#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/05/2012 18:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επέστρεψε στη ΝΔ η Ντόρα - έντονες διεργασίες στην Κεντροδεξιά



(Ανανεωμένο) Ανακοινώθηκε επισήμως η συστράτευση της Ντόρας Μπακογιάννη με τη ΝΔ.

«Μπροστά στον κίνδυνο για την Ελλάδα πρέπει να παραμερίσουμε τις διαφορές μας», ανέφερε η κ. Μπακογιάννη, ενώ από την πλευρά του ο Αντώνης Σαμαράς είπε: «Μας ενώνει ο κοινός αγώνας. Να βγει η Ελλάδα από την κρίση και το αδιέξοδο». Ο Αντώνης Σαμαράς υπογράμμισε επίσης ότι δεν πρέπει να αφήσουμε τις δυνάμεις του τυχοδιωκτισμού και του λαϊκισμού να επικρατήσουν στη χώρα. «Απέναντί μας έχουμε τις συνιστώσες της οπισθοδρόμησης και της συντήρησης» ανέφερε χαρακτηριστικά, λέγοντας ότι η πρόσκληση για συστράτευση παραμένει ανοικτή.

Καταλήγοντας ο κ. Σαμαράς καλωσόρισε την κ. Μπακογιάννη και τόνισε πως «το στοίχημα της ενότητας δεν τελειώνει εδώ», αφήνοντας αιχμές κατά του ΛΑΟΣ, χωρίς να τον κατονομάσει: «Ορισμένες ηγεσίες αντιμετώπισαν την πρόσκλησή μας με μικροκομματικές εμμονές» ανέφερε.

Προηγουμένως η Δημοκρατική Συμμαχία αποφάσισε την αναστολή της λειτουργίας της , προκειμένου να καταστεί εφικτή η κοινή κάθοδος του κόμματος με τη ΝΔ στις εκλογές της 17ης Ιουνίου. Πρόκειται για απαραίτητη κίνηση ώστε να μην υπάρχει κανένα τυπικό κόλλημα στη χορήγηση του μπόνους των 50 εδρών που προβλέπει ο εκλογικός νόμος για το κόμμα που θα έρθει πρώτο στις εκλογές.

Η κ. Μπακογιάννη θα τοποθετηθεί επικεφαλής του Επικρατείας της ΝΔ,  κ. Μαρκογιάννακης θα τοποθετηθεί σε εκλόγιμη θέση στα Χανιά, ο κ. Αυγενάκης στο Ηράκλειο, ενώ ο κ. Κοντογιάννης, ο οποίος ήταν υποψήφιος με τη ΔΗΣΥ στη Β’ Αθήνας, θα επιστρέψει σε εκλόγιμη θέση στο γαλάζιο ψηφοδέλτιο της Ηλείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύονται στον Τύπο η συμφωνία καθυστέρησε λόγω της ... επιχορήγησης των κομμάτων από τον κρατικό προϋπολογισμό βάσει του εκλογικού αποτελέσματος.

Η κρατική επιχορήγηση φαίνεται να ήταν και το “κλειδί” στις μυστικές διαπραγματεύσεις   της ΝΔ με τον ΛΑΟΣ, αλλά τελικά η πόρτα της συνεργασίας δεν άνοιξε . Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Καρατζαφέρης απαίτησε από τον Αντώνη Σαμαρά να ενταχθούν σε εκλόγιμες θέσεις 18 στελέχη του και να λάβει το 25% της κρατικής χρηματοδότησης (ήτοι 500 χιλιάδες ευρώ).

Αναβρασμός στο ΛΑΟΣ

Με μια αιχμηρή δήλωση απάντησε από την πλευρά του ο ΛΑΟΣ στη νέα πρόσκληση του Αντ. Σαμαρά για συστράτευση των κεντροδεξιών δυνάμεων, κατηγορώντας τον ότι μεθοδεύει αποστασίες από κόμματα του χώρου.

«Ο κ. Σαμαράς που έφερε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού με την εμμονή του για πρόωρες εκλογές προκειμένου να αναρριχηθεί στην πρωθυπουργία, καλεί σε πανστρατιά πολιτικά στελέχη που ο ίδιος εξεδίωξε προ μηνών, μεθοδεύοντας ταυτοχρόνως αποστασίες από κόμματα που αρνούνται να προδώσουν, αρχές και αξίες», αναφέρει ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του ΛΑΟΣ.

«Με ψευδείς διαρροές στην ημερήσια διάταξη των επιτελών του και με «ψάρεμα» στις λίστες άλλων κομμάτων, δεν επιτυγχάνει πανστρατιά αγωνιστών, αλλά προδοτών. Ο τόπος σήμερα δεν έχει ανάγκη από Εφιάλτες, αλλά από μαχητές», καταλήγει η ανακοίνωση.

Στο στρατόπεδο του κόμματος επικρατεί την ίδια ώρα αναβρασμός, μετά την απόφαση για μη συστράτευση με τη ΝΔ. Πρώην βουλευτές του κόμματος, μεταξύ των οποίων οι κ.κ. Αθ. Πλεύρης, Κ. Κιλτίδης και Κυρ. Βελόπουλος, έχουν καταστήσει σαφές ότι διαφωνούν με την απόφαση του προέδρου και έχουν αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο προσχώρησή τους στη ΝΔ.

Σε δηλώσεις του σήμερα στους δημοσιογράφους ο Κυριάκος Βελόπουλος ανακοίνωσε ότι τις επόμενες μέρες θα κοινοποιήσει την απόφαση αποχώρησής του από το ΛΑΟΣ, με επιστολή τους προς τον πρόεδρο του κόμματος Γιώργο Καρατζαφέρη. Δήλωσε μάλιστα ότι «πολιτικά και ψυχικά» είναι εκτός ΛΑΟΣ. Εξέφρασε ακόμη την αντίθεσή του στις ύβρεις και τις χυδαιολογίες, που, όπως είπε, εκτοξεύονται εναντίον του και άλλων από την πλευρά του ΛΑΟΣ και στο κλίμα που διαμορφώθηκε στη σύσκεψη υπό τον Γ. Καρατζαφέρη, στην οποία αποφασίστηκε η αυτόνομη κάθοδος του κόμματος στις εκλογές της 17ης Ιουνίου.

Ερωτηθείς σχετικά διευκρίνισε ότι δεν μιλάει με τη ΝΔ για συμμετοχή στα ψηφοδέλτιά της, αλλά επισήμανε ότι συμφωνεί με την πρόταση του κ. Σαμαρά για τη συγκρότηση ενός φιλοευρωπαϊκού μετώπου και την ένωση της παράταξης, προκειμένου να λειτουργήσει ως ανάχωμα στο ΣΥΡΙΖΑ.

«Το σπίτι μου είναι η παράταξη που γεννήθηκα. Και προφανώς ήταν η ΝΔ, στην οποία υπήρξα επί 12 χρόνια», είπε από την πλευρά του ο Κώστας Κιλτίδης.

«Έφυγα πικραμένος, δεν επέτρεψα σε κανένα να με αγγίξει, έφυγα, ούτε με διέγραψαν, ούτε ψηφοφορία διαφορετική είχα και νομίζω ότι είναι πρωτοτυπία αυτό και πρέπει να αναγνωριστεί», τόνισε μιλώντας στο ρ/σ Βήμα.

Τη συστράτευση με τη ΝΔ «χωρίς όρους και προϋποθέσεις» ανακοίνωσε ο Θανάσης Πλεύρης. «Θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση αυτής της συστράτευσης κι από κει και πέρα θεωρώ ότι θα αξιοποιηθώ, όπως κριθεί από αυτούς που έχουν προκαλέσει τη συστράτευση. Συνεπώς, δεν υπάρχει πλαίσιο συζητήσεων, όρων και προϋποθέσεων», τόνισε σε δηλώσεις του στην κρατική ραδιοφωνία.

Εν τω μεταξύ, την πρόθεσή του να στηρίξει ενεργά τη Νέα Δημοκρατία ανακοίνωσε ο Στέλιος Σταυρίδης, ο οποίος στις προηγούμενες εκλογές ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΔΡΑΣΗΣ+ΦΙΣ.

Στη δήλωσή του ο κ. Σταυρίδης αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι μετά την 6η Μαΐου η κατάσταση έχει αλλάξει άρδην και πως στις επόμενες εκλογές διακυβεύεται η Ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, «από τους λαϊκιστές που πουλάνε ψεύτικη ελπίδα στο λαό».

Σε αυτό το πλαίσιο, όπως σημειώνει, «είναι επιβεβλημένο η Νέα Δημοκρατία να είναι πρώτο κόμμα και να ενισχύσει την εκλογική της δύναμη, διότι μόνον έτσι θα μπορέσουμε να αναχαιτίσουμε τους ανεύθυνους δημαγωγούς, που θέλουν να πάνε την Ελλάδα 50 χρόνια πίσω και να οδηγήσουν τον λαό στην απόλυτη εξαθλίωση». Καταλήγοντας ξεκαθαρίζει ότι στις επόμενες εκλογές δεν θα είναι υποψήφιος ούτε με τη ΔΡΑΣΗ, ούτε με κανένα άλλο κόμμα, αλλά θα στηρίξει ενεργά τη Νέα Δημοκρατία.

Κοινή κάθοδος από Δράση - «Δημιουργία ξανά»

Την ίδια ώρα, σε κοινή κάθοδο στις εκλογές συμφώνησαν Δράση και Δημιουργία Ξανά, όπως έγραψε αργά το βράδυ στο λογαριασμό του στο twitter ο πρόεδρος της Δράσης, Στέφανος Μάνος. Η συνεργασία θα ανακοινωθεί επίσημα αύριο, Τρίτη, σε συνέντευξη Τύπου που θα δοθεί σε κεντρικό ξενοδοχείο. Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, τα δύο κόμματα θα «κατέβουν» ως συνασπισμός, διατηρώντας την ξεχωριστή τους οντότητα.

Ο Σκυλακάκης διαφωνεί

Την αντίθεσή του στην απόφαση της Ντόρας Μπακογιάννη να συνεργασθεί με τη ΝΔ και τη δική του απόφαση να παραμείνει ανεξάρτητος στις τάξεις των Ευρωπαίων Φιλελευθέρων, διατύπωσε, με ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα από τις Βρυξέλλες ο ευρωβουλευτής της Συμμαχίας των Φιλελεύθερων και Δημοκρατών για την Ευρώπη Θόδωρος Σκυλακάκης.

 

Το πλήρες κείμενο της δήλωσής του είναι το εξής:

«Η συμφωνία Νέας Δημοκρατίας και Δημοκρατικής Συμμαχίας περιορίζει καταλυτικά το ρόλο της Δημοκρατικής Συμμαχίας ως αυτόνομης πολιτικής δύναμης και δεν επιτρέπει την εκπλήρωση της βασικής της επιδίωξης, που ήταν -με βάση την ιδρυτική της διακήρυξη- να λειτουργήσει ως «καταλύτης σαρωτικών αλλαγών, τις οποίες θα επιφέρει μια διευρυνόμενη συμμαχία πολιτών από το μεγαλύτερο μέρος του δημοκρατικού φάσματος, κεντροδεξιών, φιλελεύθερων και κεντροαριστερών. Ταυτόχρονα το πολιτικό αποτέλεσμα της συμφωνίας, η αποδοχή ως υποψηφίου πρωθυπουργού του αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας και η έλλειψη ουσιαστικής συζήτησης για τα μέτρα και τις πολιτικές που θα εφαρμόσει η επόμενη κυβέρνηση, δεν αποτελεί συγκρότηση ενός ευρύτερου φιλοευρωπαϊκού μετώπου, που θα έχει σοβαρές πιθανότητες να διαχειριστεί την εφιαλτικά δύσκολη κατάσταση που θα προκύψει την επομένη των εκλογών. Αντιθέτως οδηγεί σε αναγκαστική προσχώρηση σε επιλογές τις οποίες η Δημοκρατική Συμμαχία κατήγγειλε από την πρώτη ώρα της ύπαρξής της. Προσωπικά δεν μπορώ να αναιρέσω με τις πολιτικές μου πράξεις τα όσα βαθύτατα πιστεύω. Για τους λόγους αυτούς με λύπη μου ανακοινώνω ότι από σήμερα δεν συμμετέχω πλέον στη Δημοκρατική Συμμαχία και θα παραμείνω ανεξάρτητος στις τάξεις των Ευρωπαίων Φιλελευθέρων. Δεν αμφιβάλω για την καλή πρόθεση της Ντόρας Μπακογιάννη. Η αντίθεσή μου όμως στην επιλογή αυτή είναι θεμελιώδης. Εύχομαι με όλους όσοι συμμετείχαν στην ίδρυση της Δημοκρατικής Συμμαχίας και αγωνίστηκαν σκληρά και με ανιδιοτέλεια τα τελευταία δύο χρόνια, να ξανασυναντηθούμε μετά τις εκλογές στον ευρύτερο φιλελεύθερο-μεταρρυθμιστικό χώρο. Χώρο που αποτελεί, σήμερα περισσότερο παρά ποτέ, αξιόλογη και πολύτιμη δύναμη για την τεράστια προσπάθεια ανόρθωσης της χώρας. Στις εκλογές που έρχονται δεν αρκεί να επικρατήσουν τα κόμματα που θέλουν να μείνουμε στο Ευρώ, πρέπει να προκύψει και μια κυβέρνηση που αντικειμενικά να μπορεί να το επιτύχει. Απαιτείται συνεπώς αξιόπιστος υποψήφιος πρωθυπουργός, συγκεκριμένο πρόγραμμα και η ευρύτερη δυνατή πολιτική νομιμοποίηση, για να προσφερθεί ρεαλιστικά στον ελληνικό λαό αυτή η επιλογή».

(Antinews με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ντροπή avatar
    Ντροπή 21/05/2012 13:29:15

    Απλά ντροπή. Τίποτα άλλο....

  2. Flat avatar
    Flat 21/05/2012 13:52:08

    ένα 2% της επιχορήγησης το δικαιούται η ψηλιά.

    • dimx avatar
      dimx @ Flat 21/05/2012 14:47:37

      Το 2% του 19% ειναι ισο με το 11% του συνολου , μιλαμε για πολυ χρημα .

    • anonymous avatar
      anonymous @ Flat 21/05/2012 15:09:45

      Δεν κατάλαβες!!! Δεν πρέπει να πάρουν πεντάρα και να πάει όλο το ποσό της επιχορήγησης στις τράπεζες που χρωστάνε. Την επιχορήγηση είχαν υποθηκεύσει.

  3. tak avatar
    tak 21/05/2012 13:52:53

    Γιατί να ψηφίσω Μαρκογιαννάκη, Κοντογιάννη, Αυγενάκη... Θυμάμαι και την απαράδεκτη συμπεριφορά Κοντογιάννη στο Συνέδριο του κόμματος, απέναντι στο Σαμαρά...

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ tak 21/05/2012 17:19:25

      tak είπε:
      21/05/2012 στις 1:52 pm

      "Γιατί να ψηφίσω Μαρκογιαννάκη, Κοντογιάννη, Αυγενάκη… Θυμάμαι και την απαράδεκτη συμπεριφορά Κοντογιάννη στο Συνέδριο του κόμματος, απέναντι στο Σαμαρά…"

      Προφανώς κι ο Σαμαράς δεν ξέχασε τέτοιες συμπεριφορές. Αλλά καθώς κάνει πολιτική και δεν διευθύνει λέσχη ηθικής διδασκαλίας αυτά τα δεδομένα έχει και μ΄αυτά θα πορευτεί.
      Μην ξεχνάς ποιους έστειλε στυη Βουλή ο κυρίαρχος λαός πριν λίγες βδομάδες. Το επιθυμητό δεν ταυτίζεται πάντα με το πραγματικό. Η πραγμάτωση ονείρων απαιτεί δουλειά μακράς διαρκείας ... κάτι το οποίο, όπως απεδείχθη κι από το εκλογικό αποτέλεσμα, δεν είναι ίδιον του ελληνικού εκλογικού σώματος.

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ Εύμηλος 21/05/2012 17:28:43

        αγαπητέ Εύμηλε,
        στη συλλογιστική σου, αν μου επιτρέπεις κάνεις ένα θεμελιώδες λάθος:
        και εξηγούμαι: όσο πιο μικρά είναι τα ποσοστά ενός κόμματος τοσο πιο ακραιφνές κομματικά είναι και το εκλογικό σώμα που προσελκύει: δηλαδή άνθρωποι του στενού κομματικού πυρήνα που επιλέγουν με αυστηρα κομματικά κριτήρια πρόσωπα παλαιοκοματικής νοοτροπίας και απόχρωσης!
        άρα...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Εύμηλος 21/05/2012 19:25:46

        δεν φταίει το εκλογικό σώμα - ας είναι καλά ο κομματικός μηχανισμός....

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ δρόμος 21/05/2012 21:21:28

          το ίδιο ακριβώς λέμε!!

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ tak 22/05/2012 01:18:27

      Επέστρεψε, τέλος. Τι να κάνουμε, αφού οι "δεξιοί" έδωσαν 19% στον Σαμαρά που είχε καθαρίσει από την Ντόρα, και 5% να φέρει τώρα, καλό είναι.

      Ο ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΟΥ είναι μπροστά μας και οι Καμμένοι.... ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ.

  4. armel avatar
    armel 21/05/2012 13:55:45

    OYAOY!!...

  5. Flat avatar
    Flat 21/05/2012 13:59:17

    Ο ημίθεος Κιλτίδης δεν ζήτησε υπουργείο ή καμιά πρεσβεία;

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Flat 21/05/2012 14:28:36

      την αντιπροεδρία στο γυρολόγο!
      τόση πείρα μάζεψε από όλα τα κόμματα, κάτι περισσότερο θα ξέρει απο τους άλλους!
      την αντιπροεδρία λοιπόν!!!

  6. Jim Bim avatar
    Jim Bim 21/05/2012 14:04:00

    Όλοι ενωμένοι να αντισταθούμε στον λαϊκισμό και την μπουρδολογία !!!
    Να δώσουμε ελπίδα και ανάπτυξη στην χώρα μας.

    ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

    • tak avatar
      tak @ Jim Bim 21/05/2012 14:08:36

      Μη μας πείτε και ... λαϊκιστές τώρα...

      • juliet avatar
        juliet @ tak 21/05/2012 14:27:11

        tak
        αν βράσεις τη ρίγανη και πεις το ζουμί είναι δηλητήριο ...μήπως ξέρεις που κάνει καλό αυτό το πικρό ζουμί;
        :)

        • Αφροδίτη avatar
          Αφροδίτη @ juliet 21/05/2012 14:33:47

          Αγαπητή juliet, σοβαρά δεν ξέρεις; Κάνει καλό στην άφθονη διούρηση, για την "απομάκρυνση" των τοξινών! Μας χρειάζεται....

          • juliet avatar
            juliet @ Αφροδίτη 21/05/2012 17:28:09

            Aφροδίτη μου,
            είπα να μου απαντήσει κάποιος από τους πολύ ένθερμους οπαδούς των αφεψημάτων ....ψάχνω να βρω κάτι για γαργάρες ,αλλά και αυτό καλό είναι .....:)






            '

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ juliet 21/05/2012 14:41:25

          Είναι αντικαταθλιπτική? αυτό χρειαζόμαστε.

          • juliet avatar
            juliet @ Φελίζα 21/05/2012 14:43:44

            Μπα ,νομίζω κάνει καλό στις ''ζοχάδες''.
            :)

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ juliet 21/05/2012 14:46:03

            Οι ζοχάδες είναι υγιής αντίδραση , εδώ φτάσαμε σε σημείο να μην έχουμε κουράγιο για απλή αντίδραση .

        • Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
          Δημήτρης Σκαμπαρδώνης @ juliet 21/05/2012 17:33:13

          Είναι ματζούνι κατά της ευκοίλιας!!

    • johnnie avatar
      johnnie @ Jim Bim 21/05/2012 14:11:01

      Καλό το Jim Bim ε;;;

  7. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 21/05/2012 14:09:15

    Και διαρροή υποτιμητικών διαλόγων με τον Σαμαρά από το περιβάλλον της Ντόρας


    Τα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου συμβίωσης φαίνεται ότι είναι η αιτία της καθυστέρησης για την ανακοίνωση του «γάμου» της Νέας Δημοκρατίας με τη Δημοκρατική Συμμαχία. Σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατίας», ειδικοί στα νομικά ζητήματα έχουν αναλάβει να βρουν τη φόρμουλα της συνεργασίας, που φαίνεται ότι πλέον δεν «κολλά» στο θέμα των προσώπων και των βουλευτικών εδρών.

    Το «μυστικό» της συμφωνίας δεν είναι ιδεολογικό, αλλά κάτι πιο γήινο και ακούει στην επιχορήγηση των κομμάτων από τον κρατικό προϋπολογισμό βάσει του εκλογικού αποτελέσματος. Εφόσον ξεπεραστεί και αυτό το εμπόδιο, τότε θα ανακοινωθεί και επίσημα ο «γάμος» της Ν.Δ. με τη ΔΗ.ΣΥ., μια και η κυρία Μπακογιάννη θέλει να διασφαλίσει τους πόρους που θεωρεί ότι της αναλογούν.

    Την ίδια ώρα, πολύ αρνητικές εντυπώσεις έχουν προκαλέσει οι διάλογοι της συνάντησης που είχε με τον κ. Σαμαρά, σε σπίτι επιχειρηματία την περασμένη Τρίτη, και δημοσιεύτηκαν στο κυριακάτικο «Εθνος» ύστερα από «διαρροή» της πλευράς Μπακογιάννη. Από τους διαλόγους, η κυρία Μπακογιάννη εμφανίζεται ότι έχει το πάνω χέρι στη συζήτηση και «επιβάλλει» στον κ. Σαμαρά τι πρέπει να γίνει.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα, έγινε ο παρακάτω διάλογος:

    -Σαμαράς: Πρέπει να υπάρξει επανένωση δυνάμεων.
    -Ντόρα: Πάνω σε ποια βάση;
    -Σαμαράς: Μπορούμε να βρούμε τους άξονες πάνω στους οποίους θα στηριχθούμε.
    -Ντόρα: Μπορεί να υπάρξει συνεργασία στο πρότυπο της συνεργασίας που είχε υπάρξει μεταξύ Ν.Δ. - Παπαθεμελή το 2004.
    -Σαμαράς: Αναζητώ μια καθαρή λύση. Πρέπει να διαλυθεί το κόμμα σου.
    -Ντόρα: Δεν θα το κάνω. Να κάνουμε πολιτική συμφωνία. Υπάρχουν στελέχη που με πίστεψαν και με ακολούθησαν από την πρώτη στιγμή. Καταλαβαίνεις ότι δεν μπορώ να τους αφήσω πίσω.
    -Σαμαράς: Θα βρω λύση. Αυτό όμως απαιτεί ειδικούς χειρισμούς.
    -Ντόρα: Για μένα δεν με ενδιαφέρει, για τα πρόσωπα που είναι δίπλα μου είναι διαφορετικά.

    Τη δυσαρέσκειά τους δεν έκρυβαν χθες και στη Συγγρού για τη διαρροή των διαλόγων, «που έγινε από ανθρώπους της Ντόρας», όπως χαρακτηριστικά έλεγαν. Αυτή ακριβώς η κίνηση εκτιμούσαν ότι δεν είναι τίποτε άλλο παρά ακόμη μια προσπάθεια δημιουργίας προσκομμάτων, την ώρα που ο κ. Σαμαράς έχει διαμηνύσει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι εκείνος βάζει σε αυτήν την κρίσιμη φάση πρώτα το «εμείς» και μετά το «εγώ».

    Κατά τα λοιπά, για την ώρα παραμένει άγνωστη η τύχη των... ορφανών της κυρίας Μπακογιάννη (Αυγενάκης, Κοντογιάννης, Μαρκογιαννάκης, Ζαφειριάδης, Οικονόμου), καθώς η οποιαδήποτε ανακοίνωση τοποθέτησής τους στις λίστες των ψηφοδελτίων θα προκαλούσε αντιδράσεις όσων έχουν εκλεγεί με τη Ν.Δ. Γι' αυτό και παραμένει εφτασφράγιστο μυστικό το πού θα τοποθετηθούν, αν κλειστεί τελικά η συμφωνία.

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Αυτόνομος 21/05/2012 14:13:10

      -Σαμαράς: Θα βρω λύση. Αυτό όμως απαιτεί ειδικούς χειρισμούς.

      και δεν μπορούσε να βρει λύσεις να βάλλει σωστούς ανθρώπους στο κόμμα!!

      πόση ντροπή!
      πόση απογοήτευση!!!

      • Καλά Κρασιά avatar
        Καλά Κρασιά @ Κωσταντινος Π. 21/05/2012 17:24:13

        Το ονοματάκι του επιχειρηματία γιατί δεν αναφέρετε ;
        Έτσι για να καταλάβουμε επιτελούς ποιοι είναι αυτοί που κινούν τα νήματα υπογείως στο όνομα της "δημοκρατίας" !

  8. Κατερινα avatar
    Κατερινα 21/05/2012 14:11:17

    σήμερα τελείωσε το όνειρο της 29/11!
    δεν πειράζει...
    πολύ σύντομα θα ονειρευτούμε με κάποιον άλλον παρέα!

    πολύ κρίμα, γιατί τον πρόεδρο τον αγαπήσαμε πραγματικά!
    κυρίως όμως τον πιστέψαμε!!

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ Κατερινα 21/05/2012 14:19:01

      Πες τα ρε Κατερίνα! Αυτό που αντιπροσωπεί τον ραγιαδισμό, την ανικανότητα, το ρουσφέτι κ α ι την κομπίνα...ε π α ν έ ρ χ ε τ α ι.


      ΚΡΙΜΑ.Πολύ κρίμα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κατερινα 21/05/2012 14:49:41

      Άσε ρε Κατερίνα. Έτσι εγκαταλείπουν τους αρχηγούς; Δεν κάνεις για στρατιώτης. Άσε που δεν πιστεύω ότι ποτέ πίστεψες στον Σαμαρά

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 21/05/2012 15:09:39

        δεν θα μείνω στους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς σου!
        θέλω όμως με ειλικρίνεια να σου απαντήσω!

        εγώ αγαπητέ Μανώλη στις 29/11 αγωνίστηκα για ένα όνειρο που έλεγε έξω τα φέουδα, έξω οι βαρωνίες, ένα όνειρο των άξιων και αξιών!
        θυμάσαι; λόγια του αρχηγού σου επαναλαμβάνω!
        τώρα λοιπόν δεν μπορώ να συμπράξω ξανά στα φέουδα και τις βαρωνίες, και σε άλλες χαμένες δεκαετίες για μερικούς μήνες αβέβαιης συγκυβέρνησης με το επίσης φθαρμένο Πασοκ!
        και μην κινδυνολογήσεις για Τσίπρα και τα άλλα εκβιαστικά!
        από την Σκύλλα η τη Χάρυβδη, θα διαλέξω να περάσω ανάμεσα τους! Και αν τόχει η μοίρα να αφανιστώ, ας τόχουν κρίμα στο λαιμό τους αυτοί που έφεραν πίσω Χάρυβδες!!!
        στηρίξαμε τον προεδρο στα δυόμιση αυτά χρόνια με ολες μας τις δυνάμεις!
        στο τέλος προτίμησε τη Ντόρα και όσα πρεσβεύει!
        τελικά ξέρεις; φεύγω ανακουφισμένη!
        στο καινούριο που θάρθει, γιατί θάρθει, δεν θα πρέπει να απολογούμαι για ένα παρελθόν που περιλαμβάνει τη Ντόρα, τον Αρούλη, τον Πάκη και όλους τους άλλους!
        το καινούριο που θάρθει θα είναι καθαρό και γάργαρο!!
        με αυτές τις σκέψεις χαιρετισμούς και φιλιά πολλά στον Αντώνη (σημειωτέον είναι η πρώτη φορά που τον αποκαλώ με το μικρό του όνομα ...πάντα τον προσφωνούσα πρόεδρε...)

        • monson avatar
          monson @ Κατερινα 21/05/2012 15:15:11

          ..καλα ψηφισε τσιπρα εσυ η καμμενο! αλλα αν παμε στο ολοκληρωτικο ναυαγιο...μην ζητησης ρεστα απο κανενα!!

          Tελικα ο εγωισμος ειναι κακο πραγμα!!

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ monson 21/05/2012 15:49:25

            μην μου βάζεις ταμπέλες που δεν ισχύουν!
            γι΄αυτά που γράφω να μου απαντήσεις!

            μου βάζεις έναν κίνδυνο μπροστά και μου λες να εξευτελιστώ μέχρις εκει που δεν πάει!
            δεν θα το κάνω!
            δεν μπορώ να το κάνω!
            θα αντιπαλέψω τον κίνδυνο με όλες μου τις δυνάμεις...
            όχι με αυτοεξευτελισμό!!
            και σταματήστε πια αυτό με τον Καμμενο!!!
            όσοι δεν συμφωνούμε με τη Ντόρα δεν σημαίνει οτι προσχωρούμε σε ανεγκέφαλους!!!

          • dim avatar
            dim @ Κατερινα 21/05/2012 17:26:06

            Μπροστά στη σωτηρία της πατρίδας συμμαχείς και με το διάολο ακόμα. Αν αυτό το 2,6% που είναι προσωπικοί ψηφοφόροι της Ντόρας έλειπε από την ιστορική για το έθνος μάχη της 17 Ιούνη, μπορεί για 1-1,5% η χώρα να πέσει στα χέρια της άκρας αριστεράς.

            Για 100 ψήφους, και μετά από 2 επανακαταμετρήσεις, η μεγαλύτερη υπερδύναμη του πλανήτη εξέλεξε πρόεδρο τον Μπους Τζουνιορ (θυμίζω ότι όποιος έπαιρνε τη Φλόριντα έπερνε και τη νίκη).

            Αν το αντέχει η συνείδηση σας το βράδυ της 17ης Ιούνη κάποιοι από εδω μέσα να είσαστε οι 100 που μπορέι να έχουν παραδώσει τη χώρα στο Τσίπρα, και σε 3 χρόνια από τώρα να είμαστε 12.000.000 εγγεγραμένοι, εκ των οποίων τα 2.000.000 να είναι λαθρομετανάστες που θα έχουν πάρει την ελληνική ιθαγένεια, μπράβο σας.

            Εμένα, όπως και κάθε γνήσιου πατριώτη νομίζω, δεν το αντέχει, για αυτό και θα το φωνάζω δυνατά ότι σε αυτή τη μάχη καμία ψήφος δε πρέπει να πάει χαμένη...

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ dim 21/05/2012 17:31:24

            το παράδειγμα Μπους που αναφέρεις είναι ατυχέστατο και ελπίζω ειλικρινά οτι δεν το εννοείς!
            ελπιζω να μην έχεις ξεχάσει τα δεινά που προκάλεσε στον αμερικανικό λαό και όχι μόνο...

          • dim avatar
            dim @ Κατερινα 21/05/2012 17:52:41

            Καμια σχέση. Το αντίθετο λέω. Το ανέφερα ως παράδειγμα, πως μπορεί μια αναμέτρηση να κριθεί πραγματικά σε 100 ψήφους, και να αλλάξει όλη την ιστορία ενός έθνους (ή και παγκοσμίως).

            Ήθελα να δείξω με το παράδειγμα, ότι το να κριθεί μια αναμέτρηση σε μερικές εκατοντάδες ψήφους, δεν ειναι ένα θεωρητικό ενδεχόμενο αλλά έχει ήδη συμβεί ....

          • AM Παπαιωάννου avatar
            AM Παπαιωάννου @ dim 21/05/2012 18:21:16

            Τα παραλές φιλε μου....

            Αν φτασουμε διαφορα 100 ψηφων απο τον Τσιπρα τότε κάτι δεν καναμε καλά και δικαίως θα πρέπει να χάσουμε....

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 21/05/2012 15:14:52

        Τι θα κάνεις όταν γίνει η Ντόρα αρχηγός της ΝΔ;

        Τι θα κάνεις όταν ξαναστήσει το μαγαζί της διαπλοκής και της διαφθοράς ο Μητσοτάκης;

        Τι θα κάνεις όταν οι ψηφοφόροι του Μητσοτακαίικου καταψηφίσουν μαζικά τη ΝΔ στις 17 Ιουνίου για να γίνει αρχηγός η Ντοράκλα μετά τις εκλογές;

        Τι θα κάνεις τότε, στρατιώτη μου, που πίστεψες το "εμπιστευτείτε με";

        Η ιστορία του Σαμαρά μετά την 29η Νοεμβρίου 2009 είναι η ιστορία σταδιακής παραμέρισης των φίλων του με παράλληλη αδέξια, όσο και ανώφελη, αυτοκαταστροφική θα έλεγε κανείς, προσπάθεια προσεταιρισμού των εχθρών του.

        Μπορείς να είσαι εσύ στρατιώτης του Σαμαρά, όμως το ερώτημα είναι αν σε θέλει τελικά ο Σαμαράς για στρατιώτη του ή κάνει άλλες επιλογές.

        • dim avatar
          dim @ Διογένης 21/05/2012 17:46:24

          Αυτά που λες δε γίνονται. Το 2,6% δεν ήρθε ομοιόμορφα. Οι περιφέρειες που η Ντόρα έχει τεράστια ποσοστά είναι συγκεκριμένες, και αν εκεί δε ψηφίσουν ΝΔ θα φανεί αυτόματα στο εκλογικό αποτέλεσμα του νομού εκεινου.....Αμαν πια με τις συνομωσιολογίες....ξεκολλάτε, καμια ψήφος δε πρέπει να παει χαμένη....

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Κατερινα 21/05/2012 15:15:09

      Κατερίνα, αν τον Α.Σ. τον πίστεψες και τον αγάπησες πραγματικά , δεν θα τον εγκατέλειπες τώρα που σε χρειάζεται. Και στο λέω αυτό εγώ, που το μητσοτακέϊκο το σιχαίνομαι. Ακριβώς τώρα , μας έχει ανάγκη αφ'ενός η πατρίδα, που το μέλλον της είναι σκοτεινό και αβέβαιο, αφ'ετέρου ο ίδιος, γιατί θα έρθει η ώρα που μόνο σε μας θα μπορέσει να στηριχτεί, για να αντιμετωπίσει αυτά που έρχονται..... Τώρα δεν είναι ώρα για τίποτα άλλο , εκτός από αγώνα . Τα άλλα μετά..... Το μόνο που θα πω είναι , ότι δεν χρειαζόταν να τη βάλει και επικεφαλής του Επικρατείας. Σ'αυτή τη κρίσιμη στιγμή , όποιος κυττάζει μόνο να πάρει, ε, ας εκτεθεί απέναντι στο λαό και στην Ιστορία.

      • monson avatar
        monson @ Diamond Angel 21/05/2012 15:20:03

        φιλε μου και εγω εχω αντίρρηση ομως βλεπω την ευρητερη εικονα..κατι που πολλοι εδω μεσα μαλλον το ξεχνανε.!!

        Ασε τωρα θα ακουσουμε πολλα ,αυτοι που δεν εχουν εγωισμους και ειναι ρεαλιστες θα κανουν το σωστο.

        Αποψη εχουμε ολοι ομως το διακύβευμα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.Οποιος δεν το καταλαβαινει κακο του κεφαλιου του.

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ Diamond Angel 21/05/2012 15:22:41

        το ότι την έβαλε επικεφαλής δεν σου λέει τίποτε;
        ότι ο αρχηγός της ΝΔ, έστω του 18,85%, σύρθηκε σε ...διαπραγματεύσεις με το 1,5%!!!
        τον ξευτέλισε μια βδομάδα τώρα, ζητώντας του τι και τι...
        μπορώ να σου γράψω πολλά...
        αλλά σταματώ εδώ απο βαθιά πίκρα και απογοήτευση...

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Κατερινα 21/05/2012 15:34:54

          Μετά Κατερίνα, μετά....... Η εικόνα είναι ευρύτερη , το διακύβευμα τεράστιο, όπως λέει και ο monson. Μετά........

        • monson avatar
          monson @ Κατερινα 21/05/2012 15:41:58

          Κατερινα δεν μου λεει τιποτα αυτο που λες οταν ο κινδυνος ειναι τεραστιος.Ολα αυτα ηχουν ασημαντα μπροστα στην καταστροφη που ερχετε .Ας καταφερουμε να σωσουμε την χωρα απο τα χερια των αρπακτικών και των δραχμολαγνων .Σταματηστε να σκέφτεστε συναισθηματικα και εγωιστικα δεν το επιτρεπουν οι καιροι ουτε η στιγμη.

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ monson 21/05/2012 15:54:28

            να συνεχίσουμε την ιστορία monson;
            άντε και στηρίζουμε Σαμαρα-Ντόρα και στις 17/06 παιρνει 28%, αντε 30%
            μαζί με το Πασοκ του 13% κάνουν 43.
            Πως θα κυβερνήσει;
            και τα μέτρα πως θα τα πάρει;
            Σκέφτηκες ποτέ τι θα συμβεί στις 18/06;
            ο κόσμος θα τους λυντσάρει...
            γι' αυτο σου λέω το παραμύθι ήταν ωραίο αλλά φαίνεται να έχει κακό τέλος!

          • man8os avatar
            man8os @ Κατερινα 21/05/2012 16:01:24

            Εαν καταφερει να παρει ενα 30% ειναι δυνατος ο σχηματισμος κυβερνησης ΝΔ-ΔΗΜΑΡ η ΝΔ-ΑΝΕΛ η ΝΔ- ΣΥΡΙΖΑ η ΝΔ με την ανοχη καποιων αλλων ωστε να μπορεσει να κυβερνηθει η χωρα και να γινουν αυτα που δεν εγιναν 3 χρονια τωρα.

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ man8os 21/05/2012 16:12:59

            Μάνθο, ξύπνα!
            ο Σύριζα δεν θα στηρίξει κυβέρνηση Πασοκ-ΝΔ!
            δεν είναι χαζοί!!!
            γι΄αυτό σου λέω το όνειρο χάθηκε τον Νοέμβρη!
            είναι πολύ αργά πια!!!

          • man8os avatar
            man8os @ Κατερινα 21/05/2012 16:15:34

            Προτιμας προθυπουργο τον Τσιπρα να σε βγαλει απο την ΕΕ.

            Ξυπνα, ξανασκεψου το, μην απελπιζεσαι. Υπαρχουν εναλλακτηκες και κανεις δε θα παρει τη χωρα να την παει σε τριτες εκλογες τον Ιουλιο. Αυτη η μαχη ειναι η κρισιμοτερη.

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ man8os 21/05/2012 16:36:48

            άντε καλά!
            τον αντίπαλο τον νικάς αν αναγνωρίσεις τα αβαντάζ του!
            με το να κλείνεις τα μάτια, πάει χάθηκες!!
            αν βγει πρώτο κόμμα η ΝΔ, θα συμπράξει μόνο με το Πασοκ!
            κανείς άλλος δεν θα συμπορευτει!
            τα κουκιά θα βγαίνουν, άρα...
            (άντε πάλι ξανά η Ντόρα στο Υπ.Εξ. ποιός σας βλέπει! Μόνο που δεν πρόλαβε η καημένη την απόφαση του ΝΑΤΟ!! να κλείνουν τα ζητήματα ένα-ένα!!)

          • man8os avatar
            man8os @ Κατερινα 21/05/2012 16:41:37

            Εσυ εκει κολημενη στην προπαγανδα... Οχι δε θα συγκυβερνησουμε με το ΠΑΣΟΚ.

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ man8os 21/05/2012 17:46:10

            @monson
            δηλαδή τι εκπροσωπει;
            την Ζήμενς, το σχέδιο Ανάν, το ναι στα Μνημόνια, τις απολύσεις, τον άκρατο νεοφιλευλευθερισμο;
            συγνώμη, γιατί εγω είχα άλλη εντύπωση για το τι εκπροσωπει η ΝΔ!!

          • Αρετή avatar
            Αρετή @ Κατερινα 21/05/2012 17:52:07

            Λίγα λόγια.
            Απλά, λιτα συντεταγμένα ψηφίζουμε Αλέξη, α ι και να δεις πως τσουζει σουζυ.

          • monson avatar
            monson @ Κατερινα 21/05/2012 16:47:52

            Oσοι πιστευουν σαυτο που εκπροσωπει η ΝΔ δεν καθονται να αρθροιζουν συν/πλην αγαπητη!!

            Κανουν αγωνα για να βγει πρωτη δυναμη!! ολα τα αλλα....στον καλαθο.

          • dim avatar
            dim @ monson 21/05/2012 17:28:47

            Εύγε!

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ Κατερινα 21/05/2012 17:33:06

            σε παρακολουθώ απο τότε που φώναζες συνέχεια για εκλογές πρόεδρε, εκλογές!
            ελπίζω να τα ξαναπούμε το βράδυ της 17/06

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Κατερινα 21/05/2012 19:35:22

            δεν μας είπες όμως, το φοβερό βράδυ της 17/6, όταν "θα εχουν παρέλθει Ντόρα, Αντώνης και Καραμανλής" (κατά τα λεγόμενά σου), ποιός είναι αυτός που θα μας φέρει το 44,5% (πάντα κατά τα λεγόμενά σου) ?

  9. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 21/05/2012 14:20:39

    Λαζαρίδης - Βορίδης - Αδωνις συνεδριάζουν αυτήν την στιγμή στο γραφείο του πρώτου για την διεύρυνση προς το ΛΑΟΣ. Προβλέπω να μας παίρνουν πάλι φαλάγγι στις εκλογές

    • Patraso avatar
      Patraso @ αναγνωστης 21/05/2012 14:41:51

      ας αναλογιστεί ο Λαζαρίδης τη θέση του σε περίπτωση ήττας...

  10. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 21/05/2012 14:25:52

    Ένα τεράστιο λάθος ολοκληρώνεται σήμερα...
    Ο Σαμαράς ενεργώντας σαν ... υπηρεσιακός πρόεδρος της ΝΔ,κάνει κοντόφθαλμες επιλογές,αφαιρώντας το δικαίωμα στο όνειρο, για μία διαφορετική παράταξη,για μία διαφορετική Ελλάδα,σε χιλιάδες φίλους του...
    Μικροκομματικές συναλλαγές,κι όλα αυτά γιατί;
    Για να γίνει ο Σαμαράς (αν γίνει),πρωθυπουργός ολίγων ημερών ή για έχει και πάλι η Ντόρα την ευκαιρία της (στο κόμμα της ΝΔ);

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νίκος Π. 21/05/2012 14:50:39

      Άλλος για νερό στον μύλο του Τσίπρα. Όλοι γίνατε προφήτες. Δεν κρατάτε καμιά πισινή μήπως και διαψευσθείτε;

      • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
        Εμμανουήλ Πρόιος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 21/05/2012 18:17:59

        Από τον Νοέμβριο που μας πέρασε μέχρι και σήμερα εσείς διαψεύδεστε συνεχώς...

  11. balomatou avatar
    balomatou 21/05/2012 14:30:34

    Ο Πανουλης ο Καμμενος δηλωσε οτι θα ειναι ο εγγυητης της σταθεροτητας!!!!! Ο ανθρωπος οσο ξυλο και να φαει δεν βαζει μυαλο. Αλλα θα μου πειτε για να βαλεις μυαλο πρεπει να εχεις.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ balomatou 21/05/2012 14:55:06

      από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Dimitris avatar
    Dimitris 21/05/2012 14:38:37

    Οταν βλέπω αυτήν την φωτογραφία μου έρχεται στο μυαλό 1.000.000 $.

    • m.s avatar
      m.s @ Dimitris 21/05/2012 15:28:12

      εμένα το greece kavlada...

  13. Joao avatar
    Joao 21/05/2012 14:40:26

    Δημοκρατικοτατο!!!!! Ο λαος την εστειλε σπιτι της οι δημοσκοπησεις της δινουν 1% και ο Σαμαρας την βαζει απο το παραθυρο... Ο Τσιπρας φταει!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Joao 21/05/2012 14:57:58

      Ξεκολλάτε όλοι, η Μπακογιάννη δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον Σαμαρά ακόμα κι αν αυτός χάσει παταγωδώς τις εκλογές. Ασχέτως ότι το αντίθετο διαφαίνεται (δηλαδή ότι θα κερδίσει τις εκλογές) μια ήττα Σαμαρά θα σήμαινε την ανάκτηση της ηγεσίας της κεντροδεξιάς από οποιονδήποτε άλλο εκτός την Ντόρα. Μην φοβάστε τα σκιάχτρα. Η Μπακογιάννη με τη δημιουργία της ΔΗΣΥ ταυτίστηκε με μια εκδοχή του φιλελευθερισμού που δεν μπορεί ΔΕΝ γίνενεται να αποτελέσει πλειοψηφικό ρεύμα συσπείρωσης της κεντροδεξιάς στην Ελλάδα. Απλώς δεν γίνεται. έχει μπει για πάντα στο περιθώριο της ευρύτερης φιλελεύθερης λαϊκής παράταξης. Χωράςει σ' αυτό υπό προϋποθέσεις αλλά δεν μπορεί να ηγηθεί αυτού. Το μητσοτακαίικο έχει ξεδοντιαστεί. Δεν υπάρχουν πια μητσοτακικοί εν ενεργεία μέσα στην ΝΔ. Τα τζάκια έχουν καταρρεύσει επί της ουσίας. Το μόνο λοιπόν που μπορεί να κάνει η Μπακογιάννη είναι να είναι ένας ακόμα Αβραμόπουλος. Μην της δίνετε περισσότερο αξία απ' ό,τι έχει. Αυτή τη στιγμή μας ενδιαφέρει η δυναμική της επανένωσης των κεντροδεξιών δυνάμεων. Μας ενδιαφέρει να αδυνατίσει το όποιο ρεύμα έχει ο ΣΥΡΙΖΑ. Το Μνημόνιο έχει αποτύχει και το παραδέχονται όλοι. Οι αντιδράσεις κατά της Μπακογιάννη έρχονται πρωτίστως από τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό δεν σας λέει κάτι. Και εμένα δεν μ' αρέσει γενικώς το μητσοτακαίικο αλλά εδώ μιλάμε για στρατηγική ανόδου της κεντροδεξιάς. Δεν μιλάμε για ατομικές προτιμήσεις.

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 21/05/2012 15:41:47

        Μην φοβάστε τα σκιάχτρα
        Απογοήτευση είναι. Όχι φόβος.

        Μας ενδιαφέρει να αδυνατίσει το όποιο ρεύμα έχει ο ΣΥΡΙΖΑ
        Οτιδήποτε φθαρμένο (στη συνείδηση του Ελληνικού λαού) προσκολλάται στη ΝΔ αδυνατίζει το ρεύμα προς αυτή.

        Ο Τσίπρας όσες μπαρούφες και να λέει έχει ένα ατού: Την εικόνα του άφθαρτου.
        Αυτό που είχε και ο Σαμαράς μέχρι πρόσφατα.

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ Χαζούλης 21/05/2012 15:58:43

          πέστα γιατί έχει χαθεί η λογική εδω μέσα!!!

      • avanti avatar
        avanti @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 21/05/2012 15:53:13

        Πάμε ένα στοιχηματάκι ότι θα γίνει αρχηγός της ΝΔ?
        Γενικώς είναι κακό πράγμα να μην θέλεις να δεις την " πραγματικότητα " και ίσως αυτό να φταίει που η κεντροδεξιά έχει μείνει πίσω, ενώ στην ουσία είναι ο εκφραστής του μεγαλύτερου ποσοστού των Ελλήνων, ψηφοφόρων και μη.

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ avanti 21/05/2012 17:22:51

          μπα avanti!
          σου πάω και στοίχημα, δεν θα γίνει!
          θα την ξεπλύνει και αυτή το τσουνάμι που έρχεται!
          αλλά ειλικρινά αν παρακολουθήσει κάποιος τις πολιτικές της κινήσεις μόνο απο πολιτική ευφυΐα δεν χαρακτηρίζονται.!
          γι΄ αυτό σου λέω πάω και στοίχημα!
          αρχηγός της ΝΔ δεν πρόκειται να γίνει!
          τι μέλλει γενέσθαι;
          η παράταξη της ΝΔ θα περάσει από σαράντα κύματα αλλά τελικά το νέο θα γεννηθεί! Ο αντι-Τσιπρας να πούμε!
          μέχρι στιγμής κανείς από του ήδη υπάρχοντες δεν συγκεντρώνει χαρακτηριστικά καθολικού αρχηγού!

        • dim avatar
          dim @ avanti 21/05/2012 17:32:13

          Πως θα γίνει αρχηγός ρε συ? Πάλι η βάση δε θα ψηφίσει? Σε ένα κλάμπ 1000, 3000 συνέδρων θα είχε τύχει να βγει αρχηγός. Όταν αποφασίζει η βάση των 900.000 ψηφοφόρων, δεν έχει καμία τύχη....

          • avanti avatar
            avanti @ dim 21/05/2012 17:55:39

            Μην βιάζεσαι. Δεν γίνονται όλα με την μία. Εσύ περίμενες ότι θα ξαναγύριζε η κόρη του πατέρα της στην ΝΔ και μάλιστα εν μέσω τυμπανοκρουσιών ότι έρχεται να ενισχύσει - διασώσει το κόμμα και να πάρει αυτοδυναμία? Μάλλον ΟΧΙ. Και όμως έγινε.

          • johnnie avatar
            johnnie @ dim 21/05/2012 21:50:58

            900.000 last year

  14. Α avatar
    Α 21/05/2012 14:41:36

    Πολλές φορές για να πας μπροστά, στα πλαίσια μιας στρατηγικής , χρειάζεται να κάνεις ένα βήμα πίσω!

    • armel avatar
      armel @ Α 21/05/2012 14:44:55

      ΟΧΙ, ΟΤΑΝ ΣΕ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ...
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ...ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ!!

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Α 21/05/2012 14:45:24

      καλέ μου και δύο βήματα να κάνεις πίσω, δεν λέω!
      αν δεν έχεις υπολογίσει όμως οτι ακριβώς ένα βήμα πίσω είναι γκρεμός;
      θα σκοτωθείς... στα σίγουρα!!!

      • Α avatar
        Α @ Κατερινα 21/05/2012 14:50:01

        Η ζωή θα τα δείξει όλα. Ας περιμένουμε και ας ελπίσουμε σε καλό αποτέλεσμα.
        Κίνηση ρίσκου για τον Σαμαρά, κυρίως προσωπικού.
        Γιατί ως προς την πρόθεση του Σαμαρά δεν έχουμε αμφιβολίες, ότι λειτούργησε με γνόμωνα την ενίσχυση της ΝΔ, και την νίκη στις εκλογές.

        • Q-Nihilism avatar
          Q-Nihilism @ Α 21/05/2012 14:54:28

          Να το δεχτώ. Αλλά θα ρωτήσω: οι εμπνευστές αυτών τον κινήσεων είναι οι ίδιοι που πουλούσαν φούμαρα για αυτοδυναμίες στις προηγούμενες εκλογές;

          • Α avatar
            Α @ Q-Nihilism 21/05/2012 15:54:00

            o ίδιος πρέπει να είναι ο εμπνευστής, αλλά δεν παίρνω και όρκο.

    • m.s avatar
      m.s @ Α 21/05/2012 14:50:43

      υπάρχει και το '' ούτε βήμα πίσω, ούτε για να πάρουμε φόρα..."

  15. S.P. avatar
    S.P. 21/05/2012 14:41:49

    Η κ. Μπακογιάννη επιστρέφει για την αρχηγία, σιγά μην επιστρέφει για την Ελλάδα!!!

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ S.P. 21/05/2012 14:48:13

      σιγά μην της δώσουμε την αρχηγία!
      αν φύγει ο Σαμαράς, στείλτε της μήνυμα σαφές ότι φεύγει και αυτή!
      αλλιώς φεύγουμε εμείς και της αφήνουμε τα λείψανα του κόμματος μαζι με τα 135 εκατομύρια χρέος!!

      καταλάβετε το όλοι:
      αν στις 17/06 συμβεί το μοιραίο, όλοι έχουν τελειώσει!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ Κατερινα 21/05/2012 15:14:23

        Kαι για τον Μητσοτάκη έτσι έλεγαν και τον έκανα αρχηγό ...είπανε ότι ήτανε ο καταλληλότερος απέναντι στον Αντρέα .
        Δηλ. μου λέτε τώρα ότι η Ντόρα είναι η καταλληλότερη απέναντι στον Τσίπρα; εγώ λέω μια κουβέντα ...μακάρι να μη βγει ποτέ αληθινή ..αλλά πάντα υπάρχει ένα αλλά .....κρίμα,κρίμα.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κατερινα 21/05/2012 15:19:28

        "σιγά μην της δώσουμε την αρχηγία!"

        Εδώ μιλάς σωστά

    • juliet avatar
      juliet @ S.P. 21/05/2012 15:06:05

      +100000000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      και μετά ήλθαν οι σφήκες .......

  16. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/05/2012 14:46:13

    Τσεκάρετε τὶς ἀντιδράσεις στὰ σχόλια ἀνήμερα τῆς Πρωταπριλιᾶς (συγγνώμη, δὲν ἄντεξα):

    http://www.antinews.gr/2012/04/01/154218/

    http://www.antinews.gr/2012/04/01/154266/

    • φριξος avatar
      φριξος @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/05/2012 15:06:53

      Μήπως τελικά δεν ήταν Πρωταπριλιάτικο?

      Κάνει αίσθηση του Φαήλου:

      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης είπε:
      01/04/2012 στις 11:51 am
      Εγώ καλού κακού αγόρασα λουλούδια για να την υποδεχθώ στα σκαλιά της Συγγρού. Πήρα, βέβαια, πλαστικά για να μην μαραθούν καθώς θα περιμένω.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ φριξος 21/05/2012 15:10:21

        Ναί, κι ἐγὼ ἐκεῖ κόλλησα!

        • man8os avatar
          man8os @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/05/2012 16:02:36

          Εγω δεν ειχα σχολιασει τοτε! Δεν ηξερα αν ηταν αληθεια η ψεμματα!

      • Κωσταντινος Π. avatar
        Κωσταντινος Π. @ φριξος 21/05/2012 15:13:58

        πολύ κρίμα και γι΄αυτόν!
        ποντάραμε σε λάθος άλογο...

    • leleki avatar
      leleki @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/05/2012 15:14:30

      Η ολική επαναφορά της Ντόρας επιβλήθηκε από την τρόικα.
      Υπάρχουν σε εξέλιξη και άλλες διεργασίες για την συνένωση σε ένα πόλο όλων των μνημονιακών κομμάτων.
      Ήδη στο ΠΑΣΟΚ ήταν ειλημμένη απόφαση η σύμπραξη με τη ΝΔ στις 7/5 αλλά τα κουκιά δεν τους βγήκαν.
      Ο Μάνος , τακτικός συνομιλητής του Τόμσεν, είχε προτείνει συμπραξη ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΣΥ-ΔΡΑΣΗ-ΦΙΛ.ΣΥΜΜ.-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ υπό κοινής αποδοχής αρχηγό εκτός του Σαμαρά.
      Και αυτό είναι το επικρατέστερο σενάριο για τις 18/6.

      • κωλοτουμπες γυριστες avatar
        κωλοτουμπες γυριστες @ leleki 21/05/2012 15:25:04

        "Η ολική επαναφορά της Ντόρας επιβλήθηκε από την τρόικα"
        ακόμη αυτό να βγει στη φόρα, να πέσει η ΝΔ σε μονοψήφιο!!!

        • leleki avatar
          leleki @ κωλοτουμπες γυριστες 21/05/2012 15:30:11

          Η πληροφορία για δημιουργία «ευρωπαϊκού μετώπου» διακινήθηκε πρωί-πρωί στις 7/5 από δημοσιογράφους κοντά στους εκπροσώπους του ΔΝΤ.
          Χρειάστηκαν μόλις μερικά 24ωρα για να επιβεβαιωθούν.

          • juliet avatar
            juliet @ leleki 21/05/2012 15:34:54

            leleki
            γι'αυτό χάθηκες τόση ώρα ..πετούσες και έφερες νέα .

    • juliet avatar
      juliet @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/05/2012 15:55:45

      Δικέφαλε,
      τα λουλούδια ....τα λουλούδια ,μη ξεχάσουν και τα σκόρδα ..
      :)

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ juliet 21/05/2012 15:57:22

        dikefalosaitos είπε:
        01/04/2012 στις 10:55 am

        Κυνηγούσα το…ρεπορτάζ χαχαχαχα :)
        Άλλωστε επιβεβαιώθηκα στην συνέντευξη Σαμαρά.

        “Απορώ ποιοί χωρούν στην «πανστρατιά» που κηρύξατε. Χωρούν μόνον όσοι αρχικώς καταψήφισαν το δεύτερο μνημόνιο; Ή θα μπορούσε να περιλαμβάνει και στελέχη που βρέθηκαν εκτός κόμματος σε προηγούμενη φάση και για άλλους λόγους;
        Απάντηση: Χωρούν όσοι συστρατευθούν στον αγώνα για αυτοδυναμία της παράταξης και βοηθήσουν σε αυτό. Κι αν προκάλεσαν κάποιοι τραύμα προηγουμένως και σήμερα θελήσουν να το θεραπεύσουν, κι αυτό είναι σημαντική βοήθεια…
        Συγκεκριμένα, η πρόσκληση απευθύνεται στην κυρία Μπακογιάννη; Άλλωστε, έχει υπερψηφίσει και τα δύο μνημόνια, όπως έπραξαν και οι κ.κ. Βορίδης και Γεωργιάδης, τους οποίους δεχθήκατε στη Ν.Δ.
        Απάντηση: Μόλις σας απάντησα…”
        Έρχεται η … κόρη juliet μουυυυυυυυυυυυυ μπουχουχου. :(

        • juliet avatar
          juliet @ dikefalosaitos 21/05/2012 16:05:58

          Πάει το μαγαζί....σβήσανε τα φώτα έμεινε ένα μόνο ...
          Θα πουληθεί ή θα δοθεί για επιμίσθωση; Αδικα θα με θυσίαζες ....τώρα θα την κεράσουν αίμα φρέσκο.
          :(

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ juliet 21/05/2012 16:15:29

            Αχ βρε Ιουλία, δεν μπορείς να φανταστείς πως κρατιέμαι.
            Εγώ αποχωρώ.
            Μόνο για ψήφο θα πάω και τέλος.
            Δεν νομίζω να μας θέλουν και για τίποτα άλλο, τους αρκεί αυτό.
            Υ.Γ. Ας πιεί όσο προλαβαίνει μέχρις τις εκλογές, μετά θα το φτύσει όλο.

          • juliet avatar
            juliet @ dikefalosaitos 21/05/2012 16:31:50

            Aκριβώς ....κρίμα .
            Λες να μη το ξέρω ,τώρα το έμαθες .Ελειπα και θα ξαναφύγω την άλλη βδομάδα ,αγώνας .
            Και εγώ ξέρω αλλά δεν μπορώ να μιλήσω ,κρατιέμαι .
            Θα λέμε αν μας αφήνει ο Φάκτορας τη γνώμη μας και όπως είπες ψήφο .
            Ολα μια χείμαιρα ,το παραμύθι που έγραψα το διάβασες ; η εξουσία θέλει πίστη ,δεν είναι αέρας γιατί μας σηκώνει και μας παίρνει όλους...αυτά.
            Πάντως η εκτίμησή μου είναι ειλικρινής,φίλε ,Δικέφαλε.

    • m.s avatar
      m.s @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/05/2012 16:33:19

      @ dikefalosaitos συνεισφέρω στο σενάριο
      ...Κάτω στα υγρά μπουντρούμια της βίλας η Αριστερά , όμορφη κόρη μαγαρισμένη από τον βρικόλακα , εδώ και 20 χρόνια καταριόταν τον πατέρα της που την παρέδωσε αγνή παρθένα στα χέρια του λάγνου πρίγκιπα του σκότους για λίγη γεύση εξουσίας. Τα νόθα παιδιά αυτού του κολασμένου έρωτα , αυτής της σχέσης γεμάτη πάθος και μίσος , περίμεναν σαν αιμοβόρες νυχτερίδες να πάρουν εκδίκηση . Μέσα στα σκοτεινά κελιά όλο και δυνάμωνε ένα φρικτό και απόκοσμο ψιθύρισμα…. Τσιιιιιιιιιιιιιπραααααααςςςςςςςς που έφερνε ανατριχίλα στου ένοικους της βίλας και όχι μόνο.
      Ο βρικόλακας όμως είχε πάρει την απόφασή του. Δεν του άξιζε αυτός ο κόσμος.
      Παραήταν προβλέψιμος και ανιαρός .Στους αιώνες του ένα πράγμα βαριόταν …..την ρουτίνα.
      Μέσα από το ανίερο στόμα του βγήκε η κραυγή που θα συγκλόνιζε τον πλανήτη.
      Unleash Hell

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ m.s 21/05/2012 16:59:33

        Γιατί και πως (θα) ζουν ανάμεσά μας Νο 2.

      • juliet avatar
        juliet @ m.s 21/05/2012 18:05:53

        Και το νόθο παιδί του πάθους και του μίσους ήπιε το αίμα των προγόνων του και τους κάρφωσε ένα παλούκι στη καρδιά για να είναι σίγουρο ότι η βασιλεία του θα έχει μέλλον .Ηξερε ότι η μάνα του κόρη του αρχιβρυκόλακα των σκοτεινών και απάτητων κάστρων θα έπαιρνε εκδίκηση.
        Ετσι τα βράδυα ...όσοι περνούσαν από το σκοτεινό δάσος έβλεπαν δυο νυχτερίδες που άπλωναν τα πελώρια φτερά τους και αναζητούσαν τον λάγνο πρίγκηπα να τον αποτελειώσουν .Αυτός κάπου στα βάθη της γης έκλαιγε που πίστεψε το ημέρωμα της βρυκολοκόρης και πούλησε τους αγνούς υπηκόους του.Και ο μικρός αιμοβόρος πρίγκηπας έκλεψε το φως από τη γη και το σκοτάδι απλώθηκε και αυτός ως εκπρόσωπος των απανταχού βρυκολάκων έπινε το αίμα του κόσμου.
        Και όλοι δειλά -δειλα περίμεναν το νέο γενναίο που θα τους χάριζε το φως και την ελπίδα .
        Κανείς όμως δεν ήξερε εκείνη τη μέρα......πόνος και απελπισία .

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ juliet 21/05/2012 18:13:36

          Τελικά όλοι ήταν δαγκωμένοι.
          Ας ψαχτούμε.

        • m.s avatar
          m.s @ juliet 21/05/2012 18:32:12

          xaxaxaxaxaxaxa
          έλεος , δεν μπορώ άλλο....

  17. man8os avatar
    man8os 21/05/2012 14:46:34

    Παιδια τη Κρητη την χρειαζομαστε μαζι μας!
    Δεν μιλαμε για μικρο πραγμα!
    Μην απελπιζεστε, μην ιυμωνετε, ολα θα πανε καλα!
    Ο Σαμαρας ξερει τι κανει!

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ man8os 21/05/2012 14:54:11

      Οι Κρητικοί είναι τελείως ΤΑΛΙΜΠΑΝ. Πρασινοφρουροί.
      Στα Νομό Χανίων να είναι καλά ο τοπικισμός και το ρουσφέτι. Ἀστο καλύτερα.

      ΚΡΙΜΑ στην νιοστή. Τι συζητάμε.
      Παίζετε το μέλλον μας και συζητάμε για ανύπαρκτα πρόσωπα. ΠΑΡΑΚΜΗ.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Νικήτας 21/05/2012 16:22:38

        Εσυ ρε αρχοντα, απο που εισαι και σε χαλανε οι Κρητικοι? (κατα τα αλλα οι φιλοι του συριζα κανουν θραυση απ οτι βλεπω. Ε ρε Τσιπρας που μας χρειαζεται)

    • juliet avatar
      juliet @ man8os 21/05/2012 15:19:08

      Man8o,
      γιατί έχω την εντύπωση ότι μόνο χόρτο μπορούμε να πάρουμε από το πράσινο νησί.......
      Δεν θυμώνω αλλά σκέφτομαι την επομένη πως θα προφυλαχτώ .
      Δεν απελπίζομαι γιατί ο Τσίπρας θα μας μοιράσει λεφτά .....βρε έχετε μυαλό,βρε τι χόρτο μασάτε και δεν μας δίνετε...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 21/05/2012 15:45:29

        Juliet,πρόσεχε τά λόγια σου γιά τήν Κρήτη σέ παρακαλῶ!!!

      • man8os avatar
        man8os @ juliet 21/05/2012 16:04:06

        Δεν εχεις το δικαιωμα ουτε εσυ ουτε κανενας να κανει διακρισεις αναμεσα σε ψηφοφορους. Η Κρητη δεν ειναι πλεον πρασινο νησι και μπορουμε να την κανουμε μπλε.

  18. spiros avatar
    spiros 21/05/2012 14:46:39

    Με την δίκη που θα έχει για το πόθεν έσχες τί θα γίνει; Μήπως δίνουμε ασυλία; Επιτρέψτε μου να άρω την υποστήριξή μου . Εξαιρετικά προβληματισμένος γιατί δεν μπορεί να συνεχίσει η κοροϊδία μου . Από την δημιουργία της ΝΔ ήμουν παρών. Σήμερα η ψήφος μου δεν θεωρείτι δεδομένη. Το ταμείο θα δείξει........

  19. snowman avatar
    snowman 21/05/2012 14:48:14

    Αντίο Αντώνη.

  20. tzager avatar
    tzager 21/05/2012 14:49:22

    Καλώς τα δεχτήκατε!!!!

    Όλοι εμείς οι γνήσιοι Φιλελεύθεροι φυσικά και δεν εγκλωβιζόμαστε σε ευκαιριακά μαντριά και παλαιοκομματικές λογικές!!!

    Δεν είμαστε πρόβατα. Είμαστε ελεύθεροι πολίτες!!!

    Και θα πράξουμε ανάλογα...

    • Factorx avatar
      Factorx @ tzager 21/05/2012 15:09:08

      Τζάγκερ με εκπλήσεις. Ως οπαδός της Ντόρας δεν μας έβριζες τόσον καιρό;

      • anonymous avatar
        anonymous @ Factorx 21/05/2012 15:11:31

        Ναι σου λέει ότι θα πάει στο Τζήμερο.

        • Factorx avatar
          Factorx @ anonymous 21/05/2012 15:25:18

          Κανένα πρόβλημα, συζητούσα προχθες το βράδυ με μια ωραία οπαδό του, αλλά δυστυχώς μετά μου είπε "καληνύχτα". δεν συνέχισε για να με πείσει

  21. wx avatar
    wx 21/05/2012 14:51:27

    θα έρθει και ο Ισίδωρος; Με ή χωρίς το ένα εκατομμύριο ευρώ;

  22. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 21/05/2012 14:52:44

    Η προεκλογική περίοδος άρχισε και η ΝΔ .. χτενίζεται εδώ και μέρες για τον τρόπο και τον χρόνο επιστροφής της Ντόρας Μητσοτάκη - Μπακογιάννη - Κούβελου.
    Κανείς εκεί στην ΝΔ δεν υπολόγισε τον χαμένο χρόνο και τα χαμένα λόγια;
    Κρίμα. Ακομα ειναι καιρός να ΜΗΝ αναφωνίσουμε "πού 'σαι νιότη που 'λεγες πως θα γινόμουν άλλος"
    Πόσες ακόμη ευκαιρίες θα σπαταλήσει η ΝΔ παρασυρόμενη από άσχετους αν όχι ιδιοτελείς;

  23. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 21/05/2012 14:59:36

    Η ΝΟΔΕ Ηλείας σήμερα σύμφωνα με πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ της εφημερίδας ΠΑΤΡΙΣ εξέφρασε την αντίθεσή της στην τοποθέτηση Κοντογιάννη στο ψηφοδέλτιο της Ηλείας.Σε ένα νομό που η ΝΔ πήρε 24% και η ΔΗΜΣΥΜ 1%!! Το κόστος για το κόμμα και την παράταξη ποιος θα το πληρώσει;

  24. melissa avatar
    melissa 21/05/2012 15:00:25

    Κων/νος Μητσοτάκης:Εύχομαι στην Ν.Δ καλή επιτυχία και να την δούμε κυβέρνηση.

    • nikolas avatar
      nikolas @ melissa 21/05/2012 15:16:00

      Αφού το ευχήθηκε είναι σίγουρο, με γλύτωσες απο την αγωνία. Ευχαριστώ!

  25. Δημήτριος avatar
    Δημήτριος 21/05/2012 15:01:44

    Υπήρξε κάποια εξέλιξη σε σχέση με την έρευνα σχετικά με το 1.000.000 ευρώ που φέρεται να έβγαλε(προβλημα στο πόθεν έσχες) ο σύζυγος της Ντόρας για αγορά κότερου στο Λονδίνο??

  26. φριξος avatar
    φριξος 21/05/2012 15:03:33

    Έρχονται οσονούπω και Ολυμπιακοί Αγώνες!

    Μπράβο στο επιτελείο της ΝΔ, έφεραν τη Ντόρα στα νερά τους!

    Ντοράκια μου!!

  27. apostolis - kastoria avatar
    apostolis - kastoria 21/05/2012 15:04:23

    Και ας πούμε ότι με όλον αυτό τον συρφετό "ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΉΤΩΝ" (που η ΝΔ είχε αποβάλει γιατί δεν μπορούσε να συνεννοηθεί μαζί τους και τους επαναφέρει για να συγκυβερνήσουν) , καταφέρει να γίνει κυβέρνηση . Την 18η ,19η,20η ......Ιουνίου πως θα επιλύσουν τα προβλήματα του τόπου όταν η μιά (πολιτική προσωπικότητα) θα υποσκάπτει τον λάκκο του Προέδρου Αντώνη και θα διαφωνούν και πάλι σε όλα ? ΜΠΑΧΑΛΟ θα το ξανακάνετε το μαγαζί . ΚΑΤΑΚΑΫΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΤΙ ΣΟΥ ΜΕΛΛΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ

  28. noemis avatar
    noemis 21/05/2012 15:06:13

    Το 2009 ψήφισα Σαμαρά για να γλυτώσουμε απο αυτήν. Μετά το λάθος του Μνημονίου 2, αυτό είναι το τελειωτικό λάθος. Μαζέψατε όλους τους Μνημονιακούς, τους Ακραίους κ.λ.π. κ.λ.π. Να τους χαίρεστε... Και αν ακόμη δεν δημοσιεύεις αυτά που γράφω το μήνυμα το παίρνεις. Τον Σαμαρά έβαλα πολύ κόσμο να τον ψηφίσουν το 2009. Τώρα τους βάζω να ψηφίσουν Πάνο Καμμένο. Αυτός είναι η ΝΔ που έχω στο μυαλό μου...

    • man8os avatar
      man8os @ noemis 21/05/2012 15:11:29

      Θα ειναι μεγαλο λαθος να παραδωσεις τη ΝΔ στη Ντορα επειδη δεν την ψηφισες

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ noemis 21/05/2012 15:23:09

      Αφού πείθεσαι να ψηφίσεις μια περίπτωση σαν τον Καμμένο τί να σου πει κανείς; Είναι δυνατόν να το παίζει αδέκαστος και να λέει τον Σαμαρά δοσίλογο και μετά να παζαρεύει να του δώσουν τη θέση Υπουργού ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Έχεις απάντηση; Ο κ. Καμμένος που έφτασε στο σημείο να πει στην ουσία ότι ο ΠτΔ είναι προβοκάτορας. Ντοπή. Κοίταξε να ανανήψεις. Εδώ μιλάμε για την άνοδο της άκρας αριστεράς και εσύ ψάχνεσαι με τον τον Καμμένο.

  29. Factorx avatar
    Factorx 21/05/2012 15:08:18

    Ο καθένας φίλτατε κάνει ό,τι γουστάρει. Πρόσσεχε μόνο μην ψηφίσεις Ντόρα από το ...παράθυρο

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Factorx 21/05/2012 15:10:56

      Σωστὸ κι αὐτό

    • juliet avatar
      juliet @ Factorx 21/05/2012 15:21:21

      Factorx
      αλλαξε την ημερομηνία ....πες ότι κάνεις πλάκα .

  30. monson avatar
    monson 21/05/2012 15:12:26

    Ειναι σαφες οτι η ντορα μου ειναι αντιπαθης και εχω στραφει εναντιον της απειρες φορες ...και πολλοι αλλοι...παρα ταυτα δεν ξερω τελικα αν μπροστα στο θριλερ του να πεσει η χωρα στα χερια των συνιστωσων του Αλεξη και του καθε αναρχοκουμουνιστη που βρισκεται στο χωρο του Συριζα.(που επιμελως δεν εμφανιζονται στα καναλια) ....το βουλωνω το τρωω και επιλεγω την ενωση της κεντροδεξιας και στο τιμονι ο Σαμαρας.

    Και τωρα μπορειτε να μου τα χωσετε ελευθερα!!

  31. nikolas avatar
    nikolas 21/05/2012 15:13:29

    Ξέρει κανείς πόσο δίνει το στοίχημα για Ροντούλη και Αϊβαλιώτη να προσχωρήσουν μέχρι της 22/5 ; Για Κιλτίδη δεν έδινε πολλά τόσες γύρες έχει κάνει. Το θέμα είναι να έρθει η αφρόκρεμα όχι ο κατιμάς !

    • man8os avatar
      man8os @ nikolas 21/05/2012 15:29:03

      Ο Αιβαλιωτης νομιζω θα μεινει αγκαλια με τον τηλεπροεδρα

  32. anonymous avatar
    anonymous 21/05/2012 15:18:44

    Το βασικό πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι η συνένωση Μάνου-Τζήμερου. Πάμε σε δημιουργία (νεο)φιλελεύθερου κόμματος στην Ελλάδα που θα κινείται μεταξύ 3-5%. Ακόμη κι αν δε μπει στη βουλή έχει θέσει τις βάσεις για αργότερα.

    • man8os avatar
      man8os @ anonymous 21/05/2012 15:27:56

      Πρωτων, θεωρω οτι ακομη δεν εχεει κλεισει τιποτα.
      Δευτερον αν θεωρησουμε ως δεδομενο οτι δεν ερχονται στη ΝΔ και οτι συνεργαζονται τοτε η συμπραξη τους μπορει να καψει και τους 2.
      Τριτον ακομη και αν μπουν στη βουλη που ειναι πολυ πιο απιθανο απο τα προηγουμενα 2 θα βοηθησουν στην επιτευξη κυβερνησης συνεργασιας

  33. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/05/2012 15:27:15

    Η κα Μπακογιάννη θα τεθεί σύμφωνα με πληροφορίες επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΝΔ. Σε εκλόγιμες θέσεις θα τοποθετηθούν οι τρεις πρώην βουλευτές Γ. Κοντογιάννης (Ηλεία), Χρ. Μαρκογιαννάκης (Χανιά) και Ελ. Αυγενάκης (Ηράκλειο) και ο κ. Ιλχάν Αχμέτ (Ροδόπη)

    • leleki avatar
      leleki @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/05/2012 15:33:06

      Ο κ.Ιλχάν Αχμέτ είναι ειδικότητος του κ.Φαήλου Κρανιδιώτη και του στρατηγού Φραγκούλη.

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ leleki 21/05/2012 16:01:30

        Δηλαδη θα τον εχουν σε σφιχτο πρεσιγκ ;

    • lichnee avatar
      lichnee @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 22/05/2012 02:14:27

      Ο Ιλχάν Αχμέτ παραιτηθηκε από τη ΔΗΣΥ για να μην προσχωρήσει στη ΝΔ και συζητα με ΔΗΜΑΡ.

  34. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 21/05/2012 15:28:44

    Παιδιά να ετοιμάζεστε για τον Βορίδη αρχηγό της ΝΔ στις 18 Ιουνίου!

    • juliet avatar
      juliet @ Evro-skeptikos 21/05/2012 15:37:42

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Τι είναι αυτό;;;;

      • Mara avatar
        Mara @ juliet 21/05/2012 16:02:35

        Ιουλία,
        ...εεεε... πές μου τώρα, ότι το ακούς πρώτη φορά αυτό ή δεν σου έχει περάσει καθόλου από την σκέψη...???
        Από την μία ο Τσίπρας...., από την άλλη ο Βορίδης....
        Δεν φαντάζουν..... ταιριαστοί αντίπαλοι ε...?
        Η νέα γενιά... πολιτικών, της νέας... μεταπολίτευσης?
        Μιά χαρά τα έχουν μεθοδεύσει... τα "υψηλά" επιτελεία των γνωστών κέντρων αποφάσεων.
        Όλες αυτές οι μετακινήσεις στελεχών το τελευταίο διάστημα δεν είναι καθόλου τυχαίες....

        • Α avatar
          Α @ Mara 21/05/2012 16:06:09

          τι γίνετε ρε κορίτσια ... βουλωμένο γράμμα διαβάζετε!

          • juliet avatar
            juliet @ Α 21/05/2012 16:20:05

            A
            γράψε το γράμμα πρώτα .....
            Αν έχω αρχηγό που φοράει παντελόνια και κτυπά τη γροθία του σε κρίσιμες στιγμές ...ναι τέτοιον αρχηγό θέλω!!!!!

          • Α avatar
            Α @ juliet 21/05/2012 20:42:37

            το χτύπησε και πήρε 19%. Τι θέλετε μ΄αυτό να μείνει;
            Αν πραγματικά θέλετε την ΝΔ του Α. Σαμαρά να κυβερνήσει, μην το βάλλετε στα πόδια τώρα που σας χρειάζεται, γιατί εσείς είστε η ψυχή!
            Οι άλλοι είναι απλά δεύτεροι , μπορεί όμως να συνεισφέρουν κι΄αυτοί αριθμητικά αν όχι ποιοτικά.
            Δεν μας πάει να παρατήσουμε τον Αντώνη που αγαπήσαμε όλοι, στο κάτω κάτω αυτό το κόμμα παρέλαβε, μ΄αυτούς τους ανθρώπους, άσχετα με την μετέπειτα πορεία τους.
            Δυνατά, στηρίζουμε Σαμαρά γιατί έναν άνθρωπο διαθέτει η Ελλάδα σήμερα, αυτόν θα εμπιστευτούμε, μ΄αυτόν θ΄αγωνιστούμε για το καλό της πατρίδας μας!

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Α 22/05/2012 01:47:29

            Μπράβο!!!!

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Evro-skeptikos 21/05/2012 15:52:53

      νεο ξυλο στις 18 μεταξυ καραμανλικων - μητσοτακαιων για την αρχηγια . Προβλεψη; Οι καραμανλικοι θα αφησουν το κομμα στην Ντορα και θα την κανουν με ελαφρα για νεο κομμα αφου η ΝΔ τελειωσε . Και η Ντορα θα μεινει με τις επιγραφες να τις χαζευει.

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/05/2012 16:03:59

        ξεχνάς το πιο σημαντικό: τα 135 εκατομύρια χρέος!
        ίσως τελικά αυτό να είναι η καλύτερη εκδίκηση...

        • Q-Nihilism avatar
          Q-Nihilism @ Κατερινα 21/05/2012 16:13:50

          Κατερίνα αυτά τα λεφτά είναι δικά μου και δικά σου.

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ Q-Nihilism 21/05/2012 17:36:18

            γι΄αυτό σου λέω! αστην να τα πληρώσει!!!

      • man8os avatar
        man8os @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/05/2012 16:07:53

        Εχω την εντυπωση οτι θα εχουμε εξελιξεις μετα τις 18 Ιουνιου, οι οποιες ειναι απροβλεπτες. Θεωρω ομως οτι ο Σαμαρας θα εχει κεντρικο ρολο την επομενη των εκλογων.

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ man8os 21/05/2012 16:15:27

          Μάνθο ξύπνα!!!
          όνειρο ήταν και πάει!!!

          • man8os avatar
            man8os @ Κατερινα 21/05/2012 16:19:56

            Θελεις να βγει στην εξουσια η ακρα αριστερα?

          • noldor avatar
            noldor @ man8os 21/05/2012 16:52:21

            Δεν θέλω να βγει στην εξουσία το μνημόνιο.

          • man8os avatar
            man8os @ noldor 21/05/2012 17:30:22

            Το μνημονιο παει τελειωσε. Ειναι αναγκαια η αναδιαπραγματευση του

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Evro-skeptikos 21/05/2012 16:04:57

      @evro-skeptikos
      μπα ξεχασε το! προσπάθησαν να τον παίξουν αλλά δεν τραβάει!!!

  35. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 21/05/2012 15:32:20

    Πριν από 5 μήνες έστειλα ένα σχόλιο (το antinews δεν το δημοσίευσε) που χονδρικά έλεγε πως, μετά την αλλαγή πλεύσης στο Μνημόνιο 2, ο Α.Σ. θα βρει "νέους φίλους". Μόλις επιβεβαιώθηκα και εσείς όλοι που διαμαρτύρεστε για το γεγονός να ξέρετε πως για τον Α.Σ. απλώς περάσατε στα αζήτητα.
    Ελπίζω πως αυτή τη φορά το antinews δεν θα με λογοκρίνει.

    • man8os avatar
      man8os @ Διαφωνών 21/05/2012 16:08:45

      Νομιζω οτι υποτιμας την ηθικη του ανθρωπου

    • Α avatar
      Α @ Διαφωνών 21/05/2012 20:46:45

      O Σαμαράς ποτέ δεν αδειάζει τους φίλους του.
      Σύμφωνα και με αυτά που έχει πει κατά καιρούς: Μαχαιριές έχω φάει από φίλους αλλά μαχαιριά ποτέ δεν έδωσα σε φίλους.

  36. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/05/2012 15:33:31

    να δειτε πλακες οτι τα και δυο κομματα θα καταληξουν στα χερια των εσοκομματικα ηττημενων : Βαγγελη και Ντορας

    • man8os avatar
      man8os @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/05/2012 16:09:40

      Μπα δε νομιζω, αν περασει η ΝΔ στη Ντορα σημαινει οτι θα εχουμπε προθυπουργο τον Τσιπρα και λιγη σημασια θα εχει τοτε ποιος θα εχει τη ΝΔ

  37. george avatar
    george 21/05/2012 15:38:51

    Άρα έμείς μάπε ή ΠΑΣΟΚ ή Χ.Α.........Ρέ παιδιά είναι δυνατόν πατριώτης νά ψηφίσει κόμμα πού θά έχει μέσα τήν κ.μπακογιάννη?????

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ george 21/05/2012 15:54:00

      πασοκ ;;;; χαχαχα

    • Α avatar
      Α @ george 21/05/2012 16:03:56

      για να φτάσει στα χέρια της το κόμμα πρέπει να έχει διαλυθεί το σύμπαν στην Ελλάδα.
      Οπότε τι συζητάμε;
      Ποιος θα παραλάβει ένα κόμμα , σε μια χώρα ερειπίων;
      Έχει καμμιά αξία;

    • man8os avatar
      man8os @ george 21/05/2012 16:10:12

      Θελει πατριωτης για προθυπουργο του τον Τσιπρα?

      • Δανάη avatar
        Δανάη @ man8os 21/05/2012 16:12:20

        Θέλει πατριώτης για πρωθυπουργό του όλο το σύστημα της διαπλοκής;

        • man8os avatar
          man8os @ Δανάη 21/05/2012 16:22:49

          Ο πατριωτης θελει για προθυπουργο του εναν πατριωτη. Αυτος ειναι ο Σαμαρας

  38. k. avatar
    k. 21/05/2012 15:42:37

    Το άλογο ήτο καταφανέστατα κουτσό αλλά και μεγάλη η εθελοτυφλία μας. Το ελλείπον πόδι επέστρεψε. Τώρα μπορείτε να ποντάρετε άφοβα, δεν αναμένονται εκπλήξεις. Αφόρητος ο αστισμός του, καλά το είπαν. Ρε να μη βρίσκεται ΕΝΑΣ ηγέτης σε αυτή τη καταραμένη χώρα.

  39. k. avatar
    k. 21/05/2012 15:50:47

    τι γίνεται ρε φάκτορα; ούτε το καημό μας δε θα μας αφήσεις να πούμε;

  40. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 21/05/2012 15:59:40

    Τι παραπονιέστε δήθεν μερικοί; Αφού έδιωξε την Ντόρα και στις εκλογές δεν τον ψηφίσατε. Τώρα τι θέλετε; Έχει πλάκα να παραπονιούνται αυτοί που δεν πήγαν να ψηφίσουν ή ψήφισαν ΑΝΕΛ ή Χ.Α.

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Ελληνική Φιλοσοφία 21/05/2012 16:07:28

      Δηλαδή ρε μεγάλε η ικανή συνθήκη για να ζητήσει την ψήφο μας ήταν να διώξει την Ντόρα; Θα μας τρελάνεις;

      • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
        Ελληνική Φιλοσοφία @ Q-Nihilism 21/05/2012 16:45:58

        Εσύ είσαι ΝΔ τώρα;;; Και δεν βρήκες κανέναν λόγο για να ψηφίσεις ΝΔ; Και θες και τα ρέστα; Οι συνέπειες της εκλογικής αποδυνάμωσης είναι αυτές. Εσύ αποδυνάμωσες το κόμμα όχι εγώ. Εγώ ψήφισα.

        • Q-Nihilism avatar
          Q-Nihilism @ Ελληνική Φιλοσοφία 21/05/2012 17:06:14

          Αυτοαναιρείσαι με αυτά που απαντάς. Και όχι δεν είμαι ΝΔ αλλά ψηφίζω ανάλογα με το πρόγραμμα και όχι τυφλοσούρτη. Επίσης, το "κόμμα" είχε αποδυναμωθεί εδώ και καιρό. Αν εσύ πίστευες τις μπαρούφες περί αυτοδυναμίας είναι δικό σου θέμα.

      • Α avatar
        Α @ Q-Nihilism 21/05/2012 20:55:46

        εδώ αυτή είναι η περιρέουσα ατμόσφαιρα! Αποδείχθηκε όμως ότι ένα 19% για τη ΝΔ , δεν φτάνει και καλά κάνει ο Σαμαράς και συγκεντρώνει δυνάμεις σκόρπιες.
        Του εύχομαι να ευωδοθούν όλες αυτές οι προσπάθειες γιατί τις κάνει αποκλειστικά και μόνο για το συμφέρον της πατρίδας του.
        Οι προταιρεότητες ενός ηγέτη, γιατί ο Σαμαράς κάθε μέρα αποδεικνύει ότι είναι αληθινός ηγέτης, είναι να βάζει πρώτα απ΄όλα την πατρίδα, μετά το κόμμα και τελευταίο το προσωπικό ώφελος.

    • man8os avatar
      man8os @ Ελληνική Φιλοσοφία 21/05/2012 16:11:45

      Αυτοι παραπονιουνται, γιατι κακως κατα τη γνωμη μου, οι πιο φανατικοι υποστηρικτες του Σαμαρα τον Μαιο ψηφισαν Καμμενο για να τημωρισουν το Σαμαρα. Τωρα που ο Σαμαρας μην εχοντας αλλη λυση κανει διευρυνση στα αριστερα και στα δεξια φωναζουν γιατι κανει διευρυνση...

      • Marios St avatar
        Marios St @ man8os 21/05/2012 21:03:18

        Σε αυτό έχεις δίκιο, εγώ από Ηράκλειο ήμουν από τους "γραφικούς" που από την πρώτη ώρα ήμουν δίπλα του
        Ναι στις εκλογές ψήφισα ΑΝΕΛ όχι για να τον τιμωρήσω αλλά για να χτυπήσω καμπανάκι ότι δεν είναι στραβός ο γιαλός αλλά κάτι άλλο δεν πάει καλά

        Περιττό τώρα να πω ότι νιώθω να μας πλάκωσε η καμπάνα

        και αυτό το σφίξιμο στο στομάχι δεν είναι από τα χθεσινά κοψίδια ρε @#$#@$ την τύχη μου

  41. jkr avatar
    jkr 21/05/2012 16:04:24

    Φάκτορα, μέσα στον ορυμαγδό, υπάρχει και δύο θετικά:
    α) δεν μας διαγράφετε πλέον,
    β) το antinews μπορεί να γίνει μετά την 17.06 ένας εξαιρετικός κι απογαλακτισμένος χώρος προβληματισμού της παράταξης

    • Factorx avatar
      Factorx @ jkr 21/05/2012 16:17:30

      Δεν θέλω κακιούλες τέτοιες ώρες.

      • sxolioblog avatar
        sxolioblog @ Factorx 21/05/2012 19:46:56

        σωστα πολλα φιλια και κουραγιο

  42. Δανάη avatar
    Δανάη 21/05/2012 16:10:11

    Στο όνομα ποιας πατρίδας γίνονται όλα αυτά; Γράφετε και ξαναγράφετε ἡ πατρίδα και η πατρίδα". Θα έπρεπε να λέγατε :"το τάδε συμφέρον και το δείνα συμφέρον". Ο ελληνικός λαός βλέπει τη Ντόρα να επανέρχεται. Ντροπή.
    Πόσο ακόμα ; Πόσο πολύ πρεπει να ξεπουληθεί αυτή η πατρίδα;
    Να ξέρετε ότι ο απλός ψηφοφόρος της νδ θα σας γυρίσει την πλάτη.
    Κι θα συμφωνήσω με την Κατερίνα στο ότι το καινούργιο έρχεται και θα προσθέσω ότι κανένα βαμπίρ και καμία κινδυνολογία δε θα το αναχαιτίσει.....

  43. christof avatar
    christof 21/05/2012 16:10:56

    Μεχρι χθες οι καλοθελητες [Καμενος] ελεγαν οτι ο Σαμαρας διελυσε το κομμα. Αλλοι λεγαν οτι ο Σαμαρας εκανε τη πολιτικη ανοιξη 18%.Οταν ψηφισαμε ΝΔ το2009 ηταν και η κορη μεσα και ο καημενος . Τωρα που επανερχονται πισω στο μαντρι που ειναι το προβλημα? Ο Α.Σ ειναι αρχηγος με εκλογη απο το λαο και μονο ο λαος θα τον στηριξει η θα τον ριξει. -Ο Συριζα εχει 12 συνιστωσες και τον Τσιπρα δεν τον αμφισβητει κανεις ,και εμεις αρχισαμε να αμφισβητουμε τον αρχηγο πριν τη μεγαλη μαχη. ΞΥΠΝΗΣΤΕ πριν να ειναι αργα.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ christof 21/05/2012 16:17:39

      "Ο Α.Σ ειναι αρχηγος με εκλογη απο το λαο και μονο ο λαος θα τον στηριξει η θα τον ρίξει."

      η πιο σωστή κουβέντα!
      θα τα πούμε λοιπόν ξανά το βράδυ στις 17/06...

      • man8os avatar
        man8os @ Κατερινα 21/05/2012 16:21:11

        Ντορικια η Καμμενη?

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ man8os 21/05/2012 17:03:47

          man8os,

          Ὅτι καί νά εἶναι, ἔχει γίνει πολύ ἐκνευριστική.

          Μία γαλάζια ἀπό τό πράσινο νησί--γιά τούς πικρόσχολους!

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ man8os 21/05/2012 17:38:35

          καθαρή και γάργαρη Νεοδημοκράτισσα!
          ανανταμ παπανταμ!!!
          και έτσι θα μείνω!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ christof 21/05/2012 17:18:06

      Ο Α.Σ ειναι αρχηγος με εκλογη απο το λαο και μονο ο λαος θα τον στηριξει η θα τον ριξει.

      Κοίτα αποδοκιμάστηκε η ΝΔ ως κομματικός μηχανισμός. Το 2004 δόθηκε εντολή στον ΚΚ το Β' για επανίδρυση του κράτους, το 2009 δόθηκε εντολή στο Σαμαρά για επανίδρυση της ΝΔ. Δεν πέτυχε τίποτε από αυτά, οπότε ο κόσμος της γυρίζει την πλάτη. Τους θεωρεί παλαιοκομματικούς.

  44. παράφωνος avatar
    παράφωνος 21/05/2012 16:19:22

    Μην εγκαταλείπετε τον αρχηγό ρε παιδιά, ο αρχηγός είναι τζαμί, είναι βουνό, είναι θάλασσα, είναι... είναι και γαμώ τους αρχηγούς.
    Υ.Γ. Όταν λέω μην εγκαταλείπετε τον αρχηγό εννοώ όλοι...

    • θανασης avatar
      θανασης @ παράφωνος 21/05/2012 18:52:52

      Ολοι πλην Μιχαλολιακου,ε;Μην ξεχνιομαστε κιολας

  45. S.R. avatar
    S.R. 21/05/2012 16:21:00

    Λαθος κραυγαλεο του Σαμαρα...Αμεσως μετα τις εκλογες η διαπλοκη ( ΤΟ ΒΗΜΑ )
    τον καλόυσε να συμπεριφερθη σαν" ηγετης ολης της δεξιας" και "οχι μονο της Ν.Δ." .... Και επεσε στην λουμπα... Γιατι περι "λουμπας" προκειται η επαναμολυνση της Ν.Δ. με την Ντορα....

  46. gloup avatar
    gloup 21/05/2012 16:27:33

    Αχ....

  47. Factorx avatar
    Factorx 21/05/2012 16:28:11

    Λογοκρισία έτρωγες επειδή προπαγάνδιζες και συνεχίζεις να το κάνεις πρώην κολητούς της Ντόρας που την είδαν τώρα κομματάρχες. Κόψε την προπαγάνδα και εδώ είμαστε

  48. Κ avatar
    Κ 21/05/2012 16:33:14

    Καλορίζικη. Πόσες συνιστώσες έχει η ΝΔ είπαμε?

    • juliet avatar
      juliet @ Κ 21/05/2012 16:43:18

      ΠΕΝΤΕ

  49. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 21/05/2012 16:56:26

    Έχεις δίκιο, Τσίπρας με Καμμένο, κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι.
    Φιλαράκο, μην το κρατάς συνέχεια για πάρτυ σου, κάντο γύρα.

    • εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
      εξωκοινοβουλευτική αριστερά @ dikefalosaitos 21/05/2012 17:10:19

      συντροφε δεξιε, καταδικασε με με επιχειρηματα και ασε τις ειρωνειες για την αλεκα την κοκκινη ... πνευμα πουλαει μονο ο περισσος , γιατι μονο αυτο μπορει να κανει ..
      επιμενω οτι ειναι η μοναδικη λυση για να μην οδηγηθουμε σε εμφυλιο ...

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ εξωκοινοβουλευτική αριστερά 21/05/2012 17:22:12

        Σύντροφε, πρώτα διάβασε τα προγράμματά τους, και μετά κάντο γύρα.

        • εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
          εξωκοινοβουλευτική αριστερά @ dikefalosaitos 21/05/2012 17:33:24

          συντροφε δεξιε, ασε τι λενε τα προγραμματα ... απο τη στιγμη που οι κωλοτουμπες ονομαστηκαν "πολιτικοι ελιγμοι για το καλο της πατριδας", θα δεις αυτο που σου λεω. ...

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ εξωκοινοβουλευτική αριστερά 21/05/2012 17:44:09

            Σύντροφε, εάν συμβεί, δεν θα μου κάνει και μεγάλη έκπληξη, η ένστασή μου, στο κατά πόσο είναι λύση.
            Τελικά θα το κάνεις γύρα;
            Όλο για την πάρτυ σου το θέλεις.
            Είμαστε και άλλοι εδώ :)

          • εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
            εξωκοινοβουλευτική αριστερά @ dikefalosaitos 21/05/2012 18:02:21

            το αν ΘΑ γινει Η λυση , θα εξαρτηθει μονο απο την ψηφο του λαου.. γιατι αυτοι οι δυο ειναι ηδη ετοιμοι πιστευω ... επισης νομιζω οτι μεσα στα λεγομενα τους ειναι κρυμμενη η συμφωνια τους ... ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ... μολις σχηματισουν κυβερνηση θα τους "πριμοδοτησουν" με μερικα φιλολαϊκα μετρα (και σιγουρα ακομα ενα haircut), θα δηλωσουν (οι ξενοι..) και ικανοποιημενοι που σχηματιστηκε μια ισχυρη κυβερνηση απο ολες τις παραταξεις,δημοκρατικα εκλεγμενη ... κι ετσι θα ειναι ολοι ευχαριστημενοι , εντος κι εκτος ελλαδος ...
            υ.γ. 1 ) ολικες διαγραφες χρεους, εξοδος απο ευρω και αλλα τετοια "επαναστατικα" ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΑΠΑΝΤΕΣ .... σκεφτειτε οτι μια τραπεζα τη συμφερει στην παρουσα φαση(που θα ειναι μακροχρονη) οποιοαδηποτε ρυθμιση που προτεινει στο δανειοληπτη, ακομα και να του χαρισει τμημα του χρεους του ... 2 ) εδω στα ψηλα συντροφε δεξιε , δε σε πιανει κιολας , εκτος κι αν ειναι "πατριωτακι" του αρχηγου σας...

  50. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/05/2012 17:11:27

    Ας πουμε μερικές αλήθειες :

    Ποσοι απο σας δεν θα λυγιζατε σε αναλογη πιεση μ αυτη που δεχθηκε ο Αντωνης τον Νοεμβριο; Οταν τα τηλεφωνα απο τα πολυ βορεια προαστια επεφταν στη Συγγρου και λεγαν , κοφτε την πλακα και μπειτε στην κυβερνηση γιατι θα τα χασουμε όλα .
    Ο Αντωνης τι χαρτι ειχε στα χερια του να αντιπροτείνει ; την πρωτια στις δημοσκοπήσεις ; Αστεια πραματα . Μονο αν είχε νωπή λαικη εντολή στα χερια του θα μπορουσε να κανει κατι . Η λαικη εντολη καθοριζει τα κοχονες του καθε αρχηγου , οχι οι δημοσκοπησεις.

    Ποσοι απο εσας ηταν διατεθημενοι να παίξουν το παιχνιδι ως το τερμα και να αποδεχθουν τις συνεπειες μιας άρνησης; Πιστευε ποτε κανεις στα αληθεια οτι της Νεας Δημοκρατιας ηγείται εναν αλλος Τσάβες ; Οτι η Νεα Δημοκρατια ειναι Συριζα ; (που θα δουμε τι ειναι και ο Συριζα)

    Λοιπον ας σοβαρευτουμε . Η Νεα Δημοκρατια ηταν , ειναι και θα ειναι, για οσο θα ειναι , ενα αστικο κομμα .

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/05/2012 17:40:50

      άλλο αστικό κόμμα και άλλο φερέφωνο των βορείων προαστίων!
      σύ έγραψας...

  51. partyman avatar
    partyman 21/05/2012 17:20:05

    για τα πανηγύρια κατάντησε η φάση όλη..

  52. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 21/05/2012 17:23:35

    ΑΝ Η ΘΕΟΔΩΡΑ ΕΙΧΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ 3% ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΤΑΝ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ? ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ? ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΟΧΙ ΒΑΡΩΝΟΙ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ,ΑΝΑΠΑΥΣΟΥ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ.

  53. ΣΑΤΩΦ avatar
    ΣΑΤΩΦ 21/05/2012 17:40:07

    Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ....ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΙΝΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ....ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ...ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ...ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΓΚΑΖ ...ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ...ΜΕΤΑ ...ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΟΣΚΟΠΙΑΝΗ ΡΗΤΟΡΕΙΑ ...ΒΛΕΠΕ ...ΟΝΟΜΑ ...ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΡΟΣ ΡΩΣΙΑ ...ΥΠΕΡ Η ΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΥΡΑΥΛΙΚΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ ...ΕΙΑΝΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΗ ΓΙΑ ΠΛΕΙΣΤΑ ΠΟΠΥ ..ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΖΙΜΕΝΣ...Ο ΦΙΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ , Η ΦΥΓΗ ΓΚΑΡΑΒΕΛΑ ...Η ΟΙΚΟΣΚΕΥΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥ...ΚΑΘΩΣ ΑΚΙ ΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΚΟΥΒΕΛΟΥ...ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ...ΤΥΧΑΙΑ ΠΗΡΕ ΤΟΣΕΣ ΨΗΦΟΥΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ....ΑΡΧΙΣΤΕ , ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ...ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ...ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΚΟΥ ΠΤΩΜΑΤΟΣ ...ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ...ΚΟΥΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΙΑΣΟ...ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΣΤΗ ΝΔ ..ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 67...ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΕΝΑΣ ..ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ....ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ...

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ ΣΑΤΩΦ 21/05/2012 23:12:40

      Μια χαρά της τα έσουρες.Και για το χαμόγελο του συρραπτικού,αυτή την κακογουστιά που έχει μονίμως στο πρόσωπο της,τι να πει κανείς.......

  54. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 21/05/2012 17:44:06

    Απίστευτες παλινωδίες! Το μόνιμο Σφάλμα της ελληνικής δεξιάς, να αδυνατεί να συνταχθεί αποτελεσματικά με τα γνήσια λαϊκά συμφέροντα, αφήνοντας ελεύθερο πεδίο σε πολιτικούς απατεώνες τύπου Τσίπρα.

  55. Κατερινα avatar
    Κατερινα 21/05/2012 17:50:32

    δεν το κατάλαβα αυτό!!!

  56. κωλοτουμπες γυριστες avatar
    κωλοτουμπες γυριστες 21/05/2012 17:51:30

    πέστα χρυσέ μου άνθρωπε!!!

  57. θανασης avatar
    θανασης 21/05/2012 18:56:43

    Σωστος ο παικτης!Δεν την ειχα σκεφτει αυτην παραμετρο.Αληθεια τι σηματοδοτει τωρα η πρωτη θεση στο επικρατειας;

  58. θανασης avatar
    θανασης 21/05/2012 19:05:24

    "Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύονται στον Τύπο η συμφωνία καθυστέρησε λόγω της … επιχορήγησης των κομμάτων από τον κρατικό προϋπολογισμό βάσει του εκλογικού αποτελέσματος."
    Δηλαδη για να το καταλαβω καλα.Αυτος ο "γαμος" δεν γινεται για να σωθει η χωρα απο τα χερια των συριζαιων και να μην γυρισουμε στην Δραχμη;Για την μοιρασια της κρατικης επιχορηγησης εγινε;

  59. airman avatar
    airman 21/05/2012 19:36:39

    Σε ένδειξη σεβασμού προς τον Αντώνη Σαμαρά αλλά πάνω απ' όλα αυτοσεβασμού θα ''σιωπήσω'' με μια ευχή που έχω ξαναπεί:
    Καλή δύναμη Αντώνη και καλή τύχη.

  60. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ avatar
    ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ 21/05/2012 20:59:32

    Θα σας πω κατι και δεν θα ασχοληθώ ξανά. Από τότε που εξελέγη πρόεδρος ο Σαμαράς πολλοί απο΄δω μέσα ασχολούνται συστηματικά με το να κατηγορούν την Ντόρα.Ίσως και να χουν δίκιο. Το αποτέλεσμα είναι , και δεν γνωρίζω αν έχει σχέση,ότι η ΝΔ στις εκλογές που μόλις έγιναν, ετρχεμόνη και βγήκε δεύτερη. Υπέστη δηλαδή την μεγαλύτερη ήττα της ιστορίας της. Και απορώ πραγματικά που πολλούς επισκέπτες αυτού εδω του site φαίνεται να μη τους απασχολεί αυτό το γεγονός και αναλίσκονται ξανά στον πόλεμο κατά της οικογένειας Μητσοτάκη.
    Προσωπικα ουτε κρύο-ουτε ζέστη. Το θέτω απλώς σαν προβληματισμό και θέλω να προσθέσω ότι αυτή η συνεχής φαγομάρα μπορεί να οδηγήσει την ΝΔ σε ποσοστα ΠΟΛΑΝ. Εκτός και αν αυτό επιδιώκουν ορισμένοι.Ισως και ο Πρόεδρος . Λέτε;

  61. Κατερινα avatar
    Κατερινα 21/05/2012 21:24:42

    προς το παρόν δεν υπάρχει! κανείς απο τους γνωστους δεν έχει τα χαρακτηριστικά καθολικού ηγέτη!
    μην φοβάσαι όμως! η φύση καλύπτει τα κενά!
    ο δεξιός αντι-Τσίπρας θα εμφανιστεί! που θα πάει!

  62. noemis avatar
    noemis 22/05/2012 08:19:33

    Η εποχή που ήμασταν πρόβατα πέρασε. Εξάλλου ο ΣΥΡΙΖΑ θα διαλυθεί με το που θα βγεί στην εξουσία, λόγω συνιστωσών. Ο κουμουνιστικός κίνδυνος απλά δεν υφίσταται. Είναι ο μπαμπούλας που χρησιμοποιεί το σύστημα για να φοβούνται τα πολιτικά νήπια. Οι συστρατεύσεις δε με συγκινούν πια. Το πολιτικό επίπεδο έχει πέσει πάρα πολύ. Χρησιμοποιεί βρώμικες στρατηγικές. Επιθυμώ την κατάρευση του πολιτικού συστήματος και την ανασύστασή του με φοβισμένους πολιτικούς όχι φοβισμένους πολίτες. Η αύξηση της Αριστεράς οφείλεται στην αναξιότητα των Δεξιών πολιτικών. Ο Καμμένος μιλάει γλώσσα που την καταλαβαίνουν όσοι γνωρίζουν από την Ανώτερη Πολιτική και όχι από την Πολιτική των Μπαλκονιών. Απλά αμά πας σε χωριό στο Αφγανιστάν και τους μιλήσεις για Φωτοβολταικά θα γελάσουν μαζί σου θεωρώντας σε παλαβό, ενώ αυτοί θα θεωρούν τον εαυτό τους σοφό γνωρίζοντας μετά βεβαιότητας ότι τέτοια πράγματα δεν υπάρχουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.