#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/06/2010 11:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επίδειξη τουρκικής σημαίας και στο …Ιόνιο



«Κίνηση με πολλαπλές ερμηνείες θεωρείται η απόφαση της Τουρκίας να πραγματοποιήσει ανθυποβρυχιακή άσκηση στα δυτικά της Κεφαλονιάς (σε διεθνή ύδατα αλλά εντός του FΙR Αθηνών), κατά την επίδειξη σημαίας που έχει ξεκινήσει στολίσκος πέντε τουρκικών πολεμικών πλοίων στη Μεσόγειο από τις αρχές Μαΐου. Σύμφωνα μάλιστα με στρατιωτικές πηγές, η Άγκυρα δείχνει με τον τρόπο αυτόν ότι αποτελεί σημαντική ναυτική δύναμη στη Μεσόγειο, ενώ στέλνει μήνυμα στο ΝΑΤΟ ότι ακόμη και σε περιόδους δύσκολης οικονομικής συγκυρίας η ίδια είναι αξιόπιστος σύμμαχος που μπορεί να αναλάβει κρίσιμες αποστολές».

(Από  Το ΒΗΜΑ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. γιαννης αγιαννης avatar
    γιαννης αγιαννης 24/06/2010 11:51:41

    30 f16 fantom παραχωρει η τουρκια στην αλβανια. ηδη εκπαιδευει αλβανους κατσαπλιαδες...και προσπαθει να τους κανει πιλοτους.....απο αριστερα θα γινει το πεσιμο...εμεις καταργουμε και κλεινουμε τα στρατοπεδα της ηπειρου.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ γιαννης αγιαννης 24/06/2010 12:01:48

      Τα F-16 δεν είναι Φάντομ.
      Η Πολεμική αεροπορία της Αλβανίας (χα,χα,χα,χα) αντιστοιχεί σε 4 Πολεμικές εξόδους από τον ΄Αραξο ή την Μίκρα.
      Ας τους εκπαιδεύσουν όσο γουστάρουν τα μογγολοειδή.
      Εξάλου αυτά τα εκπαιδεύουμε εμείς 30 χρόνια. Θα χρειαστούμε ξεμούδιασμα πάνω από τα βουνά της Πίνδου, χα,χα,χα,χα.Όλο πάνω από το Αιγαίο δεν λέει, χα, χα, χα χα.
      Στην ξηρά θα τους αναλάβουν τα τσομπανόσκυλα, χα,χα,χα,χα...

      • man8os avatar
        man8os @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 12:26:56

        Μη γελας καθολου. Το διπλο πεσιμο ειναι αυτο που με κανει να τρεμω. Ενω παιζει 50-50 να κρατησουμε το ανατολικο συνορο, κατι ξυπολιτοι να επιτηθονται απο το Βορρα. Πολυ ασχημο σεναριο.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 12:31:30

        Δεν γελάω.
        Κλαίω από τα γέλια.
        Χα,χα,χα,χο,χο,χο,χι,χι

        Όλος ο Αλβανικός στρατός(χα,χα,χα) μία διλοχία καταδρομέων.
        Φαήλο;

      • man8os avatar
        man8os @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 12:37:25

        Ακομα και 30,000 να ειναι οταν οι Τουρκοι θα επιτηθενται με 500,000 αυτοι οι 30,000 μπορουν να κανουν μεγαλη ζημια. Ειτε ναα κρατησουν πολιτιμες εφεδρειες μας ειτε αν πονταρουμε λαθος και τους στειλουμε ολους στο ανατολικο μετωπο να μπουν στα Γιαννενα. Ειτε αν παμε να κανουμε εκδρομη στην Αλβανια με τον στρατο να μην προλαβουμε να κρατησουμε τα στενα της Κομοτηνης.
        Σε καθε περιπτωση δεν πρεπει να αφησουμε την Τουρκια να βρει συμμαχους στα βορρεια συνορα μας. Ειναι πολυ κρισιμο.

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 12:41:18

        Τουρκο-αλβανική στρατ. συνεργασία
        Πρόκληση για την Ελληνική ασφάλεια

        http://www.enkripto.com/2010/03/blog-post_8164.html

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 12:56:09

        Μάνθο.Τις τέςσσερις πολεμικές εξόδους, κάντες 6.
        Συνεχίζω να κλαίω από τα γέλια. Για την περικύκλωση έχεις δίκαιο. Αλλά 1000-1250 Τούρκοι στα βουνά της Πίνδου είναι ανέκδοτο μεγαλύτερο από το Αλβανός στρατιώτης(τι γράφω ΄Κύριε;).
        Καλά δεν βλέπετε τι τραβάνε 50.000 μογγολειδή στο Κουρδιστάν από τους ξυπόλητους; Ο πολύς Ερντογάν παρακολουθούσε σκυφτός την ενημέρωση των πεντάστερων, μην φάει καμμία αδέσποτη, χα, χα, χα.
        Σοβαρευτείτε όλοι. Ο κίνδυνος δεν είναι οι πολεμικές δυνάμεις Αλβανίας(χα,χα,χα,χα) και Τουρκίας(α χα, χα, χα).
        Ο κίνδυνος είναι η απίθανη βλακεία και η παντελής απουσία σχεδιασμού της Ελλάδας. Να ρωτήσετε και κανέναν κανονικό στρατιωτικό.Από αυτούς που υπηρετουν εννοώ.

      • man8os avatar
        man8os @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 13:12:07

        Μιλαω με στρατιωτικους αναλυτες και ειναι αισιοδοξοι. Μου λενε για το ισσοδυναμο τετελεσμενο και τα λοιπα.
        Αν ομως εχεις αδυναμη πολιτικη ηγεσια, χαμηλο ηθικο και κακιστη στρατιωτικη ηγεσια τοτε ειλικρινα δεν ξερω. Αυτα φαινονται μονο στη μαχη. Και εξαιτειας ολων αυτων των μειωνεκτηματων πιστευω οτι η διπλοματια ειναι το ατου της Ελλαδας, δηλαδη να μπουμε στην μαχη εχοντας εξουδετερωσει οσα περισσοτερα πλεονεκτηματα του αντιπαλου μεσω της διπλωματιας. Οτι και να μου πειτε δεν εμπιστευομαι τον Ελληνικο στρατο οτι μπορει να τα βγαλει περα.Ακομα και αν καταφερουμε στους Τουρκους διπλασιες απωλειες σε υλικο και εμψυχο δυναμικο αυτοι μπορουν ανετα-προσεξε την λεξη-να νηκησουν.
        Η μονη λυση αυτη την στιγμη ειναι να φυγουν οι κρετινοι απο την πολιτικη ηγεσια, να καταρτιστει σχεδιο και να πονταρουμε στην διπλοματια.

      • hotdog avatar
        hotdog @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 13:16:25

        Άργησε να περάσει το σχόλιο. Για τα fantom F5 εννοούσα.

      • man8os avatar
        man8os @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 13:50:43

        ΒΡΑΧΕ,
        Η Αλαβανια δεν εχει ναυτικο. Η αεροπορια ειναι για κλαματα και τα τεθωρακισμενα ελαχιστη σημασια εχουν στο τοπιο της Ηπειρου-Αλβανιας. Επισης η Αλαβανια δεν εχει πολλα. Η Απειλη ερχετε απο τους 30,000 κακους πεζους της οι οποιοι μπορουν να μας καθυστερησουν μεχρι και 15 μερες ε περιπτωση διμετωπου πολεμου. Και αυτες οι 15 μερες για μενα ειναι πολιτυμες δεδομενου οτι ενας Ελληνοτουρκικος πολεμος μπορει να κρατησει απο 2-20 μερες.

      • καπελωμα τζι αρ avatar
        καπελωμα τζι αρ @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 23:32:11

        Η Αλβανική Αεροπορία είμαστε εμείς.
        Σε περίπτωση που γίνει κάτι πέφτει σε εμάς η ευθύνη ασπο το ΝΑΤΟ να καλύψουμε το χώρο.
        Άσχετο με αυτά θα πω τη κακία μου.
        Ως αναφορά την Αργεντινή, για να καταλάβετε τη πραγματική υπόσταση αυτής της χώρας, η Αλβανία έχει περισσότερη αεροπορία απο οτι η Αργεντινή το καιρό των Φώλκλαντς το 1984, και εως τώρα δεν έχει κάνει και καμιά τρελή βελτίωση.
        Αυτά για τους αριστερολάγνους και τους Μαραντόνες τσάμπα μάγκες κοπριοβοσκούς της στάνης που λέγεται Αργεντινή.

    • hotdog avatar
      hotdog @ γιαννης αγιαννης 24/06/2010 12:43:03

      Σωστά σου λέει ο βράχος: Η αλήθεια είναι πως έχει παραχωρήσει μια μοίρα με 24 fantom (Φ5) στην Αλβανία , 1 ή 2 υποβρύχια, έχει αναβαθμίσει μια Αλβανική ναυτική βάση για να μπορεί να δέχεται υποβρύχια & πιθανόν και αεροσκάφη. Ως αντάλλαγμα η Αλβανική πλευρά τους δέχεται για περιπολίες με φρεγάτες στην Αδριατική στα ύδατα τους και "παίζει" μια δύναμη για 1000 με 1400 Τούρκους πεζοναύτες στη περιοχή.

      • man8os avatar
        man8os @ hotdog 24/06/2010 12:45:26

        Δε θελουμε μια Τουρκικη ισχυρη στρατιωτικη δυναμη στα βορειοδυτικα. Ειναι τεραστια απειλη σε περιπτωση πολεμου.

      • hotdog avatar
        hotdog @ hotdog 24/06/2010 13:17:02

        Άργησε να περάσει το σχόλιο. Για τα fantom F5 εννοούσα πριν.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ hotdog 24/06/2010 13:27:50

        Λοιπόν για να καταλαβαινόμαστε:
        Φάντομ είναι μόνο τα F-4 (Phantom).
        Τα F-16 είναι Fighting Falcons, τα F-5 είναι Freedom Fighters,
        τα F-15 είναι Eagles, τα F-104 είναι Starfighters.
        Καλή η πλάκα , αλλά να ενημερωνόμαστε. Πάντως όχι από τον Βερύκιο.

  2. γιαννης αγιαννης avatar
    γιαννης αγιαννης 24/06/2010 12:40:43

    πανω απο 600 τουρκοι στρατιωτικοι..αξιωματικοι και εκπαιδευτες παραμενουν στην φυρομ εδω και δυο χρονια...παραδιδοντας μαθηματα πολεμου στους γυφτοκομιτατζηδες.

    • man8os avatar
      man8os @ γιαννης αγιαννης 24/06/2010 12:43:31

      Η μηπως μαθηματα αανταρτοπολεμου στους εκει Αλβανους?

      • γιαννης αγιαννης avatar
        γιαννης αγιαννης @ man8os 24/06/2010 12:47:44

        παιζει πολυ αυτο..

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 24/06/2010 12:50:34

        Ετσι νομιζω οτι συμβαινει... Αν δεν κανουμε κατι εμεις, συντομα (σε 20 χρονια ισως) θα γινει η Μεγαλη Αλβανια, ενα ισχυρο κρατος (Μαφιοζικο και βιαιο αλλα ανοργανωτο) το οποιο θα το ελεγχει η Τουρκια. Πρεπει να τους σπασουμε οσο εχουμε εκομα την δυναμη και να αφησουμε την ΜΚΟ εξωτερικη πολιτικη.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ man8os 24/06/2010 12:53:34

        Η Τουρκία στη Φύρομ με τους Αλβανούς παίζει παιχνίδι, όχι με τους Σλαβομακεδόνες.

    • καπελωμα τζι αρ avatar
      καπελωμα τζι αρ @ γιαννης αγιαννης 24/06/2010 23:37:54

      Στη ΦΥΡΟΜ έχει πολλούς κάδους για πλύσιμο και ρούχα.
      Τα φέρνουν απο το Αφγανιστάν και τα πλένουν στη ΦΥΡΟΜ.
      Μετά τα δίνουν στην Αμερική να δει αν είναι τρύπια και μετά η Αμερική τους τα ξαναδίνει πίσω στη ΦΥΡΟΜ κι απο εκεί ξανά στο Αφγανιστάν. Έρχεται που και που και καμιά Γερμανίδα πούτσφραου LOL να δεί αν καθαρίζουν καλά. Στο όνομα της είναι η εταιρία καθαρισμού.

      ο κόσμος το χει τούμπανο...κτλπ κτλπ

      • καπελωμα τζι αρ avatar
        καπελωμα τζι αρ @ καπελωμα τζι αρ 24/06/2010 23:41:23

        παίζει βέβαια να μάλωσε ο Τούρκος οδοκαθαριστής μαζί τους για τα ποσοστά του επειδή δεν τον αφήνουν πια να καθαρίζει εκεί γύρο. Έχει και παιδιά να θρέψει.

  3. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 24/06/2010 14:25:03

    Μην γελατε καθολου για τα τεκταινομενα στο Ιονιο και την Αλβανια.
    Ο κινδυνος δημιουργιας επεισοδιων ταυτοχρονα στο Αιγαιο και στο Ιονιο ειναι υπαρκτος! ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ.
    Υπαρχει, ομως και ενα σοβαρο ερωτημα: η ελληνικη αντικατασκοπια, εφ οσον υπαρχει, ειχε αντιληφθει αυτες τις κινησεις και οι αρμοδιοι υπουργοι τι ειδους ενεργειες εκαναν για την αποτροπη αυτου του κινδυνου;

    • man8os avatar
      man8os @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 24/06/2010 14:46:38

      Ειναι γνωστα αυτα απο τον Μαρτιο τουλαχιστον. Τοτε τα πληροφορηθηκα εγω. Δεν μπορει η αντικατασκοπια να μην τα ξερει τουλαχιστον απο περισυ.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ man8os 24/06/2010 14:53:45

        Τοτε τα εγραψαν οι εφημεριδες
        Τωρα που το σχεδιο ενεργοποιειται τι θα κανουμε;

    • Σαος avatar
      Σαος @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 24/06/2010 19:23:50

      Αγαπητέ Ρήγα, τι εννοείς μέχρι το τέλος του μήνα;

      • καπελωμα τζι αρ avatar
        καπελωμα τζι αρ @ Σαος 24/06/2010 23:46:11

        μάλλον εννοεί τα μπανια του λαού αλλά αφού σάλιο μηδέν μας τέλειωσαν τα μπάνια.

  4. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 24/06/2010 14:33:31

    Μήπως μια καλή αντίδραση απο πλευράς Ελληνικού Κράτους , θα ήταν ο άμεσος επαναπατρισμός όλων των Αλβανών που βρίσκονται στη χώρα μας και η περιφρούρηση επιτέλους των συνόρων μας , ώστε να μην αποτελούμε πλέον ξέφραγο αμπέλι;

    • man8os avatar
      man8os @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 24/06/2010 14:47:21

      Δημιουργια κρισεως στην περιοχη. Ειναι το καλυτερο δυνατο.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 24/06/2010 14:57:30

      Δεν ειναι και τοσο ευκολο!!! Τα νησια του Ιονιου ειναι γεματα Αλβανους και οχι μονο. Το ιδιο γινεται σε Αχαια, Ηλεια, Μεσσηνια.

      • DOC avatar
        DOC @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 24/06/2010 15:31:45

        Έχεις δίκιο ΡΗΓΑ για τα νησία του Ιονίου και την Πελοπόννησο. Οι περισσότεροι Αλβανοί (και Βούλγαροι) είναι όντως σε Αχαϊα,Ηλεία και Μεσσηνία. Ειδικά στους δύο πρώτους όπου οι νομάρχες και οι περισσότεροι δήμαρχοι είναι χρόνια στην ίδια θέση και,φυσικά,"προοδευτικοί",όπως λένε και οι ίδιοι,πασόκοι. Αλλά μη νομίζεις ότι και οι έλληνες είναι καλύτεροι εκεί. Αν μπορέσεις,πήγαινε μια βόλτα να δεις τί σημαίνει Ελληνάρας. Γι'αυτό το λόγο,ενώ είναι εδάφη πλούσια,παραλίες φοβερές και θα μπορούσαν αυτοί οι δύο νομοί να είναι "υπερδυνάμεις",από πλευράς ανάπτυξης,είναι τελευταίοι. Η Γαύδος,στην Κρήτη,έχει περισσότερη ανάπτυξη που λέει ο λόγος.
        Αυτοί οι δύο νομοί,ειδικά,νομίζεις ότι είναι στρατόπεδα συγκέντρωσης παλιανθρώπων.
        Τόση παλιανθρωπιά,φρου-φρου κι αρώματα και βλακεία ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο,δεν πρέπει να υπάρχει αλλού στην επαρχία. Γιατί,ως γνωστόν,τα πρωτεία τα έχει η Αθήνα,κάκα τα ψέμματα.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 24/06/2010 19:27:31

        @DOC

        Μην ανησυχεις εχω ιδια αντιληψη της καταστασης περισσοτερα εδω δεν θελω να πω εδω. Παντως συμφωνω απολυτα με οτι γραφεις.

    • καπελωμα τζι αρ avatar
      καπελωμα τζι αρ @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 24/06/2010 23:48:20

      δε χρειάζεται επαναπατρισμός
      μόνο μια ΣΔΟΕ στους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ που ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ και το ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ να ελέγξει αν είναι νόμιμοι και θα επαναπατριστούν όλοι μόνοι τους. Οι δε υπόλοιποι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΜΉΝΥΜΑ.

  5. Rager avatar
    Rager 24/06/2010 15:43:18

    ΤΟΥΣ ΤΑΪΖΟΥΜΕ,ΤΟΥΣ ΠΟΤΙΖΟΥΜΕ... ΣΤΙΣ 21-27/7/10 ΕΙΝΑΙ Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΕ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΕΙΤΕ..ΑΠΟ ΤΟ PC ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΑΓΚΙΕΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...!!!

    • καπελωμα τζι αρ avatar
      καπελωμα τζι αρ @ Rager 24/06/2010 23:51:07

      τους Σαμαράδες τους βενιζέλους, τους ΓΑΠμ, τους Προέδρους της Δημοκρατίας γι αυτό τους πληρώνουμε, σαν τι να κάνει ο λαός μονάχος του αν όλοι αυτοί κοιμούνται.
      Δε βλέπεις? Κοτζάμ βόμβα το καημένο το Χρυσοχοίδη..έχει και παιδιά να μεγαλώσει ο άνθρωπος (οχι ακόμα αλλά το σκέφτεται, είπε ο ίδιος)

  6. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 15:43:59

    Eπανέρχομαι χωρίς αστεία.
    Κύριοι και κυρίες. Οι Ελληνικές Ένοπλές Δυνάμεις είναι απολύτως ικανές να προασπίσουν την Ελληνική επικράτεια.Από την Πίνδο μέχρι την Γαύδο και από το Διδυμότειχο μέχρι το Καστελόριζο.
    Αν ΔΕΝ είχαν την δυνατότητα να είστε απολύτως ΄βέβαιοι ότι τα Μογγολοειδή και τα τσιράκια τους θα είχαν κάνει ήδη την κίνησή τους.Να είστε απολύτως βέβαιοι.
    Επίσης να είστε βέβαιοι, ότι δεν τίθεται θέμα ετοιμότητας και σχεδιασμού από την άποψη των Ενόπλων Δυνάμεων. Οι Ένοπλες Δυνάμεις θα κάνουν το καθήκον τους στο ακέραιο.
    ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ δοθεί εντολή.
    Σήμερα, με επικεφαλής παχύδερμα,δωσίλογους και προδότες, το πρόβλημα δεν είναι τι θα κάνουν οι Ένοπλες Δυνάμεις σε κατάσταση κρίσεως. Σήμερα το πρόβλημα είναι τι εντολές θα πάρουν. Κατανοητόν;
    Με τα καθάρματα τους προδότες που ,δυστυχώς, έχουν ακόμα τις τύχες του τόπου στα χέρια τους, δεν είμαι καθόλου βέβαιος για τις διαταγές...

    • man8os avatar
      man8os @ ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 15:54:26

      Βραχε,
      Καθαρματα ειναι και αυτοι στο ΥΠΕΘ. Οσο μας διοικουν τα καθαρματα εχω αμφιβολιες. Το φιασκο στο Αβερωφ και πολλα αλλα μικρα επεισοδια μου δειχνουν χαμηλο ηθικο.( Κατι σκανδαλα με προμηθειες, κατι ηλιθιες παραγγελειες εξοπλισμου, κατι με την κακιστη πολιτικη ηγεσια που διοριζει μονο οσους ειναι στο εκαστοτε κυβερνητικο κομμα.)

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 24/06/2010 15:57:59

        Μην χολοσκάς. Σε περίπτωση ανάγκης, να σε πληροφορήσω, η πρωτοβουλία κινήσεων ανήκει στον διοικητή πεδίου.
        Χαμηλό ηθικό δεν υπάρχει.Υπάρχει προβληματισμός.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 24/06/2010 16:01:36

        Μακαρι. Αν και δεν μπορω να καταλαβω κατι. Γιατι των αρχηγο των ενοπλων δυναμεων να τον διοριζει η πολιτικη ηγεσια?

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 24/06/2010 16:03:14

        Γιατί είναι υφιστάμενος της σε κατάσταση ειρήνης.Δημοκρατία έχουμε.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 24/06/2010 16:05:05

        Φυσικα και ειναι ιφυσταμενος, αλλα πρεπει να ειναι αποδεδειγμενα ικανος οχι πολιτικα αρεστος. Βασικα , στις αλλες χωρες του ΝΑΤΟ τι ισχυει?

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 24/06/2010 16:10:47

        Η εκάστοτε στρατιωτική ηγεσία διορίζεται από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία. Το θέμα στην Ελλάδα είναι τα κριτήρια επιλογής...

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 24/06/2010 16:17:52

        Αυτο λεω. Κατι πρεπει να γινει για αυτο. Δεν γινετε να βαζεις τον φιλο σου. Γιατι στο 80% των περιπτωσεων ο φιλος αποδεικνυετε λιγος σε καταστασεις αναγκης.

  7. Rager avatar
    Rager 24/06/2010 15:55:44

    ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΑΛΒΑΝΙΚΟ". ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΟΤΣΑΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: Cameri dita po afron... ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ (ΠΑΝΤΟΥ).!!! ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΡΑΦΟΥΝ!!! ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ...

  8. Ιθαγεννής avatar
    Ιθαγεννής 24/06/2010 17:04:02

    Factorx: σε παρακαλώ άλλαξε ψευδώνυμο, επιεδή χρησιμοποιείε το ίδιο παλιός σχολοαστής του antinews

  9. DOC avatar
    DOC 24/06/2010 20:15:02

    Φίλε RAGER έχεις δίκιο. Έχω δει όλους αυτούς τους χάρτες. Και τους αλβανικούς και τους βουλγάρικους και των σκοπίων (ειδικά εκεί,κυκλοφορούσαν κάτι περίργοι χάρτες από εποχής της ενωμένης γιουγκοσλαβίας).
    Που λέει ο λόγος,τα σύνορα της Ελλάδας είναι από τη Λαμία και κάτω. Από Λαμία και πάνω είναι τα σύνορα της αλβανίας,των σκοπίων και της βουλγαρίας.

  10. JOHN avatar
    JOHN 24/06/2010 20:49:27

    Αυτοι καλα μας περικυκλωνουν!Εμεις οχι μονο δεν χρησημοποιησαμε τους Κουρδους για αντιπερισπασμο,αλλα τους παραδωσαμε και τον Οτσαλαν!!!!!!

  11. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 24/06/2010 21:01:46

    Αδερφέ όχι "εμείς".Το παχύδερμο.
    Το παχύδερμο δεν είναι εμείς. Να διορθώσεις πάραυτα, γιατί θα χαλάσουμε τις καρδιές μας.

  12. Greco avatar
    Greco 24/06/2010 23:54:35

    Οι αλβανοι τα χουν βει σκουρα με τους βορειοηπειρωτες που με νυχια και δοντια προσπαθουν να σωσουν ο,τιδηποτε σωζεται εκει περα απτην αλβανικη αρπακτικοτητα.Παιζουν τεραστια συμφεροντα στη βορεια ηπειρο και ειδικα στη θαλασσογραμμη,γιατι ειναι φιλετο φγια την τουριστικη αναπτυξη.Τα περισσοτερα χωραφια εκει ομως ανηκουν στους Ελληνες και οι Αλβανοι προσπαθουν να τους τα αρπαξουν

    Η τουρκικη παρουσια στην περιοχη μονο καλη δεν μπορει να ναι για τα ελληνικα συμφεροντα,καθως ειναι πολυ πιθανο οι αλβανοι να υιοθετησουν τις "τουρκικες" μεθοδους,που ολοι ξερουμε ποσο ευγενεις και διπλωματικες
    ειναι

    η αρση του εμπολεμου με την αλβανια,με κυριους υπευθυνους τον παπουλια και τον αντρεα παπανδρεου,ηταν εγκληματικη.Οπως και η διακηρυξη οτι δεν διεκδικει η ελλαδα τη βορεια ηπειρο(παλι ο αντρεας λησμονησε τον πατερα του που φωναζε οτι βορειοηπειρωτικο υπαρχει και θα υπαρχει)

    Ειναι στρατηγικης σημασιας περιοχη και ακρως σημαντικη για τη διαφυλαξη των ελληνικων συνορων και απο γεωγραφικη αποψη.Να δουμε,ετσι οπως τα καταφεραμε,τι θα κανουμε που ηρθαν και οι τουρκοι...

  13. st.takis avatar
    st.takis 25/06/2010 20:38:47

    ΤΟΥΡΚΟΑΛΒΑΝΟ ΦΥΛΕΥΕ ΚΑΙ ΚΏΛΟ ΦΥΛΑΓΕ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.