10/12/2008 18:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εξοργιστικοί ισχυρισμοί του εδικού φρουρού

Θυμάστε που λέγαμε για τα «πολλά μικρά συμφέροντα και την πολύ μεγάλη ανικανότητα (της κυβέρνησης)» που οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση; Ιδού ένα κορυφαίο παράδειγμα ανοησίας. Εκεί που πάνε να καταλαγιάσουν (προς στιγμήν έστω) τα μίση και τα πάθη βγαίνει στον αέρα και το προκλητικό απολογητικό υπόμνημα του κατηγορούμενου ειδικού φρουρού να πυροδοτήσει νέο γύρο. Ποιος το έδωσε στην δημοσιότητα; Ποιος θέλει να είναι με κάθε κόστος στο προσκήνιο της επικαιρότητας, στην περίπτωση αυτή; Δώστε μόνοι σας την απάντηση.

Ιδού όμως τι λέει, μεταξύ άλλων, το εξωφρενικό υπόμνημα:

«Ο θανών είχε αποβληθεί από τη σχολή Μοραΐτη και άλλαζε συχνά σχολεία, γεγονός που αποτυπώνει μια αποκλίνουσα συμπεριφορά (!!!)...Άλλωστε έχω πληροφορηθεί ότι οι νέοι αυτοί, ενώ κατοικούν στο Π. Ψυχικό και είναι γόνοι πλουσίων οικογενειών, συνηθίζουν να συχνάζουν στα Εξάρχεια, τα οποία επιλέγουν ως χώρο διασκέδασης αλλά και σε διάφορα γήπεδα όπου προκαλούν επεισόδια, μην επιδεικνύοντας την αναμενόμενη συμπεριφορά και προσωπικότητα ενός 15χρονου εφήβου....Ο θανών και η παρέα του, πριν έρθουν να συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο πλήθος το οποίο είχε συγκεντρωθεί και θα επιτίθετο, όπως συνηθίζεται κάθε Σάββατο, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, είχαν πάει στο κλειστό κολυμβητήριο Χαλανδρίου, στον αγώνα πόλο Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και είχαν συμμετάσχει στα επεισόδια που σημειώθηκαν, επιφέροντας τον τραυματισμό πολιτών και του προπονητή του Ολυμπιακού, με τη ρήψη αντικειμένων και τη χρήση σιδηρολοστών»

Πάλι καλά δηλαδή που δεν μας λέει και ότι ο θανών του πήρε  το πιστόλι και πυροβόλησε το στήθος του.

«Αποτρόπαια εγκληματική ενέργεια» και «ολέθριο πλήγμα που υπέστησαν και οι αστυνομικοί υπάλληλοι» χαρακτηρίζει «τον άδικο χαμό του 15χρονου μαθητή» η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ). Ζητά επίσης τη λήψη άμεσων μέτρων, «έτσι ώστε να αποσοβηθεί ο κίνδυνος της ανεπανόρθωτης διατάραξης των καλών σχέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας με τους πολίτες».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. μπουγατσα με κρεμα avatar
    μπουγατσα με κρεμα 10/12/2008 18:51:41

    Αισχος και στον δολοφονο αλλα και στον συνηγορο για τις δηλωσεις του εξω απο τα δικαστηρια.
    Αντε μετα να μαζευουν παλι αποκαιδια.
    Σιγουρα ανεγκεφαλοι.

  2. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 18:52:52

    Είναι η κλασσική στρατηγική του Κούγια. Περνάει στην αποπροσανατολιστική αντεπίθεση υπό τη λογική "πες πες πες, κάτι θα μείνει".
    Εδώ όμως, ο άνθρωπος ουσιαστικά λέει το εξής απίστευτο: «Στο πρόσωπο του μικρού, είδα όλους αυτούς που αντιπαθώ και με τους οποίους έρχομαι αντιμέτωπος στην επαγγελματική μου ζωή».
    Άξιος!!

  3. daris avatar
    daris 10/12/2008 18:55:57

    Τι άλλο??? ΑΙΣΧΟΣ-ΝΤΡΟΠΗ-ΑΗΔΙΑ!!!

  4. βαγγελης avatar
    βαγγελης 10/12/2008 18:56:32

    το τραγελαφικο ειναι ομως οτι οκ, οτι και να ισχυει αν ισχυει απο αυτα που λεει ο ειδ.φρουρ. το ερωτημα ειναι:
    Τι σχεση εχει το παρελθον, η ιστορια και η προσωπικοτητα του παιδιου; Δηλαδη οποιος δεν ειναι συμφωνα με τις δικες μας αρχες και αξιες, οποιος για εμας δεν εχει τη ζωη που 'πρεπει' να εχει, ειναι υποψηφιο θυμα, αρα και δεν πειραζει αν τον σκοτωσουμε;
    Τι θελει να μας πει; Οτι πριν τον σκοτωσει ειχε παρει ενα συντομο βιογραφικο και μετα πυροβολησε στο πλακακι για να εξωστρακιστει η σφαιρα;
    Θελει να μας πει οτι η αξια του νεκρου δινει και την αναλογη αξια στο θανατο και στην προθεση του δολοφονου;
    κριμα, μονο κ μονο για το υπομνημα αυτο θα επρεπε να τιμωρηθει σαν δολοφονια απο προθεση....χωρις ελαφρυντικα. Ο μονος που λυπαμαι ειναι τα παιδια του ειδ.φρουρ....κριμα

  5. Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης avatar
    Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης 10/12/2008 18:56:42

    Ολο το υπομνημα μπορει να το διαβασει κανεις στο indymedia...

  6. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 10/12/2008 18:59:21

    Το κράτος του Κούγια...

    Να δεις που θα τον βγάλει επικίνδυνο αναρχικό με στιλέτο στο χέρι τον μικρό ο Κούγιας, για να αθωώσει το βόδι του...

    "Και καθώς ο πελάτης μου δεχόταν επίθεση από το ανθρωπόμορφο, 15χρονο κτήνος, που κρατούσε μπαλτά και αλυτσοπρίονο στο χέρι, έπεσε κάτω τρομαγμένος και το περίστροφό του εκπυρσοκρότησε..."

  7. daris avatar
    daris 10/12/2008 19:01:15

    Ο ΙΔΙΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ...ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ!!!

  8. kanis avatar
    kanis 10/12/2008 19:07:24

    ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ...

    Ολοι κι όλα εκ του αποτελέσματος κρίνονται!

    ΕΝΟΧΟΣ!

  9. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/12/2008 19:07:25

    Ακομα και αληθινα να ηταν αυτα, ειναι τελειως μα τελειως ασχετα. ΟΥΔΕΙΣ ΔΕΝ ΕΔΙΚΑΙΟΥΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΙ ΕΝ ΨΥΧΡΩ.
    Μα καλα, (1) δεν μαθαινουν στου αστυνομους περι κρατους ΔΙΚΑΙΟΥ, οτι οι ιδιοι δεν μπορουν να ειναι δικαστες και κριτες αλλα μονο επιβολεις του νομου; Για ονομα του θεου, ουτε στο ..Μπαγκλαντες δεν γινονται αυτα.
    (2) Δεν του ειπε κανεις οτυ αστυνομου οτι με τετοιου ειδους εγκληματα (α) επιτεινει την πολυδιασπαση της κοινωνιας και (β) βοηθαει ξενα συμφεροντα να επιβληθουν με μεσο την αυτιοδιαλυση μας; Τι διαολο τους μαθαινουν;

  10. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 19:12:48

    Νίκο συμφωνώ με αυτό σου το σχόλιο. Και φυσικά με το (β) μέρος, αν το θέτεις σε τέτοια βάση.

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/12/2008 19:13:20

    Oι κατηγορούμενοι εχουν το δικαίωμα να λένε ότι μαλακία θέλουν.
    Δεν υπάρχει περιορισμός στοους ισχυρισμούς ενός κατηγορουμενου.Είναι δουλειά του δικαστηρίου να ελέγξει την αλήθεια των όσων λέει.

  12. Xase avatar
    Xase 10/12/2008 19:14:40

    Ειναι ενας βλακας και μισος. Αυτα τα επιχειρηματα δειχνουν το υψηλο δεικτη νοημοσυνης των ανθρωπων που υπηρετουν και ακομα τον υψηλοτερο αυτων που τους επιλεγουν. Οσο για τον Κουγια, τι να πω για τον ανθρωπο που βγαζει τα απλυτα του στην κοινη θεα.

  13. Evros avatar
    Evros 10/12/2008 19:22:07

    Κανένα "συγνώμη, δεν ήθελα να σκοτώσω" δεν ακούστηκε; Ούτε αυτός; ούτε απο τους συνδικαλιστές; Ποιά θρησκεία πιστεύουν; Αν ήταν το δικό τους παιδί;

  14. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/12/2008 19:24:13

    Φιλε Ξενε Δ,

    Ετσι ακριβως το θετω. Η "άναρχια" ειναι απλα καταλληλο μεσο/υποστρωμα, ας πουμε, προωθησης ξενων συμφεροντων. Οι διαφορετικες ομαδες "διαδηλωτων (κουκουλοφοροι που βανδαλισαν, ομαδες φοιτητων/μαθητων κ.α που απλα ηθελαν να διατυπωσουν την αντιθεση τους κ.α.) ειναι προσηλωμενοι στο στοχο τους. Δεν γνωριζουν και δεν μπορουν να γνωριζουν, εκτος των συντονιστων, οτι το γενικο χαος αδυνατιζει την Ελλαδα ως Ελλαδα. Απλα πραγματα.

    Οσο αποδυναμωνεται το ελληνικο κρατος, οπερ σημαινει ελαττωση ικανοτητας ελεγχου του ζωτικου του χωρου, ιδιαιτερα του εσωτερικου, τοσο πιο ευκολα επεμβαινουν "άλλοι" για να "έλεγξουν" το χωρο με πολλαπλες, εν πολλοις αορατες και μη αλληλοκαλυπτομενες μεθοδους. Βεβαια, οπως ειπε και ο Μποτιλιας σε προηγουμενη αναρτηση, τι θα γινει αν π.χ. η Τουρκια επιτεθει και πως θα "τοποθετηθουν"το 1000000 λαθρομεταναστες, κυριως μουσουλμανοι;
    Το σεναριο τιου χαους αυτο παιχτηκε πολλαπλως στα προηγουμενα 50-60 χρονια, απλα τοτε δεν υπηρχαν, δοξα τω Θεω, ξενα στοιχεια.

  15. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 19:25:33

    Εντάξει ανώνυμε #13. Καταδικάζουμε και την εξύβριση κατά της αρχής, όταν την εισπράττει ένα όργανο που με δική του πρωτοβουλία και όχι με συντονισμένη δράση και εντολές από ανωτέρους του, μπουκάρει στο γκέτο των Εξαρχείων για βάλει μυαλό στους «φρίκουλες». Και μάλιστα με το να δείχνει προκλητικά τα παπάρια του και να διαπληκτίζεται με 15άχρονα.

    Και κάτι γενικότερο. Με το να τα ρίχνετε όλα σε εξωθεσμικά κέντρα, ξένους δάκτυλους, τουρκοκρατίες, κίσινγκερ και σόρους, βγάζετε όμορφα την ουρά σας απ’ έξω, ώ σημερινοί μεσήλικες παντογνώστες θεοί, που πολλοί από εσάς είστε και καθηγητές/καθηγήτριες κιόλας. Αντί να σγούψετε λίγο το κεφάλι απέναντί μας να καταλαγιάσει έστω κάπως ο θυμός μας, ειρωνεύεστε κι από πάνω εδώ και μέρες.

  16. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 10/12/2008 19:26:55

    Μέσα απο αυτό το υπόμνημα φαίνεται η εμπάθεια και το μίσος που κουβαλάνε αυτά τα κατακάθια της κοινωνίας ,το σύμπλεγμα κατωτερότητας και το άγχος τους να εκδικηθούν όποιον βρούν μπροστά τους για την κατάντια τους. Τέλειος χαρακτήρας λούμπεν.
    Φυσικά και η συμμετοχή του συνήγορου στην σύνταξη αυτού του κειμένου, είναι κάτι περισότερο απο αηδιαστική.
    Τέτοια άτομα, μόνο για να τα πατάνε και να τα φτύνουν αξίζουν. Είχε καλό ένστικτο το παιδάκι.

  17. plax avatar
    plax 10/12/2008 19:28:18

    ε ναι ρε ανωνυμε 13.το βλεπεις σφαιρικα.δλδ ο μπατσος τον ειχε παρει τον δεκαπενταχρονο στο κατοπι απο το πρωι.και αφου ειδε και ηξερε οτι ηταν χουλιγκαν,αναρχικος,αλητης τον πυροβολησε για να καθαρισει την κοινωνια.την επομενη φορα που θα μας σταματανε για παραβαση κοκκινου σηματοδοτη αν δεν σταματαμε να μας σημειωνουν την πινακιδα και να ερχονται να μας σκοτωνουν οποτε ευκαιρησουν.
    ειναι οντως εξοργιστiκο να ασκεις τετοια πιεση σε εναν στυγνο κομπλεξικο φονια.και τα γουρουνια εχουν ψυχη αλλωστε.εκτος και αν θεωρεις οτι ειναι υπαλληλικο καθηκον να πυροβολανε οταν τους αντιμιλανε.
    μπες ρε ανθρωπε στη θεση των γονιων του.

  18. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 19:29:01

    Νίκο επί του θέματος αναρχία, όπως έιπα και σε προηγούμενο σχόλιό μου αλλού, χωρίς να συμμερίζομαι την ιδεολογία τους νιώθω την ανάγκη να επισημάνω οτι άλλο η ιδεολογία του αναρχισμού και άλλο οι βάνδαλοι αναρχοκάπιλοι του indymedia. Οι δεύτεροι, πραγματικά όπως το λες, με τη δράση τους κάνουν μόνο ζημιά και έστω και χωρίς να το καταλαβαίνουν. Αλείφουν βούτυρο στο ψωμί κάθε εσωτερικού ή εξωτερικού γύπα που κάνει κύκλους πάνω από την παραλυμένη εδώ και χρόνια χώρα

  19. hiong avatar
    hiong 10/12/2008 19:29:38

    Καλά αυτός ο Κούγιας, που περνιέται και για μεγάλος ποινικολόγος, είναι δυνατόν να είναι τόσο ανεγκέφαλος? Αν είχε μισή ελπίδα να τη σκαπουλάρει ο ειδικός φρουρός τώρα τον χαντάκωσε.

  20. βαγγελης avatar
    βαγγελης 10/12/2008 19:31:58

    αυτο το τελευταιο το προσυπογραφω
    οτι και να υποβοσκει, οποιοι και να επιβουλευονται και να εχουν σχεδια για την ελλαδα, οι 40-50-60ρηδες και στη συνεχεια εμεις οι 30αρηδες εχουμε τεραστιες ευθυνες για την καταντια. Πρεπει να αλλαξουμε την χωρα μας αν θελουμε τα παιδια μας να ζουν αξιοπρεπως....

  21. βαγγελης avatar
    βαγγελης 10/12/2008 19:32:28

    το τελευταιο πηγαινει στο #17 ...απλα με προλαβαν :)

  22. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 10/12/2008 19:32:48

    Δυσκολεύομαι να καταλάβω κάτι. Ειναι δυνατόν να μην υπάρχει απο την ΕΛΑΣ κάποιος να χειριστεί το θέμα επικοινωνιακά; Υπάρχει ενα " λυπάμαι"; Ενα "συγνώμη απο τους γονείς", κατι έστω; Σκοτώθηκε ενα παιδί απο δικιά του σφαίρα,κάηκε το σύμπαν, περάσαμε την χειρότερη εκρηξη κοινωνικής βίας που μας πήγε πίσω σε μιά εποχή πολύ δύσκολη,και δεν τον άγγιξε καθόλου; Τρία παιδιά εχει.. Γιαυτόν τον ανεκδιήγητο συνήγορό που προχθές ήταν πάλι στα πάνελ,μέσα στην παράκρουση ευτυχίας και επιτυχίας της οικογενειακής και προσωπικής του ζωής, δεν εβλεπε τηλεόραση; Δεν κατάλαβε τι έγινε και γιατί; Τοσο λοβοτομημένο αυτό το άτομο; Ποιός τον πληρώνει;

  23. JULIA X avatar
    JULIA X 10/12/2008 19:35:31

    @AΛΕΞΑΝΔΡΑ,
    ΣΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΖΟΥΜΕ. ΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕ;;;(EXOYN TON ΠΑΝΟ ΣΟΜΠΟΛΟ ΓΙΑ PR). Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΦΤΕΙ ΝΕΚΡΟΣ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ...

  24. Keep Talking avatar
    Keep Talking 10/12/2008 19:38:52

    Εν ολιγοις, τον σκοτωσε γιατι ο θανων φορουσε τζην... ΑΙΣΧΟΣ ! ΟΥΣΤ ! Να μπουκοταρουν τον Κουγια ολα τα ΜΜΕ !

  25. Nick avatar
    Nick 10/12/2008 19:39:02

    @Evros: Περιμένεις εσύ συγγνώμη από τους συνδικαλιστές αστυνομικούς;

  26. k avatar
    k 10/12/2008 19:39:29

    Όφειλαν να παραιτηθούν απ'τη πρώτη μέρα, να χώσουν μέσα τους ζαρντινιέρους, να ρίξουν ισόβια στον πολυδωρόμπατσο και να ζητήσουν συγγνώμη.Αυτή η καρικατούρα κυβέρνησης που ευτυχούμε να διαθέτουμε δεν είναι διατεθειμένη να θυσιάσει ούτε ένα δολοφόνο ενώ η μισή χώρα φλέγεται. Οι φασίστες έχουν βγεί στο σεργιάνι και τα μμε "πληροφορούν" για τις εξελίξεις ανάμεσα στις διαφημίσεις. Στην εποχή του θεάματος, θεαματικά ας είναι όσα έρχονται.

  27. Evros avatar
    Evros 10/12/2008 19:40:10

    Και κάτι άλλο. Η συννενοχή όλου του συστήματος δείχνει την ενοχή του δράστη. Οπως βλέπουμε και στις Αμερικανικες ταινίες,όταν ένας αστυνομικός έχει παραβατική συμπεριφορά, ο συνάδελφός του τον συλαμβάνει. Εδώ έχει συλληφθεί ο συνεργάτης του σαν συννένοχος....Αλλα αυτά συμβαίνουν μόνον στις ταινίες σωστά.

  28. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/12/2008 19:40:19

    Φιλε Ξενε Δ (#20),

    Συμφωνω. Απλα θελω να ξανατονισω με μια αναλογια οτι η δημιουργια χους ειναι σαν το ζυμαρι στο ζυμωμα. Αν δεν βαλεις νερο και αλευρι ("άναρχια" [οχι Μπακουνικη, ο ΠαραγονταςΧ το διευκρινησε επαρκως, δικαια αιτηματα φοιτητων, εργαζομενων κ.α.] δεν φτειαχνεις προζυμι (συνολικη αμφισβητηση της κοινωνιας σου) και τελικα ψωμι, τουτεστιν αυτοδιαλυση και καταλυση του κρατους. Εν μερει η στιβαρη λειτουργια του κρατους στηριζεται και στους συνειδητους πολιτες, αλλιως ειμαστε ...καφροι. Απλα πραγματα.

  29. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/12/2008 19:40:52

    "χους". Συγνωμη, χαους ηθελα να πω.

  30. JULIA X avatar
    JULIA X 10/12/2008 19:40:56

    Factor X:
    Tην παχυλή αμοιβή του Κούγια, ή του Καπερνάρου, που ανέρχεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ ποιός την πληρώνει;
    Τα 900 ευρώ του μισθού του ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ-ΒΛΑΧΟΜΠΑΤΣΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ ΚΟΡΚΟΝΕΑ του ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ με τα τρία παιδάκια που θα διορισθούν στο Δημόσιο όταν μεγαλώσουν; H σύζυγος που δεν εργάζεται;
    Για ψάξτε καλύτερα! Οποιος έχει πληροφορίες ας τις πει!
    Ο Κούγιας ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΩΡΕΑΝ!
    Ποιός ΠΛΗΡΩΝΕΙ; ΠΟΙΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟ "ΓΕΓΟΝΟΣ";

  31. απορία avatar
    απορία 10/12/2008 19:41:52

    O Κούγιας δεν ήταν ποδοσφαιρικός παράγοντας που έκανε ψιλο-χουλιγκανισμούς και έριχνε μπάτσες στα γήπεδα;

  32. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 19:42:15

    Οι Μαντούβαλος και Καπερνάρος είχαν απορρίψει το αίτημα για υπεράσπιση του θηριώδους βλάκα, επικαλούμενοι -έστω- λόγους κοινωνικής ευαισθησίας. Ο Κούγιας να υποθέσουμε οτι τον ανέλαβε για λόγους κοινωνικής αναισθησίας?
    Κάθε κατηγορούμενος δικαιούται υπεράσπισης, αλλά ο Κούγιας είναι εντελώς προκλητικός στον τρόπου που πάει και συνηγορεί τακτικά υπέρ αποβρασμάτων.
    Όποια πέτρα να σηκώσεις τον βρίσκεις από κάτω. Πολύ μπόχα.

  33. Evros avatar
    Evros 10/12/2008 19:46:24

    Nick
    Δεν υπάρχει κανένας φυσιολογικός ανθρωπος εκει μέσα; Τότε θα πρέπει να ανησυχούμε όλοι. Τότε είναι επικινδυνοι όχι μόνο όταν κρατάνε όπλο αλλά και κουζινομάχαιρο.

  34. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 10/12/2008 19:48:56

    Κουγιοκρατία...Αίσχος!

  35. Jiovani avatar
    Jiovani 10/12/2008 19:58:20

    Ο Κούγιας θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στον πελάτη του από 500 αναρχικούς με σοβαρές ψυχικές διαταραχές.
    Για να προβληθεί θα κάνει κάθε είδους προκλητική ανοησία.
    Το υπόμνημα αποτυπώνει τη δική του κουλτούρα.

  36. Factorx avatar
    Factorx 10/12/2008 19:59:42

    Δημόσια διαμαρτυρία για το «άκρως αρνητικό κλίμα» που έχει διαμορφωθεί σε βάρος της κοινωνικής υπόστασης του κλάδου, διατυπώνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ). Ζητεί μάλιστα από την ηγεσία της Αστυνομίας τη σύγκληση ειδικής σύσκεψης των αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων ώστε να εξεταστεί η λήψη άμεσων μέτρων, «έτσι ώστε να αποσοβηθεί ο κίνδυνος της ανεπανόρθωτης διατάραξης των καλών σχέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας με τους πολίτες».

    Στη σχετική της ανακοίνωση, κάνει επίσης λόγο για «αποτρόπαια εγκληματική ενέργεια με τον άδικο χαμό του 15χρονου μαθητή» και ολέθριο πλήγμα που υπέστησαν και οι αστυνομικοί υπάλληλοι και προσθέτει: «Είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας για τον εκδημοκρατισμό, εκσυγχρονισμό και επαναπροσανατολισμό της ΕΛΑΣ, όπως και η ίδια η κοινωνία το απαιτεί με πρωτοπόρο τη νεολαία μας».

    Σημειώνει επίσης πως «χρόνια κι εμείς αγωνιζόμαστε με οδυνηρές, πολλές φορές για μας, συνέπειες για τον εκδημοκρατισμό της Αστυνομίας και την αποβολή νοοτροπιών και αντιλήψεων, που παραπέμπουν σε αλλοτινές εποχές».

    Έχοντας παραστεί, διά αντιπροσωπείας του προεδρείου της, στη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας των ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ η ΠΟΑΣΥ δηλώνει πως «συμπαρίσταται στους αγώνες όλων των εργαζομένων, ενάντια στις πρακτικές και πολιτικές σύνθλιψης των εργασιακών τους δικαιωμάτων και της υποβάθμισης του βιοτικού τους επιπέδου, έχοντας κοινό όραμα με όλους τους εργαζόμενους για ένα καλύτερο αύριο».

  37. adbusters avatar
    adbusters 10/12/2008 20:02:48

    εμπρός για πολλές πλατείες Κοραή...έτσι!έτσι!

  38. Naruto avatar
    Naruto 10/12/2008 20:03:45

    Δεν το πιστευω αλλα συμφωνω με τις αποψεις του Nick ισως για πρωτη (και τελευταια ? :P) φορα.

    Και εγώ την απορία για το ποιός πληρώνει τον Κουγια την είχα και εγώ.
    Θα δουμε τωρα αν βρεθει το αμαξι του καμμενο η οχι και θα συμπερανουμε αν οι "κουκουλοαναρχικοι" ειναι πληρωμενοι η "αφθορμητοι".

  39. βαγγελης avatar
    βαγγελης 10/12/2008 20:09:19

    μολις διεψευσε η σχολη Μωραιτη τους ισχυρισμους του ειδ.φρουρ.... κριμα παλι κ ντροπη

  40. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 20:12:46

    Ανακοίνωση σχολής Μωραίτη:

    Η Σχολή Μωραΐτη έχει πάγια αρχή της να μη κοινολογεί σε κανέναν οποιασδήποτε φύσης πληροφορία σχετική με τους μαθητές και τις μαθήτριές της είτε κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους είτε ύστερα από αυτήν. Στην τραγική, όμως, περίπτωση του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου θεωρεί υποχρέωσή της να κάνει δημόσια μια σχετική δήλωση γιατί κυκλοφόρησαν και δημοσιοποιήθηκαν πολλά που απέχουν από την αλήθεια και προσβάλλουν τη μνήμη του.

    Ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος φοίτησε στη Σχολή Μωραΐτη από την Α΄ τάξη του Δημοτικού ως τη Γ’ Γυμνασίου. Μετά την κανονική αποφοίτησή του από το Γυμνάσιο, η μητέρα του, με την οποία το Σχολείο είχε πάντα άριστη συνεργασία, αποφάσισε, όπως συμβαίνει και σε άλλες περιπτώσεις, να τον εγγράψει σε άλλο Λύκειο χωρίς καμία επέμβαση της Σχολής.

    Σε όλο το διάστημα της φοίτησής του ο Αλέξανδρος είχε λαμπρές σχέσεις με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές του, ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στο διδακτικό προσωπικό, είχε πολύ καλή συμπεριφορά και η διαγωγή χαρακτηριζόταν (και ήταν) πάντα κοσμιότατη.


    ===
    Ο Κούγιας να σκίσει άμεσα τα διπλώματά του. Όλα.

  41. Naruto avatar
    Naruto 10/12/2008 20:15:54

    Πρεπει να του κανουν οι γονεις μια μηνυση για συκοφαντικη δισφήμιση αν εχουν ετσι τα πραγματα να δω αν ο Κουγιας θα τον αναλαβει και σε 2η δικη.

  42. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 10/12/2008 20:18:05

    @Julia X, φυσικά νομίζω οτι καταλαβαίνεις οτι μακρυά απο μένα η πολιτικάντικη διάσταση της έννοιας "επικοινωνιακά". Νομίζω ομως οτι και η ηγεσία της ΕΛΑΣ θέλει να προστατέψει τον έαυτό της απο εναν καινούργιο γύρο εχθρικών δημοσιευμάτων που θα δημιουργήσει το κατάλληλο υπόστρωμα για καινούργιους γύρους εχθροπραξιών.Ποιόν συμφέρει αυτή η ηλίθια στάση;

  43. hiong avatar
    hiong 10/12/2008 20:20:00

    Ξένος Δάκτυλος
    O Κούγιας είναι τελειωμένος δικηγορικά γι' αυτό και τον ανέλαβε. Κάνει μία απέλπιδα προσπάθεια να επανέλθει στα πράγματα εξασφαλίζοντας δωρεάν δημοσιότητα.

  44. popolaros avatar
    popolaros 10/12/2008 20:27:38

    Το τι λέει ή τι ζωή κάνει ο κούγιας, μου είναι παντελώς αδιάφορο.
    Με ενδιαφέρει μόνο η ΑΛΗΘΕΙΑ!!
    Τι έγινε πραγματικά.

    Μήπως τελικά ήταν ένα ατύχημα και όχι εν-ψυχρώ δολοφονία.
    Εν αναμονή της βαλλιστικής.

  45. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 10/12/2008 20:29:22

    Κούγιας; Συνήγορος του οδηγού της "Ακρίτας", Στην τραγωδία του δυστυχήματος των Τεμπών οπου χάθηκε μια ολόκληρη τάξη παιδιών ενός χωριού της Βέροιας. Οι δηλώσεις του ήταν ενα σόκ για τους γονείς. Και οπως και στην δίκη των σατανιστών φάνηκε οτι το εχει το χούι να σκυλεύει παιδιά.

  46. Naruto avatar
    Naruto 10/12/2008 20:30:39

    Στα δικαστηρια δεν βγαινει παντα η αληθεια, δυστυχως.
    Βγαινει κερδισμενος αυτος που εχει κοννε και ξερει τους κανονες καλα.

  47. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 10/12/2008 21:04:21

    BERTOLT BRECHT

    ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ

    Αντί στο δάσος
    με τα συνομήλικά του τα παιδιά να παίζει
    ο μικρότερός μου γιός,
    πάνω απ'; τα βιβλία είναι συνεχώς σκυμμένος,
    μιας και πιο πολύ του αρέσει να διαβάζει
    για των λεφτάδων τις απάτες
    και για τα μακελλειά των στρατηγών.
    Όταν διαβάζει τη φράση πως οι νόμοι μας
    σε πλούσιους και φτωχούς εξ ίσου απαγορεύουν
    κάτω απ'; τα γεφύρια να κοιμούνται,
    τον ακούω να γελάει ευτυχισμένος.
    Κι όταν ανακαλύπτει
    ότι κάποιου βιβλίου ο συγγραφέας τά ';χει πιάσει
    για να γράψει ό,τι έγραψε,
    το νεανικό μουτράκι του φωτίζεται και λάμπει.
    Εγώ, απ'; τη μεριά μου, επιδοκιμάζω την επιλογή του
    μολονότι -το λέω- πολύ θα ήθελα
    νά ';μουν σε θέση να του χαρίσω μιαν εποχή καλή,
    όπου ο γιόκας μου
    στο δάσος θα πήγαινε να παίξει
    παρέα με τους συνομηλίκους του.

  48. Xase avatar
    Xase 10/12/2008 21:04:59

    Να ρωτησω και κατι.
    Που ηξερε ο αστυνομικος τι εκανε ο μικρος;; τον παρακολουθουσε;; αν ειναι καλος η κακος μαθητης;; Και που γνωριζε αν εχει αποβληθει απο την σχολη Μωραιτη;;. Του ειχαν κανει και φακελακι;;. Κανουν οι μπατσοι φακελακια στους 15χρονους;; ισως και στα εμβρυα;;
    Και εχει αυτο το δικαιωμα να τα δημοσιευσει;;
    Μας κανουν πλακα και νομιζουν πως (οπως λενε και οι μικροι) οτι μασσαει η κατσικα ταραμα;;

  49. periergos avatar
    periergos 10/12/2008 21:09:47

    Μωρέ, τι μπορείς να περιμένεις απ τομ Κούγια εκτός απο μαλακίες! Είμουνα το περασμένο Σάββατο βράδυ σ'ενα πάρτι στη Κηφισια ὀπου απἠλαυσα τη θέα της κυρίας Βατίδου (πρώην κυρίας Κούγια) και σκεφτόμουνα πόσο μαλάκας πέπει να ειναι ο άνθρωπος που θα την άφηνε να φύγει! Αλήθεια...

  50. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 21:11:22

    Ποιος καραγκιόζης (α) χρηματοδοτεί τον αλητάμπορα του κοινού ποινικού εγκλήματος. O Δ.Σ.Α είναι θεσμός αλητάμπουρων η δικηγόρων ,δεν απόβαλε ακόμα τον «άντρα» της Γιάννας από τις τάξεις του .

  51. ΚΟΣΤΑΣ avatar
    ΚΟΣΤΑΣ 10/12/2008 21:17:46

    Είπαμε μισθοφόροι κουκουλοφόροι έκαψαν την Αθήνα
    και όχι μόνο.

    Αλλά αυτό το πόρισμα είναι αισχρό!
    Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
    Ποιοι κάνουν προβοκάτσια;

  52. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 21:22:23

    λέω απλά ποιος καραγκιόζης χρηματοδοτεί τον Κουγια για να έχει δυνατότητα δηλώσεων σε ξένα ΜΜΕ .Μην λέμε τα τρελά μας ,διότι δεν είναι έτσι τα πράγματα όλα τα ξένα πρακτορεία αυτών διαφημίζουν και δείχνουν .Ψάξτε τον εντολοδόχο και χρηματοδότη του .

  53. Τακτικός Αναγνώστης avatar
    Τακτικός Αναγνώστης 10/12/2008 21:29:33

    Μετά από πολύ καιρό που δεν συμμετέχω στον σχολιασμό γιατί «καιρός του σιγάν και καιρός του λαλείν», δεν μπορώ να αποφύγω την πρόκληση της είδησης. Από πού αντλεί ο κατηγορούμενος το θράσος του ; Προφανώς από μηχανισμούς που τον διαβεβαιώνουν ότι θα τον στηρίξουν, όπως επιτυχώς στήριξαν και άλλους πριν από αυτόν. Στο χέρι μας είναι να δημιουργήσουμε μια σύγχρονη «μη οθωμανική» Ελλάδα. Ας το τολμήσουμε επιτέλους με ότι αυτό συνεπάγεται… Όλα τα άλλα είναι πολλά λόγια για το τίποτα.

  54. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 21:40:47

    Πάντως η δήλωση του αλητάμπουρα Κουγια έχει και το χιουμοριστικό και τρελό κατάργησε στην ουσία τους Νομούς της φύσης π.χ. του Newtona , Βαλλιστικής κλπ . Αι να δούμε κανένας καθηγητής φυσικής θα μας γράψει την άποψη του επωνημα οπως ο στρατιγος .

  55. ...ψάχνω avatar
    ...ψάχνω 10/12/2008 21:44:24

    Θέλετε τη γραμμή υπεράσπισης του κατηγορουμένου;

    Από τον ποινικό κώδικα:

    ΙΙ. Ο άδικος χαρακτήρας της πράξης
    Άρθρο 20
    Λόγοι που αποκλείουν το άδικο της πράξης
    Εκτός από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στον Ποινικό Κώδικα (άρθρα 21, 22, 25, 304 παρ.4 και 5, 308 παρ.2, 367, 371 παρ.4), ο άδικος χαρακτήρας της πράξης αποκλείεται και όταν η πράξη αυτή αποτελεί ενάσκηση δικαιώματος ή εκπλήρωση καθήκοντος που επιβάλλεται από το νόμο.

    Άρθρο 22
    Άμυνα
    1. Δεν είναι άδικη η πράξη που τελείται σε περίπτωση άμυνας.
    2. Άμυνα είναι η αναγκαία προσβολή του επιτιθέμενου στην οποία προβαίνει το άτομο, για να υπερασπισθεί τον εαυτό του ή άλλον από άδικη και παρούσα επίθεση που στρέφεται εναντίον τους.
    3. Το αναγκαίο μέτρο της άμυνας κρίνεται από το βαθμό επικινδυνότητας της επίθεσης, από το είδος της βλάβης που απειλούσε, από τον τρόπο και την ένταση της επίθεσης και από τις λοιπές περιστάσεις.

    Άρθρο 23
    Υπέρβαση της άμυνας
    Όποιος υπερβαίνει τα όρια της άμυνας τιμωρείται, αν η υπέρβαση έγινε με πρόθεση, με ποινή ελαττωμένη (άρθρο 83), και αν έγινε από αμέλεια, σύμφωνα με τις διατάξεις τις σχετικές με αυτήν. Μένει ατιμώρητος και δεν του καταλογίζεται η υπέρβαση, αν ενέργησε μ’ αυτόν τον τρόπο εξ αιτίας του φόβου ή της ταραχής που του προκάλεσε η επίθεση.

    Κάτι είπε ο δικηγόρος του κατηγορουμένου για "φόβο και ταραχή" ή κάνω λάθος;

  56. Naruto avatar
    Naruto 10/12/2008 21:49:44

    Και αυτοι που τα σπαγαν φοβισμενοι και ταραγμενοι μου φαινονταν.

    Κανονες εμπλοκης της ΕΑΣ υπαρχουν και αν ναι που μπορουν να βρεθουν?

  57. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 21:56:38

    Tycho Brahe, Isaac Newton, και ο Johannes Kepler σε ολλα τα λυκεια ,Πανεπιστημεια ειναι ιδια .Χρηματοδοτη τι λες ?

  58. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 22:00:42

    Από in.gr:

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπεράσπιση θα υποστηρίξει ότι ο εξοστρακισμός έγινε από μεταλλικό φανοστάτη και όχι από το οδόστρωμα. Σε αυτό το σκεπτικό, η υπεράσπιση θα εντάξει και την ιατροδικαστική εξέταση που αναφέρει ότι η πύλη εισόδου της σφαίρας δείχνει πορεία του βλήματος από πάνω προς τα κάτω.
    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η υπεράσπιση θα ζητήσει ιστολογική εξέταση στην πύλη εισόδου της σφαίρας, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπάρχουν ίχνη που να επιβεβαιώνουν την εκδοχή του εξοστρακισμού από φανοστάτη. Παράλληλα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, η υπεράσπιση υποστηρίζει ότι έχει μάρτυρα που θα καταθέσει ότι άκουσε έναν κρότο πριν από την αντίδραση των ειδικών φρουρών.

    Εκτός από όλα τα άλλα, βρέθηκε και ο μισθοφόρος που θα κάνει λόγο για κρότο πριν τον πυροβολισμό στο δικαστήριο. Δηλαδή από τις «μολότοφ που εκτόξευαν και οι σιδηρολοστοί που κράδαιναν 30 ανάρχες», τώρα περνάμε στο «ένας κρότος τον έσκιαξε και βάρεσε στο φανάρι με αποτέλεσμα να κάνει γκελ η σφαίρα και να φυτευτεί στην καρδία του μικρού. Όταν έπεσε στο δρόμο, θεώρησε ο κατηγορούμενος οτι το παιδί έγειρε να κοιμηθεί από την ξαφνική νύστα που του προκάλεσαν οι μπύρες που είχε πιει νωρίτερα, γι αυτό και δεν έδωσε σημασία γυρνώντας την πλάτη απομακρυνόμενος». Φοβερά πράγματα.

    Ρε μπας και ο Κούγιας τελικά δεν είναι τόσο παλιοτόμαρο αλλά τον ανέλαβε με σκοπό να τον χώσει όσο πιο βαθιά στο μπουντρούμι πάει? Ποιος δικαστής θα δεχθεί τέτοια πράγματα, όσο πληρωμένος κι αν είναι?

  59. KaryID avatar
    KaryID 10/12/2008 22:03:12

    Κρίθηκε ομόφωνα προφυλακιστέος.

  60. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 22:06:56

    Θυμάστε την εκτέλεση Kennedy και ton Oswald

  61. Naruto avatar
    Naruto 10/12/2008 22:08:31

    Για δες που δεν εχουν χαθει ολα ακομη

  62. osaperas avatar
    osaperas 10/12/2008 22:12:22

    Δικηγόροι που γνωρίζουν καλά τον Κούγια έχουνε μείνει εντυπωσιασμενοι από την ευκολία των λαθών που έχει κάνει πχ η ιστορία με την σχολή του πιτσιρικά.
    Ανεξάρτητα από την ποιότητα του συγκεκριμένου προσώπου, η ουσία είναι ότι πολύ εύκολα έκανε χοντρά λάθη που "προκαλούν το δημόσιο αίσθημα"
    Μπορεί να κρύβεται κάτι;

  63. Factorx avatar
    Factorx 10/12/2008 22:21:59

    Προφυλακιστέοι κρίθηκαν, αφότου απολογήθηκαν ενώπιον του 9ου τακτικού ανακριτή, οι δύο ειδικοί φρουροί

  64. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 22:24:18

    Προσωπικά να καταλάβω οτι φυσικά η κοινωνία μας δεν γίνεται να απαρτίζεται μόνο από λογιστάκους, ποιητές και φυσιοδίφες. Θα έχει και γουρούνια. Μερικά από τα γουρούνια αυτά η κοινωνία τα διοχετεύει έξυπνα στα σώματα ασφαλείας σε διάφορους τομείς, ειδικότητες και θέσεις (αναλόγως ποσοστού γουρουνισμού που δέρνει τον καθένα).
    Στις σοβαρές κοινωνίες όμως, όλους αυτούς τους εκπαιδεύει η πολιτεία και καταπραύνει τα ένστικτά τους, προσπαθώντας να μετατρέψει την ιδιοσυγκρασιακή τους πώρωση σε κάτι το δημιουργικό για το ευρύτερο σύνολο, όπως η προστασία του μέσου πολίτη από τον απελπισμένο ή το γουρούνι της αντιπέρα όχθης, (του οποίου ο γουρουνισμός δεν κρίνεται ποιοτικά επαρκής προς κοινωνική εκμετάλλευση και μένει στην απ’ έξω με αποτέλεσμα να γίνει παράνομος και να στρέφετε εναντίων του συνόλου) ή εξωτερικούς εχθρούς. Εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν, στα σώματα ασφαλείας πάνε και απλοί καθημερινοί άνθρωποι ή ακόμα και άνθρωποι με ευαισθησίες ίσως. Γι αυτό και κάνουν μπαμ, σαν τη μύγα μεσ’ το γάλα σε αυτή τη χώρα.
    Και θέλω να καταλήξω στο ότι, όσο κτήνος και αν είσαι, όσο και αν «η σφαίρα εξοστρακίστηκε σε φανάρι», μια συγνώμη τη λες. Αν δεν τη λες ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, κάνει μπαμ του ποιος είσαι ως άνθρωπος και τι καπνό φουμάρεις.
    Δεν τον σώνει τίποτα.

  65. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/12/2008 22:41:27

    Ανώνυμε #72 τον Αραβαντινό τον έχω ακούσει να μιλάει σε εκπομπές και μου έχει δώσει την εντύπωση σοβαρού και ψαγμένου δεσμοφύλακα. Δεν ξέρω γιατί τον βρίζει ο κόσμος, εννοώ οτι μου λείπει η περαιτέρω πληροφόρηση για το άτομό του. Μου φαίνεται λίγο παράξενο να μιλάει τόσο σωστά κι ανθρώπινα αλλά πίσω από το παραβάν να κάνει αίσχη. Δεν το αποκλείω κιόλας. Ξέρεις κάτι συγκεκριμένο να με ενημερώσεις?

  66. Greg avatar
    Greg 10/12/2008 22:42:39

    Κούγιας και ειδικός φρουρός: ο ένας πιο μαλάκας απο τον άλλο. Ωχ συγχορέστε με : μόλις πρόσβαλα τους μαλάκες ! Ο ένας να σκοτώνει εν ψυχρώ και ο άλλος να αναλαμβάνει να υπερασπιστεί ενα μανιακό φασίστα που δεν ζητάει ούτε ένα συγνώμη έστω και αυτή τη τελευταία στιγμή ! Αντίθετα μιλάει για άπρεπη συμπεριφορά του 15χρονου και ο άλλος μιλάει (που πρόσφατα διαγράφηκε απο το Δ.Σ.Α.) για παρεξήγηση. Ας μου εξηγήσει κάποιος που την είδε την παρεξήγηση ο ηλίθιος ! Έχει μούτρα και βγαίνει απο το σπίτι του ενώ είχε γίνει ρεζίλι πριν απο λίγο καιρο με την οικογένεια του ????
    Ας του πει κάποιος την σημασία της λέξης: <>. Τελικό Συμπέρασμα: Αστυνομία=Φασισμός !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μου αρέσει που η κυβέρνηση εγγυήθηκε για την απόδοση ευθυνών.Γνωστές επικοινωνιακές μαλακίες !!! Τι παραμύθια ?? Τι υποκρισία ?
    Και μετά αναρωτιούνται μερικοί γιατί βγαίνουν οι αναρχικοί και τα σπάνε ?? Ε τι να κάνουν με αυτά που ακούν και βλέπουν ?????

  67. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 10/12/2008 22:55:32

    Ποιός τον πληρώνει τον Κούγια;

  68. μανώλης avatar
    μανώλης 10/12/2008 23:10:32

    Να θυμάστε ότι οι δίκες γίνονται πολύ αργότερα από τα συμβάντα.
    Ότι δεν δικάζουν ούτε τα μπλόγκς, ούτε οι τηλεοράσεις.
    Ότι ..."ο κόσμος έχει ασθενή μνήμη".
    Ότι όταν θα γίνεται η δίκη πιθανόν να μην υπάρχει "Βατοπέδιο" για θάψιμο.
    Και ότι τέλος πάντων, και ο πιό στυγνός δολοφόνος έχει δικαίωμα στην καλύτερη δυνατή υπεράσπιση.

  69. Ainstain avatar
    Ainstain 11/12/2008 00:51:09

    Το σύμπαν και η ηλιθιότητα είναι πεπερασμένα. Για το 2ο δεν είμαι σίγουρος...

    CD

  70. μπουγατσα με κρεμα avatar
    μπουγατσα με κρεμα 11/12/2008 01:21:28

    1/Λιγο αργα η Ενωση των ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ενδιαφερθηκε για την ψυχικη αποσταση μεταξυ Λαου και των μελων της.Που ηταν τοσα χρονια με τις τυχαιες ''εκπυρσοκροτησεις'',την ζαρντινιερα και τα αλλα κρουσματα καταχρησης εξουσιας.Καιρος για τον τρυγο ειναι τωρα,ας μαζευουν τωρα τα κομματια τους.
    2/Αν τα ΜΜΕ θελουν να παιξουν καποιο ωφελιμο ρολο στην κοινωνια,τοτε ιδου πεδιο δοξης λαμπρο.ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΣΑΣ.ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΦΙΡΜΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.Φτανει πια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.