22/08/2008 14:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επίθεση με σιδηρολοστό στον Πέτρο Ευθυμίου

Θύμα ξυλοδαρμού έπεσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Πέτρος Ευθυμίου, μάλιστα στο κέντρο της Αθήνας. Ο πρώην υπουργός νοσηλεύεται στον «Ευαγγελισμό» και υποβάλλεται σε εξετάσεις. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έγιναν γνωστά, ο βουλευτής βγήκε από το γραφείο του στην οδό Σόλωνος και κατευθύνθηκε σε κοντινό φαρμακείο. Κατά την επιστροφή του, ενώ αρχικά χαιρέτησε ορισμένους περιστατικούς που τον αναγνώρισαν, ξαφνικά ένας άγνωστος του επιτέθηκε και άρχισε να τον χτυπά με σιδερολοστό. Ο βουλευτής μεταφέρθηκε στον Ευαγγελισμό, ωστόσο, η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία.

Ευχόμαστε στον Πέτρο, παλαιό συνεργάτη του «Αντί», περαστικά. Και καλά ρε Πέτρο; Την μαύρη ζώνη στο καράτε τι την έκανες;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ionas avatar
    Ionas 22/08/2008 15:21:37

    Θα τον επισκεφτεί άραγε ο Μεγάλος του παλαιός έρωτας..ο Δολάρκης Μεγαράρχης?

  2. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 22/08/2008 16:18:44

    Μηπως Κυριοι ειναι και αυτο αποτελεσμα ,αυτων που αναφερω στην Ανοικτη Επιστολη που εστειλα στην Γιαννα Αντωνοπουλου¨?
    Διαβαστε παρακαλω και ευχαριστως αναμενω τα σχολια σας
    http://www.constantinmacris.com/?p=219

  3. rs avatar
    rs 22/08/2008 16:57:02

    Ε όχι και έτσι ρε παιδιά.
    "Αμέρικαν μπάρ" το κάναμε.

  4. rs avatar
    rs 22/08/2008 16:57:48

    Ε όχι και έτσι ρε παιδιά.
    "Αμέρικαν μπάρ" το κάναμε.
    Εύχομαι περαστικά.

  5. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 22/08/2008 17:08:31

    Kai vevaia perastika, alla...

  6. πασοκολόγος avatar
    πασοκολόγος 22/08/2008 18:31:50

    βρε σεις..
    τον εν δυνάμει πρωθυπουργό;

    ανήκουστο

    εξάρχεια το κάναμε!

    4 χρόνια πέρασαν κι ακόμα το μίσος βράζει!

    έχει ψωμί ακόμα η δεξιά σαν κυβέρνηση!

    μέχρι να σβήσει το αντιπασοκικό μένος θέλει δεκαετία και βάλε...

    μάλλον μιλάμε για νέα ένωση κέντρου και ζίγδη με το αντριοπαπάντριου

    ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΕΒΓΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
    Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ

  7. plax avatar
    plax 22/08/2008 18:35:53

    η καθε μορφη βιας ειναι καταδικαστεα.
    εν προκειμςνω η επιθεση ξεπερναει τα ορια της συμβολικης απαξιωσης της πολιτικης.δινει δικαιωμα σε καθε εναν πολιτικο να μιλαει για παρακρατη εν κρατει τη στιγμη που αυτοι οι ιδιοι ειναι διαχειριστες του κρατους.δινεται δικαιωμα αποπροσανατολισμου της κοινης γνωμης απο τα ελεγχομαενα μμε.η εικονα του δυστυχη πολιτικου που βγαινει απο το νοσοκομειο με τον οπο και κανει δηλωσεις-πολιτικο διαγγελμα δεν διαφερουν και πολυ απο την εικονα του κ.ζαχοπουλου.
    εχω πραγματικα σιχαθει να βλεπω πολιτικους να βρισκουν ευθυνες σε προπονητες και φαρμακοποιους για την ντοπα και πολιτικες ευθυνες στην καθε κυβερνηση(φοβερη αντιπολιτευση)για το ξυλο που εφαγαν λες και η βια που τους ασκειται ειναι εκγεννετης βια και οχι αγανακτηση και ανεχεια,φτωχεια και εξαθλιωση.
    το παρακρατος τον εξαρχειων υπαρχει εμειδη θελουν να υπαρχει.στην ελλαδα τα παρακρατη ειναι παραδοση και θεσμος.τα δημιουργουμε για να δωσουμε ονομα στα φαντασματα που κυνηγαμε.
    η κοινωνια ειναι πλεον τοσο αποδιοργανωμενη με ευθυνη ολων μας και ανοχη και εκμεταλλευση των πολιτικων.ιστορικα κατω απο τετοιες συνθηκες οι κοινωνιες αυτοοργανωνονται σταδιακα και αποβαλλουν τα περιττωματα τους απο οποιον χωρο και αν προερχονται.ειναι λυμαινονται το κρατος ειτε το παρακρατος.
    ειναι χαρακτηριστικη πλεον η ευκολια με την οποια οι κατα τα αλλα οι υπηρετες της δημοκρατιας πολιτικοι με φασιστικο τροπο ομαδοποιουν ανθρωπους κοινωνικα συνολα και φαινομενα.το να δημιουργεις περιθωριακους και να τους κυνηγας αλλωστε ειναι πολυ πιο ευκολο απο το να κανεις αυτοκριτικη.
    ειλικρινα καταπτυστη η καθε μορφη βιας.περαστικα και ντροπη σας κυριε ευθυμιου.

  8. thanos avatar
    thanos 22/08/2008 18:50:25

    Επανερχομαστε στην 10ετια του 60 με τη διαφορα αντι για τρικυλα τωρα χρησιμοποιουν λοστους.Οι ιδιες εικονες...και τοτε τρεξανε υπουργοι να εκφρασουν την αγανακτηση τους,ειμαστε στο ιδιο εργο θεατες.Μονο που τα προσωπα αλλαζουν.Δεν αποκλειεται να βγει και ο Γιακουματος να μας πει πως, "πρασινο σκοτωνει πρασινο".

    @ 7 Ο Χαζος του χωριου: Kai vevaia perastika, alla…
    Alla ti? Ελα ντεεε μην τα κρατας μεσα σου..(το stress κανει κακο)..:-))

  9. πασοκολόγος avatar
    πασοκολόγος 22/08/2008 18:55:51

    Γιακουματος να μας πει πως, “πρασινο σκοτωνει πρασινο

    Ή ΜΑΥΡΟΚΟΚΚΙΝΟΜΩΒΡΟΖΕ VS ΓKΡΕΕΝΣ?

    H; KOKKINO ΩΣ GREENS

    H; LAIKH ORGH ENANTION GREENS?

  10. thanos avatar
    thanos 22/08/2008 19:01:32

    @ 9.plax August 22nd, 2008 at 6:35 pm

    Αρες,μαρες κουκουναρες...εγραψες ενα σεντονι και για την ταμπακερα μουγγα. Το μονο καλο που εγραψες ειναι,οτι αποκαλεις τον Ζαχοπουλο "κυριο". Ο καθενας μας εδω μεσα μπορει και βγαζει τα συμπερασματα του.Καλο Σ/Κυριακο να εχεις.

  11. Africa avatar
    Africa 22/08/2008 20:16:29

    Καποτε στην Αμερικη, ενας πολιτικος μπηκε να αγορασει ενα μπουκαλι νερο, ξαφνικα ενας αστεγος το ειδε, μπηκε μεσα και του πεταξε μια ντοματα... αναρωτηθηκαμε τι εγινε... αλλα καταλαβαμε οτι η αγανακτηση εγινε ντοματα...αυριο ποιος ξερει..? Οταν ο πολιτης αγανακτησει και οι πολιτικοι τον "δουλεουν", ο καθενας εκφραζεται οπως επιθυμει... Αυτη ειναι πραγματικη ασσυμετρη απειλη.

  12. Theodore avatar
    Theodore 22/08/2008 20:29:20

    Και καλα ρε φιλε, γιατι δεν ταβαλε με καποιον απο την κυβερνηση, που δρα αυτο τον καιρο και κανει...θαυματα και ταβαλε με καποιον που εχει να δει εξουσια καποια χρονια και μαλιστα τι υπουργειο ειχε ο ανθρωπος; Οικονομικων για να πουμε οτι πειναγε ο αλλος και τοκανε;
    Οχι, το Παιδειας ειχε.
    Αρα εξαρχεια.

  13. plax avatar
    plax 22/08/2008 20:48:59

    ρε συ θανο ποια ταμπακιερα?ενας φοιτητης που βγαζει συμπερασματα απο το ιντερνετ ειμαι.αν ηξερα την ταμπακιερα θα φοβομουν να την γραψω?
    αυτα καταλαβα αυτα με ενοχλησαν αυτα εγραψα.
    οσο για το σχολιο σου περι ζαχοπουλου τι υπονοεις?οτι ας πουμε εγραψα συγκαλυμμενα φιλοδεξια?χεσμενη την εχω την δεξια.καταρα της ανθρωποτητας τη θεωρω.
    θα το εκτιμουσα αν εγραφες κατι εσυ για την ταμπακιερα να καταλαβω και εγω.
    απλα απορησα με το αντι σε αυτο το αρθρο εκανε copy-paste την ειδηδη απο τον δ.ο.λ και μας εδωσε και το μεσημεριανο τιπ για την μαυρη ζωνη.
    τελος δεν μπορω να ξερω τι εχει ο καθενας στο μυαλο του (γιατι απο την ταμπακιερα ειμαι εκατονταδες χιλιομετρα μακρυα)και επιτειθεται σε κσεχασμενο βουλευτη και οχι σε κυβερνωντα.απλα μου φανηκαν γελοιες οι δηλωσεις του.ξυλινες.απικοινωνιακες για τα σκυλια του,αποπροσανατολιστικες για τους υπολοιπους.και η εικονα με τον ορο να κανει δηλωσεις ηταν ιδια με τον γελοιο τον ζαχοπουλο αν προτιμας.

  14. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 22/08/2008 21:27:28

    Αφού ουσιαστικά απέτυχαν το παραμύθι της λαϊκής δεξιάς στη Θεσσαλονίκη με την απαγωγή του βιομηχάνου (δεν σας θύμισε ο Παλιοκώστας τον Robin Houd) ,βγήκαν τώρα τα προοδευτικά τσακάλια να μας θυμίσουν τους «αγώνες» τους κατά παρακράτος της δεξιάς .Αι να δούμε τώρα ποτέ ο Eliot Ness θα κάνει δηλώσεις .

  15. Theodore avatar
    Theodore 22/08/2008 22:09:19

    Για τις δηλωσεις, συμφωνω κι εγω. Παπαριες ηταν.
    Αλλου επρεπε να βαρεσει.Εκει, που τρεχουν σα σκυλακια για να γινουν μαρτυρες, ετσι και θιγει κανα κωλοπαιδο, απ αυτα των εξαρχειων.(Γιατι απο κει ηταν σιγουρα η επιθεση).
    Στο Συριζα εννοω.
    Που δεν ειδα να κανει και καμμια δηλωση επι του θεματος.(Ουτε το ΚΚΕ ειδα).
    Η Κυβερνηση βεβαια, φταιει, στο οτι, αν και εχει τη συγκεκριμενη ιδεολογια, δεν τολμαει να τα βαλει με την αλητεια που ζει και υπαρχει σ αυτη τη γειτονια.
    Φοβαται τον Τσιπρα και την Κανελη.
    ( Και επι τη ευκαιρια.Διαβασατε τις δηλωσεις του Παττακου;Κουραγιο ο παπους.97 χρονων και μαγκια).

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/08/2008 23:46:15

    @Theodore
    Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.

    Ο γραμματέας της ΚΠΕ του ΣΥΝ Νίκος Χουντής σε επικοινωνία που είχε με το γραφείο του βουλευτή κ.Πέτρου Ευθυμίου, εξέφρασε τη λύπη του και τον αποτροπιασμό του για την επίθεση που δέχθηκε σήμερα ο κ. Ευθυμίου και του ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση.

  17. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/08/2008 23:48:15

    Αλλά από θαυμαστές του 97ου Παττακού, ας μην έχουμε και πολλές απαιτήσεις.

  18. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 23/08/2008 00:16:44

    @Plax
    Συμφωνώ μαζί σου και προσυπογράφω.
    Καλό το σεντόνι. Να υφαίνεις, γράφεις ωραία.
    Εκεί που γράφεις "κατάπτυστη κάθε μορφή βίας", εγώ θα έγραφα: "κατάπτυστη κάθε μορφή επιθετικής βίας ενάντια σε πρόσωπα".

  19. ΠΑΠΠΟΥΣ avatar
    ΠΑΠΠΟΥΣ 23/08/2008 01:44:03

    ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ κου ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΤΩΝ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ
    ΜΗΝΥΤΗΡΙΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑ
    Του Οδυσσέα Τηλιγάδα του Ανδρέου,επιχειρηματία κατοίκου Αθηνών
    ΚΑΤΑ
    Του Υπουργού Παιδείας κυρίου ΠΕΤΡΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ-
    ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΥ και εμπλεκομένου [άρθρ. 45 – 47 Ποιν. Κωδ.] - διά κοινής δράσεως και
    κοινού δόλου- εις τα δηλωθέντα κατά την δοθείσα την Κυριακή 13 Μαΐου 2001
    συνέντευξή του στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ [σελίδες Α12 & Α14].
    ----------------
    Την Κυριακή 13 Μαΐου 2001 στην έγκριτο εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, η οποία
    εκυκλοφόρησε σε όλη την Ελληνική επικράτεια αλλά και στο εξωτερικό, και στις σελίδες
    αυτής Α12 και Α14 είδε το φως της δημοσιότητος συνέντευξις του Υπουργού Παιδείας
    κυρίου ΠΕΤΡΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ δοθείσα εις τον δημοσιογράφον κύριον Σταύρο Θεοδωράκη
    [ ΣΧΕΤΙΚΟΝ 1 ].
    Κατά την συνέντευξή του ο κύριος Υπουργός, ο καθ’ ομολογία του συνεργάτης του
    ΠΑΚ με το ψευδώνυμο « ΑΝΤΩΝΗΣ », αυτόκλητος χορηγός πιστοποιητικών
    «αντιδικτατορικών αγώνων », κομπορρημονώντας προέβη σε πρωτοφανείς και αήθεις
    δηλώσεις βομβιτίζοντας τα θεμέλια του συστήματος και καθορίζοντας την δική του
    δημοκρατική συμπεριφορά επιβάλλει τη δική του «δημοκρατία » και αναδεικνύει μια
    νεοπαγή φασίζουσα νοοτροπία περί Δημοκρατίας αφού κυνικά ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ,
    με ιδιαίτερο κομπασμό και εξαιρετική αυταρέσκεια τη δράση του:…..….« Το καλοκαίρι
    του 71 πήγα στο Παρίσι και έκανα πλήρη εκπαίδευση στα όπλα και στα εκρηκτικά.
    Αργότερα βάζαμε βόμβες μαζί με τον Ερατοσθένη Καψωμένο……….»
    Και στην ερώτηση του δημοσιογράφου: Γιατί πήγατε στο Παρίσι για να
    εκπαιδευθείτε στο αντάρτικο; Ο κος Υπουργός Παιδείας ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ :
    « Εκεί έτυχε η οργάνωση με την οποία συνεργαζόμασταν, το « Κίνημα 20 Οκτώβρη », να
    έχει τη δυνατότητα να μας εκπαιδεύσει »….
    « Ήμουν βομβιστής. Έβαζα βόμβες. Ήμουν μέλος της οργάνωσης « 20 ΟΚΤΩΒΡΗ ».
    Εκπαιδεύτηκα στο Παρίσι. Ειδικεύτηκα στα εκρηκτικά και στις βόμβες » ΚΥΝΙΚΗ
    ΟΜΟΛΟΓΙΑ και ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΕΝ ΑΙΘΡΙΑ αλλά ουδείς συγκινείται. Αναφέρει την έδρα
    όπου η οργάνωσή του είχε το …κέντρο εκπαιδεύσεως και ουδείς κινείται. Ουδείς αντιδρά.
    Καμία αναφορά από τα κόμματα. Κανένα αντανακλαστικό από την Αντιτρομοκρατική
    Υπηρεσία. Ουδεμία παρέμβαση αρμοδίου φορέως ή Λειτουργού όταν εννοείται ότι όλες
    οι διωκτικές υπηρεσίες της χώρας τελούν εν συναγερμώ προκειμένου να εντοπίσουν έστω
    και ένα καθοδηγητικό στοιχείο που θα τις οδηγούσε στον εντοπισμό, τουλάχιστον, της
    Τρομοκρατίας. Είναι γνωστές οι επανειλημμένες διαβεβαιώσεις των αρμοδίων οργάνων
    και των κυβερνητικών παραγόντων της πατρίδος μου περί προσπαθειών περιστολής έστω
    των τρομοκρατικών ενεργειών. Είναι πάντα επίκαιρη η παροιμιώδης φράσης Υπουργού
    Δημοσίας Τάξεως: «…ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ».……Ψάχνει η Αντιτρομοκρατική
    Υπηρεσία 26 χρόνια τώρα ατελέσφορα να αποκτήσει « οπτική » επαφή έστω και εκ του
    μακρόθεν, με πιθανές διασυνδέσεις ή διακλαδώσεις της επικυριάρχου ομάδας ενώ ο
    ΜΙΤΟΣ της Αριάδνης της παρεσχέθη διά της ομολογίας του βομβιστού του παρελθόντος
    ΝΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ της χώρας μας κυρίου ΠΕΤΡΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ.
    22 Αύγουστος 2008 6:52 μμ
    Ανώνυμος είπε...

    Επειδή στις 05 Οκτωβρίου 1972 οι « σύντροφοι » του κυρίου Ευθυμίου που
    συνελήφθησαν εν δράσει για την συμμετοχή τους στη « 20 ΟΚΤΩΒΡΗ » καταδικάστηκαν
    σε πολυετείς καθείρξεις.
    Επειδή η χώρα μας στο παρελθόν έχει κατηγορηθεί εκ μέρους τόσον των Αμερικανών
    όσον και των Τούρκων ως διατηρούσα κέντρα εκπαιδεύσεως τρομοκρατών ανά την επι-
    κράτεια και φέρει στους ώμους της την μομφή από ξένα κράτη και διεθνείς οργανισμούς
    όχι μόνο ΓΙΑ ΜΗ πάταξη της τρομοκρατίας αλλά και για υπόθαλψή της
    γεγονός το οποίο έχει επιφέρει ανυπολόγιστη ζημία στην εθνική οικονομία λόγω των
    ταξιδιωτικών οδηγιών που έχουν κατά καιρούς εκδοθεί εις βάρος της χώρας μου εκ του
    αντικτύπου τρομοκρατικών πράξεων που την εκθέτουν διεθνώς ως « ξέφραγο αμπέλι ».
    Επειδή πιθανόν είναι του συρμού τώρα τελευταία να έχουμε ανάλογες ομολογίες
    παρομοίων «αντιδικτατορικών» βαυκαλιζομένων οραματιστών και « μαχητών των
    σκουπιδοτενεκέδων » οι οποίοι ασεβούντες προς το Σύνταγμα και τους νόμους, ενώ οι ίδιοι
    απρόσβλητοι και ακαταδίωκτοι παραμένουν σε κοινή μεν θέα αλλά στο απυρόβλητο αφού
    είναι θωρακισμένοι με σχεδόν αδιαπέραστες « συνταγματικές » πανοπλίες, ΕΠΑΙΡΟΝΤΑΙ
    ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ ΚΑΙ ΕΚΣΤΑΣΙΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ.
    Αυτοαποκαλύφθηκε προ μηνών στη…ΣΤΟΑ του Βιβλίου, ο πρώην επικεφαλής, επί
    κυβερνήσεως Παπανδρέου, της ΚΥΠ, κατόπιν ευρωβουλευτής και μετέπειτα βουλευτής
    Καβάλας, κος ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΜΑΣ, κατά την παρουσίαση ενός « ντοκουμέντου » για το
    ΠΑΚ ΙΤΑΛΙΑΣ, ως αρχηγός του « στρατιωτικού κομματιού », όπως το ονόμασε, της
    Αντίστασης του « Αγησίλαου » [ κατά κόσμον Ανδρέα Παπανδρέου ], με το ψευδώνυμο
    « ΜΑΡΚΟΣ » ……..« Αυτό ήταν το καλλιτεχνικό μου ψευδώνυμο », είπε
    κομπορρημονώντας.
    Ο ίδιος επιβεβαίωσε έμμεσα ότι το στρατιωτικό σκέλος του ΠΑΚ γυμναζόταν και
    προπαρασκευαζόταν στο εξωτερικό για να καταλάβει στην Ελλάδα την εξουσία μετά την
    κατάρρευση της χούντας, χωρίς να αγωνισθεί με τα όπλα για την ανατροπή της. Είπε δε
    ότι, προς το τέλος, όταν φάνηκε ότι η δικτατορία άρχισε να κλονίζεται, το ένοπλο ΠΑΚ
    πραγματοποίησε μια τελευταία άσκηση στην περιοχή του Άαχεν [ και κατηφορίζοντας
    προς Νότον τους φιλιξένησε ο καθηγητής και σημερινός βουλευτής Πρεβέζης ΓΙΑΝΝΗΣ
    ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ - ή « ΠΥΡΡΟΣ » - στη Βασιλεία της Ελβετίας, όπου διέμενε ].
    Αλλά και ο πρώην Υπουργός Δημοσίας Τάξεως, ο αντικαταστήσας τον «παραιτηθέντα»
    κύριο ΣΤΕΛΙΟ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ , κύριος ΣΗΦΗΣ ΒΑΛΥΡΑΚΗΣ [ παρών και αυτός στην
    προαναφερόμενη εκδήλωση ], είχε πεί σε άλλη ευκαιρία ότι το ΠΑΚ, ναι μεν « είχε επιλέξει
    δυναμικά μέσα δράσης », αλλά ….δεν τα εφάρμοσε, « δεν σκότωνε ανθρώπους ». Οι
    ασκήσεις, τα όπλα κ.λ.π, αποτελούσαν μια « καθαρά ιδεολογική διαδικασία »!
    Επειδή παρελθόντος του χρόνου που θα τους υποχρέωνε να λογοδοτήσουν ενώπιον της
    Δικαιοσύνης για πιθανή τους συμμετοχή σε ανθρωποκτονίες και ένεκα της βομβιστικής
    των δράσεως τους δίδεται η ευκαιρία να κομπάζουν εκ του ασφαλούς.
    Επειδή κατά το έτος 1970 παρ’ ολίγον να υπάρξω κι εγώ θύμα του βομβιστικού τους
    οραματισμού.
    Επειδή η διακρίβωσις των εκ της άνω συνεντεύξεως διαφαινομένων, ίσως επιληψίμων
    πράξεων, ενδιαφέρει πάντα Έλληνα πολίτην , εν προκειμένω εμένα και ασφαλώς και όσους
    είναι ταγμένοι εις την προστασίαν της εννόμου τάξεως ούτως ώστε να μάθουμε επί τέλους σε
    ποιό βαθμό υπάρχει ή δεν υπάρχει δίκαιο κράτος στην Ελλάδα και υπερήφανες συνειδήσεις
    στις οποίες ο πολίτης έχει εναποθέσει την προστασία της ίδιας του της ζωής.
    Είναι προφανές ότι τα ανωτέρω δηλωθέντα στρέφονται εναντίον του κράτους,
    παραβιάζουν τις συνταγματικές αρχές ενθαρρύνουν τις εξτρεμιστικές τάσεις και είναι
    ικανά να προκαλέσουν ανησυχίαν.
    Είναι αναμφίβολο ότι ζούμε σε μία πολιτικοκοινωνική ζωή όπου τα κύρια
    χαρακτηριστικά γνωρίσματα που τη διέπουν είναι η διανοητική διαταραχή και η ψυχική
    διαστροφή των διαφόρων «ΔΗΘΕΝ» που εναγωνίως αγωνίζονται να δημιουργήσουν μύθο
    γύρω από το όνομά τους και προσπαθούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον της κοινής
    γνώμης και κυρίως να εντυπωσιάσουν προκαλώντας τις αισθήσεις και περιθωριοποιώντας
    τη λογική αδιαφορώντας πλήρως για τις επιπτώσεις επί του κοινωνικού ιστού.
    Γραφικές μορφές και φιγούρες ψυχικά αναπήρων και διανοητικά καθυστερημένων
    νοσηρών προσωπικοτήτων έχουν αναλάβει εξ ονόματος και για λογαριασμό άλλων τη
    χειραγώγηση της Δημοκρατίας και της πορείας του Έθνους. Οι λόγοι των είναι προφανείς
    όταν απεγνωσμένα καταφεύγουν στα υπολείμματα παρωχημένων βιωμάτων και
    εκτιμήσεων αφού τα άλλοτε μεγαλόπνοα και μεγαλεπήβολα ιδανικά τους, ξεπερασμένα
    σήμερα από τα γεγονότα, έχουν περιέλθει σε πλήρη αχρηστία και καταπονημένοι,
    εξαντλημένοι και προπάντων ηττημένοι, από τις μάχες της ιδεολογικής των κυριαρχίας,
    εκδηλώνονται σήμερα σαν βίαιη δύναμη καταστροφής επιλέγοντας βίαιες, φασιστικές
    μορφές σύγκρουσης και επιβολής απόψεων για να εμπεδώσουν την φασιστική των
    ύπαρξη. Οι κρατικοδίαιτοι αυτοί διορισμένοι «προοδευτικοί» άνθρωποι, οι εμφορούμενοι
    με Νεοταξικές αντιλήψεις, προκειμένου να εισάγουν και να εφαρμόσουν τα καινούργια
    ιδεολογικά των μοντέλα, προβαίνουν αψήφιστα και ανεύθυνα σε ενέργειες και δηλώσεις
    που δυναμιτίζουν, κατά την προσφιλή των ενασχόληση, την ελληνική κοινωνία και την
    παρασύρουν σε δρόμους ολισθηρούς και αδιέξοδους δημιουργώντας μεγάλη κοινωνική
    αναστάτωση σε μιά ιδιαίτερα κρίσιμη εποχή όπου αναγνωρίζουν ότι σε αντίθεση με τους
    κοινούς δολοφόνους, οι οργανωμένοι εγκληματίες- τρομοκράτες, εν όσο δεν στοχεύουν στο
    κέρδος, έχουν «όραμα», δηλαδή κινούνται από κάποια ιδεολογία, όπως οι
    φονταμενταλιστές, αφού κατά τον εξωκοινοβουλευτικό Υπουργό Δικαιοσύνης κον
    ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟ, μιλώντας επί του νομοσχεδίου για την πάταξη του οργανωμένου
    εγκλήματος, ….« υπάρχει και τρομοκρατική ιδεολογία » υπονοώντας, άνευ αιδούς και
    επιφυλάξεων, μέχρι και …οραματικό στοιχείο πίσω απ’ αυτήν. Δηλαδή δύναται ο
    οιοσδήποτε εγκληματίας να επικαλεσθεί και να προσδώσει στην εγκληματική του
    ενέργεια « το όραμα της αλλαγής της κοινωνίας » και οιοσδήποτε εξ ημών μπορεί να
    γίνει και « εγκληματίας » αρχών και θέσεων, για να έχει …όραμα ! Ο ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ
    όμως ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ. « Ένας τρομοκράτης που αφαιρεί τη ζωή ενός απλού
    πολίτη είναι εγκληματίας και η ενέργειά του δεν είναι πολιτική » εδήλωσε ο κυβερνητικός
    εκπρόσωπος κύριος ΡΕΠΠΑΣ σχολάζοντας τις αναφορές του κυρίου Υπουργού
    Δικαιοσύνης στη Βουλή ότι κάποιες τρομοκρατικές ενέργειες μπορεί να έχουν ιδεολογικό
    υπόβαθρο. Ετόνισε δε ο κύριος ΡΕΠΠΑΣ «… Στην πατρίδα μας – και όχι μόνο-
    Δεν ελέγχεται η άποψη που έχει ένας πολίτης, αλλά ελέγχονται οι πράξεις του….» «….Μία
    τρομοκρατική ενέργεια δεν είναι πολιτική ενέργεια, είναι δολοφονική πράξη….» επισήμανε ο
    κυβερνητικός εκπρόσωπος και πρόσθεσε «….Με αυτή την έννοια, ένας τρομοκράτης που
    αφαιρεί τη ζωή ενός άλλου πολίτη είναι εγκληματίας…»
    Σε μια κοινωνία όπου, παρά το γεγονός ότι ο ατομισμός θριαμβεύει σε όλα τα επίπεδα,
    το κοινωνικό σύνολο, και εν προκειμένω εγώ ως πολίτης, έχει κι αυτό δικαιώματα.
    Αναγνωρίζεται και το δικαίωμα του συνόλου στην ενημέρωση και την αποκάλυψη των
    κάθε λογής παρασκηνίων, που ταλανίζουν τη ζωή των πολιτών ως και το δικαίωμα της
    προστασίας του. Είναι αδιανόητο το κράτος, του οποίου κύρια υποχρέωση είναι η
    εξασφάλιση στους πολίτες εννόμου τάξεως και ασφάλειας, να μην μπορεί ή να μην θέλει
    να προβεί στην ανακάλυψη, σύλληψη και τιμωρία των εγκληματιών που δρούν
    καθορίζοντας τον τρόπο λειτουργίας των εντεταλμένων κρατικών οργάνων και αρχών της
    χώρας.
    Το επί 26 χρόνια τώρα καρκίνωμα στο κορμί της πατρίδας και ο εξευτελισμός των
    αρμοδίων κρατικών θεσμικών αρχών που ψάχνουν στο σκοτάδι γεννά στο μυαλό κάθε
    υγιούς Έλληνα ερωτήματα πολλά. Πού και από ποιους οργανώθηκαν αυτές οι τέλεια
    λειτουργούσες τρομοκρατικές οργανώσεις [ 17 Νοέμβρη, ΕΛΑΣ ή 1η Μάη ]; Πού έχουν
    ορμητήριο; Από ποιούς χρηματοδοτούνται και τι επί τέλους σκοπούς εξυπηρετούν και
    ποιοί ωφελούνται από την δράση τους;
    Επειδή ο ομολογών την συγκεκριμένη του δράση κύριος Υπουργός, που ως εκ της
    θέσεώς του είναι εγγυητής της ασφαλείας των εννόμων αγαθών της χώρας και κυρίως της
    ζωής των πολιτών αυτής, έχει και την ηθική υποχρέωση ΝΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕΙ και τους
    ποιοί τον εκπαίδευσαν, γιατί και με ποιά αντιπαροχή.
    Ο Άρειος Πάγος περιλαλεί ότι: ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΝΟΜΙΚΗ
    ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΤΟΥ ΕΝΝΟΜΟΥ
    ΑΓΑΘΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ. Συνεπώς, ο κύριος Υπουργός, έχων την ως άνω
    ιδιότητα διά την οποία φθέγγεται ο Α.Π, ΤΕΛΕΣΙΟΥΡΓΕΙ την αντικειμενική υπόσταση
    του διά παραλείψεως τελουμένου εγκλήματος αφού δεν παρέχει τις πληροφορίες που
    κατέχει, ώστε χρείας καλούσης, δι’ αυτών και μέσω αυτών να παρεμποδιστεί το
    πολλαπλούν αποτέλεσμα της τρώσεως των εννόμων αγαθών των πολιτών και ο πολίτης να
    μην περιπίπτει εις την δίνην της της αγωνίας και της αβεβαιότητος περί της ζωής του.
    Επειδή στις αρμόδιες διωκτικές αρχές της χώρας γίνονται διάφοροι συνδυασμοί γιά
    την δράση και την εξάρτηση μικροτέρων ομάδων κρούσης με την « 17 Νοέμβρη »
    ΟΦΕΙΛΕΙ ο κύριος Υπουργός Παιδείας να καταθέσει εις τα αρμόδια όργανα τα
    οποιαδήποτε αποδεικτικά στοιχεία, έγγραφα ή πληροφορίες κατέχει ή γνωρίζει σχετικά με
    την δράση της τρομοκρατικής οργάνωσης « 20 Οκτώβρη », της οποίας όπως ισχυρίσθηκε
    υπήρξε ενεργό μέλος, ούτως ώστε να συμβάλλει σημαντικά και καθοριστικά στην
    εξιχνίαση και αντιμετώπιση του οργανωμένου εγκλήματος.
    Επειδή, δεδομένων των αναγκών που έχουν μεγιστοποιηθεί εν όψει των Ολυμπιακών
    Αγώνων για επιτάχυνση των ερευνών προς εντοπισμό πιθανών τρομοκρατών, ΟΦΕΙΛΕΙ ο
    κύριος Υπουργός, ως πρόσωπο ΠΙΘΑΝΟΝ άμεσα εμπλεκόμενο στις διαδικασίες και το
    χρονικό των περιστατικών που ερευνούν οι ανακριτικές Αρχές, να οδηγήσει τις διωκτικές
    αρχές στα άντρα της τρομοκρατίας τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό,
    άντρα τα οποία ο ίδιος γνωρίζει.
    Επειδή ο κύριος Υπουργός δεν μας είπε αν η συγκεκριμένη οργάνωση έχει σταματήσει
    τις δραστηριότητές της από της πτώσεως της Δικτατορίας, αφού δεν δημιουργήθηκε
    αυτή διά την παύση του δικτατορικού καθεστώτος της πατρίδος μου, εκ των πραγμάτων
    συνάγεται το μέγα ερώτημα: ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ τους πολίτες της χώρας αυτής και
    εμένα προσωπικώς ότι, ο κύριος Υπουργός έστω και από της θέσεώς του ως πρόσωπο
    υπεράνω πάσης υποψίας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΣ αν όχι και ο δράστης
    των εκνόμων δραστηριοτήτων της υπό με οιοδήποτε εξωτερικό περίβλημα τρομοκρατικής
    οργανώσεως που δρα τα τελευταία 26 χρόνια στην πατρίδα μας ανεξαρτήτως τους
    σκοπούς που επιδιώκει αύτη; Διότι, ποιός μπορεί να βεβαιώσει το κοινωνικό σύνολο ότι η
    περιλάλητη αυτή οργάνωσης ή διάφορα μέλη αυτής, είτε ομωνύμως ή κάτω υπό άλλην
    επωνυμία, δεν δρουν και σήμερα βάλλοντας ευθέως, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, κατά της
    πατρίδος; Και το λέγω αυτό διότι ΔΕΝ είναι εύκολος ο δρόμος της καταπολέμησης της
    διαχρονικής ισχύος αρχής της αρχαίας Ελληνικής σκέψεως για την πολιτική: «…Η
    πολιτική είναι έννοια ωμή και στυγνή, γυμνή από κάθε σκέψη, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΕΠΙΤΥΧΙΑ » ή όπως είπε ο Μακιαβέλι: « Υπεράνω πάσης ηθικής αρχής και φιλανθρωπίας,
    ίσταται η πολιτική σκοπιμότης ».
    Επειδή η τρομοκρατία έχει υποκαταστήσει τις θεσμικές εξουσίες και με τις διαστάσεις
    που έχει προσλάβει στη χώρα μας θέτει, πλέον, σε άμεσο κίνδυνο ακόμη και την ίδια την
    Δημοκρατία.
    Επειδή ο κύριος Υπουργός είναι ο ίδιος υπεύθυνος και υπόλογος για ασέβεια προς
    τους νόμους του κράτους, για άσκηση ανέντιμης για λειτουργό του κράτους πολιτικής, για
    συνενοχή στα μέχρι τώρα εγκλήματα της τρομοκρατίας, για απιστία, παράβαση
    καθήκοντος, διαφθορά, παρασιώπηση εγκλημάτων κατά του κράτους, φθορά
    προκαλούσα το κοινό αίσθημα και για υπόθαλψη εγκληματιών περί των ως άνω κατά του
    Έθνους εγκλημάτων.
    Επειδή ευλόγως γεννάται το ερώτημα πλέον, πού τελικά παράγεται η πολιτική; Πού
    διαμορφώνεται η συνείδηση του πολίτη και της κοινωνίας; Πώς εκφράζεται και πώς
    λειτουργεί ο δημόσιος χώρος της πολιτικής;
    Επειδή τα διατυμπανισθέντα και ομολογηθέντα υπό του κυρίου Υπουργού Παιδείας
    αποτελούν αντικείμενο ενδελεχούς εισαγγελικής ερεύνης προς εντοπισμό οιουδήποτε
    ενόχου ή συμμετόχου σε ενέργειες που στρέφονται κατά του κράτους τους οποίους
    καλείται να ανεύρει το αρμόδιο όργανο της Ελληνικής Δικαιοσύνης ούτως ώστε να αρθεί
    επιτέλους ο πέπλος του σκότους, να μάθει ο Ελληνικός λαός και εν προκειμένω και εγώ
    ποιός τελικά παράγων είναι ο μοιραίος χειριστής και ρυθμιστής των εθνικών μας θεμάτων
    και να τονωθεί το περί δικαίου αίσθημα του Ελληνικού λαού ούτως ώστε να μην
    επικρατεί το φθοροποιό συναίσθημα ότι και αυτό το γεγονός θα το καλύψει ο νόμος « της
    σιωπής » και ότι θα πνιγεί στο αβυσσαλέο σκοτάδι της σκοπιμότητος.
    Επειδή ανεξαρτήτως της οιασδήποτε παρελθούσης δικαστικής κρίσεως επί παρομοίων
    διερευνηθέντων εγκλημάτων τα ομολογηθέντα υπό του κυρίου Υπουργού αποτελούν
    καθοριστικά στοιχεία υπαρκτών εγκλημάτων τα οποία, λόγω και του κακουργηματικού
    των χαρακτήρος, είναι στοιχεία ικανά να ανασύρουν και να διερευνήσουν ακόμη και
    παρελθούσες υποθέσεις του δημοσίου βίου.
    Επειδή τα ομολογηθέντα υπό του ανωτέρω κρατικού λειτουργού πληρούν
    αντικειμενικώς και υποκειμενικώς την νομοτυπική μορφή συγκεκριμένων εγκλημάτων τα
    οποία διώκονται και τιμωρούνται υπό της κειμένης ποινικής νομοθεσίας.
    Επειδή εκ της εγκληματικής συμπεριφοράς απάντων των υπευθύνων και συμμετόχων
    σύμφωνα με τα ομολογηθέντα υπό του κυρίου Υπουργού εγκλήματα ετρώθη η
    προσωπικότητά μου ως Έλληνος πολίτου, το φιλότιμό μου, η αξιοπρέπειά μου και η τιμή
    μου υπέστην δε υπέρογκον ηθική βλάβη και περιουσιακή ζημία νομιμοποιούμαι ως
    άμεσος ζημιωθείς σε παράσταση πολιτικής αγωγής εκζητών επιδίκασιν χρηματικής
    ικανοποιήσεως προς αποκατάσταση της προσγενομένης εις εμένα ηθικής βλάβης και
    περιουσιακής ζημίας εκ της ως είρηται εγκληματικής συμπεριφοράς του ως άνω κυρίου
    Υπουργού και των λοιπών εμπλεκομένων παραγόντων.
    Επειδή σ’ αυτή τη χώρα οι πάντες, άγνωστο γιατί, στρουθοκαμηλίζουν αν όχι
    κωφεύουν, προσφεύγω διά της παρούσης στην προστασία της Δικαιοσύνης ως Έλλην
    πολίτης του οποίου η προσωπικότης βαναύσως βάλλεται καθημερινώς από την αήθη
    συμπεριφορά κοινοβουλευτικών και εξωκοινοβουλευτικών παραγόντων.
    Επειδή η κοινή γνώμη ΑΠΑΙΤΕΙ να χυθεί άπλετο φως σε όλες τις πτυχές των
    γεγονότων, που βάφτηκαν με αίμα και έσπειραν την οδύνη και τον πανικό στην Ελληνική
    Κοινωνία .
    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΕΓΚΑΛΩ
    Τον Υπουργό Παιδείας κύριον ΠΕΤΡΟ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ-
    ΣΥΜΜΕΤΟΧΟ και εμπλεκόμενο - διά κοινής δράσεως και κοινού δόλου- εις τα
    δηλωθέντα κατά την δοθείσα την Κυριακή 13 Μαΐου 2001 συνέντευξή του στην
    εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ [σελίδες Α12 & Α14].
    ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΟΥΜΑΙ
    Την συμφώνως προς τον Νόμο τιμωρία απάντων των εμπλεκομένων και δηλώνω, κατά
    τα ως άνω, νομότυπον εκ μέρους μου παράσταση πολιτικής αγωγής προς επιδίκαση σ’
    εμένα χρηματικής ικανοποιήσεως λόγω περιουσιακής ζημία

  20. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 23/08/2008 11:16:53

    Aγαπητέ Παππού:
    Δεν έχει σημασία εάν είσαι ο ίδιος ο Οδυσσέας ή απλά ταυτίζεσαι με τη μηνυτήριο αναφορά. Από τη στιγμή που την αναπαράγεις άνευ σχολίων και προς διευκόλυνση της συζήτησης, σου αποδίδω πλήρη σύνταξη με το περιεχόμενο, αν όχι και την πατρότητα, συνεχίζοντας στο δεύτερο πρόσωπο.
    Κάνοντας μία δημοσίευση σε ένα ιστολόγιο, προφανώς με την πρόθεση να γίνουν κάποια δεδομένα ευρύτερα γνωστά, υπόκεισαι και στο δημόσιο σχολιασμό, χωρίς να ισχυρίζομαι ότι θα επιθυμούσες να τον αποφύγεις.
    Ενώ ενώ εντοπίζεις ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, που τολμούν να το θίξουνε λίγοι, ο τρόπος πολιτικής εμπάθειας που το θέτεις, νομίζω ότι το πολτοποιεί, με συνέπεια να χάνεται ο ορθός πυρήνας της καταγγελίας, τουλάχιστον όσο αφορά το αντίκτυπο στην κοινή γνώμη, διότι το σχόλιο σου προς αυτή αποσκοπεί, δεδομένου ότι εδώ δεν είμαστε δικαστήριο για να εκδικάσουμε την αναφορά.
    Και εγώ είμαι υπέρ της νομιμότητας. Όχι όμως σε φετιχιστική, αλλά σε ουσιαστική βάση. Διότι για να την υπερασπιστούμε αποτελεσματικά, οφείλουμε να είμαστε συγκεκριμένοι.
    Είναι γνωστή η παράθεση της σκηνής με τον Σωκράτη στην Πλατωνική "Απολογία", όπου ο Σωκράτης αρνείται να αποδεχθεί την βοήθεια από τους φίλους του για να δραπετεύσει - με στόχο να αποφύγει την εκτέλεση της θανατικής καταδίκης - με το επιχείρημα ότι ο ίδιος αφιέρωσε μεγάλη προσπάθεια για να θεσπιστούν οι νόμοι και δεν θα ήταν σκόπιμο να τους παραβιάσει. Αυτή η μνημειώδης, άνευ όρων αποδοχή των νόμων, ακόμη και στην περίπτωση που αυτή κατάφωρα αδικούν, θα πρέπει να τονιστεί ότι δεν αφορούν τους νόμους του κυρ Μέντιου, αλλά ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ.
    Με αυτή τη συλλογιστική η μηνυτήριος αναφορά περιέχει περισσότερα ατοπήματα, πέρα από τον ορθό πυρήνα, στον οποίο θέλω να αναφερθώ τελευταίο και εν κατακλείδι, σαν ένα μικρό πλεντουαγιέ υπέρ του αυτού ενώπιον της συνειδήσεως των επισκεπτών.
    ΑΤΟΠΗΜΑ 1:
    Από τη μηνυτήριο αναφορά προκύπτει ότι αντίκεισαι στην εφαρμογή τρομοκρατικής βίας, ως παραβιάζουσα τη νομιμότητα. Και γω μαζί σου.
    Όμως εφορμάσαι από μια επίθεση, που έχει γίνει με απροκάλυπτα βάναυσο και τρομοκρατικό τρόπο ενάντια στον Π. Ευθυμίου, που παραβιάζει κάθε αντίληψη νομιμότητας. Εις βάρος προσώπου που εσύ μεν αμφισβητείς, χωρίς όμως να προβαίνεις όχι μόνο σε καταδίκη αλλά του και μνεία του παρανόμου και καθ΄όλα θλιβερού συμβάντος.
    Επαυξάνοντας το άλγος του παθόντος στην δύσκολη αυτή στιγμή με τη δημοσίευση της μηνυτήριου αναφοράς, αφήνεις να εννοείται ότι επικροτείς την αποπληρωμή του κατά την άποψή σου παρανομήσαντος, με παρόμοια μέσα. Έτσι ενώ στην καταγγελία απορρίπτεται απερίφραστα η Μακιαβέλιος αρχή, δίνεις αφορμή να χαρακτηρισθείς θιασώτης της. Εαν ισχύουν οι νόμοι, τότε πρέπει να ισχύουν προς κάθε κατεύθυνση. Μόνο με τη σχολαστική εφαρμογή των νόμων απέναντι σε όσους παρανομούν, αποκτούν οι νόμοι πειστικότητα. Διότι αυτοί δεν υπέχουν μόνο υπαιτιότητα, αλλά απολαμβάνουν όλων των υπό των νόμων προβλεπόμενων δικαιωμάτων.
    ΑΤΟΠΗΜΑ 2:
    Προφασίζεσαι ότι οι αντιστασιακές οργανώσεις, που έκαναν χρήση βίας ενάντια στη δικτατορία παραβίασαν την νομιμότητα και το σύνταγμα, παραβλέποντας ότι το δικτατορικό καθεστώς κατέλυσε το σύνταγμα και την ισχύουσα νομιμότητα δια της βίας. Το καθεστώς της δικτατορίας ήταν παράνομο. Τα δημοψηφίσματα που διενήργησε έλαβαν χώρα κάτω από καθεστώς κρατικής τρομοκρατίας και τα "συντάγματα" και οι "νόμοι" που επέβαλε είναι άκυροι από πλευράς νομιμότητας. Δεν επαρκεί να γραφτούν σε μια κωλοφυλλάδα πέντε άρθρα με γενικό Τίτλο "Σύνταγμα" για να αποτελέσει το έκτρωμα καταστατικό χάρτη.
    Οι αγωνισθέντες εναντίον της δικτατορίας, έστω και εάν απορρίπτουμε σε περιπτώσεις τα μέσα που χρησιμοποίησαν, κατ΄αρχήν δεν έπραξαν τίποτε περισσότερο από το να βάλουν σε εφαρμογή με αυτοθυσία και αυταπάρνηση το άρθρο του συντάγματος που εναποθέτει την εφαρμογή και την προάσπιση του στη συνείδηση ευθύνης των πολιτών.
    Στο ποσοστό που τα θύματα των εν λόγω τρομοκρατικών ενεργειών, ήσαν μέλη των μηχανισμών επιβολής κρατικής τρομοκρατίας της δικτατορίας, ουδεμία νομική ευθύνη υπάρχει. Εάν όμως πρόκειται για ουδέτερα πρόσωπα και μη ενεχόμενους πολίτες, το θέμα αλλάζει. Χωρίς να τοποθετείσαι συγκεκριμένα, αφ΄ενός μεν καλύπτεις την υπαιτιότητα των κρατικών σφαγέων, αφ΄εταίρου συσκοτίζεις το δίκαιο των αδικηθέντων, εφόσον αυτοί υφίστανται.
    ΑΤΟΠΗΜΑ 3
    Με την αναπαραγωγή του μυθεύματος ότι το ΠΑΚ σχεδίαζε και οργάνωνε ένοπλο αγώνα με στόχο την ανατροπή της δικτατορίας, πλέκεις το εγκώμιο ενός διεκπεραιωτού κάποιων από τα κέντρα εξουσίας που συμμετείχαν στην επιβολή της δικτατορίας. Ας αναφέρω μόνο τη στενή σχέση του Α. Παπανδρέου με τον Δημήτρη Ιωαννίδη και τα άλλα κα(ω)λόπαιδα του ΑΣΠΙΔΑ, που σχεδίαζαν την πραξικοπηματική ανατροπή της νομίμου Κυβερνήσεως της Κυπριακής Δημοκρατίας κατ΄εντολή των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ. Εμφορούμενος από πολιτική εμπάθεια, αδυνατείς να καταγγείλεις τους συνωμότες εν συνόλω, συσκοτίζοντας τις μεταξύ τους σχέσεις, που λειτούργησαν υπέρ άνω κομματικής ένταξης, στα πλαίσια μιας κομματικής διάσπασης που επέβαλαν ξένες δυνάμεις, με στόχο την χειραγώγηση του Ελληνικού λαού.

    Πέραν όμως των ατοπημάτων της καταγγελίας, αυτή περιέχει ένα ορθότατο πυρήνα, που οφείλουμε να συνδράμουμε και να μην επιτρέψουμε να διαγραφεί από τη μνήμη μας. Θέτει ένα πολύ σημαντικό ερώτημα. Δυστυχώς για τους παθέντας, που θεωρώ, ότι δεν ήσαν όλοι αθώοι και χωρίς εγκληματική υπευθυνότητα, άσχετα από τη συγκεκριμένη όχι μόνο παράνομη, αλλά πριν απ΄ όλα πολιτικά ύποπτη σκοπιμότητα των τρομοκρατικών ενεργειών, το ερώτημα αυτό δεν έχουν καμία διάθεση να εξιχνιάσουν οι αντίστοιχοι κρατικοί μηχανισμοί. Ούτε αναμένεται ποτέ, η ελεγχόμενη δικαιοσύνη να επιβάλει τις απαραίτητες κυρώσεις.
    Το ερώτημα είναι: Ποια σχέση υπήρχε ανάμεσα σε κάποιους που προσποιούντο τους αντιστασιακούς με τις ξένες μυστικές υπηρεσίες; Γιατί ο Α. Παπανδρέου προάγει τον κ. Τσίμα που αυτοπροβάλεται ως αρχιτσέλιγγας του δήθεν παρά λίγο αντάρτικου σε επικεφαλής της ΚΥΠ, μιας υπηρεσίας που είναι πέρα ως πέρα διαβρωμένη από τις μυστικές υπηρεσίες;
    Και δεν ήταν μόνο το Παρίσι κύριε Οδυσσέα που είχαν στηθεί "σχολεία". Αυτά υπήρχαν και σε άλλες χώρες και κύρια σε μια όπου ο Α. Παπανδρέου είχε νόθο παιδί. Αλλά μην δημιουργείς σκόπιμα αντικομουνιστική ψύχωση στο κάθε φουκαρά ότι θα του κλέβαμε με ένοπλο αγώνα τις κότες. Άλλο το να δουλεύουνε κάποιοι "μεγαλοαντιστασιακοί" για τις ξένες μυστικές υπηρεσίες και άλλο εμείς οι αριστερισταί που και το λαό και τη νομιμότητα σεβόμαστε.
    Και για να εξηγούμαι: Δεν είμαι ο μακαρίτης ο Πάμπλο με ψευδώνυμο, για να αναπαράγω το μύθευμα ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν αρχηγός τρομοκρατικών οργανώσεων. Έκανε αρκετή ζημία στον τόπο, που επαρκεί για να ονειδίζω τον "αείμνηστο", χωρίς να χρειάζεται να του φορτώνω αναπόδεικτες καταγγελίες.
    Έτσι λοιπόν αγαπητέ Παππού καλό είναι να υπερασπιζόμαστε τη νομιμότητα με φρόνιμο τρόπο. Για να μην περάσει η άλλη άποψη του Λένιν που λέει ότι: "Η μόνη τάξη είναι η αταξία της επανάστασης".
    Κύριε Οδυσσέα: Σου εύχομαι να δικαιωθείς από πάσης πλευράς όπου αδικίθηκες.
    Ταυτόχρονο εκφράζω την αλληλεγγύη μου στον κ. Ευθυμίου ενάντια στην βάναυση επίθεση που υπέστη. Δεν πρέπει να μας εφησυχάζει το γεγονός ότι αυτή τη φορά "καθάρισε" με κάποιους επιδέσμους στο κεφάλι. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε την μετατροπή των κοινωνιών σε ζούγκλες με την ανοχή της επιθετικής βίας σε βάρος προσώπων.

  21. PELIAS avatar
    PELIAS 23/08/2008 14:44:25

    'Αν δέν με απατάει η μνήμη μου...

    και δεν έχω απολύτως τίποτε με τον κ. Ευθυμίου. Ούτε υπέρ, ούτε και κατά...

    - όταν ήταν ακόμα νέος, είχε ενσωματωθεί στους "εδώ ο σταθμός του Πολυτεχνείου". Λένε ότι, ήταν όργανο έξωθεν καθοδηγούμενο. Σταμάτησε να είναι μετά απο την ενεργό του ανάμιξη στην πολιτική ή όχι, αυτός το ξέρει σίγουρα. Εμείς δέν το ξέρουμε, αλλά και ποσώς μας ενδιαφέρει. Λένε επίσης ότι, αυτό τον βοήθησε στην άνοδό του στο ΠΑΣΟΚ. Αυτός το ξέρει. Εμείς όχι. Αλλά, επίσης ποσώς μας ενδιαφέρει

    - κάποτε ο Spiegel τον ανέφερε ως υψηλά ιστάμενο σαϊεντολόγο στην Ελλάδα. Στην Γερμανία οι σαϊεντολόγοι είναι εκτός Νόμου. Εδώ δέν γνωρίζουμε, άν η αίρεση αυτή είναι αποδεκτή και αναγνωρίζεται ή όχι, καθώς πριν απο μερικά χρόνια είχε κάνει σε μερικούς αφελείς οικονομική και πνευματική ζημία και γι'αυτό καταδικάσθηκε. Ποσώς μας ενδιαφέρει για το πρώτο. Καλά να πάθουν για το δεύτερο.

    - Έγινε αναφορά στην "κοιλάδα των εξ-αχρείων". Κάθε σχόλιο περιττό. Εκτός απο ένα. Στην κοιλάδα αυτή φαίνεται ότι, με την ανοχή και αναγνώριση κάθε ελληνικής κυβερνήσεως, επεκτείνεται το πανεπιστημιακό άσυλο.

    Μήπως λοιπόν ο κ. Ευθυμίου άλλαξε μυαλά, σκέψη και λειτουργία και δια της μεθόδου του λοστοδαρμού επιχειρήθηκε απο τον χώρο της πολιτικής του αφετηρίας η επαναφορά του στην . . . τάξη;

    ΠΕΛΙΑΣ

  22. Theodore avatar
    Theodore 23/08/2008 19:33:12

    Α

  23. Theodore avatar
    Theodore 23/08/2008 19:36:41

    Αν εννοεις οτι λεω ψεματα, μαλλον περιεργες αποψεις εχεις.
    Εγω ειπα οτι δεν ειδα καποια σχολια.
    Και δεν ειδα.
    Για σενα ομως, το οτι δεν ειδα κατι, αυτο σημαινει οτι λεω ψεματα;
    Ειδησεις στο γυαλι βλεπω κι εγω και δεν πηρε το αυτι μου τιποτα, εκτος απο την αντιδραση της κυβερνησης και διαφορων πολιτικων χυμα, απο δω κι απο κει.
    Τιποτ αλλο.

  24. Theodore avatar
    Theodore 23/08/2008 19:47:15

    Ρε σεις, εγω δεν μπορω να τα πω με περικοκλαδες, αλλα θεωρω οτι καποιοι εδω μεσα, εχουν παθει λαλα απο τη ζεστη.
    Κατι ο ενας να φχαριστιεται απο την παρολιγον δολοφονια του ανθρωπου, καποιος αλλος, να μας γυριζει 40χρονια πισω για να βρουμε τι εγινε επι χουντας και να δικασουμε οσους αντεστησαν ξεχνωντας οτι με δικτατοριες, δεν υπαρχει τρομοκρατια, αλλα αντισταση,γιατι αλλοιως, θα επρεπε να δικασουμε τον Κολοκοτρωνη ξανα, γιατι εκανε επανασταση ενεντιον των Τουρκων,γιατι τι Τουρκοι, τι χουντα. Το ιδιο ειναι.

  25. Theodore avatar
    Theodore 23/08/2008 22:19:54

    Τωρα να πω οτι λες χαζομαρες Ανωνυμε, δεν θα το πω, γιατι κι εγω το πιστευω αυτο που λες.
    Πραγματι, κανεις δε μιλαει, οταν οι τραμπουκοι απο την πλατεια καινε και σπανε.
    Εχουν βεβαια οι κυβερνησεις, ενα ελαφρυντικο. Φοβουνται τον Τσιπρα, τον Αλαβανο και φυσικα, την Κανελη.
    Βλεπετε οτι εχουμε φτασει σε τετοιο σημειο ξεπεσμου, που οι ομαδες του συνολικα 10%, γιατι τοσο θα δειτε οτι θα βγει στις εκλογες,μην κοιτατε τωρα τι βγαινει, να καθοριζει το κλιμα στην Ελλαδα.
    Το κεντρο της Αθηνας, εχει γινει προ πολλου μη επισκεψιμο, πολλες επιχειρησεις, εκλεισαν, η ειναι ετοιμες να κλεισουν, αρκετοι ανθρωποι, εχουν συνολικα πεθανει, απο τα επεισοδια εκει και κανεις δε μιλαει.
    Και παρ ολο που εχουμε και θυματα,εστω και οχι νεκρους, απο προσωπα γνωστα,(Πολυζωγοπουλος, Ευθυμιου), δε γινεται καμμια προσπαθεια να σταματησει το κακο, που δεν αφηνει την πολη να παρει ανασα.
    Χωρια το Πολυτεχνειο, που τοχουν καταστρεψει 100 φορες.
    Αλλα τι τους νοιαζει; Μηπως τα παιδια τους, εκει τα στελνουν;Ας ειναι καλα η Αμερικα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.