#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/10/2010 08:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Επανάσταση, μετανάστευση, ή θάνατος»





Την περασμένη εβδομάδα στη Ρώμη, έγινε μια έκτακτη συνάντηση  στα πλαίσια του Food and Agriculture Organization (FAO) του ΟΗΕ, που όμως δεν είχε την ανάλογη δημοσιότητα. Ήταν μια  συνάντηση με θέμα συζήτησης τα τρόφιμα. Οι ανησυχίες όλο και αυξάνονται , καθώς μια απότομη άνοδος των τιμών του σιταριού θα μπορούσε πολύ εύκολα να οδηγήσει σε μια παγκόσμια κρίση τροφίμων και σε λιμούς. Επομένως, η συνάντηση αυτή είχε πιο μεγάλη σχέση με την αντιμετώπιση της φτώχιας, από ότι η άλλη σύνοδος του ΟΗΕ, που έγινε το ίδιο διάστημα στη Νέα Υόρκη, και η οποία έτυχε μεγάλης κάλυψης από τα παγκόσμια ΜΜΕ.

Οι τιμές των τροφίμων σημείωσαν μια αύξηση της τάξης του 5% μεταξύ Ιουλίου και Αυγούστου, ενώ οι ταραχές που σημειώθηκαν στη Μοζαμβίκη και είχαν ως αποτέλεσμα το θάνατο 13 ατόμων και τον τραυματισμό εκατοντάδων, δημιουργούν φόβους για μια νέα παγκόσμια κρίση τροφίμων, τη δεύτερη μέσα σε 3 χρόνια.

Οι κρίσεις αυτές δεν είναι μεμονωμένα γεγονότα. Μια μόνιμη και διαρκής κρίση τροφίμων εξελίσσεται εδώ και δεκαετίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του FAO, 925 εκατομμύρια ανθρωποι συνεχίζουν να πάσχουν από χρόνια πείνα.  Μια νέα ξαφνική άνοδος της τιμής των τροφίμων, ακόμη και μικρότερου μεγέθους από αυτήν του 2007-08, θα πρόσθετε πολλά ακόμη εκατομμύρια πεινασμένων στον παραπάνω ήδη τεράστιο αριθμό. Όπως και η προηγούμενη κρίση, έτσι και η ενδεχόμενη σημερινή, έχουν ως αιτίες κάποιους άμεσους και έμμεσους παράγοντες .

Κάποια έκτακτα γεγονότα στην αγορά τροφίμων, όπως αυτό που προκλήθηκε από τις πυρκαγιές στη Ρωσία και την συνακόλουθη απαγόρευση εξαγωγής ρωσικού σιταριού, δημιουργούν κλυδωνισμούς στην ήδη εύθραυστη παγκόσμια αγορά τροφίμων. Την ίδια στιγμή, που μακροπρόθεσμοι παράγοντες συνεχίζουν να ασκούν πιέσεις στις παγκόσμιες τιμές των τροφίμων. Η ταχεία οικονομική ανάπτυξη και οι νέες διατροφικές συνήθειες στις αναδυόμενες οικονομίες, η αυξημένη ζήτηση για βιοκαύσιμα στα αναπτυγμένα κράτη, οι κλιματικές αλλαγές, η αύξηση του πληθυσμού, το μη αποτελεσματικό εμπόριο, και πάνω απ όλα μια χρόνια απουσία επαρκών επενδύσεων σε θέματα αγροτικής έρευνας και ανάπτυξης, έχουν μεγεθύνει ένα ήδη σοβαρό πρόβλημα. Μερικοί από αυτούς τους παράγοντες είναι πέρα από άμεσες πολιτικές λύσεις. Άλλοι όμως όχι. Η διεθνής κοινότητα αντέδρασε στη κρίση του 2008 με μια σειρά από πρωτοβουλίες. Η G8 δεσμεύτηκε το 2009 για τη διάθεση $22 δισ. για την αγροτική ανάπτυξη. Σε συνέχεια της δέσμευσης αυτής, η Παγκόσμια Τράπεζα δημιούργησε το πρόγραμμα Global Agriculture and Food Security Program, ώστε να προχωρήσει στις αναγκαίες ενέργειες για εφαρμογή πολιτικών αγροτικής ανάπτυξης. Οι ΗΠΑ προχώρησαν ακόμη παραπέρα, δημιουργώντας και μια δική τους πρωτοβουλία με την ονομασία «Feed the Future». Παρόμοιες πρωτοβουλίες έχουν ξεκινήσει η ΕΕ και άλλοι διεθνείς οργανισμοί.

Όλες αυτές οι προσπάθειες είναι ευπρόσδεκτες. Όμως αν δεν συντονιστούν, κινδυνεύουν να χαθούν μέσα σε μια θάλασσα ασάφειας. Και το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι πως πολλοί μένουν στα λόγια, με αποτέλεσμα οι οικονομικές δεσμεύσεις τους να μην συνοδεύονται και από πραγματικά χρήματα. Μέχρι τώρα, οι μόνοι που πρόσφεραν χρήματα στο ταμείο που έστησε η Παγκόσμια Τράπεζα, είναι οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Νότιος Κορέα, η Ισπανία, και το ίδρυμα Bill and Melinda Gates Foundation. Αυτό οδήγησε πολλούς Αφρικανούς πολιτικούς να αμφισβητήσουν την αποτελεσματικότητα και τη βιωσιμότητα της όλης προσπάθειας.

Μακροπρόθεσμα θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά μέτρα και δεσμεύσεις προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των τροφίμων. Θα πρέπει να υπάρξουν σοβαρές  μεταρρυθμίσεις στον τομέα των αγροτικών επιδοτήσεων, στις πολιτικές σχετικά με τα βιοκαύσιμα, και στην αναμόρφωση των διεθνών εμπορικών σχέσεων. Το επίκεντρο του ενδιαφέροντος θα πρέπει να είναι αφενός η αποφυγή προσωρινών σοκ στην αγορά τροφίμων και αφετέρου η διατήρηση ενός βιώσιμου παγκόσμιου συστήματος τροφίμων.

Κάποια πρόοδος έχει ήδη γίνει, όμως ο κόσμος δεν έχει φτάσει ακόμη το στόχο που ετέθη το 2000, και  που ήθελε να μειωθεί στο μισό το ποσοστό των λιμοκτονούντων. Η αντιμετώπιση του συγκεκριμένου ζητήματος δεν άπτεται απλά θεμάτων φιλανθρωπίας. Όπως ανέφερε και ο πρόεδρος Ομπάμα μιλώντας στη σύνοδο της Ν. Υόρκης, η πρόοδος στον τομέα αυτό αποτελεί συμφέρον και ζήτημα ζωτικής ασφαλείας για τα αναπτυγμένα κράτη. Χωρίς τη προσφορά των πλούσιων κρατών στην αντιμετώπιση των λιμών, οι εναλλακτικές λύσεις για τους πεινασμένους του κόσμου είναι οι εξής μία: «επανάσταση, μετανάστευση, ή θάνατος».

S.A.

Τέλος φόρμας

The German Marshall Fund (www.gmfus.org)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 05/10/2010 08:43:48

    Να συμπληρωσουμε και 11 εκατ. Ελληνες,σε λιγο.
    Α να μην ξεχασω και τους μεταναστες αλλα 2 εκτ στην Ελλαδα

    • Omnes vulnerant ultima necat avatar
      Omnes vulnerant ultima necat @ kiki 06/10/2010 01:18:09

      Μήπως το φάντασμα της πείνας τελικά όντως πλανάται πάνω από την Ελλάδα;
      Μήπως η πείνα διαβαίνει με βήμα γοργό προς τη χώρα μας;
      Μήπως τον Νοέμβριο αυτή η πείνα θα μας ακουμπήσει;
      Μήπως οι αγιορείτες επαληθευθούν;
      Μήπως να πάρουμε τα μέτρα μας;
      Στην Αργεντινή όταν το ΔΝΤ τους εγκατέλειψε πέθαιναν από πείνα ημερησίως 100 άτομα, τα μισά ήταν παιδιά.

  2. Εν Πλώ avatar
    Εν Πλώ 05/10/2010 09:43:47

    Ας έρθουν στην Ελλάδα. Αν ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ θα τους ταίσουνε οι τοπικές.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Εν Πλώ 05/10/2010 09:57:55

      το πρόβλημα είναι πολύ πραγματικό για να το αντιμετωπίζουμε χαριτολογώντας. Αν δεν αντιμετωπισθεί στη βάση του (στο εσωτερικό των χωρών) θα συμβεί στ'αλήθεια αυτό που λες, θέλουμε δεν θέλουμε, άσε που δεν υπάρχουν πια τοπικές, κλείσανε κι αυτές ελλείψει...ρευστού.

      • Εν Πλώ avatar
        Εν Πλώ @ δρόμος 05/10/2010 13:59:50

        Επαναλαμβάνω πως αν ηθελε η εκλησσία θα εξαφανίζονταν η φτώχια στην Ελλάδα. Αλλά τότε δεν θα έβρισκε κορόιδα να αρμέγει.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 05/10/2010 14:04:45

        βρε πουλάκι μου, δεν έχει επισιτιστικό πρόβλημα η Ελλάδα...τουλάχιστον στο επίπεδο των πραγματικά υπανάπτυκτων χωρών. Η εκκλησία, και ο Δήμος Αθηναίων, φροντίζουν για τους άστεγους και τους μετανάστες. Οι υπόλοιποι ας μην το παίζουμε τώρα και πένητες!

  3. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 05/10/2010 11:03:00

    Μήπως τα κράτη του αναπτυσσόμενου κόσμου θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά να κάνουν κάποια καμπάνια περιορισμού των γεννήσεων; Δεν εννοώ φυσικά αυταρχικές πολιτικές τύπου Κίνας, αλλά μία εκστρατεία ενημέρωσης του πληθυσμού, ίσως και παρέχοντας καποια κίνητρα.
    Πώς γίνεται μία από τις φτωχότερες χώρες του κόσμου, το Μπαγκλαντές, να έχει τόσο υψηλό ποσοστό γεννήσεων, στο όνομα του Ισλάμ ενδεχομένως, και μετά να έχει η κυβέρνηση του Μπαγκλαντές την απαίτηση από τις άλλες χώρες να δεχτούν τον πλεονάζοντα πληθυσμό ή να ενισχύσουν το κράτος τους, ώστε να ζήσουν οι κάτοικοί του πάνω από το όριο της πείνας;
    Στη χριστιανική Ρουάντα, μία αιτία της γενοκτονίας, πίσω από το φυλετικό μίσος, ήταν η έλλειψη κλήρου, γεωργικής γης, λόγω υπερπληθυσμού.

    • Aravas avatar
      Aravas @ Ψυλλιασμένος 05/10/2010 14:43:34

      "Πώς γίνεται μία από τις φτωχότερες χώρες του κόσμου, το Μπαγκλαντές, να έχει τόσο υψηλό ποσοστό γεννήσεων, στο όνομα του Ισλάμ ενδεχομένως..."

      οσο λιγότερη παιδεία, τόσο λιγότερος πλούτος, τόσο περισσότερες γεννήσεις: Οικουμενικός, Χιλιοαποδεδειγμένος κανόνας. Στο Γυμνάσιο τον μάθαμε. Όταν αρχίζεις να μπλέκεις θρησκείες σε τόσο σοβαρά προβλήματα, έχεις χάσει κάθε ελπίδα σοβαρής προσέγγισης.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Aravas 05/10/2010 14:44:22

        Σωστόοος...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Aravas 05/10/2010 14:51:37

        κάποιες θρησκείες, Άραβα, ευνοούν την έλλειψη παιδείας, προκειμένου να κρατούν τον πληθυσμό, και ιδιαίτερα τα αδύναμα κομμάτια του (παιδιά-γυναίκες) πιό εκμεταλλεύσιμα.

      • Aravas avatar
        Aravas @ Aravas 05/10/2010 15:47:01

        Δεν είναι θρησκευτικό το πρόβλημα. Είναι καθαρά πολιτικό. Αν σε κάποιες χώρες υπάρχει έλλειψη παιδείας, αυτό δεν το προκαλεί η θρησκεία, αλλά αυτοί που κυβερνάν επειδή τους βολεύει όπως λες. Αν τώρα αυτοί τυχαίνει να είναι θρησκευτικοί αρχηγοί αυτό δεν κάνει διαφορά.

        Εξάλλου σχεδόν όλες οι θρησκείες δεν επιθυμούν την μόρφωση και την παιδεία (ή στην καλύτερη περίπτωση απλά δεν ενδιαφέρονται για την παιδεία) και ο Χριστιανισμός ή το Ισλάμ δεν αποτελούν εξαίρεση. Διαχωρίζοντας αυτά τα πράγματα απλά δυναμιτίζεις την ατμόσφαιρα που αναπτύσεται μεταξύ φανατισμένων. κακή ιδεά νομίζω...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Aravas 05/10/2010 16:14:24

        η ελληνική εμπειρία έχει κρυφά σχολεία υπό τη σκέπη της Εκκλησίας. Το ισλάμ έχει αποκλειστικά μεντρεσέδες, και φυσικά για γυναίκες ας μην το συζητήσουμε καλύτερα...

      • Aravas avatar
        Aravas @ Aravas 05/10/2010 17:09:38

        Ναι όντως είδες τι κολλημένοι που είναι αυτοί οι μουσουλμάνοι; όχι σαν και σένα που όταν σου λένε κάτι το καταλαβαίνεις άμεσα και χωρίς παρωπίδες.

        κρυφά σχολειά είναι το επιχείρημά σου; σου προτείνω ένα φανερό πρώτα για τα βασικά...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Aravas 05/10/2010 17:21:50

        τι εννοείς? δημοτικό σχολείο, για να μάθουμε ελληνική ιστορία? πάμε γρήγορα, πριν την διαγράψουνε κι αυτήν από τον χάρτη, μαζί με τα σύνορα.

        Δεν ξέρω από ποιά αραβική χώρα προέρχεσαι, εγώ γνωρίζω αρκετές, θέλεις να συζητήσουμε με στοιχεία?

  4. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 05/10/2010 11:06:29

    Αυτό είναι άλλο ένα από τα σενάρια συνομωσίας που το βλέπουμε να ξετυλίγεται μπροστά μας. Για τους επικυρίαρχους υπάρχει άχρηστος πλυθησμός που δεν παράγει ούτε και φορολογείται. Από που ξεκινά το κόλπο;

    Δείτε τα ΔΣ των εταιριών που έχουν αποκλειστικότητα στην εμπορία και διανομή των σιτηρών και άλλων σπόρων και καρπών και ενώστε τις τελείες. Το σχέδιο πάντως μιλά για μείωση του παγκόσμιου πλυθησμού κατά 9}10

  5. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 11:26:10

    Η γη δεν μπορεί να θρέψει τα παιδιά της;
    Ποιος μπορεί να το πιστέψει αυτό;

    Η Αφρική είναι ένας ωκεανός δακρύων. Μια ήπειρος ανθρώπινου πόνου.

    Η πείνα είναι όπλο. Οπλο των ισχυρών για τον έλεγχο του πληθυσμού. Από την μεριά τους παραμένει κορυφαίος στόχος η μείωση του πληθυσμού παγκοσμίως. Βοηθάει στον έλεγχο.

    Σαφώς και δεν λύνονται τέτοια προβληματα με "φιλανθρωπία".

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Εν Πλώ avatar
      Εν Πλώ @ Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 11:31:08

      Τι κάνει η εκκλησία μας για αυτό; Τίποτα.

      • Misha avatar
        Misha @ Εν Πλώ 05/10/2010 11:43:44

        Εν Πλώ

        Εσύ τι κάνεις; Έδωσες μια δεκάρα για τα παιδιά της Αφρικής;
        Προσέφερες ένα κοτόπουλο στα γεύματα αγάπης που παρατίθενται καθημερινά για τους φτωχους σε εκατοντάδες εκκλησιές ;

        http://www.foschristu.gr/foschristue/fos-christu/soste-ta-orphana.html

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Εν Πλώ 05/10/2010 11:58:30

        Εσείς τι κάνετε για αυτό?

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Εν Πλώ 05/10/2010 12:15:19

        Ρε σεις μην το γυρνάτε στην θρησκεία πάλι έλεος!!!

        Ευκαιρία να πούμε μερικά πράγματα που είναι all over the place...μην μαζέψουμε 200 σχόλια πάλι για τους παπάδες και τους άθεους.

        Take it easy ρε...

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 12:13:22

      Θράκα και υπόλοιποι:

      Για να καταλάβουμε πόσο αμείλικτο είναι το matrix και για πόσο ανόητους μας έχουν διαβάστε το παρακάτω.

      "In the name of "food safety", the U.S. government would be given an iron grip over the production, transportation and sale of all food in the United States. Hordes of small food producers and organic farmers could potentially be put out of business."

      http://theeconomiccollapseblog.com/archives/s-510-12-reasons-why-the-food-safety-bill-from-hell-could-be-very-dangerous-for-the-u-s-economy

      Από την οικονομική "κρίση" μέχρι το climategate και την γρίππη των πτηνών/γουρουνιών, από την σπέκουλα για το ρύζι πριν 2-3 χρόνια στο σιτάρι σήμερα, από τα απαγορευτικά και τους φόρους στα junk food και την δήθεν κρίση παχυσαρκίας, από την απαγόρευση συσσώρευσης βρόχινου νερού σε πολιτείες στην Αμερική στα φασιστικά νομοθετήματα που χαρακτηρίζουν "τρομοκρατικές" τις διαδηλώσεις πολιτών, από τις προσπάθειες καταγραφής κάθε κινητού τηλεφώνου στον πλανήτη ως την κατάργηση των μετρητών και την θέσπιση της ΚΑΡΤΑΣ αναγνώρισης, από την πολυεθνική πατεντοποίηση σπόρων και εξωφρενικών συμβολαίων καλλιέργειας στην συνεχή πίεση των ίδιων εταιρειών να πατεντάρουν και να κατοχυρώσουν ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΥΤΤΑΡΑ...από όλα αυτά λοπόν μέχρι σήμερα που σηκωθήκαμε από το κρεβάτι για να πάμε στις δουλειές μας (όσοι ακόμα έχουμε δλδ) πλέον εκείνα τα τραγικά που είπε ο καθηγητής-βιολόγος Eric Pianca το 2006 περί μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού κατά 95% δεν ακούγονται και τόσο μακρινά και αλλοπρόσαλα...!!!!

      Και να ταν μόνο αυτός...αν κάνετε μια "ψακτική" στο διαδίκτυο θα σοκαριστείτε με το πόσοι επώνυμοι (Gates, Rockfeller), επιστήμονες και opinion leaders μιλάνε για σενάρια μείωσης του πληθυσμού ΑΝΟΙΧΤΑ.
      Αυτοί βλέπουν τους ανθρώπους σαν τον καρκίνο του πλανήτη (τον οποίο φυσικά θεωρούν αποκλειστικό δικαίωμά τους) και προσπαθούν να μας κοιμίσουν με επιστημονικοφανείς θεωρίες και τρομολαγνεία για να πιστέψουμε τα παραμύθια τους.

      Διαβάστε καλά το link που έβαλα.
      Από εκεί θα ξεκινήσει η καθολική απαγόρευση ατομικής καλλιέργειας και διαχείρισης τροφίμων και μέσω του ΠΟΥ και του codex alimentarious (ψάξτε το στο ίντερνετ) θα μοιραστεί εν καιρώ και στους υπόλοιπους όπως πήγε να γίνει και με την απάτη με τα εμβόλια του H1N1.

      Τροφική "κρίση" από την μια και από την άλλη έτοιμο το νομοσχέδιο που θα μας επιτρέπει μόνο τα μεταλλαγμένα των πολυυεθνικών ΠΡΟΣ ΩΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ...!!!!

      Και είναι τόσο δύσκολο να ενώσουμε τις τελείες;;;;;

      • χρηχα avatar
        χρηχα @ tsilivithras 05/10/2010 13:21:55

        τα όποια πλεονεκτήματα μπορούν να προβληθούν απ'τους υποστηρικτές των γενετικά τροποποιημένων οργανισμών είναι έωλα γιατί όταν οι οργανισμοί αυτοί βγούνε απ'τα εργαστήρια και εξαπλωθούν στην φύση ,η φύση θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ισοροπίες και αυτές οι ισοροπίες θα δημιουργήσουν πλάσματα (βακτήρια και άλλα) που θα εξουδετερώσουν όλα αυτά που προβάλονται σαν πλεονεκτήματα των Γ.Τ.Ο.....

        Το αληθινό νόημα πίσω απ'τους τίτλους είναι ότι αυτοί, είναι οργανισμοί που έχουν ΠΑΤΕΝΤΑ....


        Σε κανέναν άλλο ζωντανό οργανισμό δεν μπορούν να προβάλουν οι εταιρίες δικαιώματα πατέντας...(δεν μπορούν να σε πάνε δικαστήριο και να ζητήσουν αποζημίωση αν σπέρνεις σπόρους κάποιου φυτού, που εσύ μεγάλωσες στο χωράφι σου , χωρίς την άδεια από κάποια εταιρία...)

        Μόνο στους Γ.Τ.Ο. μπορούν...γιατί αυτοί έχουν συνδυάσει (παρ'όλα αυτά κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δημιούργησε γονιδίωμα,συνδυασμούν υπαρχόντων γονιδίων κάνουν)...εχουν καταφέρει και συνδυάσαν γονίδια που μπορούν και παράγουν κάποιο προϊόν...και τον συνδυασμό αυτό τον έχουν πατενταρισμένο....αν σπείρεις αυτόν τον οργανισμό(φυτό) την δεύτερη χρονιά, όταν συγκομίσεις παραγωγή απ'το δικό σου χωράφι ,οι εταιρίες έχουν ρήτρα που σε ξετινάζει στα πρόστιμα...(το έχουν κάνει στην Ινδία-200.000 αυτοκτονίες βαμβακοκαλλιεργητών την τελευταία δεκαετία λόγω χρεών)(αυτοπυρπολήσεις παρακαλώ,οι περισσότερες)

        Πατέντα σημαίνει ότι αν δεν θέλει η εταιρία δεν μπορείς να σπείρεις,ούτε να κρατήσεις σπόρο απ'αυτόν που εσύ παράγεις,άρα ούτε και να θερίσεις,αν δεν πληρώσεις πρώτα δικαιώματα....


        Φανταστείτε ένα υποθετικό(;) σενάριο στο οποίο οι εταιρίες θα μπορέσουν στην πάροδο των ετών ,να πατεντάρουν όλο το γενετικό υλικό των καλλιεργειών...κανείς δεν θα μπορεί να καλλιεργήσει αν δεν του το επιτρέψουν οι εταιρίες....

        Θα χρειάζεται άδεια για να φάμε,να ζήσουμε...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 05/10/2010 14:03:59

        @ χρηχα

        "…(το έχουν κάνει στην Ινδία-200.000 αυτοκτονίες βαμβακοκαλλιεργητών την τελευταία δεκαετία λόγω χρεών)(αυτοπυρπολήσεις παρακαλώ,οι περισσότερες)"

        ΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!

        Πέστα για την Ινδία να καταλάβει ο κόσμος τι γίνεται και δεν προβάλεται.
        Και ας ρίξει μια ματιά ο ενδιαφερόμενος ερευνητής να δει ποια μεγάλα ονόματα οικογενειών δραστηριοποιούνται "επενδυτικά" εκεί πέρα...

        Τα εγκληματικά συμβόλαια που υπογράφουνται απαγορεύουν να κάνεις οτιδήποτε άλλο από το να σπείρεις το σπόρο που αγόρασες 1 ΦΟΡΆ!!!
        Επίσης δημιουργούν πρόβλημα στα διπλανά εκτός francise οικόπεδα γιατί ο σπόρος μπορεί να "ξεφύγει" μέσω του αέρα ή κάτω από το χώμα και να βρεθεί ο γείτονας κατηγορούμενος για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας κτλ.
        Στην Αμερική έχουν βρεθεί κατηγορούμενοι και ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟΙ γείτονες οι οποίοι φιλικά συμβούλευαν τα θύματα να σπάσουν το συμβόλαιο τους με τις εταιρίες.

        Βρείτε και δείτε την ταινία FOOD INC.

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ tsilivithras 05/10/2010 14:11:36

        @χρηχα

        ...ΠΑΤΕΝΤΑ; Μάλιστα και αυτό παίζει. Και τι είναι η πατέντα; Χοντρικά επειδή δεν έχω πρόχειρο λινκ και επειδή λόγω ΟΤΕ (γ..ω το σπίτι του το μαύρο) έχω αναξιόπιστη και περιστασιακή σύνδεση δεν μπορω να το ψάξω ήτανε μια ιστορία στο στεητς. Από την μια ο Φορντ και από την αλλη ενας πασόκος με μια νομικιστικη πατεντα. Ο φορντ ειχε αρχισει και κατεσκευαζε αυτοκινητα και ο αλλος είχε ένα σχεδι για το πως θα μπορουσε να κατασκευαστεί ενα αυτοκινητο. Ο πασοκος λοιπον αρχισε να ζητα από τον φορντ μίζα για την πατεντα του στα αυτοκινητα διαφορετικα θα τον τραβαγε στα δικαστηρια. Ο Φορντ τον έγραψε και τελικά του ζητησε να κατασκευάσει αυτοκινητο σύμφωνα με την πατεντα του. Το αυτοκινητο κατασκευάστηκε αλλα δεν μπορουσε να κινηθει. Ο φορντ κερδισε. Απο εκει εχει ξεκινησει μια βιομηχανία νταβατζηδων με καλους δικηγορους που προσπαθει να παρει μίζες από τις ιδέες και τις κατασκευές των ανθρώπων ή απλά να τους υποκλέψει την ιδέα. Αυτά σε γενικές γραμμές επειδή δεν θυμάμαι καλά όλες τις λεπτομέρειες της ιστορίας...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 05/10/2010 14:27:31

        @ Κοντη Λιζα

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...ήταν ένας φορντ κι ένας ΠΑΣΟΚΟΣ!!!!!

        χαχαχαχαχαχα...κόντεψα να καταπιώ το τσιγάρο μου λέμε...θεεική ατάκα!!!

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ tsilivithras 05/10/2010 14:29:57

        @tsilivithras

        Nice, hein?

    • χρηχα avatar
      χρηχα @ Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 12:58:36

      συμφωνώ ...

      και μάλιστα πιστεύω ότι κάποιου τέτοιου είδους εκφοβισμό έχουμε μπροστά μας και εμείς οι ίδιοι...

      μας οδηγούν στην πείνα ,πραγματική ή συμβολική, έτσι ώστε να έχουμε άλλα πράγματα να σχολούμαστε (ουσιαστικά θέματα επιβίωσης) έτσι ώστε να μην είμαστε σε θέση να αντιδράσουμε στα όσα μας έχουν ήδη επιβάλει ,ή θα προσπαθήσουν στο μέλον να μας επιβάλουν....

      Θέλουν να σχολούμαστε με θέματε επιβίωσης και τα υπόλοιπα να μας φαίνονται σαν πολυτέλειες....

  6. DIANE avatar
    DIANE 05/10/2010 11:29:09

    Στις γειτονιές του κόσμου στα εύρωστα κράτη, τα γεννήματα της γης κάποιες φορές σαπίζουν στις αποθήκες ή πλημμυρίζουν τις χωματερές.
    Στα ίδια κράτη, αναρίθμητες ανά την υφήλιο, οι Μη κυβερνητικές οργανώσεις είσπράττουν πακτωλούς χρημάτων υπέρ των λιμοκτονούντων από κρατικά ταμεία αλλά και φιλανθρώπους.
    Οι μετανάστες σ΄όλο τον κόσμο δαπανούν ελάχιστα στις χώρες δουλειάς τους και στέλνουν ό,τι κερδίζουν στις πατρίδες τους.
    Παρόλα αυτά, από τότε που γεννήθηκα, θυμάμαι ατέλειωτες, ατελέσφορες προφανώς εκκλήσεις για τους λιμοκτονούντες.
    Γιατί εμένα μου "μυρίζει" παγίδες κι αλλότρια συμφέροντα πίσω από άρθρα σαν το παραπάνω?Μήπως για να λυπηθούμε τους...μελλοθάνατους περισσότερο? Μήπως για να δώσουμε κι άλλα λεφτά σε Γιούνισεφ κλπ.? Μήπως για να διαφημιστούν οι ισχυροί της γης σαν τον Ομπάμα, ότι νοιάζεται -τρομάρα του- γι αυτούς?Μήπως για να ξεχάσουμε τη δική μας ανέχεια και τα δικά μας αδιέξοδα απορρέοντα από της πρακτική της οικτρής, αντιλαικής, ανθελληνικής κι άσχετης κυβέρνησής μας?
    Δεν υποστηρίζω ότι δεν υπάρχουν, αλλά πιστεύω ότι σκόπιμα συντηρείται η ύπαρξή τους για τους παραπάνω ή κι άλλους λόγους.
    Τόσες εθελοντικές οργανώσεις μπορούν να τους μάθουν επιτόπου πως να καλλιεργούν τη γη τους, να αξιοποιούν τα ποτάμια και τις λίμνες τους, ν΄ανταλλάσσουν προιόντα μεταξύ τους κι ένα σωρό άλλα πράγματα, που θα στερούσαν, αν πραγματοποιούνταν, την ψυχική ικανοποίηση των φιλανθρώπων, φυσικών προσώπων ή φορέων, ότι πέταξαν το 10% των συγκεντρωμένων χρημάτων στους πεινασμένους κι επιτέλεσαν το καθήκον τους. Αυτοί που αγαπάνε πραγματικά, χριστιανικά ,τους αναξιοπαθούντες συνανθρώπους τους κάνουν το καλό και δεν το ομολογούν καν.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ DIANE 05/10/2010 12:49:07

      Συμφωνώ απολύτως με την τελευταία παράγραφο.

      • χρηχα avatar
        χρηχα @ δρόμος 05/10/2010 12:53:41

        παρομοίως....

        επίσης είμαι της άποψης ότι σου κάνω περισσότερο καλό αν σου πάρω ένα καλάμι και σου μάθω να ψαρεύεις ,παρά να σου αγοράσω ένα ψάρι να φας....όσο μεγάλο και να είναι αυτό.....

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 05/10/2010 13:04:38

        Βάλτε το καλά στο μυαλό σας...

        Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα θα είναι Π-Α-Ρ-Α-Ν-Ο-Μ-Ο να ψαρεύεις, να καλλιεργείς και να διανέμεις τροφή στους φίλους και συγενείς και θα χαρακτηριστείς ως "food terrorist" από το σύστημα το οποίο έστησε την "κρίση" για να προωθήσει το σχέδιο απο-πληθυσμού.

        Μπείτε να δείτε το σαιτ του ΠΟΥ...να διαβάσετε για το codex allimentarious και να πάρετε γραμμή τι συμβάσεις παραχώρησης εθνικής κυριαρχίας έχουν υπογράψει τα κράτη- μέλη.

        Οι "κρίσεις" πλέον είναι Ε-Ρ-Γ-Α-Λ-Ε-Ι-Α στα χέρια τους προκειμένου να προωθούν νομοθετήματα αναλόγως.
        Ελέγχουν τις καλλιέργειες με τις πολυεθνικές πατέντες-συμβόλαια.
        Ελέγχουν τεχνηέντως την δημιουργία κρίσεων μέσω της χρηματιστηριακής σπέκουλας.
        Το μόνο που μένει είναι να δημιουργηθεί ΤΡΟΜΟΣ για να μας αποσπάσει την προσοχή ενώ αυτοί εγκληματούν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ δρόμος 05/10/2010 13:26:59

        @ tsilivithras

        Περίμενε και θα δεις πολύ σύντομα, που με πρόσχημα την καταπολέμηση της παχυσαρκίας θα επιβληθεί ΦΠΑ 23% στο... σουβλάκι -και στο κοκορέτσι, συμπληρώνω εγώ-, όπως έγραφε το "Πρώτο Θέμα" στην ιστοσελίδα του χθες. Αυτό θα είναι το πρώτο βήμα για την εξάλειψη των εθνικών φαγητών και την ομογενοποίηση, α λα δυτικά, των διατροφικών συνηθειών.

      • Misha avatar
        Misha @ δρόμος 05/10/2010 13:38:37

        Με την e-id θα καταγράφεται το βάρος και θα φορολογούνται οι παχύσαρκοι.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 05/10/2010 13:51:30

        Αυριανιστή πλάκα με κάνεις ή με τσιγκλάς καλοπροαίρετα;;;

        Πότε ήταν που τα λεγα για το τσιγάρο και τον έλεγχο που επεκτείνεται;;
        Σε ποιο θέμα ήταν που βγήκες εσύ ο ίδιος και είπες μεταξύ σοβαρού και αστείου για παραδοχής σου των σεναρίων αυτών με αφορμή τα σουβλακο-κοκορέτσια;;;

        Ούτε ανενημέρωτοι είμαστε αύτε ανόητοι...κι αν συγκρουόμαστε καμμιά φορά είναι μόνο για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο να βγάλει τις τσίμπλες της νεοταξίτικης προπαγάνδας από τα μάτια του.

        Σε πρόσφατη συζήτηση με φίλους είπα ότι αυτό που με εκπλήσσει περισσότερο δεν είναι η -για την ώρα- παθητικότητα του πληθυσμού αλλά η άρνησή του να ΔΕΙ και να ΦΙΛΤΡΑΡΕΙ τα δεδομένα που απλόχερα σου προσφέρει το διαδίκτυο και η -για την ώρα- ανεμπόδιστη επαφή με άλλους πολιτισμούς και ανθρώπους σε χρόνια παγκοσμιοποιημένων προβλημάτων.

      • Εν Πλώ avatar
        Εν Πλώ @ δρόμος 05/10/2010 13:55:16

        Το κάπνισμα θα απαγορεύεται και στα αυτοκίνητα από 1/11. Σε λίγο καταργούνται και τα σουβλάκια, τα κοκορεέτσια το ούζο, το σπλινάντερο με βάση οδηγία της ΕΕ.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ δρόμος 05/10/2010 13:57:15

        Τσίλι, είμαστε όλοι πρεζάκια της "νέας εποχής"...
        Παιδάκια που μάθαμε να τρώμε (πνευματική τροφή) γαριδάκια και σοκολάτες...

        Ποιό παιδάκι θα πεί ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ "Όχι Μαμά, δεν θα φάω γαριδάκια σήμερα, θέλω μπάμιες!"...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 05/10/2010 14:18:10

        @ (A)θανάσης

        Φίλε μου το τι είμαστε ΔΕΝ είναι το πρόβλημα.

        Το τι μπορούμε να γίνουμε είναι το θέμα!!!

        Ας πούμε ότι εγώ σκοπεύω να φύγω από την πόλη και να πάω να ζήσω σε ένα μικρό αγρόκτημα στα βουνά.
        Οι νόμοι που ψηφίζονται θα μου ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ εμένα να καλλιεργώ να τρώω και να διανέμω το προιόν της καλλιέργειάς μου!!!!
        Θα με βγάλουν παράνομο δλδ.
        Αν κλείσω όλους τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς και κρατήσω λίγα μετρητά για να ζήσω "ανταλλακτικά" ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ (εν καιρώ) γιατί δεν θα χω ΤΗΝ "ΚΑΡΤΑ"!!!!
        Αν καπνίζω στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο θα ρθει κάποιο κυβερνητικό κλμάκιο να με βγάλει "ακατάλληλο για γονέα" προπαγανδίζοντας στην τιβι τα κατορθώματα τους εναντίον μου χωρίς την έγκρισή μου.
        Έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να σηκώσεις ούτε μια αποθήκη ή ένα στάβλο στο κωλοαγρόκτημά σου χωρίς να πληρώσεις ή να δώσεις ραπόρτο στην κυβέρνηση.

        Να συνεχίσω κι άλλο;;;;;

        Κλείνει ο κλοιός γύρω από τον ελεύθερο άνθρωπο ο οποίος ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩΝ ΚΑΛΟΕΜΑΘΕ...

        Αλλά πιο σημαντικό από την ΥΠΑΡΞΗ της παθητικότητας είναι η ΑΝΑΙΡΕΣΗ της!!!!!

        και το matrix φροντίζει ώστε ΟΤΑΝ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΣ να σε έχει δεμένο απ΄όλες τις μεριές...για το καλό σου φυσικά!!!!


        Α και που'στε...

        Πάρτε κι αυτό όσοι ακόμα θεωρούν ότι το ίντερνετ είναι κακό πράγμα, ότι οι κυβερνήσεις νοιάζονται για τους πολίτες τους και ότι "απαπα δεν γίνονται αυτά τα πράγματα":

        http://singularityhub.com/2010/08/11/who-owns-you-20-of-the-genes-in-your-body-are-patented-video/

        Who owns your body????

        WHO O-W-N-S YOUR B-O-D-Y????

        Και θα με πείτε εμένα ότι οι μπιλγκεητσηδες και οι οηεδες και οι ροκφελεριδες και οι μονσαντοι ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ για τον παγκόσμιο πληθυσμό και την τροφική κρίση;;;;;

        Ας καγχάσω...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ δρόμος 05/10/2010 14:36:10

        Συμφωνώ με αυτά και επαυξάνω (σχεδόν αδύνατο το τελευταίο γιατί είσαι πιο ξερόλας και από τον Strange !)...

        Δεν μπορούμε να "γίνουμε" και τίποτα σπουδαίο... Όταν έρθει η ώρα, ή την κάνεις για τα βουνά και όσο πάει, ή συμμετέχεις στην "αντίσταση" εαν και όσο προλάβει να οργανωθεί και να λειτουργήσει, ή αφήνεσαι στα στοργικά χέρια του συστήματος, ήτοι συλλαμβάνεσαι ως τρομοκράτης και εκεί τύφλα νά'χει το Αουσβιτς.

        Οι περισσότεροι απ'όσους διαβάζουν αυτά, θα προλάβουν να το ζήσουν αυτό το παραμύθι.
        Λυπάμαι μέχρι δακρύων όσους θα ξέρουν τι παίζει και θα έχουν μικρά παιδιά να μεγαλώσουν.

        (Πέρνα τώρα Εν Πλω να μαγαρίσεις κι από δω...)

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 05/10/2010 14:41:19

        (Α)θανάση
        τι είπα πριν;;;Να παω να ζήσω στην εξοχή εε;;
        καλά...ρούφα το μπαλάκι σου tsilivithras και μην λες πολλά πολλά:

        http://www.personalliberty.com/conservative-politics/liberty/social-engineering-bill-in-senate-will-force-you-into-city/?eiid&rmid=2010_09_10_PLA&rrid=238504900

        "Social Engineering Bill In Senate Will Force You Into City"


        ...

        Τι να λέμε τώρα δλδ;;;

        Ο καλός μας φίλος ο Αυριανιστής ακόμα πιστεύει ότι η κυβέρνησή μας νοιάζεται για την υγεία του πολίτη όταν απαγορεύει το κάπνισμα...

        ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΙΕΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ!!!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 05/10/2010 14:45:55

        (Α)θανάση όχι ξερόλας ρε φίλε...απλά κάποια πράγματα που με ενδιαφέρουν πολύ προσπαθώ να ενημερώνομαι όσο μπορώ.
        Sorry κιόλας αν κουράζει αλλά αν δεν πούμε μεταξύ μας πως θα ξεκινήσει η διασπορά της πληροφορίας;;;

        Ο Strange ΕΙΝΑΙ ξερόλας και περίεργος ελκυστής αρχαιολατρών και αντισυστεμικών λεξιλάγνων όπως ο θράκας...εγώ ένας tsilivithras είμαι μόνο.

        Φιλικά πάντα.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ δρόμος 05/10/2010 14:50:18

        Το ξερόλας το χρησιμοποιώ με την καλή έννοια (θεώρησα δεδομένο ότι δεν θα προσβληθείς)...

        Εκτός από το εύρος, υπάρχει και το βάθος στη γνώση.

        Μπορεί να μην έχεις το εύρος των γνώσεων του Strange, αλλά στο θέμα (σου), ναι, τα ξέρεις ΟΛΑ.

        Και ευχαριστούμε που μας τα λες.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 05/10/2010 15:02:54

        (Α)θανάσης όχι μωρέ δεν παρεξηγήθηκα προς θεού.
        Απλά είπα μήπως ήταν too much ο σχολιασμός μου.

        Always glad to share.

        Ο Strange είναι "προβοκάτορας" από τους λίγους και δίνει πολύ ωραίες πάσες με τις αναρτήσεις/μεταφράσεις του.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ δρόμος 05/10/2010 16:57:55

        Τσιλιβήθρα, "αντισυστεμικός λεξιλάγνος" ε; Τώρα θα δεις.

        Αγαπητοί συν-σχολιαστές, να σας ενημερώσω ότι συνέλαβα τον Τσιλιβίθρα να διαφθείρεται υπό του Strange Attractor-ος σε ημι-υπαίθριο μεζεδοπωλείο. Είναι πλέον πειθήνιο όργανό του. (λολ)

        Στον οίκο απωλείας αυτόν, όπου έρρεε άφθονο τσίπουρο (με γλυκάνισο δυστυχώς), είχε ο δυστυχής παρασυρθεί, χωρίς την θέλησή του, και πράγμα πρωτοφανές, χωρίς τον καπνό του. Από τις πανίσχυρες μαγικές δυνάμεις του Attractor-ος (κάτι σαν Σάρουμαν είναι ο τύπος).

        Εκεί τους ανακάλυψα να σχεδιάζουν κρυφίως, επί λαδόκολλας, τις επόμενες κινήσεις τους στον αγώνα που διεξάγουν εναντίον της επικατάρατης Νέας Τάξης.

        Προσφέρθηκα να συμμαχήσω μαζί τους και να πάρω μέρος ως άλλος ένας απλός, αλλά γενναίος, μαχητής, αλλά με απέρριψαν λόγω ηλικίας. "Είσαι πολύ νέος" μου είπαν, "δεν λυπάσαι τα νειάτα σου;".

        Παρηγορήθηκα πάντως διότι τα κοψίδια ήταν πρώτης ποιότητας μια και ο codex alimentarius είναι ακόμη στα αρχικά στάδια εφαρμογής εις την υπερήφανον πατρίδα μας.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ δρόμος 05/10/2010 17:04:00

        Αναρωτιέμαι αν με κολακεύετε ή με φτύνετε. Μόλις το καταλάβω, θα αντικρούσω αν χρειαστεί.
        Κατά τα άλλα, όντως ο τσιλιβίθρας είναι ένας πολλά υποσχόμενος νέος. Και τσιπουράς ολκής. Πήγε να τον μπερδέψει ο Θράξ με κάτι θεωρίες περί αυτοδιαχείρισης και άμεσης δημοκρατίας και σοβιέτ στις γειτονιές και άλλα τέτοια που θυμίζουν Νατσάεφ, αλλά τον πρόλαβα και τον πήρα κοντά μου. Που θα πάει, θα τον κάνω "ελκυστικό".
        Τα χαιρετίσματά μου στον (Α)Θανάση.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ δρόμος 05/10/2010 17:11:44

        Πίνω κι εγώ τσίπουρα, ε?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ δρόμος 05/10/2010 17:23:36

        Όταν ανέβεις κατά πάνω, κόπιασε. Να δούμε στα πόσα γράδα αντέχεις.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 05/10/2010 17:25:14

        @ Θράκας

        Καταρχάς ο Strange είναι δεδηλωμένος Νεοταξίτης κι εγώ είμαι πολέμιος.
        Άρα δεν θα μπορούσαμε να συνομωτούμε…απλά σε περιμέναμε γιατί θα χες σκαλώσει σε κανένα Fractal Cybernetic System Failure μέσα στο μυαλό σου και άργησες.
        Σε ανάλογη περίπτωση στο μέλλον να θυμάσαι…εισπνοή-εκπνοή.

        @ Strange

        It goes both ways my friend.
        Όπως μπερδεύεις εσύ το ακροατήριο με ημι-προβοκατόρικες αναρτήσεις/θέσεις έτσι και το κοινό σου ενίοτε σε «δοκιμάζει».

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ δρόμος 05/10/2010 17:29:58

        Ερώτηση (προβοκατόρικη) κρίσεως: Ο Μ. Αλέξανδρος που όλοι λατρεύουμε και υπερασπιζόμαστε απέναντι στα σκοπιανά σκυλιά, αν ζούσε λίγο περισσότερο και στερέωνε τις κατακτήσεις του και το όραμα του, αυτό δεν θα ήταν μια πρώιμη μορφή παγκοσμιοποίησης; Μια νέα τάξη του τότε; Τι θα λέγαμε λοιπόν αν είχε πετύχει; Εκτός και αν κάποιες παγκοσμιοποιήσεις είναι πιο ίσες από τις άλλες... Λέγε τσιλιβήθρα, οπαδέ της φράκταλ ψυχεδέλειας.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ δρόμος 05/10/2010 17:34:08

        Και ποιος σου είπε, Strange,ότι θα χαλιόμασταν με παγκοσμιοποίηση Ελληνικών καταβολών; Και όσο να είναι λαοί που ακόμα θυμούνται - μάλλον για καλό λόγο - τον Ισκάνταρ, κάτι θα γνωρίζουν...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ δρόμος 05/10/2010 17:36:06

        Για να σε βρω πρέπει να κατέβω...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ δρόμος 05/10/2010 17:37:22

        @Strange Attractor

        Είσαι πράγματι προβοκάτορας.
        Να μας πεις εσύ πρώτος: Ηταν ή δεν ήταν παγκοσμιοποίηση; Τι λες;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 05/10/2010 17:41:14

        Περίεργε δεν "θα" ήταν...ΗΤΑΝ έτσι κι αλλιώς.

        Αλλά είναι ένα θέμα που διαχέεται (η ΝΤΠ εννοώ) σε όλα όσα μας απασχολούν και συζητάμε.
        Fractal-ικά δλδ...

        Σε ξεχωριστή θέαση θα πρεπε πρώτα να δούμε ποια ήταν η "παλιά τάξη" και ποια τα ευεργετήματα και το διακύβευμα της "νέας τάξης".

        Για την ώρα πρέπει να πάω να κάνω τον Ντάνιελ-σαν.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ δρόμος 05/10/2010 18:30:12

        Στο βίντεο h**p://www.youtube.com/watch?v=C-eVxqIh6R8

        μιλούν για τον Ισκαντέρ οι κάτοικοι του πρώην Καφιριστάν [γή των απίστων] νύν Νουριστάν, αναγκάστηκαν να ασπαστούν τον ισλαμισμό μετά το 1800.
        Δεν θέλουν τα παιδιά τους να καταλήξουν στις ιερατικές σχολές των ταλιμπάν.
        Δεν ζητούν τίποτα από την Ελλάδα.

        Μόνο δασκάλους.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ δρόμος 05/10/2010 18:32:24

        Θράκα μη κάνεις τον χαζό. Η ερώτηση ήταν αν υπάρχουν καλές και κακές παγκοσμιοποιήσεις, κατά το δοκούν (μας).

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ δρόμος 05/10/2010 19:14:59

        Παγκοσμιοποίηση (όπως την θέτεις) πέτυχαν οι Ρωμαίοι. Σε μικρότερο βαθμό οι Βυζαντινοί (κληρονόμησαν την μισή Ρωμαϊκή δηλαδή). Σε τοπικό επίπεδο οι Κινέζοι. Ο Καρλομάγνος λιγουλάκι. Και ο Ισκάντερ φυσικά.
        Αυτά όμως δεν ήταν Παγκοσμιοποίηση. Ήταν απλά Αυτοκρατορίες.
        Η Παγκοσμιοποίηση όπως δαιμονοποιείται σήμερα αφορά την εσάνς του 1984, Μπιγκ Μπράδερ κλπ.

        Τι μάρκα τσίπουρο κερδίζω?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ δρόμος 05/10/2010 19:17:31

        Ηδονικό. Αν όμως είχαν τηλεόραση και τηλέφωνα οι Ρωμαίοι, δεν θα περιμέναμε τον Όργουελ. Θα τα διαωάζαμε στα βιβλία ιστορίας. Και γύρω μας θα υπήρχαν 10 βίντεογουόλ.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ δρόμος 05/10/2010 19:21:21

        Ηδωνικό. Ήδωνας (όχι Ήδονας). Άλλο η ηδονή, άλλο οι Ήδωνες που βάφτισαν το cheapουρο αυτό (απ'τα καλύτερα εμφιαλωμένα ομολογώ).

        Ιδού επομένως που η παγκοσμιοποίηση έχει προϋποθέσεις οι οποίες μόνο σήμερα υπάρχουν, ε?

  7. tsilivithras avatar
    tsilivithras 05/10/2010 11:43:41

    Exactly!!!

    Όσα λεφτά κι αν δώσουν τα "κράτη" θα είναι χρήμα που θα διανεμηθεί μέσω τραπεζών και διεθνών οργανισμών άρα Χ-Ρ-Ε-Ο-Σ...!!!
    Δεν ΔΙΝΟΥΝ λεφτά...πιστώνουν λογαριασμούς.

    Επιπλέον οι διεθνείς οργανισμοί είναι υποχείρια του παγκόσμιου συστήματος εξουσίας. Ανά τακτά διαστήματα μπορεί να εφαρμόσουν μια χρήσιμη πολιτική αλλά η βασική τους ατζέντα είναι ο έλεγχος του πληθυσμού και της παγκόσμιας χρηματορροής.
    Μέσω αυτών των δυο "εργαλείων" κάνουν μπίζνες και "ρυθμίζουν" τις εξελίξεις.

    Διατροφική κρίση και μλκς καμαρωτές...
    Ας αποσυνδέσουν τα τρόφιμα από την χρηματιστηριακή σπέκουλα να σου πω εγώ μετά αν θα μιλάνε για διατροφικές κρίσεις.
    Το χω ξαναγράψει...από τη στιγμή που μπήκε η σπέκουλα ανάμεσα στην προσφορά και ζήτηση άλλαξε ΟΛΟ το σύστημα εντελώς.
    Η συγκεκριμένη σπέκουλα με το σιτάρι ξεκίνησε ΠΡΙΝ τις φωτιές στη Ρωσία και ανακινείται σιγα-σιγά και μεθοδικά.

    Όσο για τα χρήματα που θα "ρίξουν" στην έρευνα και ανάπτυξη οι μεγάλοι...ΑΣ ΚΑΓΧΑΣΩ!!!!!

    Αυτό σημαίνει περισσότερα λεφτά για συγχωνεύσεις, bonus παραγωγικότητας των CEO και φλουριά στα χρηματοκιβώτια των απανταχού Monsanto.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ tsilivithras 05/10/2010 12:45:38

      Exactly!!!

      Αντί να ασχολούνται οι διεθνείς οργανισμοί, οι άνθρωποι πρέπει να πάρουν στα χέρια τους την τύχη των χωρών τους. Η μετανάστευση δεν λύνει τα προβλήματα, τουλάχιστον σήμερα.

      Πιστεύεις ότι δεν υπάρχει πείνα, ούτε υπανάπτυξη? Σίγουρα κρύβονται πολιτικά αίτια πίσω από τις στερήσεις ολόκληρων πληθυσμιακών ομάδων, το θέμα όμως δεν είναι να κάνουμε διατριβή επ'αυτού. Κάποιος πρέπει να ξυπνήσει τους λαούς, να εξεγερθούν. Να διεκδικήσουν μόνοι τους την τύχη τους.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ tsilivithras 05/10/2010 12:57:03

      @ δρόμος

      φίλε μου φυσικά υπάρχει ΠΕΙΝΑ.
      Ποιος την δημιούργησε όμως;;;;;;;;

      Αν εσύ και οι γείτονές σου ας πούμε έχετε 10 χωράφια να σας ταίσουν και οι 9 πεινάνε ενώ εσύ έχεις αγοράσει τις υποθήκες τους και έχεις 2 παχύσαρκα παιδιά...ποιος διάολο δημιούργησε αυτή τη δυσαναλογία;;;
      Εσύ που νιώθεις να "κινδυνεύεις" δεν θα προσπαθήσεις να στρέψεις την προσοχή τους οπουδήποτε αλλού εκτός από πάνω σου;;;

      Διατριβή;;;Ποια διατριβή;;;Οι πληροφορίες είναι ALL OVER THE F*CKIN' PLACE!!!!!!
      Λες να ξυπνήσει ο κόσμος...

      ΜΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΗΓΗ ΑΜΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ!!!!!!!!

      Τι άλλο να κάνουμε δλδ;;;Να μπούμε στα σπίτια τους να κλείσουμε τις κωλο-τηλεοράσεις τους;;;;;

      Τι λέει το άρθρο;;;Για Gates foundation έτσι;;;

      Ε πάρε ένα δωράκι να δεις τι λέει ο κος Gates να φρίξεις:

      http://www.financialsensearchive.com/editorials/engdahl/2010/0304.html

      ""First we got population. The world today has 6.8 billion people. That's headed up to about 9 billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we lower that by perhaps 10 or 15 percent"

      ......

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ποια διατριβή;;;;
      Οι άνθρωποι πλέον τα λένε Α-Ν-Ο-Ι-Χ-Τ-Α γιατί τα "υπνωτικά" που μας έχουν ταίσει τόσα χρόνια τους δίνουν όλη την αυτοπεποίθηση στον κόσμο!!!!

      "φιλάνθρωποι" my ass...

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ tsilivithras 05/10/2010 14:00:56

      +10000. Το κατέχεις το πράμα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ tsilivithras 05/10/2010 14:01:40

      τηλεοράσεις και διαδίκτυο στην Αφρική, χλωμό!...

      Προτάσεις χρειάζονται. Ο εθελοντισμός, ας πούμε, που λειτουργεί εδώ και χρόνια στην Αφρική, σε διάφορα επίπεδα, έχει βοηθήσει πολύ. Και η συνεισφορά των ελληνικών κοινοτήτων επίσης. Και άλλων ίσως, δεν έχω αρκετή πληροφόρηση. Ουσιαστικές ιδέες, πράξη. Όχι θεωρίες.

  8. GALA avatar
    GALA 05/10/2010 11:49:58

    Εν Πλώ την ίδια απορία έχω κι εγώ καιρό τώρα.

    • Εν Πλώ avatar
      Εν Πλώ @ GALA 05/10/2010 13:47:49

      Οι και καλά πιστοί και θεοσεβούμενοι, αντί να τραβήξουν το αφτί των παπάδων και να δώσουν κανένα φράγκο στους πεινασμένους, ασχολούνται με το χάραγμα του θηρίου και άλλες σαχλαμάρες περιωπής. Πρέπει να ξυπνήσουμε και δούμε την αλήθεια. Οι θρησκείες συντελούν στους λιμούς.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Εν Πλώ 05/10/2010 13:54:05

        "Κανένα φράγκο..."
        Αυτό τα λέει όλα για την στάση σου στο ζήτημα φίλε μου.

        "Κανένα φράγκο" δεν θα σώσει την κατάσταση φυσικά.

        ΠΟΛΙΤΙΚΟ και ΠΑΙΔΕΙΑΣ είναι το πρόβλημα.

        Κοιμάσαι
        Κοιμάμαι
        Κοιμάται

        Κοιμώμαστε
        Κοιμώσαστε
        Κοιμούνται

      • Εν Πλώ avatar
        Εν Πλώ @ Εν Πλώ 05/10/2010 13:55:58

        (Α) θανση εσύ ξύπνα, έχει εσπερινό.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Εν Πλώ 05/10/2010 13:58:10

        Έχεις κάνα φράγκο για τα ορφανά, bro?

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 05/10/2010 12:02:31

    Όπως είχε πει κάποιος άιος άνθρωπος κάποτε, η γη μπορεί εύκολα να χορτάσει την πείνα δισεκατομμυρίων ανθρώπων, την απληστία ενός όμως όχι...

    Όσο συνεχίζουμε καθημερινά να μετατρέπουμε την τροφή σε προιόν lifestyle που υπόκειται αποκλειστικά στο marketing, τόσο κάποιοι θα στερούνται.

    • Misha avatar
      Misha @ TopGunZ 05/10/2010 13:35:19

      Όπως τα λες είναι.
      Οι μεγάλες πολυεθνικές -Μονσάντο, Κόκα Κόλα, πετρελαιάδες κ.ο.κ- στερούν το φαγητό και το νερό από δισεκατομμύρια ανθρώπους, ερημοποιώντας ταυτόχρονα τεράστεις εκτάσεις

      Κι από κοντά οι τραπεζίτες να στοιχηματίζουν με τις ζωές.

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/10/2010 13:13:38

    Οι χώρες αυτές πρέπει να ελέγξουν τις γεννήσεις τους και ταυτόχρονα η Δύση να σταματήσει να εκμεταλλεύεται τους πόρους τους, είτε έμμεσα, χρηματίζοντας τους διεφθαρμένους ηγέτες τους, είτε απευθείας, με πολέμους.

    Έχω ξαναγράψει και άλλοτε εδώ, ότι κάθε μία δυτική χώρα θα μπορούσε να υιοθετήσει μια φτωχή χώρα, αντίστοιχη προς δυνατότητές της, όχι όμως πάνω στο απεχθές αποικιοκρατικό μοντέλο, ώστε να μπορέσει αναπτυχθεί η συγκεκριμένη χώρα και να κρατηθεί εκεί ο πληθυσμός της.
    Μετά από λίγο, σταδιακά, θα άρχιζαν να επιστρέφουν στις πατρίδες τους οι πληθυσμοί των χωρών αυτων.

    Αυτό θα πρέπει να γίνει εκτός πλαισίων του ΑΧΡΗΣΤΟΥ ΟΗΕ.

    Η Ελλάδα π.χ. θα μπορούσε να “υιοθετήσει” στο Αφγανιστάν τις περιοχές του Νουριστάν, που όπως είδαμε σε ντοκιμαντέρ θεωρουν τον εαυτό τους απόγονο των πολεμιστών του Αλεξάνδρου, ή τις περιοχές των Καλάς, ή ίσως και των Παστούν, αν διαπιστωθεί ότι υπάρχουν πολιτιστικές και ιστορικές συγγένειες.
    Ακόμα καλύτερα σ αυτή την περίπτωση!

    Θα μπορούσαμε να τους φτιάξουμε υποδομές, ύδρευση, δρόμους, σχολεία, εκκλησίες, να τους αποσπάσουμε από την καλλιέργεια των ναρκωτικών [αν και εφόσον επιδίδονται σε αυτές τις καλλιέργειες], ώστε να εξοικειωθούν με τον Ελληνικό τρόπο που είναι σαφές ότι “τον έχουν” από το ντοκιμαντέρ, να εξοικειωθούν με τη γλώσσα, με τη θρησκεία και να ξεφύγουν από τους ταλιμπάν.
    Θα βοηθούσαμε έτσι, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, ένα ταλαιπωρημένο λαό να σταθεί στα πόδια του στην πατρίδα ΤΟΥ.

    Τα οφέλη θα ήταν πολλαπλά για την Ελλάδα, σε γεωπολιτικό και οικονομικό επίπεδο επίσης.
    Τώρα που έχουν ανακαλυφθεί τα τεράστια αφγανικά κοιτάσματα αστείρευτου ορυκτού πλούτου, θα είχαμε δικαίωμα συμμετοχής στους διεθνείς διαγωνισμούς της κατασκευής των ορυχείων του Αφγανιστάν, και τους οποίους κέρδισε ΟΛΟΥΣ Η ΚΙΝΑ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 05/10/2010 13:23:54

      Με (οσονούπω) ΓΓ του τον ΓΑΠ, σε αντάλλαγμα της πολύτιμης υπηρεσίας της μεθοδικής εξαφάνισης του Ελληνισμού την οποία προσφέρει στη ΝΤΠ, πιστεύεις ότι ο ΟΗΕ θα επέτρεπε ποτέ τέτοιες μορφές οργάνωσης;

      Αλλά ακόμα κι αν μπορούσε να επιτραπεί κάτι τέτοιο, πιστεύεις ότι οι πλούσιες χώρες δεν θα έσπευδαν, ακόμα και δια της βίας (διαφόρων μορφών) να "υιοθετήσουν" τις πλέον συμφέρουσες (από άποψη πλουτοπαραγωγικών πρώτων υλών) χώρες;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 05/10/2010 14:03:40

        Δεν έχω αυταπάτες, αλλά δεν είναι λογικό μία χώρα να στραφεί προς μια χώρα όπου μπορεί να υπάρχουν δεσμοί από το παρελθόν;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 05/10/2010 14:10:27

        Ο ΟΗΕ είναι αχρηστος, διεφθαρμένος και το βασικό πρακτορείο της Νέας Τάξης και υποδούλωσης των χωρών του τρίτου κόσμου.

        Είναι με μια τεράστια μαύρη τρύπα που όσα χρόνια τον θυμόμαστε καταπολεμά τις ασθένειες και τον υποσιτισμό στις χώρες της Αφρικής αλλά συνεχώς αρρωσταίνουν, πεθαίνουν και υποσιτίζονται όλο και περισσότεροι.

        Πως γίνεται άραγε αυτό...?

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ Αυριανιστής 05/10/2010 14:24:59

        ...Ο ΟΗΕ είναι αχρηστος, διεφθαρμένος και το βασικό πρακτορείο της Νέας Τάξης και υποδούλωσης των χωρών του τρίτου κόσμου...

        Ο λόγος δημιουργίας του ΟΗΕ ηταν η δημιουργία της παγκόμσιας διακυβέρνησης. Την δουλειά του κάνει ως νεοταξίτικος οργανισμός. Η προηγούμενη προσπαθεια ήταν αυτή της Κοινωνίας των Εθνών. Επ' αυτού πολλά θα βρείτε στο σαιτ του αυστραλού Meyer. h""p://www.gwb.com.au/2000/myers/

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Αυριανιστής 05/10/2010 15:08:29

        Φίλε Αυριανιστή, κανένας ΗΔΗ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ιμπεριαλισμός δεν εμπόδισε μέχρι σήμερα τις ελληνικές κοινότητες σε κάποια χώρα να ευδοκιμήσουν, και να προσφέρουν τα μέγιστα στις κοινωνίες που ζούσαν δίπλα τους. Είναι πολλά αυτά τα παραδείγματα. Ο δάσκαλος εκείνος που πρόσφατα απελευθερώθηκε στο Αφγανιστάν, ένα πρόσφατο παράδειγμα, και μάλιστα χωρίς την υποστήριξη ελληνικής κοινότητας.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Αυριανιστής 05/10/2010 15:24:26

        Κοντη Λιζα

        Συμφωνώ για τον ΟΗΕ 1000%.

        Δες αυτό:

        Tarpley: 'Globalization is failing'

        http://www.youtube.com/watch?v=lU6bU2WGLC0&feature=channel


        "“…So, if you add this up, you’re gonna get 3 billion people, give or take, who are either on extreme or moderate poverty after a quarter of century globalization…And I think that’s a verdict, history will say globalization is a failure"

        Τον ρωτάει η δημοσιογράφος ποια πιστεύει ότι θα είναι η "συμμετοχή" των αναπτυσσόμενων χωρών στον σχεδιασμό και τους στόχους του ΟΗΕ για να "πολεμήσει" (λολ) την ανέχεια και την φτώχεια και ο Webster απαντάει για την ισχυρή θέση των ΗΠΑ-Αγγλία-Γαλλία στο συμβούλιο ασφαλείας η οποία επισκιάζει τα πάντα.
        Άναφέρει για καλές ιδέες που υπάρχουν στις επιτροπές και υπο-επιτροπές του ΟΗΕ αλλά η όποια επιρροή τους ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΝΕΤΑΙ (crushed) ΑΠΟ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ WALL STREET!!!!

        Για όσους ακόμα πιστεύουν στην χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητα των ΟΗΕ-δων...

    • 11888 avatar
      11888 @ αλλενάκι 05/10/2010 13:43:44

      Και τι θα εμποδισει τοπικες εταιριες να κανουν μπιζνες εκει?Αποικιοκρατια με ανθρωπιστικους ορους μου ακουγεται.Οσο το καπιταλιστικο καρκινωμα απλωνει τη σκια του πανω στους ανθρωπους δεν προκειται ποτε αυτοι να ευημερησουν.Η ατομικη οικονομικη ευημερια με οποιοδηποτε μεσο σε βαρος ακομα και ολοκληρης της κοινωνιας θα δημιουργει παντα ταξικους διαχωρισμους ,ανισοτητες ,εξαθλιωση,βια και φυσικα πολεμους.
      Το δογμα του καπιταλισμου "αφου δεν τα καταφερες ψοφα σε μια γωνια",πρεπει πολεμηθει και να μπει στο χρονοντουλαπο.
      Χρειαζεται ενα αναθεωρημενο μοντελο χωρις χρηματιστηρια και οικονομικους οικους που να βαζει πλαφον στην οικονομικη απληστια.Ναι στην ελευθερη αναπτυξη και ευημερια του ατομου μεσα σε ενα κοινωνικο συνολο,οχι στην αλογιστη συσσωρευση πλουτου που ανοιγει την ορεξη για περισσοτερο πλουτο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ 11888 05/10/2010 14:01:19

        Δεν διαφωνώ στα παραπάνω.

        Αν όμως μια χώρα τυχαίνει να έχει δεσμούς με την Ελλάδα από το μακρινό παρελθόν, γιατί να μην τους ενισχύσουμε και ταυτόχρονα να τους βοηθήσουμε.
        Το Αφγανιστάν δεν έχει καθόλου υποδομή εξόρυξης μεταλλευμάτων.
        Τα κοιτάσματα έχουν ανακαλυφθεί από την εποχή των Ρώσων, αλλά το θέμα έμεινε έτσι.
        Τώρα θα τα εκμεταλλευτούν οι Αμερικάνοι και τα ορυχεία θα τα χτίσουν οι Κινέζοι.

        Η περίπτωση του Αφγανιστάν είναι ξεχωριστή, γιατί πριν το 1980 με την εισβολή της Ρωσίας, ήταν σχετικά φιλελεύθερη και ανεκτική ασιατική μουσουλμανική χώρα, με πανεπιστήμιο όπου σπούδαζαν ελεύθερα οι γυναίκες, χωρίς μαντίλες και καταπίεση.

        Το ότι πήραν κεφάλι οι Ταλιμπάν οφείλεται στους μακροχρόνιους πολέμους κατοχής με Ρωσία ΗΠΑ.

      • Εν Πλώ avatar
        Εν Πλώ @ 11888 05/10/2010 14:04:53

        Είσαι και εσυ της άποψης ότι είχαμε αποικία την Ινδία;Οπως είπε καποιος σαλεμένος σε άλλο σχόλιο; Επικοινωνείτε βρε παιδιά;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ 11888 05/10/2010 14:13:31

        @Εν Πλώ: έγραψα "ΑΝ διαπιστωθεί ότι υπάρχουν πολιτιστικές και ιστορικές συγγένειες, τόσο το καλύτερο".

        Που είναι το κακό στην πρόταση;

        Αντί να στέλνουμε χρήματα στη μαύρη τρύπα του ΟΗΕ, καλύτερα δεν είναι διακρατικές σχέσεις με κάποια χώρα;

        Βέβαια οι ΗΠΑ δεν θα επέτρεπαν ποτέ να γίνει αυτο, μια σκέψη έγραψα για Ελληνικές ηγεσίες με άντερα!

  11. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 05/10/2010 14:28:41

    Αγαπητέ tsilivithra 11:43'

    Γράφεις: "Ας αποσυνδέσουν τα τρόφιμα από την χρηματιστηριακή σπέκουλα να σου πω εγώ μετά αν θα μιλάνε για διατροφικές κρίσεις.."

    Πόσο δίκιο έχεις !!! Εάν κάποιος μελετήσει πόσο κακό έκανε και κάνει η λεγόμενη "παράλληλη αγορά" ή η "αγορά προθεσμιακών συμβολαίων" στη διακύμανση των τιμών των αγροτικών προϊόντων, θα φρίξει !!!

    Το σιτάρι π.χ. η μελλοντική (!) παραγωγή του, ομαδοποιείται σε εικονικά - ηλεκτρονικά συμβόλαια τεράστιων ποσοτήτων. Τα συμβόλαια αυτά γίνονται αντικείμενο αγοραπωλησίας στις διεθνείς αγορές (ξέρετε, νόμος προσφοράς - ζήτησης, πάνω κάτω οι τιμές δηλ. ΚΑΖΙΝΟΣΠΕΚΟΥΛΑ) χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες κανενός λαού.
    Και μόνο η ύπαρξη αυτής της αγοράς είναι ντροπή για το ανθρώπινο είδος.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Α.Κ. 05/10/2010 14:37:37

      Και ποιοι είναι όλοι αυτοί που σπεκουλάρουν; Ετσι για δώσουμε κι ένα όνομα στο κόλπο. Δείτε πως λένε αυτούς που είναι στα ΔΣ των εταιρειων Καργκιλ, Μονσαντο κλπ κλπ.

      Καπου τα είχα βρει πριν 3~4 χρόνια και τα κατεβασα γιατι το εχω δει πολλες φορες το έργο.

      Έλα όμως που εχω χασει την μπαλλα με όσα κατεβαζω αφο ξέρω ότι θα χαθουνε σε μερικούς μήνες. Εννοώ θα χαθουνε ότι κέιμενα ενώνουν τις τελείες...

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Κοντη Λιζα 05/10/2010 14:48:32

        Αγαπητή Κοντη Λιζα

        Δεν γνωρίζω ονόματα, αλλά γνωρίζω πολύ καλά ότι οι λειτουργία αυτών των αγορών ("προθεσμιακών συμβολαίων", futures κτλ.) διδάσκεται κανονικότατα εδώ και πολλά χρόνια σε όλες τις οικονομικές σχολές του δυτικού κόσμου. Και όχι μόνο σε αυτές.

  12. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 05/10/2010 14:34:42

    Τσιληβήθρας οφείλω να σου πώ ευχαριστώ,όπως κ στους περισσότερους σχολιαστές,βλέπω το κατέχεις καλά το θέμα κ μοιράζεσαι τις γνώσεις σου μαζί μας....Τελικά είνα σπουδαίο πράγμα το ίντερνετ και αυτή η άμεση ανταλαγή απόψεων, γνώσεων και πληροφοριών.Θέματα σαν και αυτό που καίνε,δεν πρόκειται ποτέ να αναπτυχθούν σε τέτοια βάση και μορφή απο κανένα παραδοσιακό μέσο ενημέρωσης,που δυστυχώς στη χώρα μας έχουν γίνει μέσα εξαπάτησης

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Μαύρος Ιάκωβος 05/10/2010 14:52:18

      Ιάκωβε σε ευχαριστώ ρε φίλε.
      Όπως το λες είναι.Το διαδίκτυο είναι το λάθος του συστήματος. Πρέπει να το εκμεταλευτούμε όσο γίνεται.
      Να διασπείρουμε την πληροφορία ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ και ο παραλήπτης κι αυτός να βάλει το μυαλό του να δουλέψει πριν αποφασίσει να πιστέψει σε κάτι ή όχι.

      Μεγάλη υπόθεση και μεγάλη ευθύνη εε;;
      Να σου δίνουν μεν την πληροφορία αλλά να πρέπει ΕΣΥ να την διυλίσεις!!!!

      Τι καταστροφή για τα media και τα "υπνωτικά" χάπια...

  13. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 05/10/2010 14:45:35

    Σε όσους αναφέρουν την Ινδία ως παράδειγμα προς αποφυγή για το τι έγινε εκεί με τους ΓΤΟ, να προσθέσω και την καταστροφή που υπέστει, ιδιαίτερα οι βορειοδυτικές επαρχίες της, στα τέλη της δεκαετίας του '70 αρχές δεκαετίας του '80, με τις εκτεταμένες μονοκαλλιέργειες (ναι, καλά το καταλάβατε, αμερικανικές εταιρείες από πίσω !). Η λεγόμενη "πράσινη επανάσταση" της Ινδίας ! Για τα πρώτα χρόνια όλα καλά και μετά εξάντληση εδαφών, ερημοποίηση, φτώχια χειρότερη από πριν κτλ.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Α.Κ. 05/10/2010 15:52:04

      Μια παραβολή μου ήρθε στο νου είναι αυτή του ΛΣ των γουιντοουζ που είχα ακούσει την εποχή του ιού Μελίσα. Όπου υπάρχει μονοκαλιέργεια οι ιοί την ξεσκίζουν...

    • χρηχα avatar
      χρηχα @ Α.Κ. 05/10/2010 20:33:45

      Οι εταιρίες πατάνε επάνω στην επιθυμία του κόσμου (καλλιεργητών στην προκειμένη περίπτωση) να εξασφαλίσουν περισσότερα κέρδη από αυτό που κάνουν....την νόμιμη, κανονική έως και παραδοσιακή δουλειά τους....

      Το παράδειγμα με τον βαμβακόσπορο και την καλλιέργεια βαμβακιού στην Ελλάδα θα σας δώσει μιά ιδέα πώς γίνεται το παιχνίδι από τις εταιρίες....(όσο πιό σύντομα γίνεται)....


      Ως το 1987 οι σπόροι βαμβακιού στην Ελλάδα ήταν ελληνικής παραγωγής από την ΚΕΣΠΥ (=ΚΕντρική ΣΠοροπαραγωγική Υπηρεσία)....


      Ο Ελληνικός σπόρος ήταν από αιώνες καλλιεργημένος και προσαρμοσμένος στο τοπικό κλίμα και στις ιδιαιτερότητες που αυτό παρουσιάζει κατά την διάρκεια των αιώνων.....ταυτόχρονα οι ίδιοι οι καλλιεργητές επιλέγοντας σπόρους από φυτά που είχαν τα πιό επιθυμητά χαρακτηριστικά είχαν καταφέρει με τα χρόνια να δημιουργήσουν μια ποικιλία (ΕΥΑ) που είχε άριστα ποιοτικά χαρακτηριστικά(πολύ μακρυά και ανθεκτική ίνα με τέλεια αποτελέσματα στα κλωστήρια)....ταυτόχρονα είχε και πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις για τον παραγωγό σε απόδοση κιλών στο στρέμα, άρα ικανοποιητικό εισόδημα....


      Από το 1987 έγινε κάποιου είδους απελυθέρωση των αγορών (δεν έχω ιδέα τί) που επέτρεψε στους γεωπόνους να εισάγουν ελέυθερα σπόρους αρκεί να είχαν κάποια πιστοποίηση ...

      Από τότε έγινε το εξής: οι ντόπιοι σπόροι πωλούνταν από μιά κρατική υπηρεσία ,με πραγματικά κόστη κτλ με αρκετά χαμηλή τιμή , και συγκεκριμένο περιθώριο κέρδους για τους γεωπόνους....οι εισαγόμενοι σπόροι είχαν ιδιώτη εισαγωγέα....άρα μεγάλη τιμολογιακή ευελιξία....έδιναν λοιπόν σε όλους τους ιδιώτες γεωπόνους ποσσοστά διπλάσια και τριπλάσια απ'ότι τους έδινε η ΚΕΣΠΥ , οπότε όποιος πήγαινε στον γεωπόνο για σπόρο βάμβακος έτρωγε μιά ξεγυρισμένη πλύση εγκεφάλου για την ανωτερότητα των εισαγόμενων σπόρων (παρ'όλο που οι τιμές τους είχαν φτάσει έως και πάνω απ'το διπλάσιο έναντι των ντόπιων-αν και αυτό από πολλούς ήταν ένδειξη ανωτερότητας)....

      Το αποτέλεσμα ήταν να γεμίσει η Ελληνική βαμβακοκαλλιέργεια με χιλίαδες σπόρους με χιλιάδες διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά....χωρί καμία μελέτη και πρόβλεψη από κανένα υπέυθυνο...(αργότερα η ΚΕΣΠΥ απαξιώθηκε εντελώς και έκλεισε σαν ζημιογόνος(!!!!!)- την στιγμή που χρόνια ολόκληρα πληρώναν κάποιες ιδιωτικές άσχετες εταιρίες με τον τρόπο της προβληματικής)....


      Το σύνολο αυτό των ενεργειών και το αποτέλεσμα να έχουμε κάθε χωράφι με βαμβάκι με διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά οδήγησε το Ελληνικό βαμβάκι που για αιώνες είχε ένα ποιοτικό στάνταρ από τα υψηλότερα στον κόσμο ,άρα και τιμή ανάλογη δλδ από τις καλυτερες της αγοράς, να οδηγηθεί σε πλήρη απαξίωση στις αγορες και να χρησιμοποιείται μόνο σε τελευταίας ποιότητας κλωστήρια και να λαμβάνει αναλόγως και τις μικρότερες τιμές διεθνώς -έως και να χαρακητρίζεται ανεπιθύμητο....

      Κάποιες προσπάθειες επαναφοράς των παλιών ποικιλιών δεν ευωδόθηκαν γιατί εκτός από την εχθρότητα των εισαγωγέων αντιμετώπισαν και την εχθρότητα του ίδιου του κρατικού μηχανισμού,αλλά έπεσαν και στην εποχή που το βαμβάκι μπήκε σε άλλα κανάλια ελέγχου των παραγωγών με το σύστημα των επιδοτήσεων κτλ...

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/10/2010 14:52:05

    Η λέσχη των καλών
    (και το permafrost)

    Συνάντηση δισεκατομμυριούχων με αντικείμενο τον έλεγχο του πληθυσμού της γης

    Το Μάιο του 2009 έγινε στο Μανχάταν μια συνάντηση χαμηλής δημοσιότητας. Σε μια διακριτική συνεδρία 14 δισεκατομμυριούχοι και πανίσχυροι παράγοντες της Αμερικής συγκεντρώθηκαν για να συζητήσουν την ανησυχία τους για τη ραγδαία αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού, τους τρόπους επιβράδυνσής της και τις δυνατότητες βελτιώσεων στην υγειονομική περίθαλψη και στην εκπαίδευση (ο πληθυσμός οδεύει προς τα 9,3 δις. από τα 6.6 δις. που είναι σήμερα).
    Την πρωτοβουλία για τη συνάντηση είχε ο Μπ. Γκέιτς.
    Η συνάντηση έγινε στο οίκημα διαμονής του σερ Πολ Νερς (Βρετανός βιοχημικός, κάτοχος βραβείου Νόμπελ), προέδρου του ιδιωτικού πανεπιστημίου Ροκφέλλερ.
    Σε αυτή τη λέσχη των καλών πήραν το λόγο και ανέπτυξαν τις ανησυχίες τους:
    οι 3 συνδιοργανωτές: Μπιλ Γκέιτς, Γουόρεν Μπάφετ, Ντέϊβιντ Ροκφέλλερ και οι 6 προσκεκλημένοι: Τζορτζ Σόρος, Μάικλ Μπλούμπεργκ, δήμαρχος ΝΥ, Αρν. Σβαρτσενέγκερ, Ντέιβιντ Ροκφέλλερ τζούνιορ, Τεντ Τέρνερ, Όπρα Γουίνφρεϊ. Αλλά και οι λιγότεροι γνωστοί: Πίτερ Πίτερσον (σύμβουλος της κυβέρνησης σε θέματα συμμαζέματος του προϋπολογισμού και συνιδρυτής της Blackstone Group), Τζούλιαν Ρόμπερτσον (διαχειριστής hedge funds), Τζων Μοργκριτζ (πρώην πρόεδρος της Cisco με τη γυναίκα του), Έλι Μπρόντ (επενδυτής γης και real estate με τη σύζυγο, Έυθ).
    Η κατακλείδα της συνεδρίας ήταν ότι πρέπει να ενώσουν δυνάμεις για να ελέγξουν την αύξηση του πληθυσμού και για να παρακάμψουν τις πολιτικές και θρησκευτικές αντιστάσεις που προβάλλουν πολιτικοί ηγέτες στις χώρες του τρίτου κόσμου ιδίως, οι οποίοι θεωρούν ότι η αντισύλληψη και η εκπαίδευση των γυναικών θα εξασθένιζε τις παραδοσιακές αξίες στις χώρες αυτές. Τονίστηκε επίσης η ανάγκη να δράσουν ανεξάρτητα από τους επίσημους κυβερνητικούς φορείς, οι οποίοι αδυνατούν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση.
    Η ενημερωτική αυτή συνεδρία κρατήθηκε μακριά από τα μέσα ενημέρωσης. Όταν διέρρευσαν οι πρώτες πληροφορίες δήλωσαν ότι ήθελαν να συζητήσουν χωρίς να ανησυχούν ότι όσα θα έλεγαν θα μεταφέρονταν στις εφημερίδες «φωτογραφίζοντάς τους ως την αφανή εναλλακτική παγκόσμια διακυβέρνηση».

    Έλεγχος και της παγκόσμιας τροφής ή απλά κατάψυξη σπόρων; Permafrost


    Όμως ο μεθοδικός και καλός Μπιλ έχει τσακώσει το θέμα του πληθυσμού σφαιρικά, προνοώντας να μην αφεθεί ακάλυπτη καμία χαραμάδα του. Οπαδός της ανοιχτής κοινωνίας, της κατάργησης των συνόρων και δικαιωματικά πρώτος τη τάξει στην ιεραρχία της παγκοσμιοποίησης, και έχοντας διασφαλίσει πρώτα ότι το δικό του προϊόν, το λογισμικό, θα σκαρφάλωνε στις απάτητες κορφές του Θιβέτ, θα φώτιζε από τα παράθυρα της οθόνης του τις αχυρένιες εξαθλιωμένες καλύβες σε κάθε πεινασμένο χωριό της Αφρικής, αποφάσισε να ασχοληθεί ενεργά και με τον έλεγχο της θρέψης του παγκόσμιου πληθυσμού!

    Μέχρι στιγμής έχει ξοδέψει δεκάδες εκατ. δολάρια για την ανάπτυξη της περίφημης Τράπεζας Σπόρων, που βρίσκεται στο σύμπλεγμα των νησιών Svalbard, ένα από τα πιο απομακρυσμένα σημεία της γης, στη θάλασσα του Μπάρεντς στον Αρκτικό Ωκεανό, όχι μακριά από το Βόρειο Πόλο.

    Στο πρότζεκτ αυτό δεν είναι μόνος του. Συμμετέχουν το ίδρυμα Ροκφέλλερ, η κυβέρνηση της Νορβηγίας, η Monsanto Corp. και η Syngenta Foundation. Εκεί, στο νορβηγικό νησί Spitsbergen, που ανήκει στο σύμπλεγμα των νησιών Svalbard κτίστηκε η τεράστια υπόγεια εγκατάσταση «ψυγείο» της φωτογραφίας, που είναι γνωστή με το όνομα Svalbard Global Seed Vault, και όπου φυλάγονται σε πολική κατάψυξη κάθε είδους σπόροι, παρθένοι ή γενετικά τροποποιημένοι.

    (αφορμή για το ψάξιμο αυτό ήταν η έκθεση του ΟΗΕ που υπολογίζει για φέτος 90 εκατ. περισσότερους ανθρώπους, γυναίκες με παιδιά στην πλειοψηφία, να επιβιώνουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας, και την επείγουσα ανάγκη κατασκευής αποχωρητήριων για 1,4 δισ. ανθρώπους που δεν έχουν. Η λέσχη των καλών μπορεί αν θέλει να πιάσει αμέσως δουλειά!).

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ αλλενάκι 05/10/2010 15:54:18

      αλλενάκι βάλε κι ένα λινκ να μπορούμε να ανατρέξουμε σε τέτοιες χρήσιμες πληροφορίες.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ tsilivithras 05/10/2010 16:12:26

        Τsili το λινκ
        h**p://www.seedvault.no/ Αλλά και Permafrost ή Svalbard να γράψεις θα σου βγάλει χιλιάδες δημοσιεύσεις.

    • 11888 avatar
      11888 @ αλλενάκι 05/10/2010 20:03:02

      Ακου εκει λεσχη των καλών.Μηπως στην πραγματικοτητα μιλαμε για λεσχη των κάλων στον εγκεφαλο?Εχουν μαζεψει ολα τα λεφτα του κοσμου αλλα αν μας ρουφιξουν το αιμα δεν θα ησυχασουν.

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/10/2010 15:33:21

    Το λινκ που έφερε ο Τsili εδώ για το νόμο που θέλουν να περάσουν στην Αμερική που θα μαντρώσει στην κυριολεξία και θα παγιδεύσει όλο τον πληθυσμό σε ουρανοξύστες σε πόλεις, απαγορεύοντάς του τη διαμονή στα προάστια και στην περιφέρεια, συσχετίζεται με αυτά που ανακοίνωσαν εδώ πριν από μερικές μέρες, για αύξηση του ορίου οικοδόμησης στις εκτός σχεδίου περιοχές από τα 4 στα 6 και στα 12 στρέμματα.

    Με την αύξηση στα 6 και στα 12 στρέμματα παραδίδεται η γη στις μεγαλες εταιρείες development και ο μικροϊδιοκτήτης που έχει ένα χωράφι 250, 500 μέτρα, 1 στρέμμα, δεν θα μπορεί ούτε να το καλλιεργήσει εξ αιτίας του Κώδικα Aλιμεντάριους αλλά ούτε και να κυνηγήσει για τη διατροφή του, διότι με νόμο που ερχεται στην ΕΕ στις 11 Οκτωβρίου απαγορεύουν την κατοχή ως και σφεντόνας, αεροβόλου και ασφαλώς και της κυνηγετικής καραμπίνας.

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 05/10/2010 15:42:57

      αλλενάκι

      αυτό το «με νόμο που ερχεται στην ΕΕ στις 11 Οκτωβρίου απαγορεύουν την κατοχή ως και σφεντόνας, αεροβόλου και ασφαλώς και της κυνηγετικής καραμπίνας.» πώς προκύπτει;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 05/10/2010 15:50:15

        το διάβασα σήμερα στo enet

    • Minnie avatar
      Minnie @ αλλενάκι 05/10/2010 15:50:25

      Θα απαγορευονται και τα Kalashnikov των εγκληματιων η μηπως θα εξαιρεθουν για να μην τους στερησουμε το δικαιωμα να ληστευουν και να σκοτωνουν αναλογα με τα κεφια τους?
      Οι βαριοπουλες των "αγωνιστων"? Θα θεωρηθουν οπλο η εργαλειο εργασιας?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Minnie 05/10/2010 15:56:46

        Ακριβώς Minnie, that's the point!
        Των αλλοδαπών εγκληματιών θα κατάσχουν τα καλάσνικοφ?

        Ή θα αφήσουν τον Ελληνικό πληθυσμό των χωριών και των πόλεων βορά?

        Aν ισχύσει αυτός ο νόμος, χωρίς να προηγηθεί πρώτα αφοπλισμός όλων ανεξαιρέτως των αλλοδαπών ουσιαστικά μας παραδίδουν σαν πρόβατα επί σφαγή, όπως έγινε με τη Σερβία.

      • Minnie avatar
        Minnie @ Minnie 05/10/2010 16:05:29

        Αλλοδαπων και μη. Ο εγκληματιας ειναι εγκληματιας, αδιαφορο ποιας εθνικοτητος και αδιαφορο αν ειναι στην χωρα νομιμως η οχι.

        Ανυπομονω να δω το μετρο να εφαρμοζεται.
        Ειμαι σιγουρη οτι οι κυβερνωντες "εχουν σχεδιο".

        (προσθεστε κατα βουλησιν τοννους πικρας και σαρκασμου)

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Minnie 05/10/2010 16:11:17

        Βέβαια.
        Όμως εμείς, οι Έλληνες πολίτες που εργαζόμαστε και ζούμε στα σπίτια μας ειρηνικά είμαστε άοπλοι.
        Βαρύς οπλισμός αυτού του τύπου άρχισε να εισρέει "κατά ριπάς" στην Ελλάδα από το 90 και μετά... με τον ερχομό εκατοντάδων χιλιάδων βαλκάνιων και άλλων που ο καθένας κουβαλάει και από ένα σιδερικό για προσκεφάλι και στο αυτοκίνητο.

      • Minnie avatar
        Minnie @ Minnie 05/10/2010 16:30:25

        Συμφωνω μαζι σου απολυτα. Η εκρηξη της εγκληματικοτητας συμπιπτει με την εισοδο ολης της σαρας και μαρας που θα τρωγανε κλωτσια απο οποιαδηποτε ευνομουμενη χωρα... εμεις ομως ειμαστε προοδευτικοι, ξερουμε καλυτερα.
        Περαστε, καθιστε, να σας προσφερουμε δουλεια, στεγη, υγεια, παιδεια και μια ιθαγενεια να σας βρισκεται?

        Απλως εχω την εντυπωση οτι η εγχωρια παρανομια ζηλεψε και αποφασισε να "αναβαθμιστει". Γι'αυτο δεν κανω διακριση.

        Πρεπει να φυγω. Καλο βραδυ αλλενακι και υπολοιποι.
        Catch you later.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Minnie 05/10/2010 16:30:55

        Και αν ψηφιστεί ο νόμος αυτός, θα έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά;

        Οι ιδιωτικοί στρατοί που προστατεύουν επιχειρηματίες και πολιτικούς θα είναι αφοπλισμένοι, στις ωρες εκτός υπηρεσίας;

        Και αν πολιτικοί και μεγαλοεπιχειρηματίες έχουν το δικαίωμα στην άμυνά τους διότι πληρώνουν, οι υπόλοιποι απλοί Έλληνες θα πεταχτούν στον κουβά;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Minnie 05/10/2010 16:51:55

        @ δρόμος

        Πρόληψη της μετανάστευσης δεν πρόκειται να δεις γιατί αυτοί που «κόπτωνται» γι αυτή είναι αυτή που την δημιουργούν. Παράγει μαύρο χρήμα και τους βοηθάει στα σχέδια τους τα μέγιστα.
        Πόλεμοι, ανέχεια, φτώχεια και ξεριζωμός παράγουν την (λαθρο)-μετανάστευση και δημιουργούνται από τα ίδια ιδρύματα/κράτη/θεσμούς με πλάτες των τραπεζιτών που χρηματοδοτούν το έγκλημα εκατοντάδες χρόνια πριν.
        Όπως δεν απαγορεύουν το κάπνισμα εντελώς γιατί εισπράττουν δις σε φόρους.
        Όπως δεν απαγορεύουν τα junk food (παρά το ότι έχουν αποδειχτεί πιο φονικά από το κάπνισμα) εφόσον εισπράττουν δις σε φόρους.
        Όπως δεν αποφασίζουν να απαγορεύσουν/ρυθμίσουν/νομοθετήσουν τις εκπομπές ρύπων στις μεγάλες βιομηχανίες/καρτέλ παρά μόνο πουλάνε τρόμο στον κόσμο για να εισπράξουν περισσότερους φόρους και να δημιουργηθεί χρηματιστήριο ρύπων.
        Όπως ξέρουν πολύ καλά ότι είναι απαραίτητα μέτρα προστατευτισμού ώστε οι κοινωνίες να προστατεύσουν το εισόδημά τους και να επιβιώσουν με λιγότερα προβλήματα αλλά το πολυεθνικό κεφάλαιο θέλει no borders-no duties.

        Οι φιλανθρωπικές/κοινωφελείς/εθελοντικές οργανώσεις έχουν αλλωθεί από τις συζύγους, τους γόνους και τους τυχάρπαστους χολυγουντιανούς σταρ.
        Επίσης από τις εταιρίες που έχουν τεράστιες φοροαπαλλαγές μέσω αυτών.
        Εξαιρετικά δύσκολο πλέον να ξεχωρίσεις ποιοι κάνουν πραγματική εθελοντική δουλειά και κινούνται με αγαθά κίνητρα.

        @ αλλενάκι

        Μεγάλο θέμα ανοίγεις με την οπλοκατοχή. Είναι ένα ξεχωριστό πεδίο θέσεων και απόψεων. Φυσικά και είναι αλληλένδετο με την εισροή εγκληματικού στοιχείου μέσω των ΛΑΘΡΟ (γεια σου ρε Dimi) αλλά όχι μόνο

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Minnie 05/10/2010 17:01:24

        Τσιλιβίθρα, προφανώς δεν αναφέρομαι σε καθεστωτική πρόληψη. Όσο για τον εθελοντισμό, κι όμως υπάρχουν ακόμη (και πάντα υπήρχαν) δυνατότητες να διαρραγούν τα τείχη.
        Πολύ μικρό παράδειγμα, η βοήθεια που έστελνε η Ελλάδα στους εμπόλεμους Σέρβους. Επίσης, τα σχολεία και ιατρεία στην Αφρική (ξέρω για Κένυα, Καμερούν, Νιγηρία).

        Εγώ έθεσα το θέμα τι μπορούμε να κάνουμε ΕΜΕΙΣ, αντί να αμπελοφιλοσοφούμε. Έχω κάνει αρκετά στο παρελθόν, και μπορώ πάντα να προσφέρω, από ιδέες, μέχρι δράση. ΑΥΤΑ.

  16. δρόμος avatar
    δρόμος 05/10/2010 16:22:00

    γιαυτό ας επιστρέψουμε εκεί, από όπου ξεκινήσαμε: να βρεθεί τρόπος πρόληψης της μετανάστευσης, ώστε ναμένουν όλοι στον τόπο τους, αγωνιζόμενοι για τη ζωή τους εκεί.

    Καθόλου κακή η ιδέα σου, αλλενάκι, για υιοθεσία. Αλλά και ο εθελοντισμός δουλεύει, αρκετά καλά. Απλώς η κλίμακα επιρροής είναι πολύ μικρότερη. Είναι και μια ευκαιρία να εκτραπεί το "έργο" των ΜΚΟ σε ουσιαστικότερο έργο, αντί να αποτελούν πρακτορεία των διαφόρων καρτέλ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.