#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/12/2008 19:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επί τoν τύπo των ήλων

[youtube U62ZUaZ08tM]
______________________________________________________________________________________
Το κύριο αντικείμενο μας εδώ είναι να περιγράψουμε και να αναλύσουμε την κατάσταση όσο μπορούμε πιο αντικειμενικά, χωρίς πάθος και προκαταλήψεις προς κανένα. Όπως όμως έχουμε ξαναπεί γνωρίζουμε, επίσης, πολύ καλά και τη ρήση του Δάντη: «Το πιο βαθύ καζάνι της Κόλασης φυλάγεται γι' αυτόν που σε περιόδους κρίσης αποφεύγει να επιλέξει στρατόπεδο».

Είμαστε λοιπόν στο πλευρό των εξεγερμένων μαθητών και νέων που διαδηλώνουν την αγανάκτησή τους προς ένα άδικο και ανελέητο κράτος.

Καταδικάζουμε όμως και τα φαινόμενα βίας και την συστηματική εκτέλεσή τους που υποδεικνύουν πλέον την ύπαρξη οργανωμένου σχεδίου.

- Δεν είναι δυνατόν «μαθητές» να επιτίθενται μέσα σε μιάμιση ώρα σε 15 αστυνομικά τμήματα (χθες).

- Οι λεηλασίες καταστημάτων (μπροστά στα μάτια μας) από εξοργισμένους μετανάστες που φιλοξενούμε στη χώρα μας δεν είναι επανάσταση

- Το αιτήματα για αφοπλισμό της αστυνομίας ούτε ο Τρότσκι δεν θα τα διατύπωνε σε παρόμοιες συνθήκες.

- Οι καταστροφές περιουσιών βιοπαλαιστών δεν έχουν καμία σχέση με την δίκαιη αγανάκτηση που πλημμυρίζει όλους μας. Αντιθέτως μόνο την κυβέρνηση διευκολύνουν κι εκείνους που θέλουν να ξεσηκώσουν τους «μικροαστούς» εναντίον των «αναρχικών»

Πόσοι όμως είναι οι προβοκάτορες και οι πράκτορες; 50, 100, 500; Είναι αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης και των πολιτικών κομμάτων να τους εντοπίσουν, αδρανοποιήσουν και προφυλάξουν το κίνημα. Εμείς προειδοποιήσαμε από την αρχή ότι έπρεπε να περιφρουρηθούν οι διαδηλώσεις των μαθητών. Τα κόμματα όμως για μια ακόμα φορά αποδείχθηκαν ξεκομένα απο την κοινωνία.

Η εκτίμησή μας ότι πρόκειται περι μιας «ιδιότυπης κοινωνικής εξέγερσης» παραμένει και θα την αναλύουμε στη συνέχεια. Παραμένει επίσης η εκτίμηση μας ότι για την όλη εξέλιξη ευθύνονται επίσης «πολλά επιμέρους συμφέροντα και μια μεγάλη ανικανότητα (της κυβέρνησης)».

Ποια είναι αυτά τα «επιμέρους συμφέροντα»; Μέχρι στιγμής αποφύγαμε να αποκαλύψουμε και άλλες πλευρές των γεγονότων, για να μην ρίξουμε λάδι στη φωτιά. Δεν αναδημοσιεύσαμε λοιπόν, η κόβαμε από τα σχόλια, προβοκατόρικα μηνύματα που κατά τα άλλα δημοσιεύονταν αλλού επιδεικτικά. Όπως το χθεσινοβραδινό που μιλούσε για επίθεση με ...ελικόπτερα στο Πολυτεχνείο (!!!).

Κάποιες πτυχές όμως των γεγονότων πρέπει τώρα να επισημανθούν. Όπως το αποκαλυπτικό video που δείχνει πολλά για την δράση ακραίων υπερεθνικιστικών στοιχείων γειτονικής χώρας  Το video μετέδωσε  το  euronews

(http://www.greekamericannewsagency.com/)

Ή τα δυο μηνύματα που διοχετεύονταν χθες μέσω sms για να κινητοποιήσουν τον κόσμο και μας κάνουν να διερωτώμεθα: «Ποιοι είναι αυτοί που επιδιώκουν να σύρουν τον λαό σε καταστάσεις του παρελθόντος»; Ποιοι και γιατί μας οδηγούν στο χάος;

Επισημαίνουμε επίσης τα μηνύματα που καλούν σε κατάληψη του Πολυτεχνείου και λειτουργία ραδιοφωνικού σταθμού (!!!) που γνωρίζετε ήδη από τα σχόλια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος avatar
    Νίκος 12/12/2008 19:23:12

    Η καλυτερη συνοψη που εκανες εως τωρα ΠαραγονταΧ.

    Εχει μαλλιασει η γλωσσα μας να λεμε οτι συγκεκριμενα κεντρα θελουν ακυβερνησια στη χωρα, αλα Χιλη, αλα Ουκρανια, αλα Λευκορωσια.

    Και νομιζω οτι οι περισσοτεροι μας θα συμφωνησουμε με τη το οτι ως λαος δεν πρεπει να αφησουμε τα εσωτερικα μας προβληματα να γινουν εργαλεια αποδυναμωσης της Ελλαδας.
    ΟΙ καιροι ου μαινετοι. Το τελευταιο το λεω για τους αντιαρχαιους, αντινεους συνελληνες που τους παθιαζουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΙ αλλα πολεμουν τον φαντασιακο ελληνικο γιατι ετσι λεει η μετανεωτερικη "προοδευτικη" θρησκεια τους.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/12/2008 19:37:19

    Λοιπόν είναι εξέγερση.
    Ερωτω : Οι εξεγερμένοι μπορούν να μαζέψουν εκατό χιλιάδες κόσμο;Οχι.
    Μπορούν να κάνουν μία συγκέντρωση με το ένα δέκατο του κόσμου των συγκεντρωσεων του Χριστόδουλου άσχετα με τον αστείο λόγο που τις είχε υποκινήσει;Oχι.
    Επειδή λοιπόν ΔΕΝ μπορούν να τα κάνουν αυτά η ΒΙΑ είναι μονόδρομος.Μόνο με τη βία μπορούν να καλύψουν το γεγονός ότι είναι μειοψηφία.Μόνο με τη βία μπορούν να έχουν πολιτικά αποτελεσματα.Και μόνο με τη βία μπορούν να ελπίζουν σε ένα δεύτερο θύμα για να ξεσηκώσουν και άλλους.Ειδικά οι επιθέσεις 15χρονων σε αστυνομικά τμήματα επιδιώκουν ένα δεύτερο 15χρονο νεκρό από αστυνομικό.
    Μία λέξη μπορεί να χαρακτηρίσει λοιπόν τα όσα γίνονται : ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ.

  3. Νίκος avatar
    Νίκος 12/12/2008 19:43:05

    Ετσι ειναι Ψυχραιμε,

    Ποιος θυμαται τον 24χρονο ειδικο φρουρο που έφυγε απο την ζωη μετά την δολοφονικη και ανανδρη επίθεση που είχε δεχθεί το 2007 από ομάδα 30 "αναρχικών";

    αυτο και αλλα πολλα, ειδικα οι καταληψεις/καταστροφες δημοσιας πανεπιστημιακης περιουσιας εμεινα ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ. Και να που οδογησαν.

    ΠΑραγονταΧ,

    "Επισημαίνουμε επίσης τα μηνύματα που καλούν σε κατάληψη του Πολυτεχνείου και λειτουργία ραδιοφωνικού σταθμού (!!!) που γνωρίζετε ήδη από τα σχόλια".

    Θα ημουν ο πρωτος που το επικροτει ΑΝ, λεω ΑΝ μιλουσαν για εθνικη ανεξαρτησια και παιδεια (ελευθερια, δοξα τω Θεω εχουμε μεχρις αυτοκαταστροφης) και ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ.

  4. De Profundis avatar
    De Profundis 12/12/2008 19:47:01

    Θα το πω γιατί αλλιώς θα σκάσω....

    Στην σημερινή ειρηνική πορεία των μαθητών και στην συμβολή των οδών Σταδίου & Πεσμαζόγλου είδα εγώ και μια 100 ακόμη άτομα, λέω είδα δεν άκουσα, μαθητή να βγαίνει από το μέσο της πορείας και να ξανασπάει μέρος μεγάλης βιτρίνας που προ μισής ώρας είχαν επισκευάσει.

    Στην αναμπουμπούλα έριξαν κι άλλοι στα αυτοκίνητα του κεφαλαίου Datsun,Fiat κλπ δεκαετίας και βάλε.


    Πως το είδα! κάποιοι είχαν την φαεινή ιδέα να διώξουν τον κόσμο από την δουλειά την ώρα της αιχμής των επεισοδίων κι ο κόσμος δεν ήξερε τι να κάνει και που να πάει.

    Τόσο ανόητος λαός είμαστε.

  5. Γιάννης avatar
    Γιάννης 12/12/2008 19:51:51

    Επισημαίνετε μήνυμα που ζητούσε κατάληψη του Πολυτεχνείου?????
    Μα το Πολυτεχνείο βρίσκεται μέρες υπό κατάληψη!

    Και κάνετε λινκ με το GreekAlert???? Μήπως πρέπει να διαβάσουμε και το βιβλίο του Χιδίρογλου?
    Σχολιαστές του Antinews λίγη ψυχραιμία δεν βλάπτει στην ανάλυση της κατάστασης. Εκτός αν...

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 12/12/2008 19:53:40

    Αυτο ειναι αληθεια; Μπορει κανεις να το επιβεβαιωσει;

    "Η πρόεδρος του ΚΚΕ κ.Παπαρήγα σε συνέντευξή της προς πρακτορείο ειδήσεων (ΠΟΙΟ;) συνέδεσε ευθέως τη δράση των κουκουλοφόρων με δράση ξένων μυστικών υπηρεσιών!"

  7. Factorx avatar
    Factorx 12/12/2008 20:01:08

    @Γιάννης: Μηνυμα που λάβαμε χθες (και άλλοι) λέει τα εξής:

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
    Κάτω η κυβέρνηση των δολοφόνων- να παραιτηθούν ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης
    και όλοι οι υπεύθυνοι
    Να καταδικαστούν άμεσα και τελεσίδικα οι αστυνομικοί που δολοφόνησαν και
    οι προϊστάμενοί τους.
    Κάτω η αντεργατική-αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης στο σύνολό της
    Απόσυρση των ΜΑΤ από τους δρόμους, τα συλλαλητήρια, τις πορείες και το
    χώρο του Πολυτεχνείου.
    Να αφοπλιστούν τώρα όλες οι ειδικές δυνάμεις
    Άμεση απελευθέρωση των συλληφθέντων από τις διαδηλώσεις
    Κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας που παραγράφει εγκλήματα

    ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ:
    ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ - ΠΑΛΑΪΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/12 και ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΙΣ 12 ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
    ΠΑΛΑΪΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6ΜΜ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
    ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ
    ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΩΝ
    ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
    ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΩΣ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΩΝΑ

    Προτείνουμε τις εξής δράσεις:
    Δημιουργία ραδιοφωνικού σταθμού-κατάληψη σε μέσα μαζικής ενημέρωσης.
    Λειτουργία φαρμακείου στο Πολυτεχνείο. Αντίδραση στις συλλήψεις και
    οργανωμένη λαϊκή αντιβία.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/12/2008 20:02:05

    Δεν ανέφερα καμμία θεωρία συνωμοσίας.
    Ερωτω : Οι εξοργισμένοι και εξεγερμένοι μπορούν να κάνουν μία συγκέντρωση εκατό χιλιάδων ανθρώπων;
    Και αυτό συμπεριλαμβανομένων των μαθητών.
    Γιατί αν ζητούσαμε συγκέντρωση όσων είναι πάνω από 25 δηλαδή στη παραγωγική διαδικασία ούτε 10 χιλιάδες δεν μπορούν να μαζέψουν.
    Υ.Γ. Οι συγκεντρωσεις του ΚΚΕ που μπορεί να πιάσει τετοιους αριθμούς δεν πιανονται γιατί είναι προφανές ότι δεν είναι στο ίδιο μήκος κύματος.

  9. ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ 12/12/2008 20:03:31

    Η Θράκη απώλεσε το Μέγιστο Πολιτικό της κεφάλαιο!!!
    - Ο κ. Κοντός επνίγει στα αβαθή νερά της Βιστωνίδας.
    - Ο κ. Ε. Στυλιανίδης – Υπουργός Παιδείας – διασκεδάζοντας στα μπουζουκομάγαζα την ώρα της δολοφονίας του 15χρονου μαθητή.
    - Ο κ. Γεροντόπουλος λόγω βλακείας – ιδιότητα που ο ίδιος αποδίδει στον εαυτό του .
    ΙΣΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΛΠΙΔΑ.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/12/2008 20:12:38

    Μα δεν μπορούν να υπάρξουν πολιτικοί στόχοι.
    Μη νομίζεις ότι είμαι κολλημένος.Αν υπήρχε δυνατότητα για κάτι άλλο θα το υποστήριζα και εγώ.
    Είμαστε μια υπερχρεωμένη χώρα με μεγάλο δημόσιο τομέα.Το στόχος μπορεί να υπάρξει που να είναι ταυτόχρονα και αριστερός και παραγωγικός;
    Ο Τσίπρας ζήτησε για να κατευνασθούν οι νέοι διορισμούς 100.000 νέων στο Δημόσιο.Μα είναι δυνατόν;Με τι λεφτά;

  11. Χριστόφορος avatar
    Χριστόφορος 12/12/2008 20:15:24

    @Ψυχραιμία
    Μιλάς για πραξικόπημα.
    Ποιος το κάνει; Νοείται πραξικόπημα χωρίς πυρήνα πραξικοπηματιών και σαφείς στόχους; Αν υπάρχει πυρήνας και στόχοι: ποιοι είναι;
    Ρωτάω για να καταλάβω τι εννοείς.

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/12/2008 20:19:40

    To όργανο του παρξικοπήματος είναι ο στρατός των αναρχικών ή γνωστών - αγνωστων που εκμεταλλεύεται την αγανάκτηση για να σπάει και να καίει τα πάντα.
    Σε ποιον υπακούει αυτός;Αγνωστον.
    Εδώ αρχίζουν οι θεωρίες συνωμοσίας.Μόνο αν ξέρουμε ποιος πραγματικά εναι πίσω από τους γνωστους - αγνωστους μπορούμε να βρούμε το στόχο.

  13. Χριστόφορος avatar
    Χριστόφορος 12/12/2008 20:26:20

    Άρα εσύ, Ψυχραιμία, αν κατάλαβα καλά αυτό που λες, υποψιάζεσαι συνωμοσία χωρίς να μπορείς να την συγκεκριμενοποιήσεις ή να την κατονομάσεις. (Με συγχωρείς για την επιμονή, βρίσκω τα σχόλιά σου ενδιαφέροντα -ακόμα και όταν διαφωνώ).

  14. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 20:28:20

    

    Όλοι αυτοί που δικαιολογημένα αγανάκτησαν για τις καταστροφές και το πλιάτσικο της ιδιωτικής περιουσίας, τι έκαναν για το πλιάτσικο στη δημόσια περιουσία;…… (Ολυμπιακή, ΟΤΕ, Λιμάνια,ΔΕΗ κ.λ.π….). Η δημόσια περιουσία είναι κοινό αγαθό και, κατά τούτο, έχει μεγαλύτερη αξία από την ιδιωτική….

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/12/2008 20:35:41

    @ Χριστόφορος
    Ακριβώς αυτό υποψιάζομαι.Τώρα να βγω και να κατηγορώ τους Αμερικάνους ή τον ένα και τον άλλο από τη στιγμή που δεν ξέρω ποιος ελέγχει τους γνωστους - αγνωστους δεν έχει νόημα.
    Η Παπαρρήγα μίλησε για ξένα κέντρα πίσω από τις λεηλασίες -δεν προσδιόρισε όμως τα κέντρα.

    @ 17
    Αυτά που υποστηρίζεις εσύ δεν τα υποστηρίοζυν με τίποτα τα επαναστατημένα τάγματα.

    @18
    Που είπα εγώ για τανκς στους δρόμους;
    O Tράγκας μάλλον είναι στο κόλπο-δεν έχω σχέση μαζί του.Εγώ λέω ότι η εξέγερση είναι ολιγάριθμη και η κύρια δύναμη κρούσης,οι αναρχικοί είναι αγνωστου κατευθύνσεως.

  16. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 20:38:37

    κερδοφορα επιχειρηση η ΔΕΗ

    ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ !!!
    αλλα τωρα πως φιλε οταν εγω ειμαι ποιο φερεγγειος απο αυτην 0,7% και βανε ....

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/12/2008 20:49:05

    @ 25
    Κοίταξε δεν ξέρω ακριβώς γιατί έκαναν καταληψη στου Κόκκαλη αλλά θα σου πω ότι μια καλύτερη φιλελεύθερη δημοκρατία όπως θέλεις εσύ δεν μπορεί να προκύψει απο εμπρησμούς ,καταλήψεις ,καταστροφές αναρχικών και αριστεριστών.
    Είναι αντίφαση.Ο φιλελευθερισμός σημαίνει πρώτα πρώτα κράτος δικαίου και είναι αντίθετος σε κάθε οχλοκρατία.
    Αυτό που θέλεις εσύ,το θέλω και εγω.
    ΑΝ έχεις δίκιο θα το δούμε σε συγκεκριμένα αιτήματα.

  18. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 20:55:45

    Ψυχραιμια -εχω την τυχη να γεννηθω σε λαικη δημοκρατια τωρα οπως λες φιλελεύθερη δημοκρατία με ιδιο τροπο ΚΑΤΕΡΕΥΣΑΝ !!!!!!Εκει ο Γκιερεκ ονομασε τους εργατες warcholy εδω Μπουλης εμας ολους μαλακιες ,αναρχηκους κλπ ε και οι νοικοκηρεοι χε...

  19. popolaros avatar
    popolaros 12/12/2008 21:07:13

    Κοινωνική εξέργεση των μαθητών με πολιτικό περιεχόμενο ;;

    Πρόσφατα σε τηλεοπτικό γκάλοπ, ρωτούσαν μαθητές ποιός ήταν ο Καραισκάκης.
    Ακούστηκαν τα πάντα...μέχρι και ότι ήταν αυτός που έφτιαξε το γήπεδο του ολυμπιακού.

    Ειλικρινά, πιστεύει κανείς ότι η καλοζωισμένη γενιά του warcraft,των chatrooms, των greeklish του playstation και του xfactor, έχει οποιαδήποτε σχέση με τους ιδεαλιστές,φτωχούς και αγνούς φοιτητές επί χούντας.

    Δεν ξέρω, ίσως μεγαλώνοντας γίνομαι και ποιό καχύποπτος, αλλά επιμένω να βλέπω οργανωμένο σχέδιο με πανευρωπαικές προεκτάσεις.
    Με χρησιμοποίηση βέβαια (indymedia κ.α), των άβουλων μαθητών για τους σκοτεινούς σκοπούς τους.

    Προσθέστε στα παραπάνω και τα παιχνίδια με τα spreads των κρατικών ομολόγων...

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/12/2008 21:12:39

    @ 27 - Ατακτος
    Αυτά που κατέρρευσαν δεν είχαν ελέυθερες εκλογές.
    ΕΔώ υπάρχουν.Αν υπάρχει συγκεκριμένη αναγκη για αλλαγή -και πράγματι υπάρχει- μπορούν να ιδρυθούν κόμματα και να κερδίοσυν τις εκλογές.
    Δε χρειαζεται το όργιο καταστροφής.
    Εκεί που γεννήθκες ατακτε τελικά το σύστημα υποχρεώθηκε σε ελέυθερες εκλογές που τις κέρδισε η Αλληλεγγύη και τότε έπεσε.
    ΕΔώ κανείς δεν εμποδίζει κάποιον να κατέβει σε εκλογές.
    @ 27
    ¨Ολες οι καταλήψεις όλων των χωρων είναι παράνομες αν το δεις από φιλελεύθερη σκοπιά.Βάση της φιλελέυθερης δημοκρατίας είναι ο σεβασμός της ιδιοκτησίας -βλέπετε κανένα σεβασμό εσείς σε αυτά που γίνονται;

  21. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 12/12/2008 21:17:20

    Με προβληματίζει ιδιαίτερα, το σχόλιο που παραθέτει ο ανώνυμος #10 και το link αυτού.

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/12/2008 21:20:39

    @ 33
    Aν ήταν μόνο αυτό δεν θα με προβλημάτιζε καθόλου.
    Αλλά είναι μικρό μέρος των όσων γίνονται.
    Η επίθεση στο Υπουργείο Εξωτερικών γίνεται για μια καλύτερη δημοκρατία;

  23. amerikanaki avatar
    amerikanaki 12/12/2008 21:22:34

    Ηρθαν και οι αναγνώστες του ποντικού και μας λένε οτι τα SMS είναι πλασ΄τά. Δυο μέρες τώρα ποτα δημοσσίευαν δεν το είχαν καταλάβει. Κι εμας στα παπ....,μας Φάκτορα που λεει και ο κουφός. Αν είναι πλαστά τα SMS, τότε ας ψάξουν να βρουν ποιο τα στέλνουν. Αδικο έχω;

  24. π. ΜΟΔΝΕ avatar
    π. ΜΟΔΝΕ 12/12/2008 21:24:34

    Επειδή την προηγούμενη φορά που έγινε η εξέγερση στο Πολυτεχνείο ακούσαμε την καθοδήγηση απο το ΚΚΕ και το χάσαμε, αυτή τη φορά Φάκτορα να βγάλεις μεγάλη ανακοίνωση για να πάμε

  25. Orestios avatar
    Orestios 12/12/2008 21:25:24

    @ #34
    Οι γρρρρρbloopers έχουν δηλώσει κατ' επανάληψη ότι αναρτούν τα κείμενα τους από USA (Ca) για να μην τους πιάσει η ελληνική νομοθεσία για εκβιασμό. Πολύ καιρό πρίν, την περίοδο που προέκυψε το θέμα των εκβιασμών μέσω blog.

  26. άσχετος avatar
    άσχετος 12/12/2008 21:26:16

    Πήγα προχθες στο Τμήμα Αγιας παρασκευης επειδή είπαν τα καναλια οτι το εχουν καταλάβει. Βλέπω καμια εικοσαριά πιτσιρικάδες. ρωταω τον εναν. Ποσο χρονών εισα ρε; 12 μου λεει. Οχι οχι 15 είμαστε πεταγεται ο διαπλονός. Ηταν 6-7 ελληνακια και τα άλλα αλβανάκια

  27. Naruto avatar
    Naruto 12/12/2008 21:26:40

    Ζυγισμενο και αντικειμενικο αρθρο.

    Να λεμε το ασχημο και το καλο.

    Η ΔΕΗ δεν ξερω αν ειναι κερδοφορα αλλα θα μπορουσε καλυστα να ειναι αν γινουν επενδυσεις, δεν διοριζουν τους ανεπαγγελτους φιλους τους Managers και αν δεν το παραξυλωνουν οι εργατοπατερες.
    Το ιδιο ισχυει και για τις υπολοιπες ΔΕΚΟ πλην κατι τραγικων που υπαρχουν απλα για να διοριζεται κοσμος.

    Οσο για το αν ειναι 10000 μονο και ειναι μειονωτητα, τοτε ασ κανει ο Καραμα... ενα δημοψηφισμα και αν δεν του βγει ασ αυτοεξοριστει στην Χ ευρωπαικη πρωτευουσα σαν τον θειο του.
    Οσο για τα αιτηματα που αναγραφονται παραπανω, παρακαλεστε τα παιδια να βαλλουν και την ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ μετα απο καταδικη για σπαταλη/αρπαγη κτλπ Δημοσιου χρηματος.

  28. KaryID avatar
    KaryID 12/12/2008 21:30:58

    Λογικό είναι να είναι αλβανάκια αφού το ποσοστό στα σχολεία είναι 50%.

  29. Factorx avatar
    Factorx 12/12/2008 21:32:38

    @Anonymous: εσένα δεν σου φασίνεται σαν πρσπαθεια επίκλησης κάποιων συλλογικων μνημών; σαν συναισθηματικός εκβιασμός μήπως; Δεν τους φτάνουν τα κανάλια;

  30. Peri Isokrati avatar
    Peri Isokrati 12/12/2008 21:36:49

    ο Ισοκράτης δεν είπε αυτό που έβαλαν στο στόμα του.Το απόσπασμα είναι από τον Αρεοπαγιτικό λόγο του και έχει στο πρωτότυπο ως εξής:

    Οἱ γὰρ κατ' ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ' ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ' ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ' ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν.

    Φυσικά, μετάφραση δεν μας χρειάζεται διότι όλοι εμείς οι Έλληνες την έχουμε μία και ενιαία και τρισχιλιετή.
    Επειδή όμως μπορεί να περάσει και κανείς αλλοδαπός που δεν μετέχει της ημετέρας παιδείας, μεταφράζω πρόχειρα το απόσπασμα:

    Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (ενν. στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.

    Μ’ άλλα λόγια, ο Ισοκράτης δεν μίλησε για «δημοκρατία που αυτοκαταστρέφεται».
    Αυτό είναι προϊόν ερμηνείας, για να μην πω προϊόν φαντασίας. Όπως προϊόν φαντασίας, που καμιά σχέση δεν έχει με το πραγματικό ρητό του Ισοκράτη, είναι και η ατάκα ότι η δημοκρατία «κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας».
    Για άλλη μια φορά, οι ελληναράδες χρησιμοποιούν τους αρχαίους όπως ο μεθυσμένος τον φανοστάτη: όχι για να φωτίσουν το δρόμο τους, αλλά για δεκανίκι που θα στηρίξει τα σαθρά τους επιχειρήματα.

  31. Orestios avatar
    Orestios 12/12/2008 21:41:15

    @ ΠΕΡΙ ΙΣΟΚΡΑΤΗ
    διάβασε Θουκιδίδη σε μετάφραση Ελευθερίου Βενιζέλου για να μην έχεις αμφιβολίες. Οι ερμηνίες δίνονται από τον ίδιο τον Θουκιδίδη. Έλληνας 100%

    Αι πόλεις λοιπόν ήρχισαν μαστιζόμεναι από στάσεις, και όσαι τυχόν περιέπιπταν εις αυτάς βραδύτερον, επειδή εμάνθαναν τα αλλαχού γινόμενα, εφιλοτιμούντο να υπερβάλουν εις εξεύρεσιν νέων επινοήσεων, δια της πολυμηχάνου υπουλότητος των επιθέσεών των και του πρωτοφανούς των εκδικήσεών των.
    »Και κατήντησαν να μεταβάλουν αυθαιρέτως την καθιερωμένην σημασίαν των λέξεων, δια των οποίων δηλούνται τα πράγματα.
    »Τωόντι η μεν παράλογος τόλμη εθεωρήθη ως ανδρεία, ετοίμη εις θυσίαν χάριν των πολιτικών ομοφρόνων, η προνοητική διστακτικότης ως εύσχημος δειλία, η σωφροσύνη ως πρόσχημα ανανδρίας, η δια κάθε τι σύνεσις ως βραδυκινησία.
    »Η τυφλή παραφορά εκρίθη ως ανδρική αρετή, ενώ η χάριν ασφαλείας περαιτέρω σκέψις ως εύσχημος πρόφασις υπεκφυγής.
    »Ο τα πάντα επικρίνων και τους πάντας κακολογών εθεωρείτο άξιος εμπιστοσύνης εις κάθε περίστασιν, ενώ ο αντιτιθέμενος προς αυτόν, ύποπτος.
    »Ο στήνων επιτυχή παγίδα εθεωρείτο άνθρωπος ευφυής, αλλά πολύ περισσότερον ικανός, ο οσφραινόμενος εγκαίρως αυτήν. Ενώ εκείνος που εφρόντιζε να μην ευρεθή εις την ανάγκην να κάμη ούτε το εν, ούτε το άλλο, εθεωρείτο διαλυτής του κόμματος και πανικόβλητος απέναντι των αντιπάλων.
    »Με μίαν λέξιν, ο προτρέχων άλλου εις την διάπραξιν κακού εκρίνετο άξιος επαίνων, καθώς και ο παρακινών άλλον εις διάπραξιν κακού, το οποίον εκείνος δεν είχε διανοηθή.
    »Και ο ίδιος άλλωστε ο συγγενικός ακόμη δεσμός εθεωρήθη ολιγώτερον στενός του μεταξύ πολιτικών ομοφρόνων δεσμού, διότι οι τελευταίοι ήσαν προθυμότεροι εις το να τολμήσουν κάθε τι χωρίς δισταγμόν.
    »Καθόσον οι φατριαστικοί σύνδεσμοι δεν συνιστώντο χάριν αμοιβαίας βοηθείας, επί τη βάσει των κειμένων νόμων, αλλά χάριν ιδιοτελών σκοπών, αντιθέτων προς τους καθεστώτας νόμους. Και η προς αλλήλους εμπιστοσύνη ενισχύετο όχι τόσον δια των προς τους θεούς όρκων, όσον δια της από κοινού διαπράξεως εγκλημάτων.
    »Οσάκις οι αντίπαλοι διετύπωναν ευλόγους προτάσεις, εκείνοι προς τους οποίους εγίνοντο αι προτάσεις, εάν ήσαν ισχυρότεροι, δεν τας απεδέχοντο με αίσθημα ειλικρινούς εμπιστοσύνης, αλλά λαμβάνοντες συγχρόνως τ' αναγκαία εξασφαλιστικά μέτρα. Επροτίμων πολύ περισσότερον ν' αντεκδικηθούν δια κακόν, το οποίον έπαθαν, παρά να προλάβουν το κακόν. Και οσάκις υπό την πίεσιν των περιστάσεων αντηλλάσσοντο τυχόν όρκοι προς ενίσχυσιν συνδιαλλαγής, οι όρκοι ίσχυαν μόνον προσωρινώς, εφόσον αμφότεροι οι ορκισθέντες δεν είχαν που αλλού να στηριχθούν. Αλλ' εκείνος, ο οποίος, δοθείσης ευκαιρίας, πρώτος ανέκτα το θάρρος του, εάν έβλεπε τον αντίπαλον απροφύλακτον, εξεδικείτο με μεγαλυτέραν ευχαρίστησιν, λόγω του ότι εξηπάτα την προς τον όρκον εμπιστοσύνην του αντιπάλου του, παρά εάν εξεδικείτο παλληκαρίσια. Διότι υπελόγιζεν ότι εκτός του πλεονεκτήματος της ασφαλείας, εκέρδιζε και το βραβείον της επιτηδειότητος αφού επεκράτησε δι' απάτης.
    Οι περισσότεροι τωόντι άνθρωποι προτιμούν να είναι αχρείοι και να ονομάζωνται επιτήδειοι, παρά να είναι χρηστοί και να λέγωνται ευήθεις, και δια το τελευταίον τούτο μεν εντρέπονται, ενώ δια το πρώτον υπερηφανεύονται.
    Αιτία όλων αυτών ήτο η δίψα της εξουσίας, την οποίαν γεννά η πλεονεξία και η φιλαρχία, και το φατριαστικόν πνεύμα, το οποίον εκτρέφουν τα δύο αυτά πάθη, εις όσους περιπέσουν άπαξ εις φατριαστικάς έριδας».

  32. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 12/12/2008 21:45:00

    ψυχραιμια- αφου ξερεις οσα λες ,Σε διαγραφω απο το ψυχραιμια και σε κατατασω .......

  33. Peri Isokrati avatar
    Peri Isokrati 12/12/2008 21:48:31

    @ Orestios

    Εύχαριστώ. Νά είσαι καλά

  34. Naruto avatar
    Naruto 12/12/2008 21:49:06

    Για το video Αλβανικη μου φανηκε η σημαια, βεβαια υπαρχει ενα σχολιο (youtube) που λεει οτι στο High resulution video, το οποιο αν υπαρχει δεν το βρηκα, φαινεται οτι ειναι αναρχικη (κοκκινο background και μαυρο αστερι?) και μπορει να ειναι και ΑΕΚτξιδες με αχρωματωψια.

  35. Orestios avatar
    Orestios 12/12/2008 22:10:21

    Προς κάθε ανώνυμο
    Που είναι ο GAP, mind the να σταθεί στο πλευρό των εξαγριωμένων πολιτών, των άνεργων, των νεαρών, και να καταγγειλει την βία της δεξιάς?
    Που ΚΡΥΒΕΤΑΙ?????
    Γιατί σιωπά??????

  36. Naruto avatar
    Naruto 12/12/2008 22:21:32

    - Δεν είναι δυνατόν «μαθητές» να επιτίθενται μέσα σε μιάμιση ώρα σε 15 αστυνομικά τμήματα (χθες).
    Πανελλαδικα δεν το βρισκω δυσκολο. Μονο στην αθηνα ετσι και ετσι. Επιθεσεις ομως υπαρχουν πολλες. Αν το Mega πει επιθεση σημαινει γιαουρτωμα-δολοφωνια αν το πει στο Star φτανει απο μουτζα μεχρι επιθεση εξωγηινων.

    - Οι λεηλασίες καταστημάτων (μπροστά στα μάτια μας) από εξοργισμένους μετανάστες που φιλοξενούμε στη χώρα μας δεν είναι επανάσταση
    Οποιο υπουργιο-υπηρεσια δινει αδεια διαμονης = fail η ελληνες εργοδωτες = fail

    - Το αιτήματα για αφοπλισμό της αστυνομίας ούτε ο Τρότσκι δεν θα τα διατύπωνε σε παρόμοιες συνθήκες.
    Οι αγγλοι το εχουν κανει σε μεγαλο βαθμο χωρις να χασουν μαχημοτητα

    To sum up ειμαστε λιγο υπερβολικοι σε ολας μας σαν λαος (για να μη ανφερω την αγαπημενη μας λεξη απο Μ που χρησιμοιειτε για να περιγραψει το εαυτο μας, τον κολλητο-η μας και τον τυπο που μας εκνευρισε στον δρομο) αλλα πρεπει να δουμε ΚΑΙ που εχουμε αποτυχει (πολλη δουλεια ρε γαμωτο) και που υπαρχουν εφαρμοσμενες καλυτερεσ λυσεις.
    Στην Ελλαδα ψαχνουμε για συστηματα και συνταγες που τσιριαζουν στον Ελληνα. Δεν δουλευει ομως ετσι το πραγμα. Το συστημα θα προσαρμωστει στον Ελληνα (/αισιοδοξια on : απο καποια μελλοντικη ηγεσια) αλλα και ο Ελληνας θα πρεπει να προσαρμωστει στο συστημα.
    Να διευκρινισω οτι δεν μιλαω για συγκεκριμενο ή καποιο "πολιτικο" συστημα.

  37. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/12/2008 22:26:02

    Factor, άσε το ανελέητο κράτος. Πάντα ανελέητο ήταν.

    Φασίστες, με κουκούλα "αναρχικού", καταστρέφουν την υλική και ψυχική συγκρότηση μιας κοινωνίας.

    Αφορμή ζητούσαν.
    Τώρα προέκυψαν οι αδικίες;
    25 χρόνια όλοι κοιμούνται, παρά τη νεοφιλελεύθερη επέλαση.

    Μπες στο indymedia. Σε στυλ "Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων", συντονισμένες οι εκδηλώσεις, πανελλαδικά και παγκόσμια.

    Ανοίχτε τα μάτια σας, όλοι :
    O Σορος (χρηματοδότης του indymedia) κάνει πρόβα παγκόσμιοποιημένης αποσταθεροποίησης.

    Εκτός από ταλαίπωρους μικρομεσαίους, που με τις ταραχές εξαθλιώνονται ακόμα περισσότερο χάνοντας πελατεία σε όφελος των μεγάλων, ασφαλισμένων και φρουρούμενων εμπορικών κέντρων, πού θίχτηκε το μεγάλο κεφάλαιο;

    Ρίχτε μια ματιά για τη δράση δήθεν ανεξάρτητων ΜΚΟ
    http://www dot enet dot gr/online/online_text/c=111,dt=19.02.2006,id=90466160

    Περιμένω να δω αν οι λίγοι σοβαροί στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ θα εξακολουθούν να συμπορεύονται με τα καθάρματα που πατρονάρουν τους φασίστες.

  38. Orestios avatar
    Orestios 12/12/2008 22:32:32

    Προς κάθε ανώνυμο

    Επειδή οι απαντήσεις σου είναι στεγνές νοήματος σου δίνω τροφή να σκεφτείς πρώτα, χωρίς τις κομματικές σου παρωπίδες.

    Ο GAP, mind the είναι ΕΠΙΔΟΞΟΣ πρωθυπουργός. Κρίνεται ικανός από την στάση του ως ηγέτης ΠΑΣΟΚ. Και επειδή οι αλεξιπτωτιστές είναι πιο επικίνδυνοι, δεν νομίζω να αρέσει σε κανέναν να πέσει από τον ουρανό φυτευτός. Κρίνεται λοιπόν από την στάση του και την προθυμία του να είναι ΠΑΡΟΝ στα μείζονα και όχι στα ελάσσονα. Που είναι λοιπόν????????????
    Είναι αυτός που επιθυμεί το τιμόνι της χώρας. ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ??????? Γιατί η αδυναμία φαίνεται άμεσα, όπως και του ΚΚ. Θα μου απαντήσετε σας παρακαλώ????

  39. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 12/12/2008 22:33:51

    Δεν διάβασα τα σχόλια, ισως κάποιοι εχουν γράψει σχετικά αλλα θα ήθελα να γράψω τις δικές μου σκέψεις.
    1.Η παρατεταμένη αυτή κατάσταση που δεν λέει να ηρεμήσει, ειναι επικίνδυνη για την εξωτερική πολιτική και την ανθεκτικότητα της οικονομίας μας. Δεν ξεχνάμε οτι τα θέματα των Σκοπίων, την ολο και πιο επιθετική Τουρκία και κυρίως αυτό της αναγνωρισης του Κοσόβου ειναι ανοιχτά και η συνεχής εμπόλεμη κατασταση και αποσταθεροποίηση στο εσωτερικο ειναι εξαιρετικά επικίνδυνη αν δεν ειναι και υποπτη. Ποσο πιά ανικανότητα.
    2 Ή συντεχνιακή πολιτική υποκουλτούρα που έχουμε διαμορφώσει με ευθύνη των μηχανισμών των κομμάτων μέσα απο την διαχείρηση που έκαναν ολα αυτά τα χρόνια, θα οδηγούσε σε αδιέξοδο.
    Το βλέπετε στα σχόλια. Και στα πιο σοβαρά θέματα, που δεν χωράει χαβαλέ, υπάρχει ένα ο Γιωργάκης και ο Κωστάκης, και οι ετσι εναντίον γιουβέτσι.Με τέτοια τραφήκαμε τόσα χρόνια, τέτοια μολογάμε.Κουβέντες του καφενείου,ανυπαρξία πολιτικής παιδείας,γιατί τα κόμματα το φροντίσανε και αυτό, διασημότητες- τηλεαστέρες αμερικάνικης κοπής,ξερόλες που τους φύλαγε η μισή αστυνομική δύναμη Αττικής και τα εβαζαν με την ανίκανη αστυνομία,διάφοροι ανακυκλωμενοι μαιντανοί του πολιτικού τίποτε στις εκπομπές πολιτικής ανάλυσης που γαβγίζανε ολοι μαζί ενω η δημοσιογραφάρα αμίλητη θωρούσε.Και ετσι εμπεδώσαμε τι σημαίνει πολιτική συζήτηση και πολιτική εκπομπή. Κλείσαμε τις τηλεοράσεις και ψάξαμε περιοδικά πολιτικής ανάλυσης. Και δεν βρήκαμε.Ψάξαμε τους διανοούμενους και δασκάλους αυτής της χώρας να πούν κάτι. Γίνανε μεγαλομισθωτοί φίλοι πολιτικών καιμεγαλοπαραγόντων, υπάλληλοι της διαπλοκής με συγκεκριμένο εργο στα Υπουργεία που διοίκησαν, που ειχαν άλλη δουλειά να κάνουν τώρα.Ψάξαμε να βρούμε χώρους συνάντησης και παιδείας.Ενα -ενα εκλειναν τα μαγαζιά και τα στέκια, γινόντουσαν γειτονιές ολόκληρες απο μπαράκια,εστιατόρια και χαβούζες της σκουπιδοδιασκέδασης, μπουζουξίδικα για τις φιρμάρες με τα καγιέν, τους μπράβους στην πόρτα και τους πολιτικούς πρώτο τραπέζι πίστα. Τα σινεμά κλείσανε, τα ΔΗΠΕΘΕ χρωστάνε αντί να τους χρωστάνε, το Μέγαρο ομως έ; Εχουμε την Ακρόπολη του Πολιτισμού, που το χρυσοπληρώνουμε με το υστέρημά μας, ευτυχώς για να εχει κάτι παραπάνω, έχουμε και τη κυρία Βαρδινογιάννη να την θαυμάζουμε για το πόσο σπουδαία κυρία ειναι.Και ετσι κλειστήκαμε στις δουλειές μας και στην καθημερινότητά μας την σκουπιδοτηλεόραση, με στόχο να δουλέψουμε για τα παιδιά μας.
    Αυτή ειναι η φτώχεια μιας χώρας, που φτάνει μπροστά σε μια κρίση απίστευτη και δήθεν δεν ξέρει πως της προέκυψε. Και σκέφτεσαι: Ολοι αυτοί εκεί στα καφενεία που ανεβάζανε και κατεβάζανε αρχηγούς και μετρούσανε κουκιά, μονο ποδόσφαιρο και τους λόγους του αρχηγού τους ακούγανε;
    και επειδή τα τελευταία χρόνια μιλώντας με παιδιά, εισπράττω αγωνία,πίεση,και απο τα μεγαλύτερα παιδιά περίεργες κουβέντες για το τι σημαίνει Δημοκρατία, και επειδή λίγο που ειδα τηλεόραση, πάλι αφασικές σκουπιδοσυζητήσεις άκουσα και πολλές ξανθιές να νομίζουν οτι ειναι η συνείδηση του λαού, αναρωτιέμαι πως θα την βγάλουμε αυτήν με την κρίση που έρχεται.Και δεν έχω απάντηση. Περιμένω να περάσει ο κουρνιαχτός. Και ευχομαι στο φασιστομάνι που βγήκε απο την τρύπα του, να μην του βγεί.

  40. Μπάμπης avatar
    Μπάμπης 12/12/2008 22:44:21

    @Orestios

    για να μην ειμαι ανωνυμος, εγινα μπαμπης

    αντρακι μου σου απαντησα. εισαι παιδι του κομματικου σωληνα και ως ετσι σε αντιμετωπιζω.

    πανε πες τα αυτα που λες στα διδυμακια σου της πρασινης εκδοχης της ΝΔ

  41. Orestios avatar
    Orestios 12/12/2008 22:48:19

    @ Μπάμπης

    Παρόλα αυτά γαργάρα κάνεις. Απάντηση δεν δίνεις. Να υποθέσω ότι δεν έχεις? Ωρε αυτιά που έχω να τραβήξω

  42. Μπάμπης avatar
    Μπάμπης 12/12/2008 22:50:27

    Orestios

    Παρόλα αυτά γαργάρα κάνεις. Απάντηση δεν δίνεις.

    χαχαχαχαααααααα

  43. Μπάμπης avatar
    Μπάμπης 12/12/2008 22:52:23

    συμφωνων βρε μπαγασα οτι και τα δυο ΚΟΜΜΑΤ ειναι για τα μπαζα. ο ΓΑΠ ειναι γιατι πριν γινει πρωθυπουργος εχει ηδη πεσει η κυβερνηση του που κρατησε βενιζελο και σαπιλα διπλα του. εχει ηδη τελειωσει πριν αρχισει.

  44. Μπάμπης avatar
    Μπάμπης 12/12/2008 22:54:53

    αντε σου δωσα απαντηση. μισω την υπεροψια.αν και σε κομματικους υπεροψια αρμοζει. ειναι μπαζα

  45. Orestios avatar
    Orestios 12/12/2008 23:05:11

    Υπεροπτικό και σνομπ σε βρίσκω Μπάμπη.

    Και αν θες να ξέρεις ο ΚΚ αν και ελλιπής βγήκε στον λαό και μιλά. Ο GAP, mind the είναι ΙΚΑΝΟΣ να εκτεθεί στο λαό? ΚΡΥΒΕΤΑΙ μη γίνουν φανερά τα ελλείματά του????????????
    Προτιμώ αυτόν με τα λιγότερα ελλείματα.

  46. Peri Isokrati avatar
    Peri Isokrati 12/12/2008 23:14:18

    Ύπάρχουν καί άλλα άσματα. Δές ΧΑΡΥ ΚΛΥΝ δεκαετία 70-80. Έπίσης… “Τράβα άμαξά μου νά χαρής”…, “Άσε με στήν βαθιά σκοτούρα” …, “Κατώ στά λεμονάδικα” …, “Κυρά Γιώργαινα” …, “Μήν μού μιλάτε…, άλλα καί ένα άλλο, πού κατά πάσα πιθανότητα δέν είναι γνωστό σέ πολύ κόσμο… “Δημοπρατήριο καί γιουσουρούμι, μέ δέκα γρόσσα καί άλλα τόσα. Μαγκάκι φοράς σακάκι στήν τρίχα καί είσαι πολύ μά πολύ ένταξει. Έτσι τήν βολεύουνε ένταξει, στήν Έλλάδα κάθε μηχανή, όλοι οί τρελλοί νά είναι απ’έξω, κι’όλοι οί γνωστικοί μές στό Δαφνί…”. Τό τελευταίο είναι άπό μία έπιθεώρηση τού ‘30.

  47. Παρανοϊκός avatar
    Παρανοϊκός 13/12/2008 00:05:53

    «Το πιο βαθύ καζάνι της Κόλασης φυλάγεται γι’ αυτόν που σε περιόδους κρίσης αποφεύγει να επιλέξει στρατόπεδο»

    Μα δεν βλέπετε ότι ΑΥΤΟ θέλουν από εμάς;
    Να επιλέξουμε στρατόπεδο;

    Οι Αριστεροί να ταμπουρωθούμε πίσω από αριστερά κλισέ και οι Δεξιοί να αναδιπλωθούμε πίσω από δεξιές σταθερές... με αποτέλεσμα η κοινωνική συναίνεση και σύνθεση που χρειάζεται αυτή η ρημάδα η χώρα για να πάει μπροστά να αργήσει ακόμη μερικές δεκαετίες.

    Θυμηθείτε εκείνα τα άλλα Δεκεμβριανά, όπου πάλι κληθήκαμε να "επιλέξουμε στρατόπεδο" και καταλήξαμε να αλληλοσκοτωνόμαστε επί 5 χρόνια.

    Εγώ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεν επιλέγω στρατόπεδο. Όταν α κανάλια δείχνουν τις φωτιές και τα κόμματα ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιο είναι το πιο τσαμπουκαλίδικο, εγώ βλέπω DVD και ακούω μουσικούλα.

  48. ANTIo avatar
    ANTIo 13/12/2008 00:17:50

    @61
    Συμφωνώ Ορεστιε και επαυξάνω. Είμαι και γώ με αυτόν με τα λιγώτερα ελλείματα γιατί
    1. Του "την πέφτουν" αλλύπητα ΟΛΟΙ οι νταβάδες. Άρα δεν τους έδωσε ΤΙΠΟΤΑ, όπως πολλοί λένε γιατί απλά δεν θελουν να το παραδεχτούν και
    2. Δεν έδωσε ΤΙΠΟΤΑ στους Αμερικανούς. Έχωσε ένα ΒΕΤΟ στα μούτρα του Μπουσ-τη και μετά ΤΕΛΟΣ. Πριν μερικές μέρες ο Αμερικανός πρέσβης μας έβριζε γιατί, λέει, δεν πληρώσαμε τις αμερικάνικες φαρμακοβιομηχανίες!!!! Σκεφτείτε την φτώχεια τους που ζητούσαν τα ψίχουλά μας.

  49. Orestios avatar
    Orestios 13/12/2008 00:57:08

    @ #64
    Η καραμέλα της χώρας-μπορντέλο ακούγεται από τις ημέρες του ΠΑΣΟΚ. Ισως να χρειαζόταν τότε τον "προστάτη" τους αυτοί που το διακινούσαν. Για να επιβιώσουν χρειαζόταν μάλλον έναν.

  50. Orestios avatar
    Orestios 13/12/2008 01:09:05

    @ Σε όποιον ανώνυμο
    Αυριανή: Η εφημερίδα που γκρέμισε τον καραμανλισμό, η παντιέρα του παλαιού ΠΑΣΟΚ, αλλά και του νέου με αρχηγό τον GAP,mind the (αφού έδιωξε πρώτα τον "εκσυνχρονιστή" Σημίτη για να διώξει την "ρετσινιά").
    ΠΡΟΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ GAP(mind the): Η χώρα κλονίζεται από την κρίση και ο GAP(mind the) που ειναι? προς τα που κοιτά? τι βλέπει? ΓΙΑΤΙ δεν μιλά στο λαό?

  51. Στελιος avatar
    Στελιος 13/12/2008 02:48:40

    Μπαμπη, σε ευχαριστω για τα ποστ σου, με γλιτωσες απο τον κοπο.

    ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑ!

  52. Peri Isokrati avatar
    Peri Isokrati 13/12/2008 03:08:43

    @ Orestios - @ # 67

    Σωστά. Άλλά πάει καί πιό πίσω. Τόν ρόλο τού προστάτη τόν ήθελαν καί τόν θέλουν πολλοί. Τό θέμα είναι, τί κάνουν όταν γίνονται προστάτες;

    Άναφέρομαι στόν Χ.ΚΛΥΝ γιά τήν σάτυρα πού έκανε τήν έποχή έκείνη.

    Τελικά, μάλλον παντελόνια δέν φοράνε καί χορεύουν σάν τήν πεινασμένη άρκούδα στόν ρυθμό.

    Όμως ό κοσμάκης τί γίνεται; Μήμπως θά πρέπει νά σταματήσει νά πληρώνη δόσεις στά δάνεια, ή, ότι άλλο, γιά νά καταλάβουν οί πίθηκοι καί οί άρκούδες ότι ύπαρχει αύτος ό κοσμάκης;

  53. thanos avatar
    thanos 13/12/2008 03:09:28

    69-Orestios Says:
    December 13th, 2008 at 1:09 am

    Ελα βρε Ορεστιε
    ας βγει να πει κατι ο "καταλληλοτερος" και οταν γινει προθυπουργος ο Παπανδρεου τοτε του ζηταμε ολοι τα ρεστα. Μην το κανομε, η αντιπολιτευση να μιλα σαν κυβερνηση πριν γινει. Κατι τετοια περιπου συμβαινουν στην παραταχη σου. Πριν καποιος παρει πτυχιο αποκτα PhD...συμφωνεις?

  54. Orestios avatar
    Orestios 13/12/2008 03:24:03

    @ thanos
    O KK επικοινωνεί τον λαό.
    Ο GAP (mind the) που είναι? πόσες φορές θα το ρωτήσω και απάντηση καμία δεν δίνεται. Εκτός αν τα λόγια του καβάφη περιγράφουν τον GAP (mind the) κατά τον καλύτερο τρόπο:


    Πήρε όνομα ελληνικό, ντύθηκε σαν τους Έλληνας,
    έμαθ’ επάνω, κάτω σαν τους Έλληνας να φέρεται•
    κ’ έτρεμεν η ψυχή του μη τυχόν
    χαλάσει την καλούτσικην εντύπωσι
    μιλώντας με βαρβαρισμούς δεινούς τα ελληνικά,
    κ’ οι Aλεξανδρινοί τον πάρουν στο ψιλό,
    ως είναι το συνήθειο τους, οι απαίσιοι.

    Γι’ αυτό και περιορίζονταν σε λίγες λέξεις,
    προσέχοντας με δέος τες κλίσεις και την προφορά•
    κ’ έπληττεν ουκ ολίγον έχοντας
    κουβέντες στοιβαγμένες μέσα του.

  55. thanos avatar
    thanos 13/12/2008 07:06:05

    Ορεστιε λεβεντη μου,επειδη εχεις παρει με αποκοπη τη δουλεια στο site αυτο να γραφεις τοσο υπεροχα για τα προτερηματα του "Μπουχεσα Κωστακη" πολλα ατομα οπως βλεπω σε περιφρονουν,σου δινουν πεδιον λαμπρον να γραφεις ελευθερα,μην αφηνεις λεπτο να παει χαμενο...οσο πιο πολλες ωρες βαζεις τοσο πιο πολυ μας διασκεδαζεις...Να εχεις ενα καλο Σ/Κυριακο.
    P.S
    Οταν θα εχεις χρονο γραψε και κανενα essay περι βατοπεδιου....το αλλο περι πτυχιου και PhD το εκανες γαργαρα πονηρουλη.. :-))

  56. pk avatar
    pk 13/12/2008 08:44:11

    Φάκτορα, απ΄' ότι βλέπεις σου έμεινε το κοινό σου.
    Μοιάζει να το επέλεξες προσεκτικά.
    Άλλωστε παραφράζοντας 'κρίσις άνδρα δείκνυσι'.

    Και μ' όλο τον συρφετό που άρχισε να μαζεύεται εδώ, απέσυρα και το emai μου.
    Ξέρεις καιροί που είναι, όπως λέει και το 'τρομοκρατικό' από πάνω πόστ 'Φοβούνται τα χειρότερα'.

    Μα καλά κινούνται όλοι οι μηχανισμοί ανάσχεσης;
    Και νομίζαμε ότι το κράτος παραπαίει.......

  57. tony avatar
    tony 13/12/2008 08:47:16

    Αλεξάνδρα θά του βγει γιατί πρεπει να του βγει.
    Οταν χτίζαμε τον ιδιότυπο φασισμό της κατανάλωσης και του αλκοόλ,θρέφαμαι και αυτό που βρίσκονταν πίσω.Οι επιλογές μας μας φέραν εδώ και αυτές θα μας πάνε και παρακάτω.Ο λογαριασμός αργεί πολλές φορές να έρθει άλλα στό τέλος πάντα έρχεται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.