#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2012 11:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επίθεση σε Γερμανούς στην Θεσσαλονίκη

[caption id="attachment_189887" align="alignnone" width="600" caption="φωτό από Πρώτο Θέμα"][/caption]

Σοβαρά επεισόδια έγιναν το πρωί στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όταν εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση επιτέθηκαν στην ελληνογερμανική συνέλευση, εισέβαλαν στο περίπτερο όπου θα γινόταν η συνάντηση παρόντος του Γερμανού υφυπουργού Γ. Φούχτελ. Αιτία της επίθεσης στη γερμανική αντιπροσωπεία ήταν οι χθεσινές δηλώσεις του κ. Φούχτελ ο οποίος είπε ότι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση στη Γερμανία τη δουλειά την κάνουν 1.000 άτομα ενώ στην Ελλάδα 3.000. Εξαγριωμένοι εργαζόμενοι επιτέθηκαν και στο Γερμανό πρόξενο ενώ ήρθαν σε έντονη αντιπαράθεση με τις δυνάμεις των ΜΑΤ.

Πρόκειται δυστυχώς για εικόνες που θα βλέπουμε συχνά επό εδώ και μπρος. Εργαζόμενοι με 500 ευρώ ή υπάλληλοι που απολύονται σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο. Το πρώτο κύμα διαθεσιμότητας ξεκινά από την Αυτοδιοίκηση, επομένως, θα δούμε πολλά ακόμη. Αλλά θα πρέπει να ειπωθούν και ορισμένες αλήθειες.

Το πολιτικό σύστημα που τώρα καλείται να επιβάλει σκληρά μέτρα είναι αυτό που δημιούργησε την ελλάδα της φούσκας. Την Ελλάδα όπου ο κάθε δήμαρχος διόριζε δεκάδες χωρίς κονδύλια και μετά ζητούσε από το κράτος να πληρώσει.

Την Ελλάδα όπου οι περισσότεροι δήμοι χρωστάνε δισεκατομμύρια γιατί έκαναν ότι έκανε και η κεντρική εξουσία. Διόριζε χωρίς κανένα κριτήριο, ψηφοφόρους και βολευόταν μια χαρά. Τώρα που το πάρτι τέλειωσε, δυστυχώς θα έχουμε πολλά σαν και αυτά στη Θεσσαλονίκη. Όταν διορίζεις κάποιον και του δίνεις ένα κομμάτι ψωμί, ασφαλώς και θα πρέπει να περιμένεις να επαναστατήσει όταν θα του πάρεις τη μπουκιά από το στόμα. Και είναι τραγικό να αλλάζεις από τη μια στιγμή στην άλλη τη ζωή χιλιάδων οικογενειών.

Όπως έστρωσαν να κοιμηθούν πολιτικοί και Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Από την άλλη, όλοι θα πρέπει να καταλάβουμε ότι η Ελλάδα της ευημερίας, όπου ο καθένας έκανε ότι του γουστάρει με τα λεφτά των άλλων, έχει τελειώσει. Δε μπορούν πλέον να γίνονται προσλήψεις από το παράθυρο, χωρίς καμιά αξιολόγηση, απλά και μόνο επειδή υπάρχει ο μπάρμπας στην Κορώνη. Αυτά τέλειωσαν. Στο κάτω – κάτω, ας κάνουν όλοι την αυτοκριτική τους. Ειδικά στους δήμους συνέβησαν απίστευτα πράγματα. Χιλιάδες υπάλληλοι που τα 2/3 κάθονταν στα γραφεία και οι υπόλοιποι μάζευαν σκουπίδια αλλά όλοι έπαιρναν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και βαρέα. Αυτή είναι η αλήθεια και είναι μόνο μια περίπτωση από τις χιλιάδες που συνέβαιναν και συμβαίνουν στο δημόσιο.

Βεβαίως, θα πρέπει και ο Φούχτελος να είναι προσεκτικός με τα όσα λέει. Σε ανθρώπους που χάνουν τη δουλειά τους (που πιθανότατα δεν έπρεπε να έχουν πάρει) δε λες ότι οι Γερμανοί είναι… υπόδειγμα εργατικότητας. Αυτά ας τα αφήσουν για την εσωτερική κατανάλωση της χώρας τους. Κι ας δουν τους δικούς τους φτωχούς και πώς θα λύσουν τα προβλήματά τους.

Σε μια χώρα καθημαγμένη δε μπορεί ο κάθε Φούχτελ να μην αντιλαμβάνεται την κατάσταση και να ξεστομεί αστειάκια για τον ωραίο μουσακά της Ελλάδας και την ίδια στιγμή να ζητά να φύγουν 2-3 χιλιάδες εργαζόμενοι. Χρειάζεται σοβαρότητα από όλους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ρρ avatar
    ρρ 15/11/2012 11:26:29

    "Την Ελλάδα όπου οι περισσότεροι δήμοι χρωστάνε δισεκατομμύρια γιατί έκαναν ότι έκανε και η κεντρική εξουσία"

    Οι δήμοι στην Ελλάδα χρωστάνε τα λιγότερα σε όλη την Ευρωπαική Ένωση σύμφωνα με αυτό το πράγμα που λέγεται Όλι Ρέν.

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ ρρ 15/11/2012 12:37:03

      Ίσως γιατί χρηματοδοτούνται και από τον κρατικό προϋπολογισμό (και όχι μόνο από ίδιους πόρους);

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κώστας Χ. 15/11/2012 12:41:29

        Πίστεψέ με, δεν θέλΕΙΣ να χρηματοδοτηθούν οι Δήμοι μόνο εξ ιδίων πόρων...

        • Tasos avatar
          Tasos @ Αυριανιστής 15/11/2012 17:58:36

          Για την ώρα δεν υπάρχει φράγκο (τουλάχιστον στο δήμο μου όπως φαντάζομαι και αλλού) με αποτέλεσμα κάποια πράγματα που γίνονταν (πχ τοπικά μέσα μεταφοράς, παιδικοί σταθμοί, σεμινάρια, εκδηλώσεις κλπ) να πάψουν να γίνονται. Και δεν είναι ότι επρόκειτο για πολυτέλειες αλλά εν πολλοίς το έλλειμα υπηρεσιών του κράτους κάπως αντισταθμιζόταν σε τοπικό επίπεδο. Τώρα ο δημότης από τη μια θεωρεί τη κεντρική διοίκηση απόμακρη (πάντα έτσι την έβλεπε μακριά από τις ανάγκες του) και τη δημοτική ως ανύμπορη. Εκτός κι αν εκτοξευτούν τα δημοτικά τέλη οπότε θα προκύψει μια ακόμη δικαιολογία να ακριβήνουν οι ήδη ακριβές υπηρεσίες και αγαθά.

        • οτα=αντρο τοπικης αργομισθιας avatar
          οτα=αντρο τοπικης αργομισθιας @ Αυριανιστής 15/11/2012 18:02:25

          εγω παντως πιστευω οτι θα επρεπε να χρηματοδοτουνται 100% εξ ιδίων πόρων…
          να ξερει ο καθε δημοτης τι πλερωνει για τις δημοτικες "υπηρεσιες" και να δουμε ποσο ευκολα θα διοριζει αργομισθα κοληταρια ο καθε καφροδημαρχος

  2. Κοσμάς Πανέσιος avatar
    Κοσμάς Πανέσιος 15/11/2012 11:37:14

    Ευτυχώς που υπάρχει αυτός ο "Φούχτελος" να φωτίζει την πραγματικότητα. Διότι οι χαμηλόμισθοι στους δήμους που όμως κάθονται χωρίς δουλειά (εκτός από τη μαύρη που ενδεχομένως έχουν) ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ από τους χαμηλόμισθους και άνεργους του ιδιωτικού τομέα. Οι μικρο συνταξιούχοι βλέπουν τη σύνταξή τους να εξευτελίζεται για να πληρωθούν οι διορισμένοι από παράθυρα και πόρτες στους δήμους, στο δημόσιο και στις ΔΕΚΟ. Ευτυχώς που υπάρχει η τρόϊκα για να μας αναγκάσει να κάνουμε το αυτονόητο. Δυστυχώς έτσι είμαστε. Ο Μπουτάρης είχε δηλώσει ότι από τους 8.000 στο Δήμο μπορεί να κάνει με 5.000, αλλά δεν μπορούσε να τους διώξει. Τώρα όμως που πρέπει και μπορεί να τους διώξει, δεν το κάνει. Είναι και αυτός για τα πανηγύρια!

    • Lampros2 avatar
      Lampros2 @ Κοσμάς Πανέσιος 15/11/2012 11:45:47

      Διότι οι χαμηλόμισθοι στους δήμους που όμως κάθονται χωρίς δουλειά (εκτός από τη μαύρη που ενδεχομένως έχουν)

      Δηλαδή καθαριότητα πως έχεις; Μαζεύονται τα σκουπίδια από μόνα τους;

      Και όποιος φωνάζει επειδή λέει δεν είναι αποστειρωμένα και περασμένα με βετέξ τα πεζοδρόμια, ας πάει να ζήσει και κάνα χρόνο στο εξωτερικό, να δεί ότι έτσι είναι παντού, δεν είναι ας πούμε στη Νεα Υόρκη πεντακάθαρα, όπως φαντάζονται διάφοροι βλάχοι, και σε εμάς βρώμικα...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Lampros2 15/11/2012 12:12:42

        Κι όμως φίλε μου, θα διαφωνήσω μαζί σου έστω και εν μέρει.

        Πήγαινε μια βόλτα σε φτωχότερες από εμάς χώρες (Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία κ.λπ), ρίξε μια ματιά στις εμφανείς υποδομές που συντηρούν οι Δήμοι, στη λεγόμενη "βιτρίνα", ιδίως των επαρχιακών πόλεων και σύγκρινέ τις με τις δικές μας.

        Εδώ πας σε επαρχιακές πόλεις και βλέπεις τους δρόμους-εισόδους τους να έχουν πήξει στο βέλιουρα και στη μουχρίτσα, όχι μόνο στις νησίδες, αλλά ακόμα και στο ρείθρο μεταξύ οδοστρώματος και πεζοδρομίου -δεν υπερβάλλω καθόλου-, ας μη μιλήσουμε δε για το σκουποδιμάνι. Ενώ εκεί βλέπεις τα πάντα πεντακάθαρα, καλοκουρεμένα και φροντισμένα, συχνότατα δε καλλωπισμένα με λουλούδια. Πες μου τι εντύπωση αποκομίζεις από τη "δική μας" εικόνα εσύ, ως καθημερινός κάτοικος, και αμέσως μετά έλα στη θέση ενός τουρίστα που επισκέπτεται πρώτη φορά μια ελληνική πόλη και η πρώτη εικόνα που παίρνει είναι αυτή.

        • Samurai avatar
          Samurai @ Αυριανιστής 15/11/2012 16:15:57

          Αυριανιστή
          Χαίρομαι που βλέπεις τα πράματα όπως έχουν.
          Περίμενα να γράψεις ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού ή κάτι τέτοιο.
          Όσον αφορά τους τουρίστες μη στενοχωριέσαι.
          Χρησιμοποιούν τις μεγάλες πόλεις μας απλώς σα διαμετακομιστικά κέντρα.
          Γνωρίζουν πολύ καλά που βρίσκονται οι ομορφιές της χώρας μας,γι'αυτό το λόγο παίρνουν τα βουνά,
          ξανοίγονται στις θάλασσες και στα νησιά μας. Εκτιμούν όλα αυτά που εμείς με τη στάση μας, με τις πολιτικές μας έχουμε απαξιώσει.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Samurai 16/11/2012 09:36:41

            Με μία διαφορά όμως. Μπορεί να βλέπω τα πράγματα όπως είναι, αλλά δεν προσχωρώ και στη χορεία του κοινωνικού αυτοματισμού και του αιμοσταγούς νεοφιλελευθερισμού. Αυτό που ζητώ είναι, επιτέλους, ο καθένας να πάει να δουλέψει στο αντικείμενο για το οποίο αρχικά προσλήφθηκε, χωρίς εκπτώσεις και χωρίς εξαιρέσεις. Φαντάζεσαι, για παράδειγμα, πόσο καλύτερες θα ήταν οι πόλεις μας αν όντως οι δημοτικοί αστυνομικοί ήταν δημοτικοί αστυνομικοί και όχι ορντινάτσες των διαφόρων δημάρχων, μεταταγμένοι σε διάφορες θέσεις αργομισθίας-"γραφείου"; Ή αν το "προσωπικό πρασίνου" απασχολείτο όντως στο έργο για το οποίο προσλήφθηκε; Θα έβλεπες ακούρευτα πρανή και αφρόντιστες νησίδες, πηγμένα στα αγριόχορτα;

          • Samurai avatar
            Samurai @ Αυριανιστής 16/11/2012 13:02:09

            Αυριανιστή συμφωνώ και προσυπογράφω.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Lampros2 15/11/2012 13:03:47

        Για την καθαριότητα στις ελληνικές πόλεις, άστο δεν τόχεις. Αν όλοι οι προσληφθέντες για καθαριότητα στους δήμους δούλευαν σ αυτή, οι ελληνικές πόλεις θα ήταν οι καθαρότερες στον κόσμο και με διαφορά.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ TARAMAS 15/11/2012 13:16:46

          Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω 100% αφού ξέρω από πρώτο χέρι σε ποια καφέ της Θεσσαλονίκης στην περιοχή δικαστηρίων, αράζουν από το ΠΡΩΙ μέχρι το μεσημέρι οι περισσευούμενοι της καθαριότητας . Το χιλιάρικο βέβαια πέφτει κάθε πρώτη του μήνα. Σήμερα πάντως χρειάστηκε να κουνήσουν τους κώλους τους και να πάνε μέχρι το λιμάνι για να δείξουν και πως δεν μασάνε και απο πολλά - πολλά.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Βούρδουλας 15/11/2012 13:23:02

            Πέφτει το χιλιάρικο, αλλά λείπουν από το ταμείο καποιες ...ασφαλιστικές εισφορές ! Δεν πειράζει, το Δημόσιο θα τις καλύψει τις τρύπες.
            Και όχι, δεν φταίνε οι λεμουροπόντικες (της Μαδαγασκάρης του Θερμαικού), ο μπυρωμένος Φούχτελος φταίει...

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Ο Θείος 15/11/2012 13:28:44

            Και για να το συμπληρώσω Θείε, όταν έγιναν κάποιες περικοπές πέρυσι κι ενώ ήταν πάντα θαμώνες στα γνωστά στέκια πίνοντας καπουτσίνο, έλεγαν κιόλας 'σιγά να μην πάω δουλειά τώρα που μας κόψανε κιόλας'. Κι αυτοί ήταν και με πρόσληψη, κανονικοί. Που να μιλήσουμε για 'μαύρους' που απλά χαρτζιλικώνονται και δουλεύουν αλλού.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Κοσμάς Πανέσιος 15/11/2012 18:06:05

      Δηλαδή υπάλληλοι που δουλεύουν σε δημοτικές υπηρεσίες είναι μόνο της καθαριότητας? Γνωρίζεις ότι υπάρχουν δήμοι με τοπικά λεωφορεία? Ποιός τα οδηγάει? Παιδικοί σταθμοί? Κανα σεμινάριο υπολογιστών να πάνε κάποιοι που αλλιώς δεν θα μπορούσαν? Προφανώς υπάρχουν και δήμοι που δεν παρέχουν σχεδόν τίποτε αλλά υπάρχουν και δήμοι που έχουν (είχαν) κάποιες παροχές στους δημότες και αυτό ισοφάριζε το αντίστοιχο έλλειμα του κράτους αφού ένιωθαν και οι δημότες ότι κάτι υπάρχει που τους εξυπηρετεί αλλά έβρισκαν και κάποιοι καμια δουλειά (πχ αδιόριστοι του ΑΣΕΠ σε νηπιαγωγία/παιδ. σταθμους). Οπότε οι γενικευμένη ειρωνία και ισοπέδωση δε χρειάζονται.

    • ap gk avatar
      ap gk @ Κοσμάς Πανέσιος 15/11/2012 21:39:56

      Δεν παρεξηγούνται από το γεγονός ότι λόγω κακής διοίκησης 5000 άτομα κάνουν δουλειά που στην Γερμανία κάνουν 3000 αλλά θυμώνουν όταν τους το αποκαλύπτουν.
      Μήπως είναι κάφροι;

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/11/2012 12:02:59

    Έχω ξαναγράψει για το μέγα όνειδος στους Δήμους -ή μάλλον για ένα από αυτά-, που λέγεται Δημοτική Αστυνομία. Έχει στο παρελθόν αποτελέσει το κατ' εξοχήν "όχημα" για ρουσφετολογικές προσλήψεις στους Δήμους, και μάλιστα για προσλήψεις που δεν ανταποκρίνονται καν στα τύποις καθήκοντά τους. Επισκεφθείτε το κέντρο οποιουδήποτε Δήμου που συντηρεί Δημοτική Αστυνομία και δείτε τα χάλια του. Η παράνομη στάθμευση ζει και βασιλεύει, όπως και η άναρχη, αυθαίρετη ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων. Και η Δημοτική Αστυνομία, μονίμως απούσα. Και πώς να μην είναι, άλλωστε, όταν το 80% του προσωπικού της προσλήφθηκε μεν σε αυτήν, αλλά εντός ολίγων μηνών μετατασσόταν, με αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων (όπου την πλειοψηφία ελέγχει ο εκάστοτε δήμαρχος) σε "θέσεις γραφείου". Να μη βγαίνουν και στο δρόμο τα κακόμοιρα τα παιδιά και τα κρούσει το αγέρι...

    • Samurai avatar
      Samurai @ Αυριανιστής 15/11/2012 16:31:44

      Αυριανιστή.
      Γνωρίζω εγώ προσωπικά άτομο που εργάζεται σε δημοτική αστυνομία της ανατολικής Θεσσαλονίκης, και είναι ιδιοκτήτης μπαρ.
      Ο κύριος αυτός εμφανίζεται μια δυο φορές την εβδομάδα στο δήμο κατά τις δύο το μεσημέρι,δίνει απλώς παρόν για κανα πεντάλεπτο και εξαφανίζεται.
      Ποιος χτυπάει την κάρτα του το πρωί?
      Ο διευθυντής του !Ποιος του χτυπάει την κάρτα το μεσημέρι?
      Και πάλι ο διευθυντής του !
      Στο ΙΚΑ του δικού μου δήμου,η καθαρίστρια χτυπάει τις κάρτες όλου του προσωπικού το πρωί.
      'Οταν μία θεία μου που είχε πάει να πάρει σειρά από τα άγρια χαράματα της έκανε παρατήρηση λέγοντάς της ότι είναι παράνομο να χτυπάει τις κάρτες άλλων,ξέρετε τι της είπε η καθαρίστρια?
      'Ασε μας κυρά μου..εμένα αυτό μου είπε να κάνω η διευθύντρια και αυτό κάνω..
      Το περιστατικό αυτό έγινε προ τετραετίας ..τουλάχιστον.
      Γνωστά όλα αυτά θα μου πείτε.Τα συνηθίσαμε.Δε μας ενοχλούν.Έτσι είναι στην Ελλάδα.Δεν αλλάζουν οι 'Ελληνες.Ε,και τι να κάνουμε? Μπορείνα πουν κάποιοι άλλοι..

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Samurai 15/11/2012 17:35:56

        Κάτι τέτοια πληρώνουμε ὅλοι μας τῶρα φίλε μου...

        • Γιώργος1 avatar
          Γιώργος1 @ Κυθήριος 15/11/2012 18:36:25

          Αν πληρώναμε μόνο αυτά, καλά θα ήταν... Δεν μαζεύεται τόσο χρέος με αυτά, όπως και να'χει...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Γιώργος1 15/11/2012 19:24:40

            Σωστά,προστίθενται στά ὑπόλοιπα...

        • Μ.Γ avatar
          Μ.Γ @ Κυθήριος 15/11/2012 18:44:18

          Ναι, αυτα πληρωνουμε βρε παιδι μου κι οχι τους Μπομποληδες, Λαυρεντιαδηδες, Κοκκαληδες και Σια, τις προμηθειες απο τα εξοπλιστικα, τις υπερτιμολογησεις (εως 1600%) απο τα Ολυμπιακα Εργα, καθως και την ΕΚΤ που μας δανειζει, για να ξεπληρωνουμε δανεια και για κερδιζει ολο και περισσοτερα απο τους τοκογλυφικους τοκους. Ειναι φανερο οτι εχεις μια πολυ διαυγη εικονα της πραγματικοτητας.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Μ.Γ 15/11/2012 20:25:21

            Ἐντάξει φίλε μου καί ὅοοολα αὐτά...
            Τό θέμα ἦταν οἱ ἀπολύσεις δημοτικῶν ὑπαλλήλων,ἄν ἦταν νά γράψω ὅλα ὅσα πληρώνουμε θά 'θελα δυό τόμους καί θά κουραζόσουν νά διαβάζεις,μή κολλᾶς ἐκεῖ τῶρα...

          • σπυρος avatar
            σπυρος @ Μ.Γ 16/11/2012 01:31:03

            επιτελους και μια αποψη που λεει την πραγματικοτητα.τα θυπολοιπα που διαβασα μεχρι εδω ειναι οτι ναναι.οσοι δεν μπορεσαν να μπουν στον κρατικο μηχανισμο(δημοσιο κλπ)κραζουν αυτους που ειναι μεσα και προσπαθουν να το παιξουν θυματα.δε λεω,τεραστιο το ποσοστο των ρουσφετιων αλλα γιατι τοσο χρονια ψηφιζαν τους σαπιους πολιτικους;γιατι τοσο χρονια εγλυφαν κωλους και φιλουσαν κατουρημενες ποδιες; αφου τελικα εμειναν στην απ εξω.βεβαια αν ειχαν βολευτει ολοι αυτοι που γραφουν για τους κακους δημοσιους υπαλληλους,τωρα θα κανανε τουμπεκι και δε θα μιλουσαν καθολου.μαλλον η λαμογια εχει γινει επαγγελμα.και φυσικα η ελληνοτουκικη νοοτροπια του ρωμιου(οχι ελληνα)που λεει οτι,αφου δεν εχω εγω κατσικα να ψοφησει του γειτονα.
            παρεπιπτοντως ειμαι εποχικος ιδιωτικος υπαλληλος και παλευω να τα βγαλω περα με ενα παιδι και γυναικα με 6-7 χιλιαρικα το χρονο.αλλα μ@λ@κας και ηλιθιος με αποψη χρυσαυγουλά δεν προκειται να γινω

          • anideos avatar
            anideos @ σπυρος 16/11/2012 01:58:02

            Δεν υπαρχει μια πραγματηκοτητα αγαπητε Σπυρο.
            Η εξισωση του προβληματος της Ελλαδας εχει πολλες μεταβλητες.
            ΕΙναι για πολλυ δυνατους λυτες και προσωπηκα δεν πιστευω προς το παρον να υπαρχει καποιος που να την λυσει.

  4. vassilis avatar
    vassilis 15/11/2012 12:29:58

    Αν καταργουνταν η μονιμοτητα των δημοσιων υπαλληλων δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα ,θα ειχαν λυθει ολα αυτοματα αλλα θα εχανε το πελατειακο συστημα.ποιος θα εβαζε μεσον για να προσληφθει σε κατι μη μονιμο!

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/11/2012 12:30:27

    Στη Θεσσαλονίκη συμβαίνει "συζυγία" βαρέων πλανητών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Δεν τους έφτανε ο "φτερωτός γιατρός", ο (λεφτο) σάξωνας και ο λεμούριας (η δίκη στην 20ή ημέρα), κατέφθασε και ο "Φούχτελος" μπυρωμένος κάργα με exta Bοck (οινοπνευματικός βαθμός γύρω στο 9 %), και άρχισε τα ανέκδοτα...
    Με τέτοιο αναρχομπάχαλο, δεν θα έχει δίκιο ο έρημος ο "βλάχος" άν δραπετεύσει στο Νυμφαίο ;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 15/11/2012 13:06:48

      Παρέα με τον Μίσα, τον Ανδρέα, την Ειρήνη, τον Μήτσο, την Κατερίνα, τον Κυριάκο, την Βέσνα, την Τασούλα, τον Μίσα, την Μπάρμπαρα, τον Μανώλη, τον Ντιούκ...
      Για να τον προστατεύουν, να μη φάει και αυτός ξύλο.
      h**p://trelogaidouri.blogspot.gr/2010/12/blog-post_6644.html

    • Samurai avatar
      Samurai @ Ο Θείος 15/11/2012 14:44:16

      Ο λεφτοσάξωνας είναι έξω Θείε..
      Τον βγάλανε.Δεν πρόλαβαν να τον καταδικάσουν για τα καλά,αλλά
      πόσα χρόνια να έτρωγε ακόμα?Το πολύ δύο τρία.
      Πααααααανε τα εκατομμυριάκια !

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Samurai 15/11/2012 14:47:26

        Τον βλέπω στην Παραγουάη.
        Σε φίνο ...ακρογιάλι.
        Είπε ότι "θα τα πεί όλα", αλλά χλωμό το βλέπω.
        Θα κάνει παρέα στον Χριστοφοράκο...

        • Samurai avatar
          Samurai @ Ο Θείος 15/11/2012 16:35:03

          Τι να πει Θείε?
          Μα τον έβγαλαν, για να μην πει !

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Samurai 15/11/2012 17:51:34

            !!!!!
            Πώς να πώ ότι έχεις άδικο;

  6. antigeniko avatar
    antigeniko 15/11/2012 13:17:33

    Να γίνει κατανοητό σε όλους ότι θα αναλαμβάνουν και τις συνέπειες των λόγων τους από εδώ και μπρός. Έτσι κ. Φούχτελε;

  7. Κάποιος avatar
    Κάποιος 15/11/2012 13:25:52

    Μα καλά ? Τόσο μίσος για ανθρώπους που χάνουν τη δουλειά τους ? Αυτοί δεν έχουν οικογένειες να θρέψουν ? Επειδή μπήκαν χωρίς ΑΣΕΠ είναι παιδιά ενός κατωτέρου Θεού ? Εδώ φαίνεται καθαρά η νοοτροπία του Έλληνα, να ψοφήσει και η κατσίκα του γείτονα αφού ψόφησε η δικιά μου. Ντροπή...

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Κάποιος 15/11/2012 13:32:07

      Ακριβώς όπως το λες, 'Εδώ φαίνεται καθαρά η νοοτροπία του Έλληνα', βόλεψέ με, πλήρωσέ με, δεν θα πατήσω ΠΟΤΕ στη δουλειά και άμα λάχει κάνουμε και τσαμπουκά για τα δίκαια κεκτημένα μας. Ασε, χρυσούς τους κάναμε. Μίλησα πιο πάνω για ΟΤΑ Θεσ/νίκης, μπορώ να περάσω και σε δήμους Χαλκιδικής, δεν θα πιστεύεις τι γίνεται, ποιους πληρώνω κάθε χρόνο μέσω νερού (το πιο ακριβό νερό του κόσμου) για να κάθονται και να μην πατάνε ποτέ στη δουλειά τους. Η "νοοτροπία" φαίνεται καθαρά, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Βούρδουλας 15/11/2012 13:41:11

        Μην διαστρέφεις τα λόγια μου, άλλο εννοούσα και το ξέρεις. Δεν μπορείς να πετάξεις στο δρόμο κάποιον με 20 χρόνια στη δουλειά. Εδώ βρίσκεται σε εξέλιξη ένας "πόλεμος" μεταξύ κοινωνικών ομάδων, ιδιωτικών-δημοσίων που κανένα καλό δεν προμηνύει για τον τόπο.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Κάποιος 15/11/2012 13:43:30

          για τους τεμπελχανάδες και τους περισσευούμενους συμφωνούμε δηλαδή ;

        • Samurai avatar
          Samurai @ Κάποιος 15/11/2012 14:09:19

          Κάποιε.
          Ασφαλώς και μπορεί το κράτος να πετάξει στο δρόμο τεμπελχανάδες και περισσευούμενους κι ας έχουν 20/25 χρόνια στη δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν, αλλά δεν κάνουν.
          Το ξαναλέω. Πριν από 3 χρόνια που έτρωγαν ακόμα με χρυσά κουτάλια έκαναν καλύτερα τη δουλειά τους?
          Από την απεργία στην απεργία και από διαδήλωση στη διαδήλωση.
          Ο ευτραφής κύριος Φούχτελος είπε τα αυτονόητα.
          Εμείς δεν ενοχλούμαστε από τα κοπρόσκυλα που πληρώνουμε χωρίς να παράγουν έργο..δεν ενοχλούμαστε από τους μιζαδόρους και ταβλαδόρους που μας ταλαιπωρούν,αλλά θιγόμαστε όταν βγαίνει κάποιος και λέει τα απολύτως αυτονόητα !Ας το καταλάβουν επιτέλους κάποιοι.
          Θα παίρνουμε βοήθεια για χίλιους κι όχι για τρεις χιλιάδες.
          Διότι και με χίλιους γίνεται η δουλειά μας.
          Οι υπόλοιποι απλώς βολεύονται!
          Τέρμα τα δίφραγκα.
          Κι αφού οι δικοί μας οι φωστήρες δεν το έχουν εμπεδώσει ακόμα,για τους γνωστούς λόγους,θα κάνουν κουμάντο άλλοι,μέχρι να το εμπεδώσουν.
          Κύριοι συνεχίστε να πίνετε το φραπεδάκι σας τώρα,κάντε κι ένα στριφτο τσιγαράκι.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Samurai 15/11/2012 19:11:10

            Έβγαλες το κατάνα! :)

    • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
      Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Κάποιος 15/11/2012 13:39:17

      Θα θυμούνται όμως ότι μπήκαν με ζαβολιά και ότι ίσως κάποια μέρα το πληρώσουν..

      "Πως μπήκες?" ρωτούσε η φίλη. "Εε, ο δικός μας κανόνισε, 80 ψήφους του βγάλαμε όλοι" ήταν η απάντηση..

      ΠΑΝΤΑ το σκέφτονταν ότι δεν είναι σίγουροι. Τώρα οι φόβοι τους επιβεβαιώθηκαν. Το δυστύχημα είναι ότι χτίσαν τη ζωή τους πάνω στην άμμο.

      Για μένα να παν να βρουν αυτούς που τους βάλαν έτσι και να τους φτύσουν.

      Αλλά και πάλι... Οι ίδιοι το ζητούσαν, δεν βγαίνει άκρη!..

      Κρίμα είναι, αλλά κρίμα δεν είναι και οι Ι.Υ. που απολύονται κατά χιλιάδες? Και το ότι δεν χρειάζονται όλοι στους Δήμους, το ξέρουμε ΟΛΟΙ!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 15/11/2012 13:47:38

        Ποιους να βρουν και ποιους να φτύσουν, που πολλοί από δαύτους (που τους διόρισαν) μπορεί και να έχουν αποδημήσει εις Κύριον πια...

        • Samurai avatar
          Samurai @ Αυριανιστής 15/11/2012 14:38:53

          'Ασε που δε φτάνει το σάλιο δύο ζωών για να τους φτύσεις όλους αυτούς !
          Τι να κάνουμε..το γυρίσαμε στο γιαουρτάκι και τις ντομάτες.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Κάποιος 15/11/2012 18:10:38

      Υπάρχουν εργαζόμενοι σε δήμους που δε μπήκαν μέσω ΑΣΕΠ αλλά τυγχάνει να είναι αδιόριστοι του ΑΣΕΠ που βρήκαν δουλειά στο ίδιο αντικείμενο (πχ νηπιαγωγοί που τους πήρανε με σύμβαση 6-12 μήνες) και ναί όσο και να το χαλάω σε κάποιους ούτε ανίκανοι είναι ούτε κωλοβαράνε. Αυτοί τώρα με τις περικοπές απλά δεν ξαναπήγαν για δουλειά.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Tasos 16/11/2012 00:44:56

        Το έγραψες και πιό πάνω ρε φίλε.
        "αδιόριστος/οι"
        Δεν το καταλαβαίνω! Τους υποσχέθηκε κάποιος ότι όταν τελειώσουν τις σπουδές τους, στο αντικείμενό τους, θα διοριστούν στο Δημόσιο;;;
        π.χ. απεργούν οι "αδιόριστοι εχπαιδευτικοί"!
        Αδιόριστοι από που κι ως που;
        Πολλά "...ή..." μπορείς να βάλεις εδώ.
        ή που τους έπιασαν κορόϊδο,
        ή που δεν κατάλαβαν καλά,
        ή που οι καθηγητές των, τους πωλούσαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες κατά την διάρκεια του απογευματινού "ιδιαίτερου",
        ή οι γονείς των, παρέβλεπαν μάσες και φάγνες των Βολευτών αρκεί να διόριζαν κάπου το παιδάκι τους,
        ή,
        ή,
        ή...

        Ή που μπορούν ν' ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΟΥΝ ενάντια σε όλους αυτούς, ξεκινώντας βεβαίως-βεβαίως από τους γονείς των!

  8. Tassos avatar
    Tassos 15/11/2012 13:47:43

    2000 τον μήνα παίρναν οι εργάτες καθαριότητας. 1000 μισθός και 1000 επιδόματα. Στις 11:00 σχολάνε.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Tassos 15/11/2012 14:22:02

      Δίκιο έχεις τόσα παίρνουν.
      Στο δικό μας δήμο σχολάνε στις 14:00 αλλά πιάνουν δουλειά στις 11:00.
      Στα παραθεριστικά μέρη βέβαια είναι αλλιώς.
      Όλο το χρόνο είναι ψιλοαραχτοί και τους καλοκαιρινούς μήνες δε λειτουργούν τα οχήματα..

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Samurai 15/11/2012 14:37:40

        Αυτοί βρίσκουν και κάνουν. Οι προϊστάμενοι τους φταίνε.
        Να τους βάλουν να δουλέψουν και αν δε δουλέψουν, τότε να τους απολύσουν όπως συμβαίνει και στον ΙΤ. Οχι όμως να απολύουν όποιον βρουν μπροστά τους.
        Και να ξέρεις ότι για να λειτουργεί στοιχειωδώς το Δημόσιο, για κάθε 3 που λουφάρουν, ένας σκίζεται.

  9. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 15/11/2012 13:49:09

    Δεν έχετε δεί ακόμη τίποτις!

  10. Νίκος Στ. avatar
    Νίκος Στ. 15/11/2012 13:50:02

    Μην αγνοείτε το γεγονός ότι οι τωρινές απολύσεις είναι οριζόντιες, χωρίς αξιολόγηση απόδοσης. Είναι αδιανόητο στην κατάσταση που βρίσκεται η χώρα να υπάρχουν εργαζόμενοι στο δημόσιο που δεν εργάζονται. Αυτό, όμως, δεν αντιμετωπίζεται με οριζόντιες απολύσεις.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Νίκος Στ. 15/11/2012 13:58:52

      Ναι συμφωνώ αλλά από τη στιγμή που όλα σ' αυτή τη χώρα έγιναν με τη λογική του άρπα-κόλλα, του ρουσφετιού και του βολέματος, κανείς δεν τολμάει να χαλάσει συνήθειες και όλα θα γίνουν -δυστυχώς- βίαια. Οπως βίαια γίνεται και στους ΙΥ που χάνουν τη δουλειά τους από τη μια μέρα στην άλλη.

      Εκτός αν έρθει ο άλεξ με τις λίρες και μας σώσει όλους.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Νίκος Στ. 15/11/2012 14:14:23

      Ποιοι να αξιολογηθούν φίλε μου?
      Εάν αρχίσουν οι διαδικασίες αξιολόγησης στο δημόσιο,θα μείνουν πολύ λιγότεροι απ'ότι εάν γίνουν απολύσεις !
      Και δε μιλώ μόνο για σκουπιδιάρηδες,αλλά και για δασκάλους,καθηγητές,γιατρούς..

      • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
        ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ Samurai 15/11/2012 22:57:30

        Εσύ τι δουλειά κάνεις;

        • Samurai avatar
          Samurai @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 16/11/2012 13:22:51

          Είμαι δάσκαλος Aikido.

  11. βασιλης avatar
    βασιλης 15/11/2012 13:55:47

    Βενιζέλος εχτές ,Φούχτελ σήμερα. Νωρίς άρχισαν τα όργανα.Σκέψου τι θα γίνει σε δύο με τρείς μήνες όταν όλοι συνειδητοποιήσουν και αισθανθούν στο πετσί τους τι ψήφισαν οι ηλίθιοι που μας κυβερνούν. Έχουν μειωθεί και οι μισθοί των πιλότων των ελικοπτέρων .............

  12. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 15/11/2012 13:57:00

    Στη Σόφια, πρωτεύουσα της Βουλγαρίας με 1,5 εκ. κατοίκους, το υπ. οικονομικών λειτουργεί με 1 εφορία και 19 υπαλλήλους μόνο!
    Εμείς χρειαζόμαστε 3.000.

    • tan avatar
      tan @ Bob ο μάστορας 15/11/2012 14:28:55

      Εκεί δεν υπάρχει δωδεκάτομος φορολογική νομοθεσία...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Bob ο μάστορας 15/11/2012 17:39:01

      Δέν πιστεύω νά εἶσαι ὁ Bob ὁ Φούχτελ ἔ;

  13. avanti avatar
    avanti 15/11/2012 13:57:23

    Μπράβο Θέμη Μπαλασόπουλε, άντε βρε και βουλευτής! Το πασοκ στη νέα αντίσταση!

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/11/2012 14:01:26

    Ε τώρα, μην μου πείτε ότι φταίει ο Φούχτελος επειδή είπε αυτά που λέμε όλοι μας για τους δήμους....
    Εργαζόμενος στην καθαριότητα = Εργαζόμενος στις διοικητικές υπηρεσίες (με μετάταξη), πλην εκείνων που έχουν απομείνει να εργάζονται στην καθαριότητα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 15/11/2012 14:41:35

      Ξέχασες και τους υποτιθέμενους "δημοτικούς αστυνομικούς", το αναφέρω αναλυτικά πιο πάνω...

  15. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 15/11/2012 14:03:41

    Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω κανέναν ΔΥ και συμφωνώ με με τα όσα λένε οι φίλοι σχολιαστές για τα χάλια των ΟΤΑ και τις ρουσφετολογικές προσλήψεις. Αλλά αυτά θα πρέπει να διορθωθούν από εδώ και πέρα. Να μειωθεί η σπατάλη με κάθε τρόπο και να σταματήσουν τα ρουσφέτια. Όχι όμως να πάμε πίσω σε ότι έγινε και να καταστρέψουμε τις ζωές ανθρώπων που καλώς ή κακώς φτιάχτηκαν βρίσκοντας μια δουλειά σε ένα Δήμο. Και μην ξεχνάτε ότι κυρίως φταίνε αυτοί που τους διόρισαν. Δεν διορίστικαν οι ΔΥ μόνοι τους.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Κώστας Θ. 15/11/2012 14:35:35

      Ο μόνος τρόπος για να ξεμπερδέψουμε μια και καλή με τα ρουσφέτια,είναι να γίνουν οι διορισμοί στο δημόσιο μη ελκυστικοί.
      Προσλήψεις με το σταγονόμετρο και μόνο μέσω ΑΣΕΠ,χαμηλοί μισθοί,
      έλεγχος παραγωγικότητας,κατάργηση της μονιμότητας.
      Όταν εμπεδώσει ο κόσμος τη νέα πραγματικότητα και με το πέρασμα του χρόνου την κάνει κτήμα του,τότε μπορούμε δειλά δειλά να μιλάμε και για
      αλλαγή στη νοοτροπία του.
      'Αλλοι μπορούν να το πουν μεταπολίτευση..δε θα τα χαλάσουμε εκεί.

  16. Φανη avatar
    Φανη 15/11/2012 14:22:56

    Λοιπον, στην Ελλαδα των τελευταιων δεκαετιων που τρωγαμε απο δανεικα, αναπτυχθηκε οντως η νοοτροπια της καλοπερασης και των υπερμετρων διορισμων απο το φαυλο πολιτικο συστημα.Το συστημα ομως αυτο δεν φροντισε τη στιγμη που γεμισε καθε μερος της Ελλαδας με ΑΕΙ και ΤΕΙ, τι θα κανει με τοοοσους επιστημονες που εβγαζε.Αφου εξαφανιζε σταδιακα καθε βιομηχανικη αναπτυξη και εκλειναν σιγα σιγα η ξεπουλιοντουσαν ολες οι παραγωγικες μοναδες της χωρας, δεν μπορουσαν τοσοι νεοι να απορροφηθουν σ εναν ιδιωτικο τομεα που εφθινε και οσοι το πετυχαιναν αποσκοπουσαν σε θεση γραφειου.Επρεπε λοιπον ο Δημοσιος τομεας να απορροφησει τα νειατα της Ελλαδας και γιατι οχι αφου με τους διορισμους εξυπηρετουντο και οι εκαστοτε πολιτικες επιδιωξεις με το ΠΑΣΟΚ να κατεχει τα σκηπτρα σ αυτον τον τομεα.
    Αν ο νεος που εβγαινε στην αγορα εργασιας δεν ηταν ικανος για κανενα απο τα παραπανω η λυση ηταν η να δουλεψει στο μαγαζι του μπαμπα η να του ανοιξουμε κανα μπαρ η καφετερια....
    Υπο αυτες τις συνθηκες η Ελλαδα πληρωνε για να σπουδασει τα νειατα της αλλα και τα πληρωνε μεσα στις διαφορες υπηρεσιες που τα τοποθετουσε μετα, εφ ορου ζωης, χωρις να παραγει ΤΙΠΟΤΑ , μονο και μονο για να φαινεται οτι το συστημα λειτουργουσε.Σπουδασες, βρηκες και δουλεια στο Δημοσιο, τελεια.Ας μη ξεχναμε οτι οποτε ρωτουσαν κανενα νεο ποιες ηταν οι επιδιωξεις του, κατι τετοια απαντουσαν ολοι. Οσοι -λιγοι-ενοιωθαν οτι πατουσαν γερα, εφευγαν εξω, εκαναν θαυμασιες καριερες και δεν ξαναγυριζαν γιατι ηξεραν οτι εδω τους περιμενε η απαξιωση.
    Τωρα οι πλεοναζοντες χρειαζεται να απολυθουν, τα μαγαζια που ανοιχτηκαν με αερα και δανεια να κλεισουν και οι νεοι αποτομα να κατρακυλισουν στο επιπεδο του 60 και αν...Και κοντα σ αυτους θα καουν και πολλα χλωρα, ανθρωποι, επιχειρησεις, μαγαζια, γιατι οταν η κατρακυλα ειναι μεγαλη δεν προφταινεις να δεις καν ποιους παρασυρει.
    Εκει βρισκομαστε, στη κατρακυλα.Που θα σταματησει; Μονο ο Θεος το ξερει.Ομως τα παιδια ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ .Αυτο το συστημα βρηκαν αυτο τους φτιαξαμε, εκει μεσα εζησαν μεχρι τωρα.Τωρα τα παραδιδουμε στο πουθενα, χωρις εφοδια, χωρις οπλα γιατι ολα διαλυθηκαν και τους λεμε: ζησε ετσι, βγαλτα περα.Κι αν εχουν προλαβει να φτιαξουν και οικογενεια αντε μετα να τα πεισεις οτι η ζωη εχει γυρισματα.....Τα υπολοιπα η καταθλιψη η στο δρομο να φωναζουν χωρις αποτελεσμα.Και οταν εισαι χαμηλα και ανεβαινεις το συνηθιζεις αμεσως το αντιθετο ομως ειναι πολυ επωδυνο και δε συνηθιζεται.
    Για αυτο παρολο που αναγνωριζω οτι ολος ο Δημοσιος τομεας ειναι παραφουσκωμενος και μαλιστα απο ανθρωπους που τα πιστευω τους απεχουν ετη φωτος απο τα δικα μου, δεν νομιζω οτι ειναι ανθρωπινο να τους πεταξουμε εξω ετσι απλα.Υπαρχουν λυσεις εξορθολογισμου αλλα απαιτουν και λιγο χρονο, δεν ειμαι αρμοδια να πω αν τον εχουμε αλλα μου θυμιζει αυτο τους Ιταλους που οταν πλησιαζε το καραβι με τους μεταναστες στην Ιταλια, το βυθισε και τους επνιξε αν θυμαμαι καλα.Εμεις θα το καναμε;;;και δεν ειναι και μεταναστες, Ελληνες ειναι.Και το να γεμισεις μια χωρα μονο ανεργους χωρις να εχεις να τους προσφερεις μια εναλλακτικη δεν νομιζω οτι ειναι λυση. Μαλλον σπιρτο σε πυριτιδαποθηκη ειναι....

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/11/2012 14:33:27

    Εδώ και δεκαετίες, παρακολουθώντας Δημοτικά (ή άλλα δημόσια) έργα - ή εργασίες γραφείου, βλέπουμε την οικεία εικόνα: "Δύο δουλεύουν, τρείς επιβλέπουν". Εδω και δεκαετίες, και μην μου πείτε ότι δεν είμαστε εξοικειωμένοι με την εικόνα...
    Ο κ. Φούχτελος είπε αυτο που σχολιάζουμε όλοι επι δεκαετίες. Αλλά είναι δημόσιο πρόσωπο, και μάλιστα "επισκέπτης στο βαπόρι εν ώρα τυφώνα". Αντί να μιλά, θά 'πρεπε και αυτός να ...επιβλέπει.

  18. makis avatar
    makis 15/11/2012 14:47:27

    [Video] Η επίθεση που δέχθηκε ο Γερμανός πρόξενος στην Θσσαλονίκη http://shar.es/GZBwa

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/11/2012 14:51:48

    Σε τέτοιες περιπτώσεις, το να μην γίνεται κανείς συνήγορος των παιδιών αλλά αυτών που χτυπάνε παιδιά, το θεωρώ απλώς ανήθικο.
    Ορθά κοφτά.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 15/11/2012 15:04:51

      Για αλλού ήταν, συγγνώμη...

  20. akisenv avatar
    akisenv 15/11/2012 15:13:36

    Nεκρή είναι η άτυχη γυναίκα που πριν από λίγο πήδηξε από την ταράτσα πολυκατοικίας στο Παγκράτι, στη συμβολή των οδών Υμηττού και Τιμοθέου.
    Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η 30χρονη είχε αποπειραθεί και χθες να αυτοκτονήσει καταπίνοντας μεγάλη ποσότητα χαπιών, αμέσως μετά την είδηση της απόλυσής της. Η σορός βρίσκεται ακόμα στο σημείο ενώ έρευνα διενεργούν αυτή την ώρα άνδρες της αστυνομίας.
    enikos.gr
    "αντί άλλου σχολίου... αφιερωμένο εξαιρετικά σε όσους υπερθεματίζουν υπέρ απολύσεων και άλλων διαρθρωτικών στην εργασία ρυθμίσεων...."

    • Φανη avatar
      Φανη @ akisenv 15/11/2012 18:17:06

      Μολις διαβασα και το δευτερο, για την 20 χρονη που αυτοπυρποληθηκε στα Μελισσια.Παλια λεγαμε οτι η νεολαια μας χανεται στην ασφαλτο, τωρα χανεται απο τις αυτοκτονιες....
      Καλα τα καταφεραμε σα γενια, μπραβο μας...Αποκαϊδια αφηνουμε πισω μας.

  21. η Dimi avatar
    η Dimi 15/11/2012 15:17:01

    "Εξυπνακισμοί Φίλος μου πηγαίνει στον ΟΑΕΔ να πάρει το ταμείο ανεργίας. Ώρα 13:25. Ο υπάλληλος έχει σηκωμένα τα χέρια πίσω απ᾽ το κεφάλι και είναι σχεδόν σωριασμένος στην καρέκλα, καθώς δεν περνούν τα 5 τελευταία άτιμα λεφτά, να σηκωθεί να το κλείσει το παλιομάγαζο. Στη θέα ''πελάτη'' προσθέτει μία γκριμάτσα δυσφορίας (υπάγεται στο δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα) και ρωτά τον άνεργο αν ήρθε για να πληρωθεί (τραχανά πέρασε ν᾽ απλώσει). Ο φίλος μου απαντά καταφατικά και ο άεργος υπάλληλος πηγαίνει στον υπολογιστή και ψελλίζει το εξής εκπληκτικό: ''Για να τσεκάρουμε, λεφτά υπάρχουν''; Ιδεολογικά, δεν τάσσομαι υπέρ των απολύσεων ή της εφεδρείας (αναγκαίο κακό). Θέλω, όμως, όσο τίποτα άλλο, την αξιολόγηση των Δ.Υ. και το διωγμό κάτι τέτοιων αντιπαραγωγικών, κακοαναθρεμμένων τυπάκων!
    Υ.γ.:''Και αν θέλετε να το τσεκάρετε, στοιχεία υπάρχουν''palo.gr 12.11.12, 10:12:25

    • Samurai avatar
      Samurai @ η Dimi 15/11/2012 16:40:31

      Εγώ ακόμα πάντως να καταλάβω γιατί οι δημόσιες υπηρεσίες κλείνουν τόσο νωρίς !
      Όσοι θέλουν να στείλουν ή να πάρουν ένα δέμα από το ταχυδρομείο ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ!

    • armageddwn avatar
      armageddwn @ η Dimi 15/11/2012 16:43:28

      Μελέτη ΟΟΣΑ...Ώρες εργασίας ετησίως Ελλάδα 2000, Γερμανία 1400.Μην πούμε για τους μισθούς...Τουλάχιστον 4 φορές πάνω

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ armageddwn 15/11/2012 16:56:53

        Με κάτι τέτοιες μελέτες ... το παίρναμε πάνω μας δημόσιοι και ιδιωτικοί και ..... οι φραπέδες στην παραλία, εν ώρα εργασίας βεβαίως ,πήγαιναν σύννεφο.

      • anideos avatar
        anideos @ armageddwn 15/11/2012 21:01:28

        Γι αυτο τους δανειζουμε συνεχεια και μας χρωστανε.
        Αφου δεν δουλευουν οσο κι εμεις...

    • Samurai avatar
      Samurai @ η Dimi 15/11/2012 16:45:07

      Dimi.
      Εσύ θέλεις να μείνουμε με καμιά κατοσταριά χιλιάδες δημόσιους υπαλλήλους !
      Μπορεί και λιγότερους, εάν τους κρίνουμε μόνο από τη συμπεριφορά τους.
      Εάν πάλι τους κρίνουμε αποκλειστικά και μόνο με δείκτες παραγωγικότητας,
      πέφτουμε στις πενήντα χιλιάδες.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Samurai 15/11/2012 20:57:49

        Samurai, προσπαθώ να καταλάβω από πού συνάγεται το συμπέρασμά σου αυτό.

        • anideos avatar
          anideos @ η Dimi 15/11/2012 21:03:33

          Απο το αποτελεσμα.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ anideos 15/11/2012 21:37:05

            ανίδεε, σε ποιό αποτέλεσμα αναφέρεσαι; Εάν πρόσεξες, για ένα εντός εισαγωγικών άρθρο πρόκειται. Για να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Τίποτα λίγότερο και τίποτα περισσότερο. Η προσωπική μου άποψη στο κατωτέρω σχόλιό μου αναλύεται. Και επ' αυτής, μπορούμε γόνιμα να συζητήσουμε. Τη δική σου γνώμη πάντως, ακόμα δεν τη μάθαμε.

          • anideos avatar
            anideos @ η Dimi 16/11/2012 01:21:45

            Αυτη τη φορα συνφωνω μαζι σου.
            απλα ηθελα να ειμαι λακωνικος...
            Ρωτησες πιο πανω τον σαμουρα'ι' οταν αθτος εγραψε: "Dimi.
            Εσύ θέλεις να μείνουμε με καμιά κατοσταριά χιλιάδες δημόσιους υπαλλήλους !
            Μπορεί και λιγότερους, εάν τους κρίνουμε μόνο από τη συμπεριφορά τους.
            Εάν πάλι τους κρίνουμε αποκλειστικά και μόνο με δείκτες παραγωγικότητας,
            πέφτουμε στις πενήντα χιλιάδες''
            ''προσπαθώ να καταλάβω από πού συνάγεται το συμπέρασμά σου αυτό.''
            Και σου απαντησα απο το αποτελεσμα.
            Το αποτελεσμα ειναι πως για το κρατος που δεν μπορει να κανει τη δουλεια του σωστα φταινε αυτοι που δουλευουν για αυτο ετσι οπως δουλευουν.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ anideos 16/11/2012 13:14:27

            Eυχαριστώ για την απάντηση.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ η Dimi 15/11/2012 18:31:17

      Πες τα χρυσοστομη... Στην υγεια των κοροιδων τρωνε και πινουν. Και περιμενουν τον Αλεξη για να παρουν τα εξτραδακια τους. Και απ την αλλη, υπαρχουν πολλοι ανεργοι, και ημι-απασχολουμενοι που θα ψηφισουν παλι Τσιπρα, για να συνεχισουν να ειναι στη ψαθα και να κονομανε στη πλατη τους τα βολεμενα λαμογια.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 15/11/2012 20:37:52

      Οι δημόσιες υπηρεσίες μπορεί κλείνουν νωρίς για το κοινό, όμως οι εργαζόμενοι παραμένουν στις θέσεις τους για τη τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων της ημέρας. Οι οποίες, σε πείσμα της τεχνολογίας, είναι αμέτρητες. Με πρώτες και κυρίαρχες, τις μέχρι σήμερα αήττητες, γραφειοκρατία και χαρτοδιάρροια.

      Όμως, ανεξαρτήτως ωραρίου ή/και τομέα, ο κάθε εργαζόμενος οφείλει όχι μόνον να εργάζεται για τα χρήματα που αμοίβεται, αλλά, και να κάνει τη διαφορά στο πόστο εργασίας του. Και τι εννοώ μ’ αυτό: Άϋλες Αξίες. Συναισθηματική Νοημοσύνη. Προθυμία για το κάτι παραπάνω. Παράδοση Ποιοτικού Έργου, νωρίτερα από τη διορία, που σημαίνει: Σωστή Διαχείριση του Χρόνου, Αίσθηση του Επείγοντος, Αξιοπιστία. (Με τις αντίστοιχες θετικές καταγραφές στο υποσυνείδητο του εργοδότη, συνεργάτη, συναδέλφου). Ευαισθησία. Zεστός Λόγος. Σεβασμός στον άνεργο συνέλληνα, του οποίου η ψυχολογία στο ναδίρ, σήμερα βρίσκεται. Και πολλά άλλα. Να πηγαίνει ο άνεργος για το Επίδομα Ανεργίας του και να ζητάει τον συγκεκριμένο εργαζόμενο να τον εξυπηρετήσει. Γιατί; Επειδή, ο συγκεκριμένος εργαζόμενος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ακόμα ένα άβουλο, εκτελεστικό όργανο. Ο εργαζόμενος αυτός θέλει, γι' αυτό και μπορεί να κάνει τη διαφορά στην εργασία του. Και ν’ αφήνει το σημάδι του στο Τμήμα του. Με Ποιό τρόπο; Στη συγκεκριμένη περίπτωση, με την ευαισθησία του "να μπορεί να μπαίνει στα παπούτσια" του ανέργου που υποφέρει. Και ο άνεργος, την ευαισθησία αυτή, την εισπράττει θετικά. Και ζητάει από τον Δ/ντή του Τμήματος, τον συγκεκριμένο εργαζόμενο να τον εξυπηρετήσει. Αυτόν και όχι άλλον. Και του εξηγεί τους λόγους αυτής της προτίμησης. Η Επιτυχία, δεν είναι ποτέ τυχαία. Μόνον όταν μάθουμε να φερόμαστε όπως θα θέλαμε να μάς φέρονται, μόνο τότε θα έχουμε κάνει βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Και τότε, οι εργαζόμενοι, ανεξαρτήτως τομέα, θα καλωσορίζουμε την «Ετήσια Αξιολόγηση Εργασιακής Απόδοσης»: Έργο – Στόχοι – Χρονοδιάγραμμα – 100% Ολοκλήρωση Έργου, ή, Μερική (ποσοστό % ολοκλήρωσης Έργου) – Βαθμολόγηση.

      Θα το επαναλάβω: οι σχέσεις οργής του Έλληνα (υποταγμένου) πολίτη με το Δημόσιο (Δυνάστη), ΔΕΝ είναι τυχαίες. Είναι τ' απόνερα των 486 χρόνων υποταγής του ραγιά, στο ισλάμ (αφέντη). Και το οποίο ισλάμ, είναι το αποκλειστικό ΑΙΤΙΟ που η Ελλάδα, σε αντίθεση με όλες τις άλλες Ευρωπαϊκές Χώρες, όχι μόνο τα τραίνα της υγιούς ανάπτυξης, της προόδου και της προκοπής έχασε. Αλλά και, από τις αλγεινές συμπεριφορές που η σκλαβιά προκάλεσε, δηλητηριάστηκε, όπως: η δίχως τέλος γραφειοκρατικές ταλαιπωρίες και η άρνηση δικαίωσης του βαριά φορολογούμενου πολίτη. Είτε για είσπραξη, είτε για πληρωμή, οι ατέλειωτες ουρές στις αναμονές και το έλλειμμα σεβασμού στους γέροντες για τους οποίους η ορθοστασία είναι μεγάλη δοκιμασία. Τα φακελάκια, ώστε η δουλειά του ραγιά, γρήγορα να γίνεται. Τα χαράτσια (κεφαλικός φόρος), ώστε “ο ευγνώμων ραγιάς” το κεφάλι του στους ώμους του να διατηρεί, διαφορετικά.. Τα μπαξίσια, για την απλοποίηση των αμέτρητων απονευρωτικών διαδικασιών.. “Το όνειρο για μια ισόβια θέση στο Δημόσιο (Δυνάστη)”. Οι κουτοπονηριές, οι λαμογιές και οι άπειρες άλλες παθογένειες-τυραννίες, οι οποίες μέχρι και σήμερα τους Ελληνες πολίτες ταλανίζουν (ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ). Και του οποίου ισλάμ, οι ασεβείς στο αίμα των Ελευθερωτών Ηρώων μας σύγχρονες οδαλίσκες, την επιστροφή στην Ελλάδα, φαντασιώνονται. Μόνο που αυτή τη φορά, ό μη γένοιτο, ο χίτλερ της τουρκιάς Αχμέτ, Άλλα μεγάλα σχέδια για την Ελλάδα ετοιμάζει, που κάνουν την τότε φρικτή δουλεία, με σημερινή παιδική εκδρομή στο δάσος, να φαντάζει..

      • Φανη avatar
        Φανη @ η Dimi 15/11/2012 20:52:33

        Τα ειπες ολα Dimi!!

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Φανη 15/11/2012 21:00:39

          Καλησπέρα, Φανη μου. Ευχαριστώ.

      • Samurai avatar
        Samurai @ η Dimi 16/11/2012 03:46:51

        Dimi.
        Το σχόλιό μου πιο πάνω είναι καθαρά ειρωνικό.
        Δεν ήθελα να σε θίξω.

        Οι δημόσιες υπηρεσίες κλείνουν νωρίτερα για το κοινό,αλλά πολύ λίγοι υπάλληλοι ασχολούνται με τις εργασίες τους,γραφειοκρατικές ή μη.
        Το επίπεδο των δημοσίων υπαλλήλων μας είναι όπως αυτό της δημόσιας παιδείας μας.
        'Αθλιο,απαράδεκτο,ανεπαρκές,ακατάλληλο,ιδιαίτερα χαμηλό,αχαρακτήριστο εάν θέλεις.
        Αυτό το είδος υπαλλήλων που περιέγραψες πιο πάνω,λούζοντάς το με αλτρουισμό,δεν υπάρχει.Ίσως δημιουργηθεί όταν σταματήσει η μπόχα της σήψης που δε μας αφήνει να ανασάνουμε.
        Αγαπητή Dimi.Ας μη παραμυθιαζόμαστε.Τίποτα δε λειτουργεί στη χώρα μας σωστά,εκτός από κάποια μοναστήρια και κάποιες ομάδες φιλότιμων συνανθρώπων μας που σκέφτονται τους διπλανούς τους διότι το κράτος τους έχει στην κυριολεξία πετάξει στο κενό.
        Μα δεν περιμένω και κάτι καλύτερο από αυτή τη χώρα,που ήταν ανέκαθεν εχθρική απέναντι στους πολίτες της.
        Απλώς τώρα είναι ακόμα πιο ευδιάκριτη η αποσύνθεσή της.
        Λυπάμαι που το λέω,μόνο ο Θεός ξέρει πόσο λυπάμαι.
        Εγώ έχω αποκτήσει ένα σπαθί και θα παλέψω με το θεριό.
        Τα κεράκια της ελπίδας έχουν λιγοστέψει.
        Πρέπει να μάθουμε να πολεμούμε στο σκοτάδι.
        Πρέπει επιτέλους να δούμε την αλήθεια του αυτονόητου,
        πρέπει να θυσιάσουμε την πλαστή αυτονομία μας και να δράσουμε σαν ομάδα.
        Και όλα αυτά.. χωρίς εισαγωγικά,παρενθέσεις, αγκύλες και άλλα συναφή.
        Να είσαι καλά, για να αγωνιστούμε μαζί για το καλό όλων μας.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Samurai 16/11/2012 13:20:14

          H εμπιστοσύνη και η πίστη μας στην υπεροχή μας, είναι το σπάνιο υλικό με οποίο διαχρονικά γίνονται τα Ελληνικά Θαύματα! Προσωπικά, πιστεύω σ αυτά

          • Samurai avatar
            Samurai @ η Dimi 16/11/2012 13:45:06

            Αγαπητή Dimi.
            H χώρα μας είναι υπέροχη,η χώρα μας θα έπρεπε να μας εμπνέει,να μας οδηγεί στο καλό.
            Είναι δύσκολο να συσπειρωθούν τόσες πολλές
            ατομικές μονάδες και να γίνουν ομάδες που θα αποκτήσουν δυναμική.
            Μας θέλουν σκόρπιους και είμαστε σκόρπιοι.
            ''Μπορεί να είμαστε'' βλάκες'',όμως και οι βλάκες κάποτε ξυπνούν.Νομίζετε ότι οι επανηλειμμένες μας''βλακείες''μας έχουν οδηγήσει σ'αδιέξοδο γι'αυτό ετοιμάζετε το στερνό χτύπημα.
            Για ακόμη μια φορά πλανάσθε.
            Αυτό που εσείς θεωρείτε''βλακεία''για μας
            αποτελεί εργαστήριο εμπειρίας.
            Διότι βλαξ είναι ο δειλός.Ο έχων σθένος,μπορεί να διατελεί μόνο αφελής.Γι'αυτό λέει:''Η πίστης σου έσωσε''.
            Διότι η αληθής πίστης δεν αποτελεί την όποια υποταγή σε κενά δόγματα,αλλά την αμετάκλητη προσκόλληση στο θρίαμβο της ελπίδος,με τη γενναιόδωρη καταβολή αίματος στα εργαστήριά της''
            Μποτίλια στο πέλαγος.

  22. m.s avatar
    m.s 15/11/2012 16:29:20

    Α ρε Φούχτελ ακόμα δεν κατάλαβες τι γίνεται εδώ στοΕλλάδα !!!!
    από τους 3000 που λες ζήτημα να δουλεύουν καμιά πεντακοσαριά...οι άλλοι 2500 έχουν πάρει τη τσουγκράνα Νο 4 για πολύ θυσανωτούς ορ....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ m.s 15/11/2012 19:28:02

      Νο 4 γιά ἐλέφαντες;

  23. armageddwn avatar
    armageddwn 15/11/2012 16:36:39

    Να μας πουν οι φίλοι μας οι Γερμανοί ,ποιοί είναι οι μισθοί των υπαλλήλων στην Γερμανία....όσο για το ξύλο θα συνηθίσουν

  24. Ελα.... avatar
    Ελα.... 15/11/2012 20:15:54

    όλοι οι δουλευταράδες εδώ μαζεύτηκαν

  25. panos avatar
    panos 15/11/2012 20:35:39

    Και λιγα ειπε ο Φουχτελος............Στους ΟΤΑ επι δεκαετιες γινεται το μεγαλο φαγοποτι.Ο Σαμαρας επρεπε αμεσα σημερα κιολας να στειλει σπιτακι τους....τα πελατακια στη Θεσσαλονικη που χορτασαν τσαμπα χρημα....και δανεικο.

  26. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 15/11/2012 23:12:05

    Όταν ψηφίζανε τα κόμματά σας ΠΑΣΟΚ και ΝΔ οι "βολεμένοι" στους Δήμους και στους ΟΤΑ και βγάζανε τους δημάρχους σας και τους βουλευτές σας ήταν καλά, ε; Και καμαρώνατε και βγαίνατε στους δρόμους με τις κομματικές σημαίες. Εσείς δε λέγατε για "τα δικά μας παιδιά"; Πώς το εννοούσατε ακριβώς αυτό, ότι δηλαδή αξιολογικά θα προσλαμβάνονταν τα "δικά μας παιδιά";
    Τώρα θυμηθήκατε ότι όλοι αυτοί (διότι όλους τους τσουβαλιάζετε και τους θάβετε) δεν εργάζονται, δεν αξιολογούνται, δεν πηγαίνουν στις δουλειές τους; Τώρα;
    Θα μας πείτε κανέναν δεξιό δήμαρχο για τον οποίον τρέχατε ή έστω χαρήκατε όταν εξελέγη και ο οποίος προσέλαβε με τρόπο αξιολογικό και αδιάβλητο;
    Παλικάρια, βρήκατε και τα λέτε τώρα που ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Τόσον καιρό δεν πολυστενοχωριόσασταν κυρίως όταν έβγαιναν οι δικοί σας δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι και βουλευτές.
    Α, και κάτι ακόμα. Το δημόσιο παραμένει ακόμη και χωρίς την μονιμότητα ο πιο ελκυστικός εργοδότης για τον απλούστατο λόγο ότι κάθε εργαζόμενος σε αυτόν ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ. Θα πάρει τις άδειές του, θα πληρωθεί τις υπερωρίες του, θα μπορέσει η γυναίκα δημόσια υπάλληλος να μείνει έγκυος χωρίς να απειλείται με απόλυση από το "παραγωγικό" αφεντικό της (ξεφτίλες Έλληνες εργοδότες!), θα μπορέσει να απεργήσει και η δουλειά θα είναι εκεί να τον περιμένει. ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;

    • Samurai avatar
      Samurai @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 16/11/2012 03:56:36

      Φίλε Γεωμέτρη έχεις απόλυτο δίκιο.
      Οι Έλληνες σκέφτονται και δρούν εκ των υστέρων.
      Τώρα τους ενοχλούν τα πάντα διότι σώθηκε το μαλλί.
      Πριν από μερικά χρόνια ήταν καλύτερα τα πράματα?
      Ασφαλώς όχι.
      Αλλά πριν από μερικά χρόνια κανένας Έλληνας δεν έθετε το εξής ερώτημα στον εαυτό του: Να πάρω τσιγάρα (καπνό) ή να βάλω βενζίνη; (5 ευρώ).
      Που εργάζεσαι είπες;

  27. iakovos avatar
    iakovos 15/11/2012 23:21:31

    Ο φούχτελ είπε την μισή αλήθεια. Εχουμε 3000 υπαλλήλους κ έχουμε επινοήσει κ άλλες 100 διαδικασίες που δεν υπάρχουν στην Γερμανία για τους δικαιολογήσουμε. Εαν τους μάθαινες ελληνικά κ τους έφερνες εδω Φουχτελ θα έχαναν την μπάλα οι 1000 υπερυπάλληλοι σου με το στρεβλό χάος μας. Εαν το 2010 αντί για μνημόνιο στις πλάτες του ιδιωτικού τομέα καταργούσαμε όλο το λαβύρινθο του ελληνικού δημοσίου (που δημιουργήθηκε για να πουλάει εκδουλευση κ το πολιτικό σύστημα- εάν έχεις γνωστό βουλευτη-κομματάρχη-συνδικαλιστή οι 60 μέρες για ένα χαρτί γίνονται 2), διώχναμε τους υπεράριθμους (που δημιουργήθηκαν για να πουλάει εκδουλευση κ το πολιτικό σύστημα - ψηφίστε με να νομιμοποιήσω τους συμβασιούχους κλπ) σήμερα θα είμασταν καλύτερα. Δυστυχώς στο και 5 ακόμη μία φορά το πολιτικό σύστημα πουλάει εκδούλευση αντίστροφα αυτήν τη φορά, στηρίξτε με να μην απολυθύτε...

  28. αγωστος στρατιωτης avatar
    αγωστος στρατιωτης 16/11/2012 01:17:21

    Σημερα ενας Γερμανος αξιζει οσο τρεις Ελληνες ενω στην κατοχη ενας Γερμανος στρατιωτης αξιζε μεχρι και πενηντα Ελληνες πολιτες ,νομιζω υπαρχει σημαντικη βελτιωση.Κατα τα αλλα συνεχιστε τον κοινωνικο σας εμφυλιο...

  29. Κρίτων Καππαδόκης avatar
    Κρίτων Καππαδόκης 16/11/2012 11:52:20

    O Δένδιας επιμελής φαίνεται . Στην περίπτωση αυτή ; Τι έγινε ;
    Ακόμα να ξηλώσει την ηγεσία τής Αστυνομίας τής Θεσσαλονίκης ;
    Εδώ έπρεπε να έχουμε άμεση καθαίρεση των επι κεφαλής αστυνομικών υπηρεσιών.
    Όχι μετάθεση , αλλά συνταξιοδότηση ακαριαία . Όταν εκθέτεις την χώρα σου ως χώρα όπου κάθε γελοίος τραμπούκος μπορεί να χτυπήσει και διπλωματικούς εκπροσώπους άλλης χώρας , δεν δικαιούσαι να διατηρείς πλέον υπεύθυνη θέση .
    Οι απολύσεις των αργόμισθων υπεράριθμων έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και δύο χρόνια . Αμολύθηκαν τώρα όλοι οι βολεμένοι "παραθυράκηδες" και παριστάνουν τίς αδικημένες Φαντίνες . Και όσο το show ήταν εσωτερικής κατανάλωσης , μικρή η ζημιά,τα γνωρίζουμε αυτά . Όταν όμως αυτά εξελίσσονται σε προπηλακισμούς και χειροδικίες κατά εκπροσώπων ξένης χώρας έχουμε ειδικό ποινικό αδίκημα . Άρθρο 141 Ποινικού Κώδικα : "Όποιος με πρόθεσή του και με οποιεσδήποτε ενέργειες ... εκθέσει σε κίνδυνο διατάραξης τις φιλικές σχέσεις τού Ελληνικού κράτους ή συμμάχου του με ξένο κράτος, τιμωρείται με φυλάκιση τριών μηνών μέχρι τριών ετών..."
    Έπρεπε οι υπαίτιοι να είχαν ήδη συλληφθεί και παραπεμφθεί σε δίκη .
    Για όσους πιστεύουμε ότι είμαστε οργανωμένο κράτος και όχι βαλκανική οπερέττα .

    • Samurai avatar
      Samurai @ Κρίτων Καππαδόκης 16/11/2012 13:20:48

      Καλημέρα.
      Η αστυνομία κατάφερε να κόψει την πόλη στα δύο στις 28 Οκτωβρίου,
      δεν άνοιξε ούτε μύτη,αλλά αδυνατεί να μαντρώσει όλους αυτούς τους αλητήριους που μολύνουν την πόλη μας.
      Μα καλά ποιους κοροιδεύουν επιτέλους?
      Η αλήθεια θα λάμψει κάποτε και θα αποκαλυφθούν όλοι αυτοί που υποκινούν και συγκαλύπτουν όλα αυτά τα κοπρόσκυλα.
      Εύχομαι μέχρι τότε η δικαιοσύνη να έχει επανδρωθεί επαρκώς για να μπορούν να δικαστούν όλα αυτά τα ανδρείκελα και να τιμωρηθούν όπως τους αξίζει.
      Κύριε Καππαδόκη.
      Η ηγεσία της αστυνομίας της πόλης μας εκτελεί εντολές που έρχονται από το υπουργείο και οι αστυνομικοί εκτελούν εντολές της ηγεσίας τους.
      Τι λένε οι εντολές αυτές ?
      Μην αγγίζετε κανέναν,να είστε απλώς παρατηρητές !
      Η εκτίμησή μου αυτή είναι βασισμένη σε μαρτυρίες αστυνομικών.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Samurai 16/11/2012 13:30:46

        Χε χε, η αστυνομία κυνηγά μόνον "αντιαμερικανούς". "Αντιγερμανούς" ποτέ.
        Ως γνωστόν, ο αντιαμερικανισμός είναι ο αντικαπιταλισμός των κουτών.
        Ο αντιγερμανισμός είναι μάλλον ο αντικαπιταλισμός των κουτοπόνηρων.
        Κε Δένδια, άν δεν πειθαρχεί το προσωπικό σας, παρακαλώ πληκτρολογείστε ΧΑ !

        • Samurai avatar
          Samurai @ Ο Θείος 16/11/2012 13:48:09

          Ναι ναι, αυτοί βοηθούν τους πάντες.
          Αρκεί ένα τηλεφώνημα !

  30. η Dimi avatar
    η Dimi 16/11/2012 14:14:08

    Λόγω επαγγελματικής εξειδίκευσης, μπορώ να έχω τεκμηριωμένη άποψη επί του θέματος. Καλημέρα.

  31. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 16/11/2012 17:49:51

    Τη στιγμή που οι δήμοι στη Γερμανία είναι πιο χρεωμένοι απο όσους Δήμους στην Ελλάδα είναι χρεωμένοι. Γιατί ξεκινούν απο το πιο παραγωγικό κομμάτι του δημοσίου, τους δήμους;
    1. Μα γιατί οι δήμοι έχουν έσοδα και θα είχαν πολύ περισσότερα, αν γινόταν καλλίτερη διαχείριση απο τους δημάρχους.
    2. Γιατί υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον, απο ντόπιους και ξένους, για τους τομείς αποκομιδής και ανακύκλωσης σκουπιδιών, τη στιγμή που αν ακολουθούσαμε και ως Ελλάδα το παράδειγμα πολιτειών ξένων χωρών θα είχαμε μόνο απο την εκμετάλλευση σκουπιδιών πλεονάσματα στους δήμους, που θα ενίσχυαν και τον κρατικό προϋπολογισμό.
    3. Γιατί με τις αδελφοποιήσεις δήμων, μεταξύ Ελλάδας - Γερμανίας, θέλουν να υποθηκεύσουν τα περιουσιακά στοιχεία των ελληνικών δήμων, προς όφελος των γερμανικών, γιατί με υποθηκευμένα τα έσοδα των γερμανικών δήμων ακόμα και για 10 έτη μετά, δε μπορούν να πάρουν πια δάνεια με χαμηλό επιτόκιο 1%, κάτι που θα επηρεάσει τη γενικότερη πιστοληπτική εικόνα της Γερμανίας....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.