#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/10/2010 20:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επίθεση με πέτρες και γιαούρτια στον Αλ. Αλαβάνο στον Αγ. Παντελεήμονα



Επίθεση με πέτρες και γιαούρτια απο ομάδα ατόμων στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα δέχτηκε ο υποψήφιος περιφερειάρχης με την "Ελεύθερη Αττική" Αλέκος Αλαβάνος, ο οποίος πραγματοποιεί περιοδεία στις πλατείες Βικτωρίας, Αγίου Παντελεήμονα και Αμερικής.

Ο κ. Αλαβάνος κατήγγειλε ότι η αστυνομία άφησε ελεύθερο το έδαφος να αναπτυχθεί η βία και πρόσθεσε ότι στη συνέχεια η παρουσία της στην Πλατεία είχε το ρόλο της συγκάλυψης.

Η Κίνηση «Απελάστε το ρατσισμό» κατήγγειλε ότι μιά νεαρή κοπελα - μέλος της Κίνησης, χτυπήθηκε με αποτέλεσμα να σπάσουν τα δόντια της.



ΣΧΟΛΙΑ

  1. aris. A avatar
    aris. A 22/10/2010 20:47:34

    Επιτέλους οι πολίτες απαντούν στον επί χρόνια ιδεολογικό τους βιασμό από τους ψευτοαριστερούς της Πεντέλης οι οποίοι έδωσαν ιδεολογικό κάλυμα στήν κατάληψη της Αθήνας.

    Βράδυ έπρεπε να πάτε κύριε Αλαβάνο με τα παιδιά σας να κοιμάστε δίπλα στα πορνεία και για να μπαίνετε σπίτι σας να περνάτε από μεθυσμένους και νταβατζήδες.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ aris. A 22/10/2010 20:58:47

      Εχεις δίκιο.
      Απέτυχε ο Αλαβάνος στον ρόλο του ως πρωθυπουργός, υπουργός εσωτερικών κσι ως δήμαρχος Αθηναίων.

      • Beyond The Stars avatar
        Beyond The Stars @ Κάποιος 22/10/2010 21:54:40

        Πέτυχε όμως στον ρόλο του ώς διεθνώς αναγνωρισμένος προστάτης των "κατατρεγμένων" Αφροασιασιατών εμπόρων...
        [μαύρης σαρκός ή άσπρης σκόνης]

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ aris. A 22/10/2010 22:55:05

      Έννοια σου, και τα παιδιά του μια χαρά ατενίζουν εκ του μακρόθεν την κολασμένη Αθήνα από τις πλαγιές της Πεντέλης όπου ζουν...

  2. antiochos avatar
    antiochos 22/10/2010 20:51:41

    Δεν εχουν δικιο οσοι καταγγελουν οτι κατεχουμε την πρωτη θεση στα ατυχηματα στους χωρους εργασιας;
    Kι επειδη ενθυμουμαστε τη "δυστοκια" των τσυριζανθρωπων να καταδικασουν αντιστοιχες ενεργειες οχι με αγνο βελουτε,αλλα με αιμα,δεν νοιωθουμε την παραμικρη συμπαθεια κι ας κλαψουριζουν οι γνωστοι "δημοκρατες".

  3. Orestios avatar
    Orestios 22/10/2010 20:57:50

    Όλα αυτά γίνονται για το καλό τους.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Orestios 22/10/2010 21:20:02

      Ενα καλό στοπ καρέ δεν έχουμε όμως κρίμα.

  4. Testa gappa-guppa avatar
    Testa gappa-guppa 22/10/2010 20:57:51

    Η κ. Νταλάρα, η οποία είναι η επικεφαλής του συντονιστικού οργάνου για τη μετανάστευση, αναφέρθηκε ειδικότερα στην ανάγκη του συντονισμού των τεσσάρων ταμείων (Ένταξης, Προσφύγων, Επιστροφών, Εξωτερικών Συνόρων), τα οποία χρηματοδοτούν δράσεις για τους μετανάστες, ώστε να γίνεται καλύτερη αξιοποίηση των ευρωπαϊκών και των εθνικών πόρων, ενώ αναφέρθηκε στη σημασία των προγραμμάτων της Ε.Ε. για θέματα μετανάστευσης.

    «Καλούμαστε να υπερβάλλουμε εαυτόν, ώστε μέσα από τεκμηριωμένες και ώριμες προτάσεις να υπάρξει μέγιστη απορρόφηση των διαθέσιμων πόρων, προκειμένου η οικονομία να βοηθηθεί αλλά και να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη για τους μετανάστες, τους οποίους αντιμετωπίζουμε ως ένα δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας.

    Για μας η μεγάλη πρόκληση είναι να αποτελέσουν οι μετανάστες ενεργό κομμάτι της παραγωγικής δομής και του κοινωνικού ιστού με τα εφόδια των μηχανισμών ένταξης», τόνισε χαρακτηριστικά η υφυπουργός.

    Αυτά είναι τα ωραία. Αφού τακτοποιήθηκαν οι Έλληνες να μην τακτοποιηθούν και οι μετανάστες.
    Ωχου το κεφάλι μου!!!!!!!!!!!!!

    • Misha avatar
      Misha @ Testa gappa-guppa 22/10/2010 21:16:47

      Ο Τζιμάκος τα έλεγε εδώ και χρόνια για το Νταλαρέικο.
      «Εθελοντισμός» με χρυσές επιδοτήσεις

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Testa gappa-guppa 22/10/2010 22:18:02

      "Όχι άλλο Νταλάρα, Πάριο κι Αλεξίου
      Ρίτσο σε νταμάρια, κουλτούρα καφενείου"

      Τζίμης

  5. zervas avatar
    zervas 22/10/2010 21:00:37

    Απαραδεκτο γεγονος!!!

  6. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 22/10/2010 21:05:44

    Δεν ντρέπονται τα παλιόπαιδα

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ανωνυμ 22/10/2010 21:38:54

      Φτου τους, οι αλήτες!

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ ΒΙΣ 22/10/2010 22:09:11

        φτου φτου φτου

  7. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 22/10/2010 21:18:51

    Και του έκανε μια ενυδάτωση άλλο πράγμα.

    Καλή αρχή Αλέκο τώρα που έγινε η αρχή θα φας καλά.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 22/10/2010 21:19:23

      ...με λιπαρά ή χωρίς άγνωστο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Σοσιαληστής 22/10/2010 21:40:51

        Δεν έχει σημασία.
        Είναι συσφικτική κρέμα

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/10/2010 21:19:40

    Το καταδικάζω μετά βδελυγμίας, αισθάνομαι ντροπή ως Έλλην και ως πολίτης αυτής της πόλης και ως πολίτης του κόσμου, γενικώς (διότι έμαθα ότι δεν του έριξαν και τον πήλινο κεσέ, παρά μόνο το γιαούρτι...).

  9. Misha avatar
    Misha 22/10/2010 21:23:04

    ΔΟΥΒΛΙΝΟ 2 είναι η απάντηση σε όλα τα ερωτήματα για το μεταναστευτικό.

  10. what avatar
    what 22/10/2010 21:25:16

    "... Ο κ. Αλαβάνος κατήγγειλε ότι η αστυνομία άφησε ελεύθερο το έδαφος να αναπτυχθεί η βία ... "

    Σοβαρά; Να δεις που κάτι άλλα έλεγες το 2008.
    Αρκεί η οργή να μας βολεύει.

  11. Τάκης avatar
    Τάκης 22/10/2010 21:26:33

    Φασίστες και ρατσιστές ανακατεμένοι με προστασίες και τέτοια ήταν οι επιτιθέμενοι. Τι περιμένατε, να αναπτύξουν πολιτικό αντίλογο; Κάτο όρκ που μούγκριζαν, μαύρο, κατάμαυρο, χάλι.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Τάκης 22/10/2010 21:34:33

      Ορκ ε; Ενώ οι αρσενικοθήλυκες αντιρατσίστριες που συνόδευαν τον Αλαβάνο τί ήταν; Μήπως τα γκόλουμ;
      Μια χαρά είναι τα γιαουρτάκια, κάνουν και καλό στο δέρμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί σας πείραξε, αχάριστοι.
      Οταν ο πάμπλουτος Πολ Ποτ σας διέταζε να καεί η Αθήνα, τότε ήταν καλά;

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:53:45

        ΒΙΣ αν δεν υπήρχαν τα γκόλουμ και οι αρσενικοθήλυκοι δεν θα ξεχώριζαν οι άντρακλες και τα ομορφόπαιδα όπως εσύ.
        Επίσης εκτός από την Αθήνα ο Αλαβάνος είχε πυρπολήσει τον ναό της Αρτεμιδας στην Εφεσο, την Περσέπολη, την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας,την Σμύρνη, τον Καρνάβαλο, τον Ιούδα και το πελεκούδι.
        Και όπως έγραψα και πιο πάνω απέτυχε επίσης στον ρόλο του ως πρωθυπουργός, υπουργός εσωτερικών κσι ως δήμαρχος Αθηναίων, την τελευταία δεκαετία.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 22/10/2010 22:01:08

        Δεν σας φταίει κανείς που οι διάφοροι "αντιρατσιστές" έχουν την εμφάνιση που έχουν. Δες τη συνοδεία του Αλαβάνου και κρίνε. Κάτι πρέπει να κάνετε επ΄αυτού, μην το αφήσετε έτσι. Δεν γίνεται να κυκλοφορείτε ακόμα με τα άπλυτα ταγάρια.

      • Beyond The Stars avatar
        Beyond The Stars @ ΒΙΣ 22/10/2010 22:02:06

        Όπως επίσης έγραψα πιο πάνω [συγγνώμη factor για την επανάληψη]

        Πέτυχε όμως στον ρόλο του ώς διεθνώς αναγνωρισμένος προστάτης των “κατατρεγμένων” Αφροασιατών εμπόρων…
        [μαύρης σαρκός ή άσπρης σκόνης]

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΒΙΣ 22/10/2010 22:12:33

        Ενώ οι χρυσαυγίτες και οι λοιποί ακροδεξιοί έχουν κάτι φατσούλες για φίλημα.
        Και από συμπεριφορά,τρόπους και ευγένεια το κάτι άλλο.
        Και είναι όλοι τους μέλη της mensa.
        Δικαιολογημένα ειρωνεύονται τα ταγάρια.

        Επίσης τρομερά επαναστατική πράξη το γιαούρτωμα του Αλαβάνου.Πρέπει να σχεδίαζαν επι μήνες αυτήν την τρομερά επικίνδυνη καταδρομική επιχείρηση.
        Νέες Θερμοπύλες και Σαλαμίνες ζήσαμε σήμερα.
        Οι 300 σε νέες περιπέτειες.

      • neotera avatar
        neotera @ ΒΙΣ 22/10/2010 23:57:42

        Οι επιδοτούμενοι "αριστεροί" άμα ζοριστούν μπορούν να πάνε να ζητήσουν πολιτικό άσυλο στην εγγλέζικη Πρεσβεία για να είναι και συνεπείς με τις ιδέες τους. Οι φτωχοι που ξεσπιτώνονται χωρίς δουλειά και εισοδήματα τι ..."καλά" να κάνουν ?

    • what avatar
      what @ Τάκης 22/10/2010 21:35:49

      Κοίτα να δεις οι καημένοι οι Αφγανοί που πήγαν να μείνουν στη φωλιά των φασιστών και ρατσιστών. Μα δεν τους προειδοποίησαν από το Σύριζα;

    • A.M. avatar
      A.M. @ Τάκης 22/10/2010 21:44:49

      Φαντάζομαι πως μένεις στην περιοχή και τους ξέρεις προσωπικά έναν - έναν τους επιτιθέμενους σωστά;

      Γιατί εμένα η εμπειρία μου μου λέει ότι όσοι άτυχοι Έλληνες είχαν σπίτια στην περιοχή ή έμεναν χρόνια στην περιοχή και δεν είχαν χρήματα για να αγοράσουν ή να ενοικιάσου σε άλλη περιοχή μή-γκετοποιημένη βρέθηκαν ξαφνικά να ζούν ανάμεσα σε μαύρες πουτάνες και μαύρους νταβατζήδες και δεν μπορούν να κυκλοφορύσουν με το που βραδυάσει ούτε βέβαια να βγάλουν τα παιδιά τους μια βόλτα για παγωτό το καλοκαιράκι στην πλατεία επειδή κινδυνεύουν να τους φάνε λάχανο για ένα δεκάευρω.

      Και βέβαια όλοι αυτοί που η περιοχή τους κατάντηση ένα απέραντο πορνείο και μια πιάτσα διακίνησης ναρκωτικών όταν διαμαρτύρονται χαρακτηρίζονται ως φασίστες.

      Βλέπεις το να θέλεις να ζήσεις ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ στην περιοχή που μεγάλωσες και να εναντιώνεσαι σε όσους σου κατάντησαν την γειτονιά σου πιάτσα ναρκωτικών και πορνών είναι ο απόλυτος ορισμός του φασισμού.

      Για την ξενολατρεία βέβαια του Αλαβάνου και του συναφιού του μούγκα.

      Και ήθελα ειλικρινά να ήξερα αν έστω και ένας απ τους βουλευτές των ξενολατρικών κομμάτων κατοικεί στις περιοχές που συμβαίνουν όλα τα παραπάνω που περιγράφω.

      Ή απλώς περνάνε και ρίχνουν μια αφ' υψηλού ματιά λατρείας και έρωτα στις μαύρες πουτάνες και στους νταβατζήδες τους και μετά μας βγάζουν το ανάλογο αντιρατσιστικό και ξενολατρικό λογίδριο στα γνωστά και μη εξαιρετέα ξενολατρικά μέσα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ A.M. 22/10/2010 21:48:44

        Γι' αυτό και εγώ λέω, επειδή την ξέρω πολύ καλά την περιοχή και έχω γνωστούς και συγγενείς που μένουν εκεί από πολυ παλιά, ανθρώπους νοικοκυρεμένους, ότι η διαμαρτυρία κατά του Αλαβάνου ήταν ασήμαντη. Θα έπρεπε να είναι ευχαριστημένος με τα γιαούρτια και τις καναδυο πετρούλες.
        Για τα όσα έχει κάνει και τα όσα έχει πει , του χρειάζονταν τόσα που να πάθει εγκεφαλικό ο Κουβέλης και η λοιπή κυριλάτη ροζ Αριστερά από ιερή αγανάκτηση...

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/10/2010 21:32:28

    Το γιαούρτι δεν πάει με τις πέτρες. Είτε γιαουρτάς, "Ζαχαροπλάστης χωρίς σύνορα" και σόφτ βελουτέ τέντυ-μπόυ, είτε πέτρα, που πάει ασορτί με αλυσίδα, στιλέτο, και μολότωφ.
    Η αθάνατη δεκαετία των sixties τα χώριζε αυτά τα απολύτως ανόμοια με Σινικό Τείχος, και άριστα έπραττε. Τώρα τα καλόπαιδα πάνε να μπλέξουν την όμορφη βελουτέ γραβάτα με το σκληρό τσίγκινο εσώρρουχο.
    Και μην αρχίσει πάλι κανένας "διάλογος" του τύπου "κι εσείς δέρνετε τους μαύρους".

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 22/10/2010 21:37:38

      Θείε, τώρα αυτά που ήξερες ως καλός σοφτ αριστερός πρέπει να τα ξεχάσεις. Οι μόδες αναμιγνύονται και όλα πάνε με όλα. Και όποιος βάζει φωτιές, πληρώνεται σε γαλακτοκομικό είδος. Τώρα, αν μέσα υπάρχει και καμιά πετρούλα, ε είναι μέσα στην ανάμιξη που είπα πιο πάνω. Είναι και πιο φτηνή η πετρούλα...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:46:03

        Όταν ήμουν πιτσιρικάς, όποιος έβαζε στη χιονόμπαλλα πέτρα, μετά το χιονοπόλεμο έτρωγε το ξύλο της αρκούδας.
        Ούτε το '60 έπεσε ποτέ πήλινος κεσές. Μόνον στη Θεσσαλονίκη είχε συμβεί, άν θυμάμαι καλά το '66, και μόνον μιά φορά, κατ' εξαίρεσιν, κάτι γυμνασιόπαιδες των "λαμπράκηδων", η παρέα του Νιόνιου του Σαββόπουλου, είχαν γιαουρτώσει 2 - 3 φασιστάκια της ΕΚΟΦ, επειδή έδερναν με αλυσίδες.
        Είμαι παλιός. Προτιμώ λοιπόν τα παλαιά αυστηρά ήθη.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:47:45

        Το "anything goes" δεν είναι κάν μοντέρνο, είναι μετα-μοντέρνο. Αηδιάζει κάθε καλό συντηρητικό, αριστερό ή δεξιό.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:48:28

        Δεν προκεόπτει από πουθενά πως είχε πέτρες το γιαούρτι.
        Εικάζεις παρακινδυνευμένα Θείε.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:50:01

        Και να είχε, τί λοιπόν; Σιγά μην αρχίσουμε τα κλάματα για τον άνθρωπο που χόρευε πάνω στο πτώμα της Αθήνας.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:51:37

        Θείο, μπορείς να αηδιάσεις και να αναγουλιάσεις όσο θέλεις, ως καλός "συντηρητικός αριστερός". Εγώ το καταχάρηκα, δεν θα πω ψέμματα. Επειδή δεν είμαι καλός. ΟΚ;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:55:55

        Ελπίζω πως έχεις δίκιο Ορέστιε, και την πέτρα να την έρριξε άλλος, όχι γιαουρτάς. Γιατί άν ήταν μέσα στον κεσέ, κρίμα στον ψευτο-"γιαουρτά", αιώνιο ανάθεμα.
        Η ζουμερή και γλυκειά συντεχνία δεν συγχωρεί τέτοια.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 22/10/2010 22:07:00

        Ο μέγιστος Σπύρος Ζαγοραίος θα γινόταν έξαλλος, πάντως. Άν είχε μέσα πέτρα.

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/10/2010 21:39:55

    Πρόπερσι ο "Ζορρό του Βορρά" οργάνωσε κρυφίως σικέ γιαούρτωμα του, και ήταν χάρμα Θεού.
    Πρόπερσι στις Βρυξέλλες, η τοπική Διεθνιστική Οργάνωση Ζαχαροπλαστών και Εμπόρων Γαλακτοκομικών Προιόντων έκαναν τον Μπίλ Γκέιτς βελουτέ χιονάνθρωπο και ήταν πραγματικός γόης.
    Όχι πέτρες όμως και σκληρά αντικείμενα. Ο καλός γιαουρτάς είναι καλλιτέχνης, ζωγραφίζει, όχι βάρβαρος και τραμπούκος που τραυματίζει.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 22/10/2010 21:41:38

      Ποιος τραυματίστηκε; Μία της κίνησης "Απελάστε τον Ρατσισμό" είπε ότι της έσπασε δόντι. Σιγά μην σας σκιστεί το καλτσόν αριστερούληδες, που δίνετε και μαθήματα χρηστοήθειας και savoir vivre.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:43:23

        Οι ΜΚΟ δεν καλύπτουν ατυχήματα εν ώρα εργασίας;

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:44:04

        Θα της έφυγε το σφράγισμα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:45:00

        Τα δεξιά "σκληρά αντικείμενα" πονάνε Θείο; Τα αριστερά έχουν άλλο βαθμό σκληρότητας και είναι αβλαβή;
        Πολύ χαίρομαι που με κάτι τέτοια, ξεχνάς τα ήξεις-αφήξεις...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:51:33

        Στις Βρυξέλλες πάντως, οι "Ζαχαροπλάστες" κάνουν σεμινάρια, έχουν εκδόσει και κώδικα συμπεριφοράς του Καλού Γιαουρτά και Ζαχαροπλάστη.
        Οι ανενημέρωτοι Βαλκάνιοι και Μεσανατολίτες, άν θέλουν όντως να μπούν στη Διεθνή, καλά θα κάνουν να ενημερωθούν.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:53:19

        Όχι στα "σκληρά", δεξιά και αριστερά.
        Ναι στην ήπια καλλιτεχνία, οποιουδήποτε "χρώματος", αλλά οπωσδήποτε λευκή, μαλακή και ζουμερή.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:55:18

        Θείο, να παρακαλέσεις το "συντηρητικό αριστερό" κόμμα της Δημοκρατικής Αριστεράς να εκδώσει σε παρακαλώ τον οδηγό γιαουρτώματος στην ελληνική, διότι είμαι αδαής και μόνο λίγα ελληνικά γνωρίζω, και αυτά τσατρα-πάτρα. Για να μάθω και εγώ ως αμαθής Βαλκάνιος πως πρέπει να φέρομαι έναντι ατόμων τύπου Αλαβάνου και αρσενικοθήλυκων κορασίδων της Κίνησης "Απελάστε τον Ρατσισμό".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 22/10/2010 21:59:53

        Νομίζω ετοιμάζουν ήδη μετάφραση οι Βέλγοι, και σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ. Δεν θέλουν ενδιάμεσους μεταπράτες, και μάλιστα κομματικούς. Και τα ζαχαροπλαστεία τους είναι εξαιρετικά και πεντακάθαρα.
        Σύντομα θα το έχουμε, φρέσκο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 22/10/2010 22:59:03

        Όταν πέσει το στραγγιστό πρόβειο σε κανέναν δικό σας πρώην αρχηγό, είμαι περίεργος να δώ πώς θα αντιδράσετε, πάντως.

  14. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 22/10/2010 21:57:15

    Οποιος σπέρνει ανέμους ,θερίζει θύελλες.
    Τι περίμενε ο κ.Αλαβάνος;Να τον υποδεχθούν οι κάτοικοι μετά βαϊων και κλάδων;;;Οταν τάσσεσαι αναφανδόν υπέρ των λαθρομεταναστών γράφοντας στ'αρ@@δια σου τους κακόμοιρους τους ντόπιους που δεν κατάφεραν να φύγουν απ'τις λαϊκές γειτονιές και να μετακομίσουν στα βόρεια προάστια (όπου κατοικούν οι λογής λογής Συριζαίοι,αναρχικοί κλπ) τότε πρέπει να ξέρεις τι σε περιμένεις όταν επισκέπτεσαι τις περιοχές ατές!
    Και λίγα έπαθε!
    ΥΓ.Τώρα τη θυμήθηκε την αστυνομία;;;Δεν είναι πια "μπάτσοι,γουρούνια";;;

  15. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 22/10/2010 21:57:52

    τέτοιες ενέργειες, από όπου και αν προέρχονται, είναι απαράδεκτες και πρέπει να είναι καταδικαστέες....και εγώ διαφωνώ πολιτικά με τον κύριο Αλαβάνο αλλά τέτοιες επιθέσεις αμαυρώνουν την δημοκρατία μας............τα προβλήματα που ταλανίζουν την κοινωνία μας λύνονται μόνο με διάλογο και όχι με προσωπικές επιθέσεις!!!!!!

    • lampros avatar
      lampros @ δαιμονάκι 22/10/2010 22:11:11

      ντάξει, την είπες την σαχλαμάρα σου και εσύ...

  16. redteam avatar
    redteam 22/10/2010 21:58:20

    Σήμερα πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη περιοδεία κλιμακίου του Μετώπου – Ελεύθερη Αττική με την συμμετοχή του επικεφαλής Α. Αλαβάνου και πολλών στελεχών και υποψηφίων, στις γειτονιές του κέντρου της Αθήνας.
    Η περιοδεία ξεκίνησε γύρω στις 5.00μμ από την πλατεία Βικτωρίας και συνεχίστηκε στις οδούς 3ης Σεπτεμβρίου και έπειτα Αχαρνών.
    Ο Αλέκος Αλαβάνος, τα μέλη και τα στελέχη της Ελεύθερης Αττικής συνομίλησαν σε πολύ καλό κλίμα με πλήθος κατοίκων, ντόπιων και μεταναστών και διακίνησαν φυλλάδια με τις θέσεις του συνδυασμού.
    Όταν το κλιμάκιο του Μετώπου έφτασε στον Άγιο Παντελεήμονα και ανέβηκε στην πλατεία αντιμετώπισε την επιθετική συμπεριφορά ολιγομελούς ομάδας ατόμων που επιχείρησαν να επιτεθούν φωνάζοντας φασιστικά συνθήματα, βρίζοντας και εκσφενδονίζοντας αυγά και πλήθος άλλων αντικειμένων.
    Έφτασαν να χειροδικήσουν τραυματίζοντας κάποια από τα στελέχη του συνδυασμού. Μάλιστα μια κοπέλα της έσπασαν τα δόντια. Όλα αυτά μπόρεσαν να συμβούν εξ αιτίας της προκλητικής συμπαιγνίας της αστυνομίας, ΜΑΤ και μοτοσικλετιστών, που όχι μόνο δεν εμπόδισαν τις βίαιες επιθέσεις των τραμπούκων, φασιστών αλλά ούτε συνέλαβαν κανέναν απ’ τους δράστες.
    Το κλιμάκιο του Μετώπου – Ελεύθερη Αττική
    συνέχισε κανονικά την περιοδεία του και κατέληξε στην πλατεία Αμερικής όπου διεξάγεται συναυλία στην σκηνή του Φορτηγού με την συμμετοχή κατοίκων της περιοχής.
    Ο επικεφαλής του συνδυασμού Αλέκος Αλαβάνος επικοινώνησε με τον υπουργό Προστασίας του πολίτη κ. Παπουτσή καταγγέλλοντας την στάση της αστυνομίας. Για το περιστατικό δήλωσε πως ο χώρος που είναι άβατο για τον πρωθυπουργό, τον υπουργό, τον νομάρχη, τον δήμαρχο δεν είναι άβατο για την Ελεύθερη Αττική.
    Το Μέτωπο – Ελεύθερη Αττική δηλώνει λόγω και έργω ότι δεν τρομοκρατείται από την δράση και τις απειλές φασιστικών συμμοριών ούτε και πτοείται από την στάση της αστυνομίας. Αντίθετα θα συνεχίσει την δράση του καλώντας τον λαό στον δρόμο της απελευθέρωσης από την κυβερνητική πολιτική, την τρόικα και το μνημόνιο, αλλά και την φτώχεια και την υποβάθμιση της ζωής στις λαϊκές συνοικίες, με όπλο την αλληλεγγύη και την πάλη των κατοίκων, ντόπιων και μεταναστών, κόντρα στον ρατσισμό, την ξενοφοβία και τα κηρύγματα μίσους και βίας.

    Υ.Γ. Ρε Factora θα τρίζουν τα κόκαλα του Παπουτσάκη με αυτούς τους φασίστες που έχεις μαζέψει εδώ!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ redteam 22/10/2010 22:03:03

      Ευχαριστούμε για το Δελτίο Τύπου. Να μην ξεχάσεις να ζητήσεις αριθμό πρωτοκόλλου.

  17. redteam avatar
    redteam 22/10/2010 22:04:53

    Το φασισμό καλά κατάλαβέ τον. Δεν θα πεθάνει μόνος. Τσάκισέ τον!

    • Υπερίων avatar
      Υπερίων @ redteam 22/10/2010 22:10:17

      Πρόσεχε μη σκίσεις κανένα καλτσόν.

      • lampros avatar
        lampros @ Υπερίων 22/10/2010 22:11:37

        ΛΟΛ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ redteam 22/10/2010 22:49:13

      Αφού σου αρέσουν οι στίχοι και τα τσιτάτα, να σου πω κι εγώ ένα. Ταιριάζει γάντι στη σημερινή προκλητική επίσκεψη Αλαβάνου στους χειμαζόμενους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα:

      "Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι;"

    • προβοκατορας avatar
      προβοκατορας @ redteam 23/10/2010 11:05:40

      για τον κοκκινο φασισμο μιλας ε?

  18. loretta avatar
    loretta 22/10/2010 22:11:03

    ενω οι λαθρομετανστες ....τιμουν την δημοκρατια του κου αλαβανου τοσο που σκέπτεται να αφησει την βιλα του και να μεταναστευσει στον αγιο παντελεημονα...απο την αλλη η προβοκατσια μπορει να εγινε και απο το πασοκ....σου λενε μονο το ΓΚΑΠΙΤΟΣ να τρωει παπουστια???? ας φαει και το alex κανα αυγουλογιαουρτο...

  19. redteam avatar
    redteam 22/10/2010 22:14:08

    Λ. ΑΛΑΒΑΝΟΣ: PARLEZ VOUS FRANCAIS, ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ;»

    Αντιπροσωπεία της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, μαζί με τον Αλέκο Αλαβάνο και τον υποψήφιο περιφ. σύμβουλο Θανάση Κούρκουλα επισκέφθηκαν τους εργαζόμενους στον Οργανισμό Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών. Μεταξύ άλλων ο Αλ. Αλαβάνος τόνισε :

    ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    «Οι Γάλλοι εργαζόμενοι και η γαλλική νεολαία απαντούν στα μέτρα Σαρκοζί με τη γλώσσα του αγώνα. Μόνο αυτά τα «γαλλικά» καταλαβαίνουν οι πολιτικοί των αγορών και η πολιτική των αντεργατικών μέτρων. Με ανάλογα «ελληνικά» πρέπει να αντιμετωπιστεί και η πολιτική του μνημονίου στην Ελλάδα. Στις επικείμενες εκλογές, αλλά και επί του πεζοδρομίου.
    Parlez vous francais, κύριε Παπανδρέου;»

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ
    «Μεγάλες προσδοκίες, μεγάλος ντόρος, και τελικώς άνθρακες ο Αστακός. Καμιά έκπληξη όμως. Στο διεθνή καταμερισμό αλιείας έχει ανατεθεί από την τρόικα στον κ. Παπανδρέου και στην κυβέρνησή του η μαρίδα των μισθωτών και των συνταξιούχων. Και σ’ αυτή φυσικά έχουν ειδικευτεί…»

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ
    «Σε ένα Ταμείο για την ασφάλιση των εργαζομένων οι δικοί του εργαζόμενοι λειτουργούν σε ασφυκτικές συνθήκες, με έλλειψη προσωπικού, με νεολιθική τεχνολογία υπολογιστών, με ελαχιστοποιημένους μισθούς, με αυθαίρετες αποσπάσεις, με διώξεις στους συμβασιούχους. Η κατάσταση δεν πάει άλλο. Αυτή η κυβέρνηση πρέπει να φύγει.»

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ redteam 22/10/2010 22:16:59

      Για αυτά να ζητήσεις ξεχωριστό αριθμό πρωτοκόλλου.

    • neotera avatar
      neotera @ redteam 23/10/2010 00:03:24

      Ξέρεις τι "γαλλικό" σηκώνει το πρακτωριλίκι και η προδοσία του εργαζόμενου έλληνα και της πατρίδας μαζί απ' τη ροζ αριστερά ?

    • προβοκατορας avatar
      προβοκατορας @ redteam 23/10/2010 11:08:40

      για τοuς ελληνες ποu στεναζοuν απο την εισβολη λαθροεποικων ειπε κατι? α ναι, ξεχασα εκει ποu μενει δεν εχει τετοιοuς

  20. redteam avatar
    redteam 22/10/2010 22:18:30

    Οχι για να δούμε ποιος λέει να φύγει η κυβέρνηση Παπανδρέου και τι λένε οι άλλοι. Γιατί δεν λένε τίποτα!

  21. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 22/10/2010 22:21:36

    @ redteam

    Σίγουρα δεν έχεις πατήσει ποτέ σου πόδι (ιδίως βράδυ) στις λαϊκές μας γειτονιές για να δεις πώς ζουν διάφοροι φτωχοδιάβολοι συνέλληνές σου...Ή μήπως θεωρείς κι εσύ ρατσισμό το να αναφερόμαστε σε Ελληνες;

    Ντροπή σας!!!Βρήκατε μια Ελλάδα με περήφανους (με όλα τα ελαττώμματά τους) Ελληνες και θέλετε να τη σβήσετε από το χάρτη γεμίζοντάς την με τους φτωχοδιάβολους άλλων χωρών που τους αβαντάρουν οι "διεθνιστές" Σόρος και τα τσιράκια τους ...Ξυπνήστε προτού σας ξεβράσει κι εσάς η οργή του πλήθους και μετά θα ψάχνετε πετσέτα κι εσείς να σκουπίσετε τα γιαούρτια...

  22. redteam avatar
    redteam 22/10/2010 22:23:37

    Εκτός τόπου όπως πάντα! Ποιο Σόρος και ποια τσιράκια; Διάβασε πρώτα τις δηλώσεις Αλαβάνου και μετά πέστα αυτά. Αλλά αφού δεν έχετε μάθει να διαβάζετε, τι να περιμένω...

    • Tassos avatar
      Tassos @ redteam 23/10/2010 11:26:25

      Ρε βλάκα σε ποιούς μιλάς? Ξέρεις? Τα 2 Νόμπελ Λογοτεχνίας που έχει αυτή η χώρα ήταν ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΙ στην Δεξιά ποιητές. Αει τράβα ρε φουκαρά.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Tassos 23/10/2010 11:30:27

        Τassos, μόλις έβαλες και συ υποψηφιότητα για το νόμπελ βωμολοχίας.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Tassos 23/10/2010 11:32:01

        Κόβει σαν μαχαίρι η αλήθεια.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Tassos 23/10/2010 11:51:21

        Σιγά μην ήταν στρατευμένοι δεξιοί ο Ελύτης και ο Σεφέρης,
        Το Πολιτικό Ημερολόγιο του Σεφέρη το έχεις ακουστά ;
        Ξέρεις ποια ήταν η γνώμη του για τους Ελληνες πολιτικούς και το επίπεδο της πολιτικής στην Ελλάδα γενικότερα ;
        Ακου στρατευμένοι...

      • Gabi avatar
        Gabi @ Tassos 23/10/2010 11:57:06

        ο Ελυτης δεν ηταν απλα Δεξιος

        ηταν Εθνικιστης

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Tassos 23/10/2010 12:00:28

        ..."ελαφρώς" αναρχίζων ("η εξουσία ανθρώπινο κρέας μυρίζει").
        Δεν είναι πάντα κακός ο αντιεξουσιασμός - το κακό (το απόλυτο κακό) είναι η βία: Η "μαμή της Ιστορίας", αλλά η ιστορία είναι η Καταστροφή.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Tassos 23/10/2010 12:02:37

        Για την ακρίβεια, “όπου ακούς τάξη, ανθρώπινο κρέας μυρίζει" (Οδυσσέας Ελύτης).

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Tassos 23/10/2010 12:12:21

        Υπάρχουν φωτογραφίες του Ελύτη με ξυρισμένο κεφάλι να χαιρετά ναζιστικά και να κρατά πανό που γράφει "Δεν θα γίνεις Έληνας ποτέ(με ένα λάμδα)Αλβανέ,Αλβανέ!".

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ Tassos 23/10/2010 22:18:14

        Ε??
        Ο Σεφέρης ήταν Βενιζελικός και ανέφερε το Υπ.ΕΞ τού Μεταξά μέ τούς Νικολούδη και σία ως ''Υπουργείο Τετρομαγμένων''..Αν διαβάσεις (πού σιγά που θα το κάνεις)και τίς ''Μέρες'' αλλά και τά ''Πολιτικά Ημερολόγια'' μάλλον θά καταλάβεις άλλα πράγματα.

        Τώρα ως προς τό άν ο Ελύτης ηταν δεξιός ναί οσο και ο Χατζιδάκις πού θά έφριττε άν διάβαζε τήν φασίζουσα αντίληψη πού αναπτύσσεται στην Χώρα κατά τών Μεταναστών ..
        Κατά τά άλλα μιά χαρά τά κατάφερε το Μεγάλο Κεφάλαιο..
        Νά στρέφει τούς άνεργους ''ντόπιους'' κατά τών εξαθλιωμένων ''ξένων'' και εσείς νά χειροκροτάτε τούς Χρυσαυγίτες αντί νά βλέπετε τό Δάσος..

      • arxaiologos avatar
        arxaiologos @ Tassos 24/10/2010 03:31:00

        Μια απάντηση στον αστοιχείωτο “Θείο”: Έκανες αχταρμά πουλάκι μου τον Μπρεχτ με τον Ελύτη, κατανοούμε ότι ως αριστερός έχεις αυτο-περιπεπλεγμένους τους μηρούς σου, μην το διατυμπανίζεις όμως κιόλας

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Tassos 24/10/2010 11:57:03

        arxaiologos,
        Είστε δεξιοί (ουδείς ψόγος, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα), αλλά είστε και άμουσοι (αυτό, ασυγχώρητο). Παριστάνετε και τους "αρχαιολόγους" ενώ είστε "ηθοποιοί".

        Όπου ακούς τάξη, ανθρώπινο κρέας μυρίζει
        (Οδυσσέας Ελύτης, Μαρία Νεφέλη, 1978).

        Εδώ έχει και άλλα ενδιαφέροντα:
        h**p://el.wikiquote.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9F%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%83%CE%AD%CE%B1%CF%82

  23. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 22/10/2010 22:33:25

    Ο,τι και να λες δεν πείθεις.Την αλήθεια τη ζουν στο πετσί τους οι φτωχοδιάβολοι Έλληνες των λαϊκών μας γειτονιών και γιαυτό αντιδρούν έτσι (και χειρότερα) όταν τους δοθεί η ευκαιρία.
    Οι μετανάστες προξενούν φοβερά εργασιακά προβλήματα (μειώσεις μισθων κλπ) στους ανειδίκευτους κυρίως έλληνες ενώ (ακόμα) οι κάτοχοι πανεπιστημιακών διπλωμάτων δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα και γιαυτό τους υποστηρίζουν συνήθως.
    Εάν απειλούνταν κι αυτοί ,τότε θα βλέπαμε πόσο θα τους αγαπούσαν τους ξένους...Με λίγα λόγια:"απ' έξω απ 'το χορό πολλά τραγούδια λέμε".

    Εάν αποφασίζανε να μετακομίσουν μαζικά εδώ 10.000 γιατροί και 20.000 φαρμακοποιοί και 30.000 δικηγόροι ,τότε να δω τι θα λέγατε όλοι εσείς οι σπουδαγμένοι που μιλάτε εκ του ασφαλούς επειδή δεν θίγεται το ψωμάκι σας...

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/10/2010 22:35:02

    Kαταδικαζω το επεισοδιο ΑΛΛΑ πρεπει να εξετασουμε τα κοινωνικα αιτια που το δημιουργησαν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 22/10/2010 22:52:36

      "Κοινωνικό αίτιο" είναι η προκλητική επίσκεψη μιας γκρούπας μεταναστολάγνων σε μια περιοχή που δοκιμάζεται από τη λαθρομετανάστευση;

      "Κοινωνικό αίτιο" θα ήταν, αν πήγαιναν Χρυσαυγίτες να κάνουν παρέλαση με σβάστικες σε κεντρικούς δρόμους της Νίκαιας π.χ. και έτρωγαν το ξύλο της αρκούδας από τους κομμουνιστές της περιοχής;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 23/10/2010 10:41:16

        Οι δρόμοι της Νίκαιας είναι πλέον γεμάτοι από Πακιστανούς, μεγάλο μέρος των παλαιών κατοίκων εχει φύγει και μάλλον ελάχιστοι γέροι κομμουνιστές θα έβγαιναν να διαδηλώσουν κατά των Χρυσαυγιτών...

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ Αυριανιστής 23/10/2010 11:09:41

        μη παιρνεις και ορκο για το τελεuταιο σοu

  25. προδικος avatar
    προδικος 22/10/2010 22:38:27

    τοσες πλατειες εχει το λεκανοπεδιο,γιατι βρε Αλεκακι πηγες εκει?

  26. sakis avatar
    sakis 22/10/2010 22:58:51

    Όταν ακροαριστερά φασιστικά εξτρεμιστικά στοιχεία έκαψαν την Αθήνα το 2008 εκεί ήταν πράξεις αμφσβήτησης και επαναστατικότητας για την αριστερά,όταν ακροαριστερά φασιστικά στοιχεία έχτισαν ζωντανό στο γραφείο του τον καθηγητή πανεπιστημίου Πανούση ήταν δημοκρατική αμφισβήτηση,όταν ακροαριστεροί φασίστες δολοφόνοι έκαψαν ζωντανά τα παιδιά στην μαρφίν εκεί για την αριστερά έφταιγαν οι πράκτορες και οι εξωγήινοι,το ότι όλες οι τρομοκρατικές δολοφονικές συμμορίες τα τελευταία 30 χρόνια είναι ακροαριστερές εκεί κάνουν τον κινέζο ή λένε οτι είναι δήθεν ακροδεξιοί μεταμφιεσμένοι σε ακροαριστερούς για να χτυπήσουν το κίνημα και ένα σορό άλλες αθλιότητες που ούτε πεντάχρονο δεν θα τις έλεγε.Όταν οι αναρχικοί και οι κουκουλοφόροι καίνε καταστήματα και τράπεζες και επιτίθενται σε πολίτες ή καίνε με μολότοφ ζωντανούς αστυνομικούς εκεί δεν υπάρχει φασισμός και εξτρεμισμός εκεί η βία είναι καλή προαγεί τον πολιτισμό μόνο να είναι αριστερή αν όμως κάνας δικός τους φάει κάνα γιαουρτάκι στην μάπα και όχι μολότωφ εκεί υπάρχει η βία και είναι φασιστική και ναζιστική.Τελικό συμπέρασμα όταν η βία,ο φασισμός,ο τραμπουκισμός,οι δολοφονικές ενέργειες,οι μολότοφ,το σπάσιμο των βιτρινών και των καταστημάτων ο αυταρχισμός και η χουντική νοοτροπία προέρχεται από την αριστερά ή από αριστερό χέρι εκεί έχουμε να κάνουμε με ατίθασα επαναστατημένα παιδάκια που οι συνθήκες της ζωής τα ώθησαν να συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο αλλά αν η αντίδραση ή βία ακόμα και αν είναι πιο ήπιας μορφής είναι κατά αριστερού τότε μιλάμε για φασισμό,ναζισμό και χιτλερισμό τότε μόνο οι ακροαριστεροί θυμούνται πόσο κακή είναι η βία αν υπηρχε βραβείο πολιτικής υποκρισίας και διπλοπροσωπείας θα έπρεπε να το έπαιρναν και με διαφορά μάλιστά οι ψευτοαριστεροί.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ sakis 22/10/2010 23:58:49

      Που το ξέρεις ότι αυτοί που έκαψαν την Aθήνα, την marfin κτλ ήταν αριστεροί ; Εχεις όραση ακτίνων Χ και βλέπεις μέσα από τις κουκούλες ή διαθέτεις την 6η αίσθηση ;Μπορείς να διακρίνεις αν ένας που κρατάει μαδέρια και πετάει πέτρες φορώντας κουκούλα είναι αναρχικός, αριστερός,χούλιγκαν, ασφαλίτης, παρακρατικός ή ξένος πράκτορας ;
      Πχ Υπάρχουν φώτο στο διαδίκτυο με κουκουλοφόρους να μπαινοβγαίνουν σε κλούβες των ΜΑΤ.
      To γεγονός επίσης ότι σε μια διαμαρτυρία ή συγκέντρωση της αριστεράς παρεισφρύουν κάποιοι με κουκούλες και τα κάνουν λαμπόγυαλο, τους κατατάσσει αυτόματα σε αυτό τον χώρο ;
      Το γεγονός ότι τσουβαλιάζεις την εξτρεμιστική αριστερά και τους αναρχικούς με τους αριστερούς, είναι το ίδιο πράγμα με το να κατατάσσεις στην ίδια κατηγορία τους νεοναζί και τους χρυσαυγίτες με τους υπόλοιπους δεξιούς.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κάποιος 23/10/2010 00:12:40

        Έχουμε τις δηλώσεις υποστήριξης στις δυνάμεις της ανατροπής από το GAP και τις πατσαβούρες του.

  27. redteam avatar
    redteam 22/10/2010 23:05:04

    Δεν παίζεστε... Είστε οι γνήσιοι υποστηρικτές του Γιωργάκη κι ας το παίζετε αντιστασιακοί.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ redteam 22/10/2010 23:09:20

      Ενώ οι ροζ αριστερούληδες μεταναστολάγνοι δεν υποστηρίζουν καθόλου, τόσα χρόνια τώρα, την στρατηγική του Γιωργάκη για τον αφελληνισμό της Ελλάδας...

  28. redteam avatar
    redteam 22/10/2010 23:10:38

    Είπα δεν παίζεστε!!!

  29. redteam avatar
    redteam 22/10/2010 23:11:19

    Και δεν παίζεστε γιατί ο ηλίθιος είναι... ανίκητος!!!

  30. Ιωαννης Ένατος avatar
    Ιωαννης Ένατος 22/10/2010 23:44:32

    Ληγμένο το γιαουρτάκι... Δυο χρόνια πριν του έπρεπε.. Τώρα ούτε δροσιστικό θα ήταν ούτε ενυδατικό..

  31. neos avatar
    neos 22/10/2010 23:44:32

    Επιτέλους να και μια σωστή πράξη.
    Τέτοια και χειρότερα του άξιζαν με αυτά που λέει
    και κάνει ο Αλαβάνος.

  32. man8os avatar
    man8os 22/10/2010 23:46:12

    Καλα να παθει ο φασιστας Αλαβανος!
    Να ζητησει συγνωμη για τον Δεκεμβρη, και να παει στην βιλα του.
    Γιατι αυτα μπορει να λαβουν ανεξελεγκτες διαστασεις. Ακουσα Μηχαλολιακος 2,9 και τρομαξα. Που παμε?

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ man8os 22/10/2010 23:55:51

      Να λες αν δεν υπήρχε και ο Καρατζαφέρης μην τον δούμε και στην βουλή, αυτά είναι τα κατορθώματα της ψευτοκουλτούρας και των επαναστατών της Πεντέλης.

      Θα φτάσουν την Χρυσή Αυγή με 10-15% όπως το πάνε.

      Όσο για το Δεκέμβρη εκεί σε πιάνεται αυτή η βία έχει την ευλογία του Μπακούνιν.

      • man8os avatar
        man8os @ Σοσιαληστής 23/10/2010 00:12:36

        Δεν εκτιμω καθολου τον Μιχαλολιακο, αλλα αν δεν πεσει γρηγορα αυτη η κυβερνηση θα δυναμιτιστει η κοινωνικη σταθεροτητα. Ξυλο στους δρομους με τους λαθρομεταναστες και πολυ αιμαι. Ο Σαμαρας ειναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΠΙΔΑ. Μετα μονο ενα απολυταρχικο καθεστως θα μπορει να σωσει την Ελλαδα απο την διαλυση. Ειμαι απολυτα σιγουρος και για τα 2. Ο χρονος μετραει σε βαρος μας. Δεν εχουμε την πολιτελεια να περιμενουμε να γινει προθυπουργος σε 8 η σε 5 χρονια.Πρεπει ο ΓΑΠ να φυγει. Πρεπει να αλλαξουμε πολιτικη! Η σταθεροτητα του Ελληνικου κρατους κινδυνευει.

  33. redteam avatar
    redteam 23/10/2010 00:12:32

    «Κανένας μόνος του στην κρίση!»
    ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ «ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ» ΣΕ
    ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ, ΑΧΑΡΝΩΝ, ΒΙΚΤΩΡΙΑ, 22-10-2010
    Με την ευκαιρία της περιοδείας στον Αγ. Παντελεήμονα, ο συνδυασμός «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΤΤΙΚΗ» έκανε την παρακάτω δήλωση:

    Η μετανάστευση είναι κοινωνικό φαινόμενο! Δεν κατασκευάζεται από δουλεμπόρους, ούτε καταστέλλεται με στρατό, αστυνομία και ρατσιστική βία. Οι μετανάστες εργάτες και οι πρόσφυγες που έρχονται από την Ασία και την Αφρική στην Ευρώπη, αναγκάζονται να μπουν σε μια μεγάλη περιπέτεια και να ρισκάρουν τις ζωές τους για να γλυτώσουν από φονικούς πολέμους όπως στο Αφγανιστάν, καθεστώτα που καταδιώκουν τους αντιφρονούντες όπως στο Ιράν, αλλά και από την πείνα, την εξαθλίωση και τις ανθρωπιστικές κρίσεις όπως στο Πακιστάν. Για τους περισσότερους αν όχι όλους τους λόγους της προσφυγιάς, ευθύνεται η Δύση, οι ΗΠΑ και η ΕΕ. Μερίδιο έχουν και οι Ελληνικές κυβερνήσεις που συμμετέχουν με στρατιωτικά σώματα σε δεκάδες σημεία του πλανήτη, εκτός των συνόρων.
    Από την άλλη μεριά, πολλοί μετανάστες εργάτες σήμερα φεύγουν από την Ελλάδα λόγω της παρατεταμένης ανεργίας που μας πλήττει όλους. Για τους ίδιους λόγους που αρχίζουν να μεταναστεύουν και Έλληνες! Οι μετανάστες κατευθύνονται είτε πίσω στις χώρες τους, είτε προς άλλες χώρες προορισμού. Όμως η ΕΕ συνεχίζει να τους αντιμετωπίζει με κατασταλτική πολιτική που αποτυπώνεται στις συνθήκες Δουβλίνο 2 και «Μετανάστευσης και Ασύλου» που έχουν υπογράψει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Η πολιτική αυτή σπαταλάει εκατοντάδες δις Ευρώ από κοινοτικά κονδύλια και τον κρατικό κορβανά, σε μέσα δίωξης «λαθρο»μεταναστών, τη FRONTEX, καθώς και χιλιάδες προσλήψεις στην αστυνομία και το λιμενικό, ενώ από την άλλη μεριά μας κόβουν το 13ο και 14ο μισθό και τα παιδιά μας στα σχολεία μένουν χωρίς πετρέλαιο.
    Αυτή η πολιτική μεταφέρει την ευθύνη «διαχείρισης» των μεταναστών στις χώρες που είναι πύλες εισόδου της Ευρώπης και κυρίως στην Ελλάδα απ’ όπου εισέρχεται το μεγαλύτερο μέρος. Ευθύνεται για δεκάδες καταγεγραμμένους θανάτους στα ανατολικά και δυτικά σύνορα της Ελλάδας, αυξάνει τις ταρίφες και το κέρδος των κυκλωμάτων διακίνησης. Και τελικά, όχι μόνο δεν αποτρέπει τη μετανάστευση, αλλά αντίθετα δυσχεραίνει τη μετακίνηση των μεταναστών και προσφύγων, τους εγκλωβίζει για μήνες σε χώρες απ’ όπου η πλειοψηφία επιθυμεί να φύγει. Οι άνθρωποι αυτοί αφήνονται να ζουν σε άθλιες συνθήκες, να γίνονται βορά των παράνομων κυκλωμάτων εκμετάλλευσης, της βίας των ακροδεξιών συμμοριών αλλά και της αστυνομίας.
    Όσοι πρόσφυγες πάρουν άσυλο αλλά και οι μετανάστες που έχουν χαρτιά, μπορούν να μετακινηθούν ελεύθερα και νόμιμα. Η Ελλάδα παρόλα αυτά εγκρίνει το μικρότερο ποσοστό ασύλου στην ΕΕ (0,03 % το 2009), ενώ η κατάθεση αιτημάτων ασύλου στην Πέτρου Ράλλη έχει παγώσει για πολλούς μήνες. Επίσης η Ελλάδα έχει σταματήσει τις νομιμοποιήσεις μεταναστών από το 2005 ως σήμερα, με αποτέλεσμα να αδειάζουν τα ασφαλιστικά και δημόσια ταμεία και να κερδίζουν μόνο τα κυκλώματα και οι λαθρο-εργοδότες. Η κυβέρνηση, ευθυγραμμισμένη όσο ποτέ με τις κατευθύνσεις και της εντολές της ΕΕ και της τρόικα όχι μόνο δεν νοιάζεται για τους μετανάστες αλλά σπρώχνει και τους ντόπιους - και κυρίως τη νεολαία - στην ανεργία και τη μετανάστευση.
    Σε όλα αυτά απαντάμε: «κανείς μόνος του στην κρίση-κοινός αγώνας ντόπιων και μεταναστών, για μια ζωή με αξιοπρέπεια». Ενάντια στις επιλογές του διευθυντηρίου της ΕΕ και της κυβέρνησης. Για μια εντελώς διαφορετική πολιτική που ξεκινά από τις ανάγκες των ανθρώπων, εργαζόμενων, άνεργων, φτωχών, ντόπιων και μεταναστών:
    • Μαζική χορήγηση ασύλου σε όσους προέρχονται από χώρες με πόλεμο, δικτατορίες ή ανθρωπιστικές κρίσεις που τους δίνει τη δυνατότητα να βγουν από το κοινοτικό κρατητήριο της Ελλάδας και να συναντήσουν τους συγγενείς και τις κοινότητές τους σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
    • Πλήρης αναθεώρηση του Κανονισμού Δουβλίνου ΙΙ της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως ζητάει ο ΟΗΕ, ώστε να σταματήσει η Ελλάδα, και πρώτα από όλα το κέντρο της Αθήνας, να είναι αποθήκη εξαθλιωμένων ανθρώπινων υπάρξεων, και να υπάρξει δίκαιη κατανομή των βαρώ σε όλες τις χώρες της Ευρ. Ένωσης.
    • Νομιμοποίηση και ασφάλιση των μεταναστών που εργάζονται εδώ, επανανομιμοποίηση των μεταναστών που είχαν άδειες παραμονής και τις έχασαν λόγω του υπέρογκου αριθμού ενσήμων που απαιτεί ο νόμος για ανανέωσή τους.
    • Απαίτηση μιας ευρωπαϊκής πολιτικής που θα εντάσσει τους μετανάστες στις ευρωπαϊκές κοινωνίες και δεν θα τους περιθωριοποιεί.
    • Άμεσα μέτρα τώρα για την καλυτέρευση των συνθηκών της ζωής των κατοίκων στις φτωχιές και υποβαθμισμένες γειτονιές της Αθήνας.
    Στο πλαίσιο της Περιφέρειας Αττικής ενδεικτικά προτείνουμε:
    • Δημιουργία ανοιχτών ξενώνων για τους άστεγους, έλληνες και μετανάστες. Με ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης, με υγιεινή, σίτιση, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
    • Ζωντάνεμα της γειτονιάς μέσα από σειρά μέτρων που ξεκινούν από την καθαριότητα και τον φωτισμό, στις παιδικές χαρές, τους βρεφονηπιακούς σταθμούς και φτάνουν στις θέσεις εργασίας και μια διαφορετική αντίληψη για την οικονομία, στραμμένη στις ανάγκες των πολιτών, ντόπιων και μεταναστών, και όχι στα χρέη προς τους κερδοσκόπους και τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα.
    • Αδειοδότηση των μικροπωλητών και εξασφάλιση καθορισμένου χώρου λειτουργίας τους, ένα είδος «αγορών της ανατολής» που και θα προσελκύουν κόσμο και θα δώσουν τέλος στις σημερινές ανησυχίες του εμπορικού κόσμου.
    • Υποστήριξη της δυνατότητας για νόμιμη εργασία.
    • Νομική υπηρεσία αλληλεγγύης και υποστήριξης προς όλους τους κατοίκους της Περιφέρειας. Υποστήριξη των μεταναστών και των προσφύγων που αιτούνται άσυλο.

    ΚΑΤΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ
    ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΟΥΝ Η ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ

    • man8os avatar
      man8os @ redteam 23/10/2010 00:16:42

      Να τους βαλουμε σε χωρους εργασιας να παραγουν και τιποτα. Οχι μονο να κλεβουν και να παρανομουν. Δεν ξερεις καν ποσοι απο αυτους ειναι δολοφονοι. Αλλαα χρειαζομαστε την παραγωγικοτητα τους. Αξιοποιηση των λαθρομεταναστων στην βιομηχανια( ακομα και στην ΕΛΒΟ),σε δομικα εργα, στις καλλιεργειες, στην κατασκευη οποιουδηποτε δημοσιου εργου. Μετα απο 20 ετη εργασια να εχουν ασυλο. Να οργανωθει μεριμνα για κατασκευη ειδικων χωρων διαμονης τους μακρυα απο τις πολεις μας!

    • neotera avatar
      neotera @ redteam 23/10/2010 01:05:46

      Το redteam προς τι ? Ανταποκρίνεται σε τίποτα διεθνιστικές προδιαγραφές και πιστοποιήσεις που σας δίνει η Πρεσβεία ? Η απλώς μας κοτσάρεις το εγγλέζικο για να μας βάλεις στο πνεύμα της εποχής?

      • redteam avatar
        redteam @ neotera 23/10/2010 01:09:34

        Ποιο εγγλέζικο;

  34. sakis.... avatar
    sakis.... 23/10/2010 00:22:32

    Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω κ. Αλαβανε

  35. redteam avatar
    redteam 23/10/2010 00:39:22

    Δηλαδή διαφωνείς με τις προτάσεις;

    • man8os avatar
      man8os @ redteam 23/10/2010 00:56:48

      Κανε ψηφοφορια. Θα απογοητευτεις...

  36. redteam avatar
    redteam 23/10/2010 01:01:52

    Μα ήδη έχω απογοητευτεί από το επίπεδο συζήτησης, αλλά απ' ότι βλέπεις το... παλεύω.

  37. ΚΟΥΡΙΤΑΣ avatar
    ΚΟΥΡΙΤΑΣ 23/10/2010 01:15:06

    ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΛΕΘΥΕΡΑ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ 500000 ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2ΕΚ ΜΕ 1ΕΚ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ 30 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΤΟΥ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥ ΤΗΣ ΞΕΝΟΥΣ,ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕ ΤΟ 1ΕΚ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΣΑΜΠΑ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΣΑΜΠΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ Ε ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΧΥΣΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΣΑΤΣΟΚΟΜΜΑΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΠΕΤΟΥΜΕ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ.

  38. anonymos avatar
    anonymos 23/10/2010 01:23:46

    Εκτός από τις βλακίες που γραφετε το συμβάν δεν απευθυνόταν σε σας και πιθανόν να ενισχύσει τα ποσσοστά του διότι ώς γνωστόν οι ψηφοφόροι προτιμούν τον παθόντα. Εσεις ούτως ή άλλως Κικιλια θα ψηφίσετε

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ anonymos 23/10/2010 01:34:59

      Ποιες ακριβώς είναι οι "βλακείες", φίλε μου; Όταν στις συγκεκριμένες περιοχές οι γηγενείς κάτοικοι έχουν βρεθεί να καταδυναστεύοται από τους νεόκοπους λάθρο, μας φαίνεται και παράξενο που οι δυναστευόμενοι έδειραν και γιαούρτωσαν τον υμνητή των δυναστών τους;

    • προβοκατορας avatar
      προβοκατορας @ anonymos 23/10/2010 11:14:00

      κι ο βασιλακης αν ερθει γιαοuρτια θα κερασοuμε

  39. arslonga avatar
    arslonga 23/10/2010 01:36:29

    Αλαβάνος = ο προβοκάτορας και πρώτο νούμερο πίστα (φυσικά μετά τον φίλο του τον Γιωργάκη)

    που για να συζητηθεί πήγε να κάνει σόου στον Αγιο Παντελεήμονα μαζί με τους λίγους ανεγκέφαλους που τον ακολουθούν γιατί τα πιάνουν και αυτοί( ψιλά πράματα,μια θεσούλα,λίγη πρεζούλα).

    το intymedia έχει πιάσει εργολαβία απόψε. Φούριες, ε redteam και λοιποί?

  40. redteam avatar
    redteam 23/10/2010 01:36:47

    Ανώνυμε πολύ φοβάμαι ότι θα ψηφίσουν Μιχαλολιάκο δαγκωτό!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ redteam 23/10/2010 01:42:51

      Στο βαθμό απελπισίας που τους έχουν φέρει οι λάθρο και οι μεταναστολάγνοι προστάτες τους, όχι μόνο Μιχαλολιάκο, αλλά και... Μανωλάκο θα ψήφιζαν.

      Αυτή είναι η ροζ "αριστερά" και αυτός είναι ο ρόλος της.

  41. redteam avatar
    redteam 23/10/2010 01:47:48

    Σας το έχω ξαναγράψει, αλλά η επανάληψη κάνει καλό. Οι τράπεζες πήραν από τις τσέπες μας 75 δισ.μέσα σε ένα χρόνο, τα γνωστά πακέτα ενίσχυσης της ρευστότητας από τον προϋπολογισμό, στον οποίο εναποθέτουμε τους φόρους μας. 28 δισ.από τον Κώστάκη και 47 δισ. από από τον Γιωργάκη. Εσείς ακόμα ασχολείστε με τους μετανάστες και δεν κοιτάτε που σας κλέβουν εν ψυχρώ. Τι άλλο να πω για να καταλάβετε την ηλιθιότητά σας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ redteam 23/10/2010 01:51:13

      Στον ηλικιωμένο που δεν τολμάει να κατέβει ως το ψιλικατζήδικο γιατί του την έχουν στημένη για να του αρπάξουν τα 400 ευρώ της σύνταξής του οι λάθρο, ή στη φτωχή μάνα που κρατάει το παιδί της στους τέσσερεις τοίχους επειδή αν το βγάλει έξω θα σκοντάφτουν πάνω στις μαύρες πουτ@νες και στους νταβατζήδες, θέλεις να πας να πεις για τα λεφτά που χαρίστηκαν στις τράπεζες, να δεις πόσο τον νοιάζει;

      • Ελένη avatar
        Ελένη @ Αυριανιστής 23/10/2010 13:50:45

        Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μας αποσχολεί το χρώμα των ιερόδουλων , δηλαδή αν ήταν λευκές το πρόβλημα θα είχε λυθεί;

    • A.M. avatar
      A.M. @ redteam 23/10/2010 02:04:03

      Και μετά φύσηξε ένα δροσερό αεράκι...
      Και δυό αυγά τουρκίας ...

      Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς;;;;;.. θα δείξει η ιστορία.

  42. redteam avatar
    redteam 23/10/2010 01:55:00

    Εάν δεν τον νοιάζει τώρα που του έκοψαν και το δώρο και το επίδομα, ε τότε τι να πω. Καθείς και η μοίρα του. Για τα υπόλοιπα διάβασε τις προτάσεις παραπάνω και τα λέμε.

  43. A.M. avatar
    A.M. 23/10/2010 02:06:23

    Δίκιο έχεις, κομένο το αντινιούζ!
    Τώρα θα ενημερωνόμαστε απ το δημοκρατικότατο ιντιμίντια του Σόρος.

    .. και μετά ξυπνήσαμε.

    • 11888 avatar
      11888 @ A.M. 23/10/2010 19:55:28

      Εχετε γιναι παρα πολυ προβλεψιμοι σε τετοιο βαθμο που οταν κανω τον κοπο να διαβασω τις αμετρητες παρλαπιπες που γραφετε μου ερχονται απιστευτα χασμουρητα.

      • 11888 avatar
        11888 @ 11888 23/10/2010 19:58:53

        Στον Α.Μ(Αυτου Μετριοτης?)πηγαινει το παραπανω.

  44. Greco avatar
    Greco 23/10/2010 02:57:22

    μηπως ρε παιδια ειχε παει στην περιοχη απλα να εισπραξει τα νοικια του?
    τον παρεξηγησατε

    • Tassos avatar
      Tassos @ Greco 23/10/2010 11:28:20

      ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

  45. sakis avatar
    sakis 23/10/2010 03:43:39

    Ανθρωπισμός σημαίνει έχεις χρήματα,είσαι οικονομικά έυρωστος έχεις βιομηχανίες και πλουτοπαραγωγικές πηγές και σαν πλούσια χώρα βοηθάς απο το πλεόνασμα που έχεις και τους φτωχούς λαθρομετανάστες αφού θα μπορούν να αποροφηθούν πιο εύκολα σε διάφορες βιομηχανικές μονάδες.Αλλά όταν είσαι μπατίρης χρωστάς σε όσους δεν μιλάνε ελληνικά είσαι προ της χρεοκοπίας κόβεις μισθούς και συντάξεις και κάνεις λόγο για 1.000.000 ανέργους για την επόμενη χρονιά και το παίζει η ψωροκώσταινα ως η μοναδική ανθρωπίστρια χώρα στον κόσμο λες και η δυτικοευρωπαίοι που αυστηροποίησαν τα σύνορα τους είναι μαλάκες και η Ελλαδάρα των 592 ευρώ και της υπανάπτυξης που δεν παράγουμε ούτε σπίρτα (ακόμα και αυτά από το πακιστάν τα εισάγουμε) θα σώσουμε την παγκόσμια φτώχεια σηκώνω τα χέρια ψηλά και απο εκεί και πέρα πρέπει να αναλάβουν οι ψυχίατροι.Ξέρετε τι πληθυσμό έχει η Ινδία,το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές μαζί?Έχουν 1δισεκατομμύριο εξακόσια εκατομμύρια κατοίκους το 1/4 του πληθυσμού του πλανήτη μόνο οι 3 αυτές χώρες.Εγώ σας λέω και άγιοι να ήμασταν εμείς οι Έλληνες και να αφήναμε τα σύνορα ορθάνοιχτα ε πόσους μετανάστες θα αντέχαμε να φέρουμε 10,20,30 και 50 εκατομμύρια ινδούς να φέρναμε στην Ελλάδα θα έμεναν και άλλοι 1δισ 200εκατ. Ινδοί που θα πεινούσανε και 1δισεκατομμύριο αφρικανοί που θα πεινούσανε και 600εκατομμύρια λατινοαμερικάνοι που θα πεινούσαν και 1δισ κινέζοι που θα πεινούσανε καταλαβαίνετε ότι η Ελλάδα δεν γίνεται να σώσει όλους τους φτωχούς του πλανήτη ούτε είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα και αυτό αποτελεί μια ουτοπία και ένα ταξίδι στο όνειρο που πολλοί δήθεν προοδευτικοί ενστερνίζονται .Και κάνω μια πρόταση σε όσους λένε να ανοίξουμε τα σύνορα σε όλους τους λαθρομετανάστες και ότι αυτό αποτελεί μια υποχρέωση ως δημοκρατική χώρα που είμαστε.Εγώ λέω γιατί δεν ανοίγετε και εσείς τα δικά σας σπίτια στους κακόμοιρους τους λαθρομετανάστες που μένουν άστεγοι και δεν έχουν να φάνε?Αφού η Έλλάδα βλέπετε είνα ανίκανη να τους περιθάλψει γιατί εσείς ως φιλεύσπλαχνοι και ανθρωπιστές που αγαπάτε όλους τους ανθρώπους και χύνετε μαύρο δάκρυ για τους κακόμοιρους τους λαθρομετανάστες(γι'αυτό είμαι σίγουρος δεν μπορείτε να κοιμηθείτε τα βράδια)δεν παίρνετε 1 έστω 1 κακόμοιρο μετανάστη σπίτι σας ή έστω στην βεράντα σε έναν μικρό χώρο του σπιτιού σας να τους περιθάλψετε?Ή έστω να πληρώνετε από τον μισθό σας το ενοίκιο για μια οικογένεια λαθρομεταστών?Ή να μοιράσετε την περιουσία σας (τι λέω τώρα)στους δυστυχείς αυτούς ανθρώπους?Επειδή κάτι μου λέει αυτό το πράγμα θα γίνει όταν πάρει ο θρασύβουλος το CHAMPIONS LEAGUE αφήστε τις ανθρωπιστικές μεγαλοστομίες του καναπέ γιατί στα λόγια και στα ευχολόγια όλοι καλοί είμαστε αλλά στις πράξεις υστερούμε ξελαμπικάρετε λίγο το μυαλό σας από την ανθρωπιστική ουτοπία που ζείτε και να επανέλθετε στον ρεαλισμό και την πραγματικότητα

  46. προδικος avatar
    προδικος 23/10/2010 09:47:35

    η πολυ σπεκουλα με τους μεταναστες-λαθρομεταναστες βλαπτει σοβαρα την υγεια.

  47. προδικος avatar
    προδικος 23/10/2010 09:57:59

    και στο κατω-κατω τοσα ακινητα εχεις και εσυ και η συζυγος σου Κυρ Αλεκο μου,μαζεψε οσους μπορεις και φιλοξενισε τους..!!!!

  48. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/10/2010 10:09:36

    Ως κατακλείδα, από έναν γυμνασιόπαιδα της δεκαετίας του '60 (τότε έπεφτε δια πυρός προβείου και σιδήρου αγελάδος, όχι όπως τα πλαστικά των λελέδων τώρα):
    Το σωστό γιαούρτι θέλει τέχνη. Να του δώσεις τα σωστά φάλτσα του, να στριφογυρίζει ο κεσές στον αέρα. Και να πάρει την καμπύλη που πρέπει, πρώτα προς τά επάαανω, και μετά να κατέβει προς τα κάτω. Απότομα. Έτσι, από πάνω προς τα κάτω, λούζεται καλύτερα ο "Στόχος".
    Εδώ, άν είδα καλά στις φωτογραφίες το αποτέλεσμα, πρόκειται περί σκιτζήδων, ερασιτεχνών του παλιοκιαρατά.
    Προτείνεται νηστεία λιπαρών, αποχή από σέξ και προπόνηση σε δοκιμαστικό στόχο, κοντό, καραφλό χωρίς μούσι. Έτσι θα επέλθει βελτίωσις εις τας ρίψεις.

    • προδικος avatar
      προδικος @ Ο Θείος 23/10/2010 10:43:27

      o κεσες πρεπει να ειναι πηλινος???

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 23/10/2010 10:46:34

      Θείο, το πολύ το ροζ σου έχει χαλάσει την όραση.
      Καλά το λέω ότι εσείς της "Δημοκρατικής Αριστεράς" με τους Αλαβανικούς και τους Συριζαίους, μπορεί να σφάζεστε, αλλά στη λαθρομεταναστολαγνεία βγαίνετε μπροστά από την Αλ Σάλεχ με διαφορά στήθους.
      Οσο και να πας τα φκιασιδώσεις ως δήθεν μορφωμένος ευρωπαϊστής, γίνεσαι αντιληπτός μπαρμπάκι, δεν είσαι και ο μόνος που έχει ένα πτυχίο και μιλάει μια ξένη γλώσσα εδώ μέσα, ε;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 23/10/2010 10:52:55

        Εντάξει, είναι επιδεκτικοί βελτίωσης, να μη τους αδικώ. Αλλά ο ανήφορος θέλι κότσια.
        Τα πολλά "ρόζ" πές τα στον Ψιψινάκη, έ, "βαθυκόκκινε"!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 23/10/2010 11:02:10

        Δεν τυγχάνω, Θείο, ψηφοφόρος ούτε του ΛΑΟΣ, ούτε του Ψιψινάκη, ούτε του Μαρτάκη, ούτε της Χρυσής Αυγής, ούτε του Χατζάρα.
        Επειδή, όμως, έχω απηυδήσει με τον χαμαιλεοντισμό της Αριστεράς, που από τη μια εκθειάζει τη βία και από την άλλη κλαίγεται γιατί οι μπάτσοι δεν άρπαξαν στον αέρα τα γιαουρτάκια και διαρρηγνύει τα ιμάτια της από ευρωπαϊζουσα αγανάκτηση για τις "δεξιές" πετρούλες (που μπορεί να ήταν και πετρούλες παλιών πασόκων...) και μας πουλάει πολιτική ορθότητα, γι' αυτό σου λέω ότι τα πράγματα θα αρχίσουν να αγριεύουν και το ροζάκι σας θα τρώει και γιαούρτι, και νερατζάκι άβραστο και, ελλείψει αυτού, και καμία πετρούλα.
        Οι ανοχές με τους νταβατζήδες των μουσουλμάνων λάθρων ετελείωσαν και κανενα savoir vivre δεν θα σε σώσει. Κράτα το για τους φίλους σου το βραδάκι, με το γιαουρτάκι σας. Και είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις ιδέα για το γίνεται στο κέντρο της Αθήνας. Εκτός και αν έχεις ιδέα και απλά προβοκάρεις, σαν ο "συντηρητικός Αριστερός" (είσαι δηλαδή ο καλός μπάτσος).
        Καληνύχτα μπάρμπα...

  49. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 23/10/2010 10:59:05

    Η Κίνηση «Απελάστε το ρατσισμό» κατήγγειλε ότι μιά νεαρή κοπελα – μέλος της Κίνησης, χτυπήθηκε με αποτέλεσμα να σπάσουν τα δόντια της.

    μην ανuσηχεις σuντροφισα θα ερθει ο κοuναλακης να τα μαζεψει!!!
    οι τuποι με τα κρανη τι ρολο βαρανε? ειναι της ασφαλειας ή τα ''παιδια'' απο την καταληψη εκει κοντα?

  50. Gabi avatar
    Gabi 23/10/2010 12:01:43

    το αστειο της υποθεσης ειναι οτι και καλα τον γιαουρτοσαν "ακροδεξιοι"

    ο απλος ο κοσμακης ητανε. βγαλτε τις παροπιδες που φορατε μερικοι

  51. Κάποιος avatar
    Κάποιος 23/10/2010 12:05:27

    Το ζήτημα δεν είναι τα γιαουρτάκια και οι oμελέτες που έφαγε ο Αλαβάνος, αλλά το σκεπτικό αυτών που του τα πέταξαν.
    Πόσα αυγά και γιαούρτια πέταξαν οι αγανακτισμένοι πολίτες στους κατεξοχήν υπεύθυνους για το χάλι της Αθήνας, δηλαδή τους αρμόδιους για τα θέματα μετανάστευσης υπουργούς εσωτερικών και δημοσίας τάξης και στους αντίστοιχους δημάρχους και περιφερειάρχες ;

    Αυτούς δεν τους πειράζουμε γιατί μας διορίζουν και μας κάνουν τα ρουσφετάκια μας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κάποιος 23/10/2010 12:37:44

      Tοσο δυσκολο ειναι να καταλαβεις το σκεπτικο;Δεν ειναι ο ανθρωπος που ενθαρρυνε τις πυρπολησεις των μαγαζιων και τις καταστροφες των αναρχικων πριν δυο χρονια;
      Δεν ειναι το κομμα του που ζηταει ανοιχτα συνορα και να ελθει οποιος θελει απο Ασια και Αφρικη εδω;
      Ακομη και τωρα στην ανακοινωση του βαλλει κατα της FRONTEX στο Αιγαιο.Ποιο ειναι το προβλημα με τη FRONTEX στο Αιγαιο και ποιος εχει προβλημα;Ε;
      Δεν πηγαιναν ανθρωποι του κομματος του στα νησια και ζητουσαν να μην υπαρχει κανεις ελεγχος και να αφεθουν οι κρατουμενοι απο τα κεντρα λαθρομεταναστων για να πανε που;Στο κεντρο της Αθηνας βεβαια και στον Αγ.Παντελεημονα μεταξυ αλλων περιοχων.
      Δεν ενδιαφερει τους κατοικους καμμια ενσωματωση ή "δραση" για τους λαθρομεταναστες.Τους ενδιφερει να μη μπαινουν αλλοι και να απελαθουν αυτοι που ηλθαν.Και σε αυτο ο γιαουρτωθεις ειναι αντιθετος.
      Oσο για τους αλλους αν νομιζεις π.χ. οτι ο Παυλοπουλος και ο Βουγιας μπορουν να πανε στον Αγ.Παντελεημονα και να μην εχουν συνεπειες κανεις λαθος.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 23/10/2010 12:58:48

        Και παλι δεν μπαίνεις στην ουσία των γραφομένων μου.
        Ξαναλέω ότι το ζήτημα στην είδηση για μένα δεν είναι ο Αλαβάνος.
        Δεν καθορίζει αυτός την πολιτική του κράτους, ούτε την δράση της αστυνομίας και των αρχών.
        Είναι τραγικό να ασχολούμαστε με έναν άνθρωπο που αντιπροσωπεύει μετά βίας το 3% του εκλογικού σώματος και αυτοί που έχουν τις πραγματικές ευθύνες ως δημοκρατικά εκλεγμένοι υπουργοί, δήμαρχοι κτλ, να είναι στο απυρόβλητο ή στο αγιαούρτωτο.
        Βαράνε το σαμάρι αντί για το γάιδαρο.
        Θα σωθεί η Αθήνα τώρα που γιαουρτώθηκε ο Αλαβάνος.
        Ολοι αυτοί οι τσάμπα μάγκες θα τρέξουν σε λίγες κυριακές στις κάλτσες για να επιλέξουν τους μελλοντικους δήμιους μας.
        Σκατά αγανακτισμένοι είναι.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 23/10/2010 13:11:37

        @ Καποιος

        ΝΟμιζω οτι σου απαντησα στο τελος.Οι υπουργοι αποφευγουν τις κακοτοπιες και δεν πανε στο σημειο του εγκληματος.Αν πανε στον Αγ.Παντελεημονα δε νομιζω οτι θα τυχουν καλης υποδοχης.
        Εδω αποδοκιμαζονται και σε αλλες περιοχες για τα οικονομικα.
        Εκει υπαρχει και επι πλεον λογος.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ψυχραιμια 23/10/2010 13:49:00

        Ψυχραιμία, πρόσεξε τι κάνει η Αριστερά, ειδικά αυτοί του παλιού ΣΥΡΙΖΑ-Συνασπισμού:
        - Η μία τάση, η εξτρεμιστική (Αλαβάνος, από κοντά και ο ανεκδιήγητος ΑΝΤΑΡΣΥΑ) λέει: Φέρτε όλους τους λαθρομετανάστες εδώ, κάτω η FRONTEX, κανένα σύνορο, όσοι δεν τους θέλουν είναι φασίστες.
        - Η άλλη τάση, του σημερινού ΣΥΡΙΖΑ, λέει: Ναι, υπάρχουν μερικά προβλήματα, αλλά πρέπει να δούμε τα γενεσιουργά αίτια στις χώρες προέλευσής τους και μέχρι να λυθούν κλπ (δηλαδή, με πιο απλά λόγια, μέχρι να πεισθεί ο Μπαγκλαντέζος να τη δέσει κόμπο και να μην κάνει πάνω από 4 παιδιά που δεν εχει να τα ζήσει...). Και πάλι, βέβαια, όσοι δεν τους θέλουν είναι φασίστες, ή περίπου φασίστες.
        - Η άλλη τάση, που εκφράζεται και εδώ από κάποιους, λέει "μα δεν φταίει ο Αλαβάνος και ο Κούρκουλας, φταίνε οι πολιτικοί που δεν έκαναν τίποτα", λες και εκθειάσαμε τους πολιτικούς και τους δημαρχαίους. Αρα, παλι να βγει λάδι ο Αλαβάνος και ο αντιρατσιστικός καλοπληρωμένος θίασος.
        - Η τέταρτη τάση, η κυριλάτη καθωσπρέπει Αριστερά, των "συντηρητικών αριστερών" (νέα φράξια αυτή, συνομηλίκων του Κουβέλη...), λέει "μα είχε και μια πετρούλα το γιαουρτάκι, ντροπή, άρα ακυρώνεται ως διαμαρτυρία. Επιπλέον, δεν ξέρουν να ρίχνουν σωστά το γιαούρτι κλπ". Επί της ουσίας ουδέν...
        Οπως κατάλαβες, οι δύο πρώτοι είναι οι κακοί μπάτσοι του συστήματος που μας έχει επικαθήσει και μας λυμαίνεται. Οι δύο τελευταίοι είναι οι καλοί μπάτσοι του συστήματος.
        Κατά τη γνώμη μου, οι καλοί μπάτσοι είναι και οι χειρότεροι, γιατί είναι ακριβώς στην καρδιά του συστήματος. Οι άλλοι είναι απλά τα μαντρόσκυλα.
        Κατάλαβες τι εννοώ τώρα.
        Εκπρόσωπος των καλών μπάτσων του συστήματος είναι η σιγανοπαπαδιά Καμίνης. Ο χειρότερος και πλέον επικίνδυνος για την Αθήνα από όλους τους υποψήφιους, συμπεριλαμβανομένης της Πορτάλιου.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 23/10/2010 14:06:26

        @ BΙΣ

        Πολλα απο αυτα που λες ειναι σωστα.Οτι το ΔΗΑΡΙ -το κουβελοκομμα δηλαδη - ειναι μεταμφιεσμενος Αλαβανος το πιστευω και εγω.Οτι ο Καμινης ειναι Αλαβανος σε μορφη Μπιστη επισης.Γιαυτο και θα ψηφισω με βαρια καρδια Κακλαμανη,βασικα αντι - Καμινη ψηφιζω.
        Θεωρω οτι η διασπαση του ΣΥΡΙΖΑ εγινε αναποφευκτη μετα τον εντοπισμο τους απο πολλους ως υπευθυνων για οσα εγιναν προν 2 χρονια.
        ΟΙ "σοβαροι" του χωρου -οι περι τον Κουβελη επρεπε να αποστασιοποιηθουν απο τους χουλιγκαν του Αλαβανου και υπηρξε και ενδιαμεση ταση -δικαιολογουμε αλλα και καταδικαζουμε - του Τσιπρα.Ακομη και αν δεν ηταν συνεννοημενη η διασπαση,οι πρωταγωνιστες της ακομη τους ιδιους σκοπους εχουν.Απλως οι σοβαροι τους επιδιωκουν ειρηνικα σε συνεργασια με το "αντιρατσιστικο" ΠΑΣΟΚ ενω οι αλλοι με "ριζοσπαστισμο".
        Ακομη και οταν ηταν ενιαιος ο ΣΥΡΙΖΑ υπηρχαν διαυλοι και πλοκαμια μεσω π.χ. του "Δικτυου για Κοινωνικα και πολιτικα Δικαιωματα" αληθεια τι κανει αυτη η Κουρτοβικ,καιρο εχουμε να την ακουσουμε, με σπασιματιες αναρχικους κλπ.
        Τωρα ξεχειλωσε περισσοτερο και υπαρχει το "αντιρατσιστικο" συνεχες που αρχιζει απο τα συνεργαζομενα με το ΠΑΣΟΚ Δηαρια (απο το Δημοκρατικη Αριστερα) ως το INDYMEDIA με μικρα σκαλοπατακια.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 23/10/2010 14:20:01

        Η Αθήνα βγάζει από το 1989 μέχρι σήμερα δεξιό δήμαρχο.
        Επίσης από το 2004 μέχρι το 2009 κυβερνούσε δεξιά κυβέρνηση.
        Στο διάστημα αυτό μειώθηκε η λαθρομετανάστευση ή ομόρφυνε η πόλη μας και δεν το πήραμε χαμπάρι ;
        Για κάνε μας καμιά ανάλυση ΒΙΣ για τους εκτός συστήματος νεοδημοκρατες δημάρχους που αν δεν ήταν ο Αλαβανός και η αριστερά θα είχαν κάνει παράδεισο την Αθήνα και δεν θα κυκλοφορούσε ούτε ένας αδέσποτος μαύρος σκύλος.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ψυχραιμια 23/10/2010 15:26:09

        Τη γνώμη μου για τον Κακλαμάνη και τις ευθύνες του τις έχω γράψει εδώ. Οπως και τη γνώμη μου για τους περιδεείς δεξιούληδες της ΝΔ...
        Ποιός όμως είναι ο ΚΥΡΙΟΣ υποστηρικτής των λαθρομεταναστών;
        Γιατί ο κύριος Κούρκουλας, γιαουρτωμένος ως ώφειλε, συνοδεύει τον κυριο Αλαβάνο;
        Ποιος είναι ο ρόλος όλων αυτών των Δικτύων και ΜΚΟ και με ποιούς συνεργάζονται και ποιός τους στεγάζει πολιτικά;
        Είναι ή δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, στις ποικιλώνυμες μορφές του;
        Ποιοι έχουν δημιουργήσει ένα ασφυκτικό κλίμα στα ΜΜΕ, ώστε όποιος διαμαρτύρεται για τη λαθρομετανάστευση να χαρακτηρίζεται ως ρατσιστής;
        Δεν είναι ο κ. Αλαβάνος και οι ομοϊδεάτες του;
        Σε ποιά άλλη χώρα της Ευρώπης, με τουλάχιστον 500 χιλιάδες ανθρώπους ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙΑ, και με συνεχιζόμενη ροή, το θέμα αυτό δεν θα ετίθετο καθόλου παρά θα κρυβόταν κάτω από το χαλί;
        Δεν είναι η αριστερίστικη ιδεοληψία που μας εχει επιβάλει τη σιγή και την τύφλωση;
        Μετά από τέτοιο ολοκληρωτισμό στην ενημέρωση και ιδεολογική τρομοκρατία, από όλους τους μεγαλο-δημοσιογράφους που ανήκουν είτε στο "αντιρατσιστικό" (ΓΑΠικό) ΠΑΣΟΚ είτε στα διάφορα παρακλάδια του παλιού ΚΚΕ Εσ, το γιαούρτι του Αλαβάνου και της άεργης συμμορίας του ήταν μία γνήσια εκδήλωση δημοκρατίας. Ηταν μία φυσιολογική αντίδραση, η πλέον ανώδυνη που θα μπορούσε να υπάρξει.
        Και μακάρι να υπάρξουν και άλλες τέτοιες εκδηλώσεις ελεύθερης κοινής γνώμης.
        Από την άποψη αυτή, διαφωνώ εντελώς με την ανακοίνωση της ΝΔ, από τον χώρο της οποίας προέρχομαι.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 23/10/2010 15:44:40

        Δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι η αριστερή πολιτική σκέψη είναι τόσο ισχυρή που έχει μετατρέψει σε περιδεείς δεξιούληδες, δημάρχους όπως ο Εβερτ,ο Αβραμόπουλος,η Μπακογιάννη,ο Κακλαμάνης,υπουργούς όπως ο Παυλόπουλος, ο Πολύδωρας, o Βουλγαράκης και πρωθυπουργούς όπως ο Καραμανλής.
        Αμα έχει τοσο δυνατή επιρροή η αριστερή πολιτική σκέψη, ειδικά της ροζ αριστεράς(Συριζα,Συνασπισμός κτλ) πως περιορίζεται στο 2.5 με 3.5% του εκλογικού σώματος ;
        Mήπως κάποιοι πονηρούληδες πάνε να κρύψουν την ανικανότητα ή την ανεπάρκεια των πολιτευτών της παρατάξεως τους πίσω από ροζ κουρτινάκια και γιαούρτια light ;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ψυχραιμια 23/10/2010 15:59:32

        Κάποιος, κάνεις ότι δεν ξέρεις ότι όλα τα πόστα στα συστημικά ΜΜΕ είναι κατειλημμένα από παλιούς Εσωτερικάκηδες, Μαοϊστές, νεο-φιλελεύθερους πρώην κομμουνιστές, νεο-πασόκους κλπ...
        Θες ονόματα μήπως; Η λίστα είναι τεράστια. Ανοιξε μια οποιαδήποτε "έγκυρη" εφημερίδα και κάνε ζάπιγκ σε όποιο κανάλι θέλεις, κοίτα ακόμα και τα πολιτιστικά.
        Οποιος δεν ήταν αυτού του "χώρου" δεν είχε στον ήλιο μοίρα.
        Η έκταση της ιδεολογικής κυριαρχίας της Αριστεράς, από το 1974 και μετά, ήταν αντιστρόφως ανάλογη με την ποιότητα του λόγου της. Λίγα μεστά και ουσιαστικά πράγματα, και πολλή σαβούρα. Και πολύ χρήμα. Πάρα πολύ. Και είναι αυτό στο οποίο οι συστημικοί αριστεροί έχουν τη μεγαλύτερη προσκόλληση, ως υλιστές που είναι, άλλωστε.
        Ο Χρήστος Γιανναράς, από τις ελάχιστες φωνές αντίστασης στον αριστερό ολοκληρωτισμό, τα έχει γράψει επανειλημμένα και τα είχε ζήσει κατά τη θητεία του στο Πάντειο.

        Το πρόβλημά σας, υμών των αριστερών, είναι ότι εδώ και κάμποσα χρόνια έχετε σταματήσει να παράγετε πραγματική σκέψη και είστε, είτε με τη μία, είτε με την άλλη μορφή, οι κύριοι υπέρμαχοι της μετατροπής όλης της Ευρώπης σε μία άγευστη σούπα, με κύριο συστατικό το Ισλάμ, που θα σκεπάζει όλα τα άλλα.
        Δεν ξέρω αν γίνει αυτό κάποια στιγμή, μπορεί και να γίνει. Να το ξέρετε, όμως, δεν θα γίνει εύκολα και να ετοιμαστείτε να έχετε και εσείς θύματα. Γιατί αμαχητί παράδοση των ευρωπαϊκών κοινωνιών δεν πρόκειται να γίνει. Είστε οι χρήσιμοι ηλίθιοι των ισλαμιστών και ως τέτοιους θα σας αντιμετωπίζουμε.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 23/10/2010 19:49:38

        Ως προς την ουσία (άν και μόνον κατά φαντασία εκφράζω την "Κουβελική" τάση που υπονοεί ο φίλτατος ΒΙΣ - ο δαίδαλος των διασπάσεων του ΣΥΝ είναι πιό σκοτεινός και από την Θεσσαλονίκεια "τρύπα" του άλλου Κούβελα), το θέμα μάλλον πρέπει να θεωρείται λήξαν, διότι το είχε εξαντλήσει ήδη ο Σπύρος Ζαγοραίος, σαράντα τόσα χρόνια πρίν:
        "Στα φανερά και στα κρυφά το τρών οι γόηδες
        και φάγαν το κεφάλι τους μ’ αυτό οι τεντυ-μπόυδες"
        ("Γιαουρτάς")

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 23/10/2010 20:25:39

        ΒΙΣ θα ήθελα να μου πεις πόσοι από τους μεγαλοιδιοκτήτες ΜΜΕ είναι αριστεροί.
        Γράψε και ονόματα να ξέρουμε για τι μιλάμε.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 23/10/2010 20:45:49

        Κάποιος, να σου πώ εγώ:
        Ο Κυρ-Σταύρος ο μπολσεβίκος, ο Τριπύθμενος ο Τριτοδιεθνίτης, ο Διπύθμενος ο τροτσκιστής, ο Altermative Κεφαλλήν Καρμπονάρος ριζοσπάστης (θού Κύριε, φυλακήν..), ο αθλητοπατέρας "συνδικαλιστής" από τα Ναυπηγεία του Γκντάνσκ, και βέβαια ο Μπόμπ ο Μάστορας, αρχηγός του Αναρχοσυνδικαλιστικής Ένωσης Οικοδόμων (με τα καδρόνια).
        Πραγματική σφηκοφωλιά ανατρεπτικών στοιχείων τα ΜουΜουΕ.
        Ξέχασα τον "αναρχοαυτόνομο" μάγκα, που έκανε "εισοδισμό" στους χουλιγκάνους, πετώντας μπουκάλι σε διαιτητή.

  52. mm avatar
    mm 23/10/2010 13:22:04

    Αν ακούσατε αυτά που δήλωσε, μάλλον σε λάθος κατεύθυνση τα στρέφετε(σκόπιμα?). Μίλησε για παράξενη συγκάλυψη κάθε είδους παρανομίας και γκετοποίηση. Τώρα, τα σχόλια για ταγάρια, etc., δεν τιμούν κανένα. Δείχνει επαρχιώτικη νοοτροπία!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ mm 23/10/2010 14:07:42

      Αυτος εχει συγκαλυψει την καταστροφη ολοκληρου του κεντρου πριν 2 χρονια.

    • AegeanHawk avatar
      AegeanHawk @ mm 23/10/2010 21:23:32

      Επαρχιώτικη νοοτροπία vs Αθηναϊκή νοοτροπία, προτιμώ την πρώτη!!!

  53. Factorx avatar
    Factorx 23/10/2010 14:09:13

    Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:


    «Καταδικάζουμε απερίφραστα την επίθεση εναντίον του πρώην προέδρου του Συνασπισμού κ. Αλέκου Αλαβάνου, που έγινε στον Άγιο Παντελεήμονα.
    Και με την ευκαιρία αυτή, επισημαίνουμε - για μια ακόμη φορά - ότι η χρήση βίας δεν αποτελεί λύση, αλλά αντιθέτως, όπου εκδηλώνεται, δημιουργεί δραματικά αδιέξοδα για το σήμερα και το αύριο.
    Από την άλλη πλευρά, υπογραμμίζουμε τις τεράστιες ευθύνες που έχει η κυβέρνηση για το γεγονός ότι, με την ανύπαρκτη πολιτική της σε θέματα ασφάλειας του πολίτη, έχει αφήσει μεγάλα τμήματα του κέντρου της Αθήνας και των γύρω περιοχών στο έλεος κάθε λογής ετερόκλητων ομάδων, που έχουν τη βία στην καθημερινή πρακτική τους».

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Factorx 23/10/2010 14:14:20

      Καλη ανακοινωση αλλα υπαρχει και το αλλα.Δεν τα αφησε πρωτη ΑΥΤΗ η κυβερνηση αλλα καποια αλλη και ο γιγαντας Παυλοπουλος.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Factorx 23/10/2010 15:16:09

      Οι "ετερόκλητες ομάδες" ποιές είναι; Φοβάται η ΝΔ να πει τη λέξη "λαθρομετανάστες";
      Εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Παυλόπουλος. Μετά θα τους παραξενεύουν τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής στην κάτω Αθήνα...

  54. fitsulas avatar
    fitsulas 23/10/2010 14:31:16

    "Κάθε γειτονιά και πυρήνας αντίστασης" δεν κηρύσσουν τόσα χρόνια οι αριστεροί; Ας φάνε τα γιαουρτάκια τους τώρα μπας και καταλάβουν ότι έχουν από καιρό χάσει τη λαϊκή ετυμηγορία.
    Η προπαγάνδα και η σταλινική χειραφέτηση που ασκούν στα πανεπιστήμια και τα σχολεία δεν αρκεί πλέον για να τους γλιτώσει από το ξύλο. Κάποτε ο Έλληνας ενηλικιώνεται και κόβει τις "αθλοπαιδιές" της χούφτας και αντιλαμβάνεται το πραγματικό ποιόν της αριστεράς, ιδιαίτερα της ελληνικής, της πιο άθλιας και καιροσκοπικής αριστεράς του πλανήτη.

  55. sakis avatar
    sakis 23/10/2010 17:55:19

    Ακούστε παραλογισμός της ψευτοαριστεράς οι μολότωφ των αναρχικών και η βία της άκρας αριστεράς τύπου Δεκέμβρη του 2008 ήταν καλή βία και καλός φασίσμός οι μολότωφ και τα καδρόνια των αναρχικών περιείχαν βιταμίνες και πρωτείνες που έκαναν καλό στη κοινωνία τώρα τα γιαούρτια από πραγματικά αγανακτισμένους πολίτες λόγω της κατάστασης τρόμου που ζούν καθημερινά βλέπουν φασίστες,ναζιστές και νεφελίμ έχω δει υποκριτές και υποκριτές αλλα΄σε τέτοιο βαθμό όχι.Ή το άλλο το κουφό μίλησε ο Αλαβάνος για άβατο ανομίας στον άγιο παντελεήμονα ποιός?Ο Αλαβάνος σαν να μιλάει η τζούλια αλεξανδράτου για έλλειψη ποιοτικών ταινιών στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο.'Ημαρτον και έλεος ο πρωτοστάτης του καραγκέτο των Εξαρχείων που αν περάσει αστυνομικός ή δεξιός πολιτικός θα τον λιθοβολήσουνε μιλάει για άβατο του Αγίου Παντελεήμονα μόνο διανοητικά καθυστερημένος τύπου κάτμαν θα μπορούσε να πάρει σοβαρά τις αρλούμπες του Αλαβάνου.

  56. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 23/10/2010 18:30:11

    τα πραγματα ειναι απλα. οποιος γουσταρει μεταναστες και πολυπολιτισμο ας παρει μερικους σπιτι του να τους φροντιζει.

  57. elihos avatar
    elihos 23/10/2010 18:57:40

    Προς όλα τα φασιστόμουτρα υποστηριχτές της άνανδρης επίθεσης κατά Αλαβάνου και Πορτάλιου.
    Η χώρα αυτή έχει ιστορία, και από την ιστορία της μπορείς να καταλάβεις πολλά. Γιατί σ` αυτή τη χώρα υπάρχει ο σύντροφος του Αλαβάνου και της Πορτάλιου ο εφιάλτης σας κολο φασίστες ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ που ξεκρέμασε από την ακρόπολη το έμβλημα που και σήμερα με διάφορες παραλλαγές προσκυνάτε. Τότε όσο ο κατακτητής ήταν εδώ οι ιδεολογική σας πρόγονοι δείξαν μια χαρά πόσο “Έλληνες” ήταν. Συνεργάτες του κατακτητή, καρφιά της τότε ασφάλειας (όπως και σήμερα) των Γερμανών πρόδιδαν κάθε ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ. Έδιναν τα πάντα στο κατακτητή μέχρι της γυναίκες και τις αδερφές τους να τις γ……. ναι
    Γιατί βέβαια ο χαφιές της κάθε εξουσίας πάντα σκουλίκη είναι…Βρωμοσκουλίκια
    Τά βάλατε τώρα με τους μετανάστες και με όλους της γης τους αδικημένους για να βρείτε πολιτική έκφραση να πατήσετε πάνω σε πραγματικά προβλήματα.
    Αγανακτείτε γιατί έχει γεμίσει πόρνες και η περιοχή είναι μπουρδέλο. Σώπα!!!
    Βέβαια εκεί πάτε να γα…. αν σας σηκώνεται γιατί βέβαια αλλού δεν μπορείτε. Πια θα γυρίσει να σας κοιτάξει, τέτοιος πάτος που είστε.
    Σ` αυτή τη κοινωνία όπως είναι ιεραρχημένη είστε το αμέσως πιό πάνω σκαλί από τους μετανάστες, ξεσπάτε σ αυτούς γιατί μόνο σ` αυτούς σας παίρνει, και μόνο αυτούς μπορείτε να γ…..
    Στην ελίτ της Κηφισιάς (μπορεί να μένει και ο Αλαβάνος) και της Εκάλης μόνο το κόλο τουρλόνετε και τα μάτια τ` έχετε χαμηλά όπως κάθε υποτακτικός σκουλήκια!
    Ταξικά τα μέλη των αντιρατσιστικών οργανώσεων το ίδιο με εσάς μπορεί να είναι. Η διαφορά με εσάς είναι ότι αυτοί είναι ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ όχι σκουλήκια. Αυτοί πάνε κόντρα στην εξουσία, αντιλαμβάνονται πως και γιατί δημιουργήθηκε γκέτο αυτές τις περιοχές, και το καταλαβαίνουν γιατί φρόντισαν να μην έχουν σκατά μέσα στο κεφάλι σα και σας.
    Όσοι νομίζουν ότι δεν έχουν σκατα στο κεφάλι. Ας απαντήσουν στο ερώτημα τι θέλει ο Ελληνικός στρατός στο Αφγανιστάν;
    Σας απαντάω εγώ. Φιλάει το εμπόριο όπιο. Δηλαδή τα ναρκωτικά που κυκλοφορούν στο Αγ. Παντελεήνονα…και αφού υπάρχει Έλληνας στρατιώτης στο Αφγανιστάν γιατί δε μπορεί ο Αφγανος να είναι εδώ…
    Βγάλτε το σκατό απ` το κεφάλι…
    Είσαι πάτος τουλάχιστον λίγη αξιοπρέπεια όχι ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ elihos 23/10/2010 19:12:18

      Σου απαντω αμεσως : η Ελλαδα ειναι σε μια συμμαχια ονομαζομενη ΝΑΤΟ.Ειναι σε αυτη τη συμμαχια με αποφαση των κομματων που εκφραζουν το 85% του λαου (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ).Καποιοι τρομοκρατες προερχομενοι απο το Αφγανισταν γκρεμισαν δυο ουρανοξυστες ενος μελους της συμμαχιας σκοτωνοντας 3000 ανθρωπους και η συμμαχια αποφασισε να τους κυνηγησει.Η Ελλαδα ειχε υποχρεωση να συμβαλλει και συμβαλλει με ενα ταγμα μηχανικου και υγειονομικου που μεχρι τωρα δεν εχει σκοτωσει κανενα αλλα επισκευαζει κτιρια και περιθαλπει αρρωστους.
      Αν νομιζεις οτι γιαυτο ειναι υποχρεωμενη να δεχθει ολο το Αφγανισταν κανεις λαθος.Εσυ φυσικα δεν θελεις μονο το Αφγανισταν.
      Θελεις να δεχεται και οποιον το επιθυμει απο οποιαδηποτε αλλη χωρα του κοσμου,οπου βεβαιως δεν υπαρχει ουτε ενας Ελληνας στρατιωτης.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 23/10/2010 19:42:49

        Είσαι σίγουρος ότι τρομοκράτες από το Αφγανιστάν γκρέμισαν τους Δίδυμους πύργους ;
        Αυτός ο Μπιν Λάντεν που χάθηκε τελικά ;
        Μήπως κρύβεται τώρα στο Ιραν και μετά θα πάει προς Β.Κορέα ;
        Σε καμιά Δ.Θράκη να προσευχόμαστε να μην καταλήξει.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 23/10/2010 20:04:37

        Eγω ειμαι.Ξερω φυσικα οτι πολλοι εδω μεσα ειναι σιγουροι για το αντιθετο αλλα δεν εχει σημασια.
        Η οποιαδηποτε ελληνικη κυβερνηση αν θελει να αρνηθει τις υποχρεωσεις της πρεπει να το πει ανοιχτα και σε μπροστα σε ολο τον κοσμο οτι δεν ηταν ο Μπιν Λαντεν που το εκανε και θα πρεπει να φερει καποιες αποδειξεις για το ποιος το εκανε.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 23/10/2010 20:12:33

        Και μονο που τιθεται ετσι αυτο το ζητημα δειχνει πολλα για τον δηθεν πατριωτισμο των κατα φαντασιαν απογονων των αντιστασιακων του πολεμου.
        Ξερουν πολυ καλα οτι καμμια κυβερνηση στον κοσμο δεν τολμαει ή δεν θελει να ταχθει κατα του πολεμου στο Αφγανισταν γιατι κανεις δεν αμφισβητει ανοιχτα το εγινε στις 11/9.
        Ξερουν πολυ καλα οτι τα στρατευματα δεκαδων χωρων εκει ειναι με αποφαση του ΟΗΕ και οτι αυτος ο πολεμος εχει τη στηριξη ολων των μεγαλων δυναμεων συμπεριλαμβανομενων της Ρωσιας και της Κινας,δεν εχει σχεση δηλαδη π.χ. με το Ιρακ.
        Ξερουν δηλαδη οτι αν η Ελλαδα αρνηθει την ελαχιστη συμβολη της που δεν ειναι καν αιματηρη θα απομονωθει απο τους παντες.Και παρ ολα αυτα το χρησιμοποιουν ως επιχειρημα για να επιβαλλουν την εισοδο απεριοριστου αριθμου Αφγανων και μη στην Ελλαδα λεγοντας στο ελληνικο κρατος : ή πας εναντιον ολου του κοσμου ή εμεις ζηταμε να ανοιξουν τα συνορα για να μπει οποιος θελει.Για τη χωρα και τους κατοικους της δε δινουν δεκαρα.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 23/10/2010 21:10:53

        Οσον αφορά την εθνικότητα των 19 αεροπειρατών-τρομοκρατών της 11/9,οι εθνικότητες τους σύμφωνα με τα επίσημα πορίσματα ήταν οι εξής: 15 από την Σ,Αραβία,2 από τα Η.Α.Ε, 1 από τον Λίβανο και 1 από την Αίγυπτο.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 23/10/2010 21:29:46

        @ Kαποιος

        Αν δεχθεις τα επισημα πορισματα που γραφεις τοτε θα δεχθεις και την επισημη εκδοχη.Αυτοι λοιπον που αναφερεις ειναι οπως τα λες αλλα εχουν και ονοματα και ιστορικο και το ιστορικο λεει οτι ανηκαν σε μια οργανωση με αρχηγο το Λαντεν ονοματι Αλ Καιντα και της οποιας η εδρα ηταν στο Αφγανισταν.
        Δεν ευθυνονται οι κυβερνησεις για τις πραξεις των υπηκοων τους παρα μονον εφ οσον τους παρεχουν υποστηριξη εαν ειναι τρομοκρατικες.
        Αλλα σου ξαναγραψα οτι το θεμα για την Ελλαδα δεν ειναι η αληθεια ή το ψεμα της 11/9.Το θεμα ειναι οτι ειτε συμπλεει με ολο τον υπολοιπο κοσμο ειτε σηκωνει δικη της παντιερα εναντιον και του ΟΗΕ για ενα ζητημα που δεν την αφορα και για να υπερασπισει ανθρωπους που την βλεπουν ως μια ακομη χωρα απιστων.
        Το επιχειρημα λοιπον "ειτε ανακαλεστε το ταγμα μηχανικου και υγειονομικου απο το Αφγανισταν και απομονωθειτε διεθνως ειτε δεχθειτε απεριοριστο αριθμο ξενων" ειναι επιχειρημα εκβιαστη του ελληνικου λαου,οχι απλως της κυβερνησης.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 23/10/2010 21:55:57

        Μέχρι τώρα έχουν έχουν καταφέρει οι ΝΑΤΟικές δυνάμεις που ελέγχουν το Αφγανιστάν να συλλάβουν τον αρχηγό και τον υπαρχηγό της Αλ-Κάιντα ;
        Η είναι τόσο μάγκες αυτοί οι τρομοκράτες ή μάλλον δεν βρίσκονται στο Αφγανιστάν, όπως και τα υποτιθέμενα όπλα μαζικής καταστροφής που διέθετε ο Σαντάμ.
        Επί της ουσίας συμφωνώ ότι η Ελλάδα ως μεταπολεμικός κολαούζος και προτεκτοράτο των ΗΠΑ, δεν μπορούσε να μην στείλει στρατεύματα στο Αφγανιστάν, όπως άλλωστε και στην Βοσνία.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ elihos 23/10/2010 19:35:18

      Πέρα από το παραλήρημα των επαγγελματιών του αντιρατσισμού, υπάρχει και η δήλωση Αλαβάνου με την οποία κανείς, μα κανείς, πέραν των κρανοφόρων τραμπούκων ακροαριστερών, δεν διαφωνεί:
      "«Ο κ. Μπαρόζο θα πρέπει να μην αντιμετωπίζει την Ελλάδα, σαν μια αποθήκη ανθρώπων, θα πρέπει να ληφθούν δραστικά μέτρα από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης», δήλωσε αμέσως μετά ο κ. Αλαβάνος."
      http://www.capital.gr/News.asp?id=774338


      Η Ελλάδα "δεν θα πρέπει να γίνει αποθήκη ανθρώπων".Μέχρι και ο Αλέκος τους άδειασε. Δραστικά μέτρα κατά της λαθρομετανάστευσης, ζητάει.
      Δυστυχώς για τους σε πλήρη σύγχυση φίλους της άκρας αριστεράς έμειναν μόνοι τους. Μέχρι και ο Αλέκος ζητάει αυτό που κάθε ψύχραιμος παρατηρητής βλέπει ως αναγκαίο:την πάταξη της λαθρομετανάστευσης. Δυχτυχώς για τους έλληνες επαγγελματίες αντιρατσιστές(που άθελά τους είναι οι καλύτεροι έμμεσοι υποστηρικτές των τούρκων δουλεμπόρων)είναι η άλλη πλευρά του νομίσματος με τους μαχαιροβγάλτες της χρυσής αυγής.Αδιάβαστοι, φανατισμένοι,με ηλίθια συνθηματολογία ποτισμένοι("είμαστε όλοι μετανάστες", "πατρίδα μας όλη η γη" και άλλα ανερμάτιστα και κωμικά). Ας παίζουν τα αποκρουστικά άκρα ξύλο μεταξύ τους και ας μας αφήσουν ήσυχους. Στον έλεγχο της λαθρομετανάστευσης συμφωνούν πλεόν όλοι.Σε Ελλάδα και Ευρώπη. Μέχρι και ο Αλέκος.
      Και θα μείνουν θλιβερά κατάλοιπα οι μεν ακροδεξιοί να επιτίθενται άνανδρα σε κανέναν φουκαρά μελαμψό, οι δε ακροαριστεροί σε κανά ταλαίπωρο Έλληνα που τολμά να διαμαρτύρεται χωρίς να ρωτήσει την Ιδεολογική Αστυνομία της Ακρας Αριστεράς για την γειτονιά του που έγινε γκέτο.
      Το παιγνίδι τους όμως σε πολιτικό επίπεδο τελείωσε. Ελεγχος της λαθρομετανάστευσης.Τέλος. Το 'πε κι ο Αλέκος.Τα χαζά των άκρων ας παίξουν πετροπόλεμο στην Αθήνα.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ elihos 23/10/2010 20:48:12

      Γρήγορα στο τρελάδικο,εχώ να συστήσω ένα πολύ καλό ψυχίατρο θα σε αναλάβει ευχαρίστως.Επίσης υπάρχουν πολύ καλά νυχτερινά σχολεία να μάθεις γραφή κ ανάγνωση,όπως κ ιστορία

    • BIΣ avatar
      BIΣ @ elihos 23/10/2010 21:14:11

      Φοβερός elihos! Μνημείο αριστερίστικου λόγου και (παρα)λογικής το κείμενό σου.
      Χαίρομαι, ειλικρινά, που τα γράφεις αυτά, γιατι δεν είσαι μεμονωμένη περίπτωση. Αντιπροσωπεύεις μία ολόκληρη, έστω και μικρή, παράταξη, αυτούς που ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Αλαβάνο κλπ γκρουπούσκουλα.
      Είναι καλό να δείχνετε τι πραγματικά πιστεύετε για να μην υπάρχουν αυταπάτες στους ελάχιστους πλέον αφελείς και καλοπροαίρετους...

      Αν θέλεις να αρχίσεις να διαβάζεις κάτι σοβαρό στη ζωή σου, θα σου συνιστούσα τους "Δαιμονισμένους" του Ντοστογιέφσκυ. Δεν το λέω ειρωνικά, το λέω απόλυτα σοβαρά.

    • προβοκατορας avatar
      προβοκατορας @ elihos 24/10/2010 12:51:05

      ''Προς όλα τα φασιστόμουτρα υποστηριχτές της άνανδρης επίθεσης κατά Αλαβάνου και Πορτάλιου.''

      ναι ε? ξεχασατε το γιαουρτωμα ψωμιαδη? δηλαδη οποιος γιουρτωνει τη μια πλευρα ειναι πραξη επαναστατικη ενω οταν γιαουρτωνει την αλλη ειναι φασισμος? για κουνα το κεφαλακι σου ασπονδυλο, το γιαουρτακι χρωμα δεν κοιτα ολους τους δροσιζει! αμ για το παπουτσακι στον ΓΑΠ? παλι φασισμο το χαρακτηρισατε. και για να ξερεις πως αναμεσα στους εξεγερμενους της πλατειας δεν υπαρχουν μονο ελληνες, για ψαξου λιγο καλυτερα.
      ΚΑΝΕΙΣ πολιτικαντης ΔΕΝ ειναι ευπροσδεκτος στον Αγιο οκ? αν θυμασε πριν λιγες μερες και ο Σοφιανος εφυγε κακην κακως.
      Οσο τα αλλα περι φασισμου στα επιστρεφω. Για εξηγησε μας αυτοι οι κρανοφοροι γυρω απο τον αλαβανο τι ειναι? η κρατικη? η ομαδες κρουσης της βιλλας Αμαλιας? αγανακτησμενοι ''δημοκρατες''?
      Αλλα τι να μας πεις σας ξερουμε πια, παντα με μπατσους ερχεστε κοτες
      το αριστερο και το δεξι χερι του κρατους σε πληρη συνεργασια

  58. JOHN avatar
    JOHN 23/10/2010 20:24:32

    Εναι και αλλα φυντανια κουλτουριαριδες της τραβεστι αριστερας που θελουν γιαουρτωμα!!

  59. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 23/10/2010 20:54:04

    Την επόμενη φορά ο Πολ Ποτ ας μην έρθει με τη συνοδεία των δυνάμεων καταστολής,όπως κ εκείνο το πράμα του συριζα που είναι σωσίας του Στάθη Ψάλτη....Πάρτε το χαμπάρι φασιστοειδή της ψευτοαριστεράς,οι κάτοικοι παίρνουν πλέον την κατάσταση στα χέρια τους...1,2,3 πολλοί Άγιοι Παντελεήμονες θα ξεφυτρώσουν,εκεί που το κράτος κοιμάται.Γιαουρτάκι κ την επόμενη φορά θα είναι πήλινο με σκ...α μέσα

  60. la poderosa II avatar
    la poderosa II 23/10/2010 23:06:37

    Διαβαζοντας τα σχολια για μια στγμη νομισα οτι ημουν στο σαιτ της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Μετα συνειδητοποιησα οτι και σε αλλα σαιτ συχναζουν ΦΑΣΙΣΤΕΣ... Επισης τα τελευταια 5 χρονια κυβερνουσε η Ν.Δ., απο που κι ως που φταιει ο Αλαβανος του 5% (απο το 70% των ψηφισαντων), για την καταντια της Αθηνας; Η Ν.Δ. σαν κυβερνηση, και ο προσκειμενος σε αυτη Δημαρχος φταιει, που δεν εκμεταλευτηκε τον δυναμισμο της Ολυμπιαδας για να αλλαξει την πολη και την χωρα. Γι'αυτο καντε την αυτοκριτικη σας και παψτε να αναζητατε αποδιοπομπαιους τραγους γιατι σας βλεπω στο 5% μαζι με τον Αλαβανο...

  61. arxaiologos avatar
    arxaiologos 24/10/2010 03:19:57

    Και μια απάντηση στον αστοιχείωτο "Θείο": Μην μπλέκεις πουλάκι μου τον Μπρεχτ με τον Ελύτη, καταλάβαμε ότι ως αριστερός έχεις αυτο-περιπεπλεγμένους τους μηρούς σου, μην το διατυμπανίζεις κιόλας

  62. sakis avatar
    sakis 24/10/2010 04:26:27

    βάζω στοίχημα elihos σαν γνήσιος ανθρωπιστής και δημοκράτης που είσαι και η ιδεολογία σου είναι ότι φιλοξενείς κάποια οικογένεια κακόμοιρων λαθρομεταναστών σπίτι σου και ότι έχεις πουλήσει την περιουσία σου και τα χρήματα αυτά τα μετέτρεψες σε συσσίτια και τα μοιράζεις κάθε μέρα στους δύσμοιρους λαθρομετανάστες κλαίγοντας με μαύρο δάκρυ τις κρύες νύχτες του χειμώνα.Επίσης φαντάζομαι ότι καταδικάζεις και τους φασίστες της άκρας αριστεράς που έκαψαν την Αθήνα το 2008,που έκαψαν ζωντανά τα παιδάκια στην μαρφίν,που δολοφόνησαν τον Σωκράτη Γκιόλια και τον 40χρονο αστυνομικό της ασφάλειας όπως και τους ακροαριστερούς φασίστες που έκαιγαν το βιβλιοπωλείο του Άδωνι για πλάκα αλλά είπαμε ο αριστερός φασιμός,τραμπουκισμός και η αριστερή φασιστική βία είναι καλή ζήτω ο Στάλιν,ζήτω ο Πολ ποτ,ζήτω ο Τσαουσέσκου ζήτω το φασιστικό και αυταρχικό κομμουνιστικό καθεστώς της Βόρειας Κορέας Ζήτω η ΣΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.