19/07/2013 13:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επίθεση διαδηλωτών στον Αδωνι Γεωργιάδη!



(Ανανεωμένο) Αντιμέτωπος με διαδηλωτές, αλλά και άτομα που φαίνεται ότι δεν σχετίζονται με τον χώρο της Υγείας, βρέθηκε το πρωί ο υπουργός 'Αδωνις Γεωργιάδης, κατά την προγραμματισμένη επίσκεψή του στο Αττικό Νοσοκομείο.

Σημειώνεται ότι είχε προηγηθεί ανακοίνωση εργαζομένων του νοσοκομείου, στην οποία ανέφεραν ότι ο υπουργός "είναι ανεπιθύμητος". Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Υγείας, ο κ. Γεωργιάδης ενώ κινούνταν προς το νοσοκομείο δέχθηκε την επίθεση κάποιων εργαζομένων, αλλά και ατόμων που φώναζαν συνθήματα που δεν σχετίζονται με τις διεκδικήσεις στον χώρο της Υγείας.

Οι διαδηλωτές έσπρωξαν τον υπουργό και τον χτύπησαν. Χαρακτηριστικό είναι ότι συνεργάτες του αναφέρουν, ότι ο 'Αδωνις Γεωργιάδης επέστρεψε στο υπουργείο "με ερυθρότητα και εμφανή σημάδια χτυπημάτων στον λαιμό".

Στο επεισόδιο παρενέβησαν αστυνομικοί που υπήρχαν στον χώρο του νοσοκομείου, προκειμένου να περιφρουρήσουν την επίσκεψη του υπουργού και κατάφεραν να τον βγάλουν από τον κλοιό των διαδηλωτών.

Μετά το συμβάν, ο υπουργός μίλησε στους γιατρούς και στο προσωπικό του νοσοκομείου, όπως ήταν προγραμματισμένο και μάλιστα δέχθηκε τις συγγνώμες του για το επεισόδιο.

Νωρίτερα το πρωί, ο κ.Γεωργιάδης, είχε επισκεφθεί αιφνιδιαστικά του Γενικό Κρατικό Νίκαιας, όπου αφού περιηγήθηκε στους διαδρόμους και στους θαλάμους, ενημερώθηκε από εργαζόμενους και γιατρούς για την κατάσταση που επικρατεί στο νοσοκομείο.

Άδωνις Γεωργιάδης: Καμία φασιστική μειοψηφία δεν θα με κάνει να υποχωρήσω


«Μια φασιστική μειοψηφία δεν πρόκειται να με κάνει να υποχωρήσω από το να κάνω το καθήκον μου», δήλωσε ο υπουργός Υγείας, Αδωνις Γεωργιάδης, μετά από την επίθεση, που όπως καταγγέλλει δέχθηκε από εργαζόμενους στο Αττικό Νοσοκομείο.

Μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM, λίγη ώρα μετά το περιστατικό, ο κ. Γεωργιάδης έκανε λόγο για «έκφραση βίας από ένα συγκεκριμένο πολιτικό χώρο», τον οποίο δεν κατονόμασε.

Περιγράφοντας το περιστατικό ο υπουργός Υγείας ανέφερε ότι εργαζόμενοι του νοσοκομείου μαζί «με διάφορους περιφερόμενους» είχαν συγκεντρωθεί έξω από αυτό και για το λόγο αυτό η αστυνομία του πρότεινε να πάει στο αμφιθέατρο του νοσοκομείου από άλλη διαδρομή, ωστόσο εκείνος επέλεξε να κατέβει από το αυτοκίνητο και να συνομιλήσει με τους συγκεντρωμένους.

«Μόλις κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο πετάξανε έναν καφέ παρόλα αυτά συνεχίσαμε πολύ ήρεμα και μιλήσαμε με τους εργαζόμενους. Φωνάζανε κάτι συνθήματα», σημείωσε και πρόσθεσε ότι λίγο αργότερα που επιχείρησε να προχωρήσει τον έσπρωξαν και τον χτύπησαν.

Ο κ. Γεωργιάδης εξέφρασε τη θλίψη του, γιατί κάποιοι άνθρωποι, όπως είπε, «νομίζουν ότι έχουν την ιδιοκτησία του νοσοκομείου».

«Είναι αδιανόητο να απαγορεύουν στον υπουργό να επισκεφθεί ένα νοσοκομείο το οποίο είναι υπό την εποπτεία του, αλλά και να ασκούν βία πάνω στον υπουργό», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Δεν τους φοβάμαι. Πιστεύω ότι στη χώρα αυτή έχουμε όλοι δικαίωμα να πούμε τη γνώμη μας».

Δήλωσε πάντως ότι δεν κρατά κακία. «Και αύριο να θέλει ο σύλλογος να έρθει στο γραφείο μου να μου πουν τα προβλήματά τους ξεχνώ και τη μπουνιά και τον καφέ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Eίχε προηγηθεί ανακοίνωση εργαζομένων του νοσοκομείου, στην οποία ανέφεραν ότι ο κ. Γεωργιάδης «είναι ανεπιθύμητος».

Μετά το συμβάν, ο υπουργός μίλησε στους γιατρούς και στο προσωπικό του νοσοκομείου, όπως ήταν προγραμματισμένο.

Νωρίτερα το πρωί, ο κ. Γεωργιάδης είχε επισκεφθεί αιφνιδιαστικά του Γενικό Κρατικό Νίκαιας, όπου, αφού περιηγήθηκε στους διαδρόμους και στους θαλάμους, ενημερώθηκε από εργαζόμενους και γιατρούς για την κατάσταση που επικρατεί στο νοσοκομείο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/07/2013 13:13:17

    Η οργανωμένη συριζαίϊκη αλητεία, καλά κρατεί.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/07/2013 13:17:53

      Τό κρατᾶνε "μανιάτικο" κ. Κρανιδιώτη! Unfinished business for them. . .

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/07/2013 13:25:26

      Τα ίδια έλεγε και ο Πάγκαλος.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δρυς 19/07/2013 18:38:05

        Θες παλιό Χωροφύλακα και θα στρώσεις.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/07/2013 13:45:56

      Μπορει τωρα να ειναι οπως τα λετε κυριε Κρανιδιωτη. Φοβουμαι ομως οτι καποια στιγμη θα αρχισουν να βαραν και πολλοι απο το εναμισυ εκατομμυριο ανασφαλιστων Ελληνων. Και ισως και καποιοι απο τους ασφαλισμενους, οι οποιοι, ενω πληρωνουν γερη συμμετοχη , δεν βρισκουν ουσιαστικη περιθαλψη οταν την χρειασθουν. Τοτε τα πραγματα θα ειναι πολυ ασχημα!

      • GJ avatar
        GJ @ Zugzwang 19/07/2013 14:45:41

        Δηλαδη αυτοί που τον χτύπησαν ήταν ανασφάλιστοι Έλληνες που μαζευτηκαν, "δια της βιας" να ασφαλιστούν? Ωραια, να ξερουμε την επόμενη, οι μισοί Ελληνες να κυκλοφορούμε με "τσιγκινα σωβρακα" γιατι οι άλλοι μισοι κάτι θα μας χρωστανε..... Ξέρετε κάποια πράγματα πχ. η ευφυια-παρανοια, Δημοκρατία-Φαυλοκρατια τα χωρίζει μια πολύ στενη διαχωριστική γραμμη. Σήμερα η σειρά του, αυριο η δική μου , μεθαυριο η δική σου κ.οκ.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ GJ 19/07/2013 15:08:49

          @GJ
          Που ειδες οτι λεω οτι οι ταραξιες ηταν ανασφαλιστοι; Διαβασε πρωτα ενα σχολιο πριν απαντησεις!
          Δειξε και λιγη συμπονοια στους ανασφαλιστους συνανθρωπους σου! Μηδενι συμφορα ονειδισεις, κοινη γαρ η τυχη και το μελλον αορατον!

    • tassos.κ avatar
      tassos.κ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/07/2013 17:49:44

      Κάποτε , πριν πολλά χρόνια κ. Κρανιδιώτη, όποιος κατηγορούσε το ΠΑΣΟΚ ήταν φασίστας και δεξιός. Σήμερα αντιστρέψατε τους όρους: όποιος αντιδρά σε κάποιο μέτρο η Ν/Σ είναι ΣΥΡΙΖΑ. Καλά το πάτε , μια χαρά.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ tassos.κ 20/07/2013 12:29:23

        Για την οποιαδήποτε αντίδραση μιλάμε ή για βία και φασιστικό τρόπο; Κάπου τα έχεις μπερδέψει ενώ είναι τόσο απλός ο διαχωρισμός.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/07/2013 18:05:53

      Και κατά τα λοιπά δεν είναι βάσιμη η θεωρία των 2 άκρων! Σκεφτείτε πόσες φορές οι αριστεροί κάνουν αντιδιαδηλώσεις στους χρυσαυγίτες και πόσες φορές συγκρούονται ή μπαίνει στη μέση η αστυνομία. Δεν έχουν ίδιες πρακτικές και οι 2; Που διαφέρουν δηλαδή; Στα λόγια και τις ιδέες; Καλά τους έλεγανστα μούτρα ότι Χίτλερ και Στάλιν ήταν σφαγείς και δικτάτορες! Στη Β.Κορέα δε φυλάκισαν πρόσφατα αυτούς που δεν έκλαιγαν γοερά στην κηδεία του εκλιπόντος ηγέτη-δικτάτορα που διαδέχθηκε "¨δημοκρατικά" ο γιόκας του; Αυτό το έκτρωμα που θέλουν να εφαρμοστεί στη χώρα μας οι ιδεολόγοι αριστεροί είναι ότι πιο χουντικό και αντιδημοκρατικό εμφανίστηκε στον πλανήτη μας μετά τους αυτοκράτορες...

    • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
      ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/07/2013 18:34:20

      Η συριζαιικη αλητεία καλά κρατεί γιατί δεν υπάρχει κάτι να την σταματήσει.
      Θα έπρεπε να πηγαίνανε στο νοσοκομείο καμιά 10αρια νεολαίοι, να βρίσκανε αυτους που βαρέσαν τον Άδωνι και να τους........."δείχνανε το σωστό τρόπο"..όπως έκαναν οι νεολαίοι της εκοφ την δεκαετία του 60 στην αριστερη αλητεία εκείνης της εποχής.
      Να δω μετά αν κάποιος σήκωνε χέρι (γνωρίζοντας ότι θα τον βρούν καποιοι μετά.....)

  2. ntek avatar
    ntek 19/07/2013 13:33:22

    Καμια απόλυση στο νοσοκομείο ? Οχι κινητικότητες και ιδρωπικίες , μιλάμε για καταγγελία συμβασης με το λογοτυπο του ΟΑΕΔ επάνω

  3. Tassos avatar
    Tassos 19/07/2013 13:36:06

    Αν δεν τους κάνει μήνυση ή δεν ζητήσει να συλληφθούν ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΝ! Το ίδιο θα κάνουν και οι επόμενοι. ΡΕ ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ? Θα με χτυπήσει αναρχικός, Συριζαίος ή οποιοσδήποτε τραμπούκος και θα κάνω την πάπια γιατί είμαι υπουργός και κονομάω?

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Tassos 19/07/2013 21:51:31

      Είσαι πολύ άδικος Tassos, να λες : "θα κάνω την πάπια γιατί είμαι υπουργός και κονομάω" ! Αν αυτό κατάλαβες, κρίμα !
      Έχει ποτέ περάσει από το μυαλό σου, ότι υπάρχουν άνθρωποι με Αριστοκρατική σκέψη και συμπεριφορά, εις πείσμα της επικρατούσας κομπλεξικής Αριστεροσαβούρας ;
      Δηλαδή, είχε αξιοπρέπεια ο πολιτικός Αντρέας, όταν , επί εποχής του πήγαινε φυλακή κάποιος, που καταγγέλονταν από ταξιντζή, ότι τον έβρισε ;;;;;;;
      Έλεος!
      Μην τα ισοπεδώνουμε όλα !

  4. Jimakos avatar
    Jimakos 19/07/2013 13:54:06

    Από το ραντεβού στα γουναράδικα, στο ραντεβού στο Αττικό.

  5. θανασης avatar
    θανασης 19/07/2013 13:58:27

    Να ξαναρωτησω;Ο Σύριζα είναι στο "δημοκρατικο-συνταγματικο" τόξο;

    • GJ avatar
      GJ @ θανασης 19/07/2013 14:46:20

      Ετσι πιστευουν.....

      • θανασης avatar
        θανασης @ GJ 19/07/2013 18:40:27

        Το θέμα είναι τα λοιπά δημοκρατικά κόμματα τι πιστεύουν...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ θανασης 19/07/2013 18:11:36

      Έλα ντε... Για μένα ΟΧΙ. Είναι η άλλη όψη της ΧΑ. Και το ΚΚΕ ομοίως με το στράτό του το ΠΑΜΕ. Απλά δεν έχει τόση έντονη δραστηριότητα τα 2-3 τελευταία χρόνια με τραμπουκισμούς όπως παλιότερα. Ίσως από το ΠΑΜΕ είχαμε μεταγραφές των τραμπούκων στο Σύριζα.

  6. AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19/07/2013 14:05:14

    Γιατί δεν μας λέτε και τα συνθήματα που φώναζαν τα κουμούνια ;

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19/07/2013 14:52:56

      Καλώς τον στο γουναράδικο.

      • AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
        AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ MAYRO XABIARI 19/07/2013 15:13:03

        Ξέρω, ξέρω... οι κουμουνιστές είναι φίλοι μας !

  7. Eva avatar
    Eva 19/07/2013 14:20:09

    Είναι δύσκολο να μάθουμε ποιός το έκανε?

  8. Αλμωπιευς avatar
    Αλμωπιευς 19/07/2013 14:57:49

    Της φυλακης τα σιδερα ειναι για τους τζαμπα μαγκες αυτου του ειδους ._

  9. GJ avatar
    GJ 19/07/2013 15:53:06

    Και μόνο από τα συνθήματα καταλαβαίνει κανείς που ανήκουν οι φωνές.... Οι κραυγές δεν έλυσαν ποτέ τα προβλήματα ούτε κ η βία. Η βία γεννάει τη βία και στο τέλος χάνεις κ το όποιο δίκιο έχεις. Τελικά είμαστε ένα έθνος κανιβάλλων παρά μια Ευρωπαική χώρα.

  10. Cartoon avatar
    Cartoon 19/07/2013 16:48:05

    Η ατμοσφαιρα θυμιζει 2011.

  11. yianna avatar
    yianna 19/07/2013 17:07:12

    Τα ξεβρακώματα και τα μπουνίδια των Σταμουλοκολλάδων επαναλαμβάνονται. Εάν νομίζουν ότι με αυτή τη συμπεριφορά θα μας εκφοβίσουν, πλανώνται πλάνην οικτράν.
    Μετά κατηγορούν τη Χρυσή Αυγή ότι είναι φασίστες, μα αυτοί είναι φασισταριά του αισχίστου είδους. Κακώς όμως δεν τους συνέλαβαν, να καταλάβουν πλέον ότι οι μαγκιές πληρώνονται. Όσο για τα γουναράδικα και τους Μελιγαλάδες όνειρο ήταν και πάει. Οι Έλληνες σοσιαληαριστεροί έχουν ακόμη τα Ρόλεξ και τις γούνες στα σεντούκια τους, δεν ξεσηκώνονται έτσι.

  12. tpe avatar
    tpe 19/07/2013 17:19:45

    Ξέρω τι θα πουν μερικοί, αλλά εγώ θα το επαναλαμβάνω μέχρι να καταλάβετε όλοι: Η τήρηση της τάξης ξεκινάει από τα μικρά. Από τον δολοφόνο που περνάει με κόκκινο, τον ανεγκέφαλο που παρκάρει στο πεζοδρόμιο (2 λεφτάκια αδερφέ), τον κοπανατζή ΔΥ (πάω μέχρι την τράπεζα), τον χασοδίκη που θέλει και λεφτά, τον ανάπηρο που περπατάει, τον τυφλό που παίρνει επίδομα...

    Η ανοχή σε αυτά, φέρνει τα άλλα...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ tpe 19/07/2013 17:30:42

      Δέν ξέρεις πόσο συμφωνῶ μαζί σου!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ tpe 19/07/2013 18:13:06

      Σίγουρα, αλλά τα μικρά δε φαίνονται για να επιληφθεί ο εισαγγελέας.Στα μεγάλα που είναι τόσοι που έχουμε;

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ tpe 22/07/2013 20:32:31

      Όλα αυτά λύνονται με αυστηρότατες ποινές και ας πιάνονται οι μισοί των μισών. Ας γίνουν εξοντωτικές οι ποινές και το παράδειγμα θα πιάσει. Ακούς εκεί να σκοτώνεις άνθρωπο και να βγαίνεις έξω σε μία δεκαετία. Λες και η ζωή του άξιζε όσο η δεκαετία η δική σου.

  13. firiki2010 avatar
    firiki2010 19/07/2013 17:20:13

    Τα φασισταριά που σήμερα επιτέθηκαν στον Υπουργό Υγείας, τα φασισταριά που εμπόδισαν σήμερα στην Θάσο τον εκπρόσωπο του ΤΑΙΠΕΔ να επισκεφθεί την πολεοδομία θα συνεχίσουν το "θεάρεστο" έργο τους όσο δεν υφίστανται συνέπειες για το τσαμπουκαλίκι τους.
    Κι εκτός από φασίστες είναι και εντελώς "γυναικούλες" - κι ας με συγχωρήσουν οι κυρίες της συντροφιάς - γιατί δεν έχουν ούτε το θάρρος να αναλάβουν τις ευθύνες της πράξης τους. Ετσι αρνούνται τον προπηλακισμο του Γεωργιάδη και το μόνο που κατάλαβαν είναι "εισβολή ΜΑΤ στο νοσοκομείο". Τώρα βέβαια ποιος ο λόγος παρέμβασης της Αστυνομίας αν δεν υπήρχε ο προπηλακισμός είναι δύσκολο να μας το εξηγήσουν. Οι φασίστες ούτως ή άλλως δεν διακρίνονται για υψηλό IQ.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ firiki2010 19/07/2013 17:33:32

      Ἔτσι,ἀγαπητό Φιρίκι! Νά λέγεται δυνατά καί νά ἀκούγεται ὅτι,φασισταριά καί φασιστικές νοοτροπίες δέν ὑπάρχουν ἀπό τή μιά πλευρά μόνο,αὐτή μέ τά μαύρα...

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Κυθήριος 19/07/2013 22:12:32

        Αγαπητέ φίλε Κυθήριε,
        συμφωνούμε βεβεαίως, αλλά επίτρεψέ μου μια διαλαθούσα διαφορά :

        Τα πεπραγμένα της "μαύρης" φασιστοπαρέας βγαίνουν στη σέντρα ακαριαίως και προβάλλονται ως ...."φρέσκα κουλούρια" !
        Καλώς !
        Τα πεπραγμένα της "κόκκινης" φασιστοαλητείας, γιατί κουκουλώνονται, φτιασιδώνονται και πλασάρονται ως ηρωΐσμοί ;;;;;;;;

        • eksothen avatar
          eksothen @ Παύλος 20/07/2013 00:51:32

          Διοτι κατα την γνωμη μου ζουμε μια επιλεκτικη και συμφερουσα δημοκρατια ή καλυτερα ολιγαρχια με ιδεολογικο αποσταγμα του ολκληρωτισμου, βλ. σοβιετια!

          Υ.Γ. Παρακαλω τα ευχαριστω σας στο τριτο παραθυρο αριστερα, βλ. μεταπολιτευση!!

          Υ.Γ. Θελουμε κοινωνικη ευημερια και προοδο;; Αυτο δεν επιτυγχανεται με χρημα, αλλα με δικαιοσυνη. Δηλαδη, του παρελθον οι αδικιες ΟΠΟΙΕΣ και να ηταν δεν παραγραφονται διοτι της 'σκουπισαμε' κατω απ'το χαλι. Ακομα πορτες γυριζουν μεσα στις καρδιες ΟΛΩΝ των Ελληνων(εδω εννοω Ελληνων και οχι ελληνοφωνω). Αρα εαν ειναι να κοιταξουμε μπροστα και στο μελλον πρεπει το τιμημα της αδικιας να πληρωθει.
          Και το ερωτημα που γενναται ειναι ποιος εχει το σθενος και τα χαμνα για την αποκατασταση της αληθειας και της δικαιοσυνης;;

          Διογενη τα ακους;; Ακομα ανθρωπο θα εψαχνες να βρεις!

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Παύλος 20/07/2013 09:56:59

          Ἀκριβῶς φίλε Παύλο,ὑπάρχει ὁλόκληρο σύστημα,βιομηχανία κουκουλώματος,ἐνῶ ἀντιθέτως στηλιτεύεται ἀνηλεῶς ὁ,τιδήποτε δέν εἶναι ἀρεστό στήν κόκκινη ''δημοκρατία''...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ firiki2010 19/07/2013 18:13:51

      Φασισταριά με κόκκινες φανέλες αντί για μάυρες και άλλα συνθήματα. Κατά τα λοιπά ίδιοι...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ firiki2010 19/07/2013 18:54:54

      Kακως τους ονομαζετε φασισταρια και ακουω περι φασιστικης επιθεσης.
      Δεν ειναι φασιστες αλλά κομμουνιστες.Προκυπτει απο τα συνθηματα τους.

      • Έλλην avatar
        Έλλην @ ψυχραιμια 20/07/2013 01:00:11

        Μπορεί κάποιος από εσάς να μου δώσει τον ορισμό του φασίστα γιατί οι μισοί Έλληνες λένε τους άλλους μισούς έτσι, ...και χάνει η μάνα το παιδί και ο Τατσόπουλος τον Κασιδιάρη, και εν τέλει .....που το λέει πως είναι κακό να είσαι φασίστας ....μασίστας και όλα αυτά τα σε -ιστας;

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Έλλην 20/07/2013 12:33:11

          Φασίστας στην καθομιλουμένη επικράτησε να είναι συνώνυμο του: αντιδημοκράτης, αυταρχικός, με βίαιη συμπεριφορά, μη ανεκτικός στην αντίθετη άποψη.

  14. Σίμος avatar
    Σίμος 19/07/2013 17:20:15

    Όποιος και να τον χτύπησε, από οποιοδήποτε πολιτικό χώρο δεν δικαιολογείται με τίποτα.
    Από την στιγμή που απλώνεις χέρι στο άλλο, χάνεις το οποίο δίκαιο έχεις.

    Ελλάδα είμαστε ούτε Αίγυπτος, ούτε Συρία.

  15. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/07/2013 17:32:18

    παλιά ηταν το παρακράτος της δεξιας (σύνθημα ανδρεα ) , μετά ηταν το Πασοκ πίσω απο την 17 Νοέμβρη , (να μην την ξεχνάμε) , τώρα ειναι ο συριζα , και αύριο θα εινια η δεξιά .
    Όπως βολεύει , οτι βολεύει να ερμηνεύει ο κάθε ένας , σε μια κοινωνια που συμπιέζεται ......

    • NΙΚΟΣ-ΔΕΗ avatar
      NΙΚΟΣ-ΔΕΗ @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/07/2013 18:36:16

      ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
      ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ.

      • Simon Bolivar II avatar
        Simon Bolivar II @ NΙΚΟΣ-ΔΕΗ 19/07/2013 18:51:15

        Μόνο με δακρυγόνα .

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ NΙΚΟΣ-ΔΕΗ 19/07/2013 22:12:41

        @Νίκος - Δεή : Ντροπή στους άσχετους υποκριτές, που επιχειρούν να ενοχοποιήσουν την Αριστερά γενικά, ώστε να την ταυτίσουν με αυτό που τους συμφέρει και μόνο τους ίδιους χαρακτηρίζει. Δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη. Μόνο ατομική. Αν υπάρχουν ένοχοι ας τιμωρηθούν. Αυτό το παραμύθι όμως περί των δύο άκρων και καλά, πάλιωσε και κανέναν δε συγκινεί πια. Ας σταματήσει λοιπόν η κοροϊδία.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ΑπυθιΑ 20/07/2013 12:36:47

          Εσύ μας δουλεύεις τόσον καιρό που θες να μας πεις ότι είναι δημοκράτες οι κομμουνιστές. Απάντα στο θέμα του αν γίνονταν εκλογές επί κομμουνισμού και το ξανασυζητάμε. Επειδή δεν κυβέρνησαν ποτέ στην Ελλάδα και μόνο φωνάζουν τους βλέπεις για σκυλιά που γαυγίζουν και δε δαγκώνουν. Διάβασε λίγο ιστορία για το 1917 που ανέλαβαν βίαια την εξουσία στη Ρωσία και τα έργα τους στους αντιφρονούντες.

  16. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 19/07/2013 18:14:48

    Όταν δε συμπιεζόταν η κοινωνία ποιος τα έκανε και για ποιο λόγο; Απάντησε πρώτα σε αυτό και συζητάμε για όλα τα άλλα.

  17. Gotzila avatar
    Gotzila 19/07/2013 18:18:48

    Φανταζεστε τι θα ειχε γινει αν τον Γεωργιαδη τον ειχαν κτυπησει σημερα χρυσαυγιτες; Θα ειχε χαλασει ο κοσμος. Μαζι και τα μεγαλα διεθνη ΜΜΕ και οι ψευτοανθρωπιστικες ΜΚΟ. Οπως ακριβως ειχε γινει με εκεινη την ψευδοεπιθεση που ελεγε ο Στρατουλης! Αλλα φταιει και ο Γεωργιαδης! Τοσο καιρο τωρα φυλαγοταν απο τα δεξια και η γροθια του ηρθε απο τα αριστερα. Απο "δημοκρατικους πολιτες" του συνταγματικου τοξου και με τις ευλογιες του κρατικοδιαιτου Ιndymedia...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Gotzila 19/07/2013 21:58:16

      Πολύ σωστά!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Gotzila 19/07/2013 22:20:54

      Πάντως ἡ ΧΑ δέν κτυπᾶ ῞Ελληνες καί δή ὑπουργούς ἀπό ὅτι ξέρω (ἐκτός βέβαια στήν προοκατόρικη ἐκπομπή τοῦ ΑΝΤ :D). Fair is fair.

  18. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 19/07/2013 19:52:01

    "Θες παλιό Χωροφύλακα και θα στρώσεις."

    Θυμᾶμαι πώς ὁ συγχωρεμένος ὁ πατέρας μου μιλοῦσε μέ τόσο σεβασμό γιά τούς χωροφύλακες καί τίς ὑπηρεσίες τους στό κοινωνικό σύνολο. Δυστυχῶς, χαμένες ἡθικές ἀξῖες, φοβᾶμαι γιά πάντα!

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/07/2013 19:54:24

    Μια γενικη παρατηρηση : ειναι λαθος να αποκαλουνται οι τραμπουκισμοι,οι δολοφονιες και οι πασης φυσεως βιαιοτητες της αριστερας "φασιστικες".Ο φασισμος εχει ιστορικα συνδεθει με πραξεις βιας της ακρας δεξιας.Το θεμα δεν ειναι μονο ακριβολογιας.Αποκαλωντας τη βια της αριστερας με το ονομα της βιας του αλλου ακρου ουσιαστικα αποδεχεσθε τη γλωσσα της,οτι η μονη βια που ειναι αξια καταδικης ειναι η βια της ακροδεξιας,η φασιστικη βια.Αποδεχεσθε τη δικη τους ιεραρχηση κακου.
    Τα πραγματα πρεπει να λεγονται με το ονομα τους : Βια ασκουμενη απο το ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ ή το ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρεπει να λεγεται κομμουνιστικη ή ακροαριστερη.Βια ασκουμενη απο αναρχικους αναρχικη.Παψτε να κατηγορειτε το φασισμο για ολα τα κακα του κοσμου.Η δολοφονικη οργανωση 17Ν δεν ηταν φασιστικη.Ηταν κομμουνιστικη.Οι εννοιες αριστερα και βια,τραμπουκισμος,βομβες ,πυρπολησεις,δολοφονιες πρεπει να συνδεονται φραστικα για να τις συνδεει συνειρμικα ο κοσμος οπως και ειναι συνδεδεμενες στην πραγματικοτητα και να μην περναει υποσυνειδητα οτι ολη η βια ειναι φασιστικη.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ψυχραιμια 19/07/2013 21:59:17

      Αγαπητέ ψυχραιμία
      Προσωπικά το βλέπω λίγο διαφορετικά. Φασισμός είναι οτιδήποτε θέλει να μοι επιβληθεί με την βία. Φασίστας είναι όποιος θέλει να επιβάλει το γουσταρλίκι του με το "έτσι-θέλω". Φασίστας είναι όποιος επικαλούμενος το "δίκιο του" αγνοεί και το δικό μου δίκιο και το δίκιο του διπλανού μου και κυρίως το νόμο. Φασίστας είναι όποιος θέλει να με δείρει επειδή διαφωνώ μαζί του. Διότι ο νόμος είναι που στις δημοκρατικές κοινωνίες καθορίζει το "δίκιο". Η βία απ΄ όποιον κι αν ασκείται με τις προϋποθέσεις που ανέφερα είναι φασιστική.
      Ο φασισμός είναι η μεγαλύτερη κατηγορία στην οποία υπάγονται οι διαφόρων ειδών και χρωμάτων τραμπούκοι.
      Κι αν επιμένω προσωπικά να μιλάω για φασισμό όταν πρόκειται για παράνομη βία που ασκούν κομμουνιστές, αναρχικοί, ακροαριστεροί κλπ είναι για να ξέρουν και για να ξέρουμε ότι σε τίποτα δεν τους ξεχωρίζω από τους οποιουσδήποτε άλλους τραμπούκους. Φασίστες μαύροι, κόκκινοι, ροζ, πράσινοι το ίδιο μου κάνει. Ή μάλλον το ίδιο με χαλάει.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ firiki2010 20/07/2013 00:22:41

        Πολύ σωστά .

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 20/07/2013 12:39:21

      Λάθος! Οι κομμουνιστές δεν ιδρώνουν αν τους πεις έτσι. Αν τους εξομοιώσεις με τους αντίθετους πονάει όμως. Και αν πονέσουν με σκληρή κριτική, ή θα διορθωθούν (όσοι καταλαβαίνουν), ή θα επιτεθούν και θα εκτεθούν ακόμη περισσότερο βαίνωντας προς ολική απομόνωση από την πλειοψηφία της κοινωνίας που δε θέλει πόλεις καμμένες, μαγαζιά και οχήματα στις φλόγες. Δυστυχώς ξεχνάμε γρήγορα.

      • Δώρον Άδωρον avatar
        Δώρον Άδωρον @ Γεώργιος Τ. 20/07/2013 23:09:11

        Ευτυχώς που θυμάσαι εσύ, όσα και όπως σου συμφέρουν. Μιλάμε για κρίση σοφίας και παντογνωστίτιδας.

  20. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 19/07/2013 21:25:10

    Αυτός θα σας βάλει σε τάξη είτε το θέλετε είτε όχι.
    Αριστεροί επαναστάτες με παπούτσι αντίντας και κόκα-κόλα στο χέρι,κάντε στην άκρη...φτιάχνουμε κράτος

  21. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 19/07/2013 22:49:28

    H θεωρία των δύο άκρων είναι ολόσωστη και αποδεδειγμένη στην πράξη όσο και αν δεν αρέσει σε μερικούς.
    Ήδη ο Λαφαζάνης στο λογύδριο του δεν βρήκε μία λέξη καταδίκης των βιαιοτήτων.
    Στο μεταξύ στο Σύριζα γίνονται όλο και πιο καλά ρυθμισμένοι στο να δείχνουν κάθε μέρα μεμιάς όλα τα αρνητικά στοιχεία, όλο το ρεπερτόριο, του αριστερίστικου μορφώματος. Ο ένας( Λαφαζάνης) αρνείται να καταδικάσει τη βία και ο πρωταθλητής του πολιτικού σουσουδισμού σοβαροφανής Παπαδημούλης αποκαλεί περιφρονητικά τον Δένδια "επαρχιώτη δικηγόρο". Προφανώς μετά θα καμάρωνε για την εξυπνάδα του...
    Κόμμα αχαρμάς τραμπούκων, κοινών αντιδημοκρατών, πρωταθλητών του λαικισμού και επιφανών κλόουν.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Kώστας ΜΠ 19/07/2013 23:23:03

      Για να συμβάλλω :) κι εγώ λιγάκι στον εμπλουτισμό της θεωρίας θα μπορούσαμε να πούμε ότι από το ένα άκρο είναι όλοι οι φασίστες- μαυροι, κόκκινοι, ροζ πράσινοι και εμπριμέ- και το άλλο οι δημοκράτες. Ούτε αυτό βέβαια θα αρέσει στους θεωρητικούς του ενός άκρου, αλλά η ύπαρξη ενός άκρου εκτός από την λογική αντιβαίνει και στην φυσική :)

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Kώστας ΜΠ 20/07/2013 00:22:59

      Δηλαδή, @Kώστα ΜΠ, ο Παπαδημούλης, και το προοδευτικό Συριζαίικο,
      είναι ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ απέναντι στους μαχόμενους "επαρχιώτες δικηγόρους";
      Για τους οποίους υπαινίσσεται εμμέσως, πλην σαφώς,
      ότι είναι υποδεέστεροι, των συναδέλφων τους, της πρωτεύουσας ;
      Πέφτω από τα σύννεφα !!!!!

  22. arximidis avatar
    arximidis 19/07/2013 23:44:05

    Δυσκολεύουν τα πράγματα για τους πολιτικούς. Εκτός απ' τις ταβέρνες δεν θα μπορούν να επισκέπτονται ούτε τα νοσοκομεία και ποιός ξέρει τι ακόμα, όταν αρχίσουν οι κατασχέσεις σπιτιών υπέρ των δανειστών του Τσοχατζόπουλου...

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ arximidis 20/07/2013 23:11:13

      Όσο πάνε και πιο λαοφιλείς οι άτιμοι. Η αγάπη του κόσμου τους καταδιώκει

  23. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 20/07/2013 00:35:27

    Ό,τι θυμίζει το ''βαθύ'' ΠΑΣΟΚ είναι αποκρουστικό. Η επιλεκτική ευαισθησία σε θέματα βίας, είναι κοινωνικά καταδικαστέα. Όσο ορισμένα αυτονόητα πράγματα γίνονται αντικείμενο αναλυτικών (άνευ αποτελέσματος) συζητήσεων, προκαλούν κατακραυγή. Αν κάτι που πρέπει να γίνει, δεν γίνεται, εξαιτίας κάποιας μειοψηφικής ''αντίδρασης'' εγείρει αγανάκτηση (σαφώς όμως προκαλεί αγανάκτηση και η υποταγή των υπευθύνων λήψης της απόφασης στη μειοψηφική αντίδραση: επ' αυτού ουκ ολίγα τα παραδείγματα) . Όταν, η αποκλειστικότητα του ''δημοκράτη'' και του ''κοινωνικά ευαίσθητου'' αποτελεί προνομιακό πεδίο για όσους φέρουν την ''ταμπέλα'' του προοδευτικού, δημιουργούν άδικα ''ρατσιστικές'' συνθήκες. Για το λόγο αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να ''δει'' εξουσία.

    • Φρουρός avatar
      Φρουρός @ Κ.Π. 20/07/2013 02:58:33

      Ό,τι θυμίζει το ”ρηχό” ΠΑΣΟΚ των Βενιζέλου, Παπουτσή, Χριστοφιλοπούλου κλπ είναι... ελκυστικό;

      ΥΓ. Κοιμηθήκαμε μπλε, παιδιά, και ξυπνήσαμε πράσινοι...

      • Κ.Π. avatar
        Κ.Π. @ Φρουρός 20/07/2013 09:41:33

        Δεν έχεις άδικο.

  24. Ikaros avatar
    Ikaros 20/07/2013 01:58:13

    Είναι αστείο να βλέπεις τον εθνικιστικό οτινανισμό να εκτείνεται σε όλα τα μήκη και πλάτη. Όποιος λυπάται, που χτύπησαν τον Γεωργιάδη, ας κάνει έρανο να βοηθήσει την οικογενειακή του επιχείρηση ή ας πάει να τον προστατέψει ο ίδιος. Έφτασε αυτό το εμετικό τηλεβιζιονικό κατασκέυασμα, να γίνει Υπουργός. Ποιός ρε παιδιά; Το ΔΑΠιτάκι; Είμαστε καλά σε αυτή τη χώρα;. Καταλαβαίνω, οτι οι παλαιοί νεοδημοκράτες, που μετά το γύρισαν σε ΛΑΟΣ και τώρα παριστάνουν τους εθνικιστές με αμοιβαία δεξιά αισθήματα στον Άδωνη, έχουν χάσει τη μπάλα από τα χαστούκια που τους ρίχνουν τα κόμματα τους, αλλά ας προσπαθήσουν να κρατήσουν επίπεδο και το κεφάλι ψηλά. Εξάλλου, γνωρίζουν πολύ καλά, οτι άλλη θα ήταν η αντιμετώπιση του γεγονότος, αν οι αλήτες ήταν μέλοι της ΧΑ. Και ούτε είδα κανέναν να λέει φασίστα τον Άδωνι, όταν πρότεινε να πυρπολούμε βάρκες με λαθραίους ή για τοποθέτηση ηλεκτροφόρων φραχτών. Και όσο κάποιοι τρομοκρατούν με κουμμουνιστικά κονσερβοκούτια και αντισταλινικές κορώνες, τόσο αποκαλύπτεται η ανιδεότητα τους. Η συγκεκριμένη τρομοκρατία εφαρμόστηκε δύο φορές, και τις δύο φορές χύθηκε αθώο αίμα. Εδώ το αδιάφορο και κρατιστικό ΚΚΕ έχει αποσταλινοποιηθεί, εσείς ακόμη το μουστάκι του Στάλιν ξυρίζετε; Και ας μάθουν μερικοί επιτέλους, οτι η ΕΣΣΔ ήταν Σοσιαλιστική(κρατιστική γραφειοκρατική μέν), το λέει και το όνομα, όπως και ΚΑΘΕ πειραματικό καθεστώς τα τελευταία 200 χρόνια. Από του Μουσολίνι και Χίτλερ, μέχρι του Στάλιν και Μάο. Εν ολίγης, επειδή Μεταξάς, Παπαδόπουλος και σία ανήκουν το χώμα της μάνας Γής, προτείνω στο πάλαι-ποτέ "υπερπατριωτικό-μου φταίνε για όλα οι αριστεροί και Εβραίοι" μέτωπο να αντιληφθεί πως η αποχουντοποίση, δεν έγινε ποτέ... και νοών...νοείτω ..

    ΥΓ: Αν είναι να κατηγορηθεί ο Σύριζα, ξεκινήστε με την υπερασπίστρια βιασμού. Μετά, βάλτε την στη θέση του Μπουμπούκου, στο ίδιο περιστατικό και κρίνετε ξανά το περιστατικό με τα νέα δεδομένα. Προσπαθείτε να μην επηρεαστείτε από το φύλο της και δείξετε ευαισθησία, υποθέστε οτι είναι άντρας εν ανάγκη. Θα λέγατε τα ίδια; Εγώ πάντως ναι και πολύ χειρότερα.

  25. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 20/07/2013 02:04:05

    Είναι λάθος η επιλογή του άδωνι. Από πολλούς θεωρείται προκλητικός, απο άλλους αστείος ή και πολύ χειρότερα......

    Δεν υπήρχε κάποιος άλλος σοβαρός άνθρωπος να αναλάβει την θέση;

    Η επίθεση βέβαια που δέχτηκε είναι απαράδεκτη.

    Αλλά αν ήταν κάποιος άλλος υπουργος δεν θα γινόταν καν επίθεση. Ο άδωνις ακόμη και πολλων δεξιών έχει καταφέρει να σπάσει τα νεύρα. Μα πως τα καταφέρνει;

    • kerbit avatar
      kerbit @ Γιώργος Αχαιός 20/07/2013 10:48:01

      Δική σου άποψη. Προσωπικά θεωρώ ότι έπρεπε να έχουμε ακόμα 10 τέτοιους στην κυβέρνηση και ακόμα 10 Βορίδηδες.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ kerbit 20/07/2013 23:49:44

        1)Δεν είναι μόνο δική μου άποψη. Αυτός τις έφαγε κι όχι άλλος. Αυτός διεγείρει λοιπόν άσχημα τα πλήθη. Το ότι έχει σπάσει τα νεύρα και δεξιών είναι επίσης γεγονός. Ξέρω πολλούς.

        2)Μην βάζεις στα ίδια βορίδη και άδωνι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιώργος Αχαιός 20/07/2013 12:42:49

      Μιλάει πολύ και δυνατά. Όσο να είναι δοκιμάζει νεύρα...

  26. kerbit avatar
    kerbit 20/07/2013 10:47:25

    Λάθος η επιλογή του τίτλου. Όποιος αντιμετώπισε έστω μια φορά τους "διαδηλωτές" ξέρει ότι είναι απλά κότες που ορμάνε 10 εναντίον 1 φραστικά ή με μπουνιές. Και βαφτίζουν το μπουνίδι "πολιτικό ξύλο". Φτάνει πια με την ενοχική δεξιά.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kerbit 20/07/2013 12:43:54

      Και μετά αρνούνται την άσκηση βίας. Κότες, δειλοί και ψεύτες.

  27. Αθανάσιος avatar
    Αθανάσιος 20/07/2013 13:39:43

    Διαβάζοντας το άρθρο και τα σχόλια μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες.
    1. Συμφωνούμε νομίζω όλοι ότι Συριζαίικος δάκτυλος ήταν πίσω απο όλα αυτά.
    2. Είναι σαφές ότι ο Συριζα δεν είναι μέλος του "Δημοκρατικού τόξου", οπότε ας δούμε και ποιά αλλά κόμματα επίσης δεν είναι μέλη για να ξέρουμε γιατί μιλάμε.
    Η Χρυσή Αυγή σαφώς και δεν είναι μέλος όπως και το ΚΚΕ και οι ΑΝΕΛ. η ΔΗΜΑΡ είναι και δεν είναι (εξαρτάται με ποιόν Δημαρίτη μιλάς).
    Οπότε που καταλήγουμε. Ότι τα μοναδικά μέλη του δημοκρατικού τόξου είναι η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.
    Χμ εδω κάτι δεν μου κολάει. Το ΠΑΣΟΚ μέχρι λιαν προσφάτως δεν έλεγε ότι η Δεξιά δεν έχει και πολύ σχέση με την Δημοκρατία; Για του λόγου το αληθές μια βόλτα στον ιστοχώρο του Πασοκ να κάνεις εκεί είναι αναρτημένα όλα τα κείμενα τους.
    Οπότε εδώ τι έχουμε; Το ένα απο τα δύο μέλη του "Δημοκρατικού τόξου" θεωρεί ότι το άλλο μέλος δεν είναι και τόσο.... Δημοκρατικό.
    Και βέβαια σαν κερασάκι στην τούρτα και σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις τα δυο μέλη του "Δημοκρατικού τόξου" μετα βίας πιάνουν 35%, οπότε να συμπεράνουμε ότι το 65% του Ελληνικού λαού είναι κοντά ή φίλα προσκείμενο στο "αντιδημοκρατικό τόξο";
    Τώρα γιατί έγραψα όλο αυτο το σχόλιο.
    Γιατί τα πράγματα εξω δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται εκ πρώτης όψεως.
    Οπότε πριν ρίξουμε το ανάθεμα και ξεμπλέξουμε ας το σκεφτούμε λίγο περισσότερο.

    • sender avatar
      sender @ Αθανάσιος 20/07/2013 14:48:31

      Η έννοια της Δημοκρατίας σήμερα,έχει πολλαπλή χρήση,κακοποιείται κυρίως από αυτούς,που πρώτοι την κατήργησαν.Στην Ελλάδα εξάλλου είσαι ο,τι δηλώσεις.Η πλειοψηφία των ψηφοφόρων,ακολουθεί συνθήματα,είναι πολιτικά αγράμματη και επιπόλαιη στις επιλογές της.Και οι άριστοι της κοινωνίας,συχνά σνομπ, είναι χαμηλών τόνων και η φωνή τους αδύναμη.Γι'αυτό,θα ζούμε,για πάντα,μέσα στον χυδαίο θόρυβο.

  28. arximidis avatar
    arximidis 20/07/2013 14:41:59

    Αγαπητέ Αθανάσιε περίεργο. Κι εγώ τα ίδια με σένα σκέφτομαι.

  29. τέστε avatar
    τέστε 20/07/2013 18:18:26

    Συλλήψεις γίνανε? ΟΧΙ !
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ...και αύριο πάλι τα ίδια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.