήρα στις ενέργειές της.

Έχει κατά την γνώμη μας ιδιαίτερη σημασία ότι με την προκήρυξη που δημοσιεύεται στα ΝΕΑ η «Σέκτα» εμφανίζεται ως συνέχεια ένοπλων οργανώσεων που έδρασαν την περίοδο 1975-2000, στις οποίες όμως δεν συμπεριλαμβάνει την 17Ν : «ιχνηλατώντας τα χνάρια αυτής της πολιτικής εμπειρίας και της παρακαταθήκης αντάρτικων σχηματισμών, όπως η "Ε.Ο. Οκτώβρης ΄80", η "Αντικρατική Πάλη", η "Επαναστατική Αλληλεγγύη", η "1η Μάη" και ορισμένοι κύκλοι του ΕΛΑ, δεν αναζητούμε την ιστορική τους δικαίωση, αλλά τη συνέχεια και το ξεπέρασμά τους. Την ένοπλη επαναστατική κριτική και το αντιεραρχικό αντάρτικο πόλης. Απ΄ την πρώτη στιγμή δραστηριοποίησής μας ως Σέχτα Επαναστατών δηλώσαμε την πολιτική και επιχειρησιακή ανεξαρτησία και αυτονομία απ΄ οποιαδήποτε "κεντρική καθοδήγηση" ή "κατευθυντήριο γραμμή". Άρα ότι γράφουμε στα κείμενά μας εκφράζει αποκλειστικά εμάς τους ίδιους και γι΄ αυτό τα βέλη οποιασδήποτε κριτικής ας πέσουν πάνω μας».

Οι οργανώσεις που αναφέρει ήταν όλες οργανώσεις που κινούνταν στον περίγυρο του ΕΛΑ

Κριτική στον Κουφοντίνα και αντιγραφές από την 17Ν

Απευθύνεται επίσης στον «σύντροφο αντάρτη Δημήτρη Κουφοντίνα» απαντώντας στην κριτική που της είχε κάνει πρόσφατα (βλ.  Η «Σέχτα» και οι κόντρες εντός και εκτός Κορυδαλλού παραθέτοντας ένα απόσπασμα του F. Fanon: « Είναι η έφοδος στα χειμερινά ανάκτορα, εκεί που ανατέλλουν οι δύο ήλιοι. Ο έναςο τύραννος ζυγός-που σηκώνεται πάνω από κεφάλια που σκύβουν στο διάβα του κι ο άλλος αυτός που υποκλίνεται στο αγέρωχο βλέμμα όσων τολμούν να τον αντικρίσουν κατάματα και τους ζεσταίνει στην περπατησιά τους. Αυτή είναι η διαφορά μας με όσους δεν τολμούν, εμείς καταργούμε τον πρώτο ήλιο. Έτσι ανατέλλει το αντάρτικο πόλης» και συνεχίζει:

Παρόλα αυτά δεν αποφεύγει τον πειρασμό να αντιγράψει το ύφος παλαιότερων προκηρύξεων της 17Ν στην περιγραφή της δολοφονίας του 41χρονου υπαρχιφύλακα Νεκτάριου Σάββα: «Μια τέτοια στιγμή πολέμου ήταν στις 17 Ιουνίου στις 6.24 το πρωί όταν ένας ένοπλος σχηματισμός του εκτελεστικού μας βραχίονα πλησίασε τ΄ αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσαν οι αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής και εκτελέσαμε με 24 σφαίρες τον μπάτσο που φρουρούσε το σπίτι της ψευδό-μάρτυρος Σοφίας Κυριακίδου. Προσεγγίσαμε λοιπόν τo στόχο και αφού ελέγξαμε περιμετρικά τον χώρο της επίθεσης εκτελέσαμε το σχέδιο της οργάνωσης μας κι αποχωρήσαμε με επιτυχία...»

Η Σέχτα προαναγγέλλει τέλος επιθέσεις κατά πάντων και ιδιαίτερα πολιτικών και δημοσιογράφων, ενώ απειλεί τους μάρτυρες στη δολοφονία του αστυνομικού, αλλά και τη βασική μάρτυρα στη δίκη του ΕΛΑ, Σοφία Κυριακίδου. «Η λίστα είναι μεγάλη, θα σας χτυπάμε χωρίς έλεος» αναφέρει χαρακτηριστικά.  Στην προκήρυξη γίνεται αναφορά στα ονόματα του Γιώργου Καρατζαφέρη και του Αντώνη Καφετζόπουλου.

Όλη η προκήρυξη εδώ:  http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4523152

ΣΧΟΛΙΑ

  1. donaE avatar
    donaE 24/06/2009 15:48:24

    Απο το λιγο που διαβασα μονο η μεγαλοαστικη ταξη την βγαζει καθαρη απο τις αναλυσεις της Σεχτας.Οι μικροαστοι και το προλεταριατο τα χαλια τους.Προωθημενο...

  2. christos avatar
    christos 24/06/2009 16:28:40

    κάνουν ασυγχώρητα λάθη και θα τα πληρώσουν...

    Η άμεση απειλή τους μάλιστα προς "τους πληροφοριοδότες" της αστυνομίας αλλά "και άλλους που έχουν σκοπό να μιλήσουν" υποδηλώνει αν μη τι άλλο το γεγονός ότι δεν είναι σίγουροι για την "εχεμύθεια" του περίγυρού τους και περιγράφει μια πρόσφατη ομολογία...κατά την άποψή μου πάντα...

  3. F avatar
    F 24/06/2009 16:53:07

    Η νέα γενιά τρομοκρατών που μεγάλωσε με βιντεοπαιχνίδια "shoot-em" και σαδιστικές ταινίες τρόμου "Saw"...

  4. isos avatar
    isos 24/06/2009 16:55:13

    @6

    αναφέρονται στους αυτόπτες μάρτυρες της περιοχής, που τους είδανε, σε όσους τέλος πάντων όντως τους είδανε, γιατί χθες διάβαζα ότι και προχτές όπως και κάθε φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο εμφανίζονται κατά δεκάδες οι "αυτόπτες" μάρτυρες και η αστυνομία έχει δυσκολία να διακρίνει τους αληθινούς
    ίσως αυτή η απειλή να αποθαρρύνει λιγάκι αυτούς που χουνε λόξα να χώνονται στα γεγονότα. φυσικά όμως θα αποθαρρύνει και τους πραγματικά αυτόπτες μάρτυρες

    η στοχοποίηση της μικροαστικής τάξης έχει ιστορία και ρίζες στην τελευταία δεκαετία, στην μεταμοντέρνα σημειολόγια της επανάστασης. τα κουκουλοφόρα 15χρο΄να του Δεκέμβρη στην πλειοψηφία τους θα συμφωνούσαν απόλυτα: εχθρός δεν είναι ο τάδε η ο δείνα βιομήχανος, αλλά τα εκατομύρια μικροαστών που του κάνουν τεμενάδες και κατα βάθος τον θαυμάζουν και θα θελαν να ναι στη θέση του

    η σέχτα έρχεται ακριβώς να απαγάγει, αν μπορώ να πω έτσι, αυτή τη γραμμή προβληματισμού που απασχολεί έντονα και με διαφωνίες την τελευταία δεκαετία τον αναρχικό και αντιεξουσιαστικό χώρο.

    αν κάνεις απόψε βόλτα στα εξάρχεια θα δεις ότι οι αντιεξουσιαστές που είναι 40 ετών και πάνω θα λένε τα χειρότερα για τη Σέχτα, χειρότερα κι από αυτά που θα λεγε ο Καρατζαφέρης.

    τα παιδιά της ψηφιακής εποχής όμως, που δεν αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως "παιδιά της ψηφιακής εποχής", αλλά ως "ψηφιακά παιδιά" μάλλον εγκρίνουν

    έτσι είναι άλλωστε τα ντόνατς, άλλους τους τρέχουν τα σάλια και άλλοι τα απεχθάνονται

  5. Νἰκος avatar
    Νἰκος 24/06/2009 17:52:24

    "Απ΄ την πρώτη στιγμή δραστηριοποίησής μας ως Σέχτα Επαναστατών δηλώσαμε την πολιτική και επιχειρησιακή ανεξαρτησία και αυτονομία απ΄ οποιαδήποτε “κεντρική καθοδήγηση” ή “κατευθυντήριο γραμμή”.

    Α τωρα μαλιστα, οι αναρχοβλαμμενοι προσπαθουν να μας πεισουν οτι δεν εχουν καθοδηγητες, ελληνοφωνους ξενους ειδικα.

    Αρχιζω να πιστευω στην επαναφορα της θανατικης ποινης.

  6. dr.thess avatar
    dr.thess 24/06/2009 18:27:35

    ΠΡΕΖΟΝΙΑ-ΜΠΡΑΒΟΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΚΡΟΠΌΤΚΙΝ

  7. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 24/06/2009 18:53:34

    Να τους πιάσουν και να σαπίσουν στη φυλακή.

  8. δημος . avatar
    δημος . 24/06/2009 19:01:12

    Η ελληνική κοινωνία όπως φαίνεται έχει και άλλα περιθώρια να πάει ποιο συντηρητικά και προς Καρατζαφέρη ...

  9. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 24/06/2009 19:09:16

    Η "προκύρηξη" είναι μιά φάρσα.

    Η ενέργειά τους όμως δέν είναι καθόλου. Και μέχρι να τελειώσει η δίκη του ΕΛΑ (η "τελειωμένη" και "προδιαγεγραμμένη") μου φαίνεται οτι θά'χουμε κι άλλη ενέργεια με ολίγη απο Κυριακίδου.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/06/2009 19:30:03

    Ειναι η προκηρυξη και η οργανωση που ταιριαζει στην ψευδοεξεγερση του Δεκεμβριου.
    Εχθρος δεν ειναι μονο το κρατος αλλα η πλειοψηφια του λαου.Χαρακτηριστικο ειναι το ακολουθο αποσπασμα :Όμως θ΄ αναγκάσουμε πρώτα την Ελλάδα να ματώσει. Θα κάνουμε το κράτος ν΄ αποκλείσει τις επικίνδυνες περιοχές, οι μπάτσοι θα περιπολούν μέσα σε τεθωρακισμένα, στρατιώτες θα φυλάνε τις πλατείες, το ένδοξο σύμβολο του Ρarabellum 38 θα ξαναγυρίσει στις διαδηλώσεις ενώ αυτοί θα σπάνε πόρτες στα σπίτια για έρευνες εμείς θα τους σπάμε τα κεφάλια, οι αντάρτικες ομάδες θα οργανώσουν την νύχτα και ολόκληρος ο πληθυσμός των αστικών κέντρων θα συνηθίσει να ζει με τους μαύρους καπνούς στον αέρα απ΄ τις βόμβες και τους εμπρησμούς. Θέλουμε να θέσουμε σε ισχύ την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, τον εμφύλιο επαναστατικό πόλεμο. Η ουδετερότητα στο εκτελεστικό απόσπασμα καργιόληδες. Τον λόγο τώρα έχουν τα όπλα και ο ανορθόδοξος επαναστατικός πόλεμος. Γιατί η εξουσία επιβάλλεται αλλά και καταργείται στην κάνη των όπλων.
    Και δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι ειναι πρακτορες ή προβοκατορες.Ολα αυτα κυοφορουνταν πολυ καιρο στο χαιδεμα της αριστερας και της αναρχιας στην Ελλαδα.

  11. Νἰκος avatar
    Νἰκος 24/06/2009 20:45:54

    Να τι αλλο λενε οι ΑΝΑΡΧΟΒΛΑΜΜΕΝΟΙ με τις κουμπουρες και το μυαλο κοττας:

    "Ο υπέρτατος σχεδιασμός και το καθήκον ενός αντάρτη πόλης είναι να αποδιοργανώσει το εσωτερικό της χώρας του, να πλήξει την εθνική οικονομία, να κιβδηλώσει την δημόσια εξωτερική εικόνα και να δημιουργήσει διεθνή ανυποληψία, να αποσταθεροποιήσει το σύστημα και να προκαλέσει τον εθνικό διχασμό".

    Και σας ρωρω: Ποιος θα ωφεληθει απο ολο αυτο το επαναστατηλικι;

    Τελος, δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ θετικη για τη χωρα. ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ, ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΩΝ ΡΕΠΟΥΣΟΛΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΟΡΝΙΩΝ ΠΟΥ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕς ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ.

  12. Stathis avatar
    Stathis 24/06/2009 20:46:59

    Αυτό που με ανησυχεί και με βάζει σε υποψίες είναι αυτή η φράση "θ΄ αναγκάσουμε πρώτα την Ελλάδα να ματώσει". Δεν υπήρχε περίπτωση ούτε μία στο εκατομύριο άλλη οργάνωση του παρελθόντος όπως η 17Ν να χύσει τέτοιο μίσος συλλήβδην εναντίον ενός ολόκληρου λαού. Πραγματικά κόβει την ανάσα τέτοιο μίσος αλλά και προκαλεί ανήσυχες σκέψεις. Μήπως εδώ έχουμε τον συνδυασμό κάμποσων "αντιεξουσιαστών" με έντονα ψυχοπαθολογικό προφίλ που πέρασαν την "λεπτή κόκκινη γραμμή", οι οποίοι με τη σειρά τους κατευθύνονται από άγνωστα προς στιγμή ξένα κέντρα αποφάσεων. Ίσως ακούγομαι αφελής, αλλά μου δημιουργείται αυτή η εντύπωση, γιατί μόνο ένας ψυχικά άρρωστος μπορεί να χύσει τόσο μίσος εναντίον της χώρας που ζει, του λαού στον οποίο ανήκει. Και στο τέλος τέλος, τα τυπάκια αυτά μου δίνουν την γενική αίσθηση ότι πέραν από το χάος δεν φοβούνται να αναζητήσουν το δικό τους μηδέν, τον δικό τους θάνατο, γιατί η δράση τους πέρα από το χάος και το μηδέν δέν έχει να προτείνει κάποια πολιτική πρόταση. Οπότε λοιπόν, ίσως πρόκειται για τους ιδανικούς "τρελλούς" αναλώσιμους στα χέρια επιτήδειων.

  13. Νἰκος avatar
    Νἰκος 24/06/2009 21:03:19

    Σταθη,
    ποιοι εκαιγαν την ελληνικη σημαια και το περιπτερο στον αγωνστο στρατιωτη; ποιοι μας λενε συνεχως οτι ειμαστε ρατιστες και ειναι υπερ ολων των ξενων αλλα εναντιον των ελληνων και καθε τι Ελληνικου; μονο ψυχοπαθεις μισουν τον τοπο που γεννηθηκαν και ανδρωθηκαν. δεν εισαι αφελης.

    Εμενα με απασχολει περισσοτερο η φοβικη και ανανδρη σταση των αρχων. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ. φοβουνται και τη σκια τους, οι διαφοροι παυλοπουλοι και αλλοι καρεκλοκοθωνες. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΗΓΕΣΙΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ.

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/06/2009 21:12:52

    @ Stathis
    Η 17Ν το επαιζε πατριωτικη και μαλιστα σκοτωνε τα θυματα της με την κατηγορια του εθνικου προδοτη.
    Αλλα τοτε και ο ευρυτερος "προοδευτικος" χωρος το επαιζε πατριωτικος.Αυτα αλλαξαν μετα το 1996 και ιδιως το 1999.
    Οι ιδεες της Σεχτας ειναι διαδεδομενες στον αναρχικο αντιεξουσιαστικο χωρο που βασικα ειναι ανθελληνικος με την πραγματικη εννοια του ορου και οχι σαν κατηγορια.βεβαια ο ανθελληνισμος κρυβει μισος κατα της κοινωνιας και των εθιμων της.Απλως μεχρι τωρα δεν ειχαν προχωρησει σε σκοτωμους αλλα η δραση τους ήταν καθαρα αντεθνικη και περηφανευονται γιαυτο.Προκειται για δημοσιο κινδυνο.

  15. Stathis avatar
    Stathis 24/06/2009 21:13:14

    Πράγματι, έτσι είναι Νίκο...το μόνο που εύχομαι είναι αυτά τα αρρωστάκια να είναι Έλληνες, γιατί αλλιώς, τα πράγματα είναι σκούρα. Και ο "λοχίας" θα περιμένει στη γωνία να επεμβεί...

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/06/2009 21:17:02

    @Νικος
    Μικροκομματικοι υπολογισμοι.Αν η ΝΔ κτυπηθει με την αριστερα θα επωφεληθει το ΠΑΣΟΚ οποτε εχουν κανει συστημα το γλυψιμο της αριστερας και βεβαια του βγηκε το ΛΑΟΣ και τρεχουν.

  17. Νἰκος avatar
    Νἰκος 24/06/2009 21:23:42

    Φιλε Ψυχραιμια #14, τουλαχιστον η 17Ν ειχε καποια επιφαση και ιδεολογικη/λογικη συγκροτηση. Τουτοι εδω ειναι σκετοι δολοφονοι. Μιλουν για "ματωμα της Ελλαδας" Αρα'γε ποιος "Ελληνας" θελει να ματωσει η χωρα του;

    "Προκειται για δημοσιο κινδυνο". ναι, συμφωνουμε. αλλα επιμενω, η εικονα διαλυσης της αντιτρομοκρατικης και η γενικοτερη καταντια δρουν αρνητικα και αφοπλιζουν ψυχολογικα και την κοινωνια και τις αρχες. μην ξεχνας, μολις συλληφθει καποιος οι επαγγελματιες "ανθρωπιστες"και οι ΜΚΟ θα αλυχτουν και συλληβδην θα δακτυλοδειχνουν τους "ρατσιστες" Ελληνες. Ο ΣΥΡΙΓΓΑ θα εχει τα πανω του και θα βγει για αγρα ψηφοφορων με "ευαισθησιες" και οι Δημητραδες, Νικοι Δημ(ι)οι και λοιπα ξενοκινητα τσακαλια θα ουρλιαζουν με χολη ανθελληνικη.

  18. Νἰκος avatar
    Νἰκος 24/06/2009 21:27:57

    "Μικροκομματικοι υπολογισμοι". Ναι, συμφωνουμε. μερος της παθγενειας του ελληνικου συστηματος ειναι οτι ειναι αλυσσοδεμενοι σε παιγνιο μηδενικου αθροισματος. η ουσια των προβληματων της κοινωνιας ειναι ξενη γι'αυτους εκτος και αν αποκομισουν κομαμτικα ωφελη. χαρακτηριστικο παραδειγμα η στροφη του Τζεφρυ για τους λαθραιους. "Μηδενικη ανοχη" λεει ο αμερικανος γκαουλαιτερ. Δεν μας χ..ζε..ς ρε νταλαρα, μ'ολο το σεβασμο στον νταλαρα.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/06/2009 21:38:22

    @ Νικος
    Προσπαθω να διατυπωσω την πραγματικοτητα οτι υπαρχουν πολλες χιλιαδες Ελληνες ή "Ελληνες" στα χαρτια που θελουν να καταστρεψουν τη χωρα τους.
    Δεν ειναι υπερβολη ή συνηθης κατηγορια,ειναι αληθεια στον αναρχικο χωρο.
    Δεν προκειται για soft διανοουμενους που τα παιρνουν απο ξενες οργανωσεις ή κανουν κριτικη-αυτοι ειναι αλλη περιπτωση.Στους αναρχικους ο ανθελληνισμος ειναι αποτελεσμα του μισους κατα του μεσου ανθρωπου,του μικροαστου νοικοκυραιου που γραφει η Σεχτα.
    Ο κινδυνος για τρομοκρατικη επιθεση μεγαλης κλιμακας με πολλα θυματα αυξανει.

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/06/2009 21:44:31

    Θα ηθελα να προσθεσω οτι η εκδοχη να εγινε ο φονος για να ματαιωθει ή να αμαυρωθει ολη η ιστορια του νεου Μουσειου ενισχυεται απο τα γραφομενα της Σεχτας για στοχο να κιβδηλωσει τη δημοσια εικονα και να προκαλεσει διεθνη ανυποληψια.

  21. Νἰκος avatar
    Νἰκος 24/06/2009 22:02:35

    Ψυχραιμια #20, φαινεται λογικο.

    Λεει το λημερι:

    Λένε χαρακτηριστηκά οι επαναστάτες του κώλου ..."Όταν στο παρελθόν θεωρούνταν(και ως ένα βαθμό ίσχυε) ότι το βάρος των επιχειρησιακών βραχιόνων του αντάρτικου πόλης θα πρέπει ν΄ ανακηρύσσει ως κεντρικό εχθρό την Λ.Μ.Α.Τ.(Λούμπεν ΜεγαλοΑστική Τάξη) σήμερα πρέπει να διαθέτουμε τη διαύγεια να αναθεωρήσουμε. Μπορούμε κάλλιστα να διατηρήσουμε την ίδια ονομασία αλλάζοντας όμως τη νοηματοδότηση της. Από ΄δω και πέρα όταν μιλάμε για Λ.Μ.Α.Τ. εννοούμε την Λούμπεν ΜικροΑστική Τάξη."
    Από εδώ και μόνον καταλαβαίνει κανείς την ανυπαρξία ιδεολογικού υπόβαθρου.
    Οι άνθρωποι αυτοί έχουν ως κοινό τους σύνδεσμο την απογοήτευση.
    Μια απογοήτευση η οποία πρέπει να τους προέκυψε μέσα από τον οποιοδήποτε εργοδότη που είχαν ή έχουν. Εχθρεύονται τον μεροκαματιάρη μια και αυτοί κάπου κάπως σπούδασαν ,κάτι άκουσαν για έναν ΤΣΕ για έναν ΜΑΟ διάβασαν για μια επανάσταση και έπιασαν δουλειά σαν τυλιχτές πίτα γύρου , ή ντελιβεράδες, και είχαν να αντιμετωπίσουν την εκπεμπόμενη αγωνία του εργοδότη τους προς αυτούς για την επιβίωση της επιχείρησης του.
    Η τεμπελιά και το εύκολο χρήμα είναι τα δύο βασικά κριτήρια που επιδρούν στο να διαμορφώσει κάποιος εγκληματικό υποσυνείδητο το οποίο συνειδητά κατόπιν επιλογής το εφαρμόζει.
    Κάπως έτσι αυτοί οι πληρωμένοι φονιάδες βρήκαν το "επάγγελμα" που τους ταιριάζει άφησαν τα σουβλάκια και τον μηχανάκι του ντελίβερη και έπιασαν τα κουμπούρια για να εκδικηθούν τους εργοδότες τους.

    Αυτοί βέβαια είναι οι στρατιώτες υποχείρια του ιθύνοντος νου που βρήκε εγκληματικές φυσιογνωμίες πρόσφορες ώστε να "περάσει" τους σκοπούς του.
    Και ποιοι είναι αυτοί;.....". Ο υπέρτατος σχεδιασμός και το καθήκον ενός αντάρτη πόλης είναι να αποδιοργανώσει το εσωτερικό της χώρας του, να πλήξει την εθνική οικονομία, να κιβδηλώσει την δημόσια εξωτερική εικόνα και να δημιουργήσει διεθνή ανυποληψία, να αποσταθεροποιήσει το σύστημα και να προκαλέσει τον εθνικό διχασμό."

    Τι σχέση έχει ο ΤΣΕ και ο ΜΑΟ με αυτές τις υπογραμμίσεις?? Εδώ μιλάμε αυτοί οι φονιάδες και το άρρωστο μυαλό που τους πιπιλάει το κατακάθι του μυαλού τους όχι μόνον στερούνται πολιτικής "επαναστατικής" συγκρότησης αλλά και λογικής ώστε τουλάχιστον να αναδείξουν έναν ιδεολογικό προσδιορισμό που με τόση αγωνία προσπαθούν να μας αποδείξουν στην προκήρυξη τους.

    Δειλοί!!!! του χειρίστου είδους οι επονομαζόμενοι "αντάρτες πόλεων". Και αυτό γιατί!!!
    "ΔΙΑΤΕΙΝΟΝΤΑΙ" ότι θα χτυπήσουν οποιοδήποτε μικροαστό επειδή οι μεγαλοαστοί "προστατεύονται" από γορίλες . Δεν "μπορούν" να κάνουν σε αυτούς πράξη τις απειλές τους και για αυτό στρέφονται κατά των φουκαράδων έστω και αν αυτοί είναι ένοπλοι αστυνομικοί. Η τακτική "χτυπάω" και "φεύγω" εφαρμόζεται στους "ξένιαστους" ή στους αποδιοργανομένους.
    Μέχρι εκεί και μόνον.

    "ΑΠΕΙΛΕΣ" πεζοδρομιακού τύπου και μπράβων της νύχτας .."Ας το βάλουν λοιπόν καλά στο μυαλό τους οι ρουφιάνοι κάθε είδους, πως μπορεί να κοιμούνται με κλειδωμένες πόρτες αλλά μπορεί να ξυπνήσουν με τρίτο μάτι στο κεφάλι" "Η ουδετερότητα στο εκτελεστικό απόσπασμα καργιόληδες".

    Πολύ θα ήθελαν να ασχοληθεί η αντιτρομοκρατική μαζί τους και όχι η δίωξη Κοινού Εγκλήματος αν και καθ ύλην αρμόδια είναι αυτή η υπηρεσία για να "ξετρυπώσει" τους "ονειροπόλους" επαναστάτες που προκαλούν μια ολόκληρη κοινωνία για να δικαιολογήσουν τις ενδεχόμενες "τύψεις" τους όχι για τα φονικά αλλά για τον αυτοπροσδιορισμό τους ως επαναστάτες ο οποίος δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός από τους απειλούμενους.

    Η "πηγή" της επανάστασης που ονειρεύονται έχει Οργουελικό υπόβαθρο ..."Θα κάνουμε το κράτος ν΄ αποκλείσει τις επικίνδυνες περιοχές, οι μπάτσοι θα περιπολούν μέσα σε τεθωρακισμένα, στρατιώτες θα φυλάνε τις πλατείες, το ένδοξο σύμβολο του Ρarabellum 38 θα ξαναγυρίσει στις διαδηλώσεις ενώ αυτοί θα σπάνε πόρτες στα σπίτια για έρευνες εμείς θα τους σπάμε τα κεφάλια, οι αντάρτικες ομάδες θα οργανώσουν την νύχτα και ολόκληρος ο πληθυσμός των αστικών κέντρων θα συνηθίσει να ζει με τους μαύρους καπνούς στον αέρα απ΄ τις βόμβες και τους εμπρησμούς. Θέλουμε να θέσουμε σε ισχύ την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, τον εμφύλιο επαναστατικό πόλεμο " μέσα από τα ασπρόμαυρα κόμικς και τα ΒΙΠΕΡ προσανατολίστηκε η διαμορφωμένη "επαναστατική" τους ιδεολογία.
    Ονειρεύονται ένα ΧΑΟΣ γιατί μόνο μέσα σε αυτό μπορούν να δικαιολογήσουν την ύπαρξη τους. Γιατί έχουν συμβιβαστεί με την ανικανότητα τους στο να "δημιουργήσουν" και να "παράγουν".

  22. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 24/06/2009 22:48:14

    Νεαρής ηλικίας, ημιμαθείς, ο ένας συντάκτης του κειμένου (Είναι τουλάχιστον δύο), έχει σπουδάσει στο εξωτερικό, ο εκτελεστικός βραχίονας συμπληρώνεται από κοινό έγκλημα ίσως και αλλοδαπούς, από πλούσιες οικογένειες, δεν έχουν εργαστεί ποτέ στη ζωή τους.

    Συμφωνω εν πολλοίς με τον Ψυχραιμία στην ευρύτερη κοινωνική εκτίμηση.

    Είναι πολύ έυκολο να εντοπιστούν από τις αρχές.

  23. ahab avatar
    ahab 24/06/2009 23:10:07

    Ξεχώρησα τις παρακάτω φράσεις

    1/ "ορίζουμε τους εαυτούς μας φανατικούς απάτριδες."

    2/ "σίγουρα όμως θα κόψουμε την γλώσσα όσων μιλάνε πολύ με φόντο τον πατριωτισμό ."

    3/ "Ο υπέρτατος σχεδιασμός και το καθήκον ενός αντάρτη πόλης είναι να αποδιοργανώσει το εσωτερικό της χώρας του, να πλήξει την εθνική οικονομία, να κιβδηλώσει την δημόσια εξωτερική εικόνα και να δημιουργήσει διεθνή ανυποληψία, να αποσταθεροποιήσει το σύστημα και να προκαλέσει τον εθνικό διχασμό."

    4/ "θ΄ αναγκάσουμε πρώτα την Ελλάδα να ματώσει "

    Αυτά δεν θα τα έγραφε ΄Ελληνας.
    Αυτοί ειναι ξενόφερτοι φυτεμένοι αλήτες που μισούν την Ελλάδα και είτε ειναι σπουδαγμένοι εδώ
    είτε έχουν βρεί κάποιον της φάρας τους για την μετάφραση.
    Προσπαθούν μερικά δειλά τσογλάνια που πυροβολούν sitting duck να εκφοβίσουν ένα κράτος ολόκληρο .
    Για την φράση (3) τα ίδια δεν λέγαμε πριν μερικές ημέρες οτι προσπαθεί να κάνει η Τουρκία σπρώχνοντας με πολιτική απόφαση τις χιλιάδες των μεταναστών στην Ελλάδα ?

    Το πιο απλό θα ήταν να ανοίξει μία γραμμή καταγγελιών να τελειώνουμε και να μήν
    πέσουμε πάλι στα ίδια σκατά να συντηρείται μια κατάσταση για τα επιδοματα ωρισμένων.

  24. kjkjb avatar
    kjkjb 24/06/2009 23:32:55

    1. Η τρομοκρατία είναι η έσχατη έκφραση του παραληρηματικού ιδεολογικού λόγου. Είναι ιδεολογικός λόγος αναγμένος στον ανώτατο συντελεστή της εξουσίας. Είναι εξουσία στο νιοστό βαθμό. Εξουσία που δεν υπόκειται σε κανέναν κανόνα ή περιορισμό. Εξουσία απόλυτη.

    2. Η τρομοκρατία είναι προνομιούχο μέσο και, συγχρόνως, πεδίο άσκησης πολιτικής, σε όλες τις ετερόνομες κοινωνίες όπου η «πολιτική» είναι αποκλειστική υπόθεση των επαγγελματιών πολιτικών. Κι αυτό καθίσταται ολοφάνερο «αν την κρίνουμε από τα αποτελέσματά της και αν δούμε ποιον ευνοούν». Εξ ου και η ανάγκη «να πούμε καθαρά ποιος ασκεί την τρομοκρατία και πώς την χρησιμοποιεί ως θέαμα». (G. Sanguinetti)

    3. Η τρομοκρατία είναι το χειρότερο από όλα τα αδιέξοδα της κρατικής επιβολής. Επειδή, σε αντίθεση με τη θεσμοποιημένη εξουσία, η οποία στις δημοκρατικές κοινωνίες υπόκειται στους περιορισμούς των κανόνων και των νόμων (πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα οι νόμοι και οι κανόνες να λειτουργήσουν και εναντίον της εξουσίας), η εξουσία της τρομοκρατίας δεν υπόκειται στον περιορισμό κανενός κανόνα ή νόμου: Νόμος και κανόνας της είναι τα προϊόντα της παρανοϊκής εξουσιοφρένειας που πλήττει τους εγκεφάλους και τα εκτελεστικά όργανα της τρομοκρατίας, και μέσο της το περίστροφο και η βόμβα.

    4. H τρομοκρατία ενεργοποιεί τα πιο πρωτόγονα αντανακλαστικά των ανθρώπων και τους κάνει να προτιμούν την ασφάλεια της δουλείας από τους κινδύνους της ελευθερίας. Χάρη στην εξουσιαστική κατασκευή της τρομοκρατίας, η κοινωνία βρίσκεται «νομίμως» εγκλωβισμένη στις επιλογές της εξουσίας και σπρώχνεται να «συναινεί» στην επιδίωξη της εξουσίας για μετασχηματισμό του κράτους δικαίου και πρόνοιας σε κράτος ασφάλειας και «θεραπείας», στο οποίο επιβάλλεται η πλήρης συμμόρφωση των πολιτών με τη σταδιακή καθιέρωση ενός ποινικού δικαίου που βασίζεται στην υποψία.

    5. Η τρομοκρατία είναι συνυφασμένη με την ιστορική, πολιτική και ιδεολογική παράδοση όλων των ολοκληρωτικών κινημάτων και χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον από τον μπολσεβικισμό, το φασισμό, το ναζισμό αλλά και τις φιλελεύθερες δημοκρατικές ολιγαρχίες. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ «αριστερής» και «δεξιάς» τρομοκρατίας. Η τρομοκρατία είναι πάντοτε αντιδραστική.

    6. Η τρομοκρατία είναι ένα από τα παραπροϊόντα της εξουσιαστικά χειραγωγούμενης νηπιακής σκέψης και πράξης ορισμένων επαγγελματιών «σωτήρων», οι οποίοι δρουν είτε υπό την επίδραση μιας ψευτοεπαναστατικής αυταπάτης είτε υπό το βάρος της απελπισίας μιας παραπαίουσας εξουσίας, με κοινό τους χαρακτηριστικό την καθυπόταξη των μέσων στο σκοπό, ο οποίος είναι, πάντοτε και αυταπόδεικτα, «άγιος».

    7. Η τρομοκρατία ως μέσο άσκησης πολιτικής εφαρμόζεται είτε αμέσως, με τη δράση πρακτόρων των αυτονομημένων παράλληλων μυστικών υπηρεσιών, είτε εμμέσως, με την «τηλεκατεύθυνση» διαφόρων ατόμων ή ομάδων που έχουν δήθεν «αντικρατικό» προσανατολισμό.

    8. Τα επιτελικά όργανα της τρομοκρατίας βρίσκονται σε ορισμένα αυτονομημένα τμήματα των μυστικών υπηρεσιών της κρατικής εξουσίας, που είναι επιφορτισμένες με το καθήκον της εμπέδωσης και συντήρησης της καθεστωτικής σταθερότητας με ενέργειες και μέσα που υπερβαίνουν τα όρια της νομιμότητας και διαφεύγουν παντός κοινωνικού και πολιτικού ελέγχου. «Η τρομοκρατία είναι το κράτος, δηλαδή ένα από τα πολλά ένοπλα παρακλάδια του». (G. Sanguinetti)

    9. Τα εκτελεστικά όργανα της τρομοκρατίας ή είναι πράκτορες των μυστικών υπηρεσιών ή είναι αφελείς «κοινωνικοί αναμορφωτές» που μπορεί να διακατέχονται από την αυταπάτη ότι εξυπηρετούν τα «ύψιστα συμφέροντα του λαού, της φυλής, του έθνους, του προλεταριάτου ή της επανάστασης», ενώ στην πραγματικότητα τηλεκατευθύνονται από ειδικά αυτονομημένα τμήματα των μυστικών υπηρεσιών και συνεργούν στην πλήρη καθυπόταξη της κοινωνίας στην κρατική εξουσία.

    10. Η τρομοκρατία, ανεξάρτητα από το εάν ασκείται από ή «εναντίον» της κρατικής εξουσίας, οδηγεί πάντοτε στην αποτελμάτωση της κοινωνίας και της Ιστορίας και κατατείνει στην οικοδόμηση ενός εφιαλτικού σύμπαντος που κυριαρχείται από ένα ποινικό «δίκαιο» βασισμένο στην υποψία.

    11. Πρώτο καθήκον κάθε εξουσίας που βρίσκεται σε κρίση είναι η κατασκευή μιας απειλής, από την οποία η κρατική εξουσία αναλαμβάνει εργολαβικά να «προστατεύσει» την κοινωνία, ψαλιδίζοντας τις ελευθερίες της. Γιατί δεν υπάρχουν «παροχές υπηρεσιών» χωρίς κόστος.

    12. Η απειλή της τρομοκρατίας είναι άκρως αποτελεσματική, με διασφαλισμένη την ικανότητα να πλήττει οποιονδήποτε, οτιδήποτε, οπουδήποτε. Η τρομοκρατία είναι ο ιδανικός βραχίονας της εξουσίας, μέσω του οποίου νομιμοποιείται η τρομοκρατία του κράτους πάνω στην κοινωνία. Γι’ αυτό, ακόμη και εάν δεν υπήρχε η τρομοκρατία, η εξουσία θα ήταν υποχρεωμένη να την εφεύρει.

    13. Με διαπιστωμένα τα σημάδια της επερχόμενης κρίσης, οι επαγγελματίες διαχειριστές της κρατικής εξουσίας ανακάλυψαν και στα καθ' ημάς τη δήθεν «αντικρατική» τρομοκρατία, προκειμένου να της αντιτάξουν την κρατική «αντιτρομοκρατική» τρομοκρατία.

    14. Η αυταρχική «δημοκρατία», ως μόνη απάντηση των διαχειριστών της κρατικής εξουσίας στην κρίση του κράτους δικαίου και πρόνοιας, και η τρομοκρατία, ως προνομιούχο μέσο για να εξασφαλιστεί η αναγκαία «σύγκλιση των κομμάτων», με τρόπο ώστε να επιτευχθεί η εξάλειψη κάθε «ριζικής αντιπολίτευσης», σηματοδοτούν το δρόμο που επέλεξε ο φιλελεύθερος ολιγαρχικός καπιταλισμός για να βγει από την πολυδιάστατη οικονομική, πολιτική, ιδεολογική, πολιτιστική και οικολογική κρίση του.

    15. Οι δολοφονίες ορισμένων περιστασιακών θυμάτων από διάφορες βαθμίδες του διαχειριστικού προσωπικού της εξουσίας, διαλεγμένα με άγνωστα κριτήρια από ορισμένα, επίσης άγνωστα, αυτονομημένα τμήματα του αδιαφανούς δικτύου των παράλληλων μυστικών υπηρεσιών, προετοίμασαν μεθοδικά το έδαφος για τη νομοθετική αναγωγή ολόκληρης της κοινωνίας σε όμηρο στα χέρια της εξουσίας.

    16. Η κρατική εξουσία έχει το μονοπώλιο της νόμιμης βίας. Όταν όμως η νόμιμη βία αποδεικνύεται ανεπαρκής, τότε προσφεύγει στην τρομοκρατία, την οποία όλοι ψάχνουνε ματαίως. Γιατί άπαξ και «εφευρέθηκε» η κρατική εξουσία, μόνο διανοητικά υπολειπόμενοι μπορούν να επιμένουν να ανακαλύψουν ξανά την... Αμερική.

    17. Η τρομοκρατία είναι ο λόγος ύπαρξης και το πεδίο δράσης διαφόρων αυτονομημένων τμημάτων των μυστικών υπηρεσιών της κρατικής εξουσίας, τα οποία συνθέτουν ένα παράλληλο δίκτυο για την εξυπηρέτηση των εξουσιαστικών σκοπιμοτήτων και αναγκών που απαιτούν υπέρβαση του υφιστάμενου πλαισίου νομιμότητας.

    18. Η κρατική και η «αντικρατική» τρομοκρατία αποτελούν τις δύο όψεις του πλέον προνομιούχου μέσου άσκησης πολιτικής σε περιόδους κρίσης.

    19. Η αλληλεπίδραση μεταξύ κρατικής και «αντικρατικής» τρομοκρατίας βασίζεται στην ακραία ιδεολογικοποίηση της υφιστάμενης πραγματικότητας, μέσω της οποίας καθίσταται δυνατή η «ακύρωση» της πραγματικότητας και η υποκατάστασή της από τις ιδεολογικές απεικονίσεις της.

    20. Οι διαχειριστές της εξουσίας μεριμνούν για τη διαρκή ενίσχυση των αρμοδιοτήτων των διωκτικών αρχών. Οι μηχανισμοί καταστολής ενδυναμώνονται και αναπτύσσονται ως κακοήθης νεοπλασία. Τα ατομικά δικαιώματα και οι πολιτικές ελευθερίες συρρικνώνονται. Παρ’ όλα αυτά, η τρομοκρατία αποδεικνύεται «άλυτο αίνιγμα» για τις διωκτικές αρχές, γιατί, απλούστατα, όταν ο διώκτης και ο διωκόμενος ταυτίζονται, η σύλληψη του διωκόμενου είναι αδύνατη.

    21. Η δηλωμένη «αδυναμία» της κρατικής εξουσίας να προσεγγίζει τα καθοδηγητικά και (πολλές φορές) τα εκτελεστικά, όργανα της τρομοκρατίας είναι ευθέως ανάλογη με τη δυνατότητά της να «αποικιοποιεί» τρομοκρατικά ολόκληρη την κοινωνία.

    22. Η απόδειξη της επάρκειας του νομοθεσίας και της αστυνομίας για την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας είναι ασύμφορη από εξουσιαστική άποψη, γιατί αφήνει έκθετη την απαίτηση για ειδικούς «αντιτρομοκρατικούς» νόμους και υπηρεσίες. Γι’ αυτό και είναι ανάγκη να «αποδεικνύεται» συνεχώς η ανεπάρκεια και η αναποτελεσματικότητα και της νομοθεσίας και της αστυνομίας.

    23. Οι διωκτικές αρχές είναι ευκολότερο και βολικότερο να συλλαμβάνουν τους «συνήθεις υπόπτους» και να τους εμφανίζουν ως τρομοκράτες, παρά να τα βάζουν με τους αληθινούς τρομοκράτες, τους ικανούς επαγγελματίες εκτελεστές, που είναι η σαρξ εκ της σαρκός της εξουσίας τους.

    24. Οι διωκτικές αρχές υποφέρουν από εναλλασσόμενες κρίσεις μανίας και κατάθλιψης. Μετά τη διάχυτη ευφορία από τη σύλληψη κάποιων «συνήθων υπόπτων», ακολουθεί πάντοτε η κατάθλιψη του «τίποτα» των πραγματικών τρομοκρατών.

    25. H κρατική διαχείριση του τρόμου και της αυταπάτης είναι το λυμένο αίνιγμα της διαλεκτικής της εξουσίας και της τρομοκρατίας. «Το κράτος είναι ο αυτουργός και ο αποκλειστικός ωφελημένος από τη σύγχρονη τεχνητή τρομοκρατία... Την τρομοκρατία τη διευθύνει η εξουσία, κι όποιος θέλει την εξουσία, πρέπει να αποδείξει πως ξέρει να διευθύνει την τρομοκρατία». (G. Sanguineti).

  25. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 24/06/2009 23:40:18

    Υπάρχει μια απλούστατη λύση για τις αρχές ασφαλείας για τις περιπτώσεις τύπου "Σέχτας".

    Ανοίγουν ένα λογαριασμό οφσόρ ως Υπουργείο Εσωτερικών στις Βερμούδες από τα μυστικά κονδύλια (όσα δεν έφαγαν ακόμα)

    Ορίζουν ένα δικηγορικό γραφείο εμπιστοσύνης που να εδρεύει για ευνόητους λόγους εκτός Ελλάδος

    Αναθέτουν στο γραφείο να συντάξει συμφωνητικό ότι όποιος παραδώσει χρήσιμες πληροφορίες για τη Σέχτα θα λάβει το λογαριασμό με τα 5 εκ. δολάρια μέσα. (Τις νομικίστικες λετομέρειες τις αφήνω στους ...δικηγόρους)

    Αφού ολοκληρωθούν αυτά τα προκαταρκτικά, "βγάζουν" στη πιάτσα του Ελληνικού υπόκοσμου την είδηση και περιμένουν πόσες μέρες ή ώρες θα πάρει μέχρι να μαζέψουν τη "Σέχτα" από το Κεφαλάρι ή τη Βούλα όπου κατά πάσα πιθανότητα πίνουν το φρέντο-καπουτσίνο τους, μετά το τέλος προπόνησης με παίντ-μπάλλ στη Βαρυπόμπη (Έτσι εξηγούνται και οι 24 βολές σε ένα καθιστό στόχο)

    Έτσι δουλεύουν τα σοβαρά κράτη και φαντάζομαι και ότι η Σκότλαντ Γιάρντ θα τους είπε σχετικά πως γίνεται η "Συλλογή πληροφοριών για τρομοκράτες".

    Το πεζοδρόμιο ακούει και βλέπει. Δεν μπορείς να ξεφύγεις εάν ο υπόκοσμος μυριστεί χρήμα.


    Αυτά σε ότι αφορά τους Σέχτες. Για τις υπόλοιπες ορεγανώσεις (Ε.Α), τα παραπάνω μάλλον δεν θα λειτουργήσουν.



    Υ.Γ Το γεγονός ότι οι τύποι της Σέχτας είναι νεαροί και εν πολλοίς άβουλα όντα, φάινεται από το πόσο αλαζονικά μιλούν για αυτούς που δολοφονούν ή θέλουν να σκοτώσουν.

    Ο κάθε "επαγγελματίας" τρομοκράτης γνωρίζει ότι όσο καλά και να σχεδιάσει τις επιθέσεις του, ενα απειροελάχιστον σφάλμα μπορεί να τον οδηγήσει στη σύλληψη-ένα τυχαίο περιστατικό.

    Φροντίζει λοιπόν οι δημόσιες τοποθετήσεις του να απηχούν τουλάχιστον "ευγενή" ιδεώδη και να μη θεωρείτε ως στυγνός δολοφόνος και ιδιαίτερα αστυνομικών.

    Στην περίπτωση της Σέχτας παραβιάστηκε αυτή η πολύ σημαντική λεπτομέρεια που στην περίπτωση της εξαιρετικά πιθανής συλληψής τους, θα τους οδηγήσει σε αισχρά βασανιστήρια από αυτούς που θα τους συλλάβουν και δεν θα βρούν στήριξη από καμία κοινωνική ομάδα.

  26. Σπύρος avatar
    Σπύρος 25/06/2009 00:08:50

    Είτε είναι Κανονικοί Πράκτορες είτε ΄Πράκτορες΄οι τύποι εκφράζουν τήν πιό αποτρόπαιη μορφή Φασισμού..
    Ονειρεύονται μιά Κοινωνία όπου θα απομείνουν ως Μοναδικοί Επιζήσαντες μέχρις να πυροβολήσει ο ένας τον άλλον και νά ΄ησυχασουν΄και αυτοί.
    Βέβαια τά πράγματα συχνά δέν ειναι όπως φαίνονται..
    Αλλά θα συμφωνήσω πώς τετοιες προκηρύξεις μπορεί και να αγγίξουν μικρή μερίδα απολίτικων και τυφλά θυμωμένων δεκαπεντάχρονων.
    Πάντως εδώ και κάποιον καιρό είχαν εκφραστεί απο κάποια nicks εδώ μέσα παρεμφερείς απόψεις σάν τής Σέχτας.
    Γεγονός που αποδεικνύει πώς πάντα θα υπάρχουν φανατισμένοι Κρετίνοι που θά χειροκροτούν κρυφά ή φανερά τέτοιες Γελοίες αναλύσεις..
    Μονον που κάτι τέτοιοι Φαιδροί πού έγραφαν εδώ να θυμούνται πώς είναι και αυτοί Υποψήφια Θύματα αυτής τής φασιστικής Παράνοιας μέ ΄αριστερίστικη΄προβιά.

  27. waghler avatar
    waghler 25/06/2009 00:31:41

    Τι είναι τελικά αυτή η "Σέχτα"; Είναι μικροπρεπείς, εκδικητικοί, χαιρέκακοι, παραπλανημένοι, εγκληματικοί, απομιμητικοί, κακομαθημένοι, παρανοϊκοί, αργόσχολοι, ανήθικοι, αναίσθητοι, ανίδεοι, απαίδευτοι νεανίες. Είναι όλ' αυτά τα «κοσμητικά» επίθετα.

  28. σσσ avatar
    σσσ 25/06/2009 01:21:10

    Τι περίεργο. Αν όλα ξεκινούν από την άκρα αριστερά θα πρέπει να σκεφτόμουν ότι αυτοί που πάλεψαν για την κατάργηση της θανατικής ποινής από το κράτος το έκαναν για να επιβάλουν ανενόχλητα τη δική τους.

    Αν μη τι άλλο περιγράφουν και αυτό που θέλουν. Αναρχία και έγκλημα έχουν κοινές ρίζες. Τα εγκλήματα των κομμουνιστών στον "εμφύλιο" (συμμοριτοπόλεμο) αναβιώνουν. Εγκληματίες και προδότες, ορθά το είχε πει και ο γέρος της δημοκρατίας.

    Οι αναρχικοί του blog εξαφανίζονται τέτοιες στιγμές διότι νιώθουν ενοχικά σύνδρομα και δε μπορούν να πιστέψουν πόσο λάθος έκαμαν νιώθοντας ότι είναι ηθικοί αυτουργοί αυτών που τους όπλισαν τα χέρια. Σε άλλες εποχές θα το σκότωναν για τις ανοησίες που λένε.

    Αυτό που ψάχνεις να βρεις αυτό και θα το βρεις. Ψάχνεις να βρεις το θηρίο από τον άνθρωπο, αυτό και θα το βρεις. Όποιος εμψυχώνεται με τους τρομοκράτες φιλοσόφους το μόνο που σκέφτεται είναι η εκδίκηση ασχέτως αν έχει αίτιο αυτή.

    Καμία ανοχή, καμία δημοκρατία σε αυτούς που περιφρονούν τη δημοκρατία.
    Η δεξιά έπαψε να σκοτώνει εδώ και πολλά χρόνια από τότε που έπεσε η χούντα. Το ρόλο αυτό τον ανέλαβε η αριστερά εώς ότου θα έρθει και το δικό της πολυτεχνείο και θα απαξιωθεί μια για πάντα.

    Μόλις λερώσουν με αίμα και τον απλό κόσμο που μέχρι τώρα αδιαφορεί στο θάνατο ενός "μπάτσου" τότε οι "εμφύλιες" διαμάχες θα ξαναγυρίσουν...

  29. LEON avatar
    LEON 25/06/2009 01:40:33

    Νά..μέ κάτι τέτοια βρίσκουν ευκαιρία καί ξετσουτσουλώνονται καί οί νοσταλγοί τής Χ καί τών ταγμάτων ασφαλείας...
    Δέν μάς φτάνουνε οί σέχτες..έχουμε καί τούς χ@στες.

  30. plax avatar
    plax 25/06/2009 02:36:46

    περιεργα ευφυης η προκυρηξη.
    ειναι ανατριχιαστικη.το μονο που επιδιωκει ειναι το τελος της ουδετροτητας.και διαβαζοντας τα παραπανω σχολια το πετυχαινει σε αρκετα μεγαλο βαθμο.υποθετω πως οσοι τη διαβαζουν η οργιζονται λογω ιδεολογικης αντιθεσης η οργιζονται απο φοβο.κανενας σχεδον δεν κανει ουδετερα η ψυχραιμα σχολια.ακομα και οι φαινοιομενικα ψυχραιμες κριτικες κρυβουν μισος η απολυτη απαξιωση που προφανως δεν αρμοζει στην περιπτωση.

  31. Stathis avatar
    Stathis 25/06/2009 03:06:51

    Ας μην συγχέουμε τους φρενοβλαβείς της Σέχτας με ό,τι έγινε την περίοδο 46-49. Τότε είχαμε δύο αντίπαλους πόλους που πάλευαν για την επικράτηση της δικής τους θεωρίας περί κράτους, που στην περίπτωση του ΚΚΕ, θα ήταν ένα ακόμη στυγνό καθεστώς του "υπαρκτού" με μια πανίσχυρη υπηρεσία ασφάλειας, τύπου Securitate και Stasi. Η αλήθεια είναι ότι στον χώρο της αριστεράς μέχρι σήμερα η Βάρκιζα και η ήττα στον Γράμμο στις 29-30 /8/49 είναι ένα πικρό ποτήρι πιοτό που δεν πάει κάτω, δεν χωνεύεται. Και αν το πάμε μακρύτερα, αυτό το τραυματικό σύνδρομο πέρασε και στους λεγόμενους "αντιεξουσιαστές", οι οποίοι στο σύνολό τους προέρχονται από την μεγάλη δεξαμενή της αριστεράς, κακά τα ψέματα. Άλλωστε αναρχισμός και μαρξισμός είναι παιδιά της Διεθνούς, μην το ξεχνάμε αυτό. Απλά, όπως είπα και πιο πάνω, μακάρι να είναι Έλληνες, γιατί αλλιώς θα έχουμε επανάληψη αυτού που έγινε στον Γράμμο εκείνο τον Αύγουστο, όπου είχαν οχυρωθεί 10.000 Σλάβοι Σκοπιανοί υπό τις διαταγές του καιροσκόπου Ζαχαριάδη, ειχαμε δηλαδή επίθεση ξένου εχθρού σε Ελληνικό έδαφος με σκοπό την απόσχιση μέρους του. Μακάρι μην έχουμε πάλι κάτι τέτοιο...

  32. Lavazza avatar
    Lavazza 25/06/2009 07:54:06

    @Stathis,

    για να συμπληρώσω το ποστ σου:

    Όταν ξεκίνησε ο πόλεμος τις 28.10.1940 το πρωί, ΟΛΟΙ οι τότε πολιτικοί αρχηγοί καθώς καί ο Βασιλιάς έβγαλαν ανακοίνωση στο ράδιο οτι "αμυνθείτε υπέρ του πατρίου εδάφους"!

    ΟΛΟΙ πλην του Ζαχαριάδη ο οποίος (άκουσον άκουσον) βγήκε κι είπε:

    "Έλληνες μην λαμβάνετε μέρος στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο του φασίστα Μεταξά κατά του αδερφού λαού της Αλβανίας"...!!!

  33. zonitis avatar
    zonitis 25/06/2009 09:31:51

    @ahab
    kai mporei na ta grapsei kai mporei na ta pei. An kai den diabasa oli tin "prokiriksi" tis Sextas (mipos xestas na itan kalitero? akougete kai perissotero latino), mporei kanenas na brei polla koina sto eipothenta stis 25 Martiou 2009 sti Zirixi. Eixa ksanadimosieusei to keimeno pou akolouthei.

    Στις 25 Μαρτιου 2009 εγινε συζητηση στη Ζυριχη με θεμα: „Αιτια και συνεπειες της εξεγερσης το Δεκεμβρη 2008“.
    Ακολουθουν τα ονοματα των ατομων που ελαβαν μερος στη συζητηση.
    Μπαχτσετζης Σωτηριος: Ιστορικος Τεχνης. Διδασκει ιστορια της τεχνης στο πανεπιστημιο της Πατρας και της Θεσσαλιας.
    Τριανταφυλιδου Χαρις: Ζει στο Βερολινο και σπουδαζει απο το 2002 πολιτικες επιστημες. Ειναι ακτιβιστρια και μελος της οργανωσης „Πρωτοβουλια αλληλεγγυης για την κινητοποιηση στην Ελλαδα“. Κατα την διαρκεια των ταραχων του Δεκεμβρη βρισκονταν στην Αθηνα
    Βασιλης Τσιανος: Ειναι διδακτωρ κοινωνιολογίας του Πανεπιστημιου του Αμβούργου και διδασκει „μεταναστευτικη κοινωνιολογια“. Ειναι μελος του δικτυου „Κανακ Ατακ“.
    Νικόλαος Ξυδάκης: Είναι αρχισυντάκτης της αθηναϊκής αστικής εφημεριδας "Καθημερινή" Οι προτεραιοτητες του δημοσιογραφικα ειναι θεματα πολιτικης, της κοινωνίας, των νέων μέσων και της ποπ κουλτούρας. Ειναι επίσης συγγραφέας και κριτικός τέχνης.
    Μαργαρίτα Τσομου. Εκανε πολιτιστικες σπουδες, ειναι δημοσιογράφος και επαγγελματίας του θεάτρου. Σπούδασε οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Αμβούργου και εκανε σπουδες Εφαρμοσμένων Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο του LUENEBURG. Ως πολιτικη ακτιβιστρια ασχοληθηκε με τις ταραχες στην Ελλαδα και διοργανωσε ήδη διάφορες εκδηλώσεις για το θεμα.
    Ουτε λιγο, ουτε πολυ τα καλοπαιδα αυτα μας ειπαν οτι στην Ελλαδα ξεκινησε εμφυλιος πολεμος και ευελπιστουν μαλιστα οτι θα επεκταθει και στον υπολοιπο κοσμο. Α, και η συγκεκριμενη ημερομηνια ηταν σιγουρα σημαδιακη, το δηλωσαν τα καλοπαιδα αυτα ευθαρσως.

  34. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 25/06/2009 13:55:28

    Σε όλη την τεράστια διεθνή βιβλιογραφία που υπάρχει για τη τρομοκρατία και το αστικό αντάρτικο, δεν υπάρχει ούτε ένα παράδειγμα -πλή Σέχτας- που να οργανώθηκε τρομοκρατική ομάδα σε μερικές ημέρες μετά από ένα γεγονός, στη δική μας περίπτωση τα επονομαζόμενα Δεκεμβριανά.


    Είχαν εξοπλιστεί από πριν και προετοιμαστεί οι Σέχτες.

    Γιαυτό πέρα των άλλων είναι επιτακτική όσο τίποτα η εισαγγελική έρευνα περί των γεγονότων στις 6/12 και έπειτα στην Αθήνα.

    Τέλος να θυμίσω ότι το ευρύτερο σχέδιο αποσταθεροποίησης εμφανίζεται σε ολοένα και μεγαλύτερο φόντο μετά την απόπειρα δολοφονίας του Μοράλες τον Μάρτιο, τις ταραχες στη Ταιλάνδη, Μολδαβία και Ιράν.

    Όλα τα παραπάνω απέτυχαν παταγωδώς μάλιστα. Οπότε μη μασάτε σε προπαγάνδα, οι εποχές έχουν αλλάξει.

    Και ακόμα δεν είδατε τίποτα.

    ΕΠιμένω στην αρχική υπόθεση για τη Σέχτα και πως μπορεί να ανευρεθούν τα μέλη τους σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

  35. LEON avatar
    LEON 25/06/2009 15:58:59

    Όσο καί νά μήν εκτιμάει κανείς τόν Ζαχαριάδη, δέν μπορεί νά γράφει μισές αλήθειες η ψέματα...

    «Ο φασισμός του Μουσολίνι χτύπησε την Ελλάδα πισώπλατα, δολοφονικά και ξετσίπωτα, με σκοπό να την υποδουλώσει και εξανδραποδίσει. Σήμερα, όλοι οι Ελληνες παλεύουμε για τη λευτεριά, την τιμή, την εθνική μας ανεξαρτησία. Η πάλη θα είναι πολύ δύσκολη και πολύ σκληρή. Μα ένα έθνος που θέλει να ζήσει, πρέπει να παλεύει αψηφώντας τους κινδύνους και τις θυσίες. Ο λαός της Ελλάδας διεξάγει σήμερα έναν πόλεμο εθνικοαπελευθερωτικό, ενάντια στο φασισμό του Μουσολίνι. Δίπλα στο κύριο μέτωπο και ο ΚΑΘΕ ΒΡΑΧΟΣ, Η ΚΑΘΕ ΡΕΜΑΤΙΑ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟ, ΚΑΛΥΒΑ ΜΕ ΚΑΛΥΒΑ, Η ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ, ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΣΠΙΤΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΡΟΥΡΙΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ. Κάθε πράκτορας του φασισμού πρέπει να εξοντωθεί αλύπητα. Στον πόλεμο αυτό, που τον διευθύνει η κυβέρνηση Μεταξά, όλοι μας πρέπει να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις, δίχως επιφύλαξη. Επαθλο για τον εργαζόμενο λαό και επιστέγασμα για τον σημερινό του αγώνα πρέπει να είναι, και θα είναι, μια καινούρια Ελλάδα της δουλιάς, της λευτεριάς, λυτρωμένη από κάθε ξενική ιμπεριαλιστική εξάρτηση, με έναν πραγματικό λαϊκό πολιτισμό. Ολοι στον αγώνα, ο καθένας στη θέση του και η νίκη θα είναι νίκη της Ελλάδας και του λαού της. Οι εργαζόμενοι όλου του κόσμου στέκουν στο πλευρό μας»

    ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Νίκος Ζαχαριάδης
    31 Οκτώβρη 1940

  36. isnogood avatar
    isnogood 25/06/2009 16:51:47

    Αν ο επόμενος στόχος είναι...άκρη, τότε έχουμε απο πίσω ξένη χώρα.
    Thats all...

  37. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 25/06/2009 18:09:45

    @plax
    Είσαι ή vlax ή κάνεις τον vlaka.
    Η ουδετερότητα έχει τελειώσει προ πολλού. Ή συμμαζέψου, ή λάβε τα μέτρα σου.

  38. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 25/06/2009 18:23:08

    @Dubai Expatriate
    Μην ματαιοπονούμε. Το κράτος δεν χτυπάει τα παιδιά του. Ειδικά όταν αυτά ξεριζώνουνε τις γλώσσες στους πατριώτες.
    Πάρε τη βίβλο, διάβασε το "οφθαλμόν αντί οφθαλμού" και πέρνα από την εκκλησία την Κυριακή να ανάψουμε κεράκι.
    Η προκύρηξη προαναγγέλει μαζικό χτύπημα αθώων. Μετατροπή της Αθήνας σε Βαγδάτη και Καμπούλ. Η σέχτα στοχοποιεί Ελλάδα και Ελληνικό λαό. Όσοι νόμιζαν ότι η CIA θα ματοκυλάει μόνο Βαγδάτη και Καμπούλ, επειδή κάποιοι εδώ φουμάρουνε Μάλμπορο θα προσγειωθούν με βάση τις επιλογές τους.
    Ξεχνάνε απλά πράγματα. Την νεκροκεφαλή εμείς δεν την γράψαμε στα καπέλα και στις στοές, αλλά στην καρδιά μας.
    Καλώς τα παιδιά. Θα περάσουμε ωραία.

  39. plax avatar
    plax 25/06/2009 19:04:25

    μποτιλια στο πελαγος
    αν ριξεις μια ματια στα παραπανω γραφομενα θα δεις οτι προσπαθει να δοθει ερμηνια στη λειτουργια αυτου του δημιουργηματος με φορμες παρελθοντος.να του δωσουν ιδεολογικη ταυτοτητα για να τους ξεχωρισουν κ λοιπα γλαφυρα.ζαχαριαδηδες και δεν ξερω εγω τι αλλο.ουτε καμια παγια ιδεολογια εχω ουτε πολλα γνωριζω.απλα καπως ετσι ενοιωσα.ειδα μια καφρικη προκηρυξη και αναλογες αντιδρασεις με αυτες που επιδιωκουν.αυτο λεω.οσο για το τελος της ουδετεροτητας που λες.μαλλον ζεις στην ψευδαισθηση του περιγυρου σου που εχει ιδεολογικο υποβαθρο και αναλογες αναζητησεις.ριξε μια ματια παραεξω και πες μου αν τελειωσε η ουδετεροτητα.
    οσο για το βλαξ το δεχομαι αδιαμαρτυρητα.στο ψαξιμο ειμαι.για να μπορεσω να εχω μια αρτια αποψη καποτε φανταζομαι οτι πρεπει να περασω και απο τις ταξεις του βλακα.απλα ρε φιλε το συμμαζεψου δεν καταλαβαινω.εκτος αν το γραφεις επειδη φανταστηκες οτι συμφωνω με την προκυρηξη.αν ειναι αυτο τοτε δεν ειμαι εγω ο βλαξ.μαλλον το συμπαιρανες επειδη δεν ειδες να γραφω ακριβως αυτα που ηθελες.

  40. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 25/06/2009 21:50:45

    @plax
    Φιλαράκι, ο βλάκας είμαι εγώ. Σου ζητάω συγγνώμη και ανακαλώ τους άδικους χαρακτηρισμούς σε βάρος σου.
    Όποιος δεν εχθρεύται το λαό θα με έχει δίπλα του.
    Φρόντισε όμως καλύτερα την ώρα της σύγκρουσης να είσαι σε καμιά καφετέρια και όχι εκεί που η βλακία μου μπορεί να με κάνει μετά άθελά μου να κλαίω.

  41. plax avatar
    plax 26/06/2009 13:45:43

    μποτιλια στο πελαγος
    προφανως παλιοσε το αρθρο και δυσκολα να παρω απαντηση αλλα οκ.
    καλοπιστα δεχομαι το γεγονος οτι δεν με θεωρεις βλακα.και προφανως ουτε εσυ εισαι.παρολα αυτα ειναι ακομα κατι που δεν καταλαβαινω(τελικα ισως ειμαι λιγο βλακας).γιατι πιστευεις οτι την ωρα της συγκρουσης θα πρεπει να ειμαι με τα γυναικοπεδα σε καφετεριες και γιατι η βλακια σου οπως λες να σε κανει να κλαις εξ αιτιας μου.με ποιον πιστευεις οτι θα ειμαι την ωρα της συγκρουσης.οσον αφοραστην αποψη μου για την σεχτα ειναι η εξης.οργισμενα ατομα με ψυγματα ιδεολογιας δηθεν αριστερης που θελουν να επιδοθουν σε κυνηγι μαγισσων.αλλο ειναι να τα βαλεις με καποιον συγκεκριμενο(μην παρεξηγηθω δεν δικαιολογω καμια δολοφονια) που εξυπηρετει συμφεροντα πατωντας επι πτωματων και αλλο να θελεις νεκρο οποιον δεν χωνευεις.οπως κανει η σεχτα.

  42. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 26/06/2009 14:54:20

    @plax
    Αγαπητέ φίλε, όπως ίσως κατανοείς, δεν μπορώ να έχω κάτι εναντίον σου, ούτε μου πέφτει λόγος να σου κάνω υποδείξεις. Όπως φάνηκε από τα σχόλια σου, επιδιώκεις μια εποικοδομητική συμμετοχή στα σχόλια, σε πλαίσια ευπρέπειας και ταπεινοφροσύνης, που δεν μπορεί παρά να προκαλεί διάθεση συμπάθειας σε κάθε καλόπιστο αναγνώστη απέναντί σου.
    Έχεις επίσεις δίκιο στο ότι οι προσεγγίσεις μας στα πράγματα, πρέπει να γίνονται ήρεμα και με αναλυτικό πνεύμα.
    Όπως όμως διαφαίνεται από το προηγούμενο σχόλιό μου, εκτιμώ ότι η σέχτα ετοιμάζει μαζικό αιματοκύλισμα αθώων. Είναι πιθανόν μια τέτοια επιλογή από την μεριά του παρακράτους και των μυστικών υπηρεσιών να επισύρει συγκρούσεις. Καλό θα ήταν να πάρουμε υπ' όψη μας, ότι αυτές οι διαδικασίες μπορεί να αποβούν σφοδρές.
    Ο τρόπος με τον οποίον επιλέγεις να τοποθετείσαι καθώς και οι πρακτικές επιλογές σου πάνω σε αυτά τα ζητήματα, αφορούν εσένα και είναι από μένα σεβαστές.
    Ευχαρίστως να συζητήσουμε για ότι επιθυμείς, αλλά, από την στιγμή που παραδέχθηκα ότι παρεξήγησα κάποια γραφόμενά σου και ότι γι αυτό φταίω εγώ, δεν βλέπω που υπάρχει ζητούμενο.
    Σε ευχαριστώ για την διάθεσή σου να θέσεις το θέμα, μέχρι αυτό να εξαντληθεί. Εάν επιθυμείς κάποιες επί πλέον εξηγήσεις είμαι στην διάθεσή σου, άσχετα πόσο πάλιωσε η ανάρτηση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.