08/12/2008 23:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επίμονες φήμες για κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Διακινούνται πληροφορίες (από την ίδια την κυβέρνηση) ότι  ο Καραμανλής θα θέσει τη χώρα κατά πάσα πιθανότητα από σήμερα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, χωρίς όμως άρση συνταγματικών διατάξεων, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις διαδηλώσεις που εξαπλώνονται σε ολόκληρη τη χώρα και κυρίως τους βανδαλισμούς που εξακολουθούν να προκαλούν κουκουλοφόροι.

Ερωτηθείς όμως σχετικά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευάγγελος Αντώναρος το διέψευσε: «Πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες αντικείμενο της αποψινής συνεδρίασης της Κυβερνητικής Επιτροπής είναι η λήψη αποφάσεων για επιβολή έκτακτων μέτρων, σύμφωνα με το άρθρο 48 του Συντάγματος, δεν έχουν την παραμικρή βάση είναι παντελώς ανυπόστατες».

Σύμφωνα πάντως με το Βήμα (πατήστε εδώ) «θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως (σήμερα) ο Πρωθυπουργός θα προχωρήσει στη διαδικασία κήρυξης της χώρας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, χωρίς όμως να ζητήσει από τον κ. Παπούλια και από τη Βουλή την εφαρμογή του άρθρου 48 του Συντάγματος (περί πολιορκίας) και του εκτελεστικού νόμου του 1977, επειδή η διαδικασία αυτή δημιουργεί κακούς συνειρμούς με το παρελθόν, καθώς αυτές τις διατάξεις επικαλέστηκαν το 1967 οι Απριλιανοί πραξικοπηματίες για να καταλάβουν την εξουσία...»

Θα τρελαθούμε δηλαδή τελείως στον τόπο αυτό. «Λέτε ο ένας Καραμανλής να έδιωξε τα τανκς και ο άλλος να τα ξαναφέρει;» έλεγε χθες το βράδυ φίλος χαριτολογώντας. Καλού κακού, πάντως, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας κοιμήθηκε χθες εκτάκτως στο Προεδρικό Μέγαρο εν μέσω αυστηρότατων μέτρων ασφαλείας.

Για να φανταστείτε τι κατάσταση επικρατεί στην κυβέρνηση, μέλη της κυβέρνησης έλεγαν χθες το βράδυ τα πιο απίθανα πράγματα. «Πάει χάσαμε τον έλεγχο» έλεγαν ορισμένοι που κάθονται στα γραφεία τους και άκουγαν από τα σκραμπλ την ...αστυνομία. Και τι θα γίνει;  «Θα περιμένει ο Καραμανλής να δει πως θα πάει η κηδεία του άτυχου μικρού. Κι αν δεν έχει ελέγξει μέχρι τότε την κατάσταση θα κάνει ότι έκανε και  ο Σαρκοζί με την εξέγερση των γκέτο». Δεν γράφω τι σημαίνει αυτό γιατί δεν το ...πιστεύω.

Ο Α. Αλαβάνος δήλωσε πάντως ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα δεχτεί καμία πρόταση για σχέδια εκτάκτου ανάγκης ή για επιβολή μέτρων σαν αυτά που εφαρμόστηκαν στις αντίστοιχες εξεγέρσεις των μεταναστών στην Γαλλία.

Στις 9:00 σήμερα το πρωί ο κ. Καραμανλής θα έχει έκτακτη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια. Στη συνέχεια θα συναντηθεί διαδοχικά στο γραφείο του με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς. Τι θα γίνει εκεί; Ίδωμεν. Κατά την γνώμη μου όμως οι άλλοι πολιτικοί αρχηγοί θα του χώσουν χοντρά και συμφωνία δύσκολο να υπάρξει για κοινή στάση. Το προανήγγειλε άλλωστε μάλλον και ο ΓΑΠ με την προηγούμενη δήλωσή του; Οπότε τι μένει; Εκλογές;

(στη φωτο κομμένη η πρόσβαση προς Μαξίμου τη νύκτα)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. t avatar
    t 08/12/2008 23:49:28

    Το κλίμα της ανωμαλίας είναι εδώ ενωμένο δυνατό.

  2. ss_sk avatar
    ss_sk 08/12/2008 23:52:03

    Αα) Η Βιβλιοθήκη δεν κάηκε. Και στην τελική και φωτιά να έπιανε θα δούλευε το σύστημα πυρόσβεσης με CO2 (εκτός αν δεν έχει ακόμη οπότε καλά θα παθαίναμε γιατί δε θα μας άξιζε να την έχουμε).

    Βου) Ο πρύτανης γιατί υπέβαλε παραίτηση? Αυτή έγινε δεκτή? Αν δεν απατώμαι η Σύγκλητος αποφασίζει.

  3. bgt avatar
    bgt 08/12/2008 23:56:03

    Μα ειναι δυνατον?
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?
    Παλι για ασσυμετρες απειλες?
    Εχουν καμια συναισθηση των λεγομενων τους?
    Γιατι για τις (μη) πραξεις τους καμια συναισθηση δεν εχουνε.

  4. Nick avatar
    Nick 08/12/2008 23:57:21

    Εμφύλιος μεταξύ ποίων; Των βουτυρομπεμπέδων και του Στρατού;

    Οι "αναρχικοί" έναν Χρυσαυγίτη βλέπουν και τρέχουν με nitro στο ποπό.

  5. theo avatar
    theo 08/12/2008 23:58:02

    Ελληνικέ λαέ, πάντα οι άλλοι φταίνε? Εσύ που έδωσες την εξουσία για δεύτερη φορά σε μια τέτοια κυβέρνηση, που έβγαινε απο τις (προφητικές) καταστροφικές πυρκαγιές του Αυγούστου, δεν φταίς?

  6. Κώστας avatar
    Κώστας 09/12/2008 00:01:21

    Η κυβέρνηση αυτή άφησε την Αθήνα να καεί για να εκμεταλλευτεί πολιτικά τον φόβο των πολιτών! Σκοπός της είναι να επαναληφθεί το φαινόμενο των περσινών πυρκαγιών και να μιλάνε για ασύμμετρη απειλή! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!

  7. Ksenitemenos avatar
    Ksenitemenos 09/12/2008 00:02:45

    Επειδή βλέπω υπουργούς να μιλάνε για αίσθημα ευθύνης στην ΕΡΤ-SAT, είπα να σχολιάσω. Ξενιτεύτηκα, εγώ και οι ικανότεροι συνομήλικοι μου. Κλέψανε την σύνταξη του πατέρα μου. Τα χωράφια τα πήρανε οι παπάδες. Ο Ξυνής αλωνίζει. Ο Νόμος ισχύει ή για όλους ή για κανέναν. Άρα για κανέναν. Για την Ελλάδα Ελλήνων Καταστηματαρχών έχω να κάνω μία πρόταση. Να αποζημιωθούν όλοι με τα χωράφια του Εφραίμ, αν τους πειράζει η κλεψιά και η καταστροφή. (ή με χωράφια του Λαλιώτη, δεν είμαι κανενός)

  8. t avatar
    t 09/12/2008 00:06:23

    O Καραμανλής είναι out. Γιωργάκης ή Ντόρα in.

  9. Νἰκος avatar
    Νἰκος 09/12/2008 00:07:54

    "By the way, το athen.indymedia.org αλλά και τα υπόλοιπα της Ελλάδας δεν είναι προσβάσιμα…

    θα τους απολυσει ο Σορος αν δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους. Ακους εκει να μην ειναι προσβασιμα. Και τι θα γινει με την αντικειμενικη ενημερωση ολων οσων ανησυχουν για τα "ἀνθρωπινα" δικαιωματα, αρκει να μην ειναι Ελληνικα;
    Το διαολο διεθνισμος ειναι αυτος;

  10. Le canard avatar
    Le canard 09/12/2008 00:09:37

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ μετά τη συνάντησή του με τον Καραμανλή. Τι βλακείες είπε; Οτι η Αστυνομία κάνει τη δουλειά της. Πράγματι κάνει τη δουλειά της ως γνήσιος προβοκάτορας και εμπρηστής κτιρίων και του πολιτικού κλίματος. Οχι μόνον δεν προστατεύει τους ανθρώπους και τις περιουσίες που είπε ο Πάκης, αλλά αντίθετα βάσει σχεδίου, αφήνει να καίγονται τα πάντα στο κέντρο. Ιδού μια εικόνα που είδατε όλοι στις ΤΒ σας. Περί τις 10-10,30 τη νύκτα, στην Ακαδημίας και Ιπποκράτους πήρε φωτιά ένα κτίριο. Εκείνη τη στιγμή, επάνω στην Σίνα και Ακαδημίας είχαν φτάσει διμοιρίες και έδιωξαν από τη Σίνα σε ένα στενάκι προς την Ομήρου καμμιά 50ρια. Την ίδια στιγμή στην Ακαδημίας μπροστά από τη Νομική ήταν συγκεντρωμένοι καμμιά 100 με καλυμμένα τα πρόσωπα. Ηταν μέχρι κάτω στην Ασκληπιού (παράλληλος της Ιπποκράτους). Απέναντί τους στην Ακαδημίας και στα στενά ήταν ΜΑΤ. Πως και γιατί άφησαν τα ΜΑΤ να πάρει φωτιά το κτήριο; Το περιστατικό αυτό μυρίζει. Οπως και πολλά άλλα. Οι υποψίες για δράση παρακρατικών-κρατικών στοιχείων, στα οποία κάνουν πλάτες τα ΜΑΤ βγάζει μάτι. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι όλοι όσοι παίρνουν μέρος στα επεισόδια είναι βαλτοί. Το αντίθετο. Πάρα πολλά είναι εκείνα τα νέα ιδίως παιδιά, τα οποία αυθόρμητα μπαίνουν και πετάνε πέτρες στα ΜΑΤ. Τα δε ΜΑΤ προκαλούν ωμότατα. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάποιοι έφτασαν στο σημείο, για να πουλήσουν μαγκιά, να τραβήξουν πιστόλι, υπονοώντας έτσι ότι θα του δείξουν. Κτύπησαν επίσης πολλά μαθητούδια (οι τύποι δεν μπορεί παρά να είναι ανώμαλοι). Τα μαθητούδια σήμερα το πρωϊ τους πρόσφεραν λουλούδια στο Σύνταγμα, αλλά οι μπάτσοι το έπαιξαν αυστηροί. Τους έριξαν όμως και γενναία μπινελίκια. Αυτά τα μικρούλικα πλησίαζαν τα μούτρα τους στις ασπίδες και στα κράνη και τους τα έχωναν. Τι άλλο θέλουμε να δούμε; Η πραγματική εικόνα δεν είναι αυτή που δίνουν τα κανάλια. Ναι, η Αθήνα κάηκε (ίσως είναι οι μεγαλύτερες καταστροφές ακόμα και μετά το 1991), όμως το στημένο σκηνικό του τρόμου και της προβοκάτσιας δεν είναι η πραγματικότητγα. Η πραγματικότητα είναι η οργή και αγανάκτηση που προκάλεσε η δολοφονία. Η οργή είναι το αποτέλεσμα της πλήρους κατάπτωσης της πολιτικής, των σκανδάλων, της οικονομικής κρίσης, της απαξίωσης των θεσμών. Απαντες, με την ατμόσφαιρα τρόμου στην Αθήνα, στοχεύουν να εμποδίσουν τον οργισμένο -ακόμα και τους μικροσαστούς- κόσμο να κατέβει στο δρόμο. Η μόνη απάντηση είναι η μαζική κάθοδος. Οχι στην απαξιωμένη ΓΣΕΕ, η οποία (δεν ντρέπονται λίγο) δεν θα κάνει πορεία αλλά μόνο συγκέντρωση, αλλά αυθόρμητα στο κέντρο μεθαύριο και αύριο. Είναι η μόνη απάντηση στη βία του κράτους και του παρακράτους. Για να γίνει το πρώτο βήμα της ανάκτησης της χαμένης αξιοπρέπειάς μας ως κοινωνίας. Να στηρίξουμε τα μαθητούδια και να μην επιτρέψουμε στα ΜΑΤ και σε κάποιους παρακρατικους συνεργάτες της ασφάλειας να τα ξυλοκοπούν. Εκτός κι'αν δεν σας φτάνει ο ένας Αλέξης!

  11. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 09/12/2008 00:09:38

    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΗΡΥΧΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ Η ΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΚΕΛΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝ.

  12. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 09/12/2008 00:10:16

    Δυο πληροφορίες φρέσκες:

    1) Λεηλατούντες χαρίζανε σπαθί 400€ σε διαδηλωτή ο οποίος φοβήθηκε και δεν το πήρε!
    2) Συμμετείχαν αλλοδαποί - και Αλβανοί- στις καταστροφές και στο πλιάτσικο μαγαζιών (....)
    Αυτά..δεν πρέπει να αποκλείουμε τίποτα πλέον..Θλίψη!

  13. Νἰκος avatar
    Νἰκος 09/12/2008 00:10:43

    "O Καραμανλής είναι out. Γιωργάκης ή Ντόρα in".

    τωρα μαλιστα, απο τους ανικανους θα περασουμε στους ...πρακτορες.

    Μποτιλια, βοηθησε με εδω, γιατι τοσα χρονια ακουω για τη Θεσσαλονικη, ως την ...πολυπολιτισμικη πρωτευουσα του βορρα. Προσεξτε, του βορρα σκετο, και οχι του ελληνικου βορρα, ε;

  14. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 09/12/2008 00:17:08

    Ο κρατικός και ο παρακρατικός μηχανισμός δουλεύει ρολόι.
    Το φυτίλι άναψε με την εν ψυχρώ εκτέλεση του 15χρονου Αλέξανδρου από έναν κρετίνο μπάτσο.
    Η συσσωρεμένη οργή εκδηλώθηκε και στο πέρασμά της καίει τα πάντα.
    Το κράτος όμως με μία επιδεικτική απάθεια φαίνεται ότι ευνοεί τις ακρότητες.
    Ο στρατός δεν πρόκειται να βγει στους δρόμους, είναι διαλυμένος εξάλλου από το μικρόβιο του δημοσιουπαλληλισμού.
    Ο Καραμανλής θα κάνει την ηρωική του έξοδο, θα αναλάβει προσωπικά την ευθύνη και θα δηλώσει παραίτηση για το καλό του έθνους, ώστε να ηρεμήσουν τα πνεύματα.
    Θα προταθεί μία οικουμενική κυβέρνηση που θα οδηγήσει την χώρα σε εκλογές μετά από λίγο καιρό ( την θέση του Καραμανλή θα πάρει η Ντόρα ).
    Οι ευθύνες για τα σκάνδαλα θα περάσουν στο χρονοντούλαπο.
    Οι κουτόφραγκοι θα συνεχίσουν να μας δανείζουν αφού πλέον θα είμαστε μία κατεστραμμένη πολιτεία, επεκτείνοντας την διάρκεια αποπληρωμής από τις 5, στις 15 επόμενες γενιές.
    Μόνο που ο 15χρονος Αλέξανδρος δεν θα είναι πια ανάμεσά μας...

  15. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 09/12/2008 00:19:11

    To Xylo vgike apo ton paradeiso!

    Den nomizo na einai elleipsi dimokratikis evaisthissias na thelo na fane bouketa oi katastrofeis-listes, koukouloforoi-praktores!

  16. DoomWatcher avatar
    DoomWatcher 09/12/2008 00:19:14

    Le Canard ....αν και είχαμε μια διαφωνία χθες, θεωρώ ότι το σχόλιο σου τα λέει όλα! Επαυξάνω...

  17. νταβατζηδες avatar
    νταβατζηδες 09/12/2008 00:19:52

    καψαμε τα δαση,εσεις ψηφισατε κ.κ.
    τωρα θα καψουμε την αθηνα ..ισως βαλετε μυαλο.
    μην μας αναγκασετε να καψουμε και τα σπιτια σας.

  18. Άνεργος 22 ετών avatar
    Άνεργος 22 ετών 09/12/2008 00:21:27

    Βγήκε και ο Παυλόπουλος και είπε τις ασυναρτησίες του. Μετά και ο Κακλαμάνης μας διάβασε το ποιηματάκι του.
    Δεν πρόκειται για αναρχικούς πλέον! Αυτός είναι ο οργισμένος λαός της Ελλάδας!

    Δεν πρόκειται για τον Αλέξανδρο μόνο,
    είναι και για το Βατοπέδιο,
    είναι και για το Ρουσόπουλο,
    είναι και για την Πάρνηθα,
    είναι και για την Πελοπόννησο,
    Είναι για τη SIEMENS,
    Είναι για τη Vodafone,
    Είναι για το πλιάτσικο της Αγγελοπούλου το 2004,
    Είναι για την ανεξέλεγκτη ακρίβεια,
    Είναι για τους άνεργους,
    Είναι για τους νέους χωρίς μέλλον,
    Είναι για τα 700 ευρώ,
    Είναι για τις μικροσκοπικές συντάξεις,
    Είναι για την διαστρέβλωση της Ελληνικής ιστορίας και του ανθελληνισμού,
    Είναι για το τρελό ωράριο εργασίας,
    Είναι για την ένταξη στο ΝΑΤΟ,
    Είναι για το ξεπούλημα της Ελλάδας στους ξένους,
    Είναι για την δήθεν δημοκρατία,
    Είναι για ΟΛΑ!!!

    Μην σταματάτε τώρα! Τους κάναμε να κλάψουν, συνεχίστε παιδιά και μην κλαίτε τις περιουσίες σας!

    Αν αλλάξει το σύστημα, θα τα πάρετε τριπλάσια πίσω. Φανταστείτε να ζείτε αύριο με δουλειά και αξιοπρεπείς μισθούς και τα παιδιά σας να μπορούν να ελπίζουν και να έχουν όνειρα.

  19. Nick avatar
    Nick 09/12/2008 00:25:01

    @24

    Μην ανησυχείτε, η Μιχαλακοπούλου είναι εύκολος στόχος...

  20. fantomas avatar
    fantomas 09/12/2008 00:26:59

    Anonymous Says:
    December 8th, 2008 at 11:54 pm
    Πάκη το πιάσαμε το υπονοούμενο ! Θα κατεβάσετε στρατό ! Ντροπή σας , θα μείνετε στην Ιστορία για την καταστροφή της Ελλάδας .
    Φίλοι σε λίγο μια και θα είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης μάλλον θα μπλοκάρουν την επικοινωνία όμως μέχρι να περάσει αυτή η χούντα θα ελπίζω πάντα σε μια αληθινά δημοκρατική πολιτεία .

    Anonymous Says:
    December 8th, 2008 at 11:54 pm
    Ετοιμαστείτε! Έρχεται εμφύλιος και στη συνέχεια διαμελισμός της Ελλάδας. Το σχέδιο διαμελισμού της Ελλάδας προχωράει ταχαίως


    ΣΙΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ !!!!!

    ΣΕ ΛΙΓΑΚΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΤΕΡΤΙΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ !!!!

    ΗΜΑΡΤΟΝ ΛΙΓΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!!!

  21. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 09/12/2008 00:27:52

    Άνεργε 22 ετών

    Πόσο ήλιθιος είσαι πραγματικά? Ή βαλτός?
    Οργισμένος λαός 150-300 άτομα στα 3.000.000?
    Θα αλλάξει το σύστημα καίγοντας την Εθνική Βιβλιοθήκη και τα μαγαζάκια του κόσμου?
    Θα δουλέψεις μήπως εσύ για να τα ξαναφτιάξεις?
    Είμαστε μια νεολάια γεμάτη κ***παιδά, ντρέπομαι που το λέω αλλά έτσι είναι. Το μόνο που σε νοιάζει είναι βγάλεις το άχτι σου το γηπεδοχουλιγκανικό χωρίς ίχνος σεβασμού για το νεκρό. Ούτε για φτύσιμο δεν είσαι

  22. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 09/12/2008 00:28:25

    - Άλλο η εικόνα και άλλο η πραγματικότητα

    - Αυτοί που κάνουν τα επεισόδια έχουν ιδιοτελή κίνητρα που δεν μπορώ τώρα να αποκαλύψω..

    Ο πιο ηλίθιος υπουργός της πιο ΑΧΡΗΣΤΗΣ συμμορίας όλων των εποχών, αυτής που ονομάζεται Κυβέρνηση, επέλεξε αυτές τις απαντήσεις, την ώρα που τον πιτσιρικά τον μοιρολογεί η Μάνα του, και οι φλόγες πλησιάσαν την Εθνική Βιβλιοθήκη - όχι δεν την κάψατε ηλίθια ΖΩΑ, μπαχαλάκηδες του κερατά, δεν θα μέινεται στην ιστορία σαν τον Ηρόστρατο ή τον Χίτλερ, αλλά σαν νούμερα

    Και έτσι τα παπαγαλάκια βγήκαν στο διαδύκτιο και άρχισαν να κρώζουν, ότι οι Νεφελίμ σκότωσαν τον Αλέξη και έκαψαν την Ελλάδα, γιατί ο Πουτιν και το ξανθό γένος φέρανε τους αγωγούς..

    Μόνο που δεν είναι Αυγουστός...

    Μόνο που δεν είμαστε λοβοτομημένοι πίθηκοι με Αλτσχάιμερ, όπως οι σύμβουλοι σου, Μπούλη..

  23. άνω σχώμεν avatar
    άνω σχώμεν 09/12/2008 00:28:50

    Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν, έχουν σπάσει τα τηλέφωνα!

    Μιλούσα με ένα γνωστό από Αθήνα προηγουμένως ο οποίος βρέθηκε πριν λίγες ώρες στο κέντρο(τώρα δεν κυκλοφορεί καθόλου άμαχος πληθυσμός) και μου είπε οτι είδε ΚΟΠΑΔΙΑ Αφγανών και Πακιστανών να φεύγουν από σπασμένα μαγαζιά με σακούλες ολόκληρες από λάφυρα!
    Πλιάτσικο...

    ----

    Για αυτά που ακούστηκαν περί Στρατού:
    Ο ρόλος του Στρατού απόψε είναι να βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα με πλήρη επάνδρωση στις μονάδες, στα ραντάρ, και στα αεροδρόμια μην τυχόν και μπει καμιά περίεργη ιδέα στο κεφάλι κανενός γειτόνου.
    Για τα εσωτερικά θέματα είναι η αστυνομία...

  24. Giorgos avatar
    Giorgos 09/12/2008 00:29:00

    Βγήκε και πάλι η Κυβέρνηση σήμερα και μας έιπε τι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει. Πρώτα ο Καραμανλής και τώρα ο Παυλόπουλος. Απίστευτο! αυτοί δεν είναι Κυβερνήτες, Φιλόσοφοι είναι.

    Ξυπνάτε βρε παιδιά! Πάλι επικοινωνιακά το χειρίζονται το θέμα. Και πάλι ένα έσωτερικό εχθρό θα βρούν για να του τα φορτώσουν. Ως πότε ρε παιδιά να τους ανεχτούμε?
    Αισθητικό είναι το πρόβλημα πλέον..

  25. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 09/12/2008 00:30:12

    Ανεργε 22 συμφωνώ σε πολλά ...

  26. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 09/12/2008 00:32:12

    @Le Canard
    Μπράβο για το σχόλιο σου. Δεν θέλω να ειρωνευτώ, γιατί σε εκτιμώ βαθύτατα. Μήπως έρχεσαι όμως προς τα νερά κάποιας μποτίλιας, με τις διαπιστώσεις που κάνεις; Χωρίς να ισχυρίζομαι ότι μονοπολώ την όποια όραση.

    @Nίκος
    Το είπε και ο ανώνυμος στο σχόλιο 10. Αν θεωρήσουμε την παρούσα διαδικασία αποσταθεροποίησης συγκυριακή (που δεν το πιστεύω) πόσο μοιραία θα ήταν τότε μια οργανωμένη και προγραμματισμένη αποσταθεροποίηση από ξένη δύναμη;
    Πόσο δύσκολο θα ήταν δηλαδή, για τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες να οπλίσουν το χέρι ενός αστυνομικού σε βάρος ενός νεολαίου;
    Δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη. Είναι και η Θράκη και τα νησιά του Αιγαίου και η "Τσαμουριά". Στην ουσία δεν μένει τίποτε υπόλοιπο από τη χώρα. Αλλά το φρούριο πέφτει κύρια από τα μέσα. Από τη διαδικασία αποθράσωσης. Αρχιτέκτονες αυτής της σαπίλας, είναι αυτοί που υπερχρέωσαν τη χώρα, για να αγοράσουν τη σκουριά της πολεμικής βιομηχανίας, δήθεν για την άμυνα. Πως θα πάει να πολεμήσει ο φαντάρος βλέποντας το συνταξιούχο πατέρα του να λιμοκτονεί; Ποιόν θα πάει να υπερασπιστεί; Τα κότερα του Βουλγαράκη, ή τους γάμους μεγιστάνα του Τσοχατζόπουλου στα παρίσα;

  27. panos avatar
    panos 09/12/2008 00:35:05

    καντε και λιγο σεχχχχ...οχι μονο πολεμο....
    Σημερα πηραν στην δουλεια (Συμβαση για ενα χρονο) εναν με βισμα και εγω πηρα το τριτο και μακρυτερο...

    Αυτοι οι ανθρωποι της ΝΔ ειναι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ

  28. fantomas avatar
    fantomas 09/12/2008 00:36:16

    Le canard

    ΗΡΕΜΙΑ..... ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ .... ΜΕ ΡΟΛΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ Ή ΚΡΙΤΗ ΜΠΩΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ!!!

    Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ.
    Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΙΛΑΕΙ ΄΄ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ΄΄.
    ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ!

    ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ!!!
    ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΣΟΥ.... ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΩΡΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ!!!

    ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΗ ΟΥΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ!!

  29. t avatar
    t 09/12/2008 00:37:07

    Αρχηγική παρέμβαση Κακλαμάνη

  30. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/12/2008 00:38:03

    Το αρθρο αυτό του BBC βασικα δείχνει ότι το κρατικό αγγλικο κανάλι είναι με τους ταραξίες τους οποιους εκθειάζει ως συνεχιστές των Σουλιωτισσών του χορού του Ζαλόγγου και των πολεμιστών του 1940.

  31. maquis avatar
    maquis 09/12/2008 00:45:13

    @ Le canard: Και να θέλουν αυτοί που λες να σηκωθούν για να κατέβουν δεν θα μπορέσον. Δεν υπάρχουν αρκετά slipads (pampers για μεγάλους...). Επίσης χρειάζονται ποσότητες διαλυτικού για να ξεκολήσουν χιλάδες κωλοι απο τους καναπέδες. Τέλος που θα παρκάρουν το τουτού;

  32. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 09/12/2008 00:46:28

    Στην παρατήρηση του ψυχραιμία θέλω να προσθέσω την υπερβολική προβολή που βρήκε στα γερμανικά μίντια η κατάληψη του Ελληνικού προξενείου του Βερολίνου, από καμιά εικοσαριά πιτσιρικάδες, τελείως άγνωστους στον Ελληνισμό της πόλης.
    Πως μπόρεσαν και μπήκαν στο προξενείο, ενώ αυτό το φρουρούσε με σοβαρές δυνάμεις η γερμανική αστυνομία; Κατά την αποχώρηση τους, ήταν έτσι "στρωμένη" η δουλειά, που δεν τους έκανε η αστυνομία ούτε εξακρίβωση στοιχείων.

  33. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/12/2008 00:46:51

    fantoma,

    πες μου, τελειώνει αυτός ο παραλογισμός;
    είναι τρέλα που εκτονώνεται;
    είναι πολιτικό;
    ή μας έπιασε ανασφάλεια και αυτοκτονούμε;

    μην μου πεις «ξένος δάκτυλος» μόνο...

  34. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 09/12/2008 00:47:02

    "Ο 15χρονος είναι πιά δίπλα σ'όλους τους νέους αγωνιστές,το Πέτρουλα,τον Κομνηνό,την Κουμή,τον Καλτεζά".
    Απόσπασμα από δηλώσεις του Αλέκου Αλαβάνου.
    Ρε παιδιά, στο θεό σας, είπε τέτοιο πράγμα ο Αλαβάνος;. Πάει τρελλαθήκαμε!

  35. t avatar
    t 09/12/2008 00:47:06

    Φωτιά στο Αρχαιολογικό Μουσείο???

  36. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/12/2008 00:49:25

    @49 δεν είσαι σωστά πληροφορημένος στα περί ανακοινώσεων

  37. maquis avatar
    maquis 09/12/2008 00:50:37

    Μέχρι στιγμής έχω μετρήσει 28 σενάρια συνωμοσίας. Απο αυτά τα 6 "διανοουμενίστικης" χροιάς, 18 μικροαστικά παραληρήματα και 3-4 υπερ παπαριές. Συμπέρασμα: αθάνατη ελλαδάρα, πόσο σε τρέφει η παπάρα....

  38. Giorgos avatar
    Giorgos 09/12/2008 00:50:41

    Κάποιοι το εχετε χάσει εδώ μέσα.
    Αν ξεχώρίζει μέχρι σήμερα το Antinews είναι ΚΑΙ για επίπεδο των σχολιαστών του. Σπέυσατε πάλι να επινοήσετε εξωτερικούς εχθρούς για να καλύψετε την -εγνωσμένη πλέον- και καταφανέστατη ανεπάρκεια του ανθρώπου που μας κουβαλήσατε για κυβερνήτη. Δε βλέπετε, φίλοι, πως μόνο προβλήματα νέα δημιουργούνται χωρίς να επιλύεται κανένα από τα προϋφιστάμενα?
    Νεφελιμολόγοι και συνωμοσιολόγοι και πατριδοκάπηλοι που βλέπουν παντού εχθρούς του ανάδελφου έθνους, ας επιστρέψουν καλύτερα στα Blogs τους.

  39. kwstas t avatar
    kwstas t 09/12/2008 00:51:15

    Εγω ενα πραγμα βλεπω... Το βατοπεδι τη λακισε απο τα πρωτοσελιδα...

  40. t avatar
    t 09/12/2008 00:53:03

    Ο Λαφαζανης δηλώνει τώρα ότι κυκλοφορεί πεζός άνετα στην Αθήνα χωρίς πρόβλημα.

  41. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 09/12/2008 00:53:11

    “Ο 15χρονος είναι πιά δίπλα σ’όλους τους νέους αγωνιστές,το Πέτρουλα,τον Κομνηνό,την Κουμή,τον Καλτεζά”.
    Απόσπασμα από δηλώσεις του Αλέκου Αλαβάνου.
    Ξαναρωτάω. Ρε παιδιά, στο θεό σας, είπε τέτοιο πράγμα ο Αλαβάνος;. Πάει τρελλαθήκαμε!

  42. kostas avatar
    kostas 09/12/2008 00:54:45

    @Giorgos

    Και 'συ εδώ ΓΑΠ;

  43. Στελιος avatar
    Στελιος 09/12/2008 00:57:03

    Θα γινοταν...

    Στατιστικα αδυνατον να μην υπηρχε ξεσπασμα με αυτα που του εχουμε κανει αυτου του τοπου και του λαου του. Ποσα να χωρεσουν κατω απο το χαλι?

    Ζητω συγγνωμη απο τον Αλεξανδρο για αυτο που επαθε.

    Ζητω συγγνωμη απο τον φρουρο που εν γνωση μου επιτρεπω τοσα χρονια την ελλειψη Παιδειας και δεν διαμαρτυρηθηκα αρκετα και τον εκανα το τερας που ειναι.

    Ελλας 2008, ψαχνει καποιον να την επαναφερει στην προ 1821 εποχη γιατι μονοι μας δεν μπορουμε. Αξιοι της τυχης μας λοιπον.

  44. Γιώργος avatar
    Γιώργος 09/12/2008 00:57:20

    Τι κάνεις kostas? Πάλι Playstation?

  45. scarab avatar
    scarab 09/12/2008 00:57:36

    Αγαπητοί μου φίλοι
    Οι κυβερνήσεις αλλάζουν με εκλογές όχι με πλιάτσικο.
    Πριν από ένα χρόνο είχατε την ευκαιρία να το κάνετε αλλά το αποφύγατε παρ΄όλο που είχατε πάρει δείγματα της διακυβέρνησης της.
    Με όλα αυτά πρώτα από όλα κινδυνεύει η Δημοκρατία. Σκεφτείτε καλά τι λέτε.
    Εμείς οι ίδιοι πρέπει να προστατεύσουμε την χώρα αποδοκιμάζοντας και διαλύοντας τους ταραξίες όποιοι και αν είναι αυτοί.
    Αν αρχίσει η επιβολή ειδικών διατάξεων...κακό του κεφαλιού μας

  46. @Γιώργος avatar
    @Γιώργος 09/12/2008 01:00:00

    Ti na kanw, einai arrwsteia to atimo!!! Trww hot-dog kai paizw Pro

  47. Giorgos avatar
    Giorgos 09/12/2008 01:00:37

    @kostas

    Ωραίο επιχείρημα...
    Δε σηκώνετε κουβεντα για την αρχηγάρα σας.
    Τον βλέπετε? Ετοιμος έιναι πάλι να φορέσει το τζακετ και να φωνάξει τις κάμερες.
    Κουτοχορτοτρεφόμενοι...

  48. Γιώργος avatar
    Γιώργος 09/12/2008 01:01:43

    Kαις και κανά DVD με το Nero?

  49. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/12/2008 01:02:58

    @ Scarab
    Ναι το απέφυγα και ήταν δικαιωμά μου.
    Και έχω δικαίωμα να δω το κόμμα που πλειοψηφησε να κυβερνήσει 4 χρόνια και μετά να δωσει τη θέση του σε άλλο.
    Εδώ υπάρχει εκβιασμός : Δεν έχετε δικαιωμα να ψηφιζετε ΝΔ γιατί θα κάψουμε τη χώρα.Δεν προεκτείνω σε συωμοσιολογικά.Καταγγέλλω τους ταραξίες και όσους τους υποστηρίζουν για παρξικόπημα με στόχο την ανατροπή της εκλεγμένης κυβέρνησης.

  50. scarab avatar
    scarab 09/12/2008 01:04:45

    @ψυχραιμία
    Το ίδιο πράγμα λέμε

  51. Στελιος avatar
    Στελιος 09/12/2008 01:07:13

    @ψυχραιμια

    Αυτη η κυβερνηση εταξε πολλα ενω δεν ηταν ικανοι ουτε για τα βασικα. Οταν δεν εισαι σε θεση να τηρησεις ουτε στο ελαχιστο τις υποσχεσεις σου αλλα ταυτοχρονα κανεις και τα αντιθετα, ε υπαρχουν αντιδρασεις.

    Αδικαιολογητα τα εκτρωπα, αλλα απο μια οπτικη γωνια και υγειη. Τουλαχιστον δεν εχει υπνωτιστει ολη η χωρα, κατι ειναι και αυτο.

  52. απο ρεσαλτο avatar
    απο ρεσαλτο 09/12/2008 01:10:34

    Είναι αδίστακτοι


    Οι τρομοκράτες της υφηλίου και τα όργανά τους είναι αδίστακτοι.
    Έχουμε αναλύσει διεξοδικά, εδώ και χρόνια, ότι προκειμένου να επιβάλλουν τα σχέδιά τους στην Ελλάδα οι τρομοκράτες της υφηλίου δεν θα διστάσουν μπροστά σε τίποτα. Θα προβούν και σε εν ψυχρώ δολοφονίες.
    Η δολοφονία του 15τάχρονου είναι η συνέχεια και η κλιμάκωση της ωμής τρομοκρατίας που ζούμε τα τελευταία χρόνια:
    α). Εμπρηστικός πόλεμος κατά της Ελλάδας. Ο οργανωμένος εφιάλτης των εμπρησμών ήταν ανοικτός πόλεμος κατά της Ελλάδας για το θράσος της να αψηφήσει τις αυτοκρατορικές εντολές και να συνάψει κομβικές σχέσεις με τη Ρωσία.
    β). Οι ποικίλοι και πολύχρωμοι κουκουλοφόροι με τις βιοπραγίες, τις καταστροφές, τα καψίματα ναών, σημαιών, μνημείων και τόσων άλλων ωμών προβοκατόρικων πράξεων.
    γ). Η λαίλαπα των σκανδάλων και της σκανδαλολογίας. Και πάρα πολλά άλλα φοβερά που ζούμε τα τελευταία χρόνια.

    Τη στυγνή δολοφονία του νεαρού πρέπει να την εντάξουμε μέσα σε αυτή την τρομοκρατική στρατηγική έντασης και πολιτικών ανωμαλιών. Δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός, ούτε έγινε κατά λάθος. Το ότι δεν είχαμε μέχρι σήμερα θανάτους, μέσα σε αυτή την κλιμακούμενη τρομοκρατική στρατηγική των πολιτικών προβοκατσιών ήταν θαύμα.
    Τα ΜΜΕ, όργανα αυτού του τρομοκρατικού, προβοκατόρικου παιχνιδιού θα απομονώσουν το γεγονός της δολοφονίας από τη γενικότερη στρατηγική. Θα επικαλύψουν τους πραγματικούς ενόχους, θα «ζουμάρουν» στο θάνατο, θα εμπορευτούν τον θάνατο, θα περιοριστούν στην κτηνωδία των μπάτσων και τις ευθύνες της κυβέρνησης.
    Το ίδιο και οι πολιτικές δυνάμεις. Και αυτές όργανα του παιχνιδιού θα επικαλύψουν τα πάντα και θα βγάλουν ένα και μοναδικό ένοχο: Την κυβέρνηση Καραμανλή.
    Αυτός είναι και ο στόχος αυτής της προβοκάτσιας: Να ρίξουν όλες τις κακοδαιμονίες, τις βιαιότητες, τα σκάνδαλα και τις δολοφονίες στην «δεξιά» κυβέρνηση Καραμανλή.
    Η εκτέλεση ενός 15άχρονου κινητοποιεί τη γενική οργή, προκαλεί συναισθηματικές εκρήξεις σεισμικές, συσκοτίζει την πολιτική σκέψη και καταδικάζει άμεσα τον άμεσα ορατό: Αυτόν που κυβερνάει. Σε τέτοιες άγριες συναισθηματικές εκρήξεις, πυροδοτούμενες και από τους μηχανισμούς του συστήματος (ΜΜΕ, πολιτικούς και τις προπαγανδιστικές μήτρες των πλανητικών κέντρων) χάνεται αυτό που κρύβεται πίσω από τα γεγονότα, εξαφανίζονται οι σπόνσορες των τρομοκρατικών γεγονότων και των δολοφονιών. Μένει μόνο η δολοφονική θηριωδία του μπάτσου και η κυβέρνηση.
    Δεν τίθενται ούτε τα απλά ερωτήματα:
    α). Είχε κανένα συμφέρον η κυβέρνηση και μάλιστα όταν είναι κολλημένη στον τοίχο από την ολομέτωπη και υστερική επίθεση που τις γίνεται να προβεί σε τέτοιες εν ψυχρώ δολοφονίες; Το αντίθετο!!!
    β). Μέσα στους μηχανισμούς καταστολής και στους μηχανισμούς του κράτους δεν λειτουργούν θύλακες του παρακράτους; Και ποιο είναι σήμερα αυτό το παρακράτος, ποιοι το ελέγχουν και τι επιδιώκουν;
    γ). Το παρακράτος δεν είναι αυτό (σήμερα το παρακράτος των Αμερικανών και των «νταβάδων») που σε διάφορες ιστορικές καμπές της ιστορίας μας δολοφονούσε εν ψυχρώ, προκειμένου να προωθήσει τα σχέδια των οικονομικών μας πατρώνων; Η ιστορία μας βρίθει από παραδείγματα.
    δ). Οι μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ δεν είναι αυτές που έχουν αναγάγει σε επιστήμη την τρομοκρατία και την προβοκάτσια, τις ωμές δολοφονίες λαών και αθώων ανθρώπων για να επιβάλουν τα συμφέροντά τους και τα εφιαλτικά τους σχέδια;
    Εάν εξετάσουμε νηφάλια τα γεγονότα, έξω από κομματικές παρωπίδες και ιδεολογικά στερεότυπα, έξω από αυτά που εμπορεύονται τα ΜΜΕ, έξω από την τυφλή οργή της εν ψυχρώ δολοφονίας και τα θρηνώδη, δημαγωγικά αλαλάγματα, θα διαπιστώσουμε τούτο: Η δολοφονία του 15άχρονου αποτελεί μια νέα ωμή προβοκάτσια των μηχανισμών της πλανητικής εξουσίας εναντίον των πολιτικών μας πραγμάτων. Αποτελεί έναν κρίκο στην εφιαλτική αλυσίδα των επιθέσεων εναντίον της Ελλάδας από τους μηχανισμούς της πλανητικής τρομοκρατίας και προβοκάτσιας.
    Είναι αυτοί οι μηχανισμοί που:
    α). Έχουν αλώσει και υποτάξει το κράτος και ιδιαίτερα τα σώματα ασφαλείας. Δεν υπάρχει κρατική εξουσία που να μην ελέγχονται τμήματά της και άνθρωποί της από τις παρακρατικές «οργανώσεις» και μυστικές υπηρεσίες.
    β). Έχουν αλώσει και τα κόμματα. Μέσα στα κόμματα λειτουργούν και δρούνε «φράξιες» των πλανητικών μηχανισμών και των ποικίλων «νταβάδων», παρακρατικές «φράξιες».
    γ). Έχουν καταστήσει τα «αριστερά» ιδεολογήματα τα κυρίαρχα του καθεστώτος, συνακόλουθα έχουν υποτάξει και τμήματα των ηγεσιών των «αριστερών» κομμάτων.
    δ). Επιδοτούν και κατευθύνουν τις «αριστερές» προπαγανδιστικές εστίες, οι οποίες αποτελούν τους ιδεολογικούς ροπαλοφόρους του αυτοκρατορικού πολυπολιτισμικού καθεστώτος.
    ε). Κατασκευάζουν και καθοδηγούν τις ποικίλες «ομάδες κρούσης» των κουκουλοφόρων.
    Αυτοί οι μηχανισμοί «στήσανε» την εν ψυχρώ δολοφονία και επιχειρούν να οργανώσουν μια «λαϊκά εξέγερση», ΟΧΙ εναντίον του συστήματος, αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ εναντίον του Καραμανλή. Με την αγαστή συμπαράσταση και συμμετοχή των «αριστερών» πολιτικών λακέδων και καθεστωτικών εξαρτημάτων.
    Τα γεγονότα το αποδεικνύουν αν τα εξετάσουμε πολιτικά και νηφάλια:
    α). Το επεισόδιο της «σύγκρουσης» των μπάτσων με τους νεαρούς ήταν έξω από κάθε λογική των κινηματικών συγκρούσεων. Δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ κοινωνική κινητοποίηση που να οδήγησε σε σύγκρουση. Τα γεγονότα έγιναν σαν μια «τυχαία» διένεξη!!! Ένα περιπολικό ξαφνικά …βρέθηκε να «μαλώνει» με μια ομάδα νεαρών ατόμων!!!
    ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ έγκλημα! Διατεταγμένα καθοδηγούμενοι νεαροί (χωρίς και οι ίδιοι να το γνωρίζουν) και διατεταγμένοι μπάτσοι. Διατεταγμένη και η δολοφονία. Μόνο πολιτικά αφελείς δεν μπορεί να διακρίνουν ότι εδώ υπάρχει προμελετημένο και σχεδιασμένο έγκλημα.
    β). Εν ριπή οφθαλμού όλοι οι ιμάντες των «αντι-εξουσιαστών» ξεσηκώνονται!!!
    γ). ΑΜΕΣΩΣ το ζήτημα παίρνει πανελλαδικές προεκτάσεις από τις οργανωμένες δυνάμεις της νεοταξικής αριστεράς. Το λαϊκό στοιχείο απουσιάζει και πριν, αλλά και μετά τα γεγονότα.
    Το «εκσυγχρονιστικό» παρακράτος και ο ΣΥΡΙΖΑ κραυγάζουν δημαγωγικά και επιχειρούν να κατασκευάσουν νέο Πέτρουλα. Μόνο που ο Πέτρουλας έπεσε από τη σύγκρουση ενός ρωμαλέου και μαζικού λαϊκού κινήματος με το κράτος και παρακράτος της τότε δεξιάς!!!
    Αυτά τα αντιδεξιά σύνδρομα θέλουν να αναστήσουν και σήμερα, αξιοποιώντας μια ζοφερή οικονομική και κοινωνική κατάσταση. Επιχειρείται η τυφλή πυροδότηση της λαϊκής οργής, όχι προς την κατεύθυνση της λαϊκής κινητικότητας και συνειδητοποίησης, όχι προς ένα αγώνα κατά του καθεστώτος και της σήψης του, αλλά προς την κατεύθυνση της απλής και τυφλής αντικατάστασης της κυβέρνησης με μια άλλη ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ελεγχόμενη από τους δυνάστες του κόσμου και τους εγχώριους «νταβάδες».
    Μπαίνουμε σε μια εφιαλτική πολιτική περίοδο. Ευχόμαστε πραγματικά η ανάλυσή μας να είναι λάθος.
    Ας αντισταθούμε στην πολιτική ύπνωση και ισοπέδωση που θέλουν να μας επιβάλλουν. ..

    _________________
    Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
    αλλά δεν τα κατάφεραν.
    Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
    είναι το κυριότερο.

  53. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/12/2008 01:14:51

    @ Στέλιος
    Η κυβέρνηση Σημιτη μετά την κατάρρευση του Χρηματιστηρίου ήταν πολύ πιο αντιδημοφιλής από τη σημερινή.Δεν έγινε όμως τίποτε γιατί οι αντίπαλοι της ήταν νομοταγείς.
    Απαιτώ από τους εκτός ΝΔ να δείξουν την ιδια στάση που είχα εγώ τότε και να περιμένουν να ξεφορτωθούν την κυβέρνηση στον κανονικό χρόνο.Οτιδήποτε άλλο είναι πραξικόπημα.
    Θα μου πεις και τι μπορείς να κάνεις;
    Φυσικά τίποτε.Μπορώ όμως απλώς να πω ότι οι ταραξίες και οσοι τους στηρίζουν έμμεσα ή άμεσα είναι πραξικοπήματίες.

  54. scarab avatar
    scarab 09/12/2008 01:19:27

    @ρεσάλτο
    Διάβασα την ανάλυση σου και δεν μπόρεσα να διαφωνήσω σε κάτι.
    Μακάρι να μην έχουμε χειρότερες εξελίξεις

  55. Στελιος avatar
    Στελιος 09/12/2008 01:21:33

    Εδω διαφωνω, δυσαρεσκεια μεγαλη υπηρχε αλλα οχι στο βαθμο που υπαρχει σημερα. Ταυτοχρονα μεγαλο ρολο παιζει και η τσεπη του μεσου Ελληνα που τοτε ηταν σε καπως καλυτερη κατασταση απο τωρα (εστω και με δανεικα).

    Αυτο που γινεται τωρα εγω δεν το θεωρω πραξικοπημα. Ξεσπασμα το θεωρω το οποιο ως συνηθως το καπηλευονται καποιες ομαδες που κατα τη γνωμη μου ειναι κομματια του παρακρατικου μηχανισμου.

    Η λιστα του Ανεργος 22 ειναι στο μυαλο πολλων, δικαια η' αδικα τωρα ψαχνουν υπευθυνους.

  56. scarab avatar
    scarab 09/12/2008 01:26:22

    @Στέλιο
    Ξέσπασμα με κουκούλες ???
    Γιατί?
    Ο πεινασμένος τι έχει να φοβηθεί και κρύβεται.

  57. probokator2 avatar
    probokator2 09/12/2008 01:43:16

    @73, scarab

    Οι κουκούλες χρειάζονται όχι μόνο για λόγους αυτοπροστασίας από τις φωτογραφικές μηχανές των ασφαλιτών και το πέρασμά τους στα αρχεία του Σένγκεν αλλα και επειδή τελικά μόνο με τις κουκούλες βλέπουν το πρόσωπό σου δηλαδή τις αγωνίες σου και τις ανάγκες σου. (εγώ προσωπικά δεν φοράω αλλά δεν ξεχνάω τα λόγια του sub-κομαντάτε Μάρκος)

  58. scarab avatar
    scarab 09/12/2008 01:48:44

    @probokator2
    Δηλαδή είναι κάτι σαν στολή εργασίας???
    Γιατι εμείς μιλάγαμε για πεινασμένους

  59. probokator2 avatar
    probokator2 09/12/2008 01:53:53

    υπάρχουν πεινασμένοι που πέφτουν κάτω από την πείνα
    Υπάρχουν και πεινασμένοι που δεν πέφτουν κάτω από την πείνα.
    Υπάρχουν και όλοι αυτοί που η κοινωνία των 8 τους αγνοεί, επιδεικτικά και αυτή είναι ενα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού στην Ελλάδα.
    Επειτα υπάρχουν στολές εργασίας όπως των ΜΑΤ και των ασφαλιτών, κουκούλες, στρατιωτική εξάρτηση κλπ, κλπ. Υπάρχουν και πράγματα που έχεις μαζί σου για στοιχεώδη αυτοπροστασία, όπως μία ομπρέλα άμα πιάσει βροχή

  60. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 09/12/2008 02:24:32

    @από ρεσάλτο
    Ορθότατη τοποθέτηση

  61. Giannis76 avatar
    Giannis76 09/12/2008 02:25:02

    resalto πόσα παίρνεις από την κυβέρνηση για να την στηρίξεις?
    Τι βλακείες για αγωγούς και Πουτιν λες. Θες δηλαδή να επαναλάβουμε το ίδιο έργο με πέρυσι όταν οι πυρκαγιές αποδόθηκαν στο ξένο παράγοντα ε?
    Για αυτό άφησε η κυβέρνηση της ΝΔ να καεί το σύμπαν ε?
    Για να βγαίνεις και να συνομοσιολογείς ε?
    Δε πειράζει στις εκλογές η ΝΔ θα πάει φούντο..
    Θα χασεις το μισθό σου βέβαια αλλά τι να κάνουμε..

  62. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/12/2008 03:10:31

    Τό κόλπο παλιό και δοκιμασμένο.
    Η Αστυνομία εμφανίζεται και τά ΄αντεξουσιαστάκια΄αντιδρούν..
    Εν συνεχεία εξαφανίζεται ,αρχίζει το πλιάτσικο και οι καταστροφές ,και πάλι επανεμφάνιση ολίγων ωρών...
    Στο τέλος και αφού διαλυθεί ολόκληρο το κέντρο τής Αθήνας θά αρχίσουν να διαμαρτύρονται οι πολίτες και θα εφαρμοστεί η ΄Τάξη΄και ο ΄Νόμος΄.
    Και τότε τά ΄αντεξουσιαστάκια΄θα κρυφτούν στίς τρυπούλες τους...
    Αποτέλεσμα:Συντηρητικότερη στροφή της Κοινωνίας όποιος και εάν κυβερνήσει στην συνέχεια...
    Ευχαριστούμε την Κυβέρνηση γιά τό θέαμα πού μάς προσέφερε και μάς προσφέρει αλλά και την τεράστια συνεισφορά της στην καταστροφή τού Κέντρου τής Αθήνας και στό περαιτέρω οικονομικό μαράζωμά του..
    Ποιος ξέρει??Ολο και κάποιος μεγαλοπαράγων,υπουργός,επιχειρηματίας θα το ΄εκμεταλλευτεί ΄κάποια στιγμή γιά ένα κομμάτι ψωμί οπως έγινε και στο Γκάζι παλιότερα.
    Ευχαριστούμε και τούς κουκουλοφόρους γιά την συνεισφορά τους .Αξιος ο μισθός όλου αυτού τού ορυμαγδού χαφιέδων ,πρεζάκηδων και αποτυχημένων ηγετίσκων πού προσφέρουν τά μάλα στην Εξουσία.
    Ευχαριστούμε και τούς ΄χρήσιμους ηλίθιους΄πού τούς υποστηρίζουν .Αν νομίζουν πώς ήρθε η ώρα τής επανάστασης ,ας συνοδέψουν τον νύν και σύντομα πρώην Πρωθυπουργό στην Ραφήνα και να παίζουν μαζί του στό Play Station 'Kλέφτες και Αστυνόμους΄.
    Δυστυχώς στην παραπάνω ιστορία όμως έπρεπε να φαγωθεί και ο μικρός πού όπως κάθε μικρός είχε δικαίωμα να περπατά όπου γουστάρει και να διασκεδάζει όπου γουστάρει...
    Υ.Γ.
    Οι παρεμβάσεις ορισμένων κρετίνων ανωνύμων περί Ταϋλάνδης ευστοχώτατες....Μιά άθλια Κοινωνία παράγει και ξεφτυλισμένους ΄επαναστάτες΄τής πορδής............

  63. scarab avatar
    scarab 09/12/2008 03:22:40

    Έτσι όπως ¨τρωγόμαστε¨ εδώ μέσα έτσι θα φαγωθούμε και με την αυριανή κυβέρνηση.
    Έτσι γινόταν και στο παρελθόν.
    Η πληγή σε αυτή την χώρα είμαστε εμείς οι ίδιοι με τις δικαιολογίες μας και τα ¨χρώματα¨ μας.
    Καλή συνέχεια παιδιά.....

  64. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/12/2008 04:17:13

    @Ανεργος 22 ετών: ΜΠΡΑΒΟ, ρε! "Μη μασάς"! Δίκιο έχεις σε όλα. Το κομμάτι του Εγγλέζου, -που εδώ και χρόνια μένει μόνιμα στην Ελλάδα, ΓΙΑΤΙ γουστάρει με τρέλλα-, τα είπε όλα. Μάθε το απέξω. Και έχει σημασία ότι τα είπε ξένος, ε;

    ***
    ΠΡΟΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥΣ

    Ερώτησις κρίσεως 1: ΠΟΙΟΣ βάζει τις φωτιές στην Αμερική;

  65. thanos avatar
    thanos 09/12/2008 04:41:53

    12-Ksenitemenos Says:
    December 9th, 2008 at 12:02 am

    Ξενιτεμενο μου(πουλι)

    Ναι, τωρα σε πιστεψαμε,δεν εισαι με κανεναν..

  66. ataktos avatar
    ataktos 09/12/2008 07:43:07

    Le canard-πες το ποιο απλά
    ο Παπαντωνιου έκαψε τους Έλληνες στο Χρηματιστήριο
    Ο Προκοπής τους νοικοκυραίους στους δρόμους και στα σπίτια .

  67. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/12/2008 08:49:32

    @ νήπιος γέρων
    Κανείς δεν βάζει τις φωτιές στην Αμερική.
    Εδώ τις βάζουν οι αναρχικοι.

  68. ntina avatar
    ntina 09/12/2008 11:39:24

    ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΙΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ- ΒΑΝΔΑΛΟΥΣ-ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ-ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ???ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ?ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΑΒΕΙ???Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΛΠ) ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ!!! ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ??? ΤΟΤΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ......ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ!!!ΕΛΕΟΣ.....ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ...ΚΟΙΝΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΑΡΩΣΕΙ...ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ...ΚΑΨΕΙ....ΒΑΝΔΑΛΙΣΕΙ....ΚΛΕΨΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥΣ

  69. Ηλίας avatar
    Ηλίας 09/12/2008 12:27:56

    Τα είπε όλα ο Σπύρος στο σχόλιο 80.

  70. HI TEK avatar
    HI TEK 09/12/2008 13:42:02

    PARALIZED BY ANALYZED - ΟΙ ΑΠΛΕΤΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΛΥΣΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ . ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΨΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ( ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΡΧΑΙΑ) ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΙΞΑΝ . ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ . ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ - ΣΤΑΘΜΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΜΕ , ΕΚΑΨΑΝ Ή ΟΧΙ ??

  71. fantomas avatar
    fantomas 09/12/2008 19:13:51

    archaeopteryx Says:
    December 9th, 2008 at 12:46 am
    fantoma,

    πες μου, τελειώνει αυτός ο παραλογισμός;
    είναι τρέλα που εκτονώνεται;
    είναι πολιτικό;
    ή μας έπιασε ανασφάλεια και αυτοκτονούμε;

    μην μου πεις «ξένος δάκτυλος» μόνο…

    KATAΡΧΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑ.

    ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΟ.... Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ.
    ΕΝΑ ΚΑΚΟΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΝΟΙΩΘΕ ΕΝΑ ΒΟΥΒΟ ΄΄ΒΡΑΣΗΜΟ΄΄ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΩΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ.
    ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟ ΜΠΑΜ ΠΟΥ ΒΡΕΙΚΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΔΥΝΑΜΗ(ΕΛΕΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ)ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΑΜΕΣΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΙΚΕ ΤΟ ΑΠΟΚΟΜΑ(ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ)ΤΟΥ ΑΛΕΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΨΥΦΑΛΑΚΙΑ.

    ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς ΠΑΝΤΟΤΕ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΘΥΤΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ.
    ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ..... ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ .....Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ....ΚΤΛ..... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΜΑΣ!!!
    ΑΚΟΥΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ '' ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ'' ΚΑΙ ΓΕΛΑΓΑ!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΟΤΙ ΠΤΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΠΕΘΑΝΑ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!

    ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΙΑ ΕΤΗ ΘΑ ΞΑΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!! ΑΠΛΟΣ ΤΟ ΘΥΜΗΖΩ ΔΙΟΤΙ ΧΟΥΝΤΑ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΠΥΣΤΩΝΩ ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΟΤΙ.... ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΩΝΤΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ....ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ... ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ!!

    ΔΥΣΤΗΧΩΣ Ο ΜΑΗ ΤΟΥ 68 ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ!!!
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΧΟΥΝΤΑ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.

    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΥΚΑΤΟΥΡΕΣ ΜΙΑ ΝΟΣΗΡΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ!!!

  72. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/12/2008 21:53:52

    Όπα!

  73. Frouros avatar
    Frouros 11/12/2008 10:19:07

    Na thimiso gia tin istoria oti to 2004 me aformi tous olimpiakous agones egine efarmogi sxediou IFITOS pou provlepei simetochi ton enopolon dinameon se sinergasia me tin astinomia gia frourisi egatastaseon kai prostasia apo assimetres apeiles. Tote kanis den paraponethike, tora me tis katastrofes;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.